Voor alsnog gaat dat probleemloos ja, mijn abonnement bij Telfort loopt af in september, dus het is nog even afwachten, maar de klantenservice had mij heel duidelijk gemaakt dat het Vodafone abo pas in zou gaan als het Telfort abo is afgelopen en het nummerbehoud is voltooid. Tot die tijd doet m'n Vodafone sim het dus niet en kan 'k m'n Telfort simmetje er in prikken.
quote:
mace schreef op zondag 06 juni 2010 @ 13:43:
[...]
De updates komen alleen wél via Vodafone, niet direct vanaf HTC, het is dus een iets andere versie.
Ohhh en dat kun je alleen verhelpen door het te flashen neem ik aan, heb het der niet zo op dat je van een provider afhankelijk bent voor je updates. Of hoef ik hier geen problemen te verwachten met updates van Google?
Ik neem aan dat je niet rooten bedoelt? In principe vervalt dan wel je garantie, en zitten nog wat meer risico's aan verbonden, maar dat is niet nodig voor een manuele Froyo update, dan is flashen voldoende. Het is echter nog wel de beta, maar goed, dat beïnvloed niet het moment waarop je de officiële versie van je provider doorkrijgt.
Hoe dan ook, het Android OS van de Nexus wordt overal ter wereld ge-update via de providers (OTA), waar je dus van "afhankelijk" bent, maar dat is helemaal niet zo erg. Het voordeel is dat de Nexus als Google-branded toestel juist als eerste updates krijgt en de Desire, Legend, Droid bezitters e.d. nog wel maanden kunnen wachten voor de Froyo update voor hen officieel beschikbaar komt, omdat hun respectievelijke fabrikanten ze eerst moeten laten werken met hun soft- en hardware (bijv. HTC Sense)
Edit: zinsconstructie niet helemaal juist
[
Voor 14% gewijzigd door
davidov2008 op 16-06-2010 22:34
]