Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img691.imageshack.us/img691/7121/zkgsaboteurlogo.jpg
____________________________________________________________________________________________

he game's protagonist, (based on war hero William Grover-Williams), is an Irish man named Sean Devlin,a regular among the racing groups of Paris. Although the German Army's grip over the area is becoming tighter everyday, he ignores their presence, until one by one his friends are killed by the Nazis.

This finally breaks Sean's tolerance of the German presence, and he takes up arms against them to gain his revenge. In his quest he is assisted by the French Resistance and the British Intelligence.

The player will be able to explore Nazi-occupied Paris and some of the countryside. Color will be a key element in the gameplay, and players will experience an okami-esque style when entering certain parts of the city. In order to make that district colored ("happy") again, players must weaken the German forces occupying the area. In doing so, that district's citizens will regain their hope, characterized by the "Will to Fight" factor. In areas with low WtF, the area is dark, with color being various shades of grey (with the exception of several German flags, bright red and complete with swastika), whereas in areas with high WtF, the area is vibrant and with full color.

WtF also affects gameplay, as in areas with low WtF, the area is filled with German soldiers who patrol in most places of the map in large numbers.
It is up to the player to return color to areas of darkness.

In areas with high WtF, the Germans will not be completely evicted, but they will no longer be everywhere at once, and will primarily be centered around military bases, barracks, police stations, HQs, and other strategically important areas. In addition, the French people will play an active role in the struggle for areas with high WtF. For example, if Sean, the main character, gets in a fight with German patrols, allies like the French Resistance, Maquis, and even French passersby will intervene against the occupiers.

The primary missions will revolve around exacting revenge on high-ranking German officers and officials, and getting to the point to be able to exact vengeance. However, the presence of secondary optional missions has also been confirmed. The effects will include access to new weapons and raising the WtF for certain regions.

Players will be able to navigate the environment with a dynamic set of moves, allowing for the use of different tactics in order to complete their objectives. References

__________________________________________________________________________________________

Game pics

Afbeeldingslocatie: http://monstervine.com/wp-content/2009/04/the-saboteur-pandemic.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.crispygamer.com/screenshot/Title2833/the_saboteur_e3_03-640x.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/988/988849/the-saboteur-20090601021152829_640w.jpg
Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.gamespy.com/xbox360/image/article/988/988506/the-saboteur-20090601061801841_640w.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.totalvideogames.com/img/uploaded/www.totalvideogames.com_the_saboteur_06_67988__size_655_2000.jpg
_________________________________________________________________________________________

Gameplay Video's

http://www.youtube.com/watch?v=buj7dR5AdKY
http://www.youtube.com/watch?v=SvuB9CJr-HI

__________________________________________________________________________________________

Previews

http://xbox360.ign.com/articles/975/975210p1.html (xbox360)

http://www.ng-gamer.nl/content.php?id=3599

http://tweakers.net/reviews/1243/preview-the-saboteur.html

Systeemeisen PC

Minimale systeemeisen:

Windows XP SP3, Windows Vista SP1, Windows 7
Core 2 Dual Core 2.4GHz of AMD equivalent
2GB RAM of meer
Videokaart: Nvidia Geforce 7800 GTX of ATI Radeon HD 2600 Pro
7GB vrije harde schijfruimte

Aanbevolen configuratie:

Windows XP - SP3 of Windows Vista - SP1
2.8 GHz quad core
2GB RAM (Windows XP) of 3GB (Windows Vista / Windows7)
Videokaart: nVidia 8800 GT of ATI equivalent (512MB VRAM

the saboteur release date:8 december 2009

Handige links

http://www.pandemicstudios.com/thesaboteur/ de officiële website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zag nog nergens een topic over dit spel dus bij deze

ben wel benieuwd , en vooral na de setting en sfeer van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Me too... Qua timing echt niet goed, ik kom al om in de games die ik nog goed moet doorspelen, dus ik sla 'm ff over. Haal 'm later wel uit de budgetbak...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47

Kju

mutli... ;)

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:47

Kju

Ja idd qua timing niet goed. Heb uncharted 2 bijna uit, moet nog batman arkham asylum en daarna AC 2 nog.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
waarom eigenlijk multi? ik snap dat nooit ,het komt toch niet voor de ds, wii uit? teminste niet dat ik kon vinden , multi is na mijn mening op alle platformen ,merja

het is indd wel een drukke gametijd nu , ik vraag me ook af of deze niet stilletjes voorbij gaat aan de meeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:49:
waarom eigenlijk multi? ik snap dat nooit ,het komt toch niet voor de ds, wii uit? teminste niet dat ik kon vinden , multi is na mijn mening op alle platformen ,merja

het is indd wel een drukke gametijd nu , ik vraag me ook af of deze niet stilletjes voorbij gaat aan de meeste
Multi betekend "meerdere" en niet "alle".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

zkkr een game waar ik op zit te wachten :) btw weet iemand of er een beta / demo is want ik ben nooit fan geweest van games los te kopen zonder iets geprobeert te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al te downloaden hoor. ik ga straks proberen als ik het vet vind koop ik hem wel! maak dan nog wel wat screens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-02-2022
Heb het nu net een half uurtje gespeeld toen liep het vast..
Hoorde al wel dat er veel problemen zijn met ATI kaarten.
Wat ik wel vreemd vind is dat het spel zwart/wit lijkt :P

Core i5 // Gigabyte P55 UD3R // 2x 2gb Corsair XMS3 1600 // ATI HD5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPims
  • Laatst online: 24-07-2024

iPims

~Lv200 Broan Nightlord~

doesd00 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:28:
Heb het nu net een half uurtje gespeeld toen liep het vast..
Hoorde al wel dat er veel problemen zijn met ATI kaarten.
Probleem met ATI kaarten? :'(
Loopt je pc gewoon vast, of crashed alleen het spel?
Ik zou hem ook graag doen, maar zit hier met een paar HD4850's :o

What the BBQsaurusrex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamalan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-02-2015

Zamalan

Whine Connaisseur

doesd00 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 00:28:
Dat is een gameplay mechaniek, als de "will to fight" laag is is de omgeving zwart/wit, hoe hoger de will to fight hoe meer kleur. Zoals ook in de startpost werd aangegeven.

[ Voor 6% gewijzigd door Zamalan op 03-12-2009 13:15 ]

MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb precies de minimale systeemeisen, en dan speel je dus ook echt op het minimum (800x600) zo beetje alles low etc.

Is wat jammer omdat het spel tot nu toe erg leuk is! Echt een spel wat beetje onder de rader is gebleven. Doet me een beetje aan Mafia qua sfeer etc.

is zeker het uitproberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Nou, net de "Demo" geprobeerd, gezien er blijkbaar allemaal problemen zijn met ATI kaarten, en ik een 2900XT gebruik. En bij mij begint het feest al, vanaf het menu, in de laadtijden en uiteindelijk ook in het spel, zie ik mijn wallpaper/achtergrondapplicatie zeer frequent (lees: met 2hz) door de linkerhelft van mijn scherm knipperen. :/

Ik ga nog wat klooien met de ATI drivers, maar het begint al goed.

[edit]
*zucht*

Blijkbaar komt het omdat ik (24/7) mijn beeld gecloned heb staan, wat in elk ander spel prima werkt.
GJ Bugtesters -O- .

[edit2]
Hmmm, blijkbaar ligt het helemaal niet aan mijn tweede scherm, maar heeft het spel elke keer een "schone 3D output nodig", als je een setting veranderd in ATI's CCC 'refresht' hij het beeld (knippert zwart) en dan werkt het wel. Bij een ALT+Tab is datzelfde ook weer nodig omdat je anders weer die knipperende wallpaper krijg.
Vaag, maarja, verdere problemen dump ik wel in het daarvoor bestemde subforum om niet te erg offtopic te gaan. :)

[ Voor 43% gewijzigd door SirNobax op 03-12-2009 18:27 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:49
Waar kan ik de demo eigenlijk downloaden?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Nou hij blijft problemen geven, loopt vast en het geluid gaat wel door..
Hopelijk dat ATI snel met een fix komt want het is best een gave game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-07 12:45
Leuk, Net ff te laat voor sinterklaas, maar nog altijd leuk voor kerst ;)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Hmm, net even gespeeld, maar ik ben (nog?) niet onder de indruk van dit spel. (waarschijnlijk waren mijn verwachtingen, een WW2 GTA4, ook veel te hoog :> )
De voornaamste reden is dat mijn acties totaal niet consistent zijn in die wereld. Paar voorbeeldjes.

Ik donder van een gebouw af, omdat die knakker totaal ergens anders naartoe sprong dan mijn bedoeling was, en ik val, zeker, 25 meter naar beneden, die dude doet nog een of ander ninja-rol en staat weer stevig op zijn voeten. Geen schrammetje, geen "bloedspetters" aan de zijkanten, niets. Dus ik spring vervolgends van een ander dak af, mischien 10-15 meter, BUH, op slag dood. :/

Ik sta op een dak en "snipe" een wachter met mijn karabijn, 60mtr verderop o.i.d., uit zijn toren, er ontstaat dan een 'suspecious zone' op de plek waar je dan staat, maar verder niets, 50 meter rennen en je ben veilig.
Nou, ik vind ik voor het eerst een scoped-karabijn, dus gelijk even proberen gezien er toch geen enemies in de buurt waren. Hup, verste popetje wat ik kon vinden, blijkbaar een franse dame zo'n ~100 mtr verder, haal de trekker over. Gelijk gillende sirenes, MG42's die, out of bloody nowhere, op mij beginnen te schieten, dus ik spring gauw van mijn torentje af, BUH, dood. Was ook weer van 10 meter hoog ofzo. :/

Verder word je ook niet echt gemotiveerd om zelf een beetje rond te lopen in die stad, buiten dat je een handje vol 'contraband'-punten krijgt als je bekende gebouwen beklim. Misschien komt dat omdat ik slechts een enkel uur in die game heb gestoken (random rondrennen niet meegeteld) maar ik verwacht er niet te veel van. Bovendien ziet die game, IMHO, er met dat grijs/rood-filter voor het grootste deel, er maar saai en eentonig uit, ook al is het bedoeld als "sfeerverhogend".

Nou niet letterlijk uit mijn "ranting" opvatten dat dit een waardeloze game is, maar dat waren de punten waar ik mij aan stoorde tijdens mijn "first impressions". Als je niet zo'n miereneuker als ik ben en gewoon de storyline volgt zal er vast niets aan de hand zijn 8)7 .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is juist de bedoeling dat je gaat rondlopen en alle "nazi"gebouwens, torens, tanks, fuel station, generals enzo kapot maakt. hiervoor krijg je contraband waar je wapens van kan kopen. naarmate je het spel verder speel wordt het denk ik welo leuker. dan heb je grotere "resistance". nu kan ik al een kleine gang van resistance roepen die de "nazi's" aanvalt. En meestal als ik trouwens van een toren afspring dan wordt me beeld helemaal rood en ben ik bijna dood. raar dat dat bbij jou niet is.
Ik heb trouwens wel veel last van de ATI bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:51:
Ik heb trouwens wel veel last van de ATI bug.
For the record: Ik heb enkel last van bovengenoemde, dat ik eerst iets moet veranderen bij CCC wil mijn beeld goed zijn, geen vastlopers of crashes o.i.d..
Overigens, ik gebruik een 2900XT met Catalyst 8.12 drivers, niet bepaald up-to-date (wat misschien verklaard dat hij bij mij niet crasht). If it aint broken don't fix it. :>

[edit] Zo, ben uit Parijs "geglipt" (naja, gewoon auto gepakt en stukje gaan rijden 8)7 ), blijkt dat er een heel "boerenlandschap" is, waar ook overal duitse spullen, al dan niet onder bewaking, verspreidt staat.
Dat is al een stuk leuker, mede omdat de kleuren gewoon normaal zijn :> .

[ Voor 27% gewijzigd door SirNobax op 04-12-2009 04:03 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

SirNobax schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 01:05:
[...]

For the record: Ik heb enkel last van bovengenoemde, dat ik eerst iets moet veranderen bij CCC wil mijn beeld goed zijn, geen vastlopers of crashes o.i.d..
Overigens, ik gebruik een 2900XT met Catalyst 8.12 drivers, niet bepaald up-to-date (wat misschien verklaard dat hij bij mij niet crasht). If it aint broken don't fix it. :>

[edit] Zo, ben uit Parijs "geglipt" (naja, gewoon auto gepakt en stukje gaan rijden 8)7 ), blijkt dat er een heel "boerenlandschap" is, waar ook overal duitse spullen, al dan niet onder bewaking, verspreidt staat.
Dat is al een stuk leuker, mede omdat de kleuren gewoon normaal zijn :> .
Naarmate je de missies afhandelt komen de kleuren terug. Dit is symbolisch voor de afbrokkelende repressie die de duitsers kunnen uitoefenen, Vind het zelf wel net gedaan imho.

Eerste ding dat je moet kopen is de silenced pistol. Dat ding is retehandig want je krijgt er geen suspicion zone van.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Tsja... wat kan ik er van zeggen. De game is op zich wel leuk, maar inderdaad erg zwaar en als je hoopt op een WW2 GTA dan zul je inderdaad teleurgesteld worden. Ondanks dat toch wel het spelen waard, vooral wat verder in het spel.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doesd00
Misschien beetje offtopic maar hoe uninstall ik me ATI drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hoe kun je eigenlijk die torens met die scherpschutters en die zoeklichten stukmaken?
Met een geweer of met je vuisten lukt dat niet en ik weet niet hoe ik aan explosieven kom.

edit: ok dynamiet gekregen. Hoe gooi je duitsers van zo'n toren af? :)

[ Voor 17% gewijzigd door Boudewijn op 07-12-2009 05:56 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Boudewijn schreef op maandag 07 december 2009 @ 04:01:
edit: ok dynamiet gekregen. Hoe gooi je duitsers van zo'n toren af? :)
Toren in klimmen, met RMB de Duitser vastgrijpen en vervolgens met A of D een kant op (en dus naar beneden) gooien.

Wordt je allemaal verteld in de instructies bij het laden en zo ;)

[ Voor 34% gewijzigd door TommyGun op 07-12-2009 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de game nu zelf ook al een klein weekje en ik vind hem ondanks de lage cijfers die hij krijgt (gemiddeld een 7 tot 7,5 - zie gametrailers.com) toch erg vermakelijk.

Ik vind de zwarte Sin City-achtige sfeer goed tot zijn recht komen. En het is inderdaad zo dat als je de missies in een bepaald gedeelte van de stad doet dat gedeelte naar een x aantal missies veranderd naar een kleurrijk toneel.

Ook het lekker rondwandelen en mayhem veroorzaken vind ik erg goed gedaan. Het verhaal is wat slapjes, de voice-acting is niet top-of-the-line en grafisch word je niet omver geblazen.

Maar de open world heeft gewoon een heel verslavend effect op mij. En het unlocken van perks, extra wapens en verzamelen van auto's dat houd mij lekker zoet (zo rond Sinterklaastijd).

Oh ja, en de eiffeltoren beklimmen, van het uitzicht genieten en ervan afspringen is KICKEN.

Offtopic

Ik heb één probleem met de game. Hij loopt soms vast. En met vast bedoel ik ook echt VAST, VAST. Zelfs CTRL + ALT + DEL werkt dan niet meer, alleen een reboot werkt. Het gekke is, ik weet dat de game problemen heeft met ATI videokaarten alleen ik heb een Nvidia GTX 295.... iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Je kunt een perk verdienen door bruggen op te blazen, hoe doe je dat?
En ja vandaag de laadfilmpjes wel bekeken ;).

En nog een om helemaal lastig te doen:
Ik moet het koninklijk paleis slopen maar heb alles gesloopt op 2 zeppelins na.
Ook het luchtafweergeschut :/ . Het luchtafweergeschut buiten het paleis kan dit geschut niet raken...

Weet iemand of hier nog iets aan te doen is? Rocketlaunchers heb ik dus niet.

edit: Hmm ook met luchafweergeschut gaan ze niet stuk :?

[ Voor 63% gewijzigd door Boudewijn op 07-12-2009 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb één probleem met de game. Hij loopt soms vast. En met vast bedoel ik ook echt VAST, VAST. Zelfs CTRL + ALT + DEL werkt dan niet meer, alleen een reboot werkt. Het gekke is, ik weet dat de game problemen heeft met ATI videokaarten alleen ik heb een Nvidia GTX 295.... iemand enig idee wat ik hiertegen kan doen?
heb ik ook last van met een nvdidea kaart,,,
Je kunt een perk verdienen door bruggen op te blazen, hoe doe je dat?
op een geven moment krijgt je een brug opblaas kit :P moet je op 4 plekken onder de brug explosieven zetten en 1 op de rails...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Boudewijn en @Mutan Inderdaad je krijgt bij een van de main missies een opblaaskit. Na wat klimwerk heb je 4 explosieven onder de brug geplaatst en eentje op de rails. En dan maken dat je wegkomt :-).

Als je de opblaaskit loskoopt en een brug op wilt blazen moet je kijken naar de zwakke plekken onder de brug, en altijd eentje op de rails plaatsen. Vervolgens op een veilige afstand de boel opblazen.

Ik ben trouwens op zoek naar de tweede countryside race (om de laatste race perk te unlocken) maar hij staat nergens op mijn map. Iemand enig idee? Of moet je hem unlocken en meer main missies spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hmm ok. Bedankt voor de tip!
Iemand nog een idee voor die zeppelin's in die missie die ik hierboven aanhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat ze niet stuk gaan met AA guns die overal staan door heel parijs? Anders de missie even opnieuw doen en dan het luchtafweergeschut niet gelijk kapot maken maar het gebruiken tegen de zeppelin's.

Ik weet zelf dat tijdens een gewoon potje mayhem ik altijd heel eenvoudig zeppelins naar beneden haal met de AA guns. Rocketlauncher heb ik eigenlijk nooit geprobeerd.

Offtopic:

Level 5 alarmfase is echt nasty, tanks, supercommando's, zeppelins en dan ook nog is overvliegende kamikaze piloten die je helemaal kapotschieten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Spel dit weekend een aantal uren gespeeld.
Allereerst vind ik hem verdacht veel weghebben van Assasins Creed; Open wereld, klauteren over gebouwen, achtervolgt worden, hiding spots, hele reutemeteut.

Vind de setting wel erg gaaf, en wordt makkelijk in het spel mee getrokken. Eerste paar uur is zeker verslavend. De setting is ook erg mooi (bezette gebieden zwart/wit, kleur naarmate bevolking ook anti-nazi wordt).

Ik speel op een E8400 met een 8800GTS op 1280x1024 met alles op max, maar hij heeft het regelmatig moeilijk. Zeker als het regent en je vanuit meerdere kanten beschoten wordt.
Op de "normal" difficulty is het wel 'moeilijk' om dood te gaat; Je re-genned je health vrij vlot, en je kunt ook aardig wat schoten incasseren voor je uberhaupt low wordt. Een paar point-blank shotgun hits koppen is geen probleem.

Maar al met al erg vermakelijk.

Gisteravond is hij voor het eerst vast gelopen na het voltooien van een missie van Syklar in het mosoleum.

Vermakelijk is overigens om dynamiet op een tank te plaatsen, en toe te kijken hoe de chauffeur in paniek naar buiten springt en wil wegrennen, tot je hem door de knieën schiet >:)

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 08-12-2009 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frickY lachen, dat ga ik ook een keer proberen. De game is zeker verslavend, jammer dat ik nu op mijn werk zit. Maar gelukkig heb ik over een kleine 2,5 week 2 weken vakantie.

Het leuke van de game is ook dat de verzamelaar in mij naar buiten komt. Ik wil gewoon alle perks hebben, alle auto's verzamelen en alle toffe shit kopen. Alleen maar om gewoon nog meer mayhem te schoppen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Ik kan de demo nergens vinden....
(och, ik kan 'm ook minder legaal verkrijgen, maar ik wil eerst ff proberen...)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40
De game is tot nu toe nog maar 1x gecrashed. Ik speel op een Ati 4870 met 9.8 drivers. Werkt voor de rest prima, laad snel etc. Win xp64 ook nog eens. Alleen vind ik de game niet zo boeiend het ziet er allemaal wat simpeltjes uit en de autos rijden voor geen meter als je ze vergelijkt met andere games in sandbox.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens op zoek naar de tweede countryside race (om de laatste race perk te unlocken) maar hij staat nergens op mijn map. Iemand enig idee? Of moet je hem unlocken en meer main missies spelen?
komt later vanzelf... (al zit je dan al redelijk tegen het einde aan) is wel mooi dat je na het einde van de main missies gewoon door kan spelen

trouwens na het installeren van de nieuwe nvidea drivers heb ik geen last meer van vastlopers..

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Onder windows 7 (x64) loopt het spel steeds vast, wordt er helemaal gek van, kan niet normaal spelen zo.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
aan mensen die last hebben van freezing en het niet opgelost krijgen met de affiniteit te veranderen, doe het volgende:

-open config bestand onder my documents/my games/the saboteur
-verander refreshrate naar 60 en vsync naar 0, save
-verander de naam van saboteur.exe naar UT3.exe
-wanneer je start, alt-tab naar task manager en zet de affiniteit naar core 1

is bij mij de enige werkende manier om het spel draaiend te krijgen, kan ook werken op nvidia

specs:
vista 32 bit
core2duo
ati hd4870, driver 9.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Potverr...ik krijg met geen mogelijkheid anti-aliasing aan het werk. Zelfs het aanpassen van de commands in tuner.txt hielp niet. Is er iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen?

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Zijn hier nog mensen met slecht werkend geluid? stemmen van de characters hoor ik alleen als ik de camera in hun hoofd plaats zo beetje. En auto's zijn helemaal stil, settings veranderen in game doet helemaal niks...

Misschien is het met geluid leuker, maar zo is er niks aan eigenlijk.

edit: nvm. het werkt weer :S.

[ Voor 5% gewijzigd door The_Double op 12-12-2009 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Als je setup op 5.1 hebt staan, moet je de geluidsetting even op stereo(2 speakers) zetten. Deze game zit helaas wel met enkele soms irritante bugs. Het is maar dat de game op zich vermakelijk is, anders waren het 37 verspilde euros. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 25-07 22:36
Xadeon schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 21:08:
Potverr...ik krijg met geen mogelijkheid anti-aliasing aan het werk. Zelfs het aanpassen van de commands in tuner.txt hielp niet. Is er iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen?
Ook niet als je vanuit de 3d settings op je videokaart de aa geforceerd aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38

StM

Heeft iemand trouwens een idee hoe je aan een tank kan komen? Ik heb alle missie's gehad en heb pas 1x in een tank mogen zitten. Degene die langs de weg staan daar zit iemand in. Is er een trucje om hem eruit te laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

sprankel schreef op zondag 13 december 2009 @ 16:20:
[...]

Ook niet als je vanuit de 3d settings op je videokaart de aa geforceerd aanzet?
Nope, werkt ook niet. Ik heb zelfs met behulp van ATi Tray Tools geprobeerd AA te forceren.
Site.to.Make schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:12:
Heeft iemand trouwens een idee hoe je aan een tank kan komen? Ik heb alle missie's gehad en heb pas 1x in een tank mogen zitten. Degene die langs de weg staan daar zit iemand in. Is er een trucje om hem eruit te laten komen?
Je kan helaas een beheerde tank niet stelen. Maar er is wel een onbeheerde tank te vinden, ten noorden van de Belle staat een kathedraal. Als je het zandweg aan de linkerkant van dat kathedraal op rijt, en deze blijft volgen. Zie je van zelf bij de eerste afslag naar links een onbeheerde tank, dat tussen muren van een vernietigde huis staat. Overigens, als je dezelfde weg blijft volgen, kom je nog - binnen 300m ongeveer - 2 onbeheerde militaire voertuigen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:38

StM

Mooi maar ik neem aan dat die daar slechts 1 malig te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Nope, bij verlies respawned ie gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

bij mij crasht de game steeds zodra ik de race aan het winnen ben (met het filmpje dat die duitser in autoband schiet) zodra de filmpje klaar is krijg ik geen error ofzo maar meteen naar desktop met game afgesloten.

intel i5
nvidia gt240
4gb ram
windows7 64bit

[ Voor 3% gewijzigd door Obscure op 16-12-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik vind het eigenlijk een heel leuk spel, als je gewoon de story missies blijft doen, dan loopt het allemaal ook snel door qua verhaal. Ik heb nu alles uitgespeeld (Xbox 360), incl. side missions en ik vond het helemaal niet vervelen, anders dan de Tweakers review zegt.

Ik vond het wel heel erg lijken op Grand Theft Auto. Eigenlijk is het gewoon een GTA-kloon in een ander tijdperk. Voor mij is dat alleen maar een pluspunt, ik heb bijna alle GTA's uitgespeeld. Misschien was dit voor sommigen geen verrassing maar voor mij wel, ik kan me niet herinneren het in de Tweakers review tegen te zijn gekomen, en dat was de eerste keer dat ik van dit spel hoorde.

Ik vond de Xbox versie in elk geval zeker geslaagd. Weet iemand trouwens hoe je van de Eiffel toren af kan springen en het kan overleven? Dat is 1 van de Achievements die je kan halen, dus het moet mogelijk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik vond het repetitiever dan gta. Je moet hier om aan geld te komen gebouwen (torens...) blijven slopen. Dat is beetje jammer vind ik, omdat dat telkens hetzelfde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:23
GekkePrutser schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 03:27:
Weet iemand trouwens hoe je van de Eiffel toren af kan springen en het kan overleven? Dat is 1 van de Achievements die je kan halen, dus het moet mogelijk zijn :)
Aan een van de zijde ligt een vijvertje. Probeer in het diepe gedeelte te landen. ;)

Ik heb me prima vermaakt met de game. Enkel het opblazen van al die freeplay targets werd op den duur wat saai.

[ Voor 13% gewijzigd door peto84 op 02-01-2010 07:20 ]

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Eens. Ik heb 20% freeplay klaar, maar verder geen zin meer. Ook apart dat je dat stukje Duitsland niet in kleur krijgt, terwijl ik er alles heb gesloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Boudewijn schreef op zaterdag 02 januari 2010 @ 03:53:
Ik vond het repetitiever dan gta. Je moet hier om aan geld te komen gebouwen (torens...) blijven slopen. Dat is beetje jammer vind ik, omdat dat telkens hetzelfde is.
Als je alleen de missies wilt doen dan is dat eigenlijk niet nodig, ik had meer dan genoeg Contraband (na alle missies gedaan te hebben en bijna geen freeplay heb ik iets van 9000 contraband over).

Wel heb ik niet veel wapens gekocht, ik gebruik de Terror MP60, de Silent MP-nogwat en die betere sniper. Voor de rest heb ik niet veel nodig. De meeste missies heb ik gedaan met de silent wapens en als je eenmaal ontdekt bent er op los knallen met de Terror MP60 :)

Ik ben het er mee eens dat de freeplay erg saai is, dat is waar. Na het uitspelen van de missies zie ik geen reden om nog door te spelen, maar dat had ik met de GTA's ook. Tijd voor het volgende spel :) Ik heb wel alle side missies gedaan al waren die van Wilcox ook een beetje eentonig.

Ik vind het wel logisch dat je de Duitse gebieden niet licht kan krijgen trouwens, want het ging er om om het Franse verzet te inspireren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:18
Op zich best een leuk spel, alleen erger ik me kapot aan die map bug :(
Hoop dat er snel een nieuwe patch oid komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Sjoerd
Wat een teleurstelling is deze game zeg!
Ik heb het nu een uurtje gespeeld, maar ik vind er geen ruk aan.

Qua uiterlijk, graphics en physics doet het me wel heel erg sterk denken aan the godfather van ea. een flink aantal jaartjes terug.

En dan kan mij het verhaal me niet heel veel meer schelen, want ik loop me nu alleen nog maar te ergeren aan de graphics en physics.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
Sorry dat ik hem even kick.

Als ik bij Act III moet beginnen krijg ik geen missies meer. Ik wil hem wel graag uitspelen, dus heeft iemand een idee om toch aan die missie te kunnen beginnen?

Ps, als je van de Eiffeltoren in dat zwembadje springt, kun je het volgens mij overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Platinum Trophy gehaald na 34 uur spelen. Heb me er zeer goed mee vermaakt, en met veel plezier alle trophies gehaald. Dit in tegenstelling tot andere games waarbij het trophy hunten meer een soort werk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
KaiseRRuby schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:02:
Sorry dat ik hem even kick.

Als ik bij Act III moet beginnen krijg ik geen missies meer. Ik wil hem wel graag uitspelen, dus heeft iemand een idee om toch aan die missie te kunnen beginnen?

Ps, als je van de Eiffeltoren in dat zwembadje springt, kun je het volgens mij overleven.
Grappig, ik zie nu mijn eigen reactie in dit topic.

Vroeger dus gespeeld op de computer, speel het nu weer op de PS3.

Wat vind ik dit toch een prachtig spel, ik word altijd helemaal meegezogen in de sfeer van Parijs. Zijn er nog meer mensen die dit spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:52
KaiseRRuby schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:06:
[...]
Wat vind ik dit toch een prachtig spel, ik word altijd helemaal meegezogen in de sfeer van Parijs. Zijn er nog meer mensen die dit spelen?
Ik hoop echt ooit op een next-gen vervolg! Het origineel was heel erg goed maar er zit nog zoveel potentie in deze serie! Hopen dat het ooit wordt opgepakt 8)
Pagina: 1