* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Neen dat was een 1 april grap, welkom op juni de 14deNeoMe schreef op maandag 14 juni 2010 @ 17:38:
Er zou toch een Slim komen, waar zijn die dan te koop ?
Waarom deze weer ineens ...
HOI.
Lijkt me dat het vooral om nieuwe features gaat, en misschien stiller. Er wordt gezegd dat hij Natal compatible is. Dit betekent toch hopelijk niet dat andere xbox niet compatible zijn met Natal neem ik aan...
http://www.xbox.com/en-gb/e3#tab1
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 23% gewijzigd door McBoom op 14-06-2010 21:02 ]
The ramblings of an idiot
Wauww....met ingebouwd Wifi N enneh.. 250 GB harddisk...en voor dezelfde prijs als de huidige
Wat was er nu eigenlijk met Forza?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Jup, alleen nu heb ik 'spijt' dat ik een half jaartje geleden een 360 gekocht hebTheVMaster schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:02:
[...]
Wauww....met ingebouwd Wifi N enneh.. 250 GB harddisk...en voor dezelfde prijs als de huidige
Kinect vond ik er geweldig uitzien zo op het eerste oog, maar ik wacht eerst wel de onafhankelijke reviews af
Ook werd er gezegd dat de Slim 'whisper quiet' zou zijn, dat zie ik ook wel zitten.
ik heb ook mijn box een half jaar geleden gekocht, denk er precies hetzelfde overMcBoom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:05:
[...]
Jup, alleen nu heb ik 'spijt' dat ik een half jaartje geleden een 360 gekocht hebAlhoewel ik er natuurlijk heel veel plezier van heb gehad
Kinect vond ik er geweldig uitzien zo op het eerste oog, maar ik wacht eerst wel de onafhankelijke reviews af
Verwijderd
Is deze ook kwalitatief beter/zuiniger?TheVMaster schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:02:
[...]
[failjoke]Heeft de nieuwe ook build-in RROD dan? of alleen maar een HDD en WiFi
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
daar hebben ze nog niets over bekend gemaakt. zuiniger lijkt me logisch, als de hardware kleiner word heb je minder stroom nodig.
Wat al wel bekend is is dat Natal een aparte stroomkabel nodig heeft voor de oude Xboxen en bij de nieuwe heb je geen stroomkabel nodig.

Zo te zien met een aparte optische uitgang, dus geen gehannes meer met het slopen van stekkers
Wat voor in/uitgang zit er eigenlijk boven naast de ethernetaansluiting?
[ Voor 1% gewijzigd door McBoom op 14-06-2010 21:52 . Reden: Mijn 360 ligt plat. ]
erboven zitten geloof ik 3x usb, maar wat er links naast zit is me toch echt een raadsel ...McBoom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:47:
Beter plaaties
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zo te zien met een aparte optische uitgang, dus geen gehannes meer met het slopen van stekkers
Wat voor in/uitgang zit er eigenlijk boven de ethernetaansluiting?

Lijkt mij de power aansluiting voor Natal.. aangezien dat gat wat onderaan zit een Optische geluidsuitgang is.
Dus wat er aangepast is:
- Kleiner
- Stiller/Koeler
- 250GB HDD
- WiFi
- 2 Extra USB poorten (als voorop er nogsteeds 2 zitten)
- Optical sound
Edit: Stroom voor natal / USB poort in 1? Zoals je ook vaak eSata en USB in 1 poort verwerkt ziet.
Edit 2: T lijkt alsof darth vader zn helm onder 1 pers heeft gelegt.... Ik vind hem echt oerlelijk
[ Voor 63% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2010 21:53 ]
Wireless N. Best BIG imo.D4NG3R NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:50:
Lijkt op een USB3 aansluiting.. maar kan ik absoluut niet met zekerheid zeggen
Lijkt mij de power aansluiting voor Natal.. aangezien dat gat wat onderaan zit een Optische geluidsuitgang is.
Dus wat er aangepast is:
- Kleiner
- Stiller/Koeler
- 250GB HDD
- WiFi
- 2 Extra USB poorten (als voorop er nogsteeds 2 zitten)
- Optical sound
Edit: Stroom voor natal / USB poort in 1? Zoals je ook vaak eSata en USB in 1 poort verwerkt ziet.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/Hoedje schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:54:
Weet iemand waar je de E3 presentatie kan terug zien? Ik heb het live gemist. Helaas was het via Xbox.com blijkbaar alleen live te volgen. Verder is Gametrailers down, op de schreeuwerige IGN site zie ik niets staan en blogs als Kotaku en Joystiq hebben alleen een liveblog staan.
Volgens de site zijn ze het nog aan het encoden
Denk dat ik mijn huidige elite maar es te koop ga aanbieden.
[ Voor 25% gewijzigd door MaDLiVe op 14-06-2010 21:58 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Maar zit al een tijdje te denken over een Xbox, en heb het steeds maar uitgesteld. Nu dit is aangekondigd, en zelfs voor dezelfde prijs, is het wel heel erg aantrekkelijk nu om er eentje te halen.
Nog goedkoper? Dan kan ik beter zo een goedkopere elite halen dan de volle mep voor zo een slim betalen.Microsoft start per direct met de levering van de Slim aan winkels, en prijst daarbij de Arcade en Elite af.
Das wel effe een afknapperEuropeanen zullen moeten wachten tot 16 juli.
Thnx! Nu nog ff wachten...McBoom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:57:
[...]
http://e3.gamespot.com/press-conference/microsoft-e3/
Volgens de site zijn ze het nog aan het encoden
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Is al bekend: nieuws: E3: Microsoft onthult Xbox 360 SlimMaDLiVe schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:58:
Ik vraag me af hoe het nu met de hdd zit, deze zou wel ingebouwd zijn maar is verwisselbaar?
Denk dat ik mijn huidige elite maar es te koop ga aanbieden.
Intern, maar wel verwisselbaar ja.
The devil is in the details.
Hier staat hij al online : http://e3.g4tv.com/videos...crosoft-Press-Conference/
Fable 2 schiet ook al op, nog maar 8 te gaan.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Engadget heeft haar artikel geupdate met specs sheet en video. Een paar dingen die opvallen:
- Touch-sensitive buttons
- Hardeschijf is swappable
- Niet duidelijk of de PSU nu wel of niet ingebouwd is. Hij schijnt wel kleiner te zijn
- 1 grote fan ipv 2 kleine
- CPU & GPU geintegreerd; 45nm
[ Voor 43% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 22:29 ]
Is aansluiting voor de Kinect.xPhantom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:49:
[...]
erboven zitten geloof ik 3x usb, maar wat er links naast zit is me toch echt een raadsel ...
[ Voor 67% gewijzigd door TheKillingBean op 14-06-2010 22:26 ]
Als ik die specsheet zo lees is de PSU niet ingebouwd, maar is het, net als bij de oude, een externe die inderdaad kleiner is. En als hij efficiënter is zal hij ook wel koeler blijvenRelief2009 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:16:
• Niet duidelijk of de PSU nu wel of niet ingebouwd is. Hij schijnt wel kleiner te zijn
Gelukkig wel (voor mijTheKillingBean schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:24:
16 juli in Europa, dus we moeten nog even een maandje wachten.
[ Voor 31% gewijzigd door McBoom op 14-06-2010 22:28 ]
Enige wat ik prettig vind is dat hij stiller is.. extra USB poorten ect heb ik geen baat bij.
Ik had trouwens wel gelijk
verder heeft ie nou toch wel een gemotoriseerde voet, dat zou toch eigenlijk niet het geval zijn?
Van 2 kleine fans naar 1 GROTE fan en er is een die-shrink naar 45nm wat sowieso ervoor zorgt dat je veel minder warmte hoeft weg te blazen.D4NG3R NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:26:
Van 2, naar 1 fan? Klinkt riskant.. zo te horen hebben ze ECHT de RROD weer ingebouwt haha.............
Enige wat ik prettig vind is dat hij stiller is.. extra USB poorten ect heb ik geen baat bij.
Ik had trouwens wel gelijkdie 4e USB-achtige poort is een USB poort + Power voor dat natal in 1. normaal moet je de natal aansluiten op een USB poort & ook nog eens los een voeding erbij hebben.
En het voordeel van een grote fan is dat deze ook veel stiller is doordat je deze op een lagere rpm kunt laten draaien door de de grotere luchtverplaatsing.
[ Voor 5% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 22:30 ]
Engadget blijft erbij dat deze ingebouwd is. Dus misschien kleiner en daardoor ook passend binnen de xbox?McBoom schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:25:
[...]
Als ik die specsheet zo lees is de PSU niet ingebouwd, maar is het, net als bij de oude, een externe die inderdaad kleiner is. En als hij efficiënter is zal hij ook wel koeler blijven
[...]
Gelukkig wel (voor mij) Kan het ik me nog bedenken dat ik 'm eigenlijk niet nodig heb omdat ik al een Elite heb...
Of ik geef de Elite aan m'n vriendin en dan......
Edit: prijs schijnt voor europa op 250 euro te komen. Dat betekent dus dat huidige elite naar 200 euro gaat. Dat is ook wel heel aantrekkelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 22:33 ]
Ze zeggen 'it seems' en op de specsheet staat:Relief2009 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 22:30:
[...]
Engadget blijft erbij dat deze ingebouwd is. Dus misschien kleiner en daardoor ook passend binnen de xbox?
Dat lees ik als dat ie kleiner is en niet uitwisselbaar met de oude. Dat kan wel zo zijn omdat ie ingebouwd is, maar ik denk dat er dan wel had gestaan 'internal power supply', aangezien dat ook wel een verkoopargument is t.o.v. de oude.Power Supply: Smaller and more efficient. Xbox 360 250GB and Xbox 360 Original power supplies are not interchangeable.
Gelukkig hoef ik me dan ook niet bekocht te voelen, aangezien ik m'n Elite voor €199 gekocht hebEdit: prijs schijnt voor europa op 250 euro te komen. Dat betekent dus dat huidige elite naar 200 euro gaat. Dat is ook wel heel aantrekkelijk.
[ Voor 23% gewijzigd door McBoom op 14-06-2010 22:40 ]
Verwijderd
Als mijn xbox aan vervanging toe was zou ik mss wel de nieuwste van de xbox xl ipv de eerste van de slim halen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2010 22:45 ]
"
Edit: geen ingebouwde powersuply, dus dat verhaal was een fabeltje van engadget. Hij schijnt wel een stuk kleiner en lichter te zijn dus dat scheelt wel.
http://www.engadget.com/2...360-250gb-first-unboxing/
Al zeg ik het zelf, ik vind hem wel bad-ass eruitzien.
[ Voor 82% gewijzigd door Relief2009 op 14-06-2010 23:02 ]
Verwijderd
Maarja, mijn oude witte xbox360 doet het nog steeds...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Voor de rest wel een strak ding. Als de mijne kapot gaat koop ik zeker weten een slim editie.
[ Voor 19% gewijzigd door Kaasje123 op 14-06-2010 23:28 ]
Dat gaat nu zeker wel lukken! HDMI+AV-CABLE , en Optical zit er gewoon naast dus.Kaasje123 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 23:26:
Nog steeds zit die hdmi zo achterlijk krap op de a/v aansluiting. Ik had gehoopt dat ze dat nu naast elkaar hadden gedaan zodat je die kabel niet meer hoeft te mollen. Achterlijk design qua aansluiting
Voor de rest wel een strak ding. Als de mijne kapot gaat koop ik zeker weten een slim editie.
Gulfstream G650
Deze dingen passen dus niet meer in de nieuwe X360. Dat vind ik eerlijk gezegd wel een fout, het gebrek aan backwards compatibility.
Memory unit dus zoals verwacht weg. 5x USB-poorten, 3 achterkant, 2 voorkant. Geode zet
Tijdje terug 250GB HDD gekocht, hopelijk dalen die nu niet keihard in prijs.. Al heb ik toen mijn 60GB HDD voor een mooie prijs kunnen verkopen
En het laatste wat ik me afvraag.. Komt er een nieuw stuurtje. Aangezien de controller ook een kleine make-over heeft gehad
Ikzelf ga nu maar even wachten op een daling van de prijs van de witte wireless G aansluiting voor de standaard x360 en even zien of ik ergens cheap nog memory units kan scoren. Gewoon voor een zo compleet mogelijke witte X360 original
Mja deze nieuwe X360 slim geeft wel aan qua kleurstelling waarom ik bv de Live vision kon kopen voor 10euro en misschien Halo 3 + fable2 en X360 controller voor 40euro?!
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 15-06-2010 00:04 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Externe voeding

Betere foto van de aansluitingen achterop

YouTube: forza motorsport + kinect
headtracking is erg tof, maar ik geloof niet in een denkbeeldig stuur in je handen en zeer precies kunnen sturen
[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 15-06-2010 00:21 ]
Nope, alle volgende versies van FM zijn alleen te spelen met KinectGAIAjohan schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:17:
Net een filmpje gezien van kinect met Forza. Serieus ik hoop niet dat Kinect ook de vervanger is voor een stuurtje. Alleen voor headtracking is kinect prima. maar om te sturen heb ik toch liever echt iets vast wat ook gefixeerd zit aan een tafel oid.
Ik denk ook wel dat Kinect in de volgende FM gebruikt gaat worden voor headtracking en eventueel nog wat andere bijzaken (auto starten e.d.), maar dat de main besturing gewoon op de controller blijft. Dat stukje wat je bij de presentatie zag is puur fun
Jup, maar zoals je vast wel weet had de oude X360 ook een stuur. Deze is inmiddels al een tijdje uit productie en steeds meoilijker te krijgen. Ik vraag me dus af of er ooit weer echt een stuur komt voor de X360..McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:23:
[...]
Nope, alle volgende versies van FM zijn alleen te spelen met Kinect[/jk]
Ik denk ook wel dat Kinect in de volgende FM gebruikt gaat worden voor headtracking en eventueel nog wat andere bijzaken (auto starten e.d.), maar dat de main besturing gewoon op de controller blijft. Dat stukje wat je bij de presentatie zag is puur fun

Ik zit er direct over te denken om mijn oude xbox te verkopen en een slim te halen. Grote voordelen (voor mij) zijn:
* Optical audio output! Die "hack" uitvoeren op een normale Xbox 360 is irritant.
* Ingebouwde WiFi
* Stiller
* Kleiner
* Mooier
EDIT: Nu ik weer over dat probleem nadenk wat betreft HDMI + 5.1 optical out op de Xbox zit ik te kijken hoe duur zo'n kabel is zo dat je die hack niet hoeft uit te voeren. Ik vind het namelijk heel irritant dat de Xbox 360 reboot als het HDMI kanaal actief wordt. Nooit even snel naar de TV switchen enzo....De originele MS adapter die je voor dit probleem kan kopen kost 30 euro (afzetters

EDIT2: Aha, deze gevonden op Deal Extreme. Kost maar $5,40. Zou dit onderdoen voor de originele van MS?
[ Voor 57% gewijzigd door monnick op 15-06-2010 00:48 ]
Bovendien vind ik dat spuuglelijke goedkope plastic hoogwaardige design piano"lak" gewoon niet mooi.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Tsja, ik heb ook nog een pro die prima werkt, met 250GB HDD that is. Bovendien heb ik een PS3 fat, die gewoon veel te snel vingers heeft en zeeer snel beschadigt.. Zal de X360 slim ook wel last van krijgen denk k.Vrijdag schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:57:
Ach, ik blijf voorlopig wel bij mijn witte pro. Zou het fijn vinden als de prijzen van de hdd's gaan dalen zodat ik er goedkoop een 250gb op kan klikken. Heb verder geen reden om een nieuwe aan te schaffen, deze werkt nog prima.
Bovendien vind ik dat spuuglelijke goedkope plastic hoogwaardige design piano"lak" gewoon niet mooi.
250euro denk k.monnick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:36:
Hoeveel gaat de slim kosten hier in Nederland?
Mwahm, tis beide een paar kabeltjes en dat ist. heb zelf een PS2 memcard daar weg, 64MB voor een paar euro, werkt prima. Past wel iets minder goed en de kleur is niet zo mooi, maar ach. Een PS2 controller komt er ook weg. Ziet er -precies- zo uit als de originele DS2, maar is toch heel anders. Geen drukgevoelige knoppen bv en pookjes voelen minder goed aan.EDIT2: Aha, deze gevonden op Deal Extreme. Kost maar $5,40. Zou dit onderdoen voor de originele van MS?
Maar denk dat zo'n aansluitingsding weinig uitmaakt qua kwaliteit.
Preorder Slim € 259,99
Verwijderd
Als ze 'm ook pas 16 juli leveren zijn ze er niet vroeg bij?Yippie schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 02:15:
Play.com is er vroeg bij, verwachtte leverdatum staat 16 July bij.
Preorder Slim € 259,99
Verwijderd
Werkt perfect, ik heb deze zelf ookmonnick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:36:
EDIT2: Aha, deze gevonden op Deal Extreme. Kost maar $5,40. Zou dit onderdoen voor de originele van MS?
Zo rond het WK begint het weer te kriebelen, en zou ik aan de hand van FIFA toch graag voordoen hoe voetbal wel gespeeld dient te worden. Heeft iemand toevallig ervaring met het repareren van de RROD, of weet iemand een adresje die dat voor een prikje doet? De enige locatie hier in de buurt (Maastricht) doet 't voor 50 euro, en dat vind ik wat veel.
Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs
Als je zelf een beetje handig bent kan je het zelf ook doen. Goedkoper kan nietMas- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:57:
Onlangs is mijn xbox 360 teruggekeerd naar zijn natuurlijke staat: met drie rode knipperende lampjes. Nu is het zo dat het apparaat niet alleen al een jaar of drie oud is, maar bovendien niet meer de standaard firmware draait, dus een belletje naar Microsoft is geen optie.
Zo rond het WK begint het weer te kriebelen, en zou ik aan de hand van FIFA toch graag voordoen hoe voetbal wel gespeeld dient te worden. Heeft iemand toevallig ervaring met het repareren van de RROD, of weet iemand een adresje die dat voor een prikje doet? De enige locatie hier in de buurt (Maastricht) doet 't voor 50 euro, en dat vind ik wat veel.
Ze hebben vandaag de volgende vacature geplaatst:
http://www.microsoft-care...688)-Job-WA-98052/765417/Project Natal Developer @ Microsoft, Redmond WA (716688) Job
Do you want to help make Project Natal a reality?
We're looking for a Senior Developer who's passionate about creating tools that empower Xbox 360 Natal game developers worldwide.
Ik ben echt benieuwd naar die developer tool voor natal
[ Voor 5% gewijzigd door Black_Mage op 15-06-2010 10:45 ]
Een beetje handig ben ik wel, ik heb wel eens eerder met koelpasta gekliederd. Heb je bij het zelf repareren zo'n setje nodig, en zo ja, weet iemand wat een goede is?McBoom schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:09:
[...]
Als je zelf een beetje handig bent kan je het zelf ook doen. Goedkoper kan niet
google is je vriendMas- schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 10:49:
[...]
Een beetje handig ben ik wel, ik heb wel eens eerder met koelpasta gekliederd. Heb je bij het zelf repareren zo'n setje nodig, en zo ja, weet iemand wat een goede is?
Verwijderd
Toen ik de eerste foto's zag vond ik hem niet zo mooi, maar nu ik het filmpje op Engadget heb gezien is m'n mening helemaal omgeslagen en vind het een heel mooi design. Blijkbaar komt hij niet zo goed uit de verf op een foto
Zeker waar. Maar ik vind eerlijk gezegd de informatie die je via Google over dit onderwerp vind erg onoverzichtelijk. Er zijn een hoop verschillende setjes en diensten die aangeboden worden. Ik vraag me af of er mensen hier zijn die daadwerkelijk ervaring hebben met deze situatie. Vandaar deze post.
Hmmm, ik heb dit probleem niet moet ik zeggen. Mijn Xbox Elite staat alleen via HDMI aangesloten en ik kan wel gewoon switchen naar de TV. Vaak genoeg gedaan tijdens het eten.monnick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:36:
EDIT: Nu ik weer over dat probleem nadenk wat betreft HDMI + 5.1 optical out op de Xbox zit ik te kijken hoe duur zo'n kabel is zo dat je die hack niet hoeft uit te voeren. Ik vind het namelijk heel irritant dat de Xbox 360 reboot als het HDMI kanaal actief wordt. Nooit even snel naar de TV switchen enzo....De originele MS adapter die je voor dit probleem kan kopen kost 30 euro (afzetters), zie plaatje. Weet iemand of er een goedkoper alternatief is?
same here, no probs at all...gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:10:
[...]
Hmmm, ik heb dit probleem niet moet ik zeggen. Mijn Xbox Elite staat alleen via HDMI aangesloten en ik kan wel gewoon switchen naar de TV. Vaak genoeg gedaan tijdens het eten.
16 juli is de EU release date.Mute schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 09:47:
[...]
Als ze 'm ook pas 16 juli leveren zijn ze er niet vroeg bij?En Play.com levert volgens mij geen hardware buiten de UK?
Dan pak je toch de component kabel in plaats van de HDMI Kabel? Dezelfde kwaliteit en die heeft ook een optical out. Als het goed is springt je tv ook niet om als je de xbox reboot met Component.monnick schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 00:36:
Hoeveel gaat de slim kosten hier in Nederland?
Ik zit er direct over te denken om mijn oude xbox te verkopen en een slim te halen. Grote voordelen (voor mij) zijn:
* Optical audio output! Die "hack" uitvoeren op een normale Xbox 360 is irritant.
* Ingebouwde WiFi
* Stiller
* Kleiner
* Mooier
EDIT: Nu ik weer over dat probleem nadenk wat betreft HDMI + 5.1 optical out op de Xbox zit ik te kijken hoe duur zo'n kabel is zo dat je die hack niet hoeft uit te voeren. Ik vind het namelijk heel irritant dat de Xbox 360 reboot als het HDMI kanaal actief wordt. Nooit even snel naar de TV switchen enzo....De originele MS adapter die je voor dit probleem kan kopen kost 30 euro (afzetters), zie plaatje. Weet iemand of er een goedkoper alternatief is?
[afbeelding]
http://www.xbox.com/nl-NL.../xbox360componenthdcable/
Met jou oplossing zou je tv blijven switchen naar hdmi. Wat is nou 30€? 2 uurtjes werken. Beetje geld voor veel gemak zeg ik maar.
Trouwens wel vaag, toen ik mijn elite kocht meer dan een jaar geleden zat er HDMI /component en audio/av kabels bij. Beetje vaag van MS dat de die er niet meer bij leveren. Een kameraad kocht vorige maand een elite bij videoland en hij had alleen scartkabel/aansluiting bij zitten.
Kon hij nog ff naar MM voor een Component kabel....
Nu zie ik al die kabels los te koop staan, afzetters.
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Misschien dat ik nog een eenvoudige 2.1 set koop want geluid via tv speakers is nou ook niet je van het (LG D350)
De nieuwe Xbox, tja, weet niet. Voor mij nog geen reden om meteen een nieuwe te kopen, mijn anderhalf jaar oude Pro doet nog prima zijn (haar?) werk. Het enige wat ik hoop is dat de 250gb schijven nu in prijs gaan kelderen, 60gb is vol.
Ook ben ik niet weg van dat plastic zwart. Had liever iets stylish gezien zoals geborsteld aluminium of matgrijs ofzo. Past het ook mooi tussen andere componenten. Maar misschien dat ik mijn huidige Pro nog eens ga casemodden in een htpc kast oid
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Bij mijn Elite zat ook geen HDMI kabel. Eigenlijk hadden ze beter die componentkabel achterwege kunnen laten en wel een HDMI kabel erbij doen. Alle LCD tv's hebben wel HDMI en zeg nou zelf, wie een 360 of PS3 aansluit op een vissekom-tv verdient stokslagenBAS80 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:36:
[...]
Trouwens wel vaag, toen ik mijn elite kocht meer dan een jaar geleden zat er HDMI /component en audio/av kabels bij. Beetje vaag van MS dat de die er niet meer bij leveren. Een kameraad kocht vorige maand een elite bij videoland en hij had alleen scartkabel/aansluiting bij zitten.
Kon hij nog ff naar MM voor een Component kabel....
Nu zie ik al die kabels los te koop staan, afzetters.
Ja, dus?
Verwijderd
Ik koop em pas als ik geen garantie meer heb op mijn elite en een rrod krijg.
En dan te bedenken dat Nintendo al jaren dezelfde stekker gebruikt voor de scart (al sinds de SNES). De NES en SNES bv dezelfde power adapter hadden en veel dingen bij Sony ook redelijk geod uitwisselbaar zijn.
Of gebruiken ze precies dezelfde hardware als in de laatste elite?
Ik ben ook wel blij met de losse adapter, voor...
A: Het gewicht van de xbox.
B: De warmteonwikkeling, nu ligt dat blok lekker te blazen achter de tv anders in een krap kastje boven de tv.
Dat zou dus voor de nieuwe slim waarschijnlijk weer betekenen dat je een stofzuiger in je kast zet, zo'n voeding passief koelen in een console zie ik nog niet zitten dus weer koelers. Nee dit is een betere oplossing, volgens de Gamekings die een exemplaar op de E3 hebben mogen onvangen issie nu ook muisstil

Gamekings.tv [E3 2010] Microsoft Persconverenties en onze E3-passen halen
De lage geluidsproductie is voor mij al reden genoeg om na de zomer de nieuwe 360 te kopen, mijn huidige elite verkoop ik wel of laat hem ombouwen ofzo....
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Moet je voor de gein 's een PS3 aanzetten met PMS op je server, en dan streamen. Met display naar de bitrate kijken, die dan vaak over de 200 Mb/sec heengaat. Zal wel komen door het encoden on the fly, maar het heeft (iig op de PS3) zeer zeker nut.D4NG3R NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 21:45:
Waarvoor zou je Gb ethernet nodig zijn op een xbox? Zal geen verschil maken qua streaming ect. Aangezien (bijv) een HD film maar 50Mb/s trekt.
Misschien dat de nieuwe games beter geprogrameerd zodat ze er meer uit kunnen persen zijn maar de specs qua prestaties zullen zondermeer hetzelfde zijn als de huidige xbox360.GranCanaria schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:29:
De nieuwe xbox360 ziet er echt supergaaf uit, ook lekker een flink stuk kleiner dan de normale versie. Ik ben benieuwd of er meer aanpassingen zijn en of deze grafisch tot hetzelfde toe in staat is. Ik zat gisteren namelijk wat filmpjes en plaatjes te bekijken en het leek grafisch veel beter te zijn.
Als het goed is, is dit de valhalla chipset, dus met de CPU en de GPU op 1 die.BAS80 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 13:23:
In hoeverre zijn de specs van de 360slim veranderd? Dat zou een goede verklaring zijn voor een andere adapter.
Of gebruiken ze precies dezelfde hardware als in de laatste elite?
[/url]
De lage geluidsproductie is voor mij al reden genoeg om na de zomer de nieuwe 360 te kopen, mijn huidige elite verkoop ik wel of laat hem ombouwen ofzo....
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
geen probleem. ben trouwens ernstig van plan die nieuwe xbox te halen, vind hem er tof uitzien en fluister stil.
maar ben bang dat ik dan echt nooit meer op mn ps3 zit
het was namelijk keihard fake. je ziet dat die man op podium hellemaal synchroon gaat met wat er op het beeld te zien is, en draait waarschijnlijk niet eens echt op een xbox zo mooi als het was.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
voor die prijs ga ik het nooit kopen

http://www.bol.com/nl/p/g...04004009067122/index.html
Er zal ook wel een complete pack komen met de nieuwe xbox360 en kinect. die ga ik zeker aanschaffen!Huntingduck schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:46:
kinect staat op bol.com voor 150 euro.
voor die prijs ga ik het nooit kopen![]()
Huntingduck schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:46:
vette epic
| Door: BRAMBO12
5 van de 5
5 van de 5
Mijn beoordelingsgeschiedenis (1)
Nuttigheidsstemmen
2
Ja
32
Nee
ik ga da echt kopen wtf nintendo word geownt!!!!
latehh.............................................................................................................
Pluspunten: epic
Minpunten: niks te

Ik moest zeggen dat ik de prijs ook fors vind. Echter zat ik gisteren wel te bedenken; er is maar 1 kinect nodig om met z'n 4en gebruik te kunnen maken van de functies, waar je bij de wii en de wave 4x motion controllers moet aanschaffen. Mocht je geïnteresseerd zijn in multiplayer kan het dus voordeliger zijn om de Kinect aan te schaffen.Huntingduck schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:46:
Voor 400 euro kom ik wel aan een wii met 4 controllers hoorSchrammy89 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:14:
[...]
Ik moest zeggen dat ik de prijs ook fors vind. Echter zat ik gisteren wel te bedenken; er is maar 1 kinect nodig om met z'n 4en gebruik te kunnen maken van de functies, waar je bij de wii en de wave 4x motion controllers moet aanschaffen. Mocht je geïnteresseerd zijn in multiplayer kan het dus voordeliger zijn om de Kinect aan te schaffen.
[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 15-06-2010 15:19 ]
Dan maak ik de mijne namelijk met plezier stuk voor zo´n nieuwe Xbox.
Je krijgt altijd een type terug die overeenkomt met je huidige model. Heb je dus nog een model zonder HDMI, dan krijg je er ook één zonder HDMI terug dus reken er maar niet op.qwertyuio schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:34:
Zou je zo´n redesigned Xbox krijgen als je een RROD hebt?
Dan maak ik de mijne namelijk met plezier stuk voor zo´n nieuwe Xbox.
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Is dat al bekend?
[ Voor 22% gewijzigd door Dionysos op 15-06-2010 15:44 ]
Dus in de praktijk is het iets duurder dan 2 controllers, die de meeste mensen MINIMAAL zullen aanschaffen.
Met als bonus dat voor fitness achtige games geen extra hardware nodig is.
Het blijft veel geld, maar is in de praktijk niet duurder dan de alternatieven.
Sidenote: voor de Nintendo geldt wel dat je dan in principe klaar bent met je controllers, waar je bij bij de xbox en ps3 de normale controllers er nog bij moet hebben voor je reguliere games.
Ze hebben gezegd dat een console met kinect 300 euro gaat kosten.
Dan heb je de console, en je kunt met 4 personen spelen.
Een Wii kost 200 euro.
+ 3x Nunchuck = 60 euro.
+ 3x Wiimote = 150 euro volgens bol.com
410 euro voor een Wii waar je met 4 personen kunt spelen
300 euro voor een Xbox waar je met 4 personen kunt spelen.
Verwijderd
Daarom denk ik dat die 2e groep het ook niet gaat aanschaffen. Ik zelf laat dat hele kinect gebeuren voorlopig links liggen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:53:
Leuk voor party gamers. Maar voor single game players en live-multiplayers is het wel wat aan de dure kant.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Je vergelijking is nogal gezocht. Veel spelletjes speel je om beurten met 1 controller (bowlen). Wil je met z'n tweeen heb je al snel genoeg aan 1 extra Wii mote (tennis).Remy669 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 15:50:
Err, laten we even rekenen, aight?
Ze hebben gezegd dat een console met kinect 300 euro gaat kosten.
Dan heb je de console, en je kunt met 4 personen spelen.
Een Wii kost 200 euro.
+ 3x Nunchuck = 60 euro.
+ 3x Wiimote = 150 euro volgens bol.com
410 euro voor een Wii waar je met 4 personen kunt spelen
300 euro voor een Xbox waar je met 4 personen kunt spelen.
Afgaande op het BOL verhaal heb je voor 150 Euro een losse Kinect. Moet dus ook nog een game bij (40 Euro heb ik gehoord? Zou slim zijn want je richt je op de Wii doelgroep en die zijn niet gewend 60 Euro voor een game neer te tellen)
Wanneer de losse Kinect al 150 Euro kost maakt dat Microsoft kwetsbaar. Nintendo hoeft alleen maar 20 Euro te zakken met haar prijs en je hebt een Wii + de bewegings games die iedereen kent voor dezelfde prijs als 1 Kinect (met wat demo's????). Koop je bij de Wii ook nog Wii Play heb je een 1 zwaai, zwaai console. 2 spelletjes en is het geschikt voor 2 gelijktijdige spelers.
Microsoft prijst zich uit de markt als die 150 Euro waar is. Hopelijk leveren ze voor dat geld hun Wii sports tegenhanger er bij.
En geloof me met 4 personen voor je console te springen komt zelden voor. Ik heb hier een Wii en een X-Box 360. Beide met 4 controllers beschikbaar. Het komt zelden voor dat er met 4 tegelijk gegamed wordt. Zeker niet bij die bewegings spelletjes. Misschien 4 of 6 keer met z'n 4en getennist. Je loopt elkaar gewoon in de weg in de huiskamer.
Dit topic is gesloten.