Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Huntingduck schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:59:
[...]

zeg iedereen zit een beetje zijken dat 1 persoon niet positief is :? . ik kan het voordeel wel zien, je hoeft nietzoveel te spelen het scheelt ook nog eens bergen geld als je maar een paar games koopt. ik ben zelf ook niet echt iemand die nou persé 30 games per jaar hoeft. ik game alleen veel als ik daar tijd voor heb je moet dan dus wel selectief zijn met de spellen die je speelt.
Ik snap de ophef ook totaal niet. De 30 komt bij mij ook in zicht, drukke baan, samenwonen, sporten, socializen met vrienden en ik merk dat de tijd om te gamen steeds minder wordt. Mijn gametijd is me kostbaar en ik probeer dan ook echt alleen die games te spelen die me echt boeien. Heb m'n xbox sinds december 2009 en tot nu toe heb ik vooral vermaakt met:
  • Fallout3 (30+ uur): mooie sfeer, leuk verhaal, erg goed spel. Ben hier maanden mee zoet geweest.
  • Splinter Cell Double Agent: altijd al een groot fan van SC geweest, dus deze moest ook gespeeld worden.
  • Forza 3: nu bijna klaar met season 5 en bijna level 50. Als ik dit gehaald heb, gaat ie waarschijnlijk aan de kant omdat het nu een beetje teveel van hetzelfde begint te worden.
  • Lego Indiana Jones: samen met m'n vriendin uitgespeeld en vind 't een heerlijk spel om met z'n 2en te spelen.
  • Shadow Complex: geniale arcade titel! 100% oldskool gevoel :)
  • Lumines: leuk pick-up-and-play puzzel spel.
Verder nog gespeeld of mee bezig:
  • CoD WaW: geleend en uitgespeeld. Tof, maar ook niet meer dan dat.
  • TopSpin3: wordt al snel te moeilijk.
  • Street Fighter 4: bagger! Achterlijk moeilijk en online geen schijn van kans.
  • GoW1: uitgespeeld, maar vond het niet zo geniaal als ik op basis van reviews had gehoopt.
  • CoD MW1: deze week voor 'n prikkie gekocht en bevat vooralsnog prima.
Voor komend jaar zit ik op dit moment vooral te wachten op de nieuwe Splinter Cell en voor de rest hou ik vooral de tweedehandsmarkt in de gaten. Wil nog wel een keer kopen: MW2, Darksiders, AC2. Het grote voordeel van minder tijd voor gamen is voor mij absoluut dat ik veel spellen tweedehands kan kopen, omdat ik gewoon erg lang met 1 spel doe.

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud2001 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:24:
[...]

Ik snap de ophef ook totaal niet. De 30 komt bij mij ook in zicht, drukke baan, samenwonen, sporten, socializen met vrienden en ik merk dat de tijd om te gamen steeds minder wordt. Mijn gametijd is me kostbaar en ik probeer dan ook echt alleen die games te spelen die me echt boeien. Heb m'n xbox sinds december 2009 en tot nu toe heb ik vooral vermaakt met:
[list]
[...]
Nou ja ophef.... Mensen die hier al langer (jaren) komen die kennen de teneur van Phusebox-posts. Ze zijn zelden/nooit positief. Dus dat lokt nog wel eens een opmerking uit.

Ik ben zelf ook bijna 30 (nouja, bijna 29) en game dus ook veel minder dan vroeger, maar toch.. De games die ik koop en speel, daar zie ik vaak ook wel de lol of de kracht van in. Ben natuurlijk ook niet lyrisch over alle spellen (bij lange na niet!!) maar regelmatig ook wel. Je zult mij in ieder geval niet bij elk spel dat ik koop hier een negatieve reactie zien plaatsen.

Maar goed, het voorspelbare is ook wel vermakelijk natuurlijk en heb liever iemand als Phusebox dan iemand die alleen maar zit te schelden of ruzie zit te trappen hier, of die alleen maar vraagjes dumpt. Niks mis met hem, en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen mening!
De continue negativiteit valt alleen zo op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Ok, ik ben 28 en als je wat ouder bent, kan ik me voorstellen dat games als Mass Effect 1 en 2, Fall Out 3, Dragon Age veel van je tijd vragen, maar man o man wat een diepgang en thema's die de jongens en meisjes van onder de 20 gewoon echt niet meekrijgen. Gaat je dat te ver de diepte in, probeer dan de Splinter Cell's, die schoppen kont en kan je af en toe even uit de kast trekken. Probeer dat eens op je xbox te spelen en hou de Halo's en Modern Warfare's er naast om je af te reageren na een drukke dag op je werk...

Verder blijven alle games wel of niet goed altijd iets persoonlijks.

I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ik verwacht dat Mafia in de pers een gemiddelde beoordeling krijgt van 9.5. Grote kans dat de PU hem een 99 of 100 geeft en bij IGN/Gamespot verwacht ik ook zoiets. Mafia is gewoon erg sterk verbeterd en ik heb er dan ook hoge verwachtingen voor. Mafia 1 kreeg voor de PC van IGN een 9.2!

Het is wel een beetje zoals Assassins Creed 2. De game moet je wel liggen, maar dan heb je wel een geweldige game ervaring. Check maar een trailer en je zult al snel zien waarom ik deze zo hoog inschat. Bovendien was het inderdaad een slechte port, waardoor deze gewoon minder goede reviews heeft gekregen.

Verder is het voor het einde van het jaar nog afwachten wat er met Project Nathal zal gebeuren. Ik verwacht dat we met de E3 wel weer een hoop daarvan zullen zien en kan niet wachten!

Ik heb zo'n vermoeden dat Phusebox een bepaald genre helemaal geweldig vind, maar andere games niet. Klopt dit een beetje?

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2010 16:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xecuter NL schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 16:26:
Ok, ik ben 28 en als je wat ouder bent, kan ik me voorstellen dat games als Mass Effect 1 en 2, Fall Out 3, Dragon Age veel van je tijd vragen, maar man o man wat een diepgang en thema's die de jongens en meisjes van onder de 20 gewoon echt niet meekrijgen.
Waarom zouden mensen onder de 20 dat niet meekrijgen? :P Ik vond de verhalen van mass effect, dragon age en fallout 3 echt niet zo complex en de lectuur waar dragon age van afgeleid blijkt ook niet echt heel erg diepgaand te zijn. Ik denk niet je daarvoor ouder moet zijn om het te begrijpen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Volgende maand is Microsofts X10 event. Wat verwachten jullie daar allemaal van?

Sowieso zal Fable III ingame getoond worden, en waarschijnlijk is Natal ook speelbaar (voor journalisten).

Cliffy B (de man achter Gears of War / Epic) heeft ook bericht gedaan over een "megamegaton face melting" aankondiging. Wat denken jullie dat dat zal zijn? Gears of War 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18
Het grootste probleem van oudere gamer met weinig tijd zijn is voor mij iig dat ik geen tijd wil spenderen om games te leren. Ik vind het knap dat phuse nog 6 uur in ME heeft gestoken. Kom zelf niet verder dan 1 uur max (waarvan de helft cutscenes kijken was).
Ik vond de besturing ook vervelend, maar net als (vele?) anderen van mijn leeftijd ben ik nog gewend aan muis controls, en dan moet je echt doorbijten om aan de controller te wennen, zelfs aan een wat tragere game zoals ME. Als je het echt wilt kan het best, maar ondanks dat ik de eeuwige sequels zat ben is het gewoon erg makkelijk om ergens in te vallen wat je snel kan oppakken.
Mijn grote sucessen op de xbox zijn dus sequels (pgr3, sf4) of games waarvan de controls redelijk snel leert (geometry wars, guitar hero, hd trials) en dan steeds je prestatie/score/whatever kan verbeteren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:12:
[...]

Mafia scoort net een 6,5 op metacritic, dat noem ik nou niet echt een goede game.
Sorry? http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/mafia?q=mafia staat toch echt een 8,8. Zoals gezegd, hij is slecht geport, maar de game an sich is echt briljant!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Bart ® schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:22:
[...]

Sorry? http://www.metacritic.com/games/platforms/pc/mafia?q=mafia staat toch echt een 8,8. Zoals gezegd, hij is slecht geport, maar de game an sich is echt briljant!
Is dit het Xbox360 topic of het PC game topic? Juist.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Doet niks af aan het feit dat Mafia zelf een hele goede game was. Hoewel ie slecht geport is mag er wel wat van verwacht worden.
monnick schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:53:
Volgende maand is Microsofts X10 event. Wat verwachten jullie daar allemaal van?

Sowieso zal Fable III ingame getoond worden, en waarschijnlijk is Natal ook speelbaar (voor journalisten).

Cliffy B (de man achter Gears of War / Epic) heeft ook bericht gedaan over een "megamegaton face melting" aankondiging. Wat denken jullie dat dat zal zijn? Gears of War 3?
GoW3 zou kunnen, geloof niet dat ze wachten op de Xbox720 :)

Maaruh, megaton? Epic gaat Fallout 4 exclusief voor de 360 maken? :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
BM schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:29:
Doet niks af aan het feit dat Mafia zelf een hele goede game was. Hoewel ie slecht geport is mag er wel wat van verwacht worden.
[...]
Dat een deel 1, op een ander platform goed is, wil niet zeggen dat deel 2 op elk willekeurig platform minstens even goed is.

Je eigen verwachtingen scheppen is iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:26:
[...]

Mafia 1 is een Xbox1 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

monnick schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 18:53:Cliffy B (de man achter Gears of War / Epic) heeft ook bericht gedaan over een "megamegaton face melting" aankondiging. Wat denken jullie dat dat zal zijn? Gears of War 3?
GoW3 is niet echt megaton face melting, iedereen weet dat 'ie eraan komt alleen niet wanneer :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:26:
[...]

Sinds wanneer is Mafia 1 een Xbox 360-game? Juist.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Heb de xbox360 nu ook de elite.
Vind hem wel een herrie maken zeg op mijn kamer als die aanstaat ( meer lawaai als de pc)

Wat een beeld _/-\o_
Gratis 30dagen live Gold erbij gekregen.

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 06-02-2010 16:34 ]

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 15:53
10 minuutjes van bioshock 2 ingame gameplay. ik moet zeggen ondanks de unreal 3 engine echt een prachtige game vol sfeer en actie: http://www.youtube.com/watch?v=QaSLmHA2Vys

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 11:54
Willybubba schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 00:58:
[...]

GoW3 is niet echt megaton face melting, iedereen weet dat 'ie eraan komt alleen niet wanneer :P
Ze hadden toch aangegeven dat Gears of War 3 sowieso pas voor de volgende XBOX zou komen?

Niet dat ik het een straf vindt als hij eerder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

De batterijcover van m'n zwarte wireless xbox360 controller is stuk.. hij heeft vaak los contact en/of valt gewoon eraf. Weet iemand waar ik deze nieuw kan krijgen?

[ Voor 3% gewijzigd door ind0mi op 06-02-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Een trieste mededeling op deze zaterdagmiddag ..

Vanochtend om 10.34 heeft mijn witte Xbox360 tijdens een race (Forza3) besloten zichzelf te verlichten met een mooie rode ring. er zal geen gelegenheid zijn tot afscheid nemen, en ook is er geen koffie met gebak.

Gelukkig doet de zwarte Xbox360 het nog wel ;)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Rctworld schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:40:
[...]

Ze hadden toch aangegeven dat Gears of War 3 sowieso pas voor de volgende XBOX zou komen?

Niet dat ik het een straf vindt als hij eerder komt :)
Dat was idd aangegeven, maar ik acht de kans klein dat we de komende 3 jaar geen Gears meer krijgen. Voor die tijd verwacht ik eigenlijk geen nieuwe xbox namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 11:46
Sagat schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:13:
Het grootste probleem van oudere gamer met weinig tijd zijn is voor mij iig dat ik geen tijd wil spenderen om games te leren. Ik vind het knap dat phuse nog 6 uur in ME heeft gestoken. Kom zelf niet verder dan 1 uur max (waarvan de helft cutscenes kijken was).
Ik vond de besturing ook vervelend, maar net als (vele?) anderen van mijn leeftijd ben ik nog gewend aan muis controls, en dan moet je echt doorbijten om aan de controller te wennen, zelfs aan een wat tragere game zoals ME. Als je het echt wilt kan het best, maar ondanks dat ik de eeuwige sequels zat ben is het gewoon erg makkelijk om ergens in te vallen wat je snel kan oppakken.
Mijn grote sucessen op de xbox zijn dus sequels (pgr3, sf4) of games waarvan de controls redelijk snel leert (geometry wars, guitar hero, hd trials) en dan steeds je prestatie/score/whatever kan verbeteren.
beetje onzin, guitar hero leer je net zo makkelijk/moeilijk als fps op de 360, ik heb mass effect nu 4 uur gespeeld ofzo, maar ben totaal gewend aan de controls... ben zelf ook vrij oud en heb vanaf de commodore 64 gespeeld, speel fps normaal ook met muis/keyboard, maar guitar hero op expert leren is niet echt makkelijker dan fps op een console ... Heb zelf een jaar gitaar gespeeld en vele jaren fps op de PC, maar zie niet echt waar dat klagen vandaan komt, tis ongeveer evenveel moeite op t met een nep gitaar/controller te leren... Misschien dat mass effect gewoon niet jou ding is, maar dont blame it on the controls... want ik heb toch echt t gevoel dat alle songs op expert uitspelen lastiger is dan mass effect uitspelen, vele malen lastiger zelfs -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Snowdog schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 20:01:
[...]
Misschien dat mass effect gewoon niet jou ding is, maar dont blame it on the controls... want ik heb toch echt t gevoel dat alle songs op expert uitspelen lastiger is dan mass effect uitspelen, vele malen lastiger zelfs -_-
Ik kan niet anders dan je gelijk geven in de stelling dat songs uitspelen op expert wellicht lastiger is dan fps controls leren. Maar alles op expert heb ik dan ook niet gedaan :) . Ik heb gh3 op easy en medium uitgespeeld en toen heb ik nog getracht om easy alles op 5 sterren te krijgen, maar die klus heb ik nooit afgekregen. Dont get me wrong, ik vind gh een heel leuk concept en ik heb er veel lol mee gehad (daarom noemde ik het ook als een van mijn succes games op de 360, waarmee ik wil zeggen dat het een game is waar ik mijn geld uit gehaald heb) maar op een gegeven moment was de lol er af. Waarbij trouwens zeker meespeelt dat ik verwacht dat ik hard ook wel zou kunnen leren, maar dat de stap naar expert mij de tijds investering niet waard is.

Mass effect zijn sfeer vond ik fantastisch, maar de controls verhinderden mij dat ik er lol meehad. Ik denk dat ik het op de pc met muis leuker zou vinden. (ik kijk ook geregeld naar de budget bak, en bv iets als borderlands koop ik wellicht ook nog wel voor de pc, maar dus niet voor de 360 vanwege controls). Ik zeg nergens dat de controls slecht zijn he, alleen dat ik er niet de tijd voor wil nemen om het onder de knie te krijgen. Zou je een onzin keuze van me mogen noemen, maar het is toch echt mijn keuze.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ruud2001 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:24:
• Street Fighter 4: bagger! Achterlijk moeilijk en online geen schijn van kans.
Als je interesse hebt wil ik dit in pm of eventueel zelfs het sf4 forum je wel in meer detail uitleggen waarom. Maar ik vind dit dus onzin.

Een spel kan je niet liggen, niet je genre zijn, of de controls O-) of zelfs de gfx kunnen je tegenstaan. Maar zelfs als casual gamer kan je heel veel uit sf4 halen in sp. Online is een ander verhaal. Als je geen tijd in het spel stopt heb je inderdaad geen schijn van kans.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Deze t-shirt is anders nog een leuke suggestie :).

SF4 is geen buttonmasher a la blazblue of tekken nee. Voor SF4 moet je echt wel oefenen, oefenen, oefenen, en net dat geeft je een enorme voldoening wanneer je weer ietsje beter wordt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
shameblaster schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 16:33:
Heb de xbox360 nu ook de elite.
Vind hem wel een herrie maken zeg op mijn kamer als die aanstaat ( meer lawaai als de pc)

Wat een beeld _/-\o_
Gratis 30dagen live Gold erbij gekregen.
Heb je het spel wel op de HD geinstalleerd? Mijn Elite is fluisterstil als ik aan het gamen ben van HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Sagat schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 23:38:
[...]

Mass effect zijn sfeer vond ik fantastisch, maar de controls verhinderden mij dat ik er lol meehad. Ik denk dat ik het op de pc met muis leuker zou vinden. (ik kijk ook geregeld naar de budget bak, en bv iets als borderlands koop ik wellicht ook nog wel voor de pc, maar dus niet voor de 360 vanwege controls). Ik zeg nergens dat de controls slecht zijn he, alleen dat ik er niet de tijd voor wil nemen om het onder de knie te krijgen. Zou je een onzin keuze van me mogen noemen, maar het is toch echt mijn keuze.
Je kan wennen aan alles , maar idd dit soort spellen spelen beter op de pc. Ik heb 2 jaar volgehouden dat je goed shooters kan spelen op de Xbox, maar nu ik weer een goede pc heb weet ik dat ik vol met bullshit zat en iedereen die het wel roept. Kheb Cod 4 en 5 leren spelen op de xbox, maar met veel meer frustratie dan op de pc en mass effect heb ik voor de 2e maal gekocht om er achter te komen dat ik er niet aan kan wennnen.

Een spel als fallout speelt dan wel weer lekker op de Xbox dus waar het hem nou precies inzit ? Nu ik de keuze heb zal ik games als Batman, Fifa en de gemiddelde racegame op de Xbox blijven spelen, maar shooters (behalve red dead redemption) lekker ouderwets op de Pc :+ Heerlijk om alles zelf in de hand te hebben en sneltoetsen ...puur genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
err... waarom mag iemand geen mening hebben? Bioshock 1 was in het begin aardig, maar op het eind hing de gehele art-direction, de sfeer etc. me meters de keel uit. Het einde was op zich OK-ish (maar niet heel erg goed) en nu komen ze met deel 2 wat me totaal melkerig overkomt omdat deel 1's einde eigenlijk ook een einde was, deel 2 past daarom IMHO helemaal niet. En ja, deel 2 is dus dezelfde artdirection etc. en dat hoeft voor mij echt dus ook echt niet.

Wat me ook mateloos stoort is die crappy HD install feature. Installeer je de 2 disks van ME2 op de HDD, moet je nog schijven wisselen. Aangezien het spel niet lineair is, is dat dus behoorlijk lame.

[ Voor 14% gewijzigd door EfBe op 07-02-2010 13:53 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
uhm bioshock vind ik ook niks aan, het ziet er leuk uit, maar het hele plasmids gedoe is gewoon niet leuk, ik vind het ook niet in het verhaal passen, maar misschien heb ik niet goed opgelet, want het verhaal boeide me totaal niet.

Mass Effect is wel leuk, dat het een meeslepend verhaal is zou ik ook niet zeggen, omdat ik deel 1 niet gespeelt heb (heb gehoord dat het verhaal dan nog vetter is) maar het nodigt uit tot meer spelen, side quests doen etc. waar bioshock mij het liefst zo snel mogelijk de uitknop liet indrukken.

Assasins creed 2 is wel helemaal super, kon er niet mee stoppen tot ik het had uitgespeelt, al vond ik de laatste missie wel slap, ik kan me er alleen niet toe zetten om de veertjes te vinden, maar ik heb wel " the truth (de waarheid)" ontdekt, dat is toch wel gaaf.

maar binnenkort final fantasy en splinter cell, dat worden ook goede games, hoop dat SC wel beter is dan double agent, dat was niet echt mijn ding, maar chaos theory wel. Ik hoop dat het niet teveel actie is, ik wil nog wel beetje kunnen sneaken, ik vind bij SC jammer dat ze zijn overgestapt van idee, ik vond het oude idee veel vetter, met die meer zwerver achtige sam fisher

edit: allemaal mijn mening voordat iemand anders tegen mijn uitspraken gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
LeVortex schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:59:
uhm bioshock vind ik ook niks aan, het ziet er leuk uit, maar het hele plasmids gedoe is gewoon niet leuk, ik vind het ook niet in het verhaal passen, maar misschien heb ik niet goed opgelet, want het verhaal boeide me totaal niet.

Mass Effect is wel leuk, dat het een meeslepend verhaal is zou ik ook niet zeggen, omdat ik deel 1 niet gespeelt heb (heb gehoord dat het verhaal dan nog vetter is) maar het nodigt uit tot meer spelen, side quests doen etc. waar bioshock mij het liefst zo snel mogelijk de uitknop liet indrukken.

Assasins creed 2 is wel helemaal super, kon er niet mee stoppen tot ik het had uitgespeelt, al vond ik de laatste missie wel slap, ik kan me er alleen niet toe zetten om de veertjes te vinden, maar ik heb wel " the truth (de waarheid)" ontdekt, dat is toch wel gaaf.

edit: allemaal mijn mening voordat iemand anders tegen mijn uitspraken gaat
zo zie je dat ieder een andere mening heeft....zelf vind ik bioshock erg gaaf omdat de sfeer heerlijk is, vooral met 5.1 geluid erbij. Eens een keer wat anders dan die 12 in een dozijn oorlogsshooters.

Dat mensen AC2 goed vinden begrijp ik dan weer niet. Heb een stuk gespeeld maar het grote aantal dialogen en de traagheid van het spel lieten me snel in slAap vallen. Om nog maar te zwijgen over de erg zwakke combat moves die zo onnatuurlijk aanvoelen......Zeker na het uitspelen van Darksiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

EfBe schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:48:
[...]

err... waarom mag iemand geen mening hebben? Bioshock 1 was in het begin aardig, maar op het eind hing de gehele art-direction, de sfeer etc. me meters de keel uit. Het einde was op zich OK-ish (maar niet heel erg goed) en nu komen ze met deel 2 wat me totaal melkerig overkomt omdat deel 1's einde eigenlijk ook een einde was, deel 2 past daarom IMHO helemaal niet. En ja, deel 2 is dus dezelfde artdirection etc. en dat hoeft voor mij echt dus ook echt niet.

Wat me ook mateloos stoort is die crappy HD install feature. Installeer je de 2 disks van ME2 op de HDD, moet je nog schijven wisselen. Aangezien het spel niet lineair is, is dat dus behoorlijk lame.
Bioshock 2 is dan ook een prequal. Je mag wel een mening hebben maar onderbouw het een beetje misschien. Tja als die unieke setting van Bioshock je uit de keel hangt kan je misschien beter een random 13 dozijnen WW II shooter pakken...

Oh en hierboven als je plasmids nogal raar vond in het Bioshock verhaal dan heb je inderdaad niet helemaal goed opgelet ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op zondag 07 februari 2010 @ 13:36:
[...]

Je kan wennen aan alles , maar idd dit soort spellen spelen beter op de pc. Ik heb 2 jaar volgehouden dat je goed shooters kan spelen op de Xbox, maar nu ik weer een goede pc heb weet ik dat ik vol met bullshit zat en iedereen die het wel roept. Kheb Cod 4 en 5 leren spelen op de xbox, maar met veel meer frustratie dan op de pc en mass effect heb ik voor de 2e maal gekocht om er achter te komen dat ik er niet aan kan wennnen.

Een spel als fallout speelt dan wel weer lekker op de Xbox dus waar het hem nou precies inzit ? Nu ik de keuze heb zal ik games als Batman, Fifa en de gemiddelde racegame op de Xbox blijven spelen, maar shooters (behalve red dead redemption) lekker ouderwets op de Pc :+ Heerlijk om alles zelf in de hand te hebben en sneltoetsen ...puur genieten :)
Ik ben er ook van overtuigd dat shooters gewoon beter spelen op de PC dan op een console, een hele hand is beter dan enkel een duim voor precies richten. Er is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur, de een speelt beter shooters met een controller dan met een muis en toetsenbord, maar er zit niet voor niets in een boel shooters op consoles auto-aim en op de PC niet. Ik denk dat dat wel genoeg zegt. :P

Maar behalve shooters, RTS en RPG's, spelen de andere genres zoals racegames en adventure games wel het beste met een controller vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Voordeel is dat je gamepads ook makkelijk op een pc kan gebruiken ;). Ik heb nooit echt begrepen waarom er nog geen draadloze keyboards en muizen voor consoles zijn gekomen, het speelt moeilijk op een bank maar niet iedere gamer is hetzelfde.

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 07-02-2010 16:57 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MrVegeta schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:18:
[...]

Bioshock 2 is dan ook een prequal.
Bioshock 2 speelt zich toch juist in de jaren 70 af, tien jaar na het einde van het eerste deel?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik lees vrij weinig over Bioshock 2 vanwege spoilers maar je hebt gelijk dat de SP een sequal is, het speelt zich 10 jaar na Bioshock 1 af. De MP is daar in tegen een prequal,

"On the multiplayer side, Allen Goode, of Digital Extremes, took over the presentation. He talked about his team’s work on the online side and how it differs from the single-player campaign. First off, Digital Extremes is actually building a credible story around its multiplayer mode.

Taking place a year before the events of the original BioShock, players find themselves as employees of Sinclair Solutions, which tests out new plasmids and weapons during the Rapture civil strife. Basically, the company is war profiteering"

Al weet ik niet in hoeverre dat telt maar goed ik heb er alle vertrouwen in de dat Bioshock 2 net zo een mooie sfeer en spannend verhaal neerzet als deel 1. Ik vond de twist "would you kindly" behoorlijk gaaf bedacht :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm vandaag met een vriend begonnen aan Army Of Two: 40th Day; had overal gelezen dat deze in 7 uur uit te spelen was; wat dan wel weer jammer is maar goed.

Echter zijn we begonnen op de hoogste moeilijkheidsgraad; en ik vind het spel best pittig. Maar het voelt heel kunstmatig. Ga je af, moet je telkens weer een cut-scene opnieuw zien, mega irritant.

Na 8u spelen zitten we net over de helft; dus dat worden er waarschijnlijk rond de 20 aangezien het steeds moeilijker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerox
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 16:39
ik even een beetje slap gezocht, maar kon toch geen goed antwoord vinden.

Ik heb nu een xbox elite, maar ik mijn andere woning wil ik ook een xbox. Dat is op zich niet zo lastig op te lossen, maar ik heb geen zin al mijn save games enzo te verdelen over 2 xboxen.

Kan ik er gewoon een xbox arcade bijhalen en dan die harde schijf constant wisselen van xbox? dus die in de tas gooien en op de andere xbox klikken.
zorgt dit voor problemen? (het gaat dan om orginele niet omgebouwde xboxen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Sagat schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 21:13:
ik heb zelf enorm genoten van mass effect 1. De gevechten waren soms bizar zwaar, vooral omdat ik voor de lastigere class ging en omdat ik denk dat de besturing niet echt top was. Ik heb de titel zeker uitgespeeld en hoe verder je naar het einde kwam hoe meer het verhaal je begon te grijpen. Maat het kostte inderdaad nogal wat tijd totdat je op dat aangrijpende punt zat. Toen deze titel voor de pc in diverse acties bij steam voor een appel en een ei te krijgen was heb ik dat direct gedaan, Vooral voor de belofte van een beter besturing (en beter laadtijden) maar eerlijk gezegd nooit meer gespeeld.
En nu ben ik bij deel 2 maar gelijk voor de pc versie gegaan. En dat bevalt perfect, maar je merkt toch wel dat een ander beestje is, veel meer shooter georiënteerd, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het spel op de 360 waarschijnlijk ook veel meer shooterachtig zal zijn. Kortom, schrijf deel twee niet zo snel af als deel een je niet beviel. Maar ht blijft een bioware titel dus er zit nog steeds aardig wat conversatie in, je kan er alleen wat sneller doorheen om je op de actie te richten.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Armada schreef op maandag 08 februari 2010 @ 01:36:
[...]

ik heb zelf enorm genoten van mass effect 1. De gevechten waren soms bizar zwaar, vooral omdat ik voor de lastigere class ging en omdat ik denk dat de besturing niet echt top was. Ik heb de titel zeker uitgespeeld en hoe verder je naar het einde kwam hoe meer het verhaal je begon te grijpen. Maat het kostte inderdaad nogal wat tijd totdat je op dat aangrijpende punt zat. Toen deze titel voor de pc in diverse acties bij steam voor een appel en een ei te krijgen was heb ik dat direct gedaan, Vooral voor de belofte van een beter besturing (en beter laadtijden) maar eerlijk gezegd nooit meer gespeeld.
En nu ben ik bij deel 2 maar gelijk voor de pc versie gegaan. En dat bevalt perfect, maar je merkt toch wel dat een ander beestje is, veel meer shooter georiënteerd, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het spel op de 360 waarschijnlijk ook veel meer shooterachtig zal zijn. Kortom, schrijf deel twee niet zo snel af als deel een je niet beviel. Maar ht blijft een bioware titel dus er zit nog steeds aardig wat conversatie in, je kan er alleen wat sneller doorheen om je op de actie te richten.
Ware het niet dat de actie juist datgene was wat enorm frustreerde bij ME1, het leek alsof ik een game van ruim 10 jaar geleden aan het spelen was, toen men nog niet wist hoe een goed bestuurbare shooter op de console te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Toevallig dit weekend ME1 uitgespeeld. Wat me vooral irriteerde was de besturing van de Mako :r Echt.... dat dat door de testsessies heengekomen is :X Verder speelde het heel behoorlijk, al is het natuurlijk geen full blown FPS. Technisch waren er wel wat meer mankementjes aan het spel (framerate, texture pop-in), maar de rest van het spel maakte het zeker goed.
Ben normaal niet zo'n RPG persoon (totaal niet eigenlijk), maar het feit dat ME bijna meer als shooter speelt dan als RPG maakt dat ik me er wel mee kon vermaken :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 07 februari 2010 @ 15:18:
[...]
Bioshock 2 is dan ook een prequal.
Nee een sequel, vandaar dat het verhaal ook nergens op slaan kan, want het was afgelopen.
Je mag wel een mening hebben maar onderbouw het een beetje misschien. Tja als die unieke setting van Bioshock je uit de keel hangt kan je misschien beter een random 13 dozijnen WW II shooter pakken...
Ik speel al zo'n 25 jaar games dus 'unieke setting' hoef je bij mij niet aan te komen, zo uniek was bioshock niet, er zijn zat sfeervolle games gemaakt, het is alleen zo dat de specifieke aspecten van de bioshock sfeer en aankleding je moet liggen of niet, en dat was bij mij na een tijdje echt niet meer het geval. Ik snap echter niet waarom iemand die bioshock niet zo aardig vindt dan maar een WW2 shooter moet gaan spelen, net of er niets anders is. Als je een andere mening niet aankunt, lees dan geen forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

Jerox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:27:

Ik heb nu een xbox elite, maar ik mijn andere woning wil ik ook een xbox. Dat is op zich niet zo lastig op te lossen, maar ik heb geen zin al mijn save games enzo te verdelen over 2 xboxen.

Kan ik er gewoon een xbox arcade bijhalen en dan die harde schijf constant wisselen van xbox? dus die in de tas gooien en op de andere xbox klikken.
Ja dat is mogelijk, hou er alleen rekening mee dat je de games wel opnieuw moet installeren als je switched tussen xboxen.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
ind0mi schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:15:
De batterijcover van m'n zwarte wireless xbox360 controller is stuk.. hij heeft vaak los contact en/of valt gewoon eraf. Weet iemand waar ik deze nieuw kan krijgen?
Ik zou gewoon een zwartaccupack halen of een vraag ad plaatsen, zat mensen die hun batteryhouder vervangen hebben voor een accupack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

wimpie007 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:19:
[...]

Ik zou gewoon een zwartaccupack halen of een vraag ad plaatsen, zat mensen die hun batteryhouder vervangen hebben voor een accupack
Die heb ik ook nog liggen (stuk of 4)..maar ben daar juist vanaf gestapt omdat die accu's na een paar maanden al niet meer opladen of erg snel op zijn. Dus heb nu gewoon goeie oplaadbare batterijen.
Maarja dan moeten die wel goed in de controller zitten...

even wat anders.... bij Zavvi.com ligt Forza Motorsport 3 voor 20,93 euro vandaag! koopje lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
EfBe schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:07:
[...]

Nee een sequel, vandaar dat het verhaal ook nergens op slaan kan, want het was afgelopen.

[...]

Ik speel al zo'n 25 jaar games dus 'unieke setting' hoef je bij mij niet aan te komen, zo uniek was bioshock niet, er zijn zat sfeervolle games gemaakt, het is alleen zo dat de specifieke aspecten van de bioshock sfeer en aankleding je moet liggen of niet, en dat was bij mij na een tijdje echt niet meer het geval. Ik snap echter niet waarom iemand die bioshock niet zo aardig vindt dan maar een WW2 shooter moet gaan spelen, net of er niets anders is. Als je een andere mening niet aankunt, lees dan geen forum.
Ik zal de laatste regel onthouden de volgende keer dat ik voor troll wordt uitgemaakt in het PS3 forum vanwege een andere mening ;)

Ik speel ook al zon 25 jaar games maar de sfeer in Bioshock was echt uniek te noemen. Vergeet niet dat je Bioshock waarschijnlijk een jaar of meer later dan de meeste van ons hebt gespeeld (gok ik nu omdat je hem denk ik op de ps3 hebt gespeeld). Een jaar is echt gigantisch lang in gameland zoals je zal weten. In dat jaar zijn er bijhoorlijk veel andere goede games uitgekomen waardoor het wauw-effect toch minder zal zijn geweest. Bioshock was echt een van de eerste currentgen games die boven de rest uit kwam. De entree in Rapture zal echt velen bij zijn gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
Jerox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 00:27:

Dat kan inderdaad. Persoonlijk gebruik ik daar een memory card voor. Het probleem waar ik destijds over gelezen heb is dat de connector van de harddisk op den duur nog wel eens de geest wil geven (bij vaak wisselen).

Ik heb mijn memory card nu 2 jaar, ruim 100 games gespeeld en ik heb nu 220 mb van de 512 in gebruik. Ik gooi nooit savegames weg, want je weet maar nooit wanneer men met wazige DLC op de proppen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Boeboe schreef op zondag 07 februari 2010 @ 00:04:
Deze t-shirt is anders nog een leuke suggestie :).

SF4 is geen buttonmasher a la blazblue of tekken nee. Voor SF4 moet je echt wel oefenen, oefenen, oefenen, en net dat geeft je een enorme voldoening wanneer je weer ietsje beter wordt :)
Dan toch maar ff reageren op de SF4 reacties. Misschien dat ik mijn mening van 'bagger' spel wat moet verduidelijken aangezien er blijkbaar wat tenen geraakt zijn ;) Voor mij is het spelen van een spel in de eerste plaats bedoelt als ontspanning. Mijn grote probleem met SF4 is de extreem hoge moeilijkheidsgraad; zelfs op easy krijg je (vooral bij de eindbaas) alle hoeken van het scherm te zien. De besturing met de standaard controller werkt gewoon niet goed en geeft vooral met draaibewegingen (bv. halve draai van onder naar boven) problemen. Het tegenargument is natuurlijk een speciale controller gebruiken, maar ik vind het onzin om een speciale controller voor een game aan te schaffen. Ik snap best dat er mensen zijn die er lol in hebben om van ieder karakter de moves te leren, maar voor mij (en ook voor veel van mijn vrienden) heeft deze game gewoon niets meer met ontspanning te maken en vandaar dus betiteld als 'bagger'. Als de tijd die je hebt om te gamen beperkt is, heb ik simpelweg geen zin om uren en uren te spenderen op het correct uitvoeren van 1 enkele super über combo.

Ik mis trouwens nog een game op de verlanglijstjes voor 2010: Deus Ex 3! 8) Er is nog geen nieuws dat ie niet uitkomt in 2010 dus ik blijf hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op maandag 08 februari 2010 @ 09:39:
[...]
Ik zal de laatste regel onthouden de volgende keer dat ik voor troll wordt uitgemaakt in het PS3 forum vanwege een andere mening ;)
tja, nu ben jij ook vaak een troll daar dus geen idee of die opmerking je gaat redden ;)
Ik speel ook al zon 25 jaar games maar de sfeer in Bioshock was echt uniek te noemen. Vergeet niet dat je Bioshock waarschijnlijk een jaar of meer later dan de meeste van ons hebt gespeeld (gok ik nu omdat je hem denk ik op de ps3 hebt gespeeld). Een jaar is echt gigantisch lang in gameland zoals je zal weten. In dat jaar zijn er bijhoorlijk veel andere goede games uitgekomen waardoor het wauw-effect toch minder zal zijn geweest. Bioshock was echt een van de eerste currentgen games die boven de rest uit kwam. De entree in Rapture zal echt velen bij zijn gebleven.
Nee op de 360, maar wel een jaar later. Maar dat mag niet zo boeien, ik speelde RE4 ook op een HD scherm, en geloof me, graphics zijn dan niet best. ;). Bioshock was op zich in het begin wel aardig maar op een gegeven moment gewoon niet meer zo leuk, en dat zie je ook terug in user reviews bv. Ikzelf vind de game niet zo uniek dat het op een voetstuk moet staan om die vormgeving, het blijft een shooter met een verhaaltje om het shootergebeuren aan de gang te houden.

Wat ik zo jammer vind is het 'er moet een vervolg komen' gedrag van veel publishers, en dat zie je hier ook. Tuurlijk is er altijd wel een spanningsboog te vinden in deel 1 waardoor je een deel 2 kunt maken door die verhaallijn uit te werken tot een volwaardig vervolg. Alleen de verhaallijn die ze nu hebben gekozen is IMHO echt onnozel, er lagen veel betere voor de hand, maar dan was je niet meer onder water bezig en dat is het hem nu juist.

Anyway, wat persoon X geweldig vindt vindt persoon Y bagger en vice versa. Ik heb de hype rondom Halo3 ook nooit begrepen en andersom nooit begrepen waarom mensen FEAR2 zo laag beoordelen, maar goed, c'est la vie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackWolf666
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-06-2022

BlackWolf666

Dawn's Moonlight

Phusebox schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:52:
[...]

Ware het niet dat de actie juist datgene was wat enorm frustreerde bij ME1, het leek alsof ik een game van ruim 10 jaar geleden aan het spelen was, toen men nog niet wist hoe een goed bestuurbare shooter op de console te maken.
Het hele shooter gebeuren van ME2 is vele malen beter dan ME1. Het lijkt nu wat meer op Gears of War, maar speelt toch totaal anders..

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op maandag 08 februari 2010 @ 13:33:
Anyway, wat persoon X geweldig vindt vindt persoon Y bagger en vice versa. Ik heb de hype rondom Halo3 ook nooit begrepen en andersom nooit begrepen waarom mensen FEAR2 zo laag beoordelen, maar goed, c'est la vie :).
Klopt, en gelukkig maar. Juist omdat iedereen zijn eigen favoriete games heeft, blijft het leuk.

Ik val liever van de trap dan dat ik Bioshock moet spelen, vindt Link van Zelda een enorm natte wind en vind Solid Snake in MGS een oude man met issues in een te strak pak.

Dat zal er echter nooit voor zorgen dat ik 1 van de 3 boven genoemde series als "slecht" zal aanduiden. Het is gewoon niet mijn genre, maar ik vind het wel leuk om te zien dat games of genres het gewoon erg goed doen. Ik gun de makers hun succes. Voor (bijna) iedereen is er meer dan genoeg te doen, of je nu PS3, 360 of PC gamed, dus wat dat betreft hoef je je ook geen zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Vandaag Bioshock 1 binnengekregen met de post, die had ik voor het luttele bedrag van €7,50 besteld op Marktplaats. Aankoop is zn geld nu al dubbel en dwars waard! Ik had eigenlijk altijd een beetje afschuw tegen Bioshock, vond de demo die op Marketplace stond ook alles behalve sterk. Maar ik moet echt op deze mening terugkomen want het is echt een fuuuucking vet spel :P
De combinatie van het schieten + verzamelen + verkennen werkt erg goed. Het schieten zelf werkt niet erg lekker helaas, maar met plasmids en die moersleutel kom je vaak een heel eind :P Ben nog niet zo ver in het spel maar wil wel erg graag verder spelen. Je wilt gewoon weten wat er precies gaande is in Rapture en wat die Ryan gozer precies uitspookt.
Voor een game uit 2007 zien de graphics er werkelijk schitterend uit! Totaal niet storend dat sommige textures beetje vaag zijn. Het water in dit spel is trouwens beter dan in menig ander spel anno 2010 ;)

Denk dat ik nadat ik deel 1 uit heb gespeeld ook maar Bioshock 2 ga kopen aangezien deze ook erg hoge cijfers krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

BlackWolf666 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 17:33:
[...]

Het hele shooter gebeuren van ME2 is vele malen beter dan ME1. Het lijkt nu wat meer op Gears of War, maar speelt toch totaal anders..
Precies, dat was mijn punt. Het shooter gedeelte is zeer goed geworden, plus het lekkere RPG sausje dat er overheen ligt met mooie settings en prachtige muziek.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-09 13:05
ja ME2 heerst zeker, ik heb een stukje gespeeld op de pc en het spel begint wel heftig zeg en wat is die brunette mooi vormgegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Armada schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 00:01:
[...]

Precies, dat was mijn punt. Het shooter gedeelte is zeer goed geworden, plus het lekkere RPG sausje dat er overheen ligt met mooie settings en prachtige muziek.
En dan is het toch minder om ME1 te spelen. In 2 is de combat zo lekker uitgewerkt dat als je deel 1 gaat spelen je echt zit te ergeren. Daarom heb ik (helaas) nog niet ME1 verder gespeeld dan Peak 15, terwijl ik ME2 nu al wel heb uitgespeeld :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Timocos schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:18:
[...]

En dan is het toch minder om ME1 te spelen. In 2 is de combat zo lekker uitgewerkt dat als je deel 1 gaat spelen je echt zit te ergeren. Daarom heb ik (helaas) nog niet ME1 verder gespeeld dan Peak 15, terwijl ik ME2 nu al wel heb uitgespeeld :P
waarom heb je dan ook niet eerst ME1 gespeeld ;)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 01:51
Alien B.O.B. schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 17:16:
[...]

waarom heb je dan ook niet eerst ME1 gespeeld ;)
Omdat ik ze tegelijkertijd had gekocht :P En ik werd gewoon zo gefrustreerd bij Peak 15 dat ik dacht van ''eej laat ik deeltje 2 maar ff spelen, kijken of die beter is :P''

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oei :) Een nieuwe Ghost Recon game:

nieuws: Ubisoft kondigt Ghost Recon: Future Soldier aan

GRAW was wat mij betreft (en vele anderen trouwens) DE titel die het destijds nog "next-gen" genoemde tijdperk starte. Tot die tijd waren er veel 360 games eigenlijk opgevoerde Xbox titels, bij GRAW was dat totaal weg. Echt een topper (en voor 4,99 te koop tegenwoordig). Erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Klopt ja, GRAW was super. Deeltje 2 iets minder. Het valt me wel op dat er echt bijna alleen maar sequels van bestaande franchises worden uitgebracht de laatste en komende tijd. Iets wat EA geloof ik vorig jaar al aankondigde vanwege de recessie maar andere uitgevers doen net zo vrolijk mee. We hebben een Left 4 Dead 2, Mass Effect 2, Bioshock 2, GRAW 3, Dead Space 2, Army of Two 2, Lost Planet 2,Fable III, Modern Warfare 2, Assasins Creed 2, Bad Company 2, Just Cause 2.

Jammer dat er veel op safe wordt gespeeld maar ook wel begrijpelijk. Hopeljk volgend jaar weer een paar nieuwe goede IP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ruud2001 schreef op maandag 08 februari 2010 @ 12:06:
[...]
Dan toch maar ff reageren op de SF4 reacties.
*snip*
*voelt aan zijn tenen* ;)

No hard feelings hoor, maar ik vind het idd onzin.
Net als wat PWM al zei, games kunnen je niet liggen, maar dat betekent niet dat ze slecht of bagger zijn. (hoewel er ook zat bagger titels bestaan natuurlijk, maar volgens mij zal het gameranking cijfer van sf4 toch echt minimaal een hoge 8 zijn).
Ik geef gelijk toe dat de einbaas een cheesy bastard is, maar dat is juist een eerbetoon aan de old skool gamers die moderne games vaak te makkelijk vinden. Verder kan je de eerste paar levels van de challenge mode survival en time uitspelen door letterlijk alleen op HK te drukken.
Dat is gewoon niet moeilijk, en dat is met reden, daar kan je gewoon jezelf wat simpele dingetjes aanleren.

Het controller verhaal is iets wat niet helpt, ik ben zelf een grote fighting game fan (niet verwacht met mijn nick he? :P) maar voordat ik een betere controller kon vinden heb ik games waar ik interesse in had op xbla vermeden omdat ik weet dat ik me anders kapot ging ergeren. Ik weet niet of je normaal gesproken reviews leest, maar vrijwel alle 360 reviews van sf4 zullen aangeven dat de dpad van de joypad verschikkelijk slecht is.
Terechte klacht dus, maar je had het moeten kunnen weten.

Maar wat je IMHO eigenlijk zegt is dat het een hardcore game is terwijl je zelf games ter ontspanning speelt. Dat kan en mag. Ik speel zelf geen tekken (daar heb ik nooit genoeg tijd aan willen spenderen ;) :o ) maar wellicht is dat meer een game die je met vrienden lekker ontspannen kan spelen.
alhoewel ook daar zal gelden dat je online afgemaakt word als je er geen tijd aan spendeert om te oefenen. Maar ja, bij welke online game is dat niet zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 10-02-2010 07:36 ]

10 second ninja DONE

Volgende week komt eindelijk The Misadventures of PB Winterbottom op XBLA. Heb het al even gevolgd, en de eerste reviews zijn positief

http://www.winterbottomgame.com/

Afbeeldingslocatie: http://www.thunderboltgames.com/s/reviews/xbox360/paxwinterb_2.jpg

Ben benieuwd wat het gaat worden, in ieder geval een aparte stijl.

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 16:05
PWM schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 11:39:
Volgende week komt eindelijk The Misadventures of PB Winterbottom op XBLA. Heb het al even gevolgd, en de eerste reviews zijn positief

http://www.winterbottomgame.com/

[afbeelding]

Ben benieuwd wat het gaat worden, in ieder geval een aparte stijl.
Ziet er letterlijk uit als een kruising tussen Machinarium en Braid.

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Is vandaag niet het X10 event? Ik lees er bijna nergens wat over, er zijn geen enkele topics over. Wat zijn de verwachtingen?

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

X10 Event wordt gehouden in San Francisco dus gezien het tijdsverschil zal het nog even wachten zijn. Verder las ik op Gamespy dat het event slechts 4 uur zal duren dus de hoeveelheid nieuws zal wellicht meevallen.

Ik hoop op een release datum voor Splinter Cell Conviction. Verder ook benieuwd naar Natal updates.

[ Voor 1% gewijzigd door Ruud2001 op 11-02-2010 13:07 . Reden: fixed URL ]

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Ik verwacht een goede Natal impressie te krijgen en ik hoop op Gears3. Maar ik heb me er niet in verdiept. Er komt dit jaar toch al te veel om te spelen uit :)
X10 is puur bedoeld om de journalisten weer even te laten focussen op de MS games en ze wat hands-on ervaring te geven. Verwacht er dus niet al teveel van, hoewel ze vast wel 1 verrassing zullen hebben.

EDIT
Microsoft's Xbox Live programming chief has confirmed that there will be new titles announced at the Xbox event in San Francisco next week
Ik gok dat dit over XBLA titels gaat. Kan me niet voorstellen dat er voor dit jaar nog een grote game komt die we niet kennen, en aankondigingen voor 2011 zullen ze wel bewaren voor E3.

Hier kan je het een beetje volgen op Twitter: http://twitter.com/search?q=%23X10Xbox

Perfect Dark Arcade en Ghost Recon zullen er ook zijn. Confirmed rijtje:

•„Alan Wake“
•„Dead Rising 2“
•„Fable III“
•„Ghost Recon Future Soldier“
•„Halo: Reach“
•„Lost Planet 2“
•„Perfect Dark“
•„Splinter Cell: Conviction“
•„Time Splitters“

[ Voor 77% gewijzigd door PWM op 11-02-2010 13:28 ]

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben vooral benieuwd naar wat voor 'shocking announcement' Peter Molyneux te maken heeft over Fable III.

Xbox

BM schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:47:
Ben vooral benieuwd naar wat voor 'shocking announcement' Peter Molyneux te maken heeft over Fable III.
Molyneux kennende zal het allemaal wel meevallen :+

Overigens:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PWFTkVB66oZdnpdheXuBiNIY/full.png

Volgens mij begint het rond een uur of 21.00 onze tijd.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 11-02-2010 16:11 ]

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd :D

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik zal dan zelf maar de link geven zeker? :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De roundup van X10:

The Halo Reach multiplayer beta will kick off on May 3. You will be able to access the beta via the Halo 3: ODST game disc.

Dead Rising 2 will release in North America on Aug. 31, Japan on Sept. 2 and Europe on Sept. 3.
Dead Rising: CASE ZERO an exclusive download only on Xbox LIVE, will launch prior to the full game and provide a playable prologue that bridges the story between the two titles.

Alan Wake will launch May 18 in North America and May 21 in Europe. Players can pre-order the title to receive the Bright Falls Bonus Pack, which includes exclusive content like Avatar gear, an Xbox LIVE theme, and a “making of” video.

The Xbox 360 Final Fantasy XIII Special Edition Bundle will release starting March 9 for $399, and include a 250GB Hard Drive, two Wireless Controllers, exclusive downloadable content and a Standard Edition copy of the game.

Toy Soldiers will kick off the Xbox LIVE Arcade Block Party on March 3
Perfect Dark, Scrap Metal and Game Room will launch this March as a part of the Xbox LIVE Arcade Block Party.

Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction will release at retailers starting April 13 in North America, April 16 in the United Kingdom, and April 28 in Japan.

Lost Planet 2 will launch in North America and Europe on May 18.

Fable III will be available this holiday.

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
M.B.T. de MUZIEK op de Xbox... Ik heb best veel liedjes, maar hoe speel ik die SNEL af? Via USB sticks laden duurt mij veels te lang. Alleen wanneer ik hem naar de interne HDD heb gekopieert is ie snel in opstarten/afspelen, maar daarvoor moet ik eerst een CD branden/rippen... :?

Hoe doen jullie het het snelst?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Ik krijg het maar niet voorelkaar om ged/l series (mpg)knap te streamen.
Alle overige films (iso,mkv, etc) etc spelen prima af.

Ik gebruik zowel tversity als ps3 mediaserver, die laatste geniet de voorkeur ivm de subs.
Ik heb al tig sites en fora geraadpleegd maar ik kom er gewoonweg niet uit :(

Grootste deel opgezet aan de hand van deze tutorial.

Gaat dit domweg niet lukken met wat ik momenteel gebruik?
Of moet ik eerst gaan coverteren oid...?

Enige hulp word op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

salimrmaf schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 23:56:
M.B.T. de MUZIEK op de Xbox... Ik heb best veel liedjes, maar hoe speel ik die SNEL af? Via USB sticks laden duurt mij veels te lang. Alleen wanneer ik hem naar de interne HDD heb gekopieert is ie snel in opstarten/afspelen, maar daarvoor moet ik eerst een CD branden/rippen... :?

Hoe doen jullie het het snelst?
Ik stream het via de mediaplayer, je shared je mp3 folder op je pc/laptop en draaien maar.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Geen nieuws over Joy Ride op X10? :( Dat blijft ook maar duren, net als 1-vs-100 hier in Europa, hel spel is notabene in nederland bedacht :(

Aankondiging over Fable III vielen tegen idd, had beter moeten weten eigenlijk :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

ScooBY_DoO schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 01:44:
Ik krijg het maar niet voorelkaar om ged/l series (mpg)knap te streamen.
Alle overige films (iso,mkv, etc) etc spelen prima af.

Ik gebruik zowel tversity als ps3 mediaserver, die laatste geniet de voorkeur ivm de subs.
Ik heb al tig sites en fora geraadpleegd maar ik kom er gewoonweg niet uit :(

Grootste deel opgezet aan de hand van deze tutorial.

Gaat dit domweg niet lukken met wat ik momenteel gebruik?
Of moet ik eerst gaan coverteren oid...?

Enige hulp word op prijs gesteld.
Waarom dan ook MPG? Volgens mij is het meeste (alles?) wel in XviD / DivX te vinden?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
- 4 players splitscreen vs 4 players splitscreen over live, 4 player splitscreen offline, Counter OP en Co-Op alllebei online/ offline, 8 players online deathmatch.

Dit gaat over Perfect Dark. Maar de prijs die ze geven

800 MS points voor zo goede game is echt een must-buy op dag 1 _/-\o_

Rare _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Rockvee2 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:15:
- 4 players splitscreen vs 4 players splitscreen over live, 4 player splitscreen offline, Counter OP en Co-Op alllebei online/ offline, 8 players online deathmatch.

Dit gaat over Perfect Dark. Maar de prijs die ze geven

800 MS points voor zo goede game is echt een must-buy op dag 1 _/-\o_

Rare _/-\o_
Hopelijk komt Rare weer eens met een goede "volwassen" titel. Dus geen Banjo Kazooie, maar eerder een Perfect Dark of Killer Insintinct. Lang geleden dat ze echt iets goeds hebben gedaan in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Persoonlijk vind ik Viva Pinata nog steeds de meest onderschatte game van deze generatie. Zat echt best veel diepgang in, speelde heerlijk weg, zag er mooi uit, etc. Veel mensen hebben het spel het predikaat kiddy gegeven, terwijl ze zelf wss na een uur de weg kwijt zouden zijn in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
PWM schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:50:
Persoonlijk vind ik Viva Pinata nog steeds de meest onderschatte game van deze generatie. Zat echt best veel diepgang in, speelde heerlijk weg, zag er mooi uit, etc. Veel mensen hebben het spel het predikaat kiddy gegeven, terwijl ze zelf wss na een uur de weg kwijt zouden zijn in het spel :)
Nja, ik heb hem bij mn xbox gekregen.. zit nog gesealed in zijn doos! :D Ik heb hem al wel een keer gespeeld, maar vond het niet leuk. Stond een half jaar te koop, maar niemand die hem wilde.. :X

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Viva Pinata is briljant, kleurrijk, mooi, inventief, creatief en gewaagd. Heb er mezelf uren mee vermaakt, al dacht ik dat het niets voor mij zou zijn. Na een aantal uur werd het wel repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Willybubba schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:06:
[...]

Waarom dan ook MPG? Volgens mij is het meeste (alles?) wel in XviD / DivX te vinden?
Het is net wat ik tegenkom, en de subs zitten hier al in wat ook wel prettig is.
Soms zjn het compleet gemaakte dvd's (Video_TS) en ook daar heeft die xbox moeite mee.

Ik zie dat ik in mijn post vergeten ben aan te geven dat het gaat om het niet synchroon lopen van de audio.
In iso's werkt het prima maar series als bijv. House MD gaat dat echt dramatisch.
Dit lijkt me dus een stream-instelling, encoder-issue, codecprobleem oid en daar probeer ik uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens het Playsation magazine is er een nieuwe SSX onderweg :) Lijkt me een titel die ook op de 360 komt (zoniet, en het haalt het niveau van deel 3 of Tricky, dan is het een system seller).

SSX is echt 1 van de beste sport game series die er is. Helemaal grijs gespeeld, samen met mijn vriendin die er ook gek op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik speel de laatste tijd met een paar vrienden Fifa 10. Wij hebben een club gemaakt en zijn daarmee online potjes aan het spelen met onze pro's. Op zich best leuk, maar in 4 van de 5 keer worden we echt he-le-maal weggespeeld. Nu snap ik dat je je eigen pro helemaal kan upgraden, maar hoe zit het met de rest van je team? Ik heb het idee dat goede clubs een heel team van Ronaldo's hebben, terwijl in onze club de rest van het team aangevuld wordt met gasten met een rating van een 6 of zo. Kun je die ook beter maken? Boeit het of je Real Madrid kiest, of kun je ook gewoon voor FC Knudde gaan? Heeft het aantal pro's in je team hier invloed op? Andere tips? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
WTF, die pre-order versie van Alan Wake is best lame.
Maar de game zelf wordt echt steengoed.
Lost Planet en Splinter Cell haal ik niet direct op de release, wacht wel tot ze afgeprijsd zijn op Engelse shoppingsites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Laatst online: 19:12
Captain N schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:13:
Op zich best leuk, maar in 4 van de 5 keer worden we echt he-le-maal weggespeeld. Nu snap ik dat je je eigen pro helemaal kan upgraden, maar hoe zit het met de rest van je team? Ik heb het idee dat goede clubs een heel team van Ronaldo's hebben, terwijl in onze club de rest van het team aangevuld wordt met gasten met een rating van een 6 of zo. Kun je die ook beter maken? Boeit het of je Real Madrid kiest, of kun je ook gewoon voor FC Knudde gaan? Heeft het aantal pro's in je team hier invloed op? Andere tips? :)
Check het [X360] Het grote GoT voetbal clubtopic voor FIFA10 even. Dit is het GOT Team. Wij hebben geexpirimenteerd met verschillende teams maar konden weinig verschil ontdekken.

Het is bijna net als in het echte leven...oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Wij hebben de afgelopen 2 weken ineens meer dan 1000 punten skill level gekregen, gewoon door veel te spelen en dus meer te winnen.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
kippengaas schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:03:
[...]

Hopelijk komt Rare weer eens met een goede "volwassen" titel. Dus geen Banjo Kazooie, maar eerder een Perfect Dark of Killer Insintinct. Lang geleden dat ze echt iets goeds hebben gedaan in mijn ogen.
Hoebedoel je?

Overigens word Perfect Dark een must buy voor mij! Ik kijk echt al heel lang naar die titel uit. Perfect Dark Zero was imo slecht, multiplayer vooral dan. Ik miste echt die ranks etc.

Al een preciese datum bekend, in maart komtie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
i-dj schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 21:09:
[...]

Check het [X360] Het grote GoT voetbal clubtopic voor FIFA10 even. Dit is het GOT Team. Wij hebben geexpirimenteerd met verschillende teams maar konden weinig verschil ontdekken.

Het is bijna net als in het echte leven...oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Wij hebben de afgelopen 2 weken ineens meer dan 1000 punten skill level gekregen, gewoon door veel te spelen en dus meer te winnen.
Fifa via internet is sowieso een klasse apart. Tegen de computer ben ik erg goed en ook menig vriend gaat keer op keer hard ten onder tegen mij. We spelen dan ook erg vaak fifa en zijn behoorlijk bedreven in skill moves etc. Maar als je online net de verkeerde tegen komt ga je inderdaad hard de boot in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Pfff, gister begonnen aan Brutal Legend. Leuk spel, maar wat een $)@#!$ eindgevecht zeg :? Snap er geen k*t van. Akelig frustrerend, zeker omdat de rest prima te doen was.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
ik vind al die stage fights eigenlijk best wel k*t... :(

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij is dat hetzelfde principe :)

Kom in eindgevecht zover dat haar defences down zijn, maar dan komt er een sh*tload aan veel te zware vijanden aan, waar ik niet tegenop kan boksen. Erg frustrerend.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Ik heb een aantal dagen geleden Chime gekocht. Ik wilde wel weer eens wat anders en het spel was maar 400 punten. Bovendien ging 60% naar een goed doel, dus da´s altijd mooi :)

Blijkt het toch een verdomd verslavend spelletje te zijn :D Het spel maakt goed gebruik van je inzicht! Door blokken zo te positioneren dat je vlot achter elkaar steeds grotere quads kan maken, zonder daarbij losse blokjes over te houden, moet je heel snel formaties bedenken voordat de beatline er weer aan komt. De muziek werkt erg ontspannend, dus het is leuk spel voor het slapen gaan.

Alleen om na 3 minuten op 99% completion te komen is af en toe wel wat frustrerend :+

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

BM schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:17:
Pfff, gister begonnen aan Brutal Legend. Leuk spel, maar wat een $)@#!$ eindgevecht zeg :? Snap er geen k*t van. Akelig frustrerend, zeker omdat de rest prima te doen was.
Je bent in een dag tot het eind gevecht gekomen ?
Heb je dan alleen de main quests gespeeld zonder side quests etc. te doen ?

[ Voor 11% gewijzigd door Alien B.O.B. op 14-02-2010 17:09 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Na de aankondiging van Perfect Dark voor de Xbox 360 in Maart heb ik besloten weer eens een 360 te halen ergens deze maand! Ik zit eigenlijk al vanaf dat het origineel op de n64 uit was (en ik deze 1000 uur speelde) te wachten op een remake die lekker soepel loopt en nog beter bestuurd, want eerlijk is eerlijk, het spel liep voor geen meter op de N64! Het was gewoon ahead of its time.

Ik heb besloten een Elite te halen, en verder heb ik niet zoveel eisen, maar ik ben nu op zoek naar een mooie aanbieding. Het goedkoopste wat ik gevonden heb ik 229 voor de Elite pack met Lego dinges en Pure. Dat is al heel mooi voor een 360 maar misschien is er ergens nog een andere leuke aanbieding met een pack? (andere leuke shooters bv)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Alien B.O.B. schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:06:
[...]

Je bent in een dag tot het eind gevecht gekomen ?
Heb je dan alleen de main quests gespeeld zonder side quests etc. te doen ?
Heb een aantal sidequests gedaan, maar die waren dermate repeterend dat ik dat al heel snel heb laten liggen :)

Volgens overzicht zat ik nu op een uurtje of 7, wat overeen komt met de meeste reviews.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

BM schreef op zondag 14 februari 2010 @ 16:52:
Volgens mij is dat hetzelfde principe :)

Kom in eindgevecht zover dat haar defences down zijn, maar dan komt er een sh*tload aan veel te zware vijanden aan, waar ik niet tegenop kan boksen. Erg frustrerend.
spoiler:
Haar defenses? Eindegevecht is tegen een dude...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaciverNL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 07:49
Een xbox 360 voor een spel van 8 euro :+ Ik ga hem ook zeker kopen zodra hij gereleased is. Ondanks ik Goldeneye nog steeds leuker vindt. Maar helaas wordt die niet naar arcade geport, thanks to notendo en EA..

De Dixons xbox elite aanbieding van €229 is op het moment nog de goedkoopste elite aanbieding. Ik raad je aan de website http://www.budgetgaming.nl/ regelmatig te bezoeken, deze website is er namelijk altijd vroeg bij met het bijhouden van de nieuwste (scherpe) aanbiedingen.
Collaborator schreef op zondag 14 februari 2010 @ 17:09:
Na de aankondiging van Perfect Dark voor de Xbox 360 in Maart heb ik besloten weer eens een 360 te halen ergens deze maand! Ik zit eigenlijk al vanaf dat het origineel op de n64 uit was (en ik deze 1000 uur speelde) te wachten op een remake die lekker soepel loopt en nog beter bestuurd, want eerlijk is eerlijk, het spel liep voor geen meter op de N64! Het was gewoon ahead of its time.

Ik heb besloten een Elite te halen, en verder heb ik niet zoveel eisen, maar ik ben nu op zoek naar een mooie aanbieding. Het goedkoopste wat ik gevonden heb ik 229 voor de Elite pack met Lego dinges en Pure. Dat is al heel mooi voor een 360 maar misschien is er ergens nog een andere leuke aanbieding met een pack? (andere leuke shooters bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Bioshock 2 uitgespeeld (op hard) :D. Vet spel hoor.
Evil ending })

In deel 2 is het gewoon meer van hetzelfde, maar dat is het dan ook wel waard.

Ik denk dat ik er een uur of 10-11 over gedaan heb, best netjes dus.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Willybubba schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:09:
[...]

spoiler:
Haar defenses? Eindegevecht is tegen een dude...
Iets daarvoor dan :)
spoiler:
Tegen Orphelia

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
KoffieNT schreef op maandag 15 februari 2010 @ 02:39:
Bioshock 2 uitgespeeld (op hard) :D. Vet spel hoor.
Evil ending })

In deel 2 is het gewoon meer van hetzelfde, maar dat is het dan ook wel waard.

Ik denk dat ik er een uur of 10-11 over gedaan heb, best netjes dus.
ben volgens mij ook aardig ver, krijg nu 'hulp' van dt vliegende mannetje (lijkt op een bot).
Het jammere is wel dat het spel erg snel eentonig wordt. Dit komt mede doordat alleen de machinegun fatsoenlijk werkt en incernate de enige nuttige plasmid is. Dit peperkt de aanvalsvariatie. Verder gaat het eindeloze oprapen van goodies ook vervelen. Maar toch moet het uitgespeeld worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Dan ben je idd redelijk bezig jup :D.
Het ligt er ook maar net aan hoe je speelt. Als je op de slechte manier speelt krijg je veel meer Adam, waardoor je meer plasmids kunt kopen/upgraden. Door goed te zoeken naar de weapon-upgrade kastjes kom je er ook wel aan.

Ik heb het me in deel 1 soms moeilijk gemaakt door toch maar op de goede manier te spelen, nu dacht ik: Evilll!

Ennuh, dat vliegende mannetje is geen hulp, dat is de enemy. :P

Het wordt idd soms wat eentonig, maar als je ophoudt met spelen dan heb je gauw genoeg weer kriebels om verder te spelen hehe.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Aghanim schreef op maandag 15 februari 2010 @ 08:09:
[...]

ben volgens mij ook aardig ver, krijg nu 'hulp' van dt vliegende mannetje (lijkt op een bot).
Het jammere is wel dat het spel erg snel eentonig wordt. Dit komt mede doordat alleen de machinegun fatsoenlijk werkt en incernate de enige nuttige plasmid is. Dit peperkt de aanvalsvariatie. Verder gaat het eindeloze oprapen van goodies ook vervelen. Maar toch moet het uitgespeeld worden!
Die bijen werken anders ook geweldig!! Had die op hoogste niveau.. Als je die een paar keer afvuurt zijn de meesten ook te druk met bijen wegslaan _/-\o_

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.