Apple Event 27 januari - Come see our latest creation.

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste
Acties:
  • 96.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 13:55

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb net een foto van de tablet gezien, maar ben dan echt niet impressed.

Het is gewoon een iPhone maal 10.
Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2010/1/26/234c5888-6d33-4b7e-ad04-a54384ad2b67.jpg

Snap trouwens ook niet dat vele sites en mensen dit zien als een e-reader. Dit is dus totaal geen e-reader.

Vraag mij ook trouwens af wat voor browser erop zit. Safari op de iPhone is echt zoooo ontzettend slecht.
Of er moet een normale safari opzitten met flash, want anders zie ik een grote klachten storm aankomen.

[ Voor 24% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 15:21 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
Pff kalmte Nerds. Het is maar een Tablet...Geen cure tegen kanker of de ontdekking van aliens.
Hehe, zeg dat maar eens tegen Steve Jobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:01
DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:18:

[afbeelding]

Snap trouwens ook niet dat vele sites en mensen dit zien als een e-reader. Dit is dus totaal geen e-reader.
Die is hartstikke fake.

De foto's op Engadget zijn naar mijn weten echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ok...
maar hoeveel zou iemand betalen voor een tablet met iPhoneOS erop? Ik zou er echt maar een paar honderd euro voor over hebben...

Echt mede omdat er de iPhoneOS opzit. Voor een tablet geeft dat gewoon bijna geen vrijheid.

[ Voor 26% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 15:24 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:23:
ok...
maar hoeveel zou iemand betalen voor een tablet met iPhoneOS erop? Ik zou er echt maar een paar honderd euro voor over hebben...
Een paar honderd euro ja, maar dit wordt wel iets meer dan alleen een tablet met iPhoneOS erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vraag mij ook trouwens af wat voor browser erop zit. Safari op de iPhone is echt zoooo ontzettend slecht.
Of er moet een normale safari opzitten met flash, want anders zie ik een grote klachten storm aankomen.
Safari op de iPhone is op de bediening na hetzelfde als de normale Safari.
Flash is een plugin en die heb je op de iPhone inderdaad niet. Staat verder los van de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tablet zonder file browser zou inderdaad goedkoop bedacht zijn..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Tom schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:26:
[...]

Safari op de iPhone is op de bediening na hetzelfde als de normale Safari.
Flash is een plugin en die heb je op de iPhone inderdaad niet. Staat verder los van de browser.
Is dus niet zo. Sommige sites werken gewoon niet goed erop. Terwijl het wel goed op de normale safari werkt.
Kan ff geen voorbeelden noemen, maar bijvoorbeeld overflow elementen werken dan niet goed ofzo.

Maar als je op een tablet geen flash hebt, dan is het gewoon slecht.
En de OS moet echt totaal getweaked zijn. Als het vrijwel hetzelfde blijft, dan zie ik gewoon een dikke FAIL voor apple.

maar goed, we moeten ff afwachten.

[ Voor 9% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 15:33 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:19:
[...]

Hehe, zeg dat maar eens tegen Steve Jobs :P
Gehe, spijker-kop-raak.
Over medische toepassingen (als het we het toch over die cure hebben...;)) Tablet kan misschien wel interessant worden voor de medische professionals (artsen en verpleegkundigen), ipv constant in papieren zwoegen, even de patientgegevens van de centrale server trekken en BAM!, een mooi overzicht op de tablet.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:23:
Echt mede omdat er de iPhoneOS opzit. Voor een tablet geeft dat gewoon bijna geen vrijheid.
Vrijheid is ook niet alles, als ik op mn iPhone wat installer dan zoek ik wat ik wil en druk ik op install.
De "vrijheid" die een win mobile me geeft is tevens het probleem.
Als ik een programma wil hebben, moet ik maar hopen of ik het kan vinden, of dat ik wel de juiste download. Want vaak zijn er 30 verschillende programma's te krijgen die stuk voor stuk problemen geven.
En dan nog op je telefoon zien te knutselen, CAB files/installers/exe.
Hoevaak ik wel niet mijn windows telefoon opnieuw heb moeten installen...
Nee doe mij maar een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

[afbeelding]

Die 'foto' is zo nep als maar zijn kan.

Wat is er trouwens mis met Safari? Alleen omdat het Flash mist? Flash is een plugin van Adobe en heeft niets met Safari te maken.

Wat die websites betreft ben ik dat nog niet tegen gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door MoietyMe op 27-01-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esveldt86
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04-2023
SAN FRANCISCO - Het nieuwe Apple-snufje - een platte computer met een aanraakscherm - is al op Twitter geplaatst door Jason Calacanis, oprichter van technologiesite Engadget. Hij beweert al twee weken een testversie van het toestel in huis te hebben.

De tablet wordt vandaag (19.00 uur Nederlandse tijd) officieel voorgesteld in San Francisco, en Apple weet als geen ander een hype te creëren rond die presentatie.

Volgens Calacanis gebruikt de tablet een aangepaste versie van het besturingssysteem van de iPhone, met de mogelijkheid om tegelijkertijd meerdere toepassingen te draaien. Hij mag echter de officiële naam van het apparaat nog niet vrijgeven, dat al 'iPad', 'iSlate' of 'iTablet' werd genoemd. Aangezien Microsoft-baas Steve Ballmer bij de voorstelling van de HP-tabletcomputer met Windows 7 al sprak over een 'slate'-computer, wordt algemeen gegokt op 'iSlate'. Met net zoveel argumenten kun je die term Slate echter verwerpen, juist omdat HP zijn platte pc die onlangs werd gepresenteerd al Slate noemde. iPad is dan meer in de Apple-lijn, gezien de iPhone en iPod.

Het toestel heeft Wi-Fi- en 3G-mogelijkheden, en zou in de VS zowel bij operatoren Verizon als AT&T kunnen worden gebruikt. Het apparaat heeft ook 'duimpads' aan weerskanten, om besturing met de duimen mogelijk te maken. Daarnaast heeft het twee camera's, een aan de voorkant voor videoconferencing, en een aan de achterkant om te filmen en foto's te maken. De 'iSlate' heeft ook een ingebouwde e-readermogelijkheid.

De platte computer kan volgens Calacanis ook draadloze verbindingen maken met andere toestellen voor het spelen van multiplayergames. Er zouden drie versies van verschijnen, die 599 dollar (425 euro), 699 dollar (496 euro) en 799 dollar (567 euro) moeten kosten.

http://ad.nl/ad/nl/1005/D...-onthuld-op-Twitter.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

vogelaarke135 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Gehe, spijker-kop-raak.
Over medische toepassingen (als het we het toch over die cure hebben...;)) Tablet kan misschien wel interessant worden voor de medische professionals (artsen en verpleegkundigen), ipv constant in papieren zwoegen, even de patientgegevens van de centrale server trekken en BAM!, een mooi overzicht op de tablet.
maar er bestaan al tablets. Waarom worden die dan niet gebruikt?
esveldt86 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:33: De 'iSlate' heeft ook een ingebouwde e-readermogelijkheid.
Dit snap ik dus niet. Zoveel sites zeggen dit, terwijl de tablet duidelijk geen e-reader is. Het is gewoon een doodnormaal scherm waar je artikelen op kunt lezen.
Een e-reader is met e-inkt.

[ Voor 26% gewijzigd door DNA_Saint op 27-01-2010 15:37 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:
[...]

maar er bestaan al tablets. Waarom worden die dan niet gebruikt?
Omdat die (vaak) geen appart OS hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Good Fella schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:35:
[...]

Omdat die (vaak) geen appart OS hebben.
ja en dus beter qua integratie in het huidige systeem.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:42
Wat zijn goeie sites om de keynote op te volgen? Ik ken eigenlijk alleen gizmodo, maar er moeten er vast meer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:08
Armageddon_2k schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:
[...]

Vrijheid is ook niet alles, als ik op mn iPhone wat installer dan zoek ik wat ik wil en druk ik op install.
De "vrijheid" die een win mobile me geeft is tevens het probleem.
Het is maar net wat je graag wilt. Als je tevreden bent met een apparaat waar je zelf weinig aan kunt/mag tweaken maar dat het wel altijd goed doet, dan is een iPhone (en misschien dus dat tablet) precies wat je nodig hebt. Als je wel graag controle wilt over de hardware die je zelf betaald hebt, dan is het Apple platform daarvoor niet het geschikste.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 21:28

Step

step@tweakers.net#

stijnos1991 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:38:
Wat zijn goeie sites om de keynote op te volgen? Ik ken eigenlijk alleen gizmodo, maar er moeten er vast meer zijn?
MacRumors.com

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Is dus niet zo. Sommige sites werken gewoon niet goed erop. Terwijl het wel goed op de normale safari werkt.
Kan ff geen voorbeelden noemen, maar bijvoorbeeld overflow elementen werken dan niet goed ofzo.
Er zijn voor de bediening een paar aanpassingen geweest om het werkbaar te maken. Zo is de onmouseover e.d. eruit en vervangen ze door een onclick, zodat je makkelijk door pulldown-menutjes kunt navigeren. Zo zijn er nog een paar kleine aanpassingen geweest om websites goed weer te geven. De renderer van Safari is op de iPhone en Mac is verder identiek. Snap niet waarom je het dan "zoooooo ontzettend slecht" kunt noemen. Ik beschouw Safari op de iPhone als enige mobiele browser als volwaardige. Alleen Opera was destijds goed op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Antaresje schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:38:
[...]
Het is maar net wat je graag wilt. Als je tevreden bent met een apparaat waar je zelf weinig aan kunt/mag tweaken maar dat het wel altijd goed doet, dan is een iPhone (en misschien dus dat tablet) precies wat je nodig hebt. Als je wel graag controle wilt over de hardware die je zelf betaald hebt, dan is het Apple platform daarvoor niet het geschikste.
Jij schrijft ook je eigen drivers voor je video-kaart of wat?
Ik ben zelf software-engineer en mag graag spelen met programma's ed. maar ik heb teveel nukken gehad met windows mobile foons. Zelfs scrollen door een venstertje krijgen ze niet goed voor elkaar, je komt nooit uit waar je wilt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:32:
[...]

Het enige probleem is dat je geen muis hebt, en dat hover-elementen welke tegelijkertijd ook een click-event hebben, niet goed werken (want als je klikt, dan ben je dus al naar de volgende pagina, voordat je de hover hebt gezien). Dit probleem is inherent verbonden aan een touchscreen en heeft Android en Windows Mobile ook.

Voor de rest gebruikt het exact dezelfde render-engine als Google Chrome en Safari 4 dus verschillen ga je echt niet tegen komen.
Maar als je op een tablet geen flash hebt, dan is het gewoon slecht.
Het is een misschien een gemis, je kan zelf de grote hiervan bepalen. Adobe heeft nog altijd niet voor fatsoenlijke flash op de Mac gezorgd, dus ik denk niet dat het op de tablet zal worden ondersteund. Veel te processor intensief.

Ik ben blij dat html5 zelf ondersteuning biedt voor video's. YouTube is hier al mee aan het testen en Safari ondersteunt dit al.
En de OS moet echt totaal getweaked zijn. Als het vrijwel hetzelfde blijft, dan zie ik gewoon een dikke FAIL voor apple.
Apple is gelukkig niet achterlijk, op die leak van Engadget valt al een custom Safari te zien, dat komt wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:54

page404

Website says no

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
Pff kalmte Nerds. Het is maar een Tablet...Geen cure tegen kanker of de ontdekking van aliens.
bij gebrek aan dergelijk breaking news richten we ons dan maar even vol overgave op de tablet ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Armageddon_2k schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:41:
[...]

Jij schrijft ook je eigen drivers voor je video-kaart of wat?
Ik ben zelf software-engineer en mag graag spelen met programma's ed. maar ik heb teveel nukken gehad met windows mobile foons. Zelfs scrollen door een venstertje krijgen ze niet goed voor elkaar, je komt nooit uit waar je wilt zijn.
volgens mij komt dat meer door de functionaliteit van winmo. De bedoeling was om een stylus te gebruiken.
HTC heeft hier een grote revolutie ingebracht door er een skin overheen te zetten. Maar voor de huidige mobieltjes en verwachtingen van de consument is winmo 6 gewoon niet geschikt meer.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

esveldt86 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:33:
SAN FRANCISCO - Het nieuwe Apple-snufje - een platte computer met een aanraakscherm - is al op Twitter geplaatst door Jason Calacanis, oprichter van technologiesite Engadget. Hij beweert al twee weken een testversie van het toestel in huis te hebben.

De tablet wordt vandaag (19.00 uur Nederlandse tijd) officieel voorgesteld in San Francisco, en Apple weet als geen ander een hype te creëren rond die presentatie.

Volgens Calacanis gebruikt de tablet een aangepaste versie van het besturingssysteem van de iPhone, met de mogelijkheid om tegelijkertijd meerdere toepassingen te draaien. Hij mag echter de officiële naam van het apparaat nog niet vrijgeven, dat al 'iPad', 'iSlate' of 'iTablet' werd genoemd. Aangezien Microsoft-baas Steve Ballmer bij de voorstelling van de HP-tabletcomputer met Windows 7 al sprak over een 'slate'-computer, wordt algemeen gegokt op 'iSlate'. Met net zoveel argumenten kun je die term Slate echter verwerpen, juist omdat HP zijn platte pc die onlangs werd gepresenteerd al Slate noemde. iPad is dan meer in de Apple-lijn, gezien de iPhone en iPod.

Het toestel heeft Wi-Fi- en 3G-mogelijkheden, en zou in de VS zowel bij operatoren Verizon als AT&T kunnen worden gebruikt. Het apparaat heeft ook 'duimpads' aan weerskanten, om besturing met de duimen mogelijk te maken. Daarnaast heeft het twee camera's, een aan de voorkant voor videoconferencing, en een aan de achterkant om te filmen en foto's te maken. De 'iSlate' heeft ook een ingebouwde e-readermogelijkheid.

De platte computer kan volgens Calacanis ook draadloze verbindingen maken met andere toestellen voor het spelen van multiplayergames. Er zouden drie versies van verschijnen, die 599 dollar (425 euro), 699 dollar (496 euro) en 799 dollar (567 euro) moeten kosten.

http://ad.nl/ad/nl/1005/D...-onthuld-op-Twitter.dhtml
Stel je studeert of je bent voor je werk vaak op weg, dan is zo'n tablet toch onhandig? iPhone OS kun je nou niet echt op tekstverwerken of powerpoints maken. Ook heb je geen toetsenbord. Voor studenten en mensen die veel op weg zijn is een Macbook toch veel handiger, dan heb je ook een toetsenbord. En je gaat echt niet een Tablet en een Net/Notebook meeslepen. Zo'n tablet is misschien alleen leuk voor thuis. Maar stel je zit ook veel op Tweakers en GoT enzo, typen op een tablet is nou niet ideaal voor langere posts, en zeker niet als je vingers niet telkens schoon zijn (chips en keyboard maak je zo weer netjes). En zo'n ding leg je ook niet even gemakkelijk op je nachtkastje 's avonds neer..naast je kop koffie of thee, want als het er overheen flikkert ben je goed de lul.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

vraag mij dat dus ook af. Van een tablet verwacht ik bijvoorbeeld dat ik illustrator kan draaien en erop kan tekenen, zodat ik mijn Bamboo pad niet hoef te gebruiken.

Maar dit ding is volgens mij echt alleen om iphone dingen te doen, alleen dan op een groter scherm...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:45:
Stel je studeert of je bent voor je werk vaak op weg, dan is zo'n tablet toch onhandig?
Het is denk ik een fout om te denken dat het tablet op het publiek van dit forum is gericht, of welke willekeurige andere echte poweruser. Ik vermoed dat het primair voor een andere markt bedoeld zal zijn, eentje met een grotere hoeveelheid gebruikers.
Zo'n tablet is misschien alleen leuk voor thuis.
Als dat de markt is, dan is dat toch prima? Er zijn toevallig best veel huizen en ook regelmatig mensen in die huizen die geen powerusers zijn, of continu op zakenreis of weetikveel :P En het is erg slim om juist DIE groep kennis te laten maken met beter toegankelijke mogelijkheden.
Maar stel je zit ook veel op Tweakers en GoT enzo, typen op een tablet is nou niet ideaal voor langere posts, en zeker niet als je vingers niet telkens schoon zijn (chips en keyboard maak je zo weer netjes).
Typen op een virtueel toetsenbord went vanzelf tot op bepaalde hoogte. Als eenmaal gewend denk ik dat het niet echt meer een probleem is dat je geen touch feedback krijgt. En ik weet zeker dat ik het scherm van een willekeurig touchscreen veel gemakkelijk echt schoon krijg dan mijn toetsenbord met al zijn kleine hoekjes en sleufjes tussen de toetsen.

[ Voor 4% gewijzigd door Booster op 27-01-2010 15:57 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:48:
vraag mij dat dus ook af. Van een tablet verwacht ik bijvoorbeeld dat ik illustrator kan draaien en erop kan tekenen, zodat ik mijn Bamboo pad niet hoef te gebruiken.
Een Wacom kan allerlei leuke dingen zoals pressure levels en de hoek van je pen bepalen. De tablet zal bedoeld zijn voor het gebruik met je vinger. Je moet het niet als een vervanger van een tekentablet zien.
Maar dit ding is volgens mij echt alleen om iphone dingen te doen, alleen dan op een groter scherm...
Hoezo zou er nu dan geen illustrator applicatie kunnen komen, speciaal geoptimaliseerd voor de tablet? :) Die zijn er nooit voor de iPhone gekomen, omdat het scherm te klein was. Met de komst van tablet kunnen er weer een heleboel nieuwe applicaties gemaakt worden, die eerst niet mogelijk waren vanwege het te kleine scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:11
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:45:
[...]

Stel je studeert of je bent voor je werk vaak op weg, dan is zo'n tablet toch onhandig? iPhone OS kun je nou niet echt op tekstverwerken of powerpoints maken. Ook heb je geen toetsenbord. Voor studenten en mensen die veel op weg zijn is een Macbook toch veel handiger, dan heb je ook een toetsenbord. En je gaat echt niet een Tablet en een Net/Notebook meeslepen. Zo'n tablet is misschien alleen leuk voor thuis. Maar stel je zit ook veel op Tweakers en GoT enzo, typen op een tablet is nou niet ideaal voor langere posts, en zeker niet als je vingers niet telkens schoon zijn (chips en keyboard maak je zo weer netjes). En zo'n ding leg je ook niet even gemakkelijk op je nachtkastje 's avonds neer..naast je kop koffie of thee, want als het er overheen flikkert ben je goed de lul.
Ik wil niet heel erg de "Apple fanboy" uithangen maar als er 1 bedrijf is wat goed nadenkt over usability dan is het Apple wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Je praat alsof je hem al gezien heb. Hoeveel producten van Apple zijn geflopt in de afgelopen 10 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

voordat er nieuws uitkomt is het speculeren :p

maar dat een product niet geflopt is, betekend nog niet dat het goed is ;)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 13:54

TMC

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:01:
[...]

:D Je praat alsof je hem al gezien heb. Hoeveel producten van Apple zijn geflopt in de afgelopen 10 jaar?
De iPhone was in eerste instantie geen succes en flopte vrij hard in het eerste half jaar. :)

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 27-01-2010 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik denk inderdaad dat je het anders moet zien. Waarschijnlijk gaat Apple de focus leggen op het "consumeren" van (interactieve) content. Naar verluidt zijn ze afgelopen tijd intensief in gesprek geweest met uitgevers om allerlei kranten en tijdschriften digitaal beschikbaar te stellen. Ze mikken denk ik op een tussenvorm van gedrukte media en websites.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:03:
[...]
De iPhone was in eerste instantie geen succes en flopte vrij hard in het eerste half jaar. :)
Ja de iPhone is echt een geflopt product ja :) Kom nou toch, spijkers op laag water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Misschien kan dat ding ook wel als toetsenbord + muis fungeren voor je iMAC/MB(pro) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Laatst online: 13:54

TMC

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:04:
[...]

Ja de iPhone is echt een geflopt product ja :) Kom nou toch, spijkers op laag water.
Nee, pas toen de prijs werd verlaagd en men de 3G wereldwijd introduceerde werd het een succes. Als Apple de strategie niet had aangepast was het een flop geweest. De mensen die kritiek hadden op de iPhone toen deze net aangekondigd was (te duur, geen 3G, te weinig mogelijkheden, etc.) kregen in eerste instantie gewoon gelijk. Dat kan ook zomaar weer het geval zijn met de tablet. :)

[ Voor 16% gewijzigd door TMC op 27-01-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://technologizer.com/...cessful-tablet-computers/

Heeft er iemand al een iTablet topic gemaakt ??

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

TMC schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:10:
[...]
Nee, pas toen de prijs werd verlaagd en men de 3G wereldwijd introduceerde werd het een succes. Als Apple de strategie niet had aangepast was het een flop geweest. De mensen die kritiek hadden op de iPhone toen deze net aangekondigd was (te duur, geen 3G, te weinig mogelijkheden, etc.) kregen in eerste instantie gewoon gelijk. Dat kan ook zomaar weer het geval zijn met de tablet. :)
in jouw analogie wordt er dus nu een iets te dure iSlate/iPad gepresenteerd die één of twee belangrijke features niet heeft of niet goed geïmplementeerd, Apple gaat hard aan de slag en komt eind dit jaar met een v2.0 die hysterisch succesvol wordt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

[...]
6,1 miljoen verkochte iPhones noem jij een flop?

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/51/Total_iPhone_sales.png/800px-Total_iPhone_sales.png

De iPhone 3G was verkrijgbaar vanaf 11 juli, waar de grafiek dus opeens steiler wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Nonsense. Ik heb GFK cijfers gezien en de iphone heeft gewoon een markt gecreëerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Het zal vast de geleakte foto zijn van de Tablet, tegenwoordig hebben rumor-sites het steeds vaker bij het juiste eind (jammer eigenlijk). Maar ook ik hoop nog steeds op iets meer dan een grote iPhone, want ik zie er gewoon (net als met netbooks) geen enkel voordeel in. Echt het enige wat ik handig zou vinden is het feit dat je op die manier fijn een magazine in de bank kan lezen, maar als dat zo'n beetje het enige appealing is en verder krijgen we gewoon de usual iTunes syncing e.d. (ik ga zo'n apparaat niet de hele tijd in handen houden voor films bijv.) dan is het echt niets voor mij. Veel mensen hebben al laptops en/of een tv met media-streaming en uit onderzoek blijkt ook dat mensen met Apple computers dit zowiezo al vaker hebben staan (meer geld te besteden). Nog meer mensen hebben een iPhone... waar ze veel van die tablet zaken al op doen! Granted, prettiger op een 10" scherm, maar daar ga je toch niet zoveel weer voor neerleggen? Ik begrijp, net als netbooks (en toch zijn die enigzins succesvol gebleken) de markt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

een tablet die bedoeld is om een beetje op te internetten zou ideaal zijn voor mij, een grote iphone zou prima zijn voor mij.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43
vgroenewold schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:
Het zal vast de geleakte foto zijn van de Tablet, tegenwoordig hebben rumor-sites het steeds vaker bij het juiste eind (jammer eigenlijk). Maar ook ik hoop nog steeds op iets meer dan een grote iPhone, want ik zie er gewoon (net als met netbooks) geen enkel voordeel in. Echt het enige wat ik handig zou vinden is het feit dat je op die manier fijn een magazine in de bank kan lezen, maar als dat zo'n beetje het enige appealing is en verder krijgen we gewoon de usual iTunes syncing e.d. (ik ga zo'n apparaat niet de hele tijd in handen houden voor films bijv.) dan is het echt niets voor mij. Veel mensen hebben al laptops en/of een tv met media-streaming en uit onderzoek blijkt ook dat mensen met Apple computers dit zowiezo al vaker hebben staan (meer geld te besteden). Nog meer mensen hebben een iPhone... waar ze veel van die tablet zaken al op doen! Granted, prettiger op een 10" scherm, maar daar ga je toch niet zoveel weer voor neerleggen? Ik begrijp, net als netbooks (en toch zijn die enigzins succesvol gebleken) de markt niet.
Gemakzuchtmarkt, ik kan zelf niet wachten op een lekkere mooi uitziende tablet.
Lekker mee spelen vanuit de luie stoel, andere computers beheren op afstand met vinger toetsen mapjes slepen en veranderen en aanpassen
En nog met een mooi design ook..

En het grootste gadget gehalte van hier tot aan waar die gemaakt gaat worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 18:01

Exirion

Gadgetfetisjist

vgroenewold schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:55:
Ik begrijp, net als netbooks (en toch zijn die enigzins succesvol gebleken) de markt niet.
Understatement van het jaar. Ondanks de bedroevend slechte PC-markt heeft de computerindustrie een behoorlijke groei gehad die voor het grootste deel te danken is aan de opmars van netbooks. Al die mensen die riepen dat een netbook speelgoed en totaal onnuttig zou zijn, hebben bewezen niks van de consument en de markt te begrijpen ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen apple fan boy maar ik ben benieuwd naar iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

het zal vast wel een succes worden. Fanboys kopen het toch wel. Zelfde met de Air. Je hebt er geen ene reet aan en voor het bedrag dat je ervoor betaald, ben je gek. Maar toch verkoopt het.

Wat Apple maakt is goud ATM.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe

MoietyMe

zij/haar

DNA_Saint schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:07:
het zal vast wel een succes worden. Fanboys kopen het toch wel. Zelfde met de Air. Je hebt er geen ene reet aan en voor het bedrag dat je ervoor betaald, ben je gek. Maar toch verkoopt het.

De Air is anders prima waarvoor het bedoeld is. Jij hebt er misschien niks aan, maar iemand die veel aan het reizen is een hele lichte laptop nodig heeft welke wel een volwaardig scherm en toetsenbord heeft zal er heel blij mee zijn. En de Air is tegenwoordig goedkoop als je kijkt naar wat de tegenhanger van Dell kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:43

Ja, dat blijf je altijd houden bedoel een opel koop je toch ook niet ?, maar toch rijden ze er.
Kortom : Voor iederee is er wat, fanboy / gebruiker / hater of niet.

Dus ook voor de Tablet zou er wel een markt zijn anders komt die er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Zelfde met de Air. Je hebt er geen ene reet aan en voor het bedrag dat je ervoor betaald, ben je gek.
Zo rijdt de ene persoon in een Opel Astra en de ander in een Porsche Boxster. Ze brengen je allebei van A naar B maar sommige mensen hechten meer waarde aan looks en luxe. Het is maar wat je nuttig en zinvol noemt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:00:
[...]

Understatement van het jaar. Ondanks de bedroevend slechte PC-markt heeft de computerindustrie een behoorlijke groei gehad die voor het grootste deel te danken is aan de opmars van netbooks. Al die mensen die riepen dat een netbook speelgoed en totaal onnuttig zou zijn, hebben bewezen niks van de consument en de markt te begrijpen ;)
Fout het concept van de netbooks bestond al een tijdje, ze waren alleen volstrekt te duur. De huidige netbooks zijn vooral een succes vanwege een lage prijs niets meer niets minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:12:
De netbooks zijn vooral een succes vanwege een lage prijs niets meer niets minder.
Onzin. Netbooks waren de eerste notebooks die met gemak meer dan 6 uur op een accu deden, niks wogen en in een dameshandtas pasten. Dat zijn veel belangrijkere argumenten dan de prijs. Het gros van de mensen wil een netbook vooral omdat ze zo handig zijn. Anders zou iedereen die 350-400 euro 15.4" notebooks kopen, en dat is dus niet zo. Zelf heb ik een 8.9" met een snelle SSD waar ik OSX op draai, en ik zou dat voor geen goud ruilen voor een mainstream notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas20
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-10 21:09
Heeft iemand enig idee hoelang vanavond het live gebeuren duurt? Wil het wel volgen maar heb niet alle tijd, sorry als het al ergens vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
60 min max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404

page404

Website says no

het valt me op dat het begrip fanboy steeds rekbaarder wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

page404 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:19:
het valt me op dat het begrip fanboy steeds rekbaarder wordt ;)
Het is heel simpel: iedereen die Apple niet afbrandt is een fanboy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moerk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 21:42
Nog even een briljante quote van marketwatch.com:

"The last tablet to generate this much hype was carried down from the mountaintop by Moses himself"

:P

bla-di-bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheepdog
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:55
Je hoeft hier niet te posten en te flamen :)

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 27-01-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:46

Jrz

––––––––––––

Waar ik op hoop is dat dat ding een x86 instructieset gaat draaien :)
Kan ik alles doen ermee wat ik wil :)

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ja, echt. Elke consument maakt een afweging over de voor- en nadelen van een product, maar de fanboys van Apple, dat is een groep apart. Die kopen allemaal die producten alleen omdat er een appel op staat. Specificaties en features maken hun niet uit. Wat een geluk dat de appels op dit moment een stuk goedkoper zijn :D

Bewaar die ongefundeerde opmerkingen lekker voor jezelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:15:
[...]

Onzin. Netbooks waren de eerste notebooks die met gemak meer dan 6 uur op een accu deden, niks wogen en in een dameshandtas pasten. Dat zijn veel belangrijkere argumenten dan de prijs.
Dude dat was er in 2000 al. Zie bijvoorbeeld de Sony Vaio C1VN uit 2000 (!), die ging al 5,5 uur mee en was goed gespecced (9" scherm)

Afbeeldingslocatie: http://www.transmetazone.com/i_products/transprodpg_c1vn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thevooner.com/feature/2000/11/10/picturebook/DSCN0152.JPG

http://www.transmetazone.com/articleview.cfm?articleID=381

De Fujitsi Loox Subnotebooks (9" scherm)

Afbeeldingslocatie: http://img177.auctions.yahoo.co.jp/users/9/9/3/7/ochimusha_amago-img600x355-1261021645vqqxsh4262.jpg

(tot 8 uur gebruik)

Toshiba had de Libretto's in 2002 (10" scherm).

Afbeeldingslocatie: http://www.transmetazone.com/articleimages/ToshbaL5series_top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/pc/docs/2002/0424/toshi1_2.jpg

http://www.pcworld.com/ar...new_libretto_laptops.html

SUBNOTEBOOKS heetten die ding toen, en die markt bestaat echt al onwijs lang. Nooit een succes geworden toen vanwege de hoge prijs.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon de nieuwe iPod, maar dan ondersteunt het veel meer mediabestanden :P

Aangezien de iPod zelf een enorm succes is, waarom zou de opvolger van de iPod dat ook niet zijn?

Verwacht trouwens dat een nieuwe versie van iTunes word aangekondigt waar veel meer mediabestanden verkrijgbaar zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ustream.tv/channel/apple-event-am-27-01-2010

Mijn Duits is niet goed maar dit zou een livestream kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:53

Hoite

Goed verhaal

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:36:
[...]

Dude dat was er in 2000 al. Zie bijvoorbeeld de Sony Vaio C1VN uit 2000 (!), die ging al 5,5 uur mee en was goed gespecced (9" scherm)

[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.transmetazone.com/articleview.cfm?articleID=381

De Fujitsi Loox Subnotebooks (9" scherm)

[afbeelding]

(tot 8 uur gebruik)

Toshiba had de Libretto's in 2002 (10" scherm).

[afbeelding]
[afbeelding]

http://www.pcworld.com/ar...new_libretto_laptops.html

SUBNOTEBOOKS heetten die ding toen, en die markt bestaat echt al onwijs lang. Nooit een succes geworden toen vanwege de hoge prijs.
Die dingen zien er toch niet uit man? Daar wil ik niet mee gezien worden. bah :r

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

koentjek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:03:
[...]

Die dingen zien er toch niet uit man? Daar wil ik niet mee gezien worden. bah :r

;)
Over tien jaar wil jij ook niet meer met een hoop dingen gezien worden die je nu nog mooi vindt ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:06:
[...]

Over tien jaar wil jij ook niet meer met een hoop dingen gezien worden die je nu nog mooi vindt ;)
Precies, pak nu een CRT Monitor, een CRT Televisie of een Matrix/Inkjet printer.. :X Destijds volstrekt normaal tho. Noob opmerking dus.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:04

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Is de Apple store al offline? :P hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-10 22:32
http://store.apple.com/us

nee hoor?
koentjek schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:03:

;)
"Tssk, heeft deze TV nog 3D mét bril "

:P

[ Voor 78% gewijzigd door Vanx op 27-01-2010 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/27/114320-weiphone_tablet_shell.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/27/114320-weiphone_tablet_shell_2_300.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.macrumors.com/article/2010/01/27/114320-weiphone_tablet_shell_3_300.jpg

http://www.macrumors.com/...tablet-back-shell-leaked/

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 17:36:

...

Je mist nogsteeds het hele punt. Ja, ik weet ook wel dat dit soort machines al lang bestonden, maar toen betaalde je minstens het drievoudige van de prijs van een gangbare notebook. De netbooks boden/bieden dit voor veel lagere prijzen, maar het is niet alleen die prijs die de doorslag geeft. Het feit dat mensen liever netbooks dan gelijkgeprijsde notebooks (ook die zijn al lang voor <=400 euro te krijgen) kopen zegt genoeg. Voor jouw informatie: begin 2003 had ik een van de eerste Centrino notebooks en die haalde ook 6 uur op een accu maar kostte wel 1500 euro.

Het GROS van de mensen gebruikt een laptop alleen om een beetje te browsen, muziek te spelen, bankzaken te doen, een beetje te chatten en af en toe een lullige spelletje te spelen. Die hebben geen zin in grote lompe dingen die in de huiskamer rondslingeren, maar in een klein dingetje dat voor een paar uur op de bank voldoet. Nee, zo'n dingen kopen ze niet als ie 3 keer zo duur als een normale laptop is, maar wel voor dezelfde prijs of minder. En dat is nou precies het succes van de netbooks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, hier issie dan de echte Apple iPad/iTablet. Food for thought toch? :p

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2629/3900417672_923d37f857.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:19:

[afbeelding]
Een waar oog appeltje :+

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020

[afbeelding]
hij is wel mooier dan verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak een TR aan, als je iets tegenkomt wat hier niet thuishoort ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Hoedje op 27-01-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Penguin
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 20:43

[afbeelding]
Hij is in elk geval wel milieuvriendelijk, zeker omdat je het iTablet eindeloos kunt recyclen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Volgens OneMoreThing.nl/live :
Jason Calacanis, oprichter van TechCrunch50, Silicon Alley Reporter en Engadget zegt dat hij de tablet twee weken lang heeft mogen testen, en heeft veel (ongeloofwaardige?) details op zijn Twitter gezet: http://twitter.com/Jason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-10 22:26
Ik zeg : nieuwe iPhone(s). Naast die rare tablet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Dat niemand doorheeft dat het een soep is. De hap uit de Apple is duidelijk nep :+

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier dan de langverwachte Apple Tablet:
Afbeeldingslocatie: http://www.ecstasydata.org/images/2005/1488_lg_apple.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het alvast maar even maar mogen we het komende uur nou wel of niet gaan slowchatten, voordat daar weer allerlei discussie en ongenoegen over gaat ontstaan..In de waarschuwing staat nog niets. Ik ben nog even snel langs de AH hier op de hoek, en dan lekker genieten...nog 20 minuten gentlemen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 18:30

rammes

koekebakker 1e klas

store is nog online, gaat meestal net voor de keynote down

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Dancing_Animal schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:36:
Ik denk alleen de aankondiging van OS 4.0
iPhone 4G komt denk in juni (of iig het eerst volgende congres / event)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spannend :)

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:40:
Ik vraag het alvast maar even maar mogen we het komende uur nou wel of niet gaan slowchatten, voordat daar weer allerlei discussie en ongenoegen over gaat ontstaan..In de waarschuwing staat nog niets.
dit tipic gaat dicht na de keynote. (meestal) omdat er toch wel geslowchat word :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:40:
Ik vraag het alvast maar even maar mogen we het komende uur nou wel of niet gaan slowchatten, voordat daar weer allerlei discussie en ongenoegen over gaat ontstaan..In de waarschuwing staat nog niets.
Slowchatten mag, maar alleen in dit topic!

Dus niet heel Apple Talk onderspammen. Flamen, trollen etc. is nog steeds niet gewenst. En het moet natuurlijk wel een beetje ontopic zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nergens een livestream met beeld te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Penguin
  • Laatst online: 08-06 20:43
Dancing_Animal schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:36:
De kans dat er een nieuwe iPhone uitgebracht wordt is erg klein - in het verleden kwamen die altijd uit in juni/juli - ik denk niet dat Apple daar vanaf gaat wijken.

Wat wel zou kunnen dat er een nieuw iPhone OS uitgebracht gaat worden - als het nieuwe device inderdaad een tablet is en ook op het iPhoneOS gebaseerd is....

[ Voor 18% gewijzigd door Little Penguin op 27-01-2010 18:44 . Reden: stukje weggevallen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:42:
is er nergens een livestream met beeld te vinden?
nee dat is al jaren niet meer

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Waar kijkt iedereen?

Ik heb nu http://www.onemorething.nl/live/ aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-10 20:03
http://theappleblog.com/live/

Net mn bankrekening bekeken: als er nieuwe MacbookPro's aangekondigd worden koop ik er vanavond nog één.

[ Voor 19% gewijzigd door Stephan11117 op 27-01-2010 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMT, Gizmodo en Engadget staat aan. :)

Maf met die tafel en stoel, normaal staat er minder. :P Ben benieuwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik heb besloten het deze keer niet live te volgen maar gewoon te wachten op de keynote-video! :-D
Beetje gezonde spanning kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

SynchroSteve schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:46:
[...]

http://theappleblog.com/live/

Net mn bankrekening bekeken: als er nieuwe MacbookPro's aangekondigd worden koop ik er vanavond nog één.
idem! doen we samen :D

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live stream (laptop cam)

http://www.taranfx.com/watch-apple-event-live-video-stream

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2010 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-10 22:26
Little Penguin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:43:
[...]

De kans dat er een nieuwe iPhone uitgebracht wordt is erg klein - in het verleden kwamen die altijd uit in juni/juli - ik denk niet dat Apple daar vanaf gaat wijken.

Wat wel zou kunnen dat er een nieuw iPhone OS uitgebracht gaat worden - als het nieuwe device inderdaad een tablet is en ook op het iPhoneOS gebaseerd is....
Of iets met tv...
* Dancing_Animal legt glazen bol weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen797
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-10 16:02
Ligt het aan mij maar bij de apple store als je op de macbook (normale klikt) dan komt er een link te staan "bekijk de nieuwe 13, 15 en 17" macbook pro"...... Iets te vroeg online gezet?

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenweijers.nl/img/apple.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Jeroen797 op 27-01-2010 18:54 . Reden: Screenshot ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Dancing_Animal schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:50:
[...]

Of iets met tv...
* Dancing_Animal legt glazen bol weer weg
Een Apple TV metamorphose? Denk het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Little Penguin schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 18:43:
De eerste iPhone werd ook in januari aangekondigd...

Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mochten er nieuwe producten aangekondigd worden. Vraag even toestemming aan een moderator (via DM of mail), voordat je aan een topic gaat werken. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk aan een topicstart over hetzelfde onderwerp werken.