Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Geen matches
apNia schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:12:
ik zie steeds maar Navi-X terugkomen, wat is er zo bijzonder aan dat Navi-X? Je kan er content mee zoeken ipv via je webbrowser?

Ik vond het tbh een beetje rommelig ook :$
Navi-x is in principe een content browser (ipv webrowser). Je kan er vele video en ander meteriaal dat op internet staat mee vinden. Op het moment is het idd wat onoverzichtelijk. De aanstaande release zal daar verbetering in brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Matched: boxee
bartsidee schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:06:
[...]

Dit is niet een probleem van bartsideetv, maar voor enkele gebruikers in het algemeen waarbij de beveiliging van boxee voorkomt dat app developers de settings api goed kunnen gebruiken en dus instellingen kunnen opslaan. Je zult er waarschijnlijk ook last van hebben bij apps als navi-x.

Op het moment staat dit alles bij boxee op een laag pitje, dus het beste is hierover mailen naar boxee en een vote geven voor:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-8951
Ik had al gevote voor die bug, hopelijk gaan ze er ooit wat mee doen! Mjah ik sla momenteel niks op in Navi-x meestal surf ik er een beetje doorheen.

Hebben jullie eigenlijk ook dat hij divx'jes schokkig afspeelt wanneer het beeld bijvoorbeeld van links naar rechts loopt/ panned?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
apNia schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 10:12:
ik zie steeds maar Navi-X terugkomen, wat is er zo bijzonder aan dat Navi-X? Je kan er content mee zoeken ipv via je webbrowser?

Ik vond het tbh een beetje rommelig ook :$
Het is ook een ietwat rommelige applicatie.
Echter is het een media-scraper, het zoekt in zo'n beetje alle sites waarvan media gestreamed kan worden als Veehd.com, Vimeo.com etc.

Ik download nooit meer een film, zoek m gewoon op met Navi-x en kijk m 1080p of 720p! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op zondag 26 juni 2011 @ 05:00:
Tja, een dollar per maand is redelijk wat als je bijvoorbeeld maar 1 app serieus gebruikt uit zijn repo en die app ook nog eens voor 90% op externe content leunt die (gelukkig) ook via een (zeer kleine) omweg te benaderen valt via boxee.
Ik neem ook aan dat al de code in zn apps door hemzelf gecommit zijn (aangezien de licentie aangepast is naar een non-oss licentie) anders kan er mogelijk een copyright issue zijn.

Overigens snap ik wel dat hij hier fondsen voor moet binnenhalen maar het is allemaal relatief ad-hoc gegaan is mn indruk en het nadeel is natuurlijk dat hij juist meer werk krijgt voor minder inkomsten omdat men voor apps met een dergelijk prijs meer gaat verwachten (kwa kwaliteit/performance).

Ook zal het nadelen hebben voor het hergerbuikt van content van externe partijen (dus geen xbmc code meer kunnen hergebruiken in een app)
Dus jij vindt de jaarprijs van EU 8,40 een boel geld om gebruik te maken van iets waar iemand bloed zweet en tranen in heeft zitten?

Typical Dutch :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
@bartsidee hoe zit het dan met Navi-X? Die repository staat momenteel op http://code.google.com/p/navi-x/

Kunnen jouw apps niet gebruik maken van http://code.google.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Ik maak gebruik van github, omdat ik dat persoonlijk veel fijner vindt werken. Ik heb idd gebrobeerd daar direct op te hosten maar het probleem is dat github altijd https is en dat werkt helaas niet op alle boxee boxen.... kijk mijn blog maar eens heb ik al een keer geprobeerd.

Daarnaast kan ik nu een eigen hosting in nl regelen ipv google (usa). Het is een rijtje met persoonlijk argumenten.

Navi zal trouwens waarschijnlijk ook naar een dedicated hosting gaan (gesponsord in dit geval)

[ Voor 10% gewijzigd door bartsidee op 28-06-2011 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsidee schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:53:
Ik maak gebruik van github, omdat ik dat persoonlijk veel fijner vindt werken. Ik heb idd gebrobeerd daar direct op te hosten maar het probleem is dat github altijd https is en dat werkt helaas niet op alle boxee boxen.... kijk mijn blog maar eens heb ik al een keer geprobeerd.

Daarnaast kan ik nu een eigen hosting in nl regelen ipv google (usa). Het is een rijtje met persoonlijk argumenten.

Navi zal trouwens waarschijnlijk ook naar een dedicated hosting gaan (gesponsord in dit geval)
Zodra jij een fatsoenlijkere Navi hebt gebouwd stap ik sowieso over. De content is uitstekend alleen de manier van navigeren kan m.i. stukken beter. Sowieso grotere letters (ik lijk wel bejaard)

bedankt voor je uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Geen matches
Dus jij vindt de jaarprijs van EU 8,40 een boel geld om gebruik te maken van iets waar iemand bloed zweet en tranen in heeft zitten?
Ik betaal voor redelijk wat software (en content), helemaal geen probleem mee, ik vind alleen 25 dollar voor 1 simpele applicatie die ik af en toe gebruikt teveel: het model staat me tegen, niet het feit dat iemand geld wil hebben voor een product wat hij of zij gemaakt heeft.

Het voelt alsof je vist naar bevestiging van het vooroordeel dat mensen niet voor software of content willen betalen, maar dat gaat hier niet op.

[ Voor 14% gewijzigd door blouweKip op 28-06-2011 18:54 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik heb een probleem met installeren van Boxee onder Ubuntu 11.04, zoals ook hier beschreven.

Wat ik heb gedaan, is deze regel aan /etc/apt/sources.list toe te voegen.

code:
1
deb http://apt.boxee.tv natty main

Toen deed ik apt-get update. Een 403 error voor apt.boxee.tv natty. Toen probeerde ik natty te veranderen naar maverick. Apt-get update werkte toen wel, maar ik kreeg tijdens de installatie een error dat libxmlrpc-c3 wel vereist is maar niet installeerbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Vrienden!

Ik heb Boxee ff geinstalleerd op de pc om een indruk te krijgen.
Bevalt goed!
Ik dus ook eens gekeken naar die Navi-x.
Bijzonder gaaf zeg!
Snap alleen niet als ik uitzendinggemist of southpark opstart dat die in plaats van dat je die afleveringen kunt selecteren de site gaat afspelen als video.
What's up with that?

Hebben jullie daar ook "last" van?

_/-\o_

[ Voor 98% gewijzigd door Marty12345 op 28-06-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
websites in navi-x werken enkel op de boxee box. De box heeft een veel geavanceerdere browser dan boxee op de pc, hiermee kan je echt browsen en wordt het niet als een video weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Laatst online: 02-04 13:28
bartsidee schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:04:
websites in navi-x werken enkel op de boxee box. De box heeft een veel geavanceerdere browser dan boxee op de pc, hiermee kan je echt browsen en wordt het niet als een video weergegeven
Dank Bart!

als het goed is heb ik er 1tje voor het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Weet iemand of Boxee al iTunes playlist kan herkennen en afspelen?

Zou erg handig zijn.....

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-10-2022
Vind het echt jammer dat alle series bijna niet kijkbaar zijn omdat het US only is, voor de rest is het een top apparaat. Alleen crashed bij mij heel vaak Vimeo app... na een tijdje van het afspelen van de filmpjes loopt hij gewoon helemaal vast. Enige optie dan is hard reset, soms zelfs de stekker eruit halen.

Boxee Box heeft nog wel wat bug fix's nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Geen matches
Het is zelfs ongekend dat het apparaat de markt op mocht vind ik. Zo onmogelijk veel hangers. Desalniettemin een leuk apparaat, maar de hoeveelheid bugs vind ik echt schandalig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
SilverAqua schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:00:
Vind het echt jammer dat alle series bijna niet kijkbaar zijn omdat het US only is, voor de rest is het een top apparaat. Alleen crashed bij mij heel vaak Vimeo app... na een tijdje van het afspelen van de filmpjes loopt hij gewoon helemaal vast. Enige optie dan is hard reset, soms zelfs de stekker eruit halen.

Boxee Box heeft nog wel wat bug fix's nodig.
Met een vpn zijn ze wel te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

Nicap

Tsssk....

Geen matches
apNia schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 00:55:
Het is zelfs ongekend dat het apparaat de markt op mocht vind ik. Zo onmogelijk veel hangers. Desalniettemin een leuk apparaat, maar de hoeveelheid bugs vind ik echt schandalig te noemen.
Ik heb hem al een paar maanden en ondervind geen noemenswaardige bugs. Welke bugs heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Geen matches
idem hier, het hangt redelijk veel, en het skippen in media content is niet echt lekker.

externe hd = 7-8 minuten boottime en random 1-2 minuten hangs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
Probeer maar eens wat obscuurdere videoservices te gebruiken als Justin.tv of Ustream, denk dat je niet tussen 5 streams kan toggelen zonder genadeloos te blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
blouweKip schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:44:
idem hier, het hangt redelijk veel, en het skippen in media content is niet echt lekker.

externe hd = 7-8 minuten boottime en random 1-2 minuten hangs
Boxee gebruikt slechts 11 watt (slaap/actief maakt geen verschil), dus je kan hem makkelijk aan laten staan scheelt weer booten. Daarnaast wist hij bij elke reboot ook al je apps en cache.

De laatste firmware heeft idd wat problemen met sync en forwarden. Als het goed is moeten deze in 1.2 worden opgelost. Ik blijf het toch ook raar vinden dat na elke release er een lijst bugs wordt gefixt, maar vaak weer net zoveel nieuwe bugs bijkomen. Ik heb toch het gevoel dat ze een iets beter test traject moeten hebben. Toch +1 voor boxee want het blijft een top apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
Oh goed om te weten bartsidee, vroeg me dat namelijk af of sleep wat scheelt. Moet toch wel iets schelen als je 'm in sleep gooit?

Moet alleen een HD hebben die in energiebespaarmodus kan springen, die WD externe HD's doen dat wel. M'n huidige Lacie HD niet. Nou moet ik 'm steeds handmatig aan/uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Heeft te maken met kernel drivers/chip van intel geloof ik die ondersteunt geen sleep. Volgens mij is boxee daar wel mee bezig maar het is de vraag of ze daar een nieuwe hardware revisie voor nodig hebben. Zie ook deze uitgebreide review voor meer info:
http://www.anandtech.com/show/4029/the-boxee-box-review/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

apNia schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 11:00:
Probeer maar eens wat obscuurdere videoservices te gebruiken als Justin.tv of Ustream, denk dat je niet tussen 5 streams kan toggelen zonder genadeloos te blijven hangen.
Dat soort streams kijk ik niet echt vaak moet ik bekennen. Ik gebruik nog wel geregeld Navi-x, ook daar zit wel eens een stream bij die wegvalt. Maar of dat echt aan de boxee box ligt weet ik niet. De meeste content kijk ik lokaal, en daar heb ik niet echt problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Geen matches
bartsidee schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 07:51:
[...]

Met een vpn zijn ze wel te bekijken.
Ja had ik ook gelezen, het is alleen jammer dat je dan voor series moet gaan zitten betalen, die normaal gratis op het web staan. Dus geen optie, kan ik ze net zo goed downloaden op Isohunt, daarnaast schijnt VPN niet echt betrouwbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
betrouw valt heel erg mee hoor, uiteraard moet je wel een goede hebben. Maar ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Zie ook http://www.bartsidee.nl/how-to/vpn/

Uiteraard is het verder een afweging of je zin hebt om hiervoor te betalen of ze idd te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 15:31

mwa

Ik heb sinds een paar dagen problemen dat films (en tv series) om de paar minuten blijft hangen terwijl het geluid wel gewoon doorloopt. Het beeld stottert (soort van slow-mo) en gaat na een seconden of 3/4 weer normaal door. Hoogst irritant. Hier heb ik nooit eerder problemen mee gehad, en heb verder ook niks qua instellingen (zowel tv, als de boxee en mn NAS) veranderd. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
Ik krijg telkens een foutmelding als ik bartsidee repository wil toevoegen (http://boxee.bartsidee.nl)

Fout: geen repository-informatie gevonden

**edit** Zie het al er moet voor betaald worden nu

**edit 2** betaald en kijkt weer naar UZG ( waarom loopt dat niet synchroon ?)

**edit 3** wanneer komt de Bartsidee iPad app ? ;-)

[ Voor 40% gewijzigd door Cardwizard op 05-07-2011 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Vraagje. Een collega van me heeft ook een Boxee Box. Ik heb zelf een BB en een Synology NAS. Ook heb ik glasvezel met een redelijke upload. Nu was mijn idee om de BB van m'n collega via VPN op mijn NAS aan te sluiten. Ik heb de Synology VPN center al geinstalleerd en aangezet. Bij m'n collega de VPN gegevens ingevuld in de BB. Op verbinding maken geklikt. Na een paar seconden heeft hij verbinding.
Ik kan op m'n NAS ook zien dat hij ingelogd is via VPN.

Maar dan...
Ik dacht simpelweg via bestandsbronnen een folder aan te maken die opmijn NAS staat. Maar dat gaat dus niet. Ik heb geen idee hou hij mappen kan vinden op mijn NAS. Heeft iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
[b][message=36347349,noline]
**edit 2** betaald en kijkt weer naar UZG ( waarom loopt dat niet synchroon ?)
Synchroon lopen van een aantal streams is idd een bug in boxee, verwacht wordt dat deze in de volgende firmware release is gefixt. Voor meer info zie ook http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-9910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Nicap schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 02:00:
Vraagje. Een collega van me heeft ook een Boxee Box. Ik heb zelf een BB en een Synology NAS. Ook heb ik glasvezel met een redelijke upload. Nu was mijn idee om de BB van m'n collega via VPN op mijn NAS aan te sluiten. Ik heb de Synology VPN center al geinstalleerd en aangezet. Bij m'n collega de VPN gegevens ingevuld in de BB. Op verbinding maken geklikt. Na een paar seconden heeft hij verbinding.
Ik kan op m'n NAS ook zien dat hij ingelogd is via VPN.

Maar dan...
Ik dacht simpelweg via bestandsbronnen een folder aan te maken die opmijn NAS staat. Maar dat gaat dus niet. Ik heb geen idee hou hij mappen kan vinden op mijn NAS. Heeft iemand een suggestie?
Ik durf niet te zeggen of de vpn door de BB ook wordt gebruikt voor local sharing, waarschijnlijk kijkt hij hiervoor enkel naar het lokale ip ipv de vpn. (al weet ik dit niet zeker, maar als je een US vpn hebt kan je ook gewoon nog je lokale sources bekijken)

Ik denk eerder dat je de vpn even in de router van die vriend moet instellen. Hierdoor zit je NAS werkelijk gedeeld in het lokale netwerk en moet het geen problemen opleveren. Evt linksys routertje met tomato firmware erop ofzo, moet wel lukken voor iets van 50 euro, kijk ook even op tomatousb. Let wel dat zijn download speed ook wel redelijk optimaal moet zijn voordat je een bluray hierover soepel wil afspelen. Vpn geeft ook wel wat overhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is mijn boxee na de juni update ook volledig labiel beginnen draaien. Als ik films kijk vanop mijn bekabelde NAS dan vlieg er ik weer (te) vaak uit.

Hopelijk fiksen ze dit snel, want voor die update draaide mijn systeem wel redelijk stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 02:32:
Hier is mijn boxee na de juni update ook volledig labiel beginnen draaien. Als ik films kijk vanop mijn bekabelde NAS dan vlieg er ik weer (te) vaak uit.

Hopelijk fiksen ze dit snel, want voor die update draaide mijn systeem wel redelijk stabiel.
Ik moet zeggen dat ik dat ook een paar keer heb gehad bij films. Gister nog bij The adjustment bureau. Ongeveer na een halfuur. Dat was bij die andere keren ook zoiets na een halfuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Geen matches
Hmmm ik heb nog steeds playback problemen met 1080p films en 5.1 geluid via optical out. Ben ik hierin de einge? Als ik ffwd of een film pauzeer en weer verder gaat dan begint het beeld te haperen. Bij 720p films hapert het beeld soms niet, maar is de audio ineens wel out of sync...zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mweh, iemand enig idee? Ik keek altijd via mn MacBook Pro met OS X 10.6 op mn boxee naar series. Laatst de update gedaan op boxee en de update naar Lion. Nu via SMB weer alles ingesteld op mn Boxee, kan de folder goed vinden etc. Nu wil ik een mkv afspelen die hij zeker moet pakken, deed hij eerst ook, maar nu geeft hij bij elke file aan: The media source or file is not accessible?! Dit terwijl ik gewoon netjes de map heb toegevoegd met credentials etc.

Iemand enig idee?! Rescannen en opnieuw de dir toevoegen wil ook niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:33

BCC

Voor dit soort dingen kun je het beste altijd ff op het boxee forum zoeken: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=30472

[ Voor 72% gewijzigd door BCC op 07-07-2011 08:41 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
bartsidee schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 17:16:
betrouw valt heel erg mee hoor, uiteraard moet je wel een goede hebben. Maar ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Zie ook http://www.bartsidee.nl/how-to/vpn/

Uiteraard is het verder een afweging of je zin hebt om hiervoor te betalen of ze idd te downloaden.
Sorry voor de late reactie, en bedankt voor de link ga er even naar kijken of VPN toch een optie is. :)

Ik zou willen dat ze wat sneller met updates komen voor de Boxee Box, want lees hier echt veel problemen. Zelf heb ik nu weer problemen met de Boxee Browser die soms onverwachts afsluit. Er is nog een lange weg te gaan voor de maker achter Boxee Box, want hoe mooi alles er ook uitziet het werkt bij lange na niet zo goed als bijvoorbeeld op mijn Asus Oplay, uiteraard is de Boxee veel uitgebreider maar daar heb ik dan ook 199 euro voor neergelegt. Vind het nog steeds geen slecht ding maar al die fouten maken het soms wel frusterend... die apps allemaal werken niet goed of veelste langzaam of sluiten zonder reden af... zulke dingen zorgen er soms voor dat ik dat ding wil oppakken en tegen de muur kapot gooien... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Er zit idd een hoop crap tussen de standaard apps. Kijk eens op het boxee forum voor 3th party repos over het algemeen worden deze beter bijgehouden.

Ik geloof dat ze als release schedule 3 maanden willen aanhouden. Al zijn er wel geruchten dat de 1.2 update binnen enkele weken er al is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Ik hoop dan wel met ipad app, want die had er ook al lang moeten zijn. Waar hebben jullie de BB trouwens op staan:
1080p 50 of op 1080 24p ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Geen matches
Nicap schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 07:56:
Ik hoop dan wel met ipad app, want die had er ook al lang moeten zijn. Waar hebben jullie de BB trouwens op staan:
1080p 50 of op 1080 24p ?
1080p 50, weet niet waarom maar het is hoger dan 24p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Geen matches
24p is alleen zinvol als je films ook geconverteerd zijn naar 24p.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 12-07-2011 13:54 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Geen matches
Ik heb hem staan op "match with video framerate", dat is voor de motionplus van mijn TV beter interpoleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Geen matches
Iemand die survey kunnen doen? Kom niet voorbij de inlog, zelfs niet na password recovery :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
Heb 'm net gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Ik had even gemaild, volgens mij een stagair ofzo, maar de survey stond dus niet op public maar op private access. Moet het nu wel doen. (lekker professioneel geregeld)

[ Voor 10% gewijzigd door bartsidee op 13-07-2011 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 15:31

mwa

Geen matches
Mooooody schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:53:
24p is alleen zinvol als je films ook geconverteerd zijn naar 24p.
Alle full hd films die ik *kuch kuch* zijn 24p (nouja, 23.9xxxx, je weet wel). Mijn TV ondersteunt dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb er al op geprobeerd te zoeken maar ik kon het niet vinden:

Mijn Boxee box (vanmiddag aangesloten) knippert af en toe in het hoofd menu.. Het hele beeld gaat op zwart en schiet dan binnen een halve seconde weer naar het beeld waar die was.

Tijdens films is het nog niet gebeurd, maar het ziet er zo vaag uit als het in het hoofd menu gebeurd.

Is dit een software fout? Iemand ervaring mee? Ik heb deze TV -> http://galwaycity.olx.ie/...v-42-full-hd-iid-88099981 heb daarin alle spannende dingen uit staan (automatisch resizen, kleur aanpassen) en ik heb de Boxee op 1080p staan.

Edit: Lees net dit: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=23981 zelfde TV, zelfde probleem (onderdaan) met een oplossing.. Vanavond dus proberen!

[ Voor 11% gewijzigd door ex87 op 14-07-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches
lijkt me inderdaad een HDMI-connection issue, heb het ook wel es, alhoewel mijn tv wel de laatste firmware heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:52
ex87 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 22:46:
Ik heb er al op geprobeerd te zoeken maar ik kon het niet vinden:

Mijn Boxee box (vanmiddag aangesloten) knippert af en toe in het hoofd menu.. Het hele beeld gaat op zwart en schiet dan binnen een halve seconde weer naar het beeld waar die was.

Tijdens films is het nog niet gebeurd, maar het ziet er zo vaag uit als het in het hoofd menu gebeurd.

Is dit een software fout? Iemand ervaring mee? Ik heb deze TV -> http://galwaycity.olx.ie/...v-42-full-hd-iid-88099981 heb daarin alle spannende dingen uit staan (automatisch resizen, kleur aanpassen) en ik heb de Boxee op 1080p staan.

Edit: Lees net dit: http://forums.boxee.tv/showthread.php?t=23981 zelfde TV, zelfde probleem (onderdaan) met een oplossing.. Vanavond dus proberen!
Ik had het ook op mijn Sony Bravia w5500 serie. Af en toe het beeld zwart en soms wel voor een halve minuut lang. Een andere hdmi kabel heeft het bij mij opgelost. ik gebruikte een 2,50 action hdmi kabel die perfect beeld gaf, maar ik denk dat de connectoren van de kabel niet meer goed contact maakten. De huidige 5 euro DX kabel werkt nu al een maand super!

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ja ik heb nu de kabel gebruikt die erbij zit. Maar aangezien die gozer in het Boxee forum exact dezelfde TV + probleem heeft hoop ik dat het vanavond na een software upgrade is opgelost.

Verder is het echt een TOP ding zeg.

Edit: TV geüpdatet gister avond en het is heel de avond goed gegaan. 2 films gekeken en +/- 15 min in het menu rond gehangen. Mooi zo! _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door ex87 op 15-07-2011 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voor iedereen die problemen heeft met Mac OS X Lion; er is een nieuwe beta-update op het Boxee forum die de SMB connectie fixt en de AFP connectie. SMB werkt nu prima bij me, AFP niet. Ik weet ook niet of ik daar wakker van moet liggen, het werkt namelijk allemaal weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
zag trouwens dat er een RC klaarstaat van de nieuwe firmware (1.2):

http://forums.boxee.tv/sh...3ea96f12c3ad3542f&t=39113

Heel wat nieuw spul en bug-fixes (nog niet uitgeprobeerd zelf).. Ze houden de vaart er wel lekker in zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonCB
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 05:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user888
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-01-2021
Geen matches
@cardwizard: Hoe doe jij UZG via Bart's repository?? Ik zie hem er niet tussenstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
user888 schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 10:22:
@cardwizard: Hoe doe jij UZG via Bart's repository?? Ik zie hem er niet tussenstaan.
Voor de apps van bartsidee moet je betalen sinds kort. Staat wel ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Ik ben helemaal klaar met de Boxee Box , films vielen uit , of gingen bufferen onder het afspelen , ook het geluid viel af en toe weg

heb van alles geprobeerd (factory reset , firmware updates enz. enz.) niets hielp

De winkel waar ik hem kocht gaf me na 7 maand bijna het volledige bedrag terug en heb een Dune HD Smart B1 gekocht ....................... dat had ik echt direct moeten doen een half jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
7 maanden na aankoop bijna het volledige bedrag terug? :?
Sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Geen matches
apNia schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:27:
7 maanden na aankoop bijna het volledige bedrag terug? :?
Sick.
ik zei dat het geweldige service was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ cardwizard kan niet anders dat je Boxee Box stuk was, ik heb totaal geen last van de problemen die jij beschrijft, ik stream alles vanaf een NAS tot en met full Blu ray images aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Toch fijn om te horen dat er mensen zijn die geen problemen hebben met de Boxee.
Ik ben zelf nog van plan om de Boxee te kopen maar door cardwizard begon ik weer te twijfelen.
Hopelijk krijgen ze m van de week nog binnen bij cdromland.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Geen matches
Ik heb hem nu ook een tijdje. Veel fims gezien en de gehele Game of Thrones serie in full HD en bij mij is er (na me tv upgrade ;)) ook niks meer mis.

Geen vastlopers, nooit buffering en geweldige kwaliteit. Ik stream vanaf een Ubuntu 10.04.3 lts server VM (vanuit me lokale xen cloud) met samba en zulke speciale specs heeft dit ding niet.. 1 GB ram, en een wat verouderde dualcore. Raar dat je zoveel issues had dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Even voor de duidelijkheid ex87, dit topic gaat om de Boxee Box. Niet Boxee over het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:32
Ik ben nu circa 4 maanden een uiterst tevreden boxee box gebruiker. Enige wat ik mis is een remote voor de iphone/pad waarmee ik kan browsen door mijn mediabestanden. Het zou mij ideaal lijken zonder de tv aan te zetten een muziekje op te zetten. De huidige remotes voor boxee geven aan dat browsen mogelijk is, maar nog niet voor de boxee box. Hebben jullie enig idee of deze functionaliteit nog zal worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
apNia schreef op maandag 25 juli 2011 @ 10:45:
Even voor de duidelijkheid ex87, dit topic gaat om de Boxee Box. Niet Boxee over het algemeen :)
Daar heb ik het ook over. Boxee box in me TV kast, samba share met al me media in XCP ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
OK, just in case :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Ik sprak hier eerder over problemen met bijvoorbeeld Vimeo, dat hij na 5 a 6 filmpjes (van de apps dus, niet films vanaf de HDD) kijken compleet vast liep en alleen via hard reset weer opnieuw op te starten was.

Apps werken goed dankzij de nieuwe RC versie updates! Ben weer een blije Boxee Box gebruiker! :)

Heb alleen nog 1 klein vraagje, ik heb bij sommige films last van dat de stemmen zacht zijn en bijvoorbeeld de pistoolschoten keihard. Ik heb zelf een 2.1 Home cinema setje van Philips (hts6520), ligt dit nou aan;

1. de instellingen in Boxee Box (alle uitvoer staat hij op de rest niet aangevinkt!)
2. het HTS setje wat misschien niet meer mee kan met de nieuwste geluid standaarden in films tegenwoordig. Want het is een 2.1 setje...

Hij doet het niet bij alle films, maar 9 op de 10 films wel. Erg vervelend, schrik me soms kapot als het geluid hard staat om de stemmen te horen en er dan iemand gaat schieten.

Edit... het is een 2.1 setje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Die RC firmwares moet je via je je USB ofzo installeren he? Gaat niet via Boxee dashboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
Nee je moet eerst usb stick in Boxee doen, dan de aanknop 6 tot 10 sec indrukken.

Klaar...

(hier kan je een uitgebreide versie lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Zojuist mijn boxee aangesloten en meteen betaald voor bartsidee repo.
Alleen komt de volgende vraag die waarschijnlijk al heel vaak voorbij is gekomen, hoe komt het dat hij mijn modules niet onthoud?
Ik heb eventjes vlug door het topic heen gebladerd maar ik kon het niet zo snel vinden.
Bij voorbaad dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Helaas voor sommige boxee users een probleem, helaas negeerd boxee dit op het moment een beetje. Zie ook dit bugreport:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-8951

Je kan hierop een vote egven, maar ik zou ook aanraden om ze hierover te mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Geen matches
Tsja is zo toch wel een beetje klote, voor mij is de repo eigenlijk zo goed als onbruikbaar op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Het is erg vervelend want meer en meer apps maken gebruik van de api, aangezien local file access ook steeds meer aan banden word gelegd door boxee om de settings op een andere manier op te slaan. Het is een kleiner percentage mensen ik gok 5-10% die hiervan last heeft maar boxee lijkt het een beetje te negeren. Dit alles heeft te maken met de sandbox waarop de boxee apps draait in de boxee box. Deze blokkeert bij sommige mensen dus de toegang tot de settings api.

Probeer een beetje in contact te komen met support en meer mensen te organiseren rondom dit problem zodat ze verplicht worden dit snel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Geen matches
Ik heb zojuist al een reactie en vote geplaatst.
Hoe kan ik t beste in contact komen met support?
Ik vind t toch een must dat dit goed werkt aangezien er geen andere oplossing is voor Nederlandse gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
SilverAqua schreef op maandag 25 juli 2011 @ 19:03:
Ik sprak hier eerder over problemen met bijvoorbeeld Vimeo, dat hij na 5 a 6 filmpjes (van de apps dus, niet films vanaf de HDD) kijken compleet vast liep en alleen via hard reset weer opnieuw op te starten was.

Apps werken goed dankzij de nieuwe RC versie updates! Ben weer een blije Boxee Box gebruiker! :)

Heb alleen nog 1 klein vraagje, ik heb bij sommige films last van dat de stemmen zacht zijn en bijvoorbeeld de pistoolschoten keihard. Ik heb zelf een 2.1 Home cinema setje van Philips (hts6520), ligt dit nou aan;

1. de instellingen in Boxee Box (alle uitvoer staat hij op de rest niet aangevinkt!)
2. het HTS setje wat misschien niet meer mee kan met de nieuwste geluid standaarden in films tegenwoordig. Want het is een 2.1 setje...

Hij doet het niet bij alle films, maar 9 op de 10 films wel. Erg vervelend, schrik me soms kapot als het geluid hard staat om de stemmen te horen en er dan iemand gaat schieten.

Edit... het is een 2.1 setje!
Ik zou even op zoek gaan naar de dynamic range instellingen van je versterker of boxee (als die dat heeft). Vaak heet die instelling DRC, speel daar eens mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Earzz schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:21:
Ik heb zojuist al een reactie en vote geplaatst.
Hoe kan ik t beste in contact komen met support?
Ik vind t toch een must dat dit goed werkt aangezien er geen andere oplossing is voor Nederlandse gebruikers.
Je kan via boxee.tv inloggen en een support ticket aanvragen, maar mailen naar marcel [at] boxee [dot] tv is sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Heb de Boxee Box nu 2 dagen dus even een kleine update.
Zal alvast voorop zetten dat ik tot nu toe met alle lokale media totaal geen enkel probleem heb ondervonden, ook niet met bufferen.
Het gezeik zit hem in de apps, mijn Boxee kon van het begin af aan al geen modules saven met Bartsidee en nu kan ik ook al geen favoriete apps meer toevoegen of verwijderen.
Ik heb inmiddels al een settings reset en complete factory reset gedaan, beide zonder resultaat.
Met een 2e account kan ik ook niets toevoegen of verwijderen :(
Ik heb het idee dat een factory reset bij langen niet alles reset op de Boxee |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Laatst online: 11-09 09:53
Earzz schreef op maandag 25 juli 2011 @ 20:49:
Zojuist mijn boxee aangesloten en meteen betaald voor bartsidee repo.
Alleen komt de volgende vraag die waarschijnlijk al heel vaak voorbij is gekomen, hoe komt het dat hij mijn modules niet onthoud?
Ik heb eventjes vlug door het topic heen gebladerd maar ik kon het niet zo snel vinden.
Bij voorbaad dank.
Ik heb mijn Boxee nu enkele maanden. Ik gebruik hem vooral voor het afspelen van lokale content. Hoewel, ook regelmatig een filmpje via een app of Internet-radio via de app Tune-In radio...

Ook ik had in het begin last van het feit dat de modules van BartsideeTV niet werden onthouden. Ik heb de Boxee-box destijds zelfs omgeruild voor een nieuwe (helaas zonder resultaat).
Sinds de een na laatste firmware update was het probleem opgelost, de modules worden nu netjes onthouden (ik heb inmiddels ook betaald voor de repository). Het probleem kan dus wel "opgelost worden".

Ik heb nog nooit problemen gehad met het afspelen van lokale content, (HD-)video en muziek speelt allemaal vlekkeloos af (veel verschillende bestandsformaten). Ik heb een harddisk via usb aangesloten. De Boxee zit via een powerline adapter aangesloten op het netwerk. Vanaf mijn vaste pc zet ik alle content op de usb harddisk.

Ik blijf erbij dat ze de muziekspeler snel moeten aanpakken. Al met al ben ik een erg tevreden Boxee gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Earzz schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:07:
Heb de Boxee Box nu 2 dagen dus even een kleine update.
Zal alvast voorop zetten dat ik tot nu toe met alle lokale media totaal geen enkel probleem heb ondervonden, ook niet met bufferen.
Het gezeik zit hem in de apps, mijn Boxee kon van het begin af aan al geen modules saven met Bartsidee en nu kan ik ook al geen favoriete apps meer toevoegen of verwijderen.
Ik heb inmiddels al een settings reset en complete factory reset gedaan, beide zonder resultaat.
Met een 2e account kan ik ook niets toevoegen of verwijderen :(
Ik heb het idee dat een factory reset bij langen niet alles reset op de Boxee |:(
Heb je de procedure hieronder gevolgt?
http://support.boxee.tv/entries/328058-how-do-i-perform-a-factory-reset

Geen idee of het helpt maar probeer ook het volgende direct na de reset / firmware upgrade:
After the cube animation has ended wait a minute or so until you can hear the navigation sounds and then from the Boxee remote please select "Up,Right,Down,Left,Up,Right,Down,Left" from the Dpad side and wait for Boxee to reboot.
Het zou een soort van 'hidden' reset zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverAqua
lexi schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 12:27:
[...]

Ik zou even op zoek gaan naar de dynamic range instellingen van je versterker of boxee (als die dat heeft). Vaak heet die instelling DRC, speel daar eens mee.
Bedankt voor je reactie, ik zal kijken of ik die instelling kan vinden op mijn HTS want hij zit niet op de Boxee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Geen matches
Inmiddels kan ik weer apps verwijderen en toevoegen, dit hebben ze kennelijk remotely opgelost ofzo.
De hidden reset heb ik nog niet geprobeerd Bart.
Voorlopig laat ik het nog even zo en hoop ik dat met de volgende final FW en probleem zich oplost met de modules.
Nu heb ik wel even een vraag aan je Bart, is het mogelijk dat je de apps afzonderlijk in je repo zet?
Als dit zo kunnen is voor mij eigenlijk alles al opgelost want dan kan ik ze gewoon los in mijn favorieten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb sinds kort een probleem met me boxee, ik heb er een hardeschijf aan hangen met windows file share maar sinds 2 dagen ziet geen enkele pc meer in huis de boxee op het netwerk terwijl dit voorheen wel het geval was. Weet iemand wat je hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt_E
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-08 10:48
Ik merk dat mijn boxee de laatste tijd nog maar 1 keer scant en daarna niet meer (nooit meer).

Als ik een factory reset doe en dan mijn sources toevoeg van mijn synlogy NAS, gaat hij alles netjes scannen.
De volgende keer dat ik de boxee aan zet en er is nieuwe content bijgekomen in een van de sources, dan geeft ie bij file sources aan dat ie bezig is met scannen, maar daar blijft hij uren op staan (ook wel eens de hele dag aan laten staan met hetzelfde resultaat).

Vervolgens vindt ie niks nieuws en zie je onder aan in het scherm ook niet dat ie daadwerkelijk iets aan het doen is. Ik heb in mijn Nas bij het dataverkeer gechecked en zie ik dat de Boxee wel degelijk in de juiste map aan het rondsnuffelen is, alleen na een paar files houdt die scan op en gaat ie ook niet naar de andere shared mappen.

Iemand die dit probleem herkend? Heeft het iets met de beveiliging van de NAS te maken? (waarvan ik me niet kan herinneren dat er dingen anders staan ingesteld als voorheen). Ik heb wel eerder problemen hier gemeld dat hij mijn sources helemaal niet kon vinden, maar dat bleek toen aan de firewall van de NAS te liggen die de boxee blokkeerde, dit lijkt nu niet aan de hand te zijn, want de eerste keer na een reset scant ie wel alles netjes.

Hopelijk weet iemand een oplossing, word een beetje moe van elke keer een reset te doen als ik wat nieuwe films heb.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppva
  • Laatst online: 22-02-2024
Geen matches
weet iemand of er ook ergens gratis een app te krijgen is van uitzendinggemist.nl?

[ Voor 159% gewijzigd door ppva op 02-08-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noni1978
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-07 21:14
Hoi,

Heb de boxee nu een weekje. Ik loop nog te stoeien voor de beste video instellingen. Ik speel met name 1080p mkv files. Deinterlacing aan hebben staan is niet zo belangrijk volgens mij, aangezien dit voor dvd etc. interessant is.

Pixel color depth heb ik op 36.

HDMI output op YUV444 of is RGB low beter? Heb gelezen dat RGB high enkel voor TFT/PC schermen is. Ik heb de boxee aangesloten op een samsung led tv 46inch.

Welke instellingen gebruiken jullie?

gr Noni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.
Het volgende bericht zag ik net op diverse sites op internet!

Boxee’s first iPad app: Stream media between your PC and TV seamlessly
Posted on August 9, 2011 by -Alicia- http://geekforthought.info/archives/4978

Share If you haven’t played with Boxee yet, you’ll love its first iPad app, which just hit the Apple store today. And even if you are a Boxee pro, this is one more way to enjoy the Web’s entertainment while you’re on the go- whether it’s from your bed, couch, or 30,000 feet in the air. In case you haven’t heard of Boxee, it’s one of the most awesome ways to bring movies, TV shows, photos and music from the web to your TV.

The new Boxee iPad app is a stripped down version of the Boxee experience. Unlike the Boxee box, the iPad app does not offer Movies, TV shows or Apps. But it does let you stream media from your PC onto the iPad, and from the iPad app to your Boxee hooked up TV. It’s simple, social and built for ease of use. According to Boxee’s VP of Marketing, Andrew Kippen, the app is targeting iPad users as opposed to existing Boxee users. It works completely on its own, separately of the Boxee box and Boxee web app.

We got a first look at the Boxee iPad app in London, when the company officially launched in the UK. It’s been in the works for quite some time now, making it’s official release that much more exciting.

To use the official Boxee iPad app:

Step One: Sit on your couch or lay in your bed. Or grab a bean bag chair.

Step Two: Load up the app.

You will then be presented with 3 columns / rows: Friends, Watch Later and Featured.

The social column is a stream of videos from your friends on Facebook, Twitter and Tumblr as well as you letting you share videos out with the aforementioned services. The Friends features work similarly to web apps like VHX.tv and Shelby.tv letting you view your friends’ streams. Watch Later acts like a handy catch all for your videos much like Instapaper and Read it Later do for news. Save a favorite video while you’re browsing the web using Boxee’s new extension. Featured videos are those recommending by Boxee.

But the reason Boxee’s iPad app rules, is because it’s two steps ahead of the Web TV game, offering the ubiquitous convenience of syncing with your computer, iPhone and Boxee on your TV.

Boxee iPad app + Your PC/Mac: Current options to sync videos and movie to your iPad are painful. The time it takes to sync a 30 minute video to your iPad? About 30 minutes. But with Boxee, you can stream videos instantly from your PC/Mac to your iPad over WiFi. (You will need to install the Boxee Media Manager, a lightweight app that transcodes the video into an iPad friendly format.)

Boxee iPad app + Boxee box: No surprise here, Boxee’s iPad app works seamlessly with the Boxee box. Imagine you’re on your couch and all of a sudden you LOL. Your roommate’s ears perk up and he looks up at your from his oversized LSAT book. Simply hit the TV button on the Boxee iPad app to stream content to your TV, that way you and your roommate can watch this over and over and over, together. And now you can go back to playing Angry Birds.

A darling in New York City’s startup scene with headquarters in Tel Aviv, Boxee has been in a tough Web TV race, taking on competitors like Apple, Google and Roku. With its build your own Boxee option, and awesome App selection, Boxee has attracted early adopters in both the geek and trend-setting world. With its new iPad app to boost its multi-platform, seamless status, I’m betting the moms, pops and socially attuned teens of the world will be quite pleased with the new (free) iPad app. XXX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Geen matches
Ik zie nog nergens wat, niet in de appstore (maar dat zegt niet alles), niet op het forum en niet op hun website. Heb je meer links waar info te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Vers van de Pers!
Hij staat nu blijkbaar ook op I-tunes
( http://itunes.apple.com/u...pad/id449599856?ls=1&mt=8 ).

Ik zit alleen nog op mijn werk... @#$%^&^% Thuis direct proberen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook op de Blog site van Boxee !!!!!

Boxee for iPad and more goodies

http://blog.boxee.tv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches
nice.. ga t ook uitproberen als ik thuis ben. ben eigenlijk wel benieuwd wat nu echt de toegevoegde waarde ervan is. zie ook dat de 1.2 firmware nu officiëel uit is.

-edit- hij vindt helaas zowel de nieuwe update als de app in de appstore nog niet :/

[ Voor 14% gewijzigd door habermas op 09-08-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Een mooie release voor de zomer maanden, helaas geen ipad hier. Maar de experimentele airplay support ziet er wel goed uit! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Iemand die de boxee box met osx 10.7 als smb server gebruikt? ik draai nu de boxee box RC versies noodgedwongen (builddate 07-08-2011) en hoewel ik rw shares kan zien en benaderen zijn shares die bijvoorbeeld ntfs zijn geformatteerd en ro zijn gemount in osx 10.7 wel te zien maar als ze geopend worden dan logt boxee uit en weer in ipv die share te tonen.

Het enige wat ik kan vinden is een cifs error 22 in de logs indien een dergelijk share wordt benaderd (en een lijst met foutcodes lijkt niet te bestaan), nu weet ik dat boxee's smb/cifs support enigzins outdated is (understatement) maar ik vroeg me af of er hier meer mensen tegenaan zijn gelopen voordat ik een bug report doe.

[ Voor 8% gewijzigd door blouweKip op 10-08-2011 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches
heb de iPad app inmiddels binnen, ziet er slick uit, maar denk niet dat ik het veel ga gebruiken. je eigen content moet echt van je pc komen (waar ook nog es een progje op moet draaien), en niet van bijv. een NAS, zoals bij mij het geval is. verder zijn het feeds naar Friends en Watch Later, twee opties die sinds de 1.0 versie ook bijna niet gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Ik ga hem ook niet echt gebruiken, weet ik wel haast zeker. Hij ziet er idd leuk uit, maar slaat de plank volkomen mis. Het heeft eigenlijk weinig met de Boxee (box) te maken. Hij laat video's zien van je vrienden en wat featured video's(soort reclame dus). Verder de watch later, wat ik niet echt nuttig vind.

Verder lijkt me dat als je zo'n app gebruikt ook een Boxee Box hebt, of Boxee draait op een pc. Dan wil je die toch ook bedienen met de app. Erg gemiste kans. Ik vind de app eigenlijk een dikke fail. Heb er maanden naar uit zitten kijken, met in mijn achterhoofd de remote app voor de Boxee(van een derde). Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
  • Laatst online: 08-05 10:24
Beste Tweakers,

Ik heb een vraagje. Ik wil een Boxee Box aanschaffen om daar media mee te streamen vanaf een NAS. In onderstaande afbeelding mijn opstelling zoals ik die graag zou willen hebben.

http://imageshack.us/photo/my-images/849/86261603.jpg/

Ik ben een beetje een leek op het gebied van AV, maar kan iemand mij vertellen of deze opstelling gaat werken?
Kan ik hiermee:
  • Digitaal tv kijken
  • Digitaal mee opnemen via de Ziggo recorder
  • Makkelijk en zonder buffering 1080P bluray afspelen
  • Dit allemaal met een Logitech Harmony bedienen(?)
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je Boxee heeft als het goed is geen snars te maken met je Ziggo. En als beiden (boxee en NAS) wired aan het netwerken zijn zijn moet 1080P gewoon lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Boxee + Bluray op je versterker aansluiten lijkt me? Dan zou het zo'n beetje mijn opstelling zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
habermas schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:41:
Boxee + Bluray op je versterker aansluiten lijkt me? Dan zou het zo'n beetje mijn opstelling zijn...
Foutje van me, ben vergeten Ziggo tekstje te verplaatsen waardoor het een bluray speler lijkt.

Dus zo:

http://imageshack.us/photo/my-images/683/17199675.jpg/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Nicap schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:50:
Ik ga hem ook niet echt gebruiken, weet ik wel haast zeker. Hij ziet er idd leuk uit, maar slaat de plank volkomen mis. Het heeft eigenlijk weinig met de Boxee (box) te maken. Hij laat video's zien van je vrienden en wat featured video's(soort reclame dus). Verder de watch later, wat ik niet echt nuttig vind.

Verder lijkt me dat als je zo'n app gebruikt ook een Boxee Box hebt, of Boxee draait op een pc. Dan wil je die toch ook bedienen met de app. Erg gemiste kans. Ik vind de app eigenlijk een dikke fail. Heb er maanden naar uit zitten kijken, met in mijn achterhoofd de remote app voor de Boxee(van een derde). Jammer.
Helemaal mee eens. Ik had gehoopt op een connectie met je Boxee Box zodat je gewoon je library door kon bladeren. Bij mij komen m'n series en films ook allemaal van de NAS af, maar zijn toch geindexeerd in de Box dus dat moet prima mogelijk zijn, lijkt mij... Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
Geen matches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Nicap schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:50:
Ik ga hem ook niet echt gebruiken, weet ik wel haast zeker. ...

Dan wil je die toch ook bedienen met de app. Erg gemiste kans. Ik vind de app eigenlijk een dikke fail. Heb er maanden naar uit zitten kijken, met in mijn achterhoofd de remote app voor de Boxee(van een derde). Jammer.
Same here. Juist hiermee hadden ze zichzelf eindelijk een beetje in de picture kunnen spelen en wat goed kunnen maken bij de mensen die een BB hebben gekocht en tot nu toe met niet hele geweldige updates werden afgescheept. Weet bijna zeker dat ze in 1 klap een stuk minder klagers zouden hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len Canoot
Geen matches
Ook al mag het niet, thanks! :D
Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste