Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
als de doorsnee/ gemiddelde consument ben ik in de war........

Neem een xbox elite,,, heeft een jasper chipset.....
Wordt vooral gepromote omdat het super beeld blijk te geven op een hdtv
(beter als eerdere versies).

Is dat bij de slim ook?
Is het net zo goed beeld als de elite?
Ik dacht juist dat de slim versie een elite exemplaar is maar dan iets dunner, stiller etc..

Iemand het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 10:15
follower schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:20:

Is dat bij de slim ook?
Is het net zo goed beeld als de elite?
Ik dacht juist dat de slim versie een elite exemplaar is maar dan iets dunner, stiller etc..

Iemand het antwoord?
De jasper chipset heeft daar weinig mee te maken. Wel hebben latere revisies een HDMI aansluiting die marginaal beter beeld geeft als component. De slim is vergelijkbaar met de elite. Hij heeft wel Wireless N en een 250GB HD aan boord en het design is op de schop genomen. Ook is het stroomverbruik verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
follower schreef op maandag 28 juni 2010 @ 14:20:

Waar haal je dat vandaan? Een Jasper (of Elite) geeft 100% exact hetzelfde beeld als welk andere Xbox. Elke Xbox heeft allang HDMI uit, er is totaal geen verschil in beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
kevinkrs schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:54:
Alan Wake leek me een vette spel, echt jammer dat hij niet op de pc uitkwam :(
Ik vind het wel vervevelen bij de xbox dat je moet betalen om online te kunnen spelen :(
Het is echt leuk, sterker nog ik ben verslaafd aan de spoken :P Het blijft een leuk spannend verhaaltje van het in het ander kom je terecht. Dit is zo n spelletje wat ik dus wil uitspelen

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:45
gnimmeL_kraD schreef op maandag 28 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Mja, maar €35,- per jaar is ook niet echt boeiend voor een goed uitgedacht en werkend systeem.
Als je gaat kijken betaal je voor WoW zelfs meer op een jaar...
Ik twijfel nog of ik mijn huidige x360 weg zou doen gewoon al voor die slim binnen te halen. Denk dat ik best even wacht en dan bekijk want ik vermoed dat M$ nu volledig gaat overgaan op de "slim" en de oude gaat laten varen. Dus ook nieuwe schijven enz wat op zich wel spijtig is.

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
bntjah schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:56:
[...]

Als je gaat kijken betaal je voor WoW zelfs meer op een jaar...
Ik twijfel nog of ik mijn huidige x360 weg zou doen gewoon al voor die slim binnen te halen. Denk dat ik best even wacht en dan bekijk want ik vermoed dat M$ nu volledig gaat overgaan op de "slim" en de oude gaat laten varen. Dus ook nieuwe schijven enz wat op zich wel spijtig is.
Het is al bekend gemaakt dat de oude modellen nog verkocht worden zolang de voorraad strekt, maar dat er geen nieuwe meer worden gemaakt. Ik denk dat de voorrad nog wel even mee zal gaan, bovendien hebben ze er belang bij in elk geval de komende 3 jaar nog reserve-onderdelen voor de garantie te hebben. Het kan wel zijn dat je de oude spullen niet meer bij de winkel om de hoek zult kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet wel dat als mijn xbox buiten de garantie kapot zou gaan (april volgend jaar pas) dat ik geen slim koop.. maar als de garantie verloopt is het eerste wat ik doe, de xbox openhalen en er een paar stillere fans in zetten...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort een Xbox360 slim gaan aanschaffen.
Moet ik nog iets extra's kopen wanneer ik de games op HD kwaliteit wil spelen, wanneer ik een HDready tv heb ?
Of pakt de console automatisch de beste instelling mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 20:54:
Ik wil binnenkort een Xbox360 slim gaan aanschaffen.
Moet ik nog iets extra's kopen wanneer ik de games op HD kwaliteit wil spelen, wanneer ik een HDready tv heb ?
Of pakt de console automatisch de beste instelling mogelijk ?
Je hebt dan nog een HDMI kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Toevoeging aan Ike.'s bericht:

Een HDMI kabel van 5 euro volstaat. Je hoeft niet de kabel van Microsoft te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
of doe het zoals ik, koop de dure ms HDMI kabel en kom er later achter dat je xbox helemaal geen HDMI out heeft :+. (heb mijn xdoos sinds de release)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: http://raoworld.files.wordpress.com/2009/01/facepalm.jpg

8)7 :+

Maar inderdaad, mocht je televisie ook voorzien van een HDMI ingang dan volstaat een kabeltje van de Action ook aangezien de nieuwere Xbox 360's allemaal v.z.v. een HDMI aansluiting.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, die haal ik wel ff bij de Harendse Smith. Wat dat is z'n geld zeker wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 21:16:
Nice, die haal ik wel ff bij de Harendse Smith. Wat dat is z'n geld zeker wel waard :)
En die lichten je op waar je bij staat door 25 euro of meer voor zo'n kabeltje te vragen...

Dus doe je portemonnee een plezier en ga naar de Action of koop er een op dealextreme (wel 2 weken levertijd)

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 29-06-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Hier hebben er wel meer de kabel van de Action, ik gebruik er twee ( eentje van laptop naar tv en eentje van xbox naar tv ). Heb over beide niks te klagen, want ze zijn gewoon ****** goed !

Als jij liever 30 euro uit wilt geven aan een amazing 'turbo gold plated super deluxe wicked extreme version 1337' hdmi-kabel moet je het zelf weten. Loopt trouwens ook topic over 'iets met door elven gesmeden videokabels nogwat'.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeoMe schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 22:23:
Hier hebben er wel meer de kabel van de Action, ik gebruik er twee ( eentje van laptop naar tv en eentje van xbox naar tv ). Heb over beide niks te klagen, want ze zijn gewoon ****** goed !

Als jij liever 30 euro uit wilt geven aan een amazing 'turbo gold plated super deluxe wicked extreme version 1337' hdmi-kabel moet je het zelf weten. Loopt trouwens ook topic over 'iets met door elven gesmeden videokabels nogwat'.
ik gebruik ook een goedkope merkloze nogwat kabel en ze doen het idd echt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Laatst online: 15:23
Over die HDMI kabels. In de consumentengids las ik laatst dat de het merkt/kwaliteit kabel pas gaat uitmaken bij een lengte vanaf 2,5 meter. En dan stond er bij dat je de mindere kwaliteit eerder zou merken in het geluid dan in het beeld. Waarom precies weet ik niet meer, maar dat schijnt toch gevoeliger te zijn voor verlies of iets dergelijks.

Dus kabels tot 2,5 meter kan elke kabel en daarna merk je als je een expert bent de kwaliteit van het geluid/beeld afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Nee, dit is gelul.

HDMI = Digitaal, 1'ntjes en 0'llentjes.. hier kan niks in fout gaan, ALS er al iets fout gaat zal er hooguit 1 pixel een keer niet oplichten.

Tot 15m maakt de HDMI kabel niet uit, hierna is het geadviseert om een versterker te kopen.

HDMI kabels met gouden plugs maakt voor de kwaliteit ook niks uit, want dit is alleen maar tegen corrosie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapixx
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-01-2018
D4NG3R NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:19:
HDMI = Digitaal, 1'ntjes en 0'llentjes.. hier kan niks in fout gaan, ALS er al iets fout gaat zal er hooguit 1 pixel een keer niet oplichten.
ALS er iets fout gaat heb je met een beetje pech het volledige frame verkeerd weergegeven. Een analoog signaal heeft het 'voordeel' dat een beetje ruis ook wordt getoond als een beetje ruis. Een binair getal daarentegen krijgt (of, kan krijgen) een totaal andere waarde wanneer er 1 bit veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

En dan mis je wel 1 frame van 60 frames :+

Heb het zelf nog nooit meegemaakt, terwijl ik toch echt een 6 euro kabeltje (2m) van de MediaMarkt gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

D4NG3R NL schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 00:45:
En dan mis je wel 1 frame van 60 frames :+

Heb het zelf nog nooit meegemaakt, terwijl ik toch echt een 6 euro kabeltje (2m) van de MediaMarkt gebruik...
Dat lijkt me stug, de kabels bij de MM hier zijn toch minstens 19,99 voor 1,5 meter :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:08

rg-mohwa

Phoe Hé

heeft iemand enig idee hoelang er garantie op de accupacks zitten ? die van mij is er namelijk mee opgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Laatst online: 15:23
accu's zitten normaal gesproken altijd 6 maanden garantie vanuit de fabrikant. Maar gewoon Microsoft bellen krijg je het direct te horen wat ze ermee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Je hebt toch altijd 2 jaar garantie op elektronische apparaten? Een accupack is elektronisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:50
D4NG3R NL schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 23:19:
Nee, dit is gelul.

Tot 15m maakt de HDMI kabel niet uit, hierna is het geadviseert om een versterker te kopen.

HDMI kabels met gouden plugs maakt voor de kwaliteit ook niks uit, want dit is alleen maar tegen corrosie..
In sommige real-world tests zie je blijkbaar toch wel verschil:

http://gizmodo.com/268788...eap-cables-keep-upusually

Ik heb heel wat geld gespendeerd aan Monster kabels en heb daar absoluut geen spijt van. Kwaliteit is super en er is levenslange garantie. Voor kabels van 1 en 2m voldoet een gooedkoop kabeltje zeker en vast.

Ben overgeschakeld van component naar HDMI en het ziet er toch net iets fijner uit heb ik het gevoel, hoewel dit niet zoveel te merken is.

Gesproken over de Slim. De Slim versie komt hier zeker ooit eens binnen want het geluid van de huidige xbox weet me soms wel te irriteren.Vroeger niet veel last van gehad maar eenmaal je de aandacht erop vestigt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GSamson schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:54:
[...]

In sommige real-world tests zie je blijkbaar toch wel verschil:

http://gizmodo.com/268788...eap-cables-keep-upusually

Ik heb heel wat geld gespendeerd aan Monster kabels en heb daar absoluut geen spijt van. Kwaliteit is super en er is levenslange garantie. Voor kabels van 1 en 2m voldoet een gooedkoop kabeltje zeker en vast.

Ben overgeschakeld van component naar HDMI en het ziet er toch net iets fijner uit heb ik het gevoel, hoewel dit niet zoveel te merken is.

Gesproken over de Slim. De Slim versie komt hier zeker ooit eens binnen want het geluid van de huidige xbox weet me soms wel te irriteren.Vroeger niet veel last van gehad maar eenmaal je de aandacht erop vestigt..
Kan niet. Simpel, klaar. Een 0 of 1 zal niet beter/mooier worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:02:
[...]

Dat dus.

verder over die rotzooi HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2

Ik zit echt te wachten op een nieuw X360 stuur. ik hoop echt niet dat soon alle racespellen het sturen met Kinect moet..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
Exorcist schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:02:
[...]

Composiet is analoog, dus bij de overgang van composiet naar hdmi kan er zeker wel verschil zijn. Verschillende HDMI kabels alleen niet, tenzij er daadwerkelijk loss optreed, maar dat mag niet je verwachten bij een kabel van 2 meter. Alleen als de kabel geen shielding heeft en je hem naast een dikke stroomkabel ofzo legt zou je storing kunnen krijgen, maar dan zie je het wel duidelijk, geen kwaliteitsverschil maar dikke storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn HDMI-kabel van de Action van 3 of 4 euro langs de stekkerdoos met daarin 10 stekkers lopen. Zowel van de PS3 als van de X360 krijg ik gewoon prima 1080p beeld.

daarnaast komt die kabel nog langs 2 voedingen van amBX-setjes, de voeding van de PS2, de voeding van de X360, de voeding van de X360 HDDVD-speler, en de voeding van de pc. en absoluut geen enkel probleem.

[ Voor 37% gewijzigd door GAIAjohan op 30-06-2010 12:54 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Er zit overigens WEL verschil tussen HDMI kabels. Vooral belangrijk als je (HD-)DVD's afspeeld op je Xbox360. Let dan goed op dat de HDMI kabel die je koopt ook de pin voor HDCP heeft (of hoe dat ook werkt). Ik heb gemerkt dat verschillende goedkope kabels dit nog we leens niet hebben en dan krijg je dus alleen een groot Xbox logo op je scherm met de melding "Secure HDCP link not found/broken"

[ Voor 20% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 30-06-2010 13:09 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mtsr schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:
[...]

Composiet is analoog, dus bij de overgang van composiet naar hdmi kan er zeker wel verschil zijn. Verschillende HDMI kabels alleen niet, tenzij er daadwerkelijk loss optreed, maar dat mag niet je verwachten bij een kabel van 2 meter. Alleen als de kabel geen shielding heeft en je hem naast een dikke stroomkabel ofzo legt zou je storing kunnen krijgen, maar dan zie je het wel duidelijk, geen kwaliteitsverschil maar dikke storing.
Ik heb het ook over HDMI kabels onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
Exorcist schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 13:45:
[...]

Ik heb het ook over HDMI kabels onderling.
Dat had ik gezien, maar GSamson, die je quote, had het over de overstap van component naar HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Stop eens :P

Dit is toch niet het grote kabels-topic?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Kane & Lynch 2: Dog Days code gekregen om hem te downloaden. Ben benieuwd ernaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Willybubba schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 20:20:
Stop eens :P

Dit is toch niet het grote kabels-topic?
ach ja tegenwoordig boeit niemand de console meer alleen de leuke kabeltjes die erbij zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vrijdag schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:29:
[...]

Dat lijkt me stug, de kabels bij de MM hier zijn toch minstens 19,99 voor 1,5 meter :P
Was een of andere actie toen, Xbox-360 + 2M HDMI kabel + CoD4 voor 200 euro (Dit was toen een koopje) Los kon je die kabel toen kopen voor €5,99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Rockvee2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 12:21:
Kane & Lynch 2: Dog Days code gekregen om hem te downloaden. Ben benieuwd ernaar :)
Hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
The Great HooD schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 21:56:
[...]

Hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe, hoe? :9~
Erg leuk, 3 verschillende multiplayer modes. 1 ervan is als een vriend je doodmaak dan wordt hij de vijand van jou en moet hij jou dus gewoon doodmaken, en jij hem. Ziet er prachtig uit,. Verhaal tot nu toe is lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 19:39
Is er hier nog iemand die meegedaan heeft aan de Red Dead Redemption-actie waarbij je een gratis RDR-thema en huur van een film kon winnen, die een code hebben ontvangen om de huur van de film te 'redeemen', en bij wie die code ongeldig bleek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Meestal zijn dit van die dingen die alleen in amerika werken.. maar ze wel als advertisement in NL gebruiken.

Je kan ze er op aanspreken dat de code niet werkt! Maar echt veel zul je er niet mee bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:44
Iemand deze demo gedownload?

RAYSTORM HD

Vermoeddelijk niet, want ik heb er hier nog niet veel over gelezen, en het genre (old skool shmup) is niet het populairste, maar.......wat een slechte demo.

Even onafhankelijk van hoe de full game is, die is misschien wel een 9 waard (ik zou het niet weten, maar het kan) De full game is dus ook nog is matigjes, gamerankings score is 55% en zie deze review, maar de demo is letterlijk misschien maar 2 minuten lang. Je vliegt wat, schiet wat kleine vijanden neer, en als je dan bij de eerste mid level boss aankomt kapt de demo ermee?!

Echt ongelooflijk 8)7 .

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 02-07-2010 07:38 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Rockvee2 schreef op donderdag 01 juli 2010 @ 22:04:
[...]

Erg leuk, 3 verschillende multiplayer modes. 1 ervan is als een vriend je doodmaak dan wordt hij de vijand van jou en moet hij jou dus gewoon doodmaken, en jij hem. Ziet er prachtig uit,. Verhaal tot nu toe is lekker :)
Lijkt me zo gruwelijk die multi-player mode, Paranoia met een hoofdletter P!
Kan zelf niet wachten, alleen was me vraag meer van hoe heb je die code gekregen, en niet hoe het spel is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Insidegamer geeft deze codes weg.

Ik vind graphics van de game erg soft, men wil misschien realiteit nabootsen maar dit is wel erg soft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus binnenkort weer de SUmmer of Arcade, met o.a. Limbo.

Klik hier voor de Giantbomb Quicklook.

Must have voor mij, check die geniale artstyle!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Willybubba schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:06:

Inderdaad geniaal! Ook sowieso een must-buy voor mij. Ik wil studio's die dit soort creatieve artstyles weten te maken echt ondersteunen!

Stijltje in Limbo is heel erg vet. Lekker minimaal en duister _/-\o_ Wanneer komt hij ongeveer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Willybubba schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:06:

Briljant filmpje idd. Ik ga maar weer eens puntjes scoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

monnick schreef op zondag 04 juli 2010 @ 11:22:
[...]
Stijltje in Limbo is heel erg vet. Lekker minimaal en duister _/-\o_ Wanneer komt hij ongeveer uit?
Volgens de video ergens rond midden juli/augustus.

De game ziet er inderdaad wel grappig uit.
Ik vraag mij eigenlijk wel af waarom hij een 18 rating heeft zal toch niet alleen om de donkere sfeer te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Sagat schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 07:33:
Iemand deze demo gedownload?

RAYSTORM HD

Vermoeddelijk niet, want ik heb er hier nog niet veel over gelezen, en het genre (old skool shmup) is niet het populairste, maar.......wat een slechte demo.
Ik keek er echt naar uit, nog nooit zo teleurgesteld geweest in een xbla game. Heb zelf nooit het origineel gespeeld, maar dat hoeft ook niet om te merken dat dit wel een heel zwakke port is. Persoonlijk wacht ik wel op Death Smiles voor men nieuwe dosis SHMUP bullethell.

Limbo ziet er wel speciaal uit ja, al is het toch eentje dat ik zal moeten proberen alvorens er een mening over te vormen. Lucidity zag er ook zo speciaal uit, maar vond ik uiteindelijk nogal tegenvallen qua gameplay.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Summer of Arcade vind ik altijd wel toptitels en Limbo is er in ieder geval de eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Weet iemand wat voor hdmi kabel er bij de xbox slim zit? Ik heb nu een elite met een hdmi-kabel waaruit ik het geluid via toslink in mijn versterker druk en beeld in tv. Kan dat standaard met de slim ook? Past de kabel van de oude elite ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Laatst online: 20:51
Mijn Xbox Live is voor 3 maanden vernieuwd, prima
Maar wil het automatisch vernieuwen uitzetten, maar dat gaat dus niet.
Kan niet op INGESCHAKELD klikken om het uit te zetten.
Heb gezocht of er een oplossing al voor was maar niks kunnen vinden helaas.

Iemand bekend met dit probleem, want wil hem graag UITGESCHAKELD hebben :+

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
scorelord schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:21:
Weet iemand wat voor hdmi kabel er bij de xbox slim zit? Ik heb nu een elite met een hdmi-kabel waaruit ik het geluid via toslink in mijn versterker druk en beeld in tv. Kan dat standaard met de slim ook?
Er zit geen hdmi-kabel bij de slim (overigens ook niet bij de recente elites). De slim heeft nu standaard toslink uit.
Past de kabel van de oude elite ook?
Dat is toch een gewone kabel met een adapter? Waarschijnlijk past ook de adapter, maar die heb jij zo te zien niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Summer of arcade ziet er weer goed uit dit jaar. Wat meer info:

Castlevania: Harmony of Despair (Konami Digital Entertainment). Dracula takes a bite out of Xbox LIVE Arcade with Castlevania: Harmony of Despair. This fast-paced 2-D side scroller takes vampire hunters on a chase to bring Dracula, the Lord of Darkness, to his eternal slumber. Designed by the producer of the legendary Castlevania series, Koji Igarashi, Castlevania: Harmony of Despair allows friends to play together via online co-op story mode or duke it out to see who the best vampire hunter is in Survival Mode.

Hydro Thunder Hurricane (Vector Unit, Microsoft Game Studios). Hydro Thunder Hurricane is the all-new, full-featured sequel to the legendary arcade racer. Featuring rocket-powered speedboats blasting across amazing dynamic water, gorgeous visuals and interactive environments packed with shortcuts and surprises, this is the adrenaline-drenched sequel fans have been waiting for. Dive into intense multiplayer races with up to eight players on Xbox LIVE, up to four players locally, or even mix local and online games.

Lara Croft and the Guardian of the Light (Crystal Dynamics, Square Enix Europe). Tomb Raider heroine Lara Croft makes her headlining debut in this co-op, multiplayer action and adventure game. Lara Croft and the Guardian of the Lightcombines the hallmarks of the classic Tomb Raider franchise including exploration, discovery and puzzle solving with fun and fast-paced combat to create a game that is a great balance of cooperation and competition. Choose your own solutions and explore various paths through the dense jungles of Central America as you solve puzzles to win the game.

Limbo (Playdead, Microsoft Game Studios). Uncertain of his sister’s fate, a boy enters Limbo. This summer, experience his journey — through a world media are calling hauntingly beautiful and philosophically provocative — in this Independent Games Festival award-winning title.

Monday Night Combat (Uber Entertainment, Microsoft). Monday Night Combat takes you into the most popular lethal sport of the future. This third person shooter blends intense combat, finishing moves and game show-like challenges to give you an action experience unlike any other. Rather than fighting for honor or duty, Monday Night Combat lets you fight for the real American dream — cash, fame and endorsements.

Castlevania (coop!), Limbo and Tombraider (coop!) komen mijn kant op gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rockvee2 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:41:
Je hebt toch altijd 2 jaar garantie op elektronische apparaten? Een accupack is elektronisch :)
Helaas niet, een accu is een verbruiksproduct en daar zit meestal maar 6 maanden garantie op voor fabrieksfouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Weerz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:35:

Even bellen met helpdesk. Kunnen zij uitzetten voor je.
Beetje omslachtig maar het werkt wel

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
Weerz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:35:

Toevallig met creditcard betaald? :)

Je kunt hem pas op uitgeschakeld zetten als je je creditcard gegevens weghaalt bij Microsoft. Ik heb hiervoor de Xbox support lijn moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Yeps creditcard
Maar echt belachelijk, er staat zelfs dat je het kan uitschakelen bij hun eigen support...... 8)7
Dan maar bellen naar ze dat ze het uitzetten

[ Voor 15% gewijzigd door Weerz op 05-07-2010 12:11 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wanneer begint de Summer of Arcade eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 12:28
heb iets raars. spellen die op de harde schijf staan geinstalleerd starten niet meer op. Als ik ze verwijder en dan weer med de dvd opstart doen ze het wel. Als ik het spel weer ga installeren doet hij weer nix, ik krijg een zwart scherm

iemand enig idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Greekmaster schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:53:
heb iets raars. spellen die op de harde schijf staan geinstalleerd starten niet meer op. Als ik ze verwijder en dan weer med de dvd opstart doen ze het wel. Als ik het spel weer ga installeren doet hij weer nix, ik krijg een zwart scherm

iemand enig idee
Leeg je cache 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op maandag 05 juli 2010 @ 12:11:
Yeps creditcard
Maar echt belachelijk, er staat zelfs dat je het kan uitschakelen bij hun eigen support...... 8)7
Dan maar bellen naar ze dat ze het uitzetten
Volgens mij kun je via account beheer op xbox.com gewoon zelf je factuurinformatie (CC) weghalen..
Weet het niet zeker. Ik zal het morgen( of beter gezegd, over een paar uur :P ) checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Zijn er trouwens nog mensen hier die niet kunnen wachten tot morgen Monkey Island 2 op XBLA uitkomt. Dat is voor mij een instant buy. Van het eerste deel heb ik echt gigantisch genoten dus deeltje 2 gaat er ook zeker komen morgen. Is MI2 trouwens geen onderdeel van de Summer of Arcade? Deel 1 viel geloof ik wel binnen die reeks.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Start Summer of Arcade is nog niet duidelijk volgens mij, alleen dat hij 'deze maand begint. Ik ga er maar vanuit dat het volgende week is. Welke volgorde is me nog niet bekend.

En Monkey Island 2 is natuurlijk weer een must buy voor 800 punten. Leuke is dat ik alle puzzels en het verhaal weer vergeten ben (merkte ik bij deel 1) dus het voelt weer een beetje nieuw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Smoonshine schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 09:42:
Zijn er trouwens nog mensen hier die niet kunnen wachten tot morgen Monkey Island 2 op XBLA uitkomt. Dat is voor mij een instant buy. Van het eerste deel heb ik echt gigantisch genoten dus deeltje 2 gaat er ook zeker komen morgen. Is MI2 trouwens geen onderdeel van de Summer of Arcade? Deel 1 viel geloof ik wel binnen die reeks.
Ja, hier eentje. PSN is vandaag al toch? Dan wordt het mezelf inhouden, maar ben vanavond toch voetbal kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al "The Misadventures of P.B. Winterbottom" gespeeld ?

Het spel heeft redelijk wat weg van Braid, maar toch is hij zeer vermakelijk en dat voor maar 400MS points. Sommige challenges zijn wel pittig maar heb me nog niet laten verleiden om guides te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 11:17:
Heeft iemand al "The Misadventures of P.B. Winterbottom" gespeeld ?

Het spel heeft redelijk wat weg van Braid, maar toch is hij zeer vermakelijk en dat voor maar 400MS points. Sommige challenges zijn wel pittig maar heb me nog niet laten verleiden om guides te gebruiken.
Heb hem deze week binnen gehaald via steam voor de pc, maar is idd een vermakelijk spel. Echt heel leuk. Vind de gfx ook waanzinnig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Helaas gaat dat niet, Creditcard gegevens kan je alleen weghalen door te bellen.
Als je op verwijder klikt geeft hij aan dat dat niet mogelijk is, tenzij er een andere creditcard staat.
Geld moet natuurlijk blijven rollen daar, dus geen optie om geen betaalmogelijkheden actief te hebben :P

Problem Solved.
Heb ze net aan de lijn gehad, optie is weggehaald omdat het fraude gevoelig is en er veel problemen mee zijn geweest met creditcard fraude....
Kan zelf niet echt de reden bedenken waarom die optie fraude gevoelig is :?
Kan wel de reden bedenken dat veel mensen geen zin of tijd of vergeten te bellen en dat weer geld binnen brengt :+
Verwijderd schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 01:49:
[...]

Volgens mij kun je via account beheer op xbox.com gewoon zelf je factuurinformatie (CC) weghalen..
Weet het niet zeker. Ik zal het morgen( of beter gezegd, over een paar uur :P ) checken.

[ Voor 23% gewijzigd door Weerz op 06-07-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan wel de automatische betaalmogelijkheid uitschakelen. Je CC gegevens blijven dan wel bekend bij Microsoft, maar als je Gold abonnement verloopt zal deze niet automatisch verlengd worden.
Maar inderdaad, om je CC gegevens helemaal weg te halen zul je moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Vroeger was dat idd zo.
Nu is het dus zo dat je ze ook moet bellen om Automatisch vernieuwen uit te schakelen.
Probeer het maar als deze aan staat om hem uit te krijgen....het is geen link meer >:)
Mij ging het namelijk niet om mijn CC weg te halen maar automatisch vernieuwen uit te zette...want wil wel gewoon snel points kunnen kopen.

En de reden daarvan is dus fraude...ze moest zelf ook lachen toen ze het vertelde :+

[ Voor 32% gewijzigd door Weerz op 06-07-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 20:25
Ik heb een demo code over voor Kane & Lynch 2. Wie wil mag me dm'en :)

Edit: Is weg!

[ Voor 10% gewijzigd door giganielsie op 06-07-2010 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:08
Ik heb mijn oude xbox verkocht en moet hem nu op gaan sturen. Is de doos inpakken met stevig papier voldoende? Weinig zin om een nog grotere doos ervoor te pakken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
la_fusion schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 19:02:
Ik heb mijn oude xbox verkocht en moet hem nu op gaan sturen. Is de doos inpakken met stevig papier voldoende? Weinig zin om een nog grotere doos ervoor te pakken namelijk.
Je moet ervoor zorgen dat de Xbox zich niet kan bewegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
Ik heb hier al eerder een bericht geplaatst over mijn probleem mbt het geluid. Ik heb de Xbox360 via HDMI aangesloten op de tv en met de originele MS dongle met een optische kabel aan een Logitech Z-5500 set. Wanneer de XB360 het grafisch zwaarder lijkt te krijgen, of wanneer er veel geluid/bas aanwezig is valt het geluid vaker een seconde weg. Dit is heel vervelend als dit een paar keer in de minuut gebeurt, en meestal bij de meest intense stukjes van spellen. Ik merk het vooral bij Castle Crashers en Gears of War 2.

Heb meerdere topics op het internet gevonden aangaande dit zelfde probleem, maar nog geen oplossing kunnen vinden. Stereo geluid (Z5500 is ook op de hoofdtelefoon aansluiting aangesloten op de tv) geeft geen problemen. Maar daarvoor heb ik geen surround set gekocht. Met de Playstation 3 werkt de set wel gewoon naar behoren.

Component gebruiken kan, maar dan moet ik telkens de Wii af koppelen. Het liefst zou ik een oplossing voor het probleem vinden. Het ligt ook niet aan de kabels, deze heb ik reeds gewisseld.

Hetzelfde probleem:
http://forums.highdefdige...dd-5-1-audio-stutter.html

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
En als je hem component aansluit, doet het probleem zich dan ook voor?
Anders zit het in de gewone kabels die misschien niet genoeg geisoleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:52
Via component doet het probleem zich niet voor. Maar de kabels heb ik al verwisseld, met dezelfde die functioneren met de PS3 en een derde. En dit zou ook niet verklaren dat het probleem zich vooral voor doet bij audiovisueel zware momenten.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Als laatste optie kan je proberen om een xbox van iemand te lenen en deze in dezelfde setting aan te sluiten en kijken of het probleem zich voordoet.
Zo ja, dan is het je HDMI aansluiting op de Xbox zelf en zal hij gerepareerd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Die nieuwe dashboard voor Arcade games ziet er erg goed uit (zie www.MajorNelson.com). Jammer dat het een aparte applicatie wordt, waardoor het waarschijnlijk extra laadtijd oplevert (net als met Zune). Ik vind dit onbegrijpelijk, want dat verkracht het hele idee dat je alles geintegreerd hebt in 1 dashboard. Dat is nu net ongeveer de belangijkste reden waarom de user experience zoveel beter is als op de andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:12:
Die nieuwe dashboard voor Arcade games ziet er erg goed uit (zie www.MajorNelson.com). Jammer dat het een aparte applicatie wordt, waardoor het waarschijnlijk extra laadtijd oplevert (net als met Zune). Ik vind dit onbegrijpelijk, want dat verkracht het hele idee dat je alles geintegreerd hebt in 1 dashboard. Dat is nu net ongeveer de belangijkste reden waarom de user experience zoveel beter is als op de andere consoles.
Helaas is dit US only. Zoals alle andere applicaties zoals Last.FM/ESPN/Netflix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:14:
[...]

Helaas is dit US only. Zoals alle andere applicaties zoals Last.FM/ESPN/Netflix
Volgens mij niet. Hij wordt nu de 14de gelaunched in de US, en komt daarna gewoon ook naar de EU deze zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

SeamusXanthus schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 13:12:
Excuse me? Als er iets wel slecht is dan is het de 'NXE'. Geef mij aub mn blades terug ipv al dat off-centre gescroll en geblader door plaatjes en poppetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Millert schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 00:07:
Ik heb hier al eerder een bericht geplaatst over mijn probleem mbt het geluid. Ik heb de Xbox360 via HDMI aangesloten op de tv en met de originele MS dongle met een optische kabel aan een Logitech Z-5500 set. Wanneer de XB360 het grafisch zwaarder lijkt te krijgen, of wanneer er veel geluid/bas aanwezig is valt het geluid vaker een seconde weg. Dit is heel vervelend als dit een paar keer in de minuut gebeurt, en meestal bij de meest intense stukjes van spellen. Ik merk het vooral bij Castle Crashers en Gears of War 2.

Heb meerdere topics op het internet gevonden aangaande dit zelfde probleem, maar nog geen oplossing kunnen vinden. Stereo geluid (Z5500 is ook op de hoofdtelefoon aansluiting aangesloten op de tv) geeft geen problemen. Maar daarvoor heb ik geen surround set gekocht. Met de Playstation 3 werkt de set wel gewoon naar behoren.

Component gebruiken kan, maar dan moet ik telkens de Wii af koppelen. Het liefst zou ik een oplossing voor het probleem vinden. Het ligt ook niet aan de kabels, deze heb ik reeds gewisseld.

Hetzelfde probleem:
http://forums.highdefdige...dd-5-1-audio-stutter.html
Ik heb exact dezelfde opstelling (HDMI naar TV, optisch naar Z5500) maar ik heb nog nooit problemen ondervonden. Wellicht is het een probleem met de specifieke serie Xbox die je hebt? Ik heb in ieder geval een Jasper Elite.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik prefereer de professionele PlayStation dashboard ver boven de kinderachtige van de Xbox. Naast dat het onoverzichtelijker is, doen de felle kleurtjes en poppetjes mij niet echt juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Ik heb het niet over mooi / lelijk, maar over hoe de dingen geintegreerd zijn. De playstation store is duidelijk een aparte applicatie (net als Zune op de 360), wat ik dus irritant vind (vanwege de laadtijden).
Los van de kleurtjes en poppetjes kan je via de marketplace veel makkelijker je content vinden dan op PSN.

Over het uiterlijk kan je natuurlijk twisten, ik vind allebei wel wat hebben. PS3 is strakker, 360 interface ademt meer 'fun' uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SeamusXanthus schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:21:
Ik heb het niet over mooi / lelijk, maar over hoe de dingen geintegreerd zijn. De playstation store is duidelijk een aparte applicatie (net als Zune op de 360), wat ik dus irritant vind (vanwege de laadtijden).
Los van de kleurtjes en poppetjes kan je via de marketplace veel makkelijker je content vinden dan op PSN.

Over het uiterlijk kan je natuurlijk twisten, ik vind allebei wel wat hebben. PS3 is strakker, 360 interface ademt meer 'fun' uit.
Daarom noem ik ook het woord onoverzichtelijk. Bij de PS3 is alles makkelijker te vinden, en ik vind het juist een plus dat de Store apart staat. Laadt overigens prima bij mij, de Xbox vind ik trager op dat punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Edit: sorry voor mijn gedeeltelijke dubbelpost, had ik even niet door.

Ik heb het niet over mooi / lelijk, maar over hoe de dingen geintegreerd zijn. De playstation store is duidelijk een aparte applicatie (net als Zune op de 360), wat ik dus irritant vind (oa vanwege de laadtijden).

Over het uiterlijk kan je natuurlijk twisten, ik vind allebei wel wat hebben. PS3 is strakker, 360 interface ademt meer 'fun' uit, heeft meer informatie en zoals gezegd is alles beter geintegreerd. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar het verschil in implementatie tussen Trophies en Achievements. Niet voor niets heeft de PS3 nog steeds de mogelijkheid niet voor cross-game chat. Blijkbaar is het in de bestaande architectuur heel moeilijk te maken.
Hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel: je kunt bij de PS3 aan alles zien dat er vanalles 'later bij is gebouwd', met alle gevolgen van dien. Bij de 360 zie je een bepaalde visie terug komen, dat valt niet te ontkennen (of je die mooi vind is subjectief). Nu zul je dus zien bij de nieuwe Arcade interface (die er dus ook later is bijgebouwd) dat deze (hoe mooi misschien ook) dus dezelfde nadelen heeft als de PS store. Langere laadtijden, en los van je dashboard. Slechte zaak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Exorcist schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:23:
[...]

Daarom noem ik ook het woord onoverzichtelijk. Bij de PS3 is alles makkelijker te vinden, en ik vind het juist een plus dat de Store apart staat. Laadt overigens prima bij mij, de Xbox vind ik trager op dat punt.
Ik kan me daar echt niks bij voorstellen maar goed. Ieder zijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mening inderdaad. Maar goed, ik vind chatten inderdaad (veel) beter geregeld op de Xbox, en áls ik al online speel (altijd met vrienden) is het op de Xbox, niet op de PS3. Daarnaast vind ik Achievements leuker dan Trophies, de controller een stuk prettiger en de optie om spellen te installeren ook erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

mja bij mij is xbox veel sneller in alles, content downloaden, de store openen alles.
ps3 game updates duren meestal freakin 20-30min. dus ja ik ben toch wel meer een xbox man dan ps3 man.
maar ps3 is nog steeds een prima console en games zijn ook wel stoer. online gamen doe ik altijd op xbox tenzij het een exclusive is. multiplatform koop ik ook altijd op xbox. speeld gewoon lekkerder.
al met al vind ik xbox 360 dikke win :D en die NEW XBOX 360 komt er zeker te weten ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik heb sinds kort deze adapter om HDMI + optical out te gebruiken. Klopt het dat de Xbox dan alsnog niet opstart wanneer de tv niet aanstaat op het xbox kanaal? Dat wil zeggen dat hij "opnieuw gaat opstarten" als je hem op het goede kanaal zet.
Heeeeeeeeeel erg vervelend!

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_30585_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

monnick schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:19:
Ik heb sinds kort deze adapter om HDMI + optical out te gebruiken. Klopt het dat de Xbox dan alsnog niet opstart wanneer de tv niet aanstaat op het xbox kanaal? Dat wil zeggen dat hij "opnieuw gaat opstarten" als je hem op het goede kanaal zet.

[afbeelding]
Wat bedoel je nu precies? Dat de Xbox herstart bij het wisselen van kanaal? Dat hoort niet met dat ding nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
monnick schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:19:

[afbeelding]
Klopt, is bekend met die dealextreme dingen. Op het DX forum staat ook een handleiding hoe je de bedrading moet solderen zodat 'ie het niet meer doet. Snap het sowieso niet van de producent dat het niet hersteld is, probleem is al een jaar bekend oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Schweino schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 19:29:
[...]

Klopt, is bekend met die dealextreme dingen. Op het DX forum staat ook een handleiding hoe je de bedrading moet solderen zodat 'ie het niet meer doet. Snap het sowieso niet van de producent dat het niet hersteld is, probleem is al een jaar bekend oid.
Ik heb even zitten zoeken op het DX forum, maar kan de handleiding niet vinden. Weet jij waar ik hem kan vinden?

http://www.dealextreme.com/forums/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hier staat een guide hoe de bekabeling zou moeten zijn.
Het is niks meer dan het doorverbinden van pin 22 en 24 op de connector.

Hier nog een guide maar dan op het AVS Forum.

Linkjes komen trouwens gewoon van het Deal Extreme forum. ;)

[ Voor 49% gewijzigd door sjaool op 07-07-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
'k heb dat probleem ook, en mijn kabel is van van DX, m'n maat heeft een originele ( kwam bij de xbox ) en die heeft dat '' probleem '' ook, niks om je zorgen over te maken.

Mijn xbox schakelt pas aan als de tv op het goede kanaal staat, voor die tijd staat ie een beetje te ze neus te peuteren volgens mij.

[ Voor 28% gewijzigd door Fatal Mind op 08-07-2010 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Fatal Mind schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 08:23:
Mijn xbox schakelt pas aan als de tv op het goede kanaal staat, voor die tijd staat ie een beetje te ze neus te peuteren volgens mij.
Ik heb mijn Xbox aangesloten met alleen de officiële HDMI-kabel en die doet precies hetzelfde als de tv niet op het goede kanaal staat: ik zet de Xbox aan via de controller, de lichtjes op de controller knipperen, de Xbox gaat aan maar de ring gaat niet knipperen en na 5 minuten gaat hij automatisch uit.
Als de Xbox eenmaal aan is, kan ik wel rustig de tv uit- en weer aanzetten of zappen.

Overigens: als ik eerst de Xbox aanzet en dan binnen die 5 minuten de tv aanzet en op het juiste kanaal zet, dan start hij wel onmiddellijk door, hij gaat niet opnieuw opstarten...

PS3 kan ik wel aanzetten zonder de tv aan te moeten zetten.

[ Voor 17% gewijzigd door MartijnS72 op 08-07-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb ook de HDMI -> TV en Optical out -> Receiver opstelling, maar mijn 360 gaat gewoon aan zonder dat deze verder afhankelijk is van de TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn op de harddisk geinstalleerde games, draaien toch vanaf dvd (hoor hem spinnen). Dit is nadat ie gerepareerd is, de 3 rode lampjes. Ze staan nog wel op de harddisk, deze had ik immers thuis gehouden, en ik zie ze ook gewoon. Opnieuw installeren van game op harddisk is een oplossing, maar beetje onhandig. Heeft iemand anders dit ook ervaren? en weet iemand een eenvoudigere manier dan al die games opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Het kan niet anders. Je kan games alleen vanaf je harde schijf spelen als ze ook op dezelfde 360 zijn geinstalleerd. Je zult ze dus moeten verwijderen en er weer terug op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
The Great HooD schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 12:23:
Het kan niet anders. Je kan games alleen vanaf je harde schijf spelen als ze ook op dezelfde 360 zijn geinstalleerd. Je zult ze dus moeten verwijderen en er weer terug op zetten...
Inderdaad, dit is hetzelfde als dat je je hardeschijf op een andere Xbox aansluit en dan een geinstalleerd spel probeerd te starten.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
De summer of arcade releasedates zijn hier te vinden
http://gamerscoreblog.com...ive/2010/07/06/az654.aspx

Samenvatting:
“Limbo” July 21,
“Hydro Thunder Hurricane” July 28.
“Castlevania: Harmony of Despair” August 4
“Monday Night Combat” August 11
“Lara Croft and the Guardian of Light” August 11

Gisteren trouwens:
Monkey Island 2 Special Edition: LeChuck's Revenge
Blacklight: Tango Down

Volgende week:
Deadliest Warrior The Game
DeathSpank

Dure weken!!! Gok op 4 of 5 must-haves voor mij (Monkey Island, DeathSpank, Limbo, Lara Croft minimaal)...

[ Voor 27% gewijzigd door SeamusXanthus op 08-07-2010 15:01 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.