The Great HooD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:53:
[...]
Illegaal verkregen?
Ik dacht al dat het een kruising zou zijn tussen Mass Effect en Splinter Cell, niet Conviction mede doordat Conviction niet echt Splinter Cell is. Daarom mijn vraag aan jou, is het Conviction of Splinter Cell?
Ik kan je deze vraag trouwens alleen stellen als jij de vorige Splinter Cell's heb gespeeld...
Besturing is trouwens wel een puntje waar ik heel snel op zou kunnen afknappen, ik speel eigenlijk alleen echt lang spellen als de besturing lekker werkt, Hitman: Blood Money heeft ook zo'n brakke besturing, gelijk onspeelbaar voor mij. Je heb mij iniedergeval warm gemaakt voor de game, in hoeverre je me nog wat warmer kon maken. Kan niet wachten tot overmorgen!
naja gekocht, maar in china, dus legaal issie niet echt nee...
Ik heb wel ooit splinter cell 1 gespeeld, maar da's lang geleden kan me er niet veel van herinneren.
Ik bedoelde iig conviction, aangezien ik die onlangs uitgespeeld heb. Ik heb iig t idee dacht echt stealth spelen hier vrij lastig is, kon iig wel ergens met een alternatieve route wat vijanden ontlopen, maar echt langs ze sluipen is volgens mij vrijwel onmogelijk (weet niet zeker though, niet echt uitgebreid geprobeerd). Ik vond met name het stealth lopen (van dekking naar dekking) makkelijker en een stuk relaxter werken in sc: conviction.
Verder is het soms irritant dat je bij checkpoints ineens wat enemies kan detecten die eerder nog niet werden aangegeven (met een bepaalde skill), dat is wel jammer. Weet niet heel zeker of ze eerder niet werden aangegeven, maar volgens mij niet iig.
De game heeft echter wel weer wat andere dingetjes die leuk zijn,zoals de conversaties en de minigame achtige dingetjes.
Maar goed heb maar 2-3 uurtjes gespeeld ofzo, dus kan dr verder ook niet superveel over vertellen