Apple Event 27 januari - Come see our latest creation.

Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste
Acties:
  • 96.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS2K1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:29:
[...]

Je snapt dat ie loopt te geinen?

De recent gelekte foto's op engadget http://www.engadget.com/2010/01/27/is-this-the-apple-tablet/
vind ik wel ok, maar doen we sterk denken aan een 24" LED Cinema display (apple logo zou dan rechts komen, precies waar op de 2e foto ook "iets" overheen zit...
Misschien loopt ie te geinen, maar:
http://www.macrumors.com/...sed-going-to-be-terrific/
"Yeah, Very exciting. Yes, they'll make their announcement tomorrow on this one. We have worked with Apple for quite a while. And the Tablet is going to be based on the iPhone operating system and so it will be transferable. So what you are going to be able to do now -- we have a consortium of e-books. And we have 95% of all our materials that are in e-book format on that one. So now with the tablet you're going to open up the higher education market, the professional market. The tablet is going to be just really terrific."
Deze gast lijkt toch niet iemand die loopt te geinen :P Dus zeer waarschijnlijk geen Snow Leoapard maar een Iphone achtig OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:16:
[...]

[...]

Deze gast lijkt toch niet iemand die loopt te geinen :P Dus zeer waarschijnlijk geen Snow Leoapard maar een Iphone achtig OS.
Sowieso is Snow Leopard totaal niet geschikt voor Touch. Misschien met compleet nieuwe touch interface.

Ik zie het iPhone OS zeker nog wel evolueren in een mono-app os (1 app tegelijk op je scherm, wel meer tegelijk open) voor de "standaard" internet/office/messenger/game gebruiker. en OS X vooral voor de "developer" (web/audio/video/etc) blijft bestaan.

Super user friendy voor de standaard gebruiker, touch enabled, lichte boot, deels online deels offline, met weinig specs flinke performance....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:16:
[...]

[...]

Ach, zoveel personen en bedrijven doen alles voor wat publiciteit. Pas als Apple het zegt is het definitie. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19

rammes

koekebakker 1e klas

CyBeR schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:44:
[...]

Zou ik tot morgen mee wachten als ik jou was.
ja duh....

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het idd iphone os word dan kan je vanuit gaan dat er een home knopje hebt.. zie onderstaande nieuwste "iTablet"

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/01-26-10apptabprotg2.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Nog geen 24 uur meer
spoiler:
Spannend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-10 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:29:
Als het idd iphone os word dan kan je vanuit gaan dat er een home knopje hebt.. zie onderstaande nieuwste "iTablet"

[afbeelding]
Ik zie helemaal onderaan, net boven de rand ook een home knop zitten (zelfde als op de iphones en touches)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:29:

[afbeelding]
Yup, dit moet 'm wel zijn! (vastgeschroefd in een anti-diefstal case/mal)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slomy schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:40:
[...]

Ik zie helemaal onderaan, net boven de rand ook een home knop zitten (zelfde als op de iphones en touches)
Dan ben je niet alleen denk ik!;) Ik vind het trouwens erg lelijk hoe het lijkt of genoeg schroeven in de rand het apparaat bij elkaar moeten houden maar goed, rumors rumors! We wachten rustig en gespannen af, geweldig hoe Apple dit marketing technisch gezien aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:47:
[...]

Yup, dit moet 'm wel zijn! (vastgeschroefd in een anti-diefstal case/mal)
Ah, dat verklaard een hoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:49:
[...]

Dan ben je niet alleen denk ik!;) Ik vind het trouwens erg lelijk hoe het lijkt of genoeg schroeven in de rand het apparaat bij elkaar moeten houden maar goed, rumors rumors! We wachten rustig en gespannen af, geweldig hoe Apple dit marketing technisch gezien aanpakt.
Ehm, je snapt dat dat een anti-diefstal case is, die rand met schroeven? De tablet houdt op bij de glimmende zwarte rand daarbinnen.

Edit: kwartje is gevallen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 27-01-2010 09:52 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is op deze foto ook wat beter te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/01-27-10apptabprot2g.jpg

Meer foto's op http://www.engadget.com/2010/01/27/is-this-the-apple-tablet/

[ Voor 11% gewijzigd door Tourniquet op 27-01-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Armageddon_2k schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:39:
Nog geen 24 uur meer
spoiler:
Spannend....
Nog geen 12 uur meer bedoel je zeker :z

Het is over 9 uur en 8 minuten al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Conclusie op basis van deze laatste foto's, die me behoorlijk echt lijken:
- iPhone XXL
- geen (kleuren) e-ink, maar een "gewoon" scherm

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja juist, ik vond hem ook al wat lomp overkomen :+
Is er trouwens al bekend of iPhone OS 4 of iOS ook op de 3GS gaat draaien? Dat is namelijk momenteel het enige wat me nog tegen houdt om de iPhone 3GS te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
ik ben heel benieuwd of het een kwa gebruik als tel word neer gezet (dat je er dus ook mee kan bellen)
of dat het als netbook achtige taaken word neer gezet.

en mocht je er mee kunnen bellen hoe zal dat dan gaan via een BT headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Is er trouwens al bekend of iPhone OS 4 of iOS ook op de 3GS gaat draaien? Dat is namelijk momenteel het enige wat me nog tegen houdt om de iPhone 3GS te bestellen.
Reken er maar op dat dat gewoon gaat werken. Ik zou alleen wel even tot vanavond wachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 17:15
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:57:
[...]

Ik zou nog even 3 maanden wachten... Dan ligt er heus weer een nieuwere versie in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

koentjek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:15:
[...]

Ik zou nog even 3 maanden wachten... Dan ligt er heus weer een nieuwere versie in de winkels.
Je bedoelt 6 maanden? De nieuwe iPhone komt naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer in juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 17:15
Good Fella schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:27:
[...]

Je bedoelt 6 maanden? De nieuwe iPhone komt naar alle waarschijnlijkheid gewoon weer in juni/juli.
Een nieuwe iPhone komt eerder...Apple moet wel deze keer, onder andere door de concurrentie van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

(jarig!)
Zo nieuw is dat ding ei'k toch niet? In Star Trek (1987 en verder) liepen ze al met zoiets rond. Is Apple geinspireerd op Star Trek? Zou wel cool zijn en dan loopt de reeele wereld nu voor op dat ST-universum.

De hype is misschien gerechtvaardigd maar de geruchtenmolen IMO niet. Dat ding komt nog net niet met een cure for cancer maar veel scheelt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Denk ik niet, ik verwacht hem ook gewoon in juni/juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Delerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:39:
Zo nieuw is dat ding ei'k toch niet? In Star Trek (1987 en verder) liepen ze al met zoiets rond. Is Apple geinspireerd op Star Trek? Zou wel cool zijn en dan loopt de reeele wereld nu voor op dat ST-universum.

De hype is misschien gerechtvaardigd maar de geruchtenmolen IMO niet. Dat ding komt nog net niet met een cure for cancer maar veel scheelt het niet.
Tablets zijn zeker niet nieuw. Maar als je kijkt wat er tot nu toe beetje op de markt kwam is het niet echt wat...
Apple heeft met de iPhone ook de gehele smartphone-markt op z'n kop gezet en flinke boost gegeven in ieder geval. Dus de tablet kan hetzelfde gaan doen, en dat wordt dus ook verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als er een apple tablet komt dan is het qua huidige vormtaal wel te voorspellen hoe het er uit zal zien, ik verwacht op dit moment niet schokkends. Een unibody alu behuizing en voor de rest een grote iphone. Of zouden ze een zwart of witte iphone achterkant op plakken?

Punt is dat Apple zijn "brand" goed op orde heeft wat in alles doorklinkt. Je weet gewoon dat ze het meeste wat ze doen goed doen.. Een totale sluitende user experience.

Dan kan HP nog zo leuk over hun tabletje babbellen..

Ik snap niet dat er niet meer bedrijven op zijn minst een poging doen om echt een speciaal computer merk neer te zetten..

[ Voor 15% gewijzigd door maratropa op 27-01-2010 10:57 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stouten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik denk dat er iets meer met de achterkant zal zijn, ook iets met een beugeltje lijkt me logisch om die tablet neer te kunnen zetten. En gezien de vorm van de iPhone zal de achterkant ook enigszins bol lopen en snel beschadigen (met neerleggen op tafel etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Stouten schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:57:
Ik denk dat er iets meer met de achterkant zal zijn, ook iets met een beugeltje lijkt me logisch om die tablet neer te kunnen zetten. En gezien de vorm van de iPhone zal de achterkant ook enigszins bol lopen en snel beschadigen (met neerleggen op tafel etc).
Ja ik ben wel beniwiewd naar de constructie/design details.

Eigenlijk is de iphone voor een groep gebruikers qua behuizing ook geen goed product. Krast snel en is heel glad zodat het overal uit glijdt. Je ziet daarom ook zo veel hoesjes voor de iphone..

Ik zelf had graag een mattere robuustere buitenkant gehad.. Maarja dan mist het wel wat "bling" en apple is niet van de veel verschillende versies.. (een reden van het succes ook)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

koentjek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Een nieuwe iPhone komt eerder...Apple moet wel deze keer, onder andere door de concurrentie van Google.
Apple laat zich niet zomaar opjagen hoor. Dat heeft het voorgaande jaren ook niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eigenlijk is het gewoon een iphone met e-reader maar dan zonder het telefoon gedeelte? Nou leuk hoor :P

Hoop dat ze maar ff de macbook pro's gaan verversen, wil core i5 of core i7 in die dingen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 13:59
Twitter is juist hartstikke onbetrouwbaar. Zie de Media Markt hoax eerder deze week ;)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem-Jan1991
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:34
Nieuwe foto op Engadget. Vergelijking met iPhone.
http://www.engadget.com/2010/01/27/is-this-the-apple-tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag geheel met al die kleine goudkleurige dots op de rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:48:
[...]

Vaag geheel met al die kleine goudkleurige dots op de rand.
Zoals daar te lezen is, maar ook hierboven al heel vaak: dat is het omhulsel waarmee de tablet vast zit aan de tafel, zodat deze niet meegenomen kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Die foto's van Engadget, dat moet hem wel zijn. Ben wel een beetje verbaasd dat er een simkaart in kan, ik had verwacht dat het zouden houden bij 'easy wireless tethering with your iPhone with only a few taps'.

Ik mag hopen dat ze hem ook los gaan verkopen (zonder mobiel data abonnement), en dat verwacht ik eigenlijk ook wel, omdat het anders wel een enorme dealbreker voor velen zal zijn. Daarnaast gok ik dan ook op een tablet in combinatie met een 2-jarig abonnement, zodat hem mooi kunnen promoten als zijnde 'only $499 requires two year AT&T contract' of iets dergelijks.

En nu ik die laatste alinea zo heb getypt vind ik het eigenlijk ook weer logisch dat er een simkaart in kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Is er trouwens ergens een live stream van het event? Dus gewoon met beeld en niet tekstueel?
Volgens mij zijn de streams van macrumors en onemorething.nl alleen live tekstverslagen.

Hmz, nee dus..
Some readers prefer watching the keynote themselves without knowing the outcome. Unfortunately, there is no live video feed for the keynote. Instead, Apple will likely post a recorded QuickTime stream a few hours after the keynote ends.

[ Voor 29% gewijzigd door Wootism op 27-01-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Wel apart dat de hoeken van de display ook echt afgedekt zijn door materiaal. Waarom zou je die afdekken? Je mist dan in principe daadwerkelijke pixels daar, terwijl het effect ook prima softwarematig gedaan kan worden.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

duke99 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:43:
[...]

Twitter is juist hartstikke onbetrouwbaar. Zie de Media Markt hoax eerder deze week ;)
Ja ok, maar www.twitter.com/jason is een verified account van Jason Calacanis, oprichter van o.a. Engadget. Oftewel hij heeft 'm echt (en speelt er Farmville op :') ) of hij bluft enorm en verspeelt daarmee z'n geloofwaardigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Booster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:57:
Wel apart dat de hoeken van de display ook echt afgedekt zijn door materiaal. Waarom zou je die afdekken? Je mist dan in principe daadwerkelijke pixels daar, terwijl het effect ook prima softwarematig gedaan kan worden.
Het is uiteraard niet de echte casing he :P De randen zijn afgedicht om zo de looks van het ding niet weg te geven als iets lekt. Doen ze met auto's ook altijd, de echte looks vermommen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 uurtejs nog spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 19:46
Benieuwd wanneer het ding uiteindelijk ook hier in Europa te krijgen zal zijn. Op de Belgische tak van Zdnet las ik deze morgen dat er geen Europese journalisten zouden zijn uitgenodigd voor dit event, terwijl dat altijd het geval is bij producten van Apple die wereldwijd worden gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

DaannO schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:59:
Het is uiteraard niet de echte casing he :P De randen zijn afgedicht om zo de looks van het ding niet weg te geven als iets lekt. Doen ze met auto's ook altijd, de echte looks vermommen :)
Oh right, ik zie 3 randen op dat plaatje, en ik dacht dat alleen de buitenste rand van de casing was.

Maar het valt me nu ook op dat het beeld niet tot de rand komt waar ik dacht dat de display zat, en dat de hoeken gewoon recht zijn in plaats van afgerond. Dus vals alarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Tourniquet schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:58:
[...]

Ja ok, maar www.twitter.com/jason is een verified account van Jason Calacanis, oprichter van o.a. Engadget. Oftewel hij heeft 'm echt (en speelt er Farmville op :') ) of hij bluft enorm en verspeelt daarmee z'n geloofwaardigheid.
Het is toch wel zo overduidelijk nep dat hij echt zijn geloofwaardigheid daarmee niet verspeeld.
Lees gewoon alles goed dan is het wel erg duidelijk dat het nep is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
GS2K1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:05:
[...]

Het is toch wel zo overduidelijk nep dat hij echt zijn geloofwaardigheid daarmee niet verspeeld.
Lees gewoon alles goed dan is het wel erg duidelijk dat het nep is!
Ik dacht dat engadget sowieso niet een van de meest betrouwbare sites is.... :)

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Op dinsdag 26 januari 2010 22:22 schreef Junkie het volgende:
- Apple iTablet 10" - 16GB/32GB/64GB - Wifi-n geen 3G - 5 Megapixel cam - 720p video opnemen (iFrame formaat) / afspelen (MPEG4/H.264)

- Tablet OS gebaseerd op iPhone met gestures en handschriftherkening
- iPhone OS 4.0 aangekondigd - Beschikbaar op WWDC
- Nieuw homescreen op de iPhone of andere manier om pushberichten te ordenen
- OS verbeteringen in iPod gedeelte / unified mail / contacten
- Vidieorecording op iPhone 3G met hardware support
- MobileMe uitgebreid met online je iTunes library luisteren (lala) Met Genius hebben ze hier al veel data over verkregen.
- Interactive Strips/tijdschriften op de Tablet
- Nieuw verdienmodel voor kranten/boeken/strips/tijdschriften
- Series & films in meer landen en goedkoper
- Tablet gaming (nVidia Tegra kwaliteit)
- iPhone tethering met Tablet/Macbook voor meerprijs +/- 5 euro per maand
- Externe hardware op tablet mogelijk
- Externe controller voor gaming mogelijk
- Videoconferentie Tablet <-> Mac/PC
- Jonathan Ive on stage zoals bij Notebook event
- Phili Schiller in een bijna grappige demo

I can dream... O-)
Ik zet in op dit lijstje, heb die gisteren geschreven. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GS2K1 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:50:
[...]

Zoals daar te lezen is, maar ook hierboven al heel vaak: dat is het omhulsel waarmee de tablet vast zit aan de tafel, zodat deze niet meegenomen kan worden
8)7 sorry :$ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 22:28
T-Junkie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 12:19:
[...]

Ik zet in op dit lijstje, heb die gisteren geschreven. :9
Ik zie op de spypics (mochten ze echt zijn) toch echt de tekst "no service" dus dat zou betekenen dat er iets van communicatie mogelijk is via een ander soort netwerk dan de WiFi die al wel aanstaat.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 07:34
MrAcid schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:39:
Denk ik niet, ik verwacht hem ook gewoon in juni/juli.
Plus dat de beschikbaarheid dan ook ruk zal zijn voor de normale sterveling. Ben zelf niet iemand die een nacht in een winkel rond ga hangen om kans te maken op een telefoon.

Uiteindelijk zal hij eind 2010 redelijk verkrijgbaar zijn. Zelfs heden ten dage is de 3GS niet optimaal verkrijgbaar. En met optimaal bedoel ik dat je een winkel in kan lopen en direct aan kan schaffen of een abo afsluiten en de volgende dag het toestel in huis.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/8381/xx6c.jpg
It's past midnight, no longer under NDA. Had an amazing video chat with @Jason via Apple Tablet. Zzz. http://yfrog.com/3lxx6cj
about 1 hour ago from Tweetie
MattPRD
Matt Schlicht
Die lijkt me net iets te blurry. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door T-Junkie op 27-01-2010 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dat is een foto van een iPhone die uitgerekt is.

Die foto van Engadget is hem gewoon. Zoiets fake je niet.

En als die NDA over is, waarom regel je dan niet even een dikke scoop voor één nieuwssite ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Muthas op 27-01-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terry McGraw, the CEO of McGraw-Hill confirmed in an interview today with CNBC that he has seen the Apple “Major New Product” to be announced tomorrow and that it is in fact a tablet device based on the iPhone OS. You can watch the interview below. The Apple comments start at the 2:48 mark.

“Yeah, Very exciting. Yes, they’ll make their announcement tomorrow on this one. We have worked with Apple for quite a while. And the Tablet is going to be based on the iPhone operating system and so it will be transferable. So what you are going to be able to do now is we have a consortium of e-books. And we have 95% of all our materials that are in e-book format on that one. So now with the tablet you’re going to open up the higher education market, the professional market. The tablet is going to be just really terrific.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Of ze nemen ons allemaal in het O'tje met die spypics!
Het gebeurt namelijk niet zo heel vaak dat zoiets gebeurt met apple products en iets in mij zegt ook dat een klein beeldscherm en iemand creatief met PhotoShop ook wel zo iets in elkaar kan knutselen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10 16:08

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Toch durf ik wel redelijk in te zetten op twitter.com/jason. Er zijn weinig mensen die zo goed geïnformeerd zijn over die tech wereld als hij.

En apple producten lekken altijd. Of het nu accessoires producenten zijn, journalisten, etc. Die foto's hebben gewoon erg veel nieuwswaarde.

Daarnaast blijf ik nog wel steeds 1 vraag houden: who needs a tablet?

[ Voor 25% gewijzigd door LtMarx op 27-01-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Lt. Marx schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:26:

Jup, me too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:34:
[...]

Zonder bron is dit gewoon onzin. Is dit alleen je eigen verwachting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Als de prijs goed is (+/- EU1000), dan ga ik toch serieus denken om een tablet te nemen. Ik heb een MacBook Pro, maar een tablet bij de hand om even snel mee te nemen, of te browsen lijkt me ideaal!

Geen OSX erop maar een iPhone OS, is echt een hele andere belevenis dan een laptop.

Stel je voor dat je even wat wilt laten zien (dat maak ik vaak mee), dan kun je gewoon even je tablet tevoorschijn pakken en klaar.

En het gadgetgehalte is natuurlijk erg hoog, en daar hou ik ook wel van ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van alle geruchten waar, zoals eerder gezegd, de verwachting van mensen vaak veel te hoog ligt en de lijn van Apple aangepast zal worden heb ik er wel weer zin in. Lekker 3 schermen met blogs open, bak koffie erbij. Later de podcast @ tv kijken, het heeft allemaal wel zijn charme. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
ReCreator schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:32:
[...]

Als de prijs goed is (+/- EU1000), dan ga ik toch serieus denken om een tablet te nemen. Ik heb een MacBook Pro, maar een tablet bij de hand om even snel mee te nemen, of te browsen lijkt me ideaal!

Geen OSX erop maar een iPhone OS, is echt een hele andere belevenis dan een laptop.

Stel je voor dat je even wat wilt laten zien (dat maak ik vaak mee), dan kun je gewoon even je tablet tevoorschijn pakken en klaar.

En het gadgetgehalte is natuurlijk erg hoog, en daar hou ik ook wel van ;)
Ben je serieus? 1000 euro om even wat te laten zien?

Ik hoop zeker dat er geen iphone os op komt iig niet in deze vorm. Hoe kan je nu fatsoenlijk werken wanneer je geen multitask hebt en continue van notification uit moet gaan? Ik hoop dus dat iphone os 4 flinke aanpassingen heeft op het gebied van bruikbaarheid met meer dan je duim.

Over de prijs denk ik dat ze of idd 900/1000 euro gaan vragen of een koppelverkoop met internet erbij ~200 euro dan wel via je iphone of via een losse sim.

7 uur komen we het te weten :) blijft toch knap hoe apple dat elke keer weer flinkt al die aandacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het lullige aan iPhoneOS lijkt mij dat je dan waarschijnlijk ook een simmetje erin moet hebben en dus weer een duur abbo erbij hebt. Hopelijk is hij ook zonder 2G/3G te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Inderdaad, het echte hoofddoel ervan ontgaat me nog wel...
Ik heb even zitten denken, en het zou natuurlijk wel leuker zijn om zo'n tablet notities te nemen in de aula dan op een simpel a4-papier. En de geschreven tekst wordt dan via tekstherkenning in Pages oid gezet.
Dus ik zou het op die manier misschien wel kunnen gebruiken, maar om daar meer dan €1000 voor neer te tellen, toch niet dan...

Ik zou het anders wel grappig vinden dat er gewoon geen tablet komt.
Jobs heeft wel gezegd dat er een 'major new product' aankomt, maar heeft niet gezegd in welke categorie. Kan ook een nieuw soort iPod zijn, of Airport Express...

Voor de rest verwacht ik misschien wel OS4.0 en iLife '10. Een i5 voor de MBP's lijkt me ook nog kunnen.

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

JanKillem schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:43:
[...]

Ben je serieus? 1000 euro om even wat te laten zien?
Hij kan hopelijk wel iets meer meerwaarde bieden natuurlijk. En als er een SIM en abonnement bij moet, dan hoeft het ook niet van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.joeri. schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:45:
[...]

Inderdaad, het echte hoofddoel ervan ontgaat me nog wel...
Ik heb even zitten denken, en het zou natuurlijk wel leuker zijn om zo'n tablet notities te nemen in de aula dan op een simpel a4-papier. En de geschreven tekst wordt dan via tekstherkenning in Pages oid gezet.
Dus ik zou het op die manier misschien wel kunnen gebruiken, maar om daar meer dan €1000 voor neer te tellen, toch niet dan...

Jobs heeft wel gezegd dat er een 'major new product' aankomt, maar heeft niet gezegd in welke categorie. Kan ook een nieuw soort iPod zijn, of Airport Express...

Voor de rest verwacht ik misschien wel OS4.0 en iLife '10. Een i5 voor de MBP's lijkt me ook nog kunnen.
Kan je niet gewoon met je notebook noties maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 13:54

TMC

10", best groot. Tot nu toe heb ik geen flauw idee waarom je zo'n ding aan zou schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Delerium schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 10:39:

Wat is dat nou weer voor loze opmerking :') . Ga je ook kritisch doen als teleporteren waarheid wordt "omdat dat in Star Trek ook al kon"? Of als FTL-drives gemeengoed worden maar dit al in BSG kon?

De echte wereld is wat telt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
TMC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:
10", best groot. Tot nu toe heb ik geen flauw idee waarom je zo'n ding aan zou schaffen.
Dat idee had men vroeger ook van mobieltjes. Hell, bbij de vroegere PC's zelfs.
En mobieltjes waar je meer mee kan doen dan SMS'en en bellen.

Vooruitgang heet dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
Bij mobieltjes heb ik nooit het idee gehad dat men het niet begreep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 13:54

TMC

Pheno79 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:55:
[...]

Dat idee had men vroeger ook van mobieltjes. Hell, bbij de vroegere PC's zelfs.
En mobieltjes waar je meer mee kan doen dan SMS'en en bellen.

Vooruitgang heet dat.
Bij PC's had iedereen dat ook, het duurde daarom niet voor niets 20 jaar voordat iedereen er eentje thuis had staan. Het nut van een mobiele telefoon heeft nooit ter discussie gestaan, simpelweg omdat er geen alternatief was. Voor een tablet zijn wel al veel alternatieven: laptops, netbooks, telefoons, MP3-spelers, PDA's en eReaders.

Waarom zou je een tablet van $1000 als je voor $400 een laptop kan kopen met QWERTY-toetsenbord waarmee je alles kan wat op een normale computer ook kan, zij het wat langzamer...

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 27-01-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
MarcoC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:56:
Och de meeste die nog nooit een iPhone in actie hebben gezien (jap die zijn er) reageren eerst: al dat gedoe erop heb je toch niet nodig (terwijl in principe een iPhone best karig bedeeld is qua features maar oké).

Totdat je voor hun neus een iPhone demonstreert en dan is het opeens van B-) Wauw :) hebben hebben hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:59:
[...]

Waarom zou je een tablet van $1000 als je voor $400 een laptop kan kopen met QWERTY-toetsenbord waarmee je alles kan wat op een normale computer ook kan, zij het wat langzamer...
Ik denk dat er met een tablet meer mogelijk is dan je aanvankelijk voor ogen hebt. ( en met je bedoel ik niet jou maar men ) Internet en e-mail op je telefoon was er ook zo een. Als je ziet hoe nu de iPhone en iPod Touch gebruikt wordt, dat had aanvankelijk niemand gedacht. Ik zie een tablet met mobiel OS als een behoorlijk interessant product en ben benieuwd naar hoe het uitgewerkt is (mits er een tablet komt uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vigi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-05 16:41
MarcoC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:56:
ik ken mensen zat die mobieltjes als een tijdelijk mode item zagen. Dat wil niet zeggen dat er wel een markt is voor tablets maar al helemaal niet dat er zeker geen markt voor zal komen.

Vraag mezelf altijd wel af wat we over 10/20 jaar als doodnormaal beschouwen

Real eyes, Real lies, Realize

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:
[...]
Kan je niet gewoon met je notebook noties maken dan?
Dat gaat wel, maar als er grafiekjes, tabellen of andere figuren bij komen kijken is dat niet altijd even handig.
Op die manier zou zo'n tablet wel handig zijn, dus dat je met een soort stylus (of gewoon je potlood) aantekeningen schrijft op het scherm.
Herkende woorden/tekens worden in tekst omgezet, en de resterende figuren worden er tussen gezet als plaatje.

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Laatst online: 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

[...]
*knip*

*knip*
Vervanger van de Apple TV settop box. Ze kondigen nu een 32" - 52" LCD TV lijn aan. Met multimogelijkheden om internet en online beleving nog prominenter in de huiskamer te krijgen. :+

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
[...]

In wezen is het gewoon een veredelde iPhone die we gaan zien, als je er mee kan bellen en anders een veredelde iPod Touch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

TMC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:52:
Een rede om hem aan te schaffen is dat het losse apparaten overbodig kan maken, en dat het toegankelijk maakt. En dan heb ik het niet over de tweaker, maar over een gewoon huishouden.

Een laptop is een full-blown computer waarop natuurlijk gewoon alles mogelijk is, maar het is niet voor iedereen even toegankelijk. De belangrijkste functie van dit tablet zal zijn om bepaalde huis-, tuin- en keukenfunctionaliteiten makkelijker toegankelijk te maken.

De kunst is denk ik eigenlijk om het tablet niet als een computer te zien maar gewoon als een doosje met sensoren waarin functies gecentraliseerd kunnen worden die nu verspreid zijn: afstandsbedieningen, wireless keyboards en muis, GSM, e-reader, de TV gids, etc.

In zekere zin is dit allemaal al mogelijk met de iPhone en daar kun je toch wel van een succes spreken, zelfs ondanks de tekortkomingen. Het is voor veel mensen gewoon erg prettig als veel functies gecentraliseerd zijn met een interface die begrijpbaar is in plaats van telkens maar weer nieuwe losse apparaten die allemaal anders werken.

Dus in het kort: de tablet is een poging van Apple om de toekomstige centrale plek in het huishouden in te nemen.

In combinatie met het verdienmodel van bv muziek via iTunes of de appstore denk ik dat het een goede stap is van Apple, ondanks dat ik er waarschijnlijk niet meteen in geinteresseerd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Een rede om hem aan te schaffen is dat het losse apparaten overbodig kan maken, en dat het toegankelijk maakt. En dan heb ik het niet over de tweaker, maar over een gewoon huishouden.

Een laptop is een full-blown computer waarop natuurlijk gewoon alles mogelijk is, maar het is niet voor iedereen even toegankelijk. De belangrijkste functie van dit tablet zal zijn om bepaalde huis-, tuin- en keukenfunctionaliteiten makkelijker toegankelijk te maken.

De kunst is denk ik eigenlijk om het tablet niet als een computer te zien maar gewoon als een doosje met sensoren waarin functies gecentraliseerd kunnen worden die nu verspreid zijn: afstandsbedieningen, wireless keyboards en muis, GSM, e-reader, de TV gids, etc.

In zekere zin is dit allemaal al mogelijk met de iPhone en daar kun je toch wel van een succes spreken, zelfs ondanks de tekortkomingen. Het is voor veel mensen gewoon erg prettig als veel functies gecentraliseerd zijn met een interface die begrijpbaar is in plaats van telkens maar weer nieuwe losse apparaten die allemaal anders werken.

Dus in het kort: de tablet is een poging van Apple om de toekomstige centrale plek in het huishouden in te nemen.

In combinatie met het verdienmodel van bv muziek via iTunes of de appstore denk ik dat het een goede stap is van Apple, ondanks dat ik er waarschijnlijk niet meteen in geinteresseerd ben.
Helemaal mee eens! Als je ziet hoeveel die iPod touch binnenshuis wordt gebruikt om de krant/email/nieuws/beurs etc. te bekijken zou een grote variant geen overbodige luxe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Waarom is er geen livestream van?
Wellicht in het geniep... als ze toch (stiekem) foto's ervan maken waarom dan niet streamen via Qik ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:14:
[...]

Afhankelijk van de grootte; zou het misschien zo'n 'interactieve' tafel kunnen zijn (zij het in een kleinere vorm)? Wat tegenwoordig wordt gebruikt kan worden bij brainstormsessies, en men middels de touch-techniek er aan kan 'werken'. Ik geloof dat een Nederlands bedrijf ook dit soort produkten ontwikkeld en verkoopt.

Ik zie dat Microsoft software hiervoor het middels de 'Surface' lijn aanbiedt. Maar dit terzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

nils7 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:21:
Waarom is er geen livestream van?
Wellicht in het geniep... als ze toch (stiekem) foto's ervan maken waarom dan niet streamen via Qik ofzo!
Er is nooit een livestream met beeld van de Apple keynotes. Deze is later op de avond altijd te zien op www.apple.com of als Podcast via iTunes.

Foto's worden er meestal wel gemaakt door de reporters aanwezig en worden 'live' geupload :)
Dus maak je geen zorgen :P

@Booster
Je slaat de spijker op zijn kop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
ReCreator schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:26:
[...]

Er is nooit een livestream met beeld van de Apple keynotes. Deze is later op de avond altijd te zien op www.apple.com of als Podcast via iTunes.

Foto's worden er meestal wel gemaakt door de reporters aanwezig en worden 'live' geupload :)
Dus maak je geen zorgen :P

@Booster
Je slaat de spijker op zijn kop ;)
Ja dat weet ik dat er nooit een officiele live stream is maar met de hedendaagse technieken moet iemand (die foto's loopt te schieten) toch ook kunnen streamen via Qik ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
nils7 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:32:
[...]

Ja dat weet ik dat er nooit een officiele live stream is maar met de hedendaagse technieken moet iemand (die foto's loopt te schieten) toch ook kunnen streamen via Qik ofzo!
Bij google Nexus One hadden ze idd een ustream lopen via een laptop, prima te doen. Ik moet het vandaag met een mobiele site doen (iemand tips?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:17
Wat denken jullie van een virtual clickwheel van de ipod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Ik ben trouwens geen gigantische fanboy van Apple of wat dan ook, maar dat tablet gaat er gewoon komen denk ik. :) Zou typisch Apple zijn om hier zowat de eerste mee te zijn en ook meteen het meest stijlvol en compleet. Ik denk ook dat heel veel gadgetfreaks maar al te graag zo'n ding willen hebben, en als je die dan net als iPhones regelmatig tegenkomt dan denk je gewoon wéér van: dat Apple, dat ligt ook maar altijd zo ver voor op de concurrentie met nieuwe producten.... Ik denk dat de interface en de hele besturing van zo'n ding ook zo simpel mogelijk zal worden gemaakt, moet je je eens voorstellen dat je Windows op zo'n ding zou moeten gebruiken.... :')
Van alle dingen die zijn voorbijgekomen, denk ik dat deze echt is.

We zullen het straks wel zien.

[ Voor 41% gewijzigd door Xeanor op 27-01-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Xeanor schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:44:
moet je je eens voorstellen dat je Windows op zo'n ding zou moeten gebruiken.... :')
Nou en? Wat dacht je van OSX? Er zit waarschijnlijk niet voor niets iPhoneOS op. Er bestaat niet voor niets Windows Mobile

[ Voor 7% gewijzigd door Roko op 27-01-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Roko schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Nou en? Wat dacht je van OSX? Er zit waarschijnlijk niet voor niets iPhoneOS op. Er bestaat niet voor niets Windows Mobile
Nee, er zal zeker weten iPhoneOS op zitten. Dit is zo touch-vriendelijk als maar kan en je hebt direct toegang tot een oceaan aan apps die je erop kan gebruiken, en dan ook nog het feit dat een leger aan programmeurs zich zal storten op het maken van apps voor het ding. Microsoft ligt héél ver achter wat dat betreft, evenals de touch-vriendelijkheid van Windows Mobile. Afgezien van dat vind ik zelf Windows Mobile een vreselijk OS voor een telefoon. Android en iPhoneOS vind ik de enige fatsoenlijke.

Vandaar, als ze nu met dat tablet komen, is het meteen een topper. Ik zal er zelf geen halen, maar kan me wel voorstellen dat heel veel mensen eentje zullen willen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xeanor op 27-01-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-10 09:48
Roko schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 14:47:
[...]

Mwa eerlijk gezegd lijkt het mij geen ramp als er OSX op zit hoor ;). Windows daarentegen wel

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:59
NDA is verlopen, dit is um dan:
Afbeeldingslocatie: http://img129.yfrog.com/img129/8381/xx6c.jpg

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Die is dus al gepost ;)
Muthas schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:12:
Dat is een foto van een iPhone die uitgerekt is.

Die foto van Engadget is hem gewoon. Zoiets fake je niet.

En als die NDA over is, waarom regel je dan niet even een dikke scoop voor één nieuwssite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 14:58
Op Engadget opnieuw een foto van de geclaimde Apple tablet. Alleen heeft men daar een iPhone boven opgelegd ter vergelijking. Ding lijkt wel 17 inch groot 8)7 Een tablet van 10 inch lijkt me nog wel wat maar wat ik in vredesnaam met een bakbeest van 17 moet?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:59

zAo

GPLv2 Fanboy

Iemand tips voor iPhone-vriendelijke sites, waar verslag wordt gedaan van het event?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als een NDA écht verlopen zou zijn, dan waren er al complete preview/review artikelen of op zijn minst news items met normale foto's verschenen. Nu is het een kort zinnetje 'NDA has expired' en dan een foto waarbij alle foto's van het monster van Loch Ness nog scherp bij afsteken.

[ Voor 32% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-01-2010 15:04 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:01
http://www.coveritlive.co...t&altcast_code=24bce1ef91

Dit hierboven is de OneMoreThing LIVE feed. Maar dan voor iPhone/mobielen. Ook kan je gratis een paar smsen krijgen van One More Thing tijdens het event, als je er niet bij kan zijn.

http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=5024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Chocovla schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:01:
Op Engadget opnieuw een foto van de geclaimde Apple tablet. Alleen heeft men daar een iPhone boven opgelegd ter vergelijking. Ding lijkt wel 17 inch groot 8)7 Een tablet van 10 inch lijkt me nog wel wat maar wat ik in vredesnaam met een bakbeest van 17 moet?
Bedoel je deze?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/iphone-itablet-size-comparison-600.jpg

Die heb ik even in photoshop gegooid en het aantal pixels gemeten, als ik dat omreken (iPhone is 3,5 inch) kom ik uit op zo'n 9 inch diagonaal. Samen met het feit dat alles wat verder weg is kleiner is, zal hij dus ongeveer 10 inch zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vind em eerder ongeveer 13" a 14" lijken. Ik heb een iPhone langs mijn 15" scherm gelegd, en lijkt niet zo groot hoor ;)

Maar misschien ben ik wel slecht in inschatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:03:
Iemand tips voor iPhone-vriendelijke sites, waar verslag wordt gedaan van het event?
Engadget applicatie op de iphone zelf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Laatst online: 07-10 22:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

zAo schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:03:
engadget twitter :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Die foto komt volgens mij wel overeen met 10" hoor (ong. 25 centimeter diagonaal).

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/iphone-itablet-size-comparison-600.jpg

edit: te laat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Laatst online: 14:58
ReCreator schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:10:
[...]

Vind em eerder ongeveer 13" a 14" lijken. Ik heb een iPhone langs mijn 15" scherm gelegd, en lijkt niet zo groot hoor ;)

Maar misschien ben ik wel slecht in inschatten ;)
In mijn geval was het natte vinger werk :+ Er van uitgaande dat de iPhone zo'n 3" was en er op zijn jbf's even in proberen te plakken.Ach nog een paar uurtjes en dan weten we wat de werkelijke afmetingen zijn.

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tourniquet schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:12:
[...]

Die foto komt volgens mij wel overeen met 10" hoor (ong. 25 centimeter diagonaal).

edit: te laat 8)7
Dit zou hem nog kunnen zijn denk ik.. Een showroom model en het is stiekem gefotografeerd met een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff kalmte Nerds. Het is maar een Tablet...Geen cure tegen kanker of de ontdekking van aliens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
Pff kalmte Nerds. Het is maar een Tablet...Geen cure tegen kanker of de ontdekking van aliens.
Hahahah LOL _/-\o_
Pagina: 1 ... 5 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.