Hoofdmenu>Theater
Ander perspectief kun je met Y geloof ik doen, of klikken met je rechter stick.
Ander perspectief kun je met Y geloof ik doen, of klikken met je rechter stick.
:D
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
:D
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
heb 3 weken geleden punten en Sega Megadrive Collectie gekocht, ik wist dat die toko traag was. Punten heb ik gister binnen gekregen en op die andere wacht ik nog (wel netjes om de paar dagen dat ze nog met de leverancier bezig zijn) terwijl er verzenden binnen 3 dagen staat.Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:23:
Moet ff mijn ei kwijt hoor.
Bestel iig niet meer bij Zavvi. Had 'LIPS 80's Bundled including MicrophoneS' besteld.
Komt pakketje na weken vertraging binnen ivm leverproblemen en zit er slechts 1 mic in !
Stuur dus een klacht en krijg doodleuk terug dat er nergens daadwerkelijk 2 stond en ze de s van microphones eraf hebben gehaald. Bedanken me voor de tip en dat was het...
Als ik dit eerder had geweten dan had ik 'number one hits' besteld. Daar staat wel duidelijk bij met 2 mics.
Wat een baggertent zeg
So many games so little time...
Sorry maar dat is echt de schuld niet van Zavvi. Die bundel wordt gewoon enkel geleverd met 1 microfoon en had je wat gegoogled ging je dit weten.Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:23:
Moet ff mijn ei kwijt hoor.
Bestel iig niet meer bij Zavvi. Had 'LIPS 80's Bundled including MicrophoneS' besteld.
Komt pakketje na weken vertraging binnen ivm leverproblemen en zit er slechts 1 mic in !
Stuur dus een klacht en krijg doodleuk terug dat er nergens daadwerkelijk 2 stond en ze de s van microphones eraf hebben gehaald. Bedanken me voor de tip en dat was het...
Als ik dit eerder had geweten dan had ik 'number one hits' besteld. Daar staat wel duidelijk bij met 2 mics.
Wat een baggertent zeg
Dat is toch een keuze die je zelf maakt ? Je kan ook de volle mep betalen en het in de winkel halen. Dan heb je het gelijk in handen. Post uit het buitenland is geen betrouwbare factor en al helemaal niet als het om snelheid gaat.DigiGizmo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:38:
[...]
heb 3 weken geleden punten en Sega Megadrive Collectie gekocht, ik wist dat die toko traag was. Punten heb ik gister binnen gekregen en op die andere wacht ik nog (wel netjes om de paar dagen dat ze nog met de leverancier bezig zijn) terwijl er verzenden binnen 3 dagen staat.
Zavvi is goedkoop en leuk, maar heb geen haast daar !
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 11-05-2010 11:20 ]
Als je wat terugstuurt naar play.com gaat dat naar een adres op het vasteland. Zelf ervaring mee....Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:53:
Uuhm de verzendkosten (zonder aantekenen) naar de kanaaleilanden (play.com, zavvi, thehut enz) zijn 18,80 lol
Elect a clown, expect a circus.
oh dat wist ik ook vooraf hoor, games die ik NU wil spelen haal ik toch gewoon hierBeakzz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:18:
[...]
Dat is toch een keuze die je zelf maakt ? Je kan ook de volle mep betalen en het in de winkel halen. Dan heb je het gelijk in handen. Post uit het buitenland is geen betrouwbare factor en al helemaal niet als het om snelheid gaat.
Het is helemaal niet erg als je voor weinig op de eerste rij wil zitten, maar dan niet zeuren dat de voorstelling later begint![]()
Ik heb zeker meer dan 50 bestellingen gedaan bij Hut/Zavvi en eerst was alles van zavvi er binnen een week en deed The Hut er lang over en de laatste tijd andersom. Maakt mij verder niet uit wanneer het binnenkomt, want ik koop altijd in een opwelling en dan kan het maanden liggen voordat ik het aanraak
Het is ook niet voor niks dat de verzendkosten zo laag zijn. Het kan in ieder geval geen high priority zending zijn dan .
Enjoy the joy
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 11-05-2010 15:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
death tank. een beetje worms achtig. 4 tankjes in 1 wereld. je schiet op elkaar en de laatse die overblijft wint.Hoedje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:29:
Ik ben nog op zoek naar een leuk Xbox Live Arcade multiplayer spel (met 2 of meer). Qua "grote" spellen speel ik regelmatig Guitar Hero / Rock Band, Fifa, Modern Warfare, Lego Star Wars en GoW in co-op modus. Maar soms wil je wel eens wat anders.Worms blijft eigenlijk altijd leuk. Castle Crashers vind ik wat tegenvallen.
Wat zijn aanraders?
Helaas niet nee...alleen FAT32 en (raar maar waar) HFS+Wippien schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:19:
Kan die XBOX360 niet met NTFS om, jawel toch?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Misschien is die Sega Megadrive collectie wat voor je? Het is wel wat gedateerd en over het algemeen slechts 4:3 maar er zitten toch best leuke spelletjes tussen.Hoedje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:29:
Ik ben nog op zoek naar een leuk Xbox Live Arcade multiplayer spel (met 2 of meer). Qua "grote" spellen speel ik regelmatig Guitar Hero / Rock Band, Fifa, Modern Warfare, Lego Star Wars en GoW in co-op modus. Maar soms wil je wel eens wat anders.Worms blijft eigenlijk altijd leuk. Castle Crashers vind ik wat tegenvallen.
Wat zijn aanraders?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
mmm en die ondersteunen maar files tot een bepaalde waarde waardoor je als je HD films wilt afspelen deze moet streamen via het netwerk.ijskonijn schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:58:
[...]
Helaas niet nee...alleen FAT32 en (raar maar waar) HFS+
Enjoy the joy
Ga naar je aankoopgeschiedenis, daar kan je hem opnieuw downloadenCooler_King schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:
Misschien een domme vraag maar ik zag dat Ultimate Mortal Kombat 3 van Arcade is afgehaald enkele maanden terug en daar baal ik enorm van.. is er dus geen enkele manier meer om deze te krijgen?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik heb heb dus nooit gekocht, maar zou dat wel graag willen nog.. Naja, maar hopen dan dat ie ooit nog eens terugkomtBoeboe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:26:
[...]
Ga naar je aankoopgeschiedenis, daar kan je hem opnieuw downloaden
misschien kan je m proberen te downloaden via torrent ofzo, heb t zelf nooit geprobeerd, maar volgens mij moet dat kunnen... ff downloaden copy-en naar HD dan in game menutje zal je m wel kunnen kopen denk ikCooler_King schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:
Misschien een domme vraag maar ik zag dat Ultimate Mortal Kombat 3 van Arcade is afgehaald enkele maanden terug en daar baal ik enorm van.. is er dus geen enkele manier meer om deze te krijgen?
Ik ga hem zo ook halen en dan morgen in 1 run uitspelenSnowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:00:
Vandaag ook maar eens alan wake gehaald, na de niet echt positieve reviews van vele sites en "lage" metacritic score, maar ik vind em eik boven verwachting goedben ongeveer op de helft en vind t echt toffe game en kan me (vooralsnog) niet vinden in de kritiekpunten van veel reviews (gedateerrd, veel repetitie en wapens verlieze vaak). animatie is niet top, maar ik stoor me er totaal niet aan...
Voor de mensen die nog twijfelen, niet naar de reviews luisterne en gewoon halen
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik dacht dat hij vrijdag pas uit kwam?Snowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:00:
Vandaag ook maar eens alan wake gehaald, na de niet echt positieve reviews van vele sites en "lage" metacritic score, maar ik vind em eik boven verwachting goedben ongeveer op de helft en vind t echt toffe game en kan me (vooralsnog) niet vinden in de kritiekpunten van veel reviews (gedateerrd, veel repetitie en wapens verlieze vaak). animatie is niet top, maar ik stoor me er totaal niet aan...
Voor de mensen die nog twijfelen, niet naar de reviews luisterne en gewoon halen
ik heb m van de in de staat hier, maja woon in China dus vrees dat jij daar weinig aan hebtijskonijn schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:47:
[...]
Ik dacht dat hij vrijdag pas uit kwam?
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?
Ow hahaha.Snowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:32:
[...]
ik heb m van de in de staat hier, maja woon in China dus vrees dat jij daar weinig aan hebt
Zo negatief zijn de reviews toch niet, op de enkele 7 na? Volgens mij scoort 'ie op Metacritic ook ongeveer net zo hoog als de oude Max Paynes.Snowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:00:
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
true, maar goed had toch wel op minimaal een 9 geteld na alle hype en de dev time.... maar goed wat mij betreft issie dikke 9 waardWillybubba schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:40:
[...]
Zo negatief zijn de reviews toch niet, op de enkele 7 na? Volgens mij scoort 'ie op Metacritic ook ongeveer net zo hoog als de oude Max Paynes.
Bombermann is wel een goede tipBoeboe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:43:
Final Fight is wel eens leuk, maar nogal simplistisch en kort. Voor mij blijft Castle Crashers men favoriete 4-player multiplayer, maar dat is dus niet jouw ding. Bomberman is ook een aanrader.
Not really.Toevallig geen liefhebber van bullethell smups? Anders lekker met zen twee Ikaruga of Excelica Triggerheart
Dat lijkt me ook wel leuk. Ik zal de demo proberen, het lijkt me wel erg veel op Worms lijken qua gameplay.KingKoning schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:58:
[...]
death tank. een beetje worms achtig. 4 tankjes in 1 wereld. je schiet op elkaar en de laatse die overblijft wint.
Voor mij nostalgie (zit ook een 'classic' versie in) maar ook de vernieuwde versie is leuk. kan met 4 man op 1 box
Zal ik ook even naar kijkenVrijdag schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:04:
[...]
Misschien is die Sega Megadrive collectie wat voor je? Het is wel wat gedateerd en over het algemeen slechts 4:3 maar er zitten toch best leuke spelletjes tussen.
Oh, en Feeding Frenzy, dat is ook grappig
Ik ben vooral op zoek naar wat simpele arcade achtige spelletjes. Dus het moet zeker casual-friendly zijn. Stiekum mis ik m'n Wii een beetje voor dat soort simpele arcade lokale multiplayer spellen. Hopelijk wordt Natal een mooi alternatief.SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:10:
Heavy Weapon is ook erg leuk als chaos je ding is. Tot 2 player coop campaign of 2-4 player survival modes (online + offline). Die survival mode is niet casual-friendly, campaign wel.
South Park is 4 player coop, als je tower defense leuk vindt.
Dan heb je nog 2 player coop spellen als
Splosion Man, geniale coop (niet casual-friendly, doorzettingsvermogen required)
Arcadian Warriors (of zoiets)
Assault Weapon
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Late reactie, maar effe ter verduidelijking:MartijnS72 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:05:
[...]
Heb je al geprobeerd of de tweede controller ook zo vreemd doet met oplaadbare batterijen?
Als je altijd een snellader gebruikt om de batterijen te laden, en ze zijn al wat ouder, dan kan het zijn dat ze ondertussen veel minder dan die 2600mAh leveren en minder goed werken... Hoewel het vreemd is dat de duracells uit de andere controller ook gelijk leeg lijken te zijn (al schrijf je er niet bij hoe lang die al gebruikt zijn).
Overigens vind ik het verbruik van de Xbox-controllers wel vreemd. Tegenwoordig gebruik ik voor zowat alles Eneloop batterijen - slechts 2000mAh, maar lopen niet leeg als ze niet gebruikt worden. Die werken prima in Wii-motes en digitale camera's, maar gaan in mijn Xbox-controllers maar heel kort mee, misschien een uurtje of vijf. En als de controller zegt dat ze leeg zijn, geeft het batterijsymbool op het scherm nog gewoon twee balkjes aan. Als ik dan GPs van 2700mAh of Conrads van 2500mAh gebruik gaan ze wel weer zo'n 20/25 uur mee, of soms zelfs langer, afhankelijk van het type spel.
Opvallend: als ik de lege batterijen test is er maar 1 echt leeg, de andere is (zo goed als) vol. Gebeurt ook wel eens in andere apparaten, maar meestal niet met zo'n groot verschil tussen beide batterijen.
[ Voor 13% gewijzigd door Oulewappeur op 13-05-2010 15:23 ]
Dat knipperen dat gebeurd bij mij ook als er bij het dashboard nog 2 streepjes staan hoorOulewappeur schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:30:
[...]
Late reactie, maar effe ter verduidelijking:
De GP's zijn gloednieuw(heb ze speciaal voor de xbox gekocht)
Ik gebruik wel een snellader (maar niet van GP), maar als de snellader aangeeft dat ze vol zijn dan haal ik ze eruit
De Duracell's waren nog niet gebruikt en hadden alleen maar ind e 2de controller gezeten en gaven ook nog 4 streepjes aan toen ik ze erin deed.
Moet ik er bij zeggen: Het feit dat hij dus ging knipperen alsof hij leeg was gaf hij nog 2 streepjes in dashboard!
Edit:
Contact gehad met Xbox support. Zelfs VANDAAG zitten er mensenJemig zeg wat een vriendelijke support desk is dat! Geholpen door een jonge gast die ongeveer in dezelfde leeftijds categorie als ik zit denk ik en ook wel wat uurtjes achter de xbox doorbrengt heb ik zo het gevoel
Ik krijg verzendlabels van UPS toegestuurd per e-mail deze moet ik uitprinten, op een verzendsdoosje plakken en dan met UPS opbellen om een afspraak voor het afhalen te maken :D! Zodra hij dan daar aankomt in het service center word er onmiddelijk een nieuwe controller opgestuurd ^^!
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb hetzelfde pakket net bij de webshop van de Mediamarkt besteld voor nog een tientje goedkoperkthxbye schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:00:
Ik ben van plan om een Xbox 360 te gaan kopen als ik mijn nieuwe HDTV binnenkrijg volgende week, speciaal voor Alan Wake. Nu zag ik deze aanbieding:
http://www.wehkamp.nl/gam...CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwL
Is dit een goede actie/prijs? De Arcade variant alleen is €149, dus voor een tientje meer heb ik dan 2 games, inclusief een extra wireless controller. Lijkt mij een goede deal, toch? Doen?
Ik zou een xbox 360 elite kopen met een harddisk(de zwarte) anders zit je altijd met het lawaai van de dvd speler.kthxbye schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:00:
Ik ben van plan om een Xbox 360 te gaan kopen als ik mijn nieuwe HDTV binnenkrijg volgende week, speciaal voor Alan Wake. Nu zag ik deze aanbieding:
http://www.wehkamp.nl/gam...CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwL
Is dit een goede actie/prijs? De Arcade variant alleen is €149, dus voor een tientje meer heb ik dan 2 games, inclusief een extra wireless controller. Lijkt mij een goede deal, toch? Doen?
Boeboe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:35:
Ga naar Resident Evil in de marketplace en download gewoon de content opnieuw.
Nou, dat is lekker. Als ik naar memory ga dan staat Resident Evil Gold edition op incomplete. Het enige wat ik kan doen is deleten. Wat al wel is gedownload zijn de extra figures maar daar heb ik dus verder geen moer aan. De code is natuurlijk al gebruikt dus die kan ik niet nog eens redeemen.The Great HooD schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:43:
Als je iets heb gekocht is het voor altijd van jou....
Je kan het dus zo vaak als het moet overnieuw downloaden...
[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 14-05-2010 19:46 ]
Boeboe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:43:
Als je het niet op de marketplace terugvindt, ga je naar "account management", open "download history" en download jouw gold edition opnieuw. Sommige mensen kappen wel heel graag op alles wat MS doet.
Dat is toch niet dezelfde aanbiedingXental schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:03:
[...]
Ik heb hetzelfde pakket net bij de webshop van de Mediamarkt besteld voor nog een tientje goedkoper![]()
http://www.mediamarkt.nl/...d=14937&pos=2&display=all
Zal een 120 GB schijf genoeg zijn? Ik ben idd wel van plan om een harde schijf te kopen, maar kort rekensommetje:Huntingduck schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:30:
[...]
Ik zou een xbox 360 elite kopen met een harddisk(de zwarte) anders zit je altijd met het lawaai van de dvd speler.
[ Voor 9% gewijzigd door honmashinsei op 15-05-2010 11:50 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Kan niet, tenzij je 0G hebt. Als je ook maar 1G hebt kun je t niet verwijderen.Timocos schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:22:
Een tijdje terug had ik een optie gezien waarmee je games inc. Achievement Points kon verwijderen, maar die optie kan ik niet meer vinden. Kan wel gewoon het spel verwijderen, maar de AP blijven er wel, terwijl ik die niet meer wil hebben. Weet iemand waar deze optie zit ?
bart smit aanbieding link werkt nietkthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:41:
[...]
Zal een 120 GB schijf genoeg zijn? Ik ben idd wel van plan om een harde schijf te kopen, maar kort rekensommetje:
Elite met harddisk 120 GB €230
+ Wireless controller = €27
Totaal = €257.
Arcade Wehkamp actie incl. extra wireless controller = €160
+ 250 GB harddisk = €100
samen €260.
Het scheelt dus niet erg veel, echter bij de Arcade versie heb ik 130 GB meer, én 2 games (Halo ODST en Forza 3). Is het dan wel de moeite waard om voor Elite te gaan? Of is Elite echt stukken beter qua geluid? Als je op de Arcade een harde schijf aansluit, heb je dan ook nog zo'n last van het geluid?
-edit-
Deze aanbieding ziet er nog beter uit!: http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-
[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 15-05-2010 11:46 ]
Neem contact met ze op, misschien hebben ze nog 'doos-schade' liggen. Ik had die set voor 150,- euro met nog een extra gratis controller. En tot mijn verbazing was er niet eens 'doos-schade', en garantie heb je toch.kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:50:
Heb hem even aangepast, het is inderdaad deze aanbieding.
[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 15-05-2010 11:56 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bedankt voor de tip, ik heb ze even gemaild!NeoMe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:55:
[...]
Neem contact met ze op, misschien hebben ze nog 'doos-schade' liggen. Ik had die set voor 150,- euro met nog een extra gratis controller. En tot mijn verbazing was er niet eens 'doos-schade', en garantie heb je toch.
Aangezien Intertoys dezelfde leverancier heeft als Bartje Smit is die aanbieding ook bij de webshop van Intertoys. Alleen kan ik er niet achter komen wat het verschil is, Bart Smit adverteert met een besparing van €170.95, terwijl naar mijn idee de intertoys precies dezelfde aanbieding heeft, maar die is van €249.99 voor €199.99. €50,- verschil.
[ Voor 9% gewijzigd door n41r0j op 15-05-2010 13:19 ]
Dit blijf ik jammer vinden.. ik wou dat er een manier was om alle GamerScore voor 1 spel te kunnen verwijderen.. als je het bijv voor een paar dagen hebt geleend OID. Of als je de achievements gewoon nog een keer wilt halen.Exorcist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:28:
[...]
Kan niet, tenzij je 0G hebt. Als je ook maar 1G hebt kun je t niet verwijderen.
Die prijzen wat het zogenaamd eerst was kloppen toch vaak niet.
Meteen doen, lijkt me een geweldige deal. Zeker met die ODST controllerkthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:29:
[...]
Dat is toch niet dezelfde aanbiedingMijn aanbieding heeft 2 controllers, en de games Halo ODST en Forza 3 erbij?
[ Voor 16% gewijzigd door MochiGohan op 16-05-2010 12:16 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 16-05-2010 12:46 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Klopt bij mijn elite ook (hier los te koop http://www.xboxhome.nl/pr...0-hdmi-kabel-xbox-360.htm)fZeroNewbie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:29:
Bij mijn elite zat een speciale "break out" kabel met daarop de optische uitgang. Je kunt die ook los kopen als het goed is.
[ Voor 79% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2010 13:48 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Nee, 3x6,25 + 9x12,50 + 24,50 = 155,75 Euro.D4NG3R NL schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:45:
^
Lolwut?
Das zeg maar uuh....
12x7 euro = 84 euro?
Lijkt me gelul...
[ Voor 7% gewijzigd door Exar op 16-05-2010 13:51 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Tweakers zijn over het algemeen slim genoeg om dat prima in de gaten te houden, elke provider heeft wel een of andere belstatus. Desnoods gebruik je hem alleen om te sms'en, je hoeft verder geen kosten te maken. Kunt ook gewoon de simkaart meteen weg flikkeren als je daar bang voor bent.Exar schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:49:
[...]
Nee, 3x6,25 + 9x12,50 + 24,50 = 155,75 Euro.
Ook niet zo duur, waarschijnlijk hopen ze dat je er daadwerkelijk mee gaat bellen, want 50 minuten / sms is natuurlijk niet zo veel... (edit: lol, 0,30€ per minuut/sms buiten de bundel!)
Tja, maar 155 Euro is ook weer niet zo super dan he, voor een Arcade 360 (geen harddisk!).NeoMe schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:52:
[...]
Tweakers zijn over het algemeen slim genoeg om dat prima in de gaten te houden, elke provider heeft wel een of andere belstatus. Desnoods gebruik je hem alleen om te sms'en, je hoeft verder geen kosten te maken. Kunt ook gewoon de simkaart meteen weg flikkeren als je daar bang voor bent.
Je krijgt één extra controller, en twee betere games dan bv Lego & Indiana en een goedkoop mobieltjeExar schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:59:
[...]
Tja, maar 155 Euro is ook weer niet zo super dan he, voor een Arcade 360 (geen harddisk!).
[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2010 14:01 ]
Die heb ik vanmiddag gehaald bij de MMMochiGohan schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:34:
[...]
Klopt bij mijn elite ook (hier los te koop http://www.xboxhome.nl/pr...0-hdmi-kabel-xbox-360.htm)
[afbeelding]
Die aanbieding heb ik ook gekochtNeoMe schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:44:
XBOX 360 + Twee Controllers + 2 Games ( ODST + FORZA ) en een Samsung E1080.
3 x 6,25 + 9 x 12,50 = 130,- + 24,50 aansluitkosten is totaal 155,-
Je krijgt dan ook nog eens 50 minuten of 100 smsjes.
*Niet vergeten op te zeggen, beste is meteen opzegbrief versturen*
http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453451736
[ Voor 36% gewijzigd door Sport_Life op 16-05-2010 17:43 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Tering, zit daar een addertje onder het gras? Dat is echt ruim €50 goedkoper dan waar dan ook.kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:50:
Heb hem even aangepast, het is inderdaad deze aanbieding.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2010 17:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Maar uitvallen daarbij en daarna niet meer aanwillen is voor mijn al genoeg reden. Daarbij gaf hij aan dat de duracell's die nu in mijn controller zitten bij die controller half leeg was en bij mijn huidige controller zit hij nogsteeds op 4 strepencryonic90 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:37:
[...]
Dat knipperen dat gebeurd bij mij ook als er bij het dashboard nog 2 streepjes staan hoor
Volgens mij klopt die indicatie gewoon van geen kant, ook niet met alkaline batterijen, dus daar zou je niet vanuit moeten gaan, want dat zal eerst toch niet veranderen denk ik.
Via de toslink of met een plugje (minijack)?Sport_Life schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:42:
[...]
Die heb ik vanmiddag gehaald bij de MM. Alles aangesloten op de z5500.. werkt het niet. Nieuwe zekeringen... nog steeds niet
.
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2010 11:17 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb hem via toslink aangesloten op een z5500 en bij mij werkt het prima. Wel allemaal goed ingeplugd?Sport_Life schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:42:
[...]
Die heb ik vanmiddag gehaald bij de MM. Alles aangesloten op de z5500.. werkt het niet. Nieuwe zekeringen... nog steeds niet
.
motabeatz.com
Ik heb het via de mail even aan ze gevraagd, ik ben benieuwd of ze het antwoord weten. Ook hadden ze mijn vraag of er misschien eentje was met beschadigde doos, voor een nóg lagere prijs niet helemaal goed begrepen, te zien aan het antwoord:Angeloonie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:43:
[...]
Tering, zit daar een addertje onder het gras? Dat is echt ruim €50 goedkoper dan waar dan ook.
Is het misschien geen Jasper ofzo?
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Dit artikel is uit de winkel teruggeroepen om online te verkopen, maar de dozen zijn niet beschadigd.
Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice/Internet
[ Voor 48% gewijzigd door honmashinsei op 17-05-2010 12:34 ]
BS heeft dat soort acties wel vaker. Ergens eind vorig jaar hadden ze Elites voor 150euro. Mijn PS3 fat heb ik er ook weg voor 180euro.Angeloonie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:43:
[...]
Tering, zit daar een addertje onder het gras? Dat is echt ruim €50 goedkoper dan waar dan ook.
Is het misschien geen Jasper ofzo?
[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 17-05-2010 13:21 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Het is nog wel dezelfde aanbieding, zie de disclaimer:GAIAjohan schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:18:
[...]
BS heeft dat soort acties wel vaker. Ergens eind vorig jaar hadden ze Elites voor 150euro. Mijn PS3 fat heb ik er ook weg voor 180euro.
De actuie waarove rwordt gesproken in dit topic is overigens weg..
Deze is er nog wel:
http://www.bartsmit.com/360-xbox-elite-voordeelpack
Overigens zijn Pure en Lego batman eigenlijk geen geld waard. Laatst op de rommelmarkt voor 3euro gekocht
Ontvang nu bij elk Xbox 360 Elite pakket de volgende games: Halo ODST en Forza 3, Pure en Lego Batman.
Is dat zo?Vrijdag schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:48:
E-Plaza is toch de gameversie van Bart Smit, net zoals Game mania die van de FRS is?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Tis een free roaming game, dus de kans is nihil dat er een demo uit komt. Van GTA zijn ook nooit demo's uitgekomen zover ik weet.Stalllone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:53:
Ik begin stiekum toch ook wel interesse te krijgen in Red Dead Redemption. Weet iemand of er hier een demo van komt?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Crackdown en Just Cause 2 hebben dan wel weer een demo gehad, maar aangezien dit Rockstar is, zal het idd wel niet.BM schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:02:
[...]
Tis een free roaming game, dus de kans is nihil dat er een demo uit komt. Van GTA zijn ook nooit demo's uitgekomen zover ik weet.
Hmmz, je hebt gelijk. Maar Rockstar doet het meestal niet, wat ik wel begrijpelijk vind eigenlijk.Kheldar schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:27:
[...]
Crackdown en Just Cause 2 hebben dan wel weer een demo gehad, maar aangezien dit Rockstar is, zal het idd wel niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik eigenlijk ook, maar ik ben totaal geen fan van GTA namelijk. (aangezien dit toch beetje GTA in Western isKingKoning schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:47:
Die demo heb je ook niet nodigna 1,5 trailer was ik verkocht
Da's niet misselijkBM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:
[...]
Hmmz, je hebt gelijk. Maar Rockstar doet het meestal niet, wat ik wel begrijpelijk vind eigenlijk.
Maar denk dat weinig mensen nog twijfelen aan de kwaliteit van dat spelGemiddelde reviewscore 9,5/10 op basis van 24 reviews
Sinds vrijdag staat hij ook al uitgebreid op de nieuwsgroepen....PWM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:53:
[...]
Da's niet misselijkMijn zwager heeft hem inmiddels binnen, ik hoop hem vanmiddag te scoren
Blijkbaar wordt er wat minder op releasedate gelet bij deze titel.
Het schijnt dat deze game wel checkpoints kent.....een groot gemis in GTA IV en de reden dat ik die nooit heb uitgespeeld.Stalllone schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:06:
[...]
Ik eigenlijk ook, maar ik ben totaal geen fan van GTA namelijk. (aangezien dit toch beetje GTA in Western is).
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je laat een game liggen, vanwege de checkpointsL1nt schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:12:
[...]
Het schijnt dat deze game wel checkpoints kent.....een groot gemis in GTA IV en de reden dat ik die nooit heb uitgespeeld.
Ben ik wel benieuwd hoe jullie dat voor elkaar krijgen, de plaatselijke dixons wou iig niet meewerken ivm boycot die er blijkbaar toch wel op zitPWM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:53:
[...]
Da's niet misselijkMijn zwager heeft hem inmiddels binnen, ik hoop hem vanmiddag te scoren
Blijkbaar wordt er wat minder op releasedate gelet bij deze titel.
[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 18-05-2010 13:04 ]
kan me wel vinden in l1nt zijn verhaal. Waar ik me bij gta soms ook aan dood irriteer was dat checkpoints in missies er niet waren. Oftewel als je dood ging of ff stom het water in reed met je auto oid dan kon je helemaal opnieuw beginnen. Inclusief soms iemand ophalen en naar de andere kant van de stad rijden.Stalllone schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:36:
[...]
Je laat een game liggen, vanwege de checkpoints(of vat ik het verkeerd op?). GTA-achtige games zijn toch ook gewoon leuk om zomaar wat te ronddwalen in de stad enzo
& natuurlijk multiplayer.
Daarom lijkt mij deze game juist vetlekker exploren, multiplayer, free-roamin in een setting die ik wel tof vind.
Probeer de lokale Videoland eens, die zijn meestal wat vrijgeverigerSlasher schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:48:
[...]
Ben ik wel benieuwd hoe jullie dat voor elkaar krijgen, de plaatselijke dixons wou iig niet meewerken ivm boycot die er blijkbaar toch wel op zit
Lokale intertoys ook niet, en zowel de Intertoys als de Dixons verkochten de standaard versie en ik wil de Limited Edition
[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 18-05-2010 13:55 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq