Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 16:52
Anoniem: 325193 schreef op zondag 21 februari 2010 @ 12:05:
[...]

Nouja wat ik begreep is dat alle toestellen tot nu toe uit de USA komen ... ik kan er compleet naast zitten maar ik was in die veronderstelling. In ieder geval heb ik hem inderdaad via de site van Google besteld in de UK, dan wordt 'ie verstuurd naar mijn Borderlinx-adres in de UK en van daaruit naar mij verstuurd.
Waarom een Borderlinx adres in UK en niet in US?
Wat is het verschil (kan me voorstellen BTW)?
Zit zelf ook de denken om het via Borderlinx te doen, maar weet niet of ik het beter via US of via UK kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325193

Schmoove schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:53:
[...]

Zit zelf ook de denken om het via Borderlinx te doen, maar weet niet of ik het beter via US of via UK kan doen.
Ik las ergens dat het inderdaad in de kosten bespaarde, zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 11:31
Schmoove schreef op zondag 21 februari 2010 @ 18:53:
[...]

Ik heb 't via UK gedaan, omdat het dan uiteindelijk goedkoper was. De verzendkosten van Borderlinx van US naar NL waren hoger dan via Google van US naar UK en dan via Borderlinx door naar NL.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-05 21:27
Thanx iedereen. Dat maakt het voor mij nog interessanter om de phone te laten bestellen die in de uk woont. Wat ik me nog wel ff afvraag is hoe het zit met garantie. Neem aan dat je niet zomaar vanuit NL de phone naar google kan sturen als er iets mis is? Zou ik het dan weer via die tussenpersoon moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anteros schreef op maandag 22 februari 2010 @ 13:00:
Thanx iedereen. Dat maakt het voor mij nog interessanter om de phone te laten bestellen die in de uk woont. Wat ik me nog wel ff afvraag is hoe het zit met garantie. Neem aan dat je niet zomaar vanuit NL de phone naar google kan sturen als er iets mis is? Zou ik het dan weer via die tussenpersoon moeten doen?
Als er problemen zijn, kun je de telefoon naar HTC UK sturen (rechtstreeks)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ycoty
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11-2022
Hi,

Kijk uit met het versturen via TNT.

Nexus bestelt bij google op mijn postadres in de states aangekomen die heeft het verzekerd voor 535 dollar pakket is aangekomen in nederland want de waarde is bepaald op 90.21 euro.

Vanmiddag naar TNT geweest om het pakket op te halen 90.21 euro betaald was de doos leeg. Dus gelijk aangifte gedaan bij TNT.

Telefoon moet dus bij TNT gestolen zijn want daar is de waarde bepaald. Maar kijk dus uit ik hou jullie op de hooogte wat de uitkomst is.

Gr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Tsja, hoe kan je daarmee uitkijken? Ik neem aan dat het een incident is. Heb werkelijk tientallen keren dingen via TNT laten bezorgen en er is nooit iets gejat.

Maakt het niet minder vervelend trouwens. Hopelijk wordt het goed en vooral snel afgehandeld. Maar ik ben bang dat het weer eens wat maanden kan duren voordat je je centen terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Dat kun je helaas niet voorkomen, er zijn ook veel pakketten bij de DHL gestolen (van mij ooit een doos met 4 iphones)

Wees blij dat je het voor het volledige bedrag verzekerd hebt. Hopelijk krijg je het geld snel terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Laatst online: 20-10-2024
De N1 is van 2call.nl verdwenen!! Hij stond er lange tijd met "leverbaar 1e kwartaal 2010" en bovendien met heerlijke prijzen icm met abonnement. Misschien dat iemand er hier meer van weet, betekent dit dat ze hem helemaal niet meer gaan leveren? Of in ieder geval niet meer in het eerste kwartaal? Ik vind het telleurstellend, ik mag al bijna twee maanden mijn abo verlengen, maar ik zit nog steeds op de Nexus One te wachten, ik wil niks anders.
2call.nl was het enige sprankje hoop om hem binnenkort al aan te kunnen schaffen, want ik heb eigenlijk geen zin in import. Echter, er is nogsteeds nergens concrete informatie te vinden over een officiële Nederlandse release, of wel?

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:38

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Rechtstreekse link doet t nog wel:
http://www.2call.nl/telefoon/10798/google-nexus-one

Echter wat dit betekend weet ik niet. Ipv Eerste kwartaal, staat er nu iets over reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Na enige weken toch maar contact gezocht met allPMP: "We dropped the price significantly and we received plenty of orders in a sudden. The long holidays here make merchandising and delivery delayed a lot."

Ze bieden me direct terugbetaling aan, dus het wordt tijd voor de Borderlinx-constructie.

M1ch schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 16:44:
Na enige weken toch maar contact gezocht met allPMP: "We dropped the price significantly and we received plenty of orders in a sudden. The long holidays here make merchandising and delivery delayed a lot."

Ze bieden me direct terugbetaling aan, dus het wordt tijd voor de Borderlinx-constructie.
Precies dezelfde tekst als die ik voorgeschoteld kreeg.

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:14
Mijn Nexus is zojuist gearriveerd bij Borderlinx UK.
Ik moest 100,- euro betalen (30,- euro shipping, 70,- euro taxes).

Helaas wat meer dan gedacht, maar ach...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 01-05 11:31
Dotto schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 12:20:
Mijn Nexus is zojuist gearriveerd bij Borderlinx UK.
Ik moest 100,- euro betalen (30,- euro shipping, 70,- euro taxes).

Helaas wat meer dan gedacht, maar ach...

:)
Hm, die taxes heb ik niet gehad. Misschien moet ik die later nog betalen dan, maar kan ook zijn dat mijn telefoon door de mazen geglipt is :).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ik heb gisteren met 2Call gebeld, en de mederwerker daar zei dat de Nexus One leverbaar zal worden medio april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 22:20

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Bij mijn vaste telecomwinkel zie ik dit:
http://www.gsmshop.nl/toe...es/phonesgoogle-nexus-one

zal een van deze dagen eens vragen wanneer ze het binnenkrijgen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

DNA_Saint schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 03:37:
Bij mijn vaste telecomwinkel zie ik dit:
http://www.gsmshop.nl/toe...es/phonesgoogle-nexus-one

zal een van deze dagen eens vragen wanneer ze het binnenkrijgen.
"Verwacht leverbaar vanaf: eind 2de kwartaal 2010" zoals te zien is in hun online shop:

http://www.one.nl/toestellen/htc/htc-google-nexus-one

Hoop toch echt dat de N1 eerder verkrijgbaar is icm NL abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TTZ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:31:
[...]

"Verwacht leverbaar vanaf: eind 2de kwartaal 2010" zoals te zien is in hun online shop:

Ik las elders ook al berichten over dat het juni wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
TTZ schreef op zondag 28 februari 2010 @ 16:31:
[...]

Dat is echt veel en veel te laat. Tegen die tijd is de telefoon alweer achterhaald, zeker aangezien de WM7 mobieltjes al in september arriveren. Sowieso loopt mijn abo in mei af; dat gaat dan waarschijnlijk toch een Desire worden...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 01-05 14:49
*zucht* vandaag definitief telefoontje van belsimpel.nl dat ze de google phone toch niet konden leveren icm t-mobile verlenging (t-mobile ligt dwars, naar het schijnt). Ondanks dat dit op hun site tot op heden nog mogelijk is. Derhalve de order van 12 februari geannuleerd, het was wel mogelijk om over te stappen naar vodafone maar dan zou ik minstens één maand moeten wachten totdat mijn sim icm nummerbehoud actief zou zijn of het volle pond (in dit geval vele euro's) betalen voor enkel het toestel.

Zojuist dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken en http://www.robotzie.eu/po...ogle-nexus-one-how-to-get gevolgd.

Nu wachten.. op nexus + dock + battery :)

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Laatst online: 08:14
Ook mijn Nexus is binnen. Besteld via Google met een VPN. Daarna door laten sturen naar de UK middels Borderlinx. Zij hebben mijn Nexus met DHL doorgestuurd naar Nederland.

Perfect geregeld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344187

Mag ik vragen hoeveel je kwijt was?
Dotto schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:33:
Ook mijn Nexus is binnen. Besteld via Google met een VPN. Daarna door laten sturen naar de UK middels Borderlinx. Zij hebben mijn Nexus met DHL doorgestuurd naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dotto schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:33:

Yup voor mij geldt hetzelfde. Heb hem nu een dag binnen en ben er heel blij meel. Alhoewel ik Borderlinx wel heb moeten aanschrijven omdat het een dag of 3 duurde voordat de levering uiteindelijk door hun werd weergegeven nadat DHL meldde dat ze hem hadden afgeleverd bij Borderlinx. Er werden mij keurig excuses aangeboden en dezelfde dag was het opgelost en de dag erna was mijn Nexus verzonden.

Ben tot nu toe heel erg blij met m'n Nexus. Heb wel ook even snel nog een lader gekocht die heir in het stopcontact past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Mag ik vragen waar je die lader gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1ch schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:21:
Gewoon bij de lokale telefoonshop, in dit geval The Phonehouse, 't is gewoon een lader van Nokia met dezelfde aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piloe
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-09-2022
M1ch schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:21:
Ik weet niet hoeveel Tommus heeft betaald voor zijn lader maar gezien het feit dat ik vrij lui ben heb ik hem hier besteld en ontvangen:

http://cgi.ebay.nl/Reise-...m51900175dd#ht_2577wt_793

Kreeg hem 2 dagen na bestellen in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

piloe schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:49:
[...]

Ik weet niet hoeveel Tommus heeft betaald voor zijn lader maar gezien het feit dat ik vrij lui ben heb ik hem hier besteld en ontvangen:

http://cgi.ebay.nl/Reise-...m51900175dd#ht_2577wt_793

Kreeg hem 2 dagen na bestellen in de bus.
Tommus heeft geld over de balk gegooid :) Ik had de Nexus om half 6 in m'n handen en om 6 uur sloten de winkels dus ik ben bij de 1e de beste binnengewandeld. Verdomme 2 tientjes voor een lader, scheldend heb ik het geld om de toonbank gekwakt.Maar No way dat ik nog een dag ging wachten voordat ik m'n Nexus kon testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Welke data (gewicht en omvang) hebben jullie ingevuld bij borderlinx?
Heb al een account daar aangemaakt en ben al zo ver gekomen dat ik 'm op google.com/phone kan bestellen, maar ik wil eerst even een totaalplaatje krijgen van de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 01-05 14:49
Tweak15KW schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:49:
Welke data (gewicht en omvang) hebben jullie ingevuld bij borderlinx?
Heb al een account daar aangemaakt en ben al zo ver gekomen dat ik 'm op google.com/phone kan bestellen, maar ik wil eerst even een totaalplaatje krijgen van de kosten.
Op dit moment heb ik betaald voor mijn google phone:

05-03-2010 PAYPAL *BORDERLINXL 35314369001 Af 105,04 (tax+vervoer -> NL)
04-03-2010 GOOGLE *Nexus One google.com/ch Af 470,44 (incl. doc en extra batterij)

Afgelopen zaterdag bleek mijn Nexus door DHL te zijn afgeleverd in Brussel rond 07:48.. had stiekem de hoop dat hij zaterdagmiddag nog geleverd zou worden.. helaas.. . grr nu maar hopen dat de koerier zo vriendelijk is om mij op mijn 06 te bellen als hij/zij morgen voor een dichte deur staat.

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
-ChRiZz- schreef op zondag 07 maart 2010 @ 23:35:
[...]

Op dit moment heb ik betaald voor mijn google phone:

05-03-2010 PAYPAL *BORDERLINXL 35314369001 Af 105,04 (tax+vervoer -> NL)
04-03-2010 GOOGLE *Nexus One google.com/ch Af 470,44 (incl. doc en extra batterij)

Afgelopen zaterdag bleek mijn Nexus door DHL te zijn afgeleverd in Brussel rond 07:48.. had stiekem de hoop dat hij zaterdagmiddag nog geleverd zou worden.. helaas.. . grr nu maar hopen dat de koerier zo vriendelijk is om mij op mijn 06 te bellen als hij/zij morgen voor een dichte deur staat.
Thnx :) , dacht al dat het zoiets zou zijn.
Als mijn N96 echt is overleden ga ik deze bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narev
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Hmm wanneer je op google zoekt naar vodafone nexus one kom je uit op een gereserveerde link op de vodafone site. Zou hij dan binnenkort komen??

http://vodafone.nl/prive/nexus_one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wivern
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 15:02
vrijdagmiddag mijn nexus one besteld. Hij staat al sinds de 6de in Depart Facility bij DHL...
Grrr... dat duurt toch zo lang.
En dan moet hij eerst nog naar BORDERLINXL UK eer hij bij mij gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225102

Ik zag zondagavond dat www.allpmp.com de nexus weer op "In Stock" had staan, heb 'm toen meteen op goed geluk besteld. Diezelfde nacht hebben ze 'm daar verstuurd, en vanmiddag al kwam de DHL 'm langsbrengen.. belachelijk snel dus! Totaalbedrag 500 euro, verstuurd als gift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTZ
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-03 17:45

TTZ

Anoniem: 225102 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:16:
Ik zag zondagavond dat www.allpmp.com de nexus weer op "In Stock" had staan, heb 'm toen meteen op goed geluk besteld. Diezelfde nacht hebben ze 'm daar verstuurd, en vanmiddag al kwam de DHL 'm langsbrengen.. belachelijk snel dus! Totaalbedrag 500 euro, verstuurd als gift
Gefeliciteerd dat is goed geregeld! Volgens mij hebben ze de Nexus nu helemaal niet meer op de site staan klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Apart! Hij bestaat nog wel via deze link: http://www.allpmp.com/goods.php?id=140, maar hij is inderdaad ineens verdwenen van de voorpagina. Geen idee dus of je als je nu nog bestelt dezelfde snelheid krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323624

Anoniem: 225102 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:02:
Apart! Hij bestaat nog wel via deze link: http://www.allpmp.com/goods.php?id=140, maar hij is inderdaad ineens verdwenen van de voorpagina. Geen idee dus of je als je nu nog bestelt dezelfde snelheid krijgt..
Ik kreeg net (40 min geleden) dit mailtje:

Hi

We have 9 units of Nexus One in stock right now.
http://www.allpmp.com/goo...d+Android+Smartphone.html

Regards
Customer Service Team

Ik heb hem ondertussen al via Borderlinx, maar misschien dat iemand hem nog wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
Narev schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:18:
Hmm wanneer je op google zoekt naar vodafone nexus one kom je uit op een gereserveerde link op de vodafone site. Zou hij dan binnenkort komen??

http://vodafone.nl/prive/nexus_one
Een maand geleden was die link nog openlijk te bezoeken. Er stond zelfs een verwijzing naar op de hoofdpagina van Vodafone. Na een aantal weken was de link ineens foetsie. Ze hebben 'm kennelijk intern weggestopt, misschien om 'm alvast klaar te stomen... Wie weet

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schmoove
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-05 16:52
Heb de Nexus nu ook in huis. Via Borderlinx gedaan. Al met al heeft het een week geduurd van Google tot mijn deur. Ik was in totaal iets meer als 500 euro kwijt. Waarvan 100 euro (iets meer) BTW en verzendkosten vanuit de UK naar Belgie.

Moet zeggen, ben onder de indruk van de integratie tussen de Nexus en de Google diensten (Gmail, Calendar).
Ook wat hardware betreft een bijzonder mooie telefoon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wivern
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-04 15:02
Schmoove schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 12:02:
Heb de Nexus nu ook in huis. Via Borderlinx gedaan. Al met al heeft het een week geduurd van Google tot mijn deur. Ik was in totaal iets meer als 500 euro kwijt. Waarvan 100 euro (iets meer) BTW en verzendkosten vanuit de UK naar Belgie.

Moet zeggen, ben onder de indruk van de integratie tussen de Nexus en de Google diensten (Gmail, Calendar).
Ook wat hardware betreft een bijzonder mooie telefoon!!
Vergeet Picasaweb niet... komt allemaal automatisch in je telefoon te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Anoniem: 225102 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:16:
Heb je inmiddels misschien een naheffing gekregen voor de BTW of iets dergelijks?
Of is het bij die 639,95USD +porto (~500euro) gebleven?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yellowneck schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 00:25:
[...]

Heb je inmiddels misschien een naheffing gekregen voor de BTW of iets dergelijks?
Of is het bij die 639,95USD +porto (~500euro) gebleven?
Heb er niks meer van gehoord! Zal ook wel niet meer aangezien 'ie als gift is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 23:32

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Ondanks dat het als 'gift' verstuurd is kan er nog steeds een naheffing plaats vinden

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-05 20:36

CSB

:D

Ik heb nog een Nexus aangeboden gekregen. Vraagprijs was 530 dollar, maar de persoon wilde wel onderhandelen, dus kan de prijs lager uitvallen.

Maar ik heb er al 1, en die werkt perfecto! Mocht iemand interesse hebben, PM me maar.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Elflord. schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 15:41:
Ondanks dat het als 'gift' verstuurd is kan er nog steeds een naheffing plaats vinden
Inderdaad en de douane kennende kan dat wel een paar weken duren. Dus zou nog niet te vroeg juichen ;).
Hmm, denk dat ik toch maar uitwijk naar PSXshop.nl. Heb ze even gemaild en de voorraadstatus klopt, ze hebben naar eigen zeggen "een aantal" stuks op voorraad en ze kosten daar 520 euro. Ze hebben ze geimporteerd uit Hong Kong en de garantie verloopt via hun, dus ik denk dat ik het allemaal wel aandurf :P
Dus is maar een paar tientjes duurder, en zelfs een paar tientjes goedkoper mocht je wel belasting moeten betalen als Allpmp of via Borderlinx.

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150013

Ben wel benieuwd of de levering via psxshop goed gaat, anders ga ik hem daar denk ik ook wel bestellen. Staan ook wat negatieve reviews over verkeerde leveringen en niet hele goede aftersales http://tweakers.net/shopreview/7171/psxshop.html
Zag overigens ook dat Belsimpel nu wel een ok deal heeft icm met een vodafone abbo 2 jr, 153,- bijbetalen. http://www.belsimpel.nl/a...e-us/Bel-SMS-Web275-2jaar
Helaas wil ik hem los...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 150013 op 19-03-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Anoniem: 150013 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:01:
Ben wel benieuwd of de levering via psxshop goed gaat, anders ga ik hem daar denk ik ook wel bestellen. Staan ook wat negatieve reviews over verkeerde leveringen en niet hele goede aftersales http://tweakers.net/shopreview/7171/psxshop.html
Zag overigens ook dat Belsimpel nu wel een ok deal heeft icm met een vodafone abbo 2 jr, 153,- bijbetalen. http://www.belsimpel.nl/a...e-us/Bel-SMS-Web275-2jaar
Helaas wil ik hem los...
Hoe kan dat nou, vodafone heeft zelf nog niet eens de prijzen aangegeven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Anoniem: 150013 schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 23:01:
Helaas wil ik hem los...
Ja klopt, daarom overweeg ik em om em zelf op te halen.
Is vanuit Den Haag 1h23m met de trein (enkele reis), heb toch een OV studentenchipkaart dus kost me alleen tijd :P
Tweak15KW schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 00:07:
[...]

Hoe kan dat nou, vodafone heeft zelf nog niet eens de prijzen aangegeven :?
Je moet het zien als een soort bundelkorting; een Google Nexus One geïmporteerd uit de US met een Vodafone Simonly..snapje? :9

[ Voor 17% gewijzigd door Yellowneck op 20-03-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xesisoj
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Bij PDAshop gewoon op voorraad. Echter wel aan de prijzige kant.... Maarja dan heb je wel de goede service op het toestel en kan het (mocht het nodig zijn) voor garantie lekker naar een NL adres worden gestuurd.
http://www.pdashop.nl/product/94358/google-nexus-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Als hier iemand aan een dock kan geraken tegen een fatsoenlijke prijs, contacteer me dan, ik ben zeker geintereseerd!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

Vandaag kon ik ineens via de website https://www.google.com/phone/choose?hl=en&gl=US&s7e= de Nexus One gewoon bestellen vanuit Nederland.

Hebben jullie hetzelfde?

Edit: Loop vast na een aantal stappen, toch jammer...

[ Voor 14% gewijzigd door aqua_man op 07-04-2010 10:37 ]

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Eh...tot hoever kom jij dan? Ik kom sowieso tot aan de stap waarbij ik mijn CC-gegevens in moet voeren. Maar dit heb ik niet gedaan, aangezien ik toch voor een Desire ga en niet onnodig mijn CC-gegevens op straat wil gooien. Maar ziet er wel veelbelovend uit :P

Edit: en inmiddels is de site alweer 'offline' gehaald:
Ooops

We're sorry, but we are unable to serve your request at this time.

Please try back in a few minutes.

[ Voor 26% gewijzigd door Yellowneck op 07-04-2010 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
Yellowneck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:35:
Eh...tot hoever kom jij dan? Ik kom sowieso tot aan de stap waarbij ik mijn CC-gegevens in moet voeren. Maar dit heb ik niet gedaan, aangezien ik toch voor een Desire ga en niet onnodig mijn CC-gegevens op straat wil gooien. Maar ziet er wel veelbelovend uit :P

[...]
Hopelijk belooft dit iets goeds. Wil nou wel van vodafone weten wat de kosten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150013

Yellowneck schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:35:

[...]
De site doet het weer, maar je moet hem nog steeds naar een adres in de USA, Canada, Hong Kong of UK sturen. Blijkbaar heb je alleen geen IP adres meer nodig van één van deze landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

Kan ook gewoon Nederland selecteren als land voor billing + aflevering. Heb alleen geen creditcard atm dus kan het niet helemaal testen.

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

aqua_man schreef op donderdag 22 april 2010 @ 14:40:
Kan ook gewoon Nederland selecteren als land voor billing + aflevering. Heb alleen geen creditcard atm dus kan het niet helemaal testen.
Hmm..inderdaad. Dit kon eerst niet.
Toch staat de banner:
We do not ship T-Mobile service plans outside the United States. If you wish to continue with your service plan purchase, specify a shipping address within the United States. If you wish to purchase a Nexus One phone without a service plan, you may specify a shipping address in Canada, Hong Kong, Singapore, the United Kingdom, or the United States.
er nog wel steeds bij. Heb opzich wel een creditcard, maar aangezien ik toch al voor een Desire ga, ga ik em ook niet onnodig verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Ik ben echt van plan om de Nexus One te gaan bestellen zo gauw hij echt via Vodafone NL leverbaar wordt. Zijn er al mensen die hem ergens hebben gezien waar je hem kan pre-orderen. En dan niet de UK of US versie op pdashop.nl e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Als ik hem in de US bestel welke versie moet ik dan aanklikken, A of B?
A
Compatible with 3G on T-Mobile (U.S.)
Supports three 3G/UMTS bands (900/AWS/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)

B
Compatible with 3G on AT&T (U.S.) and these wireless providers in Canada.
Supports three 3G/UMTS bands (850/1900/2100 MHz) and four GSM radio frequencies (850/900/1800/1900 MHz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
A is de standaard versie die hier prima werkt op alle netwerken.
Denk dat B ook werkt, maar in de USA gebruikt AT&T een iets ander netwerk dan de rest, vandaar de keuse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353378

Dit werd 3 weken geleden gelekt http://www.fd.nl/artikel/14744234/google-telefoon-nederland .

Het is nu half mei maar nog steeds geen Nexus One. Heeft iemand meer informatie want Vodafone zelf laat hierover niks los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 16:32
verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door Graham op 13-05-2010 16:47 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

Als je hem via Google wil bestellen moet je snel zijn:
http://www.nu.nl/internet/2247626/google-stopt-met-internetverkoop-nexus-one.html
Staat niet bij wanneer de verkoop via internet stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-05 19:22
Het lijkt erop dat we nog even moeten wachten voordat de Nexus One officieel naar Nederland komt:

Lancering 'Google-telefoon' in Nederland uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:26
Verdomme, zal ik dan voor de HTC Desire gewoon gaan?
Ze hebben nu nog acties van halve prijs en blabla... Maar volgens mij zijn die acties er altijd xD

Ik wacht nu al zooo lang op de N1 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302424

Voor iedereen die echt niet meer kan wachten (en er nog geen heeft) hij komt 24 mei in duitsland voor 490 euro los.

http://shop.vodafone.de/S...prod634287/nexus-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Anoniem: 302424 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 19:18:
Voor iedereen die echt niet meer kan wachten (en er nog geen heeft) hij komt 24 mei in duitsland voor 490 euro los.

http://shop.vodafone.de/S...prod634287/nexus-one.html
Hopelijk hebben ze voldoende voorraad, dan weet ik waar ik volgend weekend heen ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10-2024
Is dit alleen via de webshop of zou die in duitsland ook in de winkel te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net even via de vodafone.de chat een medewerker gesproken. Ze wisten helaas niets van de voorraad in de retail shops, ze raadde aan om te bellen. Als er daar voorraad is verkopen ze ze ook in de winkels zonder contract :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-03 12:12

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

ben vandaag nog bij een vodafone winkel geweest en gevraagd of ze al iets wisten over de N1 in nederland. Ze zeiden echter dat ze nog niets wisten en dat het zelfs nog niet zeker is of de N1 uberhaubt in nederland uitkomt!

Heeft iemand iets meer/anders gehoord? Ik ben het wachten zo langzamerhand eigenlijk wel beu, dus koop hem waarschijnlijk binnenkort gewoon in het buitenland :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed nieuws voor de mensen die er echt graag een willen! Ben zaterdag naar Duitsland gereden, had vantevoren gebeld maar de winkels zelf nemen vaak niet op. Uiteindelijk 3 N1's gekocht, 1x in Duisberg, 2x in Essen. Volgens sommige winkels mogen ze ze "officieel" niet zonder contract verkopen, had een vrouw die zelf redelijk pissig werd toen we erom vroegen!

Toch een aantal tips voor mensen die er een willen gaan halen:
  • Alleen vodafone stores verkopen ze op dit moment, vanaf volgende week zou het ook bij de Saturn of andere elektronica zaak mogelijk zijn.
  • Probeer het in grote steden, anders is er geen voorraad.
  • Bel van te voren en ga naar de store toe die je hebt gebeld, ze zijn zeer behulpzaam, zeker als je zegt dat je helemaal uit Amsterdam komt ;)
  • Zeuren nadat ze zeggen dat ze ze niet zonder contract verkopen heeft geen zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 09:20

Apoca

Array Technology Industry

Hoop dat de Nexus gewoon te bestellen is in september bij een abonnement. Los kopen is gezien de prijs geen optie, dat haal ik met een sim-only der gewoon niet uit.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Tegen welke prijs worden ze verkocht bij Ze Zermans?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Apoca schreef op maandag 31 mei 2010 @ 16:06:
Hoop dat de Nexus gewoon te bestellen is in september bij een abonnement. Los kopen is gezien de prijs geen optie, dat haal ik met een sim-only der gewoon niet uit.
huh?
Ik koop al 5 jaar mijn telefoons los, zit iedere keer weer te berekenen, maar een sim-only + toestel is toch echt goedkoper dan 2 jaar abo + toestel + bijbetalen. Heb een vodafone 50 euro abo voor 25 euro, scheelt 600 euro in 2 jaar, en de nexus heb ik gekocht voor 380 uit de USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:55
cypher21 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 22:40:
[...]

huh?
Ik koop al 5 jaar mijn telefoons los, zit iedere keer weer te berekenen, maar een sim-only + toestel is toch echt goedkoper dan 2 jaar abo + toestel + bijbetalen. Heb een vodafone 50 euro abo voor 25 euro, scheelt 600 euro in 2 jaar, en de nexus heb ik gekocht voor 380 uit de USA
En daar heb je het al, jij hebt een 50 euro abo terwijl er zat mensen zijn die niet zoveel minuten/sms willen. In het geval van een 25 euro abo ben je vaak wel goedkoper uit met een combinatie telefoon + abo.

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

[...]

huh?
Als ik hier kijk naar een vodafoon abbo + HTC Desire betaal je 248 + 12 * 20 = 488 euro voor een abbo (1 jaar) + toestel: http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm

Gezien de specs van de Nexus vrijwel gelijk zijn en de Desire de Nexus ook niet in prijs veel ontloopt denk ik toch dat je een stuk duurder uit bent zonder package deal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 16:10
-GSF-JohnDoe schreef op dinsdag 01 juni 2010 @ 12:16:
[...]

Als ik hier kijk naar een vodafoon abbo + HTC Desire betaal je 248 + 12 * 20 = 488 euro voor een abbo (1 jaar) + toestel: http://www.gsmweb.nl/forms/vf012.htm

Gezien de specs van de Nexus vrijwel gelijk zijn en de Desire de Nexus ook niet in prijs veel ontloopt denk ik toch dat je een stuk duurder uit bent zonder package deal...
Die site is echt vreemd, B+S+W 200 is 40euro goedkoper in totaal :?

[ Voor 23% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 01-06-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Laatst online: 09-04 21:13
[...]

huh?
380 euro inclusief alles? verzending etc?

Ik wil hem graag hebben.. maar 400 euro is helaas mijn budget, iemand een goede tip om hem voor deze prijs te krijgen?

En tweakers zegt dat hij in mei naar Nederland zou komen voor 450 euro, maar vooralsnog zie ik hem vrijwel nergens of op webshops voor 630 +..

Let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
volgens mij wordt de richtprijs 540 euro. Daar issie iig voor te krijgen in de Vodafone winkels in Duitsland.

Ik was in de USA, dus niets te maken met verzending e.d. en de dollar stond begin Januari nogal gunstig, dus 530 USD was toen ongeveer 380 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-05 16:10
Google Nexus one staat nu in de Vodafone webwinkel voor 479euro: http://www.vodafone.nl/sh...le-Nexus-One-/sku51390064

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cypher21 schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 22:15:
volgens mij wordt de richtprijs 540 euro. Daar issie iig voor te krijgen in de Vodafone winkels in Duitsland.

Ik was in de USA, dus niets te maken met verzending e.d. en de dollar stond begin Januari nogal gunstig, dus 530 USD was toen ongeveer 380 euro
In Duitsland is hij 489,90 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:30
Enorm aan het twijfelen tussen deze en de HTC Desire. Iemand enig idee hoe het gaat zitten met Vodafone branding / software?

En ik neem aan dat de telefoon dus exclusief alleen via vodafone winkels / shop te verkrijgen is? (en niet bv via internetshop / phonehouse (uiteraard wel met een vodafone abo) met eventueel een aantrekkelijkere toestelprijs)

[ Voor 48% gewijzigd door Slomy op 05-06-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ilya

💩

Slomy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:52:
Enorm aan het twijfelen tussen deze en de HTC Desire. Iemand enig idee hoe het gaat zitten met Vodafone branding / software?
Er is geen branding. Ik heb een Desire van Vodafone en alles is gewoon zonder logo's of andere software. Lijkt me heel sterk als ze de Nexus One wel gaan branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:30
Ilya schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:56:
[...]

Er is geen branding. Ik heb een Desire van Vodafone en alles is gewoon zonder logo's of andere software. Lijkt me heel sterk als ze de Nexus One wel gaan branden.
Thanks, dat is in ieder geval mooi om te weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 06-05 10:49
Slomy schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:52:

En ik neem aan dat de telefoon dus exclusief alleen via vodafone winkels / shop te verkrijgen is? (en niet bv via internetshop / phonehouse (uiteraard wel met een vodafone abo) met eventueel een aantrekkelijkere toestelprijs)
Vodafone heeft toch eerder een android toestel geclaimd? De HTC Magic was gewoon in alle winkels te krijgen, alleen via Vodafone...
Ik vraag me alleen af of er ook een simlock op de Nexus zal zitten. Als je overstapt van Hi naar Vodafone, moet je dan het toestel 4 maanden links laten liggen, of houden ze de open software echt open (dus zonder stomme locks :P)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ilya schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 20:56:
[...]

De updates komen alleen wél via Vodafone, niet direct vanaf HTC, het is dus een iets andere versie.

Maar idd geen logo's of irritante programma's of wat dan ook, gewoon standaard HTC.

[ Voor 10% gewijzigd door mace op 06-06-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb in januari de Google Nexus uit Amerika gehaald (en de volle mep aan douanekosten betaald).
In NL heb ik bij Vodafone de iPhone Supersim abo afgesloten voor 2 jaar.
200 minuten en onbeperkt internet voor 13,50 per maand :*)

In de winkel moest de medewerker het even navragen aan de manager maar die vond het geen bezwaar om mij dit abo te verkopen hoewel het dus eigenlijk gericht is op mensen die een iPhone hebben maar van T-Mobile willen afstappen.

Ik ben voor de komende 2 jaar dus in totaal circa 800 euro kwijt:
ff uit m'n hoofd:
Google Nexus 350 euro.
Verwerkingskosten van m'n amerikaanse postadres: 30 euro
Douanekosten 85 euro.
Totale toestel kosten: 465 euro.

Vodane Supersim = 24*13,50 = 2=324
Totaal: 790 euro.

[ Voor 18% gewijzigd door Slashdotter op 07-06-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

eindelijk: http://www.vodafone.nl/sh...le-Nexus-One-/sku51390064

"Verwachte leverdatum: medio Juni."

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 07:45
Iemand ervaring met Belsimpel?

Zie daar namelijk de Nexus one icm Vodafone Bel+SMS+Web 275 2 jaar 275 min of 550 sms + Onbeperkt Internet
Toestel prijs 125 euro..

http://www.belsimpel.nl/a...e-us/Bel-SMS-Web275-2jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 06-05 10:49
Waarom wacht je dan niet tot eind juni, wanneer hij bij vodafone NL te krijgen is? Bij een B/S/W 200 is hij dan al gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 07:45
Omdat me telefoon gisteren dood is gegaan.. en ik nu met een w880i aan het bellen ben
En heb een telefoon nodig die mails ophaald.. die 125 euro interesseren me niet.

Maar wat ik dus vroeg is Belsimpel te vertrouwen..?

[ Voor 8% gewijzigd door dunn0w op 09-06-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269309

Vandaag de N1 gehaald icm een nieuw vodafone abo. Heb gekozen voor een éénjarig Bel+Web+SMS 350 met het eerste half jaar 50% korting. Hierbij kost de N1 E124,99. Een prima deal mijn inziens. In totaal betaal je op die manier 6*23+6*46+24,95+124,99=438,95. Dit is goedkoper dan sommige prijzen voor een losse nexus. Mijn inziens is E440,- een enorm scherpe prijs voor dit toestel icm een jaar lang abonnement.

Kostte wel wat moeite om hem mee te krijgen, in eerste instantie vroeg de verkoper er E165,- voor. Nadat ik hem er op attendeerde dat het toestel in de webshop E124,99 kost heeft de storemanager wat belletjes gepleegd en heb ik het toestel toch mee gekregen voor de prijs in de webshop.

Hoorde overigens wel dat de webshop volgende week pas alle toestellen binnen krijgt. Voorlopig dus alleen in de vodafone store (zeer beperkt) verkrijgbaar.

Eerste ervaringen: wat een ontzettend heerlijk toestel!!

Er staat overigens wel android 2.1 op en nog geen 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Anoniem: 269309 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:23:
Vandaag de N1 gehaald icm een nieuw vodafone abo. Heb gekozen voor een éénjarig Bel+Web+SMS 350 met het eerste half jaar 50% korting. Hierbij kost de N1 E124,99. Een prima deal mijn inziens. In totaal betaal je op die manier 6*23+6*46+24,95+124,99=438,95.
Ik weet niet welk merk rekenmachine jij gebruikt maar de uitkomst van je berekening is onjuist.
6*23= 138,-
6*46= 276,-
24,95
124,99
+____________________
= 563,94
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Anoniem: 269309 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:23:
Hoorde overigens wel dat de webshop volgende week pas alle toestellen binnen krijgt. Voorlopig dus alleen in de vodafone store (zeer beperkt) verkrijgbaar.
I heb vandaag een telefoontje gekregen van de bezorger - hij komt dinsdag langs met mijn nieuwe nexus :)

Weet niet of ik gewoon vroeg genoeg (woensdag) besteld had, maar zo beperkt lijkt het niet te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Laatst online: 17-04 22:26
Is de Nexus One nu eigenlijk simlocked als je hem i.c.m. een Vodafone abo besteld? (Branded zal ie wel niet zijn).

In tegenstelling tot wat meestal het geval is, is het nu namelijk wél goedkoper de telefoon i.c.m. een abo te bestellen i.p.v. los toestel + sim-only.

De vergelijking (allebei 2-jarige contracten):

Optie 1
Vodafone Sim-Only Bel+Sms+Web 190 (190min/sms, bundel 1 maand geldig):
10,98 p/m (1ste jaar) en 21,95 p/m (2de jaar), ofwel: 12*10,98+12*21,95= 395,16
Losse Nexus One: 479,=
Totaal: 874,16 Euro voor 2 jaar bellen, sms'en en internetten (36,42 per maand)

Optie 2
Vodafone Bel+Sms+Web 200 (200min en 400sms, bundel 2 maanden geldig!)
17,25 p/m (1ste jaar) en 34,50 p/m (2de jaar), ofwel: 12*17,25+12*34,50= 621 Euro
Nexus One: voor 0,=
Totaal: 621,00 Euro voor 2 jaar bellen, sms'en en internetten (25,87 per maand)

Ofwel mét abonnement krijg je de telefoon voor ruim 250 euro minder :P

Ik heb ook gekeken of andere providers (Telfort, T-Mobile, Tele2, Hi) misschien gunstiger waren met hun Sim-Only abonnementen, maar dat is niet zo, iig niet als je er internet bij wil (lijkt mij vrij essentieel bij Nexus One) wat ook nog eens trager is dan dat bij Vodafone.

[ Voor 40% gewijzigd door davidov2008 op 12-06-2010 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269309

Gallant schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 19:47:
[...]

Ik weet niet welk merk rekenmachine jij gebruikt maar de uitkomst van je berekening is onjuist.
6*23= 138,-
6*46= 276,-
24,95
124,99
+____________________
= 563,94
8)7
Niet het juiste merk iig 8)7 Stom!
-GSF-JohnDoe schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 23:08:
[...]

I heb vandaag een telefoontje gekregen van de bezorger - hij komt dinsdag langs met mijn nieuwe nexus :)

Weet niet of ik gewoon vroeg genoeg (woensdag) besteld had, maar zo beperkt lijkt het niet te zijn :)
Mooi! Dat is iig wel fijn. Vond sowieso de informatie van de medewerkers van Vodafone vrij sumier, in de winkel en bij de bestel/service lijn. Een medewerkster in de winkel beweerde zelfs dat er nu al een achterstand van 1000 bestellingen is en dat ik waarschijnlijk langer dan een maand moest wachten mocht ik hem online bestellen. Dat verhaal is volgens mij niet waar.

Wat ik wel zeker weet is dat hij wel hard loopt in de winkel. In Tilburg en Eindhoven zijn ze op.
davidov2008 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 03:14:
Is de Nexus One nu eigenlijk simlocked als je hem i.c.m. een Vodafone abo besteld? (Branded zal ie wel niet zijn).
[
De Nexus One is simlock vrij (getest met mijn simkaart van Tringg). Verder is ie niet gebrand.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 269309 op 12-06-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Laatst online: 17-04 22:26
^^ Oke, bedankt! De mijne is inmiddels in bestelling (Vodafone website) O+

[ Voor 7% gewijzigd door davidov2008 op 12-06-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik heb vandaag mijn abo verlengd en nexus one erbij gekocht. Heb 1-jarig verlengd met een bel+sms+web abo van 29.95, en moest 220 euro bijbetalen. Eerst half jaar is 50% dus volgens mij totaal: (6*(29.95*0.5))+(6*29.95) + 220 = 489.55 euro. Kreeg ook nog gratis sms verdubbelaar voor de hele looptijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

Ik begin me een beetje te irriteren aan de manier waarop Vodafone met bestaande klanten omgaat. Ik heb twee abonnementen bij Vodafone die ik al weken probeer te verlengen via de website. Dat lukt echter niet vanwege een fout. De klantenservice geeft niet thuis zodra ik over de Nexus One begin: "Dan kan ik nu niet helpen meneer, moet u maar naar de winkel gaan". Dan maar de online winkel gebeld. Ook die konden niks doen, want: de Nexus One wordt op dit moment alleen aangeboden aan nieuwe klanten! Schandalig! Op die manier wordt je dus als jarenlange bestaande klant beloond. Dan is het toestel ook nog eens bijna twee keer zo duur bij een verlenging. Je kunt dus eigenlijk beter een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud?
Het is dat Vodafone als enige die Nexus levert, maar anders zou ik toch echt naar een andere aanbieder overstappen. Toch maar eens bekijken of los kopen interessanter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-04-2024
Anoniem: 86020 schreef op maandag 14 juni 2010 @ 10:47:
Ik begin me een beetje te irriteren aan de manier waarop Vodafone met bestaande klanten omgaat. Ik heb twee abonnementen bij Vodafone die ik al weken probeer te verlengen via de website. Dat lukt echter niet vanwege een fout. De klantenservice geeft niet thuis zodra ik over de Nexus One begin: "Dan kan ik nu niet helpen meneer, moet u maar naar de winkel gaan". Dan maar de online winkel gebeld. Ook die konden niks doen, want: de Nexus One wordt op dit moment alleen aangeboden aan nieuwe klanten! Schandalig! Op die manier wordt je dus als jarenlange bestaande klant beloond. Dan is het toestel ook nog eens bijna twee keer zo duur bij een verlenging. Je kunt dus eigenlijk beter een nieuw abonnement afsluiten met nummerbehoud?
Het is dat Vodafone als enige die Nexus levert, maar anders zou ik toch echt naar een andere aanbieder overstappen. Toch maar eens bekijken of los kopen interessanter is.
Ik heb de nexus one gewoon bij verlenging gekregen. Volgens mij was de telefoon niet duurder dan voor nieuwe abonnees, en kreeg ook weer een half jaar 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86020

In de winkels kun je hem wel bij een verlenging krijgen, maar dus niet via de online webshop van Vodafone, noch via de klantenservice. Ze verwijzen je gewoon doodleuk naar de winkel. En laat ik nou net geen winkel in de buurt hebben.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

Weet er eigenlijk iemand bij welke winkel je hem wel meteen kan ophalen?
In Tilburg was hij afgelopen zaterdag al uitverkocht.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste