Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Geen matches
Tja hier in de buurt ligt geen fatsoenlijke pc zaak (Limburg).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
Geen matches
supersatan schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 11:51:
[...]

CD-ROM-LAND?
Die heeft volgens pricewatch voorraad liggen.
Goed geraden ga hem straks ophalen :D

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Geen matches
Hoor wie klopt daar kinderen? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbmcfreak.nl/wp-content/uploads/2010/11/boxee_review.jpg

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Geen matches
Niiiiiice!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Geen matches
Yeah Ik heb hem ook!

Tot zover werkt het erg goed! enkel local en online content is zoals bekend op iets andere manier op te halen. Maar de updates komen eraan :)

Ik vraag me nu alleen af hoe we uitzending gemist etc hierop gaan krijgen. Dlink had hiervan een mooie demo maar ik kan niks bij de standaard apps vinden, misschien een eigen dlink repository?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Geen matches
heb hem ook in huis, net meteen ff de bekende bird scene getest vanuit een USB disk en dat ging probleemloos.
Voor de rest vind ik het zeer mevallen met traagheid enz, alleen tja vind het menu opzich een heel stuk minder dan vorige beta's.Nu wachten op de updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Yes bol.com gaat hem morgen leveren!! Mijn avond kan niet meer stuk. Vanmiddag bij bol.com wist de helpdesk nog van niks. Volgende levering komt pas in januari heb ik uit andere bronnen begrepen. Er zijn 80 tot 100 stuks geleverd voor heel nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Geen matches
Ook binnen :)

Ziet er allemaal slick uit, en de covers van mijn collectie van +300 films laadt ie prima, ook na een restart.

Die uitzendinggemist app zou leuk zijn ja. De Youtube app is ook uitstekend, stukken beter dan die van de Xtreamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Geen matches
Hmm een aantal mkv'tjes met DTS geluid vertonen toch wat haperingen in het geluid. Haast wel iedere minuut dat het geluid voor ongeveer een halve seconde weg valt. Als ik dan iets terugspoel, gebeurt het op precies hetzelfde moment weer. Nog eens kijken, want sommige andere DTS tracks gaan wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Voor geïnteresseerde hij is nu voor 180 dollar op dell.com (usa) te bestellijsten met de juiste coupon. Zie: http://slickdeals.net/for...php?sduid=53392&t=2399149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 08:07

SeatRider

Hips don't lie

Geen matches
bartsidee schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:25:
Voor geïnteresseerde hij is nu voor 180 dollar op dell.com (usa) te bestellijsten met de juiste coupon. Zie: http://slickdeals.net/for...php?sduid=53392&t=2399149
Dat is toch helemaal niet goedkoper, met verzendkosten, btw en invoerrechten erbij?

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Matched: boxee
gisteren voor het eerst een film gekeken op de boxee (blu ray rip van schrek 4) en wat me op / tegenviel: via wireless gaat het gewoon helemaal niet (haperen en stotteren), bekabelt gaat wel maar ook dan krijg ik tijdens het afspelen zo om het half uur dat hij moet her-bufferen en dat is niet fijn film kijken.
Dus tja opzich leuk ding maar dit vind ik toch wel teleurstellend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X5-769
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-01 20:30
Pimmetje651 schreef op zondag 21 november 2010 @ 11:28:
gisteren voor het eerst een film gekeken op de boxee (blu ray rip van schrek 4) en wat me op / tegenviel: via wireless gaat het gewoon helemaal niet (haperen en stotteren), bekabelt gaat wel maar ook dan krijg ik tijdens het afspelen zo om het half uur dat hij moet her-bufferen en dat is niet fijn film kijken.
Dus tja opzich leuk ding maar dit vind ik toch wel teleurstellend
Zelf heb ik hetzelfde probleem. Heb even in de forums rondgekeken van boxee, en het is een probleem wat veel meer voorkomt. Het is dus een bekende bug. Boxee schijnt aan een fix te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
Ben benieuwd wat de updates gaan brengen, voorlopig kijk ik toch nog maar even de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

X5-769 schreef op zondag 21 november 2010 @ 18:12:
[...]

Zelf heb ik hetzelfde probleem. Heb even in de forums rondgekeken van boxee, en het is een probleem wat veel meer voorkomt. Het is dus een bekende bug. Boxee schijnt aan een fix te werken.
Tijdens het kijken van 1080p mkv bestanden heb ik dit dus ook. In 1 film heb ik denk ik wel 10x dat buffer balkje langs zien komen... 1 keer echt binnen een minuut van elkaar...
En in dit geval gaat alles over een gigabit netwerk, dat kan dus het probleem niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:08:
[...]

Volgens mij cancelled het overgrote deel van de mensen hier niet omdat ze 2 weekjes moeten wachten, maar omdat Boxee de functionaliteit van de Box behoorlijk heeft aangepast en de focus meer legt op online media (waarvan lang niet alles in NL werkt) i.p.v. media die je zelf hebt opgeslagen (lokaal dus).
Gisteren de Boxee software op mijn HTPC geinstalleerd en kon alle lokale films, music en foto's gewoon importeren inclusief hoesjes en IMDB informatie (allemaal automatisch, op 2 na ging het goed).
Dacht ook eerst dat het vooral online content was, maar dat is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Voorlopige conclusie Boxee Box (na een weekend flink testen):

Pro's:
  • Mooi apparaat, lekker klein, slick
  • Mooie RF (niet mikken!) afstandsbediening, met full qwerty toetsenbord, geniale vinding!
  • Herkent al mijn films en series (op 1 na, zie onder) en geeft netjes hoesjes, beoordeling en beschrijving.
  • Speelt heftige scenes waar andere players moeite mee hebben zonder problemen af
  • Veel online content en apps
Deze positieve punten zijn alles wat ik zoek in dit apparaat, en zonder negatieve punten zou dit voor mij dus de ultieme mediaplayer zijn.

Cons:
  • Sommige Mkv's met DTS geluid geven problemen: om de paar minuten een onderbreking van 1 sec in het geluid (passthrough naar receiver)
  • 1080p Mkv streaming (max 20mbit) moet zelfs over een gigabit netwerk regelmatig bufferen (ongeveer 10x in een film).
  • Het switchen van audiokanaal tijdens het spelen van een mkv zorgt ervoor dat het apparaat een tiental seconden volledig blijft hangen, dan schakelt hij even later pas over.
  • De afstandsbediening is mooi basic, maar daardoor mis je soms wel knoppen. De menuknop tijdens films is bijvoorbeeld om terug te gaan naar je filmlijst. Wil je tijdens een film iets aanpassen, dan moet je aan de achterkant van het toetsenbordje de enter knop vinden en indrukken. Dan kan je bv zoom modes en ondertiteling aanpassen.
  • De afstandsbediening is RF, dus een Logitech Harmony werkt niet. Wellicht is dit op te lossen met een (goedkope) IR sensor via USB. Echter is hier ook nog geen goed profiel met IR frequenties voor beschikbaar.
  • Mijn afstandsbediening is een aantal malen gestopt met reageren, dit was op te lossen met 1 of 2 reboots.
  • Ik had nog WMV-HD bestanden liggen van de serie Spartacus. Deze worden prima herkend, maar ik krijg een error dat hij het geluid niet af kan spelen.
  • Iedere keer als je het menu oproept, krijg je eerst de online content te zien en moet je via de meest rechtse 'files'-knop kiezen om bij je eigen bestanden te komen. Gelukkig komt er een functie om dit om te draaien.
  • Redelijk veel online content werkt niet. Ik was bijvoorbeeld verheugd om te zien dat South Park volledig te streamen is. Na een paar laadschermpjes krijg je echter de melding: "Sorry, unable to play the file" oid. Dit gebeurt ook bij bepaalde apps na het kiezen van een filmpje.
  • De serie Dragon Ball GT wordt niet herkend. Ik kan hem wel vinden bij identify, maar na het kiezen krijg je de melding "unable to retreive movie details". Hierdoor blijft een deel van de bestanden bij unidentified, maar sommigen verschijnen ook in je filmlijst omdat de titel van een aflevering lijkt op die van een oude film. Ik kan me voorstellen dat dit probleem zich ook bij andere series voor doet.
Helaas zijn er dus een aantal belemmeringen op de goede functionaliteit van het apparaat waardoor de ervaring redelijk aangetast wordt. Ik heb echter goede hoop dat al deze punten opgelost gaan worden. Een aantal fixes zijn al aangekondigd en het Harmony profiel zal vast ook wel komen gezien de vraag daarnaar. Wat dan overblijft is voor mij de perfecte media streamer!

[ Voor 1% gewijzigd door Goku33 op 22-11-2010 15:21 . Reden: Fout van mijn kant, zie onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:45
Geen matches
@ Goku

Hoe speelt de speler MKVtjes via een USB harde schijf of stick? Ik ga al mijn contecnt via een USB harde schijf afspelen, ben niet van plan om te streamen vanaf mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:21

fjs

PSN: ftltc

Geen matches
Bij www.divxplayer.nl zijn ze ook lekker bezig. 259 euro is volgens mij niet conform de prijs.

http://www.divxplayer.nl/...rs_id=94&products_id=2046

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Goku33 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:52:
• De afstandsbediening is mooi basic, maar daardoor mis je soms wel knoppen. De menuknop tijdens films is bijvoorbeeld om terug te gaan naar je filmlijst. Wil je tijdens een film iets aanpassen, dan moet je aan de achterkant van het toetsenbordje de enter knop vinden en indrukken. Dan kan je bv zoom modes en ondertiteling aanpassen.
Ook niet als je de menuknop ingedrukt houdt? Dat werkte op de Apple remote (waar de Boxee ab in principe op gemodelleerd is) daar volgens mij wel voor.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Goku33 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:52:

Tijdens de film kun je wel eea aanpassen, namelijk door gewoon de middelste selectie knop in te drukken tijdens een film. Rechtsbovenin kun je dan voor instellingen kiezen en zaken als taal, subs, zoom etc instellen tijdens het afspelen van de film.

Mij bevalt de speler verder prima. Ik wacht wel met smart op de aanpassing dat je de focus meer op het afspelen van 'locale' bestanden kan leggen, zodat je niet telkens naar files moet klikken.

Ook meen ik te horen dat het geluid beter is dan mijn eerste generatie Popcornhour, ik weet niet of dit wel kan.
Het enige verschil is namelijk dat de Popcornhour aan mijn receiver was aangesloten via coaxiaal en de Boxee Box nu via toslink.
Kan dit schelen in kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Geen matches
snitch schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:59:
Tijdens de film kun je wel eea aanpassen, namelijk door gewoon de middelste selectie knop in te drukken tijdens een film. Rechtsbovenin kun je dan voor instellingen kiezen en zaken als taal, subs, zoom etc instellen tijdens het afspelen van de film.
OK, dat ik dat niet gemerkt heb, gek. Misschien 1x niet goed gedrukt en toen maar naar een alternatieve methode op zoek gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Ik heb contact gezocht met boxee rondom de nederlandse uitzending gemist. Het bleek dat zij bij de presentatie in Amsterdam gebruik hadden gemaakt van de plugin van ikbenjaap.com Helaas is de repository van ikbenjaap.com offline gegaan en is er geen ondersteuning meer.

Ik heb daarom de source files gepakt met gpl licentie en deze opnieuw in een eigen repository opgebouwd. Op het moment moet nog even wachten op een dns refresh voor mijn nieuwe site maar over zeg 2 uur zou je boxee.bartsidee.nl repo kunnen toevoeg in het app gedeelte voor nederlandse uzg gemist apps.

Alle credits naar ikbenjaap.com en verder nog geen garanties dat alles vlekkeloos werkt, graag hoor ik wel eventuele fouten bugs etc zodat ik me er wat in kan verdiepen. Early beta fase zal ik maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Bedankt voor het opzetten van de repository!
Ik kan hem nu wel toevoegen, maar krijg: Failed to retrieve data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
fjs schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:50:
Bij www.divxplayer.nl zijn ze ook lekker bezig. 259 euro is volgens mij niet conform de prijs.

http://www.divxplayer.nl/...rs_id=94&products_id=2046
Hij zal wel een extra zakcentje willen verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:45:
Bedankt voor het opzetten van de repository!
Ik kan hem nu wel toevoegen, maar krijg: Failed to retrieve data.
Zelfde foutmelding :'(
Misschien dat deze uitleg helpt, mocht dat nodig zijn: http://www.boxxxee.com/20...our-own-boxee-repository/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Op een of andere manier krijg ik he nog niet lekker idd, ik probeer hem vanavond goed te krijgen.

Bij mij laadt de hij de app lijs niet in, even op mijn laptop boxee installeren en dan log even doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsidee schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:34:
Op een of andere manier krijg ik he nog niet lekker idd, ik probeer hem vanavond goed te krijgen.

Bij mij laadt de hij de app lijs niet in, even op mijn laptop boxee installeren en dan log even doorlopen.
Ik ben in ieder geval heel blij dat iemand dit weer oppikt. Krijg morgen m'n boxee box, en dit zou toch wel een leuke toevoeging zijn!

In principe mag dit allemaal van NPO, RTL, SBS enz? (niet dat ik daar heel erg veel om geef, maar kan mss later lastig worden als ze het willen voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Hij zou het nu moeten doen, had wat problemen met het subdomein dat hij niet goed pakte!

boxee.bartsidee.nl

Ik merkte zojuist dat de rtlgemist app problemen heeft omdat rtl nu silverlight gebruikt. Hij laat wel de juiste pagina, maar speelt dan niet af. Dat is in ieder geval al een ding waar ik even verder zal naar moeten kijken. De rest doet het best aardig zoals ik nu kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Geen matches
Voor rtlgemist is er trouwens ook een oplossing zonder silverlight; de speciale ipad-pagina.
(welke ik nu natuurlijk weer niet kan vinden) :')

Zag het een tijdje geleden op de iPad op kantoor, waren gewoon quicktime files volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
hmm zou inderdaad interessant zijn om naar te kunnen kijken, net5 helaas ook silverligth zie ik nu.

Het kan trouwens misschien nodig zijn om de repro even te verwijderen en opnieuw toe te voegen als je hem al een keer had aangemeld eerder vanavond, dan laad hij hem even opnieuw in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches
Het werkt uitstekend! Bedankt hiervoor, een mooie toevoeging :)

Wat betreft die iPad pagina: http://rtl.nl/service/gemist/device/ipad/feed/index.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Geen matches
Neem anders even contact op met GroteBozewolf.
Hij is de XBMC-plugin-guru voor wat betreft UitzendinGemist, en gebruikt ook de iPad-pagina voor Rtl. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
ik moet eerlijk zeggen dat mij die online content allemaal niks uit zal maken (al is uitzending gemist wel erg leuk als het werkt).
Ik heb de boxee gekocht om via mijn netwerk films te kunnen kijken, en daar geeft hij dus buffer "problemen" mee en daar baal ik toch best van.

@Goku33: helaas zal het niet veel gaan uitmaken dat je een Gigabit bekabeld netwerk heb, want de boxee zelf heeft connectie via fast ethernet (100MB) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Nieuwe firmware-update aangekondigd:

This version does not include the UI changes Avner has written about, but rather laser focused on making the software work great on so many varied configurations the "real world" represents. The version is currently in testing, and if all is well in the next couple of days, you will receive it as an automatic software update.

Here is what has been fixed:

Media Playback
  • 1080i playback in Web browser caused black screens for Web and local content
  • Some HD .avi content playing at low frames-per-second
  • Failure to seek in specific Blu-Ray .iso over network share
  • Case sensitivity issues in .iso filename extension
  • Stuttering while playing some Blu-Ray content
  • No video, audio only while playing some .m4v content
  • Failure to render .ass subtitles after changing overscan settings
  • Failure in opening .rar files containining subtitles
  • Playback and overscan issues when switching to and from fullscreen of online content
  • Rear channels on AAC 5.1 are not played properly w/ LPCM 5.1 out
  • Flash video audio drops out after ~1 hour in long length online videos
  • Select subtitles from hard-drive screen does not work
Wireless Connectivity
  • Wireless signal levels display (showing one bar when in fact 3 bars should be displayed)
  • Missing WiFi encryption schemes
  • First time WiFi setup takes excessive time
Network Shares
  • Repeated credentials request for non-secure network shares (SMB)
  • Unable to access network share when Window Live is installed on Windows 7
  • Intermittent crashes when failing to open networked media
  • Frequent disconnects from Mac OS X network shares (SMB)
Other
  • Empty screen appears when filtering shows by Channels > TED, Engadget, when geo lock is enabled
  • Faulty DNS configuration when using VPN causing a Boxee network disconnect
  • Leave/stay prompt shows up multiple times for some online content
  • Web browser screen size was wrong, not compensating for overscan
  • "Resume from" does not always show
  • Browser Loading progress bar does not go away
  • Weather location and timezone are not always set up correctly
Improvements:
  • Support .mkv with header compression
  • Support switching from PC black level to video black level
  • Default overscan is now 3% on top and left and 6% on right and bottom
  • Add a global subtitles toggle, set to off by default
  • Support for showing password for Wireless connections
  • Support for reporting HDMI/HDCP handshake status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Geen matches
Improvements, 3 en 6% overscan? Wat is daar beter aan. Je wil toch gewoon 0% overscan, of ligt dat aan mij?
Of was het eerst nog meer overscan? Want dit is best veel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Begrijp ik ook niet zo goed...
En waarom 3 links/boven en 6 rechts/onder? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Fire69 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:44:
Begrijp ik ook niet zo goed...
En waarom 3 links/boven en 6 rechts/onder? :?
Misschien heeft het te maken met afspelen van flash video's waar er onder some een afspeel balk te zien is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Ik heb een eerste update van sbs gemist (sbs, net5, veronica). Deze had problemen met silverlight en zou het nu weer moeten doen. Daarnaast enkele kleine veranderingen zoals update van logo's die nog een verwijzing hadden naar ikbenjaap.com

Zie voor de wijzigingen ook mijn weblog www.bartsidee.nl

[ Voor 3% gewijzigd door bartsidee op 23-11-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Geen matches
bartsidee: ik ben er nu ook mee aan het prullen maar hetgeen ik mijn vriendin mee blij wilde maken werkt niet ivm silverlight : GTST ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Boxee. Ik heb hier een uitgebreide review op mijn website gezet:

http://www.xbmcfreak.nl/boxee-box-review-wifimedia-eu/

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01:50
Is er een mogelijkheid om in de TMF app als je een video opent met een knopje direct full screen te krijgen ipv met je afstandsbediening dat pijltje eerst helemaal richting het full-screen knopje te duwen..?

Zou wel handig zijn, maar ik heb het nog niet gevonden :)

Verder erg tevreden over de Boxee Box trouwens. Alleen bij Muziek afspelen uit de Music map doet hij bij mij niks. Als ik het via de share doe die ik heb toegevoegd. Dus via het IP wat je ziet staan doet ie het prima. Op de een of andere manier in de muziek map zelf dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Pimmetje651 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:19:
bartsidee: ik ben er nu ook mee aan het prullen maar hetgeen ik mijn vriendin mee blij wilde maken werkt niet ivm silverlight : GTST ?
Rtl werkt inderdaad nog niet, ik ben bezig met de ipad source, dat moet wel gaan lukken. Helaas enkel dan maar video's tot een week terug.
Is er een mogelijkheid om in de TMF app als je een video opent met een knopje direct full screen te krijgen ipv met je afstandsbediening dat pijltje eerst helemaal richting het full-screen knopje te duwen..?
Bij de tmf app klopt dit idd, bij firmware 0.9 doet hij het nog wel en bij 1.0 helaas niet meer. Ik heb de code doorgekeken en het lijkt erop dat hij nog naar een javascript file zoek (met extra parameters) op ikbenjaap.com Ik heb hem even gemaild of hij dat bestandje zou willen vrijgegeven, dat geeft voor mijmeer inzicht en wellicht is dan het probleem direct opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Ik had trouwens ook een crash net bij SBS gemist. Hij was aan het bufferen toen ik groeten uit de rimboe ff opzetten als test. Toen drukte ik onder het bufferen op de menu knop om terug te gaan en toen liep de hele boxee box vast. Maar dat kan ook aan de speler liggen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JElzenaar schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:29:
Ik had trouwens ook een crash net bij SBS gemist. Hij was aan het bufferen toen ik groeten uit de rimboe ff opzetten als test. Toen drukte ik onder het bufferen op de menu knop om terug te gaan en toen liep de hele boxee box vast. Maar dat kan ook aan de speler liggen natuurlijk..
Heb ik ook een paar keer gehad net (bij Veronica), onmogelijk om er weer uit te komen. Geen idee hoe dat komt.

Bartsidee, super bezig trouwens! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhnam schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:23:
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Boxee. Ik heb hier een uitgebreide review op mijn website gezet:

Klinkt goed! Hoop em morgen (als de postbode komt als ik thuis ben) of anders donderdag te krijgen ;) Kan niet wachten om ermee te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Het was even door ploeteren, maar hij ik heb hem zojuist werkend gekregen de rtlgemist plugin. Het is op basis van de ipad source dus de programma's kunnen enkel een week terug worden gekeken. De layout moet ook nog even bijgeschaafd worden om goed op de 1.0 firmware te werken.

Ik heb de rest van de week niet zoveel tijd meer dus het blijft hier eventjes bij. Ik heb daarom ook de oude rtlgemist even uit de repo gehaald.

Over de vastlopers ben ik zouist ook een keer tegengekomen met journaal 24. Vanaf het moment dat de plugin de stream url overgeeft handelt boxee het verder af. Het lijkt er dus op dat het hier om een boxee bug gaat met (specifieke) wmv bestanden. Hopen dat hier dus snel iets op gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Erhnam schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:23:

Nu dat je een Boxee Box in huis hebt, enig idee hoe het zit met die Live CD die je ging maken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Geen matches
Ik hoop toch dat er wat meer nederlandse ontwikkelaars komen die wat leuke apps gaan maken :) Geen idee wat dat dan zoal moet worden, maar zou niet verkeerd zijn! Er is echt zoveel gericht op andere markten. De helft v.d. apps zegt me echt totaal niks.

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Geen matches
Leuk Wehkamp heeft de levertijd aangepast naar 5weken......

• D3LTA
  • Laatst online: 08-09 20:41
Zo een gaaf apparaat die Boxee Box en zo weinig belangstelling en forum activiteit ?

Hoe kan dat ?

Hoop toch dat ze snel een werkende XBMC voor de Boxee Box hebben :)

• Phusebox
D3LTA schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:17:
Zo een gaaf apparaat die Boxee Box en zo weinig belangstelling en forum activiteit ?

Hoe kan dat ?

Hoop toch dat ze snel een werkende XBMC voor de Boxee Box hebben :)
Misschien omdat het product:
1) nergens verkrijgbaar is
2) genoeg tekortkomingen heeft
3) op dit moment te duur is voor wat het bied

Potentie is er zeker, maar dan moeten ze echt met een major update komen, en dat hebben ze ook beloofd, maar heb vaker beloftes gehoord die nooit werden waargemaakt. Dus even afwachten.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 25-11-2010 10:19 ]

• Pimmetje651
Geen matches
@phusebox:

1) nergens verkrijgbaar is : dat is een behoorlijke fail vind in inderdaad
2) genoeg tekortkomingen heeft : deels mee eens
3) op dit moment te duur is voor wat het bied : helemaal niet mee eens vind juist wel meevallen voor hetgeen het apparaatje kan en op de duur vast wel zal gaan bieden in vergelijking met andere streamers (vooral de interface)

• Phusebox
Geen matches
Pimmetje651 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:09:
@phusebox:

1) nergens verkrijgbaar is : dat is een behoorlijke fail vind in inderdaad
2) genoeg tekortkomingen heeft : deels mee eens
3) op dit moment te duur is voor wat het bied : helemaal niet mee eens vind juist wel meevallen voor hetgeen het apparaatje kan en op de duur vast wel zal gaan bieden in vergelijking met andere streamers (vooral de interface)
In dat laatste punt zeg je inderdaad: "op den duur".
Als het apparaat werkt zoals het hoort, en we ook in Nederland fatsoenlijke nuttige apps krijgen en online diensten, dan is de prijs gerechtvaardigd.
Op dit moment zou ik zeggen dat een 149 euro een meer gerechtvaardigde prijs is, zeker in Nederland.

• bartsidee
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:12:
[...]

In dat laatste punt zeg je inderdaad: "op den duur".
Als het apparaat werkt zoals het hoort, en we ook in Nederland fatsoenlijke nuttige apps krijgen en online diensten, dan is de prijs gerechtvaardigd.
Op dit moment zou ik zeggen dat een 149 euro een meer gerechtvaardigde prijs is, zeker in Nederland.
Het probleem ligt denk ik een beetje aan de loskoppeling van dlink en boxee. Dlink introduceerd de boxee box, maar laat alle ontwikkeling over aan boxee. Boxee werkt goed aan het programma boxee zelf maar is heel erg afhankelijk van de community en zal niet voor een dozijn landen allemaal apps gaan ontwikkelen.

Het is aan de community om te zorgen dat het aantal apps wordt uitgebreid, enkel zolang er weinig apps zijn blijft de community ook relatief klein omdat het platform minder interessant blijft. Taak dus aan de huidige boxee gebruikers om zelf handen uit de mouwen te steken en wat apps te gaan ontwikkelen. Ik zie met de introductie van de boxee box daar een uitstekende aanleiding voor.

Kijk eens rond op de boxee wiki en developers forum. Download eens een app uit een van de verkrijgbare repositories en neem zo'n app even als voorbeeld en loop de code even door, de meeste zijn onder gpl gepubliceerd. Aan de basis ligt python en wat xml, als je een beetje ervaring hebt met php of iets dergelijks moet je al een heel eind komen. Ik zeg niet dat het makkelijk is, maar ergens moet een begin zijn.

Een paar apps die relatief simpel op te zetten zijn zouden bijvoorbeeld zijn: nu.nl, buienrader, tweakers.net. op basis van bijvoorbeeld rss feeds. Neem een rss app, bouw deze een beetje om en je bent al een heel eind. Andere interessante misschien marktplaats, pricewatch, dumpert, youtube disco etc ik kan er nog wel een paar opnoemen.

[ Voor 9% gewijzigd door bartsidee op 25-11-2010 12:22 ]

• habermas
ik wil me er wel in verdiepen (heb genoeg ervaring met C# maar niet met Python of RSS Feeds). Vrees alleen dat tijd het probleem gaat worden :)

Hoe kom ik aan de sourcecode van een bestaande BB app? (bijv die van Uitzending Gemist) Op dat forum zie ik bij alleen maar requests voor apps.. EDIT: dit is volgens mij wel een redelijk complete beschrijving van een boxee-app: http://developer.boxee.tv/Thru-You_Video_App

[ Voor 27% gewijzigd door habermas op 25-11-2010 14:21 ]

• bartsidee
habermas schreef op donderdag 25 november 2010 @ 13:35:
ik wil me er wel in verdiepen (heb genoeg ervaring met C# maar niet met Python of RSS Feeds). Vrees alleen dat tijd het probleem gaat worden :)

Hoe kom ik aan de sourcecode van een bestaande BB app? (bijv die van Uitzending Gemist) Op dat forum zie ik bij alleen maar requests voor apps..
Het makkelijkst is boxee op je computer te installeren. Zodra je een app installeert kopieert hij de bron bestanden naar je userdata. In windows is dat in de user map dan appdata / roaming / boxee ...)

Andere manier is deze direct uit de repo te download, mijn eigen repo staat ook op google code. Je kan hem vinden op bartsidee.googlecode.com en direct de bestanden uitlezen.

Het zal in eerste instantie inderdaad wat tijd kosten om je in te lezen, maar mij lukte het ook in een ochtendje. Succes!

• habermas
Geen matches
bartsidee schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:21:
Andere manier is deze direct uit de repo te download, mijn eigen repo staat ook op google code. Je kan hem vinden op bartsidee.googlecode.com en direct de bestanden uitlezen.
thanks, nog 1 vraagje: maak je gebruik van een externe library (import mc, re)? kan die niet vinden

Verwijderd

Iemand hier die de boxee box in nederland gekocht heeft en 'm al gekregen heeft ? Heb die pre-ordered op 7/11, maar "voorlopige" leverdatum zou +/- 10 december zijn .... :(

• bartsidee
habermas schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:15:
[...]

thanks, nog 1 vraagje: maak je gebruik van een externe library (import mc, re)? kan die niet vinden
Library 'mc' is de library van boxee zelf, hier staat op de wiki meer info over. Vaak referentie naar de playlist, GUI windows en mediaplayer.

De 're' libary is standaard bijgevoegd in python voor oa uitvoeringen van regex

Het komt er vaak op neer dat een plugin niets anders doet dan een website scrapen (hier komt regex handig van pas) en de gevonden variabelen netjes in een gui weergeeft :)

Op het moment is de boxee box slechts aan een beperkt aantal mensen geleverd, ik had mijne al 15 oktober gepreorderd en sinds vorige week vrijdag in huis. Het is dus nog even geduld voor degene die hem nog niet hebben.

[ Voor 62% gewijzigd door bartsidee op 25-11-2010 15:46 ]

• Phusebox
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:19:
Iemand hier die de boxee box in nederland gekocht heeft en 'm al gekregen heeft ? Heb die pre-ordered op 7/11, maar "voorlopige" leverdatum zou +/- 10 december zijn .... :(
Volgens mij zijn er maar een beperkt aantal geleverd. Ik heb mijn pre-order gecanceld, maar zie dat de winkel waar ik hem besteld had ook nog niks heeft binnen gehad, of althans bijna niks.

• bartsidee
Phusebox schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:48:
[...]

Volgens mij zijn er maar een beperkt aantal geleverd. Ik heb mijn pre-order gecanceld, maar zie dat de winkel waar ik hem besteld had ook nog niks heeft binnen gehad, of althans bijna niks.
Ik heb ook ergens gelezen dat de volgende levering pas eind van het jaar zou komen (december/januari) maar pin me er niet op vast. Misschien is die volgende week weer leverbaar

Nog een tip voor de developers, om je app te debuggen kan je het print commando gebruiken om naar de boxee log te schrijven. Als je boxee op je computer hebt staan kan je zo makkelijk variabelen uit het log lezen.

• Pimmetje651
Ik had ook backorder staan, maar die ge-annuleerd en daarna bij CD-romland gewoon opgehaald :P

• Goku33

Goku33

Ownage!

Geen matches
Ik heb hem in oktober bij Informatique ge-preordered en ik heb hem vorige week netjes binnen gekregen.

Verwijderd

Naar wat ik begreep heeft elk van de 4 'officiële' partners (Bol, Informatique, Wifimedia en Divxplayer) 20 boxen gehad. Waarbij dus de vroeg boekers als eerste voorzien zijn van een box. Er zou een tweede grotere zending volgen binnen een paar dagen. Het gerucht gaat dat een ander land voorrang heeft gekregen t.o.v. Nederland.

Ben zelf één van de gelukkige die hem nu al wel heeft. Overigens schijnt Divxplayer nog een box of wat op voorraad te hebben. Helaas wel met wat extra euro's op de gangbare prijs van 229 euro... daar is ie nu 279 euro!

Wat mij betreft is de box de moeite waard om op te wachten, werkt perfect met hier en daar wat schoonheidsfoutjes. Enige wat inderdaad wel jammer is dat er beperkte Nederlandse applicaties zijn. Alternatief is gewoon de boxee browser gebruiken. Een draadloze muis is dan wel aan te bevelen :)

Verwijderd

22 november besteld bij CD-ROM-LAND, 23 november in huis.
Volgens mij was ie de dag daarna al uit de pricewatch verdwenen, en nu is de voorraad daar op de site ook 0.

Dus ik gok dat ik heel veel geluk heb gehad.

• bartsidee
De eerste update is uit! Hij komt automatisch binnen 24 uur binnen of even handmatig de update doen via het settings menu!
http://blog.boxee.tv/2010/11/25/thanks-giving-bug-fixing/

changelog:
Media Playback

1080i playback in Web browser caused black screens for Web and local content
Some HD .avi content playing at low frames-per-second
Failure to seek in specific Blu-Ray .iso over a network share
Case sensitivity issues in .iso filename extension
Stuttering while playing some Blu-Ray content
No video, audio only while playing some .m4v content
Failure to render .ass subtitles after changing overscan settings
Failure in opening .rar files containing subtitles
Playback and overscan issues when switching to and from fullscreen of online content
Rear channels on AAC 5.1 are not played properly w/ LPCM 5.1 out
Flash video audio drops out after ~1 hour in certain online videos
Select subtitles from hard-drive, screen does not work
MPEG1 video inconsistent play
Re-buffering during playback of HD-Audio
Video stuttering and losing audio (white noise) when resuming playback on a specific title in a blu-ray folder/ iso file
HGTV OSD Controls don’t work and counter stuck at 00:00
MPEG4 movies occasionally have green line at the side and/or purple line at the button
Wireless Connectivity

Wireless signal levels display (showing one bar when in fact 3 bars should be displayed)
Some WiFi encryption schemes were not supported
First time WiFi setup takes excessive time
Boxee does not accept ‘$’ in passwords for WiFi
Wrong message displayed when WiFi password is wrong
Network Shares

Repeated credentials request for non-secure network shares (SMB)
Unable to access network share when Window Live is installed on Windows 7
Intermittent crashes when failing to open networked media
Frequent disconnects from Mac OS X network shares (SMB)
Not reconnecting to disconnected shares disables selection in the Movies database view
Prompted for username/password when accessing different shared folders on same computer via SMB
Other

Empty screen appears when filtering shows by Channels > TED, Engadget, when geo lock is enabled
Faulty DNS configuration when using VPN causing a Boxee network disconnect
Not returning to the selected item library screens after item selection
Leave/stay prompt shows up multiple times for some online content
Searching for applications with spaces in their titles (i.e. funny or die) doesn’t show the application in the results
When creating a new user, username textbox is not visible when the email contains the word ‘boxee
Repositories screen buttons activation and adding toggle state is wrong
Web browser screen size was wrong, not compensating for overscan
“Resume from” does not always show
Browser Loading progress bar does not go away
Weather location and timezone are not always set up correctly
Boxee weather application doesn’t use the Temperature Scale configured at Settings > General > Location
sian fonts display in the browser
‘Friends feed’ from Facebook is not ordered correctly
TV OSD does not always work
Browser Loading progress bar does not go away in certain cases
Improvements and additions

Support .mkv with header compression
Support switching from PC black level to video black level
Default overscan is now 3% on all borders
Add a global subtitles toggle, set to off by default
Support for showing the last letter typed in password fields
Support local thumbnails: .tbn support / folder.jpg
Enable external subtitles for Blu-Ray and DVD iso/folders
User selectable slideshow for the screensaver

Verwijderd

Geen matches
Ondervinden hier trouwens meer mensen dat de RTLgemist stream tergend traag is? Moet erg veel bufferen, en doet daar erg lang over.

Bartsidee, enig idee hoe dat kan? :P

• bartsidee
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:33:
Ondervinden hier trouwens meer mensen dat de RTLgemist stream tergend traag is? Moet erg veel bufferen, en doet daar erg lang over.

vanaf het moment dat de plugin de url overgeeft handelt boxee het af. Het ligt dus 90% zeker aan boxee, op windows met v0.9 draait hij wel gewoon goed. Ik heb hiervoor al een ticket geopend op boxee, misschien helpt het als meer mensen dit doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 11-09 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Over de boxee box. Is deze qua hardware nu "beter" (als: krachtiger / sneller) dan de ION330 van Asrock? Zo ja, dan zouden de issues met het afspelen van media dus aan Boxee liggen, en niet aan de hardware?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Eindelijk sinds de nieuwe firmware zijn al mijn subtitles weer te zien bij alle Anime's :D
Nu een inhaal slag maken hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 21:33:

Werkt hier prima, soepel en minimale buffer.
Soms is de verbinding op het internet wat zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ma9ma schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 08:00:
Over de boxee box. Is deze qua hardware nu "beter" (als: krachtiger / sneller) dan de ION330 van Asrock? Zo ja, dan zouden de issues met het afspelen van media dus aan Boxee liggen, en niet aan de hardware?
ION330 is iets krachtiger, maar bepaalde playback-issues zijn softwarematig (en dus op te lossen met firmware), qua hardware (1.2Ghz/1Gb) heeft ie genoeg in huis.

Ik had bijna geen issues, maar mooi dat ze twee weken na release al met zo'n uitgebreide firmware-update komen. Nu is het wachten op de GUI-aanpassingen wat bij betreft.

We are now working on the next version of the firmware. More bug fixes prioritized based on your reporting and a first batch of usability/UI fixes (will share screenshots and issues being addressed later next week). We aim to release a couple more firmware upgrades till the end of the year. Including not just fixes, but also the addition of the much anticipated new Netflix and Vudu apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
habermas schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 09:44:
[...]

ION330 is iets krachtiger, maar bepaalde playback-issues zijn softwarematig (en dus op te lossen met firmware), qua hardware (1.2Ghz/1Gb) heeft ie genoeg in huis.
Qua processor zal de ion 330 misschien wat sneller zijn, video playback heeft de ce4100 de mogelijkheid om 2 1080p hd stream simultaan af te spelen. Hij is in de markt gezet als tv platform. De grafische core is pure gericht op video decoding, dat maakt het een bijzondere processor. Alles zit hierbij ook in 1 core (cpu, video, audio) en niet zoals bij de ion op een losse chips. Qua benchmarks maakt dat het wat lastig vergelijken. De prestaties van de ce4100 zullen ook erg afhangen van goede drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squeezert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-02-2022
Geen matches
In april ga ik een weekje naar New York. Ik zit er aan te denken om er een mee te nemen. Met de huidige prijs en wisselkoers ongeveer 150 euro:). Zou er verschil zitten in software per land? Ik wil natuurlijk wel uitzending gemist e.d. kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij geen verschil daarin. Mijn boxee heeft namelijk ook alleen maar USA apps. Apps uit dit land kan je gewoon later toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches
Local folder art schijnt nu ook te werken: "Cover art needs to either be named folder.jpg or moviename.jpg to work" Heb het zelf nog niet kunnen testen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de Boxee besteld bij Wehkamp. Helaas is de datum van levering regelmatig gewijzigd.
Op de site van Wehkamp wordt de boxee nu niet meer weergegeven en ik heb dan ook de
bestelling geanuleerd. Als tip wil ik meegeven dat de boxee besteld kan worden bij Amazon DE.
De prijs is 229,-- zonder bezorgkosten en op voorraad. Ik heb de boxee bij amazon besteld en de
verwachte bezorgdatum is 1 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Laatst online: 08-09 20:41
Geen matches
Nvidia ion htpc met xbmc wordt toch wel steeds verleidelijker... of toch nog even wachten..... mhhhh :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:19:
Ik had de Boxee besteld bij Wehkamp. Helaas is de datum van levering regelmatig gewijzigd.
Op de site van Wehkamp wordt de boxee nu niet meer weergegeven en ik heb dan ook de
bestelling geanuleerd. Als tip wil ik meegeven dat de boxee besteld kan worden bij Amazon DE.
De prijs is 229,-- zonder bezorgkosten en op voorraad. Ik heb de boxee bij amazon besteld en de
verwachte bezorgdatum is 1 december.
Ik heb het al eerder aangegeven vanuit us heb je hem binnen een week in huis:
- Amazon.com - In Stock
- Borderlinx.com - normaal 4 werkdagen verzending (dhl verzekerd) (15% korting abn creditcard)

Bij amazon kan die maandag worden geleverd, dus in princiepe zou je hem dan volgende week vrijdag/zaterdag in huis kunnen hebben.Totaal komt dat op ongeveer 220 euro, uitgaande van 199 bij amazon.

Mocht je hem ergens goedkoper vinden dan gaat dat er nog af natuurlijk (Hier voor 180 dollar met coupon FOODCOMA15) dat maakt totaal 200 euro.

US en Eu zijn hetzelfde, enkel heb je alleen nederlands kabeltje nodig naar de adapter toe. (zo'n standaard geval met 2 ogen die bij menig cd-speler, dvd speler ook erbij zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squeezert
Thanks voor alle antwoorden. Ik heb geen haast en 150 euro zelf meenemen (ik ben er toch) is gewoon leuk. Ben benieuwd of de Boxeebox mijn ION330 - XBMC systeem gaat vervangen. Zo niet dan raak ik hem wel weer kwijt via Marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Denk vast even na over de omvang van het ding, past hij in je koffer of neem je hem in de handbagage mee?
Is die besparing je het gedoe waard.. als een weekje NY kan dan hoef je daar toch niet op te letten?
En als er iets is .. altijd handig om hem dan in NL gekocht te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:17
Geen matches
Voor de mensen met haast: bij amazon.de staat hij op voorraad en volgens mij heb je daar tegenwoordig geen verzendkosten naar Nederland. Normaliter is een bestelling er binnen een paar dagen wel. Let op: er staat wel een opmerking bij om hem als geschenk in te laten pakken, anders wordt hij in de originele verpakking verstuurd (rare jongens die Duitsers). Weet niet of daar nog kosten aan verbonden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squeezert
Geen matches
[b][message=35104937,noline].... anders wordt hij in de originele verpakking verstuurd (rare jongens die Duitsers).
Inderdaad raar. Dan weet je bijna zeker dat het 'zoek raakt' ergens in het bezorgtraject. Om die reden zijn veel winkels gestopt met het verpakken in dozen of verpakkingstape met daarop de naam van de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squeezert
Geen matches
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:36:
Denk vast even na over de omvang van het ding, past hij in je koffer of neem je hem in de handbagage mee?
Is die besparing je het gedoe waard.. als een weekje NY kan dan hoef je daar toch niet op te letten?
En als er iets is .. altijd handig om hem dan in NL gekocht te hebben..
Ik zie het niet als een probleem. Het is geen Popcorn c200 in 43cm breed enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Het was maar een gedachte, ik weet niet hoe groot de doos is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkecs
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-12-2024
Boxee besteld op 30-10-2010. Nou de 23-11 binnen. Speelt alles. Nasmedia is de leverancier. Al 2 updates
Gehad. Dat belooft wat. Wacht de ontwikkelingen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
Geen matches
Hoe is de foto-viewer met de content op een NAS? Dat vond ik bij XMBC (Live) op een Asrock verschrikkelijk traag gaan en hij kon geen digicam-filmpjes afspelen die tussen de foto's stonden tijdens een slideshow (met tegenwoordig al filmende dSLR's toch wel handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikhond
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-12-2022
Heeft iemand die de Box al heeft al geprobeerd of je ook je eigen IPTV kanalen er in kan zetten.
Dit zou voor mij DE beslissende factor zijn.

Als ik ook op een mooie wijze al mijn HD kanalen kan kiezen via de Boxee Box (IPTV via Glashart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de box een paar dagen, welke apps gebruiken jullie veel?

Mijn favorieten lijst bestaat nu uit:
* Boxee Browser.
* Youtube - Leanback // Werkt echt zalig
* Wimp (dir.fuzzthed.com) // Goed overzicht van actuele content op het internet
* Navi-X (dir. fuzzthed.com) // Beetje saai, maar wel uitstekend overzicht van online content
* Radiotime // Even registreren op internet en een favo lijstje aanleggen.. werkt beter als shoutcast radio
* Reddit TV // Leuk overzicht van korte filmpjes op internet
* TED // Goede kwaliteit registratie van wat serieuze shows/optredens

Ik las ergens dat er ook een facebook foto app is, maar die kan ik nergens vinden..bestaat die niet meer?

Verder werken de Nederlandse apps nog niet fantastisch. Vooral heel erg onbetrouwbaar, de ene keer werkt het als een zonnetje zonder problemen en de andere keer is het zo traaaaaag als &#Y*#@& :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Zit er een audio sync optie op de Boxee Box?
Bij een aantal films merk ik dat ik meer dan de 80ms speling nodig heb dat ik maximaal op mijn receiver kan instellen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 14:09:
Heb nu de box een paar dagen, welke apps gebruiken jullie veel?

Ik las ergens dat er ook een facebook foto app is, maar die kan ik nergens vinden..bestaat die niet meer?
Favo apps hier zijn AccuWeather, Boxee Browser (alhoewel zoomen en scrollen wel snel moet komen), de Gemist repositories van Bartsidee en Youtube idd. Die Navi-X werkt niet lekker hier, het is me nog niet gelukt om een film ofzo ermee af te spelen. Facebook zat in de 0.9 versie, met wat aanpassingen zal dat wel weer terugkomen..
Mooooody schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 19:11:
Zit er een audio sync optie op de Boxee Box?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Geen matches
En werkt die goed?
Tot hoeveel ms (+ en -) is hij in te stellen?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffoz
Geen matches
Ik zag dat bij de nieuwe update ook local thumbnails ondersteund worden in de vorm van folder.jpg
Nou heb ik net ff een cover van een film veranderd in folder.jpg als bestandsnaam, maar mooi niet dat hij ze lokaal pakt.

Iemand enig idee hoe dat werkt? Ik vind het nogal vervelend als je veel films hebt dat hij moet gaan zoeken op internet en dus niet direct van je lokale netwerk gewoon je covers showt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen matches
Ik vind het eigenlijk wat belachelijk dat ze niet het XBMC-systeem (en bijbehorende bestandsnamen dus) hiervoor overnemen... :/
Volgens mij gaan heel wat XBMC'ers de BB kopen, die mogen dan allemaal hun filenames gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Hoe kan ik er voor zorgen dat de Boxee compilatie albums een beetje normaal weergeeft?
Ik weet dat de informatie waarop Boxee sorteert volledig uit de ID3 tags gehaald wordt. Alleen kijkt Boxee volgens mij niet naar de AlbumArtist tag?
Als ik nu een album heb met meerdere artiesten is het echt een beetje de vraag hoe het album weergegeven wordt. Het lijkt echt alsof hij een willekeurige artiest van het album pakt om daar maar het hele album onder te gooien. Is er een mogelijkheid om te sorteren op de AlbumArtist tag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Nieuwe update online voor sbsgemist en rtlgemist. Voornamelijk UI veranderingen, graag hoor ik wat julie ervan vinden.

Wat betreft de afspeel problemen van de streaming wmv (vastlopen voorruitspoelen, sbsgemist) mp4 playback (bufferen, rtlgemist) heb ik een ticket geopend bij boxee. Omdat ze de laatste tijd veel bugs binnenkrijgen is het belangrijk om deze 2 bugs prioriteit te geven zodat ze snel opgelost kunnen worden. Dat kan door te voten!

Graag vraag ik dus iedereen even een account aan te maken op jira.boxee.tv en je vote geven voor:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7269
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7268

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Goku33 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:24:
Hoe kan ik er voor zorgen dat de Boxee compilatie albums een beetje normaal weergeeft?
Ik weet dat de informatie waarop Boxee sorteert volledig uit de ID3 tags gehaald wordt. Alleen kijkt Boxee volgens mij niet naar de AlbumArtist tag?
Als ik nu een album heb met meerdere artiesten is het echt een beetje de vraag hoe het album weergegeven wordt. Het lijkt echt alsof hij een willekeurige artiest van het album pakt om daar maar het hele album onder te gooien. Is er een mogelijkheid om te sorteren op de AlbumArtist tag?
Wat staat er nu bij een compilatie-album bij de AlbumArtist?
Bij XBMC moet hier in principe Various Artists staan, ik veronderstel dat Boxee dat ook zo doet? (gezien het een afgeleide van XBMC is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Done. In de description heb je het trouwens over "Add repo boxee.bartside.nl" (één e), klopt dat?
Goku33 schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:24:
Volgens mij is daar ook een ticket voor aangemaakt: http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-4811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Bedankt je hebt gelijk ik heb het even gecorrigeerd. is dubbel e.
Pagina: 1 ... 5 ... 38 Laatste