Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Exar schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 18:54:
[...]

Reken daar maar niet op, dit soory Trials zorgt er normaal gesproken alleen voor dat je online kan gamen, je hebt dus komend weekend geen volledig gold.
Met de gratis DLC van Guitar Hero werkte het in elk geval zo dat je die dan nog steeds niet kon downloaden en volgens mij krijg je ook geen Twitter en Facebook enzo (als je dat al nuttig zou vinden).
Wie gebruikt dit uberhoud op z'n Xbox360 ? Ik in ieder geval niet.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:09
Stalllone schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 19:39:
[...]

Ik gebruik het sporadisch, af en toe is het wel grappig tijdens het gamen maar echt als vervanger voor de desktop versies? Nee, dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik gebruik wel eens facebook op mijn Xbox, gewoon, omdat het kan :P

Trouwens, vandaag is de Transformers - War for Cybertron exclusief te downloaden voor de Xbox

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
[...]

Zo, ik heb je even verbeterd :Y)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

[...]

Het is überhaupt, beste man. Dat is Duits.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:01
Bart ® schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:44:
[...]

Het is überhaupt, beste man. Dat is Duits.
ook gewoon nederlands hoor: http://www.vandale.nl/van...nds&searchQuery=uberhaupt

twitter en facebook is inderdaad een beetje nutteloos. Maar dat zie je heel veel natuurlijk tegewoordig. Ook in Iphone games bijvoorbeeld. Scores delen via FB enzo.
Ach het is net zoiets als MSN op je xbox, ook dat gebruik ik amper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
KingKoning schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 11:47:
[...]

ook gewoon nederlands hoor: http://www.vandale.nl/van...nds&searchQuery=uberhaupt

twitter en facebook is inderdaad een beetje nutteloos. Maar dat zie je heel veel natuurlijk tegewoordig. Ook in Iphone games bijvoorbeeld. Scores delen via FB enzo.
Ach het is net zoiets als MSN op je xbox, ook dat gebruik ik amper....
MSN op de xbox is alleen maar irritant. Mensen sturen hele verhalen naar je en dan ben je 5 minuten aan het pielen om 2 zinnen terug te zeggen :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22
Ik heb de laatste paar dagen Darksiders uitgespeeld en wilde toch nog even vermelden dat het een erg leuk spel is, voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben en een leuke (actie/rpg achtige) game zoeken...
Had al wel gelezen dat het een goed spel was, maar dacht eigenlijk dat het niks voor mij was...
Het deed me een beetje denken aan Zelda af en toe, alleen met een iets beperktere wereld...
De lengte is goed (heb er geloof ik 20+ uur over gedaan), t ziet er leuk uit, je kan wat extra dingetjes vinden door 'geheimen' te zoeken (vind ikzelf altijd wel leuk) en t speelt ook gewoon lekker....
Ik raad wel aan om hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad uit te spelen, want 't is niet heel moeilijk (vond de moeilijkheid zo precies goed eigenlijk)...
Op naar de volgende game, aanraders iemand? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Kan niet anders zeggen ; Red Dead Redemption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Snowdog schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:46:
Ik heb de laatste paar dagen Darksiders uitgespeeld en wilde toch nog even vermelden dat het een erg leuk spel is, voor de mensen die hem nog niet gespeeld hebben en een leuke (actie/rpg achtige) game zoeken...
Had al wel gelezen dat het een goed spel was, maar dacht eigenlijk dat het niks voor mij was...
Het deed me een beetje denken aan Zelda af en toe, alleen met een iets beperktere wereld...
De lengte is goed (heb er geloof ik 20+ uur over gedaan), t ziet er leuk uit, je kan wat extra dingetjes vinden door 'geheimen' te zoeken (vind ikzelf altijd wel leuk) en t speelt ook gewoon lekker....
Ik raad wel aan om hem op de moeilijkste moeilijkheidsgraad uit te spelen, want 't is niet heel moeilijk (vond de moeilijkheid zo precies goed eigenlijk)...
Van welk genre hou je en welke games van dat genre heb je al gespeeld?

Als je Darksiders overigens leuk vind, probeer dan Nier eens.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:57:
[...]

Van welk genre hou je en welke games van dat genre heb je al gespeeld?

Als je Darksiders overigens leuk vind, probeer dan Nier eens.
Hou in principe wel van elk bijna elk genre, als het een goeie game is iig....
Heb Nier al gespeeld, dus die valt af... Ook erg vette game imo... Laatste tijd gespeeld:
Nier, Assasin's creed 2, Alan Wake, Alpha Protocol.
Red Dead Redemption idd misschien wel een idee zoals de bovenstaande post suggest, maja heb t niet zo op GTA en zie RDD altijd als in GTA op paarden...Hoopte ook op wat onbekendere namen van spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Snowdog schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:
[...]

Heb Nier al gespeeld, dus die valt af... Ook erg vette game imo... Laatste tijd gespeeld:
Red Dead Redemption idd misschien wel een idee zoals de bovenstaande post suggest, maja heb t niet zo op GTA en zie RDD altijd als in GTA op paarden...Hoopte ook op wat onbekendere namen van spellen :P
Oblivion op de kop tikken...... blijft een meesterlijk spel.

Anders moet je je eens gaan verdiepen in de Mass Effect serie....... kun je voorlopig wel ff voor uit.
En ja, ik ben een echte RPG fan ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Snowdog schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:30:
[...]

Dead Rising, Eternal Sonata, Ninja Gaiden, Forza Motorsport, Metro2033, Dark Sector :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
* Ophidian is samen met een vriend van me bezig om de laatste 4 levels van RE 5 op professional uit te spelen. Gisteravond bleven we even hangen in het kasteel met Wesker. Irritante is dat je altijd meteen dood bent als je schop van Jill krijgt :(

Maargoed, nog even doorbijten, dan heb ik RE 5 op 1000 punten. Vind alleen wel jammer dat de aanvullende pakketen ook vaak meetellen in de score. Zou eigenlijk alleen zo moeten zijn als je de DLC download. Nu kan ik maar 1000 van de 1400 bij RE 5 halen :(

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Electra schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 13:34:
[...]

Oblivion op de kop tikken...... blijft een meesterlijk spel.

Anders moet je je eens gaan verdiepen in de Mass Effect serie....... kun je voorlopig wel ff voor uit.
En ja, ik ben een echte RPG fan ;)
Ik moet zeggen, ik heb laatst Oblivion geprobeerd, maar het voelt enorm verouderd aan in alle opzichten. Sowieso kunnen WRPG's mij over het algemeen niet boeien (behalve Mass Effect en Fallout).

@Ophidian
Rawr, het is een leuke uitdaging inderdaad. De War Hero achievement heb ik gelukkig al (in co-op gedaan overigens, zeer vermakelijk). http://www.trueachievemen...box-360.htm?gamerid=66545

[ Voor 17% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 10-06-2010 16:09 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:05:
[...]

Ik moet zeggen, ik heb laatst Oblivion geprobeerd, maar het voelt enorm verouderd aan in alle opzichten. Sowieso kunnen WRPG's mij over het algemeen niet boeien (behalve Mass Effect en Fallout).

@Ophidian
Rawr, het is een leuke uitdaging inderdaad. De War Hero achievement heb ik gelukkig al (in co-op gedaan overigens, zeer vermakelijk). http://www.trueachievemen...box-360.htm?gamerid=66545
ik heb al een paar x vna mn leven met veel hoop zitten wachten op daggerfall en morrowind (voorgangers oblivion), maar ben altijd teleurgesteld achtergelaten :(
die spellen voelen mij toch te dood aan. Komt waarschijnlijk omdat het zo'n gigantische wereld is, maar ik heb gewoon niet het gevoel in een levende wereld te zitten, bovendien is levelen niet grinden maar kopen en heb je vrij gemakkelijk de beste gear. Dat is niet echt mijn stijl :P

Voor de andere tips, THX! Zal er binnenkort eens een aantal gaan proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Snowdog schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:17:
[...]

ik heb al een paar x vna mn leven met veel hoop zitten wachten op daggerfall en morrowind (voorgangers oblivion), maar ben altijd teleurgesteld achtergelaten :(
die spellen voelen mij toch te dood aan. Komt waarschijnlijk omdat het zo'n gigantische wereld is, maar ik heb gewoon niet het gevoel in een levende wereld te zitten, bovendien is levelen niet grinden maar kopen en heb je vrij gemakkelijk de beste gear. Dat is niet echt mijn stijl :P

Voor de andere tips, THX! Zal er binnenkort eens een aantal gaan proberen :P
Je slaat de spijker precies op zijn kop. De WRPG's zijn over het algemeen een open wereld waardoor (ik tenminste) minder door het verhaal aangetrokken wordt omdat er zoveel te doen is. Doe mij maar een JRPG met de illusie dat je vrij bent om alles te doen (dit is nooit zo) en een vet verhaal.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
gnimmeL_kraD schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 16:05:
[...]

@Ophidian
Net alle andere levels erom heen gehad @ pro. Nu alleen 5-3 nog. Dus Jill MOETEN we vanavond halen, dan heb ik het spel compleet! :D

Vriend van me en ik zijn samen even alle achievements halen van alle spellen en even niets nieuws kopen. Laat anders zoveel punten liggen :P

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ophidian schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 19:57:
[...]

Net alle andere levels erom heen gehad @ pro. Nu alleen 5-3 nog. Dus Jill MOETEN we vanavond halen, dan heb ik het spel compleet! :D

Vriend van me en ik zijn samen even alle achievements halen van alle spellen en even niets nieuws kopen. Laat anders zoveel punten liggen :P
Co-op spellen spelen is echt tof he? Doe je het ook split-screen? Ik in ieder geval wel met een maat van me. We hebben als laatste Army of Two gedaan, ook op de moeilijkste mogelijkheid, man wat een scheldpartijen hebben we gehad op die game zeg! ;) Ook is RE5 op professional soms niet eens moeilijk, maar gewoon lame. Zoals het punt dat je een NPC moet beschermen en dat hij binnen 0,1 sec na de cutscene al dood is. Dat heeft niets te maken met moeilijkheidsgraad t.b.h.

Overigens, heb je http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1 al eigenlijk? Dit lukt mij dus echt niet, ookal gaan er 10+ zombies dood op dat stukje in level 1 door dat tonnetje.

[ Voor 11% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 11-06-2010 09:18 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Boeboe schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:23:
[...]

Er zijn niet zoveel dreamcast hits meer die nog GEEN port gekregen hebben denk ik :). Op de huidige generatie consoles hebben we Jet Set Radio, Rez, Samba di Amigo, Ikaruga, Soul Calibur, Skies of Arcadia (ok, was een gamecube port, maar werkt even goed op de Wii) en Grandia 2.

Een dreamcast game die ik wel ooit nog op xbla hoop tegen te komen is Space Channel 5 (en part 2) :9
Kunnen er voor mij niet genoeg zijn eigenlijk, Border Down en Mars Matrix bijvoorbeeld }> daar zou ik wel opgepoetste versies van op de marketplace willen zien.
Heb sinds enkele dagen een eigen 360 maar ik heb nu al gezien dat ik meer gebruik zal maken van de live arcade dan de 'normale' releases ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:40
Beste mensen,

Bij de aanschaf van mijn xbox elite zat er een leuke headset bij. Maar man man man, wat is die kwaliteit bagger zeg! Kan je bij de xbox elk willekeurig headset gewoon gebruiken? Eventueel met een verloopstekkertje. Zo ja, welke headsets gebruiken jullie? welke is aan te raden?

game ze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
vinpower schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:24:
Beste mensen,

Bij de aanschaf van mijn xbox elite zat er een leuke headset bij. Maar man man man, wat is die kwaliteit bagger zeg! Kan je bij de xbox elk willekeurig headset gewoon gebruiken? Eventueel met een verloopstekkertje. Zo ja, welke headsets gebruiken jullie? welke is aan te raden?

game ze ;)
Ach, je raakt er zo aan gewend. Ik was er sowieso al aan gewend vanwege het jaren lange gebruik van Teamspeak 2, dat is pas bagger :P

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 16:21
Beste mensen,

game ze ;)
Die wireless headset is al een stuk beter! Maar goed, dan moeten andere `m natuurlijk ook hebben. Het geluid zelf is ook veel beter dan de traditionele wired headset.

Volgens mij kan je hiermee alle 2.5 mm headsets aansluiten. Er was ook nog een andere, anders even zoeken op 360 controller adapter`s of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:
[...]

Overigens, heb je http://www.trueachievemen...ievement.htm?showguides=1 al eigenlijk? Dit lukt mij dus echt niet, ookal gaan er 10+ zombies dood op dat stukje in level 1 door dat tonnetje.
Als je voor het eerste de Executioner tegenkomt moet je naar het midden rennen waar de stapel olievaten liggen. Als er genoeg Maji achter je aankomen gewoon op de vaten schieten en hatseflats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Beste mensen,

game ze ;)
Wat hier boven al gezegd wordt, het verschil tussen de standaard bedrade headset en de wireless variant van Microsoft is echt enorm. Naast het gemak heeft de wireless versie echt veel beter geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:27:
[...]

Ach, je raakt er zo aan gewend. Ik was er sowieso al aan gewend vanwege het jaren lange gebruik van Teamspeak 2, dat is pas bagger :P
Teamspeak heeft echt spatzuiver geluid...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik heb helemaal nog geen gold :'(

Dacht dat dit van 11 t/m 13 zou zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:
[...]

Co-op spellen spelen is echt tof he? Doe je het ook split-screen? Ik in ieder geval wel met een maat van me. We hebben als laatste Army of Two gedaan, ook op de moeilijkste mogelijkheid, man wat een scheldpartijen hebben we gehad op die game zeg! ;) Ook is RE5 op professional soms niet eens moeilijk, maar gewoon lame. Zoals het punt dat je een NPC moet beschermen en dat hij binnen 0,1 sec na de cutscene al dood is. Dat heeft niets te maken met moeilijkheidsgraad t.b.h.
Vroeger (2006-2008) had ik een xbox pro, net zoals 2 neven en aantal verre vrienden van me. Toen speelde we aantal keer per week 's avonds GOW tegen elkaar, of GOW op een dagje op insane uitspelen ed. Helaas krijgt iedereen op gegeven moment vriendin, huisje, boompje, beestje, etc. Dus in 2008 had ik mijne weggedaan en mijn neven speelde eigenlijk ook nog zelden.
Toen reed er vorig jaar een muts tegen mijn auto aan, kleine schade, maar wel 900 euro. Van dat geld weer een xbox gehaald en een andere vriend van me speelt sinds begin dit jaar ook veel op live. Dus nu doen we heel veel Co-op (RE5, GOW2, Halo 3, CODMW2) en als hij hier is of ik bij hem, dan split screen. Het is inderdaad supertof, alleen toch jammer dat de 'groep' van vroeger er niet meer bij is. Ik spreek ze nog vaak, maar niet op live.

@ Pro is soms echt bloed irritant. 1 keer raak en je hebt zelden de tijd om de ander te healen. Zeker bij Jill :( Maar we rammen eigenlijk bij alles gewoon even met de rocketlauncher erdoorheen. Appeltje eitje dan _/-\o_
Yes! Ik heb alles behalve de Pro achievement. Maar dat is alleen nog 5-3 en dan hebben we die ook (buiten de DLC achievements). Die heb ik gehaald bij mercenaries, eerste level. Even wachten totdat er 3 man bij die tonnetjes staan en dan even erop schieten! Volgens mij heb je twee stapels tonnetjes daar, dus twee kansen ;)

Ben nu ook Fable II aant afronden. Ben alleen bang dat de Doll achievement en de The Completionist achievement me niet gaan lukken :( Ga niet the pub games kopen voor alleen een achievement. Heb fable nu op 1120 van de 1350 (57 van de 66 achievements) en RE5 op 930 van de 1400.

En even spammen (als dat mag, anders haal ik hem wel weg ;))

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/NL/P8r.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
lifeguard schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:20:
Ik heb helemaal nog geen gold :'(

Dacht dat dit van 11 t/m 13 zou zijn :D
Als ik de kleine lettertjes goed heb gelezen: van 11 juni 12:00 GMT tot 13 juni 12:00 GMT.
En 12:00 GMT is volgens mij 14:00 uur zomertijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:15
Is er al verwezen naar de grote Xbox Live Arcade-sale die eraan komt? Er zit best veel leuks bij... Castle Crashers, Shadow Complex, Trials... Sterke aanrader voor de mensen die deze titels nog niet hebben! Sommige aanbiedingen zijn trouwens Live Gold only.

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ophidian schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 11:51:
[...]

Ben nu ook Fable II aant afronden. Ben alleen bang dat de Doll achievement en de The Completionist achievement me niet gaan lukken :( Ga niet the pub games kopen voor alleen een achievement. Heb fable nu op 1120 van de 1350 (57 van de 66 achievements) en RE5 op 930 van de 1400.

[afbeelding]
Welke Dolls moet je nog? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar iemand die ook de doll collector nog nodig heeft. Ik heb er zelf geloof ik 3-4 verschillende (geen idee meer welke, het is alweer even geleden :P). Maar dat is de laatste achievement die ik nog moet van Fable 2, incl alle uitbreidingen. Overigens is de completionist niet eens zo moeilijk. Alleen die purple dey kan irritant zijn omdat die niet altijd te koop is. Overigens heb je pubgames ook niet nodig als je de DLC haalt voor Fable2, daar zitten ook de items in die je nodig hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 11-06-2010 13:31 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:03
Nou tot nu toe nog geen geluk met Xbox live gold....

zal wel ff duren voordat het helemaal verwerkt is ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 18:41
Heb ooit alleen de 1e maand gratis gold gehad maar dat is alweer 1 jaar gelden. Wat kan je nog meer met XBOX Live gold naast multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
MartijnS72 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Als ik de kleine lettertjes goed heb gelezen: van 11 juni 12:00 GMT tot 13 juni 12:00 GMT.
Nee werkt ook niet :)
Zag wel een aanbieding van 1 euro voor 1 maand.
Is voor mij wel leuk, aangezien ik hooguit 2 a 3 dagen per maand een uurtje kan xboxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
lifeguard schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:51:
[...]

Is voor mij wel leuk, aangezien ik hooguit 2 a 3 dagen per maand een uurtje kan xboxen.
Werkt inderdaad (nog) niet. Overigens heeft Xbox.com het op de homepage over 11-13 JULI, dan kan het nog wel even duren... Als je doorklikt staat er wel juni.
Pontifex schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:43:
Heb ooit alleen de 1e maand gratis gold gehad maar dat is alweer 1 jaar gelden. Wat kan je nog meer met XBOX Live gold naast multiplayer?
- Facebook
- Twitter
- aanbiedingen voor Xbox Live Arcade
- demo's een week eerder
- sommige extra's exclusief voor Gold (bijvoorbeeld gift cars in Forza 3, beetje flauw)

[ Voor 32% gewijzigd door MartijnS72 op 11-06-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
lifeguard schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:51:
[...]

Mja ach, het is normaal € 2,75 per maand (€ 32,99/jaar) . Daar loop je je toch ook geen buil aan?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 14:59:
[...]

Mja ach, het is normaal € 2,75 per maand (€ 32,99/jaar) . Daar loop je je toch ook geen buil aan?
Ja dat gaat dan weer via die paypal voor zo'n redeem code toch?
Ik heb geen paypal, en dan nog voor die 3 uurtjes...

Ben en blijf hollander. Kan zo zijn dat ik zelfs maanden niet speel.
Sterker nog, heb zojuist gta4 pas uitgespeeld, terwijl ik hem vanaf de release af heb. Wel niet altijd gta gedaan, maar toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Van de aanbiedingen zou ik in elk geval deze games proberen omdat ze van zeer hoge kwaliteit zijn

Shadow Complex
Trials HD
Splosion Man
Braid
Geometry Wars: Retro Evolved 2
N+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint nou het gratis Gold weekend voor silver leden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
MartijnS72 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:
[...]

Zoek en zij zal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
lifeguard schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:20:
[...]

Ja dat gaat dan weer via die paypal voor zo'n redeem code toch?
Ik heb geen paypal, en dan nog voor die 3 uurtjes...

Ben en blijf hollander. Kan zo zijn dat ik zelfs maanden niet speel.
Sterker nog, heb zojuist gta4 pas uitgespeeld, terwijl ik hem vanaf de release af heb. Wel niet altijd gta gedaan, maar toch ;)
Via paypal kan het inderdaad voor die prijs. Anders voor € 35,- met iDeal op http://www.xbox2go.nl/Acc...Abonnement-12-maanden-87/

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Madje schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 15:42:
[...]

Zoek en zij zal vinden.
[offtopic]
Wat bedoel je daar mee? Ik heb het niet opgezocht, omdat ik weet dat Nederland in GMT+1 valt en aangezien het zomertijd is, is 1200GMT dan 1400 uur.
En waarom moet zij het vinden?

Maar misschien bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Hij bedoelt gewoon, Zoekt en gij zult vinden.

Gewoon even zoeken, meer niet :) dan weet je het 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Was ik echt zo cryptisch? :$

Bedoelde dat de persoon die boven mij gepost had, even in het topic moest zoeken wanneer de periode in ging. Ik verwees naar de post van Martijn omdat daar die informatie stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een XBOX die ik eerst altijd boven gebruikte samen met een Konig verloopding en VGA-kabel naar een PC monitor. Nu is de X360 verplaatst naar beneden naar de TV en verbonden met composite (2x, de gele en groen/blauw/ander), maar de kleuren zijn op de TV heel erg anders dan op de PC monitor. Ik heb al de settings van de TV veranderd maar dit heeft niet veel geholpen. Ook de schakelaar op HDTV of TV geeft geen verschil in kleur.

Iemand nog een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Madje schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:20:
Was ik echt zo cryptisch? :$

Bedoelde dat de persoon die boven mij gepost had, even in het topic moest zoeken wanneer de periode in ging. Ik verwees naar de post van Martijn omdat daar die informatie stond.
:z En ik dacht dat ik iets verkeerds geschreven had 8)7 Sorry!

Overigens hebben ze het in US forums over 12pm EST en dat is pas om 1900 uur.

Ik meen te herinneren dat de vorige keer dat er een gratis weekend was, dat ook pas 's avonds begon. Had ik 's middags al Test Drive Unlimited gespeeld, ga ik na etenstijd verder, doet zo'n computertegenstander opeens raar. Dat bleek dus geen computertegenstander...

[ Voor 22% gewijzigd door MartijnS72 op 11-06-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:26:
Ik heb hier een XBOX die ik eerst altijd boven gebruikte samen met een Konig verloopding en VGA-kabel naar een PC monitor. Nu is de X360 verplaatst naar beneden naar de TV en verbonden met composite (2x, de gele en groen/blauw/ander), maar de kleuren zijn op de TV heel erg anders dan op de PC monitor. Ik heb al de settings van de TV veranderd maar dit heeft niet veel geholpen. Ook de schakelaar op HDTV of TV geeft geen verschil in kleur.

Iemand nog een ander idee?
Ik neem aan dat je component bedoeld ipv composiet. Met componennt gebruik je geen gele aansluiting, alleen de rood/wit voor geluid en de groen/blauw/rood voor video. Misschien heb je de groene en blauwe omgedraaid?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer wat ontdekt, misschien dat de TV een beetje vreemd is. Hij staat nu op TV en op kanaal EXT3 zijn de kleuren goed, maar op EXT4 zijn ze grauwig en fletserig. Als hij op HDTV staat kan ik alleen op EXT4 kijken, en de kleiuren zijn niet verkeerd aangesloten want dat krijg je gewoon geen beeld :)

Ik denk dat het dan gewoon aan de TV ligt die niet goed met de composiet overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 13:14:
[...]

Welke Dolls moet je nog? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar iemand die ook de doll collector nog nodig heeft. Ik heb er zelf geloof ik 3-4 verschillende (geen idee meer welke, het is alweer even geleden :P). Maar dat is de laatste achievement die ik nog moet van Fable 2, incl alle uitbreidingen. Overigens is de completionist niet eens zo moeilijk. Alleen die purple dey kan irritant zijn omdat die niet altijd te koop is. Overigens heb je pubgames ook niet nodig als je de DLC haalt voor Fable2, daar zitten ook de items in die je nodig hebt.
Ik zal straks even kijken voor je welke ik heb! De achievement met de purple dye is the collector. Die heb ik wel al. Purple dye is vrij simpel te krijgen. Ga naar Fairfax Garden, neem die clothing trader mee naar je bed in het kasteel. Koop al der dyes, ga 7 dagen slapen. Vervolgens kijk je of ze hem heeft. Zo niet, weer al der dyes kopen en weer 7 dagen slapen. Heb ik drie keer gedaan en ik had hem!

Bij The Completionist moet je alle expressions hebben. Maar er zijn er een paar die je krijgt als je pub games op xbox live doet. En die moet je kopen :(

Wat jammer is van fable, dat ik nu last heb van de gliding glitch. Mijn poppetje glijdt over het landschap en loopt niet meer. Dus moet even ergens een kistje openen ofzo. Verder heb ik nu ruim 5 miljoen goud, maar kan er niets mee. En mijn strenght experience is extreem hoog, maar kan er ook niets meer mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Werkt gold inmiddels al voor de silvermembers?
Ik kan het helaas niet controleren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo ff checken.

edit : 19.02 nog steeds geen gold,slechte actie dit van MS. :(

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:29
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 18:57:
Ik ga zo ff checken.

edit : 19.02 nog steeds geen gold,slechte actie dit van MS. :(
Silver blijft gewoon silver, maar je kan online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19.30 :

the current profile is not allowed to play on Xbox LIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:31:
19.30 :

the current profile is not allowed to play on Xbox LIVE
Dit hoef je echt niet ieder uur te melden. Wat komt dat komt, bel anders MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Exorcist schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:37:
[...]

Dit hoef je echt niet ieder uur te melden. Wat komt dat komt, bel anders MS.
Je hebt volkomen gelijk. Echter vind ik dit geen slechte aktie, maar wel een misleidend iets.
Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Heeft er iemand een tip om de COD loze maanden door te komen? Battlefield bad company 2 vond ik wel aardig, maar zijn er meer van dit soort games?

Star wars force unleashed vond ik wel mooi (heb hem 2e hands gekocht), maar te veel geknoppendruk voor mij 8)7

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kreeg gisteren een mooie e-mail van MS.
Ik kon dit weekend mooi online spelen.
Van 11 juni 12.00 cet tot 13 juni.
Dus ik vrolijk mijn 360 rond die tijd aangeslingerd.
Niks online spelen dus en nu nog niet.
Dit soort dingen doen ze wel vaker.

Om het verhaal kort te maken :

Het is nu tijd voor bier en voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:07:

Misschien morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:56:
Ik heb weer wat ontdekt, misschien dat de TV een beetje vreemd is. Hij staat nu op TV en op kanaal EXT3 zijn de kleuren goed, maar op EXT4 zijn ze grauwig en fletserig. Als hij op HDTV staat kan ik alleen op EXT4 kijken, en de kleiuren zijn niet verkeerd aangesloten want dat krijg je gewoon geen beeld :)

Ik denk dat het dan gewoon aan de TV ligt die niet goed met de composiet overweg kan.
Heb van iemand anders een Composiet kabel geleend (Xbox is daar dood) en deze werkt wel. Oftewel, mijn nooit gebruikte kabel is dus kapot. Kan ik MS hiervoor ook gewoon bellen? Want hij is pas een jaartje oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 21:37:
[...]

Heb van iemand anders een Composiet kabel geleend (Xbox is daar dood) en deze werkt wel. Oftewel, mijn nooit gebruikte kabel is dus kapot. Kan ik MS hiervoor ook gewoon bellen? Want hij is pas een jaartje oud.
probeer het en je weet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 20:07:

Ik kan al sinds 1900 uur online spelen. (Dus toch 12pm EST en geen 1200 GMT?) Silver blijft verder wel silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Morgen komt mn tweede 360 binnen..eentje voor de slaapkamer. Naast de tweede PS3 kan ik bed dus ook nog 's een spelletje doen.

Heb alleen een mem. card besteld, lijkt me wijs als ik mijn profiel op beiden wil gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Over luxe gesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 18:41
4 consoles in 1 huis dat is inderdaad luxe :P

Zal zo even kijken of ik al naar gold gegaan ben nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbkappirossi
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-08 16:28
getsie!!, ik ben geband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:33

Gaitman

The Real One

En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Op Marketplace een aantal shooters in de aanbieding. Serious Sam, Battlefield 1943 en CoD classic voor 800 en Duke3d voor 400 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:12:
Morgen komt mn tweede 360 binnen..eentje voor de slaapkamer. Naast de tweede PS3 kan ik bed dus ook nog 's een spelletje doen.

Heb alleen een mem. card besteld, lijkt me wijs als ik mijn profiel op beiden wil gebruiken :)
Je kunt ook gewoon een usb-stick gebruiken.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Waarom? Dit doen ze niet voor niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

lifeguard schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:22:
[...]

Waarom? Dit doen ze niet voor niks :)
bij hem wel :o

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zo, tweede Xbox is binnen..de hele 172.19.3.1 tot 172.19.3.20 is vol (statisch). Nu wachten op de memory card voor het profiel. Er zat Dragonball Z Raging Blast bij..nou, dat is écht iets voor mij (not). Die gaat zsm MP op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Weet iemand toevallig of de Microsoft E3 presentatie weer via een E3 kanaal op de 360 te zien zal zijn?

Ben benieuwd wat ze gaan laten zien. Als ik onderstaande quote moet geloven gaan er een aantal grote aankondigingen komen.
Do you hear that? That’s the megaton horn. It’s going off.

In an email to members of Xbox.com, Microsoft has promised it has announcements for this year’s main press conference that will even “top” last year’s announcement of Project Natal.

“E3 is the world’s largest gaming show,” read the email, “and the place where we make the BIG announcements about what’s coming up on Xbox. With the massive Project Natal announcement at last year’s event, you’d think we’d find it hard to top that. Well, think again.

“This year at E3 we’ve got even BIGGER announcements to share with you.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pontifex schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 09:01:
4 consoles in 1 huis dat is inderdaad luxe :P

Zal zo even kijken of ik al naar gold gegaan ben nu
4? Meer dan 30 hoor :+
GAIAjohan schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:22:
[...]

Je kunt ook gewoon een usb-stick gebruiken.
Hmm..hier had ik geen notie van 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Exorcist op 12-06-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
MochiGohan schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 13:40:
Weet iemand toevallig of de Microsoft E3 presentatie weer via een E3 kanaal op de 360 te zien zal zijn?
Volgens mij niet hier in NL:
If you are in France, Italy, Spain or the US, hit up Xbox.com where they’ll be streaming the Media Briefing from LA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Project Natal heeft een eigen E3 presentatie. Dinsdagavond (of eigenlijk al woensdag) om 1:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Kheldar schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 15:09:
[...]

Volgens mij niet hier in NL:
[...]
Als het goed is wordt het wel hier uitgezonden: http://www.xbox.com/en-gb/e3

En anders http://www.gametrailers.com/e3/ erbij pakken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb even een E3 2010 topic aangemaakt zoals ik dat vorig jaar ook had gedaan. Hier kun je dus lekker ouwehoeren over de persconferenties en dergelijke:

De E3 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Heb hier ook gratis Gold, hij meldt gewoon Silver, maar ik gewoon online. Gister dik uur Blur gedaan, mooi spel :) Moet toch maar eens een jaartje Gold aanschaffen.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
ik zat nog ff naar een filmpje van nathal te kijken maar iets viel me op
http://www.videogamesblog...shot-xbox-360-e3-2009.jpg
bovenop de xbox(links in beeld) in dit filmpje zit een grijze toevoeging. wat is dat?
ik dacht dat nathal niet met extra hardware zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

Huntingduck schreef op zondag 13 juni 2010 @ 12:43:
ik zat nog ff naar een filmpje van nathal te kijken maar iets viel me op
http://www.videogamesblog...shot-xbox-360-e3-2009.jpg
bovenop de xbox(links in beeld) in dit filmpje zit een grijze toevoeging. wat is dat?
ik dacht dat nathal niet met extra hardware zou komen.
Dat hoort niet bij Natal.

De Xbox is een ontwikkelaars-Xbox en die hebben vaak deze addon erop zitten.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik lees dat er iemand gratis op GOLD zit? :*)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
salimrmaf schreef op zondag 13 juni 2010 @ 15:27:
Ik lees dat er iemand gratis op GOLD zit? :*)
Niemand krijgt gratis gold. Wel kunnen alle mensen met een silver account nu online gamen.

Gold heeft veel meer opties dan alleen online gamen, maar die krijgen de silver members dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ja, dat bedoel ik. :D Maar hoezo ineens gratis online gamen? Met alle games? Voor hoelang?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Dit weekend alleen volgens mij.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
hè bah dat is niet lekker wakker worden natal gat blijkbaar kinect heten
http://www.microsoft.com/presspass/presskits/xbox/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Huntingduck schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:36:
hè bah dat is niet lekker wakker worden natal gat blijkbaar kinect heten
http://www.microsoft.com/presspass/presskits/xbox/
Was toch al een beetje duidelijk dat Natal nog niet de definitieve naam zou worden?

Interessanter vindt ik de plaatjes van een mogelijk geredesignde Xbox, die ik er eerlijk gezegd heel erg lelijk uit vindt zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
Walkman schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Was toch al een beetje duidelijk dat Natal nog niet de definitieve naam zou worden?

Interessanter vindt ik de plaatjes van een mogelijk geredesignde Xbox, die ik er eerlijk gezegd heel erg lelijk uit vindt zien...
klopt maar ik had nog liever wave gezien dan kinect dat is echt een boutnaam.
redesign ziet er echt cool uit. zou wel erg gemeen zijn als er opeens ingebouwede wifi in zat, dan wil ik een gratis wifi receiver voon m`n elite ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:42:
[...]

Welke plaatjes ? link ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ik ben toch benieuwd of de Xbox Gold members ook die 2 dagen gratis krijgen. Weet iemand dit?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 16:21
gnimmeL_kraD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:21:
Ik ben toch benieuwd of de Xbox Gold members ook die 2 dagen gratis krijgen. Weet iemand dit?
Wat heb je eraan? Je hebt toch al gold, geldt alleen voor silver leden atm. Die kunne dan gebruik maken van de gold mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

gnimmeL_kraD schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:21:
Natuurlijk niet, het is om Silver mensen ervan te overtuigen om ook Gold te nemen. Jij hebt het al, jij hebt die motivatie niet nodig. Zo kunnen twijfelende mensen worden overgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Exorcist schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:44:
[...]

Natuurlijk niet, het is om Silver mensen ervan te overtuigen om ook Gold te nemen. Jij hebt het al, jij hebt die motivatie niet nodig. Zo kunnen twijfelende mensen worden overgehaald.
Zoals ik :P gisteren halve dag Army of two 40th day gespeeld met een maat van me. Vanavond maar even een jaarabbo aanschaffen:Y)

Moet wel zeggen dat die headset met draad echt crap is. Volgende keer pak ik wel gewoon ventrilo.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bokkie schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:49:
[...]

Moet wel zeggen dat die headset met draad echt crap is. Volgende keer pak ik wel gewoon ventrilo.
:?

Prima dingetje hoor. Zit al minimaal drie jaar geregeld op mijn hoofd :P
Geluidskwaliteit is super! Zéker vergeleken met die wireless set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Huntingduck schreef op maandag 14 juni 2010 @ 08:47:
[...]

klopt maar ik had nog liever wave gezien dan kinect dat is echt een boutnaam.
redesign ziet er echt cool uit. zou wel erg gemeen zijn als er opeens ingebouwede wifi in zat, dan wil ik een gratis wifi receiver voon m`n elite ;) .
Er zit een WiFi-receiver in. Plus 250GB HD volgens de Italiaanse MS-advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ken. schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:15:
[...]

:?

Prima dingetje hoor. Zit al minimaal drie jaar geregeld op mijn hoofd :P
Geluidskwaliteit is super! Zéker vergeleken met die wireless set.
Ik vind die wireless headset toch echt superieur aan de bedrade. Kwa geluid, kwa comfort en kwa gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Wat 1 lelijke xdoos word dat dan.. hij is trouwens nog steeds net zo groot als zijn voortganger :S

(Zie de DVD lader) misschien 2cm korter & 1cm lager.. qua diepte hetzelfde zo te zien.
Exorcist schreef op maandag 14 juni 2010 @ 11:48:
[...]

Ik vind die wireless headset toch echt superieur aan de bedrade.
Kwa geluid, Geluid is bewezen beter als het geluid van de standaard MS mics.. maar met elke random koptelefoon met een 2.7mm jack geeft een beter geluid weer over XBL.
kwa comfort Is een persoonlijke mening
kwa gemak. Absoluut niet.. je merkt meestal niet dat hij bijna leeg is...

[ Voor 56% gewijzigd door D4NG3R op 14-06-2010 13:46 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

D4NG3R NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:44:
Wat 1 lelijke xdoos word dat dan.. hij is trouwens nog steeds net zo groot als zijn voortganger :S

(Zie de DVD lader) misschien 2cm korter & 1cm lager.. qua diepte hetzelfde zo te zien.

[...]
Het ik vind gedeelte gemist? Een mening is overigens altijd persoonlijk ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Exorcist op 14-06-2010 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:39
D4NG3R NL schreef op maandag 14 juni 2010 @ 13:44:

[...]
Viel me ook op, het formaat is niet echt veranderd volgens mij. Vanavond misschien betere afbeeldingen.

Sig

Pagina: 1 ... 23 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.