Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Angeloonie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:35:
Omfg... Zojuist ging m'n X360 op de rode quadrant 4, hardware failure. Dat zou dan de 3e keer al zijn :/ Lijkt het nu wel weer te doen, maar ik ben bang dat hij over een paar dagen dan weer eens helemaal kaduuk is.
Mag ik voor de gein eens een foto zien van hoe/waar je hem hebt staan?
Want ik heb mijn xdoos sinds ~20 april 2008, en nog nooit een probleem ermee gehad.
(staat boven op een kast naast de TV met ~20cm ruimte erachter -hij ligt plat-)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Ik heb jullie ervaring nodig op het gebied van het slopen van een xbox. Ik heb mijn E74 error opgelost(towel trick), MAAR ik heb door een fout in het systeem van MS nog garantie, dus wil ik weer een E74. Heeft iemand van jullie een tip hoe ik die zo snel mogelijk weer krijg?

Vast een veelvoorkomende vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je wil je systeem bewust kapot maken, om zo garantie te claimen die je eigenlijk al niet hebt :?

Wellicht een veel voorkomende vraag op het forum van 10-jarigen zonder normbesef? Wellicht kunnen Jacobse en van Es je helpen?
Angeloonie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:35:
Omfg... Zojuist ging m'n X360 op de rode quadrant 4, hardware failure.
Gingen ze allemaal branden? Dat zou betekenen dat de kabel niet goed zit.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 05-05-2010 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andries.t.net schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:31:
Ik heb jullie ervaring nodig op het gebied van het slopen van een xbox. Ik heb mijn E74 error opgelost(towel trick), MAAR ik heb door een fout in het systeem van MS nog garantie, dus wil ik weer een E74. Heeft iemand van jullie een tip hoe ik die zo snel mogelijk weer krijg?

Vast een veelvoorkomende vraag :P
Zelfde truuk maar nu je xbox op zijn kop zetten .

Die van mij ook gesloopt
Ik heb af en toe de e74 .
Nu gesloopt zo dat het blijft.

En iedereen die er niet mee eens is .
Hadden ze maar betere hardware moeten maken .
De ouwe xbox 1draai nu nog steeds na jaren zonder problemen . (eerste model en type)
Is gewoon belachelijk dat tussen de 2 en 3jaar de xbox360 de geest geeft wegens verkeerde solderen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn 360 is al vier jaar oud en nog nooit een RROD gezien dus dat gaat niet op voor ieder apparaat. En het bewust kapot maken van een apparaat vind ik fraude. Hoop dat ze dat bij MS kunnen achterhalen. Als jij op je werk een fout maakt en daardoor een dienst niet perfect levert, los je dan liever het probleem op of vind je het dan ook prima dat je klanten je apparaat vernaggelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
PWM schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:12:
[...]

Je wil je systeem bewust kapot maken, om zo garantie te claimen die je eigenlijk al niet hebt :?

Wellicht een veel voorkomende vraag op het forum van 10-jarigen zonder normbesef? Wellicht kunnen Jacobse en van Es je helpen?
sarcasme blijft een gave....

@hierboven. De xbox 360 was al kapot, door de handdoekmethode blijft hij tijdelijk werken. Naar mijn weten heb ik geen garantie meer, maar volgend MS wel. Dus door hem kapot te maken ''herstel'' ik hem naar zijn originele staat(e74), geen fraude dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
andries.t.net schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:56:
[...]

sarcasme blijft een gave....

@hierboven. De xbox 360 was al kapot, door de handdoekmethode blijft hij tijdelijk werken. Naar mijn weten heb ik geen garantie meer, maar volgend MS wel. Dus door hem kapot te maken ''herstel'' ik hem naar zijn originele staat(e74), geen fraude dus.
Ik had het ook niet over jou maar over degene hierboven die hem wel bewust gesloopt heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D4NG3R NL schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 18:27:
[...]

Mag ik voor de gein eens een foto zien van hoe/waar je hem hebt staan?
Want ik heb mijn xdoos sinds ~20 april 2008, en nog nooit een probleem ermee gehad.
(staat boven op een kast naast de TV met ~20cm ruimte erachter -hij ligt plat-)
Hij ligt nu bij mij onder de TV, heb daar ongeveeer 3 cm speling tussen de xbox en de plank er boven. Voorheen lag hij naast mijn TV (helemaal vrij), en daar is hij nu al 2x kapot gegaan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Een tijdje terug zag ik bij een web shop een "losse" XBOX360.
Console alleen dus. De prijs was ook wel mooi, ongeveer 80 euro dacht ik.

Alleen ik kan die web shop dus nergens meer vinden. Het was dacht ik wel een web shop die ook consoles ombouwd.

Zucht.... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:27
Ik ben op zoek naar een goedkope 5.1 surround set die ik op mijn 360 wil aansluiten. Iemand nog tips? Je moet hem aansluiten met een optical toslink kabel toch? Zijn die speakersets een beetje te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
pelt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:25:
Ik ben op zoek naar een goedkope 5.1 surround set die ik op mijn 360 wil aansluiten. Iemand nog tips? Je moet hem aansluiten met een optical toslink kabel toch? Zijn die speakersets een beetje te betalen?
Bijvoorbeeld een Logitech Z-5500?
Geniale set voor dit soort dingen :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
DennusB schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:28:
[...]

Bijvoorbeeld een Logitech Z-5500?
Geniale set voor dit soort dingen :D
Tja die valt helaas niet onder mijn definitie van goedkoop. Billige rat die ik ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Beste tweakers,

aangezien mijn pc de nieuwste spellen niet meer trekt ga ik toch maar eens overstag en ga ik morgen een 360 bundel halen. Bij Game Mania zag ik dat ze een Arcade bundel hebben met Halo 3 en Forza 3 voor 149 euro. Dan zou ik voor 45 euro nog een 120gb hdd van ebay kunnen halen en dan ben ik toch nog een stuk voordeliger uit dan een soortgelijke Elite bundel als ik het goed heb.

Mijn vraag, zijn de Arcade bundels tegenwoordig allemaal met de Jasper chipset? Ik neem aan dat een verkoper mij ook wel kan vertellen of ik een Jasper versie koop?

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 05-05-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Cooler_King schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:44:
Beste tweakers,

aangezien mijn pc de nieuwste spellen niet meer trekt ga ik toch maar eens overstag en ga ik morgen een 360 bundel halen. Bij Game Mania zag ik dat ze een Arcade bundel hebben met Halo 3 en Forza 3 voor 149 euro. Dan zou ik voor 45 euro nog een 120gb hdd van ebay kunnen halen en dan ben ik toch nog een stuk voordeliger uit dan een soortgelijke Elite bundel als ik het goed heb.

Mijn vraag, zijn de Arcade bundels tegenwoordig allemaal met de Jasper chipset? Ik neem aan dat een verkoper mij ook wel kan vertellen of ik een Jasper versie koop?
Ja, arcade bundels zijn allemaal Jasper chipsets. Die zijn namelijk van na januari 2009.

Ik zou echter toch gewoon voor een Elite bundel gaan. Bij de MM hebben ze nu bijvoorbeeld een Elite plus Halo ODST, Forza 3 en FIFA World Cup voor € 222,-.

[ Voor 9% gewijzigd door pelt op 05-05-2010 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
pelt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:52:
[...]

Ja, arcade bundels zijn allemaal Jasper chipsets. Die zijn namelijk van na januari 2009.

Ik zou echter toch gewoon voor een Elite bundel gaan. Bij de MM hebben ze nu bijvoorbeeld een Elite plus Halo ODST, Forza 3 en FIFA World Cup voor € 222,-.
Dat klinkt erg goed.. en die Elite bundels zijn ook gewoon Jasper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
Dat klinkt erg goed.. en die Elite bundels zijn ook gewoon Jasper?
Yeppa. En via Ebay weet je nooit zeker of je een originele hebt. Dus net een paar tioentjes meer en je zit heel goed met vette games. Kun je gelijk de nieuwe Halo Beta spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
maartend schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:19:
[...]

Yeppa. En via Ebay weet je nooit zeker of je een originele hebt. Dus net een paar tioentjes meer en je zit heel goed met vette games. Kun je gelijk de nieuwe Halo Beta spelen
Ja idd.. hij staat in de mediamarkt webshop ook gewoon voor die prijs.. en er zitten zelfs 5 spellen bij ipv 3: Fifa World Cup South Africa, Halo3 ODST, Forza Motorsport 3, Lego Batman, Pure 8)

edit: heb hem besteld.. bedankt voor de tip! nu nog even super street fighter 4 scoren O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Cooler_King op 05-05-2010 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Zo, heb gisteren toch maar m'n Arcade bundel gekocht bij de Dixons. Was uiteindelijk 157,- kwijt voor de Xbox (met de Jasper chipset), extra controller en 4 games (Lego Batman, Pure, Halo3 en Fable2). Dan nog een 3 euro HDMI kabeltje van de Action en ik was weer helemaal gelukkig!
Wat een beeld zeg bij deze console, prachtig!

En hoe krijg je de computer stiller, verschil in staan/liggen (geldt sowieso nog dat liggen beter is of maakt dat sinds de Jasper-chipset niks meer uit)? Ik ben iig weer helemaal blij! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Cooler_King schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:21:
[...]

Ja idd.. hij staat in de mediamarkt webshop ook gewoon voor die prijs.. en er zitten zelfs 5 spellen bij ipv 3: Fifa World Cup South Africa, Halo3 ODST, Forza Motorsport 3, Lego Batman, Pure 8)

edit: heb hem besteld.. bedankt voor de tip! nu nog even super street fighter 4 scoren O-)
http://www.budgetgaming.n...t+fighter+iv_Xbox360.html

Voor als je die website nog niet kent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

brrrt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:33:
En hoe krijg je de computer stiller
Door geen Arcade te kopen maar een model met een harde schijf erin.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
En hoe krijg je de computer stiller, verschil in staan/liggen (geldt sowieso nog dat liggen beter is of maakt dat sinds de Jasper-chipset niks meer uit)? Ik ben iig weer helemaal blij! :*)
Door er een met een HD aan te schaffen en daar je games op te kieperen. Heeftie enkel nog maar de DVD nodig om de game op te starten, rest is van HD. Scheelt heel veel in geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
maartend schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:08:
[...]

Door er een met een HD aan te schaffen en daar je games op te kieperen. Heeftie enkel nog maar de DVD nodig om de game op te starten, rest is van HD. Scheelt heel veel in geluid.
He dat wist ik niet. Heb zelf de Arcade, zonder HD dus.

Toch wel jammer, was mooier geweest als je de dvd helemaal niet meer hoefde te gebruiken na een install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Plakjekaas schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 22:35:

Toch wel jammer, was mooier geweest als je de dvd helemaal niet meer hoefde te gebruiken na een install.
Dat zou MS ook wel willen. Probleem is dat er veel mensen misbruik van zouden maken. Er zijn voor de 360 wel 50 features te bedenken die iedereen top zou vinden, maar die nooit kunnen doordat enerzijds hackers en anderzijds piraten er misbruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 19:57:
[...]

Ik had het ook niet over jou maar over degene hierboven die hem wel bewust gesloopt heeft :)
als je over mij heb?

Mijn xbox heeft wel de 3ringen rood.
Is gewoon kapot.
Verder niks mee gedaan alleen aan laten staan.

wel puur toeval dat ik het heb naar een update.
Verder ik heb de volle garantie nog op dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken. schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:41:
[...]

Oh wow, dat wist ik duidelijk niet. Moet je dan ook net als bij een stick je hele HDD formatteren, of maakt 'ie een partitie aan?
Zover ik begrepen heb moet je 'm geheel formatteren, en kun je dus maar 16GB meer gebruiken.. De rest zelfs niet meer als andere partitie voor de pc. Maar dan werkt ie wel net zo snel als de officiele X360 hdd :).

Er staan wel wat filmpjes op Youtube..
brrrt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 21:33:

Zoals ik al aanraadde in een eerdere post:
Door een HDD te nemen. Daarom wees ik je ook op de Elite-bundels. Ik heb niet voor niets dit gezegd:
GAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:42:
[...]

Ik zou toch een andere set kiezen. Die HDD is misschien niet per se nodig, maar je bent maar wat blij dat je van de lawaaiige dvd-drive af bent tijdens het spelen.
Staan of liggen maakt volgens mij niet uit. De mijne 'staat' al vanaf het begin.
pelt schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:52:
[...]

Is dat emt die Jasper-chips pas sinds januari 2009? Dan heb ik erg geluk met mijn in juli 2009 gekochte X360 pro (met 60gb hdd dus) welke een manufacturer date van 22 januari 2009 heeft, en duidelijk de eigenschappen van de Jasper heeft. Lichtere voeding, andere stekker etc..

[ Voor 65% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2010 01:08 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Als je wilt weten wat voor MoBo je hebt.. kijk naar de voeding, alles onder de 175w is goed & heeft een failure rate van 4.5% (Dat is 0.2% hoger als de failure rate van de PS3 voor de fanboys ;) )

175w = Falcon MoBo
150w = Jasper MoBo

Elke xbox tot in maart (?) 2009 kon gewoon de Falcon bevatten.. deze moesten ook worden verkocht eh? Er zijn zelfs "Rebrand *kuch, weet geen beter woord* gedaan (Falcon's terug gestuurt & gebundeld met de bijpassende games die de Jaspers ook hadden)

Mijn xdoosje uit 2008 (April 2008) heeft nog nooit rode lampjes vertoont, of enig ander gebrek... na 3 uurtjes gamen in de zon voelt de zijkant nog steeds lauw-warm aan dus (te) warm wordt hij niet..

Enige wat ik moet zeggen, is dat als volgend jaar mijn garantie verloopt, ik hem openhaal en de fan's vervang voor wat stillere :@. Alhoewel ik er niet super veel last van heb, is het wel irritant voor anderen die ook in de woonkamer zijn.

[ Voor 63% gewijzigd door D4NG3R op 06-05-2010 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Angeloonie schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 20:13:
[...]

Hij ligt nu bij mij onder de TV, heb daar ongeveeer 3 cm speling tussen de xbox en de plank er boven. Voorheen lag hij naast mijn TV (helemaal vrij), en daar is hij nu al 2x kapot gegaan.
Beetje slechte zaak.. pas geleden heb ik een paar mensen geholpen met het opzetten (gezinnetje met een zoontje van 11) van een compleet home theater systeem (TV + Kast + 4 veschillende dingen als DVD speler en mediaplayer ect), zij hadden alles zeg maar simpel neer gezet maar wouden alle kabels ect weggewerkt hebben & alles gewoon wat netter, wat zie ik? een xbox die gewoon helemaal onderop gepropt is.. ik vragen: hoezo ligt hij daar?

"Ja hij maakte nogal veel geluid in verhouding met de rest.. dus legde we hem zo ver mogelijk daarheen zodat je hem wat minder hoort"

Jaja.. als je je xbox wilt bakken zeker?
Ik heb ze even duidelijk gemaakt dat de xbox nogal gevoelig is voor warmte & dat "voor die paar uurtjes -hooguit-" je toch echt niet heel veel last van het geluid van de xbox zelf zult hebben?
Waren ze het wel mee eens, want 200 euro weggooien hadden ze geen zin in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
D4NG3R NL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:11:
^
Als je wilt weten wat voor MoBo je hebt.. kijk naar de voeding, alles onder de 175w is goed & heeft een failure rate van 4.5% (Dat is 0.2% hoger als de failure rate van de PS3 voor de fanboys ;) )

175w = Falcon MoBo
150w = Jasper MoBo

Elke xbox tot in maart (?) 2009 kon gewoon de Falcon bevatten.. deze moesten ook worden verkocht eh? Er zijn zelfs "Rebrand *kuch, weet geen beter woord* gedaan (Falcon's terug gestuurt & gebundeld met de bijpassende games die de Jaspers ook hadden)

Mijn xdoosje uit 2008 (April 2008) heeft nog nooit rode lampjes vertoont, of enig ander gebrek... na 3 uurtjes gamen in de zon voelt de zijkant nog steeds lauw-warm aan dus (te) warm wordt hij niet..

Enige wat ik moet zeggen, is dat als volgend jaar mijn garantie verloopt, ik hem openhaal en de fan's vervang voor wat stillere :@. Alhoewel ik er niet super veel last van heb, is het wel irritant voor anderen die ook in de woonkamer zijn.
Agree, mijn Falcon doet het ook nog prima, ook met 25 graden en opgesloten in het kastje waar de rest in staat. Dan hoor ik m niet :+ Je voelde wel uit alle gaten de warmte komen, maar de doos deed het prima. Hele middag gegamet. Alleen die fans, vooral met een film te ruidruchtig...

[ Voor 0% gewijzigd door KiPKaKDutcH op 06-05-2010 11:40 . Reden: typo ]

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

[...]

Je hebt zijn post niet helemaal begrepen.

De DVD maakt even een korte spin-up om zijn ID's door te geven zodat de Xbox360 weet welke game er in de drive is gestopt. Dit doet hij tijdens het aanzetten van de Xbox360 al, en daarom krijg je ook de titel en een plaatje te zien bij het 'My Xbox' gedeelte. De DVD hoeft hierna niet meer te draaien, dus ook niet als je de game opstart. Resultaat: geen straaljager meer (al zijn die DVD drives van tegenwoordig een stuk stiller dan die DVD drives in de eerste Xbox360's uit 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

[...]

De DVD speler checkt het ID van het spel wat op dat moment in de DVD speler zit.
Anders zou het toch veel te makkelijk worden? Je installeert een spel, brengt het spel trug naar de winkel..
Hurr Durr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

D4NG3R NL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:57:
[...]

De DVD speler checkt het ID van het spel wat op dat moment in de DVD speler zit.
Anders zou het toch veel te makkelijk worden? Je installeert een spel, brengt het spel trug naar de winkel..
Hurr Durr?
Ik had liever gezien dat 'ie die key dan koppelt aan mijn Gamertag zodat ik gewoon spellen kan launchen zonder de desbetreffende disc erbij te hoeven zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ken. schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Ik had liever gezien dat 'ie die key dan koppelt aan mijn Gamertag zodat ik gewoon spellen kan launchen zonder de desbetreffende disc erbij te hoeven zoeken.
Dan moet je heel complexe drm methodes implementeren, waarbij een schijfje maar door 1 persoon gebruikt mag worden en het helemaal niet werkt bij andere mensen, tenzij je een soort van licentie de-registrator introduceert. Nee dank je.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Boeboe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Dan moet je heel complexe drm methodes implementeren, waarbij een schijfje maar door 1 persoon gebruikt mag worden en het helemaal niet werkt bij andere mensen, tenzij je een soort van licentie de-registrator introduceert. Nee dank je.
Kortom, het werkt prima dat je de disc er in moet doen en is niet meer dan logisch.

Iemand trouwens al een winkel gevonden, waar ze Alan Wake gewoon verkopen?

Het is toch wel irritant dat ik hem nu al lang en breed uit had kunnen spelen als ik hem via de officieuze methoden naar binnen had gehaald.

Na die legendarische 7 (check even de reacties op neogaf en zo) die die chick van Eurogamer aan die game heeft gegeven, doe ik het misschien wel gewoon ook. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
pelt schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:24:
[...]

Kortom, het werkt prima dat je de disc er in moet doen en is niet meer dan logisch.

Het is toch wel irritant dat ik hem nu al lang en breed uit had kunnen spelen als ik hem via de officieuze methoden naar binnen had gehaald.

Na die legendarische 7 (check even de reacties op neogaf en zo) die die chick van Eurogamer aan die game heeft gegeven, doe ik het misschien wel gewoon ook. :9
Ik las vanochtend een review op IGN daar kreeg hij gewoon een 9.

De reden dat hij af en toe lager wordt ingeschat is volgens mij puur omdat de verwachtingen hoger waren dan wat er uiteindlijk opgeleverd is. ALs je echter de game bekijkt als game (zonder verwachtingen als 'bagage' zeg maar) is het gewoon een vernieuwende top-game. Dat is iig het beeld dat ik meekrijg uit een aantal pre- en reviews.

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 06-05-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
Ik heb een vraag over PAL60. Zoals jullie allemaal wel zullen weten zijn er een aantal spellen die alleen op 60 hertz tv's gespeeld kunnen worden.

Nu weet ik niet zeker of mijn TV 60 hertz ondersteunt. Heb de XBOX360 ingesteld op PAL60 het beeld is gewoon goed. Betekent dit nu dat mijn TV 60 hertz ondersteunt?

Of wordt het beeld pas omgeschakeld naar 60 hertz als je een spel opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik heb mijn Xbox binnen van ToysXL :) Toppie!
Lekker forza spelen :P
Wel gaar dat ik nu mijn geluid niet over m'n speakers kan krijgen omdat de HDMI & video stekker niet naast elkaar passen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

DennusB schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:27:
Ik heb mijn Xbox binnen van ToysXL :) Toppie!
Lekker forza spelen :P
Wel gaar dat ik nu mijn geluid niet over m'n speakers kan krijgen omdat de HDMI & video stekker niet naast elkaar passen 8)7
De hdmi plug heeft toch nog een optical out?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:38:
[...]

De hdmi plug heeft toch nog een optical out?
HDMI plug? Ik prop er gewoon een dood normale HDMI kabel in :P
Daarnaast heeft mijn set geen optisch in :( Moet dus via 2x tulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

D4NG3R NL schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 02:20:
[...]

Beetje slechte zaak..

Ik heb ze even duidelijk gemaakt dat de xbox nogal gevoelig is voor warmte & dat "voor die paar uurtjes -hooguit-" je toch echt niet heel veel last van het geluid van de xbox zelf zult hebben?
Waren ze het wel mee eens, want 200 euro weggooien hadden ze geen zin in 8)7
Hij is dus al 2x stuk gegaan toen hij helemaal vrij lag, dus daar ligt het echt niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DennusB schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:39:
[...]

Oh, ik dacht dat je de officiële kabel had :P Nuja, je kan een beetje klussen met de standaard plug. Even openbreken en een deel van de behuizing eraf halen :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 20:39:
[...]

Doe dit:
http://www.youtube.com/watch?v=FptCB_3DOz4

En dealextreme heeft ook een officieuze kabel met optical-out en tulp out, die je naast je HDMI kunt doen. Kost 5 dollar ofzo..
maar dealextreme laadt hier nu niet, en kan het je nog niet laten zien.
//nog een edit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585 dat ding

//edit:
Mediamarkt Groningen heeft opzich ook een leuke aanbieding.
X360 Elite met HALO 3ODST, Forza 3 en 2010 FIFA World Cup voor €222

[ Voor 42% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

pelt schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 14:24:
[...]

Beetje vroeg, denk je niet? Spel komt officieel pas 14 mei uit. Dat is over een week.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens heb ik er een hoesje van gezien in de Nedgame om te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
GAIAjohan schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:32:
[...]

Doe dit:

En dealextreme heeft ook een officieuze kabel met optical-out en tulp out, die je naast je HDMI kunt doen. Kost 5 dollar ofzo..
//nog een edit:

//edit:
Mediamarkt Groningen heeft opzich ook een leuke aanbieding.
X360 Elite met HALO 3ODST, Forza 3 en 2010 FIFA World Cup voor €222
Dat ga ik inderdaad eens proberen. Is het dan wel mogelijk om in te stellen dat hij beeld via HDMI uitstuurt en geluid over de tulpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

GAIAjohan schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 02:20:
Volgens heb ik er een hoesje van gezien in de Nedgame om te pre-orderen.
Was van de week in de stad en bij de Intertoys, FRS en MM lagen wel de pre-order doosjes. Sommigen (ben even vergeten welke) hadden de aanbieding dat als je nu pre-ordert de SE krijgt voor de prijs van de gewone versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennusB schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 07:48:
[...]

Dat ga ik inderdaad eens proberen. Is het dan wel mogelijk om in te stellen dat hij beeld via HDMI uitstuurt en geluid over de tulpjes?
Het schijnt dat dat gewoon werkt. heb het zelf nooit gebruikt tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Het is inderdaad mogelijk om het geluid via tulp te laten lopen. Je moet dan wel in je Xbox instellen dat je geluid stereo is (met DD 5.1 gooit 'ie het over de optische uitgang).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heb sinds een paar dagen halo 1 en 2 op de kop getikt, alleen is het zo tijdens het spelen van Halo 1 op de 360 er een soort van hapering in de game lijkt te zitten, de disk heeft een paar hele kleine krasjes, maar is verder helemaal schoon.

Is dit bekend, en kan de 360 slecht overweg met de '' oude '' games ? of ligt het ergens anders ?

Andere '' recente '' games zoals splinter cell hebben geen probleem ( maar die staan dan ook geïnstalleerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:17:
Heb sinds een paar dagen halo 1 en 2 op de kop getikt, alleen is het zo tijdens het spelen van Halo 1 op de 360 er een soort van hapering in de game lijkt te zitten, de disk heeft een paar hele kleine krasjes, maar is verder helemaal schoon.

Is dit bekend, en kan de 360 slecht overweg met de '' oude '' games ? of ligt het ergens anders ?

Andere '' recente '' games zoals splinter cell hebben geen probleem ( maar die staan dan ook geïnstalleerd )
Misschien omdat ze geemuleerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:18:
[...]

Misschien omdat ze geemuleerd worden..
Dat is uiteraard een optie, maar zijn de games / emulatie dan zo kut geprogrammeerd dat het met een hapering moet ? Als het normaal is dan moet ik me daar maar aan aanpassen, maar als er een andere reden voor is, wil ik die graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Fatal Mind schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 16:26:
[...]

Dat is uiteraard een optie, maar zijn de games / emulatie dan zo kut geprogrammeerd dat het met een hapering moet ? Als het normaal is dan moet ik me daar maar aan aanpassen, maar als er een andere reden voor is, wil ik die graag weten.
Ik heb zelf ook Halo 1 combat evolved maar ik ook soms last van dat "probleem". Ik stoor me er niet aan en ik denk dat het gewoon de emulatie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
GAIAjohan schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 22:32:
[...]

Doe dit:

//nog een edit:
Ik had eerst zo'n kabel van dealextreme (of een andere tjappie site) besteld en toen ik die kabel in het optical poortje wou doen viel het omhulsel gewoon uit elkaar. Gelukkig kon ik m'n geld terugkrijgen, maar ik was er totaal niet blij mee.

Beste is gewoon om een officieel setje te kopen van MS want dat is tenminste van goede kwaliteit.

@DennusB, goedkoopste online is hier te vinden: http://www.gameliner.nl/product/2430/ of je moet er 1 van eBay halen, maar dan wel kijken waar die vandaan geshipped wordt (dus niet uit China ofzo ;))

edit: Hij zit trouwens ook bij een Xbox Elite versie, dus misschien kan je vragen aan iemand die hem niet gebruikt? Heb ik ook gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Motabeatz op 11-05-2010 13:31 ]

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Boeboe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 13:18:
[...]

Had al een dergelijk argument verwacht. Mits je de key kunt loskoppelen van je gamertag lijkt het me een prima manier. Spellen kun je immers uitlenen en verkopen. Bij sommige XBLA titels gaat het nu al zo. (Zonder het loskoppelen van de 'key' dan.) I'd go for it iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Kheb de Xbox 360 Elite inmiddels binnen. Het geluid van de fans (of misschien is het 1 van de fans) valt me echter behoorlijk tegen. Een constant zoemgeluid. Moeten wel erg goedkope fans zijn. Is dat normaal? Ik heb hem staand geplaatst en er is voldoende ruimte.

[ Voor 14% gewijzigd door Cooler_King op 07-05-2010 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 21:08:
Kheb de Xbox 360 Elite inmiddels binnen. Het geluid van de fans (of misschien is het 1 van de fans) valt me echter behoorlijk tegen. Een constant zoemgeluid. Moeten wel erg goedkope fans zijn. Is dat normaal? Ik heb hem staand geplaatst en er is voldoende ruimte.
Jip normaal
En lag dat ding plat aub.
Je sluit nu namelijk een koelgat bijna dicht .
En moet alles via de boven de kleine gaten van de boven kant en onderkant.

Het was me namelijk opgevallen bij de xbox dat het geluid het minste is als je plat leg de hd er af laat .
Als je geen hd dan de sierkap verwijderen .
De temp zakte als een gek en je hoorde de fans bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:07:
[...]

Jip normaal

Het was me namelijk opgevallen bij de xbox dat het geluid het minste is als je plat leg de hd er af laat .
Ok bedankt.. dat van die HD zal ik zowieso proberen.. heb hem inmiddels ook naar een koelere kamer verhuisd en kussen eronder om de trillingen op te vangen (hij ligt plat nu) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heeft er al iemand toevallig ervaring met Nier? De Tweakers review was wat vreemd: Ik wist niet of de schrijver nu onder invloed was van bepaalde geestverruimende middelen of gewoon zeer enthousiast was (no offense trouwens, ik vind het erg tof wanneer gamereviewers puur hun eigen instinct volgen en tegen de algemene trend ingaan). De omschrijving sprak me echter wel aan. Als ik op metacritic ga kijken gaan de scores werkelijk alle richtingen uit: van 45% tot 90%. 1 ding dat de positieve reviews wel mee akkoord zijn is dat het spel inderdaad zijn gebreken heeft, maar dat deze ruimschoots goedgemaakt worden door de sfeer/verhaal/gameplay als je ervoor wil openstaan.
Gametrailers heeft nu ook een review online staan en nu twijfel ik nog harder, enerzijds ziet het er enorm leuk uit en de mixes en verwijzingen naar verschillende games spreken me enorm aan. Men spreekt echter ook over een simplistisch combatsysteem en vervelende camera. Keuzes, keuzes...

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 08-05-2010 00:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:07:
[...]

Jip normaal

Maakt volgens mij niks uit. Ik heb mijn X360 al tijden staand, en dat onderste koelgat waar jij opwijst is gewoon een intake omdat de fans aan de achterkant outtakes zijn. Daardoor ontstaat onderdruk, wat wordt bijgevuld via die onderkant of in jouw geval zijkant, maar koude lucht komt altijd van onderen. Iig ik heb geen problemen met de fans van mijn X360. hier is het puur die dvd drive die me gek maakt.
Dit is het Jaspermoederbord.
Afbeeldingslocatie: http://www.hdtvinfo.eu/pics/Xbox_360_Jasper_Motherboard.jpg
je kijkt er zo tegenaan als hij ligt. Indien hij staat is de rechterkant de onderkant.
Doordat warmte opstijgt blijft in het geval de X360 ligt alle warmte boven het koelblok hangen. En wordt er geprobeerd het weg te halen door de fans.
Als de X360 staat, kan de warmte nog een stukje verder stijgen. Een beetje ontsnappen door de roosters bij de HDD en wordt er ook wel wat gedaan door de fans aan de achterkant. Bovendien komt er koelere lucht binnen vanaf de onderkant. Dat de ruimte daar niet zo groot is maakt ed lucht zelf niks uit hoor. Anders konden PC voedingen ook niet onderin de kast geplaatst worden met de fan aan de onderkant.

Dus staand lijkt hij mij koeler. En tsja, fangeluidproblemen heb ik niet.
Als mijn X360 trilt, drilt het door tot in het bureau, maar dat is alleen als de dvd-drive zijn werk doet..

//edit
Even getest, en mijn verhaal lijkt niet te kloppen. Bovenin pakt hij ook lucht van buiten (getest met een aansteker). Onderin overigens ook.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2010 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

GAIAjohan schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 02:31:
[...]

Maakt volgens mij niks uit. Ik heb mijn X360 al tijden staand, en dat onderste koelgat waar jij opwijst is gewoon een intake omdat de fans aan de achterkant outtakes zijn. Daardoor ontstaat onderdruk, wat wordt bijgevuld via die onderkant of in jouw geval zijkant, maar koude lucht komt altijd van onderen. Iig ik heb geen problemen met de fans van mijn X360. hier is het puur die dvd drive die me gek maakt.
Dit is het Jaspermoederbord.
[afbeelding]
je kijkt er zo tegenaan als hij ligt. Indien hij staat is de rechterkant de onderkant.
Doordat warmte opstijgt blijft in het geval de X360 ligt alle warmte boven het koelblok hangen. En wordt er geprobeerd het weg te halen door de fans.
Als de X360 staat, kan de warmte nog een stukje verder stijgen. Een beetje ontsnappen door de roosters bij de HDD en wordt er ook wel wat gedaan door de fans aan de achterkant. Bovendien komt er koelere lucht binnen vanaf de onderkant. Dat de ruimte daar niet zo groot is maakt ed lucht zelf niks uit hoor. Anders konden PC voedingen ook niet onderin de kast geplaatst worden met de fan aan de onderkant.

Dus staand lijkt hij mij koeler. En tsja, fangeluidproblemen heb ik niet.
Als mijn X360 trilt, drilt het door tot in het bureau, maar dat is alleen als de dvd-drive zijn werk doet..

//edit
Even getest, en mijn verhaal lijkt niet te kloppen. Bovenin pakt hij ook lucht van buiten (getest met een aansteker). Onderin overigens ook.
Geadviseert word je xbox plat te leggen.. en dit kan ik je ook adviseren, ikzelf heb mijn xbox nu 2 jaar plat liggen maar ik ken iemand die dat niet heeft.. zijn xbox staat net als de mijne goed los, maar wel open. Na 6 maanden: RROD. Gefixed, 3 maanden later: Weer RROD. Legt hij hem neer. Sinds dien niks meer.

Koele lucht komt binnen vanaf de zijkanten (een kant zit dus onderop zit als je hem rechtop zet) dus je sluit een belangrijk gat deels af.

De airflow van de xbox (even gigantisch lomp in paint) is ongeveer zo:
Afbeeldingslocatie: http://img41.imageshack.us/img41/2075/lolairflow.png
De onderkant is dan de voorkant. De blauwe stukken zijn de intake gaten aan de zijkant & de rode pijltjes zijn de fans..

Wat je dus krijgt als je hem rechtop zet is dat de warme lucht linksboven (boven het GPU) blijft hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
D4NG3R NL schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 08:50:
[...]
Geadviseert word je xbox plat te leggen.. en dit kan ik je ook adviseren, ikzelf heb mijn xbox nu 2 jaar plat liggen maar ik ken iemand die dat niet heeft.. zijn xbox staat net als de mijne goed los, maar wel open. Na 6 maanden: RROD. Gefixed, 3 maanden later: Weer RROD. Legt hij hem neer. Sinds dien niks meer.
Wie adviseert de xbox plat te leggen? Ik heb mijn xbox ongeveer 1 tot 1,5 jaar staand gebruikt en nooit problemen gehad? Ik kan me zo voorstellen dat anderen hier hem ook wel staand hebben zonder RROD hoor.

Het grootste probleem is kleine kastjes, hij moet natuurlijk wel zijn warmte kwijt kunnen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D4NG3R NL schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 08:50:
[...]

Koele lucht komt binnen vanaf de zijkanten (een kant zit dus onderop zit als je hem rechtop zet) dus je sluit een belangrijk gat deels af.

De airflow van de xbox (even gigantisch lomp in paint) is ongeveer zo:
[afbeelding]
De onderkant is dan de voorkant. De blauwe stukken zijn de intake gaten aan de zijkant & de rode pijltjes zijn de fans..

Wat je dus krijgt als je hem rechtop zet is dat de warme lucht linksboven (boven het GPU) blijft hangen..
Ik heb m inmiddels al 9 maanden en nergens last van. Slechts 1x vastgelopen. Dus ik zie geen reden om 'm plat te
Dat 1 gat wordt afgesloten lijkt me nogmaals bullshit. Als er lucht in moet door onderdruk, dan komt er wel lucht in. Ook via de onderkant. Denk aan een pakje koffiemelk. Hoe klein het gaatje aan de andere kant ook is t.o.v. waar de melk uitkomt, er komt altijd genoeg lucht door om de onderdruk door het uitvloeiende melk op te vangen.

[ Voor 7% gewijzigd door GAIAjohan op 08-05-2010 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat advies om 'm plat te leggen, van wie komt dat? Aangezien MS dat ding altijd rechtop laat zien op beurzen, plaatjes, zelfs inloggen op Live zie je een rechtopstaande XBox?

Ik heb 'm wel liggen hoor, daar niet van...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 11:43:
Dat advies om 'm plat te leggen, van wie komt dat? Aangezien MS dat ding altijd rechtop laat zien op beurzen, plaatjes, zelfs inloggen op Live zie je een rechtopstaande XBox?

Ik heb 'm wel liggen hoor, daar niet van...
Daarnaast als het ding niet kon staan had MS natuurlijk nooit voetjes gemaakt op 1 van de 'zijkanten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Het maakt in mijn ogen allemaal geen fuck uit.. De mijne is dus 2x kapot gegaan (RROD) toen hij plat lag, en helemaal vrij lag. Volgens mij had het geen drol uitgemaakt of ik hem rechtop had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Cooler_King schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 22:19:
[...]

Ok bedankt.. dat van die HD zal ik zowieso proberen.. heb hem inmiddels ook naar een koelere kamer verhuisd en kussen eronder om de trillingen op te vangen (hij ligt plat nu) :P
Ligt je Xbox op je kussen?? Als dat zo is

Dat zou ik echt zo snel mogelijk weghalen, een kussen is geen harde ondergrond en kan heel makkelijk je game-cd's beschadigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ja ik heb er inmiddels iets anders onder liggen.. Ik denk dat het zoemgeluid gewoon komt door de goedkope fans. Mn Xbox1 had daar ook last van. Als je een spel speelt zal het wel niet goed hoorbaar meer zijn. En het ligt denk ik ook niet aan de temperatuur, want die fans draaien ook als ie net aanstaat. Modden met 80mm fans is bij deze ook niet mogelijk hehe.

RROD ligt volgens mij ook niet echt aan de stand. Rechtopstaand is ie ook gewoon voor ontworpen, maar dan moet je er alleen niet mee gaan bewegen want dan krijg je idd die krassen. Deze Jasper blijft hopelijk wel koel genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 08-05-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Cooler_King schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:45:
Ja ik heb er inmiddels iets anders onder liggen.. Ik denk dat het zoemgeluid gewoon komt door de goedkope fans. Mn Xbox1 had daar ook last van. Als je een spel speelt zal het wel niet goed hoorbaar meer zijn. En het ligt denk ik ook niet aan de temperatuur, want die fans draaien ook als ie net aanstaat. Modden met 80mm fans is bij deze ook niet mogelijk hehe.

RROD ligt volgens mij ook niet echt aan de stand. Rechtopstaand is ie ook gewoon voor ontworpen, maar dan moet je er alleen niet mee gaan bewegen want dan krijg je idd die krassen. Deze Jasper blijft hopelijk wel koel genoeg.
Falcon en Jasper zijn uitstekende xboxen. Bij de jasper is de ventilator zelfs nog iets beter. Maar je hebt natuurlijk ook jongeren van waarbij de moeder even de kamer komt schoonmaken terwijl de xbox overeind staat en denkt van , ik leg hem even neer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cooler_King schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 14:45:

Weet je zeker dat de zoem niet van de DVD-speler komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
GAIAjohan schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 20:48:
[...]

Weet je zeker dat de zoem niet van de DVD-speler komt?
Ja, zeker weten.. het komt ook niet van de HDD.. het zijn die fans.. schijnt gewoon normaal te zijn. Het geluid heeft veel weg van die in dit filmpje: http://www.youtube.com/wa...lHwQ3Htmg&feature=related

Ik ben er inmiddels wel aan gewend en het stoort me niet tijdens het spelen, dus genoeg gepraat erover :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 08-05-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Vraagje voor de mensen die Left 4 Dead 2 hebben.
Is Left 4 Dead 2 nog beetje leuk om met z'n 2e splitscreen te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
Ja zeker wel :D.

Wat ik nogsteeds het leukst vind is om splitscreen online te gaan :) doe je met vrienden dichtbij.. en met vrienden veraf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:57
Grr gvd :( Ik was halverwege in Batman Arkham Asylum. Nu start ik hem net een keer op en krijg ik ineens "savegame corrupt" |:(
Is die nog te redden? Of kan ik echt weer opnieuw beginnen. Zou best kut zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb naar aanleiding van de tweakers review een heel weekend Nier gespeeld en mijn ervaringen in een review gestoken. Ik beschouw het spel echt wel als een dikke aanrader d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn 360 voorzien van 320 gb HDD.
Ondertussen de 360 HDD behuizing opengeschroefd en daar zit een 20 gb van Seagate in, net iets te weinig.

Zitten er eigenlijk nog addertjes onder het gras of kun je er zo grotere een laptop HDD ingooien?

Mijn Xbox360 is inmiddels een jaartje of drie dus valt deze buiten de garantie.
Dat is ook de reden dat ik mijn gehele collectie op een HDD wil installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:39:

Zitten er eigenlijk nog addertjes onder het gras of kun je er zo grotere een laptop HDD ingooien?
Het werkt gewoon niet, aangezien die hdd niet is gesigned door MS.

250GB is de max die MS jou momenteel aanbiedt. Geodkoopste winkel is 4launch
http://www.4launch.nl/sho...rive-250gb-voor-xbox-360/
Verder kun je nog 2 mem units erinpleuren van 512MB each, en mogelijk twee USB-sticks van 16GB each. 1 van 16GB is iig mogelijk.

[ Voor 56% gewijzigd door GAIAjohan op 09-05-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:42:
[...]

Het werkt gewoon niet, aangezien die hdd niet is gesigned door MS.

250GB is de max die MS jou momenteel aanbiedt. Geodkoopste winkel is 4launch
http://www.4launch.nl/sho...rive-250gb-voor-xbox-360/
Verder kun je nog 2 mem units erinpleuren van 512MB each, en mogelijk twee USB-sticks van 16GB each. 1 van 16GB is iig mogelijk.
Hoe kan het dan dat er een enorme handel op b.v. Ebay van te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:47:
[...]

Hoe kan het dan dat er een enorme handel op b.v. Ebay van te vinden is?
Makkelijk geld verdienen. En soms werkt het dan wel eventjes, maar als MS je doorheeft wordt je X360 gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor de info GAIAjohan & D4NG3R NL !
Heb je overigens speciale usb sticks nodig of is MS niet zo kieskeurig?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 18:39:
Ik wil graag mijn 360 voorzien van 320 gb HDD.
Ondertussen de 360 HDD behuizing opengeschroefd en daar zit een 20 gb van Seagate in, net iets te weinig.

Mijn Xbox360 is inmiddels een jaartje of drie dus valt deze buiten de garantie.
Dat is ook de reden dat ik mijn gehele collectie op een HDD wil installeren.
Je kan een 2.5" schijf er zelf in zetten.. maar deze moet met speciale programma's worden beperkt tot 250GB.
Deze schijf kan niet worden gedetecteerd door MS nee. Maar je garantierecht van de HDD die je normaal hebt vervalt wel.. -gewoon een cheap-ass kapotte 20GB schijf kopen op marktplaats OID, en er dan zelf een schijf in zetten.. & deze op de juiste manier instellen op je PC.

Edit: een gewoon FAT32 (bijna elk stickje dus) stickje volstaat. Tot max 16GB.

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 09-05-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ik heb sinds kort een Xbox 360. Zat op het internet te zoeken en kwam wat info tegen over de indie games die via XNA gemaakt kunnen worden voor de Xbox 360.

Nu zou er ergens een Indie game channel op de Xbox te vinden moeten zijn, maar waar ik ook kijk, nergens kan ik de genoemde spellen terug vinden.

Bijv: RC Racing 360

Iemand een idee?

edit
Ok, blijkbaar is dat regio gebonden, en nog niet in Nederland uitgerold. Jammer jammer jammer. Zijn veel leuke spellen te vinden daar.

[ Voor 21% gewijzigd door - peter - op 09-05-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Hallo mensen,

ik heb sinds een week of 3 een xbox 360 elite, daarbij zaten 2 controllers bij geleverd (1 los). Nu werkt de controller die bij de xbox zat niet naar behoren. Regelmatig gaan de lampjes diagonaal 2 om 2 knipperen (dus dat hij bijna leeg is), maar de batterijen zijn nog vol. Ook piept de linker trigger knop bijna iedere keer als ik hem indruk (alsof hij ergens langs schaaft), nu wil ik dit laten repareren, maar ik weet niet wat ik moet doen, of ik het rechtstreeks via microsoft kan doen en zo ja dan waar? of via de verkopende partij (bol.com in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Andere batterijen geprobeerd?

Een piepende trigger is een veel voorkomend verschijnsel, soms houdt het na een tijdje op, soms niet. Officieel moet/kan/mag je het via Bol.com regelen, daar heb je hem gekocht :).
Microsoft heeft een redelijke garantieafhandeling dus voor een snelle/weinig bullshit afhandeling zou ik dat proberen. Bol.com kan nog wel eens garantie weigeren omdat 'het apparaat toch gewoon werkt?..' (qua piepende trigger bedoel ik, batterijen is een ander verhaal.)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

ik heb in totaal 4 verschillende batterijen sets gehad. De eerste set (bijgeleverde duracell's) deden het prima (zo'n 20u vol gehouden). Toen pakte ik mijn GP 2600mAh batterijen en ging hij vrij snel mekkeren, dus 2de setje GP 2600mAh geprobeerd en weer snel gemekker, daarna nog een setje duracell's van de 2de controller erin geknalt en weer dat geknipper :S Ik zal het nog even goed testen met de duracells of het werkelijk zo is of dat ik voorbarige conclusies trek, misschien zijn de GP's niet vol geladen (hoewel hij dat wel aangaf met als ik op de xbox knop drukte)

Valt de trigger bij microsoft onder garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Hmm, toch iets aan de hand waarschijnlijk. Blijft hij gewoon knipperen of komt ook iedere keer de melding "Please reconnect controller" ?

Mijn controller zegt ook wel eens dat de batterijen leeg zijn, maar dan kan ik toch zeker nog een uur of 10 vooruit :).
Oulewappeur schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:58:
Het is niet kapotkapot, maar het functioneert niet zoals het zou moeten.
Gewoon effe bellen, vooral zeggen dat je er erg veel last van hebt en dat het een ontzettende herrie maakt etc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Vanavond viel hij bij mijn uit en toen ik hem weer wou aanzetten deed hij het niet en viel hij gelijk weer uit, maar het zijn 2600mAh's en ze zijn dan nog geen 3 uur gebruikt na opladen... Met de duracells ging hij ook weer knipperen toen dus toen ben ik maar naar de andere controller overgestpat omdat het flitsende licht mij ook irriteerde :P

Ik zal wel is contact opnemen met MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Oulewappeur schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:58:
ik heb in totaal 4 verschillende batterijen sets gehad. De eerste set (bijgeleverde duracell's) deden het prima (zo'n 20u vol gehouden). Toen pakte ik mijn GP 2600mAh batterijen en ging hij vrij snel mekkeren, dus 2de setje GP 2600mAh geprobeerd en weer snel gemekker, daarna nog een setje duracell's van de 2de controller erin geknalt en weer dat geknipper :S Ik zal het nog even goed testen met de duracells of het werkelijk zo is of dat ik voorbarige conclusies trek, misschien zijn de GP's niet vol geladen (hoewel hij dat wel aangaf met als ik op de xbox knop drukte)

Met 1 setje oplaadbare batterijen van 2100mAh (panasonic) houden het zo'n 26u uit bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:21
Oulewappeur schreef op zondag 09 mei 2010 @ 23:47:
Hallo mensen,

ik heb sinds een week of 3 een xbox 360 elite, daarbij zaten 2 controllers bij geleverd (1 los). Nu werkt de controller die bij de xbox zat niet naar behoren. Regelmatig gaan de lampjes diagonaal 2 om 2 knipperen (dus dat hij bijna leeg is), maar de batterijen zijn nog vol. Ook piept de linker trigger knop bijna iedere keer als ik hem indruk (alsof hij ergens langs schaaft), nu wil ik dit laten repareren, maar ik weet niet wat ik moet doen, of ik het rechtstreeks via microsoft kan doen en zo ja dan waar? of via de verkopende partij (bol.com in mijn geval)
Via de Microsoft garantie regeling kan je regelen dat je een nieuwe controller krijgt opgestuurd. Je moet alleen je xbox registreren op de 'Registratie en reparatie' pagina.

Als het goed is moet je dan op de pagina waar je je xbox reparatie kan beheren iets te zien krijgen over een controller. Weet het niet meer precies, en als het nog werkt weet ik niet, mijn garantie is al verlopen dus kan niks zien.

Dacht dat je 1 keer een gratis controller kon krijgen, als je dit hebt gedaan en je controller gaat daarna kapot heb je pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Oulewappeur schreef op maandag 10 mei 2010 @ 00:49:
Vanavond viel hij bij mijn uit en toen ik hem weer wou aanzetten deed hij het niet en viel hij gelijk weer uit, maar het zijn 2600mAh's en ze zijn dan nog geen 3 uur gebruikt na opladen... Met de duracells ging hij ook weer knipperen toen dus toen ben ik maar naar de andere controller overgestpat omdat het flitsende licht mij ook irriteerde :P
Heb je al geprobeerd of de tweede controller ook zo vreemd doet met oplaadbare batterijen?
Als je altijd een snellader gebruikt om de batterijen te laden, en ze zijn al wat ouder, dan kan het zijn dat ze ondertussen veel minder dan die 2600mAh leveren en minder goed werken... Hoewel het vreemd is dat de duracells uit de andere controller ook gelijk leeg lijken te zijn (al schrijf je er niet bij hoe lang die al gebruikt zijn).

Overigens vind ik het verbruik van de Xbox-controllers wel vreemd. Tegenwoordig gebruik ik voor zowat alles Eneloop batterijen - slechts 2000mAh, maar lopen niet leeg als ze niet gebruikt worden. Die werken prima in Wii-motes en digitale camera's, maar gaan in mijn Xbox-controllers maar heel kort mee, misschien een uurtje of vijf. En als de controller zegt dat ze leeg zijn, geeft het batterijsymbool op het scherm nog gewoon twee balkjes aan. Als ik dan GPs van 2700mAh of Conrads van 2500mAh gebruik gaan ze wel weer zo'n 20/25 uur mee, of soms zelfs langer, afhankelijk van het type spel.

Opvallend: als ik de lege batterijen test is er maar 1 echt leeg, de andere is (zo goed als) vol. Gebeurt ook wel eens in andere apparaten, maar meestal niet met zo'n groot verschil tussen beide batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu honderden potjes MW2 gespeeld en nu tientallen in Halo Reach (Halo 2 en 3 teller staat ruim over de 10.000 potjes). De games naast elkaar leggende kan ik maar 1 conclusie trekken:

Het wordt tijd dat de ontwikkelaars van die 2 games samen gaan werken (los van alle Activision problemen nu).

Pluspunten Halo (en meteen minpunten CoD):
  • Rocksolid matchmaking
  • Geen Lag
  • Perfecte balans in de wapens
  • Geen spawnkilling
  • Replay functionaliteit
  • Uitgebreide website met alle stats (mega uitgebreid)
Pluspunten CoD (en meteen minpunten Halo)
  • Snellere gameplay
  • Grafisch beter
  • Betere Hardcore modus
Beide zijn topgames, maar elk met hun beperkingen. Wat mij betreft mergen ze de games, heb je een top resultaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

PWM schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:59:
Ik heb nu honderden potjes MW2 gespeeld en nu tientallen in Halo Reach (Halo 2 en 3 teller staat ruim over de 10.000 potjes). De games naast elkaar leggende kan ik maar 1 conclusie trekken:

Het wordt tijd dat de ontwikkelaars van die 2 games samen gaan werken (los van alle Activision problemen nu).

Pluspunten Halo (en meteen minpunten CoD):
  • Rocksolid matchmaking
  • Geen Lag
  • Perfecte balans in de wapens
  • Geen spawnkilling
  • Replay functionaliteit
  • Uitgebreide website met alle stats (mega uitgebreid)
Pluspunten CoD (en meteen minpunten Halo)
  • Snellere gameplay
  • Grafisch beter
  • Betere Hardcore modus
Beide zijn topgames, maar elk met hun beperkingen. Wat mij betreft mergen ze de games, heb je een top resultaat :)
Rocksolid matchmaking
Ik heb nog nooit zo'n langzaam systeem gezien (Halo), het kan soms wel 2-3 minuten duren voordat je in een match wordt gezet (laat staan als je met vrienden speelt), tragisch gewoon. Bij COD is het klik en speel..
Wat Halo wel heeft, is dat je splitscreen online (unranked/social) kunt spelen, dat MOET er in Cod ook gewoon in zitten, gemiste kans vind ik.

edit:
Ook zeer matig is het feit dat je niet eens splitscreen vs splitscreen (offline) kunt spelen :S, met LAN kun je 1vs1 doen, dat was ook erg jammer toen ik (wij) daar achter kwamen.

Lag
Als ik 1 spel mag noemen wat last heeft van lag, dan is het Halo wel (Cod ook, maar lang nie zo veel als Halo), en nee, dit ligt niet aan mijn verbinding, ik zie het overal waar ik speel.
Als ik realistisch moet inschatten hoeveel van de 10 keer dat ik dood ga in Halo en ik denk dat het niet klopt, dan is dat zo'n 5a6 keer, bij Cod 2 keer denk ik.

Balans in wapens
Dat klopt op zich wel, die shotguns in Cod waren niet te doen als je ze zelf niet had :). Ik vind dat de Halo-wapens soms wel eens underpowered zijn (allemaal), dus dan zijn ze wel balanced, maar op een verkeerde manier.

Spawnkilling
Ook bij Halo kom ik dit wel eens tegen, wel meer bij Cod, dat zeker.

Replay
Jup, dat klopt, dat is een leuke feature in Halo.

Met de pluspunten van Cod ben ik het helemaal eens.

edit 2:
Wat ik echt zeer vervelend begin te vinden is de tijd die je moet wachten wanneer je dood bent in Cod, dat kan verschillen van 0sec tot 15sec. 15sec is veel te lang, laat staan als ik al een tijdje aan het rondlopen ben, niemand tegen kom en dan voor whatever reason dood ga. 15sec wachten is dan alleen maar zeer vervelend.
Iemand zei tegen me dat dat is omdat je dan samen met iemand spawned (en dus samen iets kunt gaan doen), maar ik kom zelden tegen dat je team-based Cod aan het spelen bent, het is meer Rambo-stijl m.i.

[ Voor 14% gewijzigd door KoffieNT op 10-05-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
KoffieNT schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:13:
[...]

edit:
Ook zeer matig is het feit dat je niet eens splitscreen vs splitscreen (offline) kunt spelen :S, met LAN kun je 1vs1 doen, dat was ook erg jammer toen ik (wij) daar achter kwamen.
Dat hadden wij ook! Hele Lan set-up gemaakt met 2 xboxen, 8 controllers gefixed met de bedoeling 4 vs 4 te spelen in 1 kamer. Zo ingesteld op me studentenkamertje dat beeldenkoeken niet mogelijk was. Best ff een geroggel (dingen opzij schuiven, beamertje regelen schermpje, banken verplaatsen)

Eindelijk zitten we, controlers in de aanslag, kan het niet! hele grote bummer. je kan wel split screen met 4 spelers op 1 xbox. je kan ook system linken, maar de combi kan niet. Hele grote gemiste kans wat mij betreft.

Overigens: omdat we het toch over mw2 vs halo 3 hebben. Kan dat wel bij Halo 3???? Dus splitscreen en Lan gecombid? En zoja met hoevel schermen per xbox? Halo kan ik ook nog wel een nachtje lannen zonder problemen.

[ Voor 20% gewijzigd door KingKoning op 10-05-2010 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoffieNT schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:13:
[...]

Rocksolid matchmaking
Ik heb nog nooit zo'n langzaam systeem gezien (Halo), het kan soms wel 2-3 minuten duren voordat je in een match wordt gezet (laat staan als je met vrienden speelt), tragisch gewoon. Bij COD is het klik en speel..
Dat is dan ook meteen het nadeel van CoD ;)

Bij Halo werkt de matchmaking, omdat hij daadwerkelijk gamers zoekt die passen bij jouw klasse. Als je sucked, kom je bij mensen die dat ook doen, ben je goed, speel je tegen goede spelers.

Bij CoD werkt het verzamelen van spelers zo snel, doordat ze gewoon 8 of 16 man in een game flikkeren, ongeacht hun klasse. Daardoor eindigen mensen gewoon rustig potjes met 2-10 of erger.

Halo Reach heeft aanpassingen waardoor de matchmaking straks nog beter wordt en sneller gaat. Je wordt geranked, en elke week kan je een groep hoger of lager komen. Elke 7 dagen wordt er opnieuw gekeken naar je stats en wordt je weer herplaatst, of blijf je waar je bent. Op die manier hoeft het ranking systeem alleen nog maar te kijken naar de competitie waar je in speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

KingKoning schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:48:
[...]
Overigens: omdat we het toch over mw2 vs halo 3 hebben. Kan dat wel bij Halo 3???? Dus splitscreen en Lan gecombid? En zoja met hoevel schermen per xbox? Halo kan ik ook nog wel een nachtje lannen zonder problemen.
Jup, dat kan wel bij Halo, vandaar dat wij toen (met precies dezelfde situatie) maar besloten hebben om dat te gaan doen }:| ..
Met schermen bedoel je spelers? 4 gewoon :)
PWM schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:52:
[...]

Dat is dan ook meteen het nadeel van CoD ;)

Bij Halo werkt de matchmaking, omdat hij daadwerkelijk gamers zoekt die passen bij jouw klasse. Als je sucked, kom je bij mensen die dat ook doen, ben je goed, speel je tegen goede spelers.

Bij CoD werkt het verzamelen van spelers zo snel, doordat ze gewoon 8 of 16 man in een game flikkeren, ongeacht hun klasse. Daardoor eindigen mensen gewoon rustig potjes met 2-10 of erger.

Halo Reach heeft aanpassingen waardoor de matchmaking straks nog beter wordt en sneller gaat. Je wordt geranked, en elke week kan je een groep hoger of lager komen. Elke 7 dagen wordt er opnieuw gekeken naar je stats en wordt je weer herplaatst, of blijf je waar je bent. Op die manier hoeft het ranking systeem alleen nog maar te kijken naar de competitie waar je in speelt.
Als ik moet kiezen tussen binnen 10seconden spelen met (veel) hogere klasses, of minutenlang wachten omdat er spelers in mij klasses gezocht moeten worden, dan kies ik toch echt voor het eerste.

Dat Halo Reach idee vind ik opzich wel een goed plan, maar dan moet het wel werken. 30sec wachttijd maximaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
KoffieNT schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:05:
[...]

Jup, dat kan wel bij Halo, vandaar dat wij toen (met precies dezelfde situatie) maar besloten hebben om dat te gaan doen }:| ..
Met schermen bedoel je spelers? 4 gewoon :)
ja bedoelde idd schermpjes per tv. Was een beetje onduidelijk. Maar je kan dus met 2 tvs en 2 xboxen en 1 crosscabletje gewoon 4x splitscreen per tv. Ik denk dat het hemelvaart weekend een doel heeft gekregen :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

KoffieNT schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:05:
Dat Halo Reach idee vind ik opzich wel een goed plan, maar dan moet het wel werken. 30sec wachttijd maximaal :)
Voor mij was dat ook zeker een grote ergernis in Halo 3. Dan staat er mooi dat er 100k mensen online zijn oid en dan nog kan 'ie vaak net die allerlaatste speler niet vinden. :P Gelukkig lijkt het in Halo Reach wel erg goed te werken. Qua wapens vind ik cod eigenlijk wel lekker gebalanceerd. Die rifle is me iets te dominant in Halo 3 potjes. Ook het perks systeem en het van te voren een setje wapens kunnen kiezen zoals in cod ben ik wel van gecharmeerd.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Laatst online: 09-09 20:00
Weet iemand waar de connector bovenop de Xbox 360 voor dient? Als je het roostertje eraf haalt zit er een soort connector, maar ik kan niet herkennen wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
- peter - schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:22:
Weet iemand waar de connector bovenop de Xbox 360 voor dient? Als je het roostertje eraf haalt zit er een soort connector, maar ik kan niet herkennen wat het is.
Harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
- peter - schreef op maandag 10 mei 2010 @ 19:22:
als de xbox rechtop staat? Dat is voor de/een harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dat is voor de optionele harde schijf.

Afbeeldingslocatie: http://regmedia.co.uk/2005/12/05/xbox360_4.jpg

Dat bedoel je toch he? :)

edit: Spuit 26

[ Voor 6% gewijzigd door KoffieNT op 10-05-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Ben ik heel erg dom? Zit er een replay functie in Halo 3/Reach?

Hoe bekijk ik die? Ik zag altijd al filmpjes op inet staan, vanuit een ander perspectief, maar waar vind ik die optie dan?
Pagina: 1 ... 18 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.