Vanx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:55:
[...]
Je bedoelt iemand die graag een redelijke prijs/kwaliteit wil.
HD playback is voor mij belangrijker dan goeie game prestaties, maar als ik ~€1000 uittrek voor een laptop wil ik niet bij het eerste beste spelletje, als ik een keer ergens op een LAN verdwaal, meteen afgaan.
Ja dat bedoel ik inderdaad. 1000€ is veel voor een laptop, maar toen de MBP pro's aangekondigd waren, was dit prijspeil goed te verdedigen, vergeleken met de Dell 13" inch XPS serie bijvoorbeeld. Nu niet meer: 2GB, C2Duo en maar 160 GB? De 250€ goedkopere macbook heeft betere specs!
Maar ook: het zou toch raar zijn dat de "oude" MBP straks beter is in de graphics department dan de nieuwe? Strookt niet echt met de verwachte vooruitgang in computers. En al helemaal in het nieuwe "dawn of the GPU", waarin de GPU steeds meer naar zich toegeschoven krijgt: bijvoorbeeld OpenCL van Apple! Zou toch raar zijn als Apple vervolgens matige graphics hardware levert? Zo wordt de Macbook een nóg aantrekkelijker alternatief!
Daarom denk ik: discrete graphics voor de MBPs over de hele linie (13" en 15") bij de refresh!
[
Voor 8% gewijzigd door
vogelaarke135 op 25-01-2010 18:06
]