Acties:
  • 0 Henk 'm!
kthxbye schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:33:
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor €199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700 :9~ ), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten :)

nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
Ik weet slechts 1 betere deal (imo)
Bij de Mediamarkt zelfde pakket + WK2010 = €222
http://www.mediamarkt.nl/...d=14937&pos=1&display=all

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 20-05-2010 18:59 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
kthxbye schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:33:
nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
Het is een leuk spel, ik vind de CE van Alan Wake de moeite waard er zit namelijk een boek bij met wat extra informatie, een bonus disc en de soundtrack op cd.
Ik heb overigens de CE besteld bij de Free Record Shop voor 58 euro, door gebruik te maken van deze couponcode: 35FRSKEESSYK3X (5 euro korting tot 30 mei) en de ANWB-korting (10%)

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

buran schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 19:38:
[...]

Het is een leuk spel, ik vind de CE van Alan Wake de moeite waard er zit namelijk een boek bij met wat extra informatie, een bonus disc en de soundtrack op cd.
Ik heb overigens de CE besteld bij de Free Record Shop voor 58 euro, door gebruik te maken van deze couponcode: 35FRSKEESSYK3X (5 euro korting tot 30 mei) en de ANWB-korting (10%)
in de winkel was de CE gewoon 59,95

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Wat staat er precies in dat boek? Hou zeker van lezen, maar als het alleen maar wat plaatjes en technische info is o.i.d. dan vind ik het niet zo nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Boek:

- Voorgeschiedenis van Bright Falls
- Kort verhaal geschreven door Alan Wake
- 1 hoofdstuk uit The Sudden Stop
- Interviews met verschillende personages uit het spel
- Verschillende krantenknipsels
- ...

Dat soort zaken dus, wel een toevoeging aan het spel :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Hmm, heb sinds kort Star Trek Legacy gekocht voor m'n xbox, sci fi ftw enzo, maar ik heb nu al in in de 2 dagen dat ik de game heb, dat de xbox volledig vastlopen is.. kan niet terug naar dashboard, moet hem echt handmatig uitzetten met de knop aan de voorkant, en weer opnieuw opstarten...

Beetje vermoeiend aan het worden van de vastlopers van dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe komt het dat de Lego Star wars games voor de X360 zo moeilijk te verkrijgen en duur zijn, terwijl ze voor de PS3 voor het oprapen liggen. ik wil nml alle Lego games hebben voor X360. maar die van Star wars zijn zo duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fatal Mind schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:47:
Hmm, heb sinds kort Star Trek Legacy gekocht voor m'n xbox, sci fi ftw enzo, maar ik heb nu al in in de 2 dagen dat ik de game heb, dat de xbox volledig vastlopen is.. kan niet terug naar dashboard, moet hem echt handmatig uitzetten met de knop aan de voorkant, en weer opnieuw opstarten...

Beetje vermoeiend aan het worden van de vastlopers van dat ding...
Heb je dit ook met andere spellen ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Rockvee2 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:33:
[...]

Heb je dit ook met andere spellen ?:)
Niet in deze mate, wel 1 of 2 keer vastloper gehad op Lego batman maar m'n Battlefield Bad Company 2, en Halo ODST heb ik nergens last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Fatal Mind schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 22:52:
[...]

Niet in deze mate, wel 1 of 2 keer vastloper gehad op Lego batman maar m'n Battlefield Bad Company 2, en Halo ODST heb ik nergens last van gehad.
Misschien de game installeren? Of heb je dat al gedaan. Vaak heb je wel eens wat leesfoutjes en 99/100 keer gaat dit goed, maar als je hem installeerd gaat dat meestal beter.

Al ligt het vaak aan het spel wat er niet goed mee omgaat dan aan de xbox

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 01:34:
[...]

Misschien de game installeren? Of heb je dat al gedaan. Vaak heb je wel eens wat leesfoutjes en 99/100 keer gaat dit goed, maar als je hem installeerd gaat dat meestal beter.

Al ligt het vaak aan het spel wat er niet goed mee omgaat dan aan de xbox
Al m'n spellen zijn geinstalleerd, ik zou nog even kunnen proberen om hem opnieuw te installen, dat zou voor m'n save game niet moeten uitmaken denk ik. Maar tis wel frappant dat het bij sommige games is, en sommige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Probeer het eens door hem niet te installeren? :) Heb al meegemaakt dat een spel juist vastloopt als je hem installeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hier niks van! Halo 3 weigert gewoon om te saven :( Hoe kan dit? Ik heb makkelijk genoeg ruimte en m'n andere spellen die saven wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Jaguar645 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:47:
Probeer het eens door hem niet te installeren? :) Heb al meegemaakt dat een spel juist vastloopt als je hem installeerd....
Hmm, intressante insteek, van de week eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dharion
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-09 09:29
v8power67 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:14:
aanbieding bij de bart smit:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-
200 euro een elite en 4 games waaronder halo odst dus je hebt toegang tot beta van reach, en forza 3 en dan 2 andere games. is een absoluut koopje :D
is btw alleen deze week staat in nieuwe folder die ik gisteren kreeg.
Ik heb hem bij de Media Markt gehaald voor 222, ook een Elite maar met Forza 3, Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman (:')) en Fifa 2010 World Cup South Africa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dharion schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:39:
[...]

Ik heb hem bij de Media Markt gehaald voor 222, ook een Elite maar met Forza 3, Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman (:')) en Fifa 2010 World Cup South Africa.
wat is er mis met lego Batman? Vind het een erg vermakelijk spel. Alleen de Xbox loopt er soms door vast. Lego Indiana Jones is ook erg vermakelijk :) . De star wars versies zijn in NL bijna niet te krijgen of erg duur. terwijl de PS3 versies daarvan wel te verkrijgen zijn.

In Duitsland zijn de X360 versies van lego Starwars 1 en 2 makkelijk te vinden. :/ Alleen ja, dan heb je Duits gesproken enzo.

lego Batman kostte mij maar 3 euro samen met Pure. Ik vind van het pakket dat jij jhebt gekocht Pure het slechtste spel.. Kinderachtig gesproken, irritante stemmen.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2010 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 22:48:
In Duitsland zijn de X360 versies van lego Starwars 1 en 2 makkelijk te vinden. :/ Alleen ja, dan heb je Duits gesproken enzo.
In de Lego games wordt toch helemaal niet gesproken? En in de Lego Star Wars games kom je toch alleen maar tekst tegen in het menu en de leader? Dan lijkt me een Duitse versie niet zo'n probleem. Mogelijk is het zelfs een meertalige versie: die voor de GameCube waren in verschillende talen te spelen.
Maar Lego Star Wars 1 en 2 zijn als The Complete Saga voor de huidige consoles opnieuw uitgebracht in een verbeterde en uitgebreidere versie; deel 1 was toch nog voor de originele Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 23:10:
[...]

In de Lego games wordt toch helemaal niet gesproken? En in de Lego Star Wars games kom je toch alleen maar tekst tegen in het menu en de leader? Dan lijkt me een Duitse versie niet zo'n probleem. Mogelijk is het zelfs een meertalige versie: die voor de GameCube waren in verschillende talen te spelen.
Maar Lego Star Wars 1 en 2 zijn als The Complete Saga voor de huidige consoles opnieuw uitgebracht in een verbeterde en uitgebreidere versie; deel 1 was toch nog voor de originele Xbox?
Ik bedoelde de complete saga. maar X360 heeft ook een Star wars 2, vandaar dat ik het Star wars 1 noemde, Binnenkort komt Star wars 3 ook uit, net als harry potter,. het klopt dat er niet in grsproken wordt, maar toch vind ik de Duitse taal niet zo prettig. En iig de Lego batman en Indiana jones'en die ik heb kun je de taal niet wijzigen..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 22-05-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Gaat het taal wijzigen dan niet gewoon zoals alle andere spellen (ik noem maar Viva Pinata/Banjo N&B)? Daar stelt de taal zich in aan de hand van de locale van je xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Nee, Lego Star wars kan ik kiezen uit Engels en Deens (ik heb ze beide ooit bij de lokale MM gekocht voor een tientje per stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Mensen die nog goedkoop een arcade willen hebben met de vier gebruikelijke spellen.
Dailymania -> 122 euro bij afhalen en 132 euro bij bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:00
Tommilio schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:07:
Mensen die nog goedkoop een arcade willen hebben met de vier gebruikelijke spellen.
Dailymania -> 122 euro bij afhalen en 132 euro bij bezorgen.
Arcades hebben een HDMI aansluiting, hebben de oudere Arcade modellen dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:07
Er staat inderdaad bar weinig info, misschien is dit een oude voorraad dump ofzo? Mn vingers kriebelen wel heel erg, zit al een tijdje te kijken naar een leuke aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Vraagje ivm Fallout 3.

Ik heb net de GOTY edition gekocht, maar heb momenteel de normale editie op mijn 360 staan. Deze gaat dus weg, maar kan ik gewoon verder met de gesavede game (iemand trouwens de normale editie overnemen?) of moet ik de oude versie eraf gooien of ben ik dan mijn save kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

^ Je moet voor 1 van de expansions new game doen (weet zo niet welke) anders werkt hij niet fatsoenlijk ofzoiets..

Ik vind zelf trouwens dat je de meeste lol hebt van de expansions als je gewoon vanaf 1 begint ;)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 17:30
Ik zit nog te twijfelen tussen een XBOX 360 en PS3.
Eén vraagje:
Want vinden jullie van het geluid dat de XBOX 360 produceert terwijl je een game speelt die op de HDD is geïnstalleerd? Is het erg luid of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lee245 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:23:
Ik zit nog te twijfelen tussen een XBOX 360 en PS3.
Eén vraagje:
Want vinden jullie van het geluid dat de XBOX 360 produceert terwijl je een game speelt die op de HDD is geïnstalleerd? Is het erg luid of juist niet?
Ik vind van niet, maar ik zet mn versterker bijna altijd aan, op een goed niveau. Erger me sowieso niet echt aan geluid die consoles maken, al is de 360 wel wat erger dan mn PS3, en is mn 60 GB PS3 luidruchtiger dan mn 80GB. Op HDD installeren scheelt sowieso je drive-geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:03
Ik heb helemaal geen last van het geluid van mijn 360, o.a. met spellen als Forza 3, Test Drive Unlimited, Call of Duty (MW2 en WaW), GTA4, Fable2 en nog een paar. Ik installeer alles op de harde schijf (scheelt veel laadtijd en scheelt geluid van de drive).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Wat als alles stil is in de kamer en alleen de XBOX aanstaat. Is het dan erg luid of is het wel te doen? (ook vergeleken met de PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Het is wel merkbaar, maar niet storend.. als er een film of spel op staat hoor je de xbox gewoon niet (of je moet je er op gaan concentreren.. maar dat is gewoonweg dom)

Als je je spellen op de HDD installeert hoor je al helemaal niks meer van je 360 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Ok, bedankt allemaal.
Nu nog wachten op mijn salaris en een leuke aanbieding (arcade) :P
Helaas was ik te laat voor de Dailymania van gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lee245 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:46:
Ok, bedankt allemaal.
Als je de arcade hebt zit er geen HD op, dus heb je wel herrie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Ik heb de HDD al los (2e hands) gekocht. Ik wilde namelijk graag een witte XBOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net toch Red Dead Redemption besteld na alle positieve geluiden. Met dit weer kan het sfeertje zn weg wel vinden. Eerst Alan Wake maar uitspelen (overdag met het licht aan :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Lee245 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:46:
Ok, bedankt allemaal.
Ik denk dat het gewoon afhangt van het volume wat je zelf gebruikt tijdens het gamen. Zolang er iets te horen is zul je het meestal niet doorhebben. Maar heel stil is hij ook niet.

Wat je misschien aan het nadenken kan zetten: heb je last van je pc (of andere pc) waarbij je wel wat geluid hoort vanwege de ventilatoren? Dan kan je het wel als storend ervaren, maar zoals eerder gezegd heb ik mijn geluid toch altijd harder staan.

En als het geluidsverschil de enige reden is dat je anders een PS3 wilt nemen, zou ik toch eerst gaan nadenken wat voor jou nou echt de voor en nadelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
Ik gebruik op dit moment een laptop, dus ik ben een stil systeem gewend. De geluidsproductie vind ik wel belangrijk, maar ik ben geen die-hard gamer, dus heel erg veel zal ik er toch niet op spelen. Ik koop hem voornamelijk om FIFA op te spelen. Aangezien ik al een XBOX controller en HDD heb, ligt de keuze voor een XBOX voor de hand.
In ieder geval bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vond deze in het grappige plaatjes topic, maar sommigen zullen het herkennen :+

Afbeeldingslocatie: http://images.roosterteeth.com/assets/media/9_4bf810154a363.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Laatst online: 13-09-2014
Haha, at hierboven!

Zelf niet geprobeerd, alleen ik had een misdadiger onder de trein gegooid, kreeg geen achievement...

Trouwens, zit er helemaal niemand te wachten op Alpha Protocol?
Nog geen topic gevonden hier op T.net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
The Great HooD schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:50:
Haha, at hierboven!

Zelf niet geprobeerd, alleen ik had een misdadiger onder de trein gegooid, kreeg geen achievement...

Trouwens, zit er helemaal niemand te wachten op Alpha Protocol?
Nog geen topic gevonden hier op T.net...
Je krijgt alleen een achievement door een vrouw op de rails te leggen.

Heb hem zelf vandaag ook gehaald, na aanleiding van deze strip overigens (anders had ik het niet geweten) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hoe vinden jullie Red Dead Redemption dan? K zit er over te denken om hem te halen.

Ziet er wel gaaf uit dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

D4NG3R NL schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 09:38:
Hoe vinden jullie Red Dead Redemption dan? K zit er over te denken om hem te halen.

Ziet er wel gaaf uit dat wel :P
Hij is echt gaaf ;)
Heb er nu 2 uur inzitten, dus nog niet zoveel, maar weet wel dat er heel wat uurtjes in gaat zitten.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik had gisteren toch iets geks: wilde Darksiders weer even verder spelen maar als ik in het speelscherm zat kreeg ik ontzettende artifacts aan de rechterkant van het scherm. Gek genoeg niks te zien als ik in het menu zat en andere spellen deden ook niet gek.

Vreemd, want toen ik mijn Xbox via de vga kabel had aangesloten op mijn monitor was er geen enkel probleem. Nu via hdmi op mijn tv. Zal vanavond eens een foto maken. Aan de Xbox ligt het ook niet want die geeft verder geen errors.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Laatst online: 10-09 22:00
Ik ben opzoek naar van die combi-packs van controller + games. Ik heb er slechts twee gevonden:
- Dixons: Wireless entertainment pack (+ halo wars & fable 2)
- Redcoon: Wireless arcade pack (+ ms pacman, bomberman en nog 2 lame games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
sinds kort de nieuwe FIFA gespeeld , nou was FIFA2010 al grafisch erg sterk en beter dan welk voetbalspel ook maar de nieuwe overtreft het gewoon weer :D echt top, het is zeker de beste tot nu toe. De gameplay is er wederom een beetje op vooruit gegaan!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Ik vond FIFA 2010 juist verschrikkelijk.... De bug met de uitlopende keeper irriteerde ik me dood aan. Daarnaast ook heel veel van die kleine dingetjes waardoor ik dacht: Dit is geen voetbal meer, waarom noemen ze het fifa? Uiteindelijk al maanden niet aangeraakt. Begreep dat de 'keeper-bug' eruit is in world cup 2010. Zal het is testen bij een maatje ofzo. Kopen doe ik ze voorlopig niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
SaphuA schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 10:31:
Ik ben opzoek naar van die combi-packs van controller + games. Ik heb er slechts twee gevonden:
- Dixons: Wireless entertainment pack (+ halo wars & fable 2)
- Redcoon: Wireless arcade pack (+ ms pacman, bomberman en nog 2 lame games)
Je moet hier geluk voor hebben. Ik had bij de Dixons winkel de laatste gekregen met een witte controler. Deze zijn afgeprijst naar 39,95 (even duur als een enkele controller zonder games), waar ook Fable2 en Halo3 in zaten. Winkels krijgen deze versie officieel niet meer uitgeleverd, maar sommige winkels krijgen de laatste binnen. De zwarte versies zijn 59,99 - voor praktisch hetzelfde.

Ik zou even rondkijken of je de witte versie nog ergens kan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Bedankt voor je antwoord. Misschien was ik niet helemaal duidelijk; maar ik ben dus opzoek naar meer van zulke combi packs (dus behalve die 2). De Classics pack is inmiddels besteld, maar we denken er aan er in de toekomst nog een aan te schaffen. Die Arcade pack lijkt me echter nogal waardeloos, dus we zijn opzoek naar andere.

[ Voor 16% gewijzigd door SaphuA op 25-05-2010 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Zover ik weet bestaat die niet, niks gezien in ieder geval. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Wippien schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:24:
sinds kort de nieuwe FIFA gespeeld , nou was FIFA2010 al grafisch erg sterk en beter dan welk voetbalspel ook maar de nieuwe overtreft het gewoon weer :D echt top, het is zeker de beste tot nu toe. De gameplay is er wederom een beetje op vooruit gegaan!
Neem aan dat je die world cup bedoelt....FIFA 11 is nog niet uit... ;)

is die worldcup nog de moeite waard? Twijfel een beetje....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:45:
[...]

Neem aan dat je die world cup bedoelt....FIFA 11 is nog niet uit... ;)

is die worldcup nog de moeite waard? Twijfel een beetje....
Ik vind het wel leuk maar online is wel een drama waardoor ik het bijna niet meer speel. Ik heb de PS3 versie en het zit vol met mensen die gelijk disconnecten als ze zien dat ze niet kunnen winnen.

Ik heb maar 1 keer een wedstrijd die ik won uitgespeeld en hoewel ik niet zo heel goed ben was ik toch echt wel een stuk vaker aan het winnen dan 1 keer :P. Maar dat is dus erg vervelend, ik weet niet hoe het is bij de 360 online maar ik denk dat het niet veel anders zal zijn.

Misschien had ik ook pech hoor bij de match ups, maar het is zo gewoon niet leuk spelen. Bij fifa 10 gebeurde dit ook soms, maar in veel mindere mate.

Vraagje nou ik toch post hier trouwens: Ik heb dus een PS3 en zit er aan te denken om een 360 erbij te kopen (om forza, alan wake en fable bijvoorbeeld te spelen). Ben er nog niet helemaal uit of ik dit zal doen, maar als ik een 360 koop, zou de PS3 boven op de 360 kunnen staan? Of zorgt dit voor problemen met hitte afvoer?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
KingKoning schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 11:35:
Ik vond FIFA 2010 juist verschrikkelijk.... De bug met de uitlopende keeper irriteerde ik me dood aan.
Jah dat heb ik ook wel gemerkt, een lobje doen was nog nooit zo makkelijk.. maar bij de World Cup editie is dat er wel uit, en grafischer dus ook beter :) de game play is er ook beter op geworden! Met name met een bal pasen, voor de rest is de editie leuk uitgewerkt en moet het een soort van voorproefje geven op FIFA 11

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag even deze gekocht voor 39,96 :) Prima deal
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/wahfsk.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 25-05-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
GAIAjohan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 16:59:
Vandaag even deze gekocht voor 39,96 :) Prima deal
[afbeelding]
dat is een mooie prijs! waar? en is ie ook met een zwarte controller beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kthxbye schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:00:
[...]

dat is een mooie prijs! waar? en is ie ook met een zwarte controller beschikbaar?
Dixons :), zwarte controller is 59,95

Btw..
Dixons in Oude Ebbingestraat Groningen heeft nog een X360 pro staan met trivial pursuit en burnout voor 161euro. (Dus met 60GB HDD)

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 25-05-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 14:51:
[...]
Vraagje nou ik toch post hier trouwens: Ik heb dus een PS3 en zit er aan te denken om een 360 erbij te kopen (om forza, alan wake en fable bijvoorbeeld te spelen). Ben er nog niet helemaal uit of ik dit zal doen, maar als ik een 360 koop, zou de PS3 boven op de 360 kunnen staan? Of zorgt dit voor problemen met hitte afvoer?
Zit met dezelfde vraag, iemand die hier een antwoord op kan geven? :D

Verder wordt die Elite niet meer zo warm toch, dus dan lijkt het me geen probleem, maar een bevestiging zou wel zo fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

mauricedb schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:12:
[...]

Zit met dezelfde vraag, iemand die hier een antwoord op kan geven? :D

Verder wordt die Elite niet meer zo warm toch, dus dan lijkt het me geen probleem, maar een bevestiging zou wel zo fijn zijn.
Dat kan, de intake voor de Xbox zit aan de onderkant of als je 'm neerlegt, aan de rechterkant. Iets op de Xbox zetten is geen probleem :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 08:52
Okee goed om te horen. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen, mijn eerste post op tweakers.

Ik heb een vraag ik ben nu bij mijn vriendin maar zij woont in een zuster flat. Nou heb ik mijn xbox360 meegenomen om een beetje te kunnen gamen. Echter het probleem is dat het internet van deze flat via een gebruikers naam en wachtwoord gaat. Als ik op haar laptop firefox opstart komt deze start pagina van de internet service vanzelf naar voren en kan ik het invullen en voila. Maar via de xbox360 heb ik geen flauw idee. Heb bij de settings gekeken werd er niet echt wijzer uit.

Even samengevat: Hoe kan ik via mijn xbox360 inloggen op een internet service die gebruiker en wachtwoord nodig heeft.

Cheers alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 20:30

BM

Moderator Spielerij
GAIAjohan schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:01:
[...]

Zwarte controller heeft volgens mij ook andere games aan boord, wat nieuwer. Meen dat het Halo ODST en nog een andere was.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Halo Wars ipv Halo 3.
http://www.dixons.nl/De_o...ssic.7123502/default.aspx

Wat is trouwens een redelijk prijs om te vragen voor een 60GB HDD, ik wil nml een 250GB..

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 25-05-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:35:

Ik heb een vraag ik ben nu bij mijn vriendin maar zij woont in een zuster flat. Nou heb ik mijn xbox360 meegenomen om een beetje te kunnen gamen. Echter het probleem is dat het internet van deze flat via een gebruikers naam en wachtwoord gaat. Als ik op haar laptop firefox opstart komt deze start pagina van de internet service vanzelf naar voren en kan ik het invullen en voila. Maar via de xbox360 heb ik geen flauw idee. Heb bij de settings gekeken werd er niet echt wijzer uit.

Even samengevat: Hoe kan ik via mijn xbox360 inloggen op een internet service die gebruiker en wachtwoord nodig heeft.

Cheers alvast!
Vraag me af of dat gaat werken. Zal wel inloggen en authenticatie op o.a. mac address zijn. Er zit geen browser o.i.d. in de xbox. Je zou via een crosskabel de laptop met je xbox kunnen verbinden en via ICS de verbinding delen, nadat je bent ingelogd op je laptop via die inlogportal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
@SharkDog, een mogelijke oplossing (denk ik) is om een network bridge te maken van je xbox naar de pc (met een kabeltje). En die pc dus met internet laten verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Vreemd dat niemand nog heeft gemeld hier dat Insomniac Games nu ook voor 360 gaat ontwikkelen. Ze zijn echt een top developer die zo trouw aan Playstation is gebleven dat je zou vergeten dat het een third-party ontwikkelaar is. Dit betekent dat nu eindelijk de deur open staat voor 'platformers' als Ratchet and Clank, het enige genre waar de 360 naar mijn mening echt een tekort aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
[...]

Klopt, je moet alleen geluk hebben bij de witte. Deze is officieel niet meer leverbaar. Dixons Amersfoort had 'm met geluk nog gekregen, de zwarte is alleen nog leverbaar.
Btw..
Dixons in Oude Ebbingestraat Groningen heeft nog een X360 pro staan met trivial pursuit en burnout voor 161euro. (Dus met 60GB HDD)
Damn, dat is een mooie aanbieding! Inclusief Jasper chipset? Jammer dat ik net de Arcade gekocht heb voor 140. Dan moet ik er maar een tweedehands HDD voor kopen, heb ik hetzelfde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
De Microsoft Xbox 360 Wireless Entertainment Pack Classic (Black dus) - €59,99 heeft Halo Wars en Fable II in plaats van Halo 3 en Fable II bij de witte versie. Had eigenlijk liever Halo 3 gehad, maar het blijft op zich ook een mooie aanbieding :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brrrt schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 11:00:
[...]

Klopt, je moet alleen geluk hebben bij de witte. Deze is officieel niet meer leverbaar. Dixons Amersfoort had 'm met geluk nog gekregen, de zwarte is alleen nog leverbaar.
Dixons in de V&D in Groningen heeft er nog 1 nadat ik gister 1 kocht.
[...]

Damn, dat is een mooie aanbieding! Inclusief Jasper chipset? Jammer dat ik net de Arcade gekocht heb voor 140. Dan moet ik er maar een tweedehands HDD voor kopen, heb ik hetzelfde. :P
Ik neem aan dat het een Jasper is, aangezien ik hetzelfde pakket vorig jaar heb gekocht, en ik een Jasper heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:35:

Cheers alvast!
Router neerzetten die die gebr.naam en wachtwoord opslaat en verder alle netwerkadressen uitdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik ben momenteel helemaal into de wat 'oudere' spellen op m'n xbox. Zo heb ik laatsts met veel plezier Tony Hawk's Project 8 zitten spelen (hoewel, behoorlijk onmogelijk om alles op sick, laat staan pro te halen.

Momenteel druk bezig met Viking: Battle for Asgard. Volgens mij is dit spel ook nooit heel populair geweest, maar ik vind het vreselijk vermakelijk. Het speelt lekker simpel, niet te veel diepgang en geen onnodig moeilijke combo's, maar wel veel lol met het afmaken van tegenstanders die soms met honderden tegelijk over je scherm denderen. Heerlijk spel om even een half uurtje te spelen en weer weg te leggen, maar ik heb ook al een avondje door zitten spelen om 'even' naar het volgende eiland te komen, wat je dan ineens alsnog 3,5 uur kost.

Hebben meer mensen dit soort 'vergeten' spellen die ze nog wel eens in de xbox stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de replies op mijn vraag allen, het is gelukt om het via haar laptop door te sturen naar mijn xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
SeamusXanthus schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 09:46:
Vreemd dat niemand nog heeft gemeld hier dat Insomniac Games nu ook voor 360 gaat ontwikkelen. Ze zijn echt een top developer die zo trouw aan Playstation is gebleven dat je zou vergeten dat het een third-party ontwikkelaar is. Dit betekent dat nu eindelijk de deur open staat voor 'platformers' als Ratchet and Clank, het enige genre waar de 360 naar mijn mening echt een tekort aan heeft.
Er zijn niet echt bekende platform spellen, alhoewel ik Crash Bandicoot wel heb voor de Xbox, maar deze was toch vooral bekend van de playstation

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
EcoR schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 14:00:
Hebben meer mensen dit soort 'vergeten' spellen die ze nog wel eens in de xbox stoppen?
Velvet Assassin en Crash Time II, beide niet gewaardeerd, met zeker hun problemen (en ihgv Crash Time z'n "cornyheid") maar zeer vermakelijk om gewoon eens even te spelen. Volgende spel in dezelfde categorie wordt denk ik Destroy all Humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik ben momenteel helemaal into de wat 'oudere' spellen op m'n xbox. Zo heb ik laatsts met veel plezier Tony Hawk's Project 8 zitten spelen (hoewel, behoorlijk onmogelijk om alles op sick, laat staan pro te halen.

Momenteel druk bezig met Viking: Battle for Asgard. Volgens mij is dit spel ook nooit heel populair geweest, maar ik vind het vreselijk vermakelijk. Het speelt lekker simpel, niet te veel diepgang en geen onnodig moeilijke combo's, maar wel veel lol met het afmaken van tegenstanders die soms met honderden tegelijk over je scherm denderen. Heerlijk spel om even een half uurtje te spelen en weer weg te leggen, maar ik heb ook al een avondje door zitten spelen om 'even' naar het volgende eiland te komen, wat je dan ineens alsnog 3,5 uur kost.

Ik heb dit spel ook gespeeld, was een van me eerste xbox spellen. Ik vond het een erg toffe game, precies zoals jij het beschrijft. Ik heb me er wel mee vermaakt, het is af en toe beetje pittig maar over het algemeen ga je niet zo heel vaak dood en lukt het allemaal wel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Viking heb ik ook maar ik kom maar niet dat eerste dorpje in voor dat kristalding/iets. De vijanden blijven maar spawnen :(

Zo af en toe pak ik een spel uit mijn backcatalog en natuurlijk elke dag even Brothers in Arms er in voor de achievements. Kan ook wel met de interne klok aan de gang maar daar heb ik geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Vrijdag schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:11:
Zo af en toe pak ik een spel uit mijn backcatalog en natuurlijk elke dag even Brothers in Arms er in voor de achievements. Kan ook wel met de interne klok aan de gang maar daar heb ik geen zin in :P
Dat zijn zeker die achievements dat je een bepaalde tijd elke dag het spel moet hebben gespeeld (opgestart ;) )

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vrijdag schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:11:
[...]

Viking heb ik ook maar ik kom maar niet dat eerste dorpje in voor dat kristalding/iets. De vijanden blijven maar spawnen :(
Als je je Rune moet opladen? Helemaal rechts van het dorp kun je over de muur klimmen en dan linksom langs de muur sluipen, hoef je er maar een paar te killen voordat je daar bent. Zodra je dat hebt gedaan moet je via je map de aanval openen op het dorp, in je eentje daar naar binnen stormen is inderdaad niet te doen :)

Hiervoor heb ik me ook kostelijk vermaakt met spellen als Crackdown en zelfs Kameo :P. Zeker gezien de belachelijk hoge nieuwprijzen speel ik tegenwoordig een jaar of 2 'achter de hype aan'. Laatste echt nieuwe spel dat ik heb gekocht was Assassins Creed 2, die ik snel heb uitgespeeld en toen weer heb doorverkocht. Op die manier hou ik het voor mezelf nog een beetje leuk zonder dat het qua kosten doorschiet.

Verder ben ik nu eigenlijk wel van plan om binnen afzienbare tijd Red Dead Redemption te kopen, maar dat terzijde... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Slasher schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:15:
[...]

Dat zijn zeker die achievements dat je een bepaalde tijd elke dag het spel moet hebben gespeeld (opgestart ;) )
Ja inderdaad, 100 dagen opstarten of eens in de week voor tien weken ofzo :P Gelukkig kan je gewoon het spel starten, naar chapters en dan weer het spel afsluiten. Kan ik daarna weer leuke dingen gaan doen ;)
EcoR schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 15:20:
[...]

Als je je Rune moet opladen? Helemaal rechts van het dorp kun je over de muur klimmen en dan linksom langs de muur sluipen, hoef je er maar een paar te killen voordat je daar bent. Zodra je dat hebt gedaan moet je via je map de aanval openen op het dorp, in je eentje daar naar binnen stormen is inderdaad niet te doen :)
Ja inderdaad, dat ding moet ik opladen ergens in het midden van de basis. Maar als ik dan het kamp binnen ben gaat het goed totdat ik bij twee boogschutters aankom, dan wordt de hele kudde gealarmeerd en ben ik pate :P
Zal er eens wat guides op naslaan want ik vind het spel verder best leuk.

Enigzins in hetzelfde thema (nuja, ook met noorse mythologie) is Too Human, dat speelde ik toen ik net mijn Xbox had ook regelmatig maar ligt nu nogal te verstoffen.

[ Voor 50% gewijzigd door Vrijdag op 26-05-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Too Human laatst ook gespeeld. Begin beetje matig maar als je er eenmaal in zit.
Jammer dat het er op lijkt dat ze de geplande trilogie niet afmaken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zijn er al mensen hier met ervaring met Alpha Protocol? Spel moet eerdaags in de winkel liggen, maar ik heb nog geen review gezien (behalve die in de PU)... Wel raar voor een"grote" naam.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Willybubba schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:02:
Zijn er al mensen hier met ervaring met Alpha Protocol? Spel moet eerdaags in de winkel liggen, maar ik heb nog geen review gezien (behalve die in de PU)... Wel raar voor een"grote" naam.
Finally, iemand die ook op dit spel zit te wachten... Nog geen topic hier op T.net, niemand die ook maar een woord rept over dit spel. Dit lijkt mij echt een heel sterk spel te gaan worden. Hij komt overmorgen (vrijdag) uit, ik ga hem direct op de release spelen. Reviews zullen binnenkort dan wel gepubliceerd worden denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ik zie net dat vandaag Doom II is verschenen op Xbox Live Arcade, 800MS Points.
Ik vind Doom II zelf veel beter dan Doom 1

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Doom 2?

Gaaf :D K hoop dat er weer co-op is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

The Great HooD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:14:
[...]

Finally, iemand die ook op dit spel zit te wachten... Nog geen topic hier op T.net, niemand die ook maar een woord rept over dit spel. Dit lijkt mij echt een heel sterk spel te gaan worden. Hij komt overmorgen (vrijdag) uit, ik ga hem direct op de release spelen. Reviews zullen binnenkort dan wel gepubliceerd worden denk ik...
Heb er een aantal previews over gelezen maar ik zit er ook zeker op te wachten :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

12Game heeft 'm al op voorraad... In Australie is 'ie al uit. En toch geen review te vinden... Dan maak ik me toch enigszins zorgen over de kwaliteit.

Overigens gaf de PU 'm een 8,4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Uhu, ik heb het zelf ook gelezen, ik snap ook enigszins wel waarom er zo weinig over gesproken wordt. Het is toch geen game die overal wordt aangeprijst en waar er reclame voor wordt gemaakt. Toen hij voor het eerst aangekondigd werd zag je ook al dat er niet zoveel animo was, voor mij blijft het toch wel een gruwelijke game, en 1tje die ik ook zeker ga halen op de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
[...]

Hij is ook al op illegale kanalen gelekt. Komen een stuk sneller wat "userreviews" uit dan.

Lijkt me ook wel tof spel, maar ik geloof dat er geen multiplayer in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

D4NG3R NL schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:16:
Doom 2?

Gaaf :D K hoop dat er weer co-op is :)
DOOM II for XBLA includes split screen co-op over Xbox LIVE, Game clips, 5.1 Surround Sound, enhanced graphics, and HD display support.
Ja dus 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Martinspire schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:43:
[...]

Hij is ook al op illegale kanalen gelekt. Komen een stuk sneller wat "userreviews" uit dan.

Lijkt me ook wel tof spel, maar ik geloof dat er geen multiplayer in zit?
No multiplayer, maar een ijzersterke SP... Naja ik hou er maar over op, ik ga beginnen met wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

WoooOoooOOooo, en toch schat ik in dat zDoom (Doom met een hele hoop modificaties, waaronder detailed lightning & verbeterde textures) er mooier uit ziet/beter speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Check die Crackdown 2 gameplay trailers
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3179487

Zo goed dat ze bij deze game alles op alles zetten om het spel FUN te maken ipv hyperrealistisch. Die tool waar je objecten aan elkaar kan linken als elastiek ziet er heel cool uit. Deel 1 was ook al helemaal geweldig, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Als je objecten aan elkaar wilt linken, kun je ook 's naar Just Cause 2 kijken. Ook pure fun.
Zeg ik als Crackdown fan van het eerste uur, en niet voor die achterlijke Halo code wat me niet kon boeien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
Voor mensen die de witte controller (+ halo 3 & fable 2) zoeken (a 40,-). Dixons in Wijchen heeft er nog 3 (voordat ik langs ging 4 :D). Er staat echter onder dat ze 80,- zijn, maar dat klopt dus niet.

Kan ik mooi net op tijd de zwarte (+ halo wars & fable) die ik besteld had (a 60,-) terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
[...]

ik heb de 1e 2 missies net voltooid, ik vind t wel een leuk spel. Beetje een kruising tussen mass effect en sc:conviction. Moet wel zeggen dat ik het een stuk minder lekker vind spelen als SC: conviction, ben al aardig wat keren dood gegaan door "brakke" besturing , maar misschien dat ik daar nog aan moet wennen. Verder grafisch wat minder, maar goed, 't ziet er allemaal nog wel leuk uit imo...
Hij is iig wel wat lastiger als conviction (op hard vs realistic), maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik soms moeite heb met aimen.
Ga hem de komende dagen zeker nog wat meer spelen, vind t so far iig wel leuk spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Snowdog schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:44:
[...]

ik heb de 1e 2 missies net voltooid, ik vind t wel een leuk spel. Beetje een kruising tussen mass effect en sc:conviction. Moet wel zeggen dat ik het een stuk minder lekker vind spelen als SC: conviction, ben al aardig wat keren dood gegaan door "brakke" besturing , maar misschien dat ik daar nog aan moet wennen. Verder grafisch wat minder, maar goed, 't ziet er allemaal nog wel leuk uit imo...
Hij is iig wel wat lastiger als conviction (op hard vs realistic), maar dat komt denk ik ook een beetje omdat ik soms moeite heb met aimen.
Ga hem de komende dagen zeker nog wat meer spelen, vind t so far iig wel leuk spel...
Illegaal verkregen?

Ik dacht al dat het een kruising zou zijn tussen Mass Effect en Splinter Cell, niet Conviction mede doordat Conviction niet echt Splinter Cell is. Daarom mijn vraag aan jou, is het Conviction of Splinter Cell?
Ik kan je deze vraag trouwens alleen stellen als jij de vorige Splinter Cell's heb gespeeld...

Besturing is trouwens wel een puntje waar ik heel snel op zou kunnen afknappen, ik speel eigenlijk alleen echt lang spellen als de besturing lekker werkt, Hitman: Blood Money heeft ook zo'n brakke besturing, gelijk onspeelbaar voor mij. Je heb mij iniedergeval warm gemaakt voor de game, in hoeverre je me nog wat warmer kon maken. Kan niet wachten tot overmorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
The Great HooD schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 20:53:
[...]

Illegaal verkregen?

Ik dacht al dat het een kruising zou zijn tussen Mass Effect en Splinter Cell, niet Conviction mede doordat Conviction niet echt Splinter Cell is. Daarom mijn vraag aan jou, is het Conviction of Splinter Cell?
Ik kan je deze vraag trouwens alleen stellen als jij de vorige Splinter Cell's heb gespeeld...

Besturing is trouwens wel een puntje waar ik heel snel op zou kunnen afknappen, ik speel eigenlijk alleen echt lang spellen als de besturing lekker werkt, Hitman: Blood Money heeft ook zo'n brakke besturing, gelijk onspeelbaar voor mij. Je heb mij iniedergeval warm gemaakt voor de game, in hoeverre je me nog wat warmer kon maken. Kan niet wachten tot overmorgen!
naja gekocht, maar in china, dus legaal issie niet echt nee...

Ik heb wel ooit splinter cell 1 gespeeld, maar da's lang geleden kan me er niet veel van herinneren.
Ik bedoelde iig conviction, aangezien ik die onlangs uitgespeeld heb. Ik heb iig t idee dacht echt stealth spelen hier vrij lastig is, kon iig wel ergens met een alternatieve route wat vijanden ontlopen, maar echt langs ze sluipen is volgens mij vrijwel onmogelijk (weet niet zeker though, niet echt uitgebreid geprobeerd). Ik vond met name het stealth lopen (van dekking naar dekking) makkelijker en een stuk relaxter werken in sc: conviction.

Verder is het soms irritant dat je bij checkpoints ineens wat enemies kan detecten die eerder nog niet werden aangegeven (met een bepaalde skill), dat is wel jammer. Weet niet heel zeker of ze eerder niet werden aangegeven, maar volgens mij niet iig.

De game heeft echter wel weer wat andere dingetjes die leuk zijn,zoals de conversaties en de minigame achtige dingetjes.

Maar goed heb maar 2-3 uurtjes gespeeld ofzo, dus kan dr verder ook niet superveel over vertellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ok, nice.

Besturing in Conviction is inderdaad goed, van muurtje naar muurtje ging inderdaad wat minder soepel/snel. Ik bedoelde qua gameplay, dat het sneaken wel van het 1e uur is, je kan lichamen verslepen etc.
De gesprekken waarvan je zelf kan antwoorden vind ik ook echt heel goed gedaan, met ME vond ik dat 1 van de sterkste punten van de game. Moet Mass Effect 2 nog wel spelen, heb hem inmiddels aangeschaft maar ben de laatste tijd druk bezig met andere games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
Waha ik heb net mijn XBOX360 uit elkaar gehaald omdat hij telkens vast liep. Dus andere DVD speler erin gedaan van een andere XBOX360 en weer dicht gedaan.
Juist weer aangezet Red Ring Of Death RIP voor mijn xbox 360 na 3 trouwe jaren.

Het was een ware eer om het een euthanasie te geven :)

Ik wou toch al een elite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:30
Als je zelf je drive kan vervangen, dan kan je ook wel zelf je RROD fiksen. Of iig een poging wagen. Ik heb het laatst ook gedaan. Brakke xbox opgekocht voor 15 euro. 2 tientjes aan spullen uitgegeven (thermal paste en wat moertjes geloof ik). Paar uurtjes klussen met zn 2en en nu staan er 2 boxen :P

Internet staat vol met guides. Ik zou zeggen waag een poging, kapot issie toch al :P

[ Voor 10% gewijzigd door KingKoning op 27-05-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 10:39

LoneWolf

Just a Byte

* LoneWolf Heeft net ook een Xbox 360 Elite gekocht

Heb de mediamarkt aanbieding van 222 (met als extra Fifa 2010 South Africa tov die van de Intertoys) maar gekocht, maar dan met een extra controller er bij, deze bundel was 262 nu.

De intertoys had de bundel van 199 niet meer op voorraad, heb gevraagd voor bestellen, maar toen hij in de computer keek stond daar een levertijd van 2 a 3 weken. Ze konden er per filiaal maar 2 per keer bestellen zelfs.
En aangezien er al 2 in bestelling stonden kon dat dus pas weer besteld worden als die 2 geleverd waren.

[ Voor 6% gewijzigd door LoneWolf op 27-05-2010 15:52 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iconlast
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 17:42
KingKoning schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 09:29:
Als je zelf je drive kan vervangen, dan kan je ook wel zelf je RROD fiksen. Of iig een poging wagen. Ik heb het laatst ook gedaan. Brakke xbox opgekocht voor 15 euro. 2 tientjes aan spullen uitgegeven (thermal paste en wat moertjes geloof ik). Paar uurtjes klussen met zn 2en en nu staan er 2 boxen :P

Internet staat vol met guides. Ik zou zeggen waag een poging, kapot issie toch al :P
Waha :D mischien zondag even kloten eraan maar 2 tientjes is inderdaad niets ik vraag me dan ook af hea mocht ie werken dan wil ik het gaan modden :P

Andere CPU koeler maar welke? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
hmm nog even klein stukje over alpha protocol, heb nog even paar uur gespeeld en wat me opvalt is dat de AI vrij slecht is.. Dat is in sommige gevallen wel jammer (lopen zo je gun in). Verder heb ik er een beetje spijt van dat ik hard heb gekozen want vind het best frustrerend moeilijk in de huidige missie T_T hopen maar dat er nie teveel van dit soort missies tussen zitten ><;
opzich wel positief tho, want meeste spellen speel je op hard nog vrij eenvoudig uit >_<;
Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.