Ik snap de ophef ook totaal niet. De 30 komt bij mij ook in zicht, drukke baan, samenwonen, sporten, socializen met vrienden en ik merk dat de tijd om te gamen steeds minder wordt. Mijn gametijd is me kostbaar en ik probeer dan ook echt alleen die games te spelen die me echt boeien. Heb m'n xbox sinds december 2009 en tot nu toe heb ik vooral vermaakt met:Huntingduck schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:59:
[...]
zeg iedereen zit een beetje zijken dat 1 persoon niet positief is. ik kan het voordeel wel zien, je hoeft nietzoveel te spelen het scheelt ook nog eens bergen geld als je maar een paar games koopt. ik ben zelf ook niet echt iemand die nou persé 30 games per jaar hoeft. ik game alleen veel als ik daar tijd voor heb je moet dan dus wel selectief zijn met de spellen die je speelt.
- Fallout3 (30+ uur): mooie sfeer, leuk verhaal, erg goed spel. Ben hier maanden mee zoet geweest.
- Splinter Cell Double Agent: altijd al een groot fan van SC geweest, dus deze moest ook gespeeld worden.
- Forza 3: nu bijna klaar met season 5 en bijna level 50. Als ik dit gehaald heb, gaat ie waarschijnlijk aan de kant omdat het nu een beetje teveel van hetzelfde begint te worden.
- Lego Indiana Jones: samen met m'n vriendin uitgespeeld en vind 't een heerlijk spel om met z'n 2en te spelen.
- Shadow Complex: geniale arcade titel! 100% oldskool gevoel
- Lumines: leuk pick-up-and-play puzzel spel.
- CoD WaW: geleend en uitgespeeld. Tof, maar ook niet meer dan dat.
- TopSpin3: wordt al snel te moeilijk.
- Street Fighter 4: bagger! Achterlijk moeilijk en online geen schijn van kans.
- GoW1: uitgespeeld, maar vond het niet zo geniaal als ik op basis van reviews had gehoopt.
- CoD MW1: deze week voor 'n prikkie gekocht en bevat vooralsnog prima.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein