Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneWolf schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 15:50:
* LoneWolf Heeft net ook een Xbox 360 Elite gekocht

Heb de mediamarkt aanbieding van 222 (met als extra Fifa 2010 South Africa tov die van de Intertoys) maar gekocht, maar dan met een extra controller er bij, deze bundel was 262 nu.
Zelfde hier alleen zonder de extra controller. Vandaag binnen gekomen en staat nu onder me PS3.

Net Forza 3 geinstalleerd, die is nu net klaar, dus tijd om te gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Snowdog schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:39:
hmm nog even klein stukje over alpha protocol, heb nog even paar uur gespeeld en wat me opvalt is dat de AI vrij slecht is.. Dat is in sommige gevallen wel jammer (lopen zo je gun in). Verder heb ik er een beetje spijt van dat ik hard heb gekozen want vind het best frustrerend moeilijk in de huidige missie T_T hopen maar dat er nie teveel van dit soort missies tussen zitten ><;
opzich wel positief tho, want meeste spellen speel je op hard nog vrij eenvoudig uit >_<;
Jup ik heb gelezen dat de AI echt dramatisch was. Maar goed om te horen dat Hard ook echt Hard is. Bij Conviction bijvoorbeeld sloeg Realistic echt helemaal nergens op, ik denk dat Normal en Easy bij dat spel even moeilijk waren...
Morgen komt die dan eindelijk, zometeen eerst even Java tentamen maken, morgen nog eventjes naar school en dan is het GAMEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:33
The Great HooD schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:49:
[...]

Jup ik heb gelezen dat de AI echt dramatisch was. Maar goed om te horen dat Hard ook echt Hard is. Bij Conviction bijvoorbeeld sloeg Realistic echt helemaal nergens op, ik denk dat Normal en Easy bij dat spel even moeilijk waren...
Morgen komt die dan eindelijk, zometeen eerst even Java tentamen maken, morgen nog eventjes naar school en dan is het GAMEN!
naja ligt beetje aan de missie, vorige missie liep ik zo doorheen zonder problemen, maar goed 't lijkt so far iig beter dan conviction qua moeilijkheidsgraad (die was idd vrij eenvoudig, al was het einde daar ook wel ff lastig, met al die scripted opponents)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 18:40:
[...]

Zelfde hier alleen zonder de extra controller. Vandaag binnen gekomen en staat nu onder me PS3.

Net Forza 3 geinstalleerd, die is nu net klaar, dus tijd om te gamen :D
Is ook het spel wat ik als 1e geinstalleerd heb, maar hij had met de 2e disc wel veel moeite, 2x dat ie er goed op liep te hakken zo te horen, bij de 26 en ergens bij de 75 %.
Is dat vaker ? ik was toch ff bang dat ie hem niet zou gaan vreten, terwijl de dvd niet beschadigd is oid.
Verder is de besturing ff wennen, was altijd PC gamer, speelde voornamelijk NFS, C&C en Battllefied.

Heb de Xbox eigenlijk gekocht om Red Dead Redemption te gaan spelen :+ , maar die moet ik nog bestellen :o

[ Voor 7% gewijzigd door LoneWolf op 28-05-2010 08:51 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Gisteren begonnen met Doom II, echt wel leuk :D

Lekker oldskool rennen en schieten, niet/nauwelijks aimen en flink met de kettingzaag aan de gang :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Klein vraagje. Sinds de update er is geweest voor ondersteuning van USBsticks, is het dan ook mogelijk om demo's daarop te kopieren?

Een neefje van mij heeft ook een Xbox360 maar geen live. Nu wil ik dus wat demo's voor hem downloaden zodat ik die bij hem erop kan zetten. Gaat dit lukken of word dit een probleem? (ik neem aan dat demo's die je download niet aan je account verbonden zijn... ?)

Ik weet dat het handigst is om te testen maar dat is even wat lastig voor mij op het moment, omdat ik zoiezo eerst zijn Xbox moet gaan updaten. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik kan het pas vanavond voor je testen maar ik denk dat het kan :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik zie het probleem niet? Met de gratis Xbox Live kan je ook demo's downloaden
http://www.xbox.com/en-US/live/joinlive.htm

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gunner schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:48:
Ik zie het probleem niet? Met de gratis Xbox Live kan je ook demo's downloaden
http://www.xbox.com/en-US/live/joinlive.htm
Maar als je geen internetverbinding hebt is het wel handig als je bij iemand anders kan downloaden en dan op stick zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Precies :) Er ligt daar geen internet op zijn kamer en ze willen liever nog niet aan Live beginnen. Keuze van de ouders, heb ook aan hun vertelt dat je alles kan instellen e.d. voor "veiligheid" ;) maar ze willen het nog even liever op deze manier.

Maar ik wil hem dus wat demo's geven. Klein neefje, heeft nog niet veel games, alles al uitgespeeld, you get the point. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
Demo's kan je volgens mij wel installeren op usb. Weet alleen niet of die aan je gamertag gekoppeld zijn. Maw 'ziet' je neefje de demo's wel als hij met zijn gamertag inlogt op zijn xbox. Misschien kan je voor de zekerheid dus ook even je gamertag op die usb zetten en die recoveren via usb op de xbox van neefje.

Als dit allemaal mogelijk is met usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Iconlast schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 16:30:
[...]

Waha :D mischien zondag even kloten eraan maar 2 tientjes is inderdaad niets ik vraag me dan ook af hea mocht ie werken dan wil ik het gaan modden :P

Andere CPU koeler maar welke? >:)
bij mij werkte dit maar er zijn geloof ik meerdere oplossingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Bij gamingtickets.com zie ik, als ik punten wil kopen, dit bericht staan:
Alleen voor EU/UK Accounts!!
Hoe weet ik wat voor een account ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
SaphuA schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:14:
Bij gamingtickets.com zie ik, als ik punten wil kopen, dit bericht staan:

[...]

Hoe weet ik wat voor een account ik heb?
Zit je op de Amerikaanse dashboard of europese ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Vrijdag schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 11:52:
[...]

Maar als je geen internetverbinding hebt is het wel handig als je bij iemand anders kan downloaden en dan op stick zetten :)
Dat werd er in eerste instantie niet bij verteld.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Rockvee2 schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 15:27:
[...]

Zit je op de Amerikaanse dashboard of europese ?
Ik vermoed europese? :) (Xbox is in nederland gekocht en instellingen allemaal op engels (uk)). Maar kan ik dit ergens verifieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:36

Player1S

Probably out in the dark

SaphuA schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:08:
[...]

Ik vermoed europese? :) (Xbox is in nederland gekocht en instellingen allemaal op engels (uk)). Maar kan ik dit ergens verifieren?
Zune videostore opstarten.
Heb je enkel films, heb je EU. Heb je allerlei amerikaanse series (oa South park) heb je US.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
KingKoning schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 13:23:
[...]

bij mij werkte dit maar er zijn geloof ik meerdere oplossingen ;)
Hehe :D geniaal zoiets wou ik inderdaad doen! Nu nog een andere cpu cooler vinden.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 04:03
SaphuA schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:08:
[...]

Betaal je je punten op de xbox zelf met Dollars of Euro's, dat is de meest eenvoudige manier om er achter te komen.
Overigens is het niet afhankelijk van waar je je xbox hebt gekocht of wat je voor taal/tijdzone instelt, maar welk adres er aan je Hotmail account gekoppeld is.
Mijn account is Amerikaans en zelfs met de zwakkere Euro zijn punten in Dollars een stuk goedkoper dan welke aanbieding ik ook ooit heb gezien van prepaid cards. 8)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Stalllone schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 12:00:
Precies :) Er ligt daar geen internet op zijn kamer en ze willen liever nog niet aan Live beginnen. Keuze van de ouders, heb ook aan hun vertelt dat je alles kan instellen e.d. voor "veiligheid" ;) maar ze willen het nog even liever op deze manier.

Maar ik wil hem dus wat demo's geven. Klein neefje, heeft nog niet veel games, alles al uitgespeeld, you get the point. :)
Demo's zijn niet gamertag gebonden. Sommige Xbox360 demo's staan ook op usenet, die kan je gewoon op een DVD branden en in je 360 douwen en dan speelt ie hem zonder problemen af. Ook op niet omgebouwde Xbox360's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, dat wist ik niet eens. Misschien moet ik eens kijken of ik ergens leuke demos kan scoren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag ook voor het eerst de 'officiële' XBOX360 USB-stick gezien. Vond er maar weinig aan, en veel te duur :). Niks bijzonders iig. Dus heb ik maar een goedkope 16GB Sandisk gekocht als tussenstap naar een 250GB HDD als ik genoeg kan krijgen voor mijn huidige 60GB die verkocht wordt :).

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2010 01:19 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Is het eigenlijk mogelijk om gebrande DVD's (op een DVDR) te bekijken op de Xbox? En hoe zit het met Regio 1 NTSC DVD's (officiële, niet gebrand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exar schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 17:28:
[...]

Betaal je je punten op de xbox zelf met Dollars of Euro's, dat is de meest eenvoudige manier om er achter te komen.
Overigens is het niet afhankelijk van waar je je xbox hebt gekocht of wat je voor taal/tijdzone instelt, maar welk adres er aan je Hotmail account gekoppeld is.
Mijn account is Amerikaans en zelfs met de zwakkere Euro zijn punten in Dollars een stuk goedkoper dan welke aanbieding ik ook ooit heb gezien van prepaid cards. 8)
Nou ik heb laatst bij http://www.gamingpoints.nl besteld en moet zeggen dat ik het daar anders toch aardig goedkoop vindt. 12 maanden voor 35,95 terwijl je in een normale winkel al snel 5 tientjes neerlegt vindt ik dit geen geld _/-\o_ Zelfde voor Microsoft Points, die haal ik daar ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 11:55:
[...]

Nou ik heb laatst bij http://www.gamingpoints.nl besteld en moet zeggen dat ik het daar anders toch aardig goedkoop vindt. 12 maanden voor 35,95 terwijl je in een normale winkel al snel 5 tientjes neerlegt vindt ik dit geen geld _/-\o_ Zelfde voor Microsoft Points, die haal ik daar ook altijd
Nou... :P
Die site is momenteel down, dus ik kan niet checken of het echt zo goedkoop is, maar ik heb serieus nog nooit prepaid deals gezien voor minder dan een cent per punt (het ging hier over punten, niet over Gold abonnement). En zelfs met de zwakke Euro betaal ik nog steeds minder dan een Eurocent per punt omgerekend (want ik betaal dus direct op de xbox360 in Dollars). Dus ik begrijp niet helemaal wat je wil met je post, het lijkt wel spam voor die site die nu down is (NOFI). 8)7

Edit: ok, de site is gewoon enorm traag, maar doet wel iets nu.... ze hebben daar 4200 punten voor 41,99 dus 1 cent per punt. Niet slecht. ;)
Overigens, wat Gold abonnementen betreft, op de xbox bieden ze nu een maand Gold aan voor 1 Dollar.... :>

[ Voor 18% gewijzigd door Exar op 29-05-2010 13:46 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb vandaag GRID binnen. Alleen nou vraag ik me af of met een stuur spelen nou beter is. Ik weet zover dat het enige (goede) stuur op de 360 van Microsoft zelf komt...
Zit ik hier fout en zijn er wel degelijk betere sturen, (ook met hand-transmissie)?

Verder wat zijn de ervaringen met het stuur, voor degene die hem hebben/gebruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

MeltedForest schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 21:03:
[...]

Demo's zijn niet gamertag gebonden. Sommige Xbox360 demo's staan ook op usenet, die kan je gewoon op een DVD branden en in je 360 douwen en dan speelt ie hem zonder problemen af. Ook op niet omgebouwde Xbox360's!
Thnx :)
The Great HooD schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 18:45:
Ik heb vandaag GRID binnen. Alleen nou vraag ik me af of met een stuur spelen nou beter is. Ik weet zover dat het enige (goede) stuur op de 360 van Microsoft zelf komt...
Zit ik hier fout en zijn er wel degelijk betere sturen, (ook met hand-transmissie)?

Verder wat zijn de ervaringen met het stuur, voor degene die hem hebben/gebruiken...?
Grootste nadeel van het Microsoft stuurtje is, dat er geen koppeling/schakelen bij zit. Dat vind ik zelf wel leuk, als je dan toch bezig bent met je pedalen en het stuur, ook schakelen dan. Maar helaas.

Of hij verder goed is, weet ik niet zo. Ik heb hem niet en of er van andere merken goede zijn voor de Xbox weet ik ook niet. Gebruik nog gewoon mijn controller hiervoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Dutchie! op 29-05-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grid hier liggen
Het is een game die je beste op een stuur kan spelen .

Met de controller zelf werd ik er gek van en toen de game maar in de kast geworpen .
Rond wezen vragen bij mij game shop en die vertelde met dat er meer klanten waren die het zelfde probleem hadden .

Beste stuur is niet van microsoft trouwens .

http://www.hardware.info/nl-NL/userreview/wmdol2Nsnmlj/view/
Humm is een pc stuur er moet ook een xbox versie zijn

fantec levert er een met koppelings padaal

http://www.blogcdn.com/ww...4-30-08-porsche-wheel.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2010 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Gamehubs bij meerdere mensen down? Welke andere sites zijn nog meer goedkoop voor games? Play-Asia en? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen gaat mijn HDD weg, en ik wil de data die ik heb wel bewaren totdat ik een andere HDD heb.
heb daarom een 16GB stick gekocht.

Als ik alle data wil bewaren moet ik alle data toch gewoon moven naar de stick? En als ik de andere HDD heb dan weer gewoon alles moven?
Ik wil nml al mijn DLC's enzo niet kwijt :). Als in: die wil ik nog steeds gewoon kunnen downloaden zoals nu. :)

gewoonlijk krijg je zo'n data-transfer kabel bij je nieuwe HDD, maar die is op deze manier niet nodig toch?

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 29-05-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Alles is zover ik weet aan je account gebonden (dingen zoals DLC) omdat je die gekocht hebt. En dat kan je altijd weer opnieuw downloaden, zolang er niks met je account aan de hand is.

En ik vermoed dat de datatransfer cable overbodig is, wel in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Stalllone schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:11:
Alles is zover ik weet aan je account gebonden (dingen zoals DLC) omdat je die gekocht hebt. En dat kan je altijd weer opnieuw downloaden, zolang er niks met je account aan de hand is.

En ik vermoed dat de datatransfer cable overbodig is, wel in jouw geval.
DLC raak je niet kwijt nee, maar savegames wel..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Angeloonie schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:13:
[...]

Als je je account recoverd op een andere Xbox, dan heb je dus geen savegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24

D4NG3R

kiwi

:)

Nope, DLC kan je zo opnieuw downloaden. Maar savegames ben je kwijt...

Dus wees slim.. en maak een backup van je savegames via een USB stickje... ditzelfde heb ik ook gedaan, al mn savegames staan op de PC "just in case".

[ Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 29-05-2010 23:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 23:13:
[...]

Savegames zet ik ook over :)

//edit
Alles overgezet, duurde wel even, maar alles werkt nog als voorheen. Savegames zijn er nog, behave die van Alone in the dark. Die heb ik per ongeluk gewist, mja tis niet anders. Ook DLC heb ik overgezet en werkt ook nog perfect. HDD erafgehaald natuurlijk ;)

[ Voor 40% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32

Ik ben momenteel ook aan het uitkijken voor een stuur voor een goed prijsje, probleem is echter dat het Microsoft Wireless Racing Wheel niet meer in de handel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 mei 2010 @ 21:18:
[...]

Grid hier liggen
Het is een game die je beste op een stuur kan spelen .

Met de controller zelf werd ik er gek van en toen de game maar in de kast geworpen .
Rond wezen vragen bij mij game shop en die vertelde met dat er meer klanten waren die het zelfde probleem hadden .

Beste stuur is niet van microsoft trouwens .

http://www.hardware.info/nl-NL/userreview/wmdol2Nsnmlj/view/
Humm is een pc stuur er moet ook een xbox versie zijn

fantec levert er een met koppelings padaal

http://www.blogcdn.com/ww...4-30-08-porsche-wheel.jpg
Nee, er is geen Logitech G25 of G27 voor de XBOX360. Alleen de Logitech DriveFX, wat meer een controller uitgevoerd als stuur is. Geen echte FFB enzo.
Het enige goede stuur voor de X360 is de Fanatec Porsche 911 Turbo S.
Het officiële X360-stuur is een stukje plastic rommel.
zezke schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:03:
[...]

Ik ben momenteel ook aan het uitkijken voor een stuur voor een goed prijsje, probleem is echter dat het Microsoft Wireless Racing Wheel niet meer in de handel is.
Ik vraag me ook af waarom dat zo is. Zou er een nieuwe komen met koppelingspedaal?

Ik weet nog wel een winkel waar ze 4 stuks hebben liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ja, daar baal ik ook behoorlijk van. Heb een stuurtje via marktplaats gekocht maar dat was een V1 en die is dus door gebrand en nu werkt de force feedback niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fZeroNewbie schreef op zondag 30 mei 2010 @ 11:56:
Ja, daar baal ik ook behoorlijk van. Heb een stuurtje via marktplaats gekocht maar dat was een V1 en die is dus door gebrand en nu werkt de force feedback niet meer :(
Hoe kun je zien of eht een V1 of V2 is? In de winkel waar ik ze zie liggen ze voor 80euro gebundeld met demo van Forza2.. En ik weet ook nog 1 winkel waar ze het stuur met een classics Forza2 verkopen, ook 80euro. Die hebben nog maar één. dat adresje geef ik nog even niet omdat ik die mss wil halen :).

Nog steeds een tip:
Dixons in de V&D in Groningen:
Afbeeldingslocatie: http://images8.speurders.nl/images/52/5274/52741318_1.jpg
40 euro, en er is nog 1

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Natal ge-pre-ordered :) Staat voor 79,99 bij bol.com. Baad het niet, dan schaad het niet ;)

http://www.bol.com/nl/p/g...04004009067122/index.html

Ik ben nog helemaal niet zeker van het succes van Natal, maar als gadget liefhebber moet je hem in ieder geval hebben. Is het niks, raak ik hem wel weer kwijt ;)

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 30-05-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
PWM schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:43:
Ik heb Natal ge-pre-ordered :) Staat voor 79,99 bij bol.com. Baad het niet, dan schaad het niet ;)

http://www.bol.com/nl/p/g...04004009067122/index.html

Ik ben nog helemaal niet zeker van het succes van Natal, maar als gadget liefhebber moet je hem in ieder geval hebben. Is het niks, raak ik hem wel weer kwijt ;)
Ik heb dat ook gedaan (met een code om geen verzendkosten te betalen en nog een code om 2 euro korting mee te nemen)
Maar ik moet nog zien dat hij geleverd gaat worden voor die prijs, staat elders al als gerucht aangegeven als 149 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Tussen Alan Wake, Fifa World Cup en Red Dead Redemption in ook even bezig gegaan met Bionic Commando. Op zich wel vermakelijk, geen Crackdown, maar wel dat slingeren bevalt me altijd wel.

De verzameling, ex. RDR overigens :

Afbeeldingslocatie: http://robbijl.tweakdsl.nl/P5300801.JPG

:) , meer dan de PS3 en Wii bij elkaar (res. 10 en 8 games)

[ Voor 30% gewijzigd door Exorcist op 30-05-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:36

Player1S

Probably out in the dark

Heb jij de Simpsons game ooit uitgespeeld?

Hier heel rap aan de kant gegooid...wat een beroerde besturing zeg :X

en ik ben groot Simpsons fan

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Nee, meer voor de heb. Twee levels gedaan en snel aan de kant gegooid (ja, ben ook fan). Net als Larry overigens, wat een rukspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Tja, gaandeweg begin je toch een aardige collectie te krijgen inderdaad. En zonder dat je er echt stil bij staat heb je opeens 60+ spellen :X (andere consoles niet meegerekend, zoals de Gamecube spellen eronder..)

Afbeeldingslocatie: http://lh6.ggpht.com/_Ncjh1LgKk84/TALGsRWOJPI/AAAAAAAAAFw/Sp4-97XHF3s/s1152/2010-05-30_22-10-52_154_Amsterdam.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humm als ik foto moet maken ben ik wel even bezig.

Kan je die nieuwe camera van sony ?
die reclame dat die man moet draaien ?

moet ik hier ook doen 400+ aan originelen games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb nu 391 games, inc. mn 65 360 games. Binnenkort even foto maken van alles bij elkaar, heb ook een stuk of 50 PS1 games origineel, en niet de minste titels :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, megacollecties :P.. Tsja, dan stelt de mijne niet zoveel voor. maar ik heb ook behoorlijk wat pc-spellen die ik anders op de X360 zou hebben gekocht als ik geen goede game-pc zou hebben.

*jaloers is @ Lego Star Wars hierboven..

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/b8k37o.jpg

Tsja, niet zoveel. de spellen links zou ik overigens hebben gekocht @ xbox indien ik geen pc zou hebben. Muv Bully.. Maar kon X360 versie niet vinden.

Ik heb voroal veel racespellen, waarvan het merendeel gewoon lekkerder speelt op een pc imo. Betere compatibiliteit met racehardware enzo..

En tsja verder ook enkele games @ PS3 die ook op X360 zijn, al heb ik de PS3 meer voor de exclusives van dat platform. Vind m verder niet zo prettig.. Daarnaast heb ik nog wel wat NES, SNES, N64 etc zooi :).

[ Voor 14% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 20:57:
Tussen Alan Wake, Fifa World Cup en Red Dead Redemption in ook even bezig gegaan met Bionic Commando. Op zich wel vermakelijk, geen Crackdown, maar wel dat slingeren bevalt me altijd wel.

De verzameling, ex. RDR overigens :

[afbeelding]

:) , meer dan de PS3 en Wii bij elkaar (res. 10 en 8 games)
Bij mij is het andersom, ik heb zo'n stapel ongeveer voor de PS3 en nu 9 (7 en 2 in bestelling) voor de 360 (maar ik weet nog wel wat die ik graag wil hebben zodra ik deze heb uitgespeeld). Ook nog stuk of 10 voor de Wii.

Ben nu met ME1 bezig, vond het niet lekker spelen op de PC, dus nu op de 360 gehaald. Daarna Halo 3 nog (heb halo odst al uitgespeeld), gears of war en fable 2 in bestelling. Dus heb nog een paar opvolgers te gaan hierna en Alan Wake waar ik veel zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik speel sinds de "HD" consoles niets meer op PC. Op een 40" LCD, goede 5.1 Pioneer set en vanaf de bank in de woonkamer vind ik het toch prettiger gamen dan vanaf de C2D PC en bureaustoel. Jammer dat de Wii wat achter blijft, maar ook dan is met 2 guns, een krat bier + maatje en RE/House of the Dead goed vertoeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij mij is het meer omdat racesims niet verkrijgbaar zijn @ consoles, + stuurtjes minder goed werken enzo dat ik nog steeds op de pc zit. En ik vind GTA gewoon prettiger met muis en tobo.

Ik bedoel, er is maar 1 echt sim op de console. Dat is Race Pro voor de X360. De rest is leuk spul, maar niet meer dan dat. leuk en beetje rondjes te racen, maar niet zoals een sim aanvoelt.

Dirt 2 heb ik op de pc, omdat ik het Fanatec stuur voor de X360 duur vind en de G25 prima werkt ermee ;).
Zelfde gaat op voor meeste andere racegames. Alleen Forza en Race Pro doe ik met controller..
Verder zit ik meer in sim-rotzooi die de oppervlakte van de normale gamingwereld gewoonlijk niet bereiken. GTR Evo, rFactor etc. Op de PS3 heb ik natuurlijk GT5 prologue wel, en die doe ik met G25, maar het voelt toch niet goed aan ofzo..

[ Voor 36% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vond Race Pro erg tegenvallen, ook qua realisme. Kan aan mij liggen. Maar, mee eens hoor, al kun je op de 360 en PS3 ook prima met een stuurtje werken. GTA vind ik echter toch prettiger met een controlpad, maar dat komt wellicht omdat ik GTA 1 al op de PS1 speelde (en daarna op PC). GTA 3 en Vice City speelde ik ook op de PC, San Andreas ook..maar deeltje 4 weer op de 360. Kan er prima mee overweg, en dan vind ik het wel best ;)

Fifa, wat ik toch vaak speel, komt toch het beste tot zijn recht op de consoles. Ook Top Spin en Virtua Tennis. Beetje een compromis tussen een groot scherm en goed 5.1 geluid en nét iets betere besturing.
Lang leve de woonkamer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:19:
Ik vond Race Pro erg tegenvallen, ook qua realisme. Kan aan mij liggen. Maar, mee eens hoor, al kun je op de 360 en PS3 ook prima met een stuurtje werken. GTA vind ik echter toch prettiger met een controlpad, maar dat komt wellicht omdat ik GTA 1 al op de PS1 speelde (en daarna op PC). GTA 3 en Vice City speelde ik ook op de PC, San Andreas ook..maar deeltje 4 weer op de 360. Kan er prima mee overweg, en dan vind ik het wel best ;)

Fifa, wat ik toch vaak speel, komt toch het beste tot zijn recht op de consoles. Ook Top Spin en Virtua Tennis. Beetje een compromis tussen een groot scherm en goed 5.1 geluid en nét iets betere besturing.
Lang leve de woonkamer :)
Tsja, Race Pro valt tegen in graphics, dat zeker. Qua realisme kan het zeker niet tippen aan de spellen die Simbin uitgebracht heeft op de pc. Maar naar mijn mening is het toch wel het spel op de consoles dat qua rijmodel het verst gevorderd was. Alleen jammer dat ie zo vol bugs zit, de tracks levenloos zijn, online dood is en de support 0,0

FIFA heb ik op de PS3. Vind die controller dan net wat lekkerder :). FIFA is dan ook geen echte single player game imo. En dan is een grote tv mooier :). FIFA is voor de bier-avonden met vrienden enzo :)

Ik heb alle GTA's die op de pc verschenen zijn ook op de pc. Daarnaast heb ik VCS en LCS op de PS2. Tsja, ik ben juist niet anders gewend dan met toetsenbord (GTA1 en 2 en londen), en daarna muis en tobo :P. Kwestie van wat je gewend bent ook..

Nadeel van de X360 met stuurtje is gewoon dat het officiele MS ding behoorlijk krakkemikkig is, en de Fanatec 911 Turbo S erg duur.

Mja, morgen maar effe de 250GB HDD ophalen. Vind m op internet niet zo heel veel goedkoper, en daarnaast weet je niet hoe ze er bij TNT mee omgaan. Dus haal 'm maar gewoon bij de nedgame :). 60GB is nu van de console af, en wat ziet dat er toch lelijk uit :P

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 30-05-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:11:
Ik speel sinds de "HD" consoles niets meer op PC. Op een 40" LCD, goede 5.1 Pioneer set en vanaf de bank in de woonkamer vind ik het toch prettiger gamen dan vanaf de C2D PC en bureaustoel. Jammer dat de Wii wat achter blijft, maar ook dan is met 2 guns, een krat bier + maatje en RE/House of the Dead goed vertoeven :P
Mee eens grotendeels, er zijn gewoon games die ik liever op de PC speel. BFBC2, CoD:MW2 en bioshock bijvoorbeeld (ja voornamelijk FPS games). Daarnaast heb je games als X3 gewoon niet op consoles.

Maar dat wordt onderhand ook wel minder, sinds deze generatie consoles speel ik ook meer FPS games op de consoles en een paar vrienden hebben ook een 360 (ik die van mij nog geen eens een week :P en de meeste hebben maar 1 console dus weer geen PS3 die ik juist weer bij launch wou hebben) dus zal dat gaan mee wegen als de volgende top FPS uitkomt voor multiplayer.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2010 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Dames en Heren,

ik zit even met een vraag waar ik zo 1 2 3 geen antwoord op kan vinden.
De DVD drive van mijn Elite uit 2008 is het aan het begeven.
Soms duurt het echt 4 of 5 keer voordat het spel opgepakt word, en begint te spelen.
Zelfs cleanen met een professionele CD heeft niks geholpen.

Aangezien mijn garantie is verlopen wil ik zelf de DVD drive gaan vervangen.
Echter hoor ik nu verhalen dat je dan van Xbox Live gebanned kunt worden, omdat je console nu met een andere DVD drive is uitgerust. (iets met serienummer van je Xbox en je DVD drive)
Dit risico wil/kan ik dus absoluut niet lopen.

Zijn er hier Tweakers die hier ervaring mee hebben, en mij enigzins op mijn gemak kunnen stellen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 13-09 22:45

Rmg

Electra schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:45:
Dames en Heren,

Soms duurt het echt 4 of 5 keer voordat het spel opgepakt word, en begint te spelen.

Echter hoor ik nu verhalen dat je dan van Xbox Live gebanned kunt worden, omdat je console nu met een andere DVD drive is uitgerust. (iets met serienummer van je Xbox en je DVD drive)

Zijn er hier Tweakers die hier ervaring mee hebben, en mij enigzins op mijn gemak kunnen stellen?
DVD drive vervangen doe je niet zomaar ff, je moet namelijk de oude firmware van je dvd drive naar een nieuwe dvd drive zetten, die ook nog eens het zelfde type is. afhankelijk van welke dvddrive je hebt kan het met sata en een bepaalde sata chipset of moet je handig zijn met een soldeerbout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Alleen laser vervangen geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Of een optie om een nieuwe elite te kopen met wat leuke games erbij en de HDD weer los te verkopen?

- nieuwe xbox.
- wat nieuwe games.
- geld terug voor de HDD die je verkoopt.
- weer garantie.

Of je zingt het nog even uit, en koop dan een nieuwe Xbox met Natal erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Wat aanbiedingen bij MyMemory ( gratis wereldwijd verzending ):

X360 wireless controller black or white = 20,95 GBP
Forza 3 = 15,95 GBP ( tijdelijk niet beschikbaar )
Forza 3 LE ( met 2GB usb stick & keychain etc ) 20,95 GBP

Met de code BACKFORGOOD krijg je nog is 5% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Yippie schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 01:53:
Wat aanbiedingen bij MyMemory ( gratis wereldwijd verzending ):

X360 wireless controller black or white = 20,95 GBP
Forza 3 = 15,95 GBP ( tijdelijk niet beschikbaar )
Forza 3 LE ( met 2GB usb stick & keychain etc ) 20,95 GBP

Met de code BACKFORGOOD krijg je nog is 5% korting.
Thanks! Heb zojuist de wireless controller black besteld :)
Stomme Paypal rekent altijd met een hogere wisselkoers dus is iets duurder maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Het is vast al eens gemeld maar ik wilde het toch even kwijt: Ik heb een aantal arcade spelletjes (Feeding Frenzy, Doom) op mijn hd gezet en gekocht. Blijkt dat ze helemaal niet profiel gebonden zijn, dus mijn vriendin kan ook lekker Feeding Frenzy spelen. Doom 2 vind ze niet leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Raz- schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:48:
[...]

DVD drive vervangen doe je niet zomaar ff, je moet namelijk de oude firmware van je dvd drive naar een nieuwe dvd drive zetten, die ook nog eens het zelfde type is. afhankelijk van welke dvddrive je hebt kan het met sata en een bepaalde sata chipset of moet je handig zijn met een soldeerbout
Hetzelfde type hoeft niet per se. maar dan loop je wel meer risico. Ik heb wel is een Lite-On 'gespoofded' als BenQ. Maar dat ging wel om een xbox die al gebanned was, en waar ixtreme op stond, hoe het zit met bans/uitsluiting van xbox live kan ik dus niet zeggen.
Soldeerbout hoeft eigenlijk alleen maar bij de nieuwere boxen (lees: drives). Aangezien je garantie is verlopen is dat in jouw geval waarschijnlijk dus niet nodig.

het is mogelijk maar als je op safe wilt spelen kan je denk ik beter voor de nieuwe xbox gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Alpha Protocol uitgespeeld, het wordt een stuk makkelijker laterna op een paar stukjes na, maar ik vond het toch wel een zeer vermakelijk spel ondanks de vele punten van kritiek in de reviews...
Helaas weer op zoek naar een nieuwe game :(
misschien maar eens mass effect 1 en 2 gaan uitspelen, ben daar nooit erg ver mee gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vrijdag schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 09:49:
Het is vast al eens gemeld maar ik wilde het toch even kwijt: Ik heb een aantal arcade spelletjes (Feeding Frenzy, Doom) op mijn hd gezet en gekocht. Blijkt dat ze helemaal niet profiel gebonden zijn, dus mijn vriendin kan ook lekker Feeding Frenzy spelen. Doom 2 vind ze niet leuk :P
Op de xbox waar het spel is gekocht kan een game door alle profielen worden gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Op de xbox waar het spel is gekocht kan een game door alle profielen worden gespeeld.
De xbox waar t niet op gekocht is moet op live zijn ingelogd om te kunnen spelen, da's wel nadeeltje als dat je eigen box is >_<;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Electra schreef op maandag 31 mei 2010 @ 15:45:
Dames en Heren,

Elke xbox heeft 3 jaar garantie, dus je hebt nog garantie ;) -2 jaar via de winkel, 3 jaar via microsoft-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SeamusXanthus schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 11:01:
[...]

Dat wist ik niet maar het is best handig. Eens kijken of er nog wat leuke co-op spelletjes zijn dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

D4NG3R NL schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:55:
[...]

Elke xbox heeft 3 jaar garantie, dus je hebt nog garantie ;) -2 jaar via de winkel, 3 jaar via microsoft-
Hmmm als ik op de reparatiepagina van Microsoft ga kijken, dan staat er Standaard garantie verlopen.
ik heb dan ook niet de optie om een nieuwe reparatie aan te melden, die optie is namelijk greyed out.
Volgens mij is die 3 jaar alleen geldig op RROD en E74 meldingen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Volgens mij ook ja, 2 jaar standaard garantie en 3 jaar op RROD.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Hey, ik heb sinds kort een xbox 360 elite met 4 spellen gekocht bij de intertoys (webshop) nou waren ze vergeten om 2 spelen (Forza 3 en Halo ODST) er bij te doen. Nu heb ik deze ontvangen maar zitten niet in een hoesje + boekjes ontbreken, ze zitten nu in zo'n papieren slave. Hoort dit of, zouden ze normaal ook in zo'n groen hoesje zitten? Overigens zijn de andere 2 spellen Pure en Lego batman wel samen in 1 groen hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00kw0rst schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:09:
Hey, ik heb sinds kort een xbox 360 elite met 4 spellen gekocht bij de intertoys (webshop) nou waren ze vergeten om 2 spelen (Forza 3 en Halo ODST) er bij te doen. Nu heb ik deze ontvangen maar zitten niet in een hoesje + boekjes ontbreken, ze zitten nu in zo'n papieren slave. Hoort dit of, zouden ze normaal ook in zo'n groen hoesje zitten? Overigens zijn de andere 2 spellen Pure en Lego batman wel samen in 1 groen hoesje.
Bij mij zaten alle 4 de discs in (2 van forza 3 en 2 van halo odst) 1 groen hoesje. 3 discs zater erin geklikt en 1 andere zat in een papieren slave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Snowdog schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 10:49:
Alpha Protocol uitgespeeld, het wordt een stuk makkelijker laterna op een paar stukjes na, maar ik vond het toch wel een zeer vermakelijk spel ondanks de vele punten van kritiek in de reviews...
Helaas weer op zoek naar een nieuwe game :(
misschien maar eens mass effect 1 en 2 gaan uitspelen, ben daar nooit erg ver mee gekomen :P
Dies nog maar net uit haha, ik heb geen flauw idee of het wat is.

Ik ben bezig met Alan Wake en moest al lachen dat je ff je brightness moest afstellen. Maar ben nog maar net begonnen dus nog maar ff zien wat het gaat brengen... de donkerte en duisternis maken het iig spannend :D

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:32
r00kw0rst schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 14:09:
Sowieso best pauper dat ze dat zo sturen zeg. Wat staat er op het plaatje van de webshop? Misschien kan je ze iig een mailtje sturen in de trant van: op het plaatje zie ik gewoon 4 hoesjes en ik krijg er maar 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zoals DaitoX al zegt hadden alle vier de spellen waarschijnlijk sowieso al in één hoesje moeten zitten (samen met Pure en Lego Batman), dus ik zou er niet moeilijk over gaan doen. Maar dat ben ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r00kw0rst
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:19
Nou als ik die afbeeldng op de site zo zie, dan lijkt mij dat er 4 hoesjes voor 4 spellen zijn. Nou gaat het er mij om, dat die spellen gewoon goed beschermd moeten zijn en moeten de orginele boekjes erbij zitten.(ontbreken) Ook is het zo van mocht ik het ooit van de hand willen doen dan verkoopt dit een stuk makkelijker als alles compleet is ipv een paar losse discs.

K gaat morgen wel even na bellen van hoe het zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Pure en Lego Batman zitten sowieso altijd in 1 doosje (als je ze bij een Xbox 360 krijgt), dus dat er 4 doosjes moeten zijn klopt al niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 01-06-2010 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zojuist maar even PoP: Forgotten Sands besteld. Leek me in eerste instantie een budget-titel (PoP: Sands of Time 1.5 zeg maar :p) maar hij is nu 30 euro bij Gamehubs. Dan wil ik wel :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 16:54:
Zoals DaitoX al zegt hadden alle vier de spellen waarschijnlijk sowieso al in één hoesje moeten zitten (samen met Pure en Lego Batman), dus ik zou er niet moeilijk over gaan doen. Maar dat ben ik.
Nee nee. 2 doosjes.

Pure + Lego Batman in hoes 1 en forza 3 + halo odst in hoes 2. Alleen zijn forza 3 en halo odst samen 4 discs, dus er zitten wel 4 discs in 1 hoesje. Verder zaten de boekjes los erbij bij mij, maar het was wel degelijk verpakt allemaal.

In ieder geval, zover ik weet krijg je altijd maar 2 hoesjes met dit pakket en dus geen 4. Het zijn ook speciale hoesjes met de halve cover van de ene en de halve van de ander zoals op dit plaatje voor halo en forza: http://img191.imageshack.us/img191/9450/forzaodst1.jpg en deze voor lego batman en pure: http://www.gameoutlet.se/...oducts_img/X3601164/a.jpg

In de halo + forza hoes zitten dus 4 discs waarvan 3 vastgeklikt en 1 in een papieren sleeve (hier heb ik de forza 3 disc 2 ingedaan omdat je die na het installeren helemaal niet meer nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Exorcist schreef op zondag 30 mei 2010 @ 23:11:
Bij mij is het type games wat ik speel beter vertegenwoordigd op de 360. Ik speel nog steeds geen fps op 360 (hoewel ik nog steeds gears 1 iig wil uitspelen, al is het maar op niveau retard ofzo :P ) maar ik speel ook geen fps meer op pc. Games als mw boeien met gewoon niet meer. Alleen heel af en toe op lans.
Verder ben ik ook geen rts gamer en dat speel ik toch ook liever op pc. Maar eigenlijk hetzelfde verhaal...ik heb ra3 als verjaardag kado van mijn werk gehad maar alleen even gechecked of ie werkte......terwijl ik vroeger uren CnC en starcraft kon spelen.
Misschien dat star craft 2 met weer naar de pc kan krijgen, maar ik denk dat alleen diablo 3 een kans heeft (d2 is een van mijn fave games ever, ik wil niet weten hoeveel uur ik daaraan gespendeert heb :X ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Oh en even in een aparte post. Ik zat net even bij the deal of the week te kijken. Turtels reshelled word geadverteerd als game met 50% maar hij kost nog steeds 800msp :?

Oh wacht, de normale prijs is 1600? GTFO :(

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Microsoft vraagt tegenwoordig zeer hoge prijzen voor arcadegames ja. 2 Weken geleden boden ze Metal Slug XX aan voor 1200 punten. Voor een gelijkaardige prijs krijg je ALLE voorgaande chapters op de wii, en die heeft wel degelijke upscaling. Dat gecombineerd met het feit dat het alweer lang geleden is dat er een echte xbla hit verschenen is op de marketplace. Laten we hopen dat ze hun goede titels opsparen voor een nieuwe "summer of arcade".

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Hrmm, ik was me bewust dat sommige games 1200 punten zijn (trials, shadow complex, caste crashers) en bij die games kan ik het me nog voorstellen (hoewel ik het nog steeds fokking irri vind).
Maar een remake van een ouwe snes (ok ok at best de arcade versie) is 1600 punten? Nah dat geloof ik niet. Zal wel een foutje op life zijn, PoP en watchmen zijn beide wel 400msp.

Oh en als je kijkt bij deal of the week (het geanimeerde plaatje) zie je ook niet turtles, maar naast pop en watchmen iets van transformers, als je er dan 'in' gaat, dan staat turtles er wel bij.

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 02-06-2010 14:43 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:45
Net 1200 punten gekocht bij gamecards direct gaat supersnel! Binnen 5 seconden had ik ze al binnen op de e-mail!
Mocht iemand er nog nodig hebben kan ik deze site echt aanraden!

[ Voor 15% gewijzigd door GewoonNico op 02-06-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
partypas schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:18:
Net 1200 punten gekocht bij gamecards direct gaat supersnel! Binnen 5 seconden had ik ze al binnen op de e-mail!
Geen idee, ik bestel altijd via http://www.gamehubs.com/s...ch&platform=&keyword=4200. Doe ik al jaren en gaat ook altijd goed :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:45
partypas schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:18:
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:31:
Geen idee, ik bestel altijd via http://www.gamehubs.com/s...ch&platform=&keyword=4200. Doe ik al jaren en gaat ook altijd goed :)
Je kunt je zakgeld beter in de nederlandse economie stoppen :+

[ Voor 36% gewijzigd door GewoonNico op 02-06-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:13
Sagat schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 14:01:
[...]

Bij mij is het type games wat ik speel beter vertegenwoordigd op de 360. Ik speel nog steeds geen fps op 360 (hoewel ik nog steeds gears 1 iig wil uitspelen, al is het maar op niveau retard ofzo :P ) maar ik speel ook geen fps meer op pc. Games als mw boeien met gewoon niet meer. Alleen heel af en toe op lans.
Verder ben ik ook geen rts gamer en dat speel ik toch ook liever op pc. Maar eigenlijk hetzelfde verhaal...ik heb ra3 als verjaardag kado van mijn werk gehad maar alleen even gechecked of ie werkte......terwijl ik vroeger uren CnC en starcraft kon spelen.
Misschien dat star craft 2 met weer naar de pc kan krijgen, maar ik denk dat alleen diablo 3 een kans heeft (d2 is een van mijn fave games ever, ik wil niet weten hoeveel uur ik daaraan gespendeert heb :X ;) )
Echte Fps speel ik nog steeds niet op de console, maar uit de 3e persoon zoals Red Dead speelt heerlijk vind ik en zou ik voor geen goud op de pc meer willen spelen.
Read dead heeft me ook laten twijfelen wat betreft Mafia. Die heb ik nu in pre-order staan voor de pc , maar ik vraag me af of het niet beter speelt in de huiskamer. Het enige voordeel van de pc-versie zullen de graphics zijn en alleen reviews kunnen vertellen wat het verschil zal zijn. En ik had mijn pc nog wel een upgrade gegeven voor Mafia en Battlefield BC 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel tegenwoordig alleen maar op de Xbox, ook fps. Dit terwijl ik ruim tien jaar lang fps op de pc heb gespeeld (DN3d, Quake, CS, UT etc.) Wat mij betreft is het een fabeltje dat controllers "brak" zijn voor fps, mensen die dat zeggen hebben gewoon nooit geprobeerd om er mee om te gaan. In weze zijn die pookjes niets meer dan een omgekeerde muis, of trackball, en de sens kan je tegenwoordig ook prima instellen.

Aangezien ik spellen toch bijna nooit uitspeel mis ik ook het modbare van de pc niet, heb aan het standaard spel wel genoeg :)

Wat ik nog wel op de pc speel tegenwoordig is Dawn of War II, World in Conflict en Fallout 3. De laatste voornamelijk omdat je dan ook cheats kan gebruiken en je gamerscore makkelijk kan opkrikken :P :+ :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtsr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-07 11:13
Vrijdag schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
Wat mij betreft is het een fabeltje dat controllers "brak" zijn voor fps, mensen die dat zeggen hebben gewoon nooit geprobeerd om er mee om te gaan. In weze zijn die pookjes niets meer dan een omgekeerde muis, of trackball, en de sens kan je tegenwoordig ook prima instellen.
Hoewel je inderdaad prima kunt leren omgaan met een controller, zeker met moderne auto-aiming, is er een fundamenteel verschil met een muis.

Een muis geeft je eerste orde besturing: Je kunt direct de richting van de camera bepalen door je muis te bewegen. Een controller geeft je slechts tweede orde besturing: Je kunt de snelheid waarmee de camera van richting veranderd bepalen door de analoge stick te bewegen.

[ Voor 23% gewijzigd door mtsr op 03-06-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Vrijdag schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 10:28:
Ik speel tegenwoordig alleen maar op de Xbox, ook fps. Dit terwijl ik ruim tien jaar lang fps op de pc heb gespeeld (DN3d, Quake, CS, UT etc.) Wat mij betreft is het een fabeltje dat controllers "brak" zijn voor fps, mensen die dat zeggen hebben gewoon nooit geprobeerd om er mee om te gaan. In weze zijn die pookjes niets meer dan een omgekeerde muis, of trackball, en de sens kan je tegenwoordig ook prima instellen.

Aangezien ik spellen toch bijna nooit uitspeel mis ik ook het modbare van de pc niet, heb aan het standaard spel wel genoeg :)

Wat ik nog wel op de pc speel tegenwoordig is Dawn of War II, World in Conflict en Fallout 3. De laatste voornamelijk omdat je dan ook cheats kan gebruiken en je gamerscore makkelijk kan opkrikken :P :+ :$
Ik heb een beetje hetzelfde verhaal. jarenlang alleen fps op de pc gespeeld (Quake, UT maar voornamelijk CS, en CS:S) maar toen ik een x een shooter op mijn xbox1 ging spelen was ik na 2/3 dagen eigenlijk wel gewend. Nu speel ik ook zonder problemen MW2 en COD5 op de 360.

Maar als je het echt serieus gaat nemen heb ik toch liever een muis. Ik vind het wel leuk af en toe een potje en kan prima aimen maar als ik zou gaan clannen of public wat serieuzer zou nemen zou ik toch achter mijn pc gaan. Je bent toch vaak net wat sneller en net wat preciezer. Dat geld dan in principe natuurlijk ook voor je tegenstanders maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Ik ben ondertussen zo erg gewend geraakt aan de controller dat als ik nu een FPS ga doen op de PC met de muis, ik helemaal niet meer goed kan mikken. Ben het gewoon helemaal kwijtgeraakt.

Hier trouwens gisteren begonnen met The Saboteur. Best leuke game. Je moet geen AAA-titel verwachten, maar slecht is het ook niet. Tuurlijk, er zijn punten waarbij de game wel tekort schiet, maar als je lekker bezig bent, dan zit je daar niet op te letten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
gnimmeL_kraD schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 16:31:
[...]

Hmm als ik die reacties daar onder zo is lees gaat het ook vaak genoeg mis :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

3 maanden membership bestel ik altijd bij bol.com.. kost het me 17.99 (Gratis verzendenkosten codes is makkelijk te vinden op google) is goedkoper als dat ik hem in de winkel haal (19.99) en betrouwbaarder als een of andere credit winkel (Gamehubs is wel goed ja)

Edit:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004005916150/index.html

Edit 2: (ff snel voorbeeldje)
http://www.solc.nl/market...com-gratis-verzendkosten/ (werkt net ff getest)

[ Voor 36% gewijzigd door D4NG3R op 03-06-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

D4NG3R NL schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 15:51:
3 maanden membership bestel ik altijd bij bol.com.. kost het me 17.99 (Gratis verzendenkosten codes is makkelijk te vinden op google) is goedkoper als dat ik hem in de winkel haal (19.99) en betrouwbaarder als een of andere credit winkel (Gamehubs is wel goed ja)

Edit:
http://www.bol.com/nl/p/g...04004005916150/index.html

Edit 2: (ff snel voorbeeldje)
http://www.solc.nl/market...com-gratis-verzendkosten/ (werkt net ff getest)
Maar goed, dat is verhoudingsgewijs nog steeds bijna 2x zo duur als wanneer je een 12 maanden abonnement afsluit via livecodes.nl of een andere website als gamehubs. Daar heb je voor max 40 euro een jaar lang Gold. Bij bijvoorbeeld livecodes.nl kun je gewoon met iDeal betalen en krijg je je toegangscode meteen te zien na bestelling. Bol.com is natuurlijk een gevestigde naam, maar je bent eigenlijk een dief van je eigen portemonnee wanneer je het via Bol.com doet.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droflen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:16
edit : ongepaste reactie (sorry hiervoor)

[ Voor 90% gewijzigd door Droflen op 04-06-2010 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Laatst online: 13-09 21:51
Helaas, je zal voor het downloaden van games je heil buiten GoT moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Droflen schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 16:47:
Nu heb ik van een vriend een xbox 360 gekregen omdat ie er nooit meer op speelt en hij daar toch maar stond te staan.
Maar nu is mijn vraag of het mogelijk is om gedownloade games te spelen ? Volgens wat ik al heb opgezocht kan je erna niet meer online spelen ( was ik toch niet van pan). Wat is het verschil tussen pal en ntfs ? Heeft iemand hier een duidelijke tutorial voor? want ik kan via google niet direct een vinden want ze zeggen allemaal iets anders...

bij voorbaat dank :)
Het verschil tussen PAL en NTFS is enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Over FPS spellen op de Xbox360 kan ik simpel zijn. Net zoals een aantal anderen hier heb ik jaren met de muis/toetsenbord gespeeld. Ik ben hiermee begonnen toen Doom uitkwam, ik was één van de enige mensen die zo speelde en maakte daarmee ook iedereen af in deathmatch (wat heerlijk toch die tijd met null-modem kabels :)).

Maar ik ben ook helemaal over naar console FPS games. Het is inderdaad "even" (duurde anderhalf jaar ofzo :P) om te wennen, maar nu gaat het perfect. Ik zie zelf ook geen voordeel meer in een muis/toetsenbord combo aangezien iedereen op de Xbox toch ook met dezelfde gelimiteerde controller zit. Daarom maakt het eigenlijk helemaal niets meer uit moet ik zeggen.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Met controller spelen is op sommige vlakken zelfs realistischer. Met muis kan je 3 keer om je as draaien binnen een seconde, waar je met controller een maximum snelheid hebt. Ik vermoed zelfs dat hierdoor taktiek relatief belangrijker wordt dan ultrasneller reflexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
*O* Dit zou echt te gek zijn als ze het aankondigen op de E3:

More Evidence Appears on Dreamcast’s Addition to XBLA

Ze hebben het al over Crazy Taxi & Sonic Adventure 1, dat zijn voor mij beide instant buys :P vroeger op de Dreamcast te vaak gespeeld. Ik hoop dan ook echt dat het zo is want de Dreamcast heeft nog meer erg leuke games in zijn portfolio staan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partypas schreef op woensdag 02 juni 2010 @ 17:08:
[...]

[...]

Je kunt je zakgeld beter in de nederlandse economie stoppen :+
Betaal jij het verschil? :)
Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.