Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronn0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-05 20:43
Ook hier inmiddels 4 dagen in het bezit van een XBOX360, iedere dag een game bijgekocht en kom niet meer aan een privéleven toe haha. Nu zat ik met een vraagje, ondersteund de XBOX360 inmiddels al NTFS?

Edit:
Geprobeerd en het antwoord is nee. Dat is wel het grootste nadeel dat ik kan vinden tot op heden voor de XBOX360, die NTFS support. Nu ben ik op de hoogte dat streamen mogelijk is, echter heb ik tot op heden nog geen bekabeld netwerk in huis. Tijd dat deze er eens komt en dat ik een NAS'je koop. :-)

[ Voor 44% gewijzigd door ronn0 op 18-04-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Je kan je HD/Usb stick formatteren met een Mac indeling (ben de exacte naam even kwijt). Dan werkt het wel gewoon. Raar, maar waar.

Met MacDrive voor Windows kan je deze schijf dan gewoon benaderen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

HFS+ en idd met Macdrive 7 of hoger formatteren..

Nu lees ik geruchten dat MS de prijs van Xbox Live wil gaan verhogen in de toekomst (PachAttack op GameTrailers). Zou dat realistich zijn en waarom?

[ Voor 60% gewijzigd door RamO op 18-04-2010 20:41 ]

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dat is een heel riskante move en ik denk dat dat vooral zal afhangen van wat Sony gaat doen in de toekomst. Zolang Sony gratis blijft is het een gruwelijk slecht idee (marketingtechnisch) om de prijs te gaan verhogen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Hee mensen, hoe zit het tegenwoordig met het filmaanbod op de XBox? Ik geef niet zoveel om ondertitels, maar de startpost is niet echt duidelijk over het aanbod. Is dit breed en vers? Of is het vooral oude zooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
- peter - schreef op maandag 19 april 2010 @ 02:20:
Hee mensen, hoe zit het tegenwoordig met het filmaanbod op de XBox? Ik geef niet zoveel om ondertitels, maar de startpost is niet echt duidelijk over het aanbod. Is dit breed en vers? Of is het vooral oude zooi?
Ik zou zeggen, kijk zelf even: http://social.zune.net/movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:51
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mn NAT. Deze staat plots op moderate :( . Hierdoor gaat dus ook het online gamen niet al te fijn. Ik heb de porten uit de startpost al opengezet zonder resultaat. Heeft iemand nog een andere tip? Heb een Linksys router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Pannekoek81 schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:01:
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mn NAT. Deze staat plots op moderate :( . Hierdoor gaat dus ook het online gamen niet al te fijn. Ik heb de porten uit de startpost al opengezet zonder resultaat. Heeft iemand nog een andere tip? Heb een Linksys router.
"Heb een linksys router"

Welke dan.. 8)7, er zijn er behoorlijk wat :P.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Is idd wel zo makkelijk. Gaat om de wrt54gl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS heeft de 3-maanden-gold abonnementen in de aanbieding gegooid zag ik gister in het dashboard. 50% korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:35:
MS heeft de 3-maanden-gold abonnementen in de aanbieding gegooid zag ik gister in het dashboard. 50% korting...
Ja, nu nog een Hollander zoeken met creditcard om het te kopen 8)7.

Het word tijd dat ze iDeal -werkt iDeaal :) - en/of PayPal gaan ondersteunen...

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:08:
[...]

Zo exotisch is een CC toch niet meer? Ik heb al jaren zo'n ding, is zo geregeld hoor en je hoeft er verder niks mee te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:48

Vrijdag

De Zwarte

Ik doe toch liever via livecodes of een andere site, heb niet zoveel zin om mijn cc te gebruiken. maar dat is gewoon mijn eigen paranoid zijn :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:34:
Ik doe toch liever via livecodes of een andere site, heb niet zoveel zin om mijn cc te gebruiken. maar dat is gewoon mijn eigen paranoid zijn :P
Nee hoor, ik ook! Is toch veel goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zijn er dan nog mensen die geen CC hebben? :D
Lekker handig in het buitenland als je er geen hebt...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
ik kan de deal of the week nog niet zien. Heeft iemand enig idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:33

Hoite

Goed verhaal

De dvd speler van mijn Xbox maakt de laatste tijd rare geluiden ( net of hij opeens op de rem gaat) en geeft daarna een disc unreadable. opsturen? of is hier een andere oplossing voor.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Je zou een nieuwe Xbox kunnen kopen :) Maar nee, dat lijkt mij een garantiekwestie, moet je zelf niet mee gaan zitten kloten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Vrijdag schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:34:
Da's inderdaad best paranoid...om hem nu op je xbox in te kloppen..tja..wat kan daar nu mis gaan? 't is wel heel handig :+ Vooral als je even 'snel' een game/update wilt kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

D4NG3R NL schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:08:
[...]

ideal zullen ze nooit gaan gebruiken dat is echt iets nederlands

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
Bart ® schreef op maandag 19 april 2010 @ 13:40:
Zijn er dan nog mensen die geen CC hebben? :D
Lekker handig in het buitenland als je er geen hebt...
minderjarige mensen, mensen die helemaal geen creditcard willen omdat je gewoon in het buitenland kan pinnen? mensen die liever paypall gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Slasher schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:06:
[...]

ideal zullen ze nooit gaan gebruiken dat is echt iets nederlands
En waarom zouden ze dat niet aan de Nederlandse gebruikers aan kunnen bieden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mute schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:28:
[...]
En waarom zouden ze dat niet aan de Nederlandse gebruikers aan kunnen bieden dan?
Omdat het misschien niet de moeite waard is? Lijkt me echt maar een klein percentage mensen die niet de beschikking hebben over een creditcard.

Bij Gamehubs kan je gewoon alles via Paypal betalen om je codes en ms punten te krijgen. Dus het niet hebben van een CC hoeft geen probleem te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 19-04-2010 15:30 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mute schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:28:
[...]
Hoeveel moeite is het om een CC aan te vragen? Volgens mij geen enkele, zelfs studenten met weinig inkomen kunnen er eentje aanvragen :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:30:
[...]

Bij Gamehubs kan je gewoon alles via Paypal betalen om je codes en ms punten te krijgen. Dus het niet hebben van een CC hoeft geen probleem te zijn.
Dat klopt ja, maar het gaat nu over de actie van MS (die daardoor nu goedkoper is dan Gamehubs e.d. denk ik) en die 50% korting krijg je alleen als je via je Xbox de punten bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TheVMaster schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:05:
[...]

Da's inderdaad best paranoid...om hem nu op je xbox in te kloppen..tja..wat kan daar nu mis gaan? 't is wel heel handig :+ Vooral als je even 'snel' een game/update wilt kopen..
Nou, meer vanwege de automatische verlenging en omdat het via andere sites goedkoper is ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:17

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Huntingduck schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:27:
[...]

minderjarige mensen, mensen die helemaal geen creditcard willen omdat je gewoon in het buitenland kan pinnen? mensen die liever paypall gebruiken?
Ga jij maar lekker pinnen of paypall gebruiken op de peage in Frankrijk, druk ik me CC er wel in zodat ik in drie seconde weer verder kan rijden :7

Daarbij is het gewoon superhandig voor Steam, MS-points, kanaaleilandwinkels, noem maar op... Ik snap die angst voor een creditcard echt niet hoor, dat je zo'n ding hebt wil niet zeggen dat je gelijk maar je kleding erop moet kopen tot je kredietlimiet van 10.000 euro bereikt is :7

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slasher schreef op maandag 19 april 2010 @ 15:31:
[...]

Hoeveel moeite is het om een CC aan te vragen? Volgens mij geen enkele, zelfs studenten met weinig inkomen kunnen er eentje aanvragen :)
Alleen als die studenten stufi ontvangen ;) . Ik heb bv pech, ik wil wel een CC maar mag 'm niet. Aangezien ik nog geen vast inkomen heb van 1500+ bruto. Maar ach ik koop alles wel op livecodes.nl met ideal en anders is paypal er nog wel voor veel andere sites. :)

Als de prijs van Live hoger wordt zal ik ervoer nadenken om eens te kijken wat Sony doet. heb beide consoles wel, maar de PS3 heeft nou niet echt een spellenaanbod waar ik verliefd op word.. Het ding is vooral handig voor Bluray.

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 19-04-2010 21:33 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dit kan er gebeuren als je je CC toevoegt aan een webshop of zoiets als Xbox live
Afbeeldingslocatie: http://i5.photobucket.com/albums/y177/KidFortney/Untitled.jpg

Warhammer online is dol geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op maandag 19 april 2010 @ 22:04:
Dit kan er gebeuren als je je CC toevoegt aan een webshop of zoiets als Xbox live
[afbeelding]

Warhammer online is dol geworden ;)
Ja en dat kun je dan terugkrijgen. En hoeveel procent van de CC-gebruikers krijgt hiermee te maken? Valt volgens mij wel mee allemaal. Er zijn risico's ja, maar dan moet je voortaan ook maar thuisblijven dan. (Is wel kut, want als je een CC had dan kon je tenminste nog veel dingen van internet bestellen :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 12:35:
Ben te lui om mijn 360 weer aan te zetten, maar het was 3 maanden voor 10 euro ofzo, terwijl je online bij gamehubs 13 maanden voor 30 kan (of iig kon) krijgen? Met idd het gemak van langer lidmaatschap en geen (eventueel ongewild) automatische verlenging.....nee ze hebben mij niet over gehaald.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
Wat is het toch vervelend als je soms te weinig tijd hebt om lekker even te kunnen gamen. Betrap me er steeds vaker op dat ik savonds als ik moe ben sneller een serie aanzet om te kijken en de games even laat voor wat het is. In het weekend is het de omgekeerde wereld, maarja dan heb je wel je vriendin waar je ook naar om moet kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Gezien de discussie over wel of geen CC maar even opnieuw:
Pannekoek81 schreef op maandag 19 april 2010 @ 10:01:
Ik heb sinds een paar dagen problemen met mn NAT. Deze staat plots op moderate :( . Hierdoor gaat dus ook het online gamen niet al te fijn. Ik heb de porten uit de startpost al opengezet zonder resultaat. Heeft iemand nog een andere tip? Heb een Linksys router. (wrt54gl)
Iemand nog een tip wat ik eventueel zou kunnen doen? NAT stond altijd open tot de laatste update van de xbox :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DarkShadow schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:32:
Wat is het toch vervelend als je soms te weinig tijd hebt om lekker even te kunnen gamen. Betrap me er steeds vaker op dat ik savonds als ik moe ben sneller een serie aanzet om te kijken en de games even laat voor wat het is. In het weekend is het de omgekeerde wereld, maarja dan heb je wel je vriendin waar je ook naar om moet kijken :)
Klinkt bekend :P
Gelukkig komt mijn vriendin zelf vaak met: "Maar wil je niet gamen dan?" O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 09:55:
Gezien de discussie over wel of geen CC maar even opnieuw:

[...]

Iemand nog een tip wat ik eventueel zou kunnen doen? NAT stond altijd open tot de laatste update van de xbox :?
Heeft je xbox wel een statisch IP adres binnen je netwerk? Kan zijn dat hij een ander adres van de router heeft gekregen waardoor je port forwards nu niet meer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Ja heb de xbox een statisch IP gegeven, deze ook gekoppeld aan de porten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

DarkShadow schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 00:32:
Een woord: co-op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
deal of the week, waar blijf je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

"Xbox Live Arcade Deal of the Week
Deze week is de aanvulling Zombie Island voor Borderlands voor 400 punten te krijgen. (normaal 800 punten) Deze aanvulling is zeker een aanrader, als je het spel al eens volledig hebt doorgespeeld."

Bron: budgetgaming.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Aangezien het over Windows 7 en Xbox 360 gaat....

Toen ik nog Vista had(dacht ik ) werkte dit allemaal nog prima. Wat ik wil is dit...

Op de laptop staan op een bepaalde partitie allemaal nummers, ik heb deze partitie geshared, ook in de media streaming options heb ik de 360 op allow gezet. Als ik op de 360 naar tabblad media ga, en dan select music, dan mijn pc kies, en dan all albums kies krijg ik 3 albums die ik ten eerste niet eens ken. Dus die zullen wel standaard van Windows zelf zijn. Ik heb geheckt op welke partitie deze nummers staan en dat is

C:\Users\Public\Music\Sample Music

Dat is het enige wat de 360 dus kan vinden, terwijl de map op D:/ die vol met mijn songs staat geshared is...maar die word dus gewoon niet gevonden. Ik weet wel zeker dat ik dit ooit goed werkende had, maar dat zal wel geen Windows 7 zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
devilsnight schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 16:02:
Aangezien het over Windows 7 en Xbox 360 gaat....

Toen ik nog Vista had(dacht ik ) werkte dit allemaal nog prima. Wat ik wil is dit...

Op de laptop staan op een bepaalde partitie allemaal nummers, ik heb deze partitie geshared, ook in de media streaming options heb ik de 360 op allow gezet. Als ik op de 360 naar tabblad media ga, en dan select music, dan mijn pc kies, en dan all albums kies krijg ik 3 albums die ik ten eerste niet eens ken. Dus die zullen wel standaard van Windows zelf zijn. Ik heb geheckt op welke partitie deze nummers staan en dat is

C:\Users\Public\Music\Sample Music

Dat is het enige wat de 360 dus kan vinden, terwijl de map op D:/ die vol met mijn songs staat geshared is...maar die word dus gewoon niet gevonden. Ik weet wel zeker dat ik dit ooit goed werkende had, maar dat zal wel geen Windows 7 zijn geweest.
In Windows 7 moet je de partitie wel in je library opnemen. In je windows explorer staat aan de linkerkant libraries met een map music, pictures, videos, etc. daar moet je dan de lokatie toevoegen/aangeven waar de muziek staat.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 19 april 2010 @ 23:05:
[...]

Ja en dat kun je dan terugkrijgen. En hoeveel procent van de CC-gebruikers krijgt hiermee te maken? Valt volgens mij wel mee allemaal. Er zijn risico's ja, maar dan moet je voortaan ook maar thuisblijven dan. (Is wel kut, want als je een CC had dan kon je tenminste nog veel dingen van internet bestellen :+ )
http://forums.warhammeron...by_date_ascending&page=38

38 pagina's vol met klachten , mensen die hun huur niet meer kunnen betalen, gas/electra en alle andere dingen. Dat zou ook kunnen gebeuren bij dit systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Rockvee2 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 18:49:
[...]

http://forums.warhammeron...by_date_ascending&page=38

38 pagina's vol met klachten , mensen die hun huur niet meer kunnen betalen, gas/electra en alle andere dingen. Dat zou ook kunnen gebeuren bij dit systeem :)
en met paypal. en met amazon. en met je eigen bank.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Zijn er hier nog mensen enthousiast over enkele nieuwe games? Ik zie wat over SC staan en ik denk dat ik die ook maar ga halen ik heb Double agent nog geen eens uitgespeeld dat terzijde ;)

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik heb een soort van permanente backlog dus echt nieuw is hij niet, maar ik speel met veel plezier nu Bioshock 2. Heeft niet meer de wow-factor van 'vroeger', maar is erg leuk en uitdagend op hard difficulty. Ik verwacht verder zeer veel van Alan Wake binnenkort. Maar eerst nog Final Fantasy XIII dus die is ook een oudje voor ik er aan begin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je veel tijd over hebt is Just Cause 2 een absolute aanrader.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben een tijdje terug begonnen met Borderlands en doe af en toe wat backloggen. Voor de rest is het voornamelijk Bad Company 2.

Was eerst wel aan het kijken naar SC maar voorlopig heb ik nog genoeg spellen die ik eerst eens moet spelen voordat ik weer nieuwe ga aanschaffen. Blazblue leek me ook wel leuk maar dat moet nog maar even wachten. Nuja, dat zeg ik nu wel maar je weet maar nooit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Ik verdeel mijn tijd nu voornamelijk tussen Bad Company 2 en Bioshock (de eerste inderdaad). Ik wou dat ik de demo daarvan véél eerder had gedownload, want jongens wat is ie vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Willybubba schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:42:
Als je veel tijd over hebt is Just Cause 2 een absolute aanrader.
Mee eens!
Heerlijk spel, heb het spel nu 2 weken en in die 2 weken heb ik (m.u.v. een paar potjes Fifa) geen ander spel meer gedaan. 8)
Tjoekie schreef op woensdag 21 april 2010 @ 10:17:
Bioshock (de eerste inderdaad). Ik wou dat ik de demo daarvan véél eerder had gedownload, want jongens wat is ie vet!
Die moet ik ook nog eens uit de kast trekken, ik heb die niet uitgespeeld omdat ik destijds vast zat op een bepaald stuk, gevolg: 1 savegame met zo weinig ammo dat ik het eigenlijk wel kan shaken, dus ik ga maar eens opnieuw beginnen denk ik.

[ Voor 42% gewijzigd door ijskonijn op 21-04-2010 10:24 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit niet echt ergens op te wachten of naar uit te kijken... Ik ben al maanden bezig met Borderlands en ik zit weer te denken om met een nieuw character te beginnen. Ik denk dat ik er voorlopig nog wel even zoet mee ben, in ieder geval tot de community volledig uitsterft of deel 2 uitkomt. :)

Daarna Final Fantasy XIII maar eens bekijken, maar ik heb eigenlijk te weinig tijd meer voor zo'n game. Ik heb XII nog steeds niet uitgespeeld! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
Wippien schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:10:
Zijn er hier nog mensen enthousiast over enkele nieuwe games? Ik zie wat over SC staan en ik denk dat ik die ook maar ga halen ik heb Double agent nog geen eens uitgespeeld dat terzijde ;)
conviction is totaal andere gameplay dan alle voorgaande delen. Het spreekt mij wel aan (anders, maar niet slechter)

Verder speel ik sonic and sega racing, vooral voor de 'mario-kart achtige gameplay' en lekker met 4 joysticks op de bank elkaar het leven zuur maken.

Zit verder zelf uit te kijken naar Read Dead Redemption (eind mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
@ijskonijn: Met de VITA chambers en je melee weapon zit je in principe toch nooit vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

SeamusXanthus schreef op woensdag 21 april 2010 @ 11:42:
@ijskonijn: Met de VITA chambers en je melee weapon zit je in principe toch nooit vast?
Ik heb het een hele tijd niet meer gedaan, wat ik me nog kan herinneren zit ik vlakbij zo'n Big Daddy en lukte me dat totaal niet met een melee wapen, dat duurde me veel te lang :')

Maargoed ik weet niet meer veel van de verhaallijn dus ik ga het spel sowieso opnieuw beginnen, vind ik helemaal niet erg :)

Spellen waar ik trouwens wel nog naar uitkijk zijn Fallout: New Vegas (Herfst dit jaar) en Dead Rising 2 (1 September dit jaar)

[ Voor 16% gewijzigd door ijskonijn op 21-04-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Jaaaaaa, Dead Rising 2! Nu ook met coop, net als een andere topper van 'vroeger': Crackdown 2! Leuk, we zitten nu op het moment dat veel games van de eerste periode op de 360 een vervolg gaan krijgen.

Zo zou ik trouwens ook nog wel Kameo 2 willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, Dead Rising 2 inderdaad, zombies slachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Dead Rising start ik nog wel eens op als ik gewoon doelloos wat zombies wil slachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

DVD speler van mij Xbox Pro met 20GB HDD is overleden. Dus maar opgestuurd voor garantie. Addict als ik ben maar gelijk een Elite gekocht met HDMI. Had al een 250GB hdd dus heb de 120GB terug verkocht aan de winkel. 2e hands COD MW2 erbij. Ben weer zo blij als een kind.

Heb wel het gevoel dat HDMI mooiere en vollere kleuren geeft of mijn TV ten opzichte van component. Kan dit zo zijn?

Wat geeft mijn tv'tje toch een prachtbeeld bij moder warfare 2 en dirt 2.

213 euro voor Elite met Lego Batman, Pure, Forza 3, Halo ODST, en Modern Warfare 2. Dit was bij terug verkopen van Harde schijf. uiteindelijk had ik Forza 3 3x dus die heb ik voor 1x 20 euro met hoesje en 1x 15 euro in papieren sleeve.

Al met al niet slecht die deal toch?

[ Voor 22% gewijzigd door NeHoX op 21-04-2010 16:37 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
toen ik van component naar HDMI ging wist ik niet dat het verschil zo groot was, maja ik speel dan ook op een hd tv :P Man me er wel iets bij voorstellen dat het er stukken beter uit ziet nu bij je!

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:39
Had al bijna alle spellen uitgespeeld die ik had, totdat mijn oog viel op Lost Planet Extreme Conditions. Had hem ongeveer een jaar geleden gekocht, maar het spel trok me niet echt, bleef ook in het eerste level hangen. Maar nu speel ik hem wel verder, en ben nu in level 3, en het spel begint me steeds meer te bekoren. Heerlijk grote vijanden en origineel verzonnen dat je hitte moet oppakken van monsters zodat je niet bevriest.

Moet eigenlijk ook nog Far Cry 2 gaan spelen, had ik eigenlijk ook al na 1 level gezien :/ Leek in de verste verte niet op Far Cry 1 |:( Maarja die ook maar eens een kans weer geven.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dan kun je dadelijk ook je lol op met Lost Planet 2, 4 player co-op!

Merk wel bij mezelf dat ik de 'mediocre' titels tegenwoordig liever over sla en enkel de toppers (in spe) wil halen.

Red Dead Redemption en Alan Wake zijn wat dat betreft mijn enige wannahaves dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wippien schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:45:
toen ik van component naar HDMI ging wist ik niet dat het verschil zo groot was, maja ik speel dan ook op een hd tv :P Man me er wel iets bij voorstellen dat het er stukken beter uit ziet nu bij je!
Vreemd. De meeste mensen zien geen verschil, en volgens mij is dat er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:00
Gunner schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:06:
[...]

Vreemd. De meeste mensen zien geen verschil, en volgens mij is dat er ook niet.
Zelf vond ik het beeld net iets scherper worden, toen ik over ging op hdmi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Het hangt ook af van je TV. Bij mijn Philips TV is het beeld over component heel slecht, dus dan is het verschil enorm. Ik heb vrienden die component gebruiken en daar ziet het beeld er minstens even goed uit :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:15:
Het hangt ook af van je TV. Bij mijn Philips TV is het beeld over component heel slecht, dus dan is het verschil enorm. Ik heb vrienden die component gebruiken en daar ziet het beeld er minstens even goed uit :)
Jup ^^
Verschilt per TV. Bij mij is het beeld iets anders, vind component iets mooier (Heb een Panasonic plasma).
Speel noodgedwongen op HDMI, maar eerlijk gezegd is het verschil zo klein dat het me niks uitmaakt. En 1 HDMI-kabeltje is ook wel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoedje schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:15:
Dan heb ik blijkbaar gewoon altijd goede televisies gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:22:
[...]

Dan heb ik blijkbaar gewoon altijd goede televisies gehad :P
Ja of heel erg slechte tv's waarbij het beeld hoe dan ook zuigt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 20:00
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:18:
[...]

Jup ^^
Verschilt per TV. Bij mij is het beeld iets anders, vind component iets mooier (Heb een Panasonic plasma).
Speel noodgedwongen op HDMI, maar eerlijk gezegd is het verschil zo klein dat het me niks uitmaakt. En 1 HDMI-kabeltje is ook wel makkelijk.
Waarom noodgedwongen?
Heb zelf ook een Panasonic (42G10), en het is echt geen straf om HDMI te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

badboynova schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:27:
[...]

Waarom noodgedwongen?
Heb zelf ook een Panasonic (42G10), en het is echt geen straf om HDMI te gebruiken.
De componentaansluiting wordt al gebruikt!
Maar zoals ik al zeg is het niet zo'n groot verschil hoor. Vind de kleuren iets warmer en mooier alleen met component. Weet het typenummer niet meer, hij is al 3 jaar oud dus zal geen G10 zijn. Ook een 42 inch in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:42
kazuka schreef op woensdag 21 april 2010 @ 15:03:
Dan kun je dadelijk ook je lol op met Lost Planet 2, 4 player co-op!

Merk wel bij mezelf dat ik de 'mediocre' titels tegenwoordig liever over sla en enkel de toppers (in spe) wil halen.

Red Dead Redemption en Alan Wake zijn wat dat betreft mijn enige wannahaves dit jaar.
Toppers (in spe) dit jaar?

Voeg daar maar dit rijtje aan toe :P

- Mafia 2 (augustus)
- Fable 3 (voor de kerst ook dacht ik?)
- Arkham Asylum 2 (kan ook 2011 zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Je moet in de display opties wel enhanced aanzetten metten HDMI volgens mij. Pas toen zag ik ook daadwerkelijk verschil.

Meer mensen die na het enhanced aanzetten meer detail/mooier beeld zien? Levendigere kleuren. heb zelf een Sharp Aquos LC-46LE705.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeHoX schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:40:
Je moet in de display opties wel enhanced aanzetten metten HDMI volgens mij. Pas toen zag ik ook daadwerkelijk verschil.

Meer mensen die na het enhanced aanzetten meer detail/mooier beeld zien? Levendigere kleuren. heb zelf een Sharp Aquos LC-46LE705.
Die optie kent Sharp dan blijkbaar, zal bij andere tv's anders heten wellicht. Maar verbeterdingen (enhancements dus) kunnen ook het beeld vertragen he, omdat eerst allemaal berekeningen moeten worden gedaan door je tv om het beeld en/of de kleuren aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

KingKoning schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:15:
[...]

Toppers (in spe) dit jaar?

Voeg daar maar dit rijtje aan toe :P

- Mafia 2 (augustus)
- Fable 3 (voor de kerst ook dacht ik?)
- Arkham Asylum 2 (kan ook 2011 zijn)
Inderdaad, Mafia 2 hoort daar ook wel bij ja. Fable 3 en AA2 zijn nog niet confirmed voor dit jaar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Geweldig, na de laatste grote Software Update loopt mijn eerste generatie Xbox 360 bijna constant vast in het Dashboard (en liet zelfs tot mijn grote schrik éénmaal een RROD zien...)

Tijd om Microsoft te bellen ofzo, en hopelijk kan ik ze op een of andere manier overtuigen om me een nieuwe op te sturen (of die $#%# Update te fixen) :(

Update: Volgens de rep is m'n Xbox overleden en kan gereperareerd worden voor zo'n 109 euro, geloof er eigenlijk niets van maar oh well... voor dat bedrag koop ik liever een nieuwe Elite ofzo (of een Premium met HDMI mochten die nog ergens te koop zijn, dan hoef ik ook geen nieuwe bijpassende accesoires aan te schaffen)

[ Voor 60% gewijzigd door mindcrash op 21-04-2010 18:39 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een vraagje over hoe de Xbox360 presteert op een monitor (Een Samsung Syncmaster T220). Ik heb sinds kort Halo 3, en als ik in het spel in de verte kijk, dan ziet het er best slecht uit, ietwat onscherp. Ligt dat aan de monitor? Of hoort het spel er zo uit te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Dat werkt helemaal perfect hier.
Ik heb mijn 360 een tijdje op mijn T220 gebruikt met de VGA-kabel :). Het zag er eerlijk gezegd heel erg scherp uit, misschien staat de resolutie verkeerd op je Xbox?

edit: Oh, ik heb over het woord 'Halo' heen gekeken. Halo 3 gebruikt idd een lagere resolutie dan 720p (640p of iets), waardoor het er wat minder scherp uit zou kunnen zien.
Spellen als MW2 of Forza3 zagen er heel erg scherp uit op het scherm.

[ Voor 39% gewijzigd door KoffieNT op 21-04-2010 18:58 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:02:
Hey, ik heb een vraagje over hoe de Xbox360 presteert op een monitor (Een Samsung Syncmaster T220). Ik heb sinds kort Halo 3, en als ik in het spel in de verte kijk, dan ziet het er best slecht uit, ietwat onscherp. Ligt dat aan de monitor? Of hoort het spel er zo uit te zien?
Ik heb een philips 32pfl7404 en ik vind halo 3 ook lelijk. Andere spellen zien er wel mooi uit (vooral bv. COD MW2 en forza 3), dus ik denk dat jij halo 3 net als ik een beetje lelijk vindt.
Zien andere spellen er wel mooi uit of heb je de xbox net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcrash schreef op woensdag 21 april 2010 @ 17:42:
Geweldig, na de laatste grote Software Update loopt mijn eerste generatie Xbox 360 bijna constant vast in het Dashboard (en liet zelfs tot mijn grote schrik éénmaal een RROD zien...)

Tijd om Microsoft te bellen ofzo, en hopelijk kan ik ze op een of andere manier overtuigen om me een nieuwe op te sturen (of die $#%# Update te fixen) :(

Update: Volgens de rep is m'n Xbox overleden en kan gereperareerd worden voor zo'n 109 euro, geloof er eigenlijk niets van maar oh well... voor dat bedrag koop ik liever een nieuwe Elite ofzo (of een Premium met HDMI mochten die nog ergens te koop zijn, dan hoef ik ook geen nieuwe bijpassende accesoires aan te schaffen)
Geweldige zelfde probleem met 1e versie van de arcade
Na software update 3x rode ring of dood en vast lopen .
Leukste is dat ik het ding meer gebruikt voor streaming dan game .
Ga volgende week bellen .
Ben nu bezig dat ding te braden dat het zeker weten naar de klote is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
  • Laatst online: 13:42
Na de update zal het mogelijk zijn om een usb stick te gaan gebruiken als memory unit. Hierop heb ik een kingston datatraveler 16 GB gekocht. Nu wilde ik deze gaan gebruiken maar mijn xbox geeft een "performance warning" aan. Vervolgens staat hij alleen maar aangegeven als "unformatted"
Ik kan hem vervolgens met mijn pc formateren en gebruiken. Maar op de xbox werkt hij niet. Ik heb op de site van xbox gekeken, maar hier staat alleen als requirements: fat 32 formatted en min 1 gb. Hier voldoe ik beide aan.
Hebben meer mensen hier last van? of wat zal ik hieraan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

je moet hem op de xbox formatteren bij instelling -> memory. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoffieNT schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:16:
Ik heb mijn 360 een tijdje op mijn T220 gebruikt met de VGA-kabel :). Het zag er eerlijk gezegd heel erg scherp uit, misschien staat de resolutie verkeerd op je Xbox?

edit: Oh, ik heb over het woord 'Halo' heen gekeken. Halo 3 gebruikt idd een lagere resolutie dan 720p (640p of iets), waardoor het er wat minder scherp uit zou kunnen zien.
Takenzo schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:30:
Ik heb een philips 32pfl7404 en ik vind halo 3 ook lelijk. Andere spellen zien er wel mooi uit (vooral bv. COD MW2 en forza 3), dus ik denk dat jij halo 3 net als ik een beetje lelijk vindt.
Zien andere spellen er wel mooi uit of heb je de xbox net?
Ja, Forza 3 is wel heel erg scherp hier! Maar ziet Halo 3 er dan wel scherp uit op een 1080p HD TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
32PFL7404 ís een 1080p tv. Maar dat Halo 3 er wat minder uitziet kan natuurlijk ook komen omdat het het eerste Xbox 360-spel was en dus veel ouder is dan bijvoorbeeld Forza 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
mad_max234 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:04:
je moet hem op de xbox formatteren bij instelling -> memory. ;)
Helaas, als ik op Y druk (format) dan gaat hij naar device options en daar kan ik kiezen uit "remove storage" of "transfer content"
Aan de rechterkant staat unformatted en de capacity en free space blijft leeg. Bij Perfomrance staat Below recommendations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:10:
32PFL7404 ís een 1080p tv. Maar dat Halo 3 er wat minder uitziet kan natuurlijk ook komen omdat het het eerste Xbox 360-spel was en dus veel ouder is dan bijvoorbeeld Forza 3.
Ja, maar ik bedoel vooral de scherpte van het spel als je in de verte kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
:? Die tv is een 1080p tv, dus wat bedoel je nou. Op een andere tv zal het niet (veel) scherper zijn, want die heeft ook maximaal 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Halo 3 heeft volgens mij ook een lagere resolutie dan de gangbare 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:20:
Halo 3 heeft volgens mij ook een lagere resolutie dan de gangbare 720p.
jip iets van 570p vandaar dat het er niet uit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravitone
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-02 18:41
Mute schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:10:
Ja hoor, Halo3 was het eerste spel 8)7
Je maakt er wel wat moois van zo.

De reden dat halo3 er minder "scherp" uitziet ligt aan het feit dat de interne resolutie van HALO3 1024x640 is ongeacht je TV en xbox instelling en dat de ingebouwde scaler chip in de xbox deze opschaalt naar 720p of 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
KoffieNT schreef op woensdag 21 april 2010 @ 18:16:

Halo 3 draait idd in 640p. Daar komt nog bij dat Bungie bij resoluties anders dan 1280x720 een nogal dubieuze schaalmethode gebruikt. Veel van de resoluties die beschikbaar zijn bij de monitoraansluiting zijn wat vierkanter (4:3 en 5:4) dan breedbeeld. Hoe hiermee omgegaan moet worden, heeft MS nooit duidelijk gespecificeerd. Dus als er al ondersteuning voor is, wisselt de kwaliteit nogal.

Zo rendert Bungie Halo 3 in 640p-breedbeeld en om zwarte balken te voorkomen, knippen ze vervolgens de zijkanten eraf zodat het monitorbeeld mooi gevuld is. De resolutie wordt zo echter nog een stuk brakker dan hij al was, dit in combinatie met een gebrek aan AA maakt het resultaat bij de vga-kabel vrij matig.

Zelf heb ik daarom de resolutie van mijn 5:4-monitor toch op 1280x720 gezet, om dit soort problemen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:30:
[...]

Zelf heb ik daarom de resolutie van mijn 5:4-monitor toch op 1280x720 gezet, om dit soort problemen te voorkomen.
Hmm, dus als ik mijn 16:10 beeldscherm op een lagere resolutie zou zetten, dan zou het scherper moeten worden? :D

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:33:
[...]
Hmm, dus als ik mijn 16:10 beeldscherm op 1280x720 zou zetten, dan zou het scherper moeten worden? :D
Wel als je die nu op 1280x1024 oid hebt staan, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij al op iets als 720p staat :P

Lager gaan dan 720 beeldlijnen heeft volgens mij weinig zin. Het spel wordt altijd gerenderd met 640 lijnen en daarna altijd opgeschaald naar 720 lijnen. In het geval van een monitorkabel worden vervolgens de randen er nog eens afgeknipt (als dat nodig is voor de ingestelde resolutie). Alles anders dan 1280x720 betekend dus eigenlijk kwaliteit inleveren (bij Halo 3).

[ Voor 35% gewijzigd door Kheldar op 21-04-2010 19:59 . Reden: Laatste alinea toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:47:
[...]

Wel als je die nu op 1280x1024 hebt staan, maar ik heb zo'n vermoeden dat hij al op iets als 720p staat :P

Lager gaan dan 720 beeldlijnen heeft volgens mij weinig zin. Het spel wordt altijd gerenderd met 640 lijnen en daarna altijd opgeschaald naar 720 lijnen. In het geval van een monitorkabel worden vervolgens de randen er nog eens afgeknipt (als dat nodig is voor de ingestelde resolutie). Alles anders dan 1280x720 betekend dus eigenlijk kwaliteit inleveren (bij Halo 3).
Hmm, ik heb 't geprobeerd van 1680x1050 naar 1280x720 te gaan, maar daardoor wordt het niet beter.. er zit dan zelfs een erg grote zwarte balk beneden aan het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Radko schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:13:
[...]

Helaas, als ik op Y druk (format) dan gaat hij naar device options en daar kan ik kiezen uit "remove storage" of "transfer content"
Aan de rechterkant staat unformatted en de capacity en free space blijft leeg. Bij Perfomrance staat Below recommendations
Dat van die performance heb ik ook, wilt niet gelijk zeggen dat die niet goed is, maar dat die of niet goed is of niet getest is, laatste is het meest aannemelijke, want mij le cheapo usb stick van 4GB doe het prima.

Staat er "remove storage" of "remove xbox 360 storage" ?

Weet niet meer wat er bij mijn stond, heb ook even geen usb stick die ik kan gebruiken om te testen.

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2010 @ 19:58:
[...]

Hmm, ik heb 't geprobeerd van 1680x1050 naar 1280x720 te gaan, maar daardoor wordt het niet beter.. er zit dan zelfs een erg grote zwarte balk beneden aan het scherm..
Het verschil zal in dit geval idd niet heel groot zijn, aangezien beide resoluties aardig breedbeeld zijn. De zwarte balk wordt in 1680x1050 echter weggewerkt door ook een deel van de zijkanten weg te mikken en dan het overgebleven plaatje nog verder op te rekken. In theorie bevat het 1280x720 beeld dus meer informatie, maar door het kleine verschil in de breedte/hoogte-verhouding van beide resoluties, zal je daar weinig van merken.

Zelf ging ik van 1280x1024 naar 1280x720 (of eigenlijk van 5:4 naar 16:9), waardoor ik er effectief 42% meer 'detail' bij kreeg (en zwarte balken, maar dat interesseert me weinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheldar schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:14:
[...]

Het verschil zal in dit geval idd niet heel groot zijn, aangezien beide resoluties aardig breedbeeld zijn. De zwarte balk wordt in 1680x1050 echter weggewerkt door ook een deel van de zijkanten weg te mikken en dan het overgebleven plaatje nog verder op te rekken. In theorie bevat het 1280x720 beeld dus meer informatie, maar door het kleine verschil in de breedte/hoogte-verhouding van beide resoluties, zal je daar weinig van merken.

Zelf ging ik van 1280x1024 naar 1280x720 (of eigenlijk van 5:4 naar 16:9), waardoor ik er effectief 42% meer 'detail' bij kreeg (en zwarte balken, maar dat interesseert me weinig).
Oke, nou dan ga ik wel even allemaal verschillende resoluties proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 14:22
Nou, heb SC conviction eindelijk uitgespeeld... vond t persoonlijk toch wel een erg toffe game...
Helaas alleen niet zo lang geduurd op de moeilijkste moeilijkheidsgraad... weet niet precies hoe lang maar schat ongeveer 6-7 uur (da's toch nog 1.5-2.5 uur langer dan ik had verwacht nav reviews)...
Als je beetje van dit soort games houd zou ik m zeker halen iig... zeker als je ook nog coop kan spelen... dat zit er voor mij helaas niet in met mn brakke verbinding ;(
probeer wel nog ff wat achievements te unlocken, zal nog wel uurtje in beslag nemen ofzo, en dan is t wel klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 20:50
Ik zat er aan te denken om een tweede hands 360 te halen.
Nu weet ik dat de 360 *vroeger* geteisterd werd door de RROD. Daar probeer ik rekening mee te houden in mijn aankoop.

Ik heb nu een advertentie gevonden van iemand die zijn xbox360 + 20gb hdd aanbied voor 135 euro. Het apparaat is 1,5 jaar oud.

Ik vroeg me dus af of het probleem van de RROD al tot het verre verleden behoort, en sinds welk productiejaar/maand dit ongeveer het geval is. Dan let ik daar in ieder geval op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Batata007 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:55:
Ik zat er aan te denken om een tweede hands 360 te halen.
Nu weet ik dat de 360 *vroeger* geteisterd werd door de RROD. Daar probeer ik rekening mee te houden in mijn aankoop.

Ik heb nu een advertentie gevonden van iemand die zijn xbox360 + 20gb hdd aanbied voor 135 euro. Het apparaat is 1,5 jaar oud.

Ik vroeg me dus af of het probleem van de RROD al tot het verre verleden behoort, en sinds welk productiejaar/maand dit ongeveer het geval is. Dan let ik daar in ieder geval op.
Zitten daar ook spellen bij? Want je kunt voor 5 euro meer een Arcade halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batata007
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-09 20:50
Er zitten 2 of drie spelletjes bij.
De arcade is inderdaad al te krijgen vanaf 139, alleen is de vraag of ik dan niet de hdd ga missen?

Heb je overigens voor de garantie ook de aankoopbon nodig?
Ik zie verder dat deze xbox omgebouwd zou zijn, is dat een probleem met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radko
mad_max234 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 20:13:
[...]

Dat van die performance heb ik ook, wilt niet gelijk zeggen dat die niet goed is, maar dat die of niet goed is of niet getest is, laatste is het meest aannemelijke, want mij le cheapo usb stick van 4GB doe het prima.

Staat er "remove storage" of "remove xbox 360 storage" ?

Weet niet meer wat er bij mijn stond, heb ook even geen usb stick die ik kan gebruiken om te testen.
Kan ik nu even niet meer zien, maar hij verwijderd dan de gegevens van de stick zodat deze niet meer gebruikt kan worden voor opslag.
Als ik iets probeer op te slaan dan geeft hij ook steeds aan dat hij unformatted is... zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Ik heb in 2006 mn xbox 360 gekocht, net zoals een paar vrienden van me. Zij kregen al gauw een RROD en hun xbox-en werden vervangen of gerapereerd. Ik had nergens last van, zo leek het. Maar sinds vorige week, krijg ik telkens freezes en daarna de RROD te zien.
Garantie is natuurlijk allang voorbij, maar heeft microsoft hier nog een speciale regeling mee, of moet ik gewoon een nieuwe xbox kopen?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Pagina: 1 ... 15 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.