Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-04 11:11
als het goed is moet die overal nog wel op voorraad liggen ;)
wij hebben de Nexus One in drachten in iedergeval nog wel liggen, een stuk of 7 om precies te wezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-04 11:11
nog weer even in de kastjes gekeken ;) hebben nu nog 4 stuks liggen, dus voor de mensen die uit het noorden komen, in drachten zijn ze nog te verkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-04 22:26
davidov2008 schreef op zaterdag 12 juni 2010 @ 11:00:
^^ Oke, bedankt! De mijne is inmiddels in bestelling (Vodafone website) O+
Ja ik quote mezelf maar even. Zaterdag dus besteld i.c.m. Bel+Sms+Web 275, met nummerbehoud vanaf Telfort abonnement: Vodafone website gaf al netjes vooraf aan dat levering van de bestelling daardoor "vanaf 4 dagen" is, omdat het nummerbehoud eerst moet worden goedgekeurd: ik nam daarbij aan dat het om werkdagen ging. En voilá: vandaag (*kijkt naar klok* eh... gister eigenlijk :P) telefoontje van de koerier om een bezorgafspraak voor de Nexus One te maken, heb er donderdagavond van gemaakt, dus precies op 4e werkdag :)

M.a.w. de Nexus One lijkt dus ook online prima op voorraad, als je geen nummerbehoud neemt of overstapt binnen Vodafone of alleen een los toestel wil dan kan je 'm vast al binnen 24 uur in huis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-05 18:54

Apoca

Array Technology Industry

Ging dat nummerbehoud vanuit Telfort zonder problemen? VF laat het abo automatisch starten op moment dat je abbo bij Telfort af loopt niet? Of moest je daar zelf nog actie op ondernemen? Wil ook naar VF voor de nexus :)
mace schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:43:
[...]
De updates komen alleen wél via Vodafone, niet direct vanaf HTC, het is dus een iets andere versie.
Ohhh en dat kun je alleen verhelpen door het te flashen neem ik aan, heb het der niet zo op dat je van een provider afhankelijk bent voor je updates. Of hoef ik hier geen problemen te verwachten met updates van Google?

[ Voor 57% gewijzigd door Apoca op 16-06-2010 21:25 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Voor alsnog gaat dat probleemloos ja, mijn abonnement bij Telfort loopt af in september, dus het is nog even afwachten, maar de klantenservice had mij heel duidelijk gemaakt dat het Vodafone abo pas in zou gaan als het Telfort abo is afgelopen en het nummerbehoud is voltooid. Tot die tijd doet m'n Vodafone sim het dus niet en kan 'k m'n Telfort simmetje er in prikken.
quote:
mace schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:43:
[...]
De updates komen alleen wél via Vodafone, niet direct vanaf HTC, het is dus een iets andere versie.

Ohhh en dat kun je alleen verhelpen door het te flashen neem ik aan, heb het der niet zo op dat je van een provider afhankelijk bent voor je updates. Of hoef ik hier geen problemen te verwachten met updates van Google?
Ik neem aan dat je niet rooten bedoelt? In principe vervalt dan wel je garantie, en zitten nog wat meer risico's aan verbonden, maar dat is niet nodig voor een manuele Froyo update, dan is flashen voldoende. Het is echter nog wel de beta, maar goed, dat beïnvloed niet het moment waarop je de officiële versie van je provider doorkrijgt.

Hoe dan ook, het Android OS van de Nexus wordt overal ter wereld ge-update via de providers (OTA), waar je dus van "afhankelijk" bent, maar dat is helemaal niet zo erg. Het voordeel is dat de Nexus als Google-branded toestel juist als eerste updates krijgt en de Desire, Legend, Droid bezitters e.d. nog wel maanden kunnen wachten voor de Froyo update voor hen officieel beschikbaar komt, omdat hun respectievelijke fabrikanten ze eerst moeten laten werken met hun soft- en hardware (bijv. HTC Sense) ;)

Edit: zinsconstructie niet helemaal juist

[ Voor 14% gewijzigd door davidov2008 op 16-06-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Ik heb dat dus ook dat mijn abo in sept af loopt. Loop als ik over 4 weken terug kom van vakantie wel eens even een VF shop binnen om dat fatsoenlijk na te vragen.

Maar dus de OTA-update van Google komt dus gewoon real-time als die beschikbaar is, dat is dus niet iets waar VF bij kan dwars liggen. Omdat als ik dat lees allemaal over die HTC updates, das iets voor koppijn van te krijgen.

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Ja, je bent afhankelijk van VF en totaal niet van HTC (dat ben je alleen met een 'echt' HTC-branded toestel). En er is geen enkele reden waarom VF de Froyo OTA wekenlang zou acherhouden. Is dus mogelijk dat een VF N1-user in Frankrijk 'm een paar dagen eerder krijgt aangeboden dan jij, maar 't zal niet enorm verschillen.

Edit: flashen naar Froyo, hier: http://www.androidpolice....download-your-froyo-here/ staat een goeie handleiding: 't is zo gepiept. Gebruik dus NIET de files in het kader "it's been rooted" maar de "here's another mirror" link.

[ Voor 29% gewijzigd door davidov2008 op 16-06-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca

Apoca

Mooi das duidelijk dan, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:08
vandaag die van mij gehaald in Rotterdam voor 99 euro bij 350 bel sms web abo 1 jaar abo(hint met prepaid nummer behoud krijg je 25 euro extra toestel korting ;) ) .Wel wennen touch screen .Simlock vrij want mijn tringg sim zit er nu in.

[ Voor 4% gewijzigd door saharoen op 16-06-2010 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 16:44
Gisteren contact gehad net vodafone NL , en diegene die ik toen aan de telefoon kreeg wist me te vertellen dat men vanaf vandaag de N1 in het systeem zal kunnen invoeren.
Ik dus net weer contact gehad omdat ik het inmiddels wel geregeld wilde hebben, krijg ik te horen dat ze idd de n1 wel kunnen invoeren maar niet telefonisch mogen en kunnen verkopen ?
Meer mensen die dit te horen hebben gekregen ?Vind het allemaal maar erg vaag vanuit VF.

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215005

Pimmetje651 schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 09:41:
Gisteren contact gehad net vodafone NL , en diegene die ik toen aan de telefoon kreeg wist me te vertellen dat men vanaf vandaag de N1 in het systeem zal kunnen invoeren.
Ik dus net weer contact gehad omdat ik het inmiddels wel geregeld wilde hebben, krijg ik te horen dat ze idd de n1 wel kunnen invoeren maar niet telefonisch mogen en kunnen verkopen ?
Meer mensen die dit te horen hebben gekregen ?Vind het allemaal maar erg vaag vanuit VF.
Voda doet altijd raar met online bestellen, ze roepen dat ze iets hebben maar in het begin is dat gewoon niet zo.. meestal een maand later pas..

en de winkels hebben allemaal andere voorraden dan de webshops.. dus daar heb je meer kans om hem snel te kunnen kopen dan online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-04 08:13
Vandaag bij Vodafone in Almere geweest, toestel was daar op dit moment uitverkocht. Sta op een reserve lijst.
Levering waarschijnlijk volgende week.

Heb ook nog 3 winkels in Amsterdam afgebeld deze hadden geen van 3 hadden het toestel op voorraad. Voor mij word het nog een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-04 21:55

Balachmar

The truth is out there

mmm, vreemd hoor, zowel in Tilburg als Eindhoven zeiden ze dat ie uitverkocht was.
Toch maar eens bellen met vodafone dan.
En net vodafone gebeld 0800-0200056
Zeggen ze dat ze hem nog niet kunnen leveren?!
Ik snap er echt niets meer van...

Iemand anders misschien een idee, hoe ik een vodafone winkel kan vinden die hem wel heeft liggen?

[ Voor 49% gewijzigd door Balachmar op 18-06-2010 11:37 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Oehh ik heb een zeldzame telefoon :P Het lijkt de iPhone-hype wel ;) Maar dan wel in Madurodam-formaat.

@hieronder: het ging me niet om jouw persoonlijk hoor ;) , meer dat 't mij verbaasd dat de Nexus zo snel is uitverkocht in allerlei grote steden en er wachtlijsten zijn. Daarom zei ik 't lijkt de iPhone wel.

[ Voor 50% gewijzigd door davidov2008 op 18-06-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

davidov2008 schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 11:33:
Oehh ik heb een zeldzame telefoon :P Het lijkt de iPhone-hype wel ;) Maar dan wel in Madurodam-formaat.
Tja, ik heb ook een paar applicaties ontwikkeld en ik wil gewoon graag mee gaan, maar wel met een telefoon die unlocked is. Zo heb ik nu dus de ADP1, Nexus one is een logische opvolgers, nu nog wachten tot vodafone hem aan mij wil verkopen...

Aah, ik ben erachter waarom er voor mij geen Nexus One was.
Ik ben een bestaande klant! En omdat ze niet zoveel N1s hadden mochten ze die alleen aan nieuwe klanten verkopen. (Geldt in ieder geval voor webwinkel en telefoonwinkel, maar ik vermoed ook fysieke winkels!)
:( Wat een onzin zeg!

[ Voor 24% gewijzigd door Balachmar op 19-06-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-04 15:00
Balachmar schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Tja, ik heb ook een paar applicaties ontwikkeld en ik wil gewoon graag mee gaan, maar wel met een telefoon die unlocked is. Zo heb ik nu dus de ADP1, Nexus one is een logische opvolgers, nu nog wachten tot vodafone hem aan mij wil verkopen...

Ik ben een bestaande klant! En omdat ze niet zoveel N1s hadden mochten ze die alleen aan nieuwe klanten verkopen. (Geldt in ieder geval voor webwinkel en telefoonwinkel, maar ik vermoed ook fysieke winkels!)
Dat zou goed kunnen. Ik ben een nieuwe klant (abonnement). Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met beide vodafone winkels in Nijmegen. Allebei geen N1. Bij een van die twee winkels kreeg ik zelfs te horen dat ze pas 2 september weer geleverd zouden worden!

Toen besloot ik maar de telefoon te bestellen via de site met abonnement. Nummerbehoud gedaan (ik had eerst prepaid van vodafone). Vandaag een dag later (zaterdag) kreeg ik 's ochtends al een telefoontje over wanneer de telefoon bezorgd kan worden op aanstaande maandag!

Dus als je een N1 wilt, gewoon bestellen via de online webshop van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Hebben mensen van deze telefoon al leuke 1-jarige abonnement acties gezien? Bij gsmwijzer is ie 155 met 1-jarig Vodafone B+S+W 200. Ik zit enorm te twijfelen tussen deze en de Galaxy S. Deze is wel een stuk goedkoper in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Balachmar schreef op vrijdag 18 juni 2010 @ 12:09:
[...]

Klopt niet wat jij hierboven zegt, webwinkel verkoopt hem niet icm met verlenging, telefoonshop verkoopt hem helemaal niet. In de winkel verkopen ze de telefoons gewoon bij een verlenging, hier maken ze geen onderscheid in. Toestel is alleen zo goed als overal op, wanneer volgende levering is is onbekend, vodafone almere dacht binnen 1 of 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar

Balachmar

The truth is out there

King_NL schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:23:
[...]

Dat zou goed kunnen. Ik ben een nieuwe klant (abonnement). Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met beide vodafone winkels in Nijmegen. Allebei geen N1. Bij een van die twee winkels kreeg ik zelfs te horen dat ze pas 2 september weer geleverd zouden worden!

Toen besloot ik maar de telefoon te bestellen via de site met abonnement. Nummerbehoud gedaan (ik had eerst prepaid van vodafone). Vandaag een dag later (zaterdag) kreeg ik 's ochtends al een telefoontje over wanneer de telefoon bezorgd kan worden op aanstaande maandag!

Dus als je een N1 wilt, gewoon bestellen via de online webshop van vodafone.
Tja, maar ik kan hem dus niet online bestellen, omdat in dat proces geen verlenging mogelijk is. :(
En nu staat ie zelfs niet meer online! Echt vreemd dit...

[ Voor 3% gewijzigd door Balachmar op 21-06-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351928

Bij gsmwijzer en belcompany reageren ze niet op mijn mailtjes. Word er een beetje moe van. Wil graag bestellen maar alleen als ik hem deze week nog krijg. En van de Vodafone site is ie inmiddels verdwenen, pffffffffff.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 351928 op 21-06-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov2008
Helaas, alle voor Nederland beschikbare Nexus One's zijn uitverkocht (met uitzondering van eventuele beperkte lokale voorraad bij de telefoonwinkel zelf, maar veel van die filialen hebben ze ook niet meer, maar als je naar Terneuzen, Staphorst oid. afreist heb je nog de meeste kans :P ), volgende levering over ongeveer een maandje. Tot die tijd uit 't buitenland halen. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door davidov2008 op 22-06-2010 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 19:30

freddyathlon

McLaren Mercedes

M-AH schreef op zondag 20 juni 2010 @ 21:34:
[...]

vodafone almere dacht binnen 1 of 2 weken.
Ik zou daar niet vanuit gaan... Denk dat, als ze nog gaan komen, je niet eerder dan augustus/september moet denken...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
freddyathlon schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:32:
[...]

Ik zou daar niet vanuit gaan... Denk dat, als ze nog gaan komen, je niet eerder dan augustus/september moet denken...
Waarom zou een nieuwe levering in godsnaam meer dan 4 weken duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

M-AH schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 23:37:
[...]

Waarom zou een nieuwe levering in godsnaam meer dan 4 weken duren?
Ze zijn gewoonweg niet leverbaar op dit moment. Ook ik kreeg te horen dat het nog wel ff kan duren en er helemaal geen leverdatum bekend is. Dit heb ik ook van meerdere Vodafone winkels gehoord...

Dus wil ik je niet blij maken met een dode mus

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:23
Tegen mij is in de Vodafone winkel gezegd dat Vodafone verwacht dat ze maar een deal hebben dat ze iets van een maand exclusiviteit hebben. Die maand zal wel overdreven zijn, maar dat 't uiteindelijk ook in de andere winkels te krijgen zal zijn. Als die maand wel zou kloppen, is 't altijd mooi voor de concurrentie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59032

Hey iedereen

Wij Belgen hebben niet de luxe om overal een Nexus One te vinden :( Nu vroeg ik mij af waar in de buurlanden (frankrijk, nederland, duitsland) deze te verkrijgen is zonder een abbo bij te nemen, simlock free en met een aanvaardbare prijs geen 650 €+ (en ja, de pricewatch heb ik gezien maar allemaal erg duur).

Ook vroeg ik mij af of iemand van jullie ervaring heeft met retail uit de U.S. . Ik heb familie die naar Amerika gaat voor een paar weken en misschien zouden ze deze voor mij wel kunnen meebrengen (weer simlock free en geen abbo). Echter vind ik het wel moeilijk om in de U.S. zomaar retail winkels te vinden, T Telekom doet het met abbo en het alternatief van Vodafone is niet goed voor de Belgische markt.

Kan iemand wat advies geven ?

Alvast bedankt
Mvg
Jan

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 59032 op 01-07-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slomy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:48
Vodafone Duitsland heeft m voor 489 euro los: http://shop.vodafone.de/Shop/handys/nexus-one/

Hier in NL werd ie volgens mij ook rond die prijs aangeboden, maar is hij momenteel zeer slecht te leveren (en ook van de vodafone website afgehaald).

Simlock zit er volgens mij zowiezo niet op, correct me if i am wrong. Ik heb een desire via vodafone en die heeft geen branding / geen simlock op misschien een paar links in de webbrowser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 01-05 09:13
Ondertussen nog steeds niet leverbaar, Vodafone site is veranderd als je nu de N1 aanklikt kan je hem niet meer bestellen maar moet je je voornaam achternaam en emailadres invoeren, heeft dit te maken dat vodafone eerder abbonomenten wil afsluiten bij nieuwe klanten (heb ik ergens gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:17

Wurtul

simon says.....

Ik heb gister gebeld met VF klantenservice. Ze geven daar aan dat het een beperkte actie was en dat deze waarschijnlijk niet meer komt. Helaas. ;w

Begin van de week stond er op de Hi site ook nog een pre-order van de NX1. Echter heeft Hi via twitter laten weten dat ze de NX1 pas in september of oktober kunnen leveren. :X

Moet ik nog langer wachten voor mijn NX1. Wellicht dat de US versie nog een optie is. Deze is nog verkrijgbaar bij Belsimpel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:20
Ik heb vorige week mijn abbo bij vodafone verlengt waarbij ik graag een nexus one wou, dit heb ik besteld bij typhone. Op de vraag waarneer het toestel geleverd zou worden werd gezegd dat ze 14 juli weer een nieuwe lading nexus one telefoons zouden krijgen, dus dan zou ik hem de 15e hebben.

Na niks te hebben gehoord over de levering, vanmorgen maar even gebeld met typhone. Nu blijkt dat ze woensdag geen nieuwe telefoons gehad hebben. De vroegst mogelijke datum dat ze geleverd zouden worden is nu de 20e. Er werd mij verteld dat ze 3 leveranciers hebben en er alles aan deden ze snel binnen te krijgen.

Eerlijk gezegd zie ik de bui al een beetje hangen, ook ivm de andere berichten over de levering van de nexus one hier en daar. Ik ga de 20e ook op vakantie dus kan mooi nog 2 weken wachten terwijl ik hem zo graag voor de vakantie had gehad om bij beschikbaarheid van een wifi netwerk wat mailtje en dergelijke te kunnen versturen.

Kan iemand hier misschien vertellen of er ook echt een nieuwe lading nexus ones aan zit te komen of dat "we" aan het lijntje worden gehouden voor een levering in september of oktober? Ik zit stiekem al te kijken naar een andere telefoon (desire dan maar), maar zou het ook jammer vinden als de nexus volgende week wel komt..

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 356716

ruim een maand geleden besteld met verlenging bij typhone inmiddels is de levertijd van week 28 verlengd naar week 30. :(
maar dat heb ik zelf van de site moeten vernemen. wat me het meest dwars zit is de laksheid van communiceren van typhone (gewoon niet) en de stilte vanuit vodafone (tja meneer daar mag en kan ik niets over zeggen. als het idd levering in september oktober zou worden voel ik me echt genaaid.
het voordeel voor mij t.o.v. de htc desire en de se x10i welke ik ook beide bezit is de extra microfoon voor omgevingsgeluiden onderdrukking. met levering in september of oktober ga ik niet akkoord dan stoppen ze hem maar waar het altijd donker is. ik voel er veel voor om voor b.v. een tientje per gedupeerde een advocaat in de arm te nemen om een goede schadevergoeding los te weken. 2 jaar voor half geld bijvoorbeeld. zo langzaamaan is de nexus one tegen die tijd 100 euro goedkoper, en enkel vodafone en winkels als typhone spinnen daar garen bij. bah :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:51
Ik heb inmiddels ook enkele mailtjes de deur uit gedaan. Benieuwd wat voor reactie ik daar op krijg. Vandaag met Typhone gebeld en een of andere muts aan de lijn. Die had het erover dat ze toestellen normaal gesproken in 5 werkdagen kunnen leveren. Heb 3 keer gevraagd of dat voor dit toestel ook geldt, daar heeft ze 3 keer bevestigend op geantwoord.

Heb Gsmshop, Ritel, Gsmwijzer, studentmobiel en typhone gemaild of die op voorraad is en wanneer die anders leverbaar is.

Heb ook nog een belletje gedaan naar Vodafone, zij geven nu half augustus aan als leverdatum.
Zelf ga ik 25 augustus op vakantie en voor de tijd wil ik hem eigenlijk wel hebben.

en anders in het ergste geval maar voor de Desire gaan

Update:
Inmiddels heb ik antwoord binnen van GsmWijzer, Ritel en studentmobiel:

GSM Wijzer:
Beste Rob,

Wij verwachten dit toestel volgende week binnen te krijgen. Het betreft hier een versie met Nederlandse taal.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl
Studentmobiel
Beste Rob,

Wij verwachten dit toestel volgende week binnen te krijgen. Het betreft hier een versie met Nederlandse taal.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSMwijzer.nl
Ritel
Geachte R. Traanman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Helaas is de nieuwe Google Nexus One nog niet geleverd.
Momenteel verwachten wij het toestel begin augustus bij ons binnen, uiteraard met een geheel Nederlandse versie.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,

[ Voor 40% gewijzigd door Robbie T op 20-07-2010 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aphx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-10-2024
Heeft iemand al eens geprobeerd een Nexus One (developer phone) te bestellen via http://market.android.com/publish?

Je hebt dan wel een developers account nodig (van 25 euro), en die heb ik (nog) niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
Site van VF is weer aangepast je kan weer bestellen met de oude tekst erbij half Juli weer leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnupperpuppe
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:21
aphx schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:28:
Heeft iemand al eens geprobeerd een Nexus One (developer phone) te bestellen via http://market.android.com/publish?
Daar staat alleen de Developer Phone 2, oftewel de HTC Magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Joey101 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:01:
Site van VF is weer aangepast je kan weer bestellen met de oude tekst erbij half Juli weer leverbaar.
Heb die van mij besteld bij Typhone, gisteren. Zij wisten te melden dat het nog niet helemaal duidelijk is wanneer de toestellen leverbaar zijn, omdat ze afhankelijk zijn van vodafone. Dachten zelf ook eerder half augustus dan half juli.

Wel weer typisch dus dat Vodafone hem op de site meldt. Heb je hier overigens een linkje van?

Kan hem alleen vinden op de website als ik de zoekfunctie gebruik. Maar hij is verder nergens op de site terug te vinden. Er staan breadcrumbs bij dat die in de android sectie van de winkel te vinden zou moeten zijn, maar dat is niet zo.

[ Voor 26% gewijzigd door Robbie T op 21-07-2010 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
Robbie T schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:50:
[...]

Heb die van mij besteld bij Typhone, gisteren. Zij wisten te melden dat het nog niet helemaal duidelijk is wanneer de toestellen leverbaar zijn, omdat ze afhankelijk zijn van vodafone. Dachten zelf ook eerder half augustus dan half juli.

Wel weer typisch dus dat Vodafone hem op de site meldt. Heb je hier overigens een linkje van?

Kan hem alleen vinden op de website als ik de zoekfunctie gebruik. Maar hij is verder nergens op de site terug te vinden. Er staan breadcrumbs bij dat die in de android sectie van de winkel te vinden zou moeten zijn, maar dat is niet zo.
http://www.vodafone.nl/sh...le-Nexus-One-/sku51390064
Ik kan hem ook alleen vinden via zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naskoel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09-2023
Iemand 'm toevallig bij Vodafone gewoon besteld via die link hierboven? Werkt dat? En zo ja, krijg je direct het abo binnen om vervolgens te hopen dat de tefeloon in augustus komt of komen ze (ooit) tegelijk?

En mochten ze 'm uiteindelijk toch (binnen afzienbare tijd) niet kunnen leveren kan het contract dan ontbonden worden of wordt er slechts een alternatief toestel aangeboden (dat ik niet wil hebben)?

Wil 'm eigenlijk nog wel bestellen met de 50% actie (er vanuit gaand dat deze in augustus wel over zal zijn).

Nouja, als iemand ervaringen kan delen hoor ik ze graag, de Vodafone klantenservice snapte er weinig van / wilde me niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Joey101 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:00:
Ben net gebeld door Vodafone dat hij nog niet beschikbaar zal zijn en dat hij zelfs misschien helemaal niet meer komt. ;(
Wanneer kunnen ze je uitsluitsel geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
Robbie T schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:47:
[...]

Wanneer kunnen ze je uitsluitsel geven?
Ze wisten me niks te vertellen alleen dat het nog wel EVEN kon gaan duren of dat hij helemaal niet meer komt. :? Dus ben er niks mee opgeschoten, wel deden ze me een aanbod voor htc desire dat was volgens mij de hele bedoeling van het gesprek mij een htc desire aansmeren, ik zei ik wil een NEXUS ONE en GEEN desire, begint die meneer aan de andere van de lijn helemaal gek te worden en zegt : wat is dan wel het verschil tussen die twee en ze zijn bijna hetzelfde, ik zei weer ik wil een N1 en GEEN desire, toen zei hij ok en prettige dag nog ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
  • Laatst online: 09-03 01:09
Joey101 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 19:22:
[...]
dat het nog wel EVEN kon gaan duren of dat hij helemaal niet meer komt
...
deden ze me een aanbod voor htc desire
...
en zegt : wat is dan wel het verschil tussen die twee en ze zijn bijna hetzelfde
lol, mij belden ze ook afgelopen vrijdagmiddag met dat verhaal.
Vodafone shop in Oosterhout toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
punthoofd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:57:
[...]

lol, mij belden ze ook afgelopen vrijdagmiddag met dat verhaal.
Vodafone shop in Oosterhout toevallig?
Ja volgens mij wel omdat ik daar na toe ook heb gebeld (Tilburg, Den Bosch, Breda en Oosterhout.) De man sprak nogal gehaast en onduidelijk. Ze zouden mij allemaal bellen als ze de N1 binnen hadden en reserveren, maar tot nu toe alleen een telefoontje gehad van Oosterhout.
Weet hier iemand een andere om aan de N1 te komen ik wil er een met abbonoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pptw
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Volgens pdashop.nl hebben zij er zat op voorraad die je los kan kopen of via een abonnement kan krijgen.
Valt me wel op dat het extreem prijzig is(zelfs met dure abbonementen moet je nog dik bijbetalen) maar ik krijg de indruk dat ze er genoeg op voorraad hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img837.imageshack.us/img837/527/afbeelding1w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Wel weer interessant; van webwereld.nl
Onderdelentekort vertraagt levering Nexus One

Gepubliceerd: Maandag 26 juli 2010
Auteur: Loek Essers

De levering van de Nexus One in Nederland is uitgesteld door een onderdelentekort. KPN verwacht het toestel in de loop van oktober te kunnen leveren.

Ook andere operators kampen met toeleveringsproblemen voor het Google-toestel. Vodafone kon twee weken na de Nederlandse introductie van de Nexus One het toestel al niet meer leveren omdat de voorraden waren uitgeput. Het was onbekend hoe groot die voorraad toen was.

'Vanaf augustus'
Vodafone kon destijds niet voorspellen wanneer het toestel wel weer geleverd kan worden. Nu laat een woordvoerder van het telecombedrijf via e-mail weten: "De Nexus One-toestellen worden via HTC geleverd en zullen in de eerste week van augustus in de Vodafone winkels liggen."

Provider KPN gaat via zijn merk Hi ook de Nexus One aanbieden. Uit een even op de Hi-site opgedoken pagina blijkt dat het toestel op 18 augustus in de verkoop moest gaan. Die nu verdwenen pagina is nog wel terug te vinden in de Google-cache.

Schaarste

Die planning voor Hi is echter uitgesteld naar oktober. "De fabrikant kampt met schaarste aan onderdelen, daarom is levering überhaupt aan ons uitgesteld. Dit is waarschijnlijk ook bij andere partijen het geval, maar wie weet hadden ze al eerder een batch", aldus een woordvoerder van KPN. "De verwachting is dat de toestellen in de loop van oktober beschikbaar zijn."

De Nexus One was bij de lancering in Amerika niet bepaald een verkoophit. Hoe dit in Nederland precies zit, blijft onduidelijk omdat Vodafone nog altijd weigert inzicht te geven in het aantal toestellen dat is verkocht voordat de voorraad op raakte.

Google gestopt met verkoop

Google is zelf inmiddels gestopt met de verkoop van de smartphone. Na een betrekkelijk korte tijd dienst te hebben gedaan als webwinkel laat de zoekgigant de verkoop van de Nexus One toch liever over aan resellers en retailers, zoals Vodafone en KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joey101
Helaas geen Google Nexus One heb uit ergernis maar een Galaxy S gekocht ook super goed toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:52
ik heb een maand geleden ook de N1 besteld bij typhone, vandaag is mijn abbo ingegaan maar dus ook nog steeds de N1 niet binnen.
afgelopen weken heb ik een paar keer gebeld en ze zeggen elke keer dat ie er volgende week is
vandaag heb ik nog maar ff een keer gebeld en nu hebben ze geen idee wanneer hij binnen komt.
dus dat gaat nog wel ff duren denk.
typhone heeft vanaf vandaag nog 30 dagen voor het leveren van de N1, wat daarna gebeurt moet ik nog ff nakijken....

to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punthoofd
  • Laatst online: 09-03 01:09
augustus, oktober, we zullen zien.
Zou er als developer-phone wel voor een redelijk prijs aan te komen zijn?

En dan ook graag die 2 docks gewoon verkrijgbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Als het goed is krijgt Typhone de voorraad van Vodafone. Dus dat zou betekenen dat er volgende week wat binnen kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352163

Ik probeer nu ook al tijden via vodafone een nexus one te kopen. Wat is dit slecht van google. Ik zit te overwegen om maar een htc of een samsung te halen. Heeft iemand nog een beter idee dan dom zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
ik las net trouwens op een ander forum dat het via vodafone wel lukt om een abbo met een N1 af te sluiten.
hij had de N1 na 2 dagen in huis...
dus er zijn er wel een aantal op vooraad zo lijkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 09:17

Wurtul

simon says.....

@Stokmeister,
In welk forum heb je dit gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
op androidworld.nl in het forum over de N1: Levering Nexus One uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
http://www.androidworld.n...nexus-one-uitgesteld.html Dit forum dus. Welgeteld 1 reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 18:49

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet iemand of Vodafone ook de Car dock gaat verkopen? Kreng is echt nergens te krijgen in europa en op ebay vragen ze er inmiddels de hoofdprijs voor (80 dollar of meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
  • Laatst online: 02-05 01:13
In de buurt heb ik een winkel gevonden die zegt morgen een lading(je) N1's binnen te krijgen, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
big_one schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 14:05:
In de buurt heb ik een winkel gevonden die zegt morgen een lading(je) N1's binnen te krijgen, ben benieuwd!
En welke buurt is dit en welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
net weer ff met typhone gebeld en ze hebben nog steeds geen idee wanneer de N1 leverbaar is.
ze zei dat ik begin volgende week nog maar een keer moest bellen omdat ze dan meer weten.
ze gaan wel iedereen die een N1 heeft besteld een mail sturen waarin staat dat hij dus moeilijk leverbaar is.
maar dat had ik zo ook al een beetje door.
het is nog steeds afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Robbie T schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 12:11:
[...]

En welke buurt is dit en welke winkel?
Vandaag maar gebeld voordat ik langs zou gaan en kreeg te horen dat ze niets binnen hebben gekregen omdat de N1's door het hoofdkantoor waren vergeven aan andere vestigingen. Gewoon een paar weken wachten dus, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
stokmeister schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:52:
net weer ff met typhone gebeld en ze hebben nog steeds geen idee wanneer de N1 leverbaar is.
ze zei dat ik begin volgende week nog maar een keer moest bellen omdat ze dan meer weten.
ze gaan wel iedereen die een N1 heeft besteld een mail sturen waarin staat dat hij dus moeilijk leverbaar is.
maar dat had ik zo ook al een beetje door.
het is nog steeds afwachten dus
Gisteren ook met Typhone gebeld, dit naar aanleiding van de verandering in de verwachte levertijd die op de website stond. De nexus was van Juli naar Oktober gegaan. De beste man wist mij te vertellen dat zij van vodafone nog geen leverdatum hadden gehoord, omdat die nog niet bekend was.

Daarop heb ik de beste man verteld dat die van Vodafone wel bekend is. Namelijk de eerste week augustus en dat Vodafone dit heeft bevestigd tegenover Webwereld. (zie bericht eerder in dit topic). Daarom vertelde de man mij dat ik dan volgende week nog maar eens moest bellen omdat ze dan ongetwijfeld meer wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Vanmorgen ook met typhone gebeld over de levering van de nexus. Er werd mij bevestigd dat de nexus pas oktober zou komen. Toen ik vermelde dat ik niet van plan was op te wachten heb ik samen met de telefoniste verschillende opties bekeken.

Als ik via typhone een desire wou kostte dat me €47,- en de samsung (8 gb) zelfs €103,- bij mijn beoogde vodafone 200 abbo (waarbij de nexus gratis was). Wel hield ik dan mijn eerste jaar 50% korting.

Nu heb ik uitgelegd dat ik dan liever bij vodafone zelf de samsung haal omdat ik dan de 16 gb versie gratis krijg en ook 50% korting het eerste jaar. Dit is helaas niet mogelijk omdat ik verlengd heb (8 jaar vodafone klant) en het nieuwe abbo al doorgevoerd is. Ik kan nu niet mijn bestelling bij typhone annuleren om daarna gewoon bij een vodafone winkel een desire of samsung te halen grrrr.

Dit houd dus kort gezegd in dat ik; of meer moet betalen voor een toetstel dan bij vodafone zelf; of moet wachten tot oktober. Terwijl het in mijn ogen typhone is die zich niet aan de afspraak kunnen houden. Ik zit nu immers al een maand te wachten op mijn nexus en heb erg weinig zin om (in het slechtste geval) nog 3 maanden te wachten! (als ze hem uberhaubt nog gaan leveren!)

Er werd me nog aangeraden even te bellen met vodafone om te vragen of ik misschien wel via hun zou kunnen bestellen en dat hun dan typhone voor mij annuleerde, maar na 1:17:00 in de wacht te hebben gehangen bij 1200, werd de verbinding ineens verbroken, dus vandaag bel ik niet nog een keer. Wat een verschrikkelijke wacht geluiden heef vodafone trouwens zeg, elke minuut 4 keer "al onze medewerkers zijn in gesprek, een ogenblik geduld alstublieft"....

Ook nog de locale vodafone winkel gebeld, maar die wisten hier niks van af.

Heeft iemand hier misschien een idee over of kan dit beter in een vodafone topic gevraagd worden? (aankoop annuleren aan de hand van vertraagde levering toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Zo, kom net van de lijn af met iemand van Vodafone, deze had het erover dat alle HTC toestellen 5 augustus weer binnen komen en dat de Google Nexus hier ook bij zit.

Nu maar eens bellen met Typhone.

Zo, even met Typhone gebeld, een erg vriendelijke meneer aan de lijn. Vanochtend ook een tijdje gebeld met een klant en daarna maar eens even bij inkoop gaan navragen hoe het nou eigenlijk zit met dat toestel. Bij inkoop vertelden ze hem dat ze inmiddels bezig zijn met een andere leverancier, omdat ze niet zo lang willen en kunnen wachten op Vodafone, in verband met het teleurstellen van klanten.

Ze halen nu simlock vrije toestellen van een andere leverancier en de verwachting is dat deze volgende week, eind volgende week bij hun binnen zijn. Garanderen kon hij dat echter niet voor 100%.

Inmiddels zie ik ook dat de Nexus weer te vinden is in de Vodafone shop onder het kopje Android.
http://www.vodafone.nl/sh...gle-Nexus-One/cat41400004

[ Voor 66% gewijzigd door Robbie T op 02-08-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
^^ dat is top nieuws, het zou heel netjes zijn van typhone (non branded yah!), in tegenstelling tot mijn bericht van eerder vandaag (vreemd overigens, de informatie verschilt dus wie je aan de telefoon krijgt).

Ben ik even blij dat ik niet vanmiddag akkoord ben gegaan met een desire of samsung :) Met dit in het vooruitzicht wacht ik het mooi nog even af! Misschien bel ik morgen nog even met typhone om het bovenstaande te verifiëren.

Ps. Overigens was de telefoniste van typhone die ik aan de telefoon had ook uiterst behulpzaam en geduldig.

[ Voor 9% gewijzigd door Patatjemet op 02-08-2010 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Patatjemet schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:55:
^^ dat is top nieuws, het zou heel netjes zijn van typhone (non branded yah!), in tegenstelling tot mijn bericht van eerder vandaag (vreemd overigens, de informatie verschilt dus wie je aan de telefoon krijgt).

Ben ik even blij dat ik niet vanmiddag akkoord ben gegaan met een desire of samsung :) Met dit in het vooruitzicht wacht ik het mooi nog even af! Misschien bel ik morgen nog even met typhone om het bovenstaande te verifiëren.

Ps. Overigens was de telefoniste van typhone die ik aan de telefoon had ook uiterst behulpzaam en geduldig.
Zou mooi zijn als je nog even kan bellen, kan het verhaal van twee kanten geverifieerd worden. Kan zijn dat dit nieuwe informatie is en vanmorgen nog niet bekend was? Heb namelijk wel aangegeven dat vanochtend andere informatie is verstrokken aan een tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Net even gebeld met typhone weer en inderdaad, ze bevestigen dat ze met een andere leverancier bezig zijn die aangeeft volgende week n1's te kunnen leveren. Garanties kunnen ze alleen niet geven omdat de huidige (in gebreken gebleven) leverancier(s) ook dat soort "beloftes" heeft gemaakt, maar het bied in ieder geval hoop en de wetenschap dat typhone het ook vervelend vind en er mee bezig is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Patatjemet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 08:27:
Net even gebeld met typhone weer en inderdaad, ze bevestigen dat ze met een andere leverancier bezig zijn die aangeeft volgende week n1's te kunnen leveren. Garanties kunnen ze alleen niet geven omdat de huidige (in gebreken gebleven) leverancier(s) ook dat soort "beloftes" heeft gemaakt, maar het bied in ieder geval hoop en de wetenschap dat typhone het ook vervelend vind en er mee bezig is :).
Super dat je nog even hebt gebeld. Nu in elk geval via twee mensen bevestigd..(Of we moeten dezelfde persoon aan de lijn hebben gehad ;)).

Thanks! En nu maar duimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
Ik heb ook nog maar ff gebeld, en inderdaad ze zijn bezig met een andere leverancier en misschien aan het eind van de week dat het dan rond is.
De N1 zou dan ook unbranded zijn.
De man vertelde mij dat ze ongeveer 20/25 N1 aan het regelen zijn, ik vroeg toen hoeveel mensen er nu nog een N1 in bestelling hadden staan en hij zei dat er nu nog 3 mensen op een N1 aan het wachten zijn.
heel veel mensen zijn inmiddels al van toestel gewisseld.
Ik heb goede hoop dat ze volgende week verstuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
stokmeister schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 10:45:
Ik heb ook nog maar ff gebeld, en inderdaad ze zijn bezig met een andere leverancier en misschien aan het eind van de week dat het dan rond is.
De N1 zou dan ook unbranded zijn.
De man vertelde mij dat ze ongeveer 20/25 N1 aan het regelen zijn, ik vroeg toen hoeveel mensen er nu nog een N1 in bestelling hadden staan en hij zei dat er nu nog 3 mensen op een N1 aan het wachten zijn.
heel veel mensen zijn inmiddels al van toestel gewisseld.
Ik heb goede hoop dat ze volgende week verstuurd worden.
Super om te horen, heb ook goede hoop nu. Helemaal top als die dan ook unbranded is! 3 mensen die op de Nexus aan het wachten zijn, waaronder dus in elk geval Patatjemet en ik, 2 mensen van hier op GOT.
Hopen dat die er volgende week is, kan ik er nog even mee spelen voor de vakantie begint en gelijk navigatie voor Azie erop knallen!
* Robbie T can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
maak daar maar 3 mensen van op got. Ik heb ook een N1 in bestelling staan. Ik heb natuurlijk niet voor de grap 5 keer gebeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Als ie echt unbranded word heeft het wachten uiteindelijk nog wat opgeleverd ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
stokmeister schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:33:
maak daar maar 3 mensen van op got. Ik heb ook een N1 in bestelling staan. Ik heb natuurlijk niet voor de grap 5 keer gebeld....
Hehe, ik had al zo'n vermoeden dat jij de 3e persoon was, maar wist het niet zeker vandaar dat ik jou niet had genoemd. Wel grappig dat jij de 3e persoon bent. Allemaal van GOT dus..Laten we hopen dat het wachten wat oplevert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-04 11:11
Op mijn vraag of typhone de nexus one nog kan leveren kreeg ik vandaag dit antwoord:

Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vodafone heeft de productie van de Nexus One gestaakt. Deze zal niet meer leverbaar zijn. Het beste alternatief is de HTC Desire. Via onderstaande link kunt u hierover meer informatie inzien.

http://www.typhone.nl/gsm/htc/1722/htc-desire

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.

[ Voor 16% gewijzigd door selocan op 05-08-2010 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

selocan schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:58:
Op mijn vraag of typhone de nexus one nog kan leveren kreeg ik vandaag dit antwoord:

Geachte heer / mevrouw,

Vodafone heeft de productie van de Nexus One gestaakt.

Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Hhhmmm zullen ze vast niet zo bedoeld hebben.
Volgens mij maakt HTC ism Google dat apparaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
En daarnaast is het zo dat Vodafone inmiddels het toestel weer op de site heeft staan als binnenkort leverbaar.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat ze geen mensen dingen willen gaan aanbieden totdat ze de toestellen weer leverbaar hebben. (Dit heeft ze al klanten gekost namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
Robbie T schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:47:
En daarnaast is het zo dat Vodafone inmiddels het toestel weer op de site heeft staan als binnenkort leverbaar.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat ze geen mensen dingen willen gaan aanbieden totdat ze de toestellen weer leverbaar hebben. (Dit heeft ze al klanten gekost namelijk).
Het is dus de vraag zoals normaal wie je bij een call center nu moet geloven. Ik heb zelf al een nexus sinds februari maar mijn vrouw will er ook een. Dus hopenlijk klopt mijn mailtje niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
selocan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:06:
[...]

Het is dus de vraag zoals normaal wie je bij een call center nu moet geloven. Ik heb zelf al een nexus sinds februari maar mijn vrouw will er ook een. Dus hopenlijk klopt mijn mailtje niet ;)
Ik zal ze zo nog even een mailtje sturen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OP VOORRAAD BIJ DE VODAFONE WINKELS!!!!!!

Het schijnt dat Veenendaal er 5 geleverd heeft gekregen en ook Nijmegen heeft er weer een aantal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:15
freddyathlon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:28:

Het schijnt dat Veenendaal er 5 geleverd heeft gekregen en ook Nijmegen heeft er weer een aantal
Vodafone Den Haag heeft ze in ieder geval niet gekregen. Beetje jammer... :-(

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P123
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-01-2023
Zo-even typhone gesproken. HTC zou gestopt zijn met het produceren van de N1. Selchte verkoop zou hiervan de reden zijn. Mijn abbonenemt loopt al een maand en waarschijnlijk zal het toestel dus niet geleverd worden.

Waarom hoor ik overal verhalen over oktober dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Nexus One via een Android-Developer account:
http://www.engadget.com/2...official-developer-phone/

Volgens de specs lijkt dit toestel ook bruikbaar in Europa, vraag is natuurlijk of ze naar NL versturen en op welke termijn.

Kosten zijn ca 400 euro voor de N1 + ca 20 euro registratiekosten (+ verzendkosten?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Helaas krijg ik de Vodafone in Leeuwarden niet te pakken. Lijkt wel of ze stelselmatig de telefoon niet opnemen.

Net even gebeld met Typhone. Deze jongeman wist niks van een andere leverancier. Op het moment dat ik hier over begin heeft hij het voor me nagevraagd. En kwam vervolgens met de melding dat het toestel end of life is en er niks bekend is over hoe en wat.

Wel kan hij mij vertellen dat het erg lastig is om een leverdatum wat betreft de vodafone toestellen. Kan volgende dag zijn, maar ook over twee maanden. Maar ze kunnen ook helemaal niet komen.

Ik heb mijn order dus maar geannuleerd . Als het goed is komt er een deze dagen nog een mailtje van Typhone met tekst en uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
nog maar een keertje met typhone gebeld.
meestal krijg ik wel een behulpzaam persoon aan de lijn, maar deze keer had de mevrouw (michelle) denk zin in het weekend en geen zin in lastige vragen.
het antwoord op mijn vraag of er al wat bekend was over de levering van de N1 was dan ook zeer kort: nee.
ik probeerde er nog wat meer uit te krijgen door te vragen of er al wat bekend was over de nieuwe leverancier maar daar was ze ook erg kort over: nee.
niks wijzer geworden dus.
na het weekend nog maar een keer proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Ze worden namens Google gedistribueerd door Brightstar:
http://www.brightstarcorp...al-distribution-program-/

Helaas alleen aan Android developers in de volgende landen:
"Canada, France, Germany, Hong Kong, Italy, Singapore, Spain, United Kingdom, and the United States"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Een rondje Leeuwarden levert het volgende op:
Hi zegt dat ze hem in Oktober krijgen. Google wacht totdat de Amoled schermen weer leverbaar zijn.
Vodafone zegt dat ze hem niet meer krijgen en dat de telefoon End of Life is.
Belcompany gaat hem helemaal niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
big_one schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:26:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Nexus One via een Android-Developer account:
http://www.engadget.com/2...official-developer-phone/

Volgens de specs lijkt dit toestel ook bruikbaar in Europa, vraag is natuurlijk of ze naar NL versturen en op welke termijn.

Kosten zijn ca 400 euro voor de N1 + ca 20 euro registratiekosten (+ verzendkosten?).
Ik heb er zelf een, en hij werkt perfect hier (T-Mobile model, dus zelfde UMTS band als in de VS). Ga hem wel op V&A gooien omdat ik een ander toestel wil hebben. Edit: done. Heh, d'oh, nogal foute prijs ingevoerd. Ik dacht dat hij voor 410 ging mét abo. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Cocoia op 06-08-2010 18:01 . Reden: Linkje toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 28-04 07:45
Mensen ik kwam een advertentie tegen op het internet google nexus one 150 euro inc shipping
Vanuit de UK.

http://xpermobile.webnode.com/price-list/

Iemand toevallig ervaring met deze website? Want betaalmethode is alleen via Western Union...
Vertrouw het niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
dunn0w schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:50:
Mensen ik kwam een advertentie tegen op het internet google nexus one 150 euro inc shipping
Vanuit de UK.

http://xpermobile.webnode.com/price-list/

Iemand toevallig ervaring met deze website? Want betaalmethode is alleen via Western Union...
Vertrouw het niet helemaal..
Ziet er 100% onbetrouwbaar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Laatst online: 28-04 07:45
big_one schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 17:02:
[...]

Ziet er 100% onbetrouwbaar uit!
Waar blijkt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Gezond verstand:
  • Te goedkoop (2e artikel zelfs gratis)
  • Als je kijkt op het opgegeven adres met Google streetview is geen bedrijf te zien met deze naam, sowieso ziet die straat eruit als een afwerkplek.
  • Foto's op site van klanten zijn genomen in een Apple Store
  • Site ziet er zeer onprofessioneel uit
  • Website is gehost door een gratis aanbieder: http://www.webnode.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
mijn order is geannuleerd in elk geval. Vandaag even langs de Hi store geweest, zou mijn abbo kunnen verlengen voor een jaar en dan nog 14,95 bijbetalen voor een Desire. Die zijn momenteel ook niet goed leverbaar, dus misschien maar wachten totdat ik terug ben van vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
freddyathlon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:28:

Net bij de Vodafone winkel geweest in Veenendaal, Ze hadden geen nexus one en ze hadden hem ook nooit gehad zei meneer achter de balie. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

WybeP schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:31:
[...]

Net bij de Vodafone winkel geweest in Veenendaal, Ze hadden geen nexus one en ze hadden hem ook nooit gehad zei meneer achter de balie. Helaas.
Toch apart dan... Gister was ik er ook en toen lagen er toch echt 5.
Toen ik wegging nog 4, heb er natuurlijk een meegenomen...

Misschien alweer uitverkocht nu

[ Voor 8% gewijzigd door freddyathlon op 07-08-2010 07:58 . Reden: typfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Dan maar wachten op deze:
http://www.androidcentral...hd-pic-leaks-out#comments

De HTC Desire HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stokmeister
ik wacht nog een week of 2 op de N1, mijn abbo bij vodafone loopt nu toch al en mijn nokia e55 det het nog prima.
anders maar kijken naar een galaxy of een desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• big_one
Cocoia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

Ik heb er zelf een, en hij werkt perfect hier (T-Mobile model, dus zelfde UMTS band als in de VS). Ga hem wel op V&A gooien omdat ik een ander toestel wil hebben. Edit: done. Heh, d'oh, nogal foute prijs ingevoerd. Ik dacht dat hij voor 410 ging mét abo. :(
Heb je die zelf aangevraagd (en hoe ging dat in zijn werk), of via een retailer gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
Ondertussen heb ik ook nog niks gehoord van typhone. Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat als je een n1 wilt hebben je het beste a: kunt wachten tot ze daadwerkelijk ergens in de winkel liggen b: hem via marktplaats etc kan kopen. Ik hoop natuurlijk nog dat ze hem uiteindelijk leveren, maar het is wel een beetje een kansloos verhaal aan het worden zo met constant veranderende statements en geen enkel bericht van hun (alle informatie die ik vergader komt via mijn eigen telefoontjes of van hier...)

Het feit dat ik nog steeds wacht is omdat ik niet zou weten of ik een desire of galaxy s zou willen, misschien wacht ik dan wel op de "desire hd"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
Net toen ik de hoop opgegeven had werd ik vandaag door Vodafone gebeld. Of ik nog steeds geïntresseerd was in een nexus one. Ze hadden ze weer binnen gekregen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
selocan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:49:
Net toen ik de hoop opgegeven had werd ik vandaag door Vodafone gebeld. Of ik nog steeds geïntresseerd was in een nexus one. Ze hadden ze weer binnen gekregen in de winkel.
Werd je door een Vodafone winkel gebeld of door Vodafone online? Want die heb ik net gebeld en die hebben de toestellen niet op voorraad, die hebben het over eind augustus. Daarnaast ben ik vrijdag in de winkel geweest van Vodafone in Leeuwarden en die vertelden dat de telefoon end of life is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 17:26

Dope-E

The one and only Dope

selocan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:49:
Hoe moeilijk is het om even te vermelden bij welke zaak/plaats dit was? :F

Oftewel waar moeten we zijn? ;)

twitter.com/curly_sanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• selocan
Het was een vodafoon winkel in Apeldoorn. Ik weet niet of ze nog meer hadden
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste