Assassins creed 2 vond ik zeer vermakelijk, al vind ik de Downloadable content erg slecht daarvan. Just Cause 2 vind ik ook echt briljant en persoonlijk verslavender dan GTA 4. GTA4 is bij vlagen even verslavend maar dan leg ik hem toch al snel weer weg.Diversity schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:51:
Ok dat is wel jammer , scheeld wel een heleboel. Maargoed ik ben alsnog wel tevreden met mijn aankoop van AC2 want volgens mij is hij in de winkel iig niet goedkoper te vinden dan 37.
Verder ben ik nog een lijstje aan het maken met spellen die ik wil spelen (heb pas 2 weken een xbox).
Darksiders
Assasin's Creed 2 (reeds aangeschaft) en 1 wil ik miss ook nog maar doe eerst 2
Halo 3 (nog nooit een halo spel gespeeld)
Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
Lego batsman en pure (zat er gratis bij)
gears of war 2
Zijn er nog spellen die een must have status hebben die niet op me lijstje staan?
Resident Evil 5 is ook een goede, maar dan voornamelijk Co-op. Als je van racen houdt is Forza ook nog wel aardig. En welke ik ook prachtig vond om zijn zwartgallige humor is Overlord 2.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR