Indien dat het geval is, neem ik mijn opmerking terug
Game.co.uk verkoopt mirrors edge nieuw voor 3 pond, de moeite waard lijkt mij: http://www.game.co.uk/low...y-_-topnav-_-dealoftheday
Ik bedoelde inderdaad de Hard Diskthezs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 19:08:
[...]
Indien dat het geval is, neem ik mijn opmerking terug
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nee klopt, voor zover ik weet heeft deze nog steeds geen HDD, ik gebruik gewoon ook mijn elite HDD voor de arcade, of nouja toen was het nog een core-systeem. wil ook primaStalllone schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 23:08:
[...]
Ik bedoelde inderdaad de Hard Disk, die zit/zat toch nooit in het "arcade-pakket" ? en zeker als je gebruik gaat maken van Xbox live, kan je eigenlijk niet zonder.

Dat is inderdaad erg handig, ik had ook pas later een HD gekocht en deze is maar 20 gig maar daar red ik het wel mee. Het is meer het idee dat je wat kunt opslaan
Enjoy the joy
En games op je HD zetten. Ik vind het altijd wel fijn om games die ik veel speel even te installeren op mn HD. Scheelt een hoop laadtijd en herrie. Dit kan niet bij USB-sticks btw.Wippien schreef op woensdag 28 april 2010 @ 09:00:
Dat is inderdaad erg handig, ik had ook pas later een HD gekocht en deze is maar 20 gig maar daar red ik het wel mee. Het is meer het idee dat je wat kunt opslaan
[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 28-04-2010 09:22 ]
Kan wel inderdaad. Halo 3 laad nu zelfs sneller vanaf een USB dan een DVD, natuurlijk wel afhaneklijk van de soort USB stick dat je gebruikt
)
[ Voor 33% gewijzigd door MeltedForest op 28-04-2010 10:19 ]
Ok. Dan doe ik iets fout. Als er een USB-stick inzit kan ik er wel save games opzetten maar bij 'install game' kan ik alleen me HD selecteren.
Het is de vraag hoe graag je een hele game op een USB stick wilt zetten maar dat t kan is al heel wat
Met de laatste firmware moet het mogelijk zijn. Heb het zelf nog niet geprobeerd though
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Was benieuwd hoe snel dat zou gaan met USB, maar het blijkt zelfs een prima alternatief met de juist USB stick.
http://www.examiner.com/x...ce-with-a-USB-flash-drive
Ik denk zelfs dat de 360 op deze manier de stilste console is, en is het Arcade model ineens heel aantrekkelijk voor nieuwkomers.
http://www.examiner.com/x...ce-with-a-USB-flash-drive
Ik denk zelfs dat de 360 op deze manier de stilste console is, en is het Arcade model ineens heel aantrekkelijk voor nieuwkomers.
Heeft je USB stick wel genoeg capaciteit? Ik kan me voorstellen dat een 4GB stick bijvoorbeeld er niet tussen komt te staan als optie omdat daar toch geen spellen op gaan passen.KingKoning schreef op woensdag 28 april 2010 @ 15:37:
[...]
Ok. Dan doe ik iets fout. Als er een USB-stick inzit kan ik er wel save games opzetten maar bij 'install game' kan ik alleen me HD selecteren.
Het is de vraag hoe graag je een hele game op een USB stick wilt zetten maar dat t kan is al heel wat
Je kan spellen "Moven" van je HDD naar USB stick.. hierna zal hij het spel gewoon vanaf USB stick laden
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Verwijderd
Ook kan je bij Select storage device je USB stick kiezen 
(je krijgt deze keuze vanzelf als je USB stick groot genoeg is om het spel op te bewaren)
(je krijgt deze keuze vanzelf als je USB stick groot genoeg is om het spel op te bewaren)
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2010 18:37 ]
Klot, maar als je hier echt gebruik van wil gaan maken dan koop je toch meteen een 16GB USB stick.. Voor het geld hoef je het in ieder geval niet te latengnimmeL_kraD schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:33:
[...]
Heeft je USB stick wel genoeg capaciteit? Ik kan me voorstellen dat een 4GB stick bijvoorbeeld er niet tussen komt te staan als optie omdat daar toch geen spellen op gaan passen.
Ah. Dat klinkt inderdaad vrij logisch. Ik had er inderdaad een 4Gig Stickie inzitten. Toch maar is een 16 Gig stickie halen want mn 20 GiG xbox hd is praktisch volgnimmeL_kraD schreef op woensdag 28 april 2010 @ 17:33:
[...]
Heeft je USB stick wel genoeg capaciteit? Ik kan me voorstellen dat een 4GB stick bijvoorbeeld er niet tussen komt te staan als optie omdat daar toch geen spellen op gaan passen.
Dat is idd normaal, een overzicht van de aanbiedingen zo ongeveer vind je hier:mregeling2005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:22:
heb net voor 149,00 een xbox360 arcade met forza motorsport 3 , Halo 3 en nog 2 games op een disc, ik dacht batman en pure !!
verkoper vroeg me zo van "Die bundel met FM3 en Halo toch", heb maar ja geantwoord![]()
goede deal dacht ik of niet ?
http://www.voordeelmuis.nl/categorie/5/XBox-360.htm
Enjoy the joy
En hop, 200/200 voor Defense Grid is binnen! Echt een aanrader, ik ga nu proberen alle campaign levels op Gold te halen op 'hard mode' (helaas geen achievement). Ben benieuwd, moet er nog 9. Moet wel zeggen dat ik nu soms een paar uur bezig ben voordat ik de perfecte strategie heb gevonden. (Youtube/gamefaqs is natuurlijk een no-go voor dit spel)
Iemand trouwens alle 80 levels van Rocket Riot gehaald? Ben nu ergens rond lvl 55, en het wordt nu toch wel erg moeilijk. Jammer dat bijna niemand dit spel lijkt te spelen. Het is volgens mij door nederlanders gemaakt (aan de credits te zien) en echt voor de hardcore gamers die van games als Geometery Wars en dergelijke houden.
XBLA is echt de uitvinding van de eeuw wat mij betreft
Iemand trouwens alle 80 levels van Rocket Riot gehaald? Ben nu ergens rond lvl 55, en het wordt nu toch wel erg moeilijk. Jammer dat bijna niemand dit spel lijkt te spelen. Het is volgens mij door nederlanders gemaakt (aan de credits te zien) en echt voor de hardcore gamers die van games als Geometery Wars en dergelijke houden.
XBLA is echt de uitvinding van de eeuw wat mij betreft
Heb gisteravond samen met een vriend 3 uur zitten kloten op Aegis Wings (I know, heel oud maar nog steeds leuk). Het doel was: in ieder geval het spel op insane uitspelen, maar het lukte ons steeds niet door het een-na-laatste level te komen. Na 3 uur lang steeds game-over te zijn gegaan toch nog maar even Halo 3 multiplayer gedaan om wat stoom af te blazen, wat een frustrerend spel dat Aergis Wing...
Defense Grid is i.d.d. erg verslavend. Ik heb hem in de actie voor 400ms punten gekocht.
Ben nog bezig met de achievement om alle levels op gold te halen, nog drie leveltjes ...
Ben nog bezig met de achievement om alle levels op gold te halen, nog drie leveltjes ...
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Ik ben aan het overwegen een Xbox 360 Arcade aan te gaan schaffen. Nu vraag ik me af, kan je wel Xbox Live Arcade spellen downloaden en spelen zonder dat je een harde schijf hebt?
Ik zie in de vorige posts dat er ook (beperkte?) mogelijkheid is om een USB stick te gebruiken. Zou dat voldoende zijn?
Ik zie in de vorige posts dat er ook (beperkte?) mogelijkheid is om een USB stick te gebruiken. Zou dat voldoende zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door - peter - op 30-04-2010 01:04 ]
als je een 16 GB usb stick hebt is dat meer dan genoeg, meeste live arcade games zijn vrij klein... grootste zijn volgens mij rond de 1 GB ofzo, maar dat zijn er maar een paar. Tot voorkort zat er ook een limiet aan de grootte, maar die is nu volgens mij opgeheven, weet er het fijne niet van, maar dat valt vast makkelijk te googlen- peter - schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 01:01:
Ik ben aan het overwegen een Xbox 360 Arcade aan te gaan schaffen. Nu vraag ik me af, kan je wel Xbox Live Arcade spellen downloaden en spelen zonder dat je een harde schijf hebt?
Verwijderd
Meestal zijn ze 300 MB per stuk of zo, dus daar kun je inderdaad wel even mee vooruit.Snowdog schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 08:33:
[...]
als je een 16 GB usb stick hebt is dat meer dan genoeg, meeste live arcade games zijn vrij klein... grootste zijn volgens mij rond de 1 GB ofzo, maar dat zijn er maar een paar. Tot voorkort zat er ook een limiet aan de grootte, maar die is nu volgens mij opgeheven, weet er het fijne niet van, maar dat valt vast makkelijk te googlen
Heeft er iemand eigenlijk al zo'n speciale Xbox usb stick? Heb ze nog nergens gezien en ik vraag me af of die nou veel sneller zijn dan de standaard usb sticks/cardreaders.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Serieus? Ik vind er geen zak aan eerlijk gezegd.
Oude crap, ziet er niet uit en is ook niet leuk meer.
Het idee an sich is wel leuk; veel van die arcade games doen mij ook niet veel, en dacht eerlijk gezegd dat het gratis was (hoe naïef). Nou ja, in ieder geval 75G voor nop
Pfff, kan niet wachten tot Alan Wake en Red Dead Redemption. Weer eindelijk eens goede single players in tegenstelling tot het vele MP geweld van afgelopen periodes...
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Mwoah, waren Dragon Age en Mass Effect 2 dan zo slecht? Of anders voor je PS3 Heavy Rain en God of War 3?uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:03:
Pfff, kan niet wachten tot Alan Wake en Red Dead Redemption. Weer eindelijk eens goede single players in tegenstelling tot het vele MP geweld van afgelopen periodes...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Ik kwam een actie tegen van Vodafone, abonnement van gem. 12 euro per maand (1 jaar) en gratis Xbox Arcade + Halo/Forza en 2 controllers..
Denk dat de meeste het hier al kennen, maar zeg het toch maar even
.
Nu weer even inlezen in dit topic, heerlijk
Denk dat de meeste het hier al kennen, maar zeg het toch maar even
Nu weer even inlezen in dit topic, heerlijk
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ehm, ehm, ehm, ehm...Armada schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:45:
[...]
Mwoah, waren Dragon Age en Mass Effect 2 dan zo slecht? Of anders voor je PS3 Heavy Rain en God of War 3?

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-05-2010 12:08 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ik vroeg me eigenlijk af of Guitar Hero (alle versies) ook met de controller gespeeld kan worden en zo ja, wat jullie eravringen hierbij zijn?
Ik ben namelijk ofzoek naar een aantal games om samen met mn vriendin te spelen. Guitar Hero lijkt me ofzich wel iets.
Ik ben namelijk ofzoek naar een aantal games om samen met mn vriendin te spelen. Guitar Hero lijkt me ofzich wel iets.
Mja, ik vermaak me an sich nog prima met Just Cause 2, Splinter Cell. Heavy Rain is al een tijdje geleden uitgespeeld, daar begin ik binnenkort wel weer mee. Moet Uncharted 2 ook nog uitspelen.uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 17:03:
Dat kan volgens mij wel, maar spelen met een controller is echt niet zo leuk als met een gitaarlochtejans schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:26:
Ik vroeg me eigenlijk af of Guitar Hero (alle versies) ook met de controller gespeeld kan worden en zo ja, wat jullie eravringen hierbij zijn?
:D
Yes...na de zomer Call of Duty 7, nieuw topic staat in Shooters afdeling
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Kan niet, en zou ook ongelofelijk lastig zijn als het wel kon.lochtejans schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:26:
Gewoon zo'n band pakket halen en lekker spelen. Al vind ik persoonlijk Rock Band leuker.
onzin, tis zelfs een achievement in guitar hero 3 om een song met de normale controller te spelen...Martinspire schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:52:
[...]
Kan niet, en zou ook ongelofelijk lastig zijn als het wel kon.
Gewoon zo'n band pakket halen en lekker spelen. Al vind ik persoonlijk Rock Band leuker.
Vanaf World Tour kan het niet meer. IIn alle daarvoor uitgekomen delen (II, III en Aerosmith, geloof ik), kan het wel.Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 19:54:
In de nieuwere versies kan het iig niet.
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
Vandaag heb ik een Samsung Le40B530 gekocht, werkt perfect. Er is echter wel iets waar ik me aan stoor:
De Xbox360 (die aangesloten zit met een action hdmi kabel) geeft tijdens zwarte scenes donkerrood beeld ipv zwart.. Ik weet zeker dat dit niet aan de tv ligt. Als ik namelijk de tv met een vga kabel aansluit op mijn laptop en een filmpje draai, dan zijn zwarte scenes gewoon zwart. Diezelfde film op de xbox360 geeft bij dezelfde scenes donkerrood beeld..
Is dit een kwestie van instellingen goed zetten op de xbox of de tv?
Zo ja, waar moet ik dan op letten?
De Xbox360 (die aangesloten zit met een action hdmi kabel) geeft tijdens zwarte scenes donkerrood beeld ipv zwart.. Ik weet zeker dat dit niet aan de tv ligt. Als ik namelijk de tv met een vga kabel aansluit op mijn laptop en een filmpje draai, dan zijn zwarte scenes gewoon zwart. Diezelfde film op de xbox360 geeft bij dezelfde scenes donkerrood beeld..
Hij vroeg of het in alle versies kon en dat kan dus niet.ElBarto schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 23:15:
[...]
Vanaf World Tour kan het niet meer. IIn alle daarvoor uitgekomen delen (II, III en Aerosmith, geloof ik), kan het wel.
Bovendien heeft 9/10 winkels die oude versies toch niet meer.
Maar goed, dat speelt toch niet fijn. Ik zou zeggen: haal gewoon zo'n gitaar+game set en kijk of het je bevalt.
Andere HDMI kabel zou ik eerst proberen. Misschien is het probleem dan direct opgelost.Batata007 schreef op zondag 02 mei 2010 @ 01:23:
Vandaag heb ik een Samsung Le40B530 gekocht, werkt perfect. Er is echter wel iets waar ik me aan stoor:
lochtejans schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 12:26:
Oude versies zoeken is niet zo'n groot probleem, helemaal als je ook mp/ebay gebruikt. Wat je zegt over dat het niet met alle versies kan idd wel.Martinspire schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:05:
[...]
Hij vroeg of het in alle versies kon en dat kan dus niet.
Maar goed, dat speelt toch niet fijn. Ik zou zeggen: haal gewoon zo'n gitaar+game set en kijk of het je bevalt.
@lochtejans
Probeer anders of je de demo van gh3 nog kan downloaden, daarmee kun je dus gewoon testen met de controller. Ik vond dat iig al leuk genoeg om het spel te halen, en met gitaar is het nog leuker.
10 second ninja DONE
Verwijderd
Iemand tips in hoe je in racegames als blur moet racen?
Ik weet werkelijk niet hoe je het snelste een bocht maakt in zulke spellen.
1. Gebruik de muur als soort van stuur assist.
2. Gebruik handrem waardoor je als een dolle draait en wanneer je neus de goede kant op kijkt tegen sturen en weer gas geven.
3. Ver van te voren gas loslaten.
2. Gebruik handrem waardoor je als een dolle draait en wanneer je neus de goede kant op kijkt tegen sturen en weer gas geven.
HDMI is digitaal, kan niet aan de kabel liggenAghanim schreef op zondag 02 mei 2010 @ 10:04:
[...]
Andere HDMI kabel zou ik eerst proberen. Misschien is het probleem dan direct opgelost.
Hij heeft tevens ook een eigen thread aan gemaakt (lees hierop een aantal van mijn posts om te zien waarom het onmogelijk aan de kabel zelf kan liggen.)
Zwart is donkerrood op LCD?
Leren driften werkt bij 99/100 racegames.. (Ik heb blur zelf niet btw)Verwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:26:
toegeven dat je mis zit is soms idd lastig, alsof ie meteen alle versies tegelijk zou kopen....Martinspire schreef op zondag 02 mei 2010 @ 03:05:
[...]
Hij vroeg of het in alle versies kon en dat kan dus niet.
verder lijkt t mij idd ook niks, met gewone controller spele... gitaar kost weinig en vaak zijn versies zonder gitaar ook lastiger te vinden, dus zou er zeker 1/2 kopen
Met BLur heb ik ook moeite. Het lijkt erop dat gas indrukken en vasthouden het beste werkt, maar ik vind't dan totaal niet leuk rijden... Netjes gas terug voor een bocht, beetje driften, dat soort meuk is cool. Maar bij Blur totaal ineffectiefVerwijderd schreef op zondag 02 mei 2010 @ 11:26:

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Vriend van me had Trials HD in de aanbieding gekocht, dus aanleiding voor mij of toch nog maar eens tegen beter weten in dat laatste level op Extreme te proberen. Daar was ik vorig jaar blijven steken. Ergens halverwege zitten een paar ramps achter elkaar die echt niet te doen zijn. Vandaag na letterlijk een paar duizend pogingen toch eindelijk gelukt!
Die achievement dat je dat tournament moet halen zonder fouten laat ik maar voor wat het is.
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Laat Rock Band nou nergens meer (voor een normale prijs) te krijgen zijn. Rock Band 2 (de bundle) is niet eens uitgekomen in Europa...Martinspire schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 14:52:
[...]
Kan niet, en zou ook ongelofelijk lastig zijn als het wel kon.
Ben zelf al een tijdje, zonder succes, op zoek...
@hdtrials
Damn ik denk dat als ik een week vrij zou nemen en het huis leeg had (of misschien beter, zo'n gekkenhuis kamper met matrassen tegen de muur) dan zou ik het misschien halen. Of ik zou sterven van hoge bloed druk, ik laat daarom mijn laatste 2 achievements idd ook maar zitten.
Vind dat op zich wel goed trouwens, dat er achievements zijn die zo moeilijk zijn dat ze bijna niet te halen zijn. Zo scheid je het kaf van het koren
@Split/Second
Kende iemand dit? Ik vind van mezelf dat ik redelijk het game nieuws volg, maar deze titel is compleet onder mijn radar doorgegaan. Ik was plezierig verrast door de demo, zag er ok uit, reed lekker, en het is een nieuw concept voor een racing game. Ik heb blur nog steeds niet geprobeerd omdat ik multiplayer only demo haat (ik wil zelf altijd op mijn gemak even kunnen kennismaken met een game), maar ben benieuwd hoe het met elkaar vergelijkt...........
Damn ik denk dat als ik een week vrij zou nemen en het huis leeg had (of misschien beter, zo'n gekkenhuis kamper met matrassen tegen de muur) dan zou ik het misschien halen. Of ik zou sterven van hoge bloed druk, ik laat daarom mijn laatste 2 achievements idd ook maar zitten.
Vind dat op zich wel goed trouwens, dat er achievements zijn die zo moeilijk zijn dat ze bijna niet te halen zijn. Zo scheid je het kaf van het koren
@Split/Second
Kende iemand dit? Ik vind van mezelf dat ik redelijk het game nieuws volg, maar deze titel is compleet onder mijn radar doorgegaan. Ik was plezierig verrast door de demo, zag er ok uit, reed lekker, en het is een nieuw concept voor een racing game. Ik heb blur nog steeds niet geprobeerd omdat ik multiplayer only demo haat (ik wil zelf altijd op mijn gemak even kunnen kennismaken met een game), maar ben benieuwd hoe het met elkaar vergelijkt...........
10 second ninja DONE
Voor de mensen die nog een leuke game zoeken, Nier is erg goed imo... De reviews waren vrij matig en de gfx zijn idd niet echt top, maar heb er nu uurtje of 5 inzitten en 't is een van de leukere games die ik de afgelopen tijd heb gespeeld (samen met sc conviction)...
Tis een action RPG (geen idee of dat genre bestaat)... volgens mij komt qua vechten wel wat overeen met Fable (gokje, fable nooit gespeeld, maar had altijd zo'n idee dat vechten in Fable zo zou gaan). Als je 'm ergens voor mooi prijsje kan krijgen zou ik m zeker aanraden
Tis een action RPG (geen idee of dat genre bestaat)... volgens mij komt qua vechten wel wat overeen met Fable (gokje, fable nooit gespeeld, maar had altijd zo'n idee dat vechten in Fable zo zou gaan). Als je 'm ergens voor mooi prijsje kan krijgen zou ik m zeker aanraden
Ik heb Blur 1x gespeeld en nooit meer aangeraakt. Qua racegames liever Dirt 2Willybubba schreef op zondag 02 mei 2010 @ 13:40:
[...]
Met BLur heb ik ook moeite. Het lijkt erop dat gas indrukken en vasthouden het beste werkt, maar ik vind't dan totaal niet leuk rijden... Netjes gas terug voor een bocht, beetje driften, dat soort meuk is cool. Maar bij Blur totaal ineffectief
Inderdaad, DiRT 2 of Grid. Codemasters vind ik persoonlijk echt de vetste racers maken...KingKoning schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:13:
[...]
Ik heb Blur 1x gespeeld en nooit meer aangeraakt. Qua racegames liever Dirt 2
En @ Split/Second: ik heb de titel bewust onder m'n radar door laten glippen, leek me nou echt niks. Maar de demo was erg vet, deed me denken aan de beste Burnout tot op heden, deel 3.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Nu het weer warmer begint te worden krijg ik de batterijen voor de controller (GP Recyko 2050mAh en Aldi TopCraft 2100mAh) er steeds moeilijker uit. De goede merkbatterijen lijken veel dikker te zijn dan die goedkope shit van de Action. Want die van de Action vallen er gewoon uit. Iemand een tip om die dikke batterijen er makkelijker uit te krijgen?
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
misschien even in de koelkast, maar dat lijkt we weer niet zo goed voor de controller.GAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:47:
Nu het weer warmer begint te worden krijg ik de batterijen voor de controller (GP Recyko 2050mAh en Aldi TopCraft 2100mAh) er steeds moeilijker uit. De goede merkbatterijen lijken veel dikker te zijn dan die goedkope shit van de Action. Want die van de Action vallen er gewoon uit. Iemand een tip om die dikke batterijen er makkelijker uit te krijgen?
Voordat je de batterijen erin doet een dun lint (van een kadootje bijvoorbeeld) er onder leggen, dan trek je ze er zo uitGAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:47:
Lol, Old schoolVrijdag schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:53:
[...]
Voordat je de batterijen erin doet een dun lint (van een kadootje bijvoorbeeld) er onder leggen, dan trek je ze er zo uit
Lintjes onder batterijen
Zal ik de volgende keer doenVrijdag schreef op maandag 03 mei 2010 @ 16:53:
[...]
Voordat je de batterijen erin doet een dun lint (van een kadootje bijvoorbeeld) er onder leggen, dan trek je ze er zo uit
Hey allemaal,
ik zit erover te denken om ook eens een nieuwe console te kopen. Zelf ben ik nooit een fanatiek gamer geweest, maar na een nieuwe Full HD tv te kopen en de xbox arcade aanbieding te zien (139,99 bij Dixons/Dynabyte en dan kan ik ook nog wat extra korting krijgen), kan ik 'm nauwelijks laten liggen. Altijd mooi voor wat extra tijdverdrijf en om m'n tv op de proef te stellen he?
Maar dan lees ik wat reviews op het internet, en deze zijn op z'n minst heel wisselend te noemen. Van "uitstekend! Kopen!" tot "K*tding, uit 't raam gegooid" ben ik ze doorgepluist en ben ik erachter gekomen dat de eerste generatie vaak last had van overhitting, krassen op de disks en ROD's. Dat zou verholpen zijn bij de nieuwe generaties, maar waar kan ik vinden of het een nieuwe generatie is? Zijn de Arcade versies waar ik lees dat er een HDMI aansluiting op zit al nieuwe versies en dus beter bestand tegen de krassen/problemen?
Ik wil gewoon een leuke computer voor die spellen die ik af en toe speel (hoef dus niet online) voor een mooie prijs. En om heel eerlijk te zijn ben ik die PS3 fanboys op de review pagina's al een beetje zat.
Maar waar moet ik op letten? Is Arcade low-end dus standaard vol met bugs, of was het echt in het verleden? Is het nog wel een duurzaam (lees: niet binnen 2 jaar van de markt) apparaat? Kunnen alle HDMI kabels erin (wow, noob vraag)? Hoe groot is de kans dat ik een problemending krijg, wat voorheen 50% was?
ik zit erover te denken om ook eens een nieuwe console te kopen. Zelf ben ik nooit een fanatiek gamer geweest, maar na een nieuwe Full HD tv te kopen en de xbox arcade aanbieding te zien (139,99 bij Dixons/Dynabyte en dan kan ik ook nog wat extra korting krijgen), kan ik 'm nauwelijks laten liggen. Altijd mooi voor wat extra tijdverdrijf en om m'n tv op de proef te stellen he?
Maar dan lees ik wat reviews op het internet, en deze zijn op z'n minst heel wisselend te noemen. Van "uitstekend! Kopen!" tot "K*tding, uit 't raam gegooid" ben ik ze doorgepluist en ben ik erachter gekomen dat de eerste generatie vaak last had van overhitting, krassen op de disks en ROD's. Dat zou verholpen zijn bij de nieuwe generaties, maar waar kan ik vinden of het een nieuwe generatie is? Zijn de Arcade versies waar ik lees dat er een HDMI aansluiting op zit al nieuwe versies en dus beter bestand tegen de krassen/problemen?
Ik wil gewoon een leuke computer voor die spellen die ik af en toe speel (hoef dus niet online) voor een mooie prijs. En om heel eerlijk te zijn ben ik die PS3 fanboys op de review pagina's al een beetje zat.
Maar waar moet ik op letten? Is Arcade low-end dus standaard vol met bugs, of was het echt in het verleden? Is het nog wel een duurzaam (lees: niet binnen 2 jaar van de markt) apparaat? Kunnen alle HDMI kabels erin (wow, noob vraag)? Hoe groot is de kans dat ik een problemending krijg, wat voorheen 50% was?
Je kunt op de doos zien of het een Jasper (nieuwste generatie) is. En die heeft dus ook gewoon HDMI aan boord. Krassen heb ik zelf nog nooit last van gehad, ook niet met mijn oude Xbox. Ik heb het idee dat dat redelijk incidenteel was en door de media heel erg werd opgeblazen.brrrt schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:59:
Hey allemaal,
RRoD kan nog steeds voorkomen, maar vooral bij intensief gebruik. Als ik het zo lees ga je er dus waarschijnlijk niet zo veel last van hebben. Bovendien is de service uitstekend (binnen 2 weken heb je je Xbox terug, gratis). Ik kreeg zelfs een compleet nieuwe Xbox nadat ik een RRoD had.
Het enige wat de Arcade niet biedt t.o.v. de Elite e.d. is het geheugen, maar tegenwoordig kun je iedere USB stick tot 16GB als harde schijf aan je Xbox hangen. Aangezien 16GB me meer dan genoeg lijkt voor iemand die af en toe een spelletje speelt denk ik dat je met een Arcade een goede koop doet. Ik denk ook dat de 360 nog wel een paar jaar mee kan, en anders zijn er altijd nog genoeg spellen op Marktplaats e.d. te vinden om je zoet te houden.
Volgens mij krijg je nu alleen nog Jaspers (nieuwste model, ook alweer jaartje of wat oud), dat is zeer degelijk. Je kan altijd pech hebben dat ie kapot gaat, de kans is iets hoger als bij de meeste apparatuur i guess, maar meeste mensen hebben er geen problemen meer mee. Over de kans kan denk ik niemand je wat zeggen, maar ik denk dat het ruim onder de 50% is. Ik heb zelf een Falcon (1 versie ouder dan Jasper) en die gaat alweer anderhalf jaar mee zonder problemen... Verder zie ik die 360 niet snel van de markt gaan, temeer Natal aan het eind van het jaar uitkomt (wat een uitbreiding is voor de xbox 360). Natal is een camera die het mogelijk maakt zonder controller te spelen, beetje zoals de Wii maar dan zonder controllers. Is optioneel, dus hoef je niet aan te schaffen.brrrt schreef op maandag 03 mei 2010 @ 17:59:
Hey allemaal,
Verder is Arcade pcies hetzelfde als elite, alleen zit er geen HD bij. HDMI -> geen idee gebruik ik niet
samenvatting: leuke games, goedkoop, 't is als t goed is duurzaam, je apparaat is niks slechter dan een Elite (alleen mist ie een HD, maar die kan je later los nog altijd bijkopen, zou wel een 16 GB usb-stick bijkopen). Owja veel mensen klagen nog over dat ie vrij veel geluid maakt, ik vind t zelf iig wel meevallen, kijk er zelfs regelmatig dvd's op en heb geen last van het geluid.
Kijk, bedankt jongens, hier heb ik wat aan! Zat toch met die vragen na 3 dagen rond te lezen.
Het Jasper verhaal had ik al gehoord, maar begreep er helemaal niks van! Zoals ik kan zien is bij deze set (xbox 360 + Lego/Pure) de Jasper geintegreerd. Dus dat is mooi om te lezen. Ik ga 'm morgen waarschijnlijk halen, zitten de spellen er dan al gelijk bij, of werkt dit met een bon?
En tja, die HDD heb ik zover ik kan lezen niet echt nodig. Misschien af en toe om een demo te spelen, maar daar kan ik m'n oude vertrouwde 8GB USB nog wel voor gebruiken. Moet je daar nog een hack voor uitvoeren (het ging immers in het verleden echt niet), of is het Plug&Play? En ik had gelezen dat 16GB de max was toch, niet dat m'n 1TB HDD erop zou passen o.i.d.
Het Jasper verhaal had ik al gehoord, maar begreep er helemaal niks van! Zoals ik kan zien is bij deze set (xbox 360 + Lego/Pure) de Jasper geintegreerd. Dus dat is mooi om te lezen. Ik ga 'm morgen waarschijnlijk halen, zitten de spellen er dan al gelijk bij, of werkt dit met een bon?
En tja, die HDD heb ik zover ik kan lezen niet echt nodig. Misschien af en toe om een demo te spelen, maar daar kan ik m'n oude vertrouwde 8GB USB nog wel voor gebruiken. Moet je daar nog een hack voor uitvoeren (het ging immers in het verleden echt niet), of is het Plug&Play? En ik had gelezen dat 16GB de max was toch, niet dat m'n 1TB HDD erop zou passen o.i.d.
Iemand de Halo Reach beta al aan het downloaden? Ik kan nog niets vinden.
Zie het Reach topic (Of de Halo ODST campaign diskDarkShadow schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:14:
Iemand de Halo Reach beta al aan het downloaden? Ik kan nog niets vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door MochiGohan op 03-05-2010 19:19 . Reden: link toegevoegd ]
Ik zou toch een andere set kiezen. Die HDD is misschien niet per se nodig, maar je bent maar wat blij dat je van de lawaaiige dvd-drive af bent tijdens het spelen.brrrt schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:07:
Kijk, bedankt jongens, hier heb ik wat aan! Zat toch met die vragen na 3 dagen rond te lezen.![]()
De set die Bol aanbiedt is overigens niet eens zo goedkoop.
http://toysxl.nl/product/...zooie-pure-en-lego-batman
is net zo duur, maar je krijgt nog een extra spel.
http://toysxl.nl/product/x360-arcade-system-4-games-co
Is echt een leuke Arcade-bundel!
Aantal goede games erbij en een extra controller van 40 euro.
Maar ik zou toch voor deze gaan van de Bart Smit:
http://www.bartsmit.com/xbox-360-elite-4-games-
Er staat mss geldig t/m 23 april, maar ik kon m nog gewoon in het winkelwagentje stoppen
Je weet pas hoe geweldig een HDD is als je er één hebt.
Ik heb zelf nog een oude 60GB Pro in juli 2009 gekocht. Wel een Jasper. Tot nu toe 1x vastgelopen, (enkele dagen geleden) in Lego Batman. Datw as vrijwel direct nadat ik 'm opstartte. Verder probleemloos, behalve het lawaai van de dvd-speler. Jammer dat de HDDVD-drive geen spellen leest, want dat ding is gewoon stiller.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 03-05-2010 19:49 ]
Ik snap wel dat een HDD voor een fanatiek gamer een absolute vereiste is, maar ik verwacht niet dat ik het zo intensief ga gebruiken dat ik het dubbele ga betalen. Wel een mooie aanbieding though, maar ik kan 'm inclusief extra korting voor €125,- krijgen. Daar ga zelfs ik een gameconsole van kopen!
gewoon een 16 gig usb schijf erbij halen een keer, heb je niet zoveel ruimte, maar wel de voordelen van een hdd.brrrt schreef op maandag 03 mei 2010 @ 20:38:
Ik snap wel dat een HDD voor een fanatiek gamer een absolute vereiste is, maar ik verwacht niet dat ik het zo intensief ga gebruiken dat ik het dubbele ga betalen. Wel een mooie aanbieding though, maar ik kan 'm inclusief extra korting voor €125,- krijgen. Daar ga zelfs ik een gameconsole van kopen!
Wat een goede prijs trouwens, ongeloofelijk. Je kan wel alle topgames spelen en het ziet er op een hdtv nog eens fantastisch uit.
Ik heb mezelf altijd voorgenomen om geen 360 te kopen, maar nu toch maar gedaan voor die prijsGAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 19:42:
[...]
http://toysxl.nl/product/x360-arcade-system-4-games-co
Is echt een leuke Arcade-bundel!
Aantal goede games erbij en een extra controller van 40 euro.
Leuke prijs, leuke games, ik kon het niet laten liggen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mijn ervaring:
Maandag 2 weken geleden Xbox (2006 model) dood. Ik opgestuurd, Dinsdag betrapte ik mezelf op het stiekem prijschecken van de arcade bundels op bol.com wehkamp.nl etc je kent ze wel. Woensdag lokale gameshop binnen gewandeld om te kijken wat er allemaal beschikbaar was. half uurtje later zo trots als een pauw met een Elite Jasper naar buiten gelopen inclusief COD MW2. Donderdag volop gegamed.
Achteraf gezien beetje spijt aangezien ik een refurbished model vrijdag terug heb gekregen. Slechts 2 dagen na mijn Elite aankoop. Een beetje spijt maar, want 1 Xbox staat nu in m'n vriendin der huis en de ander in mijn eigen kamer thuis. Hehe addict.
Elite is beduidend stiller zowel de drive als de koeling. Heb ook het gevoel dat HDMI een stuk strakker is. Ligt misschien ook aan de 2 verschillende TV's maar component komt mij een beetje flets en wazig over.
Hoop de dat opvolger van de 360 nog even uitblijft want ik heb nog zoveel te spelen.
Maandag 2 weken geleden Xbox (2006 model) dood. Ik opgestuurd, Dinsdag betrapte ik mezelf op het stiekem prijschecken van de arcade bundels op bol.com wehkamp.nl etc je kent ze wel. Woensdag lokale gameshop binnen gewandeld om te kijken wat er allemaal beschikbaar was. half uurtje later zo trots als een pauw met een Elite Jasper naar buiten gelopen inclusief COD MW2. Donderdag volop gegamed.
Achteraf gezien beetje spijt aangezien ik een refurbished model vrijdag terug heb gekregen. Slechts 2 dagen na mijn Elite aankoop. Een beetje spijt maar, want 1 Xbox staat nu in m'n vriendin der huis en de ander in mijn eigen kamer thuis. Hehe addict.
Elite is beduidend stiller zowel de drive als de koeling. Heb ook het gevoel dat HDMI een stuk strakker is. Ligt misschien ook aan de 2 verschillende TV's maar component komt mij een beetje flets en wazig over.
Hoop de dat opvolger van de 360 nog even uitblijft want ik heb nog zoveel te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door NeHoX op 03-05-2010 22:41 ]
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
The Beatles Rock Band heeft dezelfde instrumenten/controllers als Rock Band 2 en is in Nederland te koop.MochiGohan schreef op zondag 02 mei 2010 @ 21:36:
[...]
Laat Rock Band nou nergens meer (voor een normale prijs) te krijgen zijn. Rock Band 2 (de bundle) is niet eens uitgekomen in Europa...
Ben zelf al een tijdje, zonder succes, op zoek...
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Klopt, erg fijne set en heb ik zelf ook. Eerst de RB1 set gehaald, maar dat draadloze is toch wel een stuk fijner. Ook fijn dat het pedaal van de drums er niet meer meteen uit flikkerd als je hem optilt om hem aan de kant te zetten.buran schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:40:
[...]
The Beatles Rock Band heeft dezelfde instrumenten/controllers als Rock Band 2 en is in Nederland te koop.
De game zit daar niet bij dus die moet je nog los kopen, maar dat moest je toch al (geloof ik).
Reden dat je hem niet overal ziet is gewoon dat er niet zo'n mega marge op zit voor de winkeliers en het dus niet altijd loont om die grote dozen in de winkel te hebben. Echter is het wel in de wat grotere winkels gewoon te krijgen dus kijk daar eens.
Voor de 2e cd van Forza3 wel even een USb-stick kopen of een HDDDennusB schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:22:
[...]
Ik heb mezelf altijd voorgenomen om geen 360 te kopen, maar nu toch maar gedaan voor die prijs
Leuke prijs, leuke games, ik kon het niet laten liggen
Alle DLC + extra content disc = 3GB (op dit moment). Volledige spel op HDD 9,8GB hier.
[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 03-05-2010 23:31 ]
NeHoX schreef op maandag 03 mei 2010 @ 22:38:
Mijn ervaring:
Raar dat ik nu al weken zonder problemen niet Xbox door een verbouwing en toen een week al onhoudbaar vond
Je kan dus ook gewoon een normale usb stick gebruiken als opslag?GAIAjohan schreef op maandag 03 mei 2010 @ 23:18:
[...]
Voor de 2e cd van Forza3 wel even een USb-stick kopen of een HDDAnders kun je die auto's niet spelen.
Alle DLC + extra content disc = 3GB (op dit moment). Volledige spel op HDD 9,8GB hier.
Yep, dit gaat sinds de laatste systeemupdate een maand geleden. Werkt perfect!DennusB schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:39:
[...]
Je kan dus ook gewoon een normale usb stick gebruiken als opslag?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Is het dan ook mogelijk om er gewoon een externe HDD aan te hangen ?ijskonijn schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:42:
[...]
Yep, dit gaat sinds de laatste systeemupdate een maand geleden. Werkt perfect!
Is in dit topic al veelvuldig antwoord op gegeven. Zoek even ajb.DennusB schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 10:46:
[...]
Is het dan ook mogelijk om er gewoon een externe HDD aan te hangen ?Want dat zou helemaal top zijn!
Je zou ook gewoon even kunnen zeggen dat het tot maximaal 16GB is, dat kost net zo lang om te typen...maartend schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 11:15:
[...]
Is in dit topic al veelvuldig antwoord op gegeven. Zoek even ajb.
Of nog sneller en relevanter ivm zijn werkelijke vraag over een externe HDD: "Nee, dat is niet mogelijk."
Er hebben, sinds gisteren 19.00, inmiddels 1,839,937 unieke spelers de Halo Reach Beta gespeeld
Binnen 18 uur, op een door de weekse dag. Hoezo populair
* PWM gaat vanavond de beta downloaden en stuk spelen

Binnen 18 uur, op een door de weekse dag. Hoezo populair

Zou hij op nummer 1 komen op de meestgespeelde lijst en daarmee Call of duty verslaan?PWM schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:02:
Er hebben, sinds gisteren 19.00, inmiddels 1,839,937 unieke spelers de Halo Reach Beta gespeeld![]()
Binnen 18 uur, op een door de weekse dag. Hoezo populair![]()
Crap, moet toch eerst ruimte vrijmaken voordat ik Reach beta kan spelen
Maar welk spel, welk spel...
En als je 2x een 16GB USB stick eraan hangt?ElBarto schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:13:
[...]
Je zou ook gewoon even kunnen zeggen dat het tot maximaal 16GB is, dat kost net zo lang om te typen...
jawel, werkt wel. Maar er wordt slechts 16GB gezien.Ken. schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:00:
Of nog sneller en relevanter ivm zijn werkelijke vraag over een externe HDD: "Nee, dat is niet mogelijk."
Denk het niet. Dit is de beta waar je ook nog eens die brakke ODST voor nodig hebt. Als de final uitkomt is die kans echter wel groot.Rockvee2 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 16:08:
[...]
Zou hij op nummer 1 komen op de meestgespeelde lijst en daarmee Call of duty verslaan?
Ik denk eerlijk gezegd dat die kans niet zo heel groot is.Martinspire schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 20:57:
[...]
Denk het niet. Dit is de beta waar je ook nog eens die brakke ODST voor nodig hebt. Als de final uitkomt is die kans echter wel groot.
Mixed reviews over Alan Wake. Niet de scores die je van te voren hoopt op basis van de previews. Aan de andere kant zijn spellen met zo'n lange ontwikkeltijd meestal gedoemd te falen en dat is zeker niet het geval.
Leuke preview op de homepage over Rage (op de 360 gezien). Blijkbaar wordt grafisch het mooiste spel ooit gemaakt op de consoles (aldus de previewer). Er komen volgens mij echt weer wat engines aan die het nivo op de consoles weer een stapje hoger brengen (CryEngine 3 is de andere). De huidige Unreal engine loopt nu wel op zijn limiet volgens mij.
Leuke preview op de homepage over Rage (op de 360 gezien). Blijkbaar wordt grafisch het mooiste spel ooit gemaakt op de consoles (aldus de previewer). Er komen volgens mij echt weer wat engines aan die het nivo op de consoles weer een stapje hoger brengen (CryEngine 3 is de andere). De huidige Unreal engine loopt nu wel op zijn limiet volgens mij.
Oh wow, dat wist ik duidelijk niet. Moet je dan ook net als bij een stick je hele HDD formatteren, of maakt 'ie een partitie aan?GAIAjohan schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 17:30:
[...]
jawel, werkt wel. Maar er wordt slechts 16GB gezien.
Inderdaad. Een paar jaar geleden had ik ook nog het idee dat het een topper zou worden. Echter, met zoveel vertragingen en zulke hooggespannen verwachtingen, moet het wel mis gaan.SeamusXanthus schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 11:17:
Mixed reviews over Alan Wake. Niet de scores die je van te voren hoopt op basis van de previews. Aan de andere kant zijn spellen met zo'n lange ontwikkeltijd meestal gedoemd te falen en dat is zeker niet het geval.
Overigens is een 8.5 natuurlijk geen slecht cijfer
EDIT:
Overigens, wat ik nu lees, is iedereen laaiend enthousiast over de game, en vinden de meeste het gewoon een aanrader, en als je liefhebber bent van horror zelfs een must-buy.
De game laat het schieten op dialogen.
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 05-05-2010 12:55 ]
Ik heb AW wat minder officieel maar kon niet wachten. De eerste 15 minuten zijn echt mega gaaf. Het ziet er echt zo ontzettend niet normaal vet uit. Een van de weinige keren dat een verhaal je meeneemt door de omgeving en dat je echt de spanning voelt. Eigenlijk moet je in het donker spelen 
De omgevingen zijn echt super mooi, het speelt heel soepel, al is de camera af en toe wat enthousiast.
Enige puntje wat ik tot nu toe heb is de hoeveelheid dialogen. Wellicht dat dit bij het beginverhaal hoort, maar je bent nu echt 50/50 aan het spelen/wachten.
Als jullie graag iets meer willen weten dan hoor ik het wel. Ga het spel overigens wel kopen als het uit is.
De omgevingen zijn echt super mooi, het speelt heel soepel, al is de camera af en toe wat enthousiast.
Enige puntje wat ik tot nu toe heb is de hoeveelheid dialogen. Wellicht dat dit bij het beginverhaal hoort, maar je bent nu echt 50/50 aan het spelen/wachten.
Als jullie graag iets meer willen weten dan hoor ik het wel. Ga het spel overigens wel kopen als het uit is.
[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 05-05-2010 15:57 ]
Ik zit met een kapotte case waar ik me best wel aan erger. Iemand enig idee waar je ik er een vandaan kan halen, zonder dat ik er 100 tegelijkertijd moet kopen?
B.S.U.R.
Gewoon een kapotte 360 op MP scoren voor een paar euro? Op Ebay valt vast ook wel een losse case te vinden
.
@onder: Aha, mja dan nog Ebay
.
@onder: Aha, mja dan nog Ebay
[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 05-05-2010 16:21 ]
:D
ik denk dat hij die groene case bedoelt waar de spellen inzitten
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omfg... Zojuist ging m'n X360 op de rode quadrant 4, hardware failure. Dat zou dan de 3e keer al zijn
Lijkt het nu wel weer te doen, maar ik ben bang dat hij over een paar dagen dan weer eens helemaal kaduuk is.

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 05-05-2010 16:35 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Je kan het eens proberen bij de Free Record Shop, die hebben er meestal genoeg over. Ik heb namelijk ook een keer een kapotte disc-case gehad en kreeg van een verkoper gratis een nieuwe mee.RaJitsu schreef op woensdag 05 mei 2010 @ 16:09:
Ik zit met een kapotte case waar ik me best wel aan erger. Iemand enig idee waar je ik er een vandaan kan halen, zonder dat ik er 100 tegelijkertijd moet kopen?
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
Hmm, was net in de stad en had bijna een 250gb schijf gekocht. Bijna, want ik moet eerst een nieuwe wasmachine
Toch wel apart, de 60gb ligt voor 79 en de 250gb voor 99. Lijkt me nou niet echt een hele goede prijsstrategie
Ik heb er ook nog 3 liggen.Die mag je wel van mij hebben maar als ik er 1 ga verzenden kost dat denk ik € 1,76 dan kan je nog beter bij de MM een kutgame van € 5,- kopen denk ik.
Dit topic is gesloten.