Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik was het alweer vergeten, zal er is achteraan gaan. Als je moet betalen, liefst direct, moet je iets terugkrijgen..nou nou.

Zelfde als met FRS. Heeft 2 tot 3 weken geduurd voordat mn geld terug was van iets dat niet op voorraad was, maar ze willen het liefst wel dat je met iDeal alles direct betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 10:03
Kort vraagje:

Ik heb nu een AV -> VGA kabel, zodat hij op mijn lcd scherm (samsung syncmaster) past, en ik met een knopje kan switchen tussen mijn VGA en DVI uitgang op mijn scherm.

Nu ben ik wel benieuwd of er een beetje een betaaldbare oplossing is om mijn xbox toch op de HDMI ingang aan het scherm te hangen, dit ivm, altans hoop ik, beter beeld kwaliteit.

Ik had al even gekeken maar een probleem waar ik al tegen aanliep, was het feit dat hmdi ook geluid mee stuurt, en DVI daar niks mee kan. Mijn AV kabel die ik nu heb, heeft dan ook aparte tulp stekkers voor het geluid. Bestaat er ook zo'n kabel voor DVI? En ik moet dan een oplossing hebben zodat ik kan switchen tussen DVI signaal 1 en 2 (PC en Xbox).

Is hier een beetje een betaalbare oplossing voor?

Editje:

Was dit vergeten. Ik vond dit op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=V9sJ-_l9zBM

Daar wordt in de normale AV verbinding, een soort van standaard kabel gestopt, alleen deze heeft alleen de sound aansluitingen ofzo? Maw, kan ik ook de normale er in houden, en de hmi? Eigenlijk, werken beide poorten tegelijkertijd?

[ Voor 17% gewijzigd door -unknown op 29-01-2010 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Heb nog geen spijt gehad van mijn Xbox 360 Elite aankoop. Ok kan ook niet als hij je maar 30 euro heeft gekost :P Media Markt bonnen van het werk FTW!

GTA 4 kreeg ik er gratis bij. tijd gespeeld wel op de HDD gezet al omdat het super traag was en de drive echt veel geluid maakte. Maar laatste tijd niet veel meer gedaan zit teveel vast in moeilijke missies.

GoW 2 op makkelijkst uitgespeeld en met co op al best een eind. blijft een tof spel.
Morgen als het goed is Mass Effect lenen van een vriend van me die met ME2 begint. deel 1 spelen is een must volgens hem dus doen we dat maar.

Baterij gaat best lang mee. Speel nog steeds met de bijgeleverde AA baterijen. en die zijn nog niet half leeg als ik dat baterijtje moet geloven op de dash.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
Krijg ik een 12 maanden Live Gold abonnement kado, kan ik em niet gebruiken omdat je maar maximaal 3 jaar vooruit een abonnement mag hebben en mijn huidige abonnement al tot september 2012 loopt.....

Wist iemand hier van die regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
all killer schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 20:06:
Kort vraagje:

Ik heb nu een AV -> VGA kabel, zodat hij op mijn lcd scherm (samsung syncmaster) past, en ik met een knopje kan switchen tussen mijn VGA en DVI uitgang op mijn scherm.

Nu ben ik wel benieuwd of er een beetje een betaaldbare oplossing is om mijn xbox toch op de HDMI ingang aan het scherm te hangen, dit ivm, altans hoop ik, beter beeld kwaliteit.

Ik had al even gekeken maar een probleem waar ik al tegen aanliep, was het feit dat hmdi ook geluid mee stuurt, en DVI daar niks mee kan. Mijn AV kabel die ik nu heb, heeft dan ook aparte tulp stekkers voor het geluid. Bestaat er ook zo'n kabel voor DVI? En ik moet dan een oplossing hebben zodat ik kan switchen tussen DVI signaal 1 en 2 (PC en Xbox).

Is hier een beetje een betaalbare oplossing voor?

Editje:

Was dit vergeten. Ik vond dit op youtube: http://www.youtube.com/watch?v=V9sJ-_l9zBM

Daar wordt in de normale AV verbinding, een soort van standaard kabel gestopt, alleen deze heeft alleen de sound aansluitingen ofzo? Maw, kan ik ook de normale er in houden, en de hmi? Eigenlijk, werken beide poorten tegelijkertijd?
Bedoel je dit?:
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/1132/1443648361_373b5954f5.jpg

Dit zorgt dat je audio via de normale A/v poort kan doorsturen, en je video door de HDMI poort. Deze kan samen werken met HDMI uitgang. Deze heeft de RCA tulpen en een optische uitgang. Deze werkt dus icm een HDMI to DVI cable.

Helaas is deze alleen verkrijgbaar van Microsoft zelf en zijn ze nogal prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Of dit natuurlijk:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.30585

Als je op marktplaats/ebay zoekt zijn er vast wel wat te vinden..die van de Elite zijn al dun en die passen naast je hdmi-kabel, die van de andere zijn dikker, maar daar kun je het plastic kapje afhalen waardoor hij ook langs je hdmi-kabel past.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Iemand hier ervaring met het aanpassen van de fans in de xbox360. Ik wordt echt een beetje gek van het lawaai wat hij maakt. Ik speel al alle games vanaf de HDD maar de fans maken echt een irritant lawaai.
Ik heb al de Talismoon Xbox 360 Whisper fans gevonden maar die schijnen niet echt heel erg veel stiller te zijn.

Aangezien mijn launch 360 al lang buiten de garantie is maakt het open maken niet veel uit.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Maakt het zoveel verschil als je een launch box hebt, of speel jij gewoon met het geluid uit of zo? Als ik aan het spelen bent komt het geluid van de fan iig echt niet boven het geluid van het spel uit... :?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

Captain N schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 17:29:
Maakt het zoveel verschil als je een launch box hebt, of speel jij gewoon met het geluid uit of zo? Als ik aan het spelen bent komt het geluid van de fan iig echt niet boven het geluid van het spel uit... :?
Beetje verschillend per spel. Maar zoals bv met Mass Effect 2 heb je gewoon veel dialoog en dan hoor ik hem er echt duidelijk bovenuit. Tijdens actie scenes valt het wal mee maar het is een vrij irritant en zeurderig geluid.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
KoffieNT schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:44:
Of dit natuurlijk:

http://dealextreme.com/details.dx/sku.30585

Als je op marktplaats/ebay zoekt zijn er vast wel wat te vinden..die van de Elite zijn al dun en die passen naast je hdmi-kabel, die van de andere zijn dikker, maar daar kun je het plastic kapje afhalen waardoor hij ook langs je hdmi-kabel past.
Maar als je die van dealextreme gebruikt reset je xbox zich als je de input op je tv wisselt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
Ik heb een probleempje met mijn audio, heb gezocht en geprutst, maar kom d'r niet uit.
Ik heb mijn 360 via de vga kabel aan mijn monitor (pc = dvi, kan switchen met knopje op de achterkant van monitor). In die A/V stekker zit optisch uit, via een optische kabel naar mijn receiver (Sony STR-DG510). 360 staat op DD5.1. Schermpje op receiver geeft aan dat er DD wordt ontvangen en alle 5 boxen branden (SW, L, C, R, SL en SR), ook LFE brandt. Maar ik hoor geen bass :?, sub gaat na 10 min op standby. Via de tulp is het er wel. Kom er echter niet uit.

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Phusebox schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 20:21:
[...]

Maar als je die van dealextreme gebruikt reset je xbox zich als je de input op je tv wisselt.
Oh, ik weet toevallig van een vriend van me dat hij dat ook heeft met zijn originele stekkertje, dus of dat dealextreme-related is :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
KoffieNT schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:47:
[...]

Oh, ik weet toevallig van een vriend van me dat hij dat ook heeft met zijn originele stekkertje, dus of dat dealextreme-related is :P?
Of je doet effe moeite om de normale kabel onder handen te nemen. 8)

http://img381.imageshack.us/img381/328/cableswitch5ia.jpg Da klepje verwijder je met een mes: Tadaa, gratis HDMI+Optical mogelijkheid. :> Heb ik zelf ook gedaan en het werkt perfect! ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Dat geef ik daarboven toch ook al aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net eventjes Race Pro gespeeld, geleend van een maatje, maar dat maakt zijn beloftes niet waar imho. Alles is matig. De graphics, het geluid, het rijgedrag, de AI.

Een potje online gedaan, en de eerste is alleen maar op zoek naar het van de baan beuken. Zucht. Hopelijk komt er ooit een filter om tegen 18+ ers te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
salimrmaf schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 22:58:
[...]

Of je doet effe moeite om de normale kabel onder handen te nemen. 8)

http://img381.imageshack.us/img381/328/cableswitch5ia.jpg Da klepje verwijder je met een mes: Tadaa, gratis HDMI+Optical mogelijkheid. :> Heb ik zelf ook gedaan en het werkt perfect! ;)
Maar dan heb je nog steeds het reset probleem. Dat heb je alleen niet als je de originele HDMI kabel + audio dongle hebt van Microsoft, of je koopt een imitatie dongle en soldeert er wat aan (op internet wel te vinden hoe en wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
KiPKaKDutcH schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 21:39:
Ik heb een probleempje met mijn audio, heb gezocht en geprutst, maar kom d'r niet uit.
Ik heb mijn 360 via de vga kabel aan mijn monitor (pc = dvi, kan switchen met knopje op de achterkant van monitor). In die A/V stekker zit optisch uit, via een optische kabel naar mijn receiver (Sony STR-DG510). 360 staat op DD5.1. Schermpje op receiver geeft aan dat er DD wordt ontvangen en alle 5 boxen branden (SW, L, C, R, SL en SR), ook LFE brandt. Maar ik hoor geen bass :?, sub gaat na 10 min op standby. Via de tulp is het er wel. Kom er echter niet uit.
Dit zou gewoon perfect moeten werken, zo heb ik het ook aangesloten. De sub zou gewoon actief moeten blijven....daar heb jij waarschijnlijk niks aan dus ik hoop dat je je probleem kunt achterhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:02

BM

Moderator Spielerij
Exorcist schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:55:
Net eventjes Race Pro gespeeld, geleend van een maatje, maar dat maakt zijn beloftes niet waar imho. Alles is matig. De graphics, het geluid, het rijgedrag, de AI.

Een potje online gedaan, en de eerste is alleen maar op zoek naar het van de baan beuken. Zucht. Hopelijk komt er ooit een filter om tegen 18+ ers te spelen.
Race Pro maakt de belofte idd niet waar, maar qua rijgedrag vind ik het toch 1 van de beste racers die ik ooit gespeeld heb. Online tegen een paar bekenden was het erg leuk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vijftal uur in Mass Effect 2 zitten en ik zit er weer helemaal in hoor. Vanaf de inro wordt je er gelijk weer ingezogen. Wat me vooral opviel was dat de actei een stuk beter is qua gameplay. Het doet niet meer onder voor een goede 3PS. Tot nu toe ook helemaal geen technische mankementen gezien. Tot nu toe dus een waardige opvolger van deel 1 (waarschijnlijk beter zelfs).

Verder nog geen RROD, dus we blijven duimen dat ik ME2 gewoon uit kan spelen zonder RROD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuiCk01
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 15:48
Exorcist schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 23:55:

Ik heb hem ook besteld dus wil wel een potje tegen je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
naar aanleiding van de reviews vanavond bioshock 2 gepreordered. Voor 29,95 pond kon ik hem niet laten liggen (zavvi.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schweino schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:24:
Krijg ik een 12 maanden Live Gold abonnement kado, kan ik em niet gebruiken omdat je maar maximaal 3 jaar vooruit een abonnement mag hebben en mijn huidige abonnement al tot september 2012 loopt.....

Wist iemand hier van die regel?
Die is dan nieuw. Mijn abo loopt als het goed is tot en met maart 2014 :) Zal zo eens kijken, nooit een fout gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:18
pwm:
Jij had toch en masse xbox1 kaarten gekocht? Wellicht willen ze met de maatregel gelijksoortig 'misbruik' tegengaan?

Ik kan me ook niet voorstellen dat heel veel mensen tegen deze limiet aanlopen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Heeft iemand ook ervaring met www.xboxjunks.nl? Daar kun je een 12 maanden abbo voor Live Gold kopen voor net geen €34. Vind ik geen rare prijs :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesko
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 11:09
Korte vraag die ik nergens terug kon vinden op Tweakers dan wel het web:

Zo nu en dan worden xbox 360 spellen bijgepatched zodra je ze opstart. Ik wil weten wat de patch doet. Waar kan ik dit soort informatie achterhalen?

Voorbeeld, Dragon age kreeg een update, geen idee wat het doet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
McBoom schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:05:
Heeft iemand ook ervaring met www.xboxjunks.nl? Daar kun je een 12 maanden abbo voor Live Gold kopen voor net geen €34. Vind ik geen rare prijs :)
Ik heb pasgeleden via Ebay 12 maanden gekocht voor ca. 32,45 EUR.

http://cgi.ebay.nl/Xbox-L...n_146?hash=item20af30a37a

Werkt perfect.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Djesko schreef op maandag 01 februari 2010 @ 11:34:
Korte vraag die ik nergens terug kon vinden op Tweakers dan wel het web:

Zo nu en dan worden xbox 360 spellen bijgepatched zodra je ze opstart. Ik wil weten wat de patch doet. Waar kan ik dit soort informatie achterhalen?

Voorbeeld, Dragon age kreeg een update, geen idee wat het doet... :/
Volgens mij word die informatie lang niet altijd bekend gemaakt. Ik zou het wel leuk vinden dat bij de melding dat er een update beschikbaar is, ook getoond word wat er veranderd word. Wellicht dat op de site/forum van de ontwikkelaar wat staat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 01 februari 2010 @ 10:55:
pwm:
Jij had toch en masse xbox1 kaarten gekocht? Wellicht willen ze met de maatregel gelijksoortig 'misbruik' tegengaan?

Ik kan me ook niet voorstellen dat heel veel mensen tegen deze limiet aanlopen.
Yep :) Halo 2 Special Edition met 13 maanden live voor 19,99 :+ De FRS gooide die in de winkel omdat ze niet doorhadden dat het abo ook voor de 360 gold :)

Nogmaals dank :P

EDIT: Ik had er zelfs nog meer, die heb ik hier zelfs nog op V&A gezet voor de kostprijs (19,99 dus), maar die werd verwijderd omdat dat tegen de regels was :?

Over Halo 2 gesproken, het gemiddeld aantal scheldwoorden per uur (na 100 uur gamen):

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/21/97952053_9bfdc098d3.jpg

:+

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 01-02-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:38:
[...]

EDIT: Ik had er zelfs nog meer, die heb ik hier zelfs nog op V&A gezet voor de kostprijs (19,99 dus), maar die werd verwijderd omdat dat tegen de regels was :?
Je mag geen software verkopen middels V&A ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op maandag 01 februari 2010 @ 12:55:
[...]

Je mag geen software verkopen middels V&A ;)
Ik bood ook alleen de Live kaartjes aan, maar abo's mogen blijkbaar ook niet. Nouja, op MP mocht het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Even een tech gerelateerde vraag:
Mijn Xbox 360 laat helemaal geen lampjes meer zien bij de ring, geen groen wanneer er een controller aangesloten is (wired). Ook kan ik mijn wireless controller niet meer pairen omdat het knopje daarvoor op de xbox niet meer reageert. Mijn wireless controller zoekt wel (het 'rondjes' draaien van lampjes rond de xbox knop op de controller) maar de xbox zelf kan ik niet meer laten zoeken...Heb ook het frontje van de xbox gehaald en met een pennetje het knopje in gedrukt...ook geen effect.

Het gebeurde ook echt van het ene op het andere moment dat het niet meer werkte. Mijn wired controllers via de USB aansluiting werken wel gewoon (gelukkig). Ik ben bang dat ik mijn xbox moet opsturen.

Heeft iemand hier ook last van (gehad)?

PS Mass Effect 2 is echt vet, alleen vind ik het level up een beetje traag gaan met in mijn opinie te weinig opties en mods...tot nu toe lijkt me dat in ME1 beter uitgewerkt, meer RPG. Heb al een tijdje werelden lopen scannen voor de mineralen, maar dat vind ik toch echt een beetje zonde van me tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:50
Wat zijn leuke games om splitscreen te spelen? het liefst pvp maar coop mag ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 12:22
Mr_x007 schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:50:
Wat zijn leuke games om splitscreen te spelen? het liefst pvp maar coop mag ook
Ik heb me erg vermaakt met splitscreen de co-op levels van COD: Modern Warfare 2 en RB6: Las Vegas 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
PWM schreef op maandag 01 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Die is dan nieuw. Mijn abo loopt als het goed is tot en met maart 2014 :) Zal zo eens kijken, nooit een fout gehad.
Ben benieuwd naar het resultaat. Ik kreeg via de site een vage foutmelding (service temporary not available, please try again later) en de xbox helpdesk medewerker vertelde me over de 3-jaar regel. Nadat ik mijn code nogmaals via de xbox in had gevoerd kreeg ik op de xbox inderdaad een foutmelding waarin me werd duidelijk gemaakt dat ik de code niet kon verzilveren omdat dan de maximum duur van 3 jaar abonnement werd overschreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Zohe! Vorige week vrijdag gebeld dat mijn XBOX 360 een RROD gaf; Maandag kwam UPS.

Vandaag, een week na het ophalen heb ik de XBOX trug. :D De RROD is gemaakt, de xbox lijkt stiller maar ik weet niet of het tussen de oren zit (Jasper ipv Falcon? *; ) De Serial is hetzelfde gebleven.

Alleen... :O :/ Het klepje aan de voorkant voor de 2 USB poorten is ineens verdwenen. :'( Heb hem maar afgeplakt met witte plakband... Wel jammer dat ik geen nieuwe XBox kreeg.

Er zat een maandje Gold bij voor mijn "geduld". ;) Best snelle service dus.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiPKaKDutcH
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-10-2024
salimrmaf schreef op maandag 01 februari 2010 @ 19:40:
Zohe! Vorige week vrijdag gebeld dat mijn XBOX 360 een RROD gaf; Maandag kwam UPS.

Vandaag, een week na het ophalen heb ik de XBOX trug. :D De RROD is gemaakt, de xbox lijkt stiller maar ik weet niet of het tussen de oren zit (Jasper ipv Falcon? *; ) De Serial is hetzelfde gebleven.

Alleen... :O :/ Het klepje aan de voorkant voor de 2 USB poorten is ineens verdwenen. :'( Heb hem maar afgeplakt met witte plakband... Wel jammer dat ik geen nieuwe XBox kreeg.

Er zat een maandje Gold bij voor mijn "geduld". ;) Best snelle service dus.
Bel je nog een keer, voor die faceplate, mijne is ook stuk. Ook eens bellen. Ziet er zo niet uit :+

Gamertag: DraaQ PC specs! | The Reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
KiPKaKDutcH schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:20:
[...]

Bel je nog een keer, voor die faceplate, mijne is ook stuk. Ook eens bellen. Ziet er zo niet uit :+
Ik wil wel bellen, alleen dan komt meneertje van UPS alweer langs ( zo'n beetje de 10de keer in 2 maanden dat mn oude buurjongen langskomt).

Ik was trouwens helemaal vergeten dat het maar een faceplate is. Misschien koop ik ooit zon nieuwe via DealExtreme. :) Waar kun je ze trouwens origineel kopen? O+

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Xecuter NL schreef op maandag 01 februari 2010 @ 15:54:
[...]

Ik heb me erg vermaakt met splitscreen de co-op levels van COD: Modern Warfare 2 en RB6: Las Vegas 2
Gears of War 1/2 zijn ook wel aardig in de coop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Kheldar schreef op maandag 01 februari 2010 @ 23:56:
[...]

Gears of War 1/2 zijn ook wel aardig in de coop.
Wel aardig is toch wel een understatement :) . Inmiddels misschien wat oudere games, maar Gears is wat mij betreft de grondlegger van het moderne coop van deze generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Gears is idd dikke fun met 2 man :)

Helaas is de online mode van deel 2 niet heel best, maar coop is het 1 van de beste spellen op de markt :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Ik weet niet of er hier interesse is voor xbox live abonnementen voor 30 euro? Ik ken een handelaar die ze kan leveren.

Ik ga geen reclame maken or whatsoever, gewoon een dienst die ik jullie wil bewijzen. PM me maar als jullie interesse hebben.

En als dit niet mag, vermeld dat ff. Dan verwijder ik me post.

[ Voor 66% gewijzigd door Relief2009 op 02-02-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:08
Relief2009 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:54:
Ik weet niet of er hier interesse is voor xbox live abonnementen voor 30 euro? Ik ken een handelaar die ze kan leveren.

Ik ga geen reclame maken or whatsoever, gewoon een dienst die ik jullie wil bewijzen. PM me maar als jullie interesse hebben.

zeker een interessant aanbod, kheb er helaas net 1 gekocht :(
Dus volgende keer in januari melden aub :P

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:22
salimrmaf schreef op maandag 01 februari 2010 @ 20:31:
[...]

Ik wil wel bellen, alleen dan komt meneertje van UPS alweer langs ( zo'n beetje de 10de keer in 2 maanden dat mn oude buurjongen langskomt).

Ik was trouwens helemaal vergeten dat het maar een faceplate is. Misschien koop ik ooit zon nieuwe via DealExtreme. :) Waar kun je ze trouwens origineel kopen? O+
Gewoon bellen. Krijg je van die gasten gratis een nieuwe thuisgestuurd. Mijne was ook gesneuveld tijdens de reparatie, binnen een week had ik een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Slurpgeit schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 23:30:
[...]

Gewoon bellen. Krijg je van die gasten gratis een nieuwe thuisgestuurd. Mijne was ook gesneuveld tijdens de reparatie, binnen een week had ik een nieuwe :D
Werd die door dezelfde UPS-chauffeur bezorgd? :D

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik zie dat Nedgame Dante's Inferno al te koop hebben in hun winkel. Is Dante's Inferno ook al gespot bij de FRS?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Bij bart smit is de 360elite nu voor 249 in de aanbieding. Incl extra controller, en een accu+oplaad set.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

TheKillingBean schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:51:
Ik zie dat Nedgame Dante's Inferno al te koop hebben in hun winkel. Is Dante's Inferno ook al gespot bij de FRS?
in de FRS in ijmuiden (en bart smit) wel ja

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 09:49
Relief2009 schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:54:

Tsja, weet niet of het reclame is, ik bestel meestal punten en live abbo bij: http://cheapxboxlivecodes.com 12 maanden gold is daar 25,99 pond dus ook iets van 30 euro. Oh ja, ik heb geen aandelen ;)

no animals were harmed during the production of this message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

TheKillingBean schreef op woensdag 03 februari 2010 @ 11:51:
Game.co.uk heeft mijne al op de post gegooid.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Zojuist voor €30,49 12 maanden xbox360 live gekocht op E-Bay. Betalen en binnen een paar uur de code in je mail. Perfect _/-\o_

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

De launchtrailer van Bioshock 2 is uit, werkelijk waar een prachtig stukje CGI. Gemaakt door Blur Studios, die ook de Mass Effect 2 en Dragon Age launch trailers heeft gedaan. Blur heeft bijvoorbeeld ook meegewerkt aan de film Avatar.

_/-\o_

Wel tof dat gamestudio's zo uitpakken met launch trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ja, echt één van de beste trailers die ik ooit gezien heb. Ik heb Bioshock 1 nooit echt is gespeeld, maar als ik deze trailer zie dan zou ik deel 2 toch wel willen proberen! Of mis ik dan een hoop van het verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zou je echt aanraden deel 1 te spelen. Vind het nog altijd 1 van de beste games die op de 360 is uitgekomen. Het verhaal zal veel toevoegen want deeltje 2 speelt zich 10 jaar na deel 1 af.

Weet trouwens niet of ik het goed heb gehoord maar de muziek uit de trailer lijkt van Giacchino te zijn. Ik herken een stukje uit Lost op het eind van de trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ik kreeg trouwens gister al een mail van Zavvi dat Bioshock 2: Rapture Edition naar me verstuurd was. Dacht zelf dat de releasedate pas volgende week was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Smaken verschillen blijkbaar. Ik vond Bioshock echt mijn grootste miskoop.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 07:17
Ik vond het verhaal van Bioshock geweldig, maar het hele first person shooter gebeuren beviel me niet echt. Nu ze in deel twee die versus multiplayer hebben toegevoegd en daar ook achievement technisch een behoorlijk deel van het gewicht op hebben gelegd denk ik dat het voor mij de moeite ook niet waard is. Maar ik laat de reviews eerst wel even spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mij boeit dat hele futuristische/SF aspect niet, vond B1 daarom ook al niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Bioshock was geniaal, en dat terwijl ik een hekel heb aan shooters op console :).
Ben nog altijd aan het twijfelen over deel 2. 1 was een geniaal spel deels omdat het volledig op singleplayer gefocussed was.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik vind shooters (indien goed) wel leuk, maar Bioshock zat vol met repeterende dingen (eindeloos die lijken afgaan voor spullen, honderdduizend foto's maken van alles) en ik vond de sfeer zo levenloos.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Ik heb deel 1 met een vriend uitgespeeld, daarna heeft hij het spel thuis nog een keer uitgespeeld. (wij hadden het met zn 2en op de 'goede' manier gedaan, hij thuis op de 'slechte' manier)

Blijkt dat op de slechte manier spelen veel leuker is }).

Die trailer is wel echt gruwelijk :D ; Ik ga deel 2 dan ook zeker kopen, waarschijnlijk weer samen met die vriend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:28

Freak187

geen

Voor 400 punten maar even Splosion Man (Deal of the week) gekocht. Leuke game. Leuke platform uitdaging met leuke animaties en humor. Zal het binnekort maar even met wat vrienden gaan spelen.

Ik zie ook het nieuwe arcade spel Chime. Denk niet dat ik het ga kopen maar de artiesten die de muziek verzorgen in het spel liegen er niet om.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoe kan je zeggen dat Bioshock sfeerloos is ;( de game stroomt over (...) van de sfeer! Die foto's nemen vond ik ook maar irritant dat deed ik ook niet, die lijkjes looten was ook maar kwestie van seconden... het jammerlijke van Bioshock was dat je niet dood kon waardoor veel van de spanning verloren ging.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
MrVegeta schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:51:
Hoe kan je zeggen dat Bioshock sfeerloos is ;( de game stroomt over (...) van de sfeer! Die foto's nemen vond ik ook maar irritant dat deed ik ook niet, die lijkjes looten was ook maar kwestie van seconden... het jammerlijke van Bioshock was dat je niet dood kon waardoor veel van de spanning verloren ging.
hehe behalve als je alle achievments wilde halen, dan kon je wel een soort van dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Morgen ga ik bij Bart smit de xbox halen elite halen, vandaag zag ik een aanbiedings set staan in utrecht. 4 games (lego inidana jones, kung fu panda, pure, lego batman) 199e

Krijg je hier eigenlijk standaard xbox live gold bij? een soor trial voor 1 maand oid? dat je eerst even gratis online kan spelen ipv direct een abbo af te sluiten?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
shameblaster schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:22:
Morgen ga ik bij Bart smit de xbox halen elite halen, vandaag zag ik een aanbiedings set staan in utrecht. 4 games (lego inidana jones, kung fu panda, pure, lego batman) 199e

Krijg je hier eigenlijk standaard xbox live gold bij? een soor trial voor 1 maand oid? dat je eerst even gratis online kan spelen ipv direct een abbo af te sluiten?
Volgens mij krijg je standaard bij aanschaf van een 360 één maand gratis Xbox LIVE gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
Je krijgt per console 3x de mogelijkheid een maand gebruik te maken van xbox live... het enige wat je moet doen is daarvoor 3x een account aanmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Je krijgt per console 3x de mogelijkheid een maand gebruik te maken van xbox live... het enige wat je moet doen is daarvoor 3x een silver account aanmaken :)

Over dat silver account bestaat nogal eens verwarring. De eerste drie keer dat je een silver account aanmaakt krijg je een maand gold als trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Coolsnarf schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 18:55:
[...]

hehe behalve als je alle achievments wilde halen, dan kon je wel een soort van dood :P
Niet dood? Ok ik ben dan ook een enorme prutser, maar ik kwam niet voorbij de eerste big daddy, en heb het spel toen maar snel teruggebracht naar de winkel. De controls lagen me helemaal niet; en de wapens spraken me ook absoluut niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tja, het is maar net wat in je straatje valt. Die Little Sisters vond ik ook maar corny. Ik vond het idee van die wereld op zich wel cool, maar hoe dat dan in-game verwerkt is een stuk minder.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:53:
[...]

Niet dood? Ok ik ben dan ook een enorme prutser, maar ik kwam niet voorbij de eerste big daddy, en heb het spel toen maar snel teruggebracht naar de winkel. De controls lagen me helemaal niet; en de wapens spraken me ook absoluut niet aan.
Als je dood ging kwam je via de vita chambers weer terug, en was de Big Daddy nog net zo beschadigd als daarvoor, dus dat was een shortcut om er toch langs te komen. Alleen kon je op die manier nooit de "Brass balls" achievement halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:39:
[...]

Als je dood ging kwam je via de vita chambers weer terug, en was de Big Daddy nog net zo beschadigd als daarvoor, dus dat was een shortcut om er toch langs te komen. Alleen kon je op die manier nooit de "Brass balls" achievement halen.
Vreemd kan ik me niet herinneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 08:53:
[...]

Goh, jij negatief over een game. Het moet niet gekker worden..... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 09:42:
[...]

Goh, jij negatief over een game. Het moet niet gekker worden..... :z
Nou ik ben gematigd positief over MW2, Uncharted 2, Forza 3. Dus dat is wel genoeg voor een jaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:07:
[...]

Nou ik ben gematigd positief over MW2, Uncharted 2, Forza 3. Dus dat is wel genoeg voor een jaar... ;)
Haha, ik las namelijk net je comment een paar pagina's terug over Mass Effect (had een tijdje dit topic niet gelezen). Ik vond het echt een geweldige game, maar jij was hem weer aan het afkraken, en toen las ik deze reactie van jou weer en toen moest het er ff uit... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:12:
[...]

Haha, ik las namelijk net je comment een paar pagina's terug over Mass Effect (had een tijdje dit topic niet gelezen). Ik vond het echt een geweldige game, maar jij was hem weer aan het afkraken, en toen las ik deze reactie van jou weer en toen moest het er ff uit... :P
Nou ja afkraken, ME moet je gewoon liggen; ik kon er totaal niet inkomen. Het verhaal sprak met niet aan, die ellenlange dialogen die ik dus maar random doordrukte omdat het gewoon oer oer oersaai was. Ik hou niet van verhalen in spellen ;). Modern Warfare 2 heb vorige week pas de singleplayer van gespeeld, en daar was je in dik 8 uur doorheen op Veteran. Een vriend van me zei dat het zo "enorm vet" was. Nou , poe hey, wat vet *kuch*. Ik vond het maar tegenvallen en het verhaal was ook slappe hap. Het voelde meer als "ik moet toch dit spel uitspelen voor de achievements dus ik zet hem nog maar eens aan voor een uurtje" en niet "ik moet NU echt spelen RAWR".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 10:39:
[...]

Nou ja afkraken, ME moet je gewoon liggen; ik kon er totaal niet inkomen. Het verhaal sprak met niet aan, die ellenlange dialogen die ik dus maar random doordrukte omdat het gewoon oer oer oersaai was. Ik hou niet van verhalen in spellen ;). Modern Warfare 2 heb vorige week pas de singleplayer van gespeeld, en daar was je in dik 8 uur doorheen op Veteran. Een vriend van me zei dat het zo "enorm vet" was. Nou , poe hey, wat vet *kuch*. Ik vond het maar tegenvallen en het verhaal was ook slappe hap. Het voelde meer als "ik moet toch dit spel uitspelen voor de achievements dus ik zet hem nog maar eens aan voor een uurtje" en niet "ik moet NU echt spelen RAWR".
Het verhaal is juist erg boeiend, alleen duurt het ff voor je er echt inzit. Sommige spellen moet je gewoon even het begin doorkomen, net als Fallout 3. Die vond ik ook enorm tegenvallen eerst, totdat ik een aantal uurtjes erin gestopt had. Ook echt een geweldige game met goede sfeer.

RPG's kosten nou eenmaal wat gewenningstijd en als je zo'n game koopt moet je je daar ook bewust van zijn. ME (heb deel 2 zelf nog niet binnen) vond ik een erg goed verhaal hebben, vooral tegen het einde aan. Het is toch zonde dat je steeds spellen weglegt en niet meer speelt? Ik zie je altijd maar negatief zijn.. het lijkt er echt op dat je met een negatieve houding aan zo'n game begint en zolang de game jou niet in 5 min uit je schoenen blaast van gewelidigheid, vind jij dat een bevestiging dat het allemaal maar kut is. Ik haal er juist veel plezier uit, in ieder geval uit de meeste games die ik koop. Ik snap niet dat jou dat niet lukt, en dat je toch stug doorgaat met gamen en games kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:02:
[...]
RPG's kosten nou eenmaal wat gewenningstijd en als je zo'n game koopt moet je je daar ook bewust van zijn. ME (heb deel 2 zelf nog niet binnen) vond ik een erg goed verhaal hebben, vooral tegen het einde aan. Het is toch zonde dat je steeds spellen weglegt en niet meer speelt? Ik zie je altijd maar negatief zijn.. het lijkt er echt op dat je met een negatieve houding aan zo'n game begint en zolang de game jou niet in 5 min uit je schoenen blaast van gewelidigheid, vind jij dat een bevestiging dat het allemaal maar kut is. Ik haal er juist veel plezier uit, in ieder geval uit de meeste games die ik koop. Ik snap niet dat jou dat niet lukt, en dat je toch stug doorgaat met gamen en games kopen.
Heb je wel gelijk in, maar denk dat het met leeftijd (30) en gebrek aan tijd te maken heeft o.a. Ik heb meestal maar 1x per week tijd om 1-2 uurtjes te gamen. En dat is te kort om echt uren te moeten investeren voordat een spel leuk wordt.

ME heb ik bijvoorbeeld zeker 5-6 uur gespeeld; maar toen was het nog steeds traag en absoluut niet boeiend genoeg voor mij, komt dan nog bij het enorm onhandige controlschema waar ik maar niet aan kon wennen.

Eigenlijk verwacht ik tegenwoordig niks meer, en durf ik ook niks meer te kopen. Voor de 360 heb ik momenteel 35 spellen gekocht; waarvan ik er daadwerkelijk 5 echt veel heb gespeeld, en uitgespeeld. De rest zit max. 3-8 uur in. En dat is inderdaad zonde van het geld, vandaar dat ik nauwelijks nog games koop.

Mijn laatste twee waren MW2 en Forza3, en daar zal het tot het najaar ook wel bij blijven. Er komt niks aan de komende 6 maanden waar ik mijn handen aan durf te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:23:
[...]
Mijn laatste twee waren MW2 en Forza3, en daar zal het tot het najaar ook wel bij blijven. Er komt niks aan de komende 6 maanden waar ik mijn handen aan durf te branden.
pssst Maffia 2 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:00
Kheldar schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:09:
[...]

ODST bevat 2 schijfjes: 1 schijfje met ODST en firefight (kan alleen tegen andere ODST-eigenaren gespeeld worden) en 1 schijfje met de originele Halo3 multiplayer plus alle DLC (die je dus alleen met Halo3-eigenaren kan spelen).

Als je enkel geïnteresseerd bent in de multiplayer, spaart ODST je dus 1400 MS points uit voor de DLC (en de kosten voor de aangekondigde DLC met de maps die tot nu toe alleen exclusief bij ODST geleverd werden, deze wordt ook nog eens 800 MS points lees ik net).
Vandaag ODST op de kop getikt voor 15 euro via marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red dead redemption!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:23:
[...]
Mafia 2 idd
Bioshock 2
Bad Company 2 (al vind ik er persoonlijk niets aan :P, MW2 wel)
Final Fantasy XIII
Nieuwe Dragon Age
Splinter Cell: Conviction
Split/Second
Blur
Just Cause 2
Super Street Fighter 4
Lost Planet 2
Alan Wake
Red Dead Redemption

Niet dat ik ze allemaal ga kopen :P, maar ik kijk hier toch zeker wel naar uit. Mafia en Bioshock 2 koop ik al wel zeker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Ik snap trouwens echt niks van die demo van Bad Company 2. Ik heb 1 nooit gespeeld en snap dus eigenlijk de hele bedoeling niet eens van die multiplayer demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
KoffieNT schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 11:44:
[...]
Niet dat ik ze allemaal ga kopen :P, maar ik kijk hier toch zeker wel naar uit. Mafia en Bioshock 2 koop ik al wel zeker :).
Mafia 2 > sinds wanneer is dit een goede game?
Bioshock 2 > deel 1 was al ruk
Bad Company 2 > Mislukte wannabe
Final Fantasy XIII > Nooit wat aangevonden, één groot kijk-ons-een-goede-CGI-maken-festijn
Nieuwe Dragon Age > Deel 1 sprak mij ook niet aan
Splinter Cell: Conviction > Hopelijk wordt dit wat
Split/Second > Bagger run-of-the-mill crap
Blur > Bagger run-of-the-mill crap
Just Cause 2 > Zegt me niets
Super Street Fighter 4 > Vorige Street Figher was ook al te frustrerend
Lost Planet 2 > Nah, ook hiervan was deel 1 het niet
Alan Wake > Zolan het geen Resident Evil controls heeft, lees: stop to shoot-controls
Red Dead Redemption > Heeft wel potentie; maar de tijd/omgeving spreekt me absoluut niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT

KoffieNT

banaan

Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:10:
[...]

Final Fantasy XIII > Nooit wat aangevonden, één groot kijk-ons-een-goede-CGI-maken-festijn
Alan Wake > Zolan het geen Resident Evil controls heeft, lees: stop to shoot-controls
Red Dead Redemption > Heeft wel potentie; maar de tijd/omgeving spreekt me absoluut niet aan
Mafia 2: Sinds deel 1
Bioshock 2: Deel 1 vond ik zelf echt gruwelijk :).
Bad Company 2: True, speelt veel te langzaam.
FF13: Ook niet mijn game, maar dit wordt wel een grote release waar veel van verwacht wordt.
Nieuwe Dragon Age: Same als FF13
Splinter Cell: Ik hoop het ook, ik wacht een paar reviews af en dan koop ik hem, of niet..
Split/Second en Blur: Ik ben altijd geinteresseerd in een goede racer, ookal heb ik er mijn bedenkingen bij..reviewtje afwachten maar.
Just Cause 2: Een soort van GTA4, maar dan totaal niet :D.
SSF4: Ik vond SF4 net effe wat te kaal en heb hem daarom ook niet gekocht, maar met te toevoegingen die er nu bij zitten lijkt het me wel wat.
Lost Planet 2: Same als FF13 en DA
Alan Wake: Vraag me af wat voor game dit nou wordt. Duurt veel te lang voor hij uitkomt :|.
Red Dead Redemption: Ik wil het wel een kans geven, een keer wat anders :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
[...]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah. Heb eens plezier in dingen. *zucht* :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ja, waarom game je uberhaupt :P

Noem eens wat games waar je wel echt door bent weggeblazen, ik ben wel benieuwd eigenlijk :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
[...]

Ben je niet gewoon te oud geworden om te gamen? Lijkt het in ieder geval wel op.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:16

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Mafia 1 niet goed vinden :')

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bioshock niet goed vinden :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mafia scoort net een 6,5 op metacritic, dat noem ik nou niet echt een goede game.
Willybubba schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:24:
Ja, waarom game je uberhaupt :P

Noem eens wat games waar je wel echt door bent weggeblazen, ik ben wel benieuwd eigenlijk :)
Nja weggeblazen wordt ik eigenlijk nooit. Maar de games die ik de afgelopen jaren veel heb gespeeld en echt goed vond waren:

- CoD4: MW
- Gears of War 1
- Forza Motorsport 2/3
- CM: Dirt 2
- GTA IV
- PGR3
- Uncharted 2

Dat is het zo'n beetje volgens mij qua echte toppers.

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 05-02-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mute schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Ben je niet gewoon te oud geworden om te gamen? Lijkt het in ieder geval wel op.
Ondanks dat hij het misschien wel erg negatief brengt kan ik er toch wel wat in herkennen: Ik word zelf ook 30 dit jaar, heb een gezin, vaste baan, en veel hobbies (oa. emulators programmeren, carnavalswagens bouwen). Dan blijft er niet echt veel tijd meer over om te gamen en dan wil je ook gewoon dat het spel wat je koopt zijn geld waard is. Als je dan al wat minder tijd heb om je te verdiepen in een spel kan het al snel tegen vallen.

Maargoed... na de carnaval heb ik weer meer tijd om te gamen en dan kan ik eindelijk eens beginnen aan Assassins Creed 2, Prototype, Dante's Inferno... en ik kijk nu al uit naar Red Dead Redemption (ben een GTA liefhebber dus dit zal me zeker wel bevallen).

Nu nog op het gemakje Darksiders opnieuw uitspelen op apocalyptic (voor de laatste achievements ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch, mijn vriendengroep met wie ik speel, voornamelijk CoD en Halo 2 - 3, zijn alemaal midden 30, met kinderen :) Ik ben zelf ook de 30 gepasseerd, en vind gamen nog even leuk.

Wel minder tijd helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Moet zeggen dat dat lijstje me ook niet echt aanspreekt. Wellicht Alan Wake en Splinter Cell. Mafia (en GTA) zijn niet mijn ding, RPGs ook niet echt, en Bioshock vond ik dus ook erg tegenvallen, dus dan houdt het al snel op met die lijst. Genoeg games die ik nog heb liggen though. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mute schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:29:
[...]

Hahaha shit, te oud om te gamen. Goeie grap :D
Denk serieus dat ik als oud opa'tje nog steeds zit te gamen tot in de late uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Ik ben geen opa, maar game toch wel eens tot in de vroege uren met bijv. LotRO of buijv. sacred 2. oja, ik ben 48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-08 14:18
monnick schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 12:43:
[...]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaah. Heb eens plezier in dingen. *zucht* :X
zeg iedereen zit een beetje zijken dat 1 persoon niet positief is :? . ik kan het voordeel wel zien, je hoeft nietzoveel te spelen het scheelt ook nog eens bergen geld als je maar een paar games koopt. ik ben zelf ook niet echt iemand die nou persé 30 games per jaar hoeft. ik game alleen veel als ik daar tijd voor heb je moet dan dus wel selectief zijn met de spellen die je speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 14:12:
[...]
Mafia scoort net een 6,5 op metacritic, dat noem ik nou niet echt een goede game.
[...]
Dat het spel slecht geport is maakt het nog niet een waardeloos spel. Check de PC-review maar eens.

edit: Nu zie ik pas dat ik Phusebox quote

[ Voor 7% gewijzigd door daandegoeiste op 05-02-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Voor de 25+ gamers heb ik nog een leuke game community die elke avond online op XBL met elkaar knallen.. Geen schreeuwende kids in je headset maar allemaal ouwe knarren die niet meer zo snelle reflexen hebben maar wel teamwork..

Dus als iemand zich geroepen voelt om met andere 25+ zonder verplichtingen te gamen, PM me dan voor de website, ik weet even niet zo snel of ik hier een link mag plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Frank1973 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 15:11:
Voor de 25+ gamers heb ik nog een leuke game community die elke avond online op XBL met elkaar knallen.. Geen schreeuwende kids in je headset maar allemaal ouwe knarren die niet meer zo snelle reflexen hebben maar wel teamwork..

Dus als iemand zich geroepen voelt om met andere 25+ zonder verplichtingen te gamen, PM me dan voor de website, ik weet even niet zo snel of ik hier een link mag plaatsen..
Laat me raden oldskool.nl :P

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Nee oldskoolnl.nl... :+
Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.