Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Matched: boxee
Len Canoot schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:36:
[...]

Ook al mag het niet, thanks! :D
Let op dat boxee met een rf remote werkt en dat is niet compatibel met alle harmony remotes. Je kan een losse ir dongle erop aansluiten of de boxee remote blijven gebruiken. Het laatste is denk wel te prefereren gezien veel harmony remotes geen qwerty toetsenbord hebben (hetgeen best handig is op boxee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ook mijn Boxee vond de nieuwe software net dus maar meteen geinstalleerd, het blijft een erg fijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Is de nieuwste software nodig voordat de ipad app werkt met de boxee box? Want mijn ipad *ziet* mijn boxee box niet. Wat teven zeer irritant is is dat mijn boxee box gewoon geen updates ziet en dat ik altijd ze zelf er moet op zetten 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door bloodlynx op 10-08-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:09

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Ik heb de nieuwste software er wel op, maar hij ziet mijn BB ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ja ik vind dit erg vreemd aangezien mijn boxee nog steeds bij 1.1 zit ipv 1.2 en 1.2 is toch al echt een tijd uit... En nu werkt de ipad app dus ook niet :(. Dat wordt dan voor de 3x usb gebruiken...

[ Voor 12% gewijzigd door bloodlynx op 10-08-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Ik heb mijn iPad gereset en nu vind de app de BB wel.

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
Hebben nog meer mensen hier last met de nieuwe firmware dat ze niet meer kunnen connecten naar hun SMB share op een NAS? (Readynas NV+)

Had voor die tijd geen enkel probleem en nu wil hij niet meer connecten.... AFP werkt wel, maar dan moet ik mijn hele library weer opnieuw builden, waar ik ook weinig zin in heb...

Verwijderd

Geen matches
Hoi SaURoN,

Ik kan ook niet meer connecten naar enkele SMB shares. Na het opnieuw invoeren van username+password werken sommige weer wel, andere blijven een foutmelding geven.

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 08:40:
Hoi SaURoN,

Ik kan ook niet meer connecten naar enkele SMB shares. Na het opnieuw invoeren van username+password werken sommige weer wel, andere blijven een foutmelding geven.
Hmm lekker gedoe dan weer, we krijgen features er bij waarvan ik zeg why? en het meest simpele maken ze kapot .. Handig!

Vanavond maar weer eens kijken.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 02:46

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Geen matches
Vorige week balen als een stekker, hij wou niet meer aan, ook de recovery procedure geprobeerd, maar niks hoor. Maar 1 telefoontje naar D-Link en voila week later gewoon een nieuwe in huis compleet met AB en kabels....

Maar hij doet het weer lekker. Gelijk maar even de nieuwste software er opgezet.

Alleen zie ik op internet verschillende apps van bv Picasa en facebook pictures maar die kan ik niet vinden in de apps op de box zelf....

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
SaURoN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 06:53:
Hebben nog meer mensen hier last met de nieuwe firmware dat ze niet meer kunnen connecten naar hun SMB share op een NAS? (Readynas NV+)

Had voor die tijd geen enkel probleem en nu wil hij niet meer connecten.... AFP werkt wel, maar dan moet ik mijn hele library weer opnieuw builden, waar ik ook weinig zin in heb...
Ik heb precies hetzelfde.
Ook met een Readynas NV+

Ik heb geprobeerd om de security setings om m'n shares aan te passen, dit had geen effect.
Verder heb ik in de setting van m'n Boxee Box Windows sharing aan en uit gehad, het geprobeerd met het default guest account, dit had allemaal geen nut.

Mocht iemand hier iets op vinden dan hoor ik het graag, ik zit alvast te kijken of ik m'n Box kan downgraden.

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Hier met een Synology niks aan de hand gelukkig.

Wat wel irri is, is dat als ik met de ipad app een video "stuur" naar de BB, ik de video met de afstandsbediening niet kan verlaten. Ik kan hem wel pauzeren, maar niet verlaten dus. Moest hem handmatig helemaal uitzetten. Zal het zog eens proberen met wat andere video's.

• Sloebie
Ik heb ondertussen een factory restore gedaan (8 sec knop vasthouden bij aanzetten). Daarna niet geupdate, en dan kan ik dus wel gewoon bij mijn bestanden komen, terwijl ik verder niks heb aangepast.

Nu dus weer geupdate, en ik kan wederom niet bij mijn bestanden.
Heel vervelend....hopelijk komt er snel een fix, want nu heb ik feitelijk even niks aan m'n Boxee.

[ Voor 29% gewijzigd door Sloebie op 11-08-2011 20:47 ]

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Geen matches
Ik kan nu nergens meer vinden om buitenlandse feeds in te schakelen. Hebben ze dat ook verwijderd? Ik kan nu iig geen VEVO meer gebruiken omdat ik em niet kan vinden.

Master_A

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Volgens mij hadden ze dat in een eerdere firmware juist weggehaald en na wat protest in een fix weer toegevoegd. Zou verdomde onhandig zijn om het er nu weer uit te halen. Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden.

Ik kan hem ook niet meer vinden. Lekker handig weer.
Ik heb die ipad app ook maar weer verwijderd. Ten eeste heeft ie weinig nut, en ten tweede ziet ie mijn Boxee Box vaker niet dan wel. Lekkere testers hebben ze daar zeg. Dacht dat elke BB wel hetzelfde zou zijn.

Ik denk dat ik een versie terugga en de adressen voor updates ga blokkeren in m'n router.

[ Voor 46% gewijzigd door Nicap op 11-08-2011 22:05 ]

• SaURoN
  • Niet online
Sloebie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:26:
Ik heb ondertussen een factory restore gedaan (8 sec knop vasthouden bij aanzetten). Daarna niet geupdate, en dan kan ik dus wel gewoon bij mijn bestanden komen, terwijl ik verder niks heb aangepast.

Nu dus weer geupdate, en ik kan wederom niet bij mijn bestanden.
Heel vervelend....hopelijk komt er snel een fix, want nu heb ik feitelijk even niks aan m'n Boxee.
Inderdaad. Ik heb als tijdelijke workaround maar ff AFP aangezet en dan via de file browser naar de bestanden te gaan. Dat pakt die wel.

• Sloebie
SaURoN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:10:
[...]

Inderdaad. Ik heb als tijdelijke workaround maar ff AFP aangezet en dan via de file browser naar de bestanden te gaan. Dat pakt die wel.
Bij mij werkt het ook niet via AFP, dan ziet ie wel de lege folders, maar niet de share waar alle media opstaat.
Ik ga weer naar de orginele brake firmware en wacht wel af...

PS weet iemand waar ik de vorige firmware kan downloaden?
Via http://www.boxee.tv/download/boxeebox krijg je meteen de nieuwste.

[ Voor 13% gewijzigd door Sloebie op 11-08-2011 22:18 ]

• SaURoN
  • Niet online
http://support.boxee.tv/e...update-the-boxee-software

Deze heb ik nu geïnstalleerd nu werkt het wel, nu alleen nog even de urls vinden om de firmware update te blocks.

Zo boxee.iso geblokkeerd in de firewall, nu hopen dat ze het snel fixen.

[ Voor 15% gewijzigd door SaURoN op 11-08-2011 22:41 ]

• Sloebie
SaURoN schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:24:
http://support.boxee.tv/e...update-the-boxee-software

Deze heb ik nu geïnstalleerd nu werkt het wel, nu alleen nog even de urls vinden om de firmware update te blocks.

Zo boxee.iso geblokkeerd in de firewall, nu hopen dat ze het snel fixen.
Dit werkt ook niet voor mij, bij het recovery scherm ziet ie niet dat er een USB aan hangt.
Heb in NTFS en FAT32 geprobeerd...kan wellicht aan mijn USB liggen, dus voor vandaag geef ik het op.

Voor de firewall is het voldoende om boxee.iso te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HvB83 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Same here. Juist hiermee hadden ze zichzelf eindelijk een beetje in de picture kunnen spelen en wat goed kunnen maken bij de mensen die een BB hebben gekocht en tot nu toe met niet hele geweldige updates werden afgescheept. Weet bijna zeker dat ze in 1 klap een stuk minder klagers zouden hebben gehad.
Ik heb een macmini met 6TB esata storage en kan dus wel de media manager gebruiken. Ik kan nu dus me lokale films die de Boxee box afspeeld ook op me ipad zien. Helaas moet ik op de iPad nu gewoon door me mappen structuur bladeren en niet de mooie interface met film covers die de boxee box aanbied. En je kan inderdaad niet je boxee box bedienen vanuit deze app. Je kan wel een film kijken op je ipad en de link dan naar je Boxee Box sturen. Deze gaat hem dan verder afspelen. Dit werkt wel prima. Maar het bladeren door die mappen structuur wil je juist niet dat is een van de reden dat ik voor Boxee heb gekozen. Ik hoop dat ze deze app nog gaan aanpassen want nu zal ik hem niet vaak gebruiken. Ik zal nog steeds de opgeblaze Boxee remote moeten gebruiken op me iPad. Dus nu heb ik twee Boxee apps op me iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Sloebie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:48:
[...]

Dit werkt ook niet voor mij, bij het recovery scherm ziet ie niet dat er een USB aan hangt.
Heb in NTFS en FAT32 geprobeerd...kan wellicht aan mijn USB liggen, dus voor vandaag geef ik het op.

Voor de firewall is het voldoende om boxee.iso te blokkeren?
Jup heb de boxee.iso geblokkeerd, toen met usb naar de oude firmware gebracht en nu zeurt hij niet meer om updaten :)

Zo vervelend dat je niet kan kiezen of je wil installeren of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
Heb de nieuwe update geïnstalleerd en de iPad app op de iPad gezet.
De iPad app is wel een teleurstelling, ik hoopte dat ik webradio en muziek (van op Boxee aangesloten HDD) van de iPad kon aansturen naar de versterker.
Webradio via TuneIn radio lukt tot nu toe niet (bij anderen wel?).
Ook "ziet" de iPad app geen aangesloten HDD, waarschijnlijk wordt deze functionaliteit nog wel toegevoegd in een latere upgrade.

Gelukkig zijn er bij mij geen (nieuwe) problemen. Ben eigenlijk wel redelijk tevreden.
Airplay vanaf de iPad werkt best goed, Ik kan video's, slideshows, iPod muziek via de Boxee naar de versterker streamen, behoorlijk cool en indrukwekkend om te showen :P .
Wachten op iCloud, echt coole ontwikkelingen in de toekomst!

Films (via HDD) speelt 'ie ook nog netjes af, heb ik tot nu toe nooit problemen mee gehad.
----
Zo, dit was even een positief berichtje van een tevreden Boxee en iPad gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Welke setup heb jij?

Kan ik met de ipad muziek afspelen via de boxee box naar mijn receiver met airplay, zonder een airport express te hebben?

edit:
Ik heb ff gezocht. Ik wist helemaal niet dat de BB ook Airplay ondersteunde sinds de update. Teveel gefixed op de ipad app denk ik. Dit maakt veel goed :-)

Net ook Tune in Radio geprobeerd en die werkt gewoon via airplay bij mij.

[ Voor 45% gewijzigd door Nicap op 13-08-2011 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb net ook de Airplay d:)b functie even getest, wel eerst even de optie aanzetten in de Boxee Box setting(Netwerk -> Enable iOs streaming) en m'n iPhone 4 uit en aan gezet en het werkt bij mij wel met Youtube video's en foto's, hoewel de diashow wel erg snel ging, maar bij mij wilde hij geen iPod muziek streamen.

Lukt muziek streamen bij jullie wel vanaf je iPhone?

Wel tof dat het erin komt, altijd grappig om wat foto's te laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Als ik audio probeer af te spelen via Airplay, dan reboot mijn BoxeeBox...geweldig :(.
Video werkt soms .. :X. Vaak zonder beeld.

[ Voor 24% gewijzigd door BCC op 14-08-2011 17:09 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Het is idd nog niet zoals apple het graag wil: Het zit erin en het werkt vlekkeloos.

Het is nog experimenteel, dus waarschijnlijk wordt het nog wel beter. Maar wel top en erg handig. Helemaal i.c.m. met spotify op de ipad. Ik zat al te kijken naar een airport express of een apple tv, maar nu scheeltme dat weer wat euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Airplay werkt hier op een iPhone 3GS prima voor de iPod app en Youtube. Heel erg gaaf! Spotify krijg ik niet aan de praat via airplay? Ik krijg op de iPhone in de Spotify app niet eens de optie om het over airplay te streamen naar de Boxee. Lukt dit bij anderen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Het lijkt erop dat since de 1.2 firmware de uzg streams niet meer goed werken. Na ongeveer 5 sec blijft de stream hangen. Om dit snel opgelost te krijgen vraag ik iedereen even te helpen voten op jira:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-11082

Lees meer hierover op:
http://www.bartsidee.nl/2...ical-bug-in-1-2-firmware/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 23:23
Geen matches
Hoi Bart heb je nog plannen om de modules afzonderlijk beschikbaar te maken?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Goku33 schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 15:01:
Airplay werkt hier op een iPhone 3GS prima voor de iPod app en Youtube. Heel erg gaaf! Spotify krijg ik niet aan de praat via airplay? Ik krijg op de iPhone in de Spotify app niet eens de optie om het over airplay te streamen naar de Boxee. Lukt dit bij anderen wel?
Ik moet zeggen dat Airplay nog niet altijd werkt. Soms moet ik de ipad herstarten voordat ik in Spotify het Airplay logo zie. Soms herstart ik de BB ook, maar waar het nou aan ligt?
Ik hoop echt dat dat beter uitgewerkt gaat worden. In Spotify klik je op info(linksboven) en dan zie je linksonder, rechts naast het Shuffe icoon, als het goed is het Airplay logo staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Nicap op 15-08-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Earzz schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 17:10:
Hoi Bart heb je nog plannen om de modules afzonderlijk beschikbaar te maken?
Op het moment niet, ik ben wel bezig met een gui wijziging die het misschien iets sneller toegankelijk moet maken. Verder hoop ik dat boxee de shortcuts weer hersteld zoals die in de oude firmware zat. Hiermee zou je wel directe koppelingen met modules kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Hmm met de laatste update van de Boxee software heb ik ook weer een oude bug terug gekregen:
Bij DTS geluid in mkv bestanden heb ik om de 30 seconden ofzo last van een onderbreking van 0,5 seconde (o.i.d.) in het geluid. Heel erg irritant, hier had ik toen ik de Boxee net kreeg ook last van. Ergens dit voorjaar is dit in een update toen opgelost en nu is het er weer! Aargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Ze schijnen een code cleanup te hebben gedaan ofzo in deze release, heel mooi allemaal maar om eerlijk te zijn wordt ik er ook wel een beetje moe van. Wel een ipad app en airplay support releasen, maar niet een gedegen test track hebben voor de playback....

• Whatts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 13:27
Sloebie schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.
Ook met een Readynas NV+

Ik heb geprobeerd om de security setings om m'n shares aan te passen, dit had geen effect.
Verder heb ik in de setting van m'n Boxee Box Windows sharing aan en uit gehad, het geprobeerd met het default guest account, dit had allemaal geen nut.

Mocht iemand hier iets op vinden dan hoor ik het graag, ik zit alvast te kijken of ik m'n Box kan downgraden.
Ik ben een beetje laat met antwoorden maar kwam deze post nu pas tegen.
Ik heb ook een ReadyNas NV+ en geen probleem met shares.
Wel moet ik nu inderdaad een login/wachtwoord ingeven wat met de vroegere firmware niet gevraagd werd. Mijn SMB shares zijn niet beschermd en hebben dus geen wachtwoord, maar van vroegere ervaringen met mijn WD TV Live en de NV+ weet ik dat het soms nodig is om als login de naam van de share in te geven. In mijn geval is de map "media" de share dus dit geef ik dan ook in als login. Wachtwoord niet invullen en dan heb ik geen probleem meer.
Met andere shares die op een Iomega iConnect staan, is dit dan weer niet nodig en werkt alles direct. Lijkt mij een eigenaardigheid in de SMB-implementatie in de NV+ (en andere ReadyNas toestellen).

UPnP (ReadyDLNA zoals het in de ReadyNas heet) staat bij mij uit. Blijkbaar kan dit soms ook voor problemen zorgen, al heb ik in mijn setup hier nog geen verschil bij gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 11:27
Ik heb sinds gisteren ook de Boxee Box binnen. Bevalt tot nu toe prima. Heb aangegeven dat ik die primair gebruik voor lokaal content (op m'n nas) en het menu is daarop ook ingericht. Als ik dan op het film icoontje klik, krijg ik netjes al mijn films te zien (heb de filmmap op de nas toegevoegd aan de bronnen), maar als ik op het series icoontje klik krijg ik telkens de melding dat er geen lokale bronnen beschikbaar zijn en ik eerst een bron moet toevoegen. Terwijl ik de map met series natuurlijk al aan de bronnen heb toegevoegd. Via bestanden kom ik wel bij de series, maar dat moet toch ook via het icoontje werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Is de series folder al gescand door boxee? Je kan dit eventueel handmatig doen vanuit het menu. Kijk daarnaast eens op de boxee forums hoe je een goede index kan en folder layout kan maken voor je series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Geen matches
folder is al wel gescand, hij geeft alleen aan dat die die series niet kan identificeren. Maar goed, dat kan die via bestanden ook niet, maar daar speelt die ze wel af.
Zal de forums eens napluizen voor een goede index.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatts
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 13:27
Bracha25 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:54:
folder is al wel gescand, hij geeft alleen aan dat die die series niet kan identificeren. Maar goed, dat kan die via bestanden ook niet, maar daar speelt die ze wel af.
Zal de forums eens napluizen voor een goede index.
De boxee kan dit wel op basis van bestandsnamen, maar dan moeten ze wel een bepaalde structuur volgen:
http://support.boxee.tv/e...ovies-or-tv-shows-library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Dat bedoelde ik idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil de Boxee ook halen en hem alleen gebruiken voor films maar ik ben dus een absolute leek met computers.

Ik heb 2 externe harde schijven 2,5 inch waarop al mijn films staan. Kan ik deze beide aan de Boxee aansluiten of is het beter om te streamen en hoe makkelijk is dit streamen op te zetten? Op kieskeurig lees ik bij sommige reviews dat veel mensen problemen hebben met het opzetten van een draadloos netwerk (dat de mediaspeler je pc ziet).

Waarom de Boxee trouwens? Ik vind de interface van films heel belangrijk. Voorheen maakte ik gebruik van mn laptop en het programma XBMC. Die hebben een hele mooie interface (moviewall) waar ik alleen de scraper moviemeter kies en de namen van de map aanpas en hij vindt alles. Dit wil ik ook graag met Boxee. Is dit ook slechts een kwestie van een mapnaam en Boxee scant zelf op IMDB naar de film en zet de cover etc erbij. Of komt hier meer bij kijken?

Hoop dat iemand me kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

De boxee box kijkt naar de bestandsnaam en zoekt dan op imdb. Het is wel aan te raden om de bestandsnamen te laten voldoen aan de wensen die de box stelt. Die kun je vinden op de website van boxee. Het beste is geloof ik de naam van de film met punten tussen de woorden en het jaar erbij. Bijvoorbeeld: lord.of.the.rings.the.two.towers.(2003).mkv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reactie. Het hernoemen van mappen is gelukkig niet veel werk. Op mijn harde schijf staan overigens ook dvd in de bekende mappen video ts. Kun je uberhaupt deze mappen afspelen via boxee of moet je perse iso formaat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
dvd's kun je gewoon als VIDEO_TS laten staan. De foldernaam dient dan wel de goede naam te hebben om te kunnen scrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
boxee speelt bijna alles af ongeacht hoe je deze in je mappen hebt staan, inclusief nog ingepakte (rar,zip) films. Series moeten wel meer naar een standaard worden opgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
hm, airplay lijkt nog niet helemaal lekker te werken. De eerste keer nadat ik het had ingeschakeld op de boxee box, zag ik netjes bij bv de foto's en muziek op m'n iphone het airplay-icoontje, en kon ik goed foto's, filmpjes en muziek op de box afspelen. Dat was de eerste dag. Daarna is het mij niet meer gelukt het icoontje te zien. Opnieuw uitschakelen en weer inschakelen van die setting in de box, opnieuw opstarten van de box, opnieuw opstarten van de iPhone, zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de Boxee Box besteld en morgen wordt die geleverd =) Ben benieuwd!

Wilde er bijna een HDMI-kabel bij bestellen maar gelukkig zag ik dat er eentje bijgeleverd werd. Alleen is niet te zien hoe lang die is. Weet iemand dit toevallig? Anders moet ik morgen snel naar de stad voor een HDMI-kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:20:
Zojuist de Boxee Box besteld en morgen wordt die geleverd =) Ben benieuwd!

Wilde er bijna een HDMI-kabel bij bestellen maar gelukkig zag ik dat er eentje bijgeleverd werd. Alleen is niet te zien hoe lang die is. Weet iemand dit toevallig? Anders moet ik morgen snel naar de stad voor een HDMI-kabel.
Volgens mij 1.8-2meter als ik me het goed herriner :)

Veel plezier met je aankoop iig! Je zult er geen spijt van krijgen ;)

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 19:48

_PM

Weet iemand of er plannen zijn voor een nieuwe versie van de hardware? Zouden daar redenen voor zijn?
Ik wil tegen het einde van het jaar misschien ook een Boxee box aanschaffen (als vervanging TVIX M-6500, iemand interesse? graag via prive bericht) en ben benieuwd of ik nog ergens op moet wachten...
Heb de software al een tijdje op een laptop gedraaid en ben erg weg van de manier van werken van Boxee

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Ik vind het een prima apparaatje, alleen ik mis customization moglijkheden v.w.b. de interface, en integratie van plugins en apps voor bepaalde diensten zoals Spotify. Erg jammer. Ben eerder geneigd om het ding weg te doen en een eigen hptc/nas combo te gaan bouwen. Vrijheid blijheid!

Oh en het opbouwen van libraries is soms echt zo slecht. Twee listings in de resultaten van 1 én dezelfde serie, met ook nog eens hetzelfde thumbnail, maar verschillende afleveringen bij elk van de vermeldingen. Zucht. Kan ik weer de hele library wegflikkeren en alles opnieuw laten aanmaken, want een enkele entry in de library van Boxee box kan je niet via de UI laten verwijderen...

En sinds de laatste update heb ik al 1 complete freeze gehad tijdens het browsen door de library.

[ Voor 46% gewijzigd door Jivebunny op 25-08-2011 11:08 . Reden: irritatie toevoegen :) ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

BCC schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:59:
Als ik audio probeer af te spelen via Airplay, dan reboot mijn BoxeeBox...geweldig :(.
Video werkt soms .. :X. Vaak zonder beeld.
De BoxeeBox doet momenteel alleen video. Airtunes is een ander protocol en daar wordt aan gewerkt.

http://www.xbmcfreak.nl/

• SaURoN
  • Niet online
Erhnam schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:39:
[...]

De BoxeeBox doet momenteel alleen video. Airtunes is een ander protocol en daar wordt aan gewerkt.
Ik kan gewoon audio uit me iPhone library afspelen naar de boxee box?

• Greekmaster
  • Laatst online: 21:42
Bij mij ook zonder problemen. Eerst boxee aan en daarna pas wifi aanzetten op iphone.

Verwijderd

Tot nu toe hele goede ervaringen met de Boxee. Er zijn slechts een paar films die hij niet herkent waaronder the book of eli maar ik ga het renamen eens proberen. De overige bijna 300 films herkent hij wel. Bij sommige films is er wel helaas geen cover en pakt hij een still uit de film. Maar dit is geen groot probleem.

Wat ik wel jammer vind is dat bij dvd's de ondertiteling niet scherp is en de kleur groen heeft. Heel vreemd. Ook wanneer ik een ondertiteling wil selecteren bij een dvd dan kan ik wel een keuze maken maar bij elke ondertiteling staat unknown. Zo is het wel erg moeilijk de ned ondertiteling te vinden.

En de lokale films zijn indd ver weggestopt. Ik had deze wat prominentere op de home gezien. En crunchroll =)=)=)

• Greekmaster
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:09:
Tot nu toe hele goede ervaringen met de Boxee. Er zijn slechts een paar films die hij niet herkent waaronder the book of eli maar ik ga het renamen eens proberen. De overige bijna 300 films herkent hij wel. Bij sommige films is er wel helaas geen cover en pakt hij een still uit de film. Maar dit is geen groot probleem.

Wat ik wel jammer vind is dat bij dvd's de ondertiteling niet scherp is en de kleur groen heeft. Heel vreemd. Ook wanneer ik een ondertiteling wil selecteren bij een dvd dan kan ik wel een keuze maken maar bij elke ondertiteling staat unknown. Zo is het wel erg moeilijk de ned ondertiteling te vinden.

En de lokale films zijn indd ver weggestopt. Ik had deze wat prominentere op de home gezien. En crunchroll =)=)=)
Hoezo lokale films weggestopt? vanuit de home page klik je op movies en dan komt gelijk je library met lokale films?

Verwijderd

Geen matches
Kies ik voor movies dan zie ik andere films. Volgens mij van een app. Ik moet bij home kiezen voor files en dan de keuze maken films en dan zie ik de afbeeldingen van mijn lokale films.

Vanuit home een knop indrukken en dan bij films zijn, zou beter zijn. Of kan ik het instellen dat die bij movies al naar films gaat?

• Bracha25
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:49:
Kies ik voor movies dan zie ik andere films. Volgens mij van een app. Ik moet bij home kiezen voor files en dan de keuze maken films en dan zie ik de afbeeldingen van mijn lokale films.

Vanuit home een knop indrukken en dan bij films zijn, zou beter zijn. Of kan ik het instellen dat die bij movies al naar films gaat?
bij de eerste keer instellen van de boxee box kon je aangeven of je die primair voor lokale content of voor online content gebruikt. Menu is daarop aangepast. Verder schijnt dat met die groene ondertiteling te verhelpen te zijn door in de film even vooruit of terug te spoelen...

• Greekmaster
Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 14:49:

Je kan dit in de settings veranderen door te selecteren dat je alleen lokale content wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 08:08
Vraag, is het mogelijk om een audio delay in de boxeebox in te stellen? Mijn receiver kan dit namelijk niet en dat zou een groot voordeel zijn ten opzichte van andere mediaspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
jongetje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:56:
Vraag, is het mogelijk om een audio delay in de boxeebox in te stellen? Mijn receiver kan dit namelijk niet en dat zou een groot voordeel zijn ten opzichte van andere mediaspelers.
Tijdens het afspelen van lokale video is dat mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 08:08
Geen matches
Bracha25 schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:19:
[...]

Tijdens het afspelen van lokale video is dat mogelijk.
Ik speel alles af vanaf mijn NAS, dus dan dat het dus niet? maak ik hieruit op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
Geen matches
jongetje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:29:
[...]

Ik speel alles af vanaf mijn NAS, dus dan dat het dus niet? maak ik hieruit op.
jawel, dat is ook lokaal, als zijnde geen online content.
Werkt dus gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Sinds deze week heb ik ook een boxee box en afgezien van wat frustraties (heb de alpha en beta gedraaid en toen overgestapt naar xbmc) loop ik tegen het probleem aan dat het afspelen van mp3 muziek choppy is.
Het lijkt haast wel dat de buffer iedere keer leeg is...
Ik draai de nieuwste firmware en zowel draadloos en met netwerkkabel heb ik hetzelfde probleem.
Met openelec XMBC heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Heeft iemand hier ervaring met de Manta IR receivers van Twisted Melon?

Ik ben mijn originele Boxee remote kwijt (echt, kwijt, kwijt). Met die Manta receiver zou ik mijn Boxee moeten kunnen aansturen met mijn Harmony One. Alleen vroeg ik me af. Werkt de Mira receiver plug & play of moet je die eerst nog configuren (met de originele afstandsbediening...)?

Iemand? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Ik neem aan dat hij out of the box werkt. Maar vergeet niet dat je de BB niet aan kunt zetten met de Harmony. Je zult hem steeds handmatig aan moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Geen matches
Nicap schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:55:
Ik neem aan dat hij out of the box werkt. Maar vergeet niet dat je de BB niet aan kunt zetten met de Harmony. Je zult hem steeds handmatig aan moeten zetten.
Daar kan ik nog wel overheen komen. Hij staat gewoon onder de tv, niet weggewerkt oid. Wat natuurlijk wel kan met de RF remote. Alleen als wegwerken de insteek was geweest, dan hadden ze dat ding wel een wat handigere vorm mogen geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol

miekol

erm

Ja, maar dat is wel een beetje last resort. Wil namelijk ook van de afstandsbediening jungle af... (Versterker, PS3, TV, Boxee...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Zucht, ik heb toch hier maar weer een comment geplaatst: http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7914

DTS geluid in mkv-bestanden werkte in de vorige software versie eindelijk goed, en met 1.2 is het weer 1 grote verschrikking! Echt iedere 3 seconden valt het geluid heel even weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
Geen matches
mijn Radiotime app is opeens verdwenen uit mijn favorieten. weet iemand waar ik hem kan vinden? weet niet meer waar ik hem de eerste keer vandaan heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05 09:40
Geen matches
Tot mijn grote verheuging zag ik in de app-store dat er een update is uitgekomen voor de RTL XL app, waarmee ook de airplay functie wordt toegevoegd. Zou het nu eindelijk mogelijk zijn om normaal gebruik te kunnen maken van de app??

Helaas niet want met kiezen van de airplay button gebeurt er helaas niets op de tv. Weet iemand waarom het niet werkt?? Als ik de ervaringen lees in de appstore dan heb ik het idee dat het op apple tv wel werkt, maar dat zou toch geen verschil moeten uitmaken of wel soms??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Voor mensen die misschien nog wat zooi (zoals touchpads) over laten komen uit de US, bij woot.com is de boxee box (refurbished) nu $119 met shipment zal dat rond de 120 euro uitkomen (met iets van borderlinx)

http://sellout.woot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik baal echt van dat die scrobbling weg is :(. Had dit weekend een box gekocht en die scrobblede als een dolle, totdat ik de update naar 1.2(?) kreeg, niks meer te bekennen van last.fm / scrobbling..

Verder een geniaal apparaat voor als je weinig zin hebt in configuratieshit (zoals met Mediaportal).

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 20:40
Heb een WiFi extander om wireless bereik in mn kamer te verbeteren. Macbook Pro met de files en Boxee Box zitten op dit 'nieuwe' netwerk. Echter, op Boxee Box kan ik geen files meer afspelen. "The media source or file is not accessible."
Map met files staat op MBP gewoon gedeeld en kan zo snel niet vinden waarom bestanden niet meer geopend kunnen/mogen worden vanuit Boxee.

Edit:
Update uitgevoerd.
Bij netwerk settings smb ingevuld (name/pass) en directories opnieuw toegevoegd. Kan ze nu wel afspelen.

[ Voor 15% gewijzigd door VincentG op 14-09-2011 22:46 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

bartsidee schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 14:06:
Voor mensen die misschien nog wat zooi (zoals touchpads) over laten komen uit de US, bij woot.com is de boxee box (refurbished) nu $119 met shipment zal dat rond de 120 euro uitkomen (met iets van borderlinx)

http://sellout.woot.com/
Link naar artikel: http://sellout.woot.com/Blog/ViewEntry.aspx?Id=19034

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• bartsidee
Geen matches
Helaas was de deal maar 1 dag geldig maar ik heb er 2 kunnen bestellen :) met verzending uit US alsnog een stuk goedkoper dan in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

bartsidee schreef op donderdag 15 september 2011 @ 19:37:
[...]

Helaas was de deal maar 1 dag geldig maar ik heb er 2 kunnen bestellen :) met verzending uit US alsnog een stuk goedkoper dan in NL
Ik geef je er een euro extra voor O-)

Ga mijn Boxee over 1 weekje halen.. kennie wachten nie!

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Heb sinds een aantal maanden problemen met afspelen van het geluid van een aantal zelfgemaakte best off muziek dvd's. In het begin werden deze perfect door mijn Boxee Box met geluid afgespeeld maar nu (al een aantal maanden) niet meer. Meestal heb ik helemaal geen geluid meer en soms na een verse herstart heb ik even geluid.

Ik heb 2 voorbeelden (+/- 200 MB) geupload.
http://www.megaupload.com/?d=R8VU7VGO
http://www.megaupload.com/?d=6GIC13AS

Zou iemand eens kunnen testen of zijn of haar Boxee Box hiermee ook problemen heeft?
Als dit probleem met deze voorbeelden ook bij anderen voordoet, kan ik mijn receiver in ieder geval vrijpleiten.
Waarschijnlijk is dan een firmware update v.d. Boxee Box de reden?!?

Stuur me s.v.p. een pm met het resultaat.

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:16:
Beste,

Heb sinds een aantal maanden problemen met afspelen van het geluid van een aantal zelfgemaakte best off muziek dvd's. In het begin werden deze perfect door mijn Boxee Box met geluid afgespeeld maar nu (al een aantal maanden) niet meer. Meestal heb ik helemaal geen geluid meer en soms na een verse herstart heb ik even geluid.

Zou iemand eens kunnen testen of zijn of haar Boxee Box hiermee ook problemen heeft?
Als dit probleem met deze voorbeelden ook bij anderen voordoet, kan ik mijn receiver in ieder geval vrijpleiten.

Momenteel geen box bij de hand, maar mochten meer mensen deze problemen hebben even posten op jira.boxee.tv met de samples die je hier geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Kan je ondertussen al videocontent op 24hz / p afspelen?

Op internet kan ik er weinig over vinden, maar mijn broer heeft een Boxee Box en hij zegt dat je dit wel kan doen tegenwoordig. Is dit met een update verholpen ofzo?

Hier zie ik weer dat mensen wel 1080/24p kunnen selecteren in het menu;

http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=22883

[ Voor 21% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-09-2011 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33

Goku33

Ownage!

Geen matches
Het is te selecteren, en daarbij is er de optie om videocontent op native framerate van het bestand af te spelen. Indien 24p content is er dus een 24p signaal, indien 30fps, krijg je 30fps. Die functie werkt voor mijn TV het beste om er een vloeiend beeld van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Geen matches
Dus zoals het hoort eigenlijk?

Niet dat je wel 24 kan selecteren, maar dat er alsnog een pull-down wordt toegepast?

Raar dat het op de website dan nog niet staat aangegeven eigenlijk. Daar staat 60 en 30 hz geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Das goed nieuws Bartsidee. Zodra het vrouwtje is uitgekeken gaan we eens even kijken. :-)

Kijk ik meteen even naar de voorbeeld files die hier gepost waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2011 @ 18:16:
Beste,

Misschien veroorzaakt door deze bug?
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-7914

• Earzz
Ik heb ook altijd gezeik met die apps, nu had ik de beta repo toegevoegd reboot mijn Boxee gewoon.
Als ik de beta nu op probeer te starten krijg ik telkens een reboot.
Is dit een bekend probleem of komt het omdat ik niet de nieuwste FW er op heb staan?

• bartsidee
Earzz schreef op woensdag 21 september 2011 @ 19:36:
[...]

Ik heb ook altijd gezeik met die apps, nu had ik de beta repo toegevoegd reboot mijn Boxee gewoon.
Als ik de beta nu op probeer te starten krijg ik telkens een reboot.
Is dit een bekend probleem of komt het omdat ik niet de nieuwste FW er op heb staan?
gebruik je MacOS? er kunnen nog bugs inzitten, het zou helpen als je een log zou kunnen sturen dan kan ik ernaar kijken. Mijn email en een how-to is te vinden op mijn site www.bartsidee.nl

• Earzz
Ik heb gewoon een Boxee Box, ik heb overigens gisteren ook een reboot gehad met het opstarten van de bartsidee beta repo.
Die werkt nu wel gewoon na de reboot maar navi-x blijft rebooten.
Overigens onthoudt hij de modules van jou repo nog steeds niet op mijn Box, best frustrerend dat ik een van de weinigen ben met dit probleem.
Als ik de tijd heb vanavond zal ik de logs wel even doorsturen.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Geen matches
Wat zijn de ervaringen met het streamen van 1080P over een 2,4ghz draadloos N netwerk?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Geen matches
Kecin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:05:
Wat zijn de ervaringen met het streamen van 1080P over een 2,4ghz draadloos N netwerk?
Gaat top hier. Box en WiFi router staan wel dicht bij elkaar. :)

[ Voor 10% gewijzigd door R4NCOR op 22-09-2011 11:11 ]

• Kecin
  • Niet online
R4NCOR schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:11:
[...]

Gaat top hier. Box en WiFi router staan wel dicht bij elkaar. :)
Bij mij zou het zo'n 10 meter moeten overbruggen, helaas laat het huis het niet toe om even een cat6 kabeltje te trekken. Vandaar dat ik uitkwam bij Boxee, een van de weinige mediaspelers die out-of-the-box wifi aanbieden :).

Wanneer het schip met geld weer eens langs komt varen eentje bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
heb nu al een tijdje mijn boxee box, maar sinds vandag mij 46 inch pasive 3D philips tv.
Nu wil een half SBS een proberen , maar krijg het beeld wel ok, maar de ondertitels gaan niet goed.
Iemand enig idee ?(al moet ik zeggen dat ik het regelijk wazig vind)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
gisteren en vandaag weer verder gaan proberen, maar als ik bijv de bluray iso van pirates 4 afspeel krijg ik de beelden niet goed.
Pak ik daarintegen een mkv SBS dan gaat het wel goed ?
Pimmetje651 schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 21:14:
heb nu al een tijdje mijn boxee box, maar sinds vandag mij 46 inch pasive 3D philips tv.
Nu wil een half SBS een proberen , maar krijg het beeld wel ok, maar de ondertitels gaan niet goed.
Iemand enig idee ?(al moet ik zeggen dat ik het regelijk wazig vind)

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online
Geen matches
Besteld bij Komplett! Dinsdag wss binnen. Ik ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Kecin schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:05:
Hangt heel erg van je locatie af denk ik. Ik woon in een appartement met om me heen veel draadloze netwerken en wellicht ook DECT's etc. Boxee en router staan ongeveer een meter bij elkaar vandaan en zijn door een dubbelsteens wand van elkaar gescheiden (geen wapening dus), maar toch had ik vaak bufferproblemen op 1080p. Router is een WRT610n van Linksys en zelf gebruikte ik verder geen draadloze apparaten in m'n netwerk, dus daar mag het niet aan liggen.

Als je op een of andere manier de mogelijkheid hebt om het bedraad te doen, dan verdient dat als je mij vraagt de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online
HvB83 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:52:
[...]

Hangt heel erg van je locatie af denk ik. Ik woon in een appartement met om me heen veel draadloze netwerken en wellicht ook DECT's etc. Boxee en router staan ongeveer een meter bij elkaar vandaan en zijn door een dubbelsteens wand van elkaar gescheiden (geen wapening dus), maar toch had ik vaak bufferproblemen op 1080p. Router is een WRT610n van Linksys en zelf gebruikte ik verder geen draadloze apparaten in m'n netwerk, dus daar mag het niet aan liggen.

Als je op een of andere manier de mogelijkheid hebt om het bedraad te doen, dan verdient dat als je mij vraagt de voorkeur.
Ai, ik heb hem echter al besteld. Hoop dat dat dus mee gaat vallen. Verder woon ik vrijstaand en heb niet echt "last" van andere netwerken. Wanneer ik lang genoeg scan kan ik verderop wel eens 1 vinden maar over het algemeen niet.
De afstand is een paar meter (1 muur) en het kanaal is vrij, hopen dat dat dus gaat lukken.
Het is een 2,4ghz N netwerk. We will see. Laat het morgen nog wel even weten (dan komt die binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Zou me er dan niet te druk over maken. Heb bij mij weleens zitten kijken, maar kon vrijwel geen vrij kanaal vinden. Laat staan dat 2 kanalen boven en onder het door mij gekozen kanaal vrij zijn, wat voor een stabiele mediastreamer-verbinding fijn is.

Daarom snap ik ook niet echt dat ze die Boxee geen 5ghz mee hebben gegeven, die is in veel gevallen minder problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

huh, de boxee box is toch 5Ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online
Nee, ondersteund alleen maar 2,4ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:28
Exit HDX-1000. Welkom Boxee :)

Ook maar besteld bij Komplett, hopelijk kan ik hem morgen ophalen. 172 euro inmiddels, prijs is net nog 4 euro gezakt t.o.v. vanmorgen dus dat is netjes :P

Ik was een beetje klaar met oude firmware van de HDX, steeds meer .iso's weigerden gewoon af te spelen. Ben ook wel heel benieuwd naar de interface, ik lees er veel goeds over. Komende avonden weer wat te spelen, joehoeee. Wel een beetje jammer dat er geen interne harddisk in kan maar daar komen we vast wel overheen.

Ben ook erg benieuwd naar de Boxee iPad app, wat die allemaal kan. We gaan het zien.

[ Voor 7% gewijzigd door EvaluationCopy op 27-09-2011 14:29 ]

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

BCC

Geen matches
Ik heb er nu ook een gekocht voor de slaapkamer >:)

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1 ... 16 ... 38 Laatste