Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Bij barsmit.com krijg je nu een extra controller +accupak/lader bij een xbox elite.

Ik wacht nog even tot de elite weer voor 199 wordt aangeboden.
Of weet iemand nog waar ze de witte xbox leveren+HDD voor een mooie prijs ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Ik heb zojuist de xbox 360 elite voor 199 euro bij mediamarkt gekocht, met lego batman en pure erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:01

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Takenzo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:56:
Ik heb zojuist de xbox 360 elite voor 199 euro bij mediamarkt gekocht, met lego batman en pure erbij.
Pff da's bijna gratis zeg. :O Ik weet nog dat ik 270 betaalde voor mijn 20GB pro, plus 60 euro voor een 60GB HDD. :X Maar ja.

Weet er iemand of de XboX via HDMI DTS tracks en DTS-ES output wanneer je een DVD aan het kijken bent? En tijdens gamen? Of heeft microsoft tijdens gaming alleen Dolby toegelaten? |:(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

Voor mensen die goedkoop hun xbox wireless willen connecten De ibood van vandaag

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
MaDLiVe schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:28:
Voor mensen die goedkoop hun xbox wireless willen connecten De ibood van vandaag
Dat is niets anders dan een router... Je moet dan nog de N-dongle halen van 70 euro...

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 20:37
shameblaster schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:26:
Bij barsmit.com krijg je nu een extra controller +accupak/lader bij een xbox elite.

Ik wacht nog even tot de elite weer voor 199 wordt aangeboden.
Of weet iemand nog waar ze de witte xbox leveren+HDD voor een mooie prijs ;)
Ik denk niet dat ze zo snel weer een goedkope elite aanbieden bij bart smit. Vorige keer hadden ze namelijk veel te weinig elite met kung fu panda/lego indiana.

Heb toen wel lekker geprofiteerd met een Xbox 360 Elite Lego Batman/Pure met extra controller voor 150 euro :P En daarnaast nog een paar maanden eerder een PS3 met LBP voor 180 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

salimrmaf schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:36:
[...]

Dat is niets anders dan een router... Je moet dan nog de N-dongle halen van 70 euro...
Mmm, wellicht dat dit een andere aanbieding is dan de vorige keer. Maar met 2 van deze kastjes sluit je het ene kastje gewoon via UTP aan op je 360 en het andere kastje via UTP op je router. Zo hebben we het thuis draaien. Vorige actie was 2 van deze apparaten voor 50 euro.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
salimrmaf schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:36:
[...]

Tis een bridge, je zet dat ding naast je xbox, en dan de netwerkkabel van de bridge naar je xbox.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

L1nt schreef op zondag 24 januari 2010 @ 21:22:
[...]

Dat zeiden ze in eerste instantie ook bij Pirates of the Carabean 8)7
En Halo 3 :+

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:11:
[...]

Tis een bridge, je zet dat ding naast je xbox, en dan de netwerkkabel van de bridge naar je xbox.
Moet je er dan 2 hebben als je het als bridge wil gebruiken? (ben een leek)

Als je op de voorbeeld afbeelding kijkt op Ibood dan moet je er 2 hebben hiervoor. Of is 1 voldoende die je bij de Xbox zet en dan netwerkkabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Laatst online: 23:35
Als je al een draadloos netwerk hebt liggen kun je deze naast je XBOX zetten met t kabeltje daar naartoe idd. Zonder draadloos netwerk zul je een tweede moeten hebben, maar dan loop je natuurlijk ook weer het risico dat het makkelijker kan zijn om een lange draad te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShitHappens schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:00:
Als je al een draadloos netwerk hebt liggen kun je deze naast je XBOX zetten met t kabeltje daar naartoe idd. Zonder draadloos netwerk zul je een tweede moeten hebben, maar dan loop je natuurlijk ook weer het risico dat het makkelijker kan zijn om een lange draad te leggen
Merci! Dan is dit wel degelijk een goede en goedkopere oplossing voor de XBOX dan met een N-Dongle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik heb gister een Elite gekocht bij de MM. Gisteravond uiteraard gelijk de hele avond zitten spelen en ik moet zeggen dat het me heel erg bevalt :) Maar ik zit nog wel met een paar vragen :P

Aangezien de XBox niet alleen voor mij is, maar ook voor mijn vriendin zou het leuk zijn om 2 accounts aan te maken met eigen avatar en afzonderlijk opgeslagen achievements. Is dit mogelijk? Er wordt in de handleiding niet over gesproken.... (of ik moet beter kijken :P) Is al gelukt :)

Heeft iemand ervaring met de Nyko XBox 360 charge base?

Afbeeldingslocatie: http://www.nyko.com/$assets$/c7f79c3a-3ec7-464d-b691-ed4d05ccee1e/xbox_chgbas360bk_01.jpg

Ik heb er nu gewoon batterijen inzitten omdat ik eerst wil weten wat de beste accu-oplossing is. Van MS zelf of dat de accu's die hier bij zitten ook van goede kwaliteit zijn :) Daarnaast vind ik het handig dat de controllers hun eigen 'honk' hebben :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 22:29
Je kan inderdaad gewoon beide een account aanmaken op je xbox, ik heb er ook meer opstaan voor sommige vriendne die geregeld meespelen. Ze hebben ook hun eigen achievements die ze halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Takenzo schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:56:
Bij welke mediamarkt?
In utrecht is die 239 namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

shameblaster schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:50:
[...]

Bij welke mediamarkt?
Ik heb 'm gister in Groningen gekocht voor €199 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. surround gaming+Xbox360? Bijvoorbeeld DTS en Dolby.. voegt het echt veel toe?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

salimrmaf schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:21:
Wat zijn jullie ervaringen m.b.t. surround gaming+Xbox360? Bijvoorbeeld DTS en Dolby.. voegt het echt veel toe?
Als je het nooit hebt gekend, mis je het niet.
Als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonder ;)

Vooral bij MP FPS. Voetstappen achter je of naast je horen geeft je een mooi voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

salimrmaf schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:21:
Ja. Al hebben weinig (tot geen?) spellen DTS op de 360 itt de PS3, waar bijv. Uncharted wel een mooie DTS track heeft. Gamen met 5.1 is een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ken. schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:25:
[...]

Als je het nooit hebt gekend, mis je het niet.
Als je het eenmaal hebt wil je niet meer zonder ;)

Vooral bij MP FPS. Voetstappen achter je of naast je horen geeft je een mooi voordeel.
aha, dat verklaard waarom ik bij CoD MW2 constant afgemaakt wordt ;)

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
shameblaster schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:50:
[...]

Bij welke mediamarkt?
Ik ook in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Heb jij Lego Batman en Pure er ook bij gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Exorcist schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:28:
[...]

Ja. Al hebben weinig (tot geen?) spellen DTS op de 360 itt de PS3, waar bijv. Uncharted wel een mooie DTS track heeft. Gamen met 5.1 is een verademing.
[Protoype] heeft ook een DTS track, alleen wordt ie bij mij niet geactiveerd op mijn receiver :/ Heb mijn Xbox aangesloten op mijn tv met een HDMI kabel en van daaruit loopt een kabel naar mijn receiver (optic cable). Misschien dat mijn optic cable geen DTS doorgeeft ??

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
[...]

Ik zie geen meerwaarde van DTS t.o.v. een goede DD track?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Grolsch schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:30:
[...]

aha, dat verklaard waarom ik bij CoD MW2 constant afgemaakt wordt ;)
Mwa, nee hoor. Ik word ook genadeloos lek geschoten :(
:P

Het gaat echter al een stuk beter nu we geen Headquarters meer spelen maar Team Deathmatch 8)
Campers.. If you can't beat 'em, join 'em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Timocos schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:21:
[...]

[Protoype] heeft ook een DTS track, alleen wordt ie bij mij niet geactiveerd op mijn receiver :/ Heb mijn Xbox aangesloten op mijn tv met een HDMI kabel en van daaruit loopt een kabel naar mijn receiver (optic cable). Misschien dat mijn optic cable geen DTS doorgeeft ??
Zal eerder aan je tv liggen dat die de DTS niet doorgeeft. Waarom niet rechtstreeks vanuit je xbox naar je reciever?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy.megens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 17:46
Heeft er iemand ervaring met de 'voordeelbundels' bij Bol.com? Ik heb er vorige week een besteld (Elite value pack met extra controller en pre-order Mass Effect 2) maar krijg een levertijd van drie weken (!) om mijn oren.. daar word ik natuurlijk niet heel vrolijk van. Zijn er mensen die recent hebben besteld en hem sneller in huis hadden? Voorlopig moet ik zeggen: geloof leverbeloften als "voor 21:30 besteld, volgende dag in huis" maar niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

De meeste TV's geven alleen maar stereo door op hun optical out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Phusebox schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:54:
[...]

Ik zie geen meerwaarde van DTS t.o.v. een goede DD track?
DTS heeft een vele malen hogere bitrate, en wordt over het algemeen ervaren als zuiverder. Ook in mijn ogen.

/dubbel, excuus

[ Voor 3% gewijzigd door Exorcist op 26-01-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Wat raar dan van dat prijsverschil. Agja even afwachten nog maar dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb een 2e hands 120 gb schijf aangeschaft. heeft iemand een idee of ik de saves ook met de pc met windows 7 64bit over kan zetten. maken ze gebruik van een speciale partitie indeling? is bit voor bit kopie nodig en is de sata van de schijf compatible met die van pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
dezejongeman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:42:
ik heb een 2e hands 120 gb schijf aangeschaft. heeft iemand een idee of ik de saves ook met de pc met windows 7 64bit over kan zetten. maken ze gebruik van een speciale partitie indeling? is bit voor bit kopie nodig en is de sata van de schijf compatible met die van pc?
Zijn transfer kits voor. Als je hier vraagt kan iemand die misschien wel sturen. Misschien kan je het ook via MS zelf aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-08 22:14

RaJitsu

B.S.U.R.

Wie laat hier zijn audio apart lopen van het HDMI signaal? Nu is dat heel kinderachtig onmogelijk gemaakt door de audioaansluiting zo dicht op de HDMI-aansluiting te plaatsen (ik kan me niet voorstellen dat het per ongeluk zo ontworpen is). Ben je echt gedoemd tot een extra 20 Euro te besteden (of de AV-hack, maar daar heb ik geen trek ik) als je dat wil? Of gaat een nep-oplossing als dit ook wel werken? Normaal gesproken ben ik niet moeilijk met dit soort dingen, en werkt het gewoon. Maar aangezien er nu toch bewust moeite is gedaan door MS, ben ik er wat voorzichtiger mee...

En misschien een domme vraag: Maar als je een wat uitgebreidere versterker hebt (met HDMI-ingang), kan alles dan ook via HDMI verlopen, of moet je echt audio apart laten verlopen via de optische audio om het maximale uit de audiomogelijkheden te halen?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Stollie schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:50:
[...]

Zijn transfer kits voor. Als je hier vraagt kan iemand die misschien wel sturen. Misschien kan je het ook via MS zelf aanvragen.
ik heb gekeken via ms maar dan moet ik het serie nr van een elite in geven en die heb ik niet.
dus bij deze de vraag heeft iemand voor mij een transfer kit?
nartuurlijk tegen betaling €15,- incl verzending.
of afhalen in zwolle
dezejongeman et hotmeel dut com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
RaJitsu schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:07:
Wie laat hier zijn audio apart lopen van het HDMI signaal? Nu is dat heel kinderachtig onmogelijk gemaakt door de audioaansluiting zo dicht op de HDMI-aansluiting te plaatsen (ik kan me niet voorstellen dat het per ongeluk zo ontworpen is). Maar aangezien er nu toch bewust moeite is gedaan door MS, ben ik er wat voorzichtiger mee...
Ik betwijfel dat dit bewust is gedaan. Bij het oorspronkelijke ontwerp kreeg je een HDMI kabel + audio dongle.
De arcade kreeg alleen een composiet kabel (zonder optical).

In beide gevallen loop je niet tegen dit probleem aan. Ik denk niet dat MS had verwacht dat mensen 2 videokabels in de 360 zou willen steken. Ook omdat er softwarematig wat problemen zijn. (reset bij kiezen van andere input op tv)
En misschien een domme vraag: Maar als je een wat uitgebreidere versterker hebt (met HDMI-ingang), kan alles dan ook via HDMI verlopen, of moet je echt audio apart laten verlopen via de optische audio om het maximale uit de audiomogelijkheden te halen?
Geluid gaat gewoon via versterker als hij een echte HDMI ingang heeft (en dus niet alleen een HDMI switch)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[...]

Is al beantwoord :)

[ Voor 25% gewijzigd door Aghanim op 26-01-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Toch zojuist even Mafia 2 en Red Dead Redemption gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
yzf1kr schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:36:
[...]

Ik betwijfel dat dit bewust is gedaan. Bij het oorspronkelijke ontwerp kreeg je een HDMI kabel + audio dongle.
De arcade kreeg alleen een composiet kabel (zonder optical).

In beide gevallen loop je niet tegen dit probleem aan. Ik denk niet dat MS had verwacht dat mensen 2 videokabels in de 360 zou willen steken. Ook omdat er softwarematig wat problemen zijn. (reset bij kiezen van andere input op tv)
Ik denk het juist wel. Toen de niet Elites (pro en arcade) ook HDMI kregen lagen er ineens Microsoft HDMI packs van 50 euro in de winkel met zo'n audio dongle erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
McBoom schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Heb jij Lego Batman en Pure er ook bij gekregen?
Ja, ik heb ook lego batman en pure erbij gekregen (die me trouwens niks tegenvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Takenzo schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:39:
[...]

Ja, ik heb ook lego batman en pure erbij gekregen (die me trouwens niks tegenvallen)
Ik heb ze inmiddels nu ook opgehaald en gelijk Mass Effect ook maar gekocht :) Ik moet ze nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
McBoom schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:46:
[...]

Ik heb ze inmiddels nu ook opgehaald en gelijk Mass Effect ook maar gekocht :) Ik moet ze nog proberen.
Grappig, ik heb PRECIES hetzelfde gedaan :D Mass effect is echt een mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:00
dezejongeman schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:07:
[...]

ik heb gekeken via ms maar dan moet ik het serie nr van een elite in geven en die heb ik niet.
dus bij deze de vraag heeft iemand voor mij een transfer kit?
nartuurlijk tegen betaling €15,- incl verzending.
of afhalen in zwolle
dezejongeman et hotmeel dut com
Is gewoon te koop bij Microsoft: http://www.xbox.com/nl-NL...ration-usingyourelite.htm

Duurt wel 2 weken, ik wacht op dit moment ook op een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
buddow schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:25:
[...]

Is gewoon te koop bij Microsoft: http://www.xbox.com/nl-NL...ration-usingyourelite.htm

Duurt wel 2 weken, ik wacht op dit moment ook op een kabeltje.
Het wachten op die kabel duurt altijd enorm lang. Ik heb er anderhalve maand mogen op wachten !!!
Ondertussen had ik al lang alles over gezet met een memory card natuurlijk.
Op hun datatransfer kabeltjes is MS echt enorm traag , kan ook aan eindejaarsperiode liggen natuurlijk :X

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:33

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Iemand enig idee of en zo ja, wanneer MS ooit een keer met ZWARTE chatpads voor de X360 controller komt? :)
Verschrikkelijk, zo'n witte chatpad onder een zwarte xbox elite controller......

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:17

TheVMaster

Moderator WOS
Ik hoorde vandaag een reclame op de radio dat je Arcade nu in de aanbieding is voor 149 euro, maar eh...die was toch altijd al 149 euro!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:40
Misschien zat er nog wat bij?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:17
TheVMaster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:21:
Ik hoorde vandaag een reclame op de radio dat je Arcade nu in de aanbieding is voor 149 euro, maar eh...die was toch altijd al 149 euro!?
Helaas, met de uitfasering van de Pro is de Arcade qua adviesprijs omhoog gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sh0ckTr00per schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:30:
[...]

Helaas, met de uitfasering van de Pro is de Arcade qua adviesprijs omhoog gegaan.
:+ Lekker geregeld is dat weer pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Kan iemand mij vertellen of je met Halo 3 ODST ook tegen normale Halo 3 multiplayer kan spelen?

Halo 3 is namelijk veel goedkoper, snap de toegevoegde waarde van ODST niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33
Pannekoek81 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:53:
[...]

Zal eerder aan je tv liggen dat die de DTS niet doorgeeft. Waarom niet rechtstreeks vanuit je xbox naar je reciever?
Helaas zit er op de Xbox maar 1 HDMI aansluiting :( En als ik die aansluit op mijn receiver heb ik geen beeld (d0h :P).

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Timocos schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Helaas zit er op de Xbox maar 1 HDMI aansluiting :( En als ik die aansluit op mijn receiver heb ik geen beeld (d0h :P).
en dan van receiver 1 hdmi-kabel naar je TV ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 02-09 14:59
Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:30:
[...]
Ik denk het juist wel. Toen de niet Elites (pro en arcade) ook HDMI kregen lagen er ineens Microsoft HDMI packs van 50 euro in de winkel met zo'n audio dongle erbij.
Ja, maar nog steeds werden beide consoles geleverd met de composiet en component kabels. MS is er nooit van uit gegaan dat iemand op het rare idee zou komen om 2 videokabels in de 360 te steken. (iemand trouwens ooit geprobeerd 2 tv's gelijktijdig aan te sluiten?)

Denk het dus van niet.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ehh..de XBOX 360 heeft geen ondersteuning voor DTS en geeft dit ook niet door....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Ehh.. De 360 versie van Prototype doet 't anders keurig op DTS. Net als verschillende DVD's.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Ehh..de XBOX 360 heeft geen ondersteuning voor DTS en geeft dit ook niet door....
Volgens de Xbox website wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
buddow schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:58:
Kan iemand mij vertellen of je met Halo 3 ODST ook tegen normale Halo 3 multiplayer kan spelen?

Halo 3 is namelijk veel goedkoper, snap de toegevoegde waarde van ODST niet helemaal...
ODST bevat 2 schijfjes: 1 schijfje met ODST en firefight (kan alleen tegen andere ODST-eigenaren gespeeld worden) en 1 schijfje met de originele Halo3 multiplayer plus alle DLC (die je dus alleen met Halo3-eigenaren kan spelen).

Als je enkel geïnteresseerd bent in de multiplayer, spaart ODST je dus 1400 MS points uit voor de DLC (en de kosten voor de aangekondigde DLC met de maps die tot nu toe alleen exclusief bij ODST geleverd werden, deze wordt ook nog eens 800 MS points lees ik net).

[ Voor 9% gewijzigd door Kheldar op 27-01-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Thanks, duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
En bij ODST (iig de versie die ik heb: V&A aangeboden: Halo 3 ODST limited edition controller) zit ook een uitnodiging voor deelname aan de multiplayer Halo Reach beta.

[ Voor 29% gewijzigd door Schweino op 27-01-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Timocos schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:27:
[...]

Je optic rechtstreeks doel ik op ipv via je tv |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05
Schweino schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:09:
En bij ODST (iig de versie die ik heb: V&A aangeboden: Halo 3 ODST limited edition controller) zit ook een uitnodiging voor deelname aan de multiplayer Halo Reach beta.
Hoeveel keer is die code bruikbaar dan? Maw heb jij de code al kunnen activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
pelt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:10:
[...]

Hoeveel keer is die code bruikbaar dan? Maw heb jij de code al kunnen activeren?
Het is iig geen code. Wat ik heb begrepen is de uitnodiging onderdeel van het spel. Zodra de beta beschikbaar is, komt er een extra optie in het hoofdmenu van ODST, waarmee de beta opgehaald/gestart kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:08:

[afbeelding]

Ik heb er nu gewoon batterijen inzitten omdat ik eerst wil weten wat de beste accu-oplossing is. Van MS zelf of dat de accu's die hier bij zitten ook van goede kwaliteit zijn :) Daarnaast vind ik het handig dat de controllers hun eigen 'honk' hebben :)
Nog niemand heeft hierop geantwoord maar ik ben toch wel benieuwd, dus als iemand ervaring heeft .. :)?
Of een ander oplaadsysteem want ik heb 2 plug&play chargekits en bij de ene doet de kabel het niet meer en beide battereien doen het ook niet meer. Nieuwe batterij aangevraagd maar nu is mijn 2e kabel ook kapot en kan ik alleen nog spelen met het snoer erin... Wat een troep die kit. En normale rechargable AA batterijen gaan ook niet superlang mee helaas..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een 5.1 set, en heb ook een optische kabel maar deze gebruik ik eigenlijk niet omdat als ik het met zon rood-wit stekkertje in mijn kastje steek ik veel meer bass heb. Maar is er hier iemand zeker van dat je dan geen 5.1 krijgt? want dan moet ik misschien toch maar is switchen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Wat is nou de beste manier om te stoppen met een spel?

Gewoon de eject knop van de dvd drive? Of is er ook een manier om het spel netjes af te sluiten, zodat je terugkeert naar het XBOX menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Nog niemand heeft hierop geantwoord maar ik ben toch wel benieuwd, dus als iemand ervaring heeft .. :)?
Of een ander oplaadsysteem want ik heb 2 plug&play chargekits en bij de ene doet de kabel het niet meer en beide battereien doen het ook niet meer. Nieuwe batterij aangevraagd maar nu is mijn 2e kabel ook kapot en kan ik alleen nog spelen met het snoer erin... Wat een troep die kit. En normale rechargable AA batterijen gaan ook niet superlang mee helaas..
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een 5.1 set, en heb ook een optische kabel maar deze gebruik ik eigenlijk niet omdat als ik het met zon rood-wit stekkertje in mijn kastje steek ik veel meer bass heb. Maar is er hier iemand zeker van dat je dan geen 5.1 krijgt? want dan moet ik misschien toch maar is switchen:P
Rood/Wit is Stereo. Dat je dan meer bas krijgt vind ik raar; check je HomeCinema settings nog maar eens. ;)

Je kunt bij de XBoX360 ALLEEN maar 5.1 geluid krijgen als je; hem aansluit via HDMI/de Optical Out gebruikt.

Over je controller; ik had een normale Play/Charge kit. :X Iedere week kon ik hem opnieuw laden.

Ik heb 2 goede AA batterijen gekocht, samen met een oplader (totaal ook 20 euro) en daarmee game je makkelijk 4 maanden met 1 lading. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het is logisch dat hij dan meer bass krijgt; ipv het LFE kanaal doen alle speakers nu mee met de bass. Normaal gesproken krijgt alleen de sub bij een 5.1 opstelling de bas door. Door stereo te verbinden, dus met deze tulp-kabels, zullen alle speakers meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 21:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Plakjekaas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:27:
Wat is nou de beste manier om te stoppen met een spel?

Gewoon de eject knop van de dvd drive? Of is er ook een manier om het spel netjes af te sluiten, zodat je terugkeert naar het XBOX menu?
Guide > Y ? Maar volgens mij kan het gebruiken van de eject-knop tijdens een spel geen kwaad.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
RedFox schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:38:
[...]

Guide > Y ? Maar volgens mij kan het gebruiken van de eject-knop tijdens een spel geen kwaad.
Ik ga tegenwoordig iig eerst terug naar het hoofdmenu van elke game voor ik de boel afsluit. Heb in Halo en ODST te vaak gehad dat ik na een Check point het apparaat uitgooide, er van uitgaande dat dat opgeslagen was. De volgende dag begon ik dan weer aan het begin van een level... erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:40:
[...]

Je kan het beste LSD NIMH batterijen gebruiken zoals Sanyo Eneloops. Deze zijn oplaadbaar en lopen nauwelijks leeg als je ze niet gebruikt. Best of both worlds dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas
RedFox schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 20:38:
[...]

Wat bedoel je precies met "guide"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
Plakjekaas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:14:
[...]

Wat bedoel je precies met "guide"?
http://assets.xbox.com/en...ss-controller-callout.jpg
Die mooie knop in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plakjekaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:07
TheVMaster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:42:
[...]

Vreemd dat mijn receiver dan toch aangeeft een DTS-signaal te ontvangen als ik via de Xbox aan het gamen ben. 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door morm op 28-01-2010 06:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Waar is MS in hemelsnaam mee bezig wat betreft de Zune videostore?

Hebben ze in potentie de beste on demand videostore op dit moment, doen ze er vervolgens HELEMAAL NIETS aan. Gemiddeld komt er 1 film per week bij, en dan niet met ondertitels. Kansloos op deze manier.

Mass Effect 2 schijnt trouwens wel een 'geinig spelletje' te zijn, jammer dat ik mijn save niet meer heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SeamusXanthus schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:53:
Waar is MS in hemelsnaam mee bezig wat betreft de Zune videostore?

Hebben ze in potentie de beste on demand videostore op dit moment, doen ze er vervolgens HELEMAAL NIETS aan. Gemiddeld komt er 1 film per week bij, en dan niet met ondertitels. Kansloos op deze manier.
Elke film waar MS het recht voor krijgt te publiceren in de store worden dezelfde week online gezet. Klagen is terecht, maar dan wel bij de filmdistribiteurs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 17:06
PWM schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Elke film waar MS het recht voor krijgt te publiceren in de store worden dezelfde week online gezet. Klagen is terecht, maar dan wel bij de filmdistribiteurs :)
Mwah.. dat lijkt me iets te makkelijk gezegd. Niet dat ik het wil opnemen voor de filmdistributeurs, maar blijkbaar is het voor hun dus niet aantrekkelijk om hun spul daar zonder meer op te laten nemen. Dat kan net zo goed liggen aan hoe MS zich opstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als die films nou eens ondertiteld werden zou ik wel eens een filmpje huren maarja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

qua aanbod vind ik het nog nieteens gek. Zitten paar films bij die je volgens mij niet of net op dvd kunt krijgen.

Er moet wel ondertiteling komen ja.
Ben er zelf overigens nog niet aan toe gekomen om het te testen. Het ontbreken van ondertitels speelt hier in mee.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Gister Forza 3 gescoord voor de nieuwe lagere prijs van 39,99 bij de lokale gameshop (plus 10,- inruilwaarde voor 2 oude xbox1 games, dus dat viel netto erg mee). Maar wat ik me niet gerealiseerd had was hoeveel diskspace Forza 3 nodig heeft om goed te lopen... :(
Eerst de extra content installeren van disk 2, dat was al ruim 3Gb geloof ik. Daarna het spel gespeeld en me kapot geergerd aan de laadtijden. Dus install ik het spel naar de HD, hoppa, nog ff 6Gb of zo...
Aargh, ik heb een xbox uit 2006 met 20Gb harddisk, dit trek ik nauwelijks. :( Ik heb nu niet eens meer ruimte om een flinke demo te installeren.
Het spel is overigens te gek, ik heb Forza 2 grijs gespeeld en ik vind forza 3 precies op de juiste punten aangepakt; betere handling, mooiere graphics en die rewindbutton is zeeeer welkom! :)

offtopic:
Als mijn oude nou eens zou RROD'en, dan had ik reden om een elite met 120Gb te halen... :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Freestyle XBOX 360 Dashboard
-------------------------
Zo'n gast heeft een eigen dashboard ontwikkeld voor de Xbox360 (homebrew) . Ziet er echt wel nice uit. mjaa dan zal je waarschijnlijk niet meer op xboxlive kunnen..

Afbeeldingslocatie: http://www.testpad2.org/x360/screenshots/shot1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://pictures.xbox-scene.com/xbox360/Freestyle/shot2.JPG

http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=704131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
morm schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 06:48:
[...]

Vreemd dat mijn receiver dan toch aangeeft een DTS-signaal te ontvangen als ik via de Xbox aan het gamen ben. 8)7
Hmmm..dat is inderdaad vreemd. Volgens mij wordt het officieel niet ondersteund, maar misschien heeft een van de laatste updates die weg open gezet. 'k ga het ook eens ff testen..eh....zijn er DTS games dan btw? welke bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TheVMaster schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 13:15:
[...]

Hmmm..dat is inderdaad vreemd. Volgens mij wordt het officieel niet ondersteund, maar misschien heeft een van de laatste updates die weg open gezet. 'k ga het ook eens ff testen..eh....zijn er DTS games dan btw? welke bv?
Is al gezegd, Prototype bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Inderdaad :( En laten we de muziekdistributeurs niet vergeten...als zij nou eens gaan meewerken zodat we een fatsoenlijke audio-Zune-Store in NL krijgen...kunnen ze de Zune ook eindelijk in Europa op de markt brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Demo van Battlefield Bad Company 2 staat online op live :) !!

Geweldig, net gespeeld :P ! word een must-buy waarschijnlijk.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Stalllone schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:29:

Wou hem net ook ff proberen , maar kreeg geen servers gevonden. Mijn eigen schuld waarschijnlijk aangezien een derde van mijn download op dit moment gebruikt wordt voor de beta van steam :) Kheb er zin in, maar kan geen vrede sluiten met de controller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
McBoom schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:08:
Ik heb gister een Elite gekocht bij de MM. Gisteravond uiteraard gelijk de hele avond zitten spelen en ik moet zeggen dat het me heel erg bevalt :) Maar ik zit nog wel met een paar vragen :P

Aangezien de XBox niet alleen voor mij is, maar ook voor mijn vriendin zou het leuk zijn om 2 accounts aan te maken met eigen avatar en afzonderlijk opgeslagen achievements. Is dit mogelijk? Er wordt in de handleiding niet over gesproken.... (of ik moet beter kijken :P) Is al gelukt :)

[afbeelding]

Ik heb deze laatst gehaald bij de mediamarkt en moet zeggen dat hij mij zeer positief is bevallen. Controllers passen er perfect in en laden gaat ook redelijk snel met beide controllers er in (+/- 4 uur voor beide als ze helemaal leeg zijn). Verder is het ideaal dat je hem inderdaad ook gewoon als standaard voor je controllers kunt gebruiken.
Ik heb er zeker geen spijt van :) En ook de accuduur is volgens mij vrij goed, nog geen accu leeg gehad ;) Dus volgens mij is de accuduur ongeveer gelijk aan gewoon 2 AA batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Stalllone schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 16:29:

Ik vond er eigenlijk geen kont aan :X

De feeling was niet goed vond ik, het schiet niet lekker. Ik zag ook heeeeel slecht wie de vijand is, maar dat zal aan mij liggen :P

Verder vond ik het geluid zo tam...

Ah well, het is ook maar een demo. Morgen Mass Effect 2 :)

EDIT: hmm, net wat demo gameplay gekeken, en dat is toch wel weer bruut. Zo te zien met veel meer spelers per team en dus een stuk intenser ook qua geluid. Hm. Toch nog maar eens spieken dan :P

[ Voor 15% gewijzigd door Willybubba op 28-01-2010 21:22 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Willybubba schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:14:
[...]

De feeling was niet goed vond ik, het schiet niet lekker. Ik zag ook heeeeel slecht wie de vijand is, maar dat zal aan mij liggen :P

Ik weet niet of dat aan jou ligt ;) Ik vind de demo van Bad Company 2 ook niet zo sterk. Geluiden en graphics zijn slecht i.v.m. Modern Warfare 2 (tsja, die vergelijking zal men blijven maken...) en de feel is gewoon niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pateen75
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-07 11:12
monnick schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:28:
[...]

Ik weet niet of dat aan jou ligt ;) Ik vind de demo van Bad Company 2 ook niet zo sterk. Geluiden en graphics zijn slecht i.v.m. Modern Warfare 2 (tsja, die vergelijking zal men blijven maken...) en de feel is gewoon niet lekker.
Mijn eerste indruk is ook niet geweldig. Misschien zijn we teveel verwend met MW 2. ;)

PSN: xpock Live: xspock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 21:15
Ik zit met een vraag waar ikzelf even geen oplossing voor weet.
Op mijn Xbox staan 2 accounts, waarvan ik 1 savegame wil kopieren naar het andere account.

Is dit makkelijk op te lossen?

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
Yamy_Daffy schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 23:22:
Ik zit met een vraag waar ikzelf even geen oplossing voor weet.
Op mijn Xbox staan 2 accounts, waarvan ik 1 savegame wil kopieren naar het andere account.

Is dit op te makkelijk op te lossen?
Ik heb het zelf nooit geprobeerd, dus de exacte procedure weet ik niet, maar ik heb wel gelezen dat bij het kopiëren van savegames de mogelijkheid tot het behalen van achievements vervalt. Geen idee of dat een probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Laatst online: 21:15
Ik heb mijn xbox uitgeleend aan een vriend.
Die is Dirt 2 gaan spelen op mijn vrouw dr account.
Nu heb ik voor hem een eigen account gemaakt dus daarom wil ik het kopieren voor hem.
Anders is hij alles kwijt en moet hij overnieuw beginnen om alles uit te spelen.

Denk niet dat hij om achievements wakker ligt ;) als ie maar zijn auto's en credits houdt.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Willybubba schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 21:14:
[...]

Ah well, het is ook maar een demo. Morgen Mass Effect 2 :)

EDIT: hmm, net wat demo gameplay gekeken, en dat is toch wel weer bruut. Zo te zien met veel meer spelers per team en dus een stuk intenser ook qua geluid. Hm. Toch nog maar eens spieken dan :P
Als ik me niet vergis, alles wat geen naampje heeft: open fire ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren op de xbox iemand in Favela "achter" de map zien liggen......de knuppel had een carepackage gedropt, ook net erbuiten, waardoor ons hele team naar die plek ging, en 1 voor 1 werd afgeschoten. Meneer zelf was niet te raken. Eerste keer dat ik dit heb meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, verkeerde topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Stalllone schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 00:18:
[...]

Als ik me niet vergis, alles wat geen naampje heeft: open fire ;)
Jup. Alleen helpt dat lichtblauwe niet mee om goed duidelijk te zien wie je teammates zijn, vooral niet als de achtergrond wit is, als in sneeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

cryonic90 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 20:12:
[...]

Ik heb deze laatst gehaald bij de mediamarkt en moet zeggen dat hij mij zeer positief is bevallen. Controllers passen er perfect in en laden gaat ook redelijk snel met beide controllers er in (+/- 4 uur voor beide als ze helemaal leeg zijn). Verder is het ideaal dat je hem inderdaad ook gewoon als standaard voor je controllers kunt gebruiken.
Ik heb er zeker geen spijt van :) En ook de accuduur is volgens mij vrij goed, nog geen accu leeg gehad ;) Dus volgens mij is de accuduur ongeveer gelijk aan gewoon 2 AA batterijen.
Heb je 'm bij de MM in Groningen gekocht? Daar heb ik 'm niet zien liggen, tenminste, niet bij de XBox accessoires. Hoeveel heb je ervoor gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-08 20:06
Jep, bij de MM in Groningen. Toen lagen ze onderin bij de games, naast de rest van de Nyko producten. Heb er 35 euro voor betaald. Vond dat een redelijke prijs als je dat gaat vergelijken met officiële microsoft laadstation+extra accu. En deze was ook nog eens helemaal in het zwart, dus past mooi bij mn elite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PerryN
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:32
Heb ook de Nyko Dual Chargebase gekocht (gisteren) en ook bij de MM Groningen. Lagen inderdaad bij de Xbox-games rechtsonderin.

Heb de lader pas één dag, dus over batterijduur e.d. kan ik nog niet zoveel zeggen, maar 't is gewoon een hele nette oplossing. Controllers hebben een vast plekje en zijn altijd volledig geladen. In verhouding is 't ook nog 's goedkoper dan de oplossingen van Microsoft zelf, want daar zit altijd maar één batterij bij.

Tot nu toe erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:41

KoffieNT

banaan

Ik wilde effe melden dat ik de 26e het geld van BCC terug heb gekregen. (het Pure/Lego Batman-verhaal)

@onder: :D

[ Voor 6% gewijzigd door KoffieNT op 29-01-2010 18:33 ]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Lekker snel ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.