Ik heb 'm net nog maar eens tevoorschijn getoverd. 'k Heb net een Netflix abonnement gestart en zo'n Boxee zou daar toch ideaal voor moeten zijn. M'n TV heeft ook een ingebouwde Netflix-app, en die werkt op zich wel maar echt heel fijn is het niet (mede omdat je het keyboard van de remote van de Boxee dan wel zou willen gebruiken).
Dus 't probleem met mijn Box was dat het scherm op zwart ging na die intro-animatie. Na even zoeken de tip opgevolgd om een iso te downloaden van de software en die op een usb-stick te zetten en dan die te installeren via de recovery mode. Het duurde even voor ik doorhad dat de remote niet kapot is, maar dat ie opnieuw gepaired moest worden (kwam dat ook weer tegen ergens, ik had het eigenlijk al opgegeven op dat punt). Opnieuw geinstalleerd, werkte nog steeds niet, daarna een factory reset gedaan, waarna ie het weer gewoon deed.
Maarja, Netflix he. Ik heb een Nederlands abonnement maar er is geen app. Tenminste, het laatste bericht uit dit topic erover maakt me pessimistisch.

Als ik erop ga zoeken kom ik uit op VPN's enzo, maarja, dat moet toch makkelijker kunnen? Misschien kan XBMC het. Maar eens kijken hoe het daarmee is.
En als het dan NOG niet kan, dan heb ik weinig aan m'n Boxee. De slome SmartTV-software heb ik nodig voor Netflix in dat geval, en dan kan ik net zo goed m'n video met DLNA blijven afspelen. Da's toch het voornaamste doel van de Boxee ook: video playback van m'n LAN, maar dat wil ik dus een beetje verschuiven richting Netflix.
[
Voor 11% gewijzigd door
Cyphax op 01-03-2015 18:38
]