Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-08 21:27
Haha gister blur is uitgeprobeerd , heb helemaal krom gelegen van het lachen af en toe , YES ben 1ste , boem pats knal , huh sta ineens 15de. Af en toe een grote oorlog maar wel heel erg leuk :D Zo'n race is totaal niet voorspelbaar, het hoogste wat ik geindigd ben is 2de (waren maar 5 rijders). Volgens mij moet je juist een beetje zorgen dat je in het begin een beetje achter de kude aanrijd en in de laatste (2) rondes jezelf naar voren werkt. Ga dit spel zeker wel kopen denk ik :D

Verder heb ik gisteravond ook maar meteen Final Fantasy 13 besteld , lijkt me toch wel een spel dat ik graag zou willen spelen. Scheelde me toch 10 euro of ik hem bestel of in de winkel koop, scheeld toch wel een hoop eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Hoe laat zijn xbox live updates meestal? Dan weet ik wanneer ik perfect dark kan verwachten :D

Edit: Hij staat er op! /me download _O_

[ Voor 20% gewijzigd door Collaborator op 17-03-2010 11:59 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Voor hoeveel heb je m dan besteld en waar? Altijd handig om te weten.

Ik heb gister bij MM Rotterdam FF XIII voor 44 gehaald. Prima prijs volgens mij en alleen in het buitenland voor een paar eurotjes goedkoper te krijgen..... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Oh ik heb hem inderdaad ook voor 44 euro inderdaad , maar bij veel winkels ligt hij voor 55 in de schappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jobbie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:58:
Dit is de goedkoopste die ik was tegengekomen @ € 34,95 (~35 euro, lage Pond :)) iig:

http://www.zavvi.com/game...antasy-xiii/10048634.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
De links naar xbox wiki lopen niet meer, die in de startpost.

Wilde opzoeken waarom ik wel game geluid heb via HDMI, maar geen dvd-film geluid. Mijn TV schakelt dan wel over naar 50Hz of zoiets en games gaan op 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:31
Is Fable , die nu deal of the week is, een goede investering? :P Heb nog nooit een Fable game gespeeld en 800 punten valt nog mee..

Marstek Venus E 5kw - HW P1 - Fronius Primo 5.0-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumper2110 schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:31:
Is Fable , die nu deal of the week is, een goede investering? :P Heb nog nooit een Fable game gespeeld en 800 punten valt nog mee..
Fable 2 heeft de diepgang van een teletubby. Vermakelijk maar zo verschrikkelijk casual. Als je daar van houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
Ja het gaat hier om Fable 1, dus das dan nog erger als ik jou moet geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:29
Kan iemand mij vertellen waar ik de optie vind om het automatisch vernieuwen van Xbox Live uit te zetten?

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Millert schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:51:
Kan iemand mij vertellen waar ik de optie vind om het automatisch vernieuwen van Xbox Live uit te zetten?
Meen me te herinneren dat je daarvoor moest bellen met hun helpdesk.
Wellicht is dat tegenwoordig veranderd, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens tegen ben gekomen.
Blijft scheef natuurlijk: invoeren van je gegeven en betalingen is geen probleem, maar als je er vanaf wilt moet je allerlei verificaties opgeven en moeite doen om het gedaan te krijgen. Oh well :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ken. schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 12:32:
[...]

Dit is de goedkoopste die ik was tegengekomen @ € 34,95 (~35 euro, lage Pond :)) iig:

http://www.zavvi.com/game...antasy-xiii/10048634.html
Het spel kost daar £34.85 en geen € 34,95

£34.85 is nog altijd ongeveer € 38.85 (als je de meest gunstige wisselkoers gebruikt), maar reken er maar op dat je creditcard maatschappij een veel ongunstigere koers hanteert en je rond de 40 euro betaalt.

Als je op Zavvi zelf de valuta omzet wordt er €40.45 berekend overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Jobbie schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 11:58:

Ik heb gister bij MM Rotterdam FF XIII voor 44 gehaald. Prima prijs volgens mij en alleen in het buitenland voor een paar eurotjes goedkoper te krijgen..... :Y
In Eindhoven krijg je er voor die prijs ook nog eens een faceplate bij, zolang ze er nog zijn natuurlijk. :)

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Ken. schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:58:
[...]

Wellicht is dat tegenwoordig veranderd, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ergens tegen ben gekomen.
Blijft scheef natuurlijk: invoeren van je gegeven en betalingen is geen probleem, maar als je er vanaf wilt moet je allerlei verificaties opgeven en moeite doen om het gedaan te krijgen. Oh well :P
Lekker is dat :? , wilde voor een maandje Live Gold proberen en heb gekozen dit te betalen met de creditcard. En dan moet je bellen om het op te zeggen, dat je niet gewoon aan kan vinken dat je niet wilt dat hij het automatisch vernieuwd ;(. Klantvriendelijk is anders.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 12:58

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
Maar dat is in feite gewoon een media server op de pc , niet op de Xbox zelf toch ?

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ken. schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 13:58:
[...]

En vervolgens zit je echt 15 minuten aan de lijn uit te leggen waarom. Vond het schandalig van MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:42
Ik heb gisteren een Xbox 360 Elite besteld via Komplett.nl. Bij het besteloverzicht stond ineens een Power Connector UK naar EU. Ik had dus al een vermoeden en dat is net bevestigd door de klantenservice van Komplett, het betreft een in Engeland ingekochte West-Europese versie.

Mijn eerste gevoel is hier niet zo goed over maar wil de vraag toch even voorleggen: heeft dit gevolgen voor garanties, spellen ed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:53

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Masterkev schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:46:
Ik heb gisteren een Xbox 360 Elite besteld via Komplett.nl. Bij het besteloverzicht stond ineens een Power Connector UK naar EU. Ik had dus al een vermoeden en dat is net bevestigd door de klantenservice van Komplett, het betreft een in Engeland ingekochte West-Europese versie.

Mijn eerste gevoel is hier niet zo goed over maar wil de vraag toch even voorleggen: heeft dit gevolgen voor garanties, spellen ed?
Garantie heb je uiteraard met de leverancier te maken, ongeacht wat je koopt. Spellen maakt ook niet uit aangezien UK gewoon PAL is. Anders zouden al die games die iedereen in de UK bestelt ook niet werken...

[ Voor 5% gewijzigd door Bart ® op 17-03-2010 14:57 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:42
Bart ® schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:57:
[...]

Garantie heb je uiteraard met de leverancier te maken, ongeacht wat je koopt. Spellen maakt ook niet uit aangezien UK gewoon PAL is. Anders zouden al die games die iedereen in de UK bestelt ook niet werken...
Mwah het ging me er eigenlijk mee over of ik hem gewoon in Nederland kan registreren en of MS niet moeilijk gaat doen als ik hem bijvoorbeeld met een RROD aanbiedt ter reparatie.

Hmmmm toch maar gecanceld bij Komplett omdat mijn oog op een mooie aanbieding van FRS viel. Xbox 360 Elite + 2e controller + Lego Batman, Pure, Halo 3 en Forza Motersport voor maar €279,00!

Ik is blij! :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Masterkev op 17-03-2010 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Schweino schreef op dinsdag 16 maart 2010 @ 21:18:
[...]

Niek kopen, is een nepperd (zit een veel kleinere HDD in die geflashed is om 250GB te lijken). Zie http://www.dealextreme.co...rum.30815~threadid.542979

Ik heb een soortgelijke (ook 250GB) via Ebay gekocht en die werkt wel prima.
Ik neem btw aan dat MS je niet van Live gooit als je een andere HD eraan hangt?

Dan een linkje graag?

[ Voor 11% gewijzigd door Mert op 17-03-2010 15:23 ]

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Schweino schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:01:
[...]

Het spel kost daar £34.85 en geen € 34,95

£34.85 is nog altijd ongeveer € 38.85 (als je de meest gunstige wisselkoers gebruikt), maar reken er maar op dat je creditcard maatschappij een veel ongunstigere koers hanteert en je rond de 40 euro betaalt.

Als je op Zavvi zelf de valuta omzet wordt er €40.45 berekend overigens.
GWK Koersconverter zegt in ieder geval: 35 Pond = 35,48 Euro.
Van de week nog iets via Paypal gekocht op eBay en dat kwam aardig overeen (was zelf goedkoper uit.)
Exorcist schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:44:
[...]

En vervolgens zit je echt 15 minuten aan de lijn uit te leggen waarom. Vond het schandalig van MS.
Ook dat inderdaad. Ik had ook nog dat ik eerst minimaal tien minuten in de wacht hing voor ik überhaupt iemand te spreken kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Ik wil eens een spel kopen dat ik samen met m'n vriendin kan spelen. Iemand een tip? Geen rockband, guitarhero o.i.d., maar een 'gewoon' spel.

Ga vanavond sowieso AC2 voor mezelf bestellen :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:00
Exorcist schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 14:44:
[...]

Inloggen op xbox.com -> marketplace -> my account -> manage payment options -> delete
"Add, remove and update your payment options."

Krom dat het niet op de xbox zelf kan, maar zo kan het dus ook zonder de helpdesk te moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

bongholio schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:20:
[...]

Inloggen op xbox.com -> marketplace -> my account -> manage payment options -> delete
"Add, remove and update your payment options."

Krom dat het niet op de xbox zelf kan, maar zo kan het dus ook zonder de helpdesk te moeten bellen.
Maar, dit is volgens mij pas sedert een paar maanden? Begin verleden jaar kon dit toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
Ik krijg wanneer ik de CC probeer te verwijderen de volgende melding:
Deze betalingsoptie kan momenteel niet worden verwijderd. Ga naar de pagina Informatie over de betalingsmethode om de services te bekijken die bij deze betalingsoptie horen.

En daar wordt ik ook niet veel wijzer van, wordt toch bellen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Jawel kan al minstens een jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R_W
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

R_W

Millert schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 19:51:
Ik krijg wanneer ik de CC probeer te verwijderen de volgende melding:
Deze betalingsoptie kan momenteel niet worden verwijderd. Ga naar de pagina Informatie over de betalingsmethode om de services te bekijken die bij deze betalingsoptie horen.

En daar wordt ik ook niet veel wijzer van, wordt toch bellen ben ik bang.
Dit is precies het probleem wat ik ook heb. Achterlijke praktijken zijn dit, het wordt automatisch op "Automatisch verlengen" gezet en het is met geen mogelijkheid af te zetten... Pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Ken. schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:05:
[...]

GWK Koersconverter zegt in ieder geval: 35 Pond = 35,48 Euro.
Van de week nog iets via Paypal gekocht op eBay en dat kwam aardig overeen (was zelf goedkoper uit.)
Als je ponden wil inwisselen ja, dan krijg je inderdaad maar 35,48 euro voor 35 pond. Als je wil kopen is het een heel ander verhaal, zie http://www.travelex.com/n....asp?content=erh&lang=NLD

Als je zegt dat je via PayPal goedkoper uit was heb je niet goed gekeken, de pond staat al maanden boven de 1,10 euro (en was tot anderhalf jaar geleden zelfs ongeveer 1,50 euro waard)

Maar, ik weet het goed gemaakt, ik maak 1000 euro aan je over en jij betaalt mij daar 950 pond voor. Dan mats ik je ook nog eens volgens je eigen berekening :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt inderdaad wel ja. Heb net nog even gekeken, en die aankoop via PayPal was in US dollars. My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
Waarschijnlijk komt er aan het eind van het jaar een xbox 360 slim uit. Er zijn foto's van een slim xbox moederbord opgedoken.

http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=22951

Op xboxscene.com worden in het forum de connectoren besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Weet iemand trouwens al iets over een nieuw stuurtje voor de 360? Daar heb ik ook geruchten over gelezen, kan alleen de link even niet vinden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dapyroo schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 09:25:
Waarschijnlijk komt er aan het eind van het jaar een xbox 360 slim uit. Er zijn foto's van een slim xbox moederbord opgedoken.

http://gaming.hexus.net/content/item.php?item=22951

Op xboxscene.com worden in het forum de connectoren besproken.
Die zal wel tegelijkertijd met Natal verschijnen. Kunnen ze mooi een setprijs maken met een 360 slim en Natal.

Zelf zie ik de meerwaarde overigens niet zo in van een Slim. Het is nu ook niet zo dat hij ernstig in de weg staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
PWM schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 10:13:
[...]

Die zal wel tegelijkertijd met Natal verschijnen. Kunnen ze mooi een setprijs maken met een 360 slim en Natal.

Zelf zie ik de meerwaarde overigens niet zo in van een Slim. Het is nu ook niet zo dat hij ernstig in de weg staat :)
Kleiner productieprocede, dus goedkoper voor MS. Daarnaast zijn er altijd mensen die hun console inruilen voor een nieuw design. Kijk maar naar de mensen die hun PS3 Fat inruilden voor een PS3 Slim.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik heb een aantal weken een Arcade gekocht en (zoals misschien te verwachten) zit ik nu al te kijken voor een HD. Ik vind ze nieuw redelijk aan de prijs dus ik was eens wat te kijken of er 2de hands wat te koop is. Er staan aardig wat 2de hands exemplaren te koop op marktplaats maar ik vroeg me af of er een risico is dat mijn xbox gebanned kan worden wanneer er eventueel illegale troep op zo'n schijf staat. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10

Vrijdag

De Zwarte

Als er een veel grotere hd in zit en de voeding wordt intern, dan zou ik het wel interessant vinden. "Als" dan hè, anders laat ik het gewoon bij mijn Pro :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wippien
birdofpray schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:
Ik heb een aantal weken een Arcade gekocht en (zoals misschien te verwachten) zit ik nu al te kijken voor een HD. Ik vind ze nieuw redelijk aan de prijs dus ik was eens wat te kijken of er 2de hands wat te koop is. Er staan aardig wat 2de hands exemplaren te koop op marktplaats maar ik vroeg me af of er een risico is dat mijn xbox gebanned kan worden wanneer er eventueel illegale troep op zo'n schijf staat. Enig idee?
Nee dat lijkt me niet omdat te kunnen lezen moot je xbox ook omgebouwd zijn, dus dat mag geen problemen leveren. Je moet ervoor zorgen dat je met eigen gamertag inlogt en niet met bestaande erop.

Enjoy the joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
birdofpray schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:
Je kan de harde schijf ook wissen. en dan alles er nieuw opzetten.

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Zijn er al mensen die de demo van Splinter Cell: Conviction geprobeerd hebben: http://marketplace.xbox.c...elson&partner=majornelson ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
De tijd van dure harddisks is waarschijnlijk voorbij vanaf de spring update _/-\o_ .
Our best friends at Joystiq have managed to obtain documents (corroborated with multiple sources) showing that the folks in Redmond are mulling over an option to enable USB mass storage support for its game machine. To elaborate, that means downloaded Xbox Live and Arcade games, DLC, other associated game files, and even installed disc-based games can be saved to an external HDD of your choosing. The documents further elaborate that the storage device itself must be 1GB or more; a system partition of 512MB is required, and by default beyond that the consumer partition (i.e. your games and the like) will occupy the remainder of the drive or 16GB, whichever is smaller -- and unfortunately, that's as much as you're gonna get.
Bron

Vraag me wel af of dit performance winst gaat opleveren als je een spel installeerd naar de USB-device. USB vs DVD zal waarschijnlijk niet veel uitmaken in MB/s throughput.

[ Voor 8% gewijzigd door Cubic X op 18-03-2010 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:00

Sorbo

Uw hulp in huis!

Cubic X schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:43:
De tijd van dure harddisks is waarschijnlijk voorbij vanaf de spring update _/-\o_ .

[...]

Bron

Vraag me wel af of dit performance winst gaat opleveren als je een spel installeerd naar de USB-device. USB vs DVD zal waarschijnlijk niet veel uitmaken in MB/s throughput.
Dat zou briljant zijn :D Ik heb dankzij de kosten geen grote hdd gehaald (heb een 360 pro zonder hdd overgenomen van iemand, zelf een 20gb bij gekocht), maar nu ik GHWT geinstalleerd heb zit mn drive zo goed als vol. Dit zou echt een uitkomst bieden voor alle ándere gitaargames :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 14:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Kheldar schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:22:
Zijn er al mensen die de demo van Splinter Cell: Conviction geprobeerd hebben: http://marketplace.xbox.c...elson&partner=majornelson ?
Vanmiddag even gespeeld ja. Speelt lekker weg en vooral de eerste scene is heel vet gedaan.
Ze hebben er nu ook een coversysteem in (vziw voor het eerst) en dat werkt ook prima, je kan ook makkelijk naar een volgend coverpunt toe.
En als je iemand van dichtbij met je handen omlegt krijg je de mogelijkheid om 3 tegenstanders te selecteren en die met 1 druk op de knop om te leggen. Ziet er aan de ene kant spectaculair uit, maar haalt ook wel een stukje uitdaging weg.

Bent niet teleurgesteld en het voelt toch wel weer redelijk vertrouwd (sneaken, gadgets, klimmen, etc.) dus ga hem volgende maand wel halen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Cubic X schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:43:
[...]
Bron

Volgens mij is throughput ook niet het grootste probleem, vooral de zoektijden van een optische drive zijn een stuk beroerder dan die van harde schijven.

Die max van 16GB lijkt me veel onbenulliger, daar passen net twee games in :?
RedFox schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 19:52:
[...]

Vanmiddag even gespeeld ja. Speelt lekker weg en vooral de eerste scene is heel vet gedaan.
Ze hebben er nu ook een coversysteem in (vziw voor het eerst) en dat werkt ook prima, je kan ook makkelijk naar een volgend coverpunt toe.
En als je iemand van dichtbij met je handen omlegt krijg je de mogelijkheid om 3 tegenstanders te selecteren en die met 1 druk op de knop om te leggen. Ziet er aan de ene kant spectaculair uit, maar haalt ook wel een stukje uitdaging weg.

Bent niet teleurgesteld en het voelt toch wel weer redelijk vertrouwd (sneaken, gadgets, klimmen, etc.) dus ga hem volgende maand wel halen.
Ok, dus de moeite waard om even te proberen (zal nog even moeten wachten, heb op dit moment geen gold).

[ Voor 37% gewijzigd door Kheldar op 18-03-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik vind hem een beetje ingewikkeld en best erg moeilijk. Wel een hele hele coole manier van objectives weergeven!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:30
16gb is idd niks. Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt. Verder vind ik het goed nieuws. Kan je gewoon games die je minder vaak speelt op een externe schijf zetten.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumper2110
Ik vind de demo ook vet, al ga ik de game uiteindelijk sowieso wel op de pc spelen, net zoals ik met al de vorige delen al gedaan heb.. Vind ik toch fijner spelen :) De demo verschijnt echter niet op pc, dus een geluk dat ik ook een Xbox heb ;)

Ik moet wel zeggen dat het erg erg fraai uitziet, het is idd wel zo dat de uitdaging een stukje minder is doordat je targets kan selecteren, maar eer het zover is moet je wel een vijand met de hand hebben uitgeschakeld en dat is toch ook wel spectaculair:P De eerste scene is idd erg cool, dit is gwn zo'n game die ik MOET hebben !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sagat schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:23:
16gb is idd niks. Ik kan me niet voorstellen dat dit klopt. Verder vind ik het goed nieuws. Kan je gewoon games die je minder vaak speelt op een externe schijf zetten.
Ik denk dat ze hun eigen HD's niet uit de markt willen prijzen.

Verder zou dit een prima voorzetje kunnen zijn voor als de 360-slim er aan komt, daar passen de standaard HD's niet op. Dus nu functie introduceren met limiet van 16GB, dan als de slim er is limiet er af halen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
gulie schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:
[...]

Je kan de harde schijf ook wissen. en dan alles er nieuw opzetten.
Ok, dus voor de zekerheid even LAN eruit en eerst formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Zo , gisteravond final fantasy 13 binnen gekregen. Meteen me Xbox losgekoppeld en beneden aangesloten (staat een mooi groot full hd scherm). Ik stond helemaal perplex hoe mooi dat wel niet was. Vervolgens om later me xbox weer op me eigen tv aan te sluiten, leek wel of het beeld 10x zo slecht was op mijn HD ready TV >.<. De graphics waren echt heeel erg duidelijk een stuk minder. Dus toch maar kijken voor een nieuwe TV aangezien er rechtsboven in het scherm ook nog eens een groot zwart iets begint te groeien >.<. TV is wel een LCD tv maar alweer 8/9 jaar oud dus ik denk als ik een nieuwe koop het beeld zowiezo mooier zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:48
Ik moet zeggen dat Perfect Dark mij tegen valt, je kan duidelijk merken dat het spel alweer een tijdje ouder is :(. Jammer want het leek heel leuk om met zijn vieren multiplayer te spelen maar de gameplay is wel heel erg achterhaald. Jammer maar voor 800 MS Points hoop ik wel nog een leuke single player ervaring er uit te kunnen halen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

birdofpray schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 08:25:
[...]

Ok, dus voor de zekerheid even LAN eruit en eerst formatteren?
Zou ik wel doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik weet niet of het al eens gemeld is of niet, maar ik werd gisteren gewezen op het feit dat je via Games for Windows gratis het puzzel-spelletje Tinker kunt downloaden op je pc. Hier zitten 200 achievement-points in die ook meetellen bij je Xbox-score...

http://www.microsoft.com/games/en-us/Games/Pages/tinker.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

EcoR schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:25:
Ik weet niet of het al eens gemeld is of niet, maar ik werd gisteren gewezen op het feit dat je via Games for Windows gratis het puzzel-spelletje Tinker kunt downloaden op je pc. Hier zitten 200 achievement-points in die ook meetellen bij je Xbox-score...

Hee dat is leuk :) Ben nu bezig met dat spelletje, damn, is weer typisch verslavend :(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EcoR schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 09:25:

Hmm? Windows spellen die op je Xbox account als gamerscore wordt meegerekend? Wist niet dat dat kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Exorcist schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:35:
[...]

Hmm? Windows spellen die op je Xbox account als gamerscore wordt meegerekend? Wist niet dat dat kon :)
Hele zwik trouwens:
http://www.xbox360achievements.org/games/PC/

Zo kan je Fallout, Gears en nog een hoop andere spellen dubbel scoren :) Ik ben nu bezig op de pc met Fallout 3, Warhammer 40k, Gears en nu dus ook Tinker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:35:
[...]

Het is een Gamertag en een Gamerscore ;) Niet een Xbox tag :P Je betaald ook met Microsoft points, niet met Xbox points.

Jouw gamertag is zowel geldig op de Xbox als op Games voor Windows :)

EDIT:

Toch wat inconsistent:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HBs5iC9QPZuPA2Mz7CWEbDnu/thumb.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 19-03-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:57:
[...]

Het is een Gamertag en een Gamerscore ;) Niet een Xbox tag :P

Jouw gamertag is zowel geldig op de Xbox als op Games voor Windows :)
Weer wat geleerd :), vanavond maar 's proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 10:59:
[...]

Weer wat geleerd :), vanavond maar 's proberen :)
Dat is ook later gekomen hoor :) Het was inderdaad een Xbox profiel, maar Microsoft is er na de launch van de 360 eens over na gaan denken, en heeft besloten er 1 platform van te maken. En ik moet zeggen nu ik het installeer: Ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Dat had ik eerst ook, het duurt even voordat het ene systeem het andere heeft geupdate. Gisteravond nog een achievement voor Tinker behaald en vervolgens kreeg ik pas vanochtend de punten op alle scorecards erbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik heb na een oproep in dit topic of er iemand een Xbox 360 migration kit had van GoT'er NeSs zo'n ding opgestuurd gekregen. Via ombouwwinkel.nl voor 65,- een 120GB originele schijf gekocht en mijn ouwe 20GB schijf via marktplaats voor 20,- weer verpatst. Kortom voor 40,- heb ik nu weer plenty space voor demo's en games op mijn ouwe 360... :)

Mocht je de migration kit willen overnemen (tegen alleen de verzendkosten), stuur me dan een PM.

(Wordt het een soort doorgeefactie van dat ding via dit topic :) )

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Net nieuwe TV binnen dus eindelijk geen component meer maar HDMI (had maar 1 HDMI op oude TV en die was al in use). Blijkt dat Xbox dat niet pikt, HDMI beeld en via de component kabel optisch geluid :(
Gelukkig kan via mijn TV naar receiver optisch en het surround geluid lijkt nog steeds te kloppen doordat de TV het goed doorstuurt naar receiver. Meer mensen met deze MC-Guyver oplossing?

Overigens moet ik zeggen dat ik net zag dat HDMI beduidend mooier is dan 1080P component, wellicht ligt het aan de namaak kabel maar toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg sinds gisteren regelmatig de volgende freeze op mijn 360 (zie screenshot), waarbij de kleur van de 'blokjes' veranderd maar het probleem hetzelfde blijft. Geen RROD tot nog toe, maar wel de freeze waarna ik alleen maar de 360 uit kan zetten. Komt ook een raar geluid uit de speakers bij de crash. Iemand bekend met dit probleem, is dit HDD gerelateerd of een voorbode van de RROD?
Afbeeldingslocatie: http://xs.to/image-4115_4BA39E24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Het lijkt in ieder geval erop dat de CPU/GPU te warm wordt, dus zou best kunnen dat je binnenkort tegen een RROD aankijkt. Misschien de fans een beetje schoonmaken?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 00:07
Dat er vreemde strepen op me beeld kwamen heb ik ook gehad, was fable 2 aan spelen en kreeg allemaal blauwe strepen. Vrij snel daarna een RROD gehad. Is meestal een voorteken dat ie het niet lang meer volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Ik zou maar vast met MS bellen, dit is gewoon de videokaart die het niet meer doet.
Of in ieder geval grote problemen heeft.

Maar nu over naar mijn vraag:

Ik hoorde dat er een download was die je met een dvd naar de xbox360 kan zetten en dat hij dan mkv's kon afspelen, Zonder omzetting vanaf je stream pc dus. Klopt dit?

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de reacties jongens, MS maar eens bellen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
painkill schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:05:

Ik hoorde dat er een download was die je met een dvd naar de xbox360 kan zetten en dat hij dan mkv's kon afspelen, Zonder omzetting vanaf je stream pc dus. Klopt dit?
Nog nooit van zoiets gehoord, van wie/waar heb je dit gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:00:
Krijg sinds gisteren regelmatig de volgende freeze op mijn 360 (zie screenshot), waarbij de kleur van de 'blokjes' veranderd maar het probleem hetzelfde blijft. Geen RROD tot nog toe, maar wel de freeze waarna ik alleen maar de 360 uit kan zetten. Komt ook een raar geluid uit de speakers bij de crash. Iemand bekend met dit probleem, is dit HDD gerelateerd of een voorbode van de RROD?
[afbeelding]
Geen RROD, maar dit is de E74 error. Hoe ik dat weet? Ik heb hetzelfde gehad. Microsoft geeft ook hierop extra garantie. Gewoon even bellen met de klantenservice en je hebt binnen 2 weken je Xbox gerepareerd (of een nieuwe) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

painkill schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 17:05:
Ik zou maar vast met MS bellen, dit is gewoon de videokaart die het niet meer doet.
Of in ieder geval grote problemen heeft.

Er is wel een media update, maar volgens mij was die alleen voor divx/xvid, niet voor MKV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Volgens mij kan je 360 alles afspelen, zolang op je PC maar de drivers geïnstalleerd zijn.

Ik zit ook met een klein porbleempje: Ik kan mensen via XBL wel horen, maar zij mij niet. Ook niet via private chat oid. Als ik geluid van mezelf opneem, dan werkt m'n mic prima. (standaard mic) Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:30
Even de netwerk/live test doen. Zeer wsl heb je NAT strict of moderate. Dit is op te lossen door de juiste poorten open te zetten. Google op portforwarding dan vindt je een site waar je je router kan invoeren daarna krijg je een stappenplan voor wat je moet doen. Suc6!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke mensen ik kom er niet uit, ook niet na dik te hebben gegoogled.

Ik heb geen geluid bij dvd-films die ik met mijn 360 afspeel, maar wel bij games.

Ik heb een LCD-TV met DHMI in.

Mijn 360 is daar op aangesloten

Als ik game, dan schiet hij zelf in een stand van (en dat krijg ik op het scherm te zien) ; 1280 x 720 60p
Ik denk dat die 60 op Hz slaat.
Maar als ik een DVD in mijn 360 frots, dan schiet hij in 1280x720 50p. Maar dan heb ik geen geluid meer uit mijn TV. Ik snap er geen donder van. Als ik op problemenoplossing op mijn 360 druk staat er dat ik voor digitale audio uit een hdmi nodig heb en die heb ik.

rara

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 20-03-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Ik heb die Tinker gedownload nu, maar nu zegt ie dat ie 100% klaar is, terwijl is nog 20 KB mis, en hij gaat niet verder... Heb er al een uur of 4 op gewacht. Heeft iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

iDaniel schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:22:
Ik heb die Tinker gedownload nu, maar nu zegt ie dat ie 100% klaar is, terwijl is nog 20 KB mis, en hij gaat niet verder... Heb er al een uur of 4 op gewacht. Heeft iemand misschien een oplossing?
Ik had gisteren soortgelijke problemen, die veroorzaakt werden doordat ik mijn Windows Firewall had disabled bij services. Had hem dus even enabled en toen lukte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Sagat schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 08:20:
Even de netwerk/live test doen. Zeer wsl heb je NAT strict of moderate. Dit is op te lossen door de juiste poorten open te zetten. Google op portforwarding dan vindt je een site waar je je router kan invoeren daarna krijg je een stappenplan voor wat je moet doen. Suc6!
Tenzij je een Zyxel modem hebt, zoals ik. Dan is dat met geen mogelijkheid op te lossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
maartend schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 08:31:
Oke mensen ik kom er niet uit, ook niet na dik te hebben gegoogled.

Ik heb een LCD-TV met DHMI in.

Mijn 360 is daar op aangesloten

Als ik game, dan schiet hij zelf in een stand van (en dat krijg ik op het scherm te zien) ; 1270 x 720 60
Ik denk dat die 60 op Hz slaat.
Maar als ik een DVD in mijn 360 frots, dan schiet hij in 1280x720 50. Maar dan heb ik geen geluid meer uit mijn TV. Ik snap er geen donder van. Als ik op problemenoplossing op mijn 360 druk staat er dat ik voor digitale audio uit een hdmi nodig heb en die heb ik.

rara
Dat jij er na een uur googlen niet uit komt vind ik niet gek. A) ik snap niks van je verhaal. B) wat is nu je precieze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Vrijdag schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:00:
[...]

Tenzij je een Zyxel modem hebt, zoals ik. Dan is dat met geen mogelijkheid op te lossen :P
Zyxel ondersteund gewoon upnp, alleen wil je xbox360 connectie maken op port 80. Standaard draait de http server van zyxel op 81. Door deze op poort 80 te zetten heb ik de connectie volledig open gekregen.
De instelling was bij mij te vinden onder : Advanced > Remote MGNT > WWW .

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
Exorcist schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 13:44:
[...]

Ik had gisteren soortgelijke problemen, die veroorzaakt werden doordat ik mijn Windows Firewall had disabled bij services. Had hem dus even enabled en toen lukte het wel.
Bedankt, het werkte, had hem ook maar als administrator uitgevoerd en toen deed ie het wel gewoon.

Tutorial helemaal uit met alle sterren :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Aghanim schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 14:03:
[...]

Dat jij er na een uur googlen niet uit komt vind ik niet gek. A) ik snap niks van je verhaal. B) wat is nu je precieze vraag?
Oops.
Idd.

Ik heb geen geluid als ik een DVD film afspeel met mijn 360 en wel als ik game.

Even aanpassen. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Het wordt nu wel verleidelijk om een cheap ass xbox360 arcade te scoren met de nieuwe USB ondersteuning update. Weten mensen waar je de goedkoopste 360 kunt krijgen? Mediamarkt is nogal ver maar de dixons site heeft een arcade voor 140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Omnyakom1 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:12:
Het wordt nu wel verleidelijk om een cheap ass xbox360 arcade te scoren met de nieuwe USB ondersteuning update. Weten mensen waar je de goedkoopste 360 kunt krijgen? Mediamarkt is nogal ver maar de dixons site heeft een arcade voor 140.
De USB support is er nog niet en het is ook nog helemaal niet zeker of deze er uberhaupt komt. Dus ik zou dan nog even wachten ;) .

Vandaag sinds lange tijd de Xbox 360 weer eens aangezet, wat is Just Cause 2 tof 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Eigenlijk heb ik ook niet zo een haast. Wil hem aanschaffen voor alleen Halo reach. destijds ook de xbox aangeschaft voor Halo ^^.

Het is idd nog niet zeker maar ik schat de kans groot dat die update er toch aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
Als je spellen vanaf zo'n USB Stick speelt he, is het dan niet veel langzamer dan vanaf de HDD? USB gaat maximaal toch zo'n 28 MB. Zo'n HDD is veel sneller dan dat. Komt de laadtijden niet ten goede lijkt me. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
iDaniel schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 17:25:
Als je spellen vanaf zo'n USB Stick speelt he, is het dan niet veel langzamer dan vanaf de HDD? USB gaat maximaal toch zo'n 28 MB. Zo'n HDD is veel sneller dan dat. Komt de laadtijden niet ten goede lijkt me. :/
USB is sowieso langzamer dan de HDD. Maar het is denk ik meer bedoeld voor demo's en films van Xbox Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
Maken games gebruik van de ruimte op de HDD dan behalve voor savegames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Omnyakom1 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 18:17:
Maken games gebruik van de ruimte op de HDD dan behalve voor savegames?
Je kan games op je HDD installeren zodat ze sneller laden etc.

@MrVegeta Ja dit is inderdaad zo :P Lekker in stilte gamen, zover dat kan natuurlijk

[ Voor 14% gewijzigd door GrandDestroyer op 20-03-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Grootste voordeel is natuurlijk dat je drive niet hoeft niet draaienl.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag battlefield gekocht en wat een verademing is dit spel ten opzichte van CoD (bedankt voor de tip Willy!). Ik vind het geluid in het spel echt fantastisch, echos van je sniperrifle als je in een gebouw staat, overvliegende heli's, etc. Goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 11:15:
Vrijdag battlefield gekocht en wat een verademing is dit spel ten opzichte van CoD (bedankt voor de tip Willy!). Ik vind het geluid in het spel echt fantastisch, echos van je sniperrifle als je in een gebouw staat, overvliegende heli's, etc. Goed spel!
Als ik bad company 1 vergelijk met MW 1 en weet hoe goed MW 2 is dan kan ik het me haast niet voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aghanim schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:26:
[...]

Als ik bad company 1 vergelijk met MW 1 en weet hoe goed MW 2 is dan kan ik het me haast niet voorstellen?
BC1 was idd iets minder dan MW1, maar BC2 is toch wel een stuk beter/leuker dan MW2. En dat is dan nieteens omdat BC2 zoveel beter geworden is, maar dat MW2 zoveel slechter geworden is :p

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Ik probeer nu om windows media center werkend te krijgen via de xbox360. Maar als ik het opstart is het enorm traag en reageert het bijna niet op mijn controller. Via google vind ik wel mensen met soortgelijke problemen, maar nooit een oplossing erbij. Ik heb eindelijk een nuttig doel (http://www.ardani.nl/) ervoor gevonden, dus zou graag zien dat het werkt.

Heeft iemand enig idee of ook soortgelijke ervaringen?

edit: Ik had ergens gevonden dat ik mijn router moest instellen op filter multicast. Na dat gedaan te hebben blijft het probleem echter precies hetzelfde. Ik begrijp het niet goed. Met windows vista had ik hiermee nooit problemen.

Ik heb overigens als router een linksys wrt160n

[ Voor 24% gewijzigd door DarkShadow op 21-03-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Assasins Creed 2 bij Zavvi voor +/- € 27,-.

Ik heb hem net een paar dagen geleden besteld voor € 40.- bij Zavvi :( Doe er je voordeel mee...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
BM schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:36:
[...]

BC1 was idd iets minder dan MW1, maar BC2 is toch wel een stuk beter/leuker dan MW2. En dat is dan nieteens omdat BC2 zoveel beter geworden is, maar dat MW2 zoveel slechter geworden is :p
Ik ben na BC1 afgehaakt dus misschien toch het proberen waard dan :) MW2 vind ik niet echt slechter dan 1, het is niet heel veel vernieuwend maar speelt toch weer lekker weg. Wat vind je er minder aan dan? Speel trouwens alleen offline/multiplayer met vrienden split screen dus online kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
Het is weer megamonday bij zavvi en ik kon me dit keer niet meer inhouden..

AC1, Bioshock1, Batman: Arkham Asylum en Bayonetta besteld... :D AC1 besteld omdat mijn oude versie beschadigt is, bioshock 1 omdat ik ooit de steel edition verkocht had :S Maar ik ben de laatste tijd bezig met een collectie op te bouwen dus wou ze graag weer hebben :P

En volgende maand dan ook nog is splinter cell en ik wil eigenlijk ook nog FF13 kopen! Wil meer tijd :P

Binnenkort is opzoek naar een goedkope 120GB HDD, want ik vind het toch wel fijn om al me games te installeren die ik op dat moment wil spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door GrandDestroyer op 21-03-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Batman AA is bij mij ook binnen, net zoals BF:BC2. Wat een heerlijke spellen, ik speel BF bijna niet, Batman is echt een pareltje!

@hierboven

Je kan beter een 250GB aanschaffen :P, die van mij raakt nu ook vol (120GB), ik install wel altijd een spel voordat ik speel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Aghanim schreef op zondag 21 maart 2010 @ 20:54:
[...]

Ik ben na BC1 afgehaakt dus misschien toch het proberen waard dan :) MW2 vind ik niet echt slechter dan 1, het is niet heel veel vernieuwend maar speelt toch weer lekker weg. Wat vind je er minder aan dan? Speel trouwens alleen offline/multiplayer met vrienden split screen dus online kan ik niet beoordelen.
Qua gameplay is MW2 niet minder dan MW1, sterker nog, de singleplayer was beter. Vind alleen de MP redelijk verneukt. Werd helemaal gek van die killstreaks. Als ze die er niet in gedaan hadden was het stukken leuker geweest.

Allemaal imho natuurlijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
BM schreef op maandag 22 maart 2010 @ 07:59:
[...]

Qua gameplay is MW2 niet minder dan MW1, sterker nog, de singleplayer was beter. Vind alleen de MP redelijk verneukt. Werd helemaal gek van die killstreaks. Als ze die er niet in gedaan hadden was het stukken leuker geweest.

Allemaal imho natuurlijk :)
Ik speel het niet vaak, vind het wel leuk maar heb er simpelweg de tijd niet voor. Ik weet wel dat mijn broertje (die teveel tijd heeft) er nu geen uitdaging meer in ziet, als je ratio eenmaal zo hoog is haal je alleen nog maar uber killstreaks en blijf je tegen noobs spelen. Hij gaat dus weer over op Halo, daar wordt je naar skill veel beter ingedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm de demo van SplinterCell Conviction viel zwaar tegen; kan ik gelukkig weer wat schrappen van mijn lijstje. Ik kan er absoluut niet aan zien dat ze er zolang aan hebben gewerkt, lijkt wel erg veel op de vorige splintercell qua graphics en gameplay.
BM schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:36:
[...]

Ik snap niet dat iemand een spel als BC2, en ook BC1, uberhaupt kan spelen? Ik heb de demo geprobeerd, en het echt een kans gegeven, maar wat een kansloos, chaotisch, onoverzichtelijk, onbestuurbaar spel is dat zeg, om over de graphics nog maar niet te spreken.

[ Voor 53% gewijzigd door Phusebox op 22-03-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Tsja, echt maar héél weinig spellen zijn van het kaliber voor meneer-die-niks-waardeert......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
monnick schreef op maandag 22 maart 2010 @ 09:23:
Tsja, echt maar héél weinig spellen zijn van het kaliber voor meneer-die-niks-waardeert......
Jaja gaan we weer; moet ik me weer verdedigen. Games die ik wel vermakelijk vind:

Modern Warfare 2 8/10
Toch 2 maanden intensief gespeeld. Minder dan CoD4; maar fun while it lasted.

Mass Effect 2 8/10
Deel 1 heeft me nooit lang vast kunnen houden maar deel 2 is stukken beter. Helaas te weinig tijd om echt verder te komen.

Dirt 2 9/10
Een van de meest verslavende racegames van de afgelopen paar jaar. Niet realistisch, maar who cares. FUN!

NFS:Shift 7/10
Niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen, maar een NFS die weer eens leuk was om te spelen. Geen enorme diepgang, maar na wat controltweaks een goede adrenaline rush. 7/10

Sonic All Stars Racing 7/10
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Nog niet veel gespeeld, maar tot dusver doet het wat het moet doen. Fun party racing.

Dompers van de afgelopen maanden:
Operation Flashpoint 2 5/10
Moet ik dit nog uitleggen?

Borderlands 2/10
Met een vriend gespeeld; en ik wilde er na 5 minuten al mee stoppen, maar aangezien het zijn spel was wilde hij verder. Na een uur ben ik maar naar huis gegaan, daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen. Grootste bagger ooit.

Forza 3 5/10
Het gevoel was eerst goed, maar na een tijdje werd het spel weer saai en te langdradig. Jammer, gemiste kans.

Left 4 Dead 2 4/10
Mist het gevoel van deel 1. Het voelt allemaal als een levelpack ipv een nieuwe game.

(Heb het alleen even over de full xbox360 spellen die ik gespeeld heb; geen demo's en niet allemaal in mijn bezit, maar minimaal 1-2 uur gespeeld.)

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 22-03-2010 09:47 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.