Precies dit. Warez verzoeken zijn NIET de bedoeling hier, zeker niet als je account je lief is.Slurpgeit schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:50:
Helaas, je zal voor het downloaden van games je heil buiten GoT moeten zoeken.
Er zijn niet zoveel dreamcast hits meer die nog GEEN port gekregen hebben denk ikJaguar645 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 17:53:
Dit zou echt te gek zijn als ze het aankondigen op de E3:
More Evidence Appears on Dreamcast’s Addition to XBLA
Ze hebben het al over Crazy Taxi & Sonic Adventure 1, dat zijn voor mij beide instant buysvroeger op de Dreamcast te vaak gespeeld. Ik hoop dan ook echt dat het zo is want de Dreamcast heeft nog meer erg leuke games in zijn portfolio staan!
Een dreamcast game die ik wel ooit nog op xbla hoop tegen te komen is Space Channel 5 (en part 2)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Mjah maar ik heb geen WII en hoop dus gewoon dat ze 360 komen
Ik hoop dat iemand hier dat weet, ik vraag me namelijk af of er ook cross-platform party chat tussen Xbox en PC mogelijk is.
Dat zal me namelijk wel heel blij maken
en het bespaard mijn ouders veel stroom.
Dat zal me namelijk wel heel blij maken
Als ik op de pc fallout3 speel met Games for Windows LIVE kan ik chatten met mijn friendlist. Er is ook een stand alone applicatie van maar of je hiermee kan chatten weet ik niet. Zit momenteel op het werk na buiten te staren(20 graden+).qwertyuio schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 11:51:
Ik hoop dat iemand hier dat weet, ik vraag me namelijk af of er ook cross-platform party chat tussen Xbox en PC mogelijk is.
Dat zal me namelijk wel heel blij makenen het bespaard mijn ouders veel stroom.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Je kunt de Games for Live client los downloaden. Ik heb geen idee of je er zonder games ook mee kan chatten, maar het is het proberen waard
Log met je XBox in op MSN 
Ontzettend onpraktisch typen maar ach
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
HOezo? met zo'n chatpad of een USB toetsenbord is het weinig anders als op een PCWillybubba schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:25:
Log met je XBox in op MSN
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Nouja gedeeltlijk mee eens. Ik heb zelf jaren op de PC gespeeld, quake, counterstrike etc en ben enkele jaren geleden overgestapt op console. Dat je een FPS prima kan besturen met een controller ben ik het mee eens, maar ik zal er nooit zo goed mee worden als met een muis. De snelle actie in Quake zal nooit hetzelfde zijn, en het headshot schieten in countestrike ook niet. Indien er dan ook veel gebruik zou worden gemaakt van een (goedwerkende) muis/toetsenbord op de xbox360 stop ik met FPS spelen, want een muis tegenover een controller vind ik niet eerlijk.Vrijdag schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
Ik speel tegenwoordig alleen maar op de Xbox, ook fps. Dit terwijl ik ruim tien jaar lang fps op de pc heb gespeeld (DN3d, Quake, CS, UT etc.) Wat mij betreft is het een fabeltje dat controllers "brak" zijn voor fps, mensen die dat zeggen hebben gewoon nooit geprobeerd om er mee om te gaan. In weze zijn die pookjes niets meer dan een omgekeerde muis, of trackball, en de sens kan je tegenwoordig ook prima instellen.
Aangezien ik spellen toch bijna nooit uitspeel mis ik ook het modbare van de pc niet, heb aan het standaard spel wel genoeg
Wat ik nog wel op de pc speel tegenwoordig is Dawn of War II, World in Conflict en Fallout 3. De laatste voornamelijk omdat je dan ook cheats kan gebruiken en je gamerscore makkelijk kan opkrikken![]()
![]()
Inderdaad, daarom vind ik de console FPS games ook niet erg, iedereen heeft dezelfde "belemmering". Ik had begrepen dat er wel een toetsenbord en muis te verkrijgen was voor de PS3? Dat lijkt me dan echt niet leuk om tegen te gamen.SCIxX schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:31:
[...]
Nouja gedeeltlijk mee eens. Ik heb zelf jaren op de PC gespeeld, quake, counterstrike etc en ben enkele jaren geleden overgestapt op console. Dat je een FPS prima kan besturen met een controller ben ik het mee eens, maar ik zal er nooit zo goed mee worden als met een muis. De snelle actie in Quake zal nooit hetzelfde zijn, en het headshot schieten in countestrike ook niet. Indien er dan ook veel gebruik zou worden gemaakt van een (goedwerkende) muis/toetsenbord op de xbox360 stop ik met FPS spelen, want een muis tegenover een controller vind ik niet eerlijk.
Of mat UT3.... Kon je op de xdoos ook een USB muis of toetsenbord inpluggen.gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 14:36:
[...]
Inderdaad, daarom vind ik de console FPS games ook niet erg, iedereen heeft dezelfde "belemmering". Ik had begrepen dat er wel een toetsenbord en muis te verkrijgen was voor de PS3? Dat lijkt me dan echt niet leuk om tegen te gamen.
Maar dan kon je alleen spelen tegen anderen die ook muis/tobo hadden, of tegen de PC versie.
Dan is het inderdaad niet erg. Voor de PS3 zijn er al veel in omloop ja, maar volgens mij functioneert het nog niet zo goed als de gewone muis bij een PC.
Ik heb sinds kort een xbox 360 naast mijn pc staan. Ik heb de afgelopen jaren niet veel nieuws gevolgd omtrent de games van de xbox. Zijn er nog titels geweest die stilletjes op de markt released zijn. Zoals Dead Space.
Een megagoede titel (vind ik dan, de meningen zijn verdeeld) die zeer stiekem op de markt is gekomen is Nier. De sfeer in die game is gewoon heel leuk.vinpower schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 17:36:
Ik heb sinds kort een xbox 360 naast mijn pc staan. Ik heb de afgelopen jaren niet veel nieuws gevolgd omtrent de games van de xbox. Zijn er nog titels geweest die stilletjes op de markt released zijn. Zoals Dead Space.
Waar kan je vinden wanneer arcade- games op Xboxlive komen ? Ik was net aan het uitzoeken of ik een Ps3 of Wii naast mijn Xbox ging zetten en toen kwam ik een ps3 review tegen van Joe Danger. Dat is Trials mixed met Exited Bike en als fan van beide games kan ik niet wachten
Heb al verschillende bronnen gevonden die het spel ook voor Xboxlive aankondigen maar ik zie het bewijs liever van Microsoft zelf.
Videoreview : http://uk.ps3.ign.com/dor...joedanger_vdr_060410.html
Wat hebben jullie eigenlijk naast je Xbox staan als afwisseling ? Zit zelf aan een Wii te denken voor de virtual console (Alex the kid, oude Mario's , Zelda's) en Super mario Galaxy 1/2 en de andere echte Nintendo spellen.
De ps3 heeft echt maar iets van 4 games (MGS, Uncharted, LBP en Mod nation) die ik zou willen spelen, maar Psn network heeft ook wel wat te bieden natuurlijk.
Ben door mijn zoektocht weer extra blij dat ik voor een Xbox ben gegaan, want het spelaanbod (exclusief) is echt een beetje sneu bij de Wii en Ps3.
Ik heb geen zin in dat gewapper van de Wii dus het gaat me echt om de platfomers enz
Videoreview : http://uk.ps3.ign.com/dor...joedanger_vdr_060410.html
Wat hebben jullie eigenlijk naast je Xbox staan als afwisseling ? Zit zelf aan een Wii te denken voor de virtual console (Alex the kid, oude Mario's , Zelda's) en Super mario Galaxy 1/2 en de andere echte Nintendo spellen.
De ps3 heeft echt maar iets van 4 games (MGS, Uncharted, LBP en Mod nation) die ik zou willen spelen, maar Psn network heeft ook wel wat te bieden natuurlijk.
Ben door mijn zoektocht weer extra blij dat ik voor een Xbox ben gegaan, want het spelaanbod (exclusief) is echt een beetje sneu bij de Wii en Ps3.
Ik heb geen zin in dat gewapper van de Wii dus het gaat me echt om de platfomers enz
Majornelson.com doet altijd dat soort aankondigingen (release data, deal of the week, etc.), maar hou er wel rekening mee dat de release datum zelden eerder dan een week vantevoren bekend wordt gemaakt.
Ik heb alledrie de consoles trouwens, maar ik gebruik echt alleen de 360. De PS3 voor exclusives als MGS4 en verder gebruik ik 'm vooral als Bluray/DVD speler
. De Wii is helemaal een drama, dat ding heb ik met launch gekocht, twee maanden op gespeeld, en daarna had ik het wel gehad met dat gezwieper. Wordt alleen met indrinken e.d. nog eens aangesloten.
Ik heb alledrie de consoles trouwens, maar ik gebruik echt alleen de 360. De PS3 voor exclusives als MGS4 en verder gebruik ik 'm vooral als Bluray/DVD speler

[ Voor 47% gewijzigd door ElBarto op 05-06-2010 12:40 ]
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Kan ik helemaal inkomen, maar ik mis wel een game zoals Mario Galaxy en Zelda op de Xbox en Virtual Console heeft betere retro games (imho) dan Xbox Arcade. En aangezien je een Wii 2ehands voor een euro of 100 kan kopen vind ik het waarschijnlijk wel de moeite waar. Ik ga iig absoluut niet bowlen, tennisen enz enzElBarto schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 12:38:
twee maanden op gespeeld, verder gebruik ik 'm vooral daarna had ik het wel gehad met dat gezwieper. Wordt alleen met indrinken e.d. nog eens aangesloten.
De Ps3 zou idd leuk zijn voor Mgs en Uncharted , maar heeft geen enkele game waarvoor ik hem echt zou kopen denk ik. Waarschijnlijk later bij meer games en als hij nog wat cheaper is
Samba is dus met geen mogelijkheid normaal te spelen op de Wii... wat een drama. laat die maar naar Xboxlive komen en dan druk ik veel liever op de knopjes van de controller, dan het gezwabber van de wii, wat niet werkt met deze game.Boeboe schreef op vrijdag 04 juni 2010 @ 09:23:
[...]
Er zijn niet zoveel dreamcast hits meer die nog GEEN port gekregen hebben denk ik. Op de huidige generatie consoles hebben we Jet Set Radio, Rez, Samba di Amigo, Ikaruga, Soul Calibur, Skies of Arcadia (ok, was een gamecube port, maar werkt even goed op de Wii) en Grandia 2.
Een dreamcast game die ik wel ooit nog op xbla hoop tegen te komen is Space Channel 5 (en part 2)
God of War 3, Heavy Rain, The Last Gardian zijn ook interessante titelsBeakzz schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 13:22:
[...]
Kan ik helemaal inkomen, maar ik mis wel een game zoals Mario Galaxy en Zelda op de Xbox en Virtual Console heeft betere retro games (imho) dan Xbox Arcade. En aangezien je een Wii 2ehands voor een euro of 100 kan kopen vind ik het waarschijnlijk wel de moeite waar. Ik ga iig absoluut niet bowlen, tennisen enz enz
De Ps3 zou idd leuk zijn voor Mgs en Uncharted , maar heeft geen enkele game waarvoor ik hem echt zou kopen denk ik. Waarschijnlijk later bij meer games en als hij nog wat cheaper is
Gisteren bij een presentatie geweest van Alan Wake (Remedy games) dat was wel leuk. Game is gemaakt met 3Ds Max 9 en een getweakte Havok 5.5 Engine (voor physics) en nog paar programma's. Ze lieten een stuk zien van wind animatie voor de bomen/gras/struiken en dat is echt tof gemaakt (gewoon met een slider van wind stil tot storm overgaan realtime). Maar ook bijv. de bomen hadden ze een mooie oplossing voor gevonden. Alle bomen in ongeveer een radius van 10meter, zijn allemaal 3D objecten.. alles wat je verder ziet, zijn gewoon Billboards (platte textures).
De game was eerst free-roam, maar dan kregen er totaal geen verhaal in, zoals ze dat wilden. Het werkte gewoon niet, dus hebben ze ook weer alles moeten aanpassen hiervoor. Ze konden 800.000 - 1.2miljoen polygonen op het scherm weergeven en een paar keer is het zelfs over de 2miljoen. Niet verkeerd opzich.
Ze lieten ook nog andere dingen zien zoals de simulatie voor de kleren, wat ook weer reageerd op de wind e.d. Erg tof om het allemaal zo te zien.
Owja, de game had wel 2jaar gemaakt kunnen worden
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Ja er zijn natuurlijk wel meer goede exclusieve titels voor de ps3 , maar je moet er van houden
Zoals met alles natuurlijk. Heavy Rain zal ik ook wel tof vinden aangezien ik Fahrenheit tof vond, maar titels als God of war doen me niks. Vage monsters allemaal
Op de Xbox hetzelfde hoor , want gears of war en Halo vind ik ook helemaal niks.
Samba zou helemaal NIET werken op xbox live aangezien het enkel leuk is met Samba controllers.Stalllone schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:43:
[...]
Samba is dus met geen mogelijkheid normaal te spelen op de Wii... wat een drama. laat die maar naar Xboxlive komen en dan druk ik veel liever op de knopjes van de controller, dan het gezwabber van de wii, wat niet werkt met deze game.
De ORIGINELE samba controllers dus. Samba op de Wii is een compleet drama omdat die Wii controllers totaal niet werken zoals ze moeten werken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik denk dat mijn vraag de vorige keer een beetje onduidelijk was dus hier komt hij nog een keer.
Veel vrienden van me gamen op de Xbox 360, ik ook maar ik game ook veel op de PC.
Kan ik via de PC in een chat op de 360, zonder dat ik mijn Xbox aan hoef te zetten ofzo?
Veel vrienden van me gamen op de Xbox 360, ik ook maar ik game ook veel op de PC.
Kan ik via de PC in een chat op de 360, zonder dat ik mijn Xbox aan hoef te zetten ofzo?
Ja, flikt mijn dochter ook altijd (via MSN dus, toch?)qwertyuio schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:20:
Ik denk dat mijn vraag de vorige keer een beetje onduidelijk was dus hier komt hij nog een keer.
Verwijderd
Ik heb ze alle 3 staanBeakzz schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 23:21:
Ja er zijn natuurlijk wel meer goede exclusieve titels voor de ps3 , maar je moet er van houdenZoals met alles natuurlijk. Heavy Rain zal ik ook wel tof vinden aangezien ik Fahrenheit tof vond, maar titels als God of war doen me niks. Vage monsters allemaal
Op de Xbox hetzelfde hoor , want gears of war en Halo vind ik ook helemaal niks.
PS3 en Wii sinds launch en de 360 sinds vorige maand. Allemaal hebben ze games die ik tof vind dus waarom ook niet. De Wii wordt overigens het minst gebruikt, 360 momenteel het meest want die heb ik dus nog niet zo lang en daar speel ik nu dus 360 exclusives op en die van de PS3 heb ik al uit gespeeld.
Maar de Wii is alleen leuk als er mensen langs komen, de motion controls zijn een gimmick waar ik redelijk gauw op uitgekeken was want in de meeste games werkt het gewoon niet lekker. In de paar games waar je het dan ook niet perse hoeft te gebruiken gebruik ik het dus ook niet. Overigens vond ik het in resident evil 4 wel lekker werken met de motion controls, maar dat is dus een uitzondering. Daarnaast is New Super Mario Brios. Wii natuurlijk ook lachen en zijn er nog een paar intressante titels.
Als je dus vraagt welke je naast de 360 zou moeten halen, ik deel de consoles als volgt in:
1. PS3
2. 360
3. Wii
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 18:16 ]
Nee, ik wil via een headset in de party chat van de Xbox via mijn PC en mijn Xbox 360 usb controller (op de PC dus...).maartend schreef op zondag 06 juni 2010 @ 14:25:
[...]
Ja, flikt mijn dochter ook altijd (via MSN dus, toch?)
Maar ik kan echt nergens het antwoord vinden..
Verwijderd
Games for Windows Live openen en je vrienden die op de 360 zitten inviten voor een voice chat?qwertyuio schreef op zondag 06 juni 2010 @ 19:46:
[...]
Nee, ik wil via een headset in de party chat van de Xbox via mijn PC en mijn Xbox 360 usb controller (op de PC dus...).
Maar ik kan echt nergens het antwoord vinden..
edit: Ik denk dat het alleen kan in een game. Als je in een GfWL game zit druk je op home en kan je friends enzo zien en inviten voor voice chat.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2010 20:00 ]
Ik zette vandaag mijn xbox aan om Blur te spelen, kreeg ik ineens vlak na het spelen rode strepen door het beeld en de box ging hangen uit gezet. Na het opstarten ging de xbox hangen op het bootscherm.Weer uitgezet even gewacht alle stroom eraf ed. opnieuw gestart andere game erin, nu duurde het iets langer maar toen viel de xbox uit met 3 rode dingen en in het midden een groene knipperende powerled.
Mijn xbox is 3 jaar oud dus garantie kan ik wel vergeten, ik denk zelf dat het temperatuur problemen zijn, heeft iemand een idee hoe ik het op kan lossen?
Mijn xbox is 3 jaar oud dus garantie kan ik wel vergeten, ik denk zelf dat het temperatuur problemen zijn, heeft iemand een idee hoe ik het op kan lossen?
Ze willen nog wel eens buiten de garantietermijn om gratis repareren.iceme schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:01:
Ik zette vandaag mijn xbox aan om Blur te spelen, kreeg ik ineens vlak na het spelen rode strepen door het beeld en de box ging hangen uit gezet. Na het opstarten ging de xbox hangen op het bootscherm.Weer uitgezet even gewacht alle stroom eraf ed. opnieuw gestart andere game erin, nu duurde het iets langer maar toen viel de xbox uit met 3 rode dingen en in het midden een groene knipperende powerled.
-
Gewoon bellen. Voor RROD problemen zijn ze heel coulant
Ze kunnen wel wat goede publiciteit gebruiken ja
.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dat is inmiddels wel bekend hoor, de coulantie aldaar. Ze gaan misschien bovengemiddeld snel kapot (al heb ik daar geen last van gehad met eentje uit 2005 en de ander uit 2008), maar ze hebben er flink aan getrokken iedereen tevreden te stellen.
Zeker weten hoor, ik heb nu al een poosje een xbox en nergens last van maar in verband met de nieuwe generatie Xboxes die niet superlang meer gaat duren. Dus als er nu mensen zijn die ergens last van hebben dan willen ze zich van hun goede kant laten zien zodat de vertrouwen van de massa weer terug komt (vooral mond op mond wil goed helpen zo).
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Doel je op de opvolger van de 360? Ik denk dat het je nog zal verbazen hoe lang dat nog op zich laat wachten, als je de geluiden uit de media mag geloven.. Ik kan het niet met bewijzen onderbouwen maar ik heb 2015 gehoord / gelezen (uit wat voor mij een betrouwbare bron moet zijn geweest, dat weet ik wel) voor de volgende generatie.MrVegeta schreef op zondag 06 juni 2010 @ 22:36:
Zeker weten hoor, ik heb nu al een poosje een xbox en nergens last van maar in verband met de nieuwe generatie Xboxes die niet superlang meer gaat duren. Dus als er nu mensen zijn die ergens last van hebben dan willen ze zich van hun goede kant laten zien zodat de vertrouwen van de massa weer terug komt (vooral mond op mond wil goed helpen zo).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2010 08:09 ]
Idd. Natal moet een nieuwe boost gaan geven voor de komende jaren. En gezien de games steeds duurder worden om te maken, dit word echt een ramp op de next-gen consoles, blijven ze nog liever even met de Xbox360
(net zoals Sony 10jaar met z'n PS3 wilt doen...)
Dat is de bedoeling idd, maar ik wil het nog wel zien als Nintendo wel ineens een nieuwe Hd variant op de markt zet met meer kracht dan de Ps3 en Xbox. Ik zal zeker weer voor iets nieuws en beter gaan zodra het er is en pas heel laat een 2e uit diezelfde generatie.
Maarja Micro en Sony moeten bijna wel om er een goede winst uit te halen en ik denk dat Nintendo weer de lachende 3e gaat worden aangezien de Wii ze heel veel geld heeft gebracht en ze wel weer een avontuur aan kunnen gaan.
Maarja Micro en Sony moeten bijna wel om er een goede winst uit te halen en ik denk dat Nintendo weer de lachende 3e gaat worden aangezien de Wii ze heel veel geld heeft gebracht en ze wel weer een avontuur aan kunnen gaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 07-06-2010 14:04 ]
Zon groot succes is de Wii nou ook weer niet. Het is de meestverkochte console. Maar ook de console waar de minste games voor verkocht worden per apparaat. (Heb ik eens ergens gelezen bron nu even niet 1,2,3 erbij maar ik zoek hem nog wel op) Je zou dus aan het eind van deze 'generatie' is moeten kijken wat nou de succesvolste console geweest is...
Dan zou Nintendo een hele sprong maken ten opzichte van de Wii.Beakzz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:03:
Dat is de bedoeling idd, maar ik wil het nog wel zien als Nintendo wel ineens een nieuwe Hd variant op de markt zet met meer kracht dan de Ps3 en Xbox. Ik zal zeker weer voor iets nieuws en beter gaan zodra het er is en pas heel laat een 2e uit diezelfde generatie.
Daarnaast was het ook een bewuste keus dat de Wii grafisch onder deed van de PS3/X360.
Daarnaast roept men al 2-3 jaar dat het max van de 360 bereikt is en telkens weer wordt die stelling dusdanig onderuit gehaald dat een gemiddelde voetballer de doodstraf zou krijgen voor zo'n tackle.
Nee, de PS3 en X360 kunnen nog wel even mee. Hoewel ik wel denk dat Natal een betere boost zal geven dan die wave/move/namaak nunchuck voor de PS3. Beide zullen echter eerder de doodsteek zijn voor de Wii.
Zelfde soort games maar met beduidend betere graphics.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Graphics boeien casual gamers niet. Kijk maar eens naar de verkoopaantallen van de PS2 toen de PS3 en 360 al lang en breed uit waren. Het enige wat boeit is prijs, en met Natal erbij is een 360 nog steeds duurder dan een Wii. Om over de PS3 maar niet te spreken (en dan ook nog games van 75 euro, sorry hoor, maar dat is echt absurd).L1nt schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:02:
[...]
Dan zou Nintendo een hele sprong maken ten opzichte van de Wii.
Daarnaast was het ook een bewuste keus dat de Wii grafisch onder deed van de PS3/X360.
Daarnaast roept men al 2-3 jaar dat het max van de 360 bereikt is en telkens weer wordt die stelling dusdanig onderuit gehaald dat een gemiddelde voetballer de doodstraf zou krijgen voor zo'n tackle.
Nee, de PS3 en X360 kunnen nog wel even mee. Hoewel ik wel denk dat Natal een betere boost zal geven dan die wave/move/namaak nunchuck voor de PS3. Beide zullen echter eerder de doodsteek zijn voor de Wii.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Ja dat weet ik , maar dat maakt de Wii alleen minder succesvol voor de 3rd party partijen. Nintendo daarintegen verkoopt een spelcomputer waar dikke winst mee gemaakt wordt en verkoopt zelf wel goed games. (Mario en Zelda vooral). Daarnaast zal Nintendo een volgende console ook meer moeten beveiligen, want hoe makkelijk die te softmodden is kan natuurlijk niet als je serieuze aandacht van uitgevers wil houdenKingKoning schreef op maandag 07 juni 2010 @ 14:06:
Zon groot succes is de Wii nou ook weer niet. Het is de meestverkochte console. Maar ook de console waar de minste games voor verkocht worden per apparaat. (Heb ik eens ergens gelezen bron nu even niet 1,2,3 erbij maar ik zoek hem nog wel op) Je zou dus aan het eind van deze 'generatie' is moeten kijken wat nou de succesvolste console geweest is...
Natuurlijk kunnen ze allebei nog wel even mee , maar we hebben het niet over even. Laat ik duidelijk zijn dat ik superblij met mijn Xbox ben en ook met de daarbij horende graphics , maar je kan door de verkoopcijfers van de Ds en Wii zien dat Nintendo een spaarpotje heeft opgebouwd en nu echt kan inversteren met nieuwe ideeen en een kracht die de Ps3 en Xbox360 doen verbleken. Als je dan dezelfde soort games op alledrie gaat uitbrengen weet ik wel waar ik op ga spelen. Misschien omdat ik niet zo merkvast ben en altijd voor het beste ga.L1nt schreef op maandag 07 juni 2010 @ 15:02:
[...]
De casual gamers worden lichtelijk onderschat denk ik . De besturing en prijs waren natuurlijk speerpunten van de Wii en het familiegevoel maar ik wil nog wel eens zien wat er gebeurt als ze het verbeteren en daar ubergraphics op te voorschijn toveren en dat voor een redelijke prijs lanceren. Kinderen krijgen ook dure tv's voor de verjaardag dus waarom geen dure console bv ? Als het de ouders maar aanspreekt, want die groep heeft heel veel geld om te besteden en geven het maar al te graag uit aan hun kinderen.ElBarto schreef op maandag 07 juni 2010 @ 16:37:
[...]
Graphics boeien casual gamers niet. Kijk maar eens naar de verkoopaantallen van de PS2 toen de PS3 en 360 al lang en breed uit waren. Het enige wat boeit is prijs, en met Natal erbij is een 360 nog steeds duurder dan een Wii. Om over de PS3 maar niet te spreken (en dan ook nog games van 75 euro, sorry hoor, maar dat is echt absurd).
dan moet jij maar eens met mijn ouders praten denk ikBeakzz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:52:
[...]
[...]
Als het de ouders maar aanspreekt, want die groep heeft heel veel geld om te besteden en geven het maar al te graag uit aan hun kinderen.
Mop mop, gas derop!
Ik denk dat hij op een X360 'slim' doelt.Verwijderd schreef op maandag 07 juni 2010 @ 08:09:
[...]
Doel je op de opvolger van de 360? Ik denk dat het je nog zal verbazen hoe lang dat nog op zich laat wachten, als je de geluiden uit de media mag geloven.. Ik kan het niet met bewijzen onderbouwen maar ik heb 2015 gehoord / gelezen (uit wat voor mij een betrouwbare bron moet zijn geweest, dat weet ik wel) voor de volgende generatie.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik had het over brave kinderenDjThase schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:57:
[...]
dan moet jij maar eens met mijn ouders praten denk ik
Nintendo huilt krokodillen tranen als het om kopieren gaat. Ze weten donders goed dat je console modbaar MOET zijn om massaal bij het casual publiek aan te slaan. De historie heeft ons dit wel geleerd. Aangezien ze op de al hardware winst maken is de buit al grotendeels binnen. En hun eigen software heeft ook nog relatief weinig last van het kopieren. Die paar spellen waarvoor gekozen worden bij aanschaf of de verjaardag (je kan dan natuurlijk niet aankomen met een kopie) zijn nu net namelijk de Nintendo games vanwege de goede naam en kwaliteit van die games/karakters. Eigenlijk een meesterlijke strategie. Je zorgt dat alles lekker kopieerbaar blijft en maar houdt tegelijk je eigen games relatief buiten schot.Beakzz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:52:
[...]
Ja dat weet ik , maar dat maakt de Wii alleen minder succesvol voor de 3rd party partijen. Nintendo daarintegen verkoopt een spelcomputer waar dikke winst mee gemaakt wordt en verkoopt zelf wel goed games. (Mario en Zelda vooral). Daarnaast zal Nintendo een volgende console ook meer moeten beveiligen, want hoe makkelijk die te softmodden is kan natuurlijk niet als je serieuze aandacht van uitgevers wil houden
Nintendo geeft echt NIETS om de third party ontwikkelaars anders hadden ze al lang iets voor ze gedaan. Zij betalen namelijk WEL de rekening van het kopieren.
Nintendo zal alleen niet gaan komen met een console die de ps3 en xbox360 doet verbleken. Nintendo positioneert zijn consoles altijd zo, dat ze op de hardware winst maken en dat gaat nu eenmaal het beste met de hardware van de vorige generatie. Ik verwacht dan ook dat ze komen met een console die ongeveer vergelijkbaar is met de ps3 en xbox360, met misschien een paar *kleine* dingen die beter zijn (bijv. 768mb geheugen, oid).Beakzz schreef op maandag 07 juni 2010 @ 18:52:
Natuurlijk kunnen ze allebei nog wel even mee , maar we hebben het niet over even. Laat ik duidelijk zijn dat ik superblij met mijn Xbox ben en ook met de daarbij horende graphics , maar je kan door de verkoopcijfers van de Ds en Wii zien dat Nintendo een spaarpotje heeft opgebouwd en nu echt kan inversteren met nieuwe ideeen en een kracht die de Ps3 en Xbox360 doen verbleken. Als je dan dezelfde soort games op alledrie gaat uitbrengen weet ik wel waar ik op ga spelen. Misschien omdat ik niet zo merkvast ben en altijd voor het beste ga.
Interessante strategie inderdaad, die ze vooralsnog geen windeieren heeft gelegd. Maar als je gaat kijken naar de kwaliteit van de games voor wii en ds, dan zie je wel het resultaat. Er wordt behalve Nintendo's eigen spellen eigenlijk bijna alleen shovelware geproduceerd (en een aantal ports van de wel nog steeds goede Japanse games).SeamusXanthus schreef op maandag 07 juni 2010 @ 20:30:
Nintendo geeft echt NIETS om de third party ontwikkelaars anders hadden ze al lang iets voor ze gedaan. Zij betalen namelijk WEL de rekening van het kopieren.
De mensen (3 verschillende samenwonende stellen) die ik ken met een Wii gebruiken hem zelden en hebben er zeker al langere tijd geen games voor gekocht (misschien de nieuwe mario's). Deze mensen staan dan ook niet te springen om weer een Nintendo te kopen.
[ Voor 28% gewijzigd door mtsr op 07-06-2010 22:17 ]
Heb na een paar maanden mijn xbox 360 weer eens afgestoft.
Gekocht in augustus vorig jaar en mezelf redelijk vermaakt met Halo 3, Fable 2 en Burnout Paradise.
Ben altijd wel een fan geweest van de Tom Clany games dus dacht laat ik de demo van Rainbow Six Vegas eens downloaden. Na een tijdje gespeelt te hebben moet ik toch wel tot de conclusie komen dat het me best tegen valt met wat ik mezelf ervan kan herrineren op de pc destijds. Uiteraard is de besturing heel anders en minder precies maar dat had ik ook van te voren verwacht. Maar wat me het meest stoort is dat de grapichs zo matig zijn met wat ik gewend ben vooral op een afstandje wordt het waziger en heb ik moeite de vijand te zien.
Heb de instellingen op mijn HD ready tv gewoon op 1080i staan dus mijn vraag is of dit normaal is voor een game op de 360 uit 2006. Was misschien van plan Red Dead Redemption aan te schaffen op de 360 maar ziet deze er wel mooi uit en word deze niet zo wazig als je in de verte kijkt?
Hebben jullie misschien nog meer tips van games die een must play zijn op de 360 omdat ze niet op de pc uitgekomen zijn of puur voor de 360 gemaakt zijn?
Gekocht in augustus vorig jaar en mezelf redelijk vermaakt met Halo 3, Fable 2 en Burnout Paradise.
Ben altijd wel een fan geweest van de Tom Clany games dus dacht laat ik de demo van Rainbow Six Vegas eens downloaden. Na een tijdje gespeelt te hebben moet ik toch wel tot de conclusie komen dat het me best tegen valt met wat ik mezelf ervan kan herrineren op de pc destijds. Uiteraard is de besturing heel anders en minder precies maar dat had ik ook van te voren verwacht. Maar wat me het meest stoort is dat de grapichs zo matig zijn met wat ik gewend ben vooral op een afstandje wordt het waziger en heb ik moeite de vijand te zien.
Heb de instellingen op mijn HD ready tv gewoon op 1080i staan dus mijn vraag is of dit normaal is voor een game op de 360 uit 2006. Was misschien van plan Red Dead Redemption aan te schaffen op de 360 maar ziet deze er wel mooi uit en word deze niet zo wazig als je in de verte kijkt?
Hebben jullie misschien nog meer tips van games die een must play zijn op de 360 omdat ze niet op de pc uitgekomen zijn of puur voor de 360 gemaakt zijn?
Red Dead Redemption zoals je al zegt
Console-only (iig nu, mogelijk net als GTA later nog op PC, maar dat zijn slechts geruchten) vind ik er qua graphics ook prima uit zien.
Eventueel de Gears serie, maar dat is qua graphics ook niet echt denderend. Assassins creed 2 is een aanrader, maar die is ook op PC uitgekomen volgens mij.
Final Fantasy maar daar moet je van houden. Qua graphics wel heel goed.
Las Vegas is niet echt te vergelijken want je heb het over een game van pakweg 3,4 jaar geleden. Er is wel wat verbeterd in de tussentijd, zelfs met de hardware die hetzelfde is gebleven.
Thanx to Vrijdag maar hoort er idd ook bij: Alan Wake, mooie exclusive.
Eventueel de Gears serie, maar dat is qua graphics ook niet echt denderend. Assassins creed 2 is een aanrader, maar die is ook op PC uitgekomen volgens mij.
Final Fantasy maar daar moet je van houden. Qua graphics wel heel goed.
Las Vegas is niet echt te vergelijken want je heb het over een game van pakweg 3,4 jaar geleden. Er is wel wat verbeterd in de tussentijd, zelfs met de hardware die hetzelfde is gebleven.
Thanx to Vrijdag maar hoort er idd ook bij: Alan Wake, mooie exclusive.
[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 08-06-2010 09:37 ]
Het hangt denk ik een beetje af van wat je zelf leuk vindt. Ik vind zelf Dead Rising, de Gears serie en Alan Wake erg leuk op het gebied van exclusives.Pontifex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 07:46:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je zal sowieso mooier beeld krijgen op 720PPontifex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 07:46:
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Vraagje met betrekking tot profielen en savegames. Ik weet dat je geen savegames van het ene profiel naar een ander kan kopieren. maar de situatie is als volgt
Xbox1: bevat gamerprofiel van mij, wat 1x is gebruikt om live te gaan (gratis maand gold) en nu een silver account is.
Xbox2: bevat een gamerprofile met dezelfde naam als op Xbox1 maar is nog niet online gegaan
Kan ik deze 2 nog wel mergen? overal lees ik alleen over mensen die online gingen en een ander gamertag gebruikte dan hun local enzo. maar ben erg benieuwd of dit dus mogelijk is, daar beide dus dezelfde gamertag hebben. Iemand al eens iets gelijks gehad/gedaan?
Xbox1: bevat gamerprofiel van mij, wat 1x is gebruikt om live te gaan (gratis maand gold) en nu een silver account is.
Xbox2: bevat een gamerprofile met dezelfde naam als op Xbox1 maar is nog niet online gegaan
Kan ik deze 2 nog wel mergen? overal lees ik alleen over mensen die online gingen en een ander gamertag gebruikte dan hun local enzo. maar ben erg benieuwd of dit dus mogelijk is, daar beide dus dezelfde gamertag hebben. Iemand al eens iets gelijks gehad/gedaan?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan tussen mijn oren zitten maar heb dit eerder gehoord maar persoonlijk vind ik dat games beter ogen op 1080i dan op 720p op mijn HD-ready tv

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Dat heb ik ook 720 is stukke minder.'
L1nt schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:20:
[...]
Kan tussen mijn oren zitten maar heb dit eerder gehoord maar persoonlijk vind ik dat games beter ogen op 1080i dan op 720p op mijn HD-ready tv
Bij mijn Bravia uit 2006 ziet 720p er een stuk scherper uit. Maar ik heb nog nooit echt een side-by-side compair gedaan met 1080i dus...
Ik denk dat het ook ligt aan de tv en aan het spel. De laatste games zien er erg goed uit op 720p maar vind ik weer minder dan 1080i op mijn beamer. Speel ik ze op mijn monitor (16x10) of op mijn 32" fullhd tv dan ziet eigenlijk alles er wel goed uit.
Er zijn sowieso weinig echte 1080p spellen toch?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Xbox spellen moeten allemaal 720p ondersteunen, aangezien fabrikanten meer eyecandy kunnen vertonen op native 720p (instellingen kunnen een stuk hoger), dan op native 1080p. Daarnaast heeft minder als de helft van de xbox eigenaren (Een of andere test uit 2009 in amerika -weet de link niet meer-) een HD-ready TV heeft. En geen Full-HD TV of Monitor.Vrijdag schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 10:54:
Ik denk dat het ook ligt aan de tv en aan het spel. De laatste games zien er erg goed uit op 720p maar vind ik weer minder dan 1080i op mijn beamer. Speel ik ze op mijn monitor (16x10) of op mijn 32" fullhd tv dan ziet eigenlijk alles er wel goed uit.
Ik heb eigenlijk nooit helemaal het verschil tusen 1080p en 1080i begrepen. Volgens Google maakt het ook niet heel veel uit, en ik heb een beetje geswitched en zie ook weinig verschil of is dat ook afhankelijk van welke game je speelt? Speel nu op 1080i volgens mij..
Bijna geen enkel spel is 1080p native. Virtua Tennis 3 en Fifa Street 3 bijv. wel.KingKoning schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:24:
Ik heb eigenlijk nooit helemaal het verschil tusen 1080p en 1080i begrepen. Volgens Google maakt het ook niet heel veel uit, en ik heb een beetje geswitched en zie ook weinig verschil of is dat ook afhankelijk van welke game je speelt? Speel nu op 1080i volgens mij..
Dat het grafisch niet zo mooi is als op de nieuwe game pc is niet meer dan logisch maar ik moet vooral wennen en met name in Las Vegas dat vooral hoe verder je kijkt hoe minder scherp het beeld wordt maar misschien komt dat omdat je op de console gemiddeld niet meer dan 720p hebt wat natuurlijk lager is dan 1650x1050 of 1920x1080?KingKoning schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 08:58:
Heb een vrij brede interesse dus elke must-have is leuk.Vrijdag schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:28:
[...]
Het hangt denk ik een beetje af van wat je zelf leuk vindt. Ik vind zelf Dead Rising, de Gears serie en Alan Wake erg leuk op het gebied van exclusives.
Alle blockbusters die zowel op console als pc zijn gekomen heb ik meestal al gespeeld op de pc
Blijf het schieten wel wennen vinden maar waarschijnlijk krijg je daar steeds meer ervaring mee al lijkt het me onmogelijk net zo precies te schieten als met een muis+tb.
Hoe kan het beeld mooier zijn met een lagere resolutie op een 32 inch scherm?
Het verschil tussen 1080i en 1080p zat het volgens mij vooral in de manier waarop de pixels geprojecteerd worden op het beeldscherm. (Link) Volgens mij zou je in de praktijk hier weinig van merken.
Bij snelle bewegingen is het echt duidelijk zichtbaar. Tenminste, ik zie op mijn 40" full-HD TV de lijnen als het echt snel beweegt.KingKoning schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 11:24:
Dit soort rants mogen wel achterwege blijven. Onderbouw zo'n reactie of post liever niets.
[ Voor 102% gewijzigd door PromoX op 08-06-2010 15:50 ]
A) De resolutie van een HD ready LCD komt dichter in de buurt van 720P. De resolutie waarop de spellen gerendered worden door de Xbox is vrijwel altijd 720P of lager. Dus eerst wordt het beeld opgeblazen naar 1080i en vervolgens wordt het beeld weer gedownscaled door je TV. Daarbij zit er gewoon meer beeldinformatie in een 720P signaal, dan een 1080i signaal.Pontifex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:35:
Hoe kan het beeld mooier zijn met een lagere resolutie op een 32 inch scherm?
Zie voor meer info bijv: http://editorials.teamxbo...-and-Fiction-of-1080p/p2/
C) Tenzij je er echt heel dicht op zit, kun je het verschil tussen 1080P en 720P op zo'n diameter TV (32") toch niet zien. Maar dan moet je al een Full HD tv hebben, dus dat is eigenlijk niet relevant.Het verschil tussen 1080i en 1080p zat het volgens mij vooral in de manier waarop de pixels geprojecteerd worden op het beeldscherm. (Link) Volgens mij zou je in de praktijk hier weinig van merken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ja ik heb ook een 40 inch full HD staan (LCD, samsung). Maar echt een merkbaar verschil tussen 1080p en 1080i zie ik niet. Eigenlijk moet je er natuurlijk 2 naast elkaar houden maar als ik switch zie ik amper verschil.gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:38:
[...]
Bij snelle bewegingen is het echt duidelijk zichtbaar. Tenminste, ik zie op mijn 40" full-HD TV de lijnen als het echt snel beweegt.
leuk dat je als ps3 man ff hier komt klage, maar goed ik zou liever een filmpje zien van iemand die fatsoenelijk speelt... je kan ook een of andere idioot met de wii laten spelen en de hele kamer rond laten rennen, dat ziet er ook niet uit... Dit lijkt ook nergens op, maar meer door de gebruikers dan door het product denk ik...BigF25 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 12:46:
ff serieus, Natal gaat echt po*p worden imo..
Check dit filmpje:
http://www.destructoid.co...ave-revealed-175687.phtml
Dit is toch gewoon te gaar voor woorden, hahaha omg this sh*t just looks too silly
@Snowdog
Ik heb ook een 360 =_='
Denk alleen dat dit echt niks gaat worden, een gadget die gaat floppen ben ik bang...
Ik heb ook een 360 =_='
Denk alleen dat dit echt niks gaat worden, een gadget die gaat floppen ben ik bang...
[ Voor 55% gewijzigd door BigF25 op 08-06-2010 13:56 ]
Verwijderd
voor mensen met interesse,
bij de gamemania in amsterdam ( plein 40-45 ) wordt de elite (250gig) + forza + 2x controllers voor 250 euro verkocht.
de ff13 pack wordt ook voor 250 euro verkocht.
bij de gamemania in amsterdam ( plein 40-45 ) wordt de elite (250gig) + forza + 2x controllers voor 250 euro verkocht.
de ff13 pack wordt ook voor 250 euro verkocht.
Je post anders nimmer in dit topic, maar geregeld in het ps3 topic, aldus je post history...BigF25 schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 13:55:
@Snowdog
Ik heb ook een 360 =_='
en het kan dat je denkt dat natal niks wordt, maar dat filmpje zou daar geen basis voor moeten zijn, je kan zelfs zon filmpje maken van iemand die een controller grondig misbruikt en zo proberen te laten zien dat controllers zuigen...
ik denk ook dat het gaat floppen, tenzij het echt wat nieuws gaat brengen.. Denk niet dat dat het geval is , maar da's ff afwachten, na E3 zullen we meer duidelijkheid hebben denk ik... Ben zelf geen groot fan van motion controls, dus hoop dat move/natal flink gaan mislukken als t gewoon reincarnated wii's zijn...
@Snowdog
Oja joh en dat verklaart meteen alles
Mja goed we zullen zien, E3 is next week, ben benieuwd..
Oja joh en dat verklaart meteen alles
Mja goed we zullen zien, E3 is next week, ben benieuwd..
Verwijderd
Natal gaat denk ik niet werken.
1. Ding is veels te duur (Weet het niet zeker maar zowiezo 100$+)
2. Niet iedereen gaat dat ding dus halen en gamedeveloppers zullen niet slechts een portie van de xbox eigenaren willen bereiken. Resultaat games die natal ondersteuning hebben, maar die je net zo goed/beter met een controller kunt spelen.
Het is iniedergeval belangrijk voor een sterke launch. Als ze straks dat ding uitbrengen en het beste wat er is, is dat ballen spel en een paar andere minigames...
2. Niet iedereen gaat dat ding dus halen en gamedeveloppers zullen niet slechts een portie van de xbox eigenaren willen bereiken. Resultaat games die natal ondersteuning hebben, maar die je net zo goed/beter met een controller kunt spelen.
Het is iniedergeval belangrijk voor een sterke launch. Als ze straks dat ding uitbrengen en het beste wat er is, is dat ballen spel en een paar andere minigames...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2010 15:13 ]
Het gaat erom wat er WEL kan:
1) Voor een activiteit als fitness is het grotendeels superieur aan wii-fit omdat je namelijk het volledige lichaam kan analyseren . Je kan dus echte fitnessadviesen gaan geven (til je been hoger op) en je hebt geen hardware ervoor nodig (je mis alleen de gewichtmeting)
2) User experience kan flink verbeteren, denk bijvoorbeeld aan:
- inloggen gaat automatisch op het goede profiel
- je zet je xbox aan of uit met voice commands
3) Ingame kan je Natal combineren met gewone controller, wat ik een enorme pluspunt vind. Je blijft lekker je shooter spelen zoals je gewend bent, maar je stuurt je AI team mates naar Links/Rechts met gebaren en/of voice command (attack my target, retreat etc). Hierdoor heb je geen tekort meer aan knoppen (zoals nu zitten dit soort commandos onder de 4 richtingen van de D-pad).
Uiteraard zijn er ook issues waardoor ik ook twijfel aan het succes
- Microsoft moet het niet alleen neerzetten als partygame apparaat maar ook als toevoeging op de bestaande controller voor hardcore games. Developers moeten dus ook out of the box denken.
- Lag, moet echt minder dan ik nu zie in de demo's
- Helaas schijnt Natal processor kracht te gebruiken van de 360, dus het is de vraag of genoemde features lukken bij de moderne hight-tech shooter.
1) Voor een activiteit als fitness is het grotendeels superieur aan wii-fit omdat je namelijk het volledige lichaam kan analyseren . Je kan dus echte fitnessadviesen gaan geven (til je been hoger op) en je hebt geen hardware ervoor nodig (je mis alleen de gewichtmeting)
3) Ingame kan je Natal combineren met gewone controller, wat ik een enorme pluspunt vind. Je blijft lekker je shooter spelen zoals je gewend bent, maar je stuurt je AI team mates naar Links/Rechts met gebaren en/of voice command (attack my target, retreat etc). Hierdoor heb je geen tekort meer aan knoppen (zoals nu zitten dit soort commandos onder de 4 richtingen van de D-pad).
- Microsoft moet het niet alleen neerzetten als partygame apparaat maar ook als toevoeging op de bestaande controller voor hardcore games. Developers moeten dus ook out of the box denken.
- Helaas schijnt Natal processor kracht te gebruiken van de 360, dus het is de vraag of genoemde features lukken bij de moderne hight-tech shooter.
omdat 1 vage website iets claimt is ie gelijk 100$ of duurder? vooralsnog is er geen prijs bekent.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:09:
Natal gaat denk ik niet werken.
gamedevelopers kunnen je ook gewoon zo'n ding aansmeren. Wil je ons spel? Dan moet je Natal hebben
Idd. Net als Guitar Hero, Rock Band, Buzz, Singstar, Lips en weet ik het wat nog meer voor spellen. Als ze het omarmen dan moet je op een gegeven moment wel...L1nt schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:45:
[...]
omdat 1 vage website iets claimt is ie gelijk 100$ of duurder? vooralsnog is er geen prijs bekent.
gamedevelopers kunnen je ook gewoon zo'n ding aansmeren. Wil je ons spel? Dan moet je Natal hebben
1. Liever geen Wii fit of dergelijke.... Ik ga wel lekker buiten sporten, is nog veel leuker en beter ook.SeamusXanthus schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 15:36:
Het gaat erom wat er WEL kan:
2. Ik heb gelukkig nog niet zo'n lamme duim dat ik de xbox knop niet meer kan indrukken maar voor Steven Hawking is dit wellicht een oplossing.
3. Het klinkt opzich wel leuk, maar ik ben toch bang voor een hoog gimmick gehalte en dat ze je dwingen om niet goed werkende zwiepende bewegingen te maken terwijl een drukje op je RB hetzelfde had gedaan. Dit is dus waar de Wii enorm last van heeft en ik voorzie een stechte tijd voor de Xbox als Natal verplicht wordt voor games die perfect zonder gespeeld zouden kunnen worden.
En anders even wachten op de 360 slim...Boeboe schreef op zondag 06 juni 2010 @ 21:57:
Gewoon bellen. Voor RROD problemen zijn ze heel coulant
Ik vraag me dus serieus af of de sprong naar een volgende generatie zo zwaar zal zijn als die van de vorige consoles naar de huidige. Assets hoeven niet veel nauwkeuriger gemaakt te worden (dat moest dus wel van de sprong van SD naar HD) en ik denk zelfs dat het een besparing kan opleveren. Veel van de spellen nu moeten geoptimaliseerd worden om acceptabel te draaien: op afstand vervangen door bitmaps, agressieve LoDmapping. Die optimalisatie zal voor een groot deel toch wegvallen. Natuurlijk zullen bepaalde ontwerpers weer het onderste uit de kan proberen te halen, maar ik denk dat overall de sprong minder ingrijpend is voor de te ontwikkelen artwork.Stalllone schreef op maandag 07 juni 2010 @ 10:57:
Idd. Natal moet een nieuwe boost gaan geven voor de komende jaren. En gezien de games steeds duurder worden om te maken, dit word echt een ramp op de next-gen consoles, blijven ze nog liever even met de Xbox360(net zoals Sony 10jaar met z'n PS3 wilt doen...)
[ Voor 71% gewijzigd door Armada op 08-06-2010 17:57 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Als de kwaliteit van de graphics hetzelfde zou mogen blijven, zou dat kunnen inderdaad. Persoonlijk denk ik dat de consument bij de aanschaf van een nieuwe, dure console ook verbeteringen in de graphics verwacht, dus dan begint het gewoon weer van voor af aan.Armada schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:52:
Ik vraag me dus serieus af of de sprong naar een volgende generatie zo zwaar zal zijn als die van de vorige consoles naar de huidige. Assets hoeven niet veel nauwkeuriger gemaakt te worden (dat moest dus wel van de sprong van SD naar HD) en ik denk zelfs dat het een besparing kan opleveren. Veel van de spellen nu moeten geoptimaliseerd worden om acceptabel te draaien: op afstand vervangen door bitmaps, agressieve LoDmapping. Die optimalisatie zal voor een groot deel toch wegvallen. Natuurlijk zullen bepaalde ontwerpers weer het onderste uit de kan proberen te halen, maar ik denk dat overall de sprong minder ingrijpend is voor de te ontwikkelen artwork.
[ Voor 3% gewijzigd door mtsr op 08-06-2010 18:32 ]
Los van het feit dat het een hilarisch filmpje is, is het tegelijk ook best wel impressive dat Natal onderscheid weet te maken tussen 3 verschillende personen. Ben benieuwd wat de ervaringen op E3 zullen zijn.
Om even een linkje erbij te halen van Ubisoft Development Costs Double Next Gen en dan is dit nog best te doen. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Red Dead Redemption (90 ~ 100 mil).Armada schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 17:52:
Ik vraag me dus serieus af of de sprong naar een volgende generatie zo zwaar zal zijn als die van de vorige consoles naar de huidige. Assets hoeven niet veel nauwkeuriger gemaakt te worden (dat moest dus wel van de sprong van SD naar HD) en ik denk zelfs dat het een besparing kan opleveren. Veel van de spellen nu moeten geoptimaliseerd worden om acceptabel te draaien: op afstand vervangen door bitmaps, agressieve LoDmapping. Die optimalisatie zal voor een groot deel toch wegvallen. Natuurlijk zullen bepaalde ontwerpers weer het onderste uit de kan proberen te halen, maar ik denk dat overall de sprong minder ingrijpend is voor de te ontwikkelen artwork.
Hoe krachtiger de machine, hoe meer er gemaakt moet worden, hoe mooier het eruit moet zien, etc etc. Denk zelfs dat je juist nog meer moet gaan optimaliseren. Zeker de kwaliteit van textures, moeten nog veel beter worden, animaties moeten mooier en uitgebreider worden. Denk ook aan, goede lipsync, perfecte animatie of altijd mocap gebruiken. Omdat je dan zoveel erin kan stoppen word het gewoon veel meer werk.
Mensen willen duizenden grassprietjes zien, haar simulatie, goede phycis, nog grotere werelden, nog verder kunnen kijken, nog meer dingen die kapot kunnen. Noem maar op.
Zojuist de Forza 3 en Splinter Cell Conviction demo geprobeerd.
Vind Forza 3 erg leuk en ziet er mooi uit ook de gameplay van de nieuwe splinter cell is leuk alleen blijf ik de omgeving in de verte wat minder scherp vinden en dan vooral in donkere hoeken. Is dit iets console eigens met shooters of ben ik verwend met alles op de hoogste settings op de pc normaal gesproken?
Vind Forza 3 erg leuk en ziet er mooi uit ook de gameplay van de nieuwe splinter cell is leuk alleen blijf ik de omgeving in de verte wat minder scherp vinden en dan vooral in donkere hoeken. Is dit iets console eigens met shooters of ben ik verwend met alles op de hoogste settings op de pc normaal gesproken?
/me Mompelt iets over AIStalllone schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:52:
[...]
Om even een linkje erbij te halen van Ubisoft Development Costs Double Next Gen en dan is dit nog best te doen. Als je het bijvoorbeeld vergelijkt met Red Dead Redemption (90 ~ 100 mil).
Hoe krachtiger de machine, hoe meer er gemaakt moet worden, hoe mooier het eruit moet zien, etc etc. Denk zelfs dat je juist nog meer moet gaan optimaliseren. Zeker de kwaliteit van textures, moeten nog veel beter worden, animaties moeten mooier en uitgebreider worden. Denk ook aan, goede lipsync, perfecte animatie of altijd mocap gebruiken. Omdat je dan zoveel erin kan stoppen word het gewoon veel meer werk.
Mensen willen duizenden grassprietjes zien, haar simulatie, goede phycis, nog grotere werelden, nog verder kunnen kijken, nog meer dingen die kapot kunnen. Noem maar op.
Ik vind het jammer dat we een paar jaar geleden niet hebben gezegd "Okay, Crysis ziet er wel realistisch uit, laten we nu bezig met een AI die zo sterk is dat de game een uitdaging wordt".
Elke game weer (shooters vooral) is de hele realistische setting leuk maar je wordt zo hard uit de game gehaald door de wanhopig slechte AI dat het geen nut meer heeft, terwijl we met FEAR toch al een eind waren...
Een next gen console zou waarschijnlijk wel 1080p aankunnen zonder problemen met 60 fps, en het einde van de jaggies is dan denk ik in zicht. Dan is zolang we 1080p als standaard gebruiken de grafische limiet vooral gellimiteerd aan de creativiteit van de developer en minder aan de technische kennis.
Van mij mag er iets nieuws komen, ik speel inmiddels vanaf de 360 launch (2005?) deze generatie en de wow factor is op alle consoles (en vooral handhelds) nu wel verdwenen. Ik gok dat het er even niet in zit trouwens, zeker zolang een (technisch) last-gen console de markt weet te domineren. Hopelijk in 2012, maar ik heb geen glazen bol.
Van mij mag er iets nieuws komen, ik speel inmiddels vanaf de 360 launch (2005?) deze generatie en de wow factor is op alle consoles (en vooral handhelds) nu wel verdwenen. Ik gok dat het er even niet in zit trouwens, zeker zolang een (technisch) last-gen console de markt weet te domineren. Hopelijk in 2012, maar ik heb geen glazen bol.
KloptMrVegeta schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:09:
[...]
/me Mompelt iets over AI
Ik vind het jammer dat we een paar jaar geleden niet hebben gezegd "Okay, Crysis ziet er wel realistisch uit, laten we nu bezig met een AI die zo sterk is dat de game een uitdaging wordt".
Elke game weer (shooters vooral) is de hele realistische setting leuk maar je wordt zo hard uit de game gehaald door de wanhopig slechte AI dat het geen nut meer heeft, terwijl we met FEAR toch al een eind waren...
We gaan overgens wat offtopic hiermee
E3 staat voor de deur!
Wie heeft er hoge verwachtingen voor de Xbox360 dit jaar
Je bent gewoon verziektPontifex schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 19:56:
Zojuist de Forza 3 en Splinter Cell Conviction demo geprobeerd.
Als je in de verte kijkt met een shooter dan moet je hem eens van easy mode afhalen, want dan heb je daar geen tijd mee voor. Nee ff serieus. Natuurlijk is een state of the art pc veel scherper,sneller en mooier dan de Xbox. Ik heb beide en het stoort me echt geen moment. Nouja als ik net op de pc heb gespeeld en ik dan de xbox aanzet ff , maar het gaat om de gameplay.
Kijk met de wii zou dit een heel ander verhaal worden
Was voorlopig ook nog niet van plan mijn mooie pc weg te doen maar kan me prima vermaken met leuke titels op de xbox die ontbreken op de pc 
Op lijstje staan dus in ieder geval nog Red Dead Redemption en Forza Motorsport 3. Misschien ook eens Fifa 10 aanschaffen want voetbal blijft ook het leukst op de console zeker in co-op
Heb al wat eerdere tips gekregen qua soorten games maar sta altijd open voor nog meer goede tips om daarvan de demo eens te proberen. Vind het trouwens ook leuk van de 360 dat je van bijna iedere game een demo hebt net zoals de good old times op de pc ^^
Op lijstje staan dus in ieder geval nog Red Dead Redemption en Forza Motorsport 3. Misschien ook eens Fifa 10 aanschaffen want voetbal blijft ook het leukst op de console zeker in co-op
Heb al wat eerdere tips gekregen qua soorten games maar sta altijd open voor nog meer goede tips om daarvan de demo eens te proberen. Vind het trouwens ook leuk van de 360 dat je van bijna iedere game een demo hebt net zoals de good old times op de pc ^^
D4NG3R stelt zich een Natal FPS voor... Maar dan wel een goede 
Lijkt me wel leip om te doen xD
Lijkt me wel leip om te doen xD
Wat dacht je van een Natal Soul Calibur? Dan gaat er geheid inboedel sneuvelen 
Sta je daar als Astaroth met een enorme kloofbijl
Sta je daar als Astaroth met een enorme kloofbijl
Of met zon gun met een zaag eropVerwijderd schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 22:52:
Of anders Gears of War 3 inclusief Cardboard knee high wall.

- Eerste ingame beelden Gears of War 3Stalllone schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:26:
E3 staat voor de deur!
Wie heeft er hoge verwachtingen voor de Xbox360 dit jaar? (en dan met name wat...) we weten allemaal dat Natal komt, maar er komen vast nog wel genoeg nieuwe games aan. Wie begint?
- Eerste beelden Alan Wake DLC's
- Eerste beelden RDR DLC (niet die co-op maar DLC als bij GTA IV)
- Half Life (2, EP) 3
- Portal 2
- Forza 3 mega trackpack en extra career content (dus verder dan seizoen 6). Komt op een DVD, (nog) niet als DLC (wilde gok van mijn kant, nergens op gebaseerd)
Ben benieuwd of we beelden te zien krijgen van Dungeon Siege 3 voor de Xbox360
Deel 1 heb ik grijs gespeeld op de pc, maar deel 2 was toch niet zo verslavend en leuk als deel 1. Hopelijk komen ze daar met deel 3 op terug.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Weet iemand nog een goede Arcade aanbieding? Opeens zijn alle prijzen weer verhoogd naar zo'n €180,- terwijl ze vorige week nog volop voor €150,- te vinden waren.
Waarom neem je niet de elite bundel voor 199 euro inclusief 4 games? Lijkt me toch een hoop meer waar voor je geld. Is momenteel in de aanbieding bij meerdere winkels.
Ik heb al een HDD gekocht en ik wil perse een witte XBOX. Dus €150,- voor een arcade + 2 games is wel een redelijke prijs, maar nu zijn ze allemaal duurder geworden.Pontifex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 11:55:
Waarom neem je niet de elite bundel voor 199 euro inclusief 4 games? Lijkt me toch een hoop meer waar voor je geld. Is momenteel in de aanbieding bij meerdere winkels.
Heb zelf een witte 360 premium (60gbhd) met halo 3, fable 2 en burnout paradise uit augustus 2009 met minder dan 50 gebruiksurenen zou veel liever dat nieuwe pakket met 4 games kopen voor 200 euro 
Wil gerust ruilen met je hoor betaal ik wel 50 euro bij
@Vrijdag Die idd ja. 
Dungeon Siege 3,
Gears of War 3,
CoD Black Ops
Fable 3.
Portal 2
Veel 3tjes trouwens
Verder Natal natuurlijk idd
Heel benieuwd ook naar Valve met hun HL(2)(EP)3, die haal ik tzt waarschijnlijk voor pc, maar komt ook op de xbox dus ook daar benieuwd naar qua xbox 360 games.
EDIT: inmiddels verwacht ik ook wat van Respawn, de studio van de voormalige oprichters van infinity ward.
http://www.nu.nl/games/22...rote-aankondiging-e3.html
Ik hoop op beelden/nieuws vanStalllone schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 20:26:
......
We gaan overgens wat offtopic hiermee![]()
E3 staat voor de deur!
Wie heeft er hoge verwachtingen voor de Xbox360 dit jaar? (en dan met name wat...) we weten allemaal dat Natal komt, maar er komen vast nog wel genoeg nieuwe games aan. Wie begint?
Dungeon Siege 3,
Gears of War 3,
CoD Black Ops
Fable 3.
Portal 2
Veel 3tjes trouwens
Verder Natal natuurlijk idd
Heel benieuwd ook naar Valve met hun HL(2)(EP)3, die haal ik tzt waarschijnlijk voor pc, maar komt ook op de xbox dus ook daar benieuwd naar qua xbox 360 games.
EDIT: inmiddels verwacht ik ook wat van Respawn, de studio van de voormalige oprichters van infinity ward.
http://www.nu.nl/games/22...rote-aankondiging-e3.html
[ Voor 13% gewijzigd door KingKoning op 09-06-2010 15:36 ]
Nee, sorry. Ik wacht wel op een goede aanbieding.Pontifex schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 12:32:
Heb zelf een witte 360 premium (60gbhd) met halo 3, fable 2 en burnout paradise uit augustus 2009 met minder dan 50 gebruiksurenen zou veel liever dat nieuwe pakket met 4 games kopen voor 200 euro
En ik hoop ook op een leuke adventure of platform game (ala mario) want dat mis ik echt. Of een Monster Hunter game op de Xbox360
Voor de mensen zonder live:
Aankomend weekend gratis xbox live gold! Vrijdag 11 tot en met Zondag 13 juni in het kader van de start van het WK-voetbal.
http://www.nu.nl/games/22...nd-gratis-vanwege-wk.html
Ook kan het NL-elftal shirt voor je avatar vanaf vrijdag gedownload worden.
Aankomend weekend gratis xbox live gold! Vrijdag 11 tot en met Zondag 13 juni in het kader van de start van het WK-voetbal.
[ Voor 7% gewijzigd door KingKoning op 09-06-2010 15:34 ]
Als ik MS Points koop, kan ik mijn vrienden dan ook punten geven?
Kan ik eventueel meerdere dlc's kopen met MS Points deze geven aan vrienden?
Of moeten we perse ieder voor zich de punten kopen?
Punten worden gekoppeld aan een account. Wat je wel kan doen is de code voor de punten aan een vriend geven zodat hij/zij die kan invullen.JMaster schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:48:
Als ik MS Points koop, kan ik mijn vrienden dan ook punten geven?
PS. als je punten gaat halen, doe het online, scheelt veel geld! (http://www.budgetgaming.n...20points/console-all.html)
Hopelijk betekent dat ook dat de DJ Hero extra die alleen voor Gold members is te downloaden dan ook beschikbaar isKingKoning schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 15:34:
Voor de mensen zonder live:
Reken daar maar niet op, dit soory Trials zorgt er normaal gesproken alleen voor dat je online kan gamen, je hebt dus komend weekend geen volledig gold.Walkman schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 17:42:
[...]
Hopelijk betekent dat ook dat de DJ Hero extra die alleen voor Gold members is te downloaden dan ook beschikbaar is
Met de gratis DLC van Guitar Hero werkte het in elk geval zo dat je die dan nog steeds niet kon downloaden en volgens mij krijg je ook geen Twitter en Facebook enzo (als je dat al nuttig zou vinden).
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Verwijderd
wuuuuut?Timocos schreef op woensdag 09 juni 2010 @ 10:10:
Ben benieuwd of we beelden te zien krijgen van Dungeon Siege 3 voor de Xbox360Deel 1 heb ik grijs gespeeld op de pc, maar deel 2 was toch niet zo verslavend en leuk als deel 1. Hopelijk komen ze daar met deel 3 op terug.
[afbeelding]
[afbeelding]
oh wacht ik verwar het met dungeon keeper.

Dit topic is gesloten.