Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdjnl
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:43
Anoniem: 55347 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:27:
Son of a gun... Sinds vandaag de actie bij BCC niet meer geldig (€199), hij staat er nu weer voor €249,95 -.- net de dag dat ik 'm wil kopen. Had ik 't toch maar gisteren gedaan >.< do'h!
Was dus waarschijnlijk toch een foutje, zoals ik al eerder zei. Wat een giller. Wat een ballentent. Ha ha! _O-

Trouwens, Forza 3 is in prijs verlaagd naar 40 euro. Zou men bij BCC hier meelezen. })

[ Voor 9% gewijzigd door rdjnl op 18-01-2010 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Exorcist schreef op maandag 18 januari 2010 @ 11:04:
Wordt nog lastig verdelen, met Heavy Rain op komst en daarna Mafia 2..dat zijn al aardig wat uurtjes :)
Komt heavy rain ook naar de xbox, ik dacht PS3 exclusive!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:44:
[...]

Exclusive voor PS3 ja. Ben toch totaal niet geinteresseerd in die "game". Kan je het nog wel een game noemen? Het is een film waarbij je af en toe een knopje moet indrukken om een keuze te maken of een handeling uit te voeren (quicktime events dus....).

Ik wacht liever op Alan Wake. Dat spel staat geheel onder supervisie van Microsoft dus erg slecht zal het sowieso niet worden. Nu maar afwachten of de graphics inderdaad zo goed zijn en of er echt een beetje spannende momenten inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MrVegeta schreef op maandag 18 januari 2010 @ 21:44:
[...]

Nee, alleen PS3. Koop meestal de exclusives op de PS3 en overige spellen voor de 360.

@ Hierboven

Smaken verschillen. Fahrenheit weleens "gespeeld"? Mij kunnen dat soort games me wel bekoren. Alan Wake overigens ook, maar dat duurt nu al zo lang..kan me herinneren dat ik er ooit over las op vakantie in Kroatië, 2005. Zelfs mn auto moest toen nog gemaakt worden :o

[ Voor 34% gewijzigd door Exorcist op 18-01-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heavy Rain is een heel nieuw concept en dat kan ik alleen maar waarderen. Vriend van me heeft een PS3, misschien kan ik die eens lenen om de game te proberen. Ik heb zelf een hele poos geleden Fahrenheit uitgespeeld, beviel erg goed.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-05 00:07
adros schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:38:
even een vraagje tussendoor. Ik heb hier 2 xboxen waarvan 1 met Hard Drive.
Gewoon schrijf eraf halen en op die andere klikken. Geen probleem, alles staat op die hardeschrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

MrVegeta schreef op maandag 18 januari 2010 @ 23:28:
Heavy Rain is een heel nieuw concept en dat kan ik alleen maar waarderen. Vriend van me heeft een PS3, misschien kan ik die eens lenen om de game te proberen. Ik heb zelf een hele poos geleden Fahrenheit uitgespeeld, beviel erg goed.
Precies, en Heavy Rain is van dezelfde makers als die van Fahrenheit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:43
Anoniem: 181923 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:41:
Ik heb ook nog een HD-DVD speler en nu probeer ik een film op te starten via de XBOX DASHBOARD menu.
Hij ziet mijn L4D game (die ik in mijn XBOX360 heb zitten) maar waar kan ik mijn HD-DVD speler opstarten? Is daar een speciale manier/menu voor?
Als je helemaal naar rechts gaat, dan zie je je HD-DVD drive. :)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:09
Ik zit ondanks de 240 punten toch te twijfelen of ik Pinnacle Station ga aanschaffen. Mass Effect was best een goed spel waarbij ik me geen moment geergerd heb om alle achievements te halen. Nou, behalve misschien als de Mako weer eens enorm aan gort geschoten werd zonder dat ik me kon verdedigen.

Het gaat eigenlijk niet eens zozeer om wat het me kost maar meer om de kwaliteit van de DLC en dat dit gezien de releasedatum toch wel erg dubieus overkomt dat je nog zoiets middelmatigs gaat uitbrengen voor een oud spel en er dan ook nog geld voor wil zien, in plaats van dat je de fans van je eerste game weer even terug in de serie trekt en potentieel geinteresseerde gamers over de streep trekt om het spel dan toch maar te gaan spelen met de aanstaande release van ME2.

Die zal ik overigens ook wel een jaartje laten rijpen net als Dragon Age. Komt vast wel een keer een GotY editie van uit met alle DLC erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Heavy Rain lijkt me niet echt iets voor mij, doe mij maar Mass Effect 2, hier staan nog 2 filmpjes om je lekker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:57

Player1S

Probably out in the dark

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 07:49:
Ik zit ondanks de 240 punten toch te twijfelen of ik Pinnacle Station ga aanschaffen. Mass Effect was best een goed spel waarbij ik me geen moment geergerd heb om alle achievements te halen. Nou, behalve misschien als de Mako weer eens enorm aan gort geschoten werd zonder dat ik me kon verdedigen.

Het gaat eigenlijk niet eens zozeer om wat het me kost maar meer om de kwaliteit van de DLC en dat dit gezien de releasedatum toch wel erg dubieus overkomt dat je nog zoiets middelmatigs gaat uitbrengen voor een oud spel en er dan ook nog geld voor wil zien, in plaats van dat je de fans van je eerste game weer even terug in de serie trekt en potentieel geinteresseerde gamers over de streep trekt om het spel dan toch maar te gaan spelen met de aanstaande release van ME2.

Die zal ik overigens ook wel een jaartje laten rijpen net als Dragon Age. Komt vast wel een keer een GotY editie van uit met alle DLC erbij.
Pinacle Station is slechts een simulatie waar je in x minuten x lui moet neerknallen of een x aantal plekken moet veroveren.
Verder, als je de platinum editie hebt, werkt ie alleen als je de vorige DLC eerst verwijderd als je die vanaf de DVD hebt geinstalleerd. Hier kwam ik op de verkeerde manier achter :(

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:46
Anoniem: 197677 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:02:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een van mijn 3 pc's te zien op mijn xbox. Ik heb alles geprobeerd wat God mogelijk gemaakt heeft maar hij doet niet!

Heb een Icidu 11g Wireless router 2 draadloze laptop's en 1 bekabelde pc.

Andere mensen nog last van dit probleem met een icidutje? :'(
Helaas, dat gaat niet werken!!! Punt uit...

Ik heb ook een ICIDU router. Werkt prima, behalve met de XBOX....

Zie een stukkie terug in dit topic over een uitgebreide conversatie hierover, en wat ik allemaal al heb geprobeerd )-:

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-04 16:08
ik heb een oud model x360 pro met 20gb schijf. dit is eigenlijk te weinig ivm lawaai dvd speler zodat je spellen op hdd zet. en ik heb forza 3 special edition waarbij heel veel content op de hdd wordt geïnstalleerd. dus nu wil ik een nieuwe schijf aanschaffen maar vindt de 120gb wel erg duur en de 60 gb is eigenlijk aan de krappe kant.
wordt mijn xbox gebanned als ik een 120gb omgebouwde schijf aanschaf?

ik voel mij eigenlijk lichtelijk genaaid dat microsoft toen de tijd de xbox uitvoerde met zo'n kleine schijf.
de harde schijf wordt namelijk steeds belangrijker met alle downloadeble content e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
dezejongeman schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:09:
ik heb een oud model x360 pro met 20gb schijf. dit is eigenlijk te weinig ivm lawaai dvd speler zodat je spellen op hdd zet. en ik heb forza 3 special edition waarbij heel veel content op de hdd wordt geïnstalleerd. dus nu wil ik een nieuwe schijf aanschaffen maar vindt de 120gb wel erg duur en de 60 gb is eigenlijk aan de krappe kant.
wordt mijn xbox gebanned als ik een 120gb omgebouwde schijf aanschaf?
Deze vraag komt elke pagina wel terug. Het antwoord;
we weten het niet maar durven niet helemaal het risico te nemen een ander te zeggen dat er nix aan de hand is.

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 19-01-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Volgens mij is het vrij simpel. Microsoft schijnt al iets te hebben waarmee ze unlicensed c.q. ongewenste peripherals kunnen detecteren en 'bannen' c.q. uitschakelen binnen het 360 OS (denk bijvoorbeeld aan memory cards, maar ook de storage oplossingen van Datel volgens mij). Volgens mij is het voor hen ook vrij gemakkelijk om op diverse punten (naast de daadwerkelijke mod) te detecteren dat je een HDD gebruikt die niet afkomstig is uit de productenlijn van Microsoft (net zoals ze volgens mij met modchips doen). Ik zou het risico dus niet nemen.

Dus de keus is dan óf een beetje afgezet worden door Microsoft óf switchen naar het PS3 kamp waar het zelfs door de fabrikant wordt aangemoedigd.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

treative schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 00:55:
[...]

Als je helemaal naar rechts gaat, dan zie je je HD-DVD drive. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:00
mindcrash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:32:
Volgens mij is het vrij simpel. Microsoft schijnt al iets te hebben waarmee ze unlicensed c.q. ongewenste peripherals kunnen detecteren en 'bannen' c.q. uitschakelen binnen het 360 OS (denk bijvoorbeeld aan memory cards, maar ook de storage oplossingen van Datel volgens mij). Volgens mij is het voor hen ook vrij gemakkelijk om op diverse punten (naast de daadwerkelijke mod) te detecteren dat je een HDD gebruikt die niet afkomstig is uit de productenlijn van Microsoft (net zoals ze volgens mij met modchips doen). Ik zou het risico dus niet nemen.

Dus de keus is dan óf een beetje afgezet worden door Microsoft óf switchen naar het PS3 kamp waar het zelfs door de fabrikant wordt aangemoedigd.
Staat er eigenlijk ergens in de EULA dat er geen gebruik gemaakt mag worden van third party hardware dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Shit mijn xbox geeft ineens rode cirkels.. de cirkels of doom.Balen zeg, hij blijft maar knipperen en geen beeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waypoint schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:34:
Shit mijn xbox geeft ineens rode cirkels.. de cirkels of doom.Balen zeg, hij blijft maar knipperen en geen beeld :/
Een rode cirkel betekend dat de videokabel niet is aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thezs
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05 18:53
mindcrash schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:32:

Heeft iemand het eens geprobeerd om microsoft te bellen en gevraagd of dit mag? het lijkt mij de makkelijkste manier om erachter te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

PWM schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:40:
[...]

Een rode cirkel betekend dat de videokabel niet is aangesloten.
I know, maar helaas zijn het er 3... word dus opsturen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
pff mijn xbox is zondag voor de derde kapot gegaan.
Weer een red ring of death.

Ik heb die van mij in januari 2005 gekocht en deze reparatie valt dus buiten de garantie.
Ik heb nog gevraagd naar iemand met een hogere functie maar ook die kon niets voor mij beteken.

Ik voel me dan ook zwaar genaaid door microsoft. Ik heb zo'n beetje alle consoles sinds de nes en nog nooit is er een kapot gegaan en de 360 is nu al voor de derde keer kapot :S
Volgens mij is dit gewoon het standaard bekende probleem wat dus eigenlijk een ontwerp/productie fout is.
Wat ik me wel afvraag is of de nieuwere consoles er minder/geen last van hebben.

Alsnog toch maar een mailtje gestuurd op aanraden van de supportlijn maar ik denk dat ze me gewoon laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Mulder_fox schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:39:
pff mijn xbox is zondag voor de derde kapot gegaan.
Weer een red ring of death.

Ik heb die van mij in januari 2005 gekocht en deze reparatie valt dus buiten de garantie.
Ik heb nog gevraagd naar iemand met een hogere functie maar ook die kon niets voor mij beteken.

Ik voel me dan ook zwaar genaaid door microsoft. Ik heb zo'n beetje alle consoles sinds de nes en nog nooit is er een kapot gegaan en de 360 is nu al voor de derde keer kapot :S
Volgens mij is dit gewoon het standaard bekende probleem wat dus eigenlijk een ontwerp/productie fout is.
Wat ik me wel afvraag is of de nieuwere consoles er minder/geen last van hebben.

Alsnog toch maar een mailtje gestuurd op aanraden van de supportlijn maar ik denk dat ze me gewoon laten betalen.
3x dezelfde xbox? lijkt me sterk.. mahgoed op marktplaats zijn ook genoeg aanbieders die RROD voor paar tientjes fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
Het is toch echt zo hoor :)

En dat van andere aanbieders had ik nog niet naar gekeken.
Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Mulder_fox schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:39:
Da's knap, dan had je een echte pre-release versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
duh 2006 :) mijn fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:35
thezs schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 13:05:
[...]

Heeft iemand het eens geprobeerd om microsoft te bellen en gevraagd of dit mag? het lijkt mij de makkelijkste manier om erachter te komen.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dit niet heel snel zullen verbieden, want ze naaien hiermee een heleboel mensen die hem bijvoorbeeld onwetend van Ebay hebben. Die memory cards waarin een geheugenkaartje moet, is weer een ander verhaal, want op dat moment ben je je er meer van bewust dat je iets koopt, wat niet officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284904

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 07:49:
Het is dat ik toentertijd net heel veel MS points had, maar anders had ik geen 400 punten aan Pinnacle Station besteed. Het is echt niks aan.

Grappig wat jij zegt over Dragon Age. Dat heb ik dus precies hetzelfde. Er is ook steeds gedoe met de uitgave van die DLC, dus ik wacht ook wel even op een alles in 1 pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:36
Anoniem: 284904 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:50:
[...]

Het is dat ik toentertijd net heel veel MS points had, maar anders had ik geen 400 punten aan Pinnacle Station besteed. Het is echt niks aan.

Grappig wat jij zegt over Dragon Age. Dat heb ik dus precies hetzelfde. Er is ook steeds gedoe met de uitgave van die DLC, dus ik wacht ook wel even op een alles in 1 pakket :)
Same here, de Fallout 3 GOTY (met alle 5 de DLC pakketten) is me zeer goed bevallen. _/-\o_
En met Mass Effect 2 doe ik dat ook maar denk ik.... wie weet komt er zelfs eentje met deel 1 erbij, want die heb ik ook nog niet. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Deel 1 kun je ondertussen voor een scheet en drie knikkers kopen met alle (nuttige; Pinnacle Station is crap voor zover ik gehoord heb... Alhoewel ik 'm wel gisteren heb gehaald want ik had toch nog 240 puntjes liggen :P )DLC erbij volgens mij.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Exar schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:
[...]

Same here, de Fallout 3 GOTY (met alle 5 de DLC pakketten) is me zeer goed bevallen. _/-\o_
En met Mass Effect 2 doe ik dat ook maar denk ik.... wie weet komt er zelfs eentje met deel 1 erbij, want die heb ik ook nog niet. :)
mass effect classic met alle DLC is voor 10 euro te krijgen bij de FRS. Kan je alvast even voorspelen voordat ME2 komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 12:13
Ik ben op zoek naar een (goedkope) game, zit aan de ene kant te denken aan Virtua Tennis 3/ Top Spin 2. Aan de andere kant een shooter, Far Cry 2/ Rainbow Six: Vegas 2. Misschien zelfs een Command and Conqer. Alleen wil ik het spel wel online spelen, dus een beetje gevulde servers is wel een pre. Ik heb zo het idee dat Rainbow Six niet meer veel gespeeld wordt evenals Command and Conquer. Mensen hier die mij wat meer informatie/meningen kunnen geven?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

thefabiman88 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:58:
Ik ben op zoek naar een (goedkope) game, zit aan de ene kant te denken aan Virtua Tennis 3/ Top Spin 2. Aan de andere kant een shooter, Far Cry 2/ Rainbow Six: Vegas 2. Misschien zelfs een Command and Conqer. Alleen wil ik het spel wel online spelen, dus een beetje gevulde servers is wel een pre. Ik heb zo het idee dat Rainbow Six niet meer veel gespeeld wordt evenals Command and Conquer. Mensen hier die mij wat meer informatie/meningen kunnen geven?
Top Spin 2 heb ik geen ervaring mee maar ga dan voor Top Spin 3. 2 schijnt meer arcade te zijn.

Deeltje 3 is best vermakelijk alleen even lastig om door te hebben. Of ze online nog leuk zijn durf ik je niet te zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 12:13
Vergeten te vermelden. Ik heb Top Spin 3 gespeeld, ook online, maar dat was niet mijn ding. Mede doordat sommige mensen de verdeling van skills zodanig hebben gedaan, dat het geen tennis meer genoemd kan worden.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Persoonlijk vind ik Top Spin erg saai. 2 is te veel arcade en 3 is weer te moeilijk waardoor je niet echt hele goede rallys krijgt. Kan ook aan mij liggen natuurlijk maar zo'n multiplayer spel moet wel toegankelijk zijn vind ik.

Net Darksiders uitgespeeld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-01 23:03
Rockvee2 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:12:
[...]

mass effect classic met alle DLC is voor 10 euro te krijgen bij de FRS. Kan je alvast even voorspelen voordat ME2 komt ;)
is de classic version met alle dlc? ik las laats het doosje in de winkel en daar stond maar 1 add on o.i.d. op

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry voor de algemeenheid van deze vraag, maar ik word er helemaal gek van. Waarvan? XBLA? Niet omdat er niets is, maar juist omdat er teveel is om bij te houden. Ik heb 4 maanden nauwelijks naar XBLA gekeken door meerdere redenen, en nu heb ik echt geen idee meer wat te halen. Het gaat in dit geval om mijn vriendin, en die is gek op (aankopen in 2009):

Peggle
Catan
Carcasonne
Worms
Hexic
Uno
Lumines
Bejeweled
Poker Smash
Jewel Quest
Worms 2
Golf Tee it Up
Trails HD
Defense Grid

Je krijgt wel een idee ;) Zijn er nog toppers in de afgelopen maanden geweest die ik moet hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 20-01-2010 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Worms 2 is ook al tijdje uit natuurlijk, maar die is maar 400 MS points ipv 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Exorcist schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:58:
Worms 2 is ook al tijdje uit natuurlijk, maar die is maar 400 MS points ipv 800.
Die had ik al :P Heb net het lijstje afgemaakt, maar Worms 2 was inderdaad ook erg goed bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Laatst online: 15:26

RedFox

Heb je een OV ofzo?

PWM schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:33:
Je krijgt wel een idee ;) Zijn er nog toppers in de afgelopen maanden geweest die ik moet hebben?
Shadow Complex natuurlijk. Al is dat waarschijnlijk meer wat voor jou dan voor je vriendin.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 326505

Als je aan het twijfelen bent tussen virtua tennis 3 en top spin 2 zeg ik: NIET doen. Top spin 2 is niet meer de top spin die het was op de eerste xbox. Is er stukken op achteruit gegaan. Virtua tennis heb ik nog nooit gespeeld. Als ik je een tip mag geven, dan raad ik je Table Tennis van rockstar aan. Echt een briljante game met geweldige besturing. Leuk voor avonden met vrienden met voldoende kratten gezelligheid. (kost overigens ook 10 euro oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Top Spin 3 heeft toch wel een hoog niveau hoor, Virtua Tennis 3 is meer arcade geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 19:33:
Sorry voor de algemeenheid van deze vraag, maar ik word er helemaal gek van. Waarvan? XBLA? Niet omdat er niets is, maar juist omdat er teveel is om bij te houden. Ik heb 4 maanden nauwelijks naar XBLA gekeken door meerdere redenen, en nu heb ik echt geen idee meer wat te halen. Het gaat in dit geval om mijn vriendin, en die is gek op (aankopen in 2009):

Peggle
Catan
Carcasonne
Worms
Hexic
Uno
Lumines
Bejeweled
Poker Smash
Jewel Quest
Worms 2
Golf Tee it Up
Trails HD
Defense Grid

toon volledige bericht
Heb je deze al?:

The Maw
Splosion Man
Monkey Island
Braid
Castle Crashers

Waar bestellen jullie Mass Effect 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
GOW2 voor 9 pond, DOA4 voor 5 pond en Halo3 voor 8 pond bij thehut.com.

Mooie prijsjes, heb ze alleen al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Crackh34d schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 12:38:
GOW2 voor 9 pond, DOA4 voor 5 pond en Halo3 voor 8 pond bij thehut.com.

Mooie prijsjes, heb ze alleen al :P
bedankt voor de tip! hoe is jullie ervaring met thehut.com?

@ Crackh34d & Smoonshine: thanks voor jullie reply. Ik heb laatst bij Zavvi.com besteld en daar had ik ook m'n spullen binnen een week binnen.

[ Voor 19% gewijzigd door ind0mi op 21-01-2010 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

TheHut werkt prima. Ik bestel bijna alles daar. Bij mij zijn de bestellingen altijd binnen een week binnen. Al verschilt dat volgens mij per persoon. Bij Play moet ik altijd 4 weken wachten, terwijl anderen daar alles binnen een week hebben. Het is dus ook een beetje geluk hebben denk ik.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
ind0mi schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:11:
[...]

bedankt voor de tip! hoe is jullie ervaring met thehut.com?
Redelijk goed. 1x was een spel niet op voorraad en duurde het wat langer, maar andere games waren relatief snel binnen. Goed emailcontact ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:46
wat vinden jullie van de gelekte halo reach screens, vind ze nogal tegenvallen. Dat teaserfilmpje vond ik wel vet eruit zien, dit maakt me warm noch koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:28:
wat vinden jullie van de gelekte halo reach screens, vind ze nogal tegenvallen. Dat teaserfilmpje vond ik wel vet eruit zien, dit maakt me warm noch koud.
Halo heeft me nooit weten te boeien, maar het schijnt dat de screenshots (niet gelekt hoor...) wel ingame zijn. In dat geval ziet het er mooi uit :)

Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/10/i/UESpS4U57D8YxOH48ZmBVSluNILQ4PML/

Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/67/i/Alyaxtyx1T8ZwW0521k9L86NncrI75r4/

Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/200/i/UK6pKKop1T_iKXYIKmUBjsK3G_GhuhF8/

Afbeeldingslocatie: http://item.slide.com/r/1/223/i/F1OxMC485T-_5jeMJK3_jWNl1OHxgLq_/

Klik voor de website met nog een aantal meer screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Free Record Shop.

Nadat play.com zeer slecht is gaan leveren met games ben ik zelf over gestapt naar bol.com maar deze keer hadden ze maar 100 C.E.'s. Free Record Shop had/heeft hem wel.

FRS garandeert ook dat ik hem de 28e heb en na mijn ervaringen met play kies ik lever voor zekerheid dan 3 weken te moeten wachten ook al is het goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 22:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

http://www.shopto.net/XBO...er%20Red%20Alert%203.html

Red Alert 3 voor 4 Engelse pond, excl. verzendkosten :)
monnick schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 13:59:
[...]

Halo heeft me nooit weten te boeien, maar het schijnt dat de screenshots (niet gelekt hoor...) wel ingame zijn. In dat geval ziet het er mooi uit :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Klik voor de website met nog een aantal meer screenshots
Valt mij weer tegen, zie niet veel verbetering op grafisch vlak ten opzichte van Halo 3 bijvoorbeeld. Ik wordt er iig niet erg enthousiast van, begint me een beetje teveel van hetzelfde worden/uitmelkgedrag.

[ Voor 41% gewijzigd door Thrace Grumble op 21-01-2010 15:05 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:00
4 Engelse Pond excl. verzenden!

Heb hem net per ongeluk besteld omdat ik alleen even wilde kijken of via PayPal in ponden betalen goedkoper was dan in Euro's. Dat was zo € 8,50 t.o. € 10,-, maar wilde het spel eigenlijk niet eens hebben.

Enfin zodra hij binnen is, zet ik hem maar op Marktplaats/eBay/Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 22:14

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

pelt schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:59:
[...]

4 Engelse Pond excl. verzenden!

Heb hem net per ongeluk besteld omdat ik alleen even wilde kijken of via PayPal in ponden betalen goedkoper was dan in Euro's. Dat was zo € 8,50 t.o. € 10,-, maar wilde het spel eigenlijk niet eens hebben.

Enfin zodra hij binnen is, zet ik hem maar op Marktplaats/eBay/Tweakers.
Oops, my bad, zal het aanpassen.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30
ik heb gehoord dat er een update is voor de xbox 360 internet adapter waardoor ik met mijn wpa2 beveiliging nu ook op xbox live kan.. maar hoe kan ik deze update downloaden wanneer ik op het moment nog geen verbinding kan maken met het internet?

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:56
Dekar1 schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:29:
ik heb gehoord dat er een update is voor de xbox 360 internet adapter waardoor ik met mijn wpa2 beveiliging nu ook op xbox live kan.. maar hoe kan ik deze update downloaden wanneer ik op het moment nog geen verbinding kan maken met het internet?
Even een netwerkkabel eraan hangen of de update downloaden en branden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:30
ik kan heel die update nergens vinden ...

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-05 13:18
Update zit in je dash, je de nieuwe dash hebt, dan heb je de update ook.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrace Grumble schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:22:

Valt mij weer tegen, zie niet veel verbetering op grafisch vlak ten opzichte van Halo 3 bijvoorbeeld. Ik wordt er iig niet erg enthousiast van, begint me een beetje teveel van hetzelfde worden/uitmelkgedrag.
Vind het wel meevallen met het uitmelken, zolang de kwaliteit maar op niveau blijft :) Halo 3 is nu ruim 2 jaar op de markt en heeft nog steeds elke week meer dan 1.5 miljoen unieke spelers. Er zijn weinig games die dat kunnen zeggen. Ook CoD lukt het niet op 1 platform.

Ik zou de nieuwe Halo weer opvreten :)

En het grafische gedeelte? Nee, Halo 3 (en wss Reach) zullen niet de console toppers op het gebied van gfx worden. Maarja, een Killzone 2 is prachtig mooi, maar dat speelt nu geen hond meer. Een Gears of War ziet er ook beter uit, maar staat niet meer in de top-15. Het is maar wat je beter vind ;)

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 21-01-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 05-05 00:10

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Vandaag effe mijn nieuwe receiver geinstalleerd in mijn woonkamer. :| Ik had alleen 1 speaker gekortsluit; geen verdere gevolgen of iets dergelijks. Enige nadeel was dat bij extreem gebruik van die speaker resulteerde in een reboot van de receiver+aangekoppelde apparatuur.

Nu had ik de XBoX360 aan een van de HDMI-ingangen gehangen. Terwijl ik een paar keer Forza speelde bleef ie dus hangen (2x reboot, alleen receiver; xbox bleef gewoon aan).

Nadat ik de kortsluiting heb verholpen, wilde ik weer gaan XboXen. :N

RROD.. Voor het eerst (Heb de xbox gekocht toen GTA IV uitkwam). Ik vind het echt jammer want nu kan ik waarschijnlijk de komende week tijdens mijn vakantie niet gamen.

Zelf weet ik dat het niet aan de "speaker kortsluiting" lag, maar het is gewoon pure toeval dat de Xbox het vandaag begaf.

Moet ik nu gewoon mijn Xbox aanmelden via xbox.nl > registreren > serienummer etc opschrijven > opsturen > 3 weken wachten > UPS truck arriveert: Nieuwe "Jasper"-XBox360? :D

Ik heb de "middelste" XBOX: De 1e generatie waren onzuinig, en hadden vaak last van RROD. De mijne was de zuinige "V2" met HDMI. Nu zijn er toch alweer nieuwere?

Groetjes,

Een xboxloze jongen.

Afbeeldingslocatie: http://img695.imageshack.us/img695/2386/naamloosnf.jpg

EDIT: Heb een RROD-guide gevolgd op xbox.com; nadat ik de voeding heb losgekoppeld/teruggekoppeld doet hij het.. ..nog steeds niet. -O-

[ Voor 7% gewijzigd door SalimRMAF op 21-01-2010 23:06 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Rockvee2 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:12:
[...]

Hmmm, niet op de website in elk geval.... en die classic vond ik wel bij een andere winkel (voor 20,-.... heb 'm dan toch liever voor een tientje), maar op de verpakking zag ik alleen iets over bonus materiaal? Zit daar wel de DLC bij dan? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Exar op 21-01-2010 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:24
Exar schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:56:
[...]

Hmmm, niet op de website in elk geval.... en die classic vond ik wel bij een andere winkel (voor 20,-.... heb 'm dan toch liever voor een tientje), maar op de verpakking zag ik alleen iets over bonus materiaal? Zit daar wel de DLC bij dan? :?
Heb zelf de classics-versie in bestelling staan bij Zavvi en het werd mij ook niet helemaal duidelijk wat daar nu wel en niet bij zit... Het schijnt dat de Classics-versie dus die bonus disk en de eerste DLC-uitbreiding (volgens velen ook de enige interessante) bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Holy shit, deze nieuwe Battlefield Bad Company 2 trailer ziet er wel even een partijtje vet uit zeg! :D

http://www.gametrailers.c...yer-battlefield-bad/61088

Lijkt wel redelijk veel op MW2 als je het mij vraagt. Vooral de laatste beelden van de Amerikaanse stad (New York of San Fransisco?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:07:
Holy shit, deze nieuwe Battlefield Bad Company 2 trailer ziet er wel even een partijtje vet uit zeg! :D

Lijkt wel redelijk veel op MW2 als je het mij vraagt. Vooral de laatste beelden van de Amerikaanse stad (New York of San Fransisco?).
Idd! een vette singleplayer en een vette multiplayer! een MUST buy! :9~

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Exar schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 22:56:
[...]

Ik heb hem afgelopen weekend in de handen gehad voor een 10tje bij de FRS. Maar volgens mij was dat de versie zonder extra DLC. Heb hem uiteindelijk niet gekocht, omdat ik nog zo verschrikkelijk veel uit te spelen heb.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor degene die nog twijfelen over Mass Effect 2:

http://xbox360.ign.com/do...railer_12010.html?show=hi

Ik kreeg kippevel...veel kippevel!

Bij Gamersland.nl is ie trouwens te pre-orderen voor 47,50 (inc. verz.). Je hebt hem dan op de dag van de release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik moet zeggen, over het algemeen heb ik slechte ervaringen met pre-orders. Het is me te vaak voorgekomen bij verschillende winkels dat het niet op dezelfde dag van de launch binnen is. De laatste tijd haal ik de nieuwe games gewoon in de winkel, daar hebben ze toch wel zat voorraad en ach, dan is het voor ME2 € 15,- duurder dan een webshop, ik heb heb dan wel binnen :)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

gnimmeL_kraD schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 16:16:
Ik moet zeggen, over het algemeen heb ik slechte ervaringen met pre-orders. Het is me te vaak voorgekomen bij verschillende winkels dat het niet op dezelfde dag van de launch binnen is. De laatste tijd haal ik de nieuwe games gewoon in de winkel, daar hebben ze toch wel zat voorraad en ach, dan is het voor ME2 € 15,- duurder dan een webshop, ik heb heb dan wel binnen :)
Daar kan ik me helemaal bij aansluiten. Hoe vaak het al niet voorgekomen is dat ik gepreordered heb en dat vervolgens het spel 2 dagen eerder al ergens anders te koop is, zijn niet op 1 hand te tellen. Als ik dus echt iets wil hebben, dan stap ik wel op de dag van release bij de FRS naar binnen. Gelukkig heb ik tegenwoordig niet zo meer de drang om een spel meteen bij release te moeten hebben. Ik wacht liever een paar dagen op mijn bestelling uit de UK, dat scheelt me een hele hoop geld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:56
Anoniem: 284904 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 11:49:
Voor degene die nog twijfelen over Mass Effect 2:

http://xbox360.ign.com/do...railer_12010.html?show=hi

Ik kreeg kippevel...veel kippevel!

Bij Gamersland.nl is ie trouwens te pre-orderen voor 47,50 (inc. verz.). Je hebt hem dan op de dag van de release :)
Ja en dan? Ik twijfel nog steeds. Ow nee geen twijfel. Gewoon niet kopen.

Mass Effect 1 vond ik persoonlijk ook geen drol aan. Ik begrijp best dat je wat tijd moet investeren maar na 5 uur spelen zat er nog geen vaart in. Trage space shit.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:36
Mass Effect 1 vond ik aan de ene kant wel tof, maar aan de andere kant verveelde het ook. Ik denk niet dat ik deel 2 direct koop, maar zeker wel ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Laatst online: 06-05 13:18
monnick schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 09:07:

Eerst gameplay beelden zien, want zo'n trailer zegt me vrij weinig. Vind hem niet echt bijzonder.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:37
Mijn xbox blijft weer steeds langer nakoelen nadat ik hem uitgezet heb. Zo ook gisteravond, terwijl ik alleen een half uurtje in de auction house van forza had gekeken... Dat lijkt mij geen zware belasting. Moet ik me zorgen maken? De vorige ging een paar maanden na deze kuren defect met een RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buddow schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 10:51:
Mijn xbox blijft weer steeds langer nakoelen nadat ik hem uitgezet heb.
Ik heb mijn Xbox nog nooit horen nakoelen. Heb je iets via USB aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Mijn xbox blijft weer steeds langer nakoelen nadat ik hem uitgezet heb. Zo ook gisteravond, terwijl ik alleen een half uurtje in de auction house van forza had gekeken... Dat lijkt mij geen zware belasting. Moet ik me zorgen maken? De vorige ging een paar maanden na deze kuren defect met een RROD.
Ik heb dat zelf ook al 3x gehad met een Xbox 360, elke keer na een tijdje verschijnt de RROD inderdaad. Dus bereid je alvast maar voor ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Hmm ja, en de garantie van deze loopt nog maar een maand (refurb, vorige is 2 maanden gelden kapot gegaan en dan krijg je drie maand op de refurbished xbox die je terug krijgt). Ik lees ook dat het te maken kan hebben met die optie dat ie unfinished downloads na power off nog blijft downloaden. Misschien dat ie dat dan even aan het checken is (want ik was niets aan het downloaden). Ga het checken vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, deze symptomen heeft mijn Xbox ook. Dus dat is een teken dat er een RROD aan zit te komen? Ik heb er nog nooit 1 gehad, dus volgens de statistieken zal het hoog tijd worden :( Deze Xbox is pas een jaartje oud. Ik had gedacht dat deze niet zo gauw problemen zou krijgen...helaas dus. Goed, het is nog niet zo ver, maar ik bereid me er ook maar op voor. Als hij het maar niet wacht kapot te gaan op 28 januari :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 08-05 22:34
Ik wil een Xbox aan gaan schaffen, en zag bij de mediamarkt de Xbox 360 Elite met Pure en Batman erbij staan voor 199 euro. Dat vond ik erg goedkoop en vroeg me af of dat wel klopt. Op de doos kon ik nergens vinden dat een HDMI kabel erbij zou zitten, wat volgens de eerste post van dit forum wel zo zou moeten zijn. Wel was er een controller en headset (en die twee spellen).

Kan iemand mij vertellen of bij een xbox elite wel of geen hdmi kabel zou moeten zitten, of dat er verschillende pakketten zijn (afgezien van de games erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mochten er mensen problemen hebben:
Xbox LIVE members that may be experiencing problems, the team is aware of the issues and will be fixed shortly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Takenzo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:13:
Ik wil een Xbox aan gaan schaffen, en zag bij de mediamarkt de Xbox 360 Elite met Pure en Batman erbij staan voor 199 euro. Dat vond ik erg goedkoop en vroeg me af of dat wel klopt. Op de doos kon ik nergens vinden dat een HDMI kabel erbij zou zitten, wat volgens de eerste post van dit forum wel zo zou moeten zijn. Wel was er een controller en headset (en die twee spellen).

Kan iemand mij vertellen of bij een xbox elite wel of geen hdmi kabel zou moeten zitten, of dat er verschillende pakketten zijn (afgezien van de games erbij).
Volgens mij zit er in geen pakketen meer de HDMI kabel. Deze is eruit gehaald na de prijsverlaging uit een half jaartje+ volgens mij, van 300€ voor 250€.

Hoewel ik mensen nog eens heb zien beweren dat deze toch wél in aangeschafte pakketten zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door iDaniel op 23-01-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takenzo
  • Laatst online: 08-05 22:34
Bedankt iDaniel, in dat geval lijkt de aanbieding van mediamarkt voor 200 euro dus wel een goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDaniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-03 21:36
Hmm, dat bedoelde ik niet echt. Toen de Xbox 250€ werd hebben ze de kabel eruit gehaald. Dit was dus een half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
iDaniel schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:54:
[...]

Volgens mij zit er in geen pakketen meer de HDMI kabel. Deze is eruit gehaald na de prijsverlaging uit een half jaartje+ volgens mij, van 300€ voor 250€.

Hoewel ik mensen nog eens heb zien beweren dat deze toch wél in aangeschafte pakketten zitten.
Dat zijn de oude pakketten die periodiek nog wel eens door Bart Smit gedumpt werden (of worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Takenzo schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 22:13:

Er zit geen HDMI kabel meer bij tegenwoordig. Maar je kan gewoon een standaard HDMI kabel halen als je een HDMI receiver hebt die er geluid uit haalt. Als je er optical bij wilt zul je een speciale HDMI kabel van Microsoft moeten halen waar ook optical op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Vinden jullie ook dat Battlefield1943 kartelig eruit ziet? (geen AA zegmaar)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Mijn XBOX 360 krijgt steeds meer last van Read Disc Errors.
Gemiddeld elke avond wel een paar keer... ververlend als je niet opgeslagen hebt / niet kan opslaan in een spel...

Weet iemand als dit onder de garantie valt (iets met de DVD drive of lens denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:57
Dennis Lammers schreef op zondag 24 januari 2010 @ 01:21:
Mijn XBOX 360 krijgt steeds meer last van Read Disc Errors.
Gemiddeld elke avond wel een paar keer... ververlend als je niet opgeslagen hebt / niet kan opslaan in een spel...

Weet iemand als dit onder de garantie valt (iets met de DVD drive of lens denk ik)
heb er ook veel last van, maja komt bij mij ook door matige kwaliteit van discs, maar goed kan iig altijd nog installen. Is alleen lastig als je veel verschillende spellen speelt. Ik speel meestal in periode wel dezelfde dus dan weinig last van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Anoniem: 284904 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:58:
[...]

Hmmm, deze symptomen heeft mijn Xbox ook. Dus dat is een teken dat er een RROD aan zit te komen? Ik heb er nog nooit 1 gehad, dus volgens de statistieken zal het hoog tijd worden :( Deze Xbox is pas een jaartje oud. Ik had gedacht dat deze niet zo gauw problemen zou krijgen...helaas dus. Goed, het is nog niet zo ver, maar ik bereid me er ook maar op voor. Als hij het maar niet wacht kapot te gaan op 28 januari :X
Heb je (indien van toepassing) background downloads al uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
Je kan toch zien of de xbox op de achtergrond aan het downloaden is omdat dan de groene power led gaat knipperen terwijl de xbox uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen. Nou heb ik nooit echt bijgehouden wat er allemaal uitkwam voor de Xbox omdat ik altijd op de PC speelde.
Ik had al zelf een lijstje gemaakt met games die ik graag wil spelen maar niet op de PC uit gekomen zijn of niet uitkomen gaan op de PC

Komt nog uit:
gears of war 3
Crackdown 2
Dante's Inferno
Red Dead Redemption

Is al uit:
Halo ODSt
battlefield bad company
bayonetta
darksiders
gears of war 2
Army of Two: The 40th Day
Dead Rising
Ninja Gaiden 2
Brütal Legend

Welke vette titels mis ik nog in dit lijstje? Mogen ook spellen van 3 jaar terug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Wordt Gears of War 3 geen launchtitel van de volgende Xbox? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNeRgY
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dragonm8 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:21:
Ik ga binnenkort een Xbox 360 kopen. Nou heb ik nooit echt bijgehouden wat er allemaal uitkwam voor de Xbox omdat ik altijd op de PC speelde.
Ik had al zelf een lijstje gemaakt met games die ik graag wil spelen maar niet op de PC uit gekomen zijn of niet uitkomen gaan op de PC

Welke vette titels mis ik nog in dit lijstje? Mogen ook spellen van 3 jaar terug zijn.
Bioshock 1 / 2
Modern Warfare 2
Fifa 10
Fallout 3
The elder scrolls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
monnick schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:27:
Word wel gezegd, nu word ook op sommige websites gezegd dat gears 3 een kerst titel van 2010 gaat worden.
Gears of War 1: 17 november 2006
Gears of War 2: 7 november 2008
Gears of War 3: november 2010?

Ik hoop eerder dat Gears of War 4 en halo 4 launch titels worden, en ons tot die tijd zoet houden met halo reach en Gears of War 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
XeNeRgY schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:32:
[...]

Bioshock 1 / 2
Modern Warfare 2
Fifa 10
Fallout 3
The elder scrolls
Dit zijn allemaal titels die ook op de PC uitgekomen zijn. Die zoek ik niet. Ik zoek echt Xbox of PS3 only games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Mass Effect 2 reviews zijn echt overweldigend. Misschien toch maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dragonm8 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:56:
[...]

Dit zijn allemaal titels die ook op de PC uitgekomen zijn. Die zoek ik niet. Ik zoek echt Xbox of PS3 only games.
Xbox 360
Fable 2
Forza Motorsport 3
Gears of War
Halo
PS3
Uncharted
Infamous

[ Voor 3% gewijzigd door Rockvee2 op 24-01-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

xPhantom schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:41:
[...]

Word wel gezegd, nu word ook op sommige websites gezegd dat gears 3 een kerst titel van 2010 gaat worden.
Gears of War 1: 17 november 2006
Gears of War 2: 7 november 2008
Gears of War 3: november 2010?

Ik hoop eerder dat Gears of War 4 en halo 4 launch titels worden, en ons tot die tijd zoet houden met halo reach en Gears of War 3
Gears of War stopt bij deel 3 qua hoofdverhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

monnick schreef op zondag 24 januari 2010 @ 12:27:
Is al eerder besproken.

Als de nieuwe Xbox echt pas rond 2012-2015 uitkomt (geruchten) dan gaat er zeker wel een GoW3 komen voor die tijd op de huidige xbox.

de GoW franchise levert teveel geld op om minimaal 4 jaar te wachten op een vervolg van deel 2.
Anoniem: 146655 schreef op zondag 24 januari 2010 @ 20:03:
[...]

Gears of War stopt bij deel 3 qua hoofdverhaal.
Dat zeiden ze in eerste instantie ook bij Pirates of the Carabean 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Player1S op 24-01-2010 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Snowdog schreef op zondag 24 januari 2010 @ 04:29:
[...]
heb er ook veel last van, maja komt bij mij ook door matige kwaliteit van discs, maar goed kan iig altijd nog installen. Is alleen lastig als je veel verschillende spellen speelt. Ik speel meestal in periode wel dezelfde dus dan weinig last van :P
Ik ben toch maar gezwicht en heb gisteren Pinnacle Station gekocht van Mass Effect. Ik dacht dat kan ik wel even spelen vanaf de disc. Ondanks dat ik in drie kwartier door de DLC heen was en de kwaliteit inderdaad zo bedroevend bleek als al gesteld, heb ik toch kans gezien me te ergeren aan de laadtijden en de herrie van de disc.

Nu was dit bij ME altijd al niet echt je van het, maar ik zat cutscenes te kijken die afgelopen waren voordat alle textures geladen waren. Na ja, 2011 zal ik wel eens aan ME2 gaan beginnen gok ik zo, wellicht is dat daar wat beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 10:17

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat was altijd al zo bij ME. Ik ben er laatst opnieuw aan begonnen, na 2 jaar niet aangeraakt te hebben, maar dan zie je toch wel dat het spel technisch echt niet best in elkaar zat. Texture pop-in, framedrops, sowieso een schokkerige framerate.

Maar de gameplay maakt een hoop goed :P

Overigens hebben ze dat bij ME2 bijna allemaal geelimineerd, volgens de reviews.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Afgelopen weekend met een maatje de nieuwe Army of Two uitgespeeld. Was toch wel teleurgesteld na deel 1 die ik toch leuker vond. De setting is eentonig, het verhaal niet te volgen, cutscenes erg cheesy en erg korte storyline. Meteen op de moeilijkste stand gespeeld maar we waren er toch wel in 7 uurtjes doorheen. Alleen het laatste stukje was echt pittig.

Jammer, deel 1 was toffer omdat je de hele wereld over ging en gevarieerder (parachute, hovercraft) en de cutscenes waren veel toffer (echte CGI). Toch is het met zijn 2en wel vermakelijk, veel mogelijkheden om je vijanden te lijf te gaan. Meer dan een 6.5 vind ik het echter niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op maandag 25 januari 2010 @ 11:10:
Dat was altijd al zo bij ME. Ik ben er laatst opnieuw aan begonnen, na 2 jaar niet aangeraakt te hebben, maar dan zie je toch wel dat het spel technisch echt niet best in elkaar zat. Texture pop-in, framedrops, sowieso een schokkerige framerate.

Maar de gameplay maakt een hoop goed :P

Overigens hebben ze dat bij ME2 bijna allemaal geelimineerd, volgens de reviews.
Ze hebben de gameplay geelimineerd? :+
Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.