Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Diversity schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:51:
Ok dat is wel jammer , scheeld wel een heleboel. Maargoed ik ben alsnog wel tevreden met mijn aankoop van AC2 want volgens mij is hij in de winkel iig niet goedkoper te vinden dan 37.

Verder ben ik nog een lijstje aan het maken met spellen die ik wil spelen (heb pas 2 weken een xbox).
Darksiders
Assasin's Creed 2 (reeds aangeschaft) en 1 wil ik miss ook nog maar doe eerst 2
Halo 3 (nog nooit een halo spel gespeeld)

Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
Lego batsman en pure (zat er gratis bij)
gears of war 2

Zijn er nog spellen die een must have status hebben die niet op me lijstje staan? :P
Assassins creed 2 vond ik zeer vermakelijk, al vind ik de Downloadable content erg slecht daarvan. Just Cause 2 vind ik ook echt briljant en persoonlijk verslavender dan GTA 4. GTA4 is bij vlagen even verslavend maar dan leg ik hem toch al snel weer weg.

Resident Evil 5 is ook een goede, maar dan voornamelijk Co-op. Als je van racen houdt is Forza ook nog wel aardig. En welke ik ook prachtig vond om zijn zwartgallige humor is Overlord 2. _/-\o_

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Ophidian schreef op donderdag 01 april 2010 @ 11:53:
[...]Resident Evil 5 is ook een goede, maar dan voornamelijk Co-op.
De Co-op van RE5 is qua gameplay best leuk, maar de splitscreen is veel irritanter dan bijv Gears of War omdat ze niet gebruik maken van het hele scherm. Er blijven zwarte ruimten over omdat ze de beeldverhouding per speler behouden. Dus zit je erg te turen als je een vrij kleine tv hebt.Voorbeelden

Uberhaupt voor splitscreen kan je beter een flinke tv hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Ik doe nu even rustig aan met het bestellen van spellen , heb nu besteld AC2, Halo 3 en Darksiders. Kan denk ik voorlopig wel even vooruit. Ben nu ook bezig met de 3de disk van FF13 (wat een gaaf spel is dat zeg). Dus ik hoop daar vanavond/morgen verder mee te komen (morgen vrij yay lang leven goeie vrijdag en pasen enzo) :P Ohja en moet ook nog GoW 2 spelen. Wat zijn mensen toch druk he (moet ook nog de geweldige lego batsman uit de verpakking halen :P).

Ik heb sinds kort een nieuwe mooie grote 40 inch LED tv dus komt helemaal goed met de splitscreen :D .

[ Voor 11% gewijzigd door Diversity op 01-04-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Caulder schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 08:55:
[...]

Voor zover ik weet heeft iedereen die Halo ODST heeft, op 3 Mei de mogelijkheid om de Halo : Reach beta te spelen. :)
Er komt gewoon een update die een extra optie in het menu erbij zet, net als toen in Crackdown het geval was. Keys heb je dus niks mee te maken, je start de Reach beta vanuit het ODST menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bayonetta is ook een topgame over een lief vrouwtje die de duivel speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Iemand hier die zijn Xbox 360 heeft aangesloten op een LG televisie uit de LH3000 serie (bijvoorbeeld LG de 32", 37" of 42" LH3000)?? Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen. Zit er aan te denken om deze TV aan te schaffen maar vraag me af of het lekker werkt met een 360. Dit aangezien deze TV's op 50 Hz werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Ik zit met een kapotte controller: het linkerpookje heeft een afwijking naar links. Dus ik belde vandaag met de Xbox 360 reparatieservice en helaas krijg je maar 1 jaar garantie op accessoires en de controller is 1,5 jaar oud. Kan dit zomaar?

Het kost me toch weer 40 euro als ik een nieuwe moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Wat "kan zomaar"? Als de garantie verlopen is geen garantie meer geven?

Ik denk wel dat dat kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

R_W schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:33:
Wat "kan zomaar"? Als de garantie verlopen is geen garantie meer geven?

Ik denk wel dat dat kan...
Ik denk dat hij wel gelijk heeft ;)
Als het nou één jaar garantie is en je koopt hem op 1 januari 2000 en hij gaat kapot op 2 januari 2001 dan valt er nog iets over te zeggen, maar half jaar extra. Maar probeer nog een keer te bellen, misschien krijg je iemand aan de lijn die je wel wil helpen. Bij MS doen ze meestal niet zo moeilijk, maar dat is veranderd vanwege misbruik.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
monnick schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:20:
Iemand hier die zijn Xbox 360 heeft aangesloten op een LG televisie uit de LH3000 serie (bijvoorbeeld LG de 32", 37" of 42" LH3000)?? Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen. Zit er aan te denken om deze TV aan te schaffen maar vraag me af of het lekker werkt met een 360. Dit aangezien deze TV's op 50 Hz werken.
Kheb even achter op mijn tv gekeken en ik heb een 32LG3000 en daar werkt de Xbox perfect op. Aan het serienummer te zien is die jij wilt nog een nieuwere dus dat moet helemaal goedkomen. Alleen de duurdere werken op 100 en soms 200 Hz en die ga ik nu ook kopen omdat deze naar de nieuwe slaapkamer verhuist, maar tis simpelweg een top-tv die scherper is dan de meeste bekende merken die ik heb gezien voor een mooi prijsje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Mensen.

Just Cause 2 is geniaal.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydus
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 12:00
NvM schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:28:
Ik zit met een kapotte controller: het linkerpookje heeft een afwijking naar links. Dus ik belde vandaag met de Xbox 360 reparatieservice en helaas krijg je maar 1 jaar garantie op accessoires en de controller is 1,5 jaar oud. Kan dit zomaar?

Zou, zoals NeoMe al zei, nog eens met Microsoft bellen. Garantie is één ding, maar eigenlijk veel belangrijker is in dit soort gevallen wat je redelijkerwijs van een product mag verwachten. Bij normaal gebruik lijkt het me duidelijk dat je niet elke 1,5 jaar een nieuwe controller moet kopen, dit zou MS ook in moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij consolepro.nl kun je ook een first aid setje kopen. Deze set heeft volgens mij van de nieuwe thumbsticks. Misschien is dat iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Lydus schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:48:
[...]

Zou, zoals NeoMe al zei, nog eens met Microsoft bellen. Garantie is één ding, maar eigenlijk veel belangrijker is in dit soort gevallen wat je redelijkerwijs van een product mag verwachten. Bij normaal gebruik lijkt het me duidelijk dat je niet elke 1,5 jaar een nieuwe controller moet kopen, dit zou MS ook in moeten zien.
Tja sinds ze geswitched zijn van callcenter (of wat dan ook) zijn ze echt mega irritant geworden. Ik heb een controller bij een console gekregen, maar ik krijg geen garantie zonder aankoopbon, terwijl dat ding dus niet ouder kan zijn dan 4 maanden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 00:52

Gelukkig zijn ze in engeland al voor 21 euri te koop, dus als je geen garantie krijgt, valt die schade weer een beetje mee.

http://www.zavvi.com/games/games-accessories/xbox-360-elite-wireless-controller-black/9995969.html

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedank de duizenden mensen hier maar voor die van de top service gebruik maakten, en op die manier gratis controllers wilden scoren. Ook hier waren een stel van dat soort oplichters onder het mom van: "je bent een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet" of het altijd mooi "anderen doen het toch ook"

Vroegah, had je zonder vragen binnen een week een nieuwe controller. Blijkbaar kan de internet generatie daar niet zo goed mee omgaan, en dan ben jij nu de dupe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Want? Nu willen we ook weten waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Merdera schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:15:
[...]

Gelukkig zijn ze in engeland al voor 21 euri te koop, dus als je geen garantie krijgt, valt die schade weer een beetje mee.

http://www.zavvi.com/games/games-accessories/xbox-360-elite-wireless-controller-black/9995969.html
Kijk, 21 euro is een prima prijs. Zoals sommigen zeggen: een halfjaar na verval van mijn generatie is inderdaad lang. Ik was alleen in de veronderstelling dat ik standaard twee jaar zou krijgen, net zoals op de console. Dat het beleid van Microsoft strenger is geworden dankzij een aantal paupers kan ik ze moeilijk kwalijk nemen. Ondanks dat ze mij niet konden helpen werd ik toch vriendelijk te woord gestaan. Bedankt voor jullie informatie en/of opinie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

Zou je ook garantie krijgen als je controller iets te hard in aanraking is gekomen met een hard oppervlak? :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:13:
[...]

Bedank de duizenden mensen hier maar voor die van de top service gebruik maakten, en op die manier gratis controllers wilden scoren. Ook hier waren een stel van dat soort oplichters onder het mom van: "je bent een dief van je eigen portomonnee als je het niet doet" of het altijd mooi "anderen doen het toch ook"

Vroegah, had je zonder vragen binnen een week een nieuwe controller. Blijkbaar kan de internet generatie daar niet zo goed mee omgaan, en dan ben jij nu de dupe van.
Inderdaad, bij ons thuis noemen we dit stelen, zelf nooit gebruik van gemaakt, heb gewoon een 2e controller gekocht.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Iemand een idee waarom de wireless racing wheel (v2) nergens meer te krijgen is? Heb net een aantal webshops door gezocht en overal "product momenteel niet leverbaar". Is dit van tijdelijke aard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fZeroNewbie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:29:
Iemand een idee waarom de wireless racing wheel (v2) nergens meer te krijgen is? Heb net een aantal webshops door gezocht en overal "product momenteel niet leverbaar". Is dit van tijdelijke aard?
Bij menig Bart Smit zijn deze nog in grote getalen te krijgen hoor....
Kom je ook nog ns een keer buiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb een wireless n adapter en een Turtle Beach Earforce XLC Headphone gescoord. Dit omdat ik definitief van de tv ben verbannen en geen bedrade mogelijkheid heb of ik moet af en toe 20m kabel over de vloer leggen. En me game-geluiden wordt te luid en als storend ervaren.

Met die adapter ben ik heel blij. Doet het ook op de 5ghz band van me D-link DIR-855 waarbij ik weinig tot geen last heb van lag. Ondanks €69 vind ik het geld wel waard.
De headset heb ik alweer geretourneerd omdat:
1: Het geluid is veel te zacht en stemmen zijn vaak onhoorbaar.
2: De connector past niet in de controller zodat ik de mike niet kan gebruiken.

Ondertussen ben ik wat reviews aan het lezen en zit te denken aan een Tritton-AX-720, Astro A30 of A40 en Turtle Beach HPX.
Wel absurde prijzen waarvoor je een nieuwe xdoos kunt scoren. Ik ben er nog niet uit.
Heeft iemand ervaring met deze of andere Headphones/Headsets..??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 00:52
zie net op http://www.dailymania.nl/ :

Microsoft Xbox 360 Elite
Console Hardware + 5 spellen voor 239 euro.

- Bioshock 2: Rapture Edition
- Forza Motorsport 3
- Halo: ODST
- Lego Batman
- Pure

Mocht iemand nog een console zoeken, leuke aanbieding denk ik, alleen maar tot morgen 12 u geldig of tot hij is uitverkocht...

[ Voor 7% gewijzigd door Merdera op 02-04-2010 12:30 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
L1nt schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:09:
Zou je ook garantie krijgen als je controller iets te hard in aanraking is gekomen met een hard oppervlak? :+
Dat denk ik niet. Nou moet ik wel zeggen dat de controllers vrij degelijk gebouwd zijn. Bij MW2 heb ik 5 keer moeten smijten voordat hij echt kapot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Tjoekie schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 15:56:
[...]

Dat denk ik niet. Nou moet ik wel zeggen dat de controllers vrij degelijk gebouwd zijn. Bij MW2 heb ik 5 keer moeten smijten voordat hij echt kapot was.
5x smijten? :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Merdera schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 08:15:
[...]

Hey, thanks! Ik wilde er al eentje bijhalen nadat er eentje overleed tijdens Assassin's Creed 2 (Ezio bleef rechtdoor lopen wat ik ook deed) dus dit komt mooi uit :)
SeamusXanthus schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:27:
[...]

Want? Nu willen we ook weten waarom.
De funfactor ligt gewoon erg hoog. Het spel ziet er super uit (een stuk beter dan GTA4 vind ik) en het loopt ook als een tiet. Enorm groot beschikbaar gebied en zinloos rondkl*ten wordt gewoon beloond. Lekker experimenteren met physics enzo. Sandbox avant la lettre!

Ja, de voiceacting is belabberd en het verhaal nonexistant maar dat maakt in dit geval echt niet uit, beide alleen een excuus om te gaan klooien in de enorme wereld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan naar de consumentenbond stappen, maar ik weet niet of dit hier ook voor op gaat.. de gemiddelde "levensduur" van controllers, toetsenborden & muizen ect (dingen die je constant vast moet houden voor gebruik) is 1.5 jaar.. dus je kan ook niet meer daar naartoe stappen.

Maar toch, ik doe nu al 2.5 jaar met 1 dezelfde controller, er is niks kapot aan ofzo. Dus wat heb je gedaan om hem te slopen, laten vallen? Dan vervalt je garantie zobizo al.

Edit: je linkerpookje heeft een afwijking.

Mag ik je adviseren om naar een of andere elektronicazaak te gaan, en hier de controller open gaat maken (omdat je speciale schroevendraaiertjes nodig bent) en dan eens helemaal schoon maken. Je garantie is al vervallen, dus wat heb je te verliezen? Is een kleine moeite :) Heb ik ook 1x gedaan, Dpad naar links bleef constant ingedrukt.. Bleek er een stuk brood (Rotzusje :@) tussen te zitten..

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 02-04-2010 17:20 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Het is uitverkoop op Xbox live... OP=OP, WEG=WEG..
Xbox LIVE Arcade Inventory Blowout Sale

South Park van 800 voor 400
Super Street Fighter II HD Remix van 1200 voor 560
Defense Grid van 800 voor 400
Rocket Riot van 800 voor 400
Mad Tracks van 800 voor 400
Track & Field van 400 voor 240
Lumines Live van 800 voor 400
Age of Booty van 800 voor 400
Schizoid van 800 voor 400
Wallace & Gromit episode 1 van 800 voor 400
bron: Major Nelson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

In Europa heb je op alle consumentenelectronica een minimale garantietermijn van 2 jaar. In sommige landen (in Europa) zie je weleens dat ze langere garantie hebben. Of dat slim is van een winkel weet ik niet..

Anyway: Anderhalf jaar is minder dan 2 jaar dus je hebt recht op garantie, nu moet je het nog krijgen :D.

Ik zag van de week een reclamefoldertje waar er geadverteerd werd met "2 JAAR GARANTIE!!!", dat is dus niet meer dan de wet..

edit: Hier staat er ook meer over.

[ Voor 41% gewijzigd door KoffieNT op 02-04-2010 17:30 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

NvM schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:40:
[...]

een halfjaar na verval van mijn generatie ...
Misschien bedoel je 'pur sang'?

Ik kan er niets aan doen, maar ik moest deze dingen even aanhalen :)

Anyhoe, vraagje, ik heb Mass Effect 2 op de PC bijna uitgespeeld, maar heb nog een uitgespeelde ME 1 op de 360 en wil dus eigenlijk verder met mijn oude savegame, omdat de nu ingevoerde aannames niet kloppen met de aannames van een standaard game (ik liet de council leven). Maar om nou ME 1 op de PC door te spelen, dan doe ik liever ME 2 op de 360. Hoe zijn de laadtijden daar nu op, nog veel last van trage liften? Nog veel last met pop-ins van de textures?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
monnick schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:20:
Ik heb een 37LH3000 en dat werkt perfect. Mijn model ondersteund trouwens ook 60 hz. Weet niet of dat nog wat voor je uit maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Kleine update:

Nadat ik aanvankelijk ME1 nogal traag vond, ik dacht dit is echt niet mijn ding, begin ik het toch wel een heel goed spel te vinden. 1 speel ik nu omdat ik 2 ook heb liggen. Maar het verhaal, je wordt er direct in opgezogen, geniaal. Hoe ze de verschillende rassen hebben gedaan en de verhoudingen tot elkaar, geweldig. Ook de vele mogelijkheden die er zijn. Ik werd aangehouden op de eerste planeet. Ik kon 'normaal' doen en de hele boel uitleggen. Nee wat ik doe, ik zeg, aan de kant, ik moet zaken doen. Vond die zogenaamde politie baas niet leuk. Later kom ik haar weer tegen en staat ze opeens met 3 mofo's voor me. Ik aardig doen natuurlijk maar zij begon dus gelijk weer te bitchen, "Oh en nu doe je aardig he, daar trap ik niet in...", Ok zeg ik, Kom op dan **********, vieze vuile ************!!!

En dan ben ik denk op 3 uur speeltime, waarvan 1 (!) in de main story! De sidemissions die er ook zijn, teveel om op te noemen. Ja, dit spel kan me nog vele uurtjes bezorgen, en dan staat 2 nog in de wachtrij, geweldig!

BTW, vandaag even GoWIII (God of War). Wat een game, echt geniaal. Ik heb voor de 360 Dante's Inferno, ook vermakelijk, maar GoW was toch wel adembenemend. Wat een game, wat een bazen die je moet verslaan, echt jammer, heel jammer, dat deze game niet op de 360 te bewonderen is. Je zou er bijna een PS van kopen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Armada schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 17:45:
[...]

[...]

Hoe zijn de laadtijden daar nu op, nog veel last van trage liften? Nog veel last met pop-ins van de textures?
Geen liften, geen pop-ins (extreem incidenteel). Laadtijden zijn zeer acceptabel, want alleen tussen missies, en die duren vrij lang.

Van die aanbiedingen kan ik in elk geval Defense Grid aanraden. En Southpark kan ook leuk zijn met vrienden (couch coop). Ik ga zelf denk ik Rocket Riot en Age of Booty kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door SeamusXanthus op 04-04-2010 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Laatst online: 30-08 14:18
is er eigenlijk ook een vette mmorpg voor de xbox 360? of überhaupt een leuke rpg om online te spelen, en dan ben ik iemand van het elderscrolls genre, een iets langzamere gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Als RPG kan ik je de Mass Effect serie aanraden, ook al is dat in de toekomst en is dat iets sneller. Je kan wel zo langzaam spelen als je wilt. Online kom je niet ver BTW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RookieRooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-04 15:10
mowa schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:44:
Heb een wireless n adapter en een Turtle Beach Earforce XLC Headphone gescoord. Dit omdat ik definitief van de tv ben verbannen en geen bedrade mogelijkheid heb of ik moet af en toe 20m kabel over de vloer leggen. En me game-geluiden wordt te luid en als storend ervaren.

Met die adapter ben ik heel blij. Doet het ook op de 5ghz band van me D-link DIR-855 waarbij ik weinig tot geen last heb van lag. Ondanks €69 vind ik het geld wel waard.
De headset heb ik alweer geretourneerd omdat:
1: Het geluid is veel te zacht en stemmen zijn vaak onhoorbaar.
2: De connector past niet in de controller zodat ik de mike niet kan gebruiken.

Ondertussen ben ik wat reviews aan het lezen en zit te denken aan een Tritton-AX-720, Astro A30 of A40 en Turtle Beach HPX.
Wel absurde prijzen waarvoor je een nieuwe xdoos kunt scoren. Ik ben er nog niet uit.
Heeft iemand ervaring met deze of andere Headphones/Headsets..??
Ik gebruik zelf de SkullCandy Lowrider, bevalt prima. Met deze headset kan je zowel het geluid van het het spel als de chat horen EN er zit een mic aan die je met een XBOX 360 kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
The Great HooD schreef op zondag 04 april 2010 @ 21:42:
Als RPG kan ik je de Mass Effect serie aanraden, ook al is dat in de toekomst en is dat iets sneller. Je kan wel zo langzaam spelen als je wilt. Online kom je niet ver BTW...
Uiteraard heb ik ME 1 en 2 al uitgespeeld :P(geweldige games), ik ben echt op zoek naar een online rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Huntingduck schreef op zondag 04 april 2010 @ 22:40:
[...]

Uiteraard heb ik ME 1 en 2 al uitgespeeld :P(geweldige games), ik ben echt op zoek naar een online rpg.
FINAL FANTASY XI? is de enige online rpg die ik kan bedenken voor de xbox

[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 04-04-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ike. schreef op zondag 04 april 2010 @ 23:05:
[...]

FINAL FANTASY XI? is de enige online rpg die ik kan bedenken voor de xbox
Je hebt ook nog Phantasy Star Universe, maar die is nogal matig. FFXI is een zeer vermakelijke game, zeker voor zijn tijd (ver voor World of Warcraft), maar hij kan nu nogal gedateerd aanvoelen. FFXI is wel al voor 20 euro te krijgen, dus gewoon proberen :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
Ok bedankt ik ga even googelen op FFXI :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Probleem (bij mij) is dat na WoW geen enkele MMORPG nog in de buurt komt qua mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
fps is def een console genre geworden (let op, daarmee bedoel ik dus niet console only, maar dat het nu een zeer populair genre is)
en rts gaat ook die kant uit (nu supcom2 dus ook al naar 360 komt)

maar mmorpg's is nog uitsluitend pc gaming. Nog wel (zal binnen 1 a 2 jaar vast wel veranderen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik ben het met Sagat eens. (first person) shooters beginnen echt veel richting de consoles te gaan.. Kijk maar naar COD:MW(2) & BF:CB(2).

RPG's zijn ook al zeer populair, kijkend naar bijv. Oblivion, Fallout 3 & Final Fantasy. Maar MMO's zijn er nog steeds niet echt veel voor de xbox.. En de enige die er op de PS3 is (M.A.G) is gewoon bijna niet speelbaar vanwege de verbindingsproblemen.. (Je moet minimaal 10MB/s hebben wil je het fatsoenlijk kunnen spelen).

Maar ik zie (ook) in de toekomst zeker wel spellen komen waarmee je met 64 man ofzo kan gaan questen en de wereld kan gaan rond zoeken (De aankomende Fallout MMORPG bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 11:42
Iemand hier een LG 37LH4000 of 5000?

Ben benieuwd hoe de 360 daar op loopt (lag, ghosting, input lag) en of je het verschil merkt tussen de 100 en 200hz ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
Het Vosje schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:39:
Iemand hier een LG 37LH4000 of 5000?

Ben benieuwd hoe de 360 daar op loopt (lag, ghosting, input lag) en of je het verschil merkt tussen de 100 en 200hz ...
Ik snap de 100 en 200 hz advertentie kreten nooit zo goed geloof ik. Een blu-ray doet 24 fps dus dan heb je aan 24 hz voldoende. Pal dvd's en tv is 50 fps (25x2) en dus is 50 hz voldoende. NTSC dvd's doen 60 fps (29.7x2) dus is 60 hz voldoende. Jouw xbox kakt spellen uit met 50 of 60 fps dus is 50 of 60 hz voldoende. Zo kijk ik er altijd tegen aan. Of mis ik hier nu iets gigantisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alleen voor 3d zul je het dubbele hertzen moeten hebben.Maar aangezien de X360 dat (nog) niet kan, en ook nog niet is aangegeven is een 60Hz TV meer dan voldoende. Mensen praten over rustiger ebeld, maa rhoe? Met CRT's snapte ik het. Maar met LCD?! Die blijft continu hetzelfde als het beeld hetzelfde is. Dus geen flikkeringen.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat ik te laat ben, maar vandaag was er een mooie aanbieding: Vandaag in Media Markt Alkmaar kun je tussen 16:00 en 17:00 een Xbox 360 Arcade console, samen met Forza Motorsport 3 en Halo 3 ODST voor slechts 111,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:58:
Ik weet dat ik te laat ben, maar vandaag was er een mooie aanbieding: Vandaag in Media Markt Alkmaar kun je tussen 16:00 en 17:00 een Xbox 360 Arcade console, samen met Forza Motorsport 3 en Halo 3 ODST voor slechts 111,-.
Bedankt :P

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Tjoekie schreef op maandag 05 april 2010 @ 17:57:
[...]

Ik snap de 100 en 200 hz advertentie kreten nooit zo goed geloof ik. Een blu-ray doet 24 fps dus dan heb je aan 24 hz voldoende. Pal dvd's en tv is 50 fps (25x2) en dus is 50 hz voldoende. NTSC dvd's doen 60 fps (29.7x2) dus is 60 hz voldoende. Jouw xbox kakt spellen uit met 50 of 60 fps dus is 50 of 60 hz voldoende. Zo kijk ik er altijd tegen aan. Of mis ik hier nu iets gigantisch?
Met een aantal sony bravia's word er realtime een soort "overgang" tussen 2 frames gezet. Maar dit werkt meestal alleen met 50Hz (word dus 100Hz). Terwijl de meeste xbox spellen op 60Hz gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snijtafel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:23
Verwijderd schreef op maandag 05 april 2010 @ 18:58:
Ik heb er een gehaald, was wel een mooie actie ja :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:39
Zo dat is een goede aanbieding, vooral aangezien je dan mooi een 250gb schijf kan kopen, terwijl de elite nog de 120 schijven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Laatst online: 08:26
Ik heb mijn X360 via HDMI aangesloten op mijn TV.
Als ik een 5.1 speakersetje wil aansluiten hierop, moet ik dan gewoon de 3.5mm aansluiting aansluiten aan de TV en gaat dan het geluid van mijn TV (X360) naar de speakerset, of moet ik aparte kabels aansluiten op de X360? In de X360 zit dus een HDMI kabel en die HDMI kabel zit weer in mijn TV. :P

Want volgens mij was de bedoeling van HDMI toch een kabel voor beeld en geluid in een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:09:
Ik heb mijn X360 via HDMI aangesloten op mijn TV.
Als ik een 5.1 speakersetje wil aansluiten hierop, moet ik dan gewoon de 3.5mm aansluiting aansluiten aan de TV en gaat dan het geluid van mijn TV (X360) naar de speakerset, of moet ik aparte kabels aansluiten op de X360? In de X360 zit dus een HDMI kabel en die HDMI kabel zit weer in mijn TV. :P

Want volgens mij was de bedoeling van HDMI toch een kabel voor beeld en geluid in een?
Zo te horen moet je dit doen:

Heb ik ook gedaan :) Werkt perfect. Je kan ook een nieuwe kabel van MS kopen maar die zijn weer duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
monnick schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:26:
[...]

Zo te horen moet je dit doen:

[video]

Heb ik ook gedaan :) Werkt perfect. Je kan ook een nieuwe kabel van MS kopen maar die zijn weer duur.
Zo'n AV kabel met optical out is niet zo heel erg duur, aangezien mijn pakket ook zon kabel niet bevatte heb ik er 1 besteld, voor 9 euro, en dat ding werkt perfect :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Fatal Mind schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 08:46:
[...]

Zo'n AV kabel met optical out is niet zo heel erg duur, aangezien mijn pakket ook zon kabel niet bevatte heb ik er 1 besteld, voor 9 euro, en dat ding werkt perfect :D
Zelf had ik gewoon een soort dongel zitten bij mijn Elite Xbox. Deze heeft aan de ene kant die brede Xbox aansluiting en aan de andere kant optisch + 2x tulp. Zijn die toevallig niet los te koop? Dat lijkt mij goedkoper dan een complete kabel.

Nog even gegoogled:
Afbeeldingslocatie: http://images.marketplaceadvisor.channeladvisor.com/hi/61/61482/gmstxboxcab5_es_l.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door gnimmeL_kraD op 06-04-2010 11:14 ]

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:47
Moet je even op Dealextreme.com kijken, daar kan je dat koppelstukje voor 7 dollar oid kopen, heb ik van de week ook gedaan.

edit:

Koppelstukje + Hdmi kabel

Voor maar een lousy 8 dollar heb je er een + hdmi kabel, geen verz kosten!

[ Voor 41% gewijzigd door 6pack15 op 06-04-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

er is een update geweest voor de 360 weten jullie wat het gedaan heeft??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
v8power67 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:23:
Weer veel mensen gebanned?

Geen idee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

v8power67 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:23:
Ja, USB-opslag support (dus je kunt data nu ook opslaan op USB-sticks en dergelijke) : check mijn post een paar pagina's terug. Mooie update imho (die er eigenlijk gewoon al vanaf het begin in had moeten zitten maar dat terzijde ;) )

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 06-04-2010 11:34 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Dat is wel een geweldige update, overigens! Zal het vanavond direct eens testen :)

Dit biedt overigens ook mogelijkheden voor XMBC e.d.?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 11:13:
[...]

Zelf had ik gewoon een soort dongel zitten bij mijn Elite Xbox. Deze heeft aan de ene kant die brede Xbox aansluiting en aan de andere kant optisch + 2x tulp. Zijn die toevallig niet los te koop? Dat lijkt mij goedkoper dan een complete kabel.

Nog even gegoogled:
[afbeelding]
Klopt, dit is het correcte blokje, maar bij de nieuwe packs zit deze niet meer bij de xbox, net zoals ze de HDMI kabel uit de pack hebben verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Als ik mag vragen, waar moet de HDMI kabel dan in?
In dat kleine blokje?? Of moet ik de HDMI kabel gewoon in de XBOX 360 laten en de andere kant in mijn TV HDMI poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Dennis Lammers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:23:
Als ik mag vragen, waar moet de HDMI kabel dan in?
In dat kleine blokje?? Of moet ik de HDMI kabel gewoon in de XBOX 360 laten en de andere kant in mijn TV HDMI poort?
De hdmi kabel gaat direct de xbox / tv in

en die '' dongle '' voor optisch geluid gaat zo: xbox > dongle > optische kabel > output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update werkt erg goed. USB stick (8GB) er in, XBOX 360 systeem software er op installeren, het werkt net zo goed als de HD :+ Handig om die XBLA spellen die ik het minste speel op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Handiger om je profiel op te zetten als je naar wat vrienden gaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Verwijderd schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 12:35:
De update werkt erg goed. USB stick (8GB) er in, XBOX 360 systeem software er op installeren, het werkt net zo goed als de HD :+ Handig om die XBLA spellen die ik het minste speel op te zetten.
Dus oftewel het hoort zo:
HDMI kabel in achterkant HDMI XBOX 360 poort, andere kant van HDMI kabel zit in de TV.
En vervolgens die dongle in de XBOX 360 stoppen en die 2 kabels van de speakers erin doen'?
En dan heb ik dus HDMI beeld en via de speakertjes geluid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Dennis Lammers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:03:
[...]

Dus oftewel het hoort zo:
HDMI kabel in achterkant HDMI XBOX 360 poort, andere kant van HDMI kabel zit in de TV.
En vervolgens die dongle in de XBOX 360 stoppen en die 2 kabels van de speakers erin doen'?
En dan heb ik dus HDMI beeld en via de speakertjes geluid? :)
Ik denk dat je de verkeerde gequote hebt ;)
Kun je ook spellen installeren naar die USB-stick? Of is dit nog steeds HD-only?

[ Voor 36% gewijzigd door ijskonijn op 06-04-2010 13:21 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Maakt het trouwens uit als ik die dongle zoals hierboven op het plaatje gebruik of is deze Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/26635/microsoft-xbox-360-high-defin.jpg ook goed, dat ik daar alleen dus die witte en rode kabel van gebruik, werkt dat dan ook? :) (die je bij je XBOX 360 Pro kreeg)

[ Voor 41% gewijzigd door Deezers op 06-04-2010 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
ijskonijn schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde gequote hebt ;)

[...]

Kun je ook spellen installeren naar die USB-stick? Of is dit nog steeds HD-only?
Volgens mij kan het wel, maar dat wil je echt niet...USB is stukken langzamer dan HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Dan mag je mij laten zien hoe je dat kan doen dan, want bij mij staat er toch echt enkel en alleen de optie 'Installeren naar HD' en niet naar USB of wat dan ook :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Mute schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:02:
Dan mag je mij laten zien hoe je dat kan doen dan, want bij mij staat er toch echt enkel en alleen de optie 'Installeren naar HD' en niet naar USB of wat dan ook :P
Ik zei ook 'volgens mij wel', ik weet het niet zeker want ik heb de update nog niet gedownload :>. Alleen bij de aankondiging van de update werd dat wel gesuggereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubic X schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 14:58:
[...]

Volgens mij kan het wel, maar dat wil je echt niet...USB is stukken langzamer dan HD.
Vreemd genoeg merk je daar dus helemaal niks van :p (Nou ja, enkel bij het laden is het iets langzamer) En dan is het nog altijd sneller dan vanaf de DVD :+
Mute schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 15:02:
Bij een download moet je bij Select Storage Device je USB stick opgeven. Je kan ook mbv memory management de spellen moven / kopiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Dennis Lammers schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 13:24:
Maakt het trouwens uit als ik die dongle zoals hierboven op het plaatje gebruik of is deze [afbeelding] ook goed, dat ik daar alleen dus die witte en rode kabel van gebruik, werkt dat dan ook? :) (die je bij je XBOX 360 Pro kreeg)
Het probleem van veel van deze stekkers is dat ze zo groot zijn, dat je niet meer bij de HDMI-aansluiting kan :). Als je echter het kunststof omhulsel van de stekker wrikt, past het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Kheldar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:03:
[...]

Het probleem van veel van deze stekkers is dat ze zo groot zijn, dat je niet meer bij de HDMI-aansluiting kan :). Als je echter het kunststof omhulsel van de stekker wrikt, past het wel.
(En werkt het ook nog steeds) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Dit is eigenlijk wel een verrekt handig idee! want mijn 120GB HD zit echt overvol :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Kheldar schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 16:03:
[...]

Ik merk het ja, dat past helaas niet samen.
Even kijken hoe ik het er netjes en heel plastic afhaalt.
Nieuwe kabel kopen kan altijd nog aangezien deze (gratis, nou ja gratis..) bij het pakket zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:19
Ja mensen vandaag moet de xbox360 usb opslag ondersteunen, de update is vandaag beschikbaar.

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 21:43

ikt

Is er al een tool om je bestanden die op de USB staan te benaderen? :D Kan ik eindelijk breedbeeld themes maken, die uitgerekte plaatjes zijn lelijk en telkens 1 mooi goed plaatje is ook saai :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

ikt schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:12:
Is er al een tool om je bestanden die op de USB staan te benaderen? :D Kan ik eindelijk breedbeeld themes maken, die uitgerekte plaatjes zijn lelijk en telkens 1 mooi goed plaatje is ook saai :P
Nog niet, maar je kan ze wel zien/openen als je hidden folders aanzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08

Kalkie

NLMP

Op gebande consoles kun je met de system update nu ook weer games op de HDD installeren!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Kalkie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 22:37:
Op gebande consoles kun je met de system update nu ook weer games op de HDD installeren!
hoe ga je updaten als je niet op live kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ind0mi schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:18:
[...]

Downloaden van de Microsoft site. Daar staan alle dashboard updates die je kan branden op cd/dvd of die je op USB kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
ind0mi schreef op woensdag 07 april 2010 @ 09:18:
[...]

update kan je ook downloaden -> via USB updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Is het nu ook mogelijk om games te installeren op de USB drive/ stick? Of kan dit alleen nog op de harddisk die op de xbox zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook spellen vanaf USB stick draaien. Voor alle info het KB artikel: How to configure a USB storage device as an Xbox 360 memory unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb gister ook de update voor m'n kiezen gekregen :) Ik heb Forza 3 Collectors Edition in bestelling staan, dus kan ik de stick die daarbij zit exclusief voor de Xdoos reserveren 8)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Tis waarschijnlijk niet de correcte topic, maar ik zoek voor m'n 360 zowel Halo: Combat evolved als Halo 2, deze waren volgens mij voor de xbox 1 uitgebracht, maar volgens de microsoft site zou dat gewoon moeten werken.

Het punt is natuurlijk dat de games hoogstwaarschijnlijk niet meer in de winkel te vinden is, ben paar gamestores / winkels afgeweest, maar die kunnen me geen van alle helpen, marktplaats ben ik geen fan van omdat je simpelweg niet van te voren kan zien in wat voor staat de disk is, en om nou 100 km te rijden voor 10 euro schiet niet op natuurlijk.

1 van jullie die er voor een zacht prijsje vanaf wil, of weet waar ze nog in goede staat te vinden zijn ? ik houd me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Fatal mind. Ik hem hem hier nog liggen, (combat evolved) voor de xbox Er zitten enkele "lichte" krasjes op. Maar niks wat invloed heeft op de game. PM me maar als je er oren naar hebt, btw ik woon in Deventer....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Fatal Mind schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:24:
Tis waarschijnlijk niet de correcte topic, maar ik zoek voor m'n 360 zowel Halo: Combat evolved als Halo 2, deze waren volgens mij voor de xbox 1 uitgebracht, maar volgens de microsoft site zou dat gewoon moeten werken.

Het punt is natuurlijk dat de games hoogstwaarschijnlijk niet meer in de winkel te vinden is, ben paar gamestores / winkels afgeweest, maar die kunnen me geen van alle helpen, marktplaats ben ik geen fan van omdat je simpelweg niet van te voren kan zien in wat voor staat de disk is, en om nou 100 km te rijden voor 10 euro schiet niet op natuurlijk.

1 van jullie die er voor een zacht prijsje vanaf wil, of weet waar ze nog in goede staat te vinden zijn ? ik houd me aanbevolen.
Even intypen bij budgetgamin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
maartend schreef op woensdag 07 april 2010 @ 15:57:
[...]

Even intypen bij budgetgamin.nl
Hmm, daar had ik al gekeken, alleen niet correct gekeken naar de webwinkels... bij 1 is hij namelijk uitverkocht, en bij die andere was hij duurder dan de aangeraden prijs, maar dit is voor de nieuwe en die word niet meer geleverd, bedankt, een maat van me zoekt hem ook, dan bestelt hij sowieso daar, en afhankelijk van wat BAS80 voor me heeft bestel ik er misschien ook, even afwachten.

Edit: DM gestuurd naar BAS80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Als ik 2e hand spul haal, dan haal ik het persoonlijk nooit van Marktplaats, maar van eBay af. Om spul te kunnen verkopen op eBay moet je toch wat meer handelingen doen en het kost ook geld dus de drempel ligt hoger. Hier kom je vaak niet dat volk tegen van Marktplaats (NOFI uiteraard!).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Vraagje, lagt bij jullie vanavond ook alles ontiegelijk? En dan met name MW2?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Niet online
MW2 gebruikt p2p dus als die lagt heeft een spel gewoon iemand met een kutverbinding als host uitgezocht. Bij BFBC2 had ik net geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag me af of er nog memory units weer verkocht gaan worden. Aangezien ik toch 2 wil hebben om de console 'compleet' te maken ondanks de USB-support. Ze zijn alleen zo duur.

Verder bijnnenkort even opzoek naar een HDDVD-drive en wlan. Gewoon omdat het erbij hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Heb zojuist me Logitech X540 5.1 setje aangesloten op de PS3. Werkt perfect. :)
Alleen op de 360 blijf ik geluid houden via mijn TV, en niet via de speakers... en van de instellingen van de 360 word ik niet wijzer...

EDIT: tis al gelukt.. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 07-04-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Misschien gewoon vanaf de marketplace op je harddisk zetten? :+

http://marketplace.xbox.c...e-1000-9115-d8024d53084c/

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens op www.nedgame.nl
Die hebben meer dan genoeg.
En ik heb ze ook gevonden:
http://nedgame.nl/html/sh...idswitch=47&uit=&gamesid=
en
http://nedgame.nl/html/sh...d=51&bak=2&sysidswitch=47

veel plezier ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb me met de demo van Just Cause 2 heel erg goed vermaakt (PS3 weliswaar, maar ik neem aan dat de graphics onderling niet veel zullen verschillen) dus heb m besteld en krijg m morgen binnen.

Wordt een leuk weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ik heb Dante's inferno besteld voor 30 euro. Ik ben benieuwd.
Pagina: 1 ... 13 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.