Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:30
Wat je over Splintercell zegt, gaat m'n petje te boven? Graphics en gameplay zoals de vorige delen? Heb jij de vorige delen wel eens gespeeld? Ik heb ze hier allemaal liggen en neem van mij aan dat het in vergelijking met vorige delen toch wel degelijk anders is.

Ze hebben het spel niet voor niets enkele jaren geleden teruggeroepen en van scratch terug opgebouwd.. Als iets niet goed is voor je, kan dat natuurlijk persoonlijk zijn. Maar die zaken die jij aanhaalt slaan,met alle respect, nergens op :)

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Jumper2110 schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:45:
Wat je over Splintercell zegt, gaat m'n petje te boven? Graphics en gameplay zoals de vorige delen? Heb jij de vorige delen wel eens gespeeld? Ik heb ze hier allemaal liggen en neem van mij aan dat het in vergelijking met vorige delen toch wel degelijk anders is.

Ze hebben het spel niet voor niets enkele jaren geleden teruggeroepen en van scratch terug opgebouwd.. Als iets niet goed is voor je, kan dat natuurlijk persoonlijk zijn. Maar die zaken die jij aanhaalt slaan,met alle respect, nergens op :)
Ik heb SplinterCell: Double Agent gespeeld; en kan niet zeggen dat ik de graphics van Conviction nou zoveel beter vind. Ja die openingsscene op het toilet ziet er goed uit. Maar het level van de demo is verder gewoon erg bland, plain, flat. Dat roept het bij mij op. Qua controls is het af en toe nog even ongemakkelijk als de vorige SC.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Phusebox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:50:
[...]

Ik heb SplinterCell: Double Agent gespeeld; en kan niet zeggen dat ik de graphics van Conviction nou zoveel beter vind. Ja die openingsscene op het toilet ziet er goed uit. Maar het level van de demo is verder gewoon erg bland, plain, flat. Dat roept het bij mij op. Qua controls is het af en toe nog even ongemakkelijk als de vorige SC.
Conviction is echt wel stukken mooier dan DA. DA was ook de mindere van alle 4 de SC die zijn uitgekomen.
Qua controls is het toch echt wel stukken makkelijker als de andere Splinter Cells, het gaat allemaal net effe wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:30
DA was ook naar mijn mening de minste game uit de reeks, had er toendertijd veel meer van verwacht. Maar dat versterkt alleen maar het verschil tss de 2, wat toch wel heel erg duidelijk is.

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:14:
Ik snap niet dat iemand een spel als BC2, en ook BC1, uberhaupt kan spelen? Ik heb de demo geprobeerd, en het echt een kans gegeven, maar wat een kansloos, chaotisch, onoverzichtelijk, onbestuurbaar spel is dat zeg, om over de graphics nog maar niet te spreken.
Nou, heb volgens mij 2 volledige dagen in BC2 zitten, maar het is niet volledig kansloos (behalve als je niet in een goede squad zit en iedereen zit te snipen |:( ), het is chaotisch, maar dat is juist leuk, het is erg overzichtelijk als je weet wat je doet en de besturing is gewoon log en compleet tegenovergesteld met de strakke snelle besturing van COD, maar dat vind ik juist wel de charme. En wat is er mis met de graphics?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
Phusebox schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:14:
Ik snap niet dat iemand een spel als BC2, en ook BC1, uberhaupt kan spelen? Ik heb de demo geprobeerd, en het echt een kans gegeven, maar wat een kansloos, chaotisch, onoverzichtelijk, onbestuurbaar spel is dat zeg, om over de graphics nog maar niet te spreken.
Wat betreft BC heb je helemaal gelijk. Ook de single player van dat spel is niet boeiend genoeg. Om over het richten en schieten maar niet te praten. Soms gooi je complete magazijnen leeg op een vijand en nog is ie niet dood.. :?

Ik zag vandaag een reclame op de frontpage van Brink en dat ziet er verdomd gaaf uit zeg. Ben benieuwd hoe die gaat worden. In ieder geval een spel om naar uit te kijken! _/-\o_

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ophidian schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:05:
[...]Ik zag vandaag een reclame op de frontpage van Brink en dat ziet er verdomd gaaf uit zeg. Ben benieuwd hoe die gaat worden. In ieder geval een spel om naar uit te kijken! _/-\o_
Net even gekeken op de site, maar word er echt totaal niet warm van... Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die dystopische spellen de laatste tijd, ze zien er allemaal hetzelfde uit. Normaal kan je me wel wakker maken voor een goed apocalyptisch verhaal, maar sinds Fallout 3 komen er steeds meer games die dezelfde schroothoop look hanteren. Nee dank je...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
@phusebox, haha lekkere vriendschappen heb jij, ik heb de grootste kutgames bij vrienden gespeeld en gebleven omdat het naast een game ook gewoon gezellig kan zijn. :)

Anyway, ik ben het met je eens op het gebied van de topgames (alhoewel mass effect 2 voor mij nog wat hoger scoort en mass effect 1 flaws had maar nog steeds een uitstekende game is). Een 2 voor borderlands is gewoon onzin, dat is je persoonlijke smaak misschien, maar absoluut geen objectieve weergave over de kwaliteit van het spel. De rest trouwens ook niet, maar vooral borderlands springt er in het negatieve uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
Kazu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Net even gekeken op de site, maar word er echt totaal niet warm van... Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met die dystopische spellen de laatste tijd, ze zien er allemaal hetzelfde uit. Normaal kan je me wel wakker maken voor een goed apocalyptisch verhaal, maar sinds Fallout 3 komen er steeds meer games die dezelfde schroothoop look hanteren. Nee dank je...
Dan lijk je me ook niet echt fan van een goed apocalyptisch verhaal als er in jouw optiek maar een game over gemaakt kan worden. Ik ben ook fan van het genre en ben blij met iedere game die in dat thema uitkomt. Ok, soms zijn ze wat minder, maar is dat niet in ieder genre zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
DarkShadow schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:40:
@phusebox, haha lekkere vriendschappen heb jij, ik heb de grootste kutgames bij vrienden gespeeld en gebleven omdat het naast een game ook gewoon gezellig kan zijn. :)

Anyway, ik ben het met je eens op het gebied van de topgames (alhoewel mass effect 2 voor mij nog wat hoger scoort en mass effect 1 flaws had maar nog steeds een uitstekende game is). Een 2 voor borderlands is gewoon onzin, dat is je persoonlijke smaak misschien, maar absoluut geen objectieve weergave over de kwaliteit van het spel. De rest trouwens ook niet, maar vooral borderlands springt er in het negatieve uit.
Uiteraard is alles subjectief. Borderlands was gewoon echt niet te spelen, 100x op en neer hetzelfde level rennen voor allerlei opdrachten. Gaaaaap.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Kazu schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:14:
[...]

Dit spel wordt echt geweldig dat weet ik nu al, Brink gaat een revolutie op het gebied van Gameplay in FPS teweeg brengen. De setting is naar mijn insziens ook wat minder, alhoewel het ook een keer wat anders is, ik heb namelijk zelf nog nooit een goede FPS in een apocalyptische wereld gespeeld.

Brink = _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

The Great HooD schreef op maandag 22 maart 2010 @ 11:56:
[...]

Dit spel wordt echt geweldig dat weet ik nu al, Brink gaat een revolutie op het gebied van Gameplay in FPS teweeg brengen. De setting is naar mijn insziens ook wat minder, alhoewel het ook een keer wat anders is, ik heb namelijk zelf nog nooit een goede FPS in een apocalyptische wereld gespeeld.

Brink = _/-\o_
Wat maakt het zo bijzonder dan?

Bijna elke game roept dat ze een revolutie teweeg gaan brengen maar weinig games doen dit ook daadwerkelijk.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code voor een gratis 'Bing' Avatar T-shirt

Afbeeldingslocatie: http://www.bing.com/images/img/s/Promos/BingT.png

Male Shirt: PHT9P-KXR4Y-BB6BY-VFMPD-THT4T
Female Shirt: VFH6P-9FJKK-KKP9G-H4DRH-WTCFM

Hier invoeren: LINK

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Done, Thanks d:)b

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaaah, de reden om een 360 boven de Wii of PS3 te verkiezen: Bing Shirts *O*

Wel netjes dat je bij die Blur beta nu een 48-hours gold code krijgt :) Toch handig voor de mensen die normaal niet echt online spelen.

Mooi, dat je niet eens bij je console in de buurt hoeft te zijn om de zaken te regelen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/q4RChP5HTklLjcC8bJ0XslqB/full.jpg

[ Voor 75% gewijzigd door PWM op 23-03-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hard! Gelijk ingevoerd opdat ik 'm vervolgens nooit aan zal trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
PWM schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 11:26:
Aaaah, de reden om een 360 boven de Wii of PS3 te verkiezen: Bing Shirts *O*
En Bing boven Google uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Altijd leuk zo'n gratis shirtje. Blijf denk ik toch voorlopig bij mn splosionman-shirt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:13

Vrijdag

De Zwarte

Deze code kan niet worden ingewisseld omdat het item alleen kan worden gebruikt voor een vrouwelijk avatar. Jouw avatar is mannelijk. Je kunt deze code delen met een vriend die een vrouwelijk avatar heeft.
Kak, helemaal niet aan gedacht ;(

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:41
Ik heb sinds afgelopen week zaterdag een mooie xbox 360 elite bundel met Final Fantasy XIII(de witte elite met 250GB en Final Fantasy XIII erin gegraveerd dus).
Maar ik heb een probleem, een enorm probleem voor mijn gevoel: ik hoor de hele tijd, maar dan ook echt altijd, een hoge toon, het geluid wat een fan waarschijnlijk maakt. Dit is vreselijk irritant, en kan je op 10 meter afstand nog makkelijk horen. En ik ben zelf slechthorend! Hoe kan dit? Zou het komen doordat er wat stof in de xbox 360 zit?
Ik vraag mij dus af of ik bij dit geval beroep kan doen op mijn garantie, want dit is nou niet bepaald normaal lijkt mij. Zelfs mijn game PC, die ook behoorlijk wat lawaai maakt, irriteert mij niet zo als de xbox 360, omdat je daar ten minste de fans niet zo hard hoort.
Het is daarnaast dan ook opmerkelijk dat als ik mijn games heb geïnstalleerd deze piep het enige geluid is wat mijn xbox 360 maakt. Verder is ie erg stil, het is dus echt alleen maar dat geluid dat mij kapot irriteert.
Wat kan ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Tharoy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 14:31:
Ik heb sinds afgelopen week zaterdag een mooie xbox 360 elite bundel met Final Fantasy XIII(de witte elite met 250GB en Final Fantasy XIII erin gegraveerd dus).
Maar ik heb een probleem, een enorm probleem voor mijn gevoel: ik hoor de hele tijd, maar dan ook echt altijd, een hoge toon, het geluid wat een fan waarschijnlijk maakt. Dit is vreselijk irritant, en kan je op 10 meter afstand nog makkelijk horen. En ik ben zelf slechthorend! Hoe kan dit? Zou het komen doordat er wat stof in de xbox 360 zit?
Ik vraag mij dus af of ik bij dit geval beroep kan doen op mijn garantie, want dit is nou niet bepaald normaal lijkt mij. Zelfs mijn game PC, die ook behoorlijk wat lawaai maakt, irriteert mij niet zo als de xbox 360, omdat je daar ten minste de fans niet zo hard hoort.
Het is daarnaast dan ook opmerkelijk dat als ik mijn games heb geïnstalleerd deze piep het enige geluid is wat mijn xbox 360 maakt. Verder is ie erg stil, het is dus echt alleen maar dat geluid dat mij kapot irriteert.
Wat kan ik doen?
Het kan misschien de voeding zijn, als je dat even controleert dan kan je die makkelijk omruilen bij de winkel. (Ik had namelijk het zelfde probleem dat jij beschrijft en bij mij was het dus toen de voeding.)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ik heb een nieuwe xbox en me oude verkocht, maar als ik nu op mijn laptop een demo wil downloaden via de site dan zegt mijn nieuwe xbox: can't download, assigned to other console. Kan ik wel handmatig op downloaden klikken, maar dat is niet de bedoeling.

Heb heel de xbox site al gehad, maar waar kan ik van console veranderen of iets instellen ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik heb een nieuwe xbox en me oude verkocht, maar als ik nu op mijn laptop een demo wil downloaden via de site dan zegt mijn nieuwe xbox: can't download, assigned to other console. Kan ik wel handmatig op downloaden klikken, maar dat is niet de bedoeling.

Heb heel de xbox site al gehad, maar waar kan ik van console veranderen of iets instellen ?

Ik heb een BLUR Beta code, waar kan ik die invullen ( heb xbla code al ) ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Kan het zijn dat live dood is ? Kan niet op de xbox.com ?
Kan er nergens iets over vinden op google, ook MSN doet raar !

Misschien een probleem ISP's Belgie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 00:38
Op de XBOX Guide knop drukken, naar Marketplace (links), Redeem code en dan de code intypen - instructies volgen op het scherm.

Zowel Live als Messenger doen bij mij al een paar dagen gaar, voor IM gebruik ik tijdelijk Pidgin, die werkt wel. En op XBOX Live lukte het joinen van een party telkens niet.

[ Voor 41% gewijzigd door ShitHappens op 23-03-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Dieter schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:25:
Kan het zijn dat live dood is ? Kan niet op de xbox.com ?
Kan er nergens iets over vinden op google, ook MSN doet raar !

Misschien een probleem ISP's Belgie ?
Klopt. Probleem is bekend bij Microsoft en het wordt z.s.m. gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 18:31:
[...]

Klopt. Probleem is bekend bij Microsoft en het wordt z.s.m. gefixt.
Waar lees je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

NeoMe schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:48:

Gewoon iets via de site in de wachtrij zetten en dan je xbox aanzetten. Dan zegt ie "assigned to other console". Dan krijg je de keuze en dan klik op de engelse variant van: alle downloads in de wachtrij hier downloaden. En dan gaat het voortaan weer automagisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

MeltedForest schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 20:55:
[...]
Gewoon iets via de site in de wachtrij zetten en dan je xbox aanzetten. Dan zegt ie "assigned to other console". Dan krijg je de keuze en dan klik op de engelse variant van: alle downloads in de wachtrij hier downloaden. En dan gaat het voortaan weer automagisch.
Tnx !

Hoelang is die beta speelbaar, heb net twee keer geraced. Opzich wel geinig...
De bèta van Blur is op 8 maart gestart en gaat door tot de release van het spel, op 28 mei.

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 23-03-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Mensen,

Ik zoek een multiplayer spel voor de 360. Een echt multiplayer spel die je met ze 4en moet spelen. Zoals Bomberman. Sportgames, daar hoef je niet mee aan te komen want die kan je altijd met ze 4en spelen. Echte multiplayer games zoek ik. Gewoon met zijn 4en op de bank, zulk soort games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
The Great HooD schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:11:
Mensen,

Ik zoek een multiplayer spel voor de 360. Een echt multiplayer spel die je met ze 4en moet spelen. Zoals Bomberman. Sportgames, daar hoef je niet mee aan te komen want die kan je altijd met ze 4en spelen. Echte multiplayer games zoek ik. Gewoon met zijn 4en op de bank, zulk soort games...
Misschien staat er hier 1 tussen

http://xbox.about.com/od/toppicks/tp/360localgames.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Mensen,

De beste is echt *net* uitgekomen: Perfect Dark op XBLA voor slechts 800 spacedollars.

Ook aan te raden:
Worms
Castle Crashers

[ Voor 4% gewijzigd door Kompaan op 23-03-2010 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Castle Crashers.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Beste mensen,

Ik heb bnet een blur-code gekregen. Nu heb ik geen Xbox Live, en me daar ook nooit voor aangemeld. Ik had wel een profiel op de Xbox aangemaakt. Nu wilde ik net aanmelden voor Live Gold. Tot mijn verbazing moest ik opnieuw een profiel aanmaken. Ik koos uiteraard voor dezelfde naam, waarop de vraag kwam of ik mijn huidige profiel dan wilde vervangen. Ik heb toen met mijn stomme kop voor 'Ja' gekozen. Nu ben ik dus alle achievements en spelvoortgang kwijt.... Is er nog een manier om dit te fixen? Of.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Kenju schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 21:37:
Beste mensen,

Ik heb bnet een blur-code gekregen. Nu heb ik geen Xbox Live, en me daar ook nooit voor aangemeld. Ik had wel een profiel op de Xbox aangemaakt. Nu wilde ik net aanmelden voor Live Gold. Tot mijn verbazing moest ik opnieuw een profiel aanmaken. Ik koos uiteraard voor dezelfde naam, waarop de vraag kwam of ik mijn huidige profiel dan wilde vervangen. Ik heb toen met mijn stomme kop voor 'Ja' gekozen. Nu ben ik dus alle achievements en spelvoortgang kwijt.... Is er nog een manier om dit te fixen? Of.....
Of ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoe is de beeld kwaliteit trouwens van een xbox260 op een SD tv? Valt er mee te leven of is een upgrade naar een LCD noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tharoy
  • Laatst online: 25-06 10:41
Alien B.O.B. schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 15:14:
[...]

Het kan misschien de voeding zijn, als je dat even controleert dan kan je die makkelijk omruilen bij de winkel. (Ik had namelijk het zelfde probleem dat jij beschrijft en bij mij was het dus toen de voeding.)
Ik heb gecheckt, het is niet de voeding. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat het komt doordat de fan in heel veel elites erg luidruchtig is: 'dc brushless' is hun naam. Er is een ander type fan dat veel minder herrie maakt, maar die kom je niet vaak tegen. Er valt dus weinig aan te doen, tenzij ik mijn garantie wil verbreken door de fan te vervangen door een andere(wat veel mensen doen).
Ik heb nu maar mijn xbox 360 in een kamer achter een tussendeur gezet, en nu heb ik er bijna geen last meer van. Tenzij ik me echt ga concentreren als het stil is, maar dat geeft dus niet. Het blijft wel jammer dat de fans zo'n herrie maken, want anders zou het een heel stil apparaat zijn geweest(games met harde schijf install maken dan afgezien van dat echt bijna geen geluid meer). Dus nu even de x360 uit het zicht geplaatst.
Geen ideale oplossing, maar het gaat wel. Nu maar wachten op Alan Wake, de voornaamste reden voor de aanschaf van de x360 :), terwijl ik intussen mij bezig houd met Bayonetta, Fable II en Forza 3. Alle drie verrassend leuke spellen.

Trouwens, heeft iemand nog suggesties voor een goede xbla game zoals Trials HD of Shadow Complex? Ik wil Perfect Dark misschien wel aanschaffen, maar ik ben bang dat het online tegen valt. Kan iemand mij daar wat meer over zeggen?

[ Voor 22% gewijzigd door Tharoy op 23-03-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
http://tinyurl.com/yd9p452

Hopelijk komt die ook in europa in de winkels te liggen! Nog steeds redelijk duur maar vergeleken met mijn 20GB zou het een aardige upgrade zijn :P Wel netjes dat ie met transfer cable geleverd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Omnyakom1 schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:01:
Hoe is de beeld kwaliteit trouwens van een xbox260 op een SD tv? Valt er mee te leven of is een upgrade naar een LCD noodzakelijk?
Als je geen LCD gewend bent is het best te doen. Heb zelf ook een tijdje gespeeld op een gewone 70cm breedbeeld (en een 22" monitor, wat een stuk beter was, maar dat ter zijde).

Ik zou wel zo'n advanced scart cable aanschaffen, dan kan je in ieder geval de lettertjes lezen ;)

Een upgrade naar een HD-TV is uiteindelijk zeker een aanrader, maar het is niet dat gamen zonder zo'n TV onmogelijk is.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buran
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-12-2024
Mensen,

Bekijk eens deze website http://www.co-optimus.com/ daar staan alle coop spellen die je zowel online als offline kunt doen.

If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:21

HollovVpo1nt

I like gadgets

Hebben jullie het (Geruchte) moederbord van de Xbox 360 Slim (Of zoals ik het noet: The Real Slim Sixty :P ) al gezien? CPU/GPU in 1 chip, waarschijnlijk interne HDD, optical out.. ziet er gewoon goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

HollovVpo1nt schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:50:
Hebben jullie het (Geruchte) moederbord van de Xbox 360 Slim (Of zoals ik het noet: The Real Slim Sixty :P ) al gezien? CPU/GPU in 1 chip, waarschijnlijk interne HDD, optical out.. ziet er gewoon goed uit :)
Ja, had ik al gezien.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27
Tharoy schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 22:13:
[...]
Trouwens, heeft iemand nog suggesties voor een goede xbla game zoals Trials HD of Shadow Complex? Ik wil Perfect Dark misschien wel aanschaffen, maar ik ben bang dat het online tegen valt. Kan iemand mij daar wat meer over zeggen?
Ik ben zelf groot Trials fan, enige nadeel is dat het spel nogal pittig is.
Shadow complex was 360 game van het jaar 2009 voor de site giantbomb (uit mijn hoofd) dus daar kan je je ook niet echt een buil aanvallen.
Heh, ik kon het niet uitstaan dat ik het niet meer wist, dus nog even opgezocht
link

Mijn andere favo xbla games zijn geometry wars 1 en 2. Ouderwets score challengen. Maar dan moet je wel langs de vectrex style gfx heen kunnen kijken :)

Oh en het grootste pluspunt van xbla, van alle arcade games kun je een demo spelen. Dat is nog veel beter dan alles wat wij je kunnen vertellen.
flauw mode
Ik zou upgraden naar xbox 360
/flauw mode

ot: hd is leuk maar niet essentieel. Ik kan me haast niet voorstellen dat je niet iemand kent met een hdtv waar je een keer je xbox zou kunnen testen om zelf het verschil te zien?
En wat iemand anders al zei, via een vga kabel een pc monitor gebruiken is ook een goede oplossing, heb ik zelf ook ruim een jaar gedaan, en daarvoor een sd 55cm tv.

[ Voor 10% gewijzigd door Sagat op 24-03-2010 07:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Castle Crashers!!!11one
Iedere xbox bezitter die castle crashers nog niet gespeeld heeft is er een teveel :p

Heb Blur geprobeerd, wat een rotspel zeg :|. Rij je de hele wedstrijd door perfecte rondes, krijg je volledig op het einde een hele legio powerups op je afgevuurd en eindig je laatst. Het zou een veel beter spel zijn als ze de powerups achterwege lieten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Heb Blur geprobeerd, wat een rotspel zeg :|. Rij je de hele wedstrijd door perfecte rondes, krijg je volledig op het einde een hele legio powerups op je afgevuurd en eindig je laatst. Het zou een veel beter spel zijn als ze de powerups achterwege lieten.
Je positie heeft dus te maken met de wapens die je kiest. Als je achterop rijdt, dan kies je voor wapens waarmee je kunt schieten. Rij je vooraan dan kies je voor die mijnen, en armor etc. Maar zonder power-ups zou het gewoon een race spel zijn, nu is het net iets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Mensen,

Perfect Dark, 800 MS points _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Een vriend van me speelt op een 37 cm (14 inch?) mini-tv en dat is prima te doen, zelfs teksten zijn leesbaar. Alleen splitscreen is minder leuk, dan zit je met je neus in de tv ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Ik snap nog niet helemaal hoe die regio's werken op de Xbox, maar wil graag zo Just Cause 2 LE bestellen. In deze bestelling doe ik meteen Settlers 7 voor de mac voor mijn vriendin (als cadeau). Ik wil alleen zeker weten dat JC2 werkt op mijn xbox als ik het spel vanuit engeland importeer. Iemand daar antwoord op zodat ik snel kan bestellen? Dan heb ik nl de S7 ook snel binnen.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:24
Ophidian schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:19:
Ik snap nog niet helemaal hoe die regio's werken op de Xbox, maar wil graag zo Just Cause 2 LE bestellen. In deze bestelling doe ik meteen Settlers 7 voor de mac voor mijn vriendin (als cadeau). Ik wil alleen zeker weten dat JC2 werkt op mijn xbox als ik het spel vanuit engeland importeer. Iemand daar antwoord op zodat ik snel kan bestellen? Dan heb ik nl de S7 ook snel binnen.
werkt prima ... engeland = PAL, wij ook dus komt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:33:
[...]

werkt prima ... engeland = PAL, wij ook dus komt goed
Ah op die regio is dat dus. Was in de war met DVD regio's, daar zou het ook moeten werken maar beetje zekerheid is toch fijn! Bedankt, ik bestel hem!

Top, heb nu dus Just Cause 2 limited edition besteld voor 34,95 pond en Settlers 7 voor 27 pond. Moet er wat langer op wachten, maar is wel goedkoper met de creditcard!

[ Voor 20% gewijzigd door Ophidian op 24-03-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PAL is geen regio maar een televisieformaat. De xbox gebruikt inderdaad DVD regio's, maar slechts een kleine minderheid van de games zijn regiolocked.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Ik speel op een mooie prehistorische TV. Behalve enkele spellen die er duidelijk totaal niet meer vanuit gaan is het goed te doen, zelfs zonder de adv scart kabel. Bij met name nieuwere spellen helpt deze echter zeker om sommige teksten leesbaarder te maken, dus een goede investering.

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Shin_Alu schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:48:
[...]
Ik speel op een mooie prehistorische TV. Behalve enkele spellen die er duidelijk totaal niet meer vanuit gaan is het goed te doen, zelfs zonder de adv scart kabel. Bij met name nieuwere spellen helpt deze echter zeker om sommige teksten leesbaarder te maken, dus een goede investering.
Hoeft geen TV te zijn, LCD-Scherm is ook prima en waarschijnlijk goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 00:52
Idd, incl 2 game packs zag ik, vanavond even doen.

Ik hoor graag de 1ste ervaringen van mensen die hem al getest hebben

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
En een gratis BBQ voor je avatar.

9XBX9-9RCD9-9BCK9-9PRTY-9RCKZ

Hier invoeren:

https://live.xbox.com/en-US/accounts/RedeemToken.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 20:24
Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:42:
PAL is geen regio maar een televisieformaat. De xbox gebruikt inderdaad DVD regio's, maar slechts een kleine minderheid van de games zijn regiolocked.
in principe correct ,maar afaik lopen de xbox regio's gelijk met de tv-formaten, dus PAL, NTSC en NTSC-J ofzo? Moet eerlijk zeggen weet er het fijne niet van dus misschien dat ik t mis heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 11:42:
minderheid?? ongeveer 50% geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bij mij werkt het niet, loading blijft hangen op 1/3.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Snowdog schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:10:
[...]

in principe correct ,maar afaik lopen de xbox regio's gelijk met de tv-formaten, dus PAL, NTSC en NTSC-J ofzo? Moet eerlijk zeggen weet er het fijne niet van dus misschien dat ik t mis heb?
Niet echt. Bijvoorbeeld Australie gebruikt ook PAL, maar is wel een andere regiocode. N en Z Amerika zijn 2 verschillende regios, maar gebruiken beide NTSC. Frankrijk is dan weer een land dat SECAM gebruikt, maar wel de Europese regiocodes gebruikt.

Waarheid is dat het hele PAL/NTSC verhaal niet meer van toepassing is. Toen ik vroeger games importeerde had ik een televisie nodig die expliciet zowel PAL als NTSC probleemloos kon afspelen. Regiolocks bestonden toen ook niet (hooguit wat knullige hardwarematige wijzigingen), de beperking was simpelweg: "kan mijn televisie het afspelen?". Tegenwoordig hebben we HD consoles. Op een HD scherm is het hele PAL/NTSC verhaal sowieso niet meer van toepassing en de mensen met oudere televisies zullen van hun Europese xbox altijd een PAL signaal krijgen. Enkel het 50/60Hz verhaal kan daar nog voor problemen zorgen als je televisie HEEL oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
Vrijdag schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:24:
[...]

Bij mij werkt het niet, loading blijft hangen op 1/3.
Schijnt idd nog niet helemaal te werken. Major Nelson zegt het ook op zijn twitter.

http://twitter.com/majornelson/status/10976750860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Thanks voor alle reacties over het multiplayer spel wat ik zocht.
Nu zoek ik alleen geen arcade-games (al ga ik de genoemde spellen wss toch wel kopen) maar echt full games, die ik gewoon in de winkel kan halen. Ik kijk nog wel rond, maar ik heb zo'n gevoel dat de 360 echt geen party-games heeft, daar moet je echt voor bij Nintendo zijn... (Jammer genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gameroom werkt bij mij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Werkt prima! Maar zou wel een Advanced Scart kabel kopen. Dan kan je de kleine letters goed lezen.

Houd wel rekening mee dat op je TV een scart-aansluiting zit die RGB-signalen ondersteunt.
Ik weet niet zeker of het zonder ook gaat werken. Bij vrij nieuwe TV's zou dat er standaard op moeten zitten op de eerste scart-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Hoe bevalt de gameroom?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gameroom werkt nu ook bij mij. Was waarschijnlijk nog te vroeg. Heb wel wat spelletjes gespeeld, de demo's dan. Is wel grappig maar het is mij nou niet echt duidelijk wat ik er nou mee kan. Neem aan dat ik die spellen moet kopen met points. Naja, heb in elk geval een paar achievements erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Boeboe schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 13:48:
[...]

Niet echt. Bijvoorbeeld Australie gebruikt ook PAL, maar is wel een andere regiocode. N en Z Amerika zijn 2 verschillende regios, maar gebruiken beide NTSC. Frankrijk is dan weer een land dat SECAM gebruikt, maar wel de Europese regiocodes gebruikt.
Je hebt het nu over de regiocodering van DVDs met films daarop, de xbox spellen zijn toch echt in andere regio's ingedeeld. Australische xbox spellen zijn bijvoorbeeld prima te spelen op een Europese xbox.

DVD Films hebben bijvoorbeeld dezelfde regiocodering in Japan en Europa (beide regio 2) maar xbox spellen met een Japanse regiocodering kunnen weer niet op een Europese xbox afgespeeld worden.

Het verwarrende is dat MicroSoft (maar ook Nintendo) wel de TV kleurcoderingsformaten aanhoudt om de regionen te onderscheiden, namelijk NTSC-J, NTSC-U/C en PAL. Dit terwijl de HD formaten zich hier inderdaad niets meer van aantrekken. En ook de aanduiding NTSC-J en NTSC-U/C is feitelijk onjuist, NTSC is namelijk hetzelfde in Japan en Noord-Amerika.

Zuid-Amerika gebruikt overigens voor het overgrote deel het PAL formaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.2dvdonline.com/userimages/Cable_NTSC_PAL_SECAM_map.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 24-03-2010 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:21
NeoMe schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 17:49:

Ik heb dit "probleem" ook. Na even Googlen kwam ik hierop uit: http://majornelson.com/ar...download-queue-works.aspx. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar gezien de bron vertrouw ik erop dat dat geen probleem oplevert :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Ik snap totaal de bedoeling er niet van, je kunt ruimtes maken die je kunt inrichten in arcade stijl.
Maar hoe je nou echt spellen kunt spelen is mij een raadsel, ze zijn in iedere geval niet makkelijk te vinden.

Je kunt in ieder geval wel 1000 Achievementpunten krijgen :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een nieuwe xbox 360, spot net een leuke aanbieding op budgetgaming.
Witte elite console met 250 gb schijf, 5 games en 3 controller voor 329 euro

http://www.xboxhome.nl/pr...ames-en-3-controllers.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Bij de Bart Smit hebben ze deze "Elite":

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/img/products/normal/xbox-360-elite-console.jpg

Voor € 189, weet alleen niet hoe groot de HD is. Maar wel leuke aanbieding. Staat niet op de web site, zag 'm in de winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door Plakjekaas op 24-03-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:53

FeaR

In GoT we trust

Plakjekaas schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:22:
Voor € 189, weet alleen niet hoe groot de HD is.
Wellicht 120 GB, want dat is naar mijn weten de standaard grootte van een Elite. Al moet ik zeggen dat ik ook nog nooit van een witte Elite heb gehoord...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

FeaR1986 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:29:
[...]

Wellicht 120 GB, want dat is naar mijn weten de standaard grootte van een Elite. Al moet ik zeggen dat ik ook nog nooit van een witte Elite heb gehoord...
Ja, de Elite in het FF-pack is ook wit, maar die heeft een harddisk van 250GB. Wel een beetje raar, hij wordt aangeboden als de Elite Special Edition vanwege de witte kleur :+
Blijkbaar is het nu weer hip om een witte Xbox te hebben.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als we het dan toch over aanbiedingen hebben: bol.com heeft ook best een paar grappige staan.

Xbox 360 Elite Voordeelbundel: Forza 3, Halo 3 ODST, Pure, Lego Batman & Call of Duty Modern Warfare 2 voor 300 euri bijvoorbeeld.

http://www.bol.com/nl/s/g...product_prijs0/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 17:30
Canaria schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 22:17:
[...]

Ja, de Elite in het FF-pack is ook wit, maar die heeft een harddisk van 250GB. Wel een beetje raar, hij wordt aangeboden als de Elite Special Edition vanwege de witte kleur :+
Blijkbaar is het nu weer hip om een witte Xbox te hebben.
Er staat ook op dat zilveren op de harde schijf "Final Fantasy XIII" i.p.v. 250GB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu

Shin_Alu

Ranger/Ninja

painkill schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 19:10:
[...]

Ik snap totaal de bedoeling er niet van, je kunt ruimtes maken die je kunt inrichten in arcade stijl.
Maar hoe je nou echt spellen kunt spelen is mij een raadsel, ze zijn in iedere geval niet makkelijk te vinden.

Je kunt in ieder geval wel 1000 Achievementpunten krijgen :)
Je kan spellen spelen door arcadekasten te plaatsen. Deze kosten 40 MP om eenmalig te spelen, 240 MP om op je XBOX te spelen en 300+ om op je PC en XBOX te kunnen spelen.

Je kan ook bij je vrienden de gameroom in en ze uitdagen ofzo, maar hoe dat werkt, nog geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shin_Alu schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:24:
[...]

Je kan spellen spelen door arcadekasten te plaatsen. Deze kosten 40 MP om eenmalig te spelen, 240 MP om op je XBOX te spelen en 300+ om op je PC en XBOX te kunnen spelen.
Wat is eenmalig spelen? Is dat daadwerkelijk 1 spelletje, of is dat 40 punten totdat je de kast weer verlaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Ik zie niet echt de meerwaarde van de Gameroom, maar dat is mijn mening. Misschien dat andere mensen het wel helemaal geweldig vinden. Heb er even in rondgelopen maar nog niet echt een boeiend spelletje tegengekomen.

[ Voor 23% gewijzigd door Fikkie007 op 25-03-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Wel geweldig dat de oude Atari 2600 spellen er ook te spelen zijn, heb weer vreselijk gelachen om Outlaw. Als ze River Raid er ook op zetten wil ik nog wel overwegen om die aan te schaffen, dat heeft me vroeger echt te veel vrije zondagen gekost om daar doorheen te komen.

Verder zie ik eigenlijk ook niet veel zinnigs in GameRoom, ze hadden al die spellen net zo goed gewoon los (voor veel minder) uit kunnen brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 00:52
Ik dacht dat die 2 game packs ervoor zouden zorgen , dat je een aantal games ook gratis in je room kan spelen.
Dit blijkt echter niet het geval, of ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit te doen.
Waarschijnlijk zorgen beide packs ervoor, dat de games beschikbaar zijn, en je ze dus alleen nog maar hoeft te kopen ;)
Beetje jammer.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Merdera schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 12:21:
Ik dacht dat die 2 game packs ervoor zouden zorgen , dat je een aantal games ook gratis in je room kan spelen.
Dit blijkt echter niet het geval, of ik heb nog niet kunnen vinden hoe dit te doen.
Waarschijnlijk zorgen beide packs ervoor, dat de games beschikbaar zijn, en je ze dus alleen nog maar hoeft te kopen ;)
Beetje jammer.
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar heb je dan alleen nog maar de speelbare demo's van die spellen. Best zonde dat je dan alsnog voor vrij veel los moet kopen, zoals ik hierboven al zei kijk ik erg uit naar een complete Atari 2600 verzameling voor op de xdoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu

Shin_Alu

Ranger/Ninja

PWM schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 09:39:
[...]

Wat is eenmalig spelen? Is dat daadwerkelijk 1 spelletje, of is dat 40 punten totdat je de kast weer verlaat?
Van wat ik begrijp één potje. Net zoals 'vroeger' in de arcade zegmaar. Maar ik heb nog niks getest wat iets kostte.
Voor de achievementpersonen, max dat je kan halen zonder investering schijnt 80 te zijn. Zelf zit ik op 75 en verwacht dat iemand challengen de laatste 5 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Darksiders voor ~20 euro @ zavvi.co.uk

(Heb 'm twee weken geleden nog voor 30 euro gekocht :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Zijn er hier mensen die hun gebande console hebben verkocht?
Zo ja, wat heb je ervoor kunnen vragen?

Wil zelf nl. een Arcade voor 139,- kopen en zet mijn HDD dan wel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
* Fatal Mind meld zich

Net een xbox elite 120 gb besteld, om precies te zijn de pack met Forza 3, halo odst + gratis lego batman en pure.

Morgen ophalen en installeren naast de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:18:
* Fatal Mind meld zich

Morgen ophalen en installeren naar de ps3.
Ah, je hebt een xbox360 emulator op je PS3 draaien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:49:
[...]

Ah, je hebt een xbox360 emulator op je PS3 draaien? ;)
My bad, al geedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 22:27
Fatal Mind schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 21:18:
* Fatal Mind meld zich
Net een xbox elite 120 gb besteld
Ben altijd benieuwd welke gamen men erbij wil gaan spelen als men multi console gaat. Of wil je gewoon al je opties open houden?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik ben dan niet Fatal Mind, maar vanuit mijn perspectief:

De consoles zijn toch best verschillend wat betreft library, zeker als je XBLA en PSN meeneemt in de vergelijking. Ik haat het echt als ik een game niet kan spelen. Ik speel toch het meeste op mijn 360 (om verschillende redenen), maar zou toch echt Uncharted niet willen missen.
Andersom zal het net zet zijn neem ik aan. De Mass Effect en Gears series zou ik voor geen goud willen missen (om maar wat te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Daar heb ik m'n xbox dan ook voor gekocht, voor de exclusives, ben blij met m'n ps3, en ik vind het een betere machine ( waar ik niet verder op inga voor eventuele wars weer... ) maar d'r zijn gewoon meer dan een paar games die ik op de xbox alleen kan krijgen, conclusie, ik koop ook nog maar een xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Ken. schreef op donderdag 25 maart 2010 @ 13:02:
Darksiders voor ~20 euro @ zavvi.co.uk

(Heb 'm twee weken geleden nog voor 30 euro gekocht :X)
Ach, dat hou je altijd. Ik heb hem voor 52,50 in het begin gekocht! Maar ondertussen heb ik er al wel lang plezier van, dus dat is het allemaal waard geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 07:08:
[...]

Ben altijd benieuwd welke gamen men erbij wil gaan spelen als men multi console gaat. Of wil je gewoon al je opties open houden?
Buzz (met vrienden), God of War, Heavy Rain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mijn PS3 heb ik ook gekocht voor Uncharted, Buzz, SingStar en al het andere moois. Nu is Heavy Rain weer een goede reden om een PS3 te kopen als je er nog geen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Ik heb de ps3 van mijn vrouw gekregen die hem weer bij een telefoon had. Zat uncharted 2 bij, en we hebben Little Big Planet nog los gekocht. Naast de blu-rays en dvd's die ik er op kijk zal hij toch al wel 3 uur aan gestaan hebben sinds november. Ik vind het echt een onding qua updates. LBP zat ik bijna een uur op te wachten voor ik eens kon gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:19:
Ik heb de ps3 van mijn vrouw gekregen die hem weer bij een telefoon had. Zat uncharted 2 bij, en we hebben Little Big Planet nog los gekocht. Naast de blu-rays en dvd's die ik er op kijk zal hij toch al wel 3 uur aan gestaan hebben sinds november. Ik vind het echt een onding qua updates. LBP zat ik bijna een uur op te wachten voor ik eens kon gaan spelen.
Ik was binnen 5 min klaar met updaten, ligt denk ik meer aan je internet connectie dan aan de ps3 zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Ik was binnen 5 min klaar met updaten, ligt denk ik meer aan je internet connectie dan aan de ps3 zelf :)
Nou nee hoor, zelfs een PAIN update (326 MB) kan een eeuwigheid duren, en ja, ook op een 50/5 verbinding.
Wordt volgens mij ook gecapt, ik heb het zelden boven de 9 Mbit uit zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 15:23:
[...]
Dat zou maar zo kunnen, maar voor mij in elk geval een reden waarom ik hem niet vaak gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

USB Memory Support for the Xbox 360 coming April 6th

On April 6th, we will be releasing a system update over Xbox LIVE for your Xbox 360 that will allow USB flash drives to be used for storing profiles, game saves, demos and more. I’ve been testing this feature out for a few weeks, and I have to say it’s really great. Once you take the system update on April 6th, you’ll be able to connect your USB flash drives to your console and head over to the memory section to configure your new storage device. Once you do that, the system will conduct a one time performance and integrity check to confirm the drive is working properly. You will then be able to configure how much storage to use on the device, up to 16 GB. The remaining space on the flash drive will be accessible by your PC or Mac. USB Hard drives may work, but like flash memory, you’ll only be able to use up to 16GB of space. Since performance on flash based USB storage is usually better, I highly recommend using flash based instead of spinning media like a hard drive…it’s just going to give you a MUCH better experience.

We’ve also enhanced the memory management functions, so you’ll be able to have better control on what you want to copy or move between storage devices.

A couple of points:
* You can have 2 devices connected to the console at a time, enabling up to 32GB of simultaneous storage.
* The system won’t just configure the device once it is connected to the console. You’ll need to head to the memory area in system settings, select your USB Device, and choose from Configure Now (Format and Configure the Full Device), or Customize (you can choose how much memory you want configured for Xbox360 from the free space on the device.)

While any flash drive can be used, we are partnering with SanDisk to release an Xbox 360 branded USB flash drive in May that comes pre-configured out of the box and ready to go. I’ll provide links to those drives once they’re available. Until then, starting April 6th (when we release the system update) you can pop any flash drive over 1GB into your Xbox 360 and configure it as storage.

Bron: Major Nelson

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
Echt de update waarop ik heb zitten wachten.. met 1 grote maar...
1 van de 2 Xboxjes die ik heb is gebanned O-) maar er staat 1 savegame op die ik graag over wil zetten naar de nieuwe (mass effect 2). Nu is dat met deze update echt makkelijk te doen.
Maar, hoe kan ik die oude xbox updaten als ik dat kreng niet meer online krijg?

Verder @ hierboven.
Update op de PS3 zijn bij mij ook zwaar irritant vergeleken met de 360.
Enige wat de ps3 doet is media centre spelen. Oh en sinds gister GoW3 spelen.
Verder doe ik alles op de 360. Vind de controller lekker in de hand liggen (dat en 1 van de 2 360's is van geslacht verandert O-) )

[ Voor 31% gewijzigd door LordMithril op 26-03-2010 16:15 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

LordMithril schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 16:13:
Echt de update waarop ik heb zitten wachten.. met 1 grote maar...
1 van de 2 Xboxjes die ik heb is gebanned O-) maar er staat 1 savegame op die ik graag over wil zetten naar de nieuwe (mass effect 2). Nu is dat met deze update echt makkelijk te doen.
Maar, hoe kan ik die oude xbox updaten als ik dat kreng niet meer online krijg?
Normaal zijn Xbox system-updates ook via de site van Microsoft te downloaden, waarna je ze op een cdtje kunt branden en die in de Xbox stopt --> Updaten --> Klaar :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.