Apple Event 27 januari - Come see our latest creation.

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste
Acties:
  • 95.851 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:06
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/top.jpg

Op 27 januari om 19:00 (NL tijd) is het weer eens zo ver. Apple gaat een event houden. De uitnodiging zegt weinig (alhoewel ;)).

Op de volgende plaatsen is een live tekstfeed met plaatjes te volgen:

http://www.engadget.com/2...et-latest-creation-event/

http://live.gizmodo.com/

En als je liever Nederlands wilt:

http://www.onemorething.nl/live/

Alhoewel er zoals altijd veel geruchten over Apple's mogelijke nieuw producten zijn, blijven twee dingen continu bovendrijven: een tablet en Macbook Pro updates. Dat heeft op GoT ook al tot twee topics geleid. Om het centraal te houden, kunnen we de discussie hier verder voeren. De volgende twee posts bieden daarbij wat info over de twee meest verwachte producten / updates:

Apple tablet (iPad)! Redding voor print, en een leuke kerst?
GS2K1 schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 09:10:
Omdat de geruchten sterk toenemen dat er eind deze maand een presentatie + SDK komt, met een verwachte levering in Maart leek het me een goed idee dit topic een schopje te geven.

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/media/2010/01/tuawtablet.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.tuaw.com/media/2010/01/0108apple-itablet-patent.jpg

iWork Touch zal dat werken en wijst dit op een mogelijke "full osx tablet" voor laptop vervanging ipv een "grote" iPod Touch?
Apple Working on Advanced Gesturing and Multi-Touch Version of iWork

Toevallig dat de Fingerworks.com website opeens nu offline wordt gehaald, 5 jaar na de overname?
Fingerworks.com Content Pulled Ahead of Apple Tablet Announcement

Zal de aankondiging samenvallen met de Q1 financial conference call en zo alle CES tablets (android/win7 based) doen verbleken? Apple announces Q1 financial conference call
&

[Geruchten] Macbook Pro update januari 2010
Philflow schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:15:
Voor zover ik kon zien was er nog geen topic open hier voor, bij deze. Lijkt er sterk op dat er eind januari een update gaat plaats vinden.

Intel promo confirms Apple's plans for Core i5 MacBook Pros

[afbeelding]

http://www.appleinsider.c...i5_based_macbook_pro.html
http://gizmodo.com/544708...leaks-core-i5-macbook-pro
http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=4979

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 26-01-2010 23:43 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00

scorpie

Supra Addict

Wie weet alvast een vroege aankondiging voor de iPhone 4G?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:11

rammes

koekebakker 1e klas

scorpie schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:59:
Wie weet alvast een vroege aankondiging voor de iPhone 4G?
ik denk eerder een nieuwe software versie 4.0 dan een 4g. dat de 4g er dan komt met os4.0 is een andere verhaal :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:26
nieuws: 'Apple iPhone 4G krijgt dualcore-cpu en oled-scherm'

Dingen die ik zeker hoop te zien in OS 4.0 en de vernieuwde iphone (4G)

Multitasking
Grotere resolutie
Langere accu duur

Rest is allemaal meegenomen apple zal sowieso met vernieuwingen komen om de concurrentie voor te blijven daar ben ik wel van overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252616

De core i5 mobile cpu, is deze nu ook een quad core zoals in de iMac of nog altijd dual core ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-04 10:09
In verband met de HD2 en de Nexus One zou ik me kunnen voorstellen dat Apple nu alvast een nieuwe versie van de iPhone uit brengt, aangezien ze anders potentiële klanten kwijt zijn die aan een abonnement van hun nieuwe telefoon vast zitten.

Ik zou echter liever zien dat ze wachten tot juli, want dan loopt mijn huidige iPhone abonnement af en dan heb je een zo nieuw mogelijke versie.

Ik denk wel dat, als de nieuwe iPhone uitkomt, het een flinke update zal worden, want sinds de eerste generatie iPhone is er niet heel erg veel veranderd. Ik hoop op een iets groter scherm met hogere resolutie en natuurlijk alle andere updates die nodig zijn (veel betere camera met flits, betere gps etc.).

Ik kan me verder heel erg goed vinden in het artikel van tuaw.com
http://www.tuaw.com/2010/...ee-for-iphone-4-0-part-1/
Vooral het unlock en homescreen.

Qua tablet en macbooks maakt het me allemaal niet zoveel uit :)

[ Voor 10% gewijzigd door CoiLive op 13-01-2010 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Zijn er ook indicaties of we Nvidia of ATI gaan zien in de MBPs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

CoiLive schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:02:

Ik denk wel dat, als de nieuwe iPhone uitkomt, het een flinke update zal worden, want sinds de eerste generatie iPhone is er niet heel erg veel veranderd. Ik hoop op een iets groter scherm met hogere resolutie en natuurlijk alle andere updates die nodig zijn (veel betere camera met flits, betere gps etc.).
Ik denk niet dat de resolutie zich zal aanpassen. Mede omdat alle applicaties die momenteel in de App store zitten gebaseerd zijn op 1 resolutie. Stomme reden, maar elke app herschrijven is even zot denk ik.

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Lijkt me erg sterk dat Apple de iPhone release verplaatst naar April. Zie ook niet in waarom. Wel hoop ik op een hogere resolutie (groter scherm hoeft niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
nagasy schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:51:
[...]

Ik denk niet dat de resolutie zich zal aanpassen. Mede omdat alle applicaties die momenteel in de App store zitten gebaseerd zijn op 1 resolutie. Stomme reden, maar elke app herschrijven is even zot denk ik.
dus volgens jouw gedachte gang zal de iphone tot in lengte en dagen op dezelfde lage resolutie blijven zitten :+ neem maar van mij dan dat die apps gewoon worden geupdate door de ontwikkelaars. bij 90% van de apps is het gewoon een kwestie van paar regels code aanpassen zodat de app kan upscalen naar hogere resolutie.

Zou ook wel behoorlijk dom zij je daardoor te laten beperken daarnaast gaat die aankomende Islate/tablet ding ook gebruik maken van de appstore en ze gaan echt geen 320 x 480 resolutie op een 10" scherm zetten.

Groter scherm hoeft van mij ook niet sterker nog ik zou het wel kunnen waarderen als de vorm factor iets verkleind wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door haakjesluiten op 13-01-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRaptor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-04 17:50
Gebaseerd op deze link ziet het er vrij zeker uit dat de MacBook Pro's een i5-update krijgen deze maand.

Ik hoop daarnaast serieus ook dat Apple tegelijk met een (eventuele) update van de MacBook Pro's ook de LED Cinema Display een update geven. Een resolutie van 1920 x 1080 (gelijk aan de nieuwe 21,5" iMac) en een verwijderbare MacSafe-oplaadkabel zouden mij erg blij maken. :)

[ Voor 37% gewijzigd door iRaptor op 13-01-2010 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
http://gizmodo.com/544721...-is-an-iphone-on-steroids
Rumor: Apple’s Tablet Is an “iPhone on Steroids”

One of our close Apple connects who haven't steered us wrong dropped a little bit of information on us. Here's what we know:

• The tablet's multi-touch gestures are "out of control."
• It's powered by an incredibly fast ARM CPU
• It runs on the iPhone kernel.
• The internal model number is K48AP.
• There hasn't been an updated iPhone OS build because there's too much tablet-related code/references in the OS and Apple obviously didn't want that to leak. Oops.
• The tablet is basically an "iPhone on steroids."

That's all we've got for now!
Apple marketing machine draait overuren

[ Voor 75% gewijzigd door haakjesluiten op 13-01-2010 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Crazyanz schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:06:

Apple marketing machine draait overuren
Denk eerder andersom.. Apple marketing machine leunt achterover en doet niks.. zorgen alle rumors en fanboys wel voor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:24

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik hoop zelf op nieuwe Macbook Pro's aangezien ik binnen aanzienlijke tijd er ééntje aan wil schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Nickalicious schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:
Ik hoop zelf op nieuwe Macbook Pro's aangezien ik binnen aanzienlijke tijd er ééntje aan wil schaffen.
Aangezien Intel ze al verloot voor een prijsvraag lijkt me dat wel een zekerheidje. (zie startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Tom schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:32:
[...]

Denk eerder andersom.. Apple marketing machine leunt achterover en doet niks.. zorgen alle rumors en fanboys wel voor :D
lees dit maares door:

http://www.macobserver.co...le_does_controlled_leaks/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:24

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Philflow schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:40:
[...]

Aangezien Intel ze al verloot voor een prijsvraag lijkt me dat wel een zekerheidje. (zie startpost)
Ik weet het en heb dat ook gelezen. Aangezien er nog niks door Apple bevestigt is blijf ik redelijk voorzichtig met mijn uitspraken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nickalicious schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:
There, I fixed it ;)

Die zitten er namelijk ook aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:22

_AN

Ben benieuwd. Ik hoop op een iPhone 4G :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:06
Mac(book) pro line zal inderdaad wel geupdate worden en ik hoop op een 'one more thing' - tablet. Ben echt benieuwd naar de 'nieuwe besturing' als die die heeft ;-)

iPhone lijkt mij stug

[ Voor 7% gewijzigd door Tijn89 op 14-01-2010 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Die Gizmode link (Van die leaked Intel information) wijst erop dat er een Intel grafische kaart in de MBP komt? (Tenminste, dat is de opdracht, en dit is natuurlijk kort door de bocht!)

Ik wou eigenlijk een 15"MBP kopen, met 2 videokaarten, maar wacht nog even 2 weken voor de nieuwe release, als dat me bevalt bestel ik me er gelijk één :).

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Kecin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:07:
Die Gizmode link (Van die leaked Intel information) wijst erop dat er een Intel grafische kaart in de MBP komt? (Tenminste, dat is de opdracht, en dit is natuurlijk kort door de bocht!)
Ja de kans is groot dat de MBPs als geintegreerde kaart de Intel 55 HD krijgen. Deze is onderdeel van de Core i5. Presteert beter dan de intel 4500 (niet moeilijk) en is zuinig.

Als dedicated oplossing is het de vraag of Apple voor Ati of Nvidia kiest. Het lijkt erop dat veel merken in slanke modellen kiezen voor Nvidia (bijv. Sony Z en Asus UL30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Zou de iPhone 4G wellicht een reden zijn dat ze nu niet op de Macworld staan met een presentatie?
Normaal inderdaad wel altijd mooie aankondigingen in het begin van januari.

Ik verwacht van de nieuwe iPhone best wel veel veranderingen, aangezien de 3GS niet veel verschilde van de 3G.
Iemand zei toen ook dat ze waarschijnlijk met de 4G pas veel vernieuwingen door zouden voeren, omdat de 3GS slechts 1 jaar na de 3G uit kwam, en het overgrote deel 3G-bezitters daar een 2-jarig abbonnement bij hadden.

En verder zijn die Cinema displays nu ook wel heel lang niet vernieuwd, zouden die nog wel verkocht worden? Op die nieuwe 24-inch LED versie na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Volgens AppleInsider zou de MBP kunnen worden geupdate naar i5.
Dit vanwege een mail waarin staat dat er een MBP met i5 processor kan worden gewonnen.

Nieuwsbericht op AppleInsider.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-04 16:27
Kecin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 01:07:

Ik wou eigenlijk een 15"MBP kopen, met 2 videokaarten, maar wacht nog even 2 weken voor de nieuwe release, als dat me bevalt bestel ik me er gelijk één :).
Heeft werkelijk niemand in de gaten dat ze een oude generatie Macbook pro afbeelden met een i5 die nog niet uit is.. Rara politiepet.. Intel SUCKS BALLS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

mikevdzanden schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 11:50:
[...]
Heeft werkelijk niemand in de gaten dat ze een oude generatie Macbook pro afbeelden met een i5 die nog niet uit is.. Rara politiepet.. Intel SUCKS BALLS!
Dat ze de info leaken hoeft toch niet te betekenen dat ze ook gelijk de foto's gaan leaken?

Het feit dat Intel zoiets op diverse websites publiceert lijkt me nog al wat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 18:40

DeluxZ

Livin' the good life

Macbook Pro met hogere resolutie (voor de 15") en de Core i5 is mooi :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:35
Ik hoef geen hogere resolutie op de 15 inch. Ik wil meer frames per second en als Apple de processor en GPU update maar ook de resolutie verhoogt dan cancelt dat elkaar uit.

Als je meer resolutie wil dan koop je maar een 17 inch, die is qua footprint vrijwel net zo groot :P

[ Voor 8% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-01-2010 14:55 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320583

Mijn verwachting:

-Apple Tablet aankondiging

-Apple 30'' LED Cinema Display
Link: http://img154.imageshack.us/img154/4643/30inchacd.jpg

-iLife & iWork '10

-MacBook Air update & redesign :9

-iPhone 4.0 OS aankondiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:22
Ik hoop op een update van de MBP's, en de introductie van een nieuwe iPhone.

Zowel mijn MBP als mijn huidige telefoon zijn versleten, tijd voor nieuw spul! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-04 10:37
Ik ben ook aan het sparen voor een MBP 13", ik hoop dan ook dat ze deze een update geven, dit verwacht ik eigenlijk ook wel aangezien de normale Macbook nu qua specificaties beter is dan de basis MBP 13". Ik hoop op meer opslagruimte, en een hogere schermresolutie; de huidige schermresolutie is gewoon te laag, zelfs een netbook 10" heeft een hogere resolutie (1366x768) en de MBP 13" (1200x800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
iPhone OS 3.2, want 4.0 bewaren ze sowieso voor de nieuwe in Juli

MacbookPro update, interessant wat voor grafische kaart ze erin gaan stoppen, ik hoop wel iets beter dan integrated Intel. Een hogere resolutie in het algemeen is ook mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonekiller.com/wp-content/uploads/2010/01/iSlate-1-375x500.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.iphonekiller.com/wp-content/uploads/2010/01/iSlate-2.jpg
ziet eruit als een iphone 2 keer vergroot, als ik de schermdiagonaal bekijk. Voor de rest best mooie specs.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

thijsje66 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:19:
[afbeelding]
[afbeelding]
ziet eruit als een iphone 2 keer vergroot, als ik de schermdiagonaal bekijk. Voor de rest best mooie specs.
Het feit dat ze het over OS X 10.7 hebben lijkt me al genoeg bewijs dat het een hoax is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-04 17:00

Osxy

Holy crap on a cracker

[afbeelding]
[afbeelding]
In eerste plaatje staat Clouded Leopard 10.7. Kan niet kloppen ;)

iPhone OS heeft ook een eigen nummering.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Exirion schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 18:25:
[...]

Het feit dat ze het over OS X 10.7 hebben lijkt me al genoeg bewijs dat het een hoax is.
Ja, en built-in projector is natuurlijk ook een beetje vergezocht. Verder is het een raar samenraapsel van specs, vooral die HDD en ethernetpoort zullen niet echt goed zijn voor het design :) Om nog maar niet te spreken over de processor, die is natuurlijk absoluut niet passend bij een tablet-achtig ding met zo'n klein scherm.

Oh ja, 'Up to' zijn twee woorden ;) Beetje slordig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-01-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Een 2.26 GHz Core 2 Duo in een 7" design is ook uiterst onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:56
Philflow schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:13:
Een 2.26 GHz Core 2 Duo in een 7" design is ook uiterst onwaarschijnlijk.
Inderdaad, standaard komt de Macbook Air met een 1.83 ghz, dus dat lijkt me niet te kloppen, als meerdere puntjes die opgenoemt zijn.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208019

Dat gaat leuk worden met die macbook pro's. De oude modellen zijn in sommige taken gewoon sneller vanwege de GPU van intel.

Dus als Apple mijn geld wilt hebben aan het eind van de maand, stop er een betere dedicated GPU in een standaard macbook pro tegen de huidige prijzen en je hebt mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 208019 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 16:06:
Dat gaat leuk worden met die macbook pro's. De oude modellen zijn in sommige taken gewoon sneller vanwege de GPU van intel.

Dus als Apple mijn geld wilt hebben aan het eind van de maand, stop er een betere dedicated GPU in een standaard macbook pro tegen de huidige prijzen en je hebt mijn geld.
waar staat dat deze sneller is? benchmarks?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdg-BE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-04-2024
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit lijkt precies op de hardware van een gewone standaard macbook met een ander scherm

[ Voor 71% gewijzigd door avdg-BE op 15-01-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

rammes schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:40:
[...]
waar staat dat deze sneller is? benchmarks?
De Nvidia 9400 scoort idd beter dan de nieuwe Intel GPU. Benchmarks zullen met Google vast te vinden zijn.

Maarja die extra performance is eigenlijk alleen relevant voor gamen en 3d renderen. Voor GUI, HD en Photoshop acceleratie is de Intel snel genoeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 15-01-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-01 15:49

MoietyMe

zij/haar

Er is, volgens TUAW, ook kans op Aperture 3. Wat ik zelf toch ook wel heel erg mooi zou vinden. Zit al heel lang te wachten op die mooie features die iPhoto wel heeft maar mijn Aperture 2 nog niet, zoals facerecognition en geotagging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 14:31
Face recog in Aperture? Lijkt me niet echt relevant, goede raw engine, goede lokale aanpassingen, lijkt me relevant voor Apples markt positie.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Philflow schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:10:
[...]

De Nvidia 9400 scoort idd beter dan de nieuwe Intel GPU. Benchmarks zullen met Google vast te vinden zijn.

Maarja die extra performance is eigenlijk alleen relevant voor gamen en 3d renderen. Voor GUI, HD en Photoshop acceleratie is de Intel snel genoeg.
Flash 10.1 en HD content kan anders verdacht veel CPU kracht opeisen GPU's zijn veel efficiënter om zoiets te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Crazyanz schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:08:
[...]
Flash 10.1 en HD content kan anders verdacht veel CPU kracht opeisen GPU's zijn veel efficiënter om zoiets te verwerken.
Ik speel hier Planet Earth Bird Scene 1080p 42Mbit af met een SU2300 (Celeron 1.2GHz) en Intel 4500 met 25% CPU belasting.

Flash kost wat meer moeite maar de 55 HD zal dat alleen maar beter doen. Daar hoef je echt geen Nvidia GPU voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

[afbeelding]
[afbeelding]
Weet je,los of het nu wel of niet echt is, valt 1 ding mij erg op: Altijd als er een Keynote of special event staat te gebeuren je 1 week van te voren plotseling met allerlei opduikende pic's overspoelt wordt die moeten aantonen dat het toch allemaal waar is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-04 22:58
Ik vraag me af of dat hele event wel komt. Het is nu de 16e en nog steeds geen aankondiging. Ik verwacht steeds minder. Als ze zo'n grote aankondiging willen gaan doen, nieuw updates MBP's, misschien een nieuw product (tablet) en een hardware update van de iPhone dan moeten ze toch vroeg van tevoren het publiek opwarmen door een event aan te kondigen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik denk dat Apple als er geen event zou komen wel harde ontkenningen had gedaan. Nu laten ze boel lekker sudderen, als er dan niks komt is dat een forse anticlimax die hun imago fors zou kunnen schaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

iSneaker schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:38:
Ik vraag me af of dat hele event wel komt. Het is nu de 16e en nog steeds geen aankondiging. Ik verwacht steeds minder. Als ze zo'n grote aankondiging willen gaan doen, nieuw updates MBP's, misschien een nieuw product (tablet) en een hardware update van de iPhone dan moeten ze toch vroeg van tevoren het publiek opwarmen door een event aan te kondigen..?
aankondigingen worden zo laat mogelijk gedaan. als je het te vroeg van te voeren doet, kakt de verkoop van je huidige producten in, en deze events zijn overigens voor de pers, ookal vinden consumenten het ook erg leuk ;) O-) als je denkt dat er geen event komt heb je het echt mis.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Intel Claims Core i5-Based MacBook Pro Promotion a Marketing Error

Spanish site faq-mac.com, which was first to note an Intel promotion yesterday apparently revealing at least one forthcoming MacBook Pro based on the company's new Core i5 processors, now reports [Google translation] that Intel has revised the promotion to offer HP Envy notebooks instead of MacBook Pros, blaming a marketing error for the incorrect promotional materials.

http://www.macrumors.com/...motion-a-marketing-error/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Een 30" wordt te duur voor mij. Zou mooi zijn als de 24" wat goedkoper wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phil Ivey
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-04 08:30
rammes schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 14:58:
[...]

aankondigingen worden zo laat mogelijk gedaan. als je het te vroeg van te voeren doet, kakt de verkoop van je huidige producten in, en deze events zijn overigens voor de pers, ookal vinden consumenten het ook erg leuk ;) O-) als je denkt dat er geen event komt heb je het echt mis.
Hoeveel dagen van te voren maken ze meestal bekend wanneer er een event komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Het is meestal ongeveer een week van te voren, maar soms zelfs nog wat later :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

[afbeelding]
[afbeelding]
Fake fake fakity fake. Als je niet op details kun letten moet je dit soort hoaxes niet maken.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 17-01-2010 11:11 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

CyBeR schreef op zondag 17 januari 2010 @ 11:09:
[...]

Fake fake fakity fake. Als je niet op details kun letten moet je dit soort hoaxes niet maken.
deel ons de details oh grote expert :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

1e:
• Apple noemt Airport Extreme nooit 'Airport Extreme Wi-Fi'
• In het lijstje staat opeens 'Slot-loading optical drive', waar op een dergelijk ding alleen 'Optical drive' zou moeten staan
• Het ding wisselt tussen het gebruik van ; en , in opsommingen

2e:
• Apple gebruikt in marketingdocumenten (zo ziet dit eruit) bij mijn weten nooit 'UI'.
• De tweede bulletpoint heeft geen punt achteraan, de rest wel
• Widget-based zou je met een koppelteken schrijven
• Up to zijn twee woorden
• Home screen zouden twee woorden moeten zijn
• Microsoft Exchange Server mist minimaal één ®
• De '1' van de voetnoot staat op de baseline, dat hoort sowieso al niet

D'r is nogal wat mis mee :P

En bovendien: wtf clouded leopard? Denk je dat Apple drie 'leopard'-OS'en uit gaat brengen? Ik niet.

[ Voor 13% gewijzigd door CyBeR op 17-01-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
Scherp gezien hoor, CyBeR.

Wanneer hadden "we" het voor de laatste keer fout bij een Apple event? Ik geloof dat alle producten wel zo ongeveer vast staan en alleen de kleine dingetjes (front facing cam op 3GS) nog openstaan. Enige wat ik zo kan bedenken zijn de Cinema Displays, die werden de vorige twee keer al verwacht.

Of mis ik nu iets groots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Apple die groot ondersteuning voor Microsoft Exchanger Server noemt lijkt me ook een give away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Philflow schreef op zondag 17 januari 2010 @ 14:45:
Apple die groot ondersteuning voor Microsoft Exchanger Server noemt lijkt me ook een give away.
Neuh, dat niet. Dat is een van de sellings points van de iPhone, zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

CyBeR schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:18:
[...]
Neuh, dat niet. Dat is een van de sellings points van de iPhone, zelfs.
Ja je hebt gelijk. Had ik niet gedacht.
http://www.apple.com/iphone/business/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
CyBeR schreef op zondag 17 januari 2010 @ 12:16:
En bovendien: wtf clouded leopard? Denk je dat Apple drie 'leopard'-OS'en uit gaat brengen? Ik niet.
Het woord "Clouded" heeft ook nog eens een andere zwarting dan de rest. Is er tussen geplakt.

[ Voor 5% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 17-01-2010 15:25 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Herko_ter_Horst schreef op zondag 17 januari 2010 @ 15:23:
[...]

Het woord "Clouded" heeft ook nog eens een andere dikte dan de rest. Is er tussen geplakt.
Dat was me opgevallen maar ik had er nog geen conclusie aan gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Misschien is het een richtlijn, het hoogst haalbare, zodat ze altijd nog iets kunnen zakken. Natuurlijk klopt er veel niet, zoals de projector, maar een deel zal toch het max haalbare zijn denk ik.
Het woord 'Clouded' is er inderdaad tussen geplakt, maar dat kan ook zijn als een soort cursief idee. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat phonerarena alles gewoon heeft bedacht ;)

Ik denk ook dat er iets gaat gebeuren met een iPhone 4g, iets met een multitask knop (à la LG) misschien? in ieder geval een betere camera (met flits?), en een OS4.0 met een UI refresh ofzo? Ik hoop mogelijkheid tot themes :)

[ Voor 23% gewijzigd door thijsje66 op 17-01-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
iPhone UI refresh? Mischien bepaalde onderdelen zoals eerder is gedaan met de rekenmachine app, maar echt niet het hele os. Het is niet zoals bij windows mobile dat er een skin overgegooid is met grotere knoppen. Hier is in geinvesteerd, dat gooi je dus niet snel weg.

Ik hoop een tablet en Apple moet eigenlijk ook wel. Willen ze hun voortrekkersrol en toekomstige dominante rol in de portables behouden zoals ze gelukt is bij de iPod, iPhone en iPod touch. Door de appstore zijn ze nu nauwelijks te stoppen, denk dat ze het zeldfe wel willen proberen met tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jizzaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-04 22:50
ivm de mogelijke update van de MBP.
Zijn er mensen die ervaring hebben met vorige update's , en hieruit kunnen afleiden of de prijs gelijk zal blijven of zal die een stuk stijgen tov de huidige mbp?

Want zou mij graag een mbp kopen als die geupdated is, maar budget...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-04 10:09
Jizzaa schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:54:
Zijn er mensen die ervaring hebben met vorige update's , en hieruit kunnen afleiden of de prijs gelijk zal blijven of zal die een stuk stijgen tov de huidige mbp?

Een tijd geleden is de prijs volgens mij een leuk stuk gezakt, maar ik zou er niet vanuit gaan. Meestal update Apple een product en blijft de prijs gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:22
Jizzaa schreef op zondag 17 januari 2010 @ 22:54:

Prijzen blijven over het algemeen hetzelfde. Je krijgt dus meer specs, voor hetzelfde geld. Soms zakt een product iets in prijs, vaak onder het mom van "koersverschillen" (dollar, euro).

Op het moment dat er nieuwe modellen zijn, zijn de "oude" vaak een stuk voordeliger te krijgen, dat kan misschien ook interessant voor je zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

108886

Ik Gok:

*Tablet announcement, maar nog geen release
*Macbook Pro upgrades naar de i reeks
*Mac Pro upgrade naar dual i7?
*Cinema display 30" matte (als ze slim zijn)
*iPhone OS 4

Ik ben niet echt een (merk) Apple Fan maar ben wel benieuwd. Als die nieuwe MBP's een i5 of i7 hebben, dan ga ik op m'n werk vragen of ik zo-eentje mag bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:57
i5 in MBP weet ik wel zeker.. de vraag is alleen hoe en wat..

ik hoop eerlijk gezegd het volgende

13" instap 2,53 C2D
13" top i5
15" instap i5
17" i7

Er komt bij mij na de aankondiging sowieso een MBP. Het liefst een i5.. Nu maar hopen dat hij ook in de 13" gaat komen, want ik vind 200 euro meer voor alleen een groter beeldscherm nu al een beetje absurd (Ok, audio in en betere speakertjes).. Zeker aangezien het bij de iMac's 150 euro meer is voor de stap van 21,5" naar 27".

Tablet aankondiging en misschien iPhone 4.0 OS.. nog geen iPhone denk ik.

Mac Pro verdiend ook een update, want da's nu een beetje een afgedankt beestje naast de nieuwe iMac's..

En eerlijk gezegd hoop ik dat Steve van de Tablet gewoon weer een ouderwetse 'one more thing' maakt.. daar vind ik het eerlijk gezegd wel de gelegenheid voor.. nog 1,5 week.. :)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

EN het gaat weer mis :P Mensen die aankondingen dat Apple in one fell swoop alle mogelijke producten compleet gaat vervangen en zelfs en passant nieuwe producten introduceert.

Houd 't op The Usual (Mac Sales, iPod Sales, Apple Stores) en twee of mischien drie andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 14:41:
EN het gaat weer mis :P Mensen die aankondingen dat Apple in one fell swoop alle mogelijke producten compleet gaat vervangen en zelfs en passant nieuwe producten introduceert.
Idd. Gevolgd door anderhalf topic teleurstellingen straks :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:28

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Wat denken jullie? Zou de tablet samenvallen of te maken kunnen hebben met een update van het iPhone OS? 4.0?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Aan de ene kant is het iPhone OS wel weer due voor een update, aan de andere kant is het iPhone OS met de huidige hardware redelijk feature complete. Afgezien van wat bugs her en der wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:12

Houd 't op The Usual (Mac Sales, iPod Sales, Apple Stores) en twee of mischien drie andere dingen.
ALS er een event komt dan zal dat niet zijn voor een upgrade naar het Corei5/i7 platform van intel.
Dat is gewoon geen event waardig. Er moet dan een "one more thing.." moment bijkomen.

Ik lees nu ook over iMac's met touchscreen (why not... de concurrent HP heeft het wel...). Dat lijkt me wel verder weg (er zijn net nieuwe iMacs, dat was daarbij een mooi "one more thing... Ze zijn touch!" moment geweest), maar op zich zou dat een mooie stap zijn na een mogelijke "tablet".

Mocht het tablet OS sterk op iPhone OS leunen, dan zie ik dat wel in de toekomst OS-NEXT (nee niet die neXt!) worden, waarbij dus OSX met iPhone OS gemengd wordt, om zo wel alle applicaties te laten draaien (zowel iPhone als normale OSX). Apple is sowieso al bezig z'n legacy te killen qua support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Ik zat pas ook te bedenken dat sommige apps en games zo leuk zijn op de iPhone dat ik ze best op de (i)Mac of laptop zou willen spelen / gebruiken. Toen bedacht ik me dat dat lastig werd aangezien daar geen touch schermen op zitten. Dus wie weet, ooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx

Dan wil ik wel eens jouw keiharde voorspelling horen. Je hebt er kennelijk wel kijk op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vanx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:11:
[...]

Dan wil ik wel eens jouw keiharde voorspelling horen. Je hebt er kennelijk wel kijk op ;)
Ik pretendeer er geen kijk op te hebben, ik breng alleen even onder de aandacht dat hetzelfde probleem als bij alle andere dergelijke events weer de kop opsteekt: mensen verwachten de wereld, krijgen dat niet en dan zijn ze teleurgesteld en is alles weer kut. Wat dus puur en alleen komt doordat alle hype ze ertoe geleid heeft te denken dat er vijftien nieuwe producten en vierentwintig updates aangekondigd gaan worden. Bij dit soort events wordt meestal even de al eerder genoemde onderwerpen aangehaald, en vervolgens twee of maximaal drie daadwerkelijke aankondingen. Meer dan dat is uitzonderlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Ik pretendeer er geen kijk op te hebben, ik breng alleen even onder de aandacht dat hetzelfde probleem als bij alle andere dergelijke events weer de kop opsteekt: mensen verwachten de wereld, krijgen dat niet en dan zijn ze teleurgesteld en is alles weer kut. Wat dus puur en alleen komt doordat alle hype ze ertoe geleid heeft te denken dat er vijftien nieuwe producten en vierentwintig updates aangekondigd gaan worden. Bij dit soort events wordt meestal even de al eerder genoemde onderwerpen aangehaald, en vervolgens twee of maximaal drie daadwerkelijke aankondingen. Meer dan dat is uitzonderlijk.
Goede reality check dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:19:
[...]

Ik pretendeer er geen kijk op te hebben, ik breng alleen even onder de aandacht dat hetzelfde probleem als bij alle andere dergelijke events weer de kop opsteekt: <knip>
het was zeker niet vervelend bedoeld. Je hebt in dit topic meerdere slimme opmerkingen gemaakt :) .

Je hebt ook gewoon gelijk hier, maar wat verwacht jij nu?

[ Voor 32% gewijzigd door Vanx op 18-01-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-04 14:41
Ik denk dat er niet eens een OS4.0 komt, maar dat ze naar OS3.2 gaan of iets dergelijks :). Maar de kans op OS4.0 is er natuurlijk wel. die iSlate lijkt me aan de ene kant realistisch gezien het hele verhaal met dat bewust info lekker naar buiten is gekomen, en alle tekenen er naar leiden dat dat deze keer ook zo is, kan die er best nog wel eens komen :). Daarom misschien i5 in de MBP als update, maar daar zal het bij blijven denk ik eerlijk gezegd :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vanx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:26:
[...]

Je hebt ook gewoon gelijk hier, maar wat verwacht jij nu?
Oh. Ik denk dat 't gebeuren van de cpu-updates een gegeven is, en 't begint tijd te worden voor een nieuw model iPhone geloof ik. Meer niet. Een eventuele tablet zou een aankondiging van het formaat iPhone zijn (de originele aankondiging daarvan) en ws. niet zo even los gedaan worden maar bij een groter evenement.

Maar nogmaals: ik pretendeer geen kijk te hebben op de inhoud van de events, alleen op 't formaat :P

[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 18-01-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Oh. Ik denk dat 't gebeuren van de cpu-updates een gegeven is, en 't begint tijd te worden voor een nieuw model iPhone geloof ik. Meer niet. Een eventuele tablet zou een aankondiging van het formaat iPhone zijn (de originele aankondiging daarvan) en ws. niet zo even los gedaan worden maar bij een groter evenement.
iPhone krijgt zoals normaal het geval was gewoon update in juli. Vooraankondiging nieuw product zal de iPhone kunnen zijn indien deze met een hogere resolutie gaat werken (en dat is wel een iPhone OS 4.0 update waardig). Anders verwacht ik dat zomaar niet, zelfs de betere gfx support van de 3GS werd niet van te voren bekend gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:31:
[...]

Hmm, een nieuw model iPhone is toch niet logisch, alle mensen met een 3G kunnen hun 2 jarig abbonement pas in juni verlengen.

Wat denk je van OS4.0? IK denk zelf dat het een grote update naar 3.2 wordt (FM-ontvanger? :) ) en 4.0 óf bewaard word voor de tablet óf de iPhone 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
De iPhone 4G was toch al aangekondigd (of uitgelekt?)
Ze hadden het beter AMOLED kunnen geven toch? Of is OLED beter?
Iig zal de dual-core mss wel inhouden dat de kloksnelheid zelfs bóven de 1 Ghz komt? Dat zou dan de snelste zijn tot nu toe volgens mij. Is dual-core eigenlijk wel eens eerder toegepast in een smartphone?

edit:
http://gizmodo.com/544397...re-about-to-go-hyperspeed
http://www.engadget.com/2...ed-smartphones-next-year/

[ Voor 17% gewijzigd door thijsje66 op 18-01-2010 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
thijsje66 schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:39:
De iPhone 4G was toch al aangekondigd (of uitgelekt?)
Ze hadden het beter AMOLED kunnen geven toch? Of is OLED beter?
Iig zal de dual-core mss wel inhouden dat de kloksnelheid zelfs bóven de 1 Ghz komt? Dat zou dan de snelste zijn tot nu toe volgens mij. Is dual-core eigenlijk wel eens eerder toegepast in een smartphone?
Zelfs ín het gerucht staat April... Dit soort berichten zijn niet echt de discussie waardig, veel te verre toekomstmuziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Lees eens goed: geïntroduceerd
Als het event eind januari is, kan de iPhone 4G op zich wel in April op de markt gebracht worden denk ik. Maar het blijft natuurlijk speculeren op basis van geruchten en uitlekkingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:14
Ik hoop wel dat de update 4.0 word aangekondigd en daar tot zekere hoogte de radio functionaliteit zich laat aanbieden. Voor de rest maakt het mij niks uit een aantal nieuwe applicaties is altijd leuk maar ze moeten wel een keer verwijderbaar worden want ik wil niet straks al 5 pagina's met vaststaande iPhoneapps hebben die ik niet kan verwijderen.

Dus apple als je apps toevoegd doe dit met mate dat ik niet over een jaar alleen nog maar vaststaande functionaliteit heb. Verder hoop ik toch wel dat de Macbook Pro update komt aangezien ik deze dit jaar wil aanschaffen maar ik nog meer het geduld had om te wachten op nieuwe. Hopen op een i7 :") Dat zal wel niet maar toch de hoop heb ik erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Laat ik dan ook gewoon zeggen wat ik verwacht:

- Macbook Pro update
- Macbook Air update
- Mac Pro update
- iPhone 3GS 64GB update (mogelijk 128GB iPod Touch update, maar dat zal te duur worden)

- iPhone OS evolved voor hogere resolutie. Waarom dit nodig is... omdat zowel de iPhone een hogere resolutie gaat krijgen in Juli (iPhone HD? meer niet bekend), maaarrr vooral (one more thing) we werken aan een tablet gebaseerd op iPhone OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
@GS2K1
In mijn tweakblog heb ik een stuk geschreven over het falen van iPhone killers. Hierin heb ik de eeuwige compatibiliteit meegenomen, wat mss beschadigd gaat worden door de iPhone 4G. Dat gaat wel problemen opleveren met apps denk ik.
En wtf: een 64 GB versie iPhone? 128 GB iTouch? Da's toch ziekelijk veel? Wat voor app/muziek/film junk ben je dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:18
*O* CONFIRMED!!! *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2010/01/top.jpg

Bron

[ Voor 35% gewijzigd door BurkaN op 18-01-2010 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Met zo'n uitnodiging moet het toch bijna wel een tablet (of ander geheel nieuw product) worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vanx schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:39:
[...]

Hmm, een nieuw model iPhone is toch niet logisch, alle mensen met een 3G kunnen hun 2 jarig abbonement pas in juni verlengen.

Wat denk je van OS4.0? IK denk zelf dat het een grote update naar 3.2 wordt (FM-ontvanger? :) ) en 4.0 óf bewaard word voor de tablet óf de iPhone 4G.
iPhones worden, vanwege dat ze allerlei tests moeten doorstaan, ruim eerder aangekondigd dan ze gereleased worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Hoedje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:31:
Met zo'n uitnodiging moet het toch bijna wel een tablet (of ander geheel nieuw product) worden :P
Idd lijkt op een Canvas doek waarop is geverfd...

Canvas doek = (Tablet)Scherm?
Verven = nieuwe app speciaal voor de Tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 20:43
BurkaN schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:32:
[...]

Idd lijkt op een Canvas doek waarop is geverfd...

Canvas doek = (Tablet)Scherm?
Verven = nieuwe app speciaal voor de Tablet?
Vingerverven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
CyBeR schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:32:
[...]

iPhones worden, vanwege dat ze allerlei tests moeten doorstaan, ruim eerder aangekondigd dan ze gereleased worden.
Apple kan ervoor kiezen om het geheim te laten houden door de FCC. De iPhone 3G is maar één maand en de 3GS zelfs maar een paar weken voordat ze beschikbaar waren in de winkel aangekondigd. Alleen bij de originele iPhone zat er een half jaar tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Maar de 1e was natuurlijk ook degene waarbij alles nog helemaal ontwikkeld moest worden. Bij de nieuwere iPhones (3G, 3GS (4G?) is het meer het perfectioneren van het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurkaN
Hoedje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Apple kan ervoor kiezen om het geheim te laten houden door de FCC. De iPhone 3G is maar één maand en de 3GS zelfs maar een paar weken voordat ze beschikbaar waren in de winkel aangekondigd. Alleen bij de originele iPhone zat er een half jaar tussen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er een nieuwe iPhone wordt aangekondigd de 27e.

Laten we aannemen dat de iTablet, iSlate of wat voor naam je 'm ook wilt geven wordt aangekondigd / uitgebracht. En dit (volgens Apple) net als de iPhone 3 jaar geleden een revolutionair product is "That's going to change everything".

Waarom zou Apple dan een update van een enorm populair product uitbrengen die de aandacht van de Tablet kan 'stelen'?

Ik denk dat dit event wordt aangekondigd:

Apple Tablet (incl. de software evt. iWork Touch)
iTunes X (10)
MacBook Pro updates met i5 QC

One More Thing
....geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik hoop dat ze naast de i5 ook een nieuwe videokaart in de MBP weten te plaatsen. Die 9600 begint al aardig outdated te worden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Hoedje schreef op maandag 18 januari 2010 @ 18:37:
[...]

Bij de originele iPhone werd de aankondiging gedaan en de dag daarna werden de documenten naar de FCC gestuurd. Dit soort dingen lekken nogal graag uit namelijk. Afhankelijk van hoe ze daar over denken kunnen ze ervoor kiezen om aan te kondigen voor ze documenten inleveren of documenten geheim te laten houden tot een bepaalde datum.

Over die aankondiging trouwens: ik denk dat 't een ezel wordt :P

Pagina: 1 2 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.