Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Updates zijn echt irritant ja. Soms heb je bijvoorbeeld maar 20 minuten tijd, als je dan een update voor je kiezen krijgt kan je het wel vergeten. Ik snap niet dat je de boel nog moet installeren na het downloaden en dat zelfs minieme updates van de kleinste games soms honderden mb's groot zijn. Alsof je de game dan weer helemaal opnieuw moet downloaden. Kan ook oprecht niet begrijpen dat sommigen de user experience prefereren boven de 360.
Iemand die weet waarom het filesysteem zo veel 'slimmer' is op de 360? Vanwege de specifieke harddisk of gewoon een beter OS? Velen schelden (terecht) over de hoge prijs van de harddisk, maar ik heb het er graag voor over als dit gesloten systeem ervoor zorgt dat het filesysteem van de 360 is zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
LordMithril schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:13:
Echt de update waarop ik heb zitten wachten.. met 1 grote maar...
1 van de 2 Xboxjes die ik heb is gebanned O-) maar er staat 1 savegame op die ik graag over wil zetten naar de nieuwe (mass effect 2). Nu is dat met deze update echt makkelijk te doen.
Maar, hoe kan ik die oude xbox updaten als ik dat kreng niet meer online krijg?
Volgens mij als je xbox gebanned is dan is je savedata corrupt gemaakt en onbruikbaar.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
SeamusXanthus schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:50:
Updates zijn echt irritant ja. Soms heb je bijvoorbeeld maar 20 minuten tijd, als je dan een update voor je kiezen krijgt kan je het wel vergeten. Ik snap niet dat je de boel nog moet installeren na het downloaden en dat zelfs minieme updates van de kleinste games soms honderden mb's groot zijn. Alsof je de game dan weer helemaal opnieuw moet downloaden. Kan ook oprecht niet begrijpen dat sommigen de user experience prefereren boven de 360.
Iemand die weet waarom het filesysteem zo veel 'slimmer' is op de 360? Vanwege de specifieke harddisk of gewoon een beter OS? Velen schelden (terecht) over de hoge prijs van de harddisk, maar ik heb het er graag voor over als dit gesloten systeem ervoor zorgt dat het filesysteem van de 360 is zoals het is.
Volgens mij heeft het idd te maken met het feit dat de 360 niet zomaar elke harddisk pakt. Op de PS3 staat de boel aardig versleuteld, en dat kost tijd om na het downloaden alles uit te pakken. Maar waarom updates idd vele honderden, zo niet duizenden MB's groot zijn is me ook niet duidelijk. Bij de 360 zijn alle patches (hoe groot of klein ook) in een paar seconden gedownload en 'geinstalleerd', heerlijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
De vorige generatie begon ik met een cube, daarna een ps2 en uiteindelijk ook een xbox1. Die laatste ook een beetje als hobby apparaat voor het ombouwen. En natuurlijk de eerste stapjes online met de console voor mij, voordat ik de chip erin had zegmaar.

Deze generatie als eerste een 360, toen ook een wii (zelda, mario, deze games zijn al sterk genoeg om die aanschaf de moeite waard te maken, en dan is dit ook nog gamen op een manier dat mijn vrouw het leuk vind).

De ps3 wil ik graag voor blue ray, wipe out, demon souls.....misschien toch nog gt etc etc. Probleem is dat mijn tijd gewoon zeer beperkt is. probleem 2 is dat ik het ook haat als ik bepaalde spellen niet kan spelen :P
(dat was bij soul calibur 2 met zijn exclusive console char dat ik het spel gewoon 3 (ok ok xbox was hobby projectje) 2x gekocht om bij al die chars te kunnen.

Maar ik heb wel het idee dat deze generatie de consoles niet echt hun eigen identiteit hebben. Althans de wii is natuurlijk een verhaal apart, maar 360 en ps3 liggen wel heel dicht bijelkaar. Maakt het wel makkelijk om de ps3 aanschaf uit te stellen. En even voor het geval het bovenstaande het niet duidelijk maakte, ben absoluut geen fanboy, als ik een ps3 had gehad was die 360 wsl ook uitgesteld geweest hoor :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Sagat schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 18:15:
Maar ik heb wel het idee dat deze generatie de consoles niet echt hun eigen identiteit hebben. Althans de wii is natuurlijk een verhaal apart, maar 360 en ps3 liggen wel heel dicht bijelkaar. Maakt het wel makkelijk om de ps3 aanschaf uit te stellen. En even voor het geval het bovenstaande het niet duidelijk maakte, ben absoluut geen fanboy, als ik een ps3 had gehad was die 360 wsl ook uitgesteld geweest hoor :+
Ik denk dat je voor mij daar de spijker wel redelijk mee op z'n kop slaat; ik had de vorige generatie alleen een gamecube, dus toen de 360 kwam ben ik er op gesprongen. De ps3 was daarna gewoon too little too late. Kans is groot dat als die er gelijk met de 360 was geweest de keuze anders was geworden, zeker omdat titels als Buzz en Singstar met kleine kinderen toch wel vele malen leuker zijn dan de xbox tegenhangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
De USB opslag methode is nu officieel. Hij komt 6 april beschikbaar.
[quote]We had a pretty firm idea that this was happening, but now Major Nelson has gone and made it official: mass storage is coming the Xbox 360 at long last. There will be a system update on April 6th, which will allow up to two simultaneous USB flash drives plugged into the system, which will be capable of storing profiles, game saves, demos, "and more." The maximum size supported is 16GB, and even though regular USB hard drives will be supported, they'll be up against the same size cap, and performance will suffer as well.[/quote]
Bron

Jammer van die limiet, maargoed. Toch 'gratis' (de meeste hebben al wel een USB stick of USB-HDD liggen) opslagruime :) . De performance is wel slechter, maar daar gaat het mij iig niet zozeer om.

Oeps telaat, was al gepost 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds heden middag heb ik ook weer een XBOX360.
Ja ik weet het ;) ondanks mn forum naam toch overstag.

Nu heb ik mijn elite, maar er zit een elcheapo kabeltje bij waar alleen analoog signaal overheen gaat.
Ik naar de winkel en een VGA kabel van microsoft gehaald, maar hier krijg ik wel geluid mee maar geen beeld.

Heb het op mn slaapkamer tv getest, en daar doet hij het wel , dus het ligt niet aan de kabel.
Ik heb een Sharp TV , en in het verleden kon je makkelijk met die dipswitch op de kabel van de xbox switchen, nu moet ik dus steeds mn hdmi omprikken van mn ps3 naar mn xbox, niet handig dus.

Heeft er iemand een oplossing?

BTW , mijn gamertag is BROUWMEESTER NL , ja allemaal caps. stond per ongeluk aan :S

Voeg me toe en we worden vriendjes :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
Nog een HDMI kabel erbij? Of heb je maar 1 ingang op je TV - in dat geval een HDMI switch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Nog wat anders, wat vinden we van gameroom? (het xbox retro gaming/second life ding, niet het 'show je gameroom' topic hier op GoT :P )
Ik heb het gister even uitgeprobeerd maar ik was niet echt impressed.
- De beschikbare games zijn ECHT retro.
Arcade games uit de vroege jaren 80 en atari 2600 titels.
Ik kan zelf sommige NES games nog steeds spelen maar andere games vind ik al te gedateerd, laat staan het aanbod hier. Maar wellicht word dat nog uitgebreid.
- Ik vond het nogal onverzichtelijk.
Op een gegeven moment zag ik asteriods als titel staan (dat was mijn eerste eigen console game, samen met combat) dus die wilde ik wel even spelen, maar voordat ik hem gevonden had was ik wel even verder. Ik herkende het spel aan de art op de arcade kast, aan de ene kant wel humor, maar ik vind overzicht toch wel prettig. Wellicht minder een probleem als je gewoon het hok helemaal op je eigen smaak inricht maar goed.......
sowieso geeft ik helemaal niks om virtuele ruimtes inrichten enzo. Met pgr3 kon je ook door je garages heen lopen maar als ik dat 10 minuten gedaan heb is het veel. Ik weet echter dat er genoeg mensen zijn waar dit anders is.
- Prijzen
Tsja, ben toch een hollander wat dat betreft. Maar zelfs als je niet aan roms doet kan je veel van deze spellen spelen via collection packs op de ds, of 360 of desnoods ps2. Wel leuk dat als je meer betaald je ook de spellen op pc mag spelen, maar dat vind ik nou niet bepaald heel spannend, jullie?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Ik vind het gameroom idee wel aardig maar het is nogal onduidelijk wat er zoal mogelijk is. Heb wat demo's gespeeld maar is toch niet echt mijn ding. Heb ook de Sega collectie en voor de PS2 nog wat van die oude spellen verzamelseries en dit is voor mij van weinig toegevoegde waarde.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameroom vind ik ook niet echt overzichtelijk. Ik heb het een en ander geprutst om gratis achievements te halen, maar ik zoek nu eigenlijk wel iemand om andere achievements mee te halen. Misschien nog even wachten totdat de echt leuke spellen beschikbaar komen, maar dan heb ik er wel wat points voor over hoor. Dus mocht je ook meer met gameroom willen; stuur me dan maar een friend request.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Iemand ervaring met iets zoals dit?
http://willhall.ca/konnet...ock-for-game-controllers/

Ik zoek een docking station voor zowel 2 PS3 controllers, als 2 xbox360 controllers, maar ik wil het liefste iets wat relatief plat is, en wat aan de muur kan worden gehangen ( ivm ruimte kwesties )

Als het kan 1 apparaat ivm de looks van het geheel,

Heb zelf niks kunnen vinden behalve dat piramide ding, wat ik dan weer op m'n bureau zou moeten plaatsen, en daar heb ik geen ruimte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 11:48:
Gameroom vind ik ook niet echt overzichtelijk. Ik heb het een en ander geprutst om gratis achievements te halen, maar ik zoek nu eigenlijk wel iemand om andere achievements mee te halen. Misschien nog even wachten totdat de echt leuke spellen beschikbaar komen, maar dan heb ik er wel wat points voor over hoor. Dus mocht je ook meer met gameroom willen; stuur me dan maar een friend request.
Hier kan ik me bij aansluiten. Ik heb het vrijdag vlak voordat ik ging reizen nog even geprobeerd, een half uurtje. In eerste instantie was het me niet duidelijk hoe ik bij de kasten kon komen, omdat dit niet als optie in het hoofdmenu staat. Je moest op X(?) drukken om in een complete arcade room te komen. Het rondneuzen vond ik wel grappig, maar was wederom niet overzichtelijk. Je moest op de kast zelf lezen wat de naam van de game was, en dit was af en toe erg lastig (zeker wanneer een MS avatar ervoor stond).

Bovendien zijn de games iets té retro voor mij. Ik ben een groot gameliefhebber, maar ik kan zeggen dat ik zeker 80% van de spellen niet kende. Ik ben zelf van de NES generatie, en hier zit 'm dus ook de crux: die spellen zullen nooit in de gameroom komen.

Als ze met games op de proppen zullen komen die mij wel zullen bekoren zal ik ze wel een keer proberen, dan wel kopen. Maar tot die tijd wacht ik nog maar even.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Hmm een vraagje , mijn xbox controller werkt wel gewoon maar hij blijft zeg maar bij het groene knopje steeds rondjes draaien. De batterijen zijn nog niet leeg (als ik het scherm mag geloven). Maar toch blijft hij steeds zoeken naar me Xbox, ik heb ook al een paar keer opnieuw proberen te syncen met de xbox (knopje controller en xbox) maar ook dit mag niet baten.

Iemand nog een idee wat hier tegen te doen? Tijdens het rondraaien van de lampjes werkt de controller ook gewoon, snap er niks van. En heel af en toe het bericht in het beeld , please reconnect the controller.

Edit: probleem lijkt opgelost , enige wat ik gedaan heb is de batterijen met elkaar verwisseld en hij doet het weer. tevens doet de rumble ding het nu ook (eerst niet). beetje vreemd.

Edit nr2: en na 5/10 min doet hij weer hetzelfde, maar hij blijft wel gewoon werken :S

[ Voor 25% gewijzigd door Diversity op 28-03-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Diversity schreef op zondag 28 maart 2010 @ 21:37:
Hmm een vraagje , mijn xbox controller werkt wel gewoon maar hij blijft zeg maar bij het groene knopje steeds rondjes draaien. De batterijen zijn nog niet leeg (als ik het scherm mag geloven). Maar toch blijft hij steeds zoeken naar me Xbox, ik heb ook al een paar keer opnieuw proberen te syncen met de xbox (knopje controller en xbox) maar ook dit mag niet baten.

Iemand nog een idee wat hier tegen te doen? Tijdens het rondraaien van de lampjes werkt de controller ook gewoon, snap er niks van. En heel af en toe het bericht in het beeld , please reconnect the controller.

Edit: probleem lijkt opgelost , enige wat ik gedaan heb is de batterijen met elkaar verwisseld en hij doet het weer. tevens doet de rumble ding het nu ook (eerst niet). beetje vreemd.

Edit nr2: en na 5/10 min doet hij weer hetzelfde, maar hij blijft wel gewoon werken :S
Als alle 4 ledjes op de controller tegelijk knipperen, dan ben je uit de range van 9 à 10 meter of hij is niet niet verbonden. Als de ledjes om-en-om (BMW logo zegmaar) knipperen, dan zijn je batterijen bijna leeg. Dat doet hij vanaf 2 streepjes ;)

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gistermiddag Assassins Creed 2 uitgespeeld. Damn, dat spel is echt zo veel beter dan deel 1. Bij deel 1 had ik het na 2/3 moorden wel gezien, deel 2 houd het echt leuk :) Al is het wel een gigantisch wazig verhaal :p

Van de week nog even 3 overgebleven tombes zoeken, en kijken welke achievements ik zo kan oppikken.

Wel kwalijk trouwens dat Sequence 12 en 13 botweg geschrapt zijn ten faveure van DLC :/

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
KiPKaKDutcH schreef op zondag 28 maart 2010 @ 22:55:
[...]

Als alle 4 ledjes op de controller tegelijk knipperen, dan ben je uit de range van 9 à 10 meter of hij is niet niet verbonden. Als de ledjes om-en-om (BMW logo zegmaar) knipperen, dan zijn je batterijen bijna leeg. Dat doet hij vanaf 2 streepjes ;)
OOOOH dat verklaard het geknipper , zijn idd nog 2 streepjes over. Maar dan hoef je toch niet al je batterijen te vervangen? En als je een controller met accu wilt moet je dan een andere controller hebben of kun je hier een losse accu voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Diversity schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:41:
[...]

OOOOH dat verklaard het geknipper , zijn idd nog 2 streepjes over. Maar dan hoef je toch niet al je batterijen te vervangen? En als je een controller met accu wilt moet je dan een andere controller hebben of kun je hier een losse accu voor kopen?
Die accu's kun je inderdaad los kopen, hoef je geen aparte controller voor te hebben. Ze zijn niet zo heel duur vind ik: pricewatch: [X360] Xbox 360 Play and Charge Kit

Je hoeft de batterijen niet perse te vervangen als de controller knippert, dat knipperen begint inderdaad al erg vroeg, meestal kun je nog wel een paar uurtjes vooruit.

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 29-03-2010 08:50 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
BM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 07:46:
Gistermiddag Assassins Creed 2 uitgespeeld. Damn, dat spel is echt zo veel beter dan deel 1. Bij deel 1 had ik het na 2/3 moorden wel gezien, deel 2 houd het echt leuk :) Al is het wel een gigantisch wazig verhaal :p

Van de week nog even 3 overgebleven tombes zoeken, en kijken welke achievements ik zo kan oppikken.

Wel kwalijk trouwens dat Sequence 12 en 13 botweg geschrapt zijn ten faveure van DLC :/
ACII heb ik ook helemaal uitgespeeld tot de 1000 achievement points, maar ik vind de DLC niet zo geweldig. Het spel zelf vind ik veel beter, de DLC vind ik meer lijken op iets dat ze nog even verzonnen hebben naderhand. Vraag me ook af of ze dit daadwerkelijk geschrapt hebben. Zoja, dan hebben ze het goed gedaan, wat het zijn de slechtste sequences uit het hele spel! ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Moet je AC1 gespeeld hebben wil je 2 kunnen spelen? (qua verhaallijn etc. ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij zijn ze wel geschrapt. Je hoort ze in het spel ook zeggen dat er sequences corrupt zijn, dat zijn de sequences die met de DLC 'gepatched' worden. Sowieso al vreemd dat de normale sequences ineens van 11 naar 14 springen ;)

Of ik voor de volle 1000 ga weet ik nog niet. Ik haat verzamelachievements, al zijn 100 veren nog enigszins te doen. Beter dan die 823902 vlaggen uit deel 1 :+
Diversity schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:06:
Moet je AC1 gespeeld hebben wil je 2 kunnen spelen? (qua verhaallijn etc. ?)
Ik heb AC1 deels gespeeld, maar snapte toen geen hout van de verhaallijn, en nu bij deel 2 is het niet veel anders :p
De verhaallijn die zich in de middeleeuwen afspeelt (met Ezio) is goed te volgen, maar alles wat daaraan geknoopt wordt in het heden is me niet duidelijk. Maar zelfs zonder dat is het echt een heel leuk spel :)

De puzzels die ze voor die Glyphs bedacht hebben vallen wel onder de meest 8)7 puzzels die ik ooit gezien heb. Die gingen echt helemaal nergens over :p

[ Voor 46% gewijzigd door BM op 29-03-2010 09:10 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
BM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:08:
Volgens mij zijn ze wel geschrapt. Je hoort ze in het spel ook zeggen dat er sequences corrupt zijn, dat zijn de sequences die met de DLC 'gepatched' worden. Sowieso al vreemd dat de normale sequences ineens van 11 naar 14 springen ;)

Of ik voor de volle 1000 ga weet ik nog niet. Ik haat verzamelachievements, al zijn 100 veren nog enigszins te doen. Beter dan die 823902 vlaggen uit deel 1 :+
Ah ok, de DLC vind ik iig niet echt geld waard. Nummero 12 vond ik zeer k*t zelfs. 13 heb ik nog niet helemaal uitgespeeld maar trekt mij persoonlijk ook al helemaal niet meer. Verhaal is imo echt veel beter dan het bij elkaar geraapte DLC.

De 100 veren zijn wel te doen an sich. Pak gewoon guide op internet erbij, screenshot ervan en elke veer die je gehad hebt kruis doorheen zetten! Ik deed dat op het begin niet en miste dus 1 veer in venetie.. :( Das nog best zoeken ook al kan je in je stats zien in welk gebied die moet zitten.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

BM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:08:

[...]

Ik heb AC1 deels gespeeld, maar snapte toen geen hout van de verhaallijn, en nu bij deel 2 is het niet veel anders :p
De verhaallijn die zich in de middeleeuwen afspeelt (met Ezio) is goed te volgen, maar alles wat daaraan geknoopt wordt in het heden is me niet duidelijk. Maar zelfs zonder dat is het echt een heel leuk spel :)

De puzzels die ze voor die Glyphs bedacht hebben vallen wel onder de meest 8)7 puzzels die ik ooit gezien heb. Die gingen echt helemaal nergens over :p
De verhaallijn is een beetje lastig te volgen, maar deel 2 is een vervolg van deel 1. Ik zou zeker wel AC1 een kans geven :).

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet iemand of het mogelijk is om je PAL Mass effect savegame te importeren in een Mass Effect 2 van gamehubs (NTSC-J)? Ik weet van vroeger op de gameboy dat dat niet ging meestal. Maar vraag me af of het nu wel kan :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Collaborator schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:11:
Weet iemand of het mogelijk is om je PAL Mass effect savegame te importeren in een Mass Effect 2 van gamehubs (NTSC-J)? Ik weet van vroeger op de gameboy dat dat niet ging meestal. Maar vraag me af of het nu wel kan :)
Ik weet niet of het van PAL naar NTSC-J kan, maar andersom lukte het in ieder geval wel. Mass Effect 1 had ik NTSC-J en het lukt vervolgens prima om met mijn PAL Mass Effect 2 m'n saveggame te importeren. Het lijkt me stug als het andersom niet kan...je weet echter nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Shoarma kip schreef op maandag 29 maart 2010 @ 09:13:
[...]

De verhaallijn is een beetje lastig te volgen, maar deel 2 is een vervolg van deel 1. Ik zou zeker wel AC1 een kans geven :).
Dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik vond AC1 echt niet leuk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
@Collaborator: Ik weet 90% zeker dat mijn ME1 PAL was, en mijn ME2 NTSC-J. Geen enkel probleem ondervonden. Niet eens aan gedacht eigenlijk. Microsoft maakt volgens mij ook geen onderscheid in DLC voor de verschillende regio's dus ik vermoed dat het met savegames volgens hetzelfde principe gaat.

Maar goed, dat zijn 3 aannames van mijn kant, en je weet wat ze zeggen over aannames :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:11
BM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:44:
[...]

Dat heb ik een paar keer geprobeerd, maar ik vond AC1 echt niet leuk :)
Heb AC2 nu ook uitgespeeld, maar helaas AC1 niet uitgespeeld. Werd te snel eentonig. Gister toen ik AC2 uitgespeeld had, maar gelijk AC1 er weer ingedaan om te proberen hem nu wel uit te spelen. Maar wat een ommeschakeling vergeleken met deel 2 zeg :/ Je ergert je echt aan sommige dingen (veel minder lenig dan in deel 2, en ook dat je niet langzaam naar beneden kan gaan d.m.v. de knop B)

Maar toch ga ik hem wel proberen uit te spelen, ook al is het een best eentonig spel vergeleken met 2.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Collaborator schreef op maandag 29 maart 2010 @ 12:11:
Dat kan. Mijn gamehubs versie paktje netjes mijn ME1 save die ik hier uit de winkel gehaald heb.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Timocos schreef op maandag 29 maart 2010 @ 13:09:
[...]

Heb AC2 nu ook uitgespeeld, maar helaas AC1 niet uitgespeeld. Werd te snel eentonig. Gister toen ik AC2 uitgespeeld had, maar gelijk AC1 er weer ingedaan om te proberen hem nu wel uit te spelen. Maar wat een ommeschakeling vergeleken met deel 2 zeg :/ Je ergert je echt aan sommige dingen (veel minder lenig dan in deel 2, en ook dat je niet langzaam naar beneden kan gaan d.m.v. de knop B)

Maar toch ga ik hem wel proberen uit te spelen, ook al is het een best eentonig spel vergeleken met 2.
Ik vond 2 al zo eentonig dat ik snel gestopt ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, ik liep vandaag de Saturn even binnen en zag de 250GB versie staan met FFXIII. In een witte behuizing die een 'special edition' was.

Het kwam op mij meer over als. Oh shit, we hebben nog X360 pro behuizingen over (gezien het zilveren cd ladetje), laten we er maar een 250GB HDD op plempen en hem verkopen als een special edition.

Sorry voor deze rant..

Iig, mijn pro werkt nog steeds prima en ben zelf nog steeds ebzig met Forza3. Verder heb iK Saints Row tweedehands voor bijna nop gekocht en nog het een en ander. Verder vallen de nieuwe releases me de laatste tijd een beetje tegen. Niet echt mijn smaak zeg maar.

Iemand trouwens ervaring met deze Toslink adapter van dealextreme? :)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2010 20:33 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Laatst online: 18-10-2024
Diversity schreef op maandag 29 maart 2010 @ 08:41:
[...]

Met mijn eigen ervaring, kun je gewoon door. Maar na een tijd begint hij vertraagt te werken. Soort lag.
Had er altijd alkalines in. Heb nu een Eneloop 2000mAh (oplader + 4 batterijen NiMH) gekocht, Zijn al vol als je ze koopt en hebben nog 95% capaciteit na een jaar als je er niks mee doet :P

Heb die er nu zo'n 2 maand inzitten, game meestal alleen in het weekend op de doos. Nog steeds 3 streepjes :D

@ ps3player: mag ik je adden? :+

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
KiPKaKDutcH schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:00:
[...]

Met mijn eigen ervaring, kun je gewoon door. Maar na een tijd begint hij vertraagt te werken. Soort lag.
Had er altijd alkalines in. Heb nu een Eneloop 2000mAh (oplader + 4 batterijen NiMH) gekocht, Zijn al vol als je ze koopt en hebben nog 95% capaciteit na een jaar als je er niks mee doet :P

Heb die er nu zo'n 2 maand inzitten, game meestal alleen in het weekend op de doos. Nog steeds 3 streepjes :D

@ ps3player: mag ik je adden? :+
Inderdaad, ik ga ook altijd gewoon door! Ik koop altijd batterijen bij de ikea, 2,50 voor 20 stuks. Gaan ontzettend lang mee in de controllers. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:20:
Iemand trouwens ervaring met deze Toslink adapter van dealextreme? :)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30585
Gold-plated Toslink, dan moet het wel goed zijn :P

Volgens mij kan je met dit soort dingen eigenlijk niet fout gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Gold-plated Toslink, dan moet het wel goed zijn :P

Volgens mij kan je met dit soort dingen eigenlijk niet fout gaan.
Kvind die van MS gewoon te duur, en weet best dat dat gold-plated dikke kul is :'). Mja dan maar even opnemen in een grote dealextreme bestelling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Het gaat natuurlijk helemaal nergens over, maar dit is een van mijn grootste ergernissen van de 360.
En dan heb ik het over het geknipper als je batterij nog 50% lading heeft.
Ik wilde eerst typen dat het mijn grootste ergernis is, maar dat was toch wel de angst voor RROD, hoewel ik me met mijn 2008 elite toch wel redelijk safe voel tegenwoordig.

Ik snap de gedachte wel, en ik ben groot voorstander van op tijd geinformeerd worden. Het zou mooi zijn als de controller 1x zou 'blinken'bij 50% lading, en dan misschien 2x bij 40% etc. En het alarm signaal wat je nu gelijk al krijgt als ie onder de 10% komt ofzo. Nu voelt het alsof ik dat 10% van de 50% die ik nog heb wordt gespendeerd aan de 'bmw lichtjes'(mooie term is dat ;) )

Oh well, ik speel toch meestal sf4 en dat doe ik met mijn bedrade controller dus dan heb je er weinig last van :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb geen last van de lampjes. Sowieso zie ik ze weinig omdat ik tegenwoordig goede oplaadbare batterijen heb. Waar ik met 1 controller het wel 2 weken volhou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Inderdaad, beetje batterijen en je kan een paar weken spelen zonder opladen. Sowieso geen accu pack kopen van MS zelf, dat is gewoon troep en de reinste afzetterij. Gewoon een nette oplader van GP ofzo met een paar geinige batterijtjes kopen en je kan prima vooruit!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel meestal als ik achter mijn bureau zit (aangesloten op monitor) en dan heb ik mijn handen onder het bureau dus zie ik het meestal te laat als de batterijen leeg zijn :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
GAIAjohan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 20:20:
Iig, mijn pro werkt nog steeds prima en ben zelf nog steeds ebzig met Forza3. Verder heb iK Saints Row tweedehands voor bijna nop gekocht en nog het een en ander. Verder vallen de nieuwe releases me de laatste tijd een beetje tegen. Niet echt mijn smaak zeg maar.
Een hoop 'oude' games kun je voor zo'n 10-15 euro nieuw kopen bij die kanaaleilandshops. Misschien dat je daar je slag kunt slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeltedForest schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:35:
Inderdaad, beetje batterijen en je kan een paar weken spelen zonder opladen. Sowieso geen accu pack kopen van MS zelf, dat is gewoon troep en de reinste afzetterij. Gewoon een nette oplader van GP ofzo met een paar geinige batterijtjes kopen en je kan prima vooruit!.
Ik gebruik atm verschillende.
Heb 6x GP Recyko 2050mAh
2x Aldi 1700 mAh
2x Aldi 2100mAh

helaas waren van het pakketje 4x 2100mAh 2 batterijen stuk bij aankoop. Aangezien die het wel het langst doen. Maar ach, met 10 batterijen waar ik zeer lang mee kan hoef ik niet te klagen.
SH4D3H schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:44:
[...]

Een hoop 'oude' games kun je voor zo'n 10-15 euro nieuw kopen bij die kanaaleilandshops. Misschien dat je daar je slag kunt slaan :)
Ik hang meestal rond in de Nedgame op zoek naar leuke stuntjes :) Er zitten hier maar weinig 'kanaaleiland' shops, gezien ik in groningen woon :P.

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 29-03-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Vrijdag schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:38:
Ik speel meestal als ik achter mijn bureau zit (aangesloten op monitor) en dan heb ik mijn handen onder het bureau dus zie ik het meestal te laat als de batterijen leeg zijn :P
_O- Ik zie het HE-le-maal voor me. Ik had zelf zoiets toen ik met de darksiders demo bezig was. Mijn controller begon al bijna gelijk te miepen dat ie bijna leeg was (aangezien ik bijna in het donker game zag ik het wel, en dat is ook waarom het me zo irriteert) maar ik dacht echt van 'mwah kan nog wel' tot op een gegeven moment in het beeld stond 'please reconnect controller'. Maar goed dat het geen online game was :+
GAIAjohan schreef op maandag 29 maart 2010 @ 21:44:
Ik hang meestal rond in de Nedgame op zoek naar leuke stuntjes :) Er zitten hier maar weinig 'kanaaleiland' shops, gezien ik in groningen woon :P.
pssssssst, denk dat hij shops als play, zavvi &the hut bedoeld. Niet de eplaza in de getto van utreg (NFI).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sagat schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:10:
[...]

_O- Ik zie het HE-le-maal voor me. Ik had zelf zoiets toen ik met de darksiders demo bezig was. Mijn controller begon al bijna gelijk te miepen dat ie bijna leeg was (aangezien ik bijna in het donker game zag ik het wel, en dat is ook waarom het me zo irriteert) maar ik dacht echt van 'mwah kan nog wel' tot op een gegeven moment in het beeld stond 'please reconnect controller'. Maar goed dat het geen online game was :+
Ik had het laatst dus wel met Bad Company 2. En ik vloog ook nog eens in een heli met volle bemanning... :X Ben daarna maar als een gek medic gaan spelen ter compensatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 29 maart 2010 @ 22:10:
[...]

pssssssst, denk dat hij shops als play, zavvi &the hut bedoeld. Niet de eplaza in de getto van utreg (NFI).
Ah, compleet verkeerd begrepen. maar @ zavvi en play.com heb ik idd weleens besteld ja:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Vrijdag schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:07:
[...]

Ik had het laatst dus wel met Bad Company 2. En ik vloog ook nog eens in een heli met volle bemanning... :X Ben daarna maar als een gek medic gaan spelen ter compensatie :P
Dat had ik dus laatst ook met m'n witte controller die ik voor de PC gebruik. Omdat er dan ook nog een toetsenbord en muis aanhangt gaat ie er vanuit dat ik die maar gebruik. En ik maar afvragen wat het voor stomme bug was dat iedere keer nadat ik RB deed de controller weer opnieuw aan kon zetten. 8)7

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Nou, ik ben inmiddels helemaal vervloekt bij de xbox. Twee weken geleden is mijn memorycard overleden. Ik kreeg continue "please reinsert memory unit" als ik die er in deed. Andere slot en xbox geprobeerd, zelfde verhaal. Na contact met MS ding opgestuurd, maar ze kunnen er helaas niets aan doen. Kan een vervangende krijgen met een maand gold.

Jammere is dat toen ik mijn eerste van 64 MB kocht in 2006, ik al eens gevraagd heb hoe ik die kon backuppen aangezien ik altijd redelijk paranoia ben omtrent dataverlies. Een hoop savegames heb ik zodoende ook nog wel, omdat ik als ik een spel weg leg, ik de laatste save kopieer van de memcard naar de harddisk, maar alles wat ik nu echt aan het spelen was is gewoon foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Is het trouwens normaal als je batterijen bijna leeg zijn dat je telkens de controller opnieuw moet verbinden? (en dan bedoel ik echt elke 2 min) terwijl de batterij meter op 2 streepjes staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

Vrijdag schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:07:
[...]

ah was jij dat... ;)

nog meer BFBC2 spelers hier? 8)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zit al enige tijd te zoeken naar een spel dat ik samen met mn vriendin kan doen.
Heb al heel wat demo's gedownload van xbox live.
Wat zijn jullie ervaringen? Tips?

Je zou dr haast een Wii voor gaan halen. ;)
Mn vriendin houdt wel van het spel Zuma dat op de pc staat bijvoorbeeld.

[ Voor 33% gewijzigd door Harmen op 30-03-2010 09:43 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Harmen schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:40:
Zit al enige tijd te zoeken naar een spel dat ik samen met mn vriendin kan doen.
Heb al heel wat demo's gedownload van xbox live.
Wat zijn jullie ervaringen? Tips?

Je zou dr haast een Wii voor gaan halen. ;)
Mn vriendin houdt wel van het spel Zuma dat op de pc staat bijvoorbeeld.
Beetje weinig informatie. Maar gezien Zuma, neem ik aan dat ze van puzzlespellen houdt. Eerste die me dan te binnen schiet voor twee spelers is: Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Spellen die ik met mijn vriendin speel(de) zijn oa

- Peggle kan je heel leuk samen doen (taktiek bespreken + om de beurt een level).

- Castle Crashers is vrij casual

- Defense Grid is singleplayer, maar als je van tower defense houdt kan je het leuk samen doen (samen taktiek bespreken).
- In hetzelfde rijtje Southpark Tower Defense. Minder goed, maar wel met multiplayer.
Er gaan geruchten dat beide games zeer binnenkort in de aanbieding gaan trouwens...

- Eventueel kan je Splosion Man samen spelen als je vriendin heeeeeeel goed is in gamen ;)

- Arkadian Warriors is een hele casual coop rpg ala diablo
- Feeding Frenzy 2 kan je coop spelen, zeer casual (nog niet gekocht, maar gaat er komen)

- Heavy Weapon kan je coop spelen (pittig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Spellen die ik met mijn vriendin speel zet ik hier liever niet neer.

Spellen die jij met je vriendin kan spelen? use your imagination.

Maar kijk eens wat jij leuk vindt en geef dat dan ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks, zal de demo's ff downloaden.

@maartend, haha! Ik zal kijken wat ze leuk vind. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Tekken 6 voor 13 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:07:
Nieuwe weekaanbieding van play-asia:

Tekken 6 voor 13 euro!
+ hoeveel heffing door de douane? Heb 1 keer iets besteld bij Play-Asia en kreeg gelijk een heffing, omdat ze de echte waarde er op gezet hadden i.p.v. gift. Nooit weer dus, helaas.

Is Tekken6 eigenlijk de moeite waard?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:09:
[...]

+ hoeveel heffing door de douane? Heb 1 keer iets besteld bij Play-Asia en kreeg gelijk een heffing, omdat ze de echte waarde er op gezet hadden i.p.v. gift. Nooit weer dus, helaas.

Is Tekken6 eigenlijk de moeite waard?
Waarde pakket is <22 euro dus zo en zo geen last van douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Zo en zo? :D
Sowieso wordt op zoveel manieren fout geschreven, ongelofelijk. Deze is ook wel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

SeamusXanthus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:57:
Je hebt ook Hasbro family night.
Vier op een rij, zeeslag etc. Mijn vriendin vond Boggle altijd erg leuk.
Uren gespeeld toen ik met gebroken been lag. (andere dingen zaten er toch niet in :P)

Heb btw weer een werkende xbox die online kan :D
Dus jullie zien me zo nu en dan weer eens online verschijnen.

@boven
Sowieso geloven mensen mij niet echt vaak dat het echt 'Sowieso' is.

[ Voor 7% gewijzigd door AndereKoekoek op 30-03-2010 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 13:19:
[...]

Dat is waar. Zal er eens over nadenken :) Bedankt voor de tip!

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
SeamusXanthus schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 09:57:
Ik speel Lips met mijn vriendin, kan voor mooie situaties zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 15:00
Fikkie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:18:
[...]

Te veel informatie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik speel Soul Calibur met mijn vriendin. En tot mijn grote schaamte wint ze nog best vaak :( :$ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Volgens mij is er weer een storing gaande, op het Live-netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Aargh bestel je punten voor de MW2 add-on krijg je een code die al gebruikt is :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Fikkie007 schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:18:
[...]

Ow ja lips spelen wij met vrienden ook veel. Inmiddels kopen er steeds meer een 360 en lips voor de zuip avovndjes. Ook guitar/band hero doet het wel goed. Het zingen dan en de mannen drummen/gitaren lol.

Rock band vinden ze vaak nou net weer te ruw/wild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Laatst online: 01-09 09:03

Oulewappeur

OmNomNom

Hallo allemaal,

Heb al wel het een en ander als ervaring met de X360, maar heb er zelf nog geen (alleen de rest van me vrienden wel :P).

Nu wil ik dus zelf ook een xbox 360 elite kopen, maar dan wel gelijk een Jasper revisie omdat die minder stroom verbruikt.

Mijn vraag is alleen, is de xbox 360 elite met 250GB hardeschijf standaard een Jasper of niet? Ik kon het zo gauw niet vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Oulewappeur schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:39:
Mijn vraag is alleen, is de xbox 360 elite met 250GB hardeschijf standaard een Jasper of niet? Ik kon het zo gauw niet vinden.

Alvast bedankt!
Ja, dat is een Jasper. Ik heb hem hier naast me staan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Oke, en zijn er ook 120GB varianten die een Jasper zijn?

Want ik zit bijvoorbeeld op Bol.com te kijken en daar kun je echt relaxte aanbiedingen krijgen

Xbox 360 Elite Voordeelbundel: Forza 3, Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman, Splinter Cell Conviction & Extra controller bijvoorbeeld, of IPV Splinter Cell Conviction Finaly fantasy XIII.

De grootste vraag is dan dus, is die 130Gb echt de moeite waard of kan je met 120GB ook al flink wat kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Oulewappeur schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:46:
Oke, en zijn er ook 120GB varianten die een Jasper zijn?

Want ik zit bijvoorbeeld op Bol.com te kijken en daar kun je echt relaxte aanbiedingen krijgen

Xbox 360 Elite Voordeelbundel: Forza 3, Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman, Splinter Cell Conviction & Extra controller bijvoorbeeld, of IPV Splinter Cell Conviction Finaly fantasy XIII.

De grootste vraag is dan dus, is die 130Gb echt de moeite waard of kan je met 120GB ook al flink wat kwijt?
120GB is meer dan genoeg. En voorzover ik weet is alles wat tegenwoordig in de winkels staat wel zo ongeveer een Jasper. Zeker bij een Bol.com die nauwelijks met voorraad werkt.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur

Oulewappeur

OmNomNom

Oke, ik ga voor alle zekerheid toch even met Bol contact opnemen :) Ik wil gewoon zo'n Jasper. En dan tegen de tijd dat ik hem echt kan gaan kopen beslis ik wel welke combinatie het wordt aan de hand van ervaringen met de games.

Ik heb wel al een CoD MW2 Hardened edition op dek op getikt voor 37,50 op ebay haha :p heb nog geen console maargoed, is een extra stimulans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Floris-K schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 19:37:
[...]

Ow ja lips spelen wij met vrienden ook veel. Inmiddels kopen er steeds meer een 360 en lips voor de zuip avovndjes. Ook guitar/band hero doet het wel goed. Het zingen dan en de mannen drummen/gitaren lol.

Rock band vinden ze vaak nou net weer te ruw/wild.
Misschien een dans spelletje wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Ik ga er uit van niet maar wou het toch even checken, weet iemand of Halo ODST nog steeds met een Halo Reach beta key geleverd wordt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Laatst online: 11-09 09:39

Graveheart

Say what?

GrandDestroyer schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:45:
Ik ga er uit van niet maar wou het toch even checken, weet iemand of Halo ODST nog steeds met een Halo Reach beta key geleverd wordt? :P
Voor zover ik weet heeft iedereen die Halo ODST heeft, op 3 Mei de mogelijkheid om de Halo : Reach beta te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Vrijdag schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 20:47:
[...]

Misschien een dans spelletje wat? :P
Haha nou daar hebben we geen spelletje voor nodig.
De staan steeds te dansen als iemand MC Hammer 'zingt' in LIPS.
2 zingen en de rest loopt dat hammertime dansje te doen :D

Misschien idd idee om eens zo'n mat te kopen. Al zijn de recensies niet echt lovend voor die games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Krijg ik net Just Cause 2 binnen, wil ik gaan spelen krijg ik een E74 van de xbox terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Leuke aanbieding , Assasin's Creed 2 inc. verzend kosten 37 euro bij gameoffer.nl

Meteen even besteld , heb het eerste deel dan wel niet gespeeld maar het lijkt me een hele gafe game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Euh sorry to burst you bubble maarruh: http://www.zavvi.com/game...ins-creed-2/10042543.html :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Hmm oops , maar daar kun je zeker alleen met CC betalen?

edit: kan er niks over in hun FAQ vinden

[ Voor 28% gewijzigd door Diversity op 31-03-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Zavvi is CC only ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ok dat is wel jammer , scheeld wel een heleboel. Maargoed ik ben alsnog wel tevreden met mijn aankoop van AC2 want volgens mij is hij in de winkel iig niet goedkoper te vinden dan 37.

Verder ben ik nog een lijstje aan het maken met spellen die ik wil spelen (heb pas 2 weken een xbox).
Darksiders
Assasin's Creed 2 (reeds aangeschaft) en 1 wil ik miss ook nog maar doe eerst 2
Halo 3 (nog nooit een halo spel gespeeld)

Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
Lego batsman en pure (zat er gratis bij)
gears of war 2

Zijn er nog spellen die een must have status hebben die niet op me lijstje staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 16:48
Batman Arkham Asylum is een aanrader als je het nog niet hebt gespeeld op een ander platform.
Call of Duty: Modern Warfare 2 is ook nice als je van een adrenaline stoot houdt die niet ophoudt (ikzelf wordt het zat na 2-3 uur spelen aaneengesloten).

Oh en laten we GTA4 niet vergeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Diversity schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 13:51:
Zijn er nog spellen die een must have status hebben die niet op me lijstje staan? :P
Batman: Arkham Asylum, evt. Brütal Legend als je dat wat lijkt, Fallout 3 kan ook wel leuk zijn. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ok dat is wel jammer , scheeld wel een heleboel. Maargoed ik ben alsnog wel tevreden met mijn aankoop van AC2 want volgens mij is hij in de winkel iig niet goedkoper te vinden dan 37.

Verder ben ik nog een lijstje aan het maken met spellen die ik wil spelen (heb pas 2 weken een xbox).
Darksiders

Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
gears of war 2

Saint's Row 2 is zeer vermakelijk! Fable 2 vind ik persoonlijk ook erg tof.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Hmm die fable 2 lijkt me ook wel gaaf. Die andere eigenlijk ook wel jammer dat er zoveel games zijn en zo weinig tijd. (hoop dit weekend FF13 uitgespeeld te hebben) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Lego batsman
:D

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

Darksiders

Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
gears of war 2

Bioshock 1 en 2 zijn wat mij betreft ook echte aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Als je van action rpg houdt:

ik vind Mass Effect 2 echt ontzettend goed. Vooral als je deeltje 1 net daarvoor hebt gespeeld is het echt smullen. Mijn favo RPG die ik gespeeld heb deze generatie (net voor Lost Odyssey en Fallout 3). Eerst deeltje 1 spelen geeft deel 2 heel veel meerwaarde, al is deze duidelijk verouderd inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

SeamusXanthus schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 14:49:
Als je van action rpg houdt:

ik vind Mass Effect 2 echt ontzettend goed. Vooral als je deeltje 1 net daarvoor hebt gespeeld is het echt smullen. Mijn favo RPG die ik gespeeld heb deze generatie (net voor Lost Odyssey en Fallout 3). Eerst deeltje 1 spelen geeft deel 2 heel veel meerwaarde, al is deze duidelijk verouderd inmiddels.
Ik heb Fallout 3 met ontzettend veel plezier gespeeld, ben nu alweer aan een 2e playtrough bezig. Mass Effect 2 lijkt me ook erg vet en krijgt overal echt hele goede cijfers. Ik vraag mij alleen af: snap ik iets van het verhaal als ik de eerste Mass Effect niet gespeeld heb? Bij Fallout 3 was het geen probleem als je de eerste 2 niet gespeeld hebt. Misschien de eerste Mass Effect ergens uit toveren.

Verder lijkt mij Dante's Inferno ook een vermakelijke game, echter lees ik dat de speeltijd niet al te lang is, dus ik wacht tot deze voor een budgetprijs in de schappen ligt, vind full-price een beetje zonde voor een game met <10 uur speeltijd.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Dante's Inferno is erg vermakelijk maar ook erg moeilijk. Ik weet niet hoe het met de speelduur zit, ik heb er nu ongeveer 2 a 3 uur op zitten. Ben geloof ik nog niet zo ver. Zeker omdat X360 geen GoW heeft is dit zeer te pruimen als alternatief.

Ik heb ook ME1 maar aangeschaft, mede omdat ik 2 ook nog wil spelen maar wel vol in het verhaal wil zitten. Alleen volgens mij ligt het spel me niet echt, ik heb hem al best snel uit gezet, of is het begin ff doorbijten qua spanning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Het begin van ME1 is inderdaad wat traag (dat hele stuk op de Citadel kan erg lang duren als je alle sidequestst daar wilt doen). Maar als 't eenmaal op gang komt dan komt 't op gang! Geduld!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Mooi dat je nog even reply' d, dit geeft mij hoop om door te gaan, 1e 10 (?) minuten waren namelijk echt niet geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Iemand hier recntelijk ervaring met gamingtickets.com trouwens?

Heb 4200 punten besteld en kreeg een berichtje dat er niks op voorraad is.
Kunnen niet zeggen wanneer het ergens een keer komt, maar mijn betaling is wel goed ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

_O- lol :D Zit je dan achter je pc te lachen :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 18:29

Darksiders

Reeds in bezit:
Final fantasy 13
Battlefield 2
gears of war 2

Resident Evil 5 vind ik ook een echter aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Laatst online: 21:02
Play-Asia weekly offer is nu Tekken 6. Samen met verzenden naar NL iets van 16-17 euro. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
(super) street fighter 4! Met het gezelligste forumpje van a.a.p. O-) ;)

En hou je van racing games dan zijn de pgr (arcade,wel wat ouder inmiddels) en Forza(sim) games aanraders.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
ijskonijn schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:58:
[...]

Mass Effect 2 lijkt me ook erg vet en krijgt overal echt hele goede cijfers. Ik vraag mij alleen af: snap ik iets van het verhaal als ik de eerste Mass Effect niet gespeeld heb?
Als je deel 1 hebt gespeeld dan leer je zoveel over het universum en de alien races dat je in deel 2 de aliens ontzettend 'natuurlijk' zijn. Ze komen dan echt nog veel meer tot leven. Het gevolg is ook dat de side missions in deel 2 veel meer tot de verbeelding spreken. Je komt op bijvoorbeeld op locaties waar je in het eerste deel van hebt gehoord, waardoor het veel interessanter wordt. En je komt zeer veel characters uit quests weer opnieuw tegen die reageren op je afhankelijk wat je met ze hebt gedaan in deel 1. Het verhaal in deeltje 1 eindigt ook zeer spannend, waardoor je meteen helemaal in deel 2 wordt gezogen vanaf de eerste minuut.

Enige jammere is dus dat de gameplay zelf echt een stuk minder is in het eerste deel. Ik kwam er prima doorheen (zelfs een tweede playthrough omdat ik mijn savegame kwijt was) maar als je sci-fi verhalen niet kan boeien wordt het minder interessant.

Mijn advies:
Ben je iemand die houdt van een goede action-RPG koop dan alleen deel 2.
Hou je ook van sci-fi, backstory en een (zeer) goed verhaal probeer dan in elk geval deel 1.
Hou je uberhaupt niet van tekst koop dan geen van beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pirate-Bozz schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 23:25:
Play-Asia weekly offer is nu Tekken 6. Samen met verzenden naar NL iets van 16-17 euro. :)
Ojajoh? :P

Verwijderd in "Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 66"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Zo ik heb me gamelijstje alweer wat uitgebreid, heb zonet even Halo 3 en Darksiders besteld. Kan ik voorlopig weer even vooruit denk ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Floris-K schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:59:
Iemand hier recntelijk ervaring met gamingtickets.com trouwens?

Heb 4200 punten besteld en kreeg een berichtje dat er niks op voorraad is.
Kunnen niet zeggen wanneer het ergens een keer komt, maar mijn betaling is wel goed ontvangen.
Ik zou zeggen cancellen en via liveacties.nl bestellen. Bij mij was er iets mis gegaan, waardoor ik de code niet binnen 2 uur had maar pas na 4 uur. Verder top!

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.