Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:41

KoffieNT

banaan

Ik heb Incinerate en Electro Bolt op level 3, toch wel handig :D, verder had ik de machine gun, de shotgun en de drill volledig uitgebouwd :*) .

Zoals ik meestal doe, verkoop ik mijn uitgespeelde games weer; Als iemand interesse heeft in Bioshock 2 voor de 360, DM me :P.
Het gaat om de niet-rapture editie, een engels doosje, een engels boekje en uiteraard een krasloze dvd.

[ Voor 15% gewijzigd door KoffieNT op 15-02-2010 13:08 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Afbeeldingslocatie: http://www.cad-comic.com/comics/cad/20100215.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ligt het nu aan mij, of is de 512MB memory card niet meer beschikbaar ofzo (voor een normale prijs, US prijs is $29,-)?

Ik ben zowiezo al een tijdje op zoek naar een officiele zwarte memorycard, maar die lijken niet te bestaan. Dus dacht ik, dan maar een witte kopen en die overspuiten. Echter kan ik ze nergens meer vinden. Zelf game ik nogal wat bij vrienden en ik wordt redelijk kniftig van iedere keer mijn gamer profile te retrieven (en dan ook weer als ik thuis verder ga). Weet iemand een goede zaak waar ik betaalbaar een 512MB card kan kopen?

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zavvi heeft wat meer Xbox 360 in de aanbieding gegooid: http://www.zavvi.com/game...x360-games-from-4-95.list

Je lacht je soms suf als je ziet wat die spellen, inclusief verz, kunnen kosten.

Best nieuwe games voor 17.95, probeer me weer in te houden.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 15-02-2010 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PWM schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:23:
Zavvi heeft wat meer Xbox 360 in de aanbieding gegooid: http://www.zavvi.com/game...x360-games-from-4-95.list

Je lacht je soms suf als je ziet wat die spellen, inclusief verz, kunnen kosten.

Hahaha idd man. Bedankt voor de link _/-\o_ . Had 14 januari Batman Arkham Asylum besteld bij play.com. Order is nog steeds niet binnen. Nu bij zavvi besteld en nog iets goedkoper ook. Zaterdag nog toevallig gekeken hoeveel hij in NL kostte....Toch nog 49 euro als het niet 54 euro was.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:05
Is dat Battlefield 1943 wat? Is nu in de Deal of the Week bonus voor 800 points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
PWM schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:23:

Hey, wtf man! Is die betrouwbaar ? ik neem aan van wel ?
Das echt goedkoop ... nu twijfel ik om daar een load aan games te bestellen. Misschien eens proberen met 1 om te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:51:
[...]

Die bijen werken anders ook geweldig!! Had die op hoogste niveau.. Als je die een paar keer afvuurt zijn de meesten ook te druk met bijen wegslaan _/-\o_
Die heb ik net ook gekocht en het spel mee uitgespeeld! Heerlijk die bijen :)
overigens heb ik niet evil gespeeld maar toch veel te veel adam over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

pelt schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:41:
Is dat Battlefield 1943 wat? Is nu in de Deal of the Week bonus voor 800 points.
Ja :D Gekocht vanaf dag 1. Maar nu BC2 eraan komt speel ik het niet meer zoveel. Waarschijnlijk als BC2 er is, helemaal niet meer :P

Enigste nadeel is, dat er maar een paar maps voor zijn. En dat gaat toch een klein beetje vervelen.

Als je van WWII, Battlefield en Destructie houdt... kopen. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Dieter schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:48:
[...]

Hey, wtf man! Is die betrouwbaar ? ik neem aan van wel ?
Das echt goedkoop ... nu twijfel ik om daar een load aan games te bestellen. Misschien eens proberen met 1 om te beginnen.
Yup, zavvi is absoluut betrouwbaar. Ken genoeg mensen die daar hun games halen, en dan vooral van deze aanbiedingen op de maandag :*)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

pelt schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:41:
Mwa, leg dat 10tje maar bij MW2, BC2 of een andere war-game :P.

Ik vond het in het begin erg leuk, maar zoals Stalllone al aangeeft; de mappenhoeveelheid gaat snel vervelen. Ik heb alleen het vliegtuigenlevel een tijdje gespeeld, maar toen hield het toch snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

zavvi is inderdaad betrouwbaar, maar snel is anders. Soms is het er met een week, soms gaan er twee weken overheen. Als je haast hebt om een game binnen te krijgen zou ik het afraden, voor de rest doen :)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:25

Vrijdag

De Zwarte

Krijg ik net het nieuwe Mediamarkt foldertje binnen, staat daar een Elite voor 299, met elf spellen :D Pure, Halo 3, Assassins Creed 1, Lego Batman, Mass Effect, Gears of War 1, Forza Motorsport 2, Splinter Cell double agent, Project Gotham Racing 4, Oblivion en Bioshock 1
Wel de MM in regio Den Haag, geen idee of dat ook elders is.

De tekenfilms van Halo Legends vind ik trouwens ook erg leuk :)

[ Voor 28% gewijzigd door Vrijdag op 15-02-2010 19:36 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff, dat is wel een mooie aanbieding. De MM (en distro's) komen van oude voorraad af, en degene die nieuw is voor het platform begint met topgames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik nu die Halo Reach filmpjes kijk..... MW2 mag dan net de onderzetter van mijn bijna lege bierblikje zijn.

Het ademt voor mij weer zoveel uit. De gfx zullen ongetwijfeld niet de top zijn, maar de rest O+

Nu nog 8-10 maanden wachten. Gelukkig in mei de Beta. Iedereen in mijn omgeving stopt die datum resuluut met alles wat ze hebben, om weer fulltime Halo te doen. Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

TroonStaal schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:22:
Krijg ik net het nieuwe Mediamarkt foldertje binnen, staat daar een Elite voor 299, met elf spellen :D Pure, Halo 3, Assassins Creed 1, Lego Batman, Mass Effect, Gears of War 1, Forza Motorsport 2, Splinter Cell double agent, Project Gotham Racing 4, Oblivion en Bioshock 1
Wel de MM in regio Den Haag, geen idee of dat ook elders is.

De tekenfilms van Halo Legends vind ik trouwens ook erg leuk :)
Zijn allemaal On Demand-titels toch? Zou me niks verbazen als ze vooraf op de HDD staan. Nog steeds een goeie aanbieding hoor :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 08:12
Meerdere last van problemen met live? Opstarten en inloggen prima, maar bij mw2 geen server. Filmpje trailer proberen, ook foutmelding. Internet werkt prima. Inloggen op Xbox ook, maar daarna werkt het niet meer.Herstart helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mashayungi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 23:00
Same here. 't Schijnt dat heel Nederland er last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ja, wilde net even DiRT2 doen. Inloggen op Live geen probleem. Maar geen connectie naar Multiplayer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 08:12
Werkt weer bij mij. Hikje ofzo. Tip van mute bij online gaming werkt. Thx

[ Voor 73% gewijzigd door Pannekoek81 op 15-02-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Willybubba schreef op maandag 15 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Zijn allemaal On Demand-titels toch? Zou me niks verbazen als ze vooraf op de HDD staan. Nog steeds een goeie aanbieding hoor :)
Ik heb geen idee, ga morgen even kijken in de winkel :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Ik ben aan het kijken voor het aanschaffen van deze console.
- Ik hoef geen xboxlive of alle content die daarbij komt.
- Ik wil alleen maar offline wat games kunnen spelen.
Is de arcade versie hier dan bij afdoende? Of zijn er ook offlinegames die een hardeschijf vereisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
ruup schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:47:
Is de arcade versie hier dan bij afdoende? Of zijn er ook offlinegames die een hardeschijf vereisen?
De arcade is dan voldoende. Die heeft geen harde schijf, maar wel eigen flash geheugen (512 MB geloof ik) voor je savegames. Ik raad je alleen aan om juist wel met Live te gaan werken. Als voormalig PC-gamer leek het mij ook niets, maar ik ben toch aardig onder de indruk van de toegevoegde waarde en mogelijkheden die het biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
En ja, er zijn games die een HD vereisen. Het zijn er niet veel, maar Football Manager (waarom je dat op een console speelt is me een raadsel) heeft geloof ik een HD nodig.

Maar denk dat je voor offline games prima zonder af kunt. Je mist natuurlijk wel de mogelijkheid om games te installeren, wat ik zelf wel een fijne feature vind.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruup
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 15:30
Tjoekie schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:05:
[...]

De arcade is dan voldoende. Die heeft geen harde schijf, maar wel eigen flash geheugen (512 MB geloof ik) voor je savegames. Ik raad je alleen aan om juist wel met Live te gaan werken. Als voormalig PC-gamer leek het mij ook niets, maar ik ben toch aardig onder de indruk van de toegevoegde waarde en mogelijkheden die het biedt.
Ik kan eventueel later nog wel makkelijk uitbreiden naar een xbox met schijf, met die verschillende starterkits toch?

Heb al flink zitten zoeken naar games die een hd vereisen, maar google is in dit geval niet echt mijn vriend. Football manager is idd niet het spel waar ik de xbox voor zou kopen. Denk meer aan halo 3, assasins creed, etc . Als dit soort games geen hd vereisen dan zou dat mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
ruup schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:28:
[...]

Ik kan eventueel later nog wel makkelijk uitbreiden naar een xbox met schijf, met die verschillende starterkits toch?

Heb al flink zitten zoeken naar games die een hd vereisen, maar google is in dit geval niet echt mijn vriend. Football manager is idd niet het spel waar ik de xbox voor zou kopen. Denk meer aan halo 3, assasins creed, etc . Als dit soort games geen hd vereisen dan zou dat mooi zijn.
Halo 3 wordt zelfs afgeraden om op je HD te installeren ivm optimalisatie van de leessnelheid van de disk. AC 1&2 zijn niet verplicht, hoewel er wel downloadable content is (maar dat is wederom niet verplicht om te gebruiken). Forza 3 heeft een semi-verplichte install van disk 2 omdat je anders een zooi auto's niet kunt gebruiken, maar ook daar is de vraag in hoeverre je dat zou missen, aangezien er al zat auto's op disk 1 staan.

Volgens mij was het juist zo de Microsoft geen verplichte install wilde voor spellen, zodat alle spellen op ieder type xbox (arcade, pro, elite) in ieder geval te spelen zou zijn. Dus een arcade nemen en eventueel later uitbreiden met een hd is zeker een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

ruup schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 08:47:
Wil je demo's makkelijk downloaden? Wil je toegang tot een berg toffe arcadegames? Wil je je games op de harde schijf installeren zodat laden sneller gaat en je minder herrie hebt van de dvd-speler? Koop dan geen arcade. Echt, je gaat er spijt van krijgen dat je geen HD hebt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:44
oke, WTF? Ben ik Bioshock 2 aan het spelen, freezed mijn 360. Naja, kan gebeuren, even uitzetten en opnieuw aanzetten en verder spelen. Freezed hij weer tijdens bioshock2. Nog maar een keer uit- en aanzetten. Nu freezed hij al bij het xbox logo (als je de 360 aanzet). Geen rare ringen oid, maar gewoon een freeze...

even afwachten maar, en anders maar eens met Microsoft bellen (ik hoop dat ik nog garantie heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zo, net van de Mediamarkt terug met een Xbox voor mijn vriendin:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/P1000838.jpg
€299,- slechts voor een Elite + 11 spellen, niet slecht. En ja, het is een Jasper :Y)

Waarom twee keer Pure/Lego Batman? Simpel, ik pakte de Xboxdoos met die spellen er al in. Jullie zullen me nu vast een cheap basterd vinden maar goed :P Compenseert weer voor die gefaalde BCC actie van laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy moly. :)

Zijn dat nu extra dunne doosjes of wat? Zo ziet het er wel uit namelijk...

En het is dat ik al die games al heb maar anders had ik NU ook zo'n doos gekocht.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee, zijn de retaildoosjes, wel allemaal de classics maar gelukkig de nieuwe groene classicshoesjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
MochiGohan schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 10:03:
oke, WTF? Ben ik Bioshock 2 aan het spelen, freezed mijn 360. Naja, kan gebeuren, even uitzetten en opnieuw aanzetten en verder spelen. Freezed hij weer tijdens bioshock2. Nog maar een keer uit- en aanzetten. Nu freezed hij al bij het xbox logo (als je de 360 aanzet). Geen rare ringen oid, maar gewoon een freeze...

even afwachten maar, en anders maar eens met Microsoft bellen (ik hoop dat ik nog garantie heb).
en een uur erna werkt alles weer perfect... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
TroonStaal schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:02:
Zo, net van de Mediamarkt terug met een Xbox voor mijn vriendin:

€299,- slechts voor een Elite + 11 spellen, niet slecht. En ja, het is een Jasper :Y)

Waarom twee keer Pure/Lego Batman? Simpel, ik pakte de Xboxdoos met die spellen er al in. Jullie zullen me nu vast een cheap basterd vinden maar goed :P Compenseert weer voor die gefaalde BCC actie van laatst.
Erg mooi pakket, alle klassiekers uit de eerste Xbox-jaren zitten erbij, uren plezier gegarandeerd. Veel plezier ermee!

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perconte
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 13:26
Mooie aanbieding veel plezier er mee. Daar gaan aardig wat uurtjes in zitten voor je daar klaar mee bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmm, ik heb dus een XboxLive Abbo genomen, omdat ik de demo van Bad COmpany 2 online wil spelen, :/ Alleen krijg ik maar geen verbinding.

Heeft iemand anders dit probleem?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Laatst online: 11-09 09:49
salimrmaf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 13:56:
Hmm, ik heb dus een XboxLive Abbo genomen, omdat ik de demo van Bad COmpany 2 online wil spelen, :/ Alleen krijg ik maar geen verbinding.

Heeft iemand anders dit probleem?
Alleen gisteravond maar dat probleem is gisteravond ook weer gefixt.

[ Voor 10% gewijzigd door Caeruleus op 16-02-2010 13:58 ]

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb ook problemen, kom niet op een BC2 server of een BF1943 server, misschien ligt EA op z'n gat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Heeft iemand misschien een migration kit van Microsoft te leen/huur/koop voor mij? Ik heb een 20GB Xbox 360 en wil een grotere schijf. Maar de retailpakketten van de 120GB harddisk met migration kit zijn nergens meer te krijgen. Ik twijfel nog of ik alleen een losse schijf koop of gelijk een nieuwe Elite met 120GB schijf én HDMI. (Ik heb nu nog een 20GB met alleen component.*) Maar hoe dan ook ga ik zo'n kabel nodig hebben en als iemand op GoT er nog een heeft is dat vast sneller/makkelijker dan aanvragen bij MS zelf, dus ik vraag het maar... :)

*: in 2006 gekocht, dus geen garantie meer. Hij is een keer onder garantie gefixt vanwege een RROD.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ze zijn bezig met onderhoud/updates van de game (bad company2) dus waarschijnlijk kan je straks gewoon weer spelen.

Deze info heb ik van Stewie! uit het BF:BC2 Topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
estorino schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:21:
Heeft iemand misschien een migration kit van Microsoft te leen/huur/koop voor mij? Ik heb een 20GB Xbox 360 en wil een grotere schijf. Maar de retailpakketten van de 120GB harddisk met migration kit zijn nergens meer te krijgen. Ik twijfel nog of ik alleen een losse schijf koop of gelijk een nieuwe Elite met 120GB schijf én HDMI. (Ik heb nu nog een 20GB met alleen component.*) Maar hoe dan ook ga ik zo'n kabel nodig hebben en als iemand op GoT er nog een heeft is dat vast sneller/makkelijker dan aanvragen bij MS zelf, dus ik vraag het maar... :)

*: in 2006 gekocht, dus geen garantie meer. Hij is een keer onder garantie gefixt vanwege een RROD.
Bel MS, je krijgt er gratis eentje thuis gestuurd, ook al "mag dat niet" >:)

Doen!

@Hieronder:

Er is wel degelijk sprake van "mag niet" , want eignelijk kun je ALLEEN bij een Xbox 360 Elite een Data Migration Kit aanvragen. Dit i.v.m de serienujmmer van de xbox; bij een upgrade van 20 naar 60gb bijvoorbeeld is dit niet volgens de regels van Microsoft. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door SalimRMAF op 16-02-2010 18:40 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:43
MochiGohan schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:56:
[...]

en een uur erna werkt alles weer perfect... 8)7
Bij mij was dit een voorbode van een RROD, so prepare :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

PWM schreef op maandag 15 februari 2010 @ 20:44:
Als ik nu die Halo Reach filmpjes kijk..... MW2 mag dan net de onderzetter van mijn bijna lege bierblikje zijn.

Het ademt voor mij weer zoveel uit. De gfx zullen ongetwijfeld niet de top zijn, maar de rest O+

Nu nog 8-10 maanden wachten. Gelukkig in mei de Beta. Iedereen in mijn omgeving stopt die datum resuluut met alles wat ze hebben, om weer fulltime Halo te doen. Kan niet wachten :)
Ik vind het er ook heel tof uit zien. Heb je Halo Legends al eens gezien? Zeg maar de Halo tegenhanger van de Animatrix miniserie. Echt 8 heel erg toffe episodes die zich afspelen in het Halo universum waarvan de eerste 2 episodes een geschiedenisles zijn (Halo Origins). Heb het boek Reach niet gelezen maar kreeg er na het zien van de miniserie wel zin in! 8) Er zit toch nog best wel een cool verhaal achter, vind het bijvoorbeeld jammer dat er in de spellen zo weinig met de Forerunners gedaan is tot nu toe.

Sowieso ben ik wel een sucker voor alles wat sci-fi is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
salimrmaf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34:
[...]

Doen!
D'r is helemaal geen sprake van 'mag niet'. Als je een elite koopt kun je zonder problemen een migration kit aanvragen, net als dat je en 60GB schijf koopt, of eender welke HD zonder migration kit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Weet iemand of die aanbieding van de MM Den Haag (Elite met zooi spellen) Ook elders in Nederland geld?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Collaborator schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:32:
Weet iemand of die aanbieding van de MM Den Haag (Elite met zooi spellen) Ook elders in Nederland geld?
Gewoon even bellen naar je lokale MM. Ze bijten meestal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Had ik net besloten om toch maar een iPhone aan te schaffen (de volgende versie), komt MS met Windows Mobile 7... met Xbox Live implementatie. Toch wel interessant. Het nieuwe OS ziet er uit alsof er goed over na gedacht is.

De vraag is uiteindelijk, komen er genoeg game-apps op zodat dit een alternatief wordt als handheld naast de verouderde DS en PSP, en de opkomende iPhone? Kunnen we telefoons met WM7 binnenkort als portable xboxen beschouwen, of niet? Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
Stalllone schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Je zou maar die ene keer hebben dat ze wél bijten :P
SeamusXanthus schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:28:
Had ik net besloten om toch maar een iPhone aan te schaffen (de volgende versie), komt MS met Windows Mobile 7... met Xbox Live implementatie. Toch wel interessant. Het nieuwe OS ziet er uit alsof er goed over na gedacht is.

De vraag is uiteindelijk, komen er genoeg game-apps op zodat dit een alternatief wordt als handheld naast de verouderde DS en PSP, en de opkomende iPhone? Kunnen we telefoons met WM7 binnenkort als portable xboxen beschouwen, of niet? Wat denken jullie?
Je hebt in ieder geval niet de experience die je nu hebt met je Xbox. Het is ook maar hoe fijn je het vind spelen, op zo'n klein schermpje. Ik heb zelf een iPod Touch, en de basic, vrolijke kleurtjes spelletjes zijn geweldig, maar ik zou geen enkele Xbox game op zo'n scherm willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Stalllone schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:18:
[...]

Op dit moment is de Lokale MM gesloten (Alaaaf |:( ) dus ik zal sowiso tot morgen of zelfs overmorgen moet wachten, maar misschien wist iemand ondertussen of het dus nationaal geld :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ben ik de enige die de laatste tijd (weer) last heeft dat zn Live-account niet automatisch ingesigned wordt?

Ja, mijn instellingen staan goed en ja, deze heb ik een aantal keren uit en aan gezet.

Een keer is niet erg, maar het is op zn minst irritant. Ik kan er ook weinig over vinden op google.

@onder: Ah oke, maar hier heb ik eerlijk gezegd al weken last van. (3, misschien 4..)

Maargoed, ik wacht het effe af :D.

[ Voor 18% gewijzigd door KoffieNT op 16-02-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
KoffieNT schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 19:26:
Ben ik de enige die de laatste tijd (weer) last heeft dat zn Live-account niet automatisch ingesigned wordt?

Ja, mijn instellingen staan goed en ja, deze heb ik een aantal keren uit en aan gezet.

Een keer is niet erg, maar het is op zn minst irritant. Ik kan er ook weinig over vinden op google.
Er zijn momenteel problemen met Live-accounts. Is weer een ander probleem dan gisteren toen Xbox LIVE tijdelijk maar half functioneerde. Onderhoudsteam is op de hoogte en het wordt z.s.m. gefixt.
Windows LIVE ID is acting up across some MS Properties, including Xbox. It's being investigated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Collaborator schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 18:27:
[...]

Op dit moment is de Lokale MM gesloten (Alaaaf |:( ) dus ik zal sowiso tot morgen of zelfs overmorgen moet wachten, maar misschien wist iemand ondertussen of het dus nationaal geld :)
MM Middelburg heeft deze aktie iedergeval niet. Folder viel net in de bus, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:28:

ik heb zelf WM6.5 gehad en nu een 3GS. Kan me niet voorstellen dat WM7 ineens zoveel beter is dat het Iphone OS zal verslaan. Apple heeft overal erg goed over nagedacht wat met WM6.5 erg te wensen over liet. De gok om een nieuw OS te nemen dat zich nog niet heeft bewezen ten opzichte van het erg sterke Iphone OS is natuurlijk een keuze. De vraag blijft natuurlijk: al zou de xbox support goed werken, ga je het dan ook echt gebruiken? Overigens is de graphics engine op de 3GS al erg goed, veel spellen zijn prima te spelen en zien er mooi uit. Ik zou nog een keer voor de 3GS gaan als ik opnieuw moest kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-09 22:56
Sinds kort heb ik ook een XBox 360, dat is qua beeldkwaliteit wel een vooruitgang t.o.v. m'n Wii. En ook een aantal leuke spellen als GTA4, Gears of War, Forza 3, Fable2 en Assassin's Creed. Wat ik alleen wel erg jammer vind is dat ik Forza 3 niet kan spelen met een Logitech G25 stuur. Zo'n mooi race spel en dan geen ondersteuning voor een fatsoenlijk stuur. Dat is toch wel echt een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 09:27
Aghanim schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:15:
[...]

ik heb zelf WM6.5 gehad en nu een 3GS. Kan me niet voorstellen dat WM7 ineens zoveel beter is dat het Iphone OS zal verslaan. Apple heeft overal erg goed over nagedacht wat met WM6.5 erg te wensen over liet. De gok om een nieuw OS te nemen dat zich nog niet heeft bewezen ten opzichte van het erg sterke Iphone OS is natuurlijk een keuze. De vraag blijft natuurlijk: al zou de xbox support goed werken, ga je het dan ook echt gebruiken? Overigens is de graphics engine op de 3GS al erg goed, veel spellen zijn prima te spelen en zien er mooi uit. Ik zou nog een keer voor de 3GS gaan als ik opnieuw moest kiezen.
Mijn abbo loopt nu precies af op het moment dat de eerste windows 7 telefoons verschijnen. Dat heb ik dan weer mooi mee. Maar ik zou zelf geen Iphone meer halen nu. wachten tot 4G denk ik.
Of tot de eerste wm7 telefoons ook echt uit zijn.

verder komt door die hele integratie de minder leuke kant van geband worden op Xbox live steeds harder dichterbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Aghanim schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 22:15:
[...]

Volgens de hands-ons die ik lees is WM7 juist totaal geen WM6.5, dus het idee dat het daarom niet beter KAN zijn moet je daarom loslaten denk ik. De interface is vooral anders dan die van de iPhone, maar 'men' is er wel enthousiast over. Overigens zie ik mezelf niet full-blown xbox games spelen, maar je moet meer aan arcade games denken, wellicht nog simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
SeamusXanthus schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 07:44:
[...]
Volgens de hands-ons die ik lees is WM7 juist totaal geen WM6.5, dus het idee dat het daarom niet beter KAN zijn moet je daarom loslaten denk ik. De interface is vooral anders dan die van de iPhone, maar 'men' is er wel enthousiast over. Overigens zie ik mezelf niet full-blown xbox games spelen, maar je moet meer aan arcade games denken, wellicht nog simpeler.
Ik zat persoonlijk nogal aan het aangekondigde Game Room te denken. De spelletjes die in het filmpje gespeeld werden leken me nogal een versimplificering van wat er nu op XBLA uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
salimrmaf schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34:
[...]

Doen!
Ik heb MS gebeld en gesproken met een vriendelijke jongeman, hij heeft het een en ander duidelijk gemaakt; omdat mensen lukraak die kabeltjes bestelden (gratis) en weer doorverkochten is het afgelopen met deze werkwijze... :(
Je kan nu voor 13,70 een migration kit telefonisch bestellen (betalen alleen met creditcard) mits je het serienummer van je oude en nieuwe (alleen 120+ Gb) 360 doorgeeft.

Er zijn een hoop webwinkels die originele 120GB hd's aanbieden ZONDER migration kit, maar dan vang je bij MS ook bot, alleen bij de aankoop van een Elite kun je er een bestellen. Dit omdat de retail 120Gb schijven met deze kabel geleverd worden. Maar ja, die retail disks zijn nergens te krijgen. :(

[ Voor 19% gewijzigd door estorino op 17-02-2010 14:37 . Reden: meer info ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!
estorino schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 14:35:
[...]

Ik heb MS gebeld en gesproken met een vriendelijke jongeman, hij heeft het een en ander duidelijk gemaakt; omdat mensen lukraak die kabeltjes bestelden (gratis) en weer doorverkochten is het afgelopen met deze werkwijze... :(
Precies de reden dat men gestopt is met het sturen van een nieuwe controller als de oude kapot is. Die verstuurden ze altijd direct, zonder vragen. In 2 dagen in de bus.

Helaas gingen mensen dat zwaar misbruiken, (ook hier :( ), en daardoor is dat nu ook afgelopen. En bedankt.

Dat zijn dezelfde mensen die klagen waarom alles zo duur is of waarom de service van bedrijven matig is.

• pelt
Heeft iemand The Misadventures of PB Winterbottom al gedownload en zo ja is het wat?

Als ik de video zo bekijk is het een kruising tussen Braid en Machinarium?

• SeamusXanthus
pelt schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 12:18:
Heeft iemand The Misadventures of PB Winterbottom al gedownload en zo ja is het wat?

Als ik de video zo bekijk is het een kruising tussen Braid en Machinarium?
Heb de demo gespeeld. Het is net Braid, maar tot nu toe met minder subtiele puzzels. Moeilijk te omschrijven waarom. Maar dat kan natuurlijk veranderen als je verder in het spel komt. Wel leuk sfeertje, maar voelt niet zo magisch aan als Braid (een van de beste puzzlers of all time naar mijn mening) . Ga hem misschien wel aanschaffen

• PXXL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik vroeg me af of er ook iemand ervaring met "Time Codes" heeft voor de xbox 360. Ik hoorde van iemand dat je dan i.p.v 60 euro per jaar iets van 10 dollar betaald.

Zal wel loos bericht zijn, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.

• pelt
PXXL schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 16:10:
Ik vroeg me af of er ook iemand ervaring met "Time Codes" heeft voor de xbox 360. Ik hoorde van iemand dat je dan i.p.v 60 euro per jaar iets van 10 dollar betaald.

Zal wel loos bericht zijn, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.
Voor Xbox Live bedoel je? Van time codes nooit gehoord, maar in de OP staan tips om voor ongeveer 30 euro een jaar lang Xbox Live aan te schaffen.

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hmmm,

Mijn XBOX outpout via HDMI soms geen stereo-signaal.

Vrijwel altijd zie ik dat er een Dolby Digital 5.1 geluidspoor is, maar als ik bijvoorbeeld GT IV: The Ballad of GayTony afspeel, hoor ik GEEN geluid door mijn Home Cinema Set! |:( Bij de GTA IV Video over Yusuf Amir hoor ik weer wel geluid. Ik heb ALLES gecontroleerd, en zelfs de receiver gereset. :(

Mijn receiver kan zowel stereo, Dolby 5,1 als WMA Pro aan, dus ik hem hem ingesteld als Dolby+WMA Pro. (Output)

Ik hoef geen optische kabel te verbinden met mijn receiver, want in HDMI zelf zit al een geluids-kabel.

Heeft iemand dit ook?

Ik krijg tezien dat er een "PCM Direct"-signaal wordt opgevangen, maar zonder geluid dus..

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
salimrmaf schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 19:19:
Hmmm,

Mijn XBOX outpout via HDMI soms geen stereo-signaal.

Vrijwel altijd zie ik dat er een Dolby Digital 5.1 geluidspoor is, maar als ik bijvoorbeeld GT IV: The Ballad of GayTony afspeel, hoor ik GEEN geluid door mijn Home Cinema Set! |:( Bij de GTA IV Video over Yusuf Amir hoor ik weer wel geluid. Ik heb ALLES gecontroleerd, en zelfs de receiver gereset. :(

Mijn receiver kan zowel stereo, Dolby 5,1 als WMA Pro aan, dus ik hem hem ingesteld als Dolby+WMA Pro. (Output)

Ik hoef geen optische kabel te verbinden met mijn receiver, want in HDMI zelf zit al een geluids-kabel.

Heeft iemand dit ook?

Ik krijg tezien dat er een "PCM Direct"-signaal wordt opgevangen, maar zonder geluid dus..
Mijn Onkyo kun je instellen op Auto - PCM - DTS . Als ik deze op DTS heb staan en er PCM signaal binnen komt hoor ik niks en vice versa. Waarschijnlijk staat dit bij jou standaard op Auto, maar je zou eens kunnen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje.

ik heb laatst mijn officiële xbox 360 component kabel vervangen voor de officiële xbox 360 hdmi kabel (dus deze voor deze). mijn tv is een panasonic th-42px80.

nou is mijn probleem als volgt. wanneer mijn tv op het xbox360 kanaal staat (hdmi2) en de xbox aan dan zie ik alles gewoon goed. alles doet het enzo dus daar heb ik geen probleem mee. maar wanneer ik wil switchen tussen de verschillende ingangen van mijn tv (dus als ik bijvoorbeeld even op mijn pc wil die aangesloten is op de tv of ik wil ff tv kijken) en dan weer verder wil op mijn xbox, en dus moet switchen naar de hdmi2 ingang, dan start de xbox 360 automatisch opnieuw op. het gekke is dat de controllers wel gewoon aan blijven dus hij gaat niet volledig uit maar hij start dus echt opnieuw op.

ik heb alles gecheckt en wat blijkt. dat blok wat ik in mijn 360 moet hebben om het geluid af te tappen is de boosdoener. mijn hdmi kabel is in orde en als ik alleen die gebruik is er ook niks aan de hand maar op het moment dat ik het blok erin doe dan sluit de console vanzelf af.

iemand een idee hoe dit kan en of ik dit kan oplossen. iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:37:
ik heb een probleempje.

ik heb laatst mijn officiële xbox 360 component kabel vervangen voor de officiële xbox 360 hdmi kabel (dus deze voor deze). mijn tv is een panasonic th-42px80.

nou is mijn probleem als volgt. wanneer mijn tv op het xbox360 kanaal staat (hdmi2) en de xbox aan dan zie ik alles gewoon goed. alles doet het enzo dus daar heb ik geen probleem mee. maar wanneer ik wil switchen tussen de verschillende ingangen van mijn tv (dus als ik bijvoorbeeld even op mijn pc wil die aangesloten is op de tv of ik wil ff tv kijken) en dan weer verder wil op mijn xbox, en dus moet switchen naar de hdmi2 ingang, dan start de xbox 360 automatisch opnieuw op. het gekke is dat de controllers wel gewoon aan blijven dus hij gaat niet volledig uit maar hij start dus echt opnieuw op.

ik heb alles gecheckt en wat blijkt. dat blok wat ik in mijn 360 moet hebben om het geluid af te tappen is de boosdoener. mijn hdmi kabel is in orde en als ik alleen die gebruik is er ook niks aan de hand maar op het moment dat ik het blok erin doe dan sluit de console vanzelf af.

iemand een idee hoe dit kan en of ik dit kan oplossen. iemand hier al ervaring mee?
Ik heb hetzelfde probleem.. het probleem is namelijk dat de 360 kijkt welke uitgang er gebruikt wordt, en bij een eventuele switch de xbox restart.

Als hij merkt dat er een HDMI-bron op aangesloten is, en je de tv uit zet (geen signaal meer, dus output hij analoog/Component) en de TV weer aanzet (HDMI-signaal krijgt weer stroom=xbox restarten).

:X

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
L-VIS schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:34:
[...]

Bij mij was dit een voorbode van een RROD, so prepare :|
Je hebt gelijk... vandaag weer een paar vastlopers en op een gegeven moment... drie knipperende lichtjes :'(

Snel naar de MM om een nieuwe te halen, en deze aanmelden voor reparatie bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salimrmaf schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem.. het probleem is namelijk dat de 360 kijkt welke uitgang er gebruikt wordt, en bij een eventuele switch de xbox restart.

Als hij merkt dat er een HDMI-bron op aangesloten is, en je de tv uit zet (geen signaal meer, dus output hij analoog/Component) en de TV weer aanzet (HDMI-signaal krijgt weer stroom=xbox restarten).

oke. dat verklaart een hoop. dan maar component op de hoofd-xbox en de hdmi naar de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MochiGohan schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:00:
[...]

Je hebt gelijk... vandaag weer een paar vastlopers en op een gegeven moment... drie knipperende lichtjes :'(

Snel naar de MM om een nieuwe te halen,
Krijg je er meteen 10 spellen bij :) Die je wss al had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
PWM schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 16:52:
[...]

Krijg je er meteen 10 spellen bij :) Die je wss al had :+
Klopt die heb ik allemaal al (heb nu zo'n 90 games), maar bij de MM Rotterdam centrum hadden ze de bundel niet eens meer... Verder lijken alle xbox 360 aanbiedingen opeens verdwenen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat vragen over xbox mediacenter gedeelte,hoop dat iemand mij kan helpen.

torrent bestandjes in lijst windows MEDIA player gaat goed,maar video ts vob niet en er zullen nog wel meer van deze bestanden zijn.
ik stream dit via draadloze router naar xbox die met draad op router aangesloten is werkt perfect.behalve vts vob
nou lees ik,dat er wel converter progr zijn,maar hoe krijg je die op je xbox?
moet je dan eerst xbox media CENTER op xbox installeren?
ik lees dat je eerst microsoft mediacenter op pc moet installeren.
ik draai op vista en waar kan ik deze downloaden?kost vast geld en dan xbox op pc moet aansluiten? en code invoeren die xbox aangeeft? wat moeilijk
wie kan even duidelijk aangeven hoe dit moet

als het niet wil moet ik alsnog een mediacenter hardeschijf van bv xtreamkopen om wel alles te kunnen afspelen,maar ik was van plan om nog een netwerkhardeschijf te kopen en dan alles via xbox te doen

alvast erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
salimrmaf schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 15:49:
[...]

Dan heb je niet de echte officiele Microsoft kabel; want ik had dat probleem ook met een Chinese variant, maar nu met een originele kabel geen probleem meer. Komt omdat er binnenin in die nepper een verkeerde verbinding zit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 03:04:
ik heb wat vragen over xbox mediacenter gedeelte,hoop dat iemand mij kan helpen.

torrent bestandjes in lijst windows MEDIA player gaat goed,maar video ts vob niet en er zullen nog wel meer van deze bestanden zijn.
ik stream dit via draadloze router naar xbox die met draad op router aangesloten is werkt perfect.behalve vts vob
nou lees ik,dat er wel converter progr zijn,maar hoe krijg je die op je xbox?
moet je dan eerst xbox media CENTER op xbox installeren?
ik lees dat je eerst microsoft mediacenter op pc moet installeren.
ik draai op vista en waar kan ik deze downloaden?kost vast geld en dan xbox op pc moet aansluiten? en code invoeren die xbox aangeeft? wat moeilijk
wie kan even duidelijk aangeven hoe dit moet

als het niet wil moet ik alsnog een mediacenter hardeschijf van bv xtreamkopen om wel alles te kunnen afspelen,maar ik was van plan om nog een netwerkhardeschijf te kopen en dan alles via xbox te doen

alvast erg bedankt
Om te beginnen zou je via de instellingswizard van je 360 of op xbox.com kunnen kijken en ook de forums van afterdawn.com bieden tutorials. Over downloads en links mogen we het hier niet hebben; overigens een vreemde vraag als je in zin 1 over torrents spreekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist The Maw uitgespeeld (niet echt een prestatie overigens). De game is erg vermakelijk, maar ontzettend gemakkelijk. De sfeer is wel geweldig en ik kan hem van harte aanbevelen.

Wat mij betreft mag Bioshock 2 nu wel komen uit Maleisie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb altijd begrepen dat het save systeem van Dead Rising ruk is. Volgens mij zijn er ook discussies geweest dat nog te veranderen.

Als ik vandaag Dead Rising koop, is er dan een update voor het save systeem? Of blijft het zoals het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:47:
Zojuist The Maw uitgespeeld (niet echt een prestatie overigens). De game is erg vermakelijk, maar ontzettend gemakkelijk. De sfeer is wel geweldig en ik kan hem van harte aanbevelen.

Wat mij betreft mag Bioshock 2 nu wel komen uit Maleisie :)
jij wacht er ook nog op. duurt lang dit keer (het verzenden). ben ook aan het wachten op dante...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06-2016
PWM schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:23:
Ik heb altijd begrepen dat het save systeem van Dead Rising ruk is. Volgens mij zijn er ook discussies geweest dat nog te veranderen.

Als ik vandaag Dead Rising koop, is er dan een update voor het save systeem? Of blijft het zoals het was.
Nog steeds hetzelfde. Ik vond het trouwens behoorlijk meevallen, het spel is goed speelbaar met het save systeem zoals het is. Het past ook wel bij de setting, omdat het je toch een beklemmend gevoel geeft.

(Alleen bij de infinite-mode mis ik de save functie...verwachten ze nou echt dat ik mijn Xbox 14 uur achter elkaar aan laat staan om een achievement te halen?)

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-09 23:06

Erw

http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=18803

Daarom mag je vriendin niet mee spelen op de X360

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

FAKE, no way dat de voedingskabel er zo makkelijk uitgaat :+

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
RamO schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:07:
[...]

Het is echt!!! want ze hadden toevallig zichzelf gefilmd tijdens het gamen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 20:55

Player1S

Probably out in the dark

RamO schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:07:
[...]

Dubbelfake, geen enkele heterosexuele kerel verslaat z'n vriendin zo vaak. Vooral niet als ze begint te dreigen met "geen sex"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Die knul houdt zich wel heel koeltjes, nu zijn grote liefde kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Kn4kw0r5t schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:11:
[...]

Het is echt!!! want ze hadden toevallig zichzelf gefilmd tijdens het gamen!!!
dat meen je echt niet toch? goed geacteerd hoor, maar wel echt geacteerd...

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik denk wel dat het echt is , zo xbox kost wel 150 euro+39 euro voor modern warfare 2. 189 voor een videotje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Rockvee2 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:39:
Ik denk wel dat het echt is , zo xbox kost wel 150 euro+39 euro voor modern warfare 2. 189 voor een videotje?
Misschien was ie wel kapot ofso, en hebben ze gewoon het filmje wat aangepast. En je hebt wel meer mensen die er 200 euro voor hebben om op youtube bekeken te worden. :)

Idd nep denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 13:35:
[...]

jij wacht er ook nog op. duurt lang dit keer (het verzenden). ben ook aan het wachten op dante...
Ik bestel nu zo'n 2 jaar vi aGamehubs, maar de snelheid is een half jaar terug erg achteruit gegaan (vast een goedkopere manier van verzenden gevonden). Nou vind ik dat ik niet mag klagen omdat ik er ook niet veel voor betaal, maar jammer vind ik het wel :) Spellen waar je niet op kan wachten kan je dus beter ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus

Het savesysteem in Dead Rising is niet 'ruk', het is anders. Je moet namelijk echt moeite doen om bij een savepunt te komen, en het spel is ook op tijd gebaseerd. Events gebeuren op vaste tijdstippen. Als je er niet op tijd bij bent, ben je ook gewoon te laat.
Je zit daardoor onder continue stress (je kan eigenlijk niet alles doen wat je wilt), en je MOET continu keuzes maken. Speel ik door (en win ik tijd), of backtrack in naar de WC (waar ik kan saven). In het eerste geval loop je het risico dood te gaan en dus verder wordt terug gezet, in het tweede geval verlies ik tijd waardoor ik later misschien tijd te kort kom.
Juist door dit systeem is Dead Rising voor veel mensen een titel om nooit te vergeten. Die continue druk maakt het gevoel dat je een survival-horror spel speelt zo veel groter.

Dus ik neem aan dat er geen update is van het savesysteem is.
Dead Rising is niet voor casuals! Doorzettingsvermogen (en een flinke dosis gamefaqs tenzij je ultra-hardcore bent ;) ) heb je nodig.

(ik wacht ook nog op bioshock van gamehubs trouwens, maar eigenlijk is gamehubs verder altijd wel sneller bij mij)

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 22-02-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Van het weekend voor 5 euro Viva Piñata uit de budgetbak geplukt. Wat een verrasend grappig spel, ook al is het al zo oud. Had er nooit echt serieus naar gekeken, maar ongemerkt heb ik toch al weer heel wat uurtjes in het spel zitten :s, erg vermakelijk.

Daarnaast vrijdag Darksiders binnen gekregen, meteen flink aan de bak. Die 'vurige' tegenstanders vind ik behoorlijk pittig (tenminste, met mijn manier van 'gewoon hakken en hopen dat je het overleefd' :p). Ben er nog niet zo ver mee, maar de sfeer, besturing en droge humor vind ik nu al geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Heb ineens zo'n gek idee :).
Denk er aan om een 2de xdoos te kopen om samen te spelen/'s avonds te spelen als vrouwlief tv wil kijken. Natuurlijk heb ik dan wel de games die ik met 2 wil spelen wel dubbel nodig ...

De vraag is echter of ik savegames op zo'n externe USB module kan zetten en gemakkelijk tussen de 2 xbox'en kan wisselen. Of zijn deze savegames ergens gelinked aan het systeem ? Ik vermoed enkel gamerprofile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
party42 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 22:19:
[...]

dat meen je echt niet toch? goed geacteerd hoor, maar wel echt geacteerd...
Jawel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:37

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sommige mensen hebben ook geen kaas gegeten van sarcasme :D

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Dieter schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:39:
Denk er aan om een 2de xdoos te kopen om samen te spelen/'s avonds te spelen als vrouwlief tv wil kijken. Natuurlijk heb ik dan wel de games die ik met 2 wil spelen wel dubbel nodig ...

De vraag is echter of ik savegames op zo'n externe USB module kan zetten en gemakkelijk tussen de 2 xbox'en kan wisselen. Of zijn deze savegames ergens gelinked aan het systeem ? Ik vermoed enkel gamerprofile ?
Savegames altijd op je profiel, zover ik weet (correct me if Im wrong)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Dieter schreef op maandag 22 februari 2010 @ 11:39:

Save games zijn idd aan je profiel gekoppeld. Je kan ze ook naar een ander profiel kopieren, maar dan kunnen er geen achievements meer mee gehaald worden. Door zowel je profiel als de save games altijd op te slaan op zo'n MS-geheugenunit (gewone USB-stick werkt niet) kan je alles zo meenemen naar een andere Xbox en blijft het allemaal altijd netjes up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59

Onzin, het save systeem is juist een van de beste dingen aan het hele spel.

Het systeem is zo gemaakt dat je het spel wel kan onderbreken, maar niet kan herladen als je iets fout doet.
Dus een keuze is een keuze, en niet even proberen en dan daarna iets anders doen.
Dat bepaalde voor een deel ook de moeilijkheidsgraad van het spel.

Ik hoop dat ze dit in deel 2 niet te veel wijzigen want dat zou erg jammer zijn.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
L1nt schreef op zondag 21 februari 2010 @ 20:13:
[...]

Dubbelfake, geen enkele heterosexuele kerel verslaat z'n vriendin zo vaak. Vooral niet als ze begint te dreigen met "geen sex"
Triple fake. No way dat zo'n lelijke nerd een vriendin heeft. :9

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

yzf1kr schreef op maandag 22 februari 2010 @ 20:24:
[...]

Triple fake. No way dat zo'n lelijke nerd een vriendin heeft. :9
Nu niet meer iig :+

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Kheldar schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:46:
[...]

Save games zijn idd aan je profiel gekoppeld. Je kan ze ook naar een ander profiel kopieren, maar dan kunnen er geen achievements meer mee gehaald worden. Door zowel je profiel als de save games altijd op te slaan op zo'n MS-geheugenunit (gewone USB-stick werkt niet) kan je alles zo meenemen naar een andere Xbox en blijft het allemaal altijd netjes up-to-date.
Het kon toch ook via Recover Gamertag? Ik heb namelijk zo een keer op een ander console gespeeld, maar verloor achievments omdat ik op mijn eigen console achievement had gehaalt nadat ik de laatste keer met XBL geconnect had.
Allemaal heel erg irritant en vervelend. Ik heb niet zo'n memory stick. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
iDaniel schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:12:
[...]

Het kon toch ook via Recover Gamertag? Ik heb namelijk zo een keer op een ander console gespeeld, maar verloor achievments omdat ik op mijn eigen console achievement had gehaalt nadat ik de laatste keer met XBL geconnect had.
Allemaal heel erg irritant en vervelend. Ik heb niet zo'n memory stick. :+
Gamertag recoveren kan, maar dat is dan zonder saves (saves zijn wel gekoppeld aan een profiel, maar worden er niet in opgeslagen) en schijnt soms erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Kheldar schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:37:
[...]

Gamertag recoveren kan, maar dat is dan zonder saves (saves zijn wel gekoppeld aan een profiel, maar worden er niet in opgeslagen) en schijnt soms erg lang duren.
En als ik nou de pc gamertag (silver) van mijn vriendin wil recoveren op mijn (of haar) Xbox, gaan dan de saves ook verloren? Ik dacht van niet omdat het natuurlijk een ander platform is maar ik moest het maar eens proberen. Anders zou ze nogmaals een gamertag moeten aanmaken en dat is dan weer zonde van de Fallout 3 achievements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
TroonStaal schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 00:45:
[...]

En als ik nou de pc gamertag (silver) van mijn vriendin wil recoveren op mijn (of haar) Xbox, gaan dan de saves ook verloren? Ik dacht van niet omdat het natuurlijk een ander platform is maar ik moest het maar eens proberen. Anders zou ze nogmaals een gamertag moeten aanmaken en dat is dan weer zonde van de Fallout 3 achievements.
Saves zitten op de HDD.. niet online.

Gulfstream G650

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.