Ik ben nu in de US, en heb de "Slim" al even in mijn handen gehad. Ik ga van de week terug, en twijfel om er 1 mee te nemen. Ik heb in principe alles wat ik nodig heb, Elite (jasper, erg stil), 120GB, Wifi, dus eigenlijk win ik niet zoveel met de nieuwe 360. Maar ja, het kriebelt toch een beetje. Zal nog even kijken hoeveel ruimte ik heb in de koffer 
Hij is overigens minder lelijk dan ik dacht, maar ik vind het huidige model eigenlijk mooier. Aan de andere kant, de PS2, de PS3 en de oude Xbox zijn/waren ook geen mooie apparaten, wat dat betreft boeit het ook niet zo.
EDIT:
Bij de Best Buy stond wat marketing materiaal voor Kinect. Pre-order prijs was $99,-. Stond alleen niet bij wat je precies kreeg
Hij is overigens minder lelijk dan ik dacht, maar ik vind het huidige model eigenlijk mooier. Aan de andere kant, de PS2, de PS3 en de oude Xbox zijn/waren ook geen mooie apparaten, wat dat betreft boeit het ook niet zo.
EDIT:
Bij de Best Buy stond wat marketing materiaal voor Kinect. Pre-order prijs was $99,-. Stond alleen niet bij wat je precies kreeg
[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 20-06-2010 07:57 ]