Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:36

Player1S

Probably out in the dark

ligt er een beetje aan wat er voor komt.
Zat gisteren te denken dat een Brothers in Arms misschien best goed kan werken.
Hand gebaren en/of voice commands om je troepen te positioneren.

RTS games hebben er misschien ook wel baat bij maar das niet mijn ding eerlijk gezegd.

Daarnaast lijkt me die videochat ook wel cool. Heb paar vrienden in de USA zitten dus als we het beide hebben......maar tis niet dat ik het daar voor koop

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Videochat is dat nieuw? Er was toch al een your in the movies achtige webcam voor xbox live?
Voicecommands 1druk op een knop en spreek in je meegeleverde headset :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben erg tevreden met mijn Arcade. Zou mooi zijn als deze nu afgeprijsd zal worden naar € 100.
Koop ik er voor de woonkamer ook eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 19:15

epic_gram

undercover moderator

Plakjekaas schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:53:
Ben erg tevreden met mijn Arcade. Zou mooi zijn als deze nu afgeprijsd zal worden naar € 100.
Koop ik er voor de woonkamer ook eentje.
dat gaat denk ik niet gebeuren, zelfs de PS 2 is dat niet eens. Kijk dan in de V&A of MP oid.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
epic_fail schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:55:
[...]

dat gaat denk ik niet gebeuren, zelfs de PS 2 is dat niet eens. Kijk dan in de V&A of MP oid.
Dat denk ik ook niet nee.
PS2 is wel € 100 hoor. In iedergeval wel bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Dionysos schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:44:
Ik heb al even gezocht op internet, maar ik kan het zo snel niet vinden, maar hoeveel zal een arcade nu gaan kosten?
Is dat al bekend?
Wat bedoel je precies? Door de introductie van een nieuwe Xbox gaat de MS adviesprijs van de oude over het algemeen niet omlaag, tenzij de winkelier er mee gaat stunten. Dit geld over het algemeen voor alle MS producten.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 16:59:
[...]

Wat bedoel je precies? Door de introductie van een nieuwe Xbox gaat de MS adviesprijs van de oude over het algemeen niet omlaag, tenzij de winkelier er mee gaat stunten. Dit geld over het algemeen voor alle MS producten.
Dat is wel wat MS gisteren communiceerde na de persconferentie, dus het is geen vreemde vraag.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Armada schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:27:
[...]

Dat is wel wat MS gisteren communiceerde na de persconferentie, dus het is geen vreemde vraag.
Precies!

In het bericht op de FP stond namelijk:

"Microsoft start per direct met de levering van de Slim aan winkels, en prijst daarbij de Arcade en Elite af. Eind deze week moeten gamers in Amerika de nieuwe console aan kunnen schaffen. Europese gamers moeten iets langer geduld hebben; op 16 juli wordt de nieuwe Xbox hier verwacht."

De arcade is nu € 149 toch?

[ Voor 6% gewijzigd door Dionysos op 15-06-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Op deze foto zie je vrij duidelijk een zwart toetsenbord en zwarte wireless headset. Zou Microsoft dan eindelijk deze accessoires in het zwart gaan uitbrengen? (heb nu een witte chatpad op een zwarte controller, maar dat ziet er echt niet uit)

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/06/slim-unboxing09-hands.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bokkie schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:49:
[...]

Zoals ik :P gisteren halve dag Army of two 40th day gespeeld met een maat van me. Vanavond maar even een jaarabbo aanschaffen:Y)
Of toch niet....
Op de een of andere manier heeft mijn Xbox live gamertag als locatie UK en is mijn contact info helemaal leeg. Ik kan dus niets met dit account. Lekker weer, locatie veranderen doen willen kunnen ze niet.
Gamertag kan ik ook niet aanpassen want contactinfo klopt niet dus kan ik naast niet upgraden naar gold ook geen ms points koppelen. 8)7 7(8)7 |:(

Net als ik dacht dat ms het wel voor elkaar had etc krijg je dit gezeur. Maar even een mailtje naar support eruitgegooid en kijken wat dit wordt. Hele live gebeuren begint me door dit gezeik meteen alweer tegen te staan, laat meteen weer een nare smaak achter :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

MochiGohan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 18:46:
Op deze foto zie je vrij duidelijk een zwart toetsenbord en zwarte wireless headset. Zou Microsoft dan eindelijk deze accessoires in het zwart gaan uitbrengen? (heb nu een witte chatpad op een zwarte controller, maar dat ziet er echt niet uit)

[afbeelding]
Cool, ik wilde ook altijd nog een chatpad, maar dat er alleen maar witte waren stond me eigenlijk tegen, maar nu komt er dus ook een zwarte :) Het design lijkt wel wat hoekiger dan de 'oude' chatpad.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je een xbox slim gaan halen... NIET aanstoten terwijl er een draaiende disk inzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Zou er van de slim ook een (witte) Arcade uitvoering komen? Lijkt mij haast van wel toch? Of blijft de Arcade in de huidige vorm in productie? Maar dan lijkt het me een dure aangelegenheid om 2 productielijnen te hebben voor (in principe) hetzelfde apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:54:
Zou er van de slim ook een (witte) Arcade uitvoering komen? Lijkt mij haast van wel toch? Of blijft de Arcade in de huidige vorm in productie? Maar dan lijkt het me een dure aangelegenheid om 2 productielijnen te hebben voor (in principe) hetzelfde apparaat.
Arcade word niet meer gemaakt. Er komt maar 1 variant van de 'nieuwe' xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ike. schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:56:
[...]

Niet dat ik een Arcade zou kopen, maar toch vind ik dat wel een gemiste kans qua positionering in de markt. Maar ik heb geen inzicht in de verkoopaantallen van de Arcade t.o.v. de Elite, dus het kan best zijn dat MS zonder de Arcade kan. Ik kan me best voorstellen dat ouders €300 toch wel wat veel vinden voor een console en daarom een Wii uit het schap pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ike. schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:56:
[...]

Er komt wel een Arcade versie hoor.
Ryan Moore, product marketing manager for Xbox, told GameSpot that both models are also being discontinued. Once they leave the retail channel, the new slimline Xbox 360 will be the sole Xbox mode on the market--for a time. Moore said that Microsoft is currently working on a second new Xbox 360, which will be offered at the arcade's price point of $200. He declined to say what functionalities the cheaper model would or would not have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bokkie schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:19:
[...]

Of toch niet....
Op de een of andere manier heeft mijn Xbox live gamertag als locatie UK en is mijn contact info helemaal leeg. Ik kan dus niets met dit account. Lekker weer, locatie veranderen doen willen kunnen ze niet.
Gamertag kan ik ook niet aanpassen want contactinfo klopt niet dus kan ik naast niet upgraden naar gold ook geen ms points koppelen. 8)7 7(8)7 |:(

Net als ik dacht dat ms het wel voor elkaar had etc krijg je dit gezeur. Maar even een mailtje naar support eruitgegooid en kijken wat dit wordt. Hele live gebeuren begint me door dit gezeik meteen alweer tegen te staan, laat meteen weer een nare smaak achter :/
Prepaid codes zouden gewoon moeten werken met een UK adres. Die zijn sowieso veel goedkoper dan via creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:43

D4NG3R

kiwi

:)

Ace schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 00:42:
[...]

Er komt wel een Arcade versie hoor.

[...]
Ik schat gewoon dat het enige verschil is dat er een veel kleinere HDD in zit. Aangezien WiFi nu als chip op het MoBo zit.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 07:18:
[...]

Prepaid codes zouden gewoon moeten werken met een UK adres. Die zijn sowieso veel goedkoper dan via creditcard.
Ik heb dus geen adres, er staat region/location UK
de rest is leeg,
zou op zich inderdaad wel het adres van Harrods of Downing street erin kunnen plakken natuurlijk :+ ook nog een optie inderdaad en dan gewoon alleen maar prepaid codes gebruiken inderdaad.

Toch blijf ik het debiel vinden dat het niet te wijzigen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:48:
Mocht je een xbox slim gaan halen... NIET aanstoten terwijl er een draaiende disk inzit :P
Moet je met de huidige xbox ook niet doen, horizontaal <> verticaal terwijl dat ding draait is gewoon geen goed idee.
De berichten die je nu leest dat als je er tegen blaast je discs gelijk stuk zijn is zwaar overdreven.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Bokkie schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 08:01:
[...]

Ik heb dus geen adres, er staat region/location UK
de rest is leeg,
zou op zich inderdaad wel het adres van Harrods of Downing street erin kunnen plakken natuurlijk :+ ook nog een optie inderdaad en dan gewoon alleen maar prepaid codes gebruiken inderdaad.

Toch blijf ik het debiel vinden dat het niet te wijzigen is.
Waar ik vooral op doelde is dat als er US staat, je geen europese codes kunt gebruiken. Daar zijn nogal wat mensen ooit mee de boot in gegaan doordat hotmail eens grotere postbussen had bij een US adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sh0ckTr00per schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 10:40:
[...]

Waar ik vooral op doelde is dat als er US staat, je geen europese codes kunt gebruiken. Daar zijn nogal wat mensen ooit mee de boot in gegaan doordat hotmail eens grotere postbussen had bij een US adres.
Ah zo, ja dat wist ik al :) maar probleem is dus dat ik geen code kan toevoegen zonder adresgegevens enzo in te vullen en ik kan dus niet mijn echte gegevens invullen omdat regio gelocked is op UK.

Reden waarom ze kennelijn regio niet willen/kunnen/mogen aanpassen is ivm mogelijke juridische rompslomp met live downloads etc. Puur luiheid mijn inziens want die content is prima te regiolocken, dus als iemand gamertag + liveID + wachtwoord en secret question heeft zou het prima mogelijk moeten zijn om regio te switchen met de melding op mogelijk verlies van live content ivm rechten per regio. Na acceptatie van de gebruiker zou deze dan gewoon regioswitch kunnen doen met eventueel verlies van content omdat gebruiker daarmee accoord is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 23:30:
[...]

Cool, ik wilde ook altijd nog een chatpad, maar dat er alleen maar witte waren stond me eigenlijk tegen, maar nu komt er dus ook een zwarte :) Het design lijkt wel wat hoekiger dan de 'oude' chatpad.
Ik heb de witte chatpad op een zondagmiddag met mijn stonede hoofd zwartgespoten. Ik had nog wat over van de bumpers van mijn auto. :)

Ik gebruik de chatpad ook enkel om codes in te voeren, niet waard om een nieuwe te kopen.
Maar de nieuwe 360 is voor het eind van de zomer van mij :9

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Met de kans dat ik iets dubbel noem maar het kan vast geen kwaad :

Xbox Live Deals of the Week
'Splosion Man -- 400 MSP (was 800)
TMNT: Turtles in Time Re-shelled -- 400 MSP (was 800)
Marvel vs Capcom 2 -- 560 MSP (was 1200)
Trials HD -- 560 MSP (was 1200)
Shado Complex -- 560 MSP (was 1200)

Tot 22 juni extra

A Kingdom for Keflings -- 400 (was 800)
Alien Hominid HD -- 400 (was 800)
Banjo Tooie -- 800 (was 1200)
Bionic Commando Rearmed -- 400 (was 800)
Bomberman LIVE -- 400 (was 800)
Braid -- 800 (was 1200)
Castle Crashers -- 800 (was 1200)
Castlevania SotN -- 400 (was 800)
Contra 240 (was 400)
Crystal Defenders -- 400 (was 800)
Geometry Wars: RE 2 -- 400 (was 800)
Magic the Gathering -- 400 (was 800)
N+ -- 400 (was 800)
Panzer General -- 400 (was 800)
Portal -- 800 (was 1200)
TMNT: 1989 Arcade 240 (was 400)
Uno Rush -- 400 (was 800)
Vandal Hearts: FoJ -- 800 (Was 1200)
Zombie Apocalypse -- 400 MSP (was 800)

Zitten wat mooie topper bij dacht ik zo. Mijn punten zijn iig weer op :D

Bron : Budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb zelfs aan 3400 punten denk ik te kort voor deze prachtige deals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bomberman Live, heeft zeker geen single player modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
LIVE Activity for week May 31st

Top Arcade Titles (Full Versions purchased)
1 Snoopy Flying Ace
2 Prince of Persia Classic
3 DOOM II
4 Game Room **
5 Toy Soldiers
6 Castle Crashers
7 Trials HD
8 UNO
9 Magic: The Gathering
10 Perfect Dark
11 METAL SLUG XX
12 Watchmen: The End is Nigh
13 Marvel vs. Capcom 2
14 3 on 3 NHL Arcade
15 Battlefield 1943
16 DOOM
17 Worms 2: Armageddon
18 Marble Blast Ultra
19 Worms
20 AFTER BURNER CLIMAX

Heb je een indruk wat er wordt gespeeld (Arcade games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb mijn profiel nu verplaatst naar mem. card ivm tweede 360 console, zodat ik in de slaapkamer ook op mijn account kan; kan ik echter de arcade games die ik gekocht heb wel downloaden op die andere console, zoals op de andere PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
Exorcist schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 19:48:
Ik heb mijn profiel nu verplaatst naar mem. card ivm tweede 360 console, zodat ik in de slaapkamer ook op mijn account kan; kan ik echter de arcade games die ik gekocht heb wel downloaden op die andere console, zoals op de andere PS3?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mooi, thanks..kon het zo snel niet vinden, dacht dat games gelockt werden op console ipv account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
Exorcist schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:00:
[...]

Mooi, thanks..kon het zo snel niet vinden, dacht dat games gelockt werden op console ipv account.
Je moet wel met Live verbonden zijn, anders worden het allemaal trials.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

ElBarto schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:54:
[...]

Je moet wel met Live verbonden zijn, anders worden het allemaal trials.
No problem, account zwerft mee op de mem. card en de Xbox heeft Internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
kinect is ondertussen weer verdwenen van bol.com
die prijs van 150 euro zal dus ook wel niet geklopt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:29
Trials HD voor 560 punten is wel een goede deal zeg. Heb alleen geen punten meer en om nou weer meteen rond de € 20,- uit te geven voor 2100 punten is me net iets te gortig.

Bovendien heb ik Alan Wake net uitgespeeld (tegenvaller overigens) en kan ik eindelijk beginnen aan RDR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Gisteren UFC Undisputed 2010 gekocht voor 39,- bij ZH Gaming en vandaag gewoon in de bus gehad! Toch nog NL shops die een stuk goedkoper kunnen zijn dus! :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Biobakker schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 09:53:
[...]

Moet je met de huidige xbox ook niet doen, horizontaal <> verticaal terwijl dat ding draait is gewoon geen goed idee.
De berichten die je nu leest dat als je er tegen blaast je discs gelijk stuk zijn is zwaar overdreven.
Mijne viel een keer om (van rechtop naar plat dus) en het spel is nog krasvrij. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Royz schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:55:
Gisteren UFC Undisputed 2010 gekocht voor 39,- bij ZH Gaming en vandaag gewoon in de bus gehad! Toch nog NL shops die een stuk goedkoper kunnen zijn dus! :)
Yep, zit hier in Steenbergen. Enige nadeel zijn de UK PS3 games, maar ook dat vind ik niet erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Morgenmiddag tussen 1 & 2 heeft de locale gamewinkel een actie, 2100MS punten (25 euro) voor 10 euro :P (max 2 per klant & met een bon die je een maand of 2 terug kreeg als je meer als 60 euro aan spullen kocht)

Ga ik samen met 2 anderen heen (1 van hun heeft ook een xbox) dat is dus 6300 punten per persoon, voor maar 30 euro :D

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 17-06-2010 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Exorcist schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 20:00:
[...]

Voor de volledigheid:
Als je iets koopt op maketplace gebeuren er 2 dingen:
1) Alle gamercards op de betreffende console mogen het spelen
2) Met de gamercard waarmee je het hebt gekocht kan je het op alle consoles spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SeamusXanthus schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 23:43:
[...]

Voor de volledigheid:
Als je iets koopt op maketplace gebeuren er 2 dingen:
1) Alle gamercards op de betreffende console mogen het spelen
2) Met de gamercard waarmee je het hebt gekocht kan je het op alle consoles spelen
Hier voeg ik nog even aan toe dat als het spel op andere consoles word gespeeld. Op de orginele console niet kan worden gespeeld totdat het gameraccount waarop het spel gekocht is weer een keer is ingelogt -op die console-. Zodat er word voorkomen dat 2 mensen (met 2 verschillende xboxen) samen doen met 1 spel.

Ook kan een account waarop het is gespeeld, maar niet is gekocht het spel NIET downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pelt schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 17:38:
Trials HD voor 560 punten is wel een goede deal zeg. Heb alleen geen punten meer en om nou weer meteen rond de € 20,- uit te geven voor 2100 punten is me net iets te gortig.

Bovendien heb ik Alan Wake net uitgespeeld (tegenvaller overigens) en kan ik eindelijk beginnen aan RDR!
Je kan ook een 800 punten kaart kopen.

http://www.bol.com/nl/p/g...04004006416323/index.html

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Of voor 10 euro @ de lokale gamezaak :P.

Vroegâh verkochten ze hiero altijd 1200MS punten (€14.50) goede deal vond ik dit, omdat ik meestal spellen van 800 punten haalde. en dan 400 punten overhield.
De eerstvolgende keer dat ik punten haalde had ik dus 1600 punten, genoeg voor 2 spellen of uitbreidingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een geluid over Kinect van de andere sekse...mijn vrouw. Mijn vrouw heeft een hekel aan gamen. Vooral shooters vindt ze verschrikkelijk. Dat is vervelend voor haar, want ik speel voornamelijk shooters. Maar nu liet ik haar deze week wat filmpjes van Kinect zien (Fitness Evolved & Zumba). En ja hoor, ze had zowaar interesse. "Dat wil ik!" zei ze. Ik vertelde toen dat het pas rond de kerst uit zou komen en daar was ze dan ook echt verontwaardigd/teleurgesteld over. Er bestaan dus nog wonderen.

Kinect lijkt mij trouwens ook erg leuk. Eindelijk een toepassing om partygames van de grond te krijgen op de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Nieuwe Xbox bekrast nog steeds schijfjes wanneer je hem beweegt
Op de spelcomputer zit weliswaar een sticker waarop staat dat je het apparaat niet mag bewegen tijdens het gebruik, maar de gebruiker in kwestie wilde de console gewoon verplaatsen van de horizontale naar verticale positie.
d0h!! :{

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd of de slim ook net zo makkelijk te modden is als de originele 360. Moet wel, want zonder modmogelijkheid had de 360 nooit zo'n great succes geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
:/ :| :X _/-\o_

Kvind de nieuwe Xbox 360 wel mooi gedaan eerlijk gezegd. Misschien overwegen als ik weer een RROD krijg :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:35:
Ben benieuwd of de slim ook net zo makkelijk te modden is als de originele 360. Moet wel, want zonder modmogelijkheid had de 360 nooit zo'n great succes geweest :)
Dat is dus klets. Heel veel mensen die online spelen hebben gewoon origineel. OS3 is niet echt te hacken en is ook een succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 08:35:
Denk je dat? Een klein percentage van de consoles zal worden gemodificeerd omdat toch de xbox live ervaring vele mensen weerhoud om te modden.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Het leuke is dus dat je gewoon online kan met een gemodde xbox. Ik denk dat het redelijke succes toch beetje daarvan afhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 07:58:
Maar nu liet ik haar deze week wat filmpjes van Kinect zien (Fitness Evolved & Zumba). En ja hoor, ze had zowaar interesse. "Dat wil ik!" zei ze. Ik vertelde toen dat het pas rond de kerst uit zou komen en daar was ze dan ook echt verontwaardigd/teleurgesteld over. Er bestaan dus nog wonderen.
Wat wij ook van fitness vinden, technisch gezien was die fitness demo op de e3 zwaar indrukwekkend. Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit het eerste apparaat waarbij je zonder advies van een instructeur kunt zien of jij je fitness moves op de goede manier uitvoert. Ik gok dat als zo'n systeem los van de xbox zou bestaan (en alleen maar dat zou kunnen), er genoeg mensen zo 200 euro of meer voor over hebben.
Toon het 1 keer bij Oprah en heel amerika loopt naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een smerig sensatienieuws weer. Je moet dat ding gewoon niet bewegen. Punt. End at hij krast als van horizontaal naar verticaal is toch logisch?! Dat ding is niet bedoeld om tijdens gebruik te bewegen. En zeker niet zo waar de schijf ook lekker even de krachten moet overwinnen. bij die verandering.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:42
vinpower schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:16:
Het leuke is dus dat je gewoon online kan met een gemodde xbox. Ik denk dat het redelijke succes toch beetje daarvan afhangt.
tot de volgende banwave en dan wordt je met beetje geluk gebanned... echt veilig ben je nooit met een gemodde box... niemand weet pcies waarop ms checkt en wat ze volgende wave weer veranderen, maar hoop modders zijn inmiddels al wel gebanned... je kan best paar maanden online gamen met een gemodde box, maar uiteindelijk zal je waarsch toch gebanned worden, dus da's toch beetje zonde dan... maar goed dit is waarsch niet een discussie die hier is toegestaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

GAIAjohan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:21:
[...]

Wat een smerig sensatienieuws weer. Je moet dat ding gewoon niet bewegen. Punt. End at hij krast als van horizontaal naar verticaal is toch logisch?! Dat ding is niet bedoeld om tijdens gebruik te bewegen. En zeker niet zo waar de schijf ook lekker even de krachten moet overwinnen. bij die verandering.
Inderdaad. Een lege pan kan ik ook prima omdraaien, maar als er eten in zit gaat er wat mis. Mensen die dat doen zijn 1) dom en mensen die dit publiceren als nieuws zijn 2) dommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Yup, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met het verplaatsen van: Een computer, DVD speler & zelfs PS3. Welke allemaal gewoon bewogen kunnen worden zonder dat ze de Disk's gaan bekrassen, is het ineens wel vrij vreemd...

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 18-06-2010 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Het is wellicht niet heel handig voor MS om daar niks aan te doen, maar waarom zou je in godsnaam precies tijdens het spelen van een spelletje gaan bedenken dat die console toch anders moet staan? Zeker als er notabene gewoon een sticker op zit dat je dat niet moet doen....

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:48:
Yup, maar als je het bijvoorbeeld vergelijkt met het verplaatsen van: Een computer, DVD speler & zelfs PS3. Welke allemaal gewoon bewogen kunnen worden zonder dat ze de Disk's gaan bekrassen, is het ineens wel vrij vreemd...
Wil je nu serieus beweren dat je een DVD speler en een computer op hun kant kan zetten terwijl het schijfje draait en het schijfje dan niet beschadigd? :o Bij een computer heb je geluk als er alleen krassen op zitten en niet je schijf er in stukjes uit komt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:48:
Bullshit.
Een dvd-speler van een pc omdraaien betekent cd/dvd letterlijk kapot, in stukjes.
Een cd-speler van een radio omdraaien precies hetzelfde.
PS3 heb ik nooit gezien dat dat goed of fout gaat en ook geen zin om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 00:00:
^
Of voor 10 euro @ de lokale gamezaak :P.

Vroegâh verkochten ze hiero altijd 1200MS punten (€14.50) goede deal vond ik dit, omdat ik meestal spellen van 800 punten haalde. en dan 400 punten overhield.
De eerstvolgende keer dat ik punten haalde had ik dus 1600 punten, genoeg voor 2 spellen of uitbreidingen!
Wat een deal, zeg! :)
MS was ook erg blij met je, want je dokte ook al voor die 400 punten, terwijl je er nog niets voor kreeg. Bedankt voor het voorfinancieren... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14
vinpower schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:16:
Tot de banwave weer volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Hoedje schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:56:
[...]
Wil je nu serieus beweren dat je een DVD speler en een computer op hun kant kan zetten terwijl het schijfje draait en het schijfje dan niet beschadigd? :o Bij een computer heb je geluk als er alleen krassen op zitten en niet je schijf er in stukjes uit komt.
Ik heb af en toe tijdens het gamen wel eens mijn benen op mn pc liggen en heel soms krijgt de pc een trap omdat mn benen te laag hingen om erop te letten (ik weet het, erg lui) en dan gaat het nog prima. Was laatst toevallig een cd aan het fikken en die is er ook prima uitgekomen.

Ik snap echt niet dat ze niet gewoon fatsoenlijke diskdrives gebruiken hiervoor, want die techniek is er gewoon. Zeker aangezien er al gezeik was over bekraste schijfjes is dat gewoon waardeloos.

Ik ben het er wel mee eens dat je er gewoon niet aan moet zitten als hij aanstaat, maar ik snap niet waarom er op dit soort dingen wordt bezuinigd

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

GAIAjohan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:02:
[...]

Bullshit.
Een dvd-speler van een pc omdraaien betekent cd/dvd letterlijk kapot, in stukjes.
PS3 heb ik nooit gezien dat dat goed of fout gaat en ook geen zin om te proberen.
Het gaat om het verplaatsen er van, niet om het omdraaien ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Martinspire schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:41:
[...]

Ik heb af en toe tijdens het gamen wel eens mijn benen op mn pc liggen en heel soms krijgt de pc een trap omdat mn benen te laag hingen om erop te letten (ik weet het, erg lui) en dan gaat het nog prima. Was laatst toevallig een cd aan het fikken en die is er ook prima uitgekomen.

Ik snap echt niet dat ze niet gewoon fatsoenlijke diskdrives gebruiken hiervoor, want die techniek is er gewoon. Zeker aangezien er al gezeik was over bekraste schijfjes is dat gewoon waardeloos.

Ik ben het er wel mee eens dat je er gewoon niet aan moet zitten als hij aanstaat, maar ik snap niet waarom er op dit soort dingen wordt bezuinigd
Ik snap niet dat mensen zo onfatsoenlijk met hun spullen omgaan, en daarom maar verwachten dat fabrikanten hun apparaten hufter-proof maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Terug naar de cartridges van weleer? ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

D4NG3R NL schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:45:
[...]

Het gaat om het verplaatsen er van, niet om het omdraaien ervan.
DIT specifieke geval ging om een idioot die 'm van horizontaal naar verticaal deed.
maar de gebruiker in kwestie wilde de console gewoon verplaatsen van de horizontale naar verticale positie.
Dat is omdraaien.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Dat noem ik geen omdraaien, bij omdraaien denk ik over op de kop zetten 8)7.

Heb hem zelf 1x bijgedraait (had niet door dat hij nog aan stond -lampje was kaduuk-) er is niks mee gebeurt, geen krassen niet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:24
Heb het laatst nog meegemaakt bij een vriend van mij. Dat broertje kwam een keer met CoD Modern Warfare 2 aan waar een dikke kras opzat, net zoals op dat filmpje bij de nieuwe xbox. Vriend dacht dat hij hem inderdaad had verplaatst tijdens het spelen dus een nieuw spel gekocht. Spelen we hem samen horen we in 1x een krassend geluid en ja hoor, weer een dikke kras over de disc.

Microsoft gebeld en deze zeiden dat het absoluut niet ligt aan de console maar waarschijnlijk aan het spel en dat we maar naar Activision moesten bellen. Wij waren het daar niet mee eens, maar toch met Activision gebeld. Deze wilde de spellen wel vervangen voor 12 Pound per spel!

Het gaat hier om een Elite versie! Wel opvallend is dat hij het enkel en alleen heeft gehad bij het CoD spel. Voortaan installeerd hij wel elk spel op de HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Handige zet, maakt je console stiller. Sneller. Zuiniger (alhoewel het maar een paar wat zal schelen :P) en voornamelijk: Veiliger voor je spellen.

Heb hier COD4 met een barstje in de middelste ring, vind het niet prettig als deze disk draait in de xbox. dus heb hem 1x geinstalleerd -speel hem nog amper.. maar een jaar terug ofzo deed ik het nog veel- wat mij gewoon een stuk prettiger doet spelen. Niet constant bang zijnd dat het spel uit elkaar spat in mn xbox ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Die krassen zijn precies de reden waarom ik het gros van het game materiaal op mijn hdd zet (+ de andere voordelen natuurlijk)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Feit blijft dat je gewoon met je tengels van zulk materiaal af moet blijven als je er mee speelt. Een PC zet je ook niet ineens schuin als hij aanstaat (sowieso niet, eigenlijk, maar goed :p). Dan crasht er wel meer dan een DVD...

Sensatieverhalen... niet te doen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
MaDLiVe schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:
Die krassen zijn precies de reden waarom ik het gros van het game materiaal op mijn hdd zet (+ de andere voordelen natuurlijk)
Ik doe het eigenlijk voornamelijk vanwege het geluid en de mogelijkheid van een disc leesfout tijdens het spelen (Mass Effect gespeeld, 3 uur lang niet opgeslagen en pang, disc readerror.. doh!).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MaDLiVe schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:
Waarom zijn al mijn 63 360 games krasvrij? Ik heb ze echt niet allemaal geïnstalleerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Exorcist schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Waarom zijn al mijn 63 360 games krasvrij? Ik heb ze echt niet allemaal geïnstalleerd staan.
Same here!
Geen enkel spel is bekrast van mij.
(Oké ik lieg, Gears Of War zit vol met krassen, maar dat is omdat hij op de grond lag en ik erop stapte en bijna op m'n gezicht ging doordat het ding over de grond schuurde :+ )

Overigens is zilverpoets een goede krasverwijderaar, heeft me al vaker geholpen bij DVD's en Audio CD's

[ Voor 14% gewijzigd door ijskonijn op 18-06-2010 15:58 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Net zoals niet alle 360's een RROD krijgen, zijn misschien ook niet alle 360's zo krasserig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

mtsr schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:14:
Net zoals niet alle 360's een RROD krijgen, zijn misschien ook niet alle 360's zo krasserig?
Tuurlijk niet. Zal misschien 1% zijn, en dat zou ik al veel vinden. Bij Kassa waren destijds ook van die bedorven druiven die hun Xbox kantelde tijdens het lezen van een disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Al ergens filmpje te vinden waarin ze geluid van de nieuwe Xbox testen, en dan vooral de DVD drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Ja hier. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dat geluid dat de "originele" Xbox maakt in dat filmpje is echt niet normaal. Mijn originele Xbox maakt echt vele malen minder geluid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Hij heeft de microfoon zo dichtbij mogelijk geplaatst en daarom klinkt het natuurlijk ook veel harder dit vermeldt hij ook bij het filmpje. ;)

Mijn Xbox 360 Elite is behoorlijk stil op een ventilator na dan.
Dit komt ook omdat ik alle games op de HDD installeer. :)

DVD-spelers in computers zijn net zulke herrieschoppers en dan vooral de wat oudere modellen.

btw, de eerste Xbox 360 Slim casemod is een feit. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 18-06-2010 20:24 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:34

MaDLiVe

.-Observer-.

Exorcist schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 15:43:
[...]

Sorry mensen, maar het is gewoon een feit dat er 360'jes waren die krassen maakte op sommige dvd's ook al ging je er normaal mee om. Dat kun je toch verkondigen zonder dat je van die rare reacties terug krijgt. Mijn Devil May Cry 4 was zo een game, die onder de krassen zat. Xbox is naar MS gegaan en heb een nieuwe terug gekregen. Sjit happens, so what's the big deal? Het installeren van de game op de hdd voorkomt dit soort dingen, ook al komen ze sporadisch voor :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook dvd die niet goed zijn.
Verkeert geperst .

Dit had ik met fabel 2 .
Alleen die dvd was bekrast alle anderen dvd niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MaDLiVe schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 21:21:
[...]

Sorry mensen, maar het is gewoon een feit dat er 360'jes waren die krassen maakte op sommige dvd's ook al ging je er normaal mee om. Dat kun je toch verkondigen zonder dat je van die rare reacties terug krijgt. Mijn Devil May Cry 4 was zo een game, die onder de krassen zat. Xbox is naar MS gegaan en heb een nieuwe terug gekregen. Sjit happens, so what's the big deal? Het installeren van de game op de hdd voorkomt dit soort dingen, ook al komen ze sporadisch voor :)
Natuurlijk zijn er wat geweest, maar dat zijn er echt niet zoveel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 10:02:
[...]

Bullshit.
Niet waar
Ik heb zo vaak een dvd speler, dvd pc driver en autoradio's zo vaak gedraait .

Zeker auto radio's die we hier in bouwen over bouwen en gewoon draaien even op de stoel leggen .

Een goei zet de cd\dvd vast
Maak er maar een open en je zal het zelf zien.

Mijn vermoeden is dat sommige dvd spelers de cd\dvd niet goed vast klemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 22:28:
[...]

Niet waar
Ik heb zo vaak een dvd speler, dvd pc driver en autoradio's zo vaak gedraait .

Zeker auto radio's die we hier in bouwen over bouwen en gewoon draaien even op de stoel leggen .

Een goei zet de cd\dvd vast
Maak er maar een open en je zal het zelf zien.

Mijn vermoeden is dat sommige dvd spelers de cd\dvd niet goed vast klemt
Autoradio's zijn bedoeld om goed tegen schokken te kunnen. Die in een gewone pc zitten echt niet. En dat die van jou er wel tegenkon heb je geluk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
en nog steeds een een groot voedingsblok erbij!!

lekkere techneuten daar bij microsoft :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Dutchzilla schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:36:
en nog steeds een een groot voedingsblok erbij!!

lekkere techneuten daar bij microsoft :(
Echt mega groot man! Past vast niet in je woonkamer ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 09:17:
[...]

Wat wij ook van fitness vinden, technisch gezien was die fitness demo op de e3 zwaar indrukwekkend. Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit het eerste apparaat waarbij je zonder advies van een instructeur kunt zien of jij je fitness moves op de goede manier uitvoert. Ik gok dat als zo'n systeem los van de xbox zou bestaan (en alleen maar dat zou kunnen), er genoeg mensen zo 200 euro of meer voor over hebben.
Toon het 1 keer bij Oprah en heel amerika loopt naar de winkel.
Ik zal je zeggen dat ik na die E3-presentatie zelf ook zin had om die blokjes weg te slaan en te trappen. Het ziet er goed uit en ik vind het leuk als mijn vrouw ook eindelijk gaat gamen; Kinect gaat er dus komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Toch wel een heel verschil zeg, wow. De geluidjes met het indrukken van de knoppen zijn ook gafa!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07:29
Tja, dat Kinect ik weet het niet. Het zou idd gaaf zijn als het goed wordt geïntegreerd in 'normale' games. Games als dat Sports (wat een uberfaal trouwens van Rare, creatieve games maken bij Nintendo en bij MS gewoon shit kopiëren) blijven naar mijn mening heel kort leuk.

Wat betreft Voice Recognition; ik zie mezelf echt niet tegen 'xbox pause' oid zeggen. Je troepen laten aanvallen zou misschien nog kunnen maar dan moet het echt goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zag van de week dat de Collector's Edition van BioShock 2 30 euro was bij Play... aangezien ik dat soort edities echt gaaf vind toch maar besteld, en warempel vandaag al binnen. Mooie editie, dik artboek, een LP.

Afbeeldingslocatie: http://images.play.com/banners/content/BioShock-2-Special-Edition.jpg

Nu eerst maar eens deel 1 uitspelen :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Willybubba schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 12:23:
Ik zag van de week dat de Collector's Edition van BioShock 2 30 euro was bij Play... aangezien ik dat soort edities echt gaaf vind toch maar besteld, en warempel vandaag al binnen. Mooie editie, dik artboek, een LP.

[afbeelding]

Nu eerst maar eens deel 1 uitspelen :P
Ik hoop dat het niet onderschept wordt door de douane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
Rockvee2 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:32:
[...]

Ik hoop dat het niet onderschept wordt door de douane :)
Hij heeft hem al binnen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat, en Play heeft geen problemen met Douane enzo. Is binnen de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Willybubba schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 16:57:
Dat, en Play heeft geen problemen met Douane enzo. Is binnen de EU.
En dat klopt niet helemaal. Play is gevestigd op Jersey, en de Kanaaleilanden maken geen deel uit van de EU douanezone. Je hebt bij alles boven de 22 euro dus kans op extra kosten, te weten 19% BTW over het volledige bedrag, plus eventueel inklaringskosten voor de vervoerder (12,50 euro bij TNT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:38
MartijnS72 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:04:
[...]

En dat klopt niet helemaal. Play is gevestigd op Jersey, en de Kanaaleilanden maken geen deel uit van de EU douanezone. Je hebt bij alles boven de 22 euro dus kans op extra kosten, te weten 19% BTW over het volledige bedrag, plus eventueel inklaringskosten voor de vervoerder (12,50 euro bij TNT).
Niet? Volgens mij is Jersey gewoon grondgebied van Groot-Brittanië...

Volgens wikipedia:
Jersey is not a full-member state of the European Union although it is included in the customs territory of the European Community.
Dus geen probleem met de douane. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Okee, misschien wel onderdeel van het EU douanegebied, maar toch een probleem.

Van de douane website:
Alle andere landen zijn voor de Douane een niet-EU-land.
De gebieden hieronder zijn voor de Douane ook een niet-EU-land.

Uitzonderingsgebieden binnen de EU-landen
Voor bepaalde gebieden die deel zijn van het douanegebied van de EU, de uitzonderingsgebieden, gelden andere regels. Deze gebieden zijn:
(...)
de Kanaaleilanden (Verenigd Koninkrijk)
(...)

Voor deze gebieden gelden afwijkende regels voor accijns en omzetbelasting (btw). Komt u uit een uitzonderingsgebied een EU-land binnen? Dan geldt de vrijstelling van belastingen voor de goederen die u meeneemt alsof u uit een niet-EU-land komt.
;(
In andere forums worden toch wel eens douanekosten gemeld, vooral bij grotere producten. En die BTW-kosten zijn het probleem niet zo; de inklaringskosten daarentegen zijn niet leuk als je maar net boven de 22 euro zit.

Overigens ziet die special edition van BioShock 2 er wel erg mooi uit. Jammer dat het spel niets voor mij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:49
MartijnS72 schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:25:
[...]
En die BTW-kosten zijn het probleem niet zo; de inklaringskosten daarentegen zijn niet leuk als je maar net boven de 22 euro zit.
Er zijn geen douanerechten van €22 tot €150, enkel 19% BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Lydus schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 17:33:
[...]

Er zijn geen douanerechten van €22 tot €150, enkel 19% BTW.
Dat klopt, maar inklaringskosten zijn geen douanerechten. Inklaringskosten betaal je aan de vervoerder voor het betalen van de BTW.
Echter, volgens mij gaan we nu te veel off-topic. Dit is meer voor het Games-import topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

monnick schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 18:25:
Dat geluid dat de "originele" Xbox maakt in dat filmpje is echt niet normaal. Mijn originele Xbox maakt echt vele malen minder geluid....
Mijn januari 2006 editie zit aardig dicht in de buurt van die 2007 versie qua geluidsproductie....
Ik denk dat ik dus wel zo'n slim zal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:25
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:05:
[...]
@Ophidian
Rawr, het is een leuke uitdaging inderdaad. De War Hero achievement heb ik gelukkig al (in co-op gedaan overigens, zeer vermakelijk). http://www.trueachievemen...box-360.htm?gamerid=66545
Na RE5 een tijdje te hebben laten liggen, hebben een vriend van me en ik vandaag toch weer even op live geprobeerd de War Hero te halen. Binnen 10 minuten hadden we het level gehaald en Jill en Wesker dood :| Vorige keer 45 minuten bezig geweest omdat Jill ons maar dood bleef trappen, nu in één keer gehaald... >:)

Heb hem nu op 1000 G (Helaas van de 1400 door die stomme DLC's die ik niet eens gedownload heb...)

Fable 2 ben ik ook weer stuk verder mee, Moet nog de hidden dyes, alle dolls, alle expressions en nog alle demon doors.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Pagina: 1 ... 25 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.