Over kopen gesproken... Net nog even bij gamemania een 2e hands Avatar gekocht voor een mooie 1000GS boost
[ Voor 58% gewijzigd door PromoX op 08-04-2010 18:12 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 58% gewijzigd door PromoX op 08-04-2010 18:12 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 65% gewijzigd door Fatal Mind op 08-04-2010 19:44 ]
Met games nog nooit last van gehad ? laatst nog een order van 50 euro laten verzenden ( wel in 3 enveloppen ) misschien dat dat scheelt.Rockvee2 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:14:
http://www.budgetgaming.n...er+wireless_hardware.html
vanaf 28 euro in NL , Thehut is buitenlands en je kan douanekosten krijgen vanwege het invoeren buiten een EU land
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Haha ik denk met jou vele anderen, waaronder ik! Ik heb sinds 3 weekjes nu een Xbox360 thuis staan en al 3 weken niet meer op me PC lopen gamen. Heb al FF13 uitgespeeld en zit nu lekker te multiplayen met battlefieldJaguar645 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:14:
Heeft er hier iemand een idee of die Xbox splinter cell edition ook in NL beschikbaar komt? zit nu nog steeds zonder xbox en begin bijna te trillen![]()
Merk toch wel dat door de jaren heen de console weer een grote plaats ingenomen heeft in mijn eigen gamebeeld
[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 09-04-2010 09:18 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Meestal wel, soms nietVerwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
is het mogelijk om amerikaanse games op een xbox 360 die ik hier gekocht heb te spelen???
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 11:42 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
GoW3... Bring it on!Gears of War 3 Gameplay Details Emerge
Underwater missions and Locust enemies with tentacles?
by Jim Reilly
LATEST VIDEO
US, April 8, 2010 - New gameplay details have emerged for Gears of War 3, courtesy of Edge magazine's trusted source. While these details should be labeled as rumored for now, this is the same source that accurately predicted Epic Games would be revealing a new Gears of War trailer on April 8. That date has since been moved to Monday, April 12, however.
According to the source, Gears of War 3 will include all-new Locust enemies the feature "tentacle-like appendages" that can extend to cover spots. To combat this, Delta Squad COG members will now carry explosives that can travel underground and take out enemy positions.
Gears of War 3 will also have "a heavy duty mech suit" that COG members can use for both protection and causing havoc on the battlefield.
These new combat mechanics will be used in both singleplayer and multiplayer, according to Edge.
Gears of War 3 will be set during the summer, and include a host of new locations as well. The biggest addition are new underwater levels.
In response to Edge's report, Epic Games designer Cliff Bleszinski told IGN "My Microsoft implant says I must comment with 'We don't comment on rumors or speculation.'" Bleszinski is set to make an appearance on NBC's Late Night with Jimmy Fallon this Monday to unveil his new game.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb me met hangen en wurgen door deel 2 geworsteld, ergens halverwege gaat het allemaal toch weer eentonig worden. Ik wacht tot er weer eens wat nieuwe IP gelanceerd gaat worden.SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:24:
Gears of War 3 confirmed (april 2011)
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178731
geen rumor meer dus. Heb er nu alweer zin in!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Absoluut de beste en leukste Co-op game voor de 360 die ik ben tegengekomen. Army of Two is best aardig te noemen. Resident Evil 5 valt me tegen.SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:32:
Coop, en zo hoor je de campaign te spelen vind ik, ben ik nog niks beters tegen gekomen dus ik kan niet wachten.
Zit er vanaf de launch op en heb nog NOOIT een bericht gekregen van iemand die ik niet kende.Djmaddox schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:54:
Toen ik een paar maanden terug mn 48 uur gratis xboxlive kaartje activeerde was het eerste bericht dat ik kreeg:
"haha i have 40k gamerscorespoiler:!!motherfuckers
Dit ontving ik van iemand die nergens van kende, heeft een van jullie dit ook wel eens gehad?
[ Voor 42% gewijzigd door SeamusXanthus op 10-04-2010 00:33 ]
SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:58:
[...]
Echt episch hoe we het laatste level door honderden monster werden overlopen, en schreewen maar door de heardset. Dan heb je het over een gemiddelde leeftijd van 30+
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Echt niet? Ik heel soms. Dan kijken ze in het ene tabblad bij Friends bij mensen die ze als laatst online zijn tegengekomen. Ik krijg op deze manier vaak invites van vreemden voor hun club in Fifa10.SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:58:
[...]
Zit er vanaf de launch op en heb nog NOOIT een bericht gekregen van iemand die ik niet kende.
[ Voor 34% gewijzigd door BM op 10-04-2010 08:51 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Eens, heb er nog niet veel tijd in kunnen steken maar tot nu toe vermaak ik me prima. Ik was zo blij als ik een kind toen ik een keer een harrier had gevonden, dat ding gaat echt hard! Maar dat ding ging zo hard dat ik 'm perongeluk in een gebouw parkeerde, mag je toch weer een heel stuk gaan lopen ernaExorcist schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:16:
Ze hadden wel wat betere checkpoints in Just Cause 2 kunnen plaatsen; nu moet je sommige stukken tig keer overnieuw doen als je al over de helft bent. Best irritant, an sich is het niet moeilijk maar je gaat best snel dood (normal difficulty).
Verder een tof spel; groot eiland, helikopters en vliegtuigen alom, en veel ontploffingen.
Zelfde fail als GTAIV dus.Exorcist schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:16:
Ze hadden wel wat betere checkpoints in Just Cause 2 kunnen plaatsen; nu moet je sommige stukken tig keer overnieuw doen als je al over de helft bent. Best irritant, an sich is het niet moeilijk maar je gaat best snel dood (normal difficulty).
Verder een tof spel; groot eiland, helikopters en vliegtuigen alom, en veel ontploffingen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
[ Voor 10% gewijzigd door Don3k op 11-04-2010 13:59 ]
Ah zo. Dacht niet dat het iets uit zou moeten makenIke. schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:59:
laatste update is voor USB Flashdrives niet voor HDD
http://www.xbox.com/nl-NL/storage
[ Voor 11% gewijzigd door Don3k op 11-04-2010 14:05 ]
[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2010 15:12 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
alleen usb sticks tot 16gbDon3k schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:54:
Net update geinstalleerd, zodat je spellen op usb hard disk kan opslaan. Maar ik heb een 80gb sata usb hd aangesloten, maar deze komt helemaal niet terug in de memory scherm. Moet ik deze op een apparte manier formateren?
- kan hem onder 7 alleen formatteren als exFAT
10 second ninja DONE
[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 12-04-2010 11:17 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Omdat ik geen garantie meer heb, en ik er toch nooit meer op speel.Boeboe schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:12:
Vrij verdacht. Waarom niet gewoon zijn rrod door MS laten herstellen? De vraagprijs is ook belachelijk hoog, wetende dat je een nieuwe arcade voor minder kan kopen.
Als jij even de handleiding van Tweakers had gelezen, dan wist je dat je hier geen reclame mag maken voor je advertenties...Twylight schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:16:
[...]
Omdat ik geen garantie meer heb, en ik er toch nooit meer op speel.
Als je daadwerkelijk de advertentie gelezen had dan had je geweten dat de vraagprijs heel scherp is gezien alles wat je er bij krijgt.
En wat is er precies verdacht? Er staat toch bij dat hij defect is?
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Probeer het geluid eens over de HDMI te laten lopen, kijk of je dan nog steeds last er van hebt?Millert schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:38:
Gisteren de 360 gestart voor een spelletje Castle Crashers met twee vrienden. Bij het opstarten vroeg de 360 om een update, heb deze uit laten voeren. Nou valt bij Castle Crashers op volstrekt willekeurige momenten het geluid voor een seconde weg tijdens het spelen. Niet in het menu van het spel, enkel tijdens het spelen. Andere spellen die ik heb geprobeerd hebben nergens last van. Ik heb Castle Crashers reeds opnieuw geinstalleerd en de kabels nagelopen. De 360 is met hdmi aangesloten op een Sony KDL-40W4000 en voor het geluid met toslink (originele Microsoft bracket) aan een Logitech Z-5500. Maar ik vermoed dus dat het aan de update en de combinatie met Castle Crashers ligt. Iemand een idee?
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Vreemd... Mischien omdat CC een arcade spel is, en GoW & Halo "volwaardige" spellen zijn.. Maar al zou dit zo zijn, zou nog geen problemen moeten opleveren.. Een goede vriend van mij heeft dezelfde opstelling, alleen dan met een 5.1 setje waarop zijn tosslink zit aangesloten. heb in alle tijd dat ik CC met hem speelde nooit problemen gehadMillert schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:44:
Bedankt voor de tip! Via hdmi geeft Castle Crashers geen problemen met het geluid. Valt dan wel terug op stereo geluid, wat in dit geval geen ramp is. Blijft raar dat Gears 1-2 en Halo ODST bijvoorbeeld nergens last van hebben wanneer het geluid over toslink gaat. Wordt wisselen dan tot ik een andere oplossing kan vinden.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Xbox360<--HDMI-->Versterker<--Toslink-->Z-5500Millert schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:44:
Bedankt voor de tip! Via hdmi geeft Castle Crashers geen problemen met het geluid. Valt dan wel terug op stereo geluid, wat in dit geval geen ramp is. Blijft raar dat Gears 1-2 en Halo ODST bijvoorbeeld nergens last van hebben wanneer het geluid over toslink gaat. Wordt wisselen dan tot ik een andere oplossing kan vinden.
Ik heb geen problemen ondervonden met Castle Crashers overigens terwijl ik ongeveer dezelfde setup heb. Beeld via HDMI naar de TV en het geluid via de MS "dongel" via optisch naar mij logitech Z5500 setje (deze gaat overigens wel via een optisch>coax kastje, aangezien de optische kabel al gebruikt wordt voor mijn PS3).D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:10:
[...]
Probeer het geluid eens over de HDMI te laten lopen, kijk of je dan nog steeds last er van hebt?
Heb CC net zelf ook geupdate, geen problemen aan mijn kant! (KDL-32W2000 + Xbox-360. Audio gaat over de HDMI kabel)
[ Voor 20% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 13-04-2010 11:12 ]
bij beide controllers gedaan, maar geen resultaat... Ligt dus niet aan de controllers.L1nt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:38:
Kun je ze niet gewoon weer opnieuw linken??
even knopje op je xbox indrukken en vervolgens op de controller.
Respect!Boeboe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Gisteravond men laatste gouden medaille gehaald op de "extreme" tracks van Trials HD. Men vingers staan nu wel permanent in men controller gegraveerd denk ik, wat een stress
(nu nog de tracks van de expansion pack)
Jeetje, dat is écht moeilijk. Ik waag me er niet eens aan, vind het de frustratie niet waard namelijk.Boeboe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Gisteravond men laatste gouden medaille gehaald op de "extreme" tracks van Trials HD. Men vingers staan nu wel permanent in men controller gegraveerd denk ik, wat een stress
Knap hoorBoeboe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Zeker, ik heb ze allemaal alPWM schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:37:
Heeft die expansion pack ook nieuwe achievements?
Heb ik paar maanden geleden ook gehaald. Nadeel is alleen: je hebt meteen geen doel meer in het spel. Ja of je moet voor platinum gaan, maar dat is nóg erger en bijna onmogelijk. Heb wel het merendeel van de beginner en easy banen op platinum, maar de rest is frustrerend onmogelijk hoe perfect je dan moet rijdenBoeboe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Ik heb een chargerkid, maar dan de Quick play versie (Stopcontact versie dus)D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:33:
^ Probleem heb ik ook gehad. (alleen dan bij de laatste update -niet die van een paar dagen geleden.. maar de update daarvoor-
Heb je een charger kit? Sluit deze op je controller aan (haal de batterijen uit je controller) en druk je controller opnieuw aan.. na 10 secs heeftie je xbox weer te pakken en werkt alles naar behoren!
Tsja ik kan het niet veel beter zeggen dan de persoon boven me. Echt heel knap. Ikaruga en megaman zijn misschien leuke opvolgers?Exorcist schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:14:
[...]
Jeetje, dat is écht moeilijk. Ik waag me er niet eens aan, vind het de frustratie niet waard namelijk.
10 second ninja DONE
[ Voor 60% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2010 20:37 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee ik bedoelde die met die kabel die je in de USB poort van de 360 kan steken.Djerique schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:30:
[...]
Ik heb een chargerkid, maar dan de Quick play versie (Stopcontact versie dus)
[afbeelding]
Ik neem aan dat het hier niet mee kan?
Voor de rest krijg ik mijn draadloze 360 controllers nu al een week niet meer aangesloten op mijn 360...
[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 14-04-2010 22:16 ]
Enjoy the joy
Ik vind het zo jammer dat je bij de Xbox versie het scherm niet 90% kan draaien (en uiteraard de controls ook!). Dit kan bij de Gamecube versie wel en is wel zo fijn op al die breedbeeld tv's tegenwoordig. Het beeld is nu heel klein.Boeboe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:05:
Ikaruga is een brug te ver voor me (wat me niet tegenhoudt om het eens in de zoveel maanden toch eens terug te proberen), maar als je echte waanzin wil moet je maar eens in de rankings van Ikaruga gaan en de replays van de beste spelers downloaden. Geschift gewoon
Het is een update die vorige week is uitgekomen: http://majornelson.com/ar...e-usb-memory-support.aspxWippien schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:29:
Voor zover ik weet is er idd een nieuwe update beschikbaar.
want de vorige update die ik gedownload had ( http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm ) had een andere code en was volgens mij van het najaar uit 2009, kon me herinneren dat het woordje 'fall' er in verwerkt was![]()
Beetje beroerd dat er geen overzicht is van die updates, of heb ik dat mis???
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik heb die laatst gekocht voor dat bedrag samen met die you're in the movies game.GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:31:
http://www.xbox.com/nl-NL...boxlivevision/default.htm
Dat ding vandaag opgehaald bij de FRS voor 10(!) euro.
Nieuw, alles zat erbij. Camera, headset, downloadcode van arcadespel Uno! en1 maand gratis Live.
[afbeelding]
Voor 20 euro bij de MM? met de headset kan ik overigens niks, aangezien ik hoortoestellen heb. Er zat ook al 1 in m'n X360 pro pakket, en dit is dus de tweede die niet gebruikt gaat wordenmaartend schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:38:
[...]
Ik heb die laatst gekocht samen met die you're in the movies game.
[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 15-04-2010 17:54 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Sorry, was 10 euro bij FRSGAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:51:
[...]
Voor 20 euro bij de MM? met de headset kan ik overigens niks, aangezien ik hoortoestellen heb. Er zat ook al 1 in m'n X360 pro pakket, en dit is dus de tweede die niet gebruikt gaat wordenAchja..
The ramblings of an idiot
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Mijn dochter van 11 met haar vriendinnen denken daar heel anders over. Ik moet enkel eens kijken voor de achievmentsFloris-K schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:51:
Ja ik heb die game ook liggen. Voor 15 euro in Engeland besteld.
2x 5 minuten gespeeld en nu al maanden in de kast. Wat een baggerspel is dat lol
Blijkbaar wel dus! Toch morgen maar ff kijken naar de 360 versie dan maar.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-04-2010 02:52 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hoe lang staat deze al op zijn zij?PrePay schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:10:
ik had laast die nieuwe update gedaan op me xbox.
Hij staat op ze zijkant al heel lang..
En we spelen wel eens vaker pipilangkous dvd's voor de kleine op de xbox.
Normaal deed hij dat zonder problemen. en sins die update happerd hij. en moet hij telkens zoeken en gaat hij weer veder.. maar vandaag ging hij zoeken.. en toen gebeurde er niks en kon ik niks doen
toen deed ik me xbox uit.
en toen weer aan.. en toen had ik RROD.
[ Voor 7% gewijzigd door The Great HooD op 16-04-2010 10:39 ]
Je hebt meer kans als je Chaos Theory voor de pc haaltMartinspire schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:19:
Ik ga vanmiddag wel ff langs de Mediamarkt. En als ik daar nog een voorloper kan vinden voor de 360 dan neem ik hem wel mee denk ik. Zou het zonde vinden als de MP niet meer zou werken van chaos theory als die alleen voor de xbox te krijgen is en laat hem dan ook lekker liggen (hoe geweldig hij ook is). Maar goed, zal het wel ff laten weten. Maar zo te me merken (aan google te zien) is er inderdaad geen echte 360 versie uit, maar voor double agent dus wel.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 66% gewijzigd door kapert op 16-04-2010 13:22 ]
Oke thankskapert schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:20:
Harde schijf over zetten?En je Xbox Live account kan je importeren op je nieuwe Xbox inclusief alle achievements, als het goed is.
Nope, had er nog nooit van gehoord........maar wel een vraagje aan jou, want je het is zeker een joypad waar ik meer over wil weten.The Great HooD schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:33:
Yep,
BTW, weet iemand wanneer de Razer Onza uitkomt?
(Dat is die nieuwe 360 controller van Razer met normale D-Pad)
10 second ninja DONE
[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 17-04-2010 11:17 ]
10 second ninja DONE
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq