Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
WybWyb schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:10:
Ik heb in 2006 mn xbox 360 gekocht

...

Garantie is natuurlijk allang voorbij, maar heeft microsoft hier nog een speciale regeling mee, of moet ik gewoon een nieuwe xbox kopen?
http://support.xbox.com/s...device.aspx?step=register

Kan je zien of je garantie verlopen is, waarschijnlijk wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Heb je overigens voor de garantie ook de aankoopbon nodig?
Ik zie verder dat deze xbox omgebouwd zou zijn, is dat een probleem met de garantie?
1ste weet ik niet
2de wel, mits ze het zien. Maar ik vind het aardig wat geld. hier staan ze ook regelematig in VnA en dan is het toch wel een stuk beter. Van de week een MW2 Elite met een zooi muk erbij voor 190 euro,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Canaria schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:17:
Blijkbaar is het nu weer hip om een witte Xbox te hebben.
White is the new black :P

Overigens neem ik aan dat je standaard toch wel de witte faceplate op je speciale (Final Fantasy) Xbox krijgt? Met die gravering op de HDD kan ik eventueel nog wel leven (en voor 99 euro extra kan die ook worden weggepoetst :p ); met een "speciale" faceplate van een game die over een paar jaar wat minder hip is wat minder ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Batata007 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 21:07:
Er zitten 2 of drie spelletjes bij.
De arcade is inderdaad al te krijgen vanaf 139, alleen is de vraag of ik dan niet de hdd ga missen?

Heb je overigens voor de garantie ook de aankoopbon nodig?
Ik zie verder dat deze xbox omgebouwd zou zijn, is dat een probleem met de garantie?
Je krijgt een probleem met omgebouwde xboxen

Het beste is gewoon een nieuw exemplaar voor hetzelfde geldt te kopen
Harddisk mis je niet echt of je wilt hevig downloaden van allerlei videotjes/demo's/arcade games
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe update douw je gewoon een usb disk in zijn reet .
Usb stick van 4 tot 8gb kosten ook niks meer.

Alleen forza motorsport 3 moet je wel een hd hebben .
Dit heb je nodig als je echt optimaal gebruik van de game wil hebben .
Aangezien op de 2 disk die je moet installeren meerderen auto's en wegen hebben staan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Snowdog schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:39:
Nou, heb SC conviction eindelijk uitgespeeld... vond t persoonlijk toch wel een erg toffe game...
Helaas alleen niet zo lang geduurd op de moeilijkste moeilijkheidsgraad... weet niet precies hoe lang maar schat ongeveer 6-7 uur (da's toch nog 1.5-2.5 uur langer dan ik had verwacht nav reviews)...
Als je beetje van dit soort games houd zou ik m zeker halen iig... zeker als je ook nog coop kan spelen... dat zit er voor mij helaas niet in met mn brakke verbinding ;(
probeer wel nog ff wat achievements te unlocken, zal nog wel uurtje in beslag nemen ofzo, en dan is t wel klaar :P
Je moet zeker nog even de 'Deniable Ops' mode doen. Ik ben er uren zoet mee geweest. Daarvoor moet je wel de ouderwetse Splinter Cell manier uit de kast halen (sneaken en iedereen wurgen) ipv je er doorheen schieten, maar dat is ERG tof! Zeker een aanrader.

Als je verbinding het ooit toelaat, uiteraard ook nog de co-op doen, ook heel leuk.

Helaas is 't niet meer de ouderwetse SC, maar vooral die modes naast de normale single player zijn wel leuk om te doen.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:27:
Met de nieuwe update douw je gewoon een usb disk in zijn reet .
Usb stick van 4 tot 8gb kosten ook niks meer.

Alleen forza motorsport 3 moet je wel een hd hebben .
Dit heb je nodig als je echt optimaal gebruik van de game wil hebben .
Aangezien op de 2 disk die je moet installeren meerderen auto's en wegen hebben staan .
Met een USB-stick van 8GB heb je genoeg om de content van de 2e dvd erop te pleuren :).

Heb zelf overigens ook een add-onnetje voor m'n X360 gekocht.
De X360 lite volgens gamekingz op 1 april, oftewel een hd dvd speler :P. Kost eigenlijk niks. Doos zit erbij, kabel, origineel Nederlands als ik de stekker zo bekijk. levert me extra USB-poorten op. En hij speelt alles gewoon goed af. Bovendien is hij als dvd-speler stiller dan de X360 zelf. Binnenkort dus maar even internet afstruinen op goede hd dvd titles. Schijnen spotgoedkoop te zijn :P

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/majv4z.jpg

Wat is dat groen toch een mooie kleur in het donker :P
En ach, de prijs was 15 euro. Als je dat vergelijkt met wat er hier in V&A of ebay of mp wordt gevraagd ben ik hier zeer blij mee.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 21-04-2010 23:24 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Tweakers, I need help :P

Sinds kort werken bij mij third party media streaming programma's niet goed meer via de 360. Het begon met Tversity, maar die gebruik ik toch al niet vaak, maar gisteren installeerde ik Twonky Media (kreeg ik bij m'n TV, ik wilde wel eens testen :P)

Als ik zo'n soort progamma gebruik krijg ik standaard de "this content cannot be played, possibly it's not supported" melding. Via de standaard Video Library-PC-interface gaat het wel goed; probeer ik het via de Tversity of Twonky-interface: fout.

Enig idee hoe dit kan?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
Rockvee2 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:23:
[...]

Je krijgt een probleem met omgebouwde xboxen

Het beste is gewoon een nieuw exemplaar voor hetzelfde geldt te kopen
Harddisk mis je niet echt of je wilt hevig downloaden van allerlei videotjes/demo's/arcade games
Harddisk is toch wel heel prettig ivm geluid van de DVD drive. Ik installeer alle games erop. Maar misschien is een usb stick dan ook een uitkomst (geen idee, want nog niet geprobeerd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op woensdag 21 april 2010 @ 23:05:
[...]

Met een USB-stick van 8GB heb je genoeg om de content van de 2e dvd erop te pleuren :).

Heb zelf overigens ook een add-onnetje voor m'n X360 gekocht.
De X360 lite volgens gamekingz op 1 april, oftewel een hd dvd speler :P. Kost eigenlijk niks.
Ik heb een keer 50 HD DVD's meegenomen uit de US. Die waren toen in de dump (nadat Toshiba de stekker er uit trok), en waren $2,- per stuk :)

Ebay staat echt helemaal vol met HD DVD's, allemaal voor niks. Een HD DVD speler is wat dat betreft een goede investering (mijne voor 30,- gekocht) :)

Er zijn verkopers op Ebay die voor elke film die je koopt, 1,- van de shipping af halen. Zo kan je nu makkelijk 25 topfilms kopen voor een euro of 30,- incl. shipping.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 22-04-2010 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb SC:Conviction gekocht, een heerlijk spel, alleen waar ik me nu al aan erger is de NLe taal. Hij is Region Free dus ik zou zeggen dat er meerdere talen opzitten, iemand een idee of je gewoon Engels aan kunt zetten?

en Uplay wat is dat? :P

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 22-04-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dan moet je je Xbox op een andere locatie instellen, daar kijkt het spel namelijk naar. Dus stel 'm in dat je in Engeland woont en je krijgt Engels als standaard taal :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Dat is onderdeel van het Online Services Platform van Ubisoft. Door achievements te scoren in het spel, verzamel je punten die je op de Uplay site weer kan inwisselen voor goodies (wallpapers, ...) voor je console/PC en unlocks (wapens, extra game modes, skins, ...) in het spel.

Daarnaast is het zo dat als je punten verzameld hebt in een ander spel (zoals AC2) dat je deze weer kan inwisselen t.b.v. content/goodies van een ander spel (zoals SC:C)

Spellen met UPlay ondersteuning zijn vrijwel alle 'grote' Ubisoft spellen van de afgelopen tijd: AC2, SH 5, Settlers 7, en SC:C. Ook de strategy game 'R.U.S.E' die binnenkort uitkomt gaat Uplay ondersteunen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

mindcrash schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:05:
[...]

White is the new black :P

Overigens neem ik aan dat je standaard toch wel de witte faceplate op je speciale (Final Fantasy) Xbox krijgt? Met die gravering op de HDD kan ik eventueel nog wel leven (en voor 99 euro extra kan die ook worden weggepoetst :p ); met een "speciale" faceplate van een game die over een paar jaar wat minder hip is wat minder ;)
Ja, het is gewoon een standaard witte Xbox. De FF-faceplate is een opklikbaar ding.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Canaria schreef op donderdag 22 april 2010 @ 10:28:
[...]

Ja, het is gewoon een standaard witte Xbox. De FF-faceplate is een opklikbaar ding.
Nouja, 'standaard' op de gegraveerde HDD na dan uiteraard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Centaur schreef op woensdag 21 april 2010 @ 22:33:
[...]

Je moet zeker nog even de 'Deniable Ops' mode doen. Ik ben er uren zoet mee geweest. Daarvoor moet je wel de ouderwetse Splinter Cell manier uit de kast halen (sneaken en iedereen wurgen) ipv je er doorheen schieten, maar dat is ERG tof! Zeker een aanrader.

Als je verbinding het ooit toelaat, uiteraard ook nog de co-op doen, ook heel leuk.

Helaas is 't niet meer de ouderwetse SC, maar vooral die modes naast de normale single player zijn wel leuk om te doen.
Daarnaast is er ook nog predator. Co-op kan overigens ook split screen he.

Begin toch wel addicted aan de game te raken. Probeer nu zoveel mogelijk challenges te halen (upgrades :9~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
zijn er ooit geruchten oid geweest dat MS nog een add-on Blu-ray speler gaat maken?

[ Voor 74% gewijzigd door Huntingduck op 22-04-2010 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 20:55

D4NG3R

kiwi

Die zijn er nog steeds wel :P Er is ook een (soort van) bevestiging geweest:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176595

Waar ik wel een beetje mee zit.. voor de HD DVD gebruikte de xbox bijna 90% van zijn resources (Schijnt erg slecht gecodeerd te zijn) de CPU zou rond de 90% zitten, en de GPU rond de 80% van zijn maximum...

Dus ik hoop dat ze de Blu-ray speler ietsje beter gaan maken :9

[ Voor 53% gewijzigd door D4NG3R op 22-04-2010 13:49 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 20:50
Vraagje over de garantie van de xbox:

Gaat deze uit van de MFR date, of de datum dat je hem online aanmeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batata007 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:58:
Vraagje over de garantie van de xbox:

Gaat deze uit van de MFR date, of de datum dat je hem online aanmeld?
product datum.
Maar kassa bon is ook geldige mog de product datum eerder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

hey,

ik ga morgen mijn xbox elite bestellen bij bol.com met 5 games en 1 controller, maar mijn vraag is:

Zit daar nu een 30 dagen gratis xbox live gold ding bij? Zou wel mooi zijn, hoef ik dat nog niet gelijk aan te schaffen :D

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Oulewappeur schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:04:
hey,

ik ga morgen mijn xbox elite bestellen bij bol.com met 5 games en 1 controller, maar mijn vraag is:

Zit daar nu een 30 dagen gratis xbox live gold ding bij? Zou wel mooi zijn, hoef ik dat nog niet gelijk aan te schaffen :D

Grtz
Zit bij elk (nieuwe) console. Als je je account activeert kan je 1 maand gratis gold activeren -kan je ook later doen als je dit wilt bewaren- je kan tot 3x een account aanmaken & deze gold geven (kon tot 5x op de allereerste xboxen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:34

Vrijdag

De Zwarte

Heeft er iemand al ervaring met het profiel op een usb stick kopieren en dan op een andere Xbox recoveren en daarna weer terugzetten en op de eigen Xbox verder spelen? Gaat dat nu een beetje snel of moet je nog steeds erg lang wachten met recoveren?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Dat werkt gewoon ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb mn Xbox wel al upgedate doormiddel van een Cruzer, dat ging wel lekker snel

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah tof, dan ga ik van de week even een stickje halen. Met 16gb kan ik er ook mooi twee spellen opzetten, scheelt weer aan geluid :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

D4NG3R NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 13:47:
Die zijn er nog steeds wel :P Er is ook een (soort van) bevestiging geweest:
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3176595

Waar ik wel een beetje mee zit.. voor de HD DVD gebruikte de xbox bijna 90% van zijn resources (Schijnt erg slecht gecodeerd te zijn) de CPU zou rond de 90% zitten, en de GPU rond de 80% van zijn maximum...

Dus ik hoop dat ze de Blu-ray speler ietsje beter gaan maken :9
En? Ik heb er nooit last van gehad, speelde de hd-dvd's altijd perfect af. Dus who cares... Guide werkt ook gewoon. Denk dat het het niet echt met slecht coden te maken heeft maar het processen van video, kost gewoon veel kracht. Helemaal HD content.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:02:
[...]

product datum.
Maar kassa bon is ook geldige mog de product datum eerder zijn.
Aha, was namelijk in contact met iemand die zijn Xbox360 verkopen wil. Degene beweerd dat hij maar een paar maand oud is, blijkt de bon niet te hebben en de MFR date is van 2006 :+

Jaja, "splinternieuw"..

Andere vraag; is er een kwaliteits verschil merkbaar in het gamen als je de Xbox via HDMI of via vga/audio hebt aangesloten (bij de oudere Xboxes ontbreekt hdmi)?

[ Voor 16% gewijzigd door Batata007 op 22-04-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik vind dat HDMI een stukje scherper is dan VGA. Niet veel verschil, maar een verschilletje is er wel. Het verschil tussen VGA en Component is stukken groter.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batata007 schreef op donderdag 22 april 2010 @ 16:16:
[...]

Aha, was namelijk in contact met iemand die zijn Xbox360 verkopen wil. Degene beweerd dat hij maar een paar maand oud is, blijkt de bon niet te hebben en de MFR date is van 2006 :+

Jaja, "splinternieuw"..

Andere vraag; is er een kwaliteits verschil merkbaar in het gamen als je de Xbox via HDMI of via vga/audio hebt aangesloten (bij de oudere Xboxes ontbreekt hdmi)?
Ha dat hebben we getest
lcd tv hd-ready van philips
1x xbox360 component aangesloten
1x xbox360 via hdmi
1x via d-sub.

Hdmi was heer en meester
Component was zeker ook duidelijk.
d-sub had meer mee te maken hoe goed input van de tv was .
De ene tv was scherp de anderen was het minder kwa kleuren .

persoonlijk zal ik dus ook voor hdmi gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Verplaatst*

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
:9~

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2696/4541937433_1a1e562f3b_b.jpg

* Game disc housed in recovered ONI ”black box”
* An exclusive Elite armor set for use in multiplayer modes
* Artifact bag containing Dr. Halsey’s personal journal and other classified documents and effects that unravel long held secrets from the “Halo” universe
* Noble Team statue expertly crafted by the artisans at McFarlane Toys. Individually molded, hand-painted and individually numbered, this statue is a must-have for any serious “Halo” fan
* UNSC-themed custom packaging
* An exclusive multiplayer Spartan armor effect

Deze gaat zeker in huis komen!

[ Voor 70% gewijzigd door Jaguar645 op 22-04-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Gaat wel ver :P, maar toch wel leuk voor in de gameroom.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:16
Zal wel een vet prijssie aan hangen.

gevonden ; OMG

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 22-04-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Recordhouder is nog steeds die Prestige edition van MW2.. 150 euro als startprijs 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 april 2010 @ 18:43:
[...]

Ha dat hebben we getest
lcd tv hd-ready van philips
1x xbox360 component aangesloten
1x xbox360 via hdmi
1x via d-sub.

Hdmi was heer en meester
Component was zeker ook duidelijk.
d-sub had meer mee te maken hoe goed input van de tv was .
De ene tv was scherp de anderen was het minder kwa kleuren .

persoonlijk zal ik dus ook voor hdmi gaan
Naar aanleiding van deze discussie heb ik ook maar eens de proef op de som genomen en een HDMI kabel aan de xbox gehangen. Conclusie: wat betreft scherpte kan ik geen verschil zien tussen HDMI en component, maar wat betreft kleur wel. Ik vind component wat fletser, waar bij HDMI de kleuren echt van het scherm spatten. Wat je mooier vind is persoonlijk, maar ik ga nu toch voor HDMI nu ik beide gezien heb. Dit alles getest op een LG 37LH3000 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tjah.. om ook maar even in de discussie mee te gaan:

HDMI is gewoon lekker simpel.. 1 plug & 1 kabel.
Component is 5 pluggen, over een irritant dure kabel.

HDMI kan je gewoon van elk willekeurig merk kopen.. of het nou een kabel van 5, of 50 euro is. De kwaliteit blijft het zelfde (het is digitaal, probeer niet eens te discussiëren hierover.. want het is gewoon zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjoekie schreef op donderdag 22 april 2010 @ 21:21:
[...]

Naar aanleiding van deze discussie heb ik ook maar eens de proef op de som genomen en een HDMI kabel aan de xbox gehangen. Conclusie: wat betreft scherpte kan ik geen verschil zien tussen HDMI en component, maar wat betreft kleur wel. Ik vind component wat fletser, waar bij HDMI de kleuren echt van het scherm spatten. Wat je mooier vind is persoonlijk, maar ik ga nu toch voor HDMI nu ik beide gezien heb. Dit alles getest op een LG 37LH3000 trouwens.
Grappig, bij mij is het andersom! Maar volgens mij scheelt het ook als je je tv helemaal kan finetunen wat betreft kleurweergave per input. Misschien zit juist daar het verschil, in de factorystandaard.
Ik heb me er nooit zo in verdiept. Uiteindelijk zie je het toch niet meer, alleen als je snel achter elkaar switcht. Maar alleen al dat je weet dat het iets mooier kan... ook al scheelt het praktisch niks, dan wil je dat toch graag (gaat knagen he) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D4NG3R NL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 20:54:
Recordhouder is nog steeds die Prestige edition van MW2.. 150 euro als startprijs 8)7
Die ligt hier in de MM voor E139,- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Vrijdag schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:50:
[...]

Hij begon ooit op 150 euro.. ging toen naar de 200 & is nu makkelijk verkrijgbaar voor ~100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D4NG3R NL schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:55:
[...]

Hij begon ooit op 150 euro.. ging toen naar de 200 & is nu makkelijk verkrijgbaar voor ~100 euro.
Jep, als er genoeg van zijn en de hype is over dan kan je er meestal nog wel wat vinden voor een zacht prijsje.

Ik weet niet welke versie ik van Halo Reach ga aanschaffen. Eerlijk gezegd heb ik niet zoveel met Halo. Speelde het wel eens met collega's op een lan en heb ook 3 en ODST maar ODST heb ik welgeteld een half uur gespeeld en deel 3 ben ik na een jaar nog maar net in dat levende schip... Zal eerst de beta wel eens spelen om te kijken of het wat voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
Nice, net een tweede hands Xbox360 Arcade van 2 maanden oud gescoord + 7 games voor 100 euri.
Nu nog een nieuwe tv en een el cheapo hdmi kabel en ik ben er helemaal klaar voor!

Welke games MOET ik gespeeld hebben op de 360?
Welke ik zeker weten moet hebben is Assassins Creed II, maar wat nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mass Effect (2), Batman Arkham Asylum, Gears of War (2).

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Batata007 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:16:
Nice, net een tweede hands Xbox360 Arcade van 2 maanden oud gescoord + 7 games voor 100 euri.
Nu nog een nieuwe tv en een el cheapo hdmi kabel en ik ben er helemaal klaar voor!

Tja, welk genre vind je leuk? Er zijn al zo ontelbaar veel goede games uit inmiddels dat ik niet weet waar ik zou moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Mass Effect 1/2, Lost planet 1/2, bioshock 1/2 -vind ik goede games dan-

Live only toppers:
GoW -ook op de PC-
GoW2
Halo3
Halo3 ODST

[ Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 23-04-2010 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

En als je van racen houdt, is Forza natuurlijk koning 8) En voor verslavende fun-games: Viva Piñata - Paniek in het Paradijs (vaak voor weinig te koop :P)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^
En voor een combo tussen racen en fun ga je natuurlijk voor burnout paradise :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Dead Rising
Crackdown

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:47:
[...]

Die optie kent Sharp dan blijkbaar, zal bij andere tv's anders heten wellicht. Maar verbeterdingen (enhancements dus) kunnen ook het beeld vertragen he, omdat eerst allemaal berekeningen moeten worden gedaan door je tv om het beeld en/of de kleuren aan te passen.
Ik doelde op het display menu van de Xbox instellingen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 09:50:
[...]

En voor 70 euro bij de bartsmit :P

Ik ben heel benieuwd naar Gears of war 3 , tot die tijd heb ik nog zat games om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
Willybubba schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:23:
Mass Effect (2), Batman Arkham Asylum, Gears of War (2).
Klinkt goed!

Zijn er ook nog wat vrouwvriendelijke/familie games?
Ik wil een spelletje wat ik ook een beetje tegen mijn partner kan spelen, of die zij alleen kan spelen.
Dus niet hard geknal, maar iets wat gewoon kleurrijk en leuk is.
Nou weet ik dat de WII daar meer het platform voor is, maar er moet toch wat leuks zijn op de Xbox ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Batata007 op 23-04-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf niet gespeeld maar viva pinata is plenty colourfull volgens mij.
En anders dat spel waar je alles moet oprollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Sonic Racing?
Guitar Hero?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Batata007 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 12:58:
[...]

Klinkt goed!

Ik wil een spelletje wat ik ook een beetje tegen mijn partner kan spelen, of die zij alleen kan spelen.
Nou weet ik dat de WII daar meer het platform voor is, maar er moet toch wat leuks zijn op de Xbox ;)
Scene it you are in the movies, je eigen films maken , zeer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Verveelt zeer snel voor mensen die meer hardcore games spelen (halo 3/MW2 ect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:00:
Zelf niet gespeeld maar viva pinata is plenty colourfull volgens mij.
En anders dat spel waar je alles moet oprollen.
Katamari is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

LIPS (alle varianten)
Rock Band (alleen de lady gaga, coldpay en king of leon packs)
Family Night (Boggle)
Castle Crashers

Hier doet Lips het voornamelijk echt goed. Ook als er bezoek komt, dan vragen ze eigenlijk altijd of ze mee mogen zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

[...]

de Lego game series, en genoeg puzzle games in de Arcade downloads :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zooo, voorlopig weer even genoeg te spelen, daarnet Splinter Cell besteld, en van de week Halo 3,

Game on 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Bayonetta is ook een heerlijke game en nu te krijgen voor een zeer zacht prijsje (vanaf €20) :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er met het X360 stuur gebeurd? Aangezien ik hem nergens meer kan vinden..
Kijk dat mem units niet meer gemaakt worden snap ik met de usb support.. Maar het stuur?!
Zelfs al vind ik het ding best bagger, ik heb m wel nodig voor forza3 om echt goede tijden te rijden. En nee. ik wil geen 300 uitgeven aan een Fanatec..

[ Voor 31% gewijzigd door GAIAjohan op 23-04-2010 17:46 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijne boel, als ik m'n internet uit m'n Xbox 360 haal, dan verdwijnt m'n Halo 3 save. Er is ook altijd wel wat met dit ding aan de hand. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Klinkt goed!

Worms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33

Hoite

Goed verhaal

Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 20:07:
Fijne boel, als ik m'n internet uit m'n Xbox 360 haal, dan verdwijnt m'n Halo 3 save. Er is ook altijd wel wat met dit ding aan de hand. :(
Dat is apart, backup je savegames eens naar usb stick en kijk of het dan weer gebeurd?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Klinkt goed!

Wel ik zal je de lijst van me moeder even geven schik niet.

Lego serie
mass efect
halo
Assassin's Creed
need for speed
lord of the rings
Eigelijk van alles en nog wat.

Niet slecht he voor een vrouw van 51 jaar (ze is singel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
buran schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 17:51:
[...]

In Windows 7 moet je de partitie wel in je library opnemen. In je windows explorer staat aan de linkerkant libraries met een map music, pictures, videos, etc. daar moet je dan de lokatie toevoegen/aangeven waar de muziek staat.
Het is vorige week gelukt, hier had het inderdaad mee te maken. Maar nu heb ik een nieuw probleem.

De 360 stond al aan, en ik was iets aan het downloaden. Toen de downloads klaar waren heb ik de files in een folder gegooid die al geshared werd. Echter wat ik ook doe, ik zie de files niet verschijnen op de 360. Hij word dus niet correct ge-refresht zeg maar. Er staat ook al sinds vorige week dat ie 159 albums gevonden heeft, terwijl er toch echt eentje bij is gekomen....wtf man! Ik heb mijn internet verbinding al verbroken en opnieuw verbinding gemaakt, de 360 uit/aan gedaan....maar het album word niet gevonden.

Probleem opgelost...Google is ECHT een vriend zeg, lol.

http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1006021

[ Voor 5% gewijzigd door devilsnight op 24-04-2010 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 17:45:
Wat is er met het X360 stuur gebeurd? Aangezien ik hem nergens meer kan vinden..
Kijk dat mem units niet meer gemaakt worden snap ik met de usb support.. Maar het stuur?!
Zelfs al vind ik het ding best bagger, ik heb m wel nodig voor forza3 om echt goede tijden te rijden. En nee. ik wil geen 300 uitgeven aan een Fanatec..
Bij de Bartsmit aan de Jan Heijnstraat in Tilburg hebben ze er nog 2 staan voor 79 euro :) Just that you know.
Het is tevens koopzondag, dus als je niks te doen hebt en in de buurt bent wellicht leuk dagje uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap hier echt niks van! Als ik Halo 3 doe, dan MOET mijn Xbox 360 aangesloten zijn op het internet, omdat ik anders geen kan saves gebruiken. Op het moment dat ik m'n Xbox 360 van het internet af haal, dan saved hij gewoon het spel niet meer, de save bestaat wel op m'n HD, maar ik heb er enkel toegang tot als de Xbox 360 op het internet aangesloten is. Heeft iemand een idee hoe ik toegang kan krijgen tot m'n save als ik offline speel?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:29:
Ik snap hier echt niks van! Als ik Halo 3 doe, dan MOET mijn Xbox 360 aangesloten zijn op het internet, omdat ik anders geen kan saves gebruiken. Op het moment dat ik m'n Xbox 360 van het internet af haal, dan saved hij gewoon het spel niet meer, de save bestaat wel op m'n HD, maar ik heb er enkel toegang tot als de Xbox 360 op het internet aangesloten is. Heeft iemand een idee hoe ik toegang kan krijgen tot m'n save als ik offline speel?
Dat is heel erg vreemd, ik kan gewoon de halo 3 singleplayer zonder internet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 12:29:
Heb je ooit een andere Xbox360 gehad (ivm garantie, of nieuwe Xbox360 gekocht)?
Zo ja: dan zijn je savegames nog gelinkt aan je oude Xbox360. Alles wat je doet wordt gelinkt aan je console: profielen, DLC, savegames etc. Door een garantie geval of nieuwe console klopt die link niet meer.

Dit is te fixen door: http://www.xbox.com/en-US...ensemigration/default.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:23:
[...]

Heb je ooit een andere Xbox360 gehad (ivm garantie, of nieuwe Xbox360 gekocht)?
Zo ja: dan zijn je savegames nog gelinkt aan je oude Xbox360. Alles wat je doet wordt gelinkt aan je console: profielen, DLC, savegames etc. Door een garantie geval of nieuwe console klopt die link niet meer.

Dit is te fixen door: http://www.xbox.com/en-US...ensemigration/default.htm
Nee, dit is m'n eerste Xbox360. Er is eigenlijk ook niets over te vinden op internet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, is het normaal dat wanneer je een 48 uurs gold trial code invoert op een silver account, dat dat account 'silver' blijft? Ik meen me te herinneren dat het 'vroegah' gewoon voor 48 uur een gold account werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:30

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 07:59:
Zeg, is het normaal dat wanneer je een 48 uurs gold trial code invoert op een silver account, dat dat account 'silver' blijft? Ik meen me te herinneren dat het 'vroegah' gewoon voor 48 uur een gold account werd.
Dat is normaal. Je kan alleen mp spelen, niets meer.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Bart ® schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:27:
[...]

Dat is normaal. Je kan alleen mp spelen, niets meer.
Klopt, maar vroeger kreeg je ook echt 48u trial.. zodat je ook mappacks ect zou kunnen downloaden van het desbetreffende spel waar het bij zat (Zodoende ik toen: Halo 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction €34.45 bij zavvi.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op maandag 26 april 2010 @ 09:54:
[...]

Klopt, maar vroeger kreeg je ook echt 48u trial.. zodat je ook mappacks ect zou kunnen downloaden van het desbetreffende spel waar het bij zat (Zodoende ik toen: Halo 3)
De reden dat ik het vraag is dat ik naast mijn gold account nog een oud account op de 360 heb waar ik niets meer mee doe maar waar wel nog 400 Microsoft funbucks opstaan die ik voor Zombie Island (Borderlands DLC) wilde uitgeven nu daar 50% korting op is. Die korting is alleen voor goldmembers. Dus ik dacht kom, word ff voor 48 uur goldmember. Nou, mooi niet. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op zondag 25 april 2010 @ 19:36:
[...]

Nee, dit is m'n eerste Xbox360. Er is eigenlijk ook niets over te vinden op internet :/
Misschien kan dan alsnog de licentie migratie uitkomst bieden...
[...]

Klinkt goed!

Viva Piñata.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeltedForest schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:35:
[...]
Misschien kan dan alsnog de licentie migratie uitkomst bieden...
Een wat?
Ik heb nog eens geprobeerd alles te verwijderen en daarna weer Halo 3 te installeren, maar nee, hij slaat nog steeds niet op. Ik laat het maar geloof ik :P Zo leuk is het spelletje nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

weet iemand hoe ik van mijn xbox live account af kom? Overal lees je mogelijkheden om te verlengen of de voordelen te bekijken maar annuleren kan ik niet vinden. iemand? MIjn creditcard gegevens weghalen kan niet omdat er nog kosten in rekening zouden worden gebracht.... Ik heb 1 maand Xbox Live voor 1 euro gekozen maar die is allang afgeschreven. Voor het gemak zetten ze me nu aan een maandelijks abonnement vast en dat kan ik niet annuleren.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

swopdark schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:31:
weet iemand hoe ik van mijn xbox live account af kom? Overal lees je mogelijkheden om te verlengen of de voordelen te bekijken maar annuleren kan ik niet vinden. iemand? MIjn creditcard gegevens weghalen kan niet omdat er nog kosten in rekening zouden worden gebracht.... Ik heb 1 maand Xbox Live voor 1 euro gekozen maar die is allang afgeschreven. Voor het gemak zetten ze me nu aan een maandelijks abonnement vast en dat kan ik niet annuleren.
Even bellen met helpdesk.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

nieuws: 'Microsoft kondigt op E3 Slim 360 Natal bundel aan'

Volgens de doorgaans goed ingevoerde blogsite Surfer Girl zal Microsoft op de E3 een pakket aankondigen waarin een nieuwe, kleinere Xbox 360 en Natal gebundeld zullen zijn. Ook zou Metal Gear Solid op de Xbox 360 Natal-ondersteuning krijgen.

[ Voor 43% gewijzigd door NeoMe op 26-04-2010 17:59 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NeoMe schreef op maandag 26 april 2010 @ 17:58:
Ook zou Metal Gear Solid op de Xbox 360 Natal-ondersteuning krijgen.
Fijn, op de Wii krijg je door die besturing alleen games voor kinderen, op de 360 krijg je mannen van 60 in een maillot :+

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 26-04-2010 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
PWM schreef op maandag 26 april 2010 @ 19:07:
[...]

Fijn, op de Wii krijg je door die besturing alleen games voor kinderen, op de 360 krijg je mannen van 60 in een maillot :+
Ik ben ook zeer huiverig voor Nathal want ik ben ZO ENORM uitgekeken op het onnodige gezwiep bij de Wii. Bij sommige games kan het wel leuk zijn als het er ook echt goed aanvoeld zoals bij Metroid, dat werkte wel goed (dus niet de brakke implementatie van bijvoorbeeld Zelda of Super Smash Bros waar het niets toevoegd en alleen maar irritant is).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hmmmm ik heb het idee dat mijn dvd drive van de xbox aan het overlijden is.
Als ik mijn Xbox nu opstart met een spel er in, dan detecteert ie deze niet.
Vervolgens moet ik de lade openmaken, disc eruit en er weer in en dan lade weer dicht.

Net gekeken, en mijn garantie is verlopen......
Iemand nog goede manieren om de DVD-drive te reinigen van binnen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:49:
Hmmmm ik heb het idee dat mijn dvd drive van de xbox aan het overlijden is.
Als ik mijn Xbox nu opstart met een spel er in, dan detecteert ie deze niet.
Vervolgens moet ik de lade openmaken, disc eruit en er weer in en dan lade weer dicht.

Net gekeken, en mijn garantie is verlopen......
Iemand nog goede manieren om de DVD-drive te reinigen van binnen?
Ditzelfde probleem heb ik ook, echter maar bij 1 spel: GTAIV.
Er begint toch wel wat kassen op de schijf te komen na het veelvuldig erin en eruit doen van de game (zeker als mijn zoontje van 3 een DVD wil kijken en hij besluit zelf de DVD maar te wisselen). Andere spellen/films hebben er totaal geen last van.

Er zijn CD/DVD reinigers op de markt die het stof van je lens af kunnen halen. Kan alleen zo 1-2-3 geen link vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:54
Zo mn NAT probleem opgelost. Tomato firmware op mn router en het werkt probleemloos. Niks geen gedoe met poorten wat trouwens niet hielp. NAT staat nu open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 09:13:
[...]

Ik ben ook zeer huiverig voor Nathal want ik ben ZO ENORM uitgekeken op het onnodige gezwiep bij de Wii. Bij sommige games kan het wel leuk zijn als het er ook echt goed aanvoeld zoals bij Metroid, dat werkte wel goed (dus niet de brakke implementatie van bijvoorbeeld Zelda of Super Smash Bros waar het niets toevoegd en alleen maar irritant is).
SSBB en Zelda zijn dan ook eigenlijk niet voor de besturing op de Wii uitgebracht ;) SSBB is het beste met een oude controller (GC) te spelen ;)

Dit vrees ik eigenlijk ook bij Natal, je krijgt straks spellen die er gewoon perfect op aangepast zijn, maar ook spellen die het maar gedeeltelijk en/of heel slecht ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Verwijderd schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:21:
[...]

Een wat?
Ik heb nog eens geprobeerd alles te verwijderen en daarna weer Halo 3 te installeren, maar nee, hij slaat nog steeds niet op. Ik laat het maar geloof ik :P Zo leuk is het spelletje nou ook weer niet.
http://www.xbox.com/en-US...ensemigration/default.htm

Is het alleen met Halo3 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Pannekoek81 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 10:42:
Zo mn NAT probleem opgelost. Tomato firmware op mn router en het werkt probleemloos. Niks geen gedoe met poorten wat trouwens niet hielp. NAT staat nu open :)
nice ook eens proberen met mijn linksys! nog verder iets moeten instellen in tomato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
Bedankt voor alle reacties!

Een ander vraagje;
De Xbox heb ik tweedehands gekocht, nu staat er nog het oude profiel van de oude bezitter waar hij/zij 600 G's had. Blijkbaar heeft degene nooit een Xbox Live account aangemaakt. Ik heb er dus een voor mezelf aangemaakt, nadat ik zag dat je bepaalde arcade games kunt kopen met je punten heb ik besloten voor het oude account ook een Xbox live account aan te maken. Het vreemde is alleen dat ik op xbox live geen punten schijn te hebben, ik kan niets kopen.. maar op de xbox zelf staat duidelijk 600 punten.
Hoe kan dit?

Hoe kan ik uberhaupt het standaard profiel wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:52

Player1S

Probably out in the dark

Batata007 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 12:57:
Bedankt voor alle reacties!

Een ander vraagje;
De Xbox heb ik tweedehands gekocht, nu staat er nog het oude profiel van de oude bezitter waar hij/zij 600 G's had. Blijkbaar heeft degene nooit een Xbox Live account aangemaakt. Ik heb er dus een voor mezelf aangemaakt, nadat ik zag dat je bepaalde arcade games kunt kopen met je punten heb ik besloten voor het oude account ook een Xbox live account aan te maken. Het vreemde is alleen dat ik op xbox live geen punten schijn te hebben, ik kan niets kopen.. maar op de xbox zelf staat duidelijk 600 punten.
Hoe kan dit?

Hoe kan ik uberhaupt het standaard profiel wijzigen?
G points =/= Live credits.

die 600G zijn achievements die hij/zij behaald heeft met het spelen van spellen. Enige wat je er mee kunt doen is opscheppen (nu is 600G erg weinig).

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding bij play-asia:

Tomb Raider: Legend (Classics) voor 7.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
Een 2e hands Xbox360 erbij gekocht, uit 2006. Wat maakt dat ding een lawaai zeg vergeleken met mijn elite uit 2009 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 20:54
ind0mi schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:33:
[...]

nice ook eens proberen met mijn linksys! nog verder iets moeten instellen in tomato?
upnp alleen aangezet, maar verder voor xbox live niks. Werkte gelijk. Scheelt weer stekkertje van de xbox iedere keer in mn modem stoppen om normaal online te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-08 06:19
heb net voor 149,00 een xbox360 arcade met forza motorsport 3 , Halo 3 en nog 2 games op een disc, ik dacht batman en pure !!

verkoper vroeg me zo van "Die bundel met FM3 en Halo toch", heb maar ja geantwoord :/
goede deal dacht ik of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is m'n eerst xbox360! Ja, het is enkel met Halo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

mregeling2005 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 17:22:
heb net voor 149,00 een xbox360 arcade met forza motorsport 3 , Halo 3 en nog 2 games op een disc, ik dacht batman en pure !!

verkoper vroeg me zo van "Die bundel met FM3 en Halo toch", heb maar ja geantwoord :/
goede deal dacht ik of niet ?
Zoek je nu een goede deal, of wilde je gewoon een Xbox360? Enigste minpuntje wat ik zie, is dat je geen HD hebt :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 21:05
Stalllone schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:05:
[...]

Zoek je nu een goede deal, of wilde je gewoon een Xbox360? Enigste minpuntje wat ik zie, is dat je geen HD hebt :)
Tegenwoordig zijn arcades toch ook met HDMI? en via component kan je toch ook HD hebben, tenminste ik wel met mn net gekochte 2e hands xbox uit 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
thezs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:40:
[...]

Tegenwoordig zijn arcades toch ook met HDMI? en via component kan je toch ook HD hebben, tenminste ik wel met mn net gekochte 2e hands xbox uit 2006.
Ik denk dat hij HardDisk bedoelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

thezs schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 18:40:
[...]

Sinds eind 2007 heeft elke xdoos HDMI.

Je kan ook HDMI via component doen ja, maar veel mensen vinden HDMI wat scherper (en je hoeft geen dure MS kabel te kopen ervoor)

Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.