Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Over kopen gesproken... Net nog even bij gamemania een 2e hands Avatar gekocht voor een mooie 1000GS boost :)

[ Voor 58% gewijzigd door PromoX op 08-04-2010 18:12 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Damn it! Mijn 360 controller heeft het eindelijk begeven, de linker R1 knop wil niet meer. Heeft iemand een goedkoop adresje waar ik een wireless 360 controller goedkoop kan halen (webshop/ect).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
thehut.com dacht ik, 28 euro ?

Deze dus: http://www.thehut.com/gam...roller-black/9995969.html

[ Voor 65% gewijzigd door Fatal Mind op 08-04-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
http://www.budgetgaming.n...er+wireless_hardware.html

vanaf 28 euro in NL , Thehut is buitenlands en je kan douanekosten krijgen vanwege het invoeren buiten een EU land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:14:
http://www.budgetgaming.n...er+wireless_hardware.html

vanaf 28 euro in NL , Thehut is buitenlands en je kan douanekosten krijgen vanwege het invoeren buiten een EU land
Met games nog nooit last van gehad ? laatst nog een order van 50 euro laten verzenden ( wel in 3 enveloppen ) misschien dat dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Nieuwe footage van Alan Wake bekeken en het ziet er ERG goed uit moet ik zeggen. Ben erg benieuwd naar hoe dit spel zal uitdraaien :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Dat ziet er zeker tof uit :)

Wel grappig dat de stijl van de trailer erg op Read Dead Redemption lijkt. Een voiceover die de sterke punten van het spel opnoemt / uitlegt. Ik kan dat wel waarderen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Heeft er hier iemand een idee of die Xbox splinter cell edition ook in NL beschikbaar komt? zit nu nog steeds zonder xbox en begin bijna te trillen ;)

Merk toch wel dat door de jaren heen de console weer een grote plaats ingenomen heeft in mijn eigen gamebeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Jaguar645 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 08:14:
Heeft er hier iemand een idee of die Xbox splinter cell edition ook in NL beschikbaar komt? zit nu nog steeds zonder xbox en begin bijna te trillen ;)

Merk toch wel dat door de jaren heen de console weer een grote plaats ingenomen heeft in mijn eigen gamebeeld :)
Haha ik denk met jou vele anderen, waaronder ik! Ik heb sinds 3 weekjes nu een Xbox360 thuis staan en al 3 weken niet meer op me PC lopen gamen. Heb al FF13 uitgespeeld en zit nu lekker te multiplayen met battlefield :P begin het nu helemaal onder de knie te krijgen. Daarbij heb ik nog ingepakt Assasin's creed 2 en nog wat spellen waar ik aan moet beginnen. Het is gewoon heerlijk hup dat ding aan en gamen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Grappig :P

Dat had ik een paar jaar geleden ook, ik was echt PC gamer in hart en nieren, tweaken, alles. Tot ik bij een vriendin op d'r GameCube speelde (Zelda Wind Waker).

Ik moest er ook 1.

Sindsdien eigenlijk amper tot niet op PC gegamed, en naast een 'Cube ook een Xbox, Wii en uiteindelijk dus 360 gehaald. En uiteindelijk dat de 360 m'n main console, de Wii doet eigenlijk al maanden niks. Ik heb nu ook denk ik zo'n 40 games voor de 360; ik koop me echt scheel :P

Zo lekker om gewoon thuis te komen, op de bank te ploffen, console aan en gaan. Niet klooien met patches, het loopt altijd goed, groot scherm.

Dit jaar ga ik voor het eerst in jaren weer iets op de PC doen, te weten StarCraft 2. En dat alleen maar omdat 'ie niet op 360 komt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 09-04-2010 09:18 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om amerikaanse games op een xbox 360 die ik hier gekocht heb te spelen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 10:58:
is het mogelijk om amerikaanse games op een xbox 360 die ik hier gekocht heb te spelen???
Meestal wel, soms niet :) Hangt er dus per spel een beetje vanaf. EA titels bijvoorbeeld bijna nooit, Microsoft titels weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je mss een site waar ik dat goed kan zien???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je mazzel hebt, staan je spellen hierbij: http://www.play-asia.com/...tibility_guide-49-en.html

Degene met 3 groene vinkjes, zijn regio vrij.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 09-04-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt man ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Ook op http://www.gamehubs.com/ staat precies welke regio's worden ondersteund bij de spellen.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Gears of War 3 Gameplay Details Emerge
Underwater missions and Locust enemies with tentacles?
by Jim Reilly
LATEST VIDEO

US, April 8, 2010 - New gameplay details have emerged for Gears of War 3, courtesy of Edge magazine's trusted source. While these details should be labeled as rumored for now, this is the same source that accurately predicted Epic Games would be revealing a new Gears of War trailer on April 8. That date has since been moved to Monday, April 12, however.

According to the source, Gears of War 3 will include all-new Locust enemies the feature "tentacle-like appendages" that can extend to cover spots. To combat this, Delta Squad COG members will now carry explosives that can travel underground and take out enemy positions.

Gears of War 3 will also have "a heavy duty mech suit" that COG members can use for both protection and causing havoc on the battlefield.

These new combat mechanics will be used in both singleplayer and multiplayer, according to Edge.

Gears of War 3 will be set during the summer, and include a host of new locations as well. The biggest addition are new underwater levels.

In response to Edge's report, Epic Games designer Cliff Bleszinski told IGN "My Microsoft implant says I must comment with 'We don't comment on rumors or speculation.'" Bleszinski is set to make an appearance on NBC's Late Night with Jimmy Fallon this Monday to unveil his new game.
GoW3... Bring it on!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Gears of War 3 confirmed (april 2011)
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178731

geen rumor meer dus. Heb er nu alweer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:24:
Gears of War 3 confirmed (april 2011)
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3178731

geen rumor meer dus. Heb er nu alweer zin in!
Ik heb me met hangen en wurgen door deel 2 geworsteld, ergens halverwege gaat het allemaal toch weer eentonig worden. Ik wacht tot er weer eens wat nieuwe IP gelanceerd gaat worden.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Coop, en zo hoor je de campaign te spelen vind ik, ben ik nog niks beters tegen gekomen dus ik kan niet wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Dat wordt weer een paar dagen knallen met een kameraad. Hebben zo deel 1 en 2 ook al doorlopen d:)b

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Gears 3 gaat de pre-order lijst op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 14:32:
Coop, en zo hoor je de campaign te spelen vind ik, ben ik nog niks beters tegen gekomen dus ik kan niet wachten :).
Absoluut de beste en leukste Co-op game voor de 360 die ik ben tegengekomen. Army of Two is best aardig te noemen. Resident Evil 5 valt me tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-02 21:02

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Toen ik een paar maanden terug mn 48 uur gratis xboxlive kaartje activeerde was het eerste bericht dat ik kreeg:
"haha i have 40k gamerscore
spoiler:
motherfuckers
!!
Dit ontving ik van iemand die nergens van kende, heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Djmaddox schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 16:54:
Toen ik een paar maanden terug mn 48 uur gratis xboxlive kaartje activeerde was het eerste bericht dat ik kreeg:
"haha i have 40k gamerscore
spoiler:
motherfuckers
!!
Dit ontving ik van iemand die nergens van kende, heeft een van jullie dit ook wel eens gehad? :')
Zit er vanaf de launch op en heb nog NOOIT een bericht gekregen van iemand die ik niet kende.

Nog even over Gears. Die hele campaign is duidelijk opgezet met coop in mind, als je naar de structuur kijkt. Mensen die de Gears campaign maar matig vinden zijn bijna altijd mensen die hem alleen heb gespeeld. Daarmee kan je toch zien hoeveel beter een game kan worden als je hem samen kan spelen. Zelfde met Halo 3 trouwens. Ook echt super om te doen met 4 vrienden. Ook al leunt Halo 3 minder op coop dan Gears wat betreft design is het spel ook dan al veel leuker. Nog een voorbeeld, recent Serious Sam met zijn 4en gelopen. Echt episch hoe we het laatste level door honderden monster werden overlopen, en schreeuwen maar door de hearset. Dan heb je het over een gemiddelde leeftijd van 30+ :)

[ Voor 42% gewijzigd door SeamusXanthus op 10-04-2010 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:58:
[...]
Echt episch hoe we het laatste level door honderden monster werden overlopen, en schreewen maar door de heardset. Dan heb je het over een gemiddelde leeftijd van 30+ :)
:D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 19:58:
[...]

Zit er vanaf de launch op en heb nog NOOIT een bericht gekregen van iemand die ik niet kende.
Echt niet? Ik heel soms. Dan kijken ze in het ene tabblad bij Friends bij mensen die ze als laatst online zijn tegengekomen. Ik krijg op deze manier vaak invites van vreemden voor hun club in Fifa10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Klopt, maar ligt er ook aan welk spel je speelt, als je FIFA speelt dan zie je het steeds vaker...
Maar als je niet van dat soort games speelt dan ze je het nie vaak...

Ook al heb ik afgelopen tijd wel vaak van sites waarbij je punten kan sparen en dingen kunt kopen...
Erg vervelend maar direct de prullenbak in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:45

BM

Moderator Spielerij
Hopelijk gaat de MP van Gears3 niet lijken op die van 2, die was dramatisch slecht. SP, Coop en Horde waren briljant, dus die mogen zo terugkomen :) Ben wel benieuwd.

Wel beetje slordig dat MS perongeluk een aankondiging op hun dashboard zet :p

Edit: Over Alan Wake: het is sowieso niet mijn spel, maar het idee wat ik van alle filmpjes krijg die ik tot nu toe gezien heb is dat er wel heel erg gefocussed word op het licht element. Voor mijn gevoel een beetje te veel, maar goed, wellicht vergis ik me :)

[ Voor 34% gewijzigd door BM op 10-04-2010 08:51 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ze hadden wel wat betere checkpoints in Just Cause 2 kunnen plaatsen; nu moet je sommige stukken tig keer overnieuw doen als je al over de helft bent. Best irritant, an sich is het niet moeilijk maar je gaat best snel dood (normal difficulty).

Verder een tof spel; groot eiland, helikopters en vliegtuigen alom, en veel ontploffingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exorcist schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:16:
Ze hadden wel wat betere checkpoints in Just Cause 2 kunnen plaatsen; nu moet je sommige stukken tig keer overnieuw doen als je al over de helft bent. Best irritant, an sich is het niet moeilijk maar je gaat best snel dood (normal difficulty).

Verder een tof spel; groot eiland, helikopters en vliegtuigen alom, en veel ontploffingen.
Eens, heb er nog niet veel tijd in kunnen steken maar tot nu toe vermaak ik me prima. Ik was zo blij als ik een kind toen ik een keer een harrier had gevonden, dat ding gaat echt hard! Maar dat ding ging zo hard dat ik 'm perongeluk in een gebouw parkeerde, mag je toch weer een heel stuk gaan lopen erna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Exorcist schreef op zondag 11 april 2010 @ 00:16:

Zelfde fail als GTAIV dus. |:(

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus.

Na wekenlang staren, dubben en twijfelen toch net maar een nieuwe TV besteld. Ik heb nu een LCD van Samsung, niet zo groot maar wel HD Ready.

Al m'n maten hebben huge ass plasma's, ik werd daar toch wel enigszins jaloers op... Vanaf volgende week ben ik de trotse bezitter van een Panasonic TX-P42G15 8)

Nu nog wachten om m'n dinsdag binnenkomende Splinter Cell te spelen, dat wordt m'n eerste plasma-spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Net update geinstalleerd, zodat je spellen op usb hard disk kan opslaan. Maar ik heb een 80gb sata usb hd aangesloten, maar deze komt helemaal niet terug in de memory scherm. Moet ik deze op een apparte manier formateren?

- kan hem onder 7 alleen formatteren als exFAT :S

[ Voor 10% gewijzigd door Don3k op 11-04-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij ondersteunt die functie max 2 gieg ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
laatste update is voor USB Flashdrives niet voor HDD

http://www.xbox.com/nl-NL/storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
Ike. schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:59:
laatste update is voor USB Flashdrives niet voor HDD

http://www.xbox.com/nl-NL/storage
Ah zo. Dacht niet dat het iets uit zou moeten maken :$ Een cardreader met 16gb CF ziet hij wel. Komt die toch mooi van pas.

[ Voor 11% gewijzigd door Don3k op 11-04-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan USB stickjes van max 16GB gebruiken.. deze word (door de xbox zelf) geformateerd als FAT32.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 11-04-2010 15:12 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Don3k schreef op zondag 11 april 2010 @ 13:54:
Net update geinstalleerd, zodat je spellen op usb hard disk kan opslaan. Maar ik heb een 80gb sata usb hd aangesloten, maar deze komt helemaal niet terug in de memory scherm. Moet ik deze op een apparte manier formateren?

- kan hem onder 7 alleen formatteren als exFAT :S
alleen usb sticks tot 16gb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27
Sja ik ben echt dol op mijn 360. De ps2 en snes waren ook geweldig maar misschien dat de 360 nog wel mijn favo console aller tijden word.

Maar dat betekent niet dat ik de fouten niet zie, hardware onbetrouwbaarheid is een grote (maar dat word steeds beter, en is als je nu een 360 koopt eigenlijk al geen issue meer) en een andere grote is het beleid qua hardware add ons.
Iedereen weet dat de wifi dongle al duur is, en de harde schijven helemaal. En nu komt er een andere oplossing en dan is het beperkt tot 16gb! Tuurlijk je kan ook (250/16) 15.6 usb stick kopen O-) maar ik weet niet of je dan nog voordeliger uitbent, en ik weet wel zeker dat usb sticks swappen ook geen pretje word. Ik hoop echt dat dit fase 1 is en dat deze feature nog beter word. Maar ik betwijfel het omdat ze dan hun eigen hdd's beconcureren en daar verdienen ze een hoop geld op. Gelukkig heb ik een 120gb en dat is genoeg........voor nu.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
V&A is hier niet toegestaan.

[ Voor 90% gewijzigd door PromoX op 12-04-2010 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Vrij verdacht. Waarom niet gewoon zijn rrod door MS laten herstellen? De vraagprijs is ook belachelijk hoog, wetende dat je een nieuwe arcade voor minder kan kopen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:12:
Vrij verdacht. Waarom niet gewoon zijn rrod door MS laten herstellen? De vraagprijs is ook belachelijk hoog, wetende dat je een nieuwe arcade voor minder kan kopen.
Omdat ik geen garantie meer heb, en ik er toch nooit meer op speel.
Als je daadwerkelijk de advertentie gelezen had dan had je geweten dat de vraagprijs heel scherp is gezien alles wat je er bij krijgt.

En wat is er precies verdacht? Er staat toch bij dat hij defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-08 11:49
A
Twylight schreef op maandag 12 april 2010 @ 09:16:
[...]
Omdat ik geen garantie meer heb, en ik er toch nooit meer op speel.
Als je daadwerkelijk de advertentie gelezen had dan had je geweten dat de vraagprijs heel scherp is gezien alles wat je er bij krijgt.

En wat is er precies verdacht? Er staat toch bij dat hij defect is?
Als jij even de handleiding van Tweakers had gelezen, dan wist je dat je hier geen reclame mag maken voor je advertenties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:28
Gisteren de 360 gestart voor een spelletje Castle Crashers met twee vrienden. Bij het opstarten vroeg de 360 om een update, heb deze uit laten voeren. Nou valt bij Castle Crashers op volstrekt willekeurige momenten het geluid voor een seconde weg tijdens het spelen. Niet in het menu van het spel, enkel tijdens het spelen. Andere spellen die ik heb geprobeerd hebben nergens last van. Ik heb Castle Crashers reeds opnieuw geinstalleerd en de kabels nagelopen. De 360 is met hdmi aangesloten op een Sony KDL-40W4000 en voor het geluid met toslink (originele Microsoft bracket) aan een Logitech Z-5500. Maar ik vermoed dus dat het aan de update en de combinatie met Castle Crashers ligt. Iemand een idee?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Millert schreef op maandag 12 april 2010 @ 10:38:
Gisteren de 360 gestart voor een spelletje Castle Crashers met twee vrienden. Bij het opstarten vroeg de 360 om een update, heb deze uit laten voeren. Nou valt bij Castle Crashers op volstrekt willekeurige momenten het geluid voor een seconde weg tijdens het spelen. Niet in het menu van het spel, enkel tijdens het spelen. Andere spellen die ik heb geprobeerd hebben nergens last van. Ik heb Castle Crashers reeds opnieuw geinstalleerd en de kabels nagelopen. De 360 is met hdmi aangesloten op een Sony KDL-40W4000 en voor het geluid met toslink (originele Microsoft bracket) aan een Logitech Z-5500. Maar ik vermoed dus dat het aan de update en de combinatie met Castle Crashers ligt. Iemand een idee?
Probeer het geluid eens over de HDMI te laten lopen, kijk of je dan nog steeds last er van hebt?

Heb CC net zelf ook geupdate, geen problemen aan mijn kant! (KDL-32W2000 + Xbox-360. Audio gaat over de HDMI kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Bedankt voor de tip! Via hdmi geeft Castle Crashers geen problemen met het geluid. Valt dan wel terug op stereo geluid, wat in dit geval geen ramp is. Blijft raar dat Gears 1-2 en Halo ODST bijvoorbeeld nergens last van hebben wanneer het geluid over toslink gaat. Wordt wisselen dan tot ik een andere oplossing kan vinden.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Millert schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:44:
Bedankt voor de tip! Via hdmi geeft Castle Crashers geen problemen met het geluid. Valt dan wel terug op stereo geluid, wat in dit geval geen ramp is. Blijft raar dat Gears 1-2 en Halo ODST bijvoorbeeld nergens last van hebben wanneer het geluid over toslink gaat. Wordt wisselen dan tot ik een andere oplossing kan vinden.
Vreemd... Mischien omdat CC een arcade spel is, en GoW & Halo "volwaardige" spellen zijn.. Maar al zou dit zo zijn, zou nog geen problemen moeten opleveren.. Een goede vriend van mij heeft dezelfde opstelling, alleen dan met een 5.1 setje waarop zijn tosslink zit aangesloten. heb in alle tijd dat ik CC met hem speelde nooit problemen gehad :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Het doet zich ook pas voor sinds de update van gisteren, daar voor heb ik nooit problemen gehad met CC ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 21:40
E74 :'(

* equationunequal krijgt nu al CoD afkickverschijnselen :|...

Morgen maar even contact opnemen met support en in de tussentijd m'n PS3 maar weer eens aan het werk zetten...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Millert schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:44:
Xbox360<--HDMI-->Versterker<--Toslink-->Z-5500

Maar dat is wel een dure oplossing denk ik. Maar je kan wel meteen het geluid van al je andere audioapparaten ook via de versterker op de Z-5500 laten lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
D4NG3R NL schreef op maandag 12 april 2010 @ 11:10:
[...]

Probeer het geluid eens over de HDMI te laten lopen, kijk of je dan nog steeds last er van hebt?

Heb CC net zelf ook geupdate, geen problemen aan mijn kant! (KDL-32W2000 + Xbox-360. Audio gaat over de HDMI kabel)
Ik heb geen problemen ondervonden met Castle Crashers overigens terwijl ik ongeveer dezelfde setup heb. Beeld via HDMI naar de TV en het geluid via de MS "dongel" via optisch naar mij logitech Z5500 setje (deze gaat overigens wel via een optisch>coax kastje, aangezien de optische kabel al gebruikt wordt voor mijn PS3).

Staat je Xbox wel ingesteld op 5.1? Als je hem op stereo hebt staan, dan komt het voor dat je Z5500 het geluid uitgooid als er even geen geluid is (dit merk ik bijvoorbeeld als je een trailer bekijkt die geen 5.1 is, dan heb ik de eerste paar seconden geen geluid en hoor ik alleen de laatste toon van het Xbox geluidje voor een trailer).

[ Voor 20% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 13-04-2010 11:12 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Goed te spreken over de 360, maar sinds de xbox dashboard update van afgelopen week connect hij beide draadloze controllers niet meer.

Ik heb diverse zoekacties gedaan en ben dit Microsoft lijstje bij langs gelopen, maar niks helpt...

Ik heb de officiële Microsoft draadloze controllers, software is niet illegaal, controllers deden het voor de update nog & de batterijen zijn ook niet op. Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kun je ze niet gewoon weer opnieuw linken??

even knopje op je xbox indrukken en vervolgens op de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond men laatste gouden medaille gehaald op de "extreme" tracks van Trials HD. Men vingers staan nu wel permanent in men controller gegraveerd denk ik, wat een stress :X

(nu nog de tracks van de expansion pack :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
L1nt schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 11:38:
Kun je ze niet gewoon weer opnieuw linken??

even knopje op je xbox indrukken en vervolgens op de controller.
bij beide controllers gedaan, maar geen resultaat... Ligt dus niet aan de controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

^ Probleem heb ik ook gehad. (alleen dan bij de laatste update -niet die van een paar dagen geleden.. maar de update daarvoor-

Heb je een charger kit? Sluit deze op je controller aan (haal de batterijen uit je controller) en druk je controller opnieuw aan.. na 10 secs heeftie je xbox weer te pakken en werkt alles naar behoren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Boeboe schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 13:53:
Gisteravond men laatste gouden medaille gehaald op de "extreme" tracks van Trials HD. Men vingers staan nu wel permanent in men controller gegraveerd denk ik, wat een stress :X

Respect!

Maar het kon erger: de controller had in je vingers gegraveerd kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jeetje, dat is écht moeilijk. Ik waag me er niet eens aan, vind het de frustratie niet waard namelijk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Knap hoor :) Ik ben een eind gekomen, maar op een gegeven moment hield het echt op. Heeft die expansion pack ook nieuwe achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
PWM schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 22:37:
Heeft die expansion pack ook nieuwe achievements?
Zeker, ik heb ze allemaal al 8). De expansion is het geld zeker waard, zitten echt leuke levels in, met allerlei "grapjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Had al een tijdje niet meer op de marketplace gekeken en zag de demo van de nieuwe Splinter Cell staan, wat speelt die game lekker! Heb ooit wel eens een ouder deel geprobeerd, maar dat was niet helemaal mijn ding. Deze versie zit lekker in elkaar als de rest van het spel ook zo is. Doet me een beetje aan dat Batman spel denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Heb ik paar maanden geleden ook gehaald. Nadeel is alleen: je hebt meteen geen doel meer in het spel. Ja of je moet voor platinum gaan, maar dat is nóg erger en bijna onmogelijk. Heb wel het merendeel van de beginner en easy banen op platinum, maar de rest is frustrerend onmogelijk hoe perfect je dan moet rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
D4NG3R NL schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 14:33:
^ Probleem heb ik ook gehad. (alleen dan bij de laatste update -niet die van een paar dagen geleden.. maar de update daarvoor-

Heb je een charger kit? Sluit deze op je controller aan (haal de batterijen uit je controller) en druk je controller opnieuw aan.. na 10 secs heeftie je xbox weer te pakken en werkt alles naar behoren!
Ik heb een chargerkid, maar dan de Quick play versie (Stopcontact versie dus)
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/04/14/1271250882-250.jpg
Ik neem aan dat het hier niet mee kan?

Voor de rest krijg ik mijn draadloze 360 controllers nu al een week niet meer aangesloten op mijn 360... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Exorcist schreef op dinsdag 13 april 2010 @ 17:14:
[...]
Jeetje, dat is écht moeilijk. Ik waag me er niet eens aan, vind het de frustratie niet waard namelijk. _/-\o_
Tsja ik kan het niet veel beter zeggen dan de persoon boven me. Echt heel knap. Ikaruga en megaman zijn misschien leuke opvolgers? >:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ikaruga, geez. Wat was dat moeilijk om uit te spelen zeg. Maar wel een leuke kick als je zo een level helemaal uit je hoofd kent en perfect uitvoert :D.

"Gast zie jij eigenlijk wel wat er op het beeldscherm gebeurt?"
"meh..."

[ Voor 60% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2010 20:37 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ikaruga is een brug te ver voor me (wat me niet tegenhoudt om het eens in de zoveel maanden toch eens terug te proberen), maar als je echte waanzin wil moet je maar eens in de rankings van Ikaruga gaan en de replays van de beste spelers downloaden. Geschift gewoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Ik heb het xbox connectieprobleem opgelost door 15 minuten de stroom er af te halen. De controllers kunnen weer connecten en de 360 werkt weer net zo lekker als altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Djerique schreef op woensdag 14 april 2010 @ 17:30:
[...]

Ik heb een chargerkid, maar dan de Quick play versie (Stopcontact versie dus)
[afbeelding]
Ik neem aan dat het hier niet mee kan?

Voor de rest krijg ik mijn draadloze 360 controllers nu al een week niet meer aangesloten op mijn 360... 8)7
Nee ik bedoelde die met die kabel die je in de USB poort van de 360 kan steken.

Edit: Probeer er een te lenen van iemand, het is alleen maar even om je control(lers) te fixen.

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 14-04-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58
Voor zover ik weet is er idd een nieuwe update beschikbaar.

want de vorige update die ik gedownload had ( http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm ) had een andere code en was volgens mij van het najaar uit 2009, kon me herinneren dat het woordje 'fall' er in verwerkt was :P

Beetje beroerd dat er geen overzicht is van die updates, of heb ik dat mis???

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Boeboe schreef op woensdag 14 april 2010 @ 21:05:
Ikaruga is een brug te ver voor me (wat me niet tegenhoudt om het eens in de zoveel maanden toch eens terug te proberen), maar als je echte waanzin wil moet je maar eens in de rankings van Ikaruga gaan en de replays van de beste spelers downloaden. Geschift gewoon 8)7
Ik vind het zo jammer dat je bij de Xbox versie het scherm niet 90% kan draaien (en uiteraard de controls ook!). Dit kan bij de Gamecube versie wel en is wel zo fijn op al die breedbeeld tv's tegenwoordig. Het beeld is nu heel klein.

Op de Gamecube was het vroeger geen probleem om de game op normal uit te spelen zonder credits te gebruiken, maar na een paar jaar lijk ik het ook nog eens verleerd ook! :(

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Wippien schreef op donderdag 15 april 2010 @ 09:29:
Voor zover ik weet is er idd een nieuwe update beschikbaar.

want de vorige update die ik gedownload had ( http://www.xbox.com/en-US...console/systemupdates.htm ) had een andere code en was volgens mij van het najaar uit 2009, kon me herinneren dat het woordje 'fall' er in verwerkt was :P

Beetje beroerd dat er geen overzicht is van die updates, of heb ik dat mis???
Het is een update die vorige week is uitgekomen: http://majornelson.com/ar...e-usb-memory-support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://www.xbox.com/nl-NL...boxlivevision/default.htm

Dat ding vandaag opgehaald bij de FRS voor 10(!) euro.
Nieuw, alles zat erbij. Camera, headset, downloadcode van arcadespel Uno! en1 maand gratis Live.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/5dmp0n.jpg

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:31:
http://www.xbox.com/nl-NL...boxlivevision/default.htm

Dat ding vandaag opgehaald bij de FRS voor 10(!) euro.
Nieuw, alles zat erbij. Camera, headset, downloadcode van arcadespel Uno! en1 maand gratis Live.

[afbeelding]
Ik heb die laatst gekocht voor dat bedrag samen met die you're in the movies game. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:38:
[...]

Ik heb die laatst gekocht samen met die you're in the movies game. >:)
Voor 20 euro bij de MM? met de headset kan ik overigens niks, aangezien ik hoortoestellen heb. Er zat ook al 1 in m'n X360 pro pakket, en dit is dus de tweede die niet gebruikt gaat worden :S Achja..

[ Voor 28% gewijzigd door GAIAjohan op 15-04-2010 17:54 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
GAIAjohan schreef op donderdag 15 april 2010 @ 17:51:
[...]

Voor 20 euro bij de MM? met de headset kan ik overigens niks, aangezien ik hoortoestellen heb. Er zat ook al 1 in m'n X360 pro pakket, en dit is dus de tweede die niet gebruikt gaat worden :S Achja..
Sorry, was 10 euro bij FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Zo heb ik laatst Scene It! Box Office Smash met controllers voor €10 gekocht bij de FRS :) De 8 batterijen die erbij zaten waren het zowat al waard :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Sounds intresting.

Binnenkort maar is een bezoekje aan de FRS brengen :P

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja ik heb die game ook liggen. Voor 15 euro in Engeland besteld.
2x 5 minuten gespeeld en nu al maanden in de kast. Wat een baggerspel is dat lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Floris-K schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:51:
Ja ik heb die game ook liggen. Voor 15 euro in Engeland besteld.
2x 5 minuten gespeeld en nu al maanden in de kast. Wat een baggerspel is dat lol
Mijn dochter van 11 met haar vriendinnen denken daar heel anders over. Ik moet enkel eens kijken voor de achievments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 00:34
ik had laast die nieuwe update gedaan op me xbox.

Hij staat op ze zijkant al heel lang..

En we spelen wel eens vaker pipilangkous dvd's voor de kleine op de xbox.

Normaal deed hij dat zonder problemen. en sins die update happerd hij. en moet hij telkens zoeken en gaat hij weer veder.. maar vandaag ging hij zoeken.. en toen gebeurde er niks en kon ik niks doen

toen deed ik me xbox uit.

en toen weer aan.. en toen had ik RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Nu de Xbox Live functionaliteit gestopt is voor de Xbox 1 komen er misschien nieuwe mogelijkheden beschikbaar voor de 360. Ik heb via diverse bronnen (kan ze ff niet vinden) gelezen dat het misschien komt door die Xbox 1 Live dat er een max zit op die 100 friends uit je friendslist en dat er nog meer uitbreidingen met betrekking tot friends mogelijk zijn nu de service is gestopt. Hoewel het nog even duurt voor de E3 komt, heb ik het idee dat ze daar dus nog het 1 en ander gaan presenteren.
Op dit moment krijgen ze nog wel een hoop gezeur van klanten die dus nu geen Halo2 oid meer kunnen spelen, maar als ze uiteindelijk wel weer iets moois terugkrijgen, dan lijkt het me niet zo'n groot probleem. Nu heb je even een periode dat er wat negatieve feedback komt over Xbox Live, maar dat kunnen ze dus met de E3 weer goed buigen.

Wat ik me trouwens afvraag:
Ik zit eraan te denken om Splinter Cell Conviction te halen, maar het lijkt me leuk om ook nog de vorige game te spelen: Chaos Theory. Nou is deze verkrijgbaar voor de Xbox als de Xbox 360. De Xbox versie staat ook nog eens op marketplace, maar daar werkt de multiplayer nu dus niet meer van en dat lijkt me wel jammer. Aangezien er dus ook een 360 versie is gekomen, vraag ik me af of die dus nog wel werkt met multiplayer.

Kan iemand me hier een antwoord op geven? Heb al contact gezocht met de support, maar nog geen antwoord gehad. Zal wel komen, maar misschien dat iemand het gemakkelijk kan beantwoorden.
Twitter:
XboxSupport
@Martinspire Yes ^JM
Blijkbaar wel dus! Toch morgen maar ff kijken naar de 360 versie dan maar.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 16-04-2010 02:52 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
@martin: zover ik me kan herinneren is SC:CT een totaal andere game op de xbox1. Ik zou zeker voor de 360 versie gaan, naar mijn mening de beste Splintercell ooit - en game van het jaar. (met een fantastische OST door Amon Tobin)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Er is toch geen aparte Chaos Theory voor 360? Er is een XBox Classics downloadable versie maar dat is gewoon de oude XBox versie voor zover ik weet. Double Agent heeft wel een aparte 360 versie.

Overigens eens met je mening over Chaos Theory ;)

Ook Conviction kan daar niet aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

PrePay schreef op donderdag 15 april 2010 @ 20:10:
ik had laast die nieuwe update gedaan op me xbox.

Hij staat op ze zijkant al heel lang..

En we spelen wel eens vaker pipilangkous dvd's voor de kleine op de xbox.

Normaal deed hij dat zonder problemen. en sins die update happerd hij. en moet hij telkens zoeken en gaat hij weer veder.. maar vandaag ging hij zoeken.. en toen gebeurde er niks en kon ik niks doen

toen deed ik me xbox uit.

en toen weer aan.. en toen had ik RROD.
Hoe lang staat deze al op zijn zij?

Ikzelf heb mijn xbox sinds april 2008 (2 jaar terug O+ ) en hij staat altijd horizontaal -plat dus-, nog nooit rode randjes gehad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren Skate binnen gekregen (had Dead Space en Skate voor een tientje p/s bij FRS besteld), zijn per 1 maart de EA servers uit de lucht gegaan. So far voor sommige Achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
@ martin en de rest,

Naar mijn weten was double Agent toch nog altijd de voorloper van Conviction. Ik heb die gespeeld en ik moet zeggen, dat ik 1 beter vond. Ik heb namelijk 1, 2 en 4 en dan binnenkort nog Conviction. 1 vond ik tot nu toe de beste van allemaal, al denk ik dat Conviction ook heel leuk gaat worden, wel met een hele andere kijk op SC tot nu toe.
Als ik Chaos Theory op de 360 kan vinden ga ik die zeker nog even aanschaffen!

Wordt niks meer, is niet uitgebracht op de 360, alleen als DC...

[ Voor 7% gewijzigd door The Great HooD op 16-04-2010 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Ik ga vanmiddag wel ff langs de Mediamarkt. En als ik daar nog een voorloper kan vinden voor de 360 dan neem ik hem wel mee denk ik. Zou het zonde vinden als de MP niet meer zou werken van chaos theory als die alleen voor de xbox te krijgen is en laat hem dan ook lekker liggen (hoe geweldig hij ook is). Maar goed, zal het wel ff laten weten. Maar zo te me merken (aan google te zien) is er inderdaad geen echte 360 versie uit, maar voor double agent dus wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Martinspire schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 11:19:
Ik ga vanmiddag wel ff langs de Mediamarkt. En als ik daar nog een voorloper kan vinden voor de 360 dan neem ik hem wel mee denk ik. Zou het zonde vinden als de MP niet meer zou werken van chaos theory als die alleen voor de xbox te krijgen is en laat hem dan ook lekker liggen (hoe geweldig hij ook is). Maar goed, zal het wel ff laten weten. Maar zo te me merken (aan google te zien) is er inderdaad geen echte 360 versie uit, maar voor double agent dus wel.
Je hebt meer kans als je Chaos Theory voor de pc haalt :) Die kon je altijd vinden bij de Intertoy's in de budget bakken (5euro oid).

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Draait Choas Theory een beetje op mijn Macbook Pro met 9400M? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Even een vraagje :)

Onze Xbox 360 is 2 dagen geleden kapot gegaan. Nu zit ik eraan te denken om gewoon een nieuwe Xbox 360 te kopen alleen wat mijn broertjes en ik afvroegen is of we de data die we hebben vergaard op de nu kapotte Xbox 360 of we die over kunnen zetten naar een eventuele nieuwe Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 08:47
Harde schijf over zetten?:P En je Xbox Live account kan je importeren op je nieuwe Xbox inclusief alle achievements, als het goed is.

[ Voor 66% gewijzigd door kapert op 16-04-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Yep,

BTW, weet iemand wanneer de Razer Onza uitkomt?

(Dat is die nieuwe 360 controller van Razer met normale D-Pad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
kapert schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:20:
Harde schijf over zetten?:P En je Xbox Live account kan je importeren op je nieuwe Xbox inclusief alle achievements, als het goed is.
Oke thanks :)
Naja ik wou het even dubbelchecken had als zo'n vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
The Great HooD schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 13:33:
Yep,
BTW, weet iemand wanneer de Razer Onza uitkomt?
(Dat is die nieuwe 360 controller van Razer met normale D-Pad)
Nope, had er nog nooit van gehoord........maar wel een vraagje aan jou, want je het is zeker een joypad waar ik meer over wil weten.
Wat bedoel je precies met normale dpad? Want de dpad van de default joypad is natuurlijk :'( |:(
Kan je met deze controller WEL goed 2d fighters en arcade games spelen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Ik zal ff een plaatje filmpjes erbij zetten:

http://www.youtube.com/watch?v=MRG3cxx5K1s

En ja de D-Pad is dus normaal, gewoon 4 losse knopjes zodat je weet wat indrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Jouw normaal is dus ps style joypad? Ik ben namelijk toevallig een van de 3 mensen die de ps style dpad namelijk niet fijn find (voor 2d fighters dan, voor pes vind ik hem wel weer fijn 8)7 )

Maar ik vraag het voornamelijk voor een vriend van me die nog een fijne ps style gamepad zoekt voor de 360. (en niet met een convertor wil spelen |:( :P )

* Sagat gaat ssf4 nog met zijn mad catz padje spelen, maar mocht er iets mee gebeuren dan ga ik swtichen naar een stick.

Oh bijna vergeten, thanks voor dat filmpje, (moving) pictures do say more then a thousand words.

[ Voor 9% gewijzigd door Sagat op 17-04-2010 11:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Even iets voor mensen die al eens een HD Transfer gedaan hebben...

Ik heb net de 250GB versie gekocht en de kopie is bijna klaar, mijn Xbox is echter gewoon hetzelfde gebleven is het dan nog steeds nodig om naar de DRM pagina van de Xbox te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 12:12

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Hey allemaal, nadat ik Splinter Cell Conviction vannacht uitgespeeld had.....en de lichte teleurstelling ervan wou compenseren met SC : Chaos Theory (vroegah was alles beter), heb ik die uit de Xbox Marketplace als original gekocht.
Helaas zijn ze bij MS niet helemaal wakker, want de download doet het niet!
Meerdere malen proberen te downloaden (uiteraard cache leeggemaakt en via de Xbox website ook geprobeerd e.d.) heeft geen effect. Hij stopt na 25-35% en geeft dan de status code 80073302.
De download verdwijnt vervolgens uit je downloadlijst en op de harddisk blijft er een 'Unknown game' van 40kb over (van de 5,5 Gb totaal)
Telefonisch contact met MS leverde vooralsnog geen oplossing op. Ze bellen maandag terug.
Na wat googlen kwam ik dezelfde foutmelding tegen bij zowel SC : Chaos Theory als bij Max Payne.
Deze meldingen kwamen uit o.a. Duitsland en Italie, waar de mensen al 3-4 weken op een oplossing aan het wachten zijn.

Wees dus gewaarschuwd, pas op met het aankopen van Splinter Cell Chaos Theory of Max Payne via de Marketplace, want de kans is groot dat hij het niet gaat doen.

Mocht iemand dit ook al hebben meegemaakt en misschien een oplossing ervoor hebben gekregen van Microsoft, let me know please!

Voor de goede orde, cache is leeggemaakt, meer dan genoeg ruimte op de HDD vrij, netwerkverbinding is perfect (NAT Open) en alle andere downloads en gamen op XBL doen het perfect.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 08:52
heb een half uurtje SC conviction erop zitten, maar vind t so far wel een vette game... maar goed t schijnt wel kort te zijn, dus dat zal wel beetje gaan tegenvallen... Moet zeggen dat ik zelf de eerdere splinter cells nooit zo tof vond, ook niet zoveel gedaan daarentegen >.<
Pagina: 1 ... 14 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.