Updates zijn echt irritant ja. Soms heb je bijvoorbeeld maar 20 minuten tijd, als je dan een update voor je kiezen krijgt kan je het wel vergeten. Ik snap niet dat je de boel nog moet installeren na het downloaden en dat zelfs minieme updates van de kleinste games soms honderden mb's groot zijn. Alsof je de game dan weer helemaal opnieuw moet downloaden. Kan ook oprecht niet begrijpen dat sommigen de user experience prefereren boven de 360.
Iemand die weet waarom het filesysteem zo veel 'slimmer' is op de 360? Vanwege de specifieke harddisk of gewoon een beter OS? Velen schelden (terecht) over de hoge prijs van de harddisk, maar ik heb het er graag voor over als dit gesloten systeem ervoor zorgt dat het filesysteem van de 360 is zoals het is.
Iemand die weet waarom het filesysteem zo veel 'slimmer' is op de 360? Vanwege de specifieke harddisk of gewoon een beter OS? Velen schelden (terecht) over de hoge prijs van de harddisk, maar ik heb het er graag voor over als dit gesloten systeem ervoor zorgt dat het filesysteem van de 360 is zoals het is.