Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Hoofdmenu>Theater

Ander perspectief kun je met Y geloof ik doen, of klikken met je rechter stick.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Moet ff mijn ei kwijt hoor.

Bestel iig niet meer bij Zavvi. Had 'LIPS 80's Bundled including MicrophoneS' besteld.
Komt pakketje na weken vertraging binnen ivm leverproblemen en zit er slechts 1 mic in !

Stuur dus een klacht en krijg doodleuk terug dat er nergens daadwerkelijk 2 stond en ze de s van microphones eraf hebben gehaald. Bedanken me voor de tip en dat was het...

Als ik dit eerder had geweten dan had ik 'number one hits' besteld. Daar staat wel duidelijk bij met 2 mics.
Wat een baggertent zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

^ Terugsturen? ALs het een nederlandse webshop is, heb je recht om je product binnen 1 week terug te sturen.

Maar ik denk dat je voor die 6,75 die je voor verzendkosten dokt ook wel een 2e headset kan halen :+

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Uuhm de verzendkosten (zonder aantekenen) naar de kanaaleilanden (play.com, zavvi, thehut enz) zijn 18,80 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:23:

Bestel iig niet meer bij Zavvi. Had 'LIPS 80's Bundled including MicrophoneS' besteld.
Komt pakketje na weken vertraging binnen ivm leverproblemen en zit er slechts 1 mic in !

Stuur dus een klacht en krijg doodleuk terug dat er nergens daadwerkelijk 2 stond en ze de s van microphones eraf hebben gehaald. Bedanken me voor de tip en dat was het...

Als ik dit eerder had geweten dan had ik 'number one hits' besteld. Daar staat wel duidelijk bij met 2 mics.
heb 3 weken geleden punten en Sega Megadrive Collectie gekocht, ik wist dat die toko traag was. Punten heb ik gister binnen gekregen en op die andere wacht ik nog (wel netjes om de paar dagen dat ze nog met de leverancier bezig zijn) terwijl er verzenden binnen 3 dagen staat.

Zavvi is goedkoop en leuk, maar heb geen haast daar ! :/

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 22:23:

Sorry maar dat is echt de schuld niet van Zavvi. Die bundel wordt gewoon enkel geleverd met 1 microfoon en had je wat gegoogled ging je dit weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

http://www.gameoffer.nl/

Dead to Rights: Retribution > € 34,95 incl. verznd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
DigiGizmo schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 09:38:
[...]

heb 3 weken geleden punten en Sega Megadrive Collectie gekocht, ik wist dat die toko traag was. Punten heb ik gister binnen gekregen en op die andere wacht ik nog (wel netjes om de paar dagen dat ze nog met de leverancier bezig zijn) terwijl er verzenden binnen 3 dagen staat.

Zavvi is goedkoop en leuk, maar heb geen haast daar ! :/
Dat is toch een keuze die je zelf maakt ? Je kan ook de volle mep betalen en het in de winkel halen. Dan heb je het gelijk in handen. Post uit het buitenland is geen betrouwbare factor en al helemaal niet als het om snelheid gaat.
Het is helemaal niet erg als je voor weinig op de eerste rij wil zitten, maar dan niet zeuren dat de voorstelling later begint :p

Ik heb zeker meer dan 50 bestellingen gedaan bij Hut/Zavvi en eerst was alles van zavvi er binnen een week en deed The Hut er lang over en de laatste tijd andersom. Maakt mij verder niet uit wanneer het binnenkomt, want ik koop altijd in een opwelling en dan kan het maanden liggen voordat ik het aanraak :D

Het is ook niet voor niks dat de verzendkosten zo laag zijn. Het kan in ieder geval geen high priority zending zijn dan .

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 11-05-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Floris-K schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:53:
Uuhm de verzendkosten (zonder aantekenen) naar de kanaaleilanden (play.com, zavvi, thehut enz) zijn 18,80 lol
Als je wat terugstuurt naar play.com gaat dat naar een adres op het vasteland. Zelf ervaring mee....

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

Beakzz schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:18:
[...]

Dat is toch een keuze die je zelf maakt ? Je kan ook de volle mep betalen en het in de winkel halen. Dan heb je het gelijk in handen. Post uit het buitenland is geen betrouwbare factor en al helemaal niet als het om snelheid gaat.
Het is helemaal niet erg als je voor weinig op de eerste rij wil zitten, maar dan niet zeuren dat de voorstelling later begint :p

Ik heb zeker meer dan 50 bestellingen gedaan bij Hut/Zavvi en eerst was alles van zavvi er binnen een week en deed The Hut er lang over en de laatste tijd andersom. Maakt mij verder niet uit wanneer het binnenkomt, want ik koop altijd in een opwelling en dan kan het maanden liggen voordat ik het aanraak :D

Het is ook niet voor niks dat de verzendkosten zo laag zijn. Het kan in ieder geval geen high priority zending zijn dan .
oh dat wist ik ook vooraf hoor, games die ik NU wil spelen haal ik toch gewoon hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb mn USB stick weles gebruikt zover ik weet heb ik hem geformateerd naar FAT32 om hem werkend te krijgen. Kan die XBOX360 niet met NTFS om, jawel toch?

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik ben nog op zoek naar een leuk Xbox Live Arcade multiplayer spel (met 2 of meer). Qua "grote" spellen speel ik regelmatig Guitar Hero / Rock Band, Fifa, Modern Warfare, Lego Star Wars en GoW in co-op modus. Maar soms wil je wel eens wat anders.Worms blijft eigenlijk altijd leuk. Castle Crashers vind ik wat tegenvallen.

Wat zijn aanraders?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Final Fight is wel eens leuk, maar nogal simplistisch en kort. Voor mij blijft Castle Crashers men favoriete 4-player multiplayer, maar dat is dus niet jouw ding. Bomberman is ook een aanrader.

Toevallig geen liefhebber van bullethell smups? Anders lekker met zen twee Ikaruga of Excelica Triggerheart ;)

[ Voor 22% gewijzigd door boe2 op 11-05-2010 15:45 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:56
Hoedje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:29:
Ik ben nog op zoek naar een leuk Xbox Live Arcade multiplayer spel (met 2 of meer). Qua "grote" spellen speel ik regelmatig Guitar Hero / Rock Band, Fifa, Modern Warfare, Lego Star Wars en GoW in co-op modus. Maar soms wil je wel eens wat anders.Worms blijft eigenlijk altijd leuk. Castle Crashers vind ik wat tegenvallen.

Wat zijn aanraders?
death tank. een beetje worms achtig. 4 tankjes in 1 wereld. je schiet op elkaar en de laatse die overblijft wint.

Voor mij nostalgie (zit ook een 'classic' versie in) maar ook de vernieuwde versie is leuk. kan met 4 man op 1 box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Wippien schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:19:
Kan die XBOX360 niet met NTFS om, jawel toch?
Helaas niet nee...alleen FAT32 en (raar maar waar) HFS+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

Hoedje schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:29:

Wat zijn aanraders?
Misschien is die Sega Megadrive collectie wat voor je? Het is wel wat gedateerd en over het algemeen slechts 4:3 maar er zitten toch best leuke spelletjes tussen.
Oh, en Feeding Frenzy, dat is ook grappig :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Heavy Weapon is ook erg leuk als chaos je ding is. Tot 2 player coop campaign of 2-4 player survival modes (online + offline). Die survival mode is niet casual-friendly, campaign wel.

South Park is 4 player coop, als je tower defense leuk vindt.

Dan heb je nog 2 player coop spellen als
Splosion Man, geniale coop (niet casual-friendly, doorzettingsvermogen required)
Arcadian Warriors (of zoiets)
Assault Weapon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
ijskonijn schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:58:
[...]

Helaas niet nee...alleen FAT32 en (raar maar waar) HFS+
mmm en die ondersteunen maar files tot een bepaalde waarde waardoor je als je HD films wilt afspelen deze moet streamen via het netwerk.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:52
Hallo Medetweakers,

ik heb de volgende vraag:

Is het waar dat een Jasper chipset op de Xbox 360 console echt zoveel beter dan de xbox 360´en met een Falcon chipset?
Vanwege koeling en kans op RROD en E74 probleem?

Of is dit niet meer zo'n groot verschil en ligt de kans op een RROD/oververhitting/E74 meer bij de Xeon moederborden en komt het niet meer zo vaak voor, bij de Falcon/Jasper chipsets??

Bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Als het goed is zijn de problemen met RROD op consoles met het Jasper moederbord opgelost. Er is zelf nog een nieuwsbericht over geschreven door tweakers.

nieuws: Verzekeraar: Jasper-chipset lost rrod-probleem Xbox 360 op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Misschien een domme vraag maar ik zag dat Ultimate Mortal Kombat 3 van Arcade is afgehaald enkele maanden terug en daar baal ik enorm van.. is er dus geen enkele manier meer om deze te krijgen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het leuke van DRM, nee dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Cooler_King schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:
Misschien een domme vraag maar ik zag dat Ultimate Mortal Kombat 3 van Arcade is afgehaald enkele maanden terug en daar baal ik enorm van.. is er dus geen enkele manier meer om deze te krijgen? :X
Ga naar je aankoopgeschiedenis, daar kan je hem opnieuw downloaden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Boeboe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:26:
[...]

Ga naar je aankoopgeschiedenis, daar kan je hem opnieuw downloaden ;)
Ik heb heb dus nooit gekocht, maar zou dat wel graag willen nog.. Naja, maar hopen dan dat ie ooit nog eens terugkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 05:33
Cooler_King schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:51:
misschien kan je m proberen te downloaden via torrent ofzo, heb t zelf nooit geprobeerd, maar volgens mij moet dat kunnen... ff downloaden copy-en naar HD dan in game menutje zal je m wel kunnen kopen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy.megens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 17:46
Jongens, mogelijk hele suffe vraag, maarreh: is er een opvolger in de maak voor het Racing Wheel van Microsoft voor de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Vandaag ook maar eens alan wake gehaald, na de niet echt positieve reviews van vele sites en "lage" metacritic score, maar ik vind em eik boven verwachting goed :P ben ongeveer op de helft en vind t echt toffe game en kan me (vooralsnog) niet vinden in de kritiekpunten van veel reviews (gedateerrd, veel repetitie en wapens verlieze vaak). animatie is niet top, maar ik stoor me er totaal niet aan...
Voor de mensen die nog twijfelen, niet naar de reviews luisterne en gewoon halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo

DigiGizmo

Fungamert

heb toch maar Afterburner Climax gekocht voor de nostalgie, helemaal omdat je de ingame muziek kan kiezen van de auto speelautomaat.

Relatief makkelijk spel en je 200 achievement punten heb je in een uurtje bij elkaar geharkt, ook leuk zijn de avatar unlocks (t-shirt en gouden straaljagerhelm :))

hoog fungehalte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Snowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:00:
Vandaag ook maar eens alan wake gehaald, na de niet echt positieve reviews van vele sites en "lage" metacritic score, maar ik vind em eik boven verwachting goed :P ben ongeveer op de helft en vind t echt toffe game en kan me (vooralsnog) niet vinden in de kritiekpunten van veel reviews (gedateerrd, veel repetitie en wapens verlieze vaak). animatie is niet top, maar ik stoor me er totaal niet aan...
Voor de mensen die nog twijfelen, niet naar de reviews luisterne en gewoon halen :P
Ik ga hem zo ook halen en dan morgen in 1 run uitspelen :9

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ik dacht dat hij vrijdag pas uit kwam?
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
ijskonijn schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:47:
[...]

Ik dacht dat hij vrijdag pas uit kwam?
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?
ik heb m van de in de staat hier, maja woon in China dus vrees dat jij daar weinig aan hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Snowdog schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 12:32:
[...]

ik heb m van de in de staat hier, maja woon in China dus vrees dat jij daar weinig aan hebt :P
Ow hahaha.
Ik heb her en der al berichten gelezen dat hij in sommige MediaMarkt vestigingen al in de schappen zou liggen (Eindhoven onder andere) dus ik ga straks eens kijken hier in de MM in Maastricht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo negatief zijn de reviews toch niet, op de enkele 7 na? Volgens mij scoort 'ie op Metacritic ook ongeveer net zo hoog als de oude Max Paynes.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
Willybubba schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:40:
[...]

Zo negatief zijn de reviews toch niet, op de enkele 7 na? Volgens mij scoort 'ie op Metacritic ook ongeveer net zo hoog als de oude Max Paynes.
true, maar goed had toch wel op minimaal een 9 geteld na alle hype en de dev time.... maar goed wat mij betreft issie dikke 9 waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Boeboe schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:43:
Final Fight is wel eens leuk, maar nogal simplistisch en kort. Voor mij blijft Castle Crashers men favoriete 4-player multiplayer, maar dat is dus niet jouw ding. Bomberman is ook een aanrader.
Bombermann is wel een goede tip :)
Toevallig geen liefhebber van bullethell smups? Anders lekker met zen twee Ikaruga of Excelica Triggerheart ;)
Not really.
KingKoning schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 15:58:
[...]

death tank. een beetje worms achtig. 4 tankjes in 1 wereld. je schiet op elkaar en de laatse die overblijft wint.

Voor mij nostalgie (zit ook een 'classic' versie in) maar ook de vernieuwde versie is leuk. kan met 4 man op 1 box
Dat lijkt me ook wel leuk. Ik zal de demo proberen, het lijkt me wel erg veel op Worms lijken qua gameplay.
Vrijdag schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:04:
[...]

Misschien is die Sega Megadrive collectie wat voor je? Het is wel wat gedateerd en over het algemeen slechts 4:3 maar er zitten toch best leuke spelletjes tussen.
Oh, en Feeding Frenzy, dat is ook grappig :P
Zal ik ook even naar kijken :)
SeamusXanthus schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 16:10:
Heavy Weapon is ook erg leuk als chaos je ding is. Tot 2 player coop campaign of 2-4 player survival modes (online + offline). Die survival mode is niet casual-friendly, campaign wel.

South Park is 4 player coop, als je tower defense leuk vindt.

Dan heb je nog 2 player coop spellen als
Splosion Man, geniale coop (niet casual-friendly, doorzettingsvermogen required)
Arcadian Warriors (of zoiets)
Assault Weapon
Ik ben vooral op zoek naar wat simpele arcade achtige spelletjes. Dus het moet zeker casual-friendly zijn. Stiekum mis ik m'n Wii een beetje voor dat soort simpele arcade lokale multiplayer spellen. Hopelijk wordt Natal een mooi alternatief.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna Lego Indiana Jones uitgespeeld (qua achievements). Ik heb er samen met een vriend toch wel lol aan beleefd. Af en toe wel frustrerende gameplay hoor: onduidelijke grenzen van afgrond en platformen en het zomaar in een afgrond glijden vooral. Toch plezier aan beleefd, maar vooral in de co-op. Nu even op Marktplaats rondkijken of iemand met mij die lego indiana jones/kungfu panda-bundel wil ruilen voor de lego batman/pure-bundel :)

Er was trouwens een discussie over Halo en CoD (een klassieke discussie:)). Ik merk dat ik vooral CoD blijf spelen omdat het sneller en hectischer is. Halo heb ik ook zeer lang gespeeld, maar toen CoD 4 uitkwam heb ik hem haast niet meer aangeraakt. De Reach-beta lijkt iets beter voor mij te zijn, omdat de gameplay iets sneller is. Wat mij betreft is de snelheid van de gameplay het belangrijkste. Op een goede tweede plaats is de frustratie van matchmaking bij Halo en de snelheid van CoD bij dat proces. Binnen een minuut na het aanzetten van de xbox zit ik online met CoD. Bij Halo zit dat ongeveer op 5 minuten; niet te tolereren :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

MartijnS72 schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:05:
[...]

Heb je al geprobeerd of de tweede controller ook zo vreemd doet met oplaadbare batterijen?
Als je altijd een snellader gebruikt om de batterijen te laden, en ze zijn al wat ouder, dan kan het zijn dat ze ondertussen veel minder dan die 2600mAh leveren en minder goed werken... Hoewel het vreemd is dat de duracells uit de andere controller ook gelijk leeg lijken te zijn (al schrijf je er niet bij hoe lang die al gebruikt zijn).

Overigens vind ik het verbruik van de Xbox-controllers wel vreemd. Tegenwoordig gebruik ik voor zowat alles Eneloop batterijen - slechts 2000mAh, maar lopen niet leeg als ze niet gebruikt worden. Die werken prima in Wii-motes en digitale camera's, maar gaan in mijn Xbox-controllers maar heel kort mee, misschien een uurtje of vijf. En als de controller zegt dat ze leeg zijn, geeft het batterijsymbool op het scherm nog gewoon twee balkjes aan. Als ik dan GPs van 2700mAh of Conrads van 2500mAh gebruik gaan ze wel weer zo'n 20/25 uur mee, of soms zelfs langer, afhankelijk van het type spel.

Opvallend: als ik de lege batterijen test is er maar 1 echt leeg, de andere is (zo goed als) vol. Gebeurt ook wel eens in andere apparaten, maar meestal niet met zo'n groot verschil tussen beide batterijen.
Late reactie, maar effe ter verduidelijking:

De GP's zijn gloednieuw(heb ze speciaal voor de xbox gekocht)
Ik gebruik wel een snellader (maar niet van GP), maar als de snellader aangeeft dat ze vol zijn dan haal ik ze eruit
De Duracell's waren nog niet gebruikt en hadden alleen maar ind e 2de controller gezeten en gaven ook nog 4 streepjes aan toen ik ze erin deed.

Moet ik er bij zeggen: Het feit dat hij dus ging knipperen alsof hij leeg was gaf hij nog 2 streepjes in dashboard!

Edit:
Contact gehad met Xbox support. Zelfs VANDAAG zitten er mensen :D Jemig zeg wat een vriendelijke support desk is dat! Geholpen door een jonge gast die ongeveer in dezelfde leeftijds categorie als ik zit denk ik en ook wel wat uurtjes achter de xbox doorbrengt heb ik zo het gevoel :P

Ik krijg verzendlabels van UPS toegestuurd per e-mail deze moet ik uitprinten, op een verzendsdoosje plakken en dan met UPS opbellen om een afspraak voor het afhalen te maken :D! Zodra hij dan daar aankomt in het service center word er onmiddelijk een nieuwe controller opgestuurd ^^!

[ Voor 13% gewijzigd door Oulewappeur op 13-05-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ik ben van plan om een Xbox 360 te gaan kopen als ik mijn nieuwe HDTV binnenkrijg volgende week, speciaal voor Alan Wake. Nu zag ik deze aanbieding:

http://www.wehkamp.nl/gam...CjCVyBpAgfuwwpCjC7wEwybwL

Is dit een goede actie/prijs? De Arcade variant alleen is €149, dus voor een tientje meer heb ik dan 2 games, inclusief een extra wireless controller. Lijkt mij een goede deal, toch? Doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Oulewappeur schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 14:30:
[...]

Late reactie, maar effe ter verduidelijking:

De GP's zijn gloednieuw(heb ze speciaal voor de xbox gekocht)
Ik gebruik wel een snellader (maar niet van GP), maar als de snellader aangeeft dat ze vol zijn dan haal ik ze eruit
De Duracell's waren nog niet gebruikt en hadden alleen maar ind e 2de controller gezeten en gaven ook nog 4 streepjes aan toen ik ze erin deed.

Moet ik er bij zeggen: Het feit dat hij dus ging knipperen alsof hij leeg was gaf hij nog 2 streepjes in dashboard!

Edit:
Contact gehad met Xbox support. Zelfs VANDAAG zitten er mensen :D Jemig zeg wat een vriendelijke support desk is dat! Geholpen door een jonge gast die ongeveer in dezelfde leeftijds categorie als ik zit denk ik en ook wel wat uurtjes achter de xbox doorbrengt heb ik zo het gevoel :P

Ik krijg verzendlabels van UPS toegestuurd per e-mail deze moet ik uitprinten, op een verzendsdoosje plakken en dan met UPS opbellen om een afspraak voor het afhalen te maken :D! Zodra hij dan daar aankomt in het service center word er onmiddelijk een nieuwe controller opgestuurd ^^!
Dat knipperen dat gebeurd bij mij ook als er bij het dashboard nog 2 streepjes staan hoor ;)
Volgens mij klopt die indicatie gewoon van geen kant, ook niet met alkaline batterijen, dus daar zou je niet vanuit moeten gaan, want dat zal eerst toch niet veranderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kak, ik heb van de week Resident Evil Gold gekocht en daarbij zit een code voor extre dlc. Die voerde ik gisteren in en omdat het ongeveer 1gb is wilde ik wat anders gaan doen dus startte de Gameroom op. Toen kreeg ik de melding dat er een update voor was en dus werd gedisconnected van Live, terwijl ik dus nog die dlc aan het downloaden was.

Toen ik later Resident Evil opstartte zag ik dat er wel wat was toegevoegd inde vorm van action figures maar de teller stond nog op 1% voor de disconnect.
Mijn vraag is: kan ik de code nog gebruiken om te downloaden wat er verder nog was of heb ik nu pech en is dat verloren gegaan? Wordt het vanzelf bijgevuld of moet ik het verwijderen en een nieuw exemplaar kopen :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ga naar Resident Evil in de marketplace en download gewoon de content opnieuw :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Als je iets heb gekocht is het voor altijd van jou....
Je kan het dus zo vaak als het moet overnieuw downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nou, ik vroeg het me af omdat halverwege het downloaden het werd afgebroken en er blijkbaar wel al wat content op mijn hd stond. Dat de download niet corrupt is geworden zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawree
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-04-2024
kthxbye schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:00:
Ik ben van plan om een Xbox 360 te gaan kopen als ik mijn nieuwe HDTV binnenkrijg volgende week, speciaal voor Alan Wake. Nu zag ik deze aanbieding:

Is dit een goede actie/prijs? De Arcade variant alleen is €149, dus voor een tientje meer heb ik dan 2 games, inclusief een extra wireless controller. Lijkt mij een goede deal, toch? Doen?
Ik heb hetzelfde pakket net bij de webshop van de Mediamarkt besteld voor nog een tientje goedkoper :+

http://www.mediamarkt.nl/...d=14937&pos=2&display=all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF 13 voor 29,95 euro bij gameoffer.nl

http://www.gameoffer.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
kthxbye schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:00:

Ik zou een xbox 360 elite kopen met een harddisk(de zwarte) anders zit je altijd met het lawaai van de dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Boeboe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 13:35:
Ga naar Resident Evil in de marketplace en download gewoon de content opnieuw :?.
The Great HooD schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:43:
Als je iets heb gekocht is het voor altijd van jou....
Je kan het dus zo vaak als het moet overnieuw downloaden...
Nou, dat is lekker. Als ik naar memory ga dan staat Resident Evil Gold edition op incomplete. Het enige wat ik kan doen is deleten. Wat al wel is gedownload zijn de extra figures maar daar heb ik dus verder geen moer aan. De code is natuurlijk al gebruikt dus die kan ik niet nog eens redeemen.
Als ik naar de marketplace ga dan staat Gold er niet tussen maar het is eigenlijk de Untold Stories bundle van 960 points. Als ik die wil downloaden dan geeft ie aan dat ik niet genoeg points heb (natuurlijk) en ik kan die losse packs ook niet downloaden.

Lekker dan, een dure disconnect. Mag ik weer points gaan kopen voor iets wat gewoon is fout gegaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je het niet op de marketplace terugvindt, ga je naar "account management", open "download history" en download jouw gold edition opnieuw. Sommige mensen kappen wel heel graag op alles wat MS doet.

[ Voor 38% gewijzigd door boe2 op 14-05-2010 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Boeboe schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:43:
Als je het niet op de marketplace terugvindt, ga je naar "account management", open "download history" en download jouw gold edition opnieuw. Sommige mensen kappen wel heel graag op alles wat MS doet.
:$ Dus daar staat het |:( Ik wist dat er ergens wat van opnieuw downloaden stond maar ik kon het niet vinden.... my bad :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Xental schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:03:
[...]

Ik heb hetzelfde pakket net bij de webshop van de Mediamarkt besteld voor nog een tientje goedkoper :+

http://www.mediamarkt.nl/...d=14937&pos=2&display=all
Dat is toch niet dezelfde aanbieding :) Mijn aanbieding heeft 2 controllers, en de games Halo ODST en Forza 3 erbij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Huntingduck schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 18:30:
[...]

Ik zou een xbox 360 elite kopen met een harddisk(de zwarte) anders zit je altijd met het lawaai van de dvd speler.
Zal een 120 GB schijf genoeg zijn? Ik ben idd wel van plan om een harde schijf te kopen, maar kort rekensommetje:

Elite met harddisk 120 GB €230
+ Wireless controller = €27
Totaal = €257.

Arcade Wehkamp actie incl. extra wireless controller = €160
+ 250 GB harddisk = €100
samen €260.

Het scheelt dus niet erg veel, echter bij de Arcade versie heb ik 130 GB meer, én 2 games (Halo ODST en Forza 3). Is het dan wel de moeite waard om voor Elite te gaan? Of is Elite echt stukken beter qua geluid? Als je op de Arcade een harde schijf aansluit, heb je dan ook nog zo'n last van het geluid?

-edit-
Deze aanbieding ziet er nog beter uit!:

[ Voor 9% gewijzigd door honmashinsei op 15-05-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
Een tijdje terug had ik een optie gezien waarmee je games inc. Achievement Points kon verwijderen, maar die optie kan ik niet meer vinden. Kan wel gewoon het spel verwijderen, maar de AP blijven er wel, terwijl ik die niet meer wil hebben. Weet iemand waar deze optie zit ?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Timocos schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:22:
Een tijdje terug had ik een optie gezien waarmee je games inc. Achievement Points kon verwijderen, maar die optie kan ik niet meer vinden. Kan wel gewoon het spel verwijderen, maar de AP blijven er wel, terwijl ik die niet meer wil hebben. Weet iemand waar deze optie zit ?
Kan niet, tenzij je 0G hebt. Als je ook maar 1G hebt kun je t niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:41:
[...]

Zal een 120 GB schijf genoeg zijn? Ik ben idd wel van plan om een harde schijf te kopen, maar kort rekensommetje:

Elite met harddisk 120 GB €230
+ Wireless controller = €27
Totaal = €257.

Arcade Wehkamp actie incl. extra wireless controller = €160
+ 250 GB harddisk = €100
samen €260.

Het scheelt dus niet erg veel, echter bij de Arcade versie heb ik 130 GB meer, én 2 games (Halo ODST en Forza 3). Is het dan wel de moeite waard om voor Elite te gaan? Of is Elite echt stukken beter qua geluid? Als je op de Arcade een harde schijf aansluit, heb je dan ook nog zo'n last van het geluid?

-edit-
Deze aanbieding ziet er nog beter uit!: http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-
bart smit aanbieding link werkt niet

Maar wel als je het gewoon via de mainsite doet. 4 games + xbox 360 elite (120 gb) voor 199 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door DarkShadow op 15-05-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Heb hem even aangepast, het is inderdaad deze aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:50:
Neem contact met ze op, misschien hebben ze nog 'doos-schade' liggen. Ik had die set voor 150,- euro met nog een extra gratis controller. En tot mijn verbazing was er niet eens 'doos-schade', en garantie heb je toch.

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 15-05-2010 11:56 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
NeoMe schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:55:
[...]

Neem contact met ze op, misschien hebben ze nog 'doos-schade' liggen. Ik had die set voor 150,- euro met nog een extra gratis controller. En tot mijn verbazing was er niet eens 'doos-schade', en garantie heb je toch.
Bedankt voor de tip, ik heb ze even gemaild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 16:42
kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:40:
[...]

Bedankt voor de tip, ik heb ze even gemaild!
Aangezien Intertoys dezelfde leverancier heeft als Bartje Smit is die aanbieding ook bij de webshop van Intertoys. Alleen kan ik er niet achter komen wat het verschil is, Bart Smit adverteert met een besparing van €170.95, terwijl naar mijn idee de intertoys precies dezelfde aanbieding heeft, maar die is van €249.99 voor €199.99. €50,- verschil.
Ik zie geen verschillen, wat jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door n41r0j op 15-05-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Exorcist schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:28:
[...]

Kan niet, tenzij je 0G hebt. Als je ook maar 1G hebt kun je t niet verwijderen.
Dit blijf ik jammer vinden.. ik wou dat er een manier was om alle GamerScore voor 1 spel te kunnen verwijderen.. als je het bijv voor een paar dagen hebt geleend OID. Of als je de achievements gewoon nog een keer wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Jorian29 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Ik zie geen verschillen, wat jullie?
Die prijzen wat het zogenaamd eerst was kloppen toch vaak niet.

Ik zie dat Mediamarkt de prijs van de FIFA bundel alweer flink omhoog heeft gegooid. Ik had hem voor 222, en toen FIFA verkocht voor 35, dus dan kom je nog iets lager uit dan die 200 voor hetzelfde pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:29:
[...]

Dat is toch niet dezelfde aanbieding :) Mijn aanbieding heeft 2 controllers, en de games Halo ODST en Forza 3 erbij? :?
Meteen doen, lijkt me een geweldige deal. Zeker met die ODST controller :9~

edit: damn wat een mooie aanbiedingen allemaal... weet nog goed dat ik 2 jaar geleden 350,- neertelde voor mijn elite

[ Voor 16% gewijzigd door MochiGohan op 16-05-2010 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik wil mijn Xbox 360 Arcade aansluiten op de Z 5500 via Optische kabel, maar ik vind nergens een optische uitgang bij de Xbox?? Heb al gegoogled, maar kom er niet echt wijs uit, op de AV-kabel zit mij bij ook geen uitgang.

[ Voor 11% gewijzigd door Sport_Life op 16-05-2010 12:46 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Bij mijn elite zat een speciale "break out" kabel met daarop de optische uitgang. Je kunt die ook los kopen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
fZeroNewbie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:29:
Bij mijn elite zat een speciale "break out" kabel met daarop de optische uitgang. Je kunt die ook los kopen als het goed is.
Klopt bij mijn elite ook (hier los te koop http://www.xboxhome.nl/pr...0-hdmi-kabel-xbox-360.htm)

Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1132/1443648361_373b5954f5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

XBOX 360 + Twee Controllers + 2 Games ( ODST + FORZA ) en een Samsung E1080.

3 x 6,25 + 9 x 12,50 = 130,- + 24,50 aansluitkosten is totaal 155,-

Je krijgt dan ook nog eens 50 minuten of 100 smsjes.
*Niet vergeten op te zeggen, beste is meteen opzegbrief versturen*

http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453451736

[ Voor 79% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2010 13:48 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Lolwut?
Das zeg maar uuh....

12x7 euro = 84 euro?

Lijkt me gelul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
D4NG3R NL schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:45:
^
Lolwut?
Das zeg maar uuh....

12x7 euro = 84 euro?

Lijkt me gelul...
Nee, 3x6,25 + 9x12,50 + 24,50 = 155,75 Euro.
Ook niet zo duur, waarschijnlijk hopen ze dat je er daadwerkelijk mee gaat bellen, want 50 minuten / sms is natuurlijk niet zo veel... (edit: lol, 0,30€ per minuut/sms buiten de bundel!)

[ Voor 7% gewijzigd door Exar op 16-05-2010 13:51 ]

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Exar schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:49:
[...]
Nee, 3x6,25 + 9x12,50 + 24,50 = 155,75 Euro.
Ook niet zo duur, waarschijnlijk hopen ze dat je er daadwerkelijk mee gaat bellen, want 50 minuten / sms is natuurlijk niet zo veel... (edit: lol, 0,30€ per minuut/sms buiten de bundel!)
Tweakers zijn over het algemeen slim genoeg om dat prima in de gaten te houden, elke provider heeft wel een of andere belstatus. Desnoods gebruik je hem alleen om te sms'en, je hoeft verder geen kosten te maken. Kunt ook gewoon de simkaart meteen weg flikkeren als je daar bang voor bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
NeoMe schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:52:
[...]

Tweakers zijn over het algemeen slim genoeg om dat prima in de gaten te houden, elke provider heeft wel een of andere belstatus. Desnoods gebruik je hem alleen om te sms'en, je hoeft verder geen kosten te maken. Kunt ook gewoon de simkaart meteen weg flikkeren als je daar bang voor bent.
Tja, maar 155 Euro is ook weer niet zo super dan he, voor een Arcade 360 (geen harddisk!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Exar schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:59:
[...]
Tja, maar 155 Euro is ook weer niet zo super dan he, voor een Arcade 360 (geen harddisk!).
Je krijgt één extra controller, en twee betere games dan bv Lego & Indiana en een goedkoop mobieltje :)
HDMI-Kabel haal je bij Action a 3,99 en je bent klaar. HD heb je niet meer nodig, je kunt tegenwoordig USB-Sticks in je XBOX 360 plempen, en dingen op installeren.

[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 16-05-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Die extra controller is wel tof ja. Games kun je beter los kopen, dan kan je zelf bepalen wat je wil hebben. Als je toevallig heel graag deze twee games wil hebben (ik hoef ze niet), dan is 't misschien leuk en heb je een xbox 360 op afbetaling.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:47

Sport_Life

Solvitur ambulando

Die heb ik vanmiddag gehaald bij de MM :). Alles aangesloten op de z5500.. werkt het niet. Nieuwe zekeringen... nog steeds niet :'(.
NeoMe schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:44:
XBOX 360 + Twee Controllers + 2 Games ( ODST + FORZA ) en een Samsung E1080.

3 x 6,25 + 9 x 12,50 = 130,- + 24,50 aansluitkosten is totaal 155,-

Je krijgt dan ook nog eens 50 minuten of 100 smsjes.
*Niet vergeten op te zeggen, beste is meteen opzegbrief versturen*

http://www.castle-e.nl/Shop/Default.aspx?ProductId=453451736
Die aanbieding heb ik ook gekocht :D. Mn vriendin superblij met de belminuten en ik de xbox.. :P

[ Voor 36% gewijzigd door Sport_Life op 16-05-2010 17:43 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

kthxbye schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 11:50:
Tering, zit daar een addertje onder het gras? Dat is echt ruim €50 goedkoper dan waar dan ook. :|
Is het misschien geen Jasper ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 16-05-2010 17:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

cryonic90 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:37:
[...]

Dat knipperen dat gebeurd bij mij ook als er bij het dashboard nog 2 streepjes staan hoor ;)
Volgens mij klopt die indicatie gewoon van geen kant, ook niet met alkaline batterijen, dus daar zou je niet vanuit moeten gaan, want dat zal eerst toch niet veranderen denk ik.
Maar uitvallen daarbij en daarna niet meer aanwillen is voor mijn al genoeg reden. Daarbij gaf hij aan dat de duracell's die nu in mijn controller zitten bij die controller half leeg was en bij mijn huidige controller zit hij nogsteeds op 4 strepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sport_Life schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:42:
[...]

Die heb ik vanmiddag gehaald bij de MM :). Alles aangesloten op de z5500.. werkt het niet. Nieuwe zekeringen... nog steeds niet :'(.

[...]
Via de toslink of met een plugje (minijack)?

Trouwens, ik heb van de week een nieuwe tv gekocht (aanbieding Mediamarkt) en als ik er een hdmi kabel in prop heb ik verder geen andere kabel nodig want de tv kan ook het geluid over hdmi weegeven :D

Nog iets: Had eerst de Xbox via component aangesloten maar met Resident Evil 5 kreeg ik screentearing. Met hdmi niet, of zo weinig dat ik het niet merkt. Ligt dat aan de tv of aan de Xbox/software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

aanbieding bij de bart smit:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-
200 euro een elite en 4 games waaronder halo odst dus je hebt toegang tot beta van reach, en forza 3 en dan 2 andere games. is een absoluut koopje :D
is btw alleen deze week staat in nieuwe folder die ik gisteren kreeg.

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 17-05-2010 11:17 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Sport_Life schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:42:
[...]

Ik heb hem via toslink aangesloten op een z5500 en bij mij werkt het prima. Wel allemaal goed ingeplugd?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Angeloonie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:43:
[...]

Tering, zit daar een addertje onder het gras? Dat is echt ruim €50 goedkoper dan waar dan ook. :|
Ik heb het via de mail even aan ze gevraagd, ik ben benieuwd of ze het antwoord weten. Ook hadden ze mijn vraag of er misschien eentje was met beschadigde doos, voor een nóg lagere prijs niet helemaal goed begrepen, te zien aan het antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.

Dit artikel is uit de winkel teruggeroepen om online te verkopen, maar de dozen zijn niet beschadigd.
Hiermee hopen wij u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Klantenservice/Internet
:')

[ Voor 48% gewijzigd door honmashinsei op 17-05-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:43:
[...]

BS heeft dat soort acties wel vaker. Ergens eind vorig jaar hadden ze Elites voor 150euro. Mijn PS3 fat heb ik er ook weg voor 180euro.

De actuie waarove rwordt gesproken in dit topic is overigens weg..
Deze is er nog wel:
http://www.bartsmit.com/360-xbox-elite-voordeelpack

Overigens zijn Pure en Lego batman eigenlijk geen geld waard. Laatst op de rommelmarkt voor 3euro gekocht :P

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 17-05-2010 13:21 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
GAIAjohan schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:18:
[...]

BS heeft dat soort acties wel vaker. Ergens eind vorig jaar hadden ze Elites voor 150euro. Mijn PS3 fat heb ik er ook weg voor 180euro.

De actuie waarove rwordt gesproken in dit topic is overigens weg..
Deze is er nog wel:
http://www.bartsmit.com/360-xbox-elite-voordeelpack

Overigens zijn Pure en Lego batman eigenlijk geen geld waard. Laatst op de rommelmarkt voor 3euro gekocht :P
Het is nog wel dezelfde aanbieding, zie de disclaimer:
Ontvang nu bij elk Xbox 360 Elite pakket de volgende games: Halo ODST en Forza 3, Pure en Lego Batman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Bij de E-Plaza hebben ze precies dezelfde aanbieding ook voor €199 (in ieder geval die in Haarlem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

E-Plaza is toch de gameversie van Bart Smit, net zoals Game mania die van de FRS is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 12:35
Vrijdag schreef op maandag 17 mei 2010 @ 14:48:
E-Plaza is toch de gameversie van Bart Smit, net zoals Game mania die van de FRS is?
Is dat zo?

Verklaard wel waarom in Weert de Gamemania in het oude free record pand is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Klopt allebei inderdaad:
E-Plaza, Bart Smit en Intertoys vallen allemaal onder de Blokker Holding
Het Free Record Shop concern bestaat naast de Free Record Shop uit (onder andere) Van Leest en Game Mania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik begin stiekum toch ook wel interesse te krijgen in Red Dead Redemption. Weet iemand of er hier een demo van komt?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Bij Intertoys is die 199 euro aanbieding nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Stalllone schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:53:
Ik begin stiekum toch ook wel interesse te krijgen in Red Dead Redemption. Weet iemand of er hier een demo van komt?
Tis een free roaming game, dus de kans is nihil dat er een demo uit komt. Van GTA zijn ook nooit demo's uitgekomen zover ik weet.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
BM schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:02:
[...]

Tis een free roaming game, dus de kans is nihil dat er een demo uit komt. Van GTA zijn ook nooit demo's uitgekomen zover ik weet.
Crackdown en Just Cause 2 hebben dan wel weer een demo gehad, maar aangezien dit Rockstar is, zal het idd wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Die demo heb je ook niet nodig :P na 1,5 trailer was ik verkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 20:30

BM

Moderator Spielerij
Kheldar schreef op maandag 17 mei 2010 @ 18:27:
[...]

Crackdown en Just Cause 2 hebben dan wel weer een demo gehad, maar aangezien dit Rockstar is, zal het idd wel niet.
Hmmz, je hebt gelijk. Maar Rockstar doet het meestal niet, wat ik wel begrijpelijk vind eigenlijk.

Maar denk dat weinig mensen nog twijfelen aan de kwaliteit van dat spel :) Gemiddelde reviewscore 9,5/10 op basis van 24 reviews :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

KingKoning schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 08:47:
Die demo heb je ook niet nodig :P na 1,5 trailer was ik verkocht :P
Ik eigenlijk ook, maar ik ben totaal geen fan van GTA namelijk. (aangezien dit toch beetje GTA in Western is ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 09:09:
[...]

Hmmz, je hebt gelijk. Maar Rockstar doet het meestal niet, wat ik wel begrijpelijk vind eigenlijk.

Maar denk dat weinig mensen nog twijfelen aan de kwaliteit van dat spel :) Gemiddelde reviewscore 9,5/10 op basis van 24 reviews :)
Da's niet misselijk :) Mijn zwager heeft hem inmiddels binnen, ik hoop hem vanmiddag te scoren :) Blijkbaar wordt er wat minder op releasedate gelet bij deze titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
PWM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Da's niet misselijk :) Mijn zwager heeft hem inmiddels binnen, ik hoop hem vanmiddag te scoren :) Blijkbaar wordt er wat minder op releasedate gelet bij deze titel.
Sinds vrijdag staat hij ook al uitgebreid op de nieuwsgroepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Stalllone schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:06:
[...]

Ik eigenlijk ook, maar ik ben totaal geen fan van GTA namelijk. (aangezien dit toch beetje GTA in Western is ;) ).
Het schijnt dat deze game wel checkpoints kent.....een groot gemis in GTA IV en de reden dat ik die nooit heb uitgespeeld.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

L1nt schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:12:
[...]

Het schijnt dat deze game wel checkpoints kent.....een groot gemis in GTA IV en de reden dat ik die nooit heb uitgespeeld.
Je laat een game liggen, vanwege de checkpoints :? (of vat ik het verkeerd op?). GTA-achtige games zijn toch ook gewoon leuk om zomaar wat te ronddwalen in de stad enzo :) & natuurlijk multiplayer.

Daarom lijkt mij deze game juist vet :D lekker exploren, multiplayer, free-roamin in een setting die ik wel tof vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

PWM schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:53:
[...]

Ben ik wel benieuwd hoe jullie dat voor elkaar krijgen, de plaatselijke dixons wou iig niet meewerken ivm boycot die er blijkbaar toch wel op zit

Lokale intertoys ook niet, en zowel de Intertoys als de Dixons verkochten de standaard versie en ik wil de Limited Edition

[ Voor 12% gewijzigd door Slasher op 18-05-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Stalllone schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:36:
[...]

Je laat een game liggen, vanwege de checkpoints :? (of vat ik het verkeerd op?). GTA-achtige games zijn toch ook gewoon leuk om zomaar wat te ronddwalen in de stad enzo :) & natuurlijk multiplayer.

Daarom lijkt mij deze game juist vet :D lekker exploren, multiplayer, free-roamin in een setting die ik wel tof vind. :)
kan me wel vinden in l1nt zijn verhaal. Waar ik me bij gta soms ook aan dood irriteer was dat checkpoints in missies er niet waren. Oftewel als je dood ging of ff stom het water in reed met je auto oid dan kon je helemaal opnieuw beginnen. Inclusief soms iemand ophalen en naar de andere kant van de stad rijden.

Na 3/4x zelfde missie word je daar gek van. In RDR schijnen ze ook checkpoints in missies te hebben. Hoef je dus niet de hele missie opnieuw te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 12:48:
[...]

Ben ik wel benieuwd hoe jullie dat voor elkaar krijgen, de plaatselijke dixons wou iig niet meewerken ivm boycot die er blijkbaar toch wel op zit

Lokale intertoys ook niet, en zowel de Intertoys als de Dixons verkochten de standaard versie en ik wil de Limited Edition
Probeer de lokale Videoland eens, die zijn meestal wat vrijgeveriger ;)

EDIT

Ben even langs gereden. Morgen komen ze binnen. Aangezien er geen schrijven is uitgegaan over een na te leven launchdate met boete, gaan ze morgen ook direct het schap in :)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 18-05-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ok, ik wacht wel tot vrijdag dan komt mijn LE die ik bij de Dixons heb besteld binnen, was even benieuwd of het sneller kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Heb mijn 360 Elite aanbieding binnen van de E-Plaza! Xbox 360 Elite, 120 GB HD, 1 wireless controller, 1 draadloze headset + Halo ODST, Forza 3, Lego Batman en Pure. Voor €199,- een mooie deal zo lijkt me. Krijg volgende week donderdag pas mijn nieuwe HDTV binnen (Sony Bravia $40HX700 :9~ ), ik ben benieuwd of ik zo lang kan wachten :)

nu nog ff Alan Wake bestellen. Is de collectors edition de moeite waard?
Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.