Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ook hardware.info was erbij:
http://nl.hardware.info/n...ox-officieel-aangekondigd

kennelijk vanaf maandag te pre-orderen en launch begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kompaan
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2022
Hopelijk krijgen ze 1080p24 ook voor elkaar en dan ben ik helemaal blij, anders blijft ik nog wel even DJ spelen met mijn PS3. Ik ga hem sowieso wel halen denk ik.

De remote is zo gaaf! Al heb ik al mijn andere ABs vervangen door een Harmony, deze mag er wel bij _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

Goku33

Ownage!

En hij is te pre-orderen op Wifimedia, Divxplayer en Informatique. Bol.com volgt als het goed is ook nog. 229 euro is de prijs en de eerste leveringen worden begin november verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:20
229 sow dat ff duurder dan ik had verwacht 8)7

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Pimmetje651 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:55:
229 sow dat ff duurder dan ik had verwacht 8)7
Echt? Rond de 200eu is wel wat iedereen hier verder in z'n hoofd had zitten volgens mij, gezien standaard dollarbedrag = eurobedrag omvorming die je met de meeste electronica mag doen na import, etc.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik ga 'm gelijk bestellen bij Informatique, die krijgen er als enige heel veel binnen heb ik begrepen.
Voorlopig zullen ze extreem schaars blijven volgens de leverancier.

pricewatch: D-Link Boxee Box

PS: het schijnt ook mogelijk te zijn om XBMC erop te zetten.

[ Voor 35% gewijzigd door supersatan op 14-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:43

mwa

Acolyte57 schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 12:04:
[...]

Echt? Rond de 200eu is wel wat iedereen hier verder in z'n hoofd had zitten volgens mij, gezien standaard dollarbedrag = eurobedrag omvorming die je met de meeste electronica mag doen na import, etc.
Met de huidige dollarkoers is de Boxee is de VS 140euro en hier 230euro :) (ik weet het, tax/import etc etc, maar het blijft een groot verschil van 90 euro op een bedrag van 230euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:14

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

dialmformark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:28:
[...]

Met de huidige dollarkoers is de Boxee is de VS 140euro en hier 230euro :) (ik weet het, tax/import etc etc, maar het blijft een groot verschil van 90 euro op een bedrag van 230euro).
Als ik de pricewatch bekijk staat daar zelfs een bedrag van 259 euro. No way Jose... Dat gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Boxee is leuk, maar ik wacht wel tot hij echt uit is én er diverse reviews voor beschikbaar zijn. En dan nog moet ie echt onder de 230 liggen voordat ik deze ga aanschaffen.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
dialmformark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:28:
[...]

idd dat dacht ik ook, misschien inkoopaktie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Hmm, ik heb hem meteen besteld bij Informatique toen er 229 euro stond. Goede keuze blijkbaar, 30 euro uitgespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

Heb de box net gepreordered. Prijs was in pricewatch al met 30 euro omhoog gegaan. gelukkig nog een site met de oude prijs gevonden :)

Nu is het wachten op 10 november begonnen.

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 16:37
Gaat amazon.co.uk niet gratis verzenden naar Nederland en Belgie? Daar is ie 199 pond oftewel ongeveer 227 euro...

edit: hier het desbetreffende artikel nieuws: Amazon UK gaat gratis verzenden naar Nederland en België

[ Voor 48% gewijzigd door Limbeckx op 15-10-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:25
ManTra schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:19:
Heb de box net gepreordered. Prijs was in pricewatch al met 30 euro omhoog gegaan. gelukkig nog een site met de oude prijs gevonden :)

Nu is het wachten op 10 november begonnen.
Kun je zeggen welke site?
Ik wil 'm nl. ook bestellen.

Laat maar, heb al een shop gevonden die 'm voor de oude prijs heeft en meteen besteld!

[ Voor 12% gewijzigd door snitch op 15-10-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
snitch schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:11:
[...]

Kun je zeggen welke site?
Ik wil 'm nl. ook bestellen.

Laat maar, heb al een shop gevonden die 'm voor de oude prijs heeft en meteen besteld!
Misschien leuk om te melden welke dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Ik ga 'm nu dan maar bij 4 Launch bestellen. Die krijgt altijd als 1 van de eerste voorraad en de prijs van € 220 is ook super.

[ Voor 4% gewijzigd door supersatan op 15-10-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
ECiftci schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

Misschien leuk om te melden welke dat is?
Oh ja, dom van me om dat te vergeten.
Ik heb 'm besteld bij Wifimedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen er dan ook nieuwe Nederlandse apps komen bij de release? Omdat de apps die er nu zijn ook niet echt perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:59:
Zullen er dan ook nieuwe Nederlandse apps komen bij de release? Omdat de apps die er nu zijn ook niet echt perfect zijn.
Voor zover ik begrepen heb wel. Europese markt gaan ze zeer serieus aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Zojuist bij wifimedia gepre-orderd, ben benieuwd wanneer die binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Op de Twitter pagina van WiFi media staat:

The Boxee Box, reserveer hem nu! Als eerste van nederland bij ons leverbaar! http://www.wifimedia.eu/catalog/boxeebox-p-1505.html 5:44 AM Oct 8th via web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 20:41
Afzetters met zulke prijzen, wacht wel tot ie gewoon weer voor 199 euro leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Kan dit apparaatje trouwens DTS downmixen zoals de WD TV Live ed.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
D3LTA schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:27:
Afzetters met zulke prijzen, wacht wel tot ie gewoon weer voor 199 euro leverbaar is.
Hij wordt nu al voor € 201,88 aangeboden:
http://nl.hardware.info/p...380-boxee-box#tab:prijzen

Voor dat geld koop je nergens zo'n mediaplayer. In de nabije toekomst zal je er ook XBMC op kunnen zetten. dat kan op geen enkele andere player.

[ Voor 18% gewijzigd door supersatan op 17-10-2010 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ge pre ordert bij bol.com http://bit.ly/cvwu2D me macmini trok het niet meer zo lekker dus dan maar deze jongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
supersatan schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 19:31:
[...]

Hij wordt nu al voor € 201,88 aangeboden:
http://nl.hardware.info/p...380-boxee-box#tab:prijzen

Voor dat geld koop je nergens zo'n mediaplayer. In de nabije toekomst zal je er ook XBMC op kunnen zetten. dat kan op geen enkele andere player.
Dat ben ik wel met je eens, het gaat mij erom dat hier in euro de prijzen altijd een keer over de kop moeten in begin.

$199 dollar 199 euro is al mooi genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
zoals Delta al aangeeft, is het toch gewoon raar dat zo'n mooi app in bijv USA 199 USD zal kosten en dan in NL gewoon dik boven de 210 euro.Dit terwijl ik geloof op dit moment de € bijna $ 1,30 waar is .
Ik wil de boxee box heel graag, maar denk dat ik toch even ga wachten totdat er ervaringen mee zijn en de prijs iets realistischer is / gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Pimmetje651 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:56:
zoals Delta al aangeeft, is het toch gewoon raar dat zo'n mooi app in bijv USA 199 USD zal kosten en dan in NL gewoon dik boven de 210 euro.Dit terwijl ik geloof op dit moment de € bijna $ 1,30 waar is .
Ik wil de boxee box heel graag, maar denk dat ik toch even ga wachten totdat er ervaringen mee zijn en de prijs iets realistischer is / gaat worden.
Ik haal hem wel gewoon uit Canada volgende week ben ik er toch, even kijken wat voor voeding erbij zit... hopelijk een 110v-230v

[ Voor 5% gewijzigd door D3LTA op 18-10-2010 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
D3LTA schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:01:
[...]

Ik haal hem wel gewoon uit Canada volgende week ben ik er toch, even kijken wat voor voeding erbij zit... hopelijk een 110v-230v
Da's ook een idee, misschien kun je er meer meenemen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Heren, dames. Gelieve niet langer te slowchatten over levertijden en prijzen. 'Ik heb hem ook!!11one' posten voegt niets toe aan de discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTA
Pimmetje651 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Da's ook een idee, misschien kun je er meer meenemen O-) ?
Lees net dat hij pas in noverber leverbaar is in canada bij de bestbuy klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik had wel wat meer enthousiastelingen verwacht voor de Boxee Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
Verwijderd schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:03:
Hmm ik had wel wat meer enthousiastelingen verwacht voor de Boxee Box
Hier volop enthousiasme, ik ga hem ook zeker bestellen. Kijk nog even de kat uit de boom of ik hem uit de US haal of ergens in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Als je onderstaande link opend en klik op "reseveer nu" dan zie je inderdaad dater maar 4 partijen op staan voor de officiele launch in nederland: KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:45
Ik zie hem ook al staan bij de Wehkamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
oscar schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Hier volop enthousiasme, ik ga hem ook zeker bestellen. Kijk nog even de kat uit de boom of ik hem uit de US haal of ergens in NL.
Ik bestel hem alleen als het zeker is dat er XBMC op kan, anders moet ik het ding niet hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net op het boxee forum, dat je een USB aan de boxee box ook kan benaderen over het netwerk. Dit is altijd handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ben ook zeker geinteresseerd! Maar 200 euro vind ik zat. Wacht eerst nog wel even een Tweakers reviewtje af. Tot die tijd voldoet de popcorn nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Na alle ellende met de Xtreamer (en z'n Movie Jukebox) zat ik eerst aan de Syabas Popbox (NMT) te denken, maar op de AVS forums hebben ze er geen goed woord voor over. Deze ziet er erg slick uit en zou em eigenlijk willen pre-orderen, maar waarsch. is het slimmer om eerst de user reviews af te wachten.. Wordt er wel enthousiast van iig: YouTube: Boxee Box "best of show" at CES 2010

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
Ik heb op dit moment geen mediaplayer, en wordt er een beetje moe van om alles te converteren, kopieren naar usb drive en dan af te spelen op xbox360 of ps3. Beiden werken niet echt super, en ondertiteling kun je al helemaal vergeten.

Nu is mijn oog gevallen op de boxee box, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nog meer mee kan naast streamen, en op internet. Al die apps, tv-series e.d. zijn zeker alleen in de VS beschikbaar?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:35
Installeer Boxee even op je pc en bekijk vandaar eens wat er allemaal beschikbaar is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Fire69 schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:00:
Installeer Boxee even op je pc en bekijk vandaar eens wat er allemaal beschikbaar is? :)
Wilde net gaan posten.

Heb ik dus gedaan, maar echt wat een crap zeg. Niks werkt, de browser is niet mee te werken, nul content hier beschikbaar, geen uitzending gemist app, de uitzending gemist site werkt niet etc.

Wat een wanproduct. Leuk als je in de VS woont, maar hier totaal onbruikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 21-10-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Phusebox schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 10:23:
[...]

Wilde net gaan posten.

Heb ik dus gedaan, maar echt wat een crap zeg. Niks werkt, de browser is niet mee te werken, nul content hier beschikbaar, geen uitzending gemist app, de uitzending gemist site werkt niet etc.

Wat een wanproduct. Leuk als je in de VS woont, maar hier totaal onbruikbaar.
Lulkoek. De versie die op de BOX staat is volledig aangepast aan de Europese eissen.
Daarbij is de software vele malen beter dan welke andere mediaplayer (hardware) dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
supersatan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:33:
[...]

Lulkoek. De versie die op de BOX staat is volledig aangepast aan de Europese eissen.
Daarbij is de software vele malen beter dan welke andere mediaplayer (hardware) dan ook.
Wel leuk dat ze dan zeggen; probeer het zelf even uit en installeer het op je pc. Goede reclame dan want op mijn pc werkt echt 0 content gewoon. Geen uitzending gemist, de browser is ontzettend slecht. Bijvoorbeeld als je dan naar uitzendinggemist.nl gaat komt er een pop-up die je niet weg kunt klikken en de hele site onbruikbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Als je de boxee box een succes wordt, komt dat allemaal vanzelf joh. Ik betrek mijn nieuwe huis in januari en tot dan kan ik wel wachten met de aanschaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Op de site van Boxee staat nu ook dat 10 november de Launch is en bij 4 partijen in nederland.

Bol
DivXPlayer
WiFi Media
InformatiQue

Ook bij Informatique is hij nu weer € 229 gelukkig.
€ 229 lijkt de vastgestelde verkoopprijs te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door supersatan op 22-10-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
hmm ik twijfel toch echt nogsteeds of de boxee box kopen of wachten op google tv ...
zijn btw nog wel wat andere kanalen om er 1 te verkrijgen heb ik gemerkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmetje651 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:30:
hmm ik twijfel toch echt nogsteeds of de boxee box kopen of wachten op google tv ...
zijn btw nog wel wat andere kanalen om er 1 te verkrijgen heb ik gemerkt :D
Dat zijn volgens mij toch 2 andere dingen, of juist niet.. Tja, het ligt d'r aan, als je series download via nzb of torrents, en ook films, dan zou je misschien voor de boxee box moeten gaan. Maar ik denk dat de mainstream-user dan beter voor de Google TV moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
dat vraag ik me dus zeker af, want ik denk dat google tv dus ook alles zal gaan bieden wat de boxee box doet , maar dan ook weer net iets meer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
Pimmetje651 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:06:
dat vraag ik me dus zeker af, want ik denk dat google tv dus ook alles zal gaan bieden wat de boxee box doet , maar dan ook weer net iets meer ..
Niet dus: Google TV features
Zie je hier tussen staan dat je zelf gedownloade films/series kan afspelen?

Kijk anders naar de Uitlegparty: Google TV vs Apple TV vs Boxee Box op Bright.nl.
Hoewel ze daar meer focussen op online content en apps, staat er bij de Boxee Box:
"Deze netwerkmediaspeler, met opvallend design, laat je ook je eigen filmbestanden streamen, in meer formaten dan Apple TV."

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik vraag me af hoe goed dat streamen werkt, heb vandaag Tversity nog maar eens geprobeerd icm met PS3 en Xbox360, meer dan 80% werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mr_Blobby schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Niet dus: Google TV features
Zie je hier tussen staan dat je zelf gedownloade films/series kan afspelen?

Kijk anders naar de Uitlegparty: Google TV vs Apple TV vs Boxee Box op Bright.nl.
Hoewel ze daar meer focussen op online content en apps, staat er bij de Boxee Box:

[...]
Het staat er inderdaad niet bij, maar ik verwacht dat dit wel mogelijk wordt hoor. DIe online content gebruikt ook codecs dus het moet toch allemaal wel ondersteund worden. Misschien staat het er niet bij omdat het aan de hardwarekant ligt of er wel of geen harddisk in je googletv apparaatje komt.

Er komen ook "apps" dus ook nzbget of iets dergelijks zal wel door iemand geport worden ook al stopt Google het er niet in. En uitzending gemist en dergelijke verwacht ik ook wel als het een beetje een populaire mediaspeler wordt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Naar aanleiding van de discussie over het streamen van content in combinatie met Boxee heb ik een kleine video gemaakt.

Hier kunnen jullie zien hoe het streamen met Boxee gaat.

http://www.boxeeworld.nl/...en-series-met-boxee-video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
Wilde de uitlegparty van Bright hier ook al even posten, thanks! Vind het jammer dat ze niet zijn in gegaan op het spelen van networked media, de bestanden die je in je home network (op je nas, laptop/desktop of zo) hebt staan. Dat is namelijk voor mij de voornaamste reden om een Boxee Box aan te schaffen en waar Google TV en Apple TV het onderspit delven. De apps zijn wat mij betreft een leuk extra.

Ik denk wel dat (helaas maar waar) Google TV meer aanhangers krijgt, meer ontwikkelaars voor dit platform kiezen en dus qua apps ook meer keus. Dat zou op de lange termijn voor Google TV pleiten. Maar vooralsnog blijf ik bij Boxee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
FrankSpin schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:39:
Naar aanleiding van de discussie over het streamen van content in combinatie met Boxee heb ik een kleine video gemaakt.

Hier kunnen jullie zien hoe het streamen met Boxee gaat.

http://www.boxeeworld.nl/...en-series-met-boxee-video
Video is verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Niet online
Ja belachelijk laat enkel 30 seconden van een intro zien.. Naja heb de video op nieuw upgeload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
valt me nog op dat er nog niet ergens op deze aardkloot al in het bezit is van een Boxee en er een test/review over heeft kunnen schrijven (want die uitpak party van Bright heb ik nog niet genoeg aan om me volledig te overtuigen enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Maar dus even voor de duidelijkheid; als ik stream vanaf mijn pc met de boxee box, dan hoeft mijn pc enkel en alleen de data over wifi te pompen en de boxee box doet decoden etc?

Want als ik nu probeer te streamen met TVersity bijvoorbeeld krijg ik in 9 van de 10 gevallen een error op mijn PS3 of Xbox360...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Phusebox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:
Maar dus even voor de duidelijkheid; als ik stream vanaf mijn pc met de boxee box, dan hoeft mijn pc enkel en alleen de data over wifi te pompen en de boxee box doet decoden etc?
Ja.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Phusebox schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:

Want als ik nu probeer te streamen met TVersity bijvoorbeeld krijg ik in 9 van de 10 gevallen een error op mijn PS3 of Xbox360...
Maar.. je streamt via Wifi?? Dus zonder tussenkomst van een s-video kabel of iets dergelijks??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

habermas schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:22:
Maar.. je streamt via Wifi?? Dus zonder tussenkomst van een s-video kabel of iets dergelijks??
Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2009/12/D-Link_Boxee_box_2.jpg

HDMI kabeltje van je Boxee naar je TV.

Wifi (of ethernet kabeltje, jouw keuze) van je PC naar de Boxee.

Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
ohh my bad, ik dacht dat het ging om Boxee op de pc, gestreamed naar bijv. een PS3.. dat zou de box bijna overbodig maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wellicht interessant, op het avsforum loopt er, naast eigen topics voor elk apparaat apart, een
Boxee Box vs Neo TV 550 topic: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283879 waarin beide apparaten worden vergeleken met elkaar.

Zelf ga ik voor de NeoTV 550 (o.a. geen fan, full BD license, gapless playback + daarbij mijn mindere belangstelling voor online content)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Laatst online: 21:44

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

remotehost schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:
Wellicht interessant, op het avsforum loopt er, naast eigen topics voor elk apparaat apart, een
Boxee Box vs Neo TV 550 topic: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1283879 waarin beide apparaten worden vergeleken met elkaar.

Zelf ga ik voor de NeoTV 550 (o.a. geen fan, full BD license, gapless playback + daarbij mijn mindere belangstelling voor online content)
Ik vind het niet echt een vergelijking die je kan of mag maken. De Boxee Box is een echte pc met een intel processor. Hierop zou je mogelijk ook XBMC, Ubuntu, MythTV, Windows, etc, op kunnen draaien. De NeoTV 550 is met een ARM uitgebracht waarbij de mogelijkheden toch beperkter zijn. Neemt niet weg dat het een leuk kastje is maar voor de echte tweaker is de Boxee Box toch interessanter ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Erhnam op 27-10-2010 17:45 ]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remotehost
  • Niet online
Erhnam schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:43:
[...]

Ik vind het niet echt een vergelijking die je kan of mag maken. De Boxee Box is een echte pc met een intel processor. Hierop zou je mogelijk ook XBMC, Ubuntu, MythTV, Windows, etc, op kunnen draaien. De NeoTV 550 is met een ARM uitgebracht waarbij de mogelijkheden toch beperkter zijn. Neemt niet weg dat het een leuk kastje is maar voor de echte tweaker is de Boxee Box toch interessanter ;)
Wat een onzin, natuurlijk kan en mag je die vergelijking wel maken: het zijn allebei mediaplayers en ze zitten in dezelfde prijsklasse. Wat boeit het nou uiteindelijk wat voor hardware er in zit, het gaat om de funktionaliteit en waar de koper meer belang aan hecht. Dan kan de "echte tweaker" :+ zeker wel kiezen voor de NeoTV 550. Lees anders het topic eens goed door, dan kom je als "echte tweaker" toch ook wel wat minpunten tegen bij de Boxee.

[ Voor 7% gewijzigd door remotehost op 27-10-2010 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
remotehost schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:14:
Deze kende ik nog niet. Ben n fan van Netgear (gebruik tot volle tevredenheid de WNDR3700 en WNHDE111), maar zie niet echt wat deze nou toevoegt aan 'bewezen' mediaplayers als de ACRyan of Mede8er. De prijs van de 350 ligt zo'n 100 euro lager dan de Boxee Box, maar die heeft met z'n qwerty-remote, groeiende online content, snellere processor en jukebox toch wel wat meer appeal. Zal dat topic es bestuderen.

EDIT: dat gapless audio playback is wel een interessant punt. Verder noemen ze de audio passthru van de Neo, heeft de Boxee dit niet? (kan de Boxee geen audio/video via één HDMI doorgeven?)

[ Voor 11% gewijzigd door habermas op 27-10-2010 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Vudu HD naar de Boxee Box: http://blog.boxee.tv/2010...service-arrives-on-boxee/

maar gaat dit in Europa werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Het wordt wel duidelijk dat een VPN wel een noodzaak is om online content te krijgen op de Boxee. Niet dat dit heel veel hoeft te kosten, kan vanaf 5 dollar per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Niet online
Volgens bol.com wordt de Boxee Box op 1 november geleverd!.

via: http://www.boxeeworld.nl/...ox-1-november-beschikbaar

Geachte,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 25 oktober 2010.

Als gevolg van grote drukte duurde het beantwoorden van uw bericht wat langer dan u van ons gewend bent. Wij bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

U wilt graag weten wat de exacte release datum van het artikel 'Boxee Box Wireless N Hd Media Player 1080p' is.

Zoals vermeld op onze website komt het artikel uit op 1 november 2010. Indien het artikel wordt gereserveerd, wordt het doorgaans op de verschijningsdatum geleverd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa

mwa

Mm, dan is bol.com 10 dagen eerder dan de rest van de wereld. Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulkzooi
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07-2023

Bulkzooi

Lexpert

In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK. Verder is het bedrijf onbetrouwbaar en zal het niet lang meer bestaan. Ze kunnen niet nog meer venture capital ophalen en de lange aanloopperiode heeft veel gekost. Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient, hebben content providers weinig behoefte om met Avner om tafel te gaan zitten.

Mijn advies: Blijf gewoon bij XBMC aangezien Boxee niks extra´s te bieden heeft voor Nederlanders.

MAGA :: Make Accountability Great Again ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 22:10
Bulkzooi schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 21:45:
In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK. Verder is het bedrijf onbetrouwbaar en zal het niet lang meer bestaan. Ze kunnen niet nog meer venture capital ophalen en de lange aanloopperiode heeft veel gekost. Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient, hebben content providers weinig behoefte om met Avner om tafel te gaan zitten.

Mijn advies: Blijf gewoon bij XBMC aangezien Boxee niks extra´s te bieden heeft voor Nederlanders.
Beetje koffiedik kijken natuurlijk, misschien wordt de Boxee-box (inderdaad voornamelijk in de US) een geweldig succes. Dan mag de aanlooptijd nog zolang geweest zijn, dat halen ze er dan wel weer uit.

Het is wel vervelend dat alle online-content eigenlijk alleen maar werkt in de VS, maar daar hebben ze wel grote spelers aan de haak geslagen.

Verder gaat het natuurlijk verder dan de online content, het is ook gewoon een goede mediaspeler voor je offline bestanden.

Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een media-PC (gebaseerd op de Asrock Ion, met BluRay) en de Boxee-box :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slecht georganisseerd zooitje, dat klopt. Maar ook al mislukt het, kunnen ze altijd het nog open-source maken, en dan hebben ze zat support van de XBMC Comminuty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
In nederland heb je niet zoveel aan de foeilelijke Boxee: bijna alle content is ge-geolocked tot met name de US en de UK.
Aan de andere kant zal het niet lang duren totdat er goedwerkende NL apps als UitzendingGemist en RTLGemist zijn, toch het belangrijkste denk ik.
Nu concurrentie als GoogleTV zich aandient
Ik heb hier ook naar zitten kijken, maar hiermee kan je weer niet streamen (van eigen content) volgens mij, toch het belangrijkste aspect vd BB.
Maar daarvoor zul je dan weer zelf een HTPC in elkaar moeten sleutelen, of zijn er daarvoor ook kant-en-klare oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Ik vraag me vooral af of dit een goede vervanging zou zijn voor bijvoorbeeld een Zotac MAG-HD1.
Dit gezien ik de form-factor echt enorm mooi/gaaf vind.
Deze box stop ik niet weg achter een kastdeur maar gaat pontificaal op de salontafel!

Zou 't mogelijk zijn om XP te installeren vanaf USB stick? Iemand enig idee?
Het lijkt me dat de hardware niet heel uitzonderlijk is.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Volgens Erhnam iets terug zou je er ook andere OS'en op moeten kunnen draaien. Tis de vraag of je dat wil, het is toch meer een krachtige media-streamer dan een HTPC volgens mij. Daarbij is ie een stuk goedkoper, geoptimaliseerd voor de Boxee software en inclusief en strakke qwerty-remote :)

Hier een uitgebreide analyse van de internals van de Boxee Box: The Inside Story (misschien iets voor de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
wat ik dus erg jammer vindt is dat hij geen DVD menu's ondersteund :( zo heel moeilijk moet dat toch niet zijn om in deze software erbij te bakken ? Aan de andere kant weet ik niet of ik die menu;s ooit nog ga gebruiken als je gaat streamen hmmmm zal ik of zal ik niet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Niet online
Inmiddels is de levertijd bij bol.com veranderd in 2-4 werkdagen

http://www.bol.com/nl/p/c...03004010727133/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
Volgens mij klopt dit!
In dit Bright Night filmpje zegt een vertegenwoordiger van DLINK namelijk ook dat de Boxee Box vanaf 2 november beschikbaar is.
Dus wie weet heb ik de Boxee Box deze week al in huis !!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57

Acolyte57

Pimmetje651 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:32:
wat ik dus erg jammer vindt is dat hij geen DVD menu's ondersteund :(
Hmm, op wat voor manier bedoel je? XBMC draait de DVD menu's in mijn images in ieder geval probleemloos, en ik was er van uitgegaan dat Boxee diezelfde code gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acolyte57 schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:19:
[...]

Hmm, op wat voor manier bedoel je? XBMC draait de DVD menu's in mijn images in ieder geval probleemloos, en ik was er van uitgegaan dat Boxee diezelfde code gebruikt...
De versie die de boxee box gaat bevatten (1.0) gaat het volgens mij wel gewoon supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
snitch schreef op maandag 01 november 2010 @ 15:58:
Volgens mij klopt dit!
In dit Bright Night filmpje zegt een vertegenwoordiger van DLINK namelijk ook dat de Boxee Box vanaf 2 november beschikbaar is.
Dus wie weet heb ik de Boxee Box deze week al in huis !!! :)
Helaas, een email van Bol.com

"Wij hebben inmiddels gezien dat de beschrijving van het artikel Boxee Box Wireless N Hd Media Player op onze site onjuiste informatie bevat. Wij geven dit door aan de verantwoordelijke afdeling die de beschrijving zo spoedig mogelijk zal controleren en indien nodig zal corrigeren.

De officiele releasedatum van het betreffende artikel is inderdaad 10 november. Vanaf die datum kan het artikel binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd worden."

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic ook even, wil ook iets anders hebben (nu een conceptronic maar is geen 1080). Via de add op deze pagina kwam ik deze tegen.. nadeel is dat ik wel een netwerk moet gaan instellen anders moet ik een losse HD er naast gaan leggen en dat wil ik eigenlijk niet..
Nog 2 weken en dan maar eens zien wat iedereen er nu van vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 14:34
Net een mail binnen dat hij te pre-orderen is in Nederland.
We're days away from the launch of the Boxee Box worldwide.

To ensure you’re able to get the Boxee Box in time for the holidays, we recommend pre-ordering in your country from the link below.

We're also having a Boxee Box launch party in New York on November 10th. RSVP below - there's only 1000 spots and we're already close to capacity.

So... get in your pre-order, come party with us, and thanks for all your support!

Team Boxee
Verkrijgbaar bij:
Bol.com
Informatique
DivxPlayer.NL
WifiMedia

Juuh! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
Iemand erover nagedacht om hem bij amazon te bestellen? Enigste verschil is de stroomkabel lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• illus!0n
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-09 18:02
Ik heb hem zojuist besteld bij divxplayer.nl. Benieuwd wanneer ik hem thuis ga krijgen :) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:21

fjs

PSN: ftltc

Moest je ook vooruit betalen? Ik bedoel stel dat het nog twee weken of langer duurt. Wil hem ook alvast bestellen, maar wil wel zeker weten dat hij dan ook volgende week geleverd gaat worden i.v.m betalen.

To boldly go where no man has gone before...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
ik heb er inmiddels toch ook maar 1 besteld en hoop deze natuurlijk asap te hebben.
Ben vd week eens met die boxee software gaan prullen maar kom toch wat vreemds tegen :
Als ik mijn film collectie pak en deze scan in boxee zitter er een hoop onbekende films bij, dus ik opzoek naar de oplossing om deze aan te passen via google terecht gekomen bij Media Companion .Hier alles netjes (bijna alles dan) aangepast maar helaas na een rescan in boxee werken ze nog niet .En dit terwijl het toch gewoon bekende "films" zijn ( band of brothers / the pacific bijv) .Iemad enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Band of Brothers en The Pacific staan bij mij onder de tv-series (miniseries), naamgeving daarvoor luistert wel heel nauw: noem het iets als The.Pacific.S01.E01 etc.

Uit mijn collectie van +200 films missen er 3 of 4, niet heel veel dus, maar wel jammer dat je daar geen eigen coverart voor kan maken.

Ik denk dat ik em toch ook maar ga pre-orderen. Wilde eerst wat user-reviews afwachten maar wil toch niet naast de pot pissen uiteindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Heb hem ook maar besteld. De leverancier vertelde me dat ze dinsdagavond moeten binnenkomen. Dus woensdag verstuurd heb ik hem volgende week donderdag of zoiets. Mocht het veel later worden kan ik mijn geld gewoon terug krijgen :-)

Trouwens met een code krijg je ook nog eens 5% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
kreeg net toch wel iets heel vervelends te horen van leverancier : boxee levering is uitgesteld ivm firmware update !Levering zal begin december worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
fjs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:36:
Heb hem ook maar besteld. De leverancier vertelde me dat ze dinsdagavond moeten binnenkomen. Dus woensdag verstuurd heb ik hem volgende week donderdag of zoiets. Mocht het veel later worden kan ik mijn geld gewoon terug krijgen :-)

Ik hoop het voor je dat je hem gaat krijgen (zie mijn vorige bericht) maar waar heb je besteld dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersatan
Pimmetje651 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:06:
kreeg net toch wel iets heel vervelends te horen van leverancier : boxee levering is uitgesteld ivm firmware update !Levering zal begin december worden ?
Onzin!
Wie was die leverancier dan? Zeker iemand die toch geen voorraad krijgt (geen launch partner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
uhhm leverancier is een grote distri in NL .Hun hebben dit rechstreeks van D-Link te horen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:01
Pimmetje651 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 13:12:
uhhm leverancier is een grote distri in NL .Hun hebben dit rechstreeks van D-Link te horen gekregen
Is het:
Bol.com
Informatique
DivxPlayer.NL
WifiMedia

Dat zijn de leveranciers die boxee zelf noemt namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
nope dit zijn resellers, gaat om distri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm86
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 10:40
fjs schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:36:

Welke code? en welke site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Informatique

code:
http://www.youtellme.nl/r...formatique/kortingscodes/

Weet niet of dit mag maar anders mag een admin dit verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Deze Boxee Box zal toch niet net zo gaan eindigen als die Yuixx? Continu uitstellen, dan weer door firmware problemen, dan weer leveringsproblemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjs

fjs

Volgens de site gaat het gewoon door:

http://boxeebox.eventbrite.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
kreeg vanochtend nog een email van Boxee/D-link zelf met "It's here, finally". Op het AVSforum hoor ik ze er ook niet over. Heb em zelf uiteindelijk toch maar besteld, bij Wifimedia :p
Pagina: 1 2 ... 38 Laatste