Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu in de US, en heb de "Slim" al even in mijn handen gehad. Ik ga van de week terug, en twijfel om er 1 mee te nemen. Ik heb in principe alles wat ik nodig heb, Elite (jasper, erg stil), 120GB, Wifi, dus eigenlijk win ik niet zoveel met de nieuwe 360. Maar ja, het kriebelt toch een beetje. Zal nog even kijken hoeveel ruimte ik heb in de koffer ;)

Hij is overigens minder lelijk dan ik dacht, maar ik vind het huidige model eigenlijk mooier. Aan de andere kant, de PS2, de PS3 en de oude Xbox zijn/waren ook geen mooie apparaten, wat dat betreft boeit het ook niet zo.

EDIT:

Bij de Best Buy stond wat marketing materiaal voor Kinect. Pre-order prijs was $99,-. Stond alleen niet bij wat je precies kreeg :)

[ Voor 35% gewijzigd door PWM op 20-06-2010 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15
PWM schreef op zondag 20 juni 2010 @ 07:50:
Ik ben nu in de US, en heb de "Slim" al even in mijn handen gehad. Ik ga van de week terug, en twijfel om er 1 mee te nemen. Ik heb in principe alles wat ik nodig heb, Elite (jasper, erg stil), 120GB, Wifi, dus eigenlijk win ik niet zoveel met de nieuwe 360. Maar ja, het kriebelt toch een beetje. Zal nog even kijken hoeveel ruimte ik heb in de koffer ;)

Hij is overigens minder lelijk dan ik dacht, maar ik vind het huidige model eigenlijk mooier. Aan de andere kant, de PS2, de PS3 en de oude Xbox zijn/waren ook geen mooie apparaten, wat dat betreft boeit het ook niet zo.

EDIT:

Bij de Best Buy stond wat marketing materiaal voor Kinect. Pre-order prijs was $99,-. Stond alleen niet bij wat je precies kreeg :)
Hou je er dan rekening mee dat het misschien een NTSC Xbox is? Regiocode staat daar anders in geloof ik. (correct me if im wrong)
Verder zie ik niet precies waarom je een extra 360 erbij wilt nemen. Zeker als je een redelijke Elite hebt.
Volgens mij is het dan slimmer om je geld te bewaren voor de games van het najaar

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Martinspire schreef op zondag 20 juni 2010 @ 14:16:
[...]

Hou je er dan rekening mee dat het misschien een NTSC Xbox is? Regiocode staat daar anders in geloof ik. (correct me if im wrong)
Verder zie ik niet precies waarom je een extra 360 erbij wilt nemen. Zeker als je een redelijke Elite hebt.
Volgens mij is het dan slimmer om je geld te bewaren voor de games van het najaar
Games in het najaar? Weet iemand naast de volgende games die de moeite waard zijn die dit jaar nog uitkomen?

COD, Halo Reach en Dead Rising 2 en Crackdown

Want met de E3 van dit jaar heb ik weinig vertrouwen gekregen in de nabije toekomst van console gaming....

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-06-2010 20:32 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
uchiha tijntje schreef op zondag 20 juni 2010 @ 20:31:
[...]

Games in het najaar? Weet iemand naast de volgende games die de moeite waard zijn die dit jaar nog uitkomen?

COD, Halo Reach en Dead Rising 2 en Crackdown

Want met de E3 van dit jaar heb ik weinig vertrouwen gekregen in de nabije toekomst van console gaming....
Ik? genoeg :)

Star Wars the force unleased 2
Fable 3
Assasins Creed Brotherhood
Crysis 2
Portal 2
Gears of War 3
F1 2010
Rage
Fallout new Vegas
Medal of Honor
Enslaved
Alan Wake
Metal Gear Solid: Rising
Maffia 2
Gost recon Future soldier.
Dead space 2
Fear 3

Om er maar een paar op te noemen :P

Edit:
Ok er zitten er ook wat tussen voor Q1 2011 Februari, maar we kunnen ook moeilijk de hele Kerst en Oud en nieuw achter de pc hangen. :+

[ Voor 9% gewijzigd door BAS80 op 20-06-2010 21:07 ]

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Ik was afgelopen week in Canada, Vancouver om precies te zijn, waar men ook over schreef dat de nieuwe xbox er zou moeten zijn in de winkels. Maar er was helaas nergens wat te vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje, ik wil de component kabel van mijn 360 verlengen, maar kan nergens (allekabels.nl etc.) een component verlengkabel vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik het beste mijn xbox kan aansluiten over een lengte van ongeveer 4 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:18:
Ik heb even een vraagje, ik wil de component kabel van mijn 360 verlengen, maar kan nergens (allekabels.nl etc.) een component verlengkabel vinden. Heeft iemand enig idee hoe ik het beste mijn xbox kan aansluiten over een lengte van ongeveer 4 meter.
Normale RCA female to male kabels werken ook prima hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAS80 schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:01:
[...]

Ik? genoeg :)

Star Wars the force unleased 2
Fable 3
Assasins Creed Brotherhood
Crysis 2
Portal 2
Gears of War 3
F1 2010
Rage
Fallout new Vegas
Medal of Honor
Enslaved
Alan Wake
Metal Gear Solid: Rising
Maffia 2
Gost recon Future soldier.
Dead space 2
Fear 3

Om er maar een paar op te noemen :P

Edit:
Ok er zitten er ook wat tussen voor Q1 2011 Februari, maar we kunnen ook moeilijk de hele Kerst en Oud en nieuw achter de pc hangen. :+
Alan Wake is al uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Jah, dat zijn er inderdaad nog genoeg die ik vergeten was. :) Echter ben echt teleurgesteld in afgelopen E3... Heeft imho weinig meer met gamen te maken op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:53

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Weet iemand of het nog steeds mogelijk is straks met de 360Slim je HD inhoud van de oude xbox, dus nog wel afneembare HD, naar de Slim te kopieren? Ik verwacht dat MS hier wel wat op verzind maar kan nog niets vinden.
Iemand enig idee? Mijn huidige maakt echt teveel herrie dus wil ik een Slim gaan pre-orderen, maar dan moet ik wel de huidige zooi van de HD over kunnen zetten naar de nieuwe.

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Voor overzetten van data kun je dezelfde transfer-cable gebruiken die voor de oude HDD's geleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
mtsr schreef op maandag 21 juni 2010 @ 09:49:
Voor overzetten van data kun je dezelfde transfer-cable gebruiken die voor de oude HDD's geleverd werd.
En als ik het goed begrepen heb kun je kiezen wat je wilt overzetten en wordt niet blind alles overgepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:09
SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:17:
[...]

Wat wij ook van fitness vinden, technisch gezien was die fitness demo op de e3 zwaar indrukwekkend. Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit het eerste apparaat waarbij je zonder advies van een instructeur kunt zien of jij je fitness moves op de goede manier uitvoert. Ik gok dat als zo'n systeem los van de xbox zou bestaan (en alleen maar dat zou kunnen), er genoeg mensen zo 200 euro of meer voor over hebben.
Toon het 1 keer bij Oprah en heel amerika loopt naar de winkel.
Ik heb het aan mijn vriendin laten zien, ze speelde al wel eens arcade games op de xbox360 is dus niet helemaal bang voor de controller (carcasonne etc), maar is hierover direct enthousiast. Ik vraag me echter af of het misschien niet too little too late is. Mensen zijn al wii moe aan het worden en de vergelijking ligt natuurlijk op de loer. Microsoft moet het over doen laten komen als iets compleet nieuws en niet een wii ripoff. In zekere zin kunnen ze dat ook omdat het fundamenteel anders is als de wii en je echt zal moeten bewegen en niet enkel je pols draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 20:50
DarkShadow schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:09:
[...]

Ik heb het aan mijn vriendin laten zien, ze speelde al wel eens arcade games op de xbox360 is dus niet helemaal bang voor de controller (carcasonne etc), maar is hierover direct enthousiast. Ik vraag me echter af of het misschien niet too little too late is. Mensen zijn al wii moe aan het worden en de vergelijking ligt natuurlijk op de loer. Microsoft moet het over doen laten komen als iets compleet nieuws en niet een wii ripoff. In zekere zin kunnen ze dat ook omdat het fundamenteel anders is als de wii en je echt zal moeten bewegen en niet enkel je pols draaien.
Het is ook wel heel anders. Je heb natuurlijk wii mogelijkheden (bowlen enzo) Maar het gaat nog een aantal stappen verder. Er is een filmpje waarbij de gebruiker bijna letterlijk 'praat' met het jongetje op de tv. Ik zal de link later wel even posten, (hier op werk is youtube geblocked :P).

In dat filmpje tekent ze ook iest op een blaadje hangt dat voor de tv en het jochie op het scherm 'pakt' het tekeningetje zo van haar aan. de camera herkent de vorm en kan dat zo in de wereld zetten.

Daarnaast communiceert ze ook waarbij het jongetje op de tv de stemming in haar stem kan herkennen. Hoe het in de praktijk gaat werken is natuurlijk zeer de vraag maar na dat filmpje dacht ik echt: WOW, we gaan richting Virtual Reality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

Vrijdag

De Zwarte

En de nieuwe Silent Hill natuurlijk :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
@DarkShadow:Ik ben het helemaal met je eens, vooral als ik zie hoeveel Wii's er bij vrienden staan te verstoffen. Maar het is natuurlijk mogelijk dat er voor de Xbox360, een console met een redelijke install-base waaronder ook wat meer 'serieuze gamers' wat meer leuke spellen uitkomen.
Bovendien is er voor Wii-spellen gewoon minder geld, omdat spellen die niet van Nintendo zelf zijn, vaak erg slecht verkopen op Nintento-platformen.

@Smockey: Als AI-student verwacht ik eerlijk gezegd niet zoveel van die gimmick. Ik heb zelf het nodige met taalverwerking gewerkt, bijvoorbeeld en dat is nog steeds heel erg moeilijk. Laat staan echt inhoudelijke gesprekken voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ik verwacht ook geen wonderen. Maar het feit dat de eerst stappen op de consumentenmarkt gemaakt worden zegt wel veel. Jij zal meer van het wereldje weten dan ik. Maar ik kan me voorstellen dat daarmee binnen de wereld van AI al veelvuldig getest en geexperimenteerd is. Dat Microsoft dat vervolgens daadwerkelijk op de markt brengt is een hele stap, die anderen kennelijk nog niet durven te maken. Maar ik verwacht inderdaad ook nog geen wonderen.

En verder is dit natuurlijk gewoon een toevoeging op het aanbod. Ontwikkelaars gaan echt niet stoppen met games maken voor de hardcore-gamer. Ze concurreren nu gewoon wat meer met de Wii. De xbox wordt op deze manier toch een meer familie-console. Met zowel games voor de 'echte' gamer als voor het kleine zusje en de ouders. En daar schiet de wii tekort. Het is leuk met wii-fit en leuk voor de heb maar de echte gamer wordt er niet warm van.

Ik ga er ook niet vanuit dat alle games deze kant op gaan. Met je controller op de bank is en blijft gewoon een must bij heel veel games en voor heel veel gamers. Wii-en is leuk maar na een uurtje maximaal heb ik het altijd wel weer gezien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:51
Ik heb gezocht en kan het antwoord op mijn vraag niet vinden. (of ik zoek niet goed :+ )

Met GRAW2 en een hoop andere spellen kan je online via je headset communiceren met teamgenoten/players.
Is het ook mogelijk als je met 2 spelers online speelt (split screen) en voor allebei een headset hebt dat je beide kan communiceren met anderen?

Vraag het voordat ik een aanschaf van een extra headset ga doen en een blunder bega :P

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Weerz schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:55:
Ik heb gezocht en kan het antwoord op mijn vraag niet vinden. (of ik zoek niet goed :+ )

Met GRAW2 en een hoop andere spellen kan je online via je headset communiceren met teamgenoten/players.
Is het ook mogelijk als je met 2 spelers online speelt (split screen) en voor allebei een headset hebt dat je beide kan communiceren met anderen?

Vraag het voordat ik een aanschaf van een extra headset ga doen en een blunder bega :P
Volgens mij moet dat gewoon werken.
Is onderdeel van je Gold abbo IIRC. dus als beide Goldmember zijn en dus online kunnen, kunnen ze ook voicechat doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Weerz schreef op maandag 21 juni 2010 @ 13:55:

Kan gewoon. Moet je elkaar even uitnodigen voor een private chat. Werkt als een zonnetje.

edit: spuit 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Dusseh.. Crackdown 2 demo staat er. Iemand al ervaringen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Willybubba schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:56:
Oeh, zo even kijken..deel één is één van mijn favorieten op de Xbox :) :)

Je schijnt achievements te krijgen in de demo, die zich definitief unlocken bij aanschaf van de full game?

/en uiteraard download het ***ding nu met 200 KB/sec ofzo, duurt eeuwen. Wat heb je dan aan een 50 Mbit verbinding op zo'n moment.

[ Voor 33% gewijzigd door Exorcist op 21-06-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Waar was Batman AA2 tijdens de E3? ;(

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hmm, hier nog meer mensen met problemen en dan specifiek met het maken van een party ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3ft0n3 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:26:
Weggevlogen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Willybubba schreef op maandag 21 juni 2010 @ 19:56:
Ik weet het nog niet. Het lijkt nog wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel op deel 1 (grafisch ook :S), met uitzondering van andere typen vijanden (en of ik dat positief vind is ook nog even de vraag) :) Maar ik denk dat ik hem wel ga halen. Vond deel 1 echt geweldig, dus als het er heeeeeeeeeeeeeeeel erg op lijkt is dat ook niet verkeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

D3ft0n3 schreef op maandag 21 juni 2010 @ 21:26:
In een donker hoekje zich aan het verstoppen, waar anders? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 21-06-2010 22:24 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind Crackdown 2 direct de feeling van 1 oproepen, dus voor mij is het een must-buy! Heerlijk hoe je ook steeds hoger kunt springen.

Het gekke van mezelf is, is dat ik een hekel heb aan SF, films en games..maar als het aankomt op hoog springen hou ik echt van spellen als InFamous, Crackdown en Prototype. Ik sta versteld van mezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister eindelijk aan Fable2 begonnen na een tijdje terug die bundel met controller en Halo3 te hebben gekocht.
Erg tof spel, dat Fable2 :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Net Transformers gepreordered bij de FRS. Ben erg benieuwd, van het weekend lekker spelen O+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
DarkShadow schreef op maandag 21 juni 2010 @ 11:09:
[...]

Ik heb zelf vorige week mijn Wii verkocht omdat hij al bijna 2 jaar stond te verstoffen en ik wacht nu even op de nieuwe Xbox360. Probleem met de Wii vond ik vooral dat er enorm veel troep op de markt gereleased werd qua games. PS2 ports met wii-mote besturing erin. En de wii begon toch echt TE gedateerd te worden qua graphics. Op enkele first party Nintendo games kwamen de graphics zelden boven gamecube niveau uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat komt omdat het ook niet veel meer is dan een Cube, technisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:50
GAIAjohan schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 09:49:
Gister eindelijk aan Fable2 begonnen na een tijdje terug die bundel met controller en Halo3 te hebben gekocht.
Erg tof spel, dat Fable2 :)
Zeker tof spel. Een van mijn favorieten voor de Xbox 360.

Moet het spel nog een keer opnieuw uitspelen, maar dan met een evil character. Vraag me alleen af of de gameplay zoveel anders zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vreemd hoe smaken verschillen... Ik vond Fable 2 nou net geen reet aan. Elke vorm van uitdaging ontbrak, ik verveelde me gewoon als ik 't speelde. Geld rolt binnen, je kunt niet dood, binnen een uur heb je ongeveer alle kledingkeuzes binnen.

Qua sfeer hebben ze 't overigens dan wel goed getroffen, erg Charles Dickens.

Maar Fable 3 komt er bij mij niet in.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Stomme is dat ondanks het gebrek aan uitdaging ik Fable 2 toch erg leuk vond. ik ben volgens mij de laatste die nog respect voor Molyneux heeft (wie populous heeft gemaakt is in die tijd is toch echt een genie), maar het is toch jammer dat hij met zijn ervaring de 'difficulty level' knop vergeten is te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik zag 'm ook net voorbij komen en wilde 't hier posten maar dat had jij al gedaan. Wel een flink Duh-momentje. Overigens: 't enige wat Microsoft hier eigenlijk dus aan gedaan heeft is er een sticker opdoen, blijkbaar. Zitten er op de consumentenversies ook van deze plakkers? Zo ja, niet liev maar wel een slimme zet: de gebruiker had dus gewoon de instructies moeten lezen en het is dan niet de schuld van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Jejking schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 15:06:
[...]

Ik zag 'm ook net voorbij komen en wilde 't hier posten maar dat had jij al gedaan. Wel een flink Duh-momentje. Overigens: 't enige wat Microsoft hier eigenlijk dus aan gedaan heeft is er een sticker opdoen, blijkbaar. Zitten er op de consumentenversies ook van deze plakkers? Zo ja, niet liev maar wel een slimme zet: de gebruiker had dus gewoon de instructies moeten lezen en het is dan niet de schuld van Microsoft.
ik begrijp uberhaupt die hele ophef niet. Er zit een dvd speler in, met een draaiend schijfje daarin. Waarom zou je in godsnaam terwijl dat ding aanstaat je xbox optillen. Ik ga mijn pc toch ook niet verplaatsten terwijl hij nog aanstaat?

Ik vind dit net zoiets als het welkbekende verhaal (broodje aap?) van de vrouw die haar kat in de magnetron deed en vervolgens de producent aanklaagde.
Willybubba schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 14:36:
Vreemd hoe smaken verschillen... Ik vond Fable 2 nou net geen reet aan. Elke vorm van uitdaging ontbrak, ik verveelde me gewoon als ik 't speelde. Geld rolt binnen, je kunt niet dood, binnen een uur heb je ongeveer alle kledingkeuzes binnen.

Qua sfeer hebben ze 't overigens dan wel goed getroffen, erg Charles Dickens.

Maar Fable 3 komt er bij mij niet in.
wat dat betreft vond ik m ook slechter dan deel 1. Minder variatie in armors en kleding. Sfeer wel weer top, maar dat was in deel 1 ook al. Verder toch een aantal beloftes en verwachtingen niet helemaal uitgekomen. Ik heb me er wel mee vermaakt maar het kon beter. Op zich verwacht ik weer meer van deel 3.

[ Voor 29% gewijzigd door KingKoning op 22-06-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik begrijp die ophef wel. Dit kan en mag gewoon niet voor komen bij zo'n een apparaat.
De games zijn al duur genoeg en als je dan een keer per ongeluk tegen je Xbox 360 aanstoot heb je krassen op je dvd zitten.

Normaal gesproken zitten de spindelmotor en laser samen op een subchassis van de dvd-speler en dan heeft dit gedeelte wel wat speling.
De fabrikant moet er gewoon voor zorgen dat er binnen die speling geen voorwerpen of uitsteeksel voor komen die de cd/dvd kunnen beschadigen.

Het is dus gewoon een designflaw van de gebruikte dvd-spelers in de Xbox 360.

Feit blijft natuurlijk wel dat je de Xbox 360 niet verplaatsen tijdens gebruik dus dat stickertje zou op zich voldoende waarschuwing moeten zijn.
Ook al is dit wel een heel knullige oplossing voor een redelijk ernstig probleem.
Zeker ook gezien het feit dat je van je dure games geen thuiskopie kunt maken en je dus bij beschadigingen door de Xbox 360 doodleuk door Microsoft wordt doorverwezen naar de softwareleverancier.
Dit laatste is in dit geval dus onterecht naar mijn mening.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:02
US Only atm maar das toch netjes!
Xbox LIVE Family Pack coming this November

A lot of folks have been asking for something like this and today we announced details on the Xbox LIVE Gold Family Pack. For $US 99.99, you'll get four Xbox LIVE Gold Memberships for the price of two. The Xbox LIVE Gold Family Pack includes:

Up to four individual Xbox LIVE Gold memberships for the price of two – (US) $99.99.
Family Center – a single, easy to use, destination for Family Settings and account management, accessible on the Xbox dashboard and on Xbox.com.
The primary account member has the ability to purchase and dispense Microsoft Points to other Xbox LIVE Gold Family Pack members.
Activity monitoring reports viewable on Xbox.com to help encourage discussions about safer more balanced gaming and entertainment habits.
Simplified billing that applies all purchase charges to the primary account holder’s billing account and the ability to authorize purchases, helping to manage the family’s entertainment budget.
Exclusive family content and discounts.

The Xbox LIVE Gold Family Pack will be available this November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
Ik ben benieuwd of je aankopen ook voor alle accounts beschikbaar zijn? Het is natuurlijk zo dat dat op één console al het geval is, maar wat als je een console in de woonkamer hebt en bijvoorbeeld je zoon of je broer of verzin maar ook een op zijn slaapkamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mtsr schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:08:
Ik ben benieuwd of je aankopen ook voor alle accounts beschikbaar zijn? Het is natuurlijk zo dat dat op één console al het geval is, maar wat als je een console in de woonkamer hebt en bijvoorbeeld je zoon of je broer of verzin maar ook een op zijn slaapkamer?
Als ze daarop iets verzinnen is het wel leuk om "families" op te richten
4 spelers, 4 locaties, 4verschillende games, ieder een aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik weet dat het koffiedik kijken is maar heeft iemand misschien een idee of er een Crackdown 2 bundel komt in combinatie met de Slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
Verwijderd schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 18:16:
[...]

Als ze daarop iets verzinnen is het wel leuk om "families" op te richten
4 spelers, 4 locaties, 4verschillende games, ieder een aankoop.
4 xboxes op 1 ip zou dan kunnen, dan moet je al trucs gaan uithalen met vpn o.i.d. om die xboxen van 1 adres te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Video van Kinect dashboard in actie: http://www.vg247.com/2010...ashboard-shown-in-action/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Impressive, maar lang niet goed genoeg voor het prijskaartje dat eraan hangt. Maar het ziet er wel heel responsief uit, het leek even nauwkeurig als de wiimote.

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Zit anders wel een irritant vertraging in, als die man z'n hand beweegt dan gaat pas iets later op de tv dat handje bewegen. Daar moet echt zo weinig vertraging in zitten dat je het niet eens merkt, anders ga ik me er in ieder geval dood aan ergeren (niet dat ik Kinect wil gaan halen, maar dan nog :P).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

nog even over dat artikel, ook zoals ze het brengen...:
maar de gebruiker in kwestie wilde de console gewoon verplaatsen van de horizontale naar verticale positie.
Hoeveel mensen bewegen nou een DVD speler terwijl hij draait? Ik doe hem zelfs niet open als hij nog draait, just in case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glee en justin bieber
oh joy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gropah schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 15:49:
nog even over dat artikel, ook zoals ze het brengen...:

[...]

Hoeveel mensen bewegen nou een DVD speler terwijl hij draait? Ik doe hem zelfs niet open als hij nog draait, just in case...
Dat zijn dezelfde mensen die uit de bocht vliegen met hun auto, en dan de schuld geven aan de auto en/of bocht. Geen rekening houden met krachten die worden uitgeoefend.

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 23-06-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag de Arcade 360 voor 122 euro bij de BCC en bij E-Plaza. Bij de laatste zat ook Lego en nog een ander spel erbij. Niet echt duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Wanneer komt die nieuwe Xbox uit in Nederland? En wat word de prijs in euro's?

Ik ben voornamelijk een PC gamer, maar voor (o.a.) Red Dead Redemption wil ik wel een console proberen :)

[ Voor 41% gewijzigd door TJHeuvel op 23-06-2010 17:20 ]

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
CyCloneNL schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:20:
Wanneer komt die nieuwe Xbox uit in Nederland? En wat word de prijs in euro's?

Ik ben voornamelijk een PC gamer, maar voor (o.a.) Red Dead Redemption wil ik wel een console proberen :)
16 Juli. Prijs is volgens mij nog niet bekend.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Ai... dan heb ik maar 11 dagen om hem te checken, 27e komt Starcraft uit /drool.

Hij werd toch rond de prijs van de huidige Xbox elite? En is hij hardware matig beter, of alleen stiller?

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:32
CyCloneNL schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:30:
Ai... dan heb ik maar 11 dagen om hem te checken, 27e komt Starcraft uit /drool.

Hij werd toch rond de prijs van de huidige Xbox elite? En is hij hardware matig beter, of alleen stiller?
Beter in de zin van zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

En hardware matig beter in de zin van opslag ruimte, Wireless N build in, speciale port voor Kinect.

Zag trouwens op IGN dat er ook een goedkopere versie van de new Xbox 360 aankomt. Ben benieuwd wat die dan precies zal hebben qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
ElBarto schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 17:25:
[...]

16 Juli. Prijs is volgens mij nog niet bekend.
pricewatch: Microsoft Xbox 360 Slim (250GB) Zwart

Meer dan 1 bron, en allemaal zelfde prijs, lijkt me dus wel accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:48
Heeft iemand al interessante game-bundels gespot voor de Xbox 360 Slim? Ik wil al een tijdje een Xbox kopen maar wacht natuurlijk tot na 16 juli. Het zou leuk zijn als er ook een goede game bij zit. :)

Behalve de NatalKinect-bundel (in november) heb ik er nog geen kunnen vinden.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Voor wie de praatjes begon te geloven dat de 360 aan zijn limiet zit:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-rage/700655

Draait blijkbaar op 60 fps, voor de duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 20:45:

Die gast is echt ultiem gay :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grafisch: Top
setting: Fallout 3 anyone?
auto's: sorry maar dat ziet er triest uit.

Verder ziet het er wel erg cool uit....Die kon hier nog wel eens komen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:48

D4NG3R

kiwi

:)

Optimalizatie, dat voordeel hebben console games VS PC games.. de hardware is bij console altijd 100% hetzelfde -mods buitengesloten- en dus kan de software worden geoptimalizeert..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:30

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
monnick schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:23:
[...]

Die gast is echt ultiem gay :o
Zo zien 33% Gay, 33% Gothic, 33% Vrouw, en dus 100% onzekere mensen eruit.

Ff serieus, nergens in de video hoor ik iets over 60FPS? En zit een wezenlijk verschil tussen een signal output die 60FPS is, en of de render zelf in 1080P/60 is. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zecht trouwens dat dit op de 360 is? Misschien is het wel op de PC maar voor de handigheid (staand muizen is niet handig) hebben ze een 360 controller. Ik gebruik ook 1 van me wireless controllers op de PC voor sommige games.

Geen uitspraak van platform, resolutie of frames per seconde in dit filmpje zover ik heb gehoord.

Daarnaast toen ze het in 2007 voor het eerst lieten zien was ik onder de indruk, nu valt het wel mee. Het oogt niet heel speciaal?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:00

rage is borderlands 2.0?

damn dat ziet er toch hetzelfde uit zowat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vrijdag schreef op dinsdag 22 juni 2010 @ 10:00:
Net Transformers gepreordered bij de FRS. Ben erg benieuwd, van het weekend lekker spelen O+
Ik heb 'm ook maar besteld. Transformers is sowieso jeugdsentiment en het spel krijgt ook nog eens best goeie reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:20:
[...]

Wie zecht trouwens dat dit op de 360 is? Misschien is het wel op de PC maar voor de handigheid (staand muizen is niet handig) hebben ze een 360 controller. Ik gebruik ook 1 van me wireless controllers op de PC voor sommige games.

Geen uitspraak van platform, resolutie of frames per seconde in dit filmpje zover ik heb gehoord.

Daarnaast toen ze het in 2007 voor het eerst lieten zien was ik onder de indruk, nu valt het wel mee. Het oogt niet heel speciaal?
Er is ergens in een of ander gesprek met ID, werd bevestigt dat elk spel dat met een xbox-controller te besturen was, ook een xbox spel was & niet een PC met een wireless dingetje.

Daarnaast zou RAGE op de 360 lopen @ 60FPS, dus ja.. dit is een xbox-360, ja dit is op 1080p, ja dit is 60FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

D4NG3R NL schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 00:27:
[...]

Er is ergens in een of ander gesprek met ID, werd bevestigt dat elk spel dat met een xbox-controller te besturen was, ook een xbox spel was & niet een PC met een wireless dingetje.

Daarnaast zou RAGE op de 360 lopen @ 60FPS, dus ja.. dit is een xbox-360, ja dit is op 1080p, ja dit is 60FPS.
720p lijkt me, 1080p zou wat veel van het goede zijn. (scaled naar 1080p, dat wel.)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Vraagje:

Ik heb een monitor met DVI. Volgens mij zijn er verloopstukjes van DVI naar HDMI toch? Ik neem aan dat als ik dit koop, ik gewoon de xbox via dat verloopstukje op mijn monitor kan aansluiten?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
KillGhost schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 09:17:
Vraagje:

Ik heb een monitor met DVI. Volgens mij zijn er verloopstukjes van DVI naar HDMI toch? Ik neem aan dat als ik dit koop, ik gewoon de xbox via dat verloopstukje op mijn monitor kan aansluiten?
Ja die zijn gewoon verkrijgbaar. Hou er wel rekening mee dat je geen geluid hebt dan, je zult dan nog een aparte adapter moeten kopen om het geluid van de Xbox 360 naar een reciever te brengen ofzo..

[ Voor 5% gewijzigd door l00pz op 24-06-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:57:
[...]

Ik heb 'm ook maar besteld. Transformers is sowieso jeugdsentiment en het spel krijgt ook nog eens best goeie reviews!
Inderdaad, volgens metacritic zijn de cijfers best goed (tussen de 8 en 9) en wordt er veel gedaan om de lore en de nostalgie op hoog niveau te houden. Ook zijn de transformaties goed en voegen ook daadwerkelijk wat toe. Kan niet wachten tot morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ah, damn. Niet aan gedacht. Boven heb ik geen versterker staan, dus maar ff zien wat ik ga doen. Wilde em af en toe ff naar boven slopen als de tv beneden weer bezet is door mijn vriendin :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Wrong topic! 8)7

Hier stond dus iets dat ergens anders moest staan. ;)

[ Voor 151% gewijzigd door sjaool op 24-06-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 14:48
Vrijdag schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 10:29:
[...]

Inderdaad, volgens metacritic zijn de cijfers best goed (tussen de 8 en 9) en wordt er veel gedaan om de lore en de nostalgie op hoog niveau te houden. Ook zijn de transformaties goed en voegen ook daadwerkelijk wat toe. Kan niet wachten tot morgen :9
Net gehaald bij Saturn... eigenlijk gewoon omdat er transformers op stond (en geen reet met Bayformers te maken heeft...) daarna pas reviews gaan lezen... meid is nu naar bed, zal schijf es in de xbox doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

KeRsTmAnNeKe schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:45:
[...]

Net gehaald bij Saturn... eigenlijk gewoon omdat er transformers op stond (en geen reet met Bayformers te maken heeft...) daarna pas reviews gaan lezen... meid is nu naar bed, zal schijf es in de xbox doen :)
Hoe is het spel? Als het goed is komt het vandaag met de post op mijn werk. Maar of dat ook zo zal zijn... Hoop wel dat er een code bijzit want ik had gehoord dat sommige mensen geen code kregen, ondanks dat ze wel gepre-ordered hadden bij de FRS.

Zombie Apocalyps is nu voor gold leden 440 punten trouwens.

Dan nog iets, heeft er iemand ervaring met het wijzigen van de gamertag? Werkt dat automagisch door in alles wat je daar aan gekoppeld hebt, dus ook Live op de pc, je EA account (voor Battlefield etc.), True Achievements, Mygamercard en dergelijke, of moet ik dan weer alles opnieuw gaan registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
KillGhost schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 11:11:
Ah, damn. Niet aan gedacht. Boven heb ik geen versterker staan, dus maar ff zien wat ik ga doen. Wilde em af en toe ff naar boven slopen als de tv beneden weer bezet is door mijn vriendin :D
Als je naast de monitor ook nog een pc hebt staan, kan je het volgende proberen: je xbox via een female-tulp-naar-minijack-kabel in de microfoon-in van je pc proppen en dan dat geluid op de speakers zetten. Wel van tevoren even met een normale microfoon proberen of je het geluid op de speakers kan krijgen, want ik heb gemerkt dat het op sommige systemen niet zo 123 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Kheldar schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:48:
[...]

Als je naast de monitor ook nog een pc hebt staan, kan je het volgende proberen: je xbox via een female-tulp-naar-minijack-kabel in de microfoon-in van je pc proppen en dan dat geluid op de speakers zetten. Wel van tevoren even met een normale microfoon proberen of je het geluid op de speakers kan krijgen, want ik heb gemerkt dat het op sommige systemen niet zo 123 werkt.
Thanks voor de tip. Ik zal eens wat gaan proberen dit weekend.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, die wil ik wel - en ik ben echt niet een fan van FPS games, maar dit ziet er gewoon geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
[...]

Thanks dit lost meteen een audio probleempje op dat ik had:). nooit aan gedacht om het zo te doen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
[...]

Waarom niet de line-in (blauw)? Als je niks hoort, dempen weg vinken. Volgens mij dempt Windows standaard de line-in.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd line-in doen, aangezien de roze mic-in mono is ipv stereo.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en gewoon omdat de line in voor dit soort doeleinden gemaakt is, en de mic in niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bij de meeste moderne computers maakt het niet meer uit welke in of uitgang je gebruikt i.v.m. de auto-detectie van de poorten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
sjaool schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:38:
Bij de meeste moderne computers maakt het niet meer uit welke in of uitgang je gebruikt i.v.m. de auto-detectie van de poorten. ;)
Tis geen x-fi met een flexijack :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Vreemd maar mijn Gigabyte moederbord doet dit ook en die is echt niet voorzien van een X-fi chipset. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

sjaool schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 12:38:
De meeste realtek chipjes doen dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Yep, die zit dus op mijn Gigabyte GA-EX58-UD4P moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
sjaool schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 14:50:
Vreemd maar mijn Gigabyte moederbord doet dit ook en die is echt niet voorzien van een X-fi chipset. ;)
Eens proberen dan :P Heb zelf nog één met AC'97 (X-Fi kapoet), andere 2 pc's hebben een VIA audiochip, weet niet wat die doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Niet vreemd ofzo.. maar het is ook niet de bedoeling dat je hem ineens optilt en verplaatst...

Wel is hij nu minder gevoelig voor trillingen van bijv stampen, heb dit ergens gelezen (Weet de bron niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hey kijk nou, het is spuit 11.

Tuurlijk maakt 'ie krassen als je 'm omdraait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
Wie draait nou zijn console als hij aanstaat? Hier staat ie rechtop, geen problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Wow!!111!!1

Je moet ook niet fucken met de gyroscopische effecten. Je bent een rund als je met je Xbox stunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

dat valt toch onder de categorie

- Ik ben dood als ik met 100km/u tegen een dikke boom aan rij
- Mijn lak van de auto is verknalt als ik een schuursponsje gebruik om de vogelpoep te verwijderen
- Mijn kind schiet zichzelf/iemand anders neer als ik mijn geladen revolver in het huis laat slingeren
- Ik krijg steeds bekeuringen als ik met 200km/u langs de traject controle rij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
L1nt schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:41:
- Ik krijg steeds bekeuringen als ik met 200km/u langs de traject controle rij
offtopic:
Da's nu het mooie van een trajectcontrole. Je kan best met 200 km/u langs de controlecamera rijden, als je over het hele traject je maar gemiddeld aan de snelheid hebt gehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Jep, you've just been epic powned :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

of je leest het als dat je over het hele stuk 200km/u reed :rolleye:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
KiPKaKDutcH schreef op zondag 27 juni 2010 @ 20:25:
[...]

Wie draait nou zijn console als hij aanstaat? Hier staat ie rechtop, geen problemen :)
Klopt, wat die kerel doet slaat nergens op. MAAR moderne optische drives klemmen het schijfje op zijn plaats in een flexibel gemonteerde klem, waardoor de kans op krassen enorm verkleind is. Microsoft gebruikt echter optische drives waarin deze simpele techniek ontbreekt. Doodleuk een bezuiniging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinkrs
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:47
Alan Wake leek me een vette spel, echt jammer dat hij niet op de pc uitkwam :(
Ik vind het wel vervevelen bij de xbox dat je moet betalen om online te kunnen spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
kevinkrs schreef op maandag 28 juni 2010 @ 10:54:
Alan Wake leek me een vette spel, echt jammer dat hij niet op de pc uitkwam :(
Ik vind het wel vervevelen bij de xbox dat je moet betalen om online te kunnen spelen :(
Mja, maar €35,- per jaar is ook niet echt boeiend voor een goed uitgedacht en werkend systeem.

Xbox360 gamerprofile

Pagina: 1 ... 26 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.