Brad Pitt schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 16:04:
[...]
Nergens, maar dat hoopte je blijkbaar wel. Wat niet onlogisch is natuurlijk. Door te zeggen dat je hoopt dat ze de volgende test "beter" doen ga je er blijkbaar vanuit dat die test een groter verschil zal laten zien t.o.v. de huidige modellen. Welnu, ietsies beter zullen ze wel zijn, maar niet meer dan dat. A Kuro it ain't.
Euhm, als je het topic hebt gevolgd weet je dat ik voor de VT20 zal gaan. Ik hoopte dus helemaal niks, het zal me werkelijk worst wezen hoe een tv presteert die ik niet ga kopen (behalve dat ik hoop dat dit een mooie cashcow voor Panasonic wordt, zodat het plasma-marktaandeel groeit en ze meer geld voor onderzoek hebben).
Ik had geen hoge verwachtingen van de G20, behalve dat het een evolutie van de G10 zou zijn en dat komt uit. Ik heb nergens gezegd noch gesuggereerd dat het een Kuro zou zijn, ik heb alleen gezegd dat de manier van testen niet geweldig was omdat je een plasma in moet laten spelen voor je hem reviewt. Het zijn geen led-tv's die vanaf dag 1 het beeld geven dat je wil hebben, ze moeten even inspelen en dat heeft deze reviewer niet gedaan (daarvan ben ik overtuigd). Ik hecht daarom weinig waarde aan de gemeten zwartwaarde (die sowieso dermate laag is dat hun colorimeter in een erg onnauwkeurig gebied komt).
[...]
Serieuze review sites zijn er dan ook weinig. Als er met centjes gestrooid gaat worden komt er vast wel een mooier resultaat uit. Even wachten dus op de WhatHifi waardering, die gaat gegarandeerd kont schoppen.
What-Hifi en AVForums heb ik inderdaad hoog zitten. Maar laten we even afwachten wat hun getallen zijn, ik voorspel vast dat ze wat minder negatief zijn over de zwartwaarden
[
Voor 7% gewijzigd door
Grrrrrene op 02-03-2010 16:50
]