Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Matched: boxee
McVirusS schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:59:
[...]

Ik kan ook een Synology aanraden. Echt goed spul met goede firmware. Ding kan helemaal zelf torrents, http, ftp en NZB downloads doen. ReadyNAS ken ik voor de rest niet maar de Synology software is een grote plus voor mij. Ik kan bijvoorbeeld ook m'n muziek luisteren op m'n iPhone (gewoon via internet), is wel cool ;).

Werkt ook perfect samen met mijn iPad, iPhone, Boxee Box en PS3 ;).
Jups, maar readynas heeft die software ook allemaal :) SickBeard, Sabnzbd, Couchpotato allemaal als packages klaar staan.

Weet de prijzen niet van beiden, zou zelf geen duo halen maar een NVX (heb nu NV+)
Tot nu toe bevalt hij goed, hij kan 2x een film streamen en lekker downloaden tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 19:44
Voor iedereen die sinds 1.1 de icoontjes in bartsideetv mist, van het weekend is er een nieuwe update uitgegaan. Om de icoontjes te activeren moet je even de database resetten in de settings tab, waarna het weer naar behoren moet werken.

Wat betreft out of sync video bij oa ned24 en uzg hier graag even een vote geven:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-9910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:11

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Hier ook iemand die Synology met Boxee gebruikt. Mijn 410j werkt perfect samen met Boxee!

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Geen matches
SaURoN schreef op maandag 23 mei 2011 @ 10:40:
[...]

Jups, maar readynas heeft die software ook allemaal :) SickBeard, Sabnzbd, Couchpotato allemaal als packages klaar staan.

Weet de prijzen niet van beiden, zou zelf geen duo halen maar een NVX (heb nu NV+)
Tot nu toe bevalt hij goed, hij kan 2x een film streamen en lekker downloaden tegelijk :P
Je vraagt naar de ervaringen van andere gebruikers, hier is men laaiend enthousiast over Synology (kwaliteit, software mogelijkheden, support) maar toch verwijs je steeds terug naar je reeds in mijn ogen al genomen beslissing en dat is voor die Readynas te gaan (wat voor mij prima is, ik hoef er niet mee te werken).

Mocht je alsnog objectief een beslissing willen nemen:

reviews: Vier nas-systemen getest

Ga dat dan lezen en maak een verstandige keuze!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Geen matches
Kan er iets gedaan worden aan het feit dat ik geregeld een cannot acces fout krijg als ik probeer met mijn PC te verbinden om muziek/films te streamen ? Heropstarten werkt niet, lijkt mij nogal random voor te komen. Plots gaat het dan weer wel ...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
-nickx- schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Je vraagt naar de ervaringen van andere gebruikers, hier is men laaiend enthousiast over Synology (kwaliteit, software mogelijkheden, support) maar toch verwijs je steeds terug naar je reeds in mijn ogen al genomen beslissing en dat is voor die Readynas te gaan (wat voor mij prima is, ik hoef er niet mee te werken).

Mocht je alsnog objectief een beslissing willen nemen:

reviews: Vier nas-systemen getest

Ga dat dan lezen en maak een verstandige keuze!
Dude als je leest zie je dat ik allang een NAS heb ;)

Iemand vroeg naar de ervaringen, waarna men redenen geeft waarom een synology te nemen (packages) , daarna geef ik aan dat readynas dat ook heeft dus dat dat geen reden hoef te wezen :)

Ik heb mijn beslissing al een hele poos geleden genomen dus wees niet bang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Geen matches
Oeps, sorry! Niet goed gelezen : 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthon3
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-09 13:25
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een Boxee Box.
Krijg hem echter niet gekoppeld aan mij pc?
Hoe moet dit?HELP

Voor de rest een fantastisch ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:28

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Wat bedoel je precies met niet gekoppeld aan je pc?

Hoe heb je je devices aangesloten? Alles op een router/switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Geen matches
not2secure4u schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:33:
Kan er iets gedaan worden aan het feit dat ik geregeld een cannot acces fout krijg als ik probeer met mijn PC te verbinden om muziek/films te streamen ? Heropstarten werkt niet, lijkt mij nogal random voor te komen. Plots gaat het dan weer wel ...
Iemand ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met 1080p downloads die niet willen vooruit/achteruit spoelen? Lijkt erop dat het vooral gebeurd met DTS 5.1 geluid erbij bij mij.

Heb een aantal films als ik daarin spoel dan loopt hij daarna hakkelig (alsof hij het niet trekt, video van 3fps) en vaak ook zonder geluid. Had gehoopt dat dit met de nieuwe firmware wel verholpen zou zijn.

Dat hij niet real time alles vooruit/achteruit spoelt snap ik nog wel, maar hij herstelt zich daarna ook niet meer.

Gruwelijke irritant als je halverwege een film per ongeluk op de vooruitspoel knopt drukt en daarna alleen de film nog vanaf het begin overnieuw kan starten...

edit: Ik stream mijn films (over een wired netwerk) vanaf mijn MBP naar mijn Boxee...misschien dat dit probleem er niet is met films vanaf een direct aangesloten HD?

[ Voor 11% gewijzigd door miekol op 30-05-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
miekol schreef op maandag 30 mei 2011 @ 22:23:
edit: Ik stream mijn films (over een wired netwerk) vanaf mijn MBP naar mijn Boxee...misschien dat dit probleem er niet is met films vanaf een direct aangesloten HD?
Wired vanaf een netwerk share mag er niks mee te maken hebben, ik stream ook 1080p vanaf een Synology, in het verleden wireless, tegenwoordig wired. Wireless wilde bij mij om een of andere reden alleen via G, en dan kreeg ik toch bufferproblemen met 1080p. Sindsdien ik op wired ben overgestapt geen problemen meer. Werkt natuurlijk toch ineens op 100mbit, terwijl er wel 6 andere AP's om me heen gebruik van de beperkte aantal kanalen proberen te maken, dan is wifi gewoon niet handig voor dit soort dingen.

Wel is het door/terugspoelen sinds de laatste update drastisch verbeterd, maar dat heeft meer te maken met hoe ver je doorspoelt, de sync tussen beeld en geluid ging bij mij altijd wel goed. Geen idee wat er bij jou mis gaat om eerlijk te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door HvB83 op 31-05-2011 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Wat voor verbinding leg je met jouw pc? Wat voor OS draait er op je PC? Wat voor Shares heb je beschikbaar gesteld? Wat zijn de security settings daarvan? Op momenten dat het voorkomt, is je PC dan tegelijkertijd ook met andere processen bezig? Hoe staat je firewall ingesteld? Hoe ziet je netwerk eruit (route + verbonden over 100(0) mbit, switch ertussen of niet etc.)?

Geef ons aub wat meer informatie over de situatie, de gebruikte instellingen/rechten/configuratie, de firmware versie van je boxeebox, wanneer het vooral optreedt (is er een overeenkomstig iets tussen de gebeurtenissen?). Anders is het een wilde gok.

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Erhnam schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:29:
Hier ook iemand die Synology met Boxee gebruikt. Mijn 410j werkt perfect samen met Boxee!
210j met Boxee Box, SABnzbd, SickBeard en Couchpotato. Mis alleen de mogelijkheid om updates te laten sturen naar mijn Boxee Box (Prowl/Growl/etc).

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthon3
Heb alles gewoon aangesloten.
Thuis netwerk via de router.
Heb inmiddels een netwerk map aan gemaakt, ik kan nu wel de pc vinden op de boxee box.
Alleen heb ik inlog gegevens nodig.
Geen idee welke ze daar mee bedoelen.
Heb namelijk geen wachtwoord op mijn pc.
Pc naam werkt overigens ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthon3
Geen matches
Hoe krijg je btw bartsideetv erop? Kan nergens die App vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:42
anthon3 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:59:
Heb alles gewoon aangesloten.
Thuis netwerk via de router.
Heb inmiddels een netwerk map aan gemaakt, ik kan nu wel de pc vinden op de boxee box.
Alleen heb ik inlog gegevens nodig.
Geen idee welke ze daar mee bedoelen.
Heb namelijk geen wachtwoord op mijn pc.
Pc naam werkt overigens ook niet...
Van de site bartsidee.nl

How to add BartsideeTV to your boxee:
- Open the main menu in boxee
- Click on ‘apps’ and then ‘Repository’
- Select the ‘plus’ sign on the top right
- Fill in the following address: boxee.bartsidee.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anthon3
Bedankt dat is inmiddels gelukt.

Kan iemand me daarnaast uitleggen hoe je stapvoor stap je pc koppelt aan de boxee box.
Wat voor instellingen moet ik doen in me pc?
En hoe krijg ik hem zichtbaar in boxee box..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

anthon3 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:23:
Bedankt dat is inmiddels gelukt.

Kan iemand me daarnaast uitleggen hoe je stapvoor stap je pc koppelt aan de boxee box.
Wat voor instellingen moet ik doen in me pc?
En hoe krijg ik hem zichtbaar in boxee box..

Alvast bedankt.
Koppelen aan je pc?
Ik neem aan dat je dit bedoelt:
"Ik heb films/muziek op mijn pc, en wil deze via boxee afspelen"

Je zal de bestanden op je pc moeten delen via het netwerk, via het netwerk kan boxee dan weer bij deze bestanden. Als je niet weet hoe je dit moet doen, google dan even op termen als:
"Bestanden delen", "Sharing files over ethernet"

[ Voor 9% gewijzigd door Armageddon_2k op 06-06-2011 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Nog even een klein vraagje.
Mijn boxee heeft nogal wat moeite met Video_ts mappen, is hier iets aan te doen?
Ik gebruik heel netjes de coding zoals het hoort, bijvoorbeeld:

..\Films\Season of the witch\VIDEO_TS[i]bestandje.VOB[/i]

Aangezien de gemiddelde DVD uit meer dan 1 VOB bestand bestaat, krijg ik een aardige lijst aan 'unidentified files'. Ik weet dat ik ze handmatig kan identifien, maargoed het moge duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is :P
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al wat op google gezocht maar vindt alleen maar resultaten over het correct namen van je folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Armageddon_2k schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:26:
Nog even een klein vraagje.
Mijn boxee heeft nogal wat moeite met Video_ts mappen, is hier iets aan te doen?
Ik gebruik heel netjes de coding zoals het hoort, bijvoorbeeld:

..\Films\Season of the witch\VIDEO_TS[i]bestandje.VOB[/i]

Aangezien de gemiddelde DVD uit meer dan 1 VOB bestand bestaat, krijg ik een aardige lijst aan 'unidentified files'. Ik weet dat ik ze handmatig kan identifien, maargoed het moge duidelijk zijn dat dat niet de bedoeling is :P
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al wat op google gezocht maar vindt alleen maar resultaten over het correct namen van je folders.
Had dit ook bij de 0.9 versie.. toen kon ik het oplossen door de filesize te verkleinen zodat boxee ook de IFO files herkent..

Zodra ik mijn Boxee heb, ga ik al mijn video_ts mappen gewoon naar ISO omzetten.. werkt stukkie soepeler imho

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik zie dat Flash gewoon wordt afgespeeld, wat heel fijn is. Nou kijk ik nog wel eens van games streams, streams via Justin.tv, waar blijkbaar een app voor is. Maar ook van toernooien, waar helemaal geen app voor is. Is het gewoon mogelijk met de Boxee hier heen te gaan in de browser en dit te viewen? Zo ja, kan je makkelijk fullscreen gaan? (ik zie even niet voor me hoe dat moet met de remote van de Boxee Box)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
apNia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:35:
Is het gewoon mogelijk met de Boxee hier heen te gaan in de browser en dit te viewen?
lijkt me wel.. enige beperking die ik ben tegengekomen is de regio (veel content is alleen af te spelen vanuit VS)
Zo ja, kan je makkelijk fullscreen gaan? (ik zie even niet voor me hoe dat moet met de remote van de Boxee Box)
je kan met de remote de cursor bedienen, maar makkelijker is om gewoon een muis aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

OK dank je :)
Nog 1 vraag, gaat de Boxee Box remote door de muur heen, gezien het geen IR gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingTenteehje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 09:10

KingTenteehje

Onia Cause Fiunt

apNia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:42:
OK dank je :)
Nog 1 vraag, gaat de Boxee Box remote door de muur heen, gezien het geen IR gebruikt?
Naar mijn weten wel. Ik heb er namelijk 2 in huis staan, 1 op slaapkamer en 1 in de woonkomer, en als ik beneden iets aan het kijken ben dan gaat de Boxee boven aan. Verder is het mega irritant dat de Boxee boven verschillende bestanden laadt.

Heeft iemand hier ook altijd ruzie met de remote van de boxee? De mijne hebben namelijk beide het probleem dat ik 1 letter in type en er 14 op mijn scherm komen.

Fools you are... who say you like to learn from your mistakes... I prefer to learn from the mistakes of others, and avoid the cost of my own. "Otto von Bismarck"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Geen matches
Waar kan het liggen dat sommige films continu bufferen? Dus om de paar tellen.
Ik heb dit met verschillende formaten gehad, eigen rips, Blu ray tot divx bestanden.
Het zijn altijd dus wel dezelfde probleem bestanden, maar niet altijd op dezelfde plekken bij het afspelen.

Hetzelfde heb ik trouwens met sommige 3d films, met name Tron legacy 3D loopt echt om de 20 te bufferen.
Maar bv Step up 3d loopt weer vloeiend, en zijn beide zelfde soort bestanden (mkv)
Er staat niks anders aan wat aan me connectie zit (pc is uit etc)

Meestal als zoiets gebeurt denk ik aan connectie problemen (wat ik eigenlijk niet verwacht mbt tot dit), of verkeerd formaat (maar zijn dus verschillende formaten).
Alles is bekabeld trouwens.

Instellingen qua beeld is het denk ik ook niet, want als ik 3D kijk dan zet ik het beeld op standaard (geen overscan of andere dingen)

Heeft iemand misschien een andere suggestie waar ik het probleem kan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Geen matches
http://tweakers.net/nieuw...an-asus-emuleert-hdd.html

Heb geen idee of er op een blu-ray bestanden groter dan 4gb staan, anders maar eens zo'n bakkie aanschaffen als die uit is.. Wordt de BB mijn alles-in-1-blu-ray-media-muziek-speler! Lijkt me geniaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ik ben toch helemaal weg van de Boxee Box van wat ik gelezen heb. Met als enige relevante minpunt voor mij dat wifi niet zo snel is, en wired dus geen optie maar een must is.

Vraag aan de gebruikers: welke nadelen zijn jullie nog meer opgevallen aan de Boxee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
KingTenteehje schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:52:
[...]

Naar mijn weten wel. Ik heb er namelijk 2 in huis staan, 1 op slaapkamer en 1 in de woonkomer, en als ik beneden iets aan het kijken ben dan gaat de Boxee boven aan. Verder is het mega irritant dat de Boxee boven verschillende bestanden laadt.
To fix this you will need to pair the remote controls with the boxes.

Instructions for doing this are here:

http://support.boxee.tv/entries/3252...y-boxee-remote

Note: While pairing it is best to only have the box you are pairing the remote control with powered on.

:)

[ Voor 11% gewijzigd door sanderdw op 09-06-2011 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Geen matches
apNia schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:09:
Met als enige relevante minpunt voor mij dat wifi niet zo snel is, en wired dus geen optie maar een must is.
Zo beroerd is wifi nou ook weer niet hoor, ik stream mijn 720p content toch redelijk probleemloos over +/- 12 meter (met muren).. fullhd is een ander verhaal waarsch.

[ Voor 5% gewijzigd door habermas op 09-06-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja daar wil ik ook op voorbereid zijn.. ik heb 'm net binnengekregen, vandaag of morgen ff aansluiten en dan kijken of het wat is :)

niemand die echt minpunten van de boxee weet op te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Laatst online: 23:23
Geen matches
Iemand ervaring hier met 1080P over wifi?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
Geen matches
Ja, afhankelijk van de grote. Het is te doen maar niet optimaal.
Ook afhankelijk van je netwerk en doorvoer hiervan.

het werkt, beste is gewoon bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

apNia schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:13:
ja daar wil ik ook op voorbereid zijn.. ik heb 'm net binnengekregen, vandaag of morgen ff aansluiten en dan kijken of het wat is :)

niemand die echt minpunten van de boxee weet op te noemen?
Ik heb de boxee box sinds januari ofzo. Ik kan niet echt minpunten noemen. Ik ben geeneen video tegengekomen die hij niet afspeelde en homevideo's kun je u voorzien van een .nfo bestand, zodat je ook netjes informatie krijgt over het stukje film. Vooral de apps mogelijkheid vind ik een duidelijk pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Geen matches
-nickx- schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:57:
Ja, afhankelijk van de grote. Het is te doen maar niet optimaal.
Ook afhankelijk van je netwerk en doorvoer hiervan.

het werkt, beste is gewoon bedraad.
Dus ik hoef niet te verwachten dat 40GB+ bestanden haper vrij gaan over wifi.
In ieder geval al bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Hoewel andere apparaten in m'n netwerk op N werken, wilde de Boxee dat (bij mij) met geen mogelijkheid, hoewel het volgens de specs wel zou moeten kunnen. 1080p was daarom ook een probleem, met vaak bufferen. In mijn appartementencomplex zaten wel 6 AP's op dezelfde band, dus dat zal er ongetwijfeld ook mee te maken hebben.

Woon je helemaal vrij en heb je geen AP's of andere storingsbronnen om je heen (dect's etc), dan heb je kans dat het wel werkt. Maar persoonlijk zou ik hem gewoon altijd bedraad uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Geen matches
Bedraad is wel mogelijk bij mij alleen heb ik dan een hub nodig.
Momenteel is mij tv draadloos en mijn Xbox bedraad aangesloten op mijn Netgear 3700.
Wat voor hub kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Ik heb me boxee wifi aangesloten, hij heeft niet optimaal bereik maar hij haalt ongeveer 4mbs als ik een file naar de boxee kopieer (waar een schijf aan vast zit). Ik heb een wat oudere wifi n router(3jaar) ik denk als je een recente router heb toch wel tegen de 5mbs haalt als het niet meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
Mijn God wat een stuk speelgoed is dit zeg, niet te harden. Ik heb hem deels gekocht om gedownloadde films te kijken, maar grotendeels om internetstreams te kijken via (voornamelijk) Justin.tv. Gaat echt helemaal nergens over.

Browser hangt supervaak, Justin.tv video's 9/10 keer op zwart (gevolgd door een hanger), toetsenbord grijze text op zwarte toetsen (maw ik moet constant onder het licht zitten om te typen) en een lange, lange opstarttijd. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar voor wat ik vanavond heb bekeken, internetstreaming, is het echt waardeloos.

Of het moet morgen op magische wijze werken, maar anders gaat hij weer terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hoe kan je de coverart van series en movies verwijderen zodra de film niet meer op de nas staat? Heb bijvoorbeeld een aantal series verwijderd van de nas maar de coverart blijft gewoon in beeld en dat is vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
apNia schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 02:05:
Mijn God wat een stuk speelgoed is dit zeg, niet te harden. Ik heb hem deels gekocht om gedownloadde films te kijken, maar grotendeels om internetstreams te kijken via (voornamelijk) Justin.tv. Gaat echt helemaal nergens over.

Browser hangt supervaak, Justin.tv video's 9/10 keer op zwart (gevolgd door een hanger), toetsenbord grijze text op zwarte toetsen (maw ik moet constant onder het licht zitten om te typen) en een lange, lange opstarttijd. Het ziet er allemaal prachtig uit, maar voor wat ik vanavond heb bekeken, internetstreaming, is het echt waardeloos.

Of het moet morgen op magische wijze werken, maar anders gaat hij weer terug naar de winkel.
Is er geen app voor justin.tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Er is een officiele App, die dus bij Boxee zou moeten zitten, maar ik geloof dan weer niet bij de Boxee Box (!!!!!)
Waarom dat is snap ik niet. Ik vond een repository waar hij in stond, maar geen idee of dat de laatste is. Het zwarte beeld kan aan de streamer gelegen hebben die ik bekeek. Dus dat moet ik nog even terugnemen voordat ik er meer zekerheid over heb.

Maar hoe dan ook, ook deze zorgt incidenteel voor hangers, in de browser of in de Justin.tv app (wat volgens mij gewoon een browser based app is). Is daar ook maar iets tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die mij kan helpen met de instellingen van SABnzbd op mn Boxee icm OSX?
Ik heb de API key ingesteld, port 8080 en 8081 geprobeerd en bij server ip: 172.16.1.1.

Mn computer heeft 172.16.1.65
Mn Boxee heeft 172.16.1.66

Als ik zoek dan vindt ie resultaten en als ik op downloaden druk dan vraagt ie om label etc, dus ik vul dat keurig in en druk op 'Add'
Echter blijft de Boxee 'zandloper' dan ronddraaien en gebeurt er niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
ik heb vandaag een paar streams op justin.tv bekeken,maar heb geen problemen ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
In navi-x zat geloof ik een just.tv scraper/playlist is het proberen waard. Verwacht trouwens binnekort een complete update van navi-x guys. Ik ben er al even mee bezig geweest samen met andere devs en het wordt een pareltje. lijstje met verbeteringen etc:

Main release notes:
- New Gui
- Complete rewrite of backend (processor, nipl etc)
- New download manager (for box store on usb driv)
- Online sync of favorites
- Language customizations (now EN, NL)
- Subtitle download
- Resume playback (bookmarking)
- Enhanced search
- Centralized menu
- Warning indication for bad source
- Parental block including password

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Wow, dat ziet er goed uit bart. Vooral die subtitle downloader zou een mooie en nuttige toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
bartsidee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:46:
In navi-x zat geloof ik een just.tv scraper/playlist is het proberen waard. Verwacht trouwens binnekort een complete update van navi-x guys. Ik ben er al even mee bezig geweest samen met andere devs en het wordt een pareltje. lijstje met verbeteringen etc:

Main release notes:
- New Gui
- Subtitle download
- Enhanced search
- Centralized menu
Ik heb pas sindskort Navi-X geprobeerd en vind het helemaal te gek! Wacht met smart op de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Geen matches
Valt mij op dat de volume-controle erg slecht werkt. Ten eerste mis ik heel erg dat de volume-setting niet system-wide werkt; alleen in de videoplayer zelf maar YouTube bijv staat altijd op max volume. Heb een speakerset zonder afstandsbediening aan de box hangen, dus erg jammer.
Ten tweede reageert hij bijna niet op het veranderen van volume als de film nog loopt. Als ik hem eerst op pauze zet dan reageert hij perfect, maarja, dan kan ik niet horen wat het resultaat is.

Zie ik iets over het hoofd of is dat nou eenmaal zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nymph
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-09 11:06
Ook maar eens een Boxee Box aangeschaft. Heb het idee dat de meeste bugs er wel uit zijn en de firmware iets verder is uit gekristalliseerd. Ik werd PS Mediaserver een beetje zat, veel formaten die hij niet afspeelde, niet kunnen vooruit of terugspoelen etc. Ik hoop dat met mn Boxee Box dit allemaal tot het verleden behoort.

Heb trouwens voor een boxee box gekozen om de UI en de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Voor mensen die last hebben van out of sync audio/video van uzg/ned24 op de nieuwe firmware graag even een vote toevoegen aan:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-9910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helishoot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-08 10:31
Geen matches
Ik kijk de MotoGP via de officiele website en sinds ze daar een nieuwe flashplayer hebben hapert het beeld iedere paar seconden. Ook in low res. (er zijn 3 standen)

Heeft iemand daar met andere sites/apps ook last van? en een mogelijk oplossing?
Heb zelf gekeken of er al klachten in jiro staan, maar kan de juiste er niet bij vinden...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Flash player is echt shitty in de Boxee. Ik heb gemailed met ze over de slechte performance van de browser. Kreeg terug: "We will be releasing a new firmware in a week or so that might help"

Hoop dat het waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Nieuwe release, music app for boxee (box).

Zie ook:
http://www.bartsidee.nl/2011/06/release-music-app/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartsidee schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:46:

Main release notes:
- New Gui
- Subtitle download
- Enhanced search
- Centralized menu
Ik heb nog geen film in zijn geheel kunnen afspelen via Navi-x en de Boxee-box software op de computer. Opeens scheidt de film er mee uit. Of in het begin zijn er al haperingen en stopt hij ermee. Wordt dit ook een verbetering in de update? Navi-x is opzich een geweldige app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn Boxee Box binnengekregen, maar als ik de YouTube app start blijft de boel staan op een zwart scherm. De Boxee reageert nog wel want ik kan gewoon terug naar het menu.

Weet iemand wat hier gaande is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
Ik heb ook last van een zwart scherm Frietsaus, vandaag voor het eerst. Weet niet wat het inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 17:52:
[...]

Ik heb nog geen film in zijn geheel kunnen afspelen via Navi-x en de Boxee-box software op de computer. Opeens scheidt de film er mee uit. Of in het begin zijn er al haperingen en stopt hij ermee. Wordt dit ook een verbetering in de update? Navi-x is opzich een geweldige app.
De meeste haperingen zijn de oorzaak van een druke server of een tijd limiet, navi-x linked slechts naar gratis online diensten als megaupload etc. De nieuwe versie zal wel van te voren een waarschuwing geven en met een beetje help van boxee ook de mogelijkheid hebben de film verder te kijken waar je gebleven was. De laatste box firmware heeft trouwens veel last van bufferen, maar er schijnt een fix binnenkort aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb ook last van zwart beeld bij youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Thread hier: http://forums.boxee.tv/sh...t=37207&highlight=youtube
TL;DR - nog geen oplossing as of now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 06:19:
Hoe kan je de coverart van series en movies verwijderen zodra de film niet meer op de nas staat? Heb bijvoorbeeld een aantal series verwijderd van de nas maar de coverart blijft gewoon in beeld en dat is vervelend.
Dit probleem heb ik dus ook, dit is echt ontzettend irritant. Ik heb sinds de scan een aantal zaken verwijderd en de Boxee vertikt het om deze wijzigingen aan te passen. Ik had toch eigenlijk wel verwacht dat het apparaat slim genoeg is om dan z'n bibliotheek ook aan te passen.

Wel positief was dat ik gisteren prima een herhaling van The Pain Game kon kijken via RTL gemist, dat is iets wat ik wel heel erg miste op mijn WD TV Live. Uitzending gemist kreeg ik zo snel niet voor elkaar (loading cirkeltje) maar daar moet ik nog even mee spelen.

Voor nu heb ik het scannen van mappen maar even uitgezet en doe ik het wel via Files, maar het zou wel fijn zijn als ze het scannen goed op orde krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Frietsaus op 18-06-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:33

BCC

Geen matches
Simpelste is om in de instellingen de bibliotheek volledig weg te gooien en opnieuw laten scannen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graver256
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ben op dit moment bezig om mijn nieuwe Boxee via LAN aan te sluiten op mijn netwerk via de volgende guide.

http://support.boxee.tv/e...onnecting-to-the-internet

Ik krijg bij het invullen van de waardes elke keer de foutmelding dat het ip adres niet klopt en dat ik geen connectie kan maken. Ik heb een Ziggo kabelmodem en daar een Wireless Router van TP-Link WR1043ND op aangesloten.

Wie kan mij op weg helpen bij onderstaande waardes? Ik zie in de webinterface van de router een LAN / WAN kopje en de waardes welke ik voor LAN / WAN kan vinden werken dus niet. ;(

IP address:
Netmask:
Default gateway:
DNS server:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Ik wil gewoon (betaald&legaal is prima, maar wel HD kwaliteit) video's kunnen streamen op m'n htpc met boxee. Dat ik dus gewoon app open, tussen films browse en dan bij een leuke film op play druk, mijn acc voor € 4 ofzo wordt gecrediteerd en dat ik dan een leuke film heb.\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Tja, in NL heb je niet veel aanbieders. Je kunt met VPN en dan Netflix proberen,maar dan betaal je wel zowel voor de VPN als Netflix een klein bedrag per maand. De VPN moet wel snel genoeg zijn, maar dat zijn ze meestal wel. Helaas dan geen ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
BCC schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 15:44:
Simpelste is om in de instellingen de bibliotheek volledig weg te gooien en opnieuw laten scannen.
Ja dat heb ik ook gedaan, dat werkt wel, maar volgens de ontwikkelaars van Boxee zou het automatisch moeten werken. Of ik heb ze verkeerd begrepen?

http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-8392

Of is het nu gefixt in een interne build?

[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 18-06-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatboxx
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Geen matches
Nicap schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:09:
Tja, in NL heb je niet veel aanbieders. Je kunt met VPN en dan Netflix proberen,maar dan betaal je wel zowel voor de VPN als Netflix een klein bedrag per maand. De VPN moet wel snel genoeg zijn, maar dat zijn ze meestal wel. Helaas dan geen ondertitels.
Zonder ondertiteling heeft niet de voorkeur. Iemand die iets anders weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Zojuist een fix voor youtube via bartsideetv gereleased. Voor de native youtube app (van boxee) blijft het probleem nog welbestaan, komt door het nieuwe ad systeem van google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Beatboxx schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:31:
[...]

Zonder ondertiteling heeft niet de voorkeur. Iemand die iets anders weet?
Nope nederlandse markt is niet groot genoeg hiervoor, er zijn ook maar een aantal relatief kleine spelers in nl aanwezig. Misschien als ze deze spelers een keer een html5 / bigscreen site zouden launchen dan zijn er mogelijkheden, maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren. Beter te investeren in een usenet account voorlopig.

[ Voor 22% gewijzigd door bartsidee op 19-06-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Frietsaus schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 22:11:
[...]

Ja dat heb ik ook gedaan, dat werkt wel, maar volgens de ontwikkelaars van Boxee zou het automatisch moeten werken. Of ik heb ze verkeerd begrepen?

http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-8392

Of is het nu gefixt in een interne build?
Yep wordt een de volgende release gefixed.

[ Voor 25% gewijzigd door bartsidee op 19-06-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Geen matches
Thanks, blij dat het gefixt wordt. :) Dan is het apparaat voor mij een grote vooruitgang op m'n WD TV Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat ik een Boxee in Amerika koop (omgerekend 135 euro) dan heb je zeker een probleem met NTSC/PAL? Of is dat met een Boxee/HDMI niet het geval?
bartsidee schreef op zondag 19 juni 2011 @ 13:56:
[...]

Nope nederlandse markt is niet groot genoeg hiervoor, er zijn ook maar een aantal relatief kleine spelers in nl aanwezig. Misschien als ze deze spelers een keer een html5 / bigscreen site zouden launchen dan zijn er mogelijkheden, maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren. Beter te investeren in een usenet account voorlopig.
Niet groot genoeg, maar ondertussen is Netflix wel bezig om vloeiend Nederlands sprekende mensen te werven voor tweede helft dit jaar :) . Wie weet brengt dit ook subtitles met zich mee. Niet dat iemand daar nu wat aan heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 15:26:
Stel dat ik een Boxee in Amerika koop (omgerekend 135 euro) dan heb je zeker een probleem met NTSC/PAL? Of is dat met een Boxee/HDMI niet het geval?

[...]

Niet groot genoeg, maar ondertussen is Netflix wel bezig om vloeiend Nederlands sprekende mensen te werven voor tweede helft dit jaar :) . Wie weet brengt dit ook subtitles met zich mee. Niet dat iemand daar nu wat aan heeft..
Je kan boxee gewoon in us kopen, enkel even nl kabeltje kopen voor de adapter, is zo'n standaard geval die ook op veel av installaties te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hij staat inderdaad bij amazon voor $195. Vergeet niet de kosten voor het invoeren en btw als je het via de post doet.. als je daar bent is het weer een ander verhaal maar dan is het de vraag of je voor die 6 tientjes verschil hem daar wilt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik zou mijn Boxee Box graag willen herstellen naar de fabrieksinstellingen, maar ik krijg hem met geen enkele mogelijkheid in het recovery menu. Ik heb geprobeerd de aan knop 5, 6, 7, 8 sec. etc. ingedrukt te houden, maar hij start telkens gewoon door...

Iemand een idee wat ik kan doen? Het is geen noodzaak, maar heb de laatste dagen veel 'gespeeld' met instellingen en wil eigenlijk weer een verse start maken zeg maar.

Edit: nevermind, het apparaat loopt ook steeds vaker vast (nja reboot) tijdens het afspelen van een film. Omdat ik hem niet kan resetten heb ik een RMA aangevraagd.

[ Voor 16% gewijzigd door Frietsaus op 20-06-2011 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:55:
Hij staat inderdaad bij amazon voor $195. Vergeet niet de kosten voor het invoeren en btw als je het via de post doet.. als je daar bent is het weer een ander verhaal maar dan is het de vraag of je voor die 6 tientjes verschil hem daar wilt kopen.
Een ruime 2/3 van de prijs vind ik toch wel echt de moeite. Maar inderdaad, die invoerrechten, ze schijnen bij anonieme pakketjes regelmatig er langs te gaan, maar als ze een middelgroot amazon pakket voorbij zien komen kun je naar het zich laat aanzien 17% invoerrechten + 19% BTW verwachten.

Edit: Invoerrechten gelden boven de 150 euro, dus daar valt een Boxee nog aan de goede kant mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 14:18

Goku33

Ownage!

Hey bart, mooi werk!
Kan je in deze player ook albums bekijken op de ID-tag "albumartist"? De standaard albuminterface van Boxee kijkt alleen naar de tag "artist" waardoor verzamelalbums echt onder allerlei namen verspreid staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Frietsaus schreef op zondag 19 juni 2011 @ 23:03:
Ik zou mijn Boxee Box graag willen herstellen naar de fabrieksinstellingen, maar ik krijg hem met geen enkele mogelijkheid in het recovery menu. Ik heb geprobeerd de aan knop 5, 6, 7, 8 sec. etc. ingedrukt te houden, maar hij start telkens gewoon door...

Iemand een idee wat ik kan doen? Het is geen noodzaak, maar heb de laatste dagen veel 'gespeeld' met instellingen en wil eigenlijk weer een verse start maken zeg maar.

Edit: nevermind, het apparaat loopt ook steeds vaker vast (nja reboot) tijdens het afspelen van een film. Omdat ik hem niet kan resetten heb ik een RMA aangevraagd.
Je kan via een usb een manual update doen, vandaag ook een nieuwe firmware, misschien dat dat helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Goku33 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 16:28:
[...]

Hey bart, mooi werk!
Kan je in deze player ook albums bekijken op de ID-tag "albumartist"? De standaard albuminterface van Boxee kijkt alleen naar de tag "artist" waardoor verzamelalbums echt onder allerlei namen verspreid staan...
Ik maak gebruik van de standaard boxee database, dus ben afhankelijk van de boxee scrapers. Voornamelijkste wat ik graag wilde is om random muziek te selecteren en ook muziek aan de 'afspelende playlist' toe te voegen (enqueue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Mijn Boxee takelde net ineens update 1.1.2 binnen met een build datum van 19 juni 2011, van gisteren dus, dat is best vlot en er is nog niet eens een berichtje in de meuktracker.

Er schijnen aardig wat bugjes geplet te zijn http://jira.boxee.tv/brow...ssues-panel&resolved=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Kwam gisteren na het werk thuis, boxee box aan en idd verplichte update!
In ieder geval werkt youtube nu weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nog steeds af en toe last van buffering tijdens films.
Hebben meer mensen er last van dat de ondertiteling soms wazig en groen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Geen matches
Geen last van... ook geen last van buffer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 15:31

mwa

Geen matches
Hier ook geen problemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Ik heb mijn Boxee Box weer terug en wil graag de repo van Bartsidee toevoegen, maar als ik boxee.bartsidee.nl toevoeg krijg ik de volgende melding:

Fout
Geen repository informatie gevonden. Controleer of de URL correct is en probeer opnieuw.

Doe ik iets verkeerd? Die van Fuzzthed heb ik net wel succesvol toe kunnen voegen mocht dat iets uitmaken.

Edit: Ah ik zie het al, onderhoud. Dan probeer ik het morgen wel weer eens. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Frietsaus op 23-06-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:40
Geen matches
Repo van Bartsidee moet nu betaald voor worden. Jammer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zijn er alternatieven voor uitzending gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
sanderdw schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 12:34:
Repo van Bartsidee moet nu betaald voor worden. Jammer ;w
Jups, maar het zou ook wat zijn als het hem geld gaat kosten natuurlijk :)

Tis ook maar een dollar per maand ofzo dus dat valt reuze mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Tja, een dollar per maand is redelijk wat als je bijvoorbeeld maar 1 app serieus gebruikt uit zijn repo en die app ook nog eens voor 90% op externe content leunt die (gelukkig) ook via een (zeer kleine) omweg te benaderen valt via boxee.
Ik neem ook aan dat al de code in zn apps door hemzelf gecommit zijn (aangezien de licentie aangepast is naar een non-oss licentie) anders kan er mogelijk een copyright issue zijn.

Overigens snap ik wel dat hij hier fondsen voor moet binnenhalen maar het is allemaal relatief ad-hoc gegaan is mn indruk en het nadeel is natuurlijk dat hij juist meer werk krijgt voor minder inkomsten omdat men voor apps met een dergelijk prijs meer gaat verwachten (kwa kwaliteit/performance).

Ook zal het nadelen hebben voor het hergerbuikt van content van externe partijen (dus geen xbmc code meer kunnen hergebruiken in een app)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Voor apps die gebruikmaken van externe code (gpl) zijn de sources openbaar, zie ook:
https://github.com/bartsidee/Bartsidee-Open-Repository

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
En excuses voor de communicatie ik geef toe dat deze beter had gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Geen matches
Opzich denk ik dat er wel mensen zijn die willen betalen voor apps maar nu is het alles of niets (bijvoorbeeld, ik gebruik alleen jou southpark app maar als ik moet kiezen tussen het via de browser te doen of 25 dollar te betalen dan kies ik voor het eerste)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Boxee Box vrienden,

Ik heb een vraagje. Ik ben heel dichtbij de aanschaf van dit apparaat.
In de woonkamer waar deze komt te staan kan ik geen wired aansluiting realiseren. Nu lees ik hier en daar dat de WIFI niet al te best is. De films zullen dus altijd via een HDD worden aangeleverd. Geen probleem.
Maar... kan ik de online content wel raadplegen via de WIFI of is deze daar ook te traag voor?
Ik heb de beschikking over een wireless N router en modem dus dat is geen punt.
Ben benieuwd naar jullie reactie en alvast bedankt!

:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Marty12345 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:42:
Boxee Box vrienden,

In de woonkamer waar deze komt te staan kan ik geen wired aansluiting realiseren. Nu lees ik hier en daar dat de WIFI niet al te best is. De films zullen dus altijd via een HDD worden aangeleverd. Geen probleem.
Maar... kan ik de online content wel raadplegen via de WIFI of is deze daar ook te traag voor?

Online content kun je wel gewoon via wifi streamen, daar zie ik geen problemen in :)
Weet niet wat voor inet abbo je hebt, maar meestal ligt dat lager als de wifi doorvoer snelheid ;-) (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GloriX
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wow, betaalde apps. Naja ik snap het ook wel als je er veel werk in hebt etc.

Bij mijn werkt de BartsideeTV app eigenlijk al een tijdje niet, hij vergat steeds welke databases ik geladen had, dus dat was behoorlijk irritant. En goed werkend alternatief is de uitzending gemist site, ik heb nu een muis aan m'n Boxee Box en dan werkt het behoorlijk goed. Even een keer switchen naar de Flash based player en een bookmark maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty12345
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:28
Geen matches
SaURoN schreef op maandag 27 juni 2011 @ 12:10:
[...]

Online content kun je wel gewoon via wifi streamen, daar zie ik geen problemen in :)
Weet niet wat voor inet abbo je hebt, maar meestal ligt dat lager als de wifi doorvoer snelheid ;-) (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk)
Bedankt voor je reactie.
Ik heb een telfort 20mb abbo. Ik haal reeel meestal rond de 17mb. Ook via wifi dus dat moet wel goed komen dan.
Iemand anders nog ervaringen?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
GloriX schreef op maandag 27 juni 2011 @ 15:24:
Wow, betaalde apps. Naja ik snap het ook wel als je er veel werk in hebt etc.

Bij mijn werkt de BartsideeTV app eigenlijk al een tijdje niet, hij vergat steeds welke databases ik geladen had, dus dat was behoorlijk irritant. En goed werkend alternatief is de uitzending gemist site, ik heb nu een muis aan m'n Boxee Box en dan werkt het behoorlijk goed. Even een keer switchen naar de Flash based player en een bookmark maken!
Dit is niet een probleem van bartsideetv, maar voor enkele gebruikers in het algemeen waarbij de beveiliging van boxee voorkomt dat app developers de settings api goed kunnen gebruiken en dus instellingen kunnen opslaan. Je zult er waarschijnlijk ook last van hebben bij apps als navi-x.

Op het moment staat dit alles bij boxee op een laag pitje, dus het beste is hierover mailen naar boxee en een vote geven voor:
http://jira.boxee.tv/browse/BOXEE-8951

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap

Nicap

Tsssk....

Geen matches
Enig idee wanneer de vernieuwde Navi-X app vrijkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsidee
Geen matches
Nicap schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 09:13:
Enig idee wanneer de vernieuwde Navi-X app vrijkomt?
Ik probeer deze week de eerste bug ronde af te sluiten. Hierna volgt waarschijnlijk een open beta, (over een week of 2) en als dat voorspoedig verloopt zal hij offcieel worden gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Geen matches
ik zie steeds maar Navi-X terugkomen, wat is er zo bijzonder aan dat Navi-X? Je kan er content mee zoeken ipv via je webbrowser?

Ik vond het tbh een beetje rommelig ook :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
Marty12345 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 11:42:
Boxee Box vrienden,

Wifi geeft met 1080p op sommige netwerken wat problemen, maar dat zou elke mediaspeler hebben en niet specifiek de Boxee. Het kan met andere apparaten op je netwerk te maken hebben, veel buren met wifi om je heen of storingen van bijv DECT telefoons of magnetrons. Wired is in dat geval gewoon het beste.

Over online content hoef je je zoals anderen al aangeven geen zorgen te maken, die bitrate is veel lager en ook voor drukkere wifi-netwerken meestal geen probleem.
Pagina: 1 ... 14 ... 38 Laatste