Gaat puur om de snelheid. 3G is niet de snelste. Daarbij zit je met een beetje Mobileme wel weer aan een abonnement daarop vastMuthas schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:08:
[...]
Het is maar wat je handiger vind. Syncen met MobileMe kan vanaf je iPhone anywhere, anytimeDan kan je er gelijk vanaf het web, je laptop, en je iPad bij. Dus waarom overbodig direct syncen tussen twee apparaten?
Ik weet niet wat voor zakken jij hebt maar 7 inch past ook niet in mijn zak hoorMegaflix schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 17:12:
[...]
Soort iPad Nano tussen de iPod Touch en de iPad in bedoel je? Ik heb nu al het idee dat het apparaat hinkt tussen twee gedachten (laptop en iPod Touch), maar als je er nóg eentje tussenin stopt, dan is het een tablet waarop je net niet fatsoenlijk PDF's kan kijken, maar wat ook nét te groot is om in je zak te kunnen stoppen. Van de iPad weet je tenminste zeker dat hij niet in je zak past.

[ Voor 40% gewijzigd door Touchdomex op 28-01-2010 17:19 ]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker