gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:16:
[...]
Co-op spellen spelen is echt tof he? Doe je het ook split-screen? Ik in ieder geval wel met een maat van me. We hebben als laatste Army of Two gedaan, ook op de moeilijkste mogelijkheid, man wat een scheldpartijen hebben we gehad op die game zeg!

Ook is RE5 op professional soms niet eens moeilijk, maar gewoon lame. Zoals het punt dat je een NPC moet beschermen en dat hij binnen 0,1 sec na de cutscene al dood is. Dat heeft niets te maken met moeilijkheidsgraad t.b.h.
Vroeger (2006-2008) had ik een xbox pro, net zoals 2 neven en aantal verre vrienden van me. Toen speelde we aantal keer per week 's avonds GOW tegen elkaar, of GOW op een dagje op insane uitspelen ed. Helaas krijgt iedereen op gegeven moment vriendin, huisje, boompje, beestje, etc. Dus in 2008 had ik mijne weggedaan en mijn neven speelde eigenlijk ook nog zelden.
Toen reed er vorig jaar een muts tegen mijn auto aan, kleine schade, maar wel 900 euro. Van dat geld weer een xbox gehaald en een andere vriend van me speelt sinds begin dit jaar ook veel op live. Dus nu doen we heel veel Co-op (RE5, GOW2, Halo 3, CODMW2) en als hij hier is of ik bij hem, dan split screen. Het is inderdaad supertof, alleen toch jammer dat de 'groep' van vroeger er niet meer bij is. Ik spreek ze nog vaak, maar niet op live.
@ Pro is soms echt bloed irritant. 1 keer raak en je hebt zelden de tijd om de ander te healen. Zeker bij Jill

Maar we rammen eigenlijk bij alles gewoon even met de rocketlauncher erdoorheen. Appeltje eitje dan

Yes! Ik heb alles behalve de Pro achievement. Maar dat is alleen nog 5-3 en dan hebben we die ook (buiten de DLC achievements). Die heb ik gehaald bij mercenaries, eerste level. Even wachten totdat er 3 man bij die tonnetjes staan en dan even erop schieten! Volgens mij heb je twee stapels tonnetjes daar, dus twee kansen
Ben nu ook Fable II aant afronden. Ben alleen bang dat de Doll achievement en de The Completionist achievement me niet gaan lukken

Ga niet the pub games kopen voor alleen een achievement. Heb fable nu op 1120 van de 1350 (57 van de 66 achievements) en RE5 op 930 van de 1400.
En even spammen (als dat mag, anders haal ik hem wel weg

)