Anoniem: 325193

Dotto schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 12:52:
Mijn Nexus van Allpmp.com is nog niet verstuurd.
Order staat nog steeds op 'Pending'.
Yup hier hetzelfde. Ik heb vannacht de bestelling geplaatst na het lezen van dit topic. Had stiekem gehoopt dat er vanochtend al een verandering van status zou zijn maar helaas. Nog maar even geduld hebben dan.

* Staat er bij jullie ook Wu Faat Chi als begunstigde in PayPal?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 325193 op 11-02-2010 13:03 ]

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 18:42
Anoniem: 325193 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:02:
[...]

Yup hier hetzelfde. Ik heb vannacht de bestelling geplaatst na het lezen van dit topic. Had stiekem gehoopt dat er vanochtend al een verandering van status zou zijn maar helaas. Nog maar even geduld hebben dan.

Wu Faat Chi is de rekeninghouder.

Dotto schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:48:
[...]

Wu Faat Chi is de rekeninghouder.
Ja dat begreep ik wel maar het deed toch een beetje louche aan dus ik dacht ik vraag nog even aan anderen of dat hier hetzelfde was.

Ik kan werkelijk niet wachten op de Nexus. It is time!

Vandaag zal er wel niets meer veranderen aan de status gezien het tijdsverschil.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 325193 op 11-02-2010 13:51 ]

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-05 14:13

mace

Sapere Aude

Ik zit een beetje met een dilemma.

Ik wil erg graag een Google Nexus, maar ik heb geen zin om er 500+ euro voor neer te tellen, nu wil ik dus wachten todat Vodafone met dat ding komt, en dan een Vodafone abbo nemen + deze telefoon.

Alleen loopt mijn huidige abonnement 10 mei af, en dikke kans dat hij dan nog niet leverbaar is in Nederland i.c.m. een abbo.

Ik heb nu dus een Telfort abonnement, ik voel er weinig voor om deze te verlengen, maar ik wil alleen wel mijn nummer behouden!

Hoe pak ik het dus het beste aan, dat ik "gratis" een Nexus krijg i.c.m. een Vodafone abbo later dit jaar en mijn huidige nummer behoud zonder mijn abbo bij Telfort te verlengen?

mace schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:54:
Ik zit een beetje met een dilemma.

Ik wil erg graag een Google Nexus, maar ik heb geen zin om er 500+ euro voor neer te tellen, nu wil ik dus wachten todat Vodafone met dat ding komt, en dan een Vodafone abbo nemen + deze telefoon.

Alleen loopt mijn huidige abonnement 10 mei af, en dikke kans dat hij dan nog niet leverbaar is in Nederland i.c.m. een abbo.

Ik heb nu dus een Telfort abonnement, ik voel er weinig voor om deze te verlengen, maar ik wil alleen wel mijn nummer behouden!

Hoe pak ik het dus het beste aan, dat ik "gratis" een Nexus krijg i.c.m. een Vodafone abbo later dit jaar en mijn huidige nummer behoud zonder mijn abbo bij Telfort te verlengen?
Ik zie niet in waarom de Nexus One in mij niet leverbaar zou zijn in Nederland? Dus ik zou zeggen lekker in mei overstappen naar Vodafone met nummerbehoud.

Anoniem: 344942

Als de Nexus One in mei nog steeds niet is uitgekomen (ik denk van wel ), dan kan je het beste je telfort abo overzetten naar prepaid (bel gewoon de klantenservice van Telfort en die helpen je wel verder). Hiermee behoud je je nummer en kan je nog altijd een ander abonnement nemen met nummerbehoud. Dit is wat ik heb gedaan. Nu nog wachten :O

• mace

mace

Sapere Aude

Anoniem: 325193 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:59:
[...]

Ik zie niet in waarom de Nexus One in mij niet leverbaar zou zijn in Nederland? Dus ik zou zeggen lekker in mei overstappen naar Vodafone met nummerbehoud.
Ik dacht dat hij pas ergens in Augustus uit zou komen. :P Als hij voor mei uitkomt is het natuurlijk ideaal. :D
Anoniem: 344942 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:05:
Als de Nexus One in mei nog steeds niet is uitgekomen (ik denk van wel ), dan kan je het beste je telfort abo overzetten naar prepaid (bel gewoon de klantenservice van Telfort en die helpen je wel verder). Hiermee behoud je je nummer en kan je nog altijd een ander abonnement nemen met nummerbehoud. Dit is wat ik heb gedaan. Nu nog wachten :O
Oh cool, dat is wel een goede tip. Thanks :)

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-05 17:35
Anoniem: 344942 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 14:05:
En anders kan je altijd ook nog overstappen naar Ben of een andere provider waar je opzegtermijn een maand is. Dit is in ieder geval wat ik gedaan heb; wel het voordeel van een abbo (kost minder), maar niet een jaar er aan vast zitten. Ik kijk wat de Nexus betreft voorlopig de kat uit de boom :).

• iTec
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-03 20:56
Zo me Nexus is al in Nederland na 2 dagen, erg vlot. Hopelijk ontvang ik em snel ondanks dat ik dit zag op de verzending status :

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie13:39 Amsterdam - Netherlands, The

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 10:57

• mace

mace

Sapere Aude

iTec schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:22:
Zo me Nexus is al in Nederland na 2 dagen, erg vlot. Hopelijk ontvang ik em snel ondanks dat ik dit zag op de verzending status :

Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie13:39 Amsterdam - Netherlands, The
Waarschijnlijk zijn ze ff langs de douane. :P
Vind ik wel duur eigenlijk, aangezien bijv. de Touch HD 2 gratis is bij dat abbo, en die kost lost 522 euro op die website. De Nexus is ongeveer net zo duur als de HD2 in losse aanschaf maar dan moet je er nog 250 euro bijdokken? Nee dank u. :P

[ Voor 119% gewijzigd door mace op 11-02-2010 15:35 ]

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 15:23

duderuud

Sliden is koel

Jezus, 800 euro voor het losse toestel. Volgens mij willen ze erop verdienen!

Voor 700 mag je de mijne hebben hoor :)

Motor-Forum.nl

iTec schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 15:22:

Dat is goed nieuws iTech! Hou ons op de hooge.

• iTec
Nee de douane is dat ding al langs :

Douane inklaring compleet om Amsterdam - Netherlands, The 11:12

Nou DHL doe is aanbellen :)

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 11:31
Ik heb zonet ook maar de stoute schoenen aangetrokken en de Nexus One besteld via borderlinx. Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren en wat het uiteindelijk gaat kosten.
Als borderlinx nog een naheffing krijgt van DHL, dan neem ik aan dat ze nog even contact met mij opnemen?

Xbox Live: Chevalric

• joostvanpinxten
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-03 21:15
Heb de N1 nu drie dagen in gebruik:
  • Mooi groot scherm, diepe kleuren, mooi zwart, gemakkelijk schoon te maken
  • Even wennen aan het onscreen tobo (maar ik kom van een SE k750i af, dus alles wat nieuw is, is wennen)
  • Geen nederlands autocorrectie (miss wel mogelijk via BetterKeyboard, maar die kost geld en heb ik alsnog niet de originele android toetsenbord)
  • Heel soms blijven applicaties even hangen -> zwart scherm en geen reactie van de home button (nooit langer gehad dan 5 seconden)
Deze smartphone is echt veel sneller dan de Hero. Het is echt geen eerlijke vergelijking met een Touch Pro, welke wel in dezelfde (losse) prijsklasse valt. Vergeleken met een iPhone 3GS is het allemaal ongeveer even snel en soepel, maar het scherm van de N1 is toch echt wel een heel stuk beter. Resolutie, kleuren en kijkhoek zijn echt fantastisch in vergelijking met de iPhone.

Webbrowsen gaat erg soepel. Multitouch werkt prima. Geen onverwachte haperingen in het renderen (soms nog wat schoonheidsfoutjes, maar de Android browser is gewoon voor verbetering vatbaar)

Waar ik me wel aan stoor is de kwaliteit van de speaker (of miss de versterker). Hij gaat niet heel hard, en/of klinkt vrij overstuurd.

Heb nog geen ervaringen met 3G. Maar zoals op de voorpagina staat, is daar misschien nog wel een deal-breaker te vinden. Wifi werkt wel erg goed. Soms heb ik zelfs het gevoel dat FireFox op mijn pc trager webpagina's laadt dan op m'n telefoon!

[ Voor 23% gewijzigd door joostvanpinxten op 12-02-2010 17:28 . Reden: beter leesbaar maken van bericht, had het wat slordig gepost ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-04 17:52
Anoniem: 325193 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:02:
[...]

@ Tommus & Dotto hoe hebben jullie betaald?
Mijn is ook nog steeds aan het penden. geld is daar al aantal dagen binnen. betaling is al bevestigd door Paypal. zijn ze een siësta aan het houden van een paar dagen?
wel vreemd dat mensen die naar mij besteld hebben op het forum wel al verzonden bestellingen hebben 8)7

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• endless90
Dutchzilla schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:59:
[...]

Mijn is ook nog steeds aan het penden. geld is daar al aantal dagen binnen. betaling is al bevestigd door Paypal. zijn ze een siësta aan het houden van een paar dagen?
wel vreemd dat mensen die naar mij besteld hebben op het forum wel al verzonden bestellingen hebben 8)7
Ik heb betaald met Paypal. Vanaf morgen tot 16/17feb ligt half China op zijn gat door Chinese Lunar New Year Holiday. Waarschijnlijk dus ook allPMP.com.

Dutchzilla schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 17:59:
[...]

Heb ook betaald met PayPal vannacht, staat nog steeds op Pending inderdaad. Hoop stiekem dat ''ie vannacht verstuurd wordt en ander wordt t inderdaad na de feestdagen.

• iTec
De ongeduld dat ik ben, brutaal de DHL gebeld en gevraagd waarom mijn pakket op on hold stond, simpel antwoord, vanwege het weer, ze zei dat ik het toestel morgen kon verwachten en voor de zekerheid morgen na 9:00 even moet controleren of het pakket "with courrier" is :) 4 dagen...that's freakin fast! AllPMP kan ik dus bij deze wel aanraden , je zit alleen nu met Chinees Nieuwjaar tot 16feb, staat ook op de allPMP site rechts op de homepage.

• endless90
iTec schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:12:
De ongeduld dat ik ben, brutaal de DHL gebeld en gevraagd waarom mijn pakket op on hold stond, simpel antwoord, vanwege het weer, ze zei dat ik het toestel morgen kon verwachten en voor de zekerheid morgen na 9:00 even moet controleren of het pakket "with courrier" is :) 4 dagen...that's freakin fast! AllPMP kan ik dus bij deze wel aanraden , je zit alleen nu met Chinees Nieuwjaar tot 16feb, staat ook op de allPMP site rechts op de homepage.
Goed om te horen! Ik zie het nu inderdaad ook. Ze zijn gesloten van 13feb tot 16feb. Valt dus nog mee :-).

• Dutchzilla
Dotto schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:27:
[...]

Goed om te horen! Ik zie het nu inderdaad ook. Ze zijn gesloten van 13feb tot 16feb. Valt dus nog mee :-).
het is nog geen 13 februari ;) morgen 17:00 onze tijd is het daar de 13e

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Op de page staat dat ze nu nog binnen een paar uur shippen. Geen idee of Hong Kong post het nog op tijd weet te verzenden. Zelf heb ik ook alleen goede ervaringen met die toko, retesnel en goedkoop. Enige wat jammer is dat ze geen korting geven op de Nexus One. Normaal gesproken krijg je 3% korting als je eerder meer dan $100 hebt besteld of 5% als je meer dan $1000 hebt besteld. Zou toch weer een paar tientjes schelen. Bij de Milestone geven ze wel korting.

[ Voor 4% gewijzigd door BarôZZa op 11-02-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bah deze shipment weer niks veranderd aan mn status. Heb er maar eens een emailtje uit gegooid. Ben benieuwd of ik uberhaupt antwoord krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

Ben toch wel benieuwd wanneer 2call.nl hem nu kan leveren. Nu belsimpel.nl het kan is dat iig bewijs dat een shop hem gewoon via grijze import kan leveren aan consumenten + abbo. Alleen de prijzen bij 2call.nl zijn dan toch wel stuk interessanter dan bij belsimpel.nl

Iemand nog iets vernomen van 2call.nl? Ik heb mijn bestelling in ieder geval alvast geplaats. (onder rembours, zodat ik iig nog niets hoef te betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:17
Yoda schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:21:
Ben toch wel benieuwd wanneer 2call.nl hem nu kan leveren. Nu belsimpel.nl het kan is dat iig bewijs dat een shop hem gewoon via grijze import kan leveren aan consumenten + abbo. Alleen de prijzen bij 2call.nl zijn dan toch wel stuk interessanter dan bij belsimpel.nl

Iemand nog iets vernomen van 2call.nl? Ik heb mijn bestelling in ieder geval alvast geplaats. (onder rembours, zodat ik iig nog niets hoef te betalen)
zit je dan niet met het probleem dat je contract alvast geregeld wordt?...ik wil bijvoorbeeld verlengen maar misschien gaan ze dat dan alvast regelen zodat je niet zomaar de boel kan annuleren.
en zoals ik al gemeld had hierboven verwachten ze hem half maart bij 2call.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen...Ik heb em! :) en dat binnen 4 dagen (eigenlijk 3 maar door slecht weer levering 1 dag uitgesteld door DHL). Tot heden helemaal te gek apparaat, moet er even aan wennen dat dingen weer elders staan aangezien ik van een iPhone naar HD2 naar Nexus One ben gegaan.

Succes allen met de levering, in mijn geval kan ik AllPMP aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iTec schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:16:
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen...Ik heb em! :) en dat binnen 4 dagen (eigenlijk 3 maar door slecht weer levering 1 dag uitgesteld door DHL). Tot heden helemaal te gek apparaat, moet er even aan wennen dat dingen weer elders staan aangezien ik van een iPhone naar HD2 naar Nexus One ben gegaan.

Gaaf! Veel plezier ermee.

Ik werd inmiddels een beetje ongeduldig (shame on me na anderhalve dag na de bestelling) dus ik heb een mailtje gestuurd naar allPMP wat de vertraging veroorzaakte. Zowaar kreeg ik een mailte terug vandaag:

From: allPMP.com
Sent: Friday, February 12, 2010 8:01 AM
To: ****@hotmail.com
Subject: Re: Inquiry with allPMP.com : Tom

"The payment is confirmed.
But the problem is that today is the last day before Chinese New Year. And we are unable to ship all the orders received today.
If you prefer a refund we can issue it for you. :)
Or you may wait until 17 Feb. "

Valt mij alles mee. Ik verwachtte niet eens een email terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ChRiZz-
  • Laatst online: 01-05 14:49
(jarig!)
iTec schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:16:

Mag ik vragen voor welk bedrag je nu uiteindelijk de telefoon in huis hebt? (douanekosten?)

Slache!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Chinees nieuwjaar.

Twee weken lang het hele land plat. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234252

Heb het ook gewaagd om me een Nexus one aan te schaffen via de google webstore en een Borderlinx "unit" . Nu maak ik me enkel zorgen of ze de betaling (via creditcard) wel gaan accepteren,aangezien het een belgische creditcard is. Hij staat na 24u namelijk nog steeds op "not yet shipped" en bij google gingen ze er prat op dat hij binnen 24u verzonden zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Anoniem: 234252 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:45:
Heb het ook gewaagd om me een Nexus one aan te schaffen via de google webstore en een Borderlinx "unit" . Nu maak ik me enkel zorgen of ze de betaling (via creditcard) wel gaan accepteren,aangezien het een belgische creditcard is. Hij staat na 24u namelijk nog steeds op "not yet shipped" en bij google gingen ze er prat op dat hij binnen 24u verzonden zou worden.
Ik zou me er nog niet te druk over maken. Ik heb 'm ook gisteren besteld en bij mij staat ook nog steeds "niet verzonden". Ik ga er vanuit dat hij vandaag verzonden wordt. Als maandag of dinsdag nog steeds "niet verzonden" staat, ga ik me pas echt zorgen maken.

Maar er zijn inmiddels al genoeg mensen geweest die 'm op deze manier besteld (en gekregen) hebben, dat ik me er niet echt druk over maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
-ChRiZz- schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:46:
[...]

Mag ik vragen voor welk bedrag je nu uiteindelijk de telefoon in huis hebt? (douanekosten?)
Ik moest naast de prijs wat ik bij AllPMP totaal heb betaald (ongeveer €493) nog €23,95 aan douanekosten betalen aan DHL Chauffeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-01 13:17

Yoda

Can you feel it?

Michel242186 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 10:32:
[...]

zit je dan niet met het probleem dat je contract alvast geregeld wordt?...ik wil bijvoorbeeld verlengen maar misschien gaan ze dat dan alvast regelen zodat je niet zomaar de boel kan annuleren.
en zoals ik al gemeld had hierboven verwachten ze hem half maart bij 2call.
Had ik nog niet gezien, had eerder gelezen dat ze hem ieder moment konden krijgen bij 2call. Heb het contract nog niet opgestuurd btw. Sowieso heb je altijd een afkoelperiode natuurlijk. Weet alleen niet of de wet "kopen op afstand" ook geldt voor abbo's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 325193 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:30:
[...]

Gaaf! Veel plezier ermee.

Ik werd inmiddels een beetje ongeduldig (shame on me na anderhalve dag na de bestelling) dus ik heb een mailtje gestuurd naar allPMP wat de vertraging veroorzaakte. Zowaar kreeg ik een mailte terug vandaag:

From: allPMP.com
Sent: Friday, February 12, 2010 8:01 AM
To: ****@hotmail.com
Subject: Re: Inquiry with allPMP.com : Tom

"The payment is confirmed.
But the problem is that today is the last day before Chinese New Year. And we are unable to ship all the orders received today.
If you prefer a refund we can issue it for you. :)
Or you may wait until 17 Feb. "

Valt mij alles mee. Ik verwachtte niet eens een email terug.
geen mail terug van die lui, geld al aantal dagen daar binnen.
vandaag nogmaals met paypal gebeld, betaling is echt bevestigd bij die lui.
De eerste slechte shop review krijgen ze van mij.
1 ster meer niet. Ik heb zoon klote hekel aan bedrijven die hun werk half doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
http://www.belsimpel.nl/G..._source=2001&utm_medium=1

Dit gaat toch niet de trend in NL worden he? €799,-... wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teek2
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-05 15:26
Ze zuigen eerst de eerste golf super enthousiastelingen leeg, mensen zoals wij die smachtend zitten te wachten. We moeten sterk zijn en proberen niet bij deze eerste golf mensen te horen. Ik verwacht dat de prijzen snel gaan vallen in ons competitieve land.

[ Voor 0% gewijzigd door teek2 op 12-02-2010 19:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Of je gaat gewoon importeren zoals al velen gedaan hebben en dan ben je maar 550 euro of minder kwijt ;)
Ik loop al 3 weken rond met dit prachtding! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Dit voegt niets toe.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 13-02-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Koen87 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:51:
Of je gaat gewoon importeren zoals al velen gedaan hebben en dan ben je maar 550 euro of minder kwijt ;)
Ik loop al 3 weken rond met dit prachtding! :D
Ja maar hoe zit het dan met garantie? En een eventuele NL "speech-to-text" functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Imperium schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:50:
[...]

Ja maar hoe zit het dan met garantie? En een eventuele NL "speech-to-text" functie?
Dat wordt Engels lullen voorlopig :P

Ik ben van plan om er een Europese ROM overheen te knallen zodra deze beschikbaar zijn op het web.
(Ervanuitgaande dat ik de telefoon ook daadwerkelijk ontvang na de Chinese feestdagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Anoniem: 325193 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:56:
[...]

Dat wordt Engels lullen voorlopig :P

Ik ben van plan om er een Europese ROM overheen te knallen zodra deze beschikbaar zijn op het web.
(Ervanuitgaande dat ik de telefoon ook daadwerkelijk ontvang na de Chinese feestdagen)
Ach, ik heb er gelukkig geen acute haast mee. Ook al zit ik nu dan even zonder smartphone.

Ben alleen erg nieuwsgierig wat hij moet gaan kosten in EU. Volgens geruchten zou hij €450,- moeten gaan kosten maar daar geloof ik niks van..... hmm toch maar importeren dan?.. zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Mijn Nexus is niet meer verzonden. Wordt dus waarschijnlijk na de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343852

Zo te zien is hij nu ook met nl abbo verkrijgbaar, zal wel gewoon usa phone zijn denk ik.

http://nexusonekopen.com

http://www.belsimpel.nl/los_toestel/Google#toestellen

800 euries, los toestel 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 343852 op 13-02-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:15
Anoniem: 343852 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:21:
Zo te zien is hij nu ook met nl abbo verkrijgbaar, zal wel gewoon usa phone zijn denk ik.
[..]
Die eerste link kun je beter weghalen, staan alleen flauwe affiliate links op naar Belsimpel. Bovendien is dit al tig keer genoemd dus eigenlijk niets nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Ik kreeg gisteren een mailtje van borderlinx.com dat mijn pakketje gearriveerd was, maar dat er geen rekening bij zat en ze dus de waarde hebben moeten schatten. Nou heb ik zonet even met iemand van hun klantenservice gechat, maar omdat ik het pakketje al had laten doorsturen, hadden ze die waarde niet meer nodig.

Mijn vraag is nu, ga ik nog een rekening achteraf krijgen omdat deze waarde niet beschikbaar was? Iemand die de telefoon al via borderlinx.com had besteld en hier antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Chevalric schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:23:
Ik kreeg gisteren een mailtje van borderlinx.com dat mijn pakketje gearriveerd was, maar dat er geen rekening bij zat en ze dus de waarde hebben moeten schatten. Nou heb ik zonet even met iemand van hun klantenservice gechat, maar omdat ik het pakketje al had laten doorsturen, hadden ze die waarde niet meer nodig.

Mijn vraag is nu, ga ik nog een rekening achteraf krijgen omdat deze waarde niet beschikbaar was? Iemand die de telefoon al via borderlinx.com had besteld en hier antwoord op kan geven?
Kans is groot dat als "ze" het pakketje bij de douane openen, ze of zelf de waarde schatten (en met de aantallen nexussen die er bij de douane langskomen lijkt me dat niet zo moeilijk) of je een brief thuis krijgt of je de waarde wil doorgeven (door een aankoopbon of iets dergelijks).

Komt je pakketje er doorheen, dan heb je mazzel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.phoneshop.nl/google/google-nexus-one/T10798/

Lijkt me een veel betere optie gezien de prijs; €499,- los en acceptabele prijzen met Vodafone abonnementen. Enige nadeel is dat hij hier nog niet leverbaar is, maar ik denk dat dat snel wel zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Fly-guy schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:53:
[...]

Kans is groot dat als "ze" het pakketje bij de douane openen, ze of zelf de waarde schatten (en met de aantallen nexussen die er bij de douane langskomen lijkt me dat niet zo moeilijk) of je een brief thuis krijgt of je de waarde wil doorgeven (door een aankoopbon of iets dergelijks).

Komt je pakketje er doorheen, dan heb je mazzel...
Ik heb 'm naar het UK adres van borderlinx laten sturen, en daar hebben ze het pas opgemerkt. Als het goed is, kijkt de douane hier in Nederland niet meer naar mijn pakketje, aangezien het van binnen de EU verzonden is. Enige probleem is dus dat het bij binnenkomst in de UK nog geschat is.
J0YR1D3R schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 09:56:

Lijkt me een veel betere optie gezien de prijs; €499,- los en acceptabele prijzen met Vodafone abonnementen. Enige nadeel is dat hij hier nog niet leverbaar is, maar ik denk dat dat snel wel zal veranderen.
Da's inderdaad een mooie prijs. Voor dat geld heb je 'm nu ook ongeveer als je hem zelf importeert.

[ Voor 24% gewijzigd door Chevalric op 16-02-2010 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:56

Ziet er idd zeer goed uit. 173,- met T-mobile 35, 1 jaar :D Alleen jammer dat ze bij T-mobile geen internet bundel korting lijken te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Phoneshop.nl = 2Call.nl
Ze zitten iig opzelfde adres en hanteren dezelfde prijs 492, ex verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
En om de keus nog moeilijker te maken....in April is de HTC Desire beschikbaar...eigenlijk gewoon de Google Nexus met Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-05 14:49
Michel242186 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 11:22:
En om de keus nog moeilijker te maken....in April is de HTC Desire beschikbaar...eigenlijk gewoon de Google Nexus met Sense.
Voordeel van de N1 zal dan berusten op de updates die direct voor de N1 beschikbaar worden gesteld, of bied HTC dit ook?

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-05 17:45
Wat een heerlijke prijzen op 2call zeg, vooral die van tmobile zijn zeker te doen, zelfs 1 jarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Ja, maar die prijzen op 2call gaan uit van de officiele import, dus dat wordt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Soepstengel schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:29:
[...]

Voordeel van de N1 zal dan berusten op de updates die direct voor de N1 beschikbaar worden gesteld, of bied HTC dit ook?
Zeer waarschijnlijk niet, aangezien HTC hun Sense interface ook moet testen en aanpassen aan een nieuwe release van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
Chevalric schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:19:
[...]

Zeer waarschijnlijk niet, aangezien HTC hun Sense interface ook moet testen en aanpassen aan een nieuwe release van Android.
Ben er ook bang voor...maar ja die Sense interface ziet er wel super uit, maar ja dat je dan weer zo lang op de updates net zoals de Hero die ik nu heb zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-05 14:49
Michel242186 schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 17:08:
[...]

Ben er ook bang voor...maar ja die Sense interface ziet er wel super uit, maar ja dat je dan weer zo lang op de updates net zoals de Hero die ik nu heb zie ik niet zitten.
Kan je dan niet de N1 rom laden op die van de HTC Desire en zo wel de snelle updates krijgen? Twijfel bij mij tussen de Desire en de N1 zit trouwens in het de updates, sense maar ook de 3G problemen. Ik heb iig mijn order bij PSXshop geannuleerd en wacht tot april. Wil toch liever i.c.m. abbo nemen i.p.v. los met sim only.

[ Voor 22% gewijzigd door Soepstengel op 16-02-2010 19:59 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 14:35
Laten we niet vergeten dat de N1 stiekem ook gewoon een HTC toestel is. Ik denk dus niet dat er heel veel verschil gaat zijn wat dat betreft.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
Kleine aanvulling voor diegene die de Nexus One in Hongkong gekocht hebben zoals mij (Allpmp.com) ik heb op ebay dit stekkertje besteld :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWNX:IT#ht_1208wt_1058

Dan heb je namelijk ook nog wat aan de bijgeleverde voeding, ik wacht nog op deze order maar als je geen zin hebt om net zoals mij om een hele lader te kopen, koop zo'n ding voor 6 euri incl. verzending.

My 2 cents :)...*gaat weer verder met het genieten van dit prachtige telefoontje* :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:18

Tank80

Cyanide&&Happiness

iTec schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:28:
Kleine aanvulling voor diegene die de Nexus One in Hongkong gekocht hebben zoals mij (Allpmp.com) ik heb op ebay dit stekkertje besteld :

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...K:MEWNX:IT#ht_1208wt_1058

Dan heb je namelijk ook nog wat aan de bijgeleverde voeding, ik wacht nog op deze order maar als je geen zin hebt om net zoals mij om een hele lader te kopen, koop zo'n ding voor 6 euri incl. verzending.

My 2 cents :)...*gaat weer verder met het genieten van dit prachtige telefoontje* :)
Ik heb gewoon een standaard lader gehaald in de winkel en was een tientje kwijt. Leve de EU en de standaard van micro-usb!

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTec
Haha dat kan ook :) Ben zo internet-minded dat ik daar niet eens naar gezocht hebt in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Dotto:
Al iets gehoord van jouw bestelling? Volgens het mailtje dat ik van AllPMP kreeg zou ik op de 17e aan de beurt zijn voor verzending maar tot op heden is de status nog steeds Pending. Bij jou al verandering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 325193 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:42:
@ Dotto:
Al iets gehoord van jouw bestelling? Volgens het mailtje dat ik van AllPMP kreeg zou ik op de 17e aan de beurt zijn voor verzending maar tot op heden is de status nog steeds Pending. Bij jou al verandering?
mijne staat ook nog pending :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wanneer heb je de bestelling geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 325193 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:50:
[...]

wanneer heb je de bestelling geplaatst?
31 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja maar er was bij jou iets fout gegaan bij de betaling in eerste instantie dus de definitieve bestelling liep ongeveer gelijk met de mijne als ik het goed inschat.

Ik ga vannacht om 2 uur nog even kijken of hij geshipt is, dan loopt de shipping-teller weer af. Zoniet, ga ik er een mailtje tegenaan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 325193 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 21:53:
[...]

Ohja maar er was bij jou iets fout gegaan bij de betaling in eerste instantie dus de definitieve bestelling liep ongeveer gelijk met de mijne als ik het goed inschat.

Ik ga vannacht om 2 uur nog even kijken of hij geshipt is, dan loopt de shipping-teller weer af. Zoniet, ga ik er een mailtje tegenaan gooien.
Volgens paypal is het prima verlopen, geen vertragingen.
ik las wel op het forum, user allpmp.com gaf aan dat de mensen daar soms wat temperament hebben en dan gewoon niet shippen of lekker niet terug mailen.
of je onnodig lang laten wachten.

ik wacht vannacht ook nog af. anders morgen laatste mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Mijn order wij Allpmp.com staat ook nog op Pending. Hoop dat hij voor het weekend toch wel op de post gaat.
Weet iemand het emailadres van Allpmp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dotto schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:48:
Mijn order wij Allpmp.com staat ook nog op Pending. Hoop dat hij voor het weekend toch wel op de post gaat.
Op de site staat een Contact Us link. Via dat kan je in combinatie met je ordernummer contact met ze opnemen. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd met de vraag hoe het nou zit. Hoop snel op antwoord, word het wachten een beetje zat.

• Chevalric
Ik heb gisteren mijn Nexus ontvangen via borderlinx.com. Heeft in totaal vier werkdagen geduurd:
- donderdagmiddag besteld
- vrijdag verstuurd door Google naar UK
- maandag aangekomen in de UK, en gelijk doorgestuurd naar NL
- en dus woensdag ontvangen.

Qua kosten was het volgens mij ook best acceptabel, maar moet nog even de creditcard rekening afwachten. Ik heb in ieder geval 558,65$ (411,47 euro volgens de huidige koers) betaald voor toestel + verzending naar UK en dan nog 32.86 euro voor de verzending van UK naar NL. Totaal kom ik dus op 444.33 euro. Maar er is nog wel een kans dat ik een BTW rekening krijg vanuit de UK, maar dat zie ik dan wel weer.

Oh, en het toestel bevalt uitstekend. Gisteren opgeladen en aan het eind van de dag zoveel gebruikt dat ik nog 15% batterij over had >:).

Anoniem: 323624

Dotto schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:48:
Ik heb net een reactie van AllPMP, want mijn Nexus staat ook nog op pending.

There is shipment delay from the Google side.
If you prefer refund we can issue to you anytime.

Sincerely
Customer Team

Edit:
Status op de site is nu ook aangepast naar: Presale or In Transit, accepting orders, first come first servce basis

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 323624 op 18-02-2010 10:25 ]

• endless90
Anoniem: 325193 schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:53:
[...]

Op de site staat een Contact Us link. Via dat kan je in combinatie met je ordernummer contact met ze opnemen. Ik heb zojuist een mailtje gestuurd met de vraag hoe het nou zit. Hoop snel op antwoord, word het wachten een beetje zat.
Via dat formuliertje heb ik ook al contact opgenomen. Helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Hoop dat er snel schot in de zaak...

Weet iemand hoe het zit met garantie als ik de Nexus uit Hong Kong of de USA haal?

EDIT: Na het berichtje hierboven gelezen te hebben heb ik een mail gestuurd naar Allpmp.com om mijn order te cancellen. Ik ga hem bestellen via Borderlinx

[ Voor 20% gewijzigd door endless90 op 18-02-2010 11:11 ]

Ik kreeg hetzelfde mailtje als antwoord. Ik heb nog even gevraagd of ze een eerlijke schatting kunnen geven van hoelang het gaat duren. Als het antwoord niet bevredigend is haal ik hem ook met borderlinx.

• Chester
  • Niet online
Hoe zit het met de garantie via Borderlinx? Want als je het via allpmp besteld, kun je je telefoon terug naar hun sturen mocht het binnen de garantieperiode kapot gaan.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• endless90
Het lukt mij maar niet op via Hotspotschield mijn Nexus te bestellen. Ik kom niet verder dan de pagina waar ik mijn CC-gegevens moet invullen.
Iemand een betere VPN?

• mace

mace

Sapere Aude

Dotto schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:16:
Het lukt mij maar niet op via Hotspotschield mijn Nexus te bestellen. Ik kom niet verder dan de pagina waar ik mijn CC-gegevens moet invullen.
Iemand een betere VPN?
http://ukvpn.net/

Kost wel geld, maar is maar 99 pence voor 7 dagen.

• Chevalric
Dotto schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:16:
Iemand een betere VPN?
Wat ik heb gedaan is eerst naar checkout.google.com gaan met de account waarmee ik wilde bestellen en daar m'n gegevens in gevuld (incl. cc-nummer en Borderlinx adres). Vervolgens via VPN naar google.com/phone gegaan en daar de bestelling gedaan.

• endless90
Chevalric schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 15:08:
[...]

Wat ik heb gedaan is eerst naar checkout.google.com gaan met de account waarmee ik wilde bestellen en daar m'n gegevens in gevuld (incl. cc-nummer en Borderlinx adres). Vervolgens via VPN naar google.com/phone gegaan en daar de bestelling gedaan.
Tnx voor de tip! Dat werkte!
Order bij Google is aangemaakt en Nexus wordt binnen 48hr verstuurd naar mijn Borderlinx adres in de UK. Ben benieuwd.

• Dutchzilla
Ok mijne order was nog pending.

dit is mijn laatste mail aan die gasten anders laat ik mijn geld door paypal terug halen.
en ik geef ze 24 uur om te reageren.

Hello again,

My order is still pending, my payment is confirmed a couple of days before chinese new year.
Why isn't my order shipped yet? at the time my payment was confirmed there where still nexus one's in stock.

i know from some dutch forum's that guys who ordered later and payed later that there nexus one's are shipped already.

My patience is gone as you might understand.

I would like to receive a honest indication when my phone will be shipped.
as i think it should already been shipped.

Kind regards,

hope to hear soon!

Let niet op de kleine foutjes maar ben furieus.

(update) ik heb hem gecanceld ik heb een refund aangevraagd eens kijken hoelang dat gaat duren :|
dan bestel ik hem wel ergens anders

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchzilla op 18-02-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234252

Heb net men Nexus one phone aangekregen via Borderlinx, ging overigens perfect dus al mijn argwaan was ongegegrond.

Maar, hoe weet je of de douane in je pakketje heeft gesnuffeld? krijg je de rekening er meteen bij of sturen ze die later op? Want ik heb hier paar keer gelezen dat ze nog een extra 100€ invoer moesten betalen, maar er zat bij mij geen enkele rekening bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutchzilla schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:04:
Ok mijne order was nog pending.

dit is mijn laatste mail aan die gasten anders laat ik mijn geld door paypal terug halen.
en ik geef ze 24 uur om te reageren.

Hello again,

My order is still pending, my payment is confirmed a couple of days before chinese new year.
Why isn't my order shipped yet? at the time my payment was confirmed there where still nexus one's in stock.

i know from some dutch forum's that guys who ordered later and payed later that there nexus one's are shipped already.

My patience is gone as you might understand.

I would like to receive a honest indication when my phone will be shipped.
as i think it should already been shipped.

Kind regards,

hope to hear soon!

Let niet op de kleine foutjes maar ben furieus.

(update) ik heb hem gecanceld ik heb een refund aangevraagd eens kijken hoelang dat gaat duren :|
dan bestel ik hem wel ergens anders
Heb je toevallig nog een reactie gehad op je eerste mail? Anders ga ik hem ook annuleren en een creditcard zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace

mace

Sapere Aude

Je zegt het zelf al, chinees nieuwjaar. Die gasten zitten waarschijnlijk niet op kantoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346149

Ik had ook een Nexus One besteld bij allPMP op 10-02-2010.
Deze bleef maar op pending staan dus op 14-02-2010 een mailtje gestuurd met de vraag waarom.
Kreeg hierop antwoord dat het chinees nieuwjaar is en ik moest wachten tot de 17e.

Heb de 17e s'avonds maar weer gemaild want het bleef pending, kreeg hierop geen reactie.
Vanochtend nog een keer gemaild en kreeg wederom geen reactie. In plaats daarvan kreeg ik een refund via paypal terwijl ik hier nooit om heb gevraagt.

Al met al een afrader om iets bij allpmp.com te bestellen.. :(

M.v.g.
mfmedia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Ik heb inmiddels mijn geld terug ontvangen van allpmp,
Nu heb ik dus 502,45 aan paypal tegoed staan. Wie kan mij een snelle manier vertellen om te bestellen.
en daarbij mijn paypal saldo te gebruiken.

somy help is needed :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Dutchzilla schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:09:
Nu heb ik dus 502,45 aan paypal tegoed staan. Wie kan mij een snelle manier vertellen om te bestellen.

Het is hier geen helpdesk. Waar je kunt bestellen is in dit hele topic te lezen, dus begin eens met doorlezen. Als je er dan nog niet uitkomt, meldt dan waar je vastloopt, waarom je vastloopt, en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346149 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 17:40:
Ik had ook een Nexus One besteld bij allPMP op 10-02-2010.
Deze bleef maar op pending staan dus op 14-02-2010 een mailtje gestuurd met de vraag waarom.
Kreeg hierop antwoord dat het chinees nieuwjaar is en ik moest wachten tot de 17e.

Heb de 17e s'avonds maar weer gemaild want het bleef pending, kreeg hierop geen reactie.
Vanochtend nog een keer gemaild en kreeg wederom geen reactie. In plaats daarvan kreeg ik een refund via paypal terwijl ik hier nooit om heb gevraagt.

Al met al een afrader om iets bij allpmp.com te bestellen.. :(

M.v.g.
mfmedia
Raar, ik had mijn order gecanceled en had binnen 1 uur bericht. Maar nog geen geld ontvangen. Misschien hebben ze een foutje gemaakt?

Heb ondertussen iemands creditcard mogen lenen en een Nexus One + dock is nu onderweg naar Borderlinx :)
Dutchzilla schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 18:09:

Je kan gewoon het geld terugstorten naar je bankrekening als je paypal daaraan gekoppeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er iemand die misschien weet hoe de APN instellingen moeten zijn voor Hi/KPN mobiel internet op de nexus one.
Ik heb gister na veel gezeik met Vodafone een Hi prepaid kaart aangeschaft met Hi Eindeloos Online.
Alleen ik krijg mijn instellingen niet voor elkaar, helpdesk kan me niet helpen :S iemand???

edit:

sry laat maar

Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen

kijk wel ff ergens anders.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 343852 op 19-02-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 343852 schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:39:
Is er iemand die misschien weet hoe de APN instellingen moeten zijn voor Hi/KPN mobiel internet op de nexus one.
Ik heb gister na veel gezeik met Vodafone een Hi prepaid kaart aangeschaft met Hi Eindeloos Online.
Alleen ik krijg mijn instellingen niet voor elkaar, helpdesk kan me niet helpen :S iemand???

edit:

sry laat maar

Google Nexus One - Aankoop- en leveringsvragen

kijk wel ff ergens anders.
doe maar niet

[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanN op 20-02-2010 21:13 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk ook via Borderlinx besteld nadat ik een mailtje kreeg van allpmp dat mijn refund eraan zit te komen. Kan werkelijk niet wachten. 4 dagen + weekend dus ik ga er vanuit dat ik mijn Nexus vrijdag ongeveer binnen heb. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat had ik al geprobeerd, ook diverse andere instellingen.
Mijn 3g indicator gaat wel knipperen maar websites laden niet, vreemd.

[ Voor 18% gewijzigd door BastiaanN op 20-02-2010 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gerelateerd aan de Google N1: De dock. Is ie al leverbaar hier voor een degelijke prijs. 99 euro is me wat te duur.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anoniem: 343852 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:02:
[...]

Apart,
Ik heb zelf vodafone, maar heb 1 toestel aan mijn broertje gegeven, die heeft ook KPN, en daar werken die instellingen prima.

Wanneer je een 3G indicator hebt, dan zouden de APN instellingen moeten kloppen.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:56
Anoniem: 343852 schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:02:
[...]

Heb je ook geprobeerd nadat je de instellingen hebt ingevoerd, de airplane mode ff aan en uit zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Modbreak:Het instellen van een 3G-verbinding is hier gigantisch offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Zover ik weet is de nexus one ook in de uk leverbaar. Klopt dat? Ik wilde hem laten bestellen door iemand die in de uk woont. Zitten daar nadelen aan? Neem aan dat deze ook in nl werkt. Waarom bestelt niemand, zover ik weet, de n1 in de uk ivm import kosten. Is toch goedkoper? Of komt het door de lage dollar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anteros schreef op zondag 21 februari 2010 @ 00:34:
Zover ik weet is de nexus one ook in de uk leverbaar. Klopt dat? Ik wilde hem laten bestellen door iemand die in de uk woont. Zitten daar nadelen aan? Neem aan dat deze ook in nl werkt. Waarom bestelt niemand, zover ik weet, de n1 in de uk ivm import kosten. Is toch goedkoper? Of komt het door de lage dollar?
Ik laat hem vanuit de USA naar mijn Borderlinx adres in Engeland verschepen. Volgens mij levert Google tot nu toe aan de USA,Groot Brittanië, Hong Kong, Singapore en Puerto Rico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
@tommus: Waarom niet meteen in de uk bestellen? Toestel lijkt me hetzelfde als usa variant? Maar ik begrijp het dus goed dat er geen risico's aan zitten om in uk te bestellen? Zelfde toestel, zelfde standaard taal (engels) en zelfde rf performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anteros schreef op zondag 21 februari 2010 @ 11:19:
@tommus: Waarom niet meteen in de uk bestellen? Toestel lijkt me hetzelfde als usa variant? Maar ik begrijp het dus goed dat er geen risico's aan zitten om in uk te bestellen? Zelfde toestel, zelfde standaard taal (engels) en zelfde rf performance.
Nouja wat ik begreep is dat alle toestellen tot nu toe uit de USA komen ... ik kan er compleet naast zitten maar ik was in die veronderstelling. In ieder geval heb ik hem inderdaad via de site van Google besteld in de UK, dan wordt 'ie verstuurd naar mijn Borderlinx-adres in de UK en van daaruit naar mij verstuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 325193 op 21-02-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338540

Heb je ook nog ergens prepaid creditcards die je kan aanschaffen met paypal?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste