Hehe, ik had al zo'n vermoeden dat jij de 3e persoon was, maar wist het niet zeker vandaar dat ik jou niet had genoemd. Wel grappig dat jij de 3e persoon bent. Allemaal van GOT dus..Laten we hopen dat het wachten wat oplevert!stokmeister schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:33:
maak daar maar 3 mensen van op got. Ik heb ook een N1 in bestelling staan. Ik heb natuurlijk niet voor de grap 5 keer gebeld....
Op mijn vraag of typhone de nexus one nog kan leveren kreeg ik vandaag dit antwoord:
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Vodafone heeft de productie van de Nexus One gestaakt. Deze zal niet meer leverbaar zijn. Het beste alternatief is de HTC Desire. Via onderstaande link kunt u hierover meer informatie inzien.
http://www.typhone.nl/gsm/htc/1722/htc-desire
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Geachte heer / mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Vodafone heeft de productie van de Nexus One gestaakt. Deze zal niet meer leverbaar zijn. Het beste alternatief is de HTC Desire. Via onderstaande link kunt u hierover meer informatie inzien.
http://www.typhone.nl/gsm/htc/1722/htc-desire
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
[ Voor 16% gewijzigd door selocan op 05-08-2010 18:40 ]
Hhhmmm zullen ze vast niet zo bedoeld hebben.selocan schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 17:58:
Op mijn vraag of typhone de nexus one nog kan leveren kreeg ik vandaag dit antwoord:
Geachte heer / mevrouw,
Vodafone heeft de productie van de Nexus One gestaakt.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V.
Volgens mij maakt HTC ism Google dat apparaatje
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
En daarnaast is het zo dat Vodafone inmiddels het toestel weer op de site heeft staan als binnenkort leverbaar.
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat ze geen mensen dingen willen gaan aanbieden totdat ze de toestellen weer leverbaar hebben. (Dit heeft ze al klanten gekost namelijk).
Daarnaast kan ik mij voorstellen dat ze geen mensen dingen willen gaan aanbieden totdat ze de toestellen weer leverbaar hebben. (Dit heeft ze al klanten gekost namelijk).
Het is dus de vraag zoals normaal wie je bij een call center nu moet geloven. Ik heb zelf al een nexus sinds februari maar mijn vrouw will er ook een. Dus hopenlijk klopt mijn mailtje nietRobbie T schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:47:
En daarnaast is het zo dat Vodafone inmiddels het toestel weer op de site heeft staan als binnenkort leverbaar.
Ik zal ze zo nog even een mailtje sturen. Ben benieuwd!selocan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 00:06:
[...]
Het is dus de vraag zoals normaal wie je bij een call center nu moet geloven. Ik heb zelf al een nexus sinds februari maar mijn vrouw will er ook een. Dus hopenlijk klopt mijn mailtje niet
OP VOORRAAD BIJ DE VODAFONE WINKELS!!!!!!
Het schijnt dat Veenendaal er 5 geleverd heeft gekregen en ook Nijmegen heeft er weer een aantal
Het schijnt dat Veenendaal er 5 geleverd heeft gekregen en ook Nijmegen heeft er weer een aantal
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Vodafone Den Haag heeft ze in ieder geval niet gekregen. Beetje jammer...freddyathlon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:28:
Snoep verstandig, verslind een Apple!
Zo-even typhone gesproken. HTC zou gestopt zijn met het produceren van de N1. Selchte verkoop zou hiervan de reden zijn. Mijn abbonenemt loopt al een maand en waarschijnlijk zal het toestel dus niet geleverd worden.
Waarom hoor ik overal verhalen over oktober dan??
Waarom hoor ik overal verhalen over oktober dan??
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Nexus One via een Android-Developer account:
http://www.engadget.com/2...official-developer-phone/
Volgens de specs lijkt dit toestel ook bruikbaar in Europa, vraag is natuurlijk of ze naar NL versturen en op welke termijn.
Kosten zijn ca 400 euro voor de N1 + ca 20 euro registratiekosten (+ verzendkosten?).
Volgens de specs lijkt dit toestel ook bruikbaar in Europa, vraag is natuurlijk of ze naar NL versturen en op welke termijn.
Kosten zijn ca 400 euro voor de N1 + ca 20 euro registratiekosten (+ verzendkosten?).
Helaas krijg ik de Vodafone in Leeuwarden niet te pakken. Lijkt wel of ze stelselmatig de telefoon niet opnemen.
Net even gebeld met Typhone. Deze jongeman wist niks van een andere leverancier. Op het moment dat ik hier over begin heeft hij het voor me nagevraagd. En kwam vervolgens met de melding dat het toestel end of life is en er niks bekend is over hoe en wat.
Wel kan hij mij vertellen dat het erg lastig is om een leverdatum wat betreft de vodafone toestellen. Kan volgende dag zijn, maar ook over twee maanden. Maar ze kunnen ook helemaal niet komen.
Ik heb mijn order dus maar geannuleerd . Als het goed is komt er een deze dagen nog een mailtje van Typhone met tekst en uitleg.
Net even gebeld met Typhone. Deze jongeman wist niks van een andere leverancier. Op het moment dat ik hier over begin heeft hij het voor me nagevraagd. En kwam vervolgens met de melding dat het toestel end of life is en er niks bekend is over hoe en wat.
Wel kan hij mij vertellen dat het erg lastig is om een leverdatum wat betreft de vodafone toestellen. Kan volgende dag zijn, maar ook over twee maanden. Maar ze kunnen ook helemaal niet komen.
Ik heb mijn order dus maar geannuleerd . Als het goed is komt er een deze dagen nog een mailtje van Typhone met tekst en uitleg.
nog maar een keertje met typhone gebeld.
meestal krijg ik wel een behulpzaam persoon aan de lijn, maar deze keer had de mevrouw (michelle) denk zin in het weekend en geen zin in lastige vragen.
het antwoord op mijn vraag of er al wat bekend was over de levering van de N1 was dan ook zeer kort: nee.
ik probeerde er nog wat meer uit te krijgen door te vragen of er al wat bekend was over de nieuwe leverancier maar daar was ze ook erg kort over: nee.
niks wijzer geworden dus.
na het weekend nog maar een keer proberen....
meestal krijg ik wel een behulpzaam persoon aan de lijn, maar deze keer had de mevrouw (michelle) denk zin in het weekend en geen zin in lastige vragen.
het antwoord op mijn vraag of er al wat bekend was over de levering van de N1 was dan ook zeer kort: nee.
ik probeerde er nog wat meer uit te krijgen door te vragen of er al wat bekend was over de nieuwe leverancier maar daar was ze ook erg kort over: nee.
niks wijzer geworden dus.
na het weekend nog maar een keer proberen....
Ze worden namens Google gedistribueerd door Brightstar:
http://www.brightstarcorp...al-distribution-program-/
Helaas alleen aan Android developers in de volgende landen:
"Canada, France, Germany, Hong Kong, Italy, Singapore, Spain, United Kingdom, and the United States"
http://www.brightstarcorp...al-distribution-program-/
Helaas alleen aan Android developers in de volgende landen:
"Canada, France, Germany, Hong Kong, Italy, Singapore, Spain, United Kingdom, and the United States"
Een rondje Leeuwarden levert het volgende op:
Hi zegt dat ze hem in Oktober krijgen. Google wacht totdat de Amoled schermen weer leverbaar zijn.
Vodafone zegt dat ze hem niet meer krijgen en dat de telefoon End of Life is.
Belcompany gaat hem helemaal niet krijgen.
Hi zegt dat ze hem in Oktober krijgen. Google wacht totdat de Amoled schermen weer leverbaar zijn.
Vodafone zegt dat ze hem niet meer krijgen en dat de telefoon End of Life is.
Belcompany gaat hem helemaal niet krijgen.
Ik heb er zelf een, en hij werkt perfect hier (T-Mobile model, dus zelfde UMTS band als in de VS). Ga hem wel op V&A gooien omdat ik een ander toestel wil hebben. Edit: done. Heh, d'oh, nogal foute prijs ingevoerd. Ik dacht dat hij voor 410 ging mét abo.big_one schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 14:26:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van een Nexus One via een Android-Developer account:
[ Voor 11% gewijzigd door Cocoia op 06-08-2010 18:01 . Reden: Linkje toegevoegd. ]
Mensen ik kwam een advertentie tegen op het internet google nexus one 150 euro inc shipping
Vanuit de UK.
http://xpermobile.webnode.com/price-list/
Iemand toevallig ervaring met deze website? Want betaalmethode is alleen via Western Union...
Vertrouw het niet helemaal..
Vanuit de UK.
Iemand toevallig ervaring met deze website? Want betaalmethode is alleen via Western Union...
Ziet er 100% onbetrouwbaar uit!dunn0w schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:50:
Mensen ik kwam een advertentie tegen op het internet google nexus one 150 euro inc shipping
Vanuit de UK.
Gezond verstand:
- Te goedkoop (2e artikel zelfs gratis)
- Als je kijkt op het opgegeven adres met Google streetview is geen bedrijf te zien met deze naam, sowieso ziet die straat eruit als een afwerkplek.
- Foto's op site van klanten zijn genomen in een Apple Store
- Site ziet er zeer onprofessioneel uit
- Website is gehost door een gratis aanbieder: http://www.webnode.com/
mijn order is geannuleerd in elk geval. Vandaag even langs de Hi store geweest, zou mijn abbo kunnen verlengen voor een jaar en dan nog 14,95 bijbetalen voor een Desire. Die zijn momenteel ook niet goed leverbaar, dus misschien maar wachten totdat ik terug ben van vakantie.
Net bij de Vodafone winkel geweest in Veenendaal, Ze hadden geen nexus one en ze hadden hem ook nooit gehad zei meneer achter de balie. Helaas.freddyathlon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:28:
Toch apart dan... Gister was ik er ook en toen lagen er toch echt 5.WybeP schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 21:31:
[...]
Net bij de Vodafone winkel geweest in Veenendaal, Ze hadden geen nexus one en ze hadden hem ook nooit gehad zei meneer achter de balie. Helaas.
Toen ik wegging nog 4, heb er natuurlijk een meegenomen...
Misschien alweer uitverkocht nu
[ Voor 8% gewijzigd door freddyathlon op 07-08-2010 07:58 . Reden: typfoutje ]
ik wacht nog een week of 2 op de N1, mijn abbo bij vodafone loopt nu toch al en mijn nokia e55 det het nog prima.
anders maar kijken naar een galaxy of een desire
anders maar kijken naar een galaxy of een desire
Heb je die zelf aangevraagd (en hoe ging dat in zijn werk), of via een retailer gekocht?Cocoia schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 16:45:
[...]
Ik heb er zelf een, en hij werkt perfect hier (T-Mobile model, dus zelfde UMTS band als in de VS). Ga hem wel op V&A gooien omdat ik een ander toestel wil hebben. Edit: done. Heh, d'oh, nogal foute prijs ingevoerd. Ik dacht dat hij voor 410 ging mét abo.
Ondertussen heb ik ook nog niks gehoord van typhone. Ik denk dat we nu wel kunnen zeggen dat als je een n1 wilt hebben je het beste a: kunt wachten tot ze daadwerkelijk ergens in de winkel liggen b: hem via marktplaats etc kan kopen. Ik hoop natuurlijk nog dat ze hem uiteindelijk leveren, maar het is wel een beetje een kansloos verhaal aan het worden zo met constant veranderende statements en geen enkel bericht van hun (alle informatie die ik vergader komt via mijn eigen telefoontjes of van hier...)
Het feit dat ik nog steeds wacht is omdat ik niet zou weten of ik een desire of galaxy s zou willen, misschien wacht ik dan wel op de "desire hd"..
Het feit dat ik nog steeds wacht is omdat ik niet zou weten of ik een desire of galaxy s zou willen, misschien wacht ik dan wel op de "desire hd"..
- raid does not fix stupid -
Net toen ik de hoop opgegeven had werd ik vandaag door Vodafone gebeld. Of ik nog steeds geïntresseerd was in een nexus one. Ze hadden ze weer binnen gekregen in de winkel.
Werd je door een Vodafone winkel gebeld of door Vodafone online? Want die heb ik net gebeld en die hebben de toestellen niet op voorraad, die hebben het over eind augustus. Daarnaast ben ik vrijdag in de winkel geweest van Vodafone in Leeuwarden en die vertelden dat de telefoon end of life is.selocan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:49:
Net toen ik de hoop opgegeven had werd ik vandaag door Vodafone gebeld. Of ik nog steeds geïntresseerd was in een nexus one. Ze hadden ze weer binnen gekregen in de winkel.
Hoe moeilijk is het om even te vermelden bij welke zaak/plaats dit was?selocan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:49:

Oftewel waar moeten we zijn?
Het was een vodafoon winkel in Apeldoorn. Ik weet niet of ze nog meer hadden
Gaat het om unbranded simlockvrije toestellen of weet je dat niet?selocan schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:06:
Het was een vodafoon winkel in Apeldoorn. Ik weet niet of ze nog meer hadden
Naar mijn weten unbranded, met Android 2.2 Froyo erop.Dope-E schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:35:
[...]
Gaat het om unbranded simlockvrije toestellen of weet je dat niet?
En het toestel End of Life?
Eind deze week komen er weer een aantal binnen in de VF Winkel...
In DE???? Vodafone winkel? Over welke winkel hebben we het dan??freddyathlon schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:43:
[...]
Naar mijn weten unbranded, met Android 2.2 Froyo erop.
En het toestel End of Life?
Eind deze week komen er weer een aantal binnen in de VF Winkel...
Is het nou zo moeilijk dat gelijk even te vermelden
Lol, ik woon in leeuwarden en kom net terug van een paar dagen apeldoorn (mijn ouders). Ik ben dus duidelijk de verkeerde kant op gereisd deze keer
Kan iemand dit bevestigen? Ik heb geprobeerd te bellen maar kreeg ze niet te pakken.
Net trouwens met typhone gebeld en ik kreeg inderdaad te horen dat nexus one end of life is. Niet en nooit meer te leveren!
Kan nu dus niet onder mijn verlengen uit en zit dus opgescheept met iets wat ik eigenlijk niet wil...ik wil een nexus one!
Desire is inderdaad nu ook niet leverbaar, daarnaast is een desire vol gegooid met vodafone 360 meuk wat ik ook helemaal niet wil en de samsung galaxy s is alleen in 8 gb versie leverbaar voor meer geld als een 16 gb direct bij vodaphone..
Ik voel me genaaid in een belofte die typhone heeft gemaakt maar niet heeft waar kunnen/willen maken.
Onder mijn verlenging uitkomen word het niet dus ik denk dat ik nog maar een half jaartje ofzo wacht op een nieuwe lading modellen..:(
* patatjemet baalt van zijn voor zijn gevoel stokoude SE w 902
Net trouwens met typhone gebeld en ik kreeg inderdaad te horen dat nexus one end of life is. Niet en nooit meer te leveren!
Desire is inderdaad nu ook niet leverbaar, daarnaast is een desire vol gegooid met vodafone 360 meuk wat ik ook helemaal niet wil en de samsung galaxy s is alleen in 8 gb versie leverbaar voor meer geld als een 16 gb direct bij vodaphone..
Ik voel me genaaid in een belofte die typhone heeft gemaakt maar niet heeft waar kunnen/willen maken.
Onder mijn verlenging uitkomen word het niet dus ik denk dat ik nog maar een half jaartje ofzo wacht op een nieuwe lading modellen..:(
* patatjemet baalt van zijn voor zijn gevoel stokoude SE w 902
Na tijden gezocht te hebben naar een N1, heb ik vandaag maar een HTC Desire besteld...
Bij de Phonehouse un-sim-locked, unbranded voor 22.50 per maand, 2jr 150 min VF Bel+SMS+Web niet heel gek.
Je kan niet maanden blijven wachten op de N1.
Bij de Phonehouse un-sim-locked, unbranded voor 22.50 per maand, 2jr 150 min VF Bel+SMS+Web niet heel gek.
Je kan niet maanden blijven wachten op de N1.
zo dat was onverwacht: vanochtend belde de Vodafone winkel in Oosterhout dat mn gereserveerde Nexus er was, mocht ik nog interesse hebben...
Ik krijg 'em helaas pas mee na portering.
Eerlijk gezegd had ik het ook opgegeven, zelfs al op een galaxy review geklikt
(gisteren nog voor niks bij Ritel in Tilburg langs (webshop: 'Tijdelijk beperkt leverbaar' met Vfe simlock)).
Eerlijk gezegd had ik het ook opgegeven, zelfs al op een galaxy review geklikt

(gisteren nog voor niks bij Ritel in Tilburg langs (webshop: 'Tijdelijk beperkt leverbaar' met Vfe simlock)).
[ Voor 0% gewijzigd door punthoofd op 10-08-2010 16:41 . Reden: typo ]
Kreeg zojuist nog een e-mail van Typhone, nadat ik ze vrijdag nog een mailtje had gestuurd:
Apart overigens, want op de website van Typhone staat die nog steeds als verwacht in Oktober.Geachte heer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht. Onze excuses voor het wachten. Het product dat u hebt besteld is momenteel niet direct uit voorraad leverbaar. Hierbij kan ik u melden dat uw bericht intern is doorgezet naar onze afdeling inkoop. Zodra wij meer informatie hebben over de levering van het product, zullen wij u hierover berichten. Wij vragen u vriendelijk om uw geduld
Vragen? Belt u dan op werkdagen tussen 8.00 en 20.00 uur naar 045 - 400 77 66.
Met vriendelijke groet,
Typhone E-Concepts B.V .
Zojuist gebeld door de Vodafone winkel in Apeldoorn.
Hij heeft net 5 Nexus one's binnengekregen.
Dus nog 4 beschikbaar ( mijne is gereserveerd
).
Hij heeft net 5 Nexus one's binnengekregen.
Dus nog 4 beschikbaar ( mijne is gereserveerd
net weer met typhone gebeld en uiteraard wisten ze nog niks over de N1.
ik kreeg wel een aanbod: of een andere telefoon uitzoeken (weet niet bij welke telefoon ik hoeveel moet bijbetalen) of ik kreeg 320e...
deze laatste optie had ik echt nog nooit van gehoord.
mijn abbo loopt nu een week of 2 en kan dus niet meer opgezegd worden.
ik zit een beetje te twijfelen ik kan 3 dingen doen 1: wachten 2: 320e nemen en op marktplaats ofzo kijken voor een N1 3 of een andere telefoon uitzoeken en die verkopen.
edit: ook met vodafone gebeld en zij wisten ook niks over de lever datum
ik kreeg wel een aanbod: of een andere telefoon uitzoeken (weet niet bij welke telefoon ik hoeveel moet bijbetalen) of ik kreeg 320e...
deze laatste optie had ik echt nog nooit van gehoord.
mijn abbo loopt nu een week of 2 en kan dus niet meer opgezegd worden.
ik zit een beetje te twijfelen ik kan 3 dingen doen 1: wachten 2: 320e nemen en op marktplaats ofzo kijken voor een N1 3 of een andere telefoon uitzoeken en die verkopen.
edit: ook met vodafone gebeld en zij wisten ook niks over de lever datum
[ Voor 6% gewijzigd door stokmeister op 10-08-2010 17:50 ]
goed nieuws mensen!
bij de Vodafone winkels zijn ze vandaag weer geleverd!
heb er in Drachten in iedergeval een stuk of 6 liggen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
heb er in Drachten in iedergeval een stuk of 6 liggen, wie het eerst komt, wie het eerst maalt!
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...Ik zou in principe morgen naar Drachten kunnen rijden. (Vanaf Leeuwarden is dat niet zo verMartijnAbel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:58:
goed nieuws mensen!
haha, laat me je overhalenRobbie T schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:02:
[...]
Moeilijk, moeilijk, moeilijk...Ik zou in principe morgen naar Drachten kunnen rijden. (Vanaf Leeuwarden is dat niet zo ver)...Of ik neem toch de Desire met een 1 jarig abbo en dan hoef ik niks bij te betalen.
de desire bij vodafone halen?(winkel vodafone?)
want ik weet dat in leeuwarden geen desires meer liggen, toevallig vanmiddag de laatste desire verkocht aan iemand die uit leeuwarden langskwam...
Nee, bij Hi in Leeuwarden. Momenteel ook niet op voorraad, hopelijk deze week nog. Ben daar al enkele jaren lid waardoor ik de Desire gratis "krijg" bij een 1 jarig Hi 35 Abbo. Alleen ik was eerst in de running voor een Nexus met een Vodafone bel+sms+web 275, voor 2 jaar. Maar op dat moment wist ik nog niet dat ik de Desire gratis kon krijgen.MartijnAbel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:08:
[...]
haha, laat me je overhalennee geintje joh...
de desire bij vodafone halen?(winkel vodafone?)
want ik weet dat in leeuwarden geen desires meer liggen, toevallig vanmiddag de laatste desire verkocht aan iemand die uit leeuwarden langskwam...
[ Voor 5% gewijzigd door Robbie T op 10-08-2010 22:11 ]
aah keej, laat maar even weten als ik er 1 voor je achteruit moet leggen, en anders bel je morgen de winkel even mocht je nog interesse hebben.Robbie T schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:11:
[...]
Nee, bij Hi in Leeuwarden. Momenteel ook niet op voorraad, hopelijk deze week nog. Ben daar al enkele jaren lid waardoor ik de Desire gratis "krijg" bij een 1 jarig Hi 35 Abbo. Alleen ik was eerst in de running voor een Nexus met een Vodafone bel+sms+web 275, voor 2 jaar. Maar op dat moment wist ik nog niet dat ik de Desire gratis kon krijgen.
0512 537386
ThxMartijnAbel schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:15:
[...]
aah keej, laat maar even weten als ik er 1 voor je achteruit moet leggen, en anders bel je morgen de winkel even mocht je nog interesse hebben.
0512 537386
geen probleem joh, in iedergeval veel plezier met je desire!Robbie T schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:19:
[...]
Thx. Ik denk dat ik toch maar voor de Desire ga, scheelt me toch een hoop op jaar basis en de Nexus is natuurlijk minder bekend en er lopen minder mensen mee, maar dat is me niet een jaar extra abbo waard. Wel bedankt voor het aanbod! Super van je.
Damn, toch nog dus! Ik bel morgen typhone en vertel ze dit. Hopelijk kunnen ze dan bij een vodafone winkel een n1 voor mijn regelen. Reis ik desnoods voor af naar Drachten!
typhone krijgt em toch niet, aangezien de nederlandse versie naar mijn weten nog steeds exclusief bij vodafone is...Patatjemet schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:47:
Damn, toch nog dus! Ik bel morgen typhone en vertel ze dit. Hopelijk kunnen ze dan bij een vodafone winkel een n1 voor mijn regelen. Reis ik desnoods voor af naar Drachten!
en een ritje naar het mooie noorden is altijd leuk toch? haha...
geef maar door of ik er eventueel 1 voor je achteruit moet leggen o.i.d
tweakers only haha
Ik heb via typhone mijn vodafone verlengt dus vandaar misschien? Anyway, bedankt voor het aanbod, ik bel morgen eerst even met typhone en dan misschien met jou (hopelijk!).
Kom btw uit leeuwarden dus echt heel ver hoef ik niet te reizen
Als jou dat lukt laat dat hier even weten dan ga ik ook maar weer bellen met typhone.Patatjemet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 02:53:
Ik heb via typhone mijn vodafone verlengt dus vandaar misschien? Anyway, bedankt voor het aanbod, ik bel morgen eerst even met typhone en dan misschien met jou (hopelijk!).
haha, dan hoor ik het wel johPatatjemet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 02:53:
Net gebeld met typhone, krijg €401 euro van ze om een nexus one mee te halen. Ik ben nu aan het proberen vodafone drachten aan de telefoon te krijgen om te vragen of het mogelijk is voor dat geld een nexus one te halen (of ietsje meer) en of ze hem een paar dagen kunnen vast houden totdat ik van typhone het geld zou hebben (zou wel uitzonderlijke service zijn, want gok zo dat er wel meer mensen mee zitten te lezen hier). Ben een student, dus echt "voorschieten" voor typhone wil ik niet aan beginnen.
Op de vodafone website staat hier een losse toestel prijs van €479.
@ MartijnAbel, check je DM.
Edit: om nog even toe te lichten, typhone deed geen directe zaken met een bedrijf om het toestel voor je te regelen, dat moet je echt zelf doen. Ook werd mij verteld dat er 1 of andere man niet was, die dat soort zaken normaal zou overzien/regelen. Hij was er morgen weer, maar daar hebben we nu weinig aan. Waarom het aangeboden geld nou van €300 naar €400 gaat weet ik niet. Ik heb eerder ook 300 te horen gekregen. De medewerkerster was Evelien.
Edit 2: Ok, het is helemaal duidelijk nu voor mij. Gebeld met vodaphone drachten (aardige collega heb je trouwens martijn
) en typhone. De nexus one gaat hem niet meer worden. Bij een vodaphone wnkel kun je hem niet los kopen. Dus, als je een nieuw abbo wil afsluiten en een nexus one, ren dan als een gek naar een vodaphone winkel waar ze de toestellen hebben, want het kan wel eens je aller laatste kans zijn.
Ik heb besloten de volgende ronde telefoons af te wachten, in principe ben ik ook aan het verlengen voordat mijn abonnement ingaat cq daadwerkelijk verlengt (16 november), dus ik kan nog even wachten. Heb geen zin nu nog eens in de bestel procedure te komen voor een desire, ben het wachten zat. Ook heb ik het gevoel dat als ik nu een nieuwe telefoon haal, ik over 2 maanden zit te balen (/kwijlen
)..
Ik hoop dat er voor het eind van het jaar ('t zal waarschijnlijk rond kerst worden) of begin volgend jaar nog een leuk android toestel uitkomt. Tussendoor koop ik een 2de hands telefoon waarschijnlijk, ik kan mijn w902 niet meer uitstaan
.
Op de vodafone website staat hier een losse toestel prijs van €479.
@ MartijnAbel, check je DM.
Edit: om nog even toe te lichten, typhone deed geen directe zaken met een bedrijf om het toestel voor je te regelen, dat moet je echt zelf doen. Ook werd mij verteld dat er 1 of andere man niet was, die dat soort zaken normaal zou overzien/regelen. Hij was er morgen weer, maar daar hebben we nu weinig aan. Waarom het aangeboden geld nou van €300 naar €400 gaat weet ik niet. Ik heb eerder ook 300 te horen gekregen. De medewerkerster was Evelien.
Edit 2: Ok, het is helemaal duidelijk nu voor mij. Gebeld met vodaphone drachten (aardige collega heb je trouwens martijn
Ik heb besloten de volgende ronde telefoons af te wachten, in principe ben ik ook aan het verlengen voordat mijn abonnement ingaat cq daadwerkelijk verlengt (16 november), dus ik kan nog even wachten. Heb geen zin nu nog eens in de bestel procedure te komen voor een desire, ben het wachten zat. Ook heb ik het gevoel dat als ik nu een nieuwe telefoon haal, ik over 2 maanden zit te balen (/kwijlen
Ik hoop dat er voor het eind van het jaar ('t zal waarschijnlijk rond kerst worden) of begin volgend jaar nog een leuk android toestel uitkomt. Tussendoor koop ik een 2de hands telefoon waarschijnlijk, ik kan mijn w902 niet meer uitstaan

[ Voor 67% gewijzigd door Patatjemet op 11-08-2010 10:29 ]
volgens vodafone webshop medewerker komen er half augustus weer N1s binnen.
met 400e van typhone moet je dan alleen 80e bijleggen.
met 400e van typhone moet je dan alleen 80e bijleggen.
Anoniem: 147638
Zal me aansluiten bij dit topic want ook ik ben het slachtoffer van de dubieuze handelswijze van Vodafone !!
Op 16 juni heb ik via Typhone de Nexus One besteld. Binnen 2 dagen was de goedkeuring binnen van Vodafone en heb ik met smart op mijn nieuwe telefoon gewacht. Na enkele dagen op de trackingmail te hebben gewacht maar eens contact opgenomen met Typhone. In eerste instantie werd beloofd dat ik het toestel zeer spoedig zou krijgen maar na weer wachten en weer een aantal keren bellen werd wel duidelijk dat het toestel opeens uitverkocht was bij Vodafone en levering pas veel later zou zijn. Daarna stond het toestel ook niet meer op de website van Vodafone (uitgezonderd via de eerder genoemde zoek-optie). Ondertussen is mijn nieuwe abo wel per 1 juli ingegaan en betaal ik dus al voor een toestel met internet abo dat ik niet heb,
Daarna maar eens contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. Dat is ook 1 keer (misschien nog een 2e keer om info over beeindiging te krijgen) en nooit weer. Werd uitermate onbeschoft te woord gestaan door een jongedame die mij simpelweg mededeelde dat men niets met mij te maken had omdat het toestel via Typhone was besteld en mijn argument dat ik toch een Vodafone klant met een abo waar ik voor betaal maar waar ik door Vodafone geen gebruik van kan maken interesseerde haar helemaal niets. Nog nooit zo'n slechte helpdeskmedewerker meegemaakt kan ik wel zeggen. Het woord empathie zal wel een verboden woord zijn aldaar.
Gister maar eens besloten op tweakers te kijken en kwam dit topic tegen met de mededelingen hierboven dat vodafone het toestel weer beperkt in de winkels heeft liggen. Enthousiast naar Typhone gebeld vanmorgen om de teleurstellende mededeling te krijgen dat het toestel niet meer geleverd zal worden omdat Vodafone alleen nieuwe klanten belangrijk vindt en bestaande klanten in de kou laat staan ondanks hun contractuele verplichting. Kreeg de optie om over een Desire na te denken. Op de Vodafone site staat echter dat deze op dit moment ook niet leverbaar is dus al met al mogen bestaande klanten schijnbaar wachten tot ze een ons wegen. Dan kan ik dus net zo goed wachten tot de HD versie lijkt mij.
1 ding kan ik al wel zeggen, zodra mijn contract over circa 2 jaar ten einde loopt is het bye bye Vodafone. Mogelijk dat ik ze alsnog opbel om te informeren wat het me kost om het gelijk maar af te kopen met aftrek van de kosten van het nooit geleverde toestel want mijn lol is er met vodafone wel helemaal af terwijl ik al sinds de tijd van Libertel al klant ben. Jammer dat zo'n bedrijf zo met bestaande en al jarenlang betalende klanten denkt om te horen gaan.
Op 16 juni heb ik via Typhone de Nexus One besteld. Binnen 2 dagen was de goedkeuring binnen van Vodafone en heb ik met smart op mijn nieuwe telefoon gewacht. Na enkele dagen op de trackingmail te hebben gewacht maar eens contact opgenomen met Typhone. In eerste instantie werd beloofd dat ik het toestel zeer spoedig zou krijgen maar na weer wachten en weer een aantal keren bellen werd wel duidelijk dat het toestel opeens uitverkocht was bij Vodafone en levering pas veel later zou zijn. Daarna stond het toestel ook niet meer op de website van Vodafone (uitgezonderd via de eerder genoemde zoek-optie). Ondertussen is mijn nieuwe abo wel per 1 juli ingegaan en betaal ik dus al voor een toestel met internet abo dat ik niet heb,
Daarna maar eens contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone. Dat is ook 1 keer (misschien nog een 2e keer om info over beeindiging te krijgen) en nooit weer. Werd uitermate onbeschoft te woord gestaan door een jongedame die mij simpelweg mededeelde dat men niets met mij te maken had omdat het toestel via Typhone was besteld en mijn argument dat ik toch een Vodafone klant met een abo waar ik voor betaal maar waar ik door Vodafone geen gebruik van kan maken interesseerde haar helemaal niets. Nog nooit zo'n slechte helpdeskmedewerker meegemaakt kan ik wel zeggen. Het woord empathie zal wel een verboden woord zijn aldaar.
Gister maar eens besloten op tweakers te kijken en kwam dit topic tegen met de mededelingen hierboven dat vodafone het toestel weer beperkt in de winkels heeft liggen. Enthousiast naar Typhone gebeld vanmorgen om de teleurstellende mededeling te krijgen dat het toestel niet meer geleverd zal worden omdat Vodafone alleen nieuwe klanten belangrijk vindt en bestaande klanten in de kou laat staan ondanks hun contractuele verplichting. Kreeg de optie om over een Desire na te denken. Op de Vodafone site staat echter dat deze op dit moment ook niet leverbaar is dus al met al mogen bestaande klanten schijnbaar wachten tot ze een ons wegen. Dan kan ik dus net zo goed wachten tot de HD versie lijkt mij.
1 ding kan ik al wel zeggen, zodra mijn contract over circa 2 jaar ten einde loopt is het bye bye Vodafone. Mogelijk dat ik ze alsnog opbel om te informeren wat het me kost om het gelijk maar af te kopen met aftrek van de kosten van het nooit geleverde toestel want mijn lol is er met vodafone wel helemaal af terwijl ik al sinds de tijd van Libertel al klant ben. Jammer dat zo'n bedrijf zo met bestaande en al jarenlang betalende klanten denkt om te horen gaan.
Anoniem: 210757
Je hebt toch via Typhone je abo en de telefoon besteld? Typhone moet jou dan de telefoon leveren. Niet Vodafone. Jij hebt verder niets te maken met hoe Typhone eventueel wel of niet aan zijn telefoons komt. Jij bestelt bij Typhone en zij leveren niet. Dan moet je bij Typhone zijn en moeten zij met een oplossing komen en niet de schuld wegwapperen.
Maar typhone komt dus niet aan de telefoons. Je zou verwachten dat typhone contact heeft met vodaphone en kan melden dat ze nog bestaande bestellingen hebben staan voor een vodafone abbo met n1! Ze geven dus echt grof de voorkeur aan nieuwe klanten binnenhalen en de langere klanten (ben niet zo lang als Amiga bij vodafone, maar toch zeker al 6 jaar) en daar baal ik ook wel van, zeker nu de toestellen gewoon in de winkel liggen bij vodafone!
Anoniem: 369126
Ik heb in 3 werkdagen met HTC Desire gekregen (afgelopen vrijdag besteld), en ik ben bestaande klant!!! Dus mij hebben ze iig niet in de kou laten staan.Anoniem: 147638 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:44:
Zal me aansluiten bij dit topic want ook ik ben het slachtoffer van de dubieuze handelswijze van Vodafone !!
Bij mijn telefoontje met Typhone heeft de medewerker van Typhone aangegeven dat zij de telefoon via Vodafone horen te krijgen. Vodafone heeft verder goedkeuring gegeven dus om nu te zeggen dat Vodafone geen partij in deze is lijkt mij toch niet. Verder heeft Vodafone het abo al in laten gaan terwijl mijn vorige contract liep tot vorige week. Ik heb ook aan Typhone gevraagd of het niet mogelijk is dat zij dan een developer versie of een buitenlandse versie leveren maar dit is vanwege garantie geen optie werd aangegeven. Wel werd aangegeven dat normaal de telefoons via andere kanalen bij Typhone komen maar in het geval van de Nexus dus niet. Blijkbaar wil Vodafone dus helemaal niet dat bestaande klanten een dergelijk toestel krijgen en wordt dit toestel louter als lokmiddel gebruikt voor nieuwe klanten. En aan deze houding stoor ik mij ten zeerste.
Net nogmaals met Typhone gebeld. Heb het verzoek ingediend om de Nexus maar te vervangen voor een Samsung Galaxy S. Op zeer korte termijn zal ik daar uitsluitsel over krijgen, maar de zeer vriendelijke medewerkster (zo kan het ook Vodafone!!) van Typhone gaf aan daar waarschijnlijk geen problemen over te verwachten. Na 2 maanden wachten wil ik nu eindelijk mijn internet-abo wel eens gaan gebruiken want tenslotte betaal ik na al 2x € 17,25 voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik laat weten hoe het afgelopen is zodra ik meer weet en hoop dat Typhone zijn goede naam qua service waar zal maken
Net nogmaals met Typhone gebeld. Heb het verzoek ingediend om de Nexus maar te vervangen voor een Samsung Galaxy S. Op zeer korte termijn zal ik daar uitsluitsel over krijgen, maar de zeer vriendelijke medewerkster (zo kan het ook Vodafone!!) van Typhone gaf aan daar waarschijnlijk geen problemen over te verwachten. Na 2 maanden wachten wil ik nu eindelijk mijn internet-abo wel eens gaan gebruiken want tenslotte betaal ik na al 2x € 17,25 voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken.
Ik laat weten hoe het afgelopen is zodra ik meer weet en hoop dat Typhone zijn goede naam qua service waar zal maken
Typhone is kwa service wat mij betreft op vodafone een heel stuk voor hoor. Ik heb meerdere keren bij vodafone eindeloos in de wacht gestaan. Heb nog wel ergens een filmpje van mijn telefoon scherm waarin duidelijk word dat ik 1:13:00 (1 uur en 13 minuten dus! ) in de wacht stond bij 1200 en dan vervolgens niemand aan de lijn krijgen, nee gewoon opgehangen worden! (ooh wat was ik boos toen)
Bij typhone in mijn ervaring altijd binnen 5 minuten (max) iemand aan de telefoon. Probleem is dat mensen niet geïnformeerd worden over de precieze status van de levering en dat je dus elke keer een ander verhaal kreeg, wat het er niet beter op maakte natuurlijk.
Het probleem van de aanvoer van de toestellen ligt puur en alleen bij vodafone en typhone zit er midden in maar kan er weinig anders van maken heb ik het idee.
Bij typhone in mijn ervaring altijd binnen 5 minuten (max) iemand aan de telefoon. Probleem is dat mensen niet geïnformeerd worden over de precieze status van de levering en dat je dus elke keer een ander verhaal kreeg, wat het er niet beter op maakte natuurlijk.
Het probleem van de aanvoer van de toestellen ligt puur en alleen bij vodafone en typhone zit er midden in maar kan er weinig anders van maken heb ik het idee.
[ Voor 4% gewijzigd door Patatjemet op 11-08-2010 16:27 ]
En toch heeft Typhone ook geen goede service.
Voordat ik heb besteld bij Typhone heb ik ze 2x gebeld met de vraag of de Nexus leverbaar is. Mij is toen verteld; Ja, dat is hij volgende week.
met dat in het achterhoofd het toestel besteld. Helaas geen toestel, dat werd al snel verplaatst. Vervolgens zou het weer een week later worden. Daarna zouden ze in gesprek zijn met een andere leverancier die ze wel kon leveren. Dit zou eind volgende week zijn. Nja, eind volgende week ook niks. Inmiddels geven zij aan dat het toestel End of Life is, maar staat hij nog wel op de website als verwacht in Oktober.
Typhone heeft mij nooit zelf gebeld met dit soort informatie, allemaal zelf moeten doen. Ook niet echt vriendelijk en het lijkt dus ook of Typhone ook mensen aan het lijntje houd. Daarnaast streven zij ernaar mailtjes binnen 1 werkdag te beantwoorden. Ik heb inmiddels verschillende mailtjes gestuurd, maar nooit zijn ze in 1 werkdag beantwoord.
Voordat ik heb besteld bij Typhone heb ik ze 2x gebeld met de vraag of de Nexus leverbaar is. Mij is toen verteld; Ja, dat is hij volgende week.
met dat in het achterhoofd het toestel besteld. Helaas geen toestel, dat werd al snel verplaatst. Vervolgens zou het weer een week later worden. Daarna zouden ze in gesprek zijn met een andere leverancier die ze wel kon leveren. Dit zou eind volgende week zijn. Nja, eind volgende week ook niks. Inmiddels geven zij aan dat het toestel End of Life is, maar staat hij nog wel op de website als verwacht in Oktober.
Typhone heeft mij nooit zelf gebeld met dit soort informatie, allemaal zelf moeten doen. Ook niet echt vriendelijk en het lijkt dus ook of Typhone ook mensen aan het lijntje houd. Daarnaast streven zij ernaar mailtjes binnen 1 werkdag te beantwoorden. Ik heb inmiddels verschillende mailtjes gestuurd, maar nooit zijn ze in 1 werkdag beantwoord.
hoezo dubieuze handelswijze van vodafone?Anoniem: 147638 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 13:44:
typhone zegt wat en dat vat jij op als de waarheid?
vodafone behandelt als 1 van de weinigen verlengingen net zoals nieuwe contracten...
altijd al zo geweest, en zal ook niet veranderen, een klant is een klant...
typhone besteld zelfs telefoons en haalt ze niet bij vodafone vandaan...Patatjemet schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:26:
Typhone is kwa service wat mij betreft op vodafone een heel stuk voor hoor. Ik heb meerdere keren bij vodafone eindeloos in de wacht gestaan. Heb nog wel ergens een filmpje van mijn telefoon scherm waarin duidelijk word dat ik 1:13:00 (1 uur en 13 minuten dus! ) in de wacht stond bij 1200 en dan vervolgens niemand aan de lijn krijgen, nee gewoon opgehangen worden! (ooh wat was ik boos toen)
typhone is een externe retailer en alleen qua contracten e.d. hebben typhone en vodafone wat met elkaar te maken.
niks meer en niks minder...
dus als typhone niet aan zijn leveringsverplichting voldoet dan is dat de fout van typhone, niet van vodafone...
[ Voor 17% gewijzigd door MartijnAbel op 11-08-2010 19:05 ]
Ook voor vodafone is het toch slecht dat er mensen een contract bij "vodafone" (daar krijg ik immers de rekening van) en dan zo slecht geinformeerd worden en uiteindelijk geen telefoon krijgen.
Ik snap wel dat het eigenlijk buiten verantwoording van vodafone zou vallen om, toestellen aan typhone te verkopen voor mensen met leveringsproblemen, maar als klant voel je je toch een beetje genaaid omdat er via vodafone (nieuw abbo afsluiten) wel aan de nexus te komen is...
Overigens heeft typhone het in mijn idee aan de telefoon altijd gehad over vodafone die de toestellen zou leveren, pas later kwam het naar boven dat ze ook bezig waren met andere leveranciers.
Btw robbie, ik herken de verhalen die je schets, geen enkele keer bericht gehad van typhone etc, wat dat betreft heb je inderdaad aan typhone ook niks
.
Ik snap wel dat het eigenlijk buiten verantwoording van vodafone zou vallen om, toestellen aan typhone te verkopen voor mensen met leveringsproblemen, maar als klant voel je je toch een beetje genaaid omdat er via vodafone (nieuw abbo afsluiten) wel aan de nexus te komen is...
Overigens heeft typhone het in mijn idee aan de telefoon altijd gehad over vodafone die de toestellen zou leveren, pas later kwam het naar boven dat ze ook bezig waren met andere leveranciers.
Btw robbie, ik herken de verhalen die je schets, geen enkele keer bericht gehad van typhone etc, wat dat betreft heb je inderdaad aan typhone ook niks
@ vodafone advisor MartijnAbel:
in eerste instantie wilde ik mijn Nexus gewoon bij Vodafone bestellen met verlenging maar die mogelijkheid was er niet dus werd ik door Vodafone feitelijk wel gedwongen bij een ander bedrijf te bestellen waar (wat achteraf dus enigzins niet klopt) het wel mogelijk was te verlengen met de Nexus.
Het klopt dus niet helemaal dat je zegt dat Vodafone zijn verlengingscontracten gelijk behandelt als nieuwe contracten want dan had ik (en met mij ook anderen) wel de mogelijkheid gehad om de Nexus bij een verlenging te krijgen.
Aangezien Vodafone de enige leverancier is in Nederland kan het dus ook niet anders zijn dan dat Typhone zijn toestellen bij Vodafone afneemt. Geen idee hoe je dit anders wilt zien.
Mijn teleurstelling in Vodafone blijft (misschien ook door een eerdere ervaring met een SE k700 waar de MP3 ringtoon uitgesloopt was door de branded software van Vodafone waar nooit op gereageerd is door Vodafone terwijl ik het toestel juist om die reden had gekocht en ook bij een externe leverancier maar dus ook een toestel via Vodafone want branded). En over 2 jaar is het voor mij toch overstappen naar een andere provider. Ik heb het wel gehad met dit bedrijf.
Verder vind ik het prima dat jij je werkgever verdedigt maar misschien moet je dan eens aan je werkgever vertellen dat klantenbinding het belangrijkste is voor een ondernemer en niet het proberen binnen te halen van nieuwe klanten en daarbij je vaste klanten te laten stikken want er komt een moment dat die zeggen dat ze het niet meer pikken en weglopen.
Ik hoop in ieder geval dat Typhone mij niet nogmaals teleurstelt door de Samsung te weigeren. Want daar heb je wel gelijk in, het is wel een probleem tussen mij en Typhone en weer een probleem tussen Typhone en Vodafone. Maar het lijkt mij dat bestaande klanten toch voorrang horen te krijgen t.o.v. nieuwe klanten ook al wordt het toestel bij een externe leverancier besteld.
Verder lijkt het mij ook dat klanten zoals ik die speciaal de Nexus One willen nu erg teleurgesteld worden terwijl de toestellen die er nu zijn in de winkels van Vodafone waarschijnlijk verkocht worden aan klanten die een stuk minder verstand hebben van het apparaat dat ze in handen krijgen en ook tevreden zouden zijn geweest met een ander 'gelijkwaardig' toestel. Nu is er een situatie dat er een groep ontevreden klant onstaat. Als klant wil ik vertrouwen hebben in een bedrijf waar ik klant ben en dat vertrouwen is er dus niet meer voor mij. En dat vind ik jammer.
in eerste instantie wilde ik mijn Nexus gewoon bij Vodafone bestellen met verlenging maar die mogelijkheid was er niet dus werd ik door Vodafone feitelijk wel gedwongen bij een ander bedrijf te bestellen waar (wat achteraf dus enigzins niet klopt) het wel mogelijk was te verlengen met de Nexus.
Het klopt dus niet helemaal dat je zegt dat Vodafone zijn verlengingscontracten gelijk behandelt als nieuwe contracten want dan had ik (en met mij ook anderen) wel de mogelijkheid gehad om de Nexus bij een verlenging te krijgen.
Aangezien Vodafone de enige leverancier is in Nederland kan het dus ook niet anders zijn dan dat Typhone zijn toestellen bij Vodafone afneemt. Geen idee hoe je dit anders wilt zien.
Mijn teleurstelling in Vodafone blijft (misschien ook door een eerdere ervaring met een SE k700 waar de MP3 ringtoon uitgesloopt was door de branded software van Vodafone waar nooit op gereageerd is door Vodafone terwijl ik het toestel juist om die reden had gekocht en ook bij een externe leverancier maar dus ook een toestel via Vodafone want branded). En over 2 jaar is het voor mij toch overstappen naar een andere provider. Ik heb het wel gehad met dit bedrijf.
Verder vind ik het prima dat jij je werkgever verdedigt maar misschien moet je dan eens aan je werkgever vertellen dat klantenbinding het belangrijkste is voor een ondernemer en niet het proberen binnen te halen van nieuwe klanten en daarbij je vaste klanten te laten stikken want er komt een moment dat die zeggen dat ze het niet meer pikken en weglopen.
Ik hoop in ieder geval dat Typhone mij niet nogmaals teleurstelt door de Samsung te weigeren. Want daar heb je wel gelijk in, het is wel een probleem tussen mij en Typhone en weer een probleem tussen Typhone en Vodafone. Maar het lijkt mij dat bestaande klanten toch voorrang horen te krijgen t.o.v. nieuwe klanten ook al wordt het toestel bij een externe leverancier besteld.
Verder lijkt het mij ook dat klanten zoals ik die speciaal de Nexus One willen nu erg teleurgesteld worden terwijl de toestellen die er nu zijn in de winkels van Vodafone waarschijnlijk verkocht worden aan klanten die een stuk minder verstand hebben van het apparaat dat ze in handen krijgen en ook tevreden zouden zijn geweest met een ander 'gelijkwaardig' toestel. Nu is er een situatie dat er een groep ontevreden klant onstaat. Als klant wil ik vertrouwen hebben in een bedrijf waar ik klant ben en dat vertrouwen is er dus niet meer voor mij. En dat vind ik jammer.
Ga dan gewoon direct naar een Vodafone-Winkel. Reserveer hem daar, dan heb je er waarschijnlijk sneller een dan op andere manieren.Anoniem: 147638 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:24:
Heel verhaal....
En hoe doe ik dat met een abo dat al 2 maanden geleden is in gegaan met nog 22 maanden te gaan?Ga dan gewoon direct naar een Vodafone-Winkel. Reserveer hem daar, dan heb je er waarschijnlijk sneller een dan op andere manieren.
Mijn bestaande abo voor veel geld afkopen en een nieuw abo nemen ofzo?
Toch jammer dat jij je opstelt als iemand die wel verstand heeft van de Nexus one en een ander die hem in de winkel koopt zoals ik niet. Ik heb zowel typhone als de vodafone winkel gevraagd of ze hem konden leveren en alleen de vodafone winkel kwam met de opmerking me op een lijst te zetten.Anoniem: 147638 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:24:
Dit terwijl er nooit met vodafone is gesproken of het een nieuw abbo zou worden of een verlenging. Sterker nog de medewerker ging ervan uit dat het een verlenging zou zijn omdat ik juist op dat moment gebeld had met een vodafone nummer
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar ik moet toch zeggen dat de vodafone winkel mij persoonlijk veel beter en heel netjes heeft geholpen. En ik weet uit ervaring dat vodafone verlengingen gelijk trekt aan nieuwe klanten.
Ergo het is voor een bedrijf beter een klant te houden dan een nieuwe aan te trekken. Levert echt meer op uiteindelijk.
Langs deze weg bedankt vodafone apeldoorn voor de geweldige service.
dat is dus exact wat ik bedoelselocan schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:30:
[...]
Toch jammer dat jij je opstelt als iemand die wel verstand heeft van de Nexus one en een ander die hem in de winkel koopt zoals ik niet. Ik heb zowel typhone als de vodafone winkel gevraagd of ze hem konden leveren en alleen de vodafone winkel kwam met de opmerking me op een lijst te zetten.
Dit terwijl er nooit met vodafone is gesproken of het een nieuw abbo zou worden of een verlenging. Sterker nog de medewerker ging ervan uit dat het een verlenging zou zijn omdat ik juist op dat moment gebeld had met een vodafone nummer
Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar ik moet toch zeggen dat de vodafone winkel mij persoonlijk veel beter en heel netjes heeft geholpen. En ik weet uit ervaring dat vodafone verlengingen gelijk trekt aan nieuwe klanten.
Ergo het is voor een bedrijf beter een klant te houden dan een nieuwe aan te trekken. Levert echt meer op uiteindelijk.
Langs deze weg bedankt vodafone apeldoorn voor de geweldige service.
tevens is het bestellen via de site of via telesales weer een hele andere weg als de winkel...
wil je een perfecte service, en goed personeel tegenover je, wees dan niet lui(geintje:P) en kom gewoon lekker in de winkel langs.
wij staan altijd klaar voor de klant, want een klant is een klant, al wil je beltegoed of een nieuw contract of een verlenging, geen probleem, en dat is 100% zeker de instelling in elke vodafone winkel.
er word niet voor niets de prijs voor beste retailer gewonnen in de categorie telecom
een klant kiest uiteindelijk voor het toestel, dat doen wij niet voor hun...Verder lijkt het mij ook dat klanten zoals ik die speciaal de Nexus One willen nu erg teleurgesteld worden terwijl de toestellen die er nu zijn in de winkels van Vodafone waarschijnlijk verkocht worden aan klanten die een stuk minder verstand hebben van het apparaat dat ze in handen krijgen en ook tevreden zouden zijn geweest met een ander 'gelijkwaardig' toestel. Nu is er een situatie dat er een groep ontevreden klant onstaat. Als klant wil ik vertrouwen hebben in een bedrijf waar ik klant ben en dat vertrouwen is er dus niet meer voor mij. En dat vind ik jammer.
dat jij zo kortzichtig bent en denkt dat het zo gaat ligt aan jou en niet aan de vodafone winkel of wie dan ook.
ik snap dat je gefrustreerd bent, maar reageer dat niet op een kinderachtige manier af door dingen zoals hierboven vermeld te gaan zeggen...
tevens ben jij klant bij Typhone en heb je een mobiel contract lopen bij vodafone.
ben je soms ontevreden over vodafone omdat typhone zijn beloftes niet nakomt en geen nexus one toestel richting jou uitlevert?
lijkt mij toch niet...
jij kunt 100% vertrouwen hebben in vodafone, zijn alle redenen toe, want niet vodafone maakt de fout, maar typhone.
jij maakt de keuze om het daar te bestellen en niet bij de vodafone winkel zelf, en daar heb je alle recht toe, maar zie de 2 dingen niet als iets samenzijnds, want dan kun je beter gaan klagen bij typhone en daar met de vuist op tafel slaan
succes!
[ Voor 31% gewijzigd door MartijnAbel op 12-08-2010 01:27 ]
ik heb dus ook een probleem met typhone.
in juni heb ik gebeld of de N1 direct leverbaar was bij hun en volgens hun was dat zo.
dat is ook de enige reden waarom ik bij typhone had besteld.
uiteindelijk nu dus nog geen N1 maar mijn contract loopt nu dus wel al en week of 3 bij vodafone.
ik wacht denk gewoon tot de N1 in de webshop bij vodafone komt en dan koop ik heb daar.
van typhone krijg ik 400e om een N1 ergens anders te kopen.
vraag aan MartijnAbel:
alleen ik vraag me wel af waarom de N1 niet los in de vodafone winkel wordt verkocht?
ik was dinsdag ff in de vodafone winkel in hoofddorp om hem te gaan kopen om dat hij op vooraad was.
ik neem namelijk graag de moeite
om naar de winkel te gaan maar, dan moeten ze hem wel aan mij willen verkopen natuurlijk, want dat doen ze alleen aan nieuwe klanten......
in juni heb ik gebeld of de N1 direct leverbaar was bij hun en volgens hun was dat zo.
dat is ook de enige reden waarom ik bij typhone had besteld.
uiteindelijk nu dus nog geen N1 maar mijn contract loopt nu dus wel al en week of 3 bij vodafone.
ik wacht denk gewoon tot de N1 in de webshop bij vodafone komt en dan koop ik heb daar.
van typhone krijg ik 400e om een N1 ergens anders te kopen.
vraag aan MartijnAbel:
alleen ik vraag me wel af waarom de N1 niet los in de vodafone winkel wordt verkocht?
ik was dinsdag ff in de vodafone winkel in hoofddorp om hem te gaan kopen om dat hij op vooraad was.
ik neem namelijk graag de moeite
selocan schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:30:
Verder heb ik wel gesteld dat het probleem tussen Typhone en mij is maar ook dat Typhone de Nexus alleen kan krijgen via Vodafone omdat Vodafone de enige leverancier is van het toestel in Nederland. Dus indirect weigert Vodafone deze toestellen te leveren aan Typhone en bevoorraad Vodafone alleen de eigen winkels . Om dus te stellen dat alleen Typhone de schuldige is aan het niet kunnen leveren lijkt mij niet. Daarom vind ik dat dat ik ook de schuld neer kan leggen bij Vodafone, net zo goed als bij Typhone.
@ MartijnAbel kan ik wel zeggen dat mijn vorige toestel uit een Vodafone winkel komt. Bij aanschaf werd gekeken naar mijn belgedrag van de laatste tijd en aan de hand daarvan werd gekeken welk toestel ik maximaal kon krijgen. Aangezien mijn belgedrag enigzins laag was doordat mijn vorige toestel stuk was gegaan en ik mij een behoorlijk tijdje met een noodtoestel heb moeten behelpen tot mijn contractverlenging het toeliet om een ander toestel uit te zoeken kon ik niet het toestel krijgen dat ik toen wilde. Dus mijn ervaring met een Vodafone winkel ligt toch iets anders. Daarbij wel opgemerkt dat toen mijn huidige toestel stuk ging binnen een jaar na aanschaf deze netjes ter reparatie kon worden aangeboden bij een andere Vodafone winkel en het toestel ook zeer snel weer gerepareerd terug kwam.
Maat het blijkt dus wel dat service van een Vodafone winkel een stuk hoger ligt dan bij de de eigen onlinewinkel. En nogmaals, het ontbreekt mij de laatste tijd aan mogelijkheden om bij een winkel langs te gaan dus ben ik wel aangewezen op de onlinewinkel van Vodafone en als die mij de mogelijkheid niet biedt om mijn abo te verlengen met het toestel dat ik wil word ik gedwongen om naar een externe leverancier te gaan. En ik vertrouw er op dat Vodafone ook normaal omgaat met de externe leveranciers maar het blijkt dus dat dit niet zo is.
Zou dit wel zo zijn en zou Vodafone gewoon het toestel leveren aan Typhone zodat Typhone het toestel weer aan mij zou leveren zou ik er in ieder geval geen rare bijsmaak aan over hebben gehouden en was iedereen tevreden. En deze rare bijsmaak zal zeker mijn beslissing over 2 jaar beinvloeden. Nu ben ik een hele dag bezig om van alles te regelen en afwegingen te maken over een ander toestel en moet ik 2 jaar tegen een toestel aankijken dat ik feitelijk op de 3e plaats had gezet in mijn lijstje. Want als we het toch over 'kinderachtig' hebben vind ik de houding van Vodafone in dit geval daar toch meer van hebben dan mijn reactie op de 'kinderachtige' handelswijze van Vodafone.
Verder succes @ stockmeister maar ik geef je weinig kans want zoals je zelf al aangeeft is het toestel alleen voor nieuwe klanten....
volgens mij zie je het woord Waarschijnlijk in mijn stukje daarover over het hoofd. Dat jij het getroffen hebt en ook nog tijd hebt om bij een Vodafone winkel langs te gaan ben ik blij om. Helaas ontbreekt het mij aan die tijd (toevallig nu even 3 dagen vrij) en is de dichtstbijzijnde winkel 50 km verderop. Uitzonderingen zijn nog geen regel echter. Uit ervaring weet ik dat er veel mensen zijn met toestellen met functies waarvan ze als gebruiker niet eens weten dat ze erop zitten en veelal zelfs overbodig vinden. De "kijk mij eens met een duur toestel lopen" klanten laat ik maar zeggen. Voor mij was het belangrijkste aan de Nexus echter dat de updates zoals 2.2 als eerste beschikbaar zijn voor dit toestel. Ik haal graag het onderste uit de kan bij een toestel. Anders zat ik niet net als jij hier op Tweakers.Toch jammer dat jij je opstelt als iemand die wel verstand heeft van de Nexus one en een ander die hem in de winkel koopt zoals ik niet.
Verder heb ik wel gesteld dat het probleem tussen Typhone en mij is maar ook dat Typhone de Nexus alleen kan krijgen via Vodafone omdat Vodafone de enige leverancier is van het toestel in Nederland. Dus indirect weigert Vodafone deze toestellen te leveren aan Typhone en bevoorraad Vodafone alleen de eigen winkels . Om dus te stellen dat alleen Typhone de schuldige is aan het niet kunnen leveren lijkt mij niet. Daarom vind ik dat dat ik ook de schuld neer kan leggen bij Vodafone, net zo goed als bij Typhone.
@ MartijnAbel kan ik wel zeggen dat mijn vorige toestel uit een Vodafone winkel komt. Bij aanschaf werd gekeken naar mijn belgedrag van de laatste tijd en aan de hand daarvan werd gekeken welk toestel ik maximaal kon krijgen. Aangezien mijn belgedrag enigzins laag was doordat mijn vorige toestel stuk was gegaan en ik mij een behoorlijk tijdje met een noodtoestel heb moeten behelpen tot mijn contractverlenging het toeliet om een ander toestel uit te zoeken kon ik niet het toestel krijgen dat ik toen wilde. Dus mijn ervaring met een Vodafone winkel ligt toch iets anders. Daarbij wel opgemerkt dat toen mijn huidige toestel stuk ging binnen een jaar na aanschaf deze netjes ter reparatie kon worden aangeboden bij een andere Vodafone winkel en het toestel ook zeer snel weer gerepareerd terug kwam.
Maat het blijkt dus wel dat service van een Vodafone winkel een stuk hoger ligt dan bij de de eigen onlinewinkel. En nogmaals, het ontbreekt mij de laatste tijd aan mogelijkheden om bij een winkel langs te gaan dus ben ik wel aangewezen op de onlinewinkel van Vodafone en als die mij de mogelijkheid niet biedt om mijn abo te verlengen met het toestel dat ik wil word ik gedwongen om naar een externe leverancier te gaan. En ik vertrouw er op dat Vodafone ook normaal omgaat met de externe leveranciers maar het blijkt dus dat dit niet zo is.
Zou dit wel zo zijn en zou Vodafone gewoon het toestel leveren aan Typhone zodat Typhone het toestel weer aan mij zou leveren zou ik er in ieder geval geen rare bijsmaak aan over hebben gehouden en was iedereen tevreden. En deze rare bijsmaak zal zeker mijn beslissing over 2 jaar beinvloeden. Nu ben ik een hele dag bezig om van alles te regelen en afwegingen te maken over een ander toestel en moet ik 2 jaar tegen een toestel aankijken dat ik feitelijk op de 3e plaats had gezet in mijn lijstje. Want als we het toch over 'kinderachtig' hebben vind ik de houding van Vodafone in dit geval daar toch meer van hebben dan mijn reactie op de 'kinderachtige' handelswijze van Vodafone.
Verder succes @ stockmeister maar ik geef je weinig kans want zoals je zelf al aangeeft is het toestel alleen voor nieuwe klanten....
Is het echt waar dat je nu bij Vodafone (als ze al een N1 op voorraad hebben) je het toestel niet zonder contract mee kan krijgen? Heb nog een abbo lopen bij T-Mobile en wil t toestel gewoon los kopen...
ja in hoofddorp kreeg ik hem dinsdag niet mee en als ik het goed begrijp in drachten ook niet.
je moet dan wachten totdat hij in de webshop weer op vooraad is en hem dan daar bestellen (hij is dan natuurlijk wel branded) dat mag dan weer wel....
je moet dan wachten totdat hij in de webshop weer op vooraad is en hem dan daar bestellen (hij is dan natuurlijk wel branded) dat mag dan weer wel....
klopt, hij blijkt na berichten vanuit het hoofdkantoor niet los in de verkoop te zijn, terwijl wij hier in eerste instantie wel vanuit konden gaan...stokmeister schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:25:
ja in hoofddorp kreeg ik hem dinsdag niet mee en als ik het goed begrijp in drachten ook niet.
Ben mijn Nexusje kwijt - blij dat ik er nog iemand gelukkig mee kon maken.
is daar nog een reden voor?MartijnAbel schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:14:
[...]
klopt, hij blijkt na berichten vanuit het hoofdkantoor niet los in de verkoop te zijn, terwijl wij hier in eerste instantie wel vanuit konden gaan...
omdat het toestel exclusief verkrijgbaar is bij vodafone naar mijn weten...
Dat was de Nexus altijd al toch? (tot KPN hem krijgt in oktober waar ik ook niet echt meer in geloof...)MartijnAbel schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 22:30:
[...]
omdat het toestel exclusief verkrijgbaar is bij vodafone naar mijn weten...
Vandaag even VF gebeld gehad om te vragen of ik mijn abbonement eerder kon verlengen ivm de datalimieten..
Abbo loop tot 6 April 2011 dus zou offcieel op 6 November mogen verlengen 6 maanden van te voren.
Ik heb gesproken met de afdeling (die uitzonderingen kan maken) Kan ff niet op de naam komen
Daar werd mij verteld dat ik mijn abbo vroegtijdig mag verlengen
.
Nu vroeg de medew. aan mij welk toestel ik erbij wilde hebben, waarop ik met een bigsmile antwoord de Google Nexus One
Wordt mij doodleuk verteld ja dat toestel kan je alleen via de website krijgen 
Iemand een idee hoe ik dit nog kan oplossen ..?
Thnx
Abbo loop tot 6 April 2011 dus zou offcieel op 6 November mogen verlengen 6 maanden van te voren.
Ik heb gesproken met de afdeling (die uitzonderingen kan maken) Kan ff niet op de naam komen
Daar werd mij verteld dat ik mijn abbo vroegtijdig mag verlengen
Nu vroeg de medew. aan mij welk toestel ik erbij wilde hebben, waarop ik met een bigsmile antwoord de Google Nexus One
Thnx
Naar een winkel gaan... Als het goed is hebben ze een melding in de systemen gemaakt dat je vervroegd mag verlengen. De VF winkel kan je dan ook gewoon helpen normaalgesproken.dunn0w schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:23:
Vandaag even VF gebeld gehad om te vragen of ik mijn abbonement eerder kon verlengen ivm de datalimieten..
Ik heb gesproken met de afdeling (die uitzonderingen kan maken) Kan ff niet op de naam komen![]()
Daar werd mij verteld dat ik mijn abbo vroegtijdig mag verlengen.
Nu vroeg de medew. aan mij welk toestel ik erbij wilde hebben, waarop ik met een bigsmile antwoord de Google Nexus OneWordt mij doodleuk verteld ja dat toestel kan je alleen via de website krijgen
Thnx
Maar nu dan hopen dat je nog een VF winkel vind die ze op voorraad heeft.
Anoniem: 368172
Ik heb zelf ook zo mijn affaire gehad met Vodafone en de bestelling van een Google Nexus One.
Op 15 mei 2010 las ik het bericht op Tweakers dat Google de Nexus One niet meer via Internet verkoopt. Gelukkig kwam later het bericht (10 juni 2010) dat Vodafone met de uitrol zou komen in Nederland.
Direct surfte ik naar de website van Vodafone om te kijken of ik deze online via de webwinkel kon bestellen. De meeste kennen het bericht inmiddels wat je dan in beeld krijgt. Het gekke is als je op de website zoekt naar 'Google Nexus One' je een aantal hits krijgt waaronder deze. Hiermee kon ik in eens wel de telefoon bestellen met de voorwaarde dat het toestel half juli weer leverbaar is (een tekst die je vandaag de dag nog steeds kan vinden raar genoeg). Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg zaterdag 17 juli keurig een ontvangstbevestiging van Vodafone via e-mail dat mijn bestelling genoteerd stond.
Ik besloot toch te bellen naar de klantenservice van Vodafone en die vertelde mij dat ze inderdaad door de eerste lading heen waren maar dat ze wederom in aantocht kwamen. Tevens vroeg ik of er nu verschil is tussen een order via de online webshop van Vodafone of één van hun officiële verkooppunten. Het antwoord luidde dat de Vodafone winkels voorrang krijgen bij bestelling t.o.v. de online bestellingen. Ik heb dus snel een order geplaatst bij de dichtstbijzijnde Vodafone winkel.
Pas op dinsdag 10 augustus kreeg ik een bericht van Vodafone via e-mail dat mijn levering vertraagd was en dat mijn toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar was.
Op donderdag 19 augustus kreeg ik telefoon van mijn Vodafone winkel dat er een Google Nexus One voor mij binnen was gekomen en ik deze kon ophalen. Ik heb nu een officieel contract (dus i.c.m. abonnement). Moet nu alleen nog even wachten tot mijn nummer geporteerd is maar ik heb hem al in mijn handen gehad.
Op 15 mei 2010 las ik het bericht op Tweakers dat Google de Nexus One niet meer via Internet verkoopt. Gelukkig kwam later het bericht (10 juni 2010) dat Vodafone met de uitrol zou komen in Nederland.
Direct surfte ik naar de website van Vodafone om te kijken of ik deze online via de webwinkel kon bestellen. De meeste kennen het bericht inmiddels wat je dan in beeld krijgt. Het gekke is als je op de website zoekt naar 'Google Nexus One' je een aantal hits krijgt waaronder deze. Hiermee kon ik in eens wel de telefoon bestellen met de voorwaarde dat het toestel half juli weer leverbaar is (een tekst die je vandaag de dag nog steeds kan vinden raar genoeg). Zo gezegd, zo gedaan. Ik kreeg zaterdag 17 juli keurig een ontvangstbevestiging van Vodafone via e-mail dat mijn bestelling genoteerd stond.
Ik besloot toch te bellen naar de klantenservice van Vodafone en die vertelde mij dat ze inderdaad door de eerste lading heen waren maar dat ze wederom in aantocht kwamen. Tevens vroeg ik of er nu verschil is tussen een order via de online webshop van Vodafone of één van hun officiële verkooppunten. Het antwoord luidde dat de Vodafone winkels voorrang krijgen bij bestelling t.o.v. de online bestellingen. Ik heb dus snel een order geplaatst bij de dichtstbijzijnde Vodafone winkel.
Pas op dinsdag 10 augustus kreeg ik een bericht van Vodafone via e-mail dat mijn levering vertraagd was en dat mijn toestel door onvoorziene omstandigheden niet leverbaar was.
Op donderdag 19 augustus kreeg ik telefoon van mijn Vodafone winkel dat er een Google Nexus One voor mij binnen was gekomen en ik deze kon ophalen. Ik heb nu een officieel contract (dus i.c.m. abonnement). Moet nu alleen nog even wachten tot mijn nummer geporteerd is maar ik heb hem al in mijn handen gehad.
hoe zou ik erachter kunnen komen welke vodafone shops eventueel nog zo'n ding hebben na die laatste levering, mochten ze niet allemaal al weer uitverkocht zijn?
online winkel kon me weer eens niets vertellen (en zat dus net in het buitenland toen ze geleverd werden *zucht*).
thanks
online winkel kon me weer eens niets vertellen (en zat dus net in het buitenland toen ze geleverd werden *zucht*).
thanks
^^ Ik denk dat je het beste een rondje kunt bellen met de dichtstbijzijnde vodafone winkels..
Overigens ben ik overstag gegaan en heb ik een samsung galaxy s besteld, helaas moest ik iets bijbetalen (ten opzichte van een gratis nexus one), maar ik had het geluk dat er net weer een lading binnen was dus dat ik hem snel kreeg.
Overigens ben ik overstag gegaan en heb ik een samsung galaxy s besteld, helaas moest ik iets bijbetalen (ten opzichte van een gratis nexus one), maar ik had het geluk dat er net weer een lading binnen was dus dat ik hem snel kreeg.
Enig idee hoe aan het telefoonnummer van zo'n winkel te komen?Patatjemet schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:52:
^^ Ik denk dat je het beste een rondje kunt bellen met de dichtstbijzijnde vodafone winkels..
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Vodafone online winkel gaf me dit nummer om te proberen, die hadden een andere voorraad of zoiets (niet zeker of het de shop voorraad was): 08007378423. Echter, de hele dag al: 'alle lijnen zijn bezet, probeer het later nog eens'.
Kortom, ik heb het opgegeven en een Desire gehaald. Galaxy vond ik net een kruising tussen een frisbee en een surfplank. Anyway, gl hunting!
Kortom, ik heb het opgegeven en een Desire gehaald. Galaxy vond ik net een kruising tussen een frisbee en een surfplank. Anyway, gl hunting!
Heel veel Vodafone-winkels kun je niet meer bellen.
Gaat, zoals bij veel filiaalbedrijven, verdwijnen en je krijgt een algemeen winkel-infonummer.
In Veenendaal liggen er nog 2
Gaat, zoals bij veel filiaalbedrijven, verdwijnen en je krijgt een algemeen winkel-infonummer.
In Veenendaal liggen er nog 2
weet je dat omdat je daar werkt of omdat je daar toevallig langs bent geweest om de jouwe te halen?
in 't eerste geval: zou je d'r één vast kunnen houden? cancel ik dat abo met die desire wel (heb de telefoon toch nog niet meegekregen) en kom ik 'm morgen wel ophalen ;]
in 't eerste geval: zou je d'r één vast kunnen houden? cancel ik dat abo met die desire wel (heb de telefoon toch nog niet meegekregen) en kom ik 'm morgen wel ophalen ;]
Ik ken iemand die er werkt...naskoel schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:11:
weet je dat omdat je daar werkt of omdat je daar toevallig langs bent geweest om de jouwe te halen?
Maar ik vroeg hoe het stond met levertijden van de Nexus, en hij zij me gisteravond dat ze er nog 2 hadden liggen. Dus als jij er op tijd bent, zal ie er vast nog zijn...
Ik heb op 27 juli ook mijn bestelling bij VF geplaatst via de "verborgen pagina" zoals ook door GoogleMij is omschreven. Ik heb wel veel contact gehad met de Online Winkel zowel via mail als via de telefoon. De medewerkers zijn moeilijk te pakken te krijgen.
Mijn huidige abbo loopt pas op 19 november af dus ik heb wel geduld.
Vandaag nogmaals contact gehad met de Online Winkel via de telefoon.
Vrijdag wordt mijn NX1 bezorgd. Ik ben benieuwd.

Mijn huidige abbo loopt pas op 19 november af dus ik heb wel geduld.
Vandaag nogmaals contact gehad met de Online Winkel via de telefoon.
Vrijdag wordt mijn NX1 bezorgd. Ik ben benieuwd.

Vandaag even een verlenging gedaan met de Google Nexus one 
Vodafone in Tilburg had er nog 1 liggen!
Wat een prachtig toestel
Vodafone in Tilburg had er nog 1 liggen!

Wat een prachtig toestel
Anoniem: 210757
Vandaag op hoop van zegen maar even de Vodafonewinkel op het Rokin binnen gelopen, en daar liggen dus gewoon Nexus One's! 1 jaar BSW 450 verlenging, 95 euro bijbetalen, viel me alles mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 210757 op 04-09-2010 23:14 ]
Ben nog altijd aan het wachten op mijn N1 die ik in juli bij Typhone besteld heb.
Laatste 3 weken paar keer gebeld naar een hele "aardige" vrouw die nooit iets weet over het toestel.
Zijn er meerdere mensen die gekloot zijn met het abb via typhone. En zoja weet iemand iets meer.
grtz
Laatste 3 weken paar keer gebeld naar een hele "aardige" vrouw die nooit iets weet over het toestel.
Zijn er meerdere mensen die gekloot zijn met het abb via typhone. En zoja weet iemand iets meer.
grtz
Annuleren die hap en een VF winkel bezoekenP123 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:47:
Ben nog altijd aan het wachten op mijn N1 die ik in juli bij Typhone besteld heb.
grtz
Net een mailtje gekregen van vodafone dat de nexus one weer leverbaar is, heb me daar een tijdje geleden via hun website op aangemeld...
Typhone belooft jou iets wat ze niet nakomen... Typhone is jouw dealer in dit geval en een dealer kan annuleren als hij zijn belofte niet na kan komen...P123 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 20:47:
Omdat ik een verlenging hen bij Vodafone valt er niks op te zeggen bij Typhone.
Klopt dit?
Behalve als je je abonnement al getekend hebt terug gestuurd, dan kan je niet meer annuleren want dan is het al doorgevoerd. Ik zat in precies dezelfde situatie.
Ik heb genoeg situaties meegemaakt om te weten dat je dan alsnog kunt annuleren.Patatjemet schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 00:51:
Behalve als je je abonnement al getekend hebt terug gestuurd, dan kan je niet meer annuleren want dan is het al doorgevoerd. Ik zat in precies dezelfde situatie.
Het is simpel; zij kunnen niet leveren waar je om gevraagd hebt...
Bij werd anders hoog en laag verteld dat het niet kon, misschien als je bij een vodafone winkel werkt dan (niet lullig bedoeld ofzo), maar als normale consument word je gewoon verteld dat het niet kan en na 5 keer bellen en 5 keer dat antwoord van verschillende helpdesk medewerkers ga je er op een gegeven moment dan maar van uit dat het klopt...uiteindelijk voor een samsung s gegaan btw.
Anoniem: 69767
Eh. 2 jaar aan de Nexus One. Terwijl de Nexus S al uit is. Lijkt me dus een normale prijs, voor een toestel waarvan de 2e generatie al uit is.WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:53:
* SUPER KICK *
Mis ik nu iets of is DIT erg goedkoop
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 21-01-2011 22:55 ]