Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

salimrmaf schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:13:
[...]

Saves zitten op de HDD.. niet online.
Euh, ohja Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/fuckneehe.gif stom van me :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo vaak gebruik ik de cd lade van mijn xbox niet. Maar hebben sommige van jullie ook dat de lade na 2/3 seconden openstaan automatisch dichtgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Ook nog maar even hier posten.........bij de Media Markt (Cruquius, haarlemmermeer) kost (ivm het 4-jarig jubilieum van de MM aldaar) de Xbox arcade € 111. Deze actie is alleen op donderdag de 25ste (morgen dus) geldig. Incl. de games Lego Batman en Pure. Zit nog te twijfelen om 'm te halen. Heb pas nog een nieuwe 60 gig HD gehaald (ter vervanging van originele 20 gig HD), dus die zou er mooi op passen.

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:32:
Zo vaak gebruik ik de cd lade van mijn xbox niet. Maar hebben sommige van jullie ook dat de lade na 2/3 seconden openstaan automatisch dichtgaat?
Nee, die blijft moeiteloos de hele nacht openstaan. Heb je een hangende ejectknop of zo?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
pateen75 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 12:48:
Ook nog maar even hier posten.........bij de Media Markt (Cruquius, haarlemmermeer) kost (ivm het 4-jarig jubilieum van de MM aldaar) de Xbox arcade € 111. Deze actie is alleen op donderdag de 25ste (morgen dus) geldig. Incl. de games Lego Batman en Pure. Zit nog te twijfelen om 'm te halen. Heb pas nog een nieuwe 60 gig HD gehaald (ter vervanging van originele 20 gig HD), dus die zou er mooi op passen.
Jammer dat ik niet in de buurt woon, had em zo gaan halen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik was net in de Mediamarkt in Den Haag en daar hadden ze nog steeds de aanbieding van Elite+11 spellen (13 als je de juiste doos pakt ;) ) voor €299,- :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:40:
[...]

Nee, die blijft moeiteloos de hele nacht openstaan. Heb je een hangende ejectknop of zo?
dan zou hij ook weer open moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:32:
[...]

dan zou hij ook weer open moeten gaan.
Volgens mij is het een 'druk' knop, oftewel: als hij hangt zal hij zichzelf niet in blijven drukken om open en dicht te gaan. Al is het in jouw geval onlogisch dat dit het is natuurlijk.

Overigens in MM Eindhoven is de elite 199 euro met Pure en Batman. Weet niet of aanbieding is maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• billie91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Mijn neef is inmiddels al met zijn vierde Xbox 360 bezig en nog steeds blijft hij dat ding bejubelen. De Xbox 360 is naar mijn mening wel een goede console die echt veel kan maar die hoge failure-rate blijft toch wel aan de reputatie plakken van de Xbox 360. Ikzelf ben nooit begonnen aan de Xbox en heb nu een PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
tja, zonder de reperatie problemen zou het echt een topper zijn, nu is het toch een wat nare kant van de xbox360. Heel erg problematisch heb ik het nooit gevonden. Heb ook twee keer problemen gehad met mn xbox360 (had de eerste keer hem al wel weggegeven aan mn broertjes trouwens). En 2 keer binnen een week gefixed.

die 2 weken heb ik nu wel vrede mee.

zo verder met mass effect ;)

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
billie91 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 18:25:
Mijn neef is inmiddels al met zijn vierde Xbox 360 bezig en nog steeds blijft hij dat ding bejubelen. De Xbox 360 is naar mijn mening wel een goede console die echt veel kan maar die hoge failure-rate blijft toch wel aan de reputatie plakken van de Xbox 360. Ikzelf ben nooit begonnen aan de Xbox en heb nu een PS3.
Ik heb er al vijf stuk gehad en het is ook mjin favoriete console. Waarom? Uiteindelijk gaat het bij mij om de games en visie op de console. Zoals MS het framework rond het gamen heeft bedacht (het hele 'social gaming' aspect met Xbox Live) is mij meer waard dan wireless wifi, blu-ray en andere zaken die leuk zijn maar het gamen op zich niet veranderen.
Moet wel zeggen dat de PS3 natuurlijk hun fout heeft ingezien, en er alles aan doet om het concept te kopieren, en daar inmiddels tot zekere hoogte in is geslaagd.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

SeamusXanthus schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 07:15:
[...]

Ik heb er al vijf stuk gehad en het is ook mjin favoriete console. Waarom? Uiteindelijk gaat het bij mij om de games en visie op de console. Zoals MS het framework rond het gamen heeft bedacht (het hele 'social gaming' aspect met Xbox Live) is mij meer waard dan wireless wifi, blu-ray en andere zaken die leuk zijn maar het gamen op zich niet veranderen.
Moet wel zeggen dat de PS3 natuurlijk hun fout heeft ingezien, en er alles aan doet om het concept te kopieren, en daar inmiddels tot zekere hoogte in is geslaagd.
Als Sony nu ook nog even de controller copieert staat er in mei/juni (vakantiegeld ;) ) hier ook een PS3.
Je ziet gewoon gelijk dat de xbox controller ontworpen is voor de westerse mens met grote handen en de PS3 controller voor de kleine asiatische man.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik heb thuis ook een PS3 met uncharted 2 en LBP en gebruik hem vooral als dvd speler. LBP duurde 40 minuten voordat ik eens kon spelen door alle updates.

Daarnaast heb ik gemerkt dat ik veel te veel aan mijn gamerscore verknocht ben om serieus aan de PS3 te beginnen.

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Welke games maken gebruik van de camera? Heb laatsts you're in the movies voor een tientje op de kop weten te tikken, maar gebruik dat ding verder niet. Weet dat je 'm kan gebruiken in Uno en Burnout paradise, maar zijn er nog andere games?

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 09:27:
Ik heb thuis ook een PS3 met uncharted 2 en LBP en gebruik hem vooral als dvd speler. LBP duurde 40 minuten voordat ik eens kon spelen door alle updates.

Daarnaast heb ik gemerkt dat ik veel te veel aan mijn gamerscore verknocht ben om serieus aan de PS3 te beginnen.
Ik heb sinds kort ook een PS3 en het duurt inderdaad lang bepaalde dingen te installeren. Vooral als je een demo download, bij xbox360 kun je meteen spelen als je de demo hebt gedownload. Bij de PS3 moet je na het downloaden het ook gaan installeren.

Welke controller nou beter is, is moeilijk te zeggen. Hangt ook vooral van het spel af, een vechtspel (zoals Streetfighter) speelt veel beter om een PS3 controller. FPS speelt weer beter op een Xbox360.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-09 11:44
Laatst heb ik van mijn neefje een Whisper fan gekregen (met die blauwe ledjes - niet de Max versie) die hij eerst in zijn oude 360 gebruikt. Die zit nu in mijn Falcon 360, maar dat ding maakt echt veel meer herrie dan de standaard fan. Zo erg zelfs dat als ik de tussenfilmpjes bekijk in GTA IV dat ik het geluid harder moet zetten, dit kan toch niet de bedoeling zijn :?

Update na de laatste (en 3e) keer terugsturen in augustus vorig jaar voor reparatie naar Microsoft: 360 doet het nog steeds gelukkig.

π MW finishers

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
TheKillingBean schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:56:
[...]

Welke controller nou beter is, is moeilijk te zeggen. Hangt ook vooral van het spel af, een vechtspel (zoals Streetfighter) speelt veel beter om een PS3 controller. FPS speelt weer beter op een Xbox360.
Vroeger vond ik de psx-controller de beste ooit, snapte niet dat mensen konden wennen aan die van de N64, Gamecube of Xbox. Nu ik een 360 heb, begin ik die controller ook steeds meer te waarderen, denk toch vooral een kwestie van wennen.

Even iets heel anders: Ik ben aan het rondkijken voor een extra scherm oid voor bij de xbox, zodat mn vriendin ondertussen gewoon d'r series kan kijken. Heeft iemand ervaring met zo'n videobril? Ik heb er een aantal bekeken op internet, en voor dit soort momenten (dat 2 mensen iets op de tv willen doen) lijkt het me geweldig. Geen groot scherm wat ergens moet staan, en toch lekker op de bank kunnen gamen. Resolutie van 640x480 maakt me niet veel uit, want op mn oude 37cm tv ging het ook prima.

Weet iemand of je die dingen ergens in een winkel kan testen? Ik kom alleen maar online-shops tegen waar je ze kunt bestellen met 'niet goed geld terug garantie', maar zet liever zo'n ding gewoon eerst op voordat ik zo'n aankoop doe.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Walkman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:44:
Welke games maken gebruik van de camera? Heb laatsts you're in the movies voor een tientje op de kop weten te tikken, maar gebruik dat ding verder niet. Weet dat je 'm kan gebruiken in Uno en Burnout paradise, maar zijn er nog andere games?
Dat Totem Arcade spelletje..maar zou t niet doen ;)

• Sh0ckTr00per
Walkman schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 10:44:
Rainbow Six Vegas 1 & 2, Viva Pinata Trouble in Paradise om die kaartjes te scannen. Pinball FX om je armen als flippers te gebruiken.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
EcoR schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 11:19:
[...]

Vroeger vond ik de psx-controller de beste ooit, snapte niet dat mensen konden wennen aan die van de N64, Gamecube of Xbox. Nu ik een 360 heb, begin ik die controller ook steeds meer te waarderen, denk toch vooral een kwestie van wennen.

Even iets heel anders: Ik ben aan het rondkijken voor een extra scherm oid voor bij de xbox, zodat mn vriendin ondertussen gewoon d'r series kan kijken. Heeft iemand ervaring met zo'n videobril? Ik heb er een aantal bekeken op internet, en voor dit soort momenten (dat 2 mensen iets op de tv willen doen) lijkt het me geweldig. Geen groot scherm wat ergens moet staan, en toch lekker op de bank kunnen gamen. Resolutie van 640x480 maakt me niet veel uit, want op mn oude 37cm tv ging het ook prima.

Weet iemand of je die dingen ergens in een winkel kan testen? Ik kom alleen maar online-shops tegen waar je ze kunt bestellen met 'niet goed geld terug garantie', maar zet liever zo'n ding gewoon eerst op voordat ik zo'n aankoop doe.
Zo'n bril kan toch nooit relaxed zijn lijkst mij. Erg vermoeiend voor je ogen etc. Kan je niet gewoon een 22" lcd schermpje kopen? Zo'n scherm schuif je eventueel gewoon onder de bank.

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Sh0ckTr00per schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:58:
[...]

Pinball FX om je armen als flippers te gebruiken.
Haha, dat werkt toch nooit, aangezien bij flipperen elke honderdste van een seconde telt?

Hopelijk zijn developers met Natal creatiever...

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat vinden jullie van de Alien vs Predator Multiplayer Demo?

Creepy sfeertje :D ! Samen met 2 andere mariniers een stukje gang verdedigen tegen Aliens en Predators :P Iedereen kijkt panies omzich heen, dan begint je radar harder te piepen, hoor je in de verte geweerschoten en iemand die sterft, nog meer paniek :P en daarna komen ze jou aanvallen >:) en dat gaat dan de hele tijd zo door. Tis wel heel donker en smal allemaal. Vannacht nog eens spelen. :P

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Azertyftw
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 14:53
Heej allemaal,

Weet iemand btw of er een "houdbaarheidsdatum" zit op xbox live codes ?
Heb met kerst een zo'n doosje gekregen van mijn zus maar heb niet veel meer gegamed de laatste tijd. Ik wil er natuurlijk optimaal gebruik van maken.

Alvast bedankt!

It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Azertyftw schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 20:35:
Heej allemaal,

Weet iemand btw of er een "houdbaarheidsdatum" zit op xbox live codes ?
Heb met kerst een zo'n doosje gekregen van mijn zus maar heb niet veel meer gegamed de laatste tijd. Ik wil er natuurlijk optimaal gebruik van maken.

Alvast bedankt!
Volgens mij niet. Ik heb afgelopen maandag nog een 48-uurs code gebruikt van bijna twee jaar oud.
Deed het prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Ja, er zit een houdbaarheidsdatum op die 48 uur codes.

De datum staat op het kaartje, als er geen datum op staat is het onbeperkt.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
Toch maar gehaald gister........was te goedkoop om te laten staan. Ik had nu nog een Xbox staan waarvan de garantie verlopen was en die best veel lawaai maakt. De nieuwe is een Jasper van juli 2009 en die is superstil, zelfs de dvd-drive is erg stil. Plus daarbij heb ik weer een verse controller en de games Lego Batman en Pure. Niet slecht voor € 111. :)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18
Ja dat is exact de reden dat ik mijn 2007 oid 360 had vervangen voor een elite een tijdje terug. Het enige wat ik nog wel zou willen upgraden is de hd. Het is NU niet echt nodig (30-35gb vrij ofzo) maar ik vind het plezierig om gewoon te kunnen instaleren wat ik wil zonder me zorgen te maken over ruimte. Weten iemand of de 250gb schijf al los gesignaleerd is?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:20

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SeamusXanthus schreef op maandag 22 februari 2010 @ 09:36:
[...]

Het savesysteem in Dead Rising is niet 'ruk', het is anders. Je moet namelijk echt moeite doen om bij een savepunt te komen, en het spel is ook op tijd gebaseerd. Events gebeuren op vaste tijdstippen. Als je er niet op tijd bij bent, ben je ook gewoon te laat.
Je zit daardoor onder continue stress (je kan eigenlijk niet alles doen wat je wilt), en je MOET continu keuzes maken. Speel ik door (en win ik tijd), of backtrack in naar de WC (waar ik kan saven). In het eerste geval loop je het risico dood te gaan en dus verder wordt terug gezet, in het tweede geval verlies ik tijd waardoor ik later misschien tijd te kort kom.
Juist door dit systeem is Dead Rising voor veel mensen een titel om nooit te vergeten. Die continue druk maakt het gevoel dat je een survival-horror spel speelt zo veel groter.

Dus ik neem aan dat er geen update is van het savesysteem is.
Dead Rising is niet voor casuals! Doorzettingsvermogen (en een flinke dosis gamefaqs tenzij je ultra-hardcore bent ;) ) heb je nodig.

(ik wacht ook nog op bioshock van gamehubs trouwens, maar eigenlijk is gamehubs verder altijd wel sneller bij mij)
Ik kan het niet beter verwoorden :). Dead Rising is echt een geweldig goed spel. Nog een van mijn all-time favorites op de 360. Het Save systeem is inderdaad anders, maar zorgt juist in dit spel voor een optimale game-ervaring waar, als je het spel hebt uitgespeeld op de verschillende manieren die mogelijk zijn, je na een hele lange tijd (voor mij nu 3 jaar) nog met een glimlach aan terugdenkt. :)

Zo moet je gewoon keuzes maken en kun je het spel op verschillende manieren spelen. Wil je iedereen redden, dan staat je een hele uitdaging te wachten en is het spel ook gewoon erg moeilijk :), maar wil je gewoon lol trappen, dan negeer je alles en iedereen en ga je met een grasmaaier en een honkbal knuppel op stap :)

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-02-2010 10:45 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
pateen75 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:23:
[...]

Toch maar gehaald gister........was te goedkoop om te laten staan. Ik had nu nog een Xbox staan waarvan de garantie verlopen was en die best veel lawaai maakt. De nieuwe is een Jasper van juli 2009 en die is superstil, zelfs de dvd-drive is erg stil. Plus daarbij heb ik weer een verse controller en de games Lego Batman en Pure. Niet slecht voor € 111. :)
Mijn xbox is uit oktober 2009. De vorige was 4 jaar oud. Ik kan echter totaal niet zeggen dat de nieuwe stiller is dan de vorige, zeker de DVD drive niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Totdat je in het donker moet oversteken en die rednecks in hun auto je constant overhoop schieten :/ ik vond Dead Rising eigen... gewoon slecht. Wapens die na een paar klappen uit elkaar vallen en die map is ook zo niet duidelijk... misschien nog maar eens proberen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimdaking
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-02-2024
quote:
pateen75 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:23:
[...]

Toch maar gehaald gister........was te goedkoop om te laten staan. Ik had nu nog een Xbox staan waarvan de garantie verlopen was en die best veel lawaai maakt. De nieuwe is een Jasper van juli 2009 en die is superstil, zelfs de dvd-drive is erg stil. Plus daarbij heb ik weer een verse controller en de games Lego Batman en Pure. Niet slecht voor € 111.

Ik zit al een tijdje na te denken om een nieuwe xbox aan te schaffen maar ik kan ook gwn een nieuwe hardeschijf kopen en die flashen want ,Met me 20gig hardeschijf is het toch vervelend als je maar 1 game kan instaleren. |:( Ik heb ook nog een heel wat save games en dlc.Een lose hdd van ms kopen kan ook maar die zijn heel prijzig |:( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik heb al een half jaar geleden battery packs aangeschaft voor men controllers. Nu lijkt 1 van de 2 niet meer te chargen (na een hele periode van niet-gebruik). Is dit normaal en ben ik fubar of zou ik hiervoor kunnen proberen garantie te claimen?

edit: met niet chargen bedoel ik: Als je de controller aan de laadkabel hangt word het lichtje op de kabel 3 seconden rood, dan terug groen (aka vol) maar als je dan in het xbox menu gaat kijken staat er maar 1 streepje op de batterij en als je de kabel uittrekt valt de controller meteen uit.

[ Voor 37% gewijzigd door qanar op 27-02-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:39

Graveheart

Say what?

qanar schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:27:
Ik heb al een half jaar geleden battery packs aangeschaft voor men controller. Nu lijkt 1 van de 2 niet meer te chargen (na een hele periode van niet-gebruik). Is dit normaal en ben ik fubar of zou ik hiervoor kunnen proberen garantie te claimen?

edit: met niet chargen bedoel ik: Als je de controller aan de laadkabel hangt word het lichtje op de kabel 3 seconden rood, dan terug groen (aka vol) maar als je dan in het xbox menu gaat kijken staat er maar 1 streepje op de batterij en als je de kabel uittrekt valt de controller meteen uit.
Denk dat je accupack kapot is.
Had zelf ook 2 van die dingen, en geen van beide wil nog laden, na een maandje of 9.

Ben weer terug gestapt op oplaadbare batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend heb ik nog op mijn xbox 360 gespeeld via hdmi aangesloten en het geluid deed het toen nog. Na een tijdje gespeeld te hebben heb ik hem afgesloten. Nu wilde ik weer even gaan spelen op de xbox 360 maar doet het geluid het niet wanneer ik het volume harder zet tijdens het spelen dan laat hij korte stukjes horen (haperend geluid) van het spel wanneer ik dit niet doe laat hij geen geluid horen.
Ik heb ook nog via de ouderwetse manier geprobeerd door middel van de scart kabel die bij de xbox zelf zat aangesloten op de televisie en hier speel hij het geluid ook gewoon af.

Is dan mijn hdmi kabel aan vervanging toe of ligt het aan de hdmi poort op de xbox 360 en dat ik een rma moet aanvragen bij microsoft

Probleem opgelost!

had eerst de laptop aangesloten op de televisie via hdmi nog hetzelfde probleem daarna het geprobeerd op een andere televisie in het huis (om toch het probleem te vinden voor dat ik geld ga uitgeven toch al zo'n moeilijke tijd).... Daar deed hij het wel gewoon daarna weer terug naar de andere televisie hdmi kabel er in gestoken en hij doet het weer

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2010 12:26 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Probeer een andere HDMI kabel en je weet het. Dingen kosten 4 euro bij de Action en werken meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Ik heb al een half jaar geleden battery packs aangeschaft voor men controllers. Nu lijkt 1 van de 2 niet meer te chargen (na een hele periode van niet-gebruik). Is dit normaal en ben ik fubar of zou ik hiervoor kunnen proberen garantie te claimen?

Ik had exact hetzelfde, met een battery-pack van +/- 3 maanden oud. Microsoft gebeld en hem kunnen ruilen, aangezien de winkel volhield dat het buiten hun garantie viel (lang leve de FRS :( ). Hulplijntje van Microsoft was heel behulpzaam, gaf eerst wat tips en liep heel goed alle mogelijkheden door en toen was de conclusie al snel: die is dood, u krijgt een nieuwe, in welke kleur wilt u hem hebben? _/-\o_ voor de service van die gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

EcoR schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 16:43:
[...]

Ik had exact hetzelfde, met een battery-pack van +/- 3 maanden oud. Microsoft gebeld en hem kunnen ruilen, aangezien de winkel volhield dat het buiten hun garantie viel (lang leve de FRS :( ). Hulplijntje van Microsoft was heel behulpzaam, gaf eerst wat tips en liep heel goed alle mogelijkheden door en toen was de conclusie al snel: die is dood, u krijgt een nieuwe, in welke kleur wilt u hem hebben? _/-\o_ voor de service van die gasten.
Nou maar hopen dat men er geen misbruik van gaat maken, net als met de controllers en data transfer kabels.

--

FallOut 3 heb ik liggen nu, maar eigenlijk geen tijd eraan te beginnen. Uncharted 2 en Heavy Rain wachten ook nog op me. Te veel games, te weinig tijd :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan L4D2 ? Bij reviews lees ik: 'deze exclusive is een reden om een 360 te kopen!'. De 360 had ik al, dus gisteren het spel maar gekocht, al kan het me niet echt boeien.

Het idee is best leuk, alleen erg slecht uitgewerkt imo. Zo voelt het bewegen niet lekker (je loopt super hard) en het schieten voelt ook niet alsof het realistisch is. Daarnaast zijn de graphics erg slecht (hotel level lijkt nergens op). Op zich is het best leuk om zombies te schieten, vraag me echter wel af voor hoeveel levels.

Of mis ik het idee achter het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Aghanim schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:34:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo geweldig is aan L4D2 ? Bij reviews lees ik: 'deze exclusive is een reden om een 360 te kopen!'. De 360 had ik al, dus gisteren het spel maar gekocht, al kan het me niet echt boeien.

Het idee is best leuk, alleen erg slecht uitgewerkt imo. Zo voelt het bewegen niet lekker (je loopt super hard) en het schieten voelt ook niet alsof het realistisch is. Daarnaast zijn de graphics erg slecht (hotel level lijkt nergens op). Op zich is het best leuk om zombies te schieten, vraag me echter wel af voor hoeveel levels.

Heb je het in je eentje gedaan? Of heb je het met bekenden gedaan? Volgens mij is het alleen leuk als je samen met anderen speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Aghanim schreef op zondag 28 februari 2010 @ 10:34:

Je moet het samen met 3 vrienden/bekenden doen dan is het echt lache n _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

L4D2 is niet gemaakt om in je eentje te spelen. Met een maatje of meerdere is het echt dikke pret. Daarnaast vind ik het grafisch helemaal niet zo slecht, als je ziet hoeveel infected er af en toe op je af komen :P

Ik ben trouwens nu nog bezig met Mass Effect 2 en wil daarna Bioshock 2 gaan halen. Het valt me alleen wel op dat er erg weinig aandacht is voor die game. Toen de eerste teaser uitkwam was iedereen dol enthousiast maar er is nu nog niet eens een Bioshock 2 topic, er staan enkel wat reacties in het Bioshock 1 topic. Blijkbaar spreekt het dan toch niet echt een groot publiek aan, de reviews waren best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

kazuka schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:15:
L4D2 is niet gemaakt om in je eentje te spelen. Met een maatje of meerdere is het echt dikke pret. Daarnaast vind ik het grafisch helemaal niet zo slecht, als je ziet hoeveel infected er af en toe op je af komen :P

Ik ben trouwens nu nog bezig met Mass Effect 2 en wil daarna Bioshock 2 gaan halen. Het valt me alleen wel op dat er erg weinig aandacht is voor die game. Toen de eerste teaser uitkwam was iedereen dol enthousiast maar er is nu nog niet eens een Bioshock 2 topic, er staan enkel wat reacties in het Bioshock 1 topic. Blijkbaar spreekt het dan toch niet echt een groot publiek aan, de reviews waren best goed.
Bioshock 2 is een leuk spel :). Misschien staat het nu wat in de schaduw van alle andere goede games die zijn uitgekomen de laatste paar maanden :). De Multiplayer is echter erg matig, maar daar speel je Bioshock ook niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kazuka schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:15:

Bioshock 2 was bijna net zo goed als deel 1 hoor :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 28 februari 2010 @ 12:54:
[...]

Bioshock 2 was bijna net zo goed als deel 1 hoor :).
Ben ik het niet mee eens.

Ik vond Bioshock 1 fantastisch dus heb bioshock 2 zonder nadenken ook gewoon gehaald en ik vind hem zwaar tegen vallen.

Het grootste gedeelte van wat 1 goed maakte lijkt niet echt meer aanwezig in 2: de sfeer. Ik krijg meer een "been there, done that" gevoel. Het spel is kwa locaties precies hetzelfde als bioshock 1, logisch ook, maar de grafische vormgeving is ook hetzelfde. Dit had wel iets anders gemogen en dat had makkelijk uitgelegd kunnen worden door het tijdsverschil tussen de 2 verhalen.

Ook de vijanden zijn hetzelfde en het spelen als big daddy vind ik persoonlijk ook wat minder.

Het is geen slechte game, maar zeker niet zo goed als 1 vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zei toch ook niet dat het even goed was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024

Dit heb ik ook af en toe. De beste oplossing is om gewoon om het kabeltje er in te steken. Als die gelijk weer groen wordt, de kabel er weer uit trekken en opnieuw er in stoppen. Blijf dit doen tot dat die rood blijft.

Dit klink echt heel stom, maar bij mij werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:36

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen die dingen gebruiken, oplaadbare batterijen zijn toch 10x makkelijker :D

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 14:59
Makkelijker?

Ben blij dat ik met dat ik van dat gepruts af ben.
Accu's kunnen nergens anders in gebruikt worden, dus geen huisgenoten die ze even denken te lenen. Liggen altijd op de zelfde plek, en zijn in 10 seconden gewisseld. Geen gepruts met batterijhouder etc.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Laatst online: 11-03 21:36
Ik ook niet, ik ga echt geen 20€ uitgeven terwijl hier nog 4 oplaadbare liggen waar ik anders toch niets mee doe, ook al hebben ze een groot deel van hun capaciteit verloren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Ik gebruik een play en charge pack, ook tijdens het spelen. Ik heb met draad spelen altijd fijner gevonden dan draadloos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
Waarom heb je dan niet gewoon een controller met een draadje? Die heb ik ook :) Kan ook gemakkelijk op de Pc.

[ Voor 44% gewijzigd door iDaniel op 28-02-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Omdat ie bij het pakket zat van m'n console. Maar een eventuele volgende controller zal idd met draad worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

yzf1kr schreef op zondag 28 februari 2010 @ 15:20:
Makkelijker?

Ben blij dat ik met dat ik van dat gepruts af ben.
Accu's kunnen nergens anders in gebruikt worden, dus geen huisgenoten die ze even denken te lenen. Liggen altijd op de zelfde plek, en zijn in 10 seconden gewisseld. Geen gepruts met batterijhouder etc.
Ik denk dat ik mijn oplaadbare batterijen, die altijd op dezelfde plek liggen, even snel heb verwisseld als dat jij je snoertje hebt aangesloten. Het grote verschil is dat ik dan gewoon draadloos verder kan gamen. Huisgenoten (in mijn geval mijn vrouw) kan je gewoon opvoeden dat ze met hun fikken van je spullen af moeten blijven.
Il 2 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:53:
Ik gebruik een play en charge pack, ook tijdens het spelen. Ik heb met draad spelen altijd fijner gevonden dan draadloos :P
Fijner? Omdat je beperkt bent in je beweging en afstand ten opzichte van je console? Ja, echt fijn 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Bart ® op 28-02-2010 17:17 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 11-09 23:41
Bart ® schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:16:
[...]

Ik denk dat ik mijn oplaadbare batterijen, die altijd op dezelfde plek liggen, even snel heb verwisseld als dat jij je snoertje hebt aangesloten. Het grote verschil is dat ik dan gewoon draadloos verder kan gamen. Huisgenoten (in mijn geval mijn vrouw) kan je gewoon opvoeden dat ze met hun fikken van je spullen af moeten blijven.
Maar die oplaadbare batterijen moet je vervolgens toch ook nog eens op gaan laden? Daarbij kan je ook gewoon draadloos blijven gamen als je met de play en charge kit oplaadt als je niet aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Gewoon minimaal twee paar oplaadbare batterijen, dan heb je altijd opgeladen klaarliggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.gamegear.be/images/X360_Quick_Charge_Kit_1.jpg

O+

Zou niet meer zonder kunnen :) Zijn geld dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Takenzo schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:31:
[...]

Maar die oplaadbare batterijen moet je vervolgens toch ook nog eens op gaan laden? Daarbij kan je ook gewoon draadloos blijven gamen als je met de play en charge kit oplaadt als je niet aan het spelen bent.
Wat Troonstaal zegt, ik heb vier controllers en 14 oplaadbare batterijen. Gewoon ff snel volle erin en klaar. De lege doe ik later in de oplader, zodat ik altijd volle klaar heb liggen...

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bart ® schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:42:
[...]

Wat Troonstaal zegt, ik heb vier controllers en 14 oplaadbare batterijen. Gewoon ff snel volle erin en klaar. De lege doe ik later in de oplader, zodat ik altijd volle klaar heb liggen...
ja idd, waar hebben we het over....dat mensen zo'n kit kopen snap ik echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
PWM schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:25:
[afbeelding]

O+

Agreed. Echt super ding! Opladen gaat ook echt supersnel!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb even een vraagje.
Ik heb nu op de xbox een profiel (offline profiel, geen xbox live) met de naam Timon.
Pas heb ik voor gta iv op de pc ook een profiel moeten maken, deze heeft de naam Rynji en is ook een (xbox) live profiel. Is het mogelijk deze twee te koppelen als ik straks live ga op de xbox?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 20:37
[afbeelding]

O+

helemaal mee eens, heb hem zelf ook en het is perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
[afbeelding]

O+

Heb zelf ook zo'n ding, en kan er niets meer mee doordat beide accupacks dood gegaan zijn. Eén heb ik met de play & charge kabel weer wat leven in kunnen krijgen, maar die is na de laatste keer opladen in dit onding alsnog helemaal overleden.

Maar zoals al eens eerder gezegd zitten er in zo'n accupack gewoon 2 oplaadbare batterijen van 2100 mah, dus echt heel veel verschil maakt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Was Xbox live bij iedereen zo'n bagger gisternavond? Ik kon niet normaal gamen :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:43
VonFoX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:06:
Was Xbox live bij iedereen zo'n bagger gisternavond? Ik kon niet normaal gamen :(
Nopez geen last van gehad, ongeveer 4 uur zitten MW2en zonder lag of host migration :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

VonFoX schreef op maandag 01 maart 2010 @ 09:06:
Ja, gister had ik ook last van lag tijdens mijn FIFA, beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Hoe vinden we Sonic & Sega all stars racing? Ik vermaak mij erg met de demo, en ben blij dat er een soort van HD-variant op Mario kart uitgekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
NvM schreef op maandag 01 maart 2010 @ 15:01:
Hoe vinden we Sonic & Sega all stars racing? Ik vermaak mij erg met de demo, en ben blij dat er een soort van HD-variant op Mario kart uitgekomen is.
Is het echt vergelijkbaar? (helaas geen internet ivm verhuizing komende 2 weken) Ben namelijk erg benieuwd of het enigszins bij MK in de buurt komt. Zou wel heel gaaf zijn namelijk. Zijn er wezenlijke verschillen tijdens het racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Bart ® schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:16:
[...]

[...]
mijn vrouw opvoeden lukt nog wel (met enige moeite, dat wel _/-\o_ ) maar die kinderen. Vooral als daar een autist :? of twee :? :? tussen zit. Hebben ze een keer gezien dat ik batterijen in een oplader doe, stoppen ze alle batterijen die ze vinden in de oplader (ook die dingen die in de chemobak horen 8)7 ), het gevolg : enorme warme batterijen die aan alle kanten vreemd soort wit poeder lekken, en, wederom een lader kapot. :o

Met de oplader van MS, stoppen ze netjes het accupack in de lader, en speel ik 's avonds met perfect opgeladen accu's :*) . Dat de packs telkens opgeladen worden voordat ze leeg zijn, en dat dit de levensduur verkort, neem ik voor lief. O-)

Dus mischien begrijp je nu, dat er mensen zijn die het zweren bij accupacks ..... DEDICATED

(en buiten dat om, het werkt best prettig)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Kan je ergens het volume omhoog schroeven van de standaard headset? Er zit wel een volumeregelaar op, maar dan nog hoor je de andere persoon erg slecht en zacht. Ik moet mijn game-geluid erg zacht zetten en dan nog hoor ik de ander bijna niet.

Of is m'n headset gewoon bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Stalllone schreef op maandag 01 maart 2010 @ 17:40:
Kan je ergens het volume omhoog schroeven van de standaard headset? Er zit wel een volumeregelaar op, maar dan nog hoor je de andere persoon erg slecht en zacht. Ik moet mijn game-geluid erg zacht zetten en dan nog hoor ik de ander bijna niet.

Of is m'n headset gewoon bagger?
Nee, je gehoor! ;)

Tja, ik vind die headset sowieso enorm bagger. Dan heb ik het over de oude versie. Maar als ik die op zijn hardst zet, hoor ik de andere persoon toch echt goed hoor. Moet wel zeggen dat ik het geluid van mijn xbox nooit echt hard heb staan en ook niet beschik over een vette 5.1 set of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Een bedrade headset neem ik aan? Die gaan inderdaad sowieso niet zo hard, maar je zou de andere toch gewoon (op normaal niveau zeg maar) moeten kunnen horen.

Ik heb sinds kort de draadloze headset, die kan een stuk harder :).

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Heb geen problemen met die bedrade headset.
Die play and charge accu's doen hiet wel eens vreemd maar meestal krijg ik er wel weer leven in en doen ze het weer maanden prima. Blijft vaag.

Heeft iemand btw toevallig nog een 24hr live gold code waar hij / zij niets mee doet. Ik zou graag de darksiders demo downloaden maar ik heb niet zo'n zin om daar nou speciaal weer even gold voor te kopen ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Mijn headset is dus stuk :P Maar eens kijken voor een andere goede dan.

@KoffieNT: Welke draadloze heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Zijn er hier mensen die Battlefield Multiplayer actief gaan spelen en zelf weinig mensen kent die het spel ook spelen, maar toch graag in een squad wil zitten met goede nederlandse spelers, dan hou ik me aanbevolen. :) Gamertag is: VAS taijyn. En ja, ik schaar me onder een goede speler ;)

Ik heb deze vraag ook gesteld in het Battlefield topic, maar dat topic is onleesbaar geworden door alle PC-problematieken en PC-issues. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Stalllone schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:13:
Mijn headset is dus stuk :P Maar eens kijken voor een andere goede dan.

@KoffieNT: Welke draadloze heb jij?
Uhh gewoon de originele: http://www.kevblog.co.uk/...60_wireless_headset_1.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Ik wilde net de gamertag van mijn vriendin recoveren op mijn Xbox maar er staat dat eventuele offline achievements verloren gaan als je vanaf het moment dat je voor het laatst connected bent geweest. Nu heeft ze een pc gamertag omdat ze Fallout 3 en Dawn of War II heeft gespeeld en volgens Xbox.com is ze voor het laatst online geweest op 26 januari op Xbox.com. De laatste achievement die ze heeft gehaald is van 10 januari dit jaar, ik neem aan dat er dan geen achievements verloren gaan?

Tevens heb ik voor haar die bundel gehaald van Elite + 11 games. Die wil ik ook vanavond even aansluiten zodat ik daar haar gt ook op kan recoveren. Ik neem aan dat het geen probleem geeft? Als in verloren achievements of fouten in profielen? Dus dat ik haar pc gt recover op twee Xboxen?

[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 01-03-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
Nee, dat zou niet uit moeten maken. Als je een gamertag recovered hebt dan kan je op alle andere Xboxen niet meer online gamen en dus ook geen achievements ''opslaan''. Dus als je op 2 Xbox recovered kun je eigenlijk alleen achievments halen op de Xbox waar je het laatst gerecovered hebt. Het is ingewikkeld inderdaad. :P

En als ze op 10 januarie voor het laatst een achievment gehaald hebt, en op 26 met de Xbox online gaat dan verlies je inderdaad geen achievments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Oh dan is dat duidelijk :) Dan moet je dus elke keer als je op een andere Xbox speelt opnieuw recoveren. Dan recover ik de tag wel alleen op haar Xbox, anders blijf ik bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

O+

Dat ding staat bij mij helaas te piepen als een malle :( Ik kwam na 3 weken zoeken er pas achter dat het dat ding was wat in mijn kast een hele hoge pieptoon stond uit te zenden :P Nu vergeet ik elke keer dat de stekker eruit ligt en zit ik steeds met lege batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Aghanim schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:08:
[...]

Is het echt vergelijkbaar? (helaas geen internet ivm verhuizing komende 2 weken) Ben namelijk erg benieuwd of het enigszins bij MK in de buurt komt. Zou wel heel gaaf zijn namelijk. Zijn er wezenlijke verschillen tijdens het racen?
De demo is behoorlijk pittig. Zo goed als MK zal het natuurlijk nooit worden, maar ik en mijn vriendin vermaken ons er erg mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hmmm zit net zo ff rond te kijken...
Zie ik ineens dat je bij Informatique de drumset van Rock Band kan kopen voor 21,50 :/

Heb hem besteld want drummen met je GH:Wt drumset in Rock band is k*t lol :D

[ Voor 24% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-03-2010 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 17:18
Wow das erg goedkoop, werkt het andersom wel een beetje (dus drummen met een RB drum set op gh)? Hoewel ik moet toegeven dat het drummen me iets minder aantrekt dan het gitaar spelen (misschien omdat het meer coordinatie vergt en vermoeiender is?).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Sagat schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 07:16:
Wow das erg goedkoop, werkt het andersom wel een beetje (dus drummen met een RB drum set op gh)? Hoewel ik moet toegeven dat het drummen me iets minder aantrekt dan het gitaar spelen (misschien omdat het meer coordinatie vergt en vermoeiender is?).
Volgens mij mist de RB kit een pad. GH past het spel daar wel op aan, maar of het écht ideaal is?
uchiha tijntje schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:44:
Zijn er hier mensen die Battlefield Multiplayer actief gaan spelen en zelf weinig mensen kent die het spel ook spelen, maar toch graag in een squad wil zitten met goede nederlandse spelers, dan hou ik me aanbevolen. :) Gamertag is: VAS taijyn. En ja, ik schaar me onder een goede speler ;)
me2, me2 *O*

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

rajackar schreef op maandag 01 maart 2010 @ 18:05:
[...]

Heeft iemand btw toevallig nog een 24hr live gold code waar hij / zij niets mee doet. Ik zou graag de darksiders demo downloaden maar ik heb niet zo'n zin om daar nou speciaal weer even gold voor te kopen ;)
DM me maar ;).

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

BM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:10:
[...]

Volgens mij mist de RB kit een pad. GH past het spel daar wel op aan, maar of het écht ideaal is?

[...]

me2, me2 *O*
Jeej! Wij gaan ownen! :*)

Edit: Heeft iemand BC2 al in de winkel zien liggen?

[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 02-03-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

AndereKoekoek

Ping! Pong?

BM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 08:10:
[...]

Dit klopt.. De oranje 'cymbal' wordt voornamelijk vervangen door de rode pad dacht ik.
Guitar Hero past de kleur in het spel aan. Komt er dus op neer dat het (volgens mij) dan wel makkelijker is.
En voor die 20 euro kan ik het ook gewoon niet laten liggen :)

Mij trok het gitaar spelen overigens eerst ook meer, maar ik vind het drummen nu veel leuker! Het is wat actiever en ben zelf wat lomper ritmisch aangelegd ipv dat vingerwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiGizmo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04-2022

DigiGizmo

Fungamert

uchiha tijntje schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 09:02:
[...]

Edit: Heeft iemand BC2 al in de winkel zien liggen?
in de states wel, hier nog even wachten :)

btw.. hier straks ook een online BC2er :)

So many games so little time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe weekaanbieding bij play-asia is Bioshock 2 voor 24 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 16:39

RMX

Aghanim schreef op maandag 01 maart 2010 @ 16:08:
[...]

Er is nog niet eens moeite gedaan om te verbergen dat je MK gewoon na hebben gebouwd.

Echt, ALLES wat MK had, heeft Sonic ook..
Goeie multiplayer
Druk op A bij het laatste lampje voor de boost
Gejuich als je iemand raakt door iets naar achtere te schieten..
Ongeveer dezelfde power-ups..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 2 weken de rrod. Reperatieformulier ingevuld , gister eindelijk een mail terug van microsoft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:04:
Nieuwe weekaanbieding bij play-asia is Bioshock 2 voor 24 euro!!
Thanks, ik heb em besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Deze vraag is hier vast al eens eerder gesteld maar ik doe toch nog maar een poging..

Mijn vriendin baalt als een stekker dat ze zo weinig leuke spelletjes op de Xbox kan spelen behalve wat arcade dingen waar de lol ook vrij snel vanaf is. Volgens haar is het alleen maar knallen en racen :+

Een spel welke ze wel leuk vond was viva pinata en in mindere mate kameo. Ze is niet zo handig met de controller dus spelletjes waarbij timing en behendigheid een grote rol spelen vallen al snel af :P

Blijven er nog spellen over die ze eventueel kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banjo Kazooie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lego indiana jones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn vriendin speelt online veel Catan en Carcasonne. Het is nog steeds erg populair, een nieuwe game is binnen enkele seconden gevonden. Prima spellen :) Denk dat er nu zeker een 80+ uren per spel in zit.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 02-03-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat ik mijn zoektocht van nu al enkele weken maar ga staken. Een 512MB memorycard is gewoon niet in Nederland te krijgen en alle US sites die ze hebben (zoals amazon.com) leveren het niet naar Nederland. Het slaat echt helemaal nergens op. Is er dan niemand die regelmatig bij anderen speelt en niet iedere keer zijn/haar profile wil recoveren (om nog maar te zwijgen hoe je dan je character/savegame meeneemt)? Gamen via Live! is wel leuk, maar splitscreen is echt veel toffer, vandaar de keuze voor de memoryunit.

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Timing en behendigheid is daar een absolute must, zeker als je voor de TT trophies gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Ze is niet compleet onhandig met het ding hoor maar het moet niet iets zijn waarbij ze qua besturing direct in het diepe gegooid wordt.

Ik denk dat ik beter een wii voor d'r kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:15
PWM schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:35:
Mijn vriendin speelt online veel Catan en Carcasonne. Het is nog steeds erg populair, een nieuwe game is binnen enkele seconden gevonden. Prima spellen :) Denk dat er nu zeker een 80+ uren per spel in zit.
Mijn vriendin speelt graag Fifa10. Ik kan het slechter treffen dacht ik zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapyroo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-10-2024
gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:41:
Ik denk dat ik mijn zoektocht van nu al enkele weken maar ga staken. Een 512MB memorycard is gewoon niet in Nederland te krijgen en alle US sites die ze hebben (zoals amazon.com) leveren het niet naar Nederland. Het slaat echt helemaal nergens op. Is er dan niemand die regelmatig bij anderen speelt en niet iedere keer zijn/haar profile wil recoveren (om nog maar te zwijgen hoe je dan je character/savegame meeneemt)? Gamen via Live! is wel leuk, maar splitscreen is echt veel toffer, vandaar de keuze voor de memoryunit.
Dealextreme schijnt ze te hebben, en nog best goedkoop ook:
http://www.dealextreme.co...rowseReviews.dx/sku.12361
Pagina: 1 ... 7 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.