Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Mede-auteurs:
  • iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08

iNickx

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-07 14:50

lasharor

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-07 19:25

bartsidee

Boxee Box

Afbeeldingslocatie: http://technologizer.files.wordpress.com/2009/12/boxeebox1.png?w=545&h=335
Boxee Media center
Boxee is een cross-platform mediacenter voor de televisie in je woonkamer. Gebaseerd op het open source mediacenter XBMC, probeert Boxee als eerste sociale media te koppelen aan de tv. De mediacentersoftware Boxee is in 2008 begonnen als fork (afsplitsing) van het populaire XBMC. In feite als enkel een skin over het xbmc framework, maar onderhand is er ook onder de moterkap diverse veranderingen gedaan waardoor boxee meer zelfstandig van xbmc is komen te staan.

De doelstelling van boxee is het mediacenter platform dichter naar de reguliere consumenten te brengen. In vergelijking is het opzetten van bijvoorbeeld xbmc al snel te ingewikkeld voor de doorsnee gebruiker. Ook is boxee meer gericht op de internet media en bied een groot platform aan om zogenaamde apps hiervoor te gebruiken. De ondersteuning van apps kunnen eenvoudig via een repository systeem worden gedaan.
Boxee is een commercieel bedrijf, en wil in de toekomst geld verdienen met een aanbod van exclusieve videodiensten en content providers. Een voorbeeld van deze ontwikkelingen zijn hulu plus, netflix en vudu.

Gelukkig bied boxee een open platform aan voor developers om eigen apps te ontwikkelen. Voor de apps wordt een mengeling van een eigen python api en xbmc xml skin files gebruikt.

Social TV
Boxee is een van de eerste platformen die de bekende 'social diensten' (facebook, twitter) naar de tv brengt. Je kunt via de boxee website je boxee account koppelen aan je accounts van facebook en twitter. Hiermee kan je je bekeken video's en films via boxee sharen met je vrienden.

Daarnaast beschikt boxee over een watch later list, dit werkt via een browser plugin die het mogelijk maakt om een (flash) video die je tijdens het browsen op je computer tegenkomt met een simpele klik op te slaan. Zoals de naam al doet vermoeden kan je deze video's dus later via boxee weer terugkijken op je tv. De watch later vide's zijn ook weer te delen met je vrienden zodat er altijd een leuke video/filmpje klaarstaat om te bekijken.

Platformen
Boxee is in eerste instantie op een zowel Linux, windows en mac uitgegegeven. Het ging hier om de zogenaamde beta versies. Onderhand is het platform verder ontwikkeled en zijn de handen ineengeslagen met dedicated hardware ontwikkelaars. Omdat boxee hierdoor voor het grote publiek beschikbaar kwam kwamen nog veel bugs aan het licht. Op het moment is daarom de development enkel gericht op de dedicated hardware en blijven de beta platformen( Linux, mac, windows) achter. Boxee heeft wel beloofd ook hier nog updates voor uit te brengen om de platform versies gelijk te trekken met de box, ze hebben aangegeven dat dit ongeveer fall/winter 2011 zal zijn.
Omdat boxee zoveel op xbmc lijkt kan deze ook via xbmc-live worden gestart in Linux. Zie hiervoor ook: xbmcfreak.nl of de forums op forums.boxee.tv

Om boxee te downloaden moet je je eerst aanmelden op www.boxee.tv vanuit je account kan je een download link vinden.
Dedicated hardware
De dedicated hardware zijn apparaaten die native met boxee worden verkocht. De eerste release was de boxee box (eind 2010) die onderhand wat bekendheid heeft gekregen. Onderhand staan er meerdere devices op de agenda. Allen hebben een vergelijkbare systeem specificatie, waardoor de boxee software in deze fase simpel uit te wisselen is. Er zijn verder kleine verschillen, maar de basis hardware betreft:

Basis Hardware
  • Intel CE4110 (1.2Ghz Intel Atom CPU met een PowerVR SGX535 IGP)
  • 1GB Ram
  • 1Gb NAND (systeem opslag)
Boxee Box
  • RF Qwerty Remote
  • 1x HDMI (1.3)
  • 1x S/PDIF – digtaal geluid
  • 1x RCA - analoog geluid
  • 2x USB
  • 1x SD
  • 1x 100Mbit – netwerk
  • 1x 802.11n – wireless netwerk
‘Iomega Tv’ met Boxee
  • RF Qwerty Remote
  • 1x HDMI (1.3)
  • 1x S/PDIF – digtaal geluid
  • 1x RCA - analoog geluid
  • 2x USB
  • 1x 1000Mbit – netwerk
  • 1x 802.11n – wireless netwerk
  • Slot for 1x 3,5” HDD
  • iomega iCoud service
Apps
Boxee heeft een standaard selectie van apps beschikbaar. De apps bijgevoegd zijn voornamelijk gericht op de Amerikaanse markt. Gelukkig bied boxee ook ondersteuning om eigen apps te ontwikkelen. Een aantal ontwikkelaars hebben hiervoor hun eigen repository opgezet. Een repository is een special internetadres waar boxee apps kan ophalen. Je kunt eenvoudig op de volgende wijze aan boxee een repository toevoegen:
  • Open het hoofd menu in boxee
  • Ga hier naar ‘apps’ en vervolgens naar ‘Repository’
  • Klik op het ‘plus’ icoon recht bovenin
  • Vul hier het repository adres in
Er zijn verschillende repositories maar de bekendste zijn fuzzthed an bartsidee. Fuzzthed bied een verzameling van verschillende boxee developers waardoor er veel verschilende soorten apps in zijn repo zitten. Bartsidee richt zich meer op de Nederlandse markt en biedt daarom veel nationale content, zoals uitzending gemist, sbs gemist en nederlandse radio. De adressen zijn:
Functies
Boxee is een zeer geavanceerde mediaspeler die op een native os draait, ook de dedicated devices. Het bied daarom een breedt scale aan functies en video ondersteuningen, die verder ook veelal met regelmatige updates worden uitgebreid. De video en codec ondersteuning is ongeveer vergelijkbaar met xbmc en eigenlijk het overgrote deel van de resoluties en audio formaten worden ondersteund. Naast de uitgebreide video en audio ondersteuning biedt de box verder de mogelijkheid om aangesloten apparaten in het netwerk te delen en kunnn vpn verbinding worden opgezet.

Helaas is de muziekspeler nog wat beperkt in mogelijkheid en kunnen niet zelf playlists worden aangemaakt of worden gesorteerd op specifieke tags. Er is wel vraag naar beter ondersteuning en waarschijnlijk zal ook hier aan worden gewerkt.

Unrooten
De dedicated hardware platformen zijn beveiligd in verband met afspraken met de content providers. Hierdoor kan er geen andere software worden opgezet zoals bijvoorbeeld xbmc. Er waren enkele root mogelijkheden, maar die zijn gelijk ongedaan gemaakt door boxee. Er zijn een aantal slimme maatregelen genomen om dit te voorkomen, zo is het hoofdbestandsysteem read only en worden firmware updates gesigned. Op het moment is waaarschijnlijk de enigste mogelijkheid om in het boot process in te grijpen. Enkel is de techniek op deze dedicateded intel processoren nog wat onbekend. Daarnaast is wel de source van boxee vrijgegeven maar niet alle libaries van de intel sdk (enkel verspreid onder klanten) die het mogelijk zou maken het systeem virtueel te draaien om meer te testen. Voorlopig dus geen nieuws

Bugs
Bugs kunnen worden gemeld in een special opgezet bugtracker systeem jira.boxee.tv
Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/1-Boxee_Home_Screen.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/2-Boxee_Friends.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/3-Boxee_Favorite_Shows.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/4-Boxee_Most_Popular_Movies.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/5-Boxee_Most_Popular_Apps.png
Afbeeldingslocatie: http://www.dlink.com/boxee/press/6-Boxee_Music_by_Artist.png
Links

www.boxee.tv
blog.boxee.tv
developer.boxee.tv
www.bartsidee.nl
www.fuzzthed.com
forums.boxee.tv

[ Voor 172% gewijzigd door bartsidee op 29-10-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey6666
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-07 07:54
Ook ik heb interesse in dit apparaat, vermoedelijk maakt dit ding gebruik van de Nvidia Tegra chip
Het grappig van dit apparaat is dat iedereen met een Mac, pc windows of pc linux bak dit sofware kan uitproberen.

En laat nu juist vandaag de eerste beta van Boxee te zijn uitgebracht:
http://blog.boxee.tv/2010...goes-public-download-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:09
De complete specs zijn nu ook bekend

Boxee Box internals revealed. NVIDIA Tegra 2 FTW
general — tom sella on January 7, 2010 @ 3:51 pm
Many have been asking about it and we’ve been eager to share the details of what’s inside the Boxee Box by D-Link. Today we’re making a joint announcement with NVIDIA and D-Link revealing that the Boxee Box is powered by the Tegra 2 (T20) platform!

The T20 is based around a dual-core ARM Cortex A9 CPU with that additional graphic umphhh NVIDIA is famous for, allowing us to deliver our user experience in a small box, and very low power consumption (we’re green too )

With Tegra 2 powering the Boxee Box you can:

•Enjoy a fluid and responsive user interface that is similar to the UI performance up till now available only on full blown PCs
•Play 1080p video from locally stored content and stream HD video content from the Internet
•Play Adobe® Flash® 10.1 content from across the web, including HD content
More inside the Box:

•RF chip by Nordic – to support a great remote control experience that is not dependent on line-of-sight and can work from anywhere in the house
•802.11N wireless chip by Broadcom
What’s not in the Box:

•No hard-drive – We discussed hard-drive at length with D-Link, and figured people already have storage solutions, and that we should do our best to reduce the price of the Boxee Box. You’ll be able to connect your choice of storage devices directly to the Box using USB
•No IR – While we realize many people are using universal remotes, we believe there is a greater benefit having a full QWERTY keyboard, and the right way to do that was RF. We really wanted to also support IR, for various reasons we could not get it as part of the build. We continue supporting this in software, so you can use any IR dongle and continue using your universal remote with Boxee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Dank, ik zal ze vanavond toevoegen aan de startpost. Gaandeweg komen er vast nog wel meer zaken bij en ook de links naar de eerste reviews zal ik er, wanneer beschikbaar bij plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:27

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb een livecd gemaakt voor Nvidia ION gebruikers. handig en leuk als je eens wilt uittesten wat je met boxee allemaal kan: http://www.xbmcfreak.nl/breaking-news-boxeelivecd-beta1/

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Extra info is toegevoegd. Nog in de planning staat een startpost met korte inleiding en duidelijker indeling. Als mensen wat willen toevoegen voeg ik je toe als mede-auteur of zal ik ook die extra info erbij zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Belangrijkste vraag is natuurlijk, wanneer komt ie naar Nederland?.. dus is het nog de moeite waard om in de tussentijd mijn XBMC te upgraden naar een AppleTV met Boxee erop omdat het toch nog driekwart jaar duurt voor we 'm hier hebben, of kan ik beter die 1/2 maandjes wachten?

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Acolyte57 schreef op zondag 10 januari 2010 @ 21:38:
Belangrijkste vraag is natuurlijk, wanneer komt ie naar Nederland?..
[...]
Belangrijkste vraag voor mij is toch, zal er uiteindelijk XBMC kunnen op gedraaid worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Boxee is een fork van XBMC, zoiets als PLEX ook is. Voordeel is dan ook nog eens dat alle apps en opties in XBMC ook in Boxee terechtkomen. Wat naar mijn mening dit succesvol zou kunnen maken, is dat het OS van Boxee nu al volwassener is dan dat van die op Realtek- en Sigmachips gebaseerde streamers. Het is dan ook al een tijd op Mac, Linux en PC aanwezig en er zijn inmiddels al verschillende developers geweest die apps voor Boxee hebben ontwikkeld.

Uiteraard zijn voorgenoemde Realtek- en Sigmachips gebaseerde streamers ook nog in ontwikkeling alleen is het vaak kiezen tussen een gelikte (en snelle) interface of vele opties (die niet altijd voor 100% werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Net nog even enkele video's van het ontwerp (wat in het echt blijkbaar toch mooier is dan op de plaatjes) en van de interface toegevoegd. Ook de datum waarop die verwacht wordt (Q2) in de startpost vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb gisteren de beta van Boxee even geinstalleerd, maar ik hou het toch liever bij XBMC...
Gewoon alleen het feit al dat je het ding start en direkt een login-scherm voor je neus krijgt... :/
Ik was al geregistreerd, want heb ooit de alpha getest, maar ik vind het niet zo'n goed idee dat je verplicht wordt je te registreren.
Verder werkt de manier van navigeren prettiger bij XBMC en vind ik de locale media Library wat achtergesteld tov het 'sociale' online gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Fire69 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 10:00:
Ik heb gisteren de beta van Boxee even geinstalleerd, maar ik hou het toch liever bij XBMC...
Gewoon alleen het feit al dat je het ding start en direkt een login-scherm voor je neus krijgt... :/
Ik was al geregistreerd, want heb ooit de alpha getest, maar ik vind het niet zo'n goed idee dat je verplicht wordt je te registreren.
Verder werkt de manier van navigeren prettiger bij XBMC en vind ik de locale media Library wat achtergesteld tov het 'sociale' online gedoe...
Ik heb altijd Plex gebruikt, wat er mijns inziens een stuk beter uitziet dan Boxee, maar dat is persoonlijk (is nu trouwens wel beter sinds de nieuwe boxee release). Wel denk ik nu dat de Boxee Box uitkomt en er waarschijnlijk heel veel meer gebruikers bijkomen het sociale aspect van Boxee en het programma zelf zullen verbeteren.

Wat dat betreft is Plex een beetje "klaar". Wellicht nog wat extra apps er bij, maar wat kan Plex (of xbmc) nu nog aan zichzelf toevoegen? Boxee heeft dat probleem niet, omdat de Boxee ervaring steeds leuker wordt naarmate je meer "friends" hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Tja, ik gebruik het gewoon om mijn media te bekijken, dus dat Friends-gedoe zegt me niet zoveel.
Dan lopen XBMCen Boxee redelijk gelijk op voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Ik ben ook niet van de sociale netwerken of wat er dan maar ook op lijkt. Maar welke series kijk je? Vaak films en series die zijn aangeraden door vrienden en kennissen, of waar je over hoort op je werkt of school. Vaak word je dus gewezen op bepaalde media door anderen en niet via eigen onderzoek. Natuurlijk stuit je zelf wel eens op iets nieuws waar je nog niet van gehoord had, maar zien wat mensen kijken en willen zien stimuleert wel interesse.

Dat is ook volgens mij de insteek van Boxee. Als men de prijs nog naar beneden weet te drukken ($200 maar misschien €160?) kan het apparaat zeer interessant worden. Overigens is de beta download (te vinden in de links hierboven) wel interessant om eens uit te proberen, dan weet je gelijk of het apparaat het waard is om aan te schaffen of niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

DayteX schreef op maandag 11 januari 2010 @ 22:07:
Dat is ook volgens mij de insteek van Boxee. Als men de prijs nog naar beneden weet te drukken ($200 maar misschien €160?)
Dat gebeurt praktisch nooit. Als je prijzen van Amerikaanse electronica ziet kun je beter het $ tekentje meteen naar een € veranderen om een degelijke gok op de Europese prijs te doen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Maar adviesprijzen zijn dan ook weer niet altijd de uiteindelijke prijs. Daarnaast weet ik ook niet of het apparaat bij lokale shops te bestellen zal zijn. Het zal wachten worden tot Q2 I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279083

Hmm. Ik heb zojuist boxee op mn vista laptop geinstalleerd.
De eerste de beste .avi geeft al problemen; beeld speelt niet af, geluid en ondertitels wel.
zie schermdumpje:
Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/9899/boxeexvid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
Heel apart hoor. Ik probeer hier nu of de laatste versie van Boxee, die ik overigens ook pas sinds gisteren heb geïnstalleerd, problemen geeft met .avi bestanden maar zonder probleem... Daarnaast was een eerdere ervaring met Boxee ook voor .mkv al zeer positief daar de CPU-load lager was dan met vlc. Laatstgenoemde is echter wel nog steeds de betere als het gaat om afspelen zonder poespas of interface...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279083

Ik ben eruit.

Moest simpelweg directx opnieuw installeren.

Ik heb nog wel wat ongemakken met het automagisch herkennen van films. Eens kijken of het met de naamconventie van mn iso's/avi's/mkv's etc te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25649

Dit is wel een interessant speeltje vergeleken met de andere mediaplayers, vooral vanwege de volwassen interface. Maar hoe ziet het met de andere features?

Kun je er bijv DVD-iso's en BR-rips incl menu's afspelen?

Kun je er je NTFS-share op een PC of een NAS benaderen en bestanden weggooien nadat je ze hebt gezien, iets wat bij 99% van de mediaspelers niet lijkt te kunnen.

Hoe werkt dat subtitles streamen vanaf internet in de praktijk?

Kan die DTS/DD downmixen naar 2.0 voor als je alleen op de TV kijkt?

Heeft dat ding een fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Anoniem: 25649 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:37:
Kun je er bijv DVD-iso's en BR-rips incl menu's afspelen?
Kun je er je NTFS-share op een PC of een NAS benaderen en bestanden weggooien nadat je ze hebt gezien, iets wat bij 99% van de mediaspelers niet lijkt te kunnen.
Kan die DTS/DD downmixen naar 2.0 voor als je alleen op de TV kijkt?
Volgens mij kan dit allemaal al met XBMC, dus ws met Boxee ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik denk niet dat XBMC BR-menu's ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Had het al in het XBMC-topic gepost, maar daar reageert er niemand op... :/

Ik vond net dit filmpje:
http://revision3.com/hak5/ces2010-part1

Als je even scrolled naar het stukje over de Boxee Box vertellen ze wat leuke info over het toestel.
Rond 10:15 zeggen ze ook iets heel interessants. Ze hebben de Boxee Box heel hack-vriendelijk gemaakt.
Maw, met wat geluk kunnen we er binnen enkele maanden XBMC op gooien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Fire69 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:43:
Maw, met wat geluk kunnen we er binnen enkele maanden XBMC op gooien! :)
Awesome. Gebruik nu op de aTV ook 99% XBMC omdat er gewoon zo weinig series in Europa online te zien zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306568

Er zijn genoeg posts over bijv een XBMC Live + Asrock Ion 330 systeem, hierbij kom je dan toch wel weer snel rond de 300/400 euro? Heeft nu dit boxee box systeem de zelfde specs als een ion plantform puur op media center gebied gezien? Dan zou boxee box dus een goedkoper alernatief zijn (dacht dat hij rond de 139€ in de winkel komt) dan bijv een ion systeem te bouwen. Helemaal als er misschien ook op den duur XBMC op gedraaid zou kunnen worden. Of sla ik de spijker hier volledig mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
[b][message=33613562,noline](dacht dat hij rond de 139€ in de winkel komt) dan bijv een ion systeem te bouwen. Helemaal als er misschien ook op den duur XBMC op gedraaid zou kunnen worden. Of sla ik de spijker hier volledig mis?
Zou ik ook wel willen denken, maar de prijs in de USA komt op 199 dollar. Reken hier dus rustig 199 Euro ivm o.a. de leuke 19% btw die we hier hebben. Daarbij natuurlijk geen ingebouwde harddisk, dvd drive e.d. Dus zoooo voordelig is het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306568

Ja daar heb je gelijk in, toch hoop ik op mijn droom prijs van 135 maar zal dat wel weer verkeerd gelezen hebben. Wat voor betaalbare systemen draaien jullie dan op dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 12:32

Cpt-Cholo

I did it again...

betaalbare systemen? Dat zal een goedkope HTPC zijn of atomdoosjes als de ion 330 of asus eee box.

Ik kijk er wel hard naar uit. zelf 199 euro valt goed mee voor zo'n doosje, zeker als je de remote bekijkt. Maar eerst wil ik zien of xbmc er vlot op draait (moet er onofficieel voor compiled worden door xbmc-team) en het een beetje kan omgaan met de meeste mediaformaten.

Als we het interview met engadget mogen geloven zit dat snor:
http://www.engadget.com/show#player (show 6 van 1 maart)

[ Voor 11% gewijzigd door Cpt-Cholo op 11-03-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Niet online
Ben ook zeker benieuwd, als de boxee inderdaad xbmc kan draaien en de library info b.v. op een stickje kwijtkan dan ben ik erbij. Mits 24,50,60hz ondersteunt worden. Xbmc doet dat, maar Boxee (op de pc) tot nu toe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik draai nu op een aTV, maar merk dat ik 'm toch echt tegen de max van z'n kunnen aandraai, zelfs met een CrystalHD kaart. Dus graag een Boxee, er hangt toch al een externe 1TB schijf aan de aTV, die kan gewoon mee :)

[ Voor 19% gewijzigd door Acolyte57 op 12-03-2010 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-01 20:55

Icyzer

Goudvis

Zo heb boxee ook eens geinstalleerd, ik zie er wel wat in hoor :o
Alleen de ondertiteling die zou streamen werkt nog niet, achja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

199 klinkt wel heel interesant :) Mijn Xbox classic vind ik nog steeds met grootste voorsprong het beste mediacentersysteem wat ik gehad heb. Gelikte interface, IMDB info, dat ding kon het allemaal. Daarvoor had ik een Kiss netwerkdvd/divxspeler en daarna (nu dus) een popcornhour. Maar die Popcornhour haalt het niet bij wat XBMC deed. Films afspelen enzo is allemaal perfect, ook codecs zijn heel breed ondersteund maar de interface is wat statisch.

Ondertiteling streamen klinkt ook wel heel cool, dat gaat gewoon via zo'n site? Waarom ook niet eigenlijk heel groot zijn die bestanden niet :) (zal wel automatisch downloaden zijn ipv streamen ;) )
HaseMike schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:17:
[...]
Zou ik ook wel willen denken, maar de prijs in de USA komt op 199 dollar. Reken hier dus rustig 199 Euro ivm o.a. de leuke 19% btw die we hier hebben. Daarbij natuurlijk geen ingebouwde harddisk, dvd drive e.d. Dus zoooo voordelig is het helaas niet.
DVD drive? Wat moet je daarmee :p

[ Voor 41% gewijzigd door Marzman op 12-03-2010 19:12 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-07 09:34
ik ben toch wel heeeeeeeel benieuwd wanneer deze boxee box te verkrijgen zal zijn,ik moet dit ding gewoon hebben :D

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Laatst online: 10-07 10:42
Dat klinkt als een erg tof apparaat. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Afgezien van de remote, kun je meer met een (tweedehands) Mac Mini lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
tja zal best wel, maar wil gewoon uit principe niks met Apple te maken hebben :)
Ik wachte wel totdat de boxee box er is (kan niet wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

cornelixnootje1 schreef op maandag 29 maart 2010 @ 23:20:
Afgezien van de remote, kun je meer met een (tweedehands) Mac Mini lijkt me...
Valt wel mee denk ik. XBMC is behoorlijk veelzijdig en de Boxee machine zal 1080p net zo mooi afspelen als een Mac mini. Mac mini is ook een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt-Cholo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 12:32

Cpt-Cholo

I did it again...

yes, users should be able to run XBMC on the Boxee Box. we're not sure about the exact installation process that will be supported, but it is important for us to make sure XBMC runs properly on the Box
http://gdgt.com/discuss/i...-about-boxee-and-the-6tx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
nu moet ik dit apparaat helemaal hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Same. Dan gaat de aTV met CrystalHD naar de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
wachten duurt lang ...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Update: NVIDIA official response is that the rumors aren’t true, and that “everything’s on track” with Tegra.
Voor zover we dat mogen geloven natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
tja we zullen nog ff moeten wachten .., iets waar ik niet echt goed in ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het blijft appart dat Microsoft met hun klasieke Xbox jaren geleden zo'n geweldig mediacenter hebben neergezet (niet bedoelt :p ) voor onder de 150 euro en dat er nog steeds niets te vinden is dat dit ook kan. YAMJ is echt 3 stappen terug als je met XBMC gewerkt hebt (en dat was nog een oude versie ook, die carbon look theme had het toen)

Dit ding lijkt me ook wel wat, maar als het zo lang duurt dan kan straks elke budget pc 1080p afspelen :p

Ze brengen het wel leuk trouwens :)
http://blog.boxee.tv/2010...-box-spotted-in-the-wild/

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-07 16:58
Misschien deze week wat meer info over releasedate:
andrew kippen says: May 7, 2010 at 10:10 pm
We’re having a meeting with D-Link next week to work out dates on availability and hope to make an announcement quickly after that. Thanks for your patience and as soon as we have concrete details we’ll share them.
Bron

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
dammn ben het wachten beetje moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
tja, je kan ook gewoon iets anders kopen natuurlijk... een xbox, een 2e hands mac mini, een andere kleine pc desktop...

zo speciaal is deze box niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Moah - small form factor, speciale remote en die leuke vormgeving maken 'm wel even anders dan de gemiddelde HTPC unit die je kunt kopen. Maar idd, als je echt in hoge nood zit kun je heus wel iets voor de tussentijd regelen :) m'n aTV doet het nu nog prima...

Nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
iemand nog iets zien gebeuren ?Blijft jammer genoeg beetje stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
en weer 11 dagen verder maar nogsteeds niks, had toch wel gehoopt om nieuws vanaf bijv de E3 te lezen mbt de Boxee box

Edit: net op boxee blog gezien, release in US en Canada is november, wanneer europa .. ?

[ Voor 28% gewijzigd door Pimmetje651 op 15-06-2010 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-07 21:51
Zal wel nog veel later worden, ik denk dat ik toch voor de WD Live ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

FrankRicard schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:12:
Zal wel nog veel later worden, ik denk dat ik toch voor de WD Live ga.
Echt? Die dingen werken prima hoor, maar interface technisch zijn die boxjes van WD en Asus enzo natuurlijk niks vergeleken met XBMC/Boxee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:45
Acolyte57 schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:39:
[...]

Echt? Die dingen werken prima hoor, maar interface technisch zijn die boxjes van WD en Asus enzo natuurlijk niks vergeleken met XBMC/Boxee...
Maar ja, als je 'nu' een apparaatje wil gebruiken heeft het niet zoveel zin om zo lang te wachten, toch?
Ik ben blij dat ik al in januari een WD TV live heb gekocht in afwachting van een Boxee, zeker als ik nu zie hoe ver ze die uitstellen.
Ik denk ook dat met de komst van Google TV er geen markt meer zal zijn voor Boxee.
Ze hebben er gewoon te lang over gedaan om een werkend produkt in de markt te zetten.

En als ze nu zeggen 'november', dan gok ik op januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
Daar ben ik ook bang voor, ik heb sinds vrijdag een nieuwe tv die wel een divxplayer heeft, maar helaas geen mkv. Dat lijkt zo'n wd live me een mooie oplossing tot die boxee box er is. Een ion-systeem/htpc is wat mij betreft te duur (voor de dingen waarvoor ik hem zou gebruiken) en maakt ook teveel herrie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298047

Het gebruik van boxee is zeer handig vooral de features die boxee allemaal mee levert wordt het een zeer compleet programma. Op de subtitles die boxee af en toe weigert te vinden (snel handmattig downloaden dan maar) werkt het allemaal perfect. Het zoeken naar media bestanden is het begin wel langzaam aangezien hij veel films moet herkennen in mijn geval en dus ook alles moet goed zetten. Ik hoop dat ze hier nog wat aan kunnen sleutelen aangezien ik dat wel een min puntje vind.

Daarnaast in combinatatie met mijn iphone heb ik geen problemen mee om via een NAS mijn films door te sluizen naar een oude computer bak met een nieuwe internetkaart erin. Het draait, het draait boxee en ik kan mijn films overal in huis kijken waar ik wil. Perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

bas r schreef op dinsdag 15 juni 2010 @ 14:47:
Ik denk ook dat met de komst van Google TV er geen markt meer zal zijn voor Boxee.
Ik twijfel nog, iig voor de korte termijn. GTV wil graag het online aspect van Boxee overnemen - de YouTube en Vimeo streams op je TV laten zien. Dus dat is scrapped idd. Maar om een fullfledged HD media speler te zijn vind ik de specs van die eerste Logitech box nog te min. Of er moet door de open source community iets heel vets met die SDK gedaan kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Waarom heb je een NAS, een oude computer en een Iphone nodig om een film te kijken? Het klinkt namelijk omslachtig ;)

Die Boxee is wel veel beter als de Popcornhour die ik nu heb qua interface denk ik ja (vond XBMC vroeger al veel beter), maar als straks Google TV er is weet ik het ook niet hoor of ik hier nog op zit te wachten :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116026

Het lijkt er op dat er nu iets meer is in de richting van een écht produkt:

http://www.podcastingnews...-noms-on-the-wheat-thins/

In de video heeft hij het over ergens in oktober ... nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
ziet er wel heel gaaf uit.
Zit niks anders op dan nog ff te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Ik begin het wachten toch wel jammer en zat te raken.
Wil toch eigenlijk deze Boxee box en wel nu :) Snap ook niet waarom ze wachten met uitbrengen.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat deze box zal doen mbt netwerk en de snelheden die erover gehaald zullen worden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Pimmetje651 schreef op maandag 06 september 2010 @ 22:44:
Snap ook niet waarom ze wachten met uitbrengen.
Ze wachten niet vrijwillig, het zijn leveringsproblemen. Target date ligt nu in november, las ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
leveringsproblemen is zo 2009 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kennelijk nog een last-minute wijziging aan de boxee box:
http://www.xbmcfreak.nl/boxee-box-intel-ce4100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Ik las ergens dat de Tegra ook de kern van het leveringsproblemen was, dus kan me goed voorstellen dat ze het bij D-Link/Boxee wel gewoon zat waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Helaas betekent de vervanging door een Intel binnenwerkje wel dat je hoogst waarschijnlijk 24p playback kunt vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Edmin schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:04:
Helaas betekent de vervanging door een Intel binnenwerkje wel dat je hoogst waarschijnlijk 24p playback kunt vergeten.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Omdat vanaf de G45 alle gpu's van Intel dat probleem kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Geen 24p, maar wel 60p? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wel 60 en wel 50, maar geen 24.
Onder het afspelen onder '24p movie mode' schokt het beeld eens in de zoveel seconden (halve minuut, geloof ik). Neem zo'n ASRock Core 100HT, die heeft daar ook problemen mee. http://www.anandtech.com/...-to-the-mainstream-market

Daarom is het voor de Boxee nog onzeker hoe het zit (maar vrees ik het ergste). AT heeft een mooi artikel over de Boxee: http://www.anandtech.com/...oxee-box-the-inside-story

• Fire69
Dan zou de BB direkt waardeloos worden, aangezien de meeste HD-media toch wel in 24p is. :/

[edit]
We weren't allowed to open up the unit during the meeting yesterday, but suffice to say that we saw a pretty big heat sink through the heat dissipation vents. There is also a very small fan inside the unit, but it was very close to being completely silent.
Hm, da's ook wel weer minder, nu zit er een fan in om de Intel te coolen. :/

[ Voor 66% gewijzigd door Fire69 op 15-09-2010 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-07 17:00

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Vandaag poste amazon op facebook dat je hem kan pre-orderen:
http://www.amazon.com/dp/B0038JE07O/ref=tsm_1_bpo_20100917
Helaas shippen ze alleen naar de US en de UK amazon website heeft hem er nog niet op staan.

Amazon geeft aan dat de volgende formaten gesupport worden:
Audio Formats: MP3, WAV/PCM/LPCM, WMA, AIF/AIFF, AC3/AAC, OGG, FLAC, DTS, Dolby Digital/Dolby True HD
Video Formats: Adobe Flash 10.1, FLV/On2 VP6 (FLV/FV4/M4V), H.264 AVC (TS/AVI/MKV/MOV/M2TS/MP4), VC-1 (TS/AVI/MKV/WMV), MPEG-1 (DAT/MPG/MPEG), MPEG-2 (MPG/MPEG/VOB/TS/TP/ISO/IFO), MPEG-4 (MP4/AVI/MOV), DivX 3/4/5/6 (AVI/MKV), Xvid (AVI/MKV), WMV9 (WMV/ASF/DVR-MS)
Image Formats: JPEG, PNG, GIF, BMP, TIFF
Playlist Formats: M3U, PLS, WPL
Subtitle Formats: SRT, SUB, SSA, SMI, ASS
Supported Resolutions: H.264: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; WMV9/VC-1: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; MPEG4: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; MPEG2: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps

/edit weet iemand eigenlijk hoe het met restricties van landen zit? Stel je koopt een versie uit de states werkt dan de helft niet alla Apple TV?

[ Voor 7% gewijzigd door swtimmer op 17-09-2010 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je kan de boxee software zo downloaden en installeren. Dan weet je meteen de restricties (mijn vermoeden is dat die er niet zijn). Misschien met online content.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Nog steeds geen Hulu enzo, denk ik. Maar daar heeft de hardware idd weinig mee te maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Acolyte57 op 17-09-2010 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ja, zelfs Youtube begint te dreigen als je het beschikbaar maakt op dit soort apparaten Syabas moest het verwijderen) en veel content heeft ip restricties. Wat leuk zou zijn is als uitzendinggemist goed werkt in het ding en eventueel de andere gemisten (RTL/SBS6/Net5 enz) maar dan ben je toch meestal afhankelijk van het wel of niet beschikbaar zijn van third party websites.

/▌

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:18

Puck

W32.Deadcode.A

Ik ben benieuwd in hoeverre het een open systeem is en je bijvoorbeeld XBMC erop kan installeren. Is hier al informatie over beschikbaar?

Arrived anxious, left bored

• Fire69
Volgens de mensen van Boxee zelf zou je er zonder problemen XBMC moeten kunnen opzetten.
Nu dat er een processor met x86-architectuur in komt, zou het alleen maar makkelijker moeten worden :)

• Acolyte57

Acolyte57

Fire69 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 16:59:
Nu dat er een processor met x86-architectuur in komt, zou het alleen maar makkelijker moeten worden :)
Huh? De Tegra was ook gewoon x86 toch? Oeps, toch niet. Google is my friend :')

[ Voor 8% gewijzigd door Acolyte57 op 18-09-2010 17:12 ]

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

swtimmer schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 17:50:
Supported Resolutions: H.264: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; WMV9/VC-1: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; MPEG4: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps; MPEG2: 1080p at 30 fps, 1080i at 60 fps
Told you so :F
Acolyte57 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 17:11:
[...]

Huh? De Tegra was ook gewoon x86 toch? Oeps, toch niet. Google is my friend :')
NV heeft geen licentie voor x86. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Edmin op 18-09-2010 17:21 ]

• Fire69
WTF! :/

Dus 24p-content kan je gewoon vergeten? Of wordt dit naar 60p of zo omgezet? :?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Tja D-Link hé ... goed bedoelde ideeën verkeerd uitwerken is hun ding :+

No Tegra = No Sale !!!

Wat mij betreft tenminste :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fire69 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 18:03:
[...]

WTF! :/

Dus 24p-content kan je gewoon vergeten? Of wordt dit naar 60p of zo omgezet? :?
Het wordt omgezet en dus lichtjes versneld. Voor 'average Joe' waarschijnlijk geen issue, maar als je een beetje van films houdt is dat een no-go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
tja wat ben ik toch weer ff teleurgesteld ...
Misschien anders toch maar eens afwachten totdat wat mensen met de BB hebben kunnen prullen
Jammer jammer jammer

• Limbeckx
  • Laatst online: 11-07 16:27
Edmin schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:57:
[...]

Het wordt omgezet en dus lichtjes versneld. Voor 'average Joe' waarschijnlijk geen issue, maar als je een beetje van films houdt is dat een no-go.
Iemand een filmpje van hoe dat er uit zou moeten zien? Ik ben namelijk benieuwd of het een issue is over dat het tweakers gezeik is

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Speel een Blu-ray af op je televisie en laat die laatste op 50 of 100Hz draaien. Het 24p signaal wordt dan al versneld tot 25p.

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:57

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Met dank aan Ed_L in dit topic terecht gekomen en helaas had ik ook hele hoge verwachtingen van dit apparaatje. Helaas speelt hij geen 24p af, dus zal ik naar alle waarschijnlijkheid een HTPC'tje in elkaar gaan knutselen.

Beetje jammer!

is everything cool?

• Limbeckx
Helaas heb ik geen bluray spelert en mijn hd tv ga ik komend weekend halen... Is er geen filmpje dat het probleem zichtbaar demonstreert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-07 16:48

Goku33

Ownage!

Edmin schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 20:57:
[...]

Wat zal dit in de praktijk nu precies betekenen? Gaat hij 24p versnellen naar 30fps? Gaat hij dan voor iedere 4 beeldjes uit het bronbestand, 5 beeldjes op de tv vertonen? Ziet een normaal mens dit? (Of zit ik helemaal verkeerd?)

En is er al iets bekend over de Nederlandse releasedatum en -prijs? Aangezien men medio oktober aan heeft gekondigd, zou je toch zeggen dat winkels inmiddels een leverdatum en verkoopprijs moeten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258550

Weet iemand of de Boxee software internetradio ondersteunt? Ik ben op 't werk mometeel dus ff geen kans om die software te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Ja dat kan hij, zie de Wiki: "Boxee can stream Internet-video-streams, and play Internet-radio-stations (such as SHOUTcast)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Edmin schreef op woensdag 22 september 2010 @ 11:50:
Speel een Blu-ray af op je televisie en laat die laatste op 50 of 100Hz draaien. Het 24p signaal wordt dan al versneld tot 25p.
MAW de meeste mensen valt het niet eens op?

Ik had eigenlijk al wel wat Atom based mediaplayers verwacht. Daar kun je echt leuke dingen mee doen en volgens mij zou dat best een groot succes worden als je daar de eerste grote fabrikant mee bent die dat goedkoop kan fabriceren.

[ Voor 29% gewijzigd door Marzman op 06-10-2010 12:02 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goku33 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:53:
Ja dat kan hij, zie de Wiki: "Boxee can stream Internet-video-streams, and play Internet-radio-stations (such as SHOUTcast)."
Thnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Marzman schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:56:
[...]

MAW de meeste mensen valt het niet eens op?

Ik had eigenlijk al wel wat Atom based mediaplayers verwacht. Daar kun je echt leuke dingen mee doen en volgens mij zou dat best een groot succes worden als je daar de eerste grote fabrikant mee bent die dat goedkoop kan fabriceren.
Youtube even op de term Judder. Op zich lijkt het toch een stuk vervelender dan ik in eerste instantie d8. Natuurlijk weten we nog niet zeker dat de CE4100 dit probleem daadwerkelijk ook heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goku33 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:39:
[...]

Wat zal dit in de praktijk nu precies betekenen? Gaat hij 24p versnellen naar 30fps? Gaat hij dan voor iedere 4 beeldjes uit het bronbestand, 5 beeldjes op de tv vertonen? Ziet een normaal mens dit? (Of zit ik helemaal verkeerd?)
Simpel gezegd is het net alsof je de film uit een ouderwetse projector net iets sneller laat spelen. In plaats van 24 beeldjes die dan voor de lamp verschijnen, zijn het er nu 25. Er zal dus een lichte versnelling optreden van zowel beeld als geluid.

Ik kan niet voor jou bepalen of dit storend is. Sommige mensen merken het nooit, anderen vinden het zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

De film wordt dan dus 4% sneller afgespeeld? Lijkt me inderdaad vreemd.
Wel efficiënt: ben je bij een film van 2 uur toch weer 5 minuten eerder klaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
Bij iedere film die je op een Nederlandse tv zender bekijkt gebeurt dat. Dus over het algemeen merk je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je merkt het alleen (vind ik) met muziek die onder de film draait en die je goed kent.

P.S. Ik heb vandeweek de Boxee software 'ns ff geïnstalleerd en ik moet zeggen dat het allemaal zeer soepeltjes loopt, het programma lijkt vooralsnog een lichtere belasting voor m'n laptopje dan XBMC. De add-ons en plugins werken allemaal erg goed, shoutcast erop, heel leuk.
Kan niet wachten tot dit apparaatje leverbaar wordt!

Is er al bekend welk bedrijf dit apparaat gaat leveren?

Groet,

Tom

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 258550 op 08-10-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
Anoniem: 258550 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:53:
Je merkt het alleen (vind ik) met muziek die onder de film draait en die je goed kent.
Eigenlijk moet je mensen ook niet te veel informeren over dit soort dingetjes. Als je het eenmaal weet vallen er een stuk meer dingen op dan voor een onwetende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
Anoniem: 258550 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:53:

Is er al bekend welk bedrijf dit apparaat gaat leveren?
En hier wil je echt een antwoord op ....... zucht lezen .... zucht google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Misschien hier nog een leuk nieuwtje: http://www.xbmcfreak.nl/boxee-box-presentatie-door-d-link/

Pagina: 1 2 ... 38 Laatste