Vandaag effe mijn nieuwe receiver geinstalleerd in mijn woonkamer.

Ik had alleen 1 speaker gekortsluit; geen verdere gevolgen of iets dergelijks. Enige nadeel was dat bij extreem gebruik van die speaker resulteerde in een reboot van de receiver+aangekoppelde apparatuur.
Nu had ik de XBoX360 aan een van de HDMI-ingangen gehangen. Terwijl ik een paar keer Forza speelde bleef ie dus hangen (2x reboot, alleen receiver; xbox bleef gewoon aan).
Nadat ik de kortsluiting heb verholpen, wilde ik weer gaan XboXen.
RROD.. Voor het eerst (Heb de xbox gekocht toen GTA IV uitkwam). Ik vind het echt jammer want nu kan ik waarschijnlijk de komende week tijdens mijn vakantie niet gamen.
Zelf weet ik dat het niet aan de "speaker kortsluiting" lag, maar het is gewoon pure toeval dat de Xbox het vandaag begaf.
Moet ik nu gewoon mijn Xbox aanmelden via xbox.nl > registreren > serienummer etc opschrijven > opsturen > 3 weken wachten > UPS truck arriveert: Nieuwe "Jasper"-XBox360?
Ik heb de "middelste" XBOX: De 1e generatie waren onzuinig, en hadden vaak last van RROD. De mijne was de zuinige "V2" met HDMI. Nu zijn er toch alweer nieuwere?
Groetjes,
Een xboxloze jongen.
EDIT: Heb een RROD-guide gevolgd op xbox.com; nadat ik de voeding heb losgekoppeld/teruggekoppeld doet hij het.. ..nog steeds niet.
[
Voor 7% gewijzigd door
SalimRMAF op 21-01-2010 23:06
]