Apple Event 27 januari - Come see our latest creation.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 96.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:32
vogelaarke135 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:27:

Ik wil in ieder geval géén MBP als de Intel HD mijn graphics moet gaan trekken, dan ben ik maar een feature/spec nerd :|
Je bedoelt iemand die graag een redelijke prijs/kwaliteit wil. ;)

HD playback is voor mij belangrijker dan goeie game prestaties, maar als ik ~€1000 uittrek voor een laptop wil ik niet bij het eerste beste spelletje, als ik een keer ergens op een LAN verdwaal, meteen afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:21
Erhnam schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:50:
Wat mij betreft mogen ze de AppleTV ook van een update voorzien. Het liefste een Atom met een Nvidia ION die samen voor 1080p output zorgen :)
Of gewoon een Broadcom Crystal HD chip zoals je nu zelf kan kopen en installeren voor 25€.
Werkt perfect met de AppleTV + XBMC + 1080p en is veel goedkoper dan een ION combo.
AppleTV 1080p leeg of met harde schijf optie vanaf 199€ zou mooi zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Aries.Mu op 25-01-2010 17:09 ]

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-10 09:18
Erhnam schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:50:
Wat mij betreft mogen ze de AppleTV ook van een update voorzien. Het liefste een Atom met een Nvidia ION die samen voor 1080p output zorgen :)
Als we nou hier in NL dezelfde Movies en TV Shows krijgen als in de US. Dan maakt mij die HDD en 1080p niet zo veel meer uit! :D

Seriously!! Gaat het nog ooit een keer gebeuren dat we in NL films en series kunnen kopen via iTunes 8)7 |:( -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Vanx schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:55:
[...]

Je bedoelt iemand die graag een redelijke prijs/kwaliteit wil. ;)

HD playback is voor mij belangrijker dan goeie game prestaties, maar als ik ~€1000 uittrek voor een laptop wil ik niet bij het eerste beste spelletje, als ik een keer ergens op een LAN verdwaal, meteen afgaan.
Ja dat bedoel ik inderdaad. 1000€ is veel voor een laptop, maar toen de MBP pro's aangekondigd waren, was dit prijspeil goed te verdedigen, vergeleken met de Dell 13" inch XPS serie bijvoorbeeld. Nu niet meer: 2GB, C2Duo en maar 160 GB? De 250€ goedkopere macbook heeft betere specs!

Maar ook: het zou toch raar zijn dat de "oude" MBP straks beter is in de graphics department dan de nieuwe? Strookt niet echt met de verwachte vooruitgang in computers. En al helemaal in het nieuwe "dawn of the GPU", waarin de GPU steeds meer naar zich toegeschoven krijgt: bijvoorbeeld OpenCL van Apple! Zou toch raar zijn als Apple vervolgens matige graphics hardware levert? Zo wordt de Macbook een nóg aantrekkelijker alternatief!

Daarom denk ik: discrete graphics voor de MBPs over de hele linie (13" en 15") bij de refresh!

[ Voor 8% gewijzigd door vogelaarke135 op 25-01-2010 18:06 ]

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-09 21:53
Damn als die echt komt MOET ik die hebben :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

vogelaarke135 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:00:
[...]
Daarom denk ik: discrete graphics voor de MBPs over de hele linie (13" en 15") bij de refresh!
Voor de battery life zou dat een achteruitgang zijn. Daarom verwacht ik een basis model met alleen geintegreerde graphics.

Overigens speelt Intel 55HD alle 1080p content moeiteloos af en is het ook meer dan genoeg voor GUI en CS$ acceleratie. Voor mij zou het geen achteruit gang zijn. Voor gamers wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Tourniquet schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:55:
Geen idee of zoiets al bestaat maar bij het zien van de uitnodiging met die gekleurde inktvlekken moest ik gelijk denken aan "kleuren e-ink".
Het eerste waar ik aan dacht was MS Paintbrush in Win 3.0 op de 80386 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Wilf schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:52:
[...]
Het eerste waar ik aan dacht was MS Paintbrush in Win 3.0 op de 80386 :D
Nieuwe zogenaamde leaks van de Tablet... Real or fake? ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/25/155025-tablet_2_1_500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/25/155026-tablet_2_2_500.jpg

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:40

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Flatwhite schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:22:
[...]

Nieuwe zogenaamde leaks van de Tablet... Real or fake?

[afbeelding]

[afbeelding]

Bron
Ik denk fake, ik ben zelf een Product Designer en die hoeken van de tablet op de foto lijken mij te scherp. Dat is productie technisch niet echt handig. Denk dat ze eerder voor een radius gaan zoals die van de Iphone. Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Lijkt me ook fake. Inderdaad te hoekig voor Apple. En lijkt me ook te groot (t.o.v. de 15" erachter).

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 25-01-2010 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-10 16:58
Tweak-Freak schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:28:
[...]

Ik denk fake, ik ben zelf een Product Designer en die hoeken van de tablet op de foto lijken mij te scherp. Dat is productie technisch niet echt handig. Denk dat ze eerder voor een radius gaan zoals die van de Iphone. Maar ik kan er natuurlijk helemaal naast zitten. :+
idd het is veel logischer om iPhone/iPod Touch of MacBook(pro)/iMac rondingen te hebben. Dit product schreewt niet "ik ben apple". Het mist de X Apple-Factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:16
Al is die wel mooi. Tenminste, de kleuren. Precies zoals mijn iPod Touch, alleen dan zonder krasjes en een dunner randje om het scherm heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-10 20:57
Deze vind ik dan overtuigender..

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/25/155025-tablet_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-10 12:29

Sick Nick

Drop the top!

Philflow schreef op maandag 25 januari 2010 @ 18:48:
[...]
Overigens speelt Intel 55HD alle 1080p content moeiteloos af en is het ook meer dan genoeg voor GUI en CS$ acceleratie. Voor mij zou het geen achteruit gang zijn. Voor gamers wel.
De 9400 die nu erin zit kan ook prima dxva versnelling van 1080p doen, alleen om een of andere reden gebruikt apple dat niet. Als je nu een gedownloade 1080p mkv hebt met h264 codec speelt dat onder windows af met nog geen 2% cpu gebruik (dxva versnelling), onder snow leopard speelt ie niet eens vloeiend af (niet in vlc, niet in quicktime x met peran 1.2) en is de cpu constant vol belast. Dus daar zit ook nog wel een leuk verbeterpuntje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Flatwhite schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:22:
[...]

Nieuwe zogenaamde leaks van de Tablet... Real or fake? ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Bron
Denk je dat Apple een tablet met een 4:3 scherm gaat uitbrengen ? :>

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:09
Dit begint toch belachelijke vormen aan te nemen, ik bedoel dat mensen zover gaan om een "zogenaamde" tablet te photoshoppen/faken/enz. enz. Hoeveel variaties hebben we de afgelopen weken wel niet gezien. Is dit om viewer te krijgen op je blog/website of zijn mensen echt zo ziek tegenwoordig?
Ps. niet specifiek aan jou gericht mocht je dit denken.

Ik heb zelf het vermoeden dat Apple helemaal niet gaat komen met een tablet en dat het gehele iSlate en de registratie van de sites puur en alleen was om de concurrentie op het verkeerde been te brengen. Mijn vermoeden:
  • Update Macbook pro's
  • iPhone 4de generatie + kleurtjes
  • nieuwe iLife software met goede integratie in de iPhone OS
  • Misschien zelfs iLife web-based

[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 25-01-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Miki schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:05:
[...]

Dit begint toch belachelijke vormen aan te nemen, ik bedoel dat mensen zover gaan om een "zogenaamde" tablet te photoshoppen/faken/enz. enz. Hoeveel variaties hebben we de afgelopen weken wel niet gezien. Is dit om viewer te krijgen op je blog/website of zijn mensen echt zo ziek tegenwoordig?

Ik heb zelf het vermoeden dat Apple helemaal niet gaat komen met een tablet en dat het gehele iSlate en de registratie van de sites puur en alleen was om de concurrentie op het verkeerde been te brengen. Mijn vermoeden:
  • Update Macbook pro's
Je zit er toch wel naast dat je denkt dat er geen tablet komt..
"If you annualize our quarterly revenue, it's surprising that Apple is now a $50+ billion company," said Steve Jobs, Apple's CEO. "The new products we are planning to release this year are very strong, starting this week with a major new product that we're really excited about."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 06:14
Miki schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:05:
[...]

• Update Macbook pro's
Alsof dit nieuw is… :) Er zijn sites toegewijd aan apple mockups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:09
lowfi schreef op maandag 25 januari 2010 @ 23:41:
[...]

Alsof dit nieuw is… :) Er zijn sites toegewijd aan apple mockups.
Hmm, misschien komt het omdat de wat grotere engelstalige techsites(Engadget, Gizmodo) die de vele rumors en mockups per dag bijhouden zodat ik de indruk krijg dat dit een nieuw fenomeen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommy6
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09-2021
Mediamarkt Duitsland heeft zich versproken op Twitter.

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/26/002701-mediamarkt_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 09:35

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

899 zou nogal aan de prijs zijn in vergelijk met overige tablets etc etc. Dan moet de hardware echt wel de moeite zijn. Anders zie ik niet waarom nu een tablet te kopen voor de prijs van een macbook.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-10 19:00

Tourniquet

Hiya, fellas!

€899 zou wel logisch zijn als de Amerikaanse prijs de veelgenoemde $999 is.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja ja, en als ik me op Twitter aanmeldt met als naam MediaMarktArnhemRoeleert en ik ga dat soort dingen roepen, geloof je me dan ook? Ik heb geen ervaring met Twitter maar volgens mij kan iedereen zich daar aanmelden toch?

Daarbij komt, als een bedrijf als Apple dit soort informatie vroegtijdig vrijgeeft, dan is het hooguit op inkoopniveau van een dergelijk bedrijf. En ik zie niet in waarom ze dat een dag voor hun event al zouden doen.

[ Voor 33% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-01-2010 08:38 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:35:
Ja ja, en als ik me op Twitter aanmeldt met als naam MediaMarktArnhemRoeleert en ik ga dat soort dingen roepen, geloof je me dan ook? Ik heb geen ervaring met Twitter maar volgens mij kan iedereen zich daar aanmelden toch?

Daarbij komt, als een bedrijf als Apple dit soort informatie vroegtijdig vrijgeeft, dan is het hooguit op inkoopniveau van een dergelijk bedrijf. En ik zie niet in waarom ze dat een dag voor hun event al zouden doen.
http://twitter.com/media_markt_de is al sinds juli vorig jaar actief. ;)
Maar natuurlijk kan die "screenshot" ook gefotoshopt zijn. De info die erin staat vind ik wel geloofwaardig opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind 899 euro nog al aan de hoge kant, zeker voor zo'n nieuw concept en in tijden van recessie. Dan koop ik liever een Macbook. Ik had meer gehoopt op een prijs rond de 600 - 800 euro. Maar ja, in vergelijking met de prijzen van smartphones (iphone, hd2, n900, milestone allemaal rond de 500-600 euro) klopt het prijsplaatje op zich wel.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
En waarom zou MM met zo'n bericht via twitter naar buiten komen, als het überhaupt al echt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Sowiso als hij verkocht word met een mobiel abbo steken ze em maar ergens waar de zon niet schijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Armageddon_2k schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:01:
Sowiso als hij verkocht word met een mobiel abbo steken ze em maar ergens waar de zon niet schijnt :P
Ach dan is ie vast wel even uit italie of belgie over te laten komen/te halen.
Ben idd ook niet van plan om nog een mobiel abo te nemen voor een Tablet, eventueel zou een 10 euro extra-sim+data abo bij m'n abonnement te overwegen zijn, scheelt weer tetheren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Gebeurt met laptops ook steeds vaker. Je bent het niet verplicht he, los is het ook te koop (behalve bij de Iphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Armageddon_2k schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:01:
Dat er mobiele techniek in komt is ook niet nieuw. Staat ook in dit artikel van gisteren in de NY Times.
It will run all the applications of the iPhone and iPod Touch, have a persistent wireless connection over 3G cellphone networks and Wi-Fi, and will be built with a 10-inch color display, allowing newspapers, magazines and book publishers to deliver their products with an eye to the design that had grabbed readers in print.
Maar het is denk ik niet verplicht een sim-kaart erin te stoppen. Stand-alone of via WiFi zal 't ook best werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 11:03
De iphone is ook los te koop.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 10:30
tommy6 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 08:06:
Mediamarkt Duitsland heeft zich versproken op Twitter.

(plaatje van mediamarkt Duitsland?)
Lijkt me pure onzin. Allereerst vind ik 899 al erg aan de lage kant voor Apple. Ik verwacht meer iets in de richting van 1999, ook gezien de prijzen van bv. de iPhone. Daarnaast heeft Apple volgens mij nog nooit iets gedaan aan introductiekortingen. Apple hoeft zich ook helemaal niet 'in de markt te kopen' zoals bv. Acer dat wel nodig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Rembert schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:26:
[...]

Lijkt me pure onzin. Allereerst vind ik 899 al erg aan de lage kant voor Apple. Ik verwacht meer iets in de richting van 1999, ook gezien de prijzen van bv. de iPhone. Daarnaast heeft Apple volgens mij nog nooit iets gedaan aan introductiekortingen. Apple hoeft zich ook helemaal niet 'in de markt te kopen' zoals bv. Acer dat wel nodig vond.
Pardon.. we hebben het wel over een tablet. Heb je toevallig gekeken naar de prijzen van overige tablets.
Ze moeten wel iets verdomd bijzonders neerzetten met 2000 euro voor een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
[...]

bij 1999 euro is de markt denk ik zo'n 75% kleiner dan bij 899 euro.
Het gaat waarschijnlijk op iPod Touch achtige verkopen (naja.. iets minder aantallen).

1999 euro is MacBook Pro territorium, en dus moet het wel vergelijkbaar zijn (dus full osx).
Apple shipped 3.36 million Macintosh computers during the quarter
vs
The company also sold 21 million iPods during the quarter, representing 8 percent unit decline over the year-ago quarter. Quarterly iPhone unit sales reached 8.7 million, up 100 percent from the year-ago quarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
haha, het mediamarkt plaatje staat op de FP klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Voor de battery life zou dat een achteruitgang zijn. Daarom verwacht ik een basis model met alleen geintegreerde graphics.

Mhoaa, 9400M speelt ook moeiteloos 1080p af...Dus het is geen achteruitgang, maar waar zit de vooruitgang? Batterylife van Intel HD t.o.v. 9400M is nihil! In de hogere MBP 15" zitten toch ook discrete graphics? Dus Intel HD+discrete voor alle MBPs? En dan kun je ook nog beter differentieren: betere discrete voor duurdere MBPs.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 09:14
Ik snap niet waarom mensen het nog allemaal over apps hebben op een nieuw apparaat. Ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat dit concept achterhaald begint te raken, google heeft met chrome os toch eigenlijk ook alleen maar een browser. Een browser is dan ook en feite het enige wat je nodig hebt.

En misschien valt een duur data abonnement er wel goed bij waarbij je al je documenten en muziek en films weet ik niet wat ergens kan opslaan op een server waarmee je met je data verbinding overal bij kan. :)

Nu zijn er geruchten geweest dat er games developers zijn gevraagd voor een versie van hun game op een hogere resolutie (het waren enkel games developers en geen app developers toch?). Misschien wel logisch omdat games toch nog niet geschikt zijn voor een browser ivm graphics e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik zou best graag bij mijn documenten willen kunnen als mijn internet een keer niet werkt of de ontvangst slecht is, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:36:
Ik zou best graag bij mijn documenten willen kunnen als mijn internet een keer niet werkt of de ontvangst slecht is, bijvoorbeeld.
HTML5 heeft offline mogelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 11:36:
Ik vind het eigenlijk ook helemaal geen prettig idee dat al m'n spullen online staan. Ook ivm privacy & veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-10 19:25
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de mogelijkheden van de tablet..
Ik ben bijvoorbeeld niet echt geïnteresseerd in de hele E-book meuk die op dit moment speelt.. Ik ben sowieso niet echt een lezer.. Tijdschriften bijvoorbeeld kan een hele nieuwe dimensie worden. Artikelen met beeld en film.. Ideaal.. Maar ook bijv film.. Mocht er een Iphone-like OSX op staan hoop ik op veel codecs.. Ik zou niet echt meer geinteresseerd zijn als je weinig kan afspelen.. Mijn archos 7 is echt een toppertje, maar is iemand tijdens de vakantie met zn reet op gaan zitten, dus ik ben op zoek naar een nieuwe.. Mijn archos is jaren mijn trouwe vriend geweest op reis.. Geniaal! Dus ik hoop op een uitgebreide variant hierop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi is dat, als je de geruchten en verwachtingen moet geloven wordt de complete line-up van Apple vernieuwd. Zo gaat dat altijd bij die evenementen. Ik zie het wel, ik geloof wel in het tablet verhaal en benieuwd. Het is al weer even geleden dat er een nieuw product werd geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

http://www.iphoneclub.nl/...voorbereid-op-27-januari/ _O-

en:
Media Markt Duitsland zegt nu dat het (inmiddels leeggehaalde) Twitteraccount niet van hen is: http://www.golem.de/1001/72646.html

[ Voor 38% gewijzigd door Tourniquet op 26-01-2010 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 13:59
mat.hi.as schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 09:57:
haha, het mediamarkt plaatje staat op de FP klik
En is hier alweer ontkracht
Gerade dann kam die Antwort: “Tut mir leid, ist ein super Fake”, teilte die Dame von der Pressestelle mit. Der Account @Media_Markt_de würde definitiv nicht von offizieller Stelle bei Media Markt betrieben: “Auch der Hintergrund der Seite, der das 30-jährige Jubiläum von Media Markt zeigt – völlig veraltet.”

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 17:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Deze vind ik nog wel plausibel. Dat de kleuren van het affiche voor de verschillende carriers in de VS staan.

http://www.macrumors.com/...carriers-and-iphone-apps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:14
Engadget heeft een leuk artikel over alle tablet geruchten. En ik vraag me nog steeds af, waarom zou Apple nu ineens wel een Tablet aankondigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:45

Albi The Dragon

get your hand off my tail

MrAcid schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:52:
Deze vind ik nog wel plausibel. Dat de kleuren van het affiche voor de verschillende carriers in de VS staan.

Serieus?

1. Een affiche die alle mogelijke kleuren draagt.
2. Logo's van concurrerende carriers hebben verschillende kleuren. Ze kunnen immers niet allemaal dezelfde kleur hebben.

Concluderen dat er een verband tussen 1 en 2 bestaat, zou ik nou niet meteen als plausibel betitelen. ;-)

'T wordt tijd dat het morgenavond is! :)

[ Voor 32% gewijzigd door Albi The Dragon op 26-01-2010 17:00 ]

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albi The Dragon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:45

Albi The Dragon

get your hand off my tail

Het valt me trouwens op dat er helemaal nog niets gelekt is wat betreft specificaties/onderdelen van het roemruchte Tablet.

Dat was bij de aankondiging van de Unibody's wel even anders.
Toen was eigenlijk al elk onderdeeltje gelekt en fotootjes genomen door verre Chinezen in Apple assemblagefabrieken etc. In die mate zelfs dat ik me herinner dat ik niet meer verrast was tijdens de keynote.

Ditmaal enkel een paar duidelijke mock-ups.
Ofwel houdt Apple het deksel nu wel hèèl goed op het potje.
Ofwel... geen Tablet?

Erg opvallend.
T wordt dan wel een mooie keynote, ik ban mezelf vanaf morgenavond van deze fora, tot er een livestream ergens online komt.

Well that's completely ordinary in the rock and roll world. You go out. Have a few drugs. Go out for dinner. Have a threesome. Have some more drugs. Have a shower. Have another threesome. It's all very important in the rock industry -Murray Hewitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-10 17:15
Albi The Dragon schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:59:
[...]
'T wordt tijd dat het morgenavond is! :)
En dat dan iemand even een oude post van mij naar boven vist... ;)
Albi The Dragon schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 17:06:
Ditmaal enkel een paar duidelijke mock-ups.
Ofwel houdt Apple het deksel nu wel hèèl goed op het potje.
Ofwel... geen Tablet?
Owh er komt ZEKER een Tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .joeri.
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-02 07:06
MrAcid schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:52:

Zegt nog niets over een tablet, maar misschien wel een oranje iPhone :P

Klik: .joeri. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Niet online
Ik weet niet of er hier ook (fake) foto's/filmpjes gepost mogen worden, maar sommige mensen hebben echt tijd teveel om er iets moois van te maken:

http://www.techcrunch.com...ple-tablet-pictures-ipad/

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Bij de iPhone was er ook niets gelekt. Hoe groter de aankondiging, hoe groter de "cone of silence". We zullen zien :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05:46

rammes

koekebakker 1e klas

popcorn Check!
cola Check!
laptop check!

ik zeg kom maar op!

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

rammes schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:43:
popcorn Check!
cola Check!
laptop check!

ik zeg kom maar op!
Zou ik tot morgen mee wachten als ik jou was.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
rammes schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:43:
popcorn Check!
cola Check!
laptop check!
Als je dit nu een beetje (on)handig mixed, heb je meteen een goede reden om er 1 te kopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

http://www.youtube.com/watch?v=zsSZpWxusKI

Nep, de afbeelding die er van de "iPad" staat, is al in 2009 gemaakt, 13 maart om precies te zijn, bron:

http://samj.net/2009/03/c...les-599-ipad-netbook.html

Scroll wat naar beneden, je ziet het plaatje, en er is een reactie op gegeven op 13 maart 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 08-10 23:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

Roamor schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:45:
[...]
Als je dit nu een beetje (on)handig mixed, heb je meteen een goede reden om er 1 te kopen. ;)
hahaha :D
Wanneer zal de Keynote te bekijken zijn?

[ Voor 67% gewijzigd door HaterFrame op 26-01-2010 19:59 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:01
Morgen is hij om 17:00. Dus kort daarna waarschijnlijk overal reviews. www.onemorething.nl/live zend het ook nog live uit :). Ook is er een sms service met nieuws (gratis!!) voor als je aan het werk bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Tourniquet schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:52:

en:
Media Markt Duitsland zegt nu dat het (inmiddels leeggehaalde) Twitteraccount niet van hen is: http://www.golem.de/1001/72646.html
duke99 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:03:
[...]

En is hier alweer ontkracht

[...]
* mat.hi.as geloofde het ook al niet. Ik had de desbetreffende twitter account opgezocht vanochtend, en die hele tweet stond er al niet meer. Het enige wat er stond waren aanbiedingen, en zoals ik vermoedde, waren aanbiedingen die al bekend waren, en dus 'bekend' konden worden gemaakt door iedere sukkel. Het is wel leuk verzonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flanger
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05:04

flanger

That Guy

iMick schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:04:
Morgen is hij om 17:00. Dus kort daarna waarschijnlijk overal reviews. www.onemorething.nl/live zend het ook nog live uit :). Ook is er een sms service met nieuws (gratis!!) voor als je aan het werk bent.
Om 19u toch?

Just because I rock, doesn't mean im made of stone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unhooked
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09-2023
Volgens onemorething om 18.00 uur CET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 18:21

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Ik denk trouwens niet dat de naam iPad 'm gaat worden.

De naam 'pad' vertaalt zich namelijk in de UK en USA letterlijk naar 'maandverband' :+

Ik vind iSlate wel mooi. Die geef ik meer kans dan iTablet (3 ipv 2 lettergrepen, smoelt niet zo goed)

Of Apple verrast ons allemaal en er komt helemaal geen tablet 8)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:32
Ik volg engadget morgenavond, die beginnen om 19u PDT (paris daily time), dus ik ook :+

http://www.engadget.com/2...et-latest-creation-event/

Die link, maar dat is nogal voorbarig :P

[ Voor 17% gewijzigd door Vanx op 26-01-2010 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clementine
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-08 19:39
REVIEW VAN DE TABLET IS UITGELEKT: http://www.youtube.com/watch?v=M_Fi9V_ot4I

:O

Macbook Pro 15" 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:15
@Unhooked, het event begint om 19.00 in Nederland, maar OneMoreThing begint om 18.00 met een soort 'voorbeschouwing'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Enigszins off topic, maar alvast een opwarmertje voor morgen avond: "In deze aflevering reist Fry langs de kust van de Stille Oceaan, van zuid naar noord. In San Francisco ontmoet hij o.a. de designgoeroe van Apple"
http://www.tvgids.nl/prog...2/Stephen_Fry_in_America/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Voor degene die via sms op de hoogte willen worden gehouden:
SMS "OMT AAN" naar 1008 om je aan te melden.

Kleine lettertjes bij deze SMS-actie:
- Het aanmeld SMS'je kost eenmalig één tekstbericht (kosten van je provider, of vanuit je bundel).
- Per ontvangen SMS'je betaal je niks!
- Sms "OMT UIT" naar 1008 om je voortijdig af te melden.
- We zullen je woensdag maximaal 10 gratis SMS'jes sturen. We blijven je niet langer lastigvallen dan noodzakelijk.
- Na woensdag word je automatisch afgemeld.
- Deze dienst is om technische redenen helaas alleen beschikbaar voor Nederlandse mobiele telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iets bekend van de dienst van MacRumors voor de mensen die de keynote niet live volgen en dus niet het nieuws in tekst willen zien maar alleen wil kijken naar de keynote stream als deze beschikbaar is? Hier dus. http://www.macrumors.com/...iler-free-keynote-stream/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2010 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:41

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Macrumors worden de Macbook Pro's, Mac Pro's, LCD's van Apple en de iPhone geupdated.
En er staat dat binnenkort de Macbook Air en de XServe binnenkort worden geupdated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
Best leuk om te zien hoe digitale Magazines / Boeken er uit kunnen gaan zien op een Tablet.

Guinness Book of World Record

IKEA catalogus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
Flatwhite schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 21:36:
Best leuk om te zien hoe digitale Magazines / Boeken er uit kunnen gaan zien op een Tablet.

[video]

IKEA catalogus
[video]
Gehe, wat een moeite voor iets dat er nog niet is. Wel erg goed gedaan hoor! Zelf denk ik ook dat we een beetje die kant op gaan: magazines met filmpjes in de pagina en folder zoals te zien die van de Ikea.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 08-10 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

[video]

IKEA catalogus
[video]
Gaaf stukje concept art van een goede hobbyist. Ik zie het al helemaal voor me, zoiets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 23:23
[...]

1999 is pure onzin, echt grootste nonsens, no way.

iphone os achtig confirmed trouwens: http://www.macrumors.com/...sed-going-to-be-terrific/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Tourniquet schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:52:

en:
Vond het ook heel vreemd dat dit gerucht ineens wel op de tweakers frontpage stond terwijl je van een techsite toch mag verwachten dat ze kritisch tegenover geruchten van twitter accounts staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

DarkShadow schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:20:
[...]

Vond het ook heel vreemd dat dit gerucht ineens wel op de tweakers frontpage stond terwijl je van een techsite toch mag verwachten dat ze kritisch tegenover geruchten van twitter accounts staan :D
Ja inderdaad. Erg slecht. Voor een frontpage-artikel mag je toch wel verwachten dat de bron wordt gecheckt en bevestigd. Journalistiek basisprincipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow

[video]

IKEA catalogus
[video]
Ik vind dit ontzettend echt lijken, echt heel knap gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zo, dat zijn nog eens uitspraken :o

En dan bedoel ik niet alleen die MILF die zegt "I like to smell my text books" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik heb wat linkjes naar live feeds toegevoegd aan de TS. Er lijkt daarnaast wat verwarring te zijn over het tijdstip. Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat het om 19:00 NL tijd zal beginnen :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hoedje schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 23:44:
Ik heb wat linkjes naar live feeds toegevoegd aan de TS. Er lijkt daarnaast wat verwarring te zijn over het tijdstip. Ik durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat het om 19:00 NL tijd zal beginnen :P
19.00 uur begint het. Anders eet ik mijn Classic op. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 00:29

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Man man, dat wordt lachen als er GEEN iPad of iTablet komt! :)
En enkel wat marginale softupgrades (ilife,iwork) en misschien een nieuwe macbookpro.

De mystiek rond apple wordt elk jaar maar groter en groter.
Rumor sites verdienen massaal aan al dat giswerk.
And we love it :))

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online

[video]

IKEA catalogus
[video]
Deze is ook heel gaaf (sorry ik snap het embedden van filmpjes nog steeds niet :P ) http://vimeo.com/8217311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Zie ik net de herhaling van het Journaal op 3: http://static.nos.nl/journaalop3/ (dinsdag 22:30, richting het eind).

De kat is uit de spreekwoordelijke angicistische zak.

[ Voor 5% gewijzigd door Wilf op 27-01-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch knap hoe Apple het zo'n geheim weet te houden. Van andere toestellen lekken al tijden van te voren (al dan niet met opzet) schimmige foto's of de specs. Van de iPad helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apache4u schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:11:
Ik weet niet of er hier ook (fake) foto's/filmpjes gepost mogen worden, maar sommige mensen hebben echt tijd teveel om er iets moois van te maken:

http://www.techcrunch.com...ple-tablet-pictures-ipad/
Grappig dat je dit naar voren haalt. Ik ben fervent kijker van de serie 24 en ze zijn inmiddels begonnen met het 8e sezoen. Nu staat 24 bekend dat ze nogal veel van apple gebruiken. Nu viel mij dus afgelopen afleveringen op dat ze aan het werken waren op een witte macbook(pro) van 17". Het was exact hetzelfde als het polycarbonaat van de 13" macbook, maar omdat ik er zeker van ben dat het 17" heb ik pro tussen haakjes gezet.

Nu wil ik er niet gelijk conclusies aan hangen, maar het zou zomaar kunnen natuurlijk(A) Bijvoorbeeld polycarbonaat in alle kleuren. Zou het wel jammer vinden denk, vind het alluminium erg mooi op de pro! Nou nog 18 uur en dan weten we het!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jason Calacanis, de founder van oa Engadget, zegt dat hij de Apple tablet in zijn bezit heeft, en dat zijn NDA over is en hij beantwoord vragen over de tablet via zijn twitter:
http://twitter.com/Jason
"Ok, I will take two questions about the new apple tablet which I have right here. Go ahead... My nda is basically over. :)"

2-3 uur battery life,. 2 camera's, en het runt op een Iphone os "flavour", en ingebouwde HDTV tuner en een prijs van 600 dollar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:17:
Jason Calacanis, de founder van oa Engadget, zegt dat hij de Apple tablet in zijn bezit heeft, en dat zijn NDA over is en hij beantwoord vragen over de tablet via zijn twitter:
"Ok, I will take two questions about the new apple tablet which I have right here. Go ahead... My nda is basically over. :)"

2-3 uur battery life,. 2 camera's, en het runt op een Iphone os "flavour", en ingebouwde HDTV tuner en een prijs van 600 dollar :D
Je snapt dat ie loopt te geinen?

De recent gelekte foto's op engadget http://www.engadget.com/2010/01/27/is-this-the-apple-tablet/
vind ik wel ok, maar doen we sterk denken aan een 24" LED Cinema display (apple logo zou dan rechts komen, precies waar op de 2e foto ook "iets" overheen zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:17:

Ja hoor, HDTV Tuner, twee camera's en een OLED-scherm. Nu wordt het helemaal mooi, hier geloof ik echt geen barst van. Helemaal omdat op Engadget gewoon nieuwe roddels geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
The price will be 599, 699 and 799 depending on size and memory in apple tablet. Also, wireless keyboard + monitor connection for tv
about 2 hours ago from HootSuite

Er komen meerdere formaten? Of begrijp ik dit niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Roko schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:50:
The price will be 599, 699 and 799 depending on size and memory in apple tablet. Also, wireless keyboard + monitor connection for tv
about 2 hours ago from HootSuite

Er komen meerdere formaten? Of begrijp ik dit niet goed
Al die info daar is fake, gewoon omdat iedereen van alles loopt te roepen over de Tablet, maar niemand echt zeker dingen weet. Wacht gewoon even een paar uur af :) alles komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Afwachten lijkt me beter, want de opmerking "back has solar pad for recharging" komt bij mij over als heel un-Apple design 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 08-10 23:47

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wacht gewoon ff de Keynote af...

I am the great Cornholio!

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.