Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:19:
Ik vond Race Pro erg tegenvallen, ook qua realisme. Kan aan mij liggen. Maar, mee eens hoor, al kun je op de 360 en PS3 ook prima met een stuurtje werken. GTA vind ik echter toch prettiger met een controlpad, maar dat komt wellicht omdat ik GTA 1 al op de PS1 speelde (en daarna op PC). GTA 3 en Vice City speelde ik ook op de PC, San Andreas ook..maar deeltje 4 weer op de 360. Kan er prima mee overweg, en dan vind ik het wel best
Fifa, wat ik toch vaak speel, komt toch het beste tot zijn recht op de consoles. Ook Top Spin en Virtua Tennis. Beetje een compromis tussen een groot scherm en goed 5.1 geluid en nét iets betere besturing.
Lang leve de woonkamer

Tsja, Race Pro valt tegen in graphics, dat zeker. Qua realisme kan het zeker niet tippen aan de spellen die Simbin uitgebracht heeft op de pc. Maar naar mijn mening is het toch wel het spel op de consoles dat qua rijmodel het verst gevorderd was. Alleen jammer dat ie zo vol bugs zit, de tracks levenloos zijn, online dood is en de support 0,0
FIFA heb ik op de PS3. Vind die controller dan net wat lekkerder

. FIFA is dan ook geen echte single player game imo. En dan is een grote tv mooier

. FIFA is voor de bier-avonden met vrienden enzo
Ik heb alle GTA's die op de pc verschenen zijn ook op de pc. Daarnaast heb ik VCS en LCS op de PS2. Tsja, ik ben juist niet anders gewend dan met toetsenbord (GTA1 en 2 en londen), en daarna muis en tobo

. Kwestie van wat je gewend bent ook..
Nadeel van de X360 met stuurtje is gewoon dat het officiele MS ding behoorlijk krakkemikkig is, en de Fanatec 911 Turbo S erg duur.
Mja, morgen maar effe de 250GB HDD ophalen. Vind m op internet niet zo heel veel goedkoper, en daarnaast weet je niet hoe ze er bij TNT mee omgaan. Dus haal 'm maar gewoon bij de nedgame

. 60GB is nu van de console af, en wat ziet dat er toch lelijk uit
[
Voor 10% gewijzigd door
GAIAjohan op 30-05-2010 23:33
]