Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09-2024
Hebben de personen die hem inmiddels hebben ontvangen moeten tekenen voor ontvangst?
Heb de mogelijkheid om hem in de UK te bestellen en bij een collega te laten bezorgen die van maandag tot donderdag in Londen werkt. Moet hij aanwezig zijn voor ontvangst?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Duitse prijzen (incl. abo) lijken bekend: Klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Hoe zit het btw met die customs, ik lees dat veel lui hem gelijk met heffing binnen kregen. Krijg je daar een acceptgiro bij?

Verder nog een goed alternatief voor myus.com --> www.bonvu.com, eigen customs-bon aanmaken, vriendelijke lui en 2 uur na aankomst pakket was hij alweer verpakt in een kleiner doosje om verzendkosten te besparen. Daarna kun je gewoon adv het formaat/gewicht automatisch laten uitrekenen welke shipping carrier je voorkeur qua tijd/kosten heeft :)

[ Voor 58% gewijzigd door Katseviool op 13-01-2010 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
Vanavond eentje besteld om te laten afleveren bij het hotel in NYC waar ik vanaf donderdag zit. Kreeg een uurtje erna al een mailtje dat de order was verzonden, dat is snel.. De Nexus One ligt dus morgen daar al klaar!

Nu wilde ik er meer meenemen, alleen twijfel ik of ik ze moet (wil in dit geval) aangeven bij de douana. Ik heb al redelijk vaak naar Amerika gevlogen en ben er nog nooit tussenuit gepikt? Uiteraard neem ik ze mee om te verkopen en de BTW maakt wat dat betreft nogal een verschil in mijn eventuele winst.. Najah, ik zie wel hoe ik me daarbij voel bij aankomst.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-05 19:57
ik ben as maandag in London, t/m woensdag (voor werk...) en wilde een N one bestellen...
hoelang duurt afleveren? Dan kan ik hem namelijk in mijn hotel laten komen, anders moet ik een britse collega even lief aankijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27751

Heeft er iemand al een postbus en VPN in de UK gevonden? Of is dit niet belasting/invoerheffing technisch minder risicovol in het kader van vrije handel in de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
We zijn btw wel een van weinige die er eentje hebben besteld. Wel een vage schatting maar net via Mashable:

Estimated Nexus One Sales: Only 20,000 Units in the First Week
Anoniem: 27751 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 10:20:
Heeft er iemand al een postbus en VPN in de UK gevonden? Of is dit niet belasting/invoerheffing technisch minder risicovol in het kader van vrije handel in de EU?
De kans is vrijwel zeker dat we gewoon invoerrechten moet betalen, die kans is echter vrijwel zeker 100% met de UK. Dus dan is het gewoon even alles op een rijtje zetten waarmee je het goedkoopst uit bent. Kijk even topic door voor posts hieraan gerelateerd.

Wbt VPN heb ik zelf een betaalde ivacy.com account. Echter heeft een vriend van mij vandaag met Cyberghost besteld, is kennelijk gratis en werkt ook.

Weet trouwens iemand of je de tax die ik in de US heb betaald (Texas, 40$) kunt verrekenen/terughalen met de invoerrechten die de douane hier oplegt?

[ Voor 32% gewijzigd door Katseviool op 13-01-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinto
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10-2024
Nog een tip voor een gratis secure VPN: AnchorFree Hotspot Shield.
Wijst een Amerikaans IP adres toe. Wel wat reclame pop-ups, verder zonder problemen.

Eergisteren hiermee een Nexus One besteld om te laten versturen naar Engeland. Je hebt dus geen Engels IP nodig om hem daar naartoe te laten sturen.

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-04 13:58

Greebs

inert

Onderhand ben ik ook serieus aan het overwegen om een N1 via de UK te bemachtigen. Nu is het probleem dat de persoon via wie ik het wil doen in een complex woont, met een receptie.

Kan iemand die het al via de UK heeft laten lopen me wellicht het volgende laten weten. In hoeverre vereist DHL een handtekening van de geadresseerde i.p.v. zomaar iemand op dat adres? Want als de receptionist(e) tekent en besluit dat het wel een mooie telefoon voor hem- of haarzelf zou zijn dan ben ik een beetje de lul. Want DHL heeft geleverd, met handtekening, en Google kan MasterCard bewijzen dat er geleverd is, dus daar zou ik ook geen geld terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
Hier is inmiddels de telefoon ook besteld.
Telefoon wordt geleverd bij de zus van een vriend van me, nu nog de tel naar NL zien te krijgen.
Iemand tips mbt verzenden en wat de goedkoopste opties zijn? (DHL/FedEx/UPS/Us Postal)

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmm, da;s jammer. Veel vrienden van me wilde er 1, maar je kunt er maar 5 per creditcard bestellen :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
lanoisseforP schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 14:29:
Hier is inmiddels de telefoon ook besteld.
Telefoon wordt geleverd bij de zus van een vriend van me, nu nog de tel naar NL zien te krijgen.
Iemand tips mbt verzenden en wat de goedkoopste opties zijn? (DHL/FedEx/UPS/Us Postal)
US Postal is het goedkoopst, zo'n $37, maar niet echt aan te raden (zie andere posts op GoT over USPS)

Het pakket is iig 2lbs, dus kun je vast wel ergens uitrekenen. Heb zelf $48 betaald voor International Priority van FedEx, wat inhoudt binnen 1-2-3 werkdagen levering in EU. Echter is dit via Bonvu.com gegaan. Ze boden ook de optie aan om voor $38 3-4 werkdagen levertijd via FedEx te versturen. Weet alleen niet precies wat de losse kosten zullen zijn, aangezien zij alles afhandelden. UPS was iig bij hen wat duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Heb jij je telefoon al mogen ontvangen via bonvu.com Katseviool? Ziet er heel mooi uit en zou mijn bovengenoemde probleem ook oplossen. Hoe lang duurde het na bestelling voordat je telefoon bij hen in TX was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Bomin schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 15:53:
Heb jij je telefoon al mogen ontvangen via bonvu.com Katseviool? Ziet er heel mooi uit en zou mijn bovengenoemde probleem ook oplossen. Hoe lang duurde het na bestelling voordat je telefoon bij hen in TX was?
Ik heb hem zaterdagavond besteld, laten graferen, maandag verstuurd vanuit Google en dinsdag lag hij al bij Bonvu. Zij hebben hem gisteren verpakt in een kleiner doosje (originele doos van Google natuurlijk behouden) dit om verzendkosten te besparen. Daarna krijg je gewoon automatisch de optie via welke transit je hem wilt versturen. Hij ligt vandaag klaar voor FedEx en dan heb ik hem hopelijk morgen/vrijdag :)

Het enige nadeel is de tax van $40 die je bij Google moet betalen, ivm de tax in de staat Texas en natuurlijk even wachten of ze me geen dure baksteen opsturen O-)

Maar tot nu toe bevalt de dienst me erg goed, reageren snel en vriendelijk op e-mails. Voordeel is ook dat je zelf mag bepalen wat er op de customs formulieren (beschrijving + pakket waarde) moet staan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Katseviool op 13-01-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Katseviool schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Voordeel is ook dat je zelf mag bepalen wat er op de customs formulieren (beschrijving + pakket waarde) moet staan ;)
Interessant, heb ze gelijk ook maar eens een inquiry gestuurd voor het complete proces (heb geen creditcard en bij hun kan je met paypal betalen). Maar wat zou je moeten vermelden dan, 'gift'is m.i. te obvious, maar zet je er dan gewoon iets op van electronics twv €300,- ofzo? En btw, als je er een lager bedrag opzet, keert je verzekerde verzending ook minder uit als het misgaat volgens mij...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Op het internet kan ik verder ook niets over ze vinden wat de alarmbellen bij mij doet rinkelen dus wie weet doe ik het ook wel :) Dan zou ik ipv 569.99 iets van rond de 500 (niet rond) op het pakket laten zetten, een risico van 50-100 euro op vermissing durf ik nog wel te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-05 21:57
Bomin schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:12:
Op het internet kan ik verder ook niets over ze vinden wat de alarmbellen bij mij doet rinkelen dus wie weet doe ik het ook wel :) Dan zou ik ipv 569.99 iets van rond de 500 (niet rond) op het pakket laten zetten, een risico van 50-100 euro op vermissing durf ik nog wel te nemen ;)
moet je perse een bedrag erop zetten dan?
Maar tot nu toe bevalt de dienst me erg goed, reageren snel en vriendelijk op e-mails. Voordeel is ook dat je zelf mag bepalen wat er op de customs formulieren (beschrijving + pakket waarde) moet staan
ja dus.. goeiemorge!

[ Voor 21% gewijzigd door Stfnlln op 13-01-2010 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klont_44
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-02 14:24
Weet niet of dit al gepost is, maar het lijkt niet al te lang meer te duren voor hij in Duitsland uit komt.
http://www.allaboutphones...tgelekt-bij-Vodafone.html

Edit: Ziet er btw niet al te betrouwbaar uit, maar laten we gewoon hopen dat ie snel uitkomt :9

[ Voor 21% gewijzigd door Klont_44 op 13-01-2010 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Bomin schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 17:12:
Heb zelf ook even wat research van te voren gedaan, maar ze gaven in de mail ook aan dat voornamelijk veel Duitsers zaken met ze doen. Verder zijn ze actief op FB, Twitter etc. en kun je idd ook een aantal ervaringen via Google over ze lezen.
Ik ben verder ergens in 3000ste lid op het forum, zijn ze overigens pas net begonnen.

Maar het blijft altijd even afwachten of het allemaal goed gaat natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

In een half uurtje antwoord van bonvu.com:
Thank you for your email. We can help you with the purchase and forwarding of a Nexus One phone. The costs include:

$572.64 (Google phone purchase and tax)

$17.18 (3% service fee for purchasing items)

$36.50 (DHL shipping with insurance, tracking, delivery 3 – 5 business days)

$19.99 (fee for forwarding service)

Total: $646.31 x .72 = 465,34 Euros You may also pay Customs import tax or duty when the shipment arrives in the Netherlands
Ga er eens even over nadenken :)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:21
Geen slechte deal denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291270

Dit keer wél in het juiste topic.

http://wereld-telefoons.nl/nexusone.html

Schijnt leverbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

En besteld :)
Uit voorraad staat er zelfs, lol, eens kijken hoelang dat duurt...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338607

Vergeet niet de import + btw niet! Om die Nexus One zo in België te krijgen betaal ik in totaal een 580 euro ofzo (21% BTW + 5% import)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

19% en 0% voor NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
RoD schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:09:
Interessant, de prijs die je bij moet betalen ligt redelijk in de buurt van wat ik verwachtte (€100,--). Ik kan alleen niet goed opmaken welk abonnement daar dan bij komt, ik lees iets van "24 x 5 euro (...)schrift". Het zal wel iets van een 30 euro abonnement zijn schat ik zo.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Katseviool schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 16:36:
[...]

Ik heb hem zaterdagavond besteld, laten graferen, maandag verstuurd vanuit Google en dinsdag lag hij al bij Bonvu. Zij hebben hem gisteren verpakt in een kleiner doosje (originele doos van Google natuurlijk behouden) dit om verzendkosten te besparen. Daarna krijg je gewoon automatisch de optie via welke transit je hem wilt versturen. Hij ligt vandaag klaar voor FedEx en dan heb ik hem hopelijk morgen/vrijdag :)
En net weer een update van Bonvu mogen ontvangen, hij is vandaag bij FedEx aangemeld en verwachte bezorging in NL is volgens FedEx vrijdag 12:00. Kortom als dit klopt heeft het totale proces 5 werkdagen gekost (Google --> Bonvu --> NL) :)

Nog even een vraagje; hoe zit het met de heffing, veel mensen hadden hem al gelijk ontvangen, moet ik die ter plekke voldoen bij de bezorger (FedEx) of krijg je een acceptgiro/factuur?

[ Voor 11% gewijzigd door Katseviool op 13-01-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis, dit kan soms 4 maanden duren weet ik uit ervaring :(

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Laat FedEx het in NL niet verder afhandelen door TNT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Katseviool schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:52:
[...]

En net weer een update van Bonvu mogen ontvangen, hij is vandaag bij FedEx aangemeld en verwachte bezorging in NL is volgens FedEx vrijdag 12:00. Kortom als dit klopt heeft het totale proces 5 werkdagen gekost (Google --> Bonvu --> NL) :)
Die gasten van bonvu zijn echt snel inderdaad; ik heb gisterenavond laat een bestelling bij hun geplaatst voor de phone, geld overgemaakt naar hun bankrek. in Oostenrijk en prinscrntje van de betaling gemailed. Vanochtend vroeg kreeg ik een mailtje dat ze hem al besteld hebben :) Dat is dus zelfs voordat ze zelf het geld binnen hebben :) . Als alles goed gaat heb ik hem dus dinsdag/woensdag binnen :) Maar goed, even afwachten of dat echt zo snel gaat...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-05 10:52
Pfoee - m'n phone is op Londen-Heathrow ! =)

Voor de mensen die de telefoon al in hun bezit hebben; wat is voor jullie de meerwaarde van de trackball, naast het functionele ledje voor gemiste oproepen/smsjes/mailtjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 20:34
Maar kun je hem bij Bonvu nu als cadeau versturen? zodat je dus de BTW niet hoeft te betalen? anders ga ik hem daar ook maar aanvragen, onder de €500 euro is zeker wel interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:34

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Voor degene die net als ik onedayprice in de gaten aan t houden waren omdat daar volgens de site binnenkort de Nexus One te koop is, stop maar met kijken.

Als ik zie wat voor belachelijke prijs ze vandaag vragen voor een 3GS 16GB (749 euro). Gaat dat volgens mij nooit een normale prijs worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-03-2024
nubcaek schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:12:
Pfoee - m'n phone is op Londen-Heathrow ! =)

Voor de mensen die de telefoon al in hun bezit hebben; wat is voor jullie de meerwaarde van de trackball, naast het functionele ledje voor gemiste oproepen/smsjes/mailtjes ?
De trackball is onmisbaar, vind ik persoonlijk.

Hij is handig voor het bewerken van tekst (knippen/plakken/cursor verplaatsen) Daarbij blinkt de trackball ook op als er een programma geïnstalleerd is.

Alleen vragen als deze horen hier thuis: Google Nexus One

[ Voor 7% gewijzigd door m3nno op 14-01-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Net ook maar besteld richting bonvu, zat gisteren nog een beetje te twijfelen maar als ik op elke telefoon blijf wachten tot hij maanden later in NL komt dan is er ook telkens weer iets nieuws wat ik al wil. Ik laat horen hoe het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 07-05 16:00

Boy

www.byoscoop.nl

Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:45:
Net ook maar besteld richting bonvu, zat gisteren nog een beetje te twijfelen maar als ik op elke telefoon blijf wachten tot hij maanden later in NL komt dan is er ook telkens weer iets nieuws wat ik al wil. Ik laat horen hoe het gaat!
LOL, ik heb hetzelfde probleem...ook met de Hero dit probleem gehad...en maar wachten...en nu moet ik wachten tot ik de sleutel van m'n huis heb...ff geen grote uitgaven voor dat op orde is...dus moet ik weer een paar maanden langer doen met m'n touch dual...(bagger WinMo)

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Koen87 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 09:15:
Maar kun je hem bij Bonvu nu als cadeau versturen? zodat je dus de BTW niet hoeft te betalen? anders ga ik hem daar ook maar aanvragen, onder de €500 euro is zeker wel interessant ;)
Je kunt bij Bonvu zelf bepalen wat ze op de bon zetten en daarnaast welke waarde het pakket moet krijgen :)
cypher21 schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 23:57:
Bij FedEx krijg je een acceptgiro thuis, dit kan soms 4 maanden duren weet ik uit ervaring :(
Ach we zien het maar als een kostenspreiding ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Katseviool op 14-01-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Zelf heb ik het maar wel een beetje eerlijk gedaan, de douane is ook niet gek, en ik wil wel het grootste deel van het bedrag verzekerd hebben door FedEx mochten zij hem kwijtraken. Ben gegaan voor electronic equipment - mobile phone met als bedrag 487,11 USD ;)

Als kado zou je kunnen proberen, maar afgezien van het feit dat het je denk ik niet gaat lukken, moet een kado een waarde van 45 euro of minder hebben, en je pakket is dan door de koerier dus ook maar voor die waarde verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Inderdaad, wilde het risico ook niet lopen en heb er gewoon netjes $529,- op laten zetten incl dat het een nexus one phone is... Kan dus nog een factuur krijgen van +/- €70,- voor de btw, maar dat vind ik ook nog wel te overzien...

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 13:19

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tinto schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 13:11:
Nog een tip voor een gratis secure VPN: AnchorFree Hotspot Shield.
Wijst een Amerikaans IP adres toe. Wel wat reclame pop-ups, verder zonder problemen.

Eergisteren hiermee een Nexus One besteld om te laten versturen naar Engeland. Je hebt dus geen Engels IP nodig om hem daar naartoe te laten sturen.
Probeer nu op de bestelpage van google te komen maar die timed out, zouden ze soms die range van HotSpot Shield blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Nooit geschoten is altijd mis en een beetje pokeren is nooit verkeerd. Dus bij mij heeft de box gewoon waarde $0 meegekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Katseviool schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:42:
Nooit geschoten is altijd mis en een beetje pokeren is nooit verkeerd. Dus bij mij heeft de box gewoon waarde $0 meegekregen :)
Das toch zonde als die dan "zoekraakt" zo onverzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ace schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 13:40:
[...]

Probeer nu op de bestelpage van google te komen maar die timed out, zouden ze soms die range van HotSpot Shield blokkeren?
Zelf heb ik http://thefreevpn.com/ gebruikt (na eerst onderzoek gedaan te hebben of course :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 10:45:
Hoe bestel ik dat bij hen dan?? Mailtje naar Support aan wijden om het aan te vragen of kan dat ook anders?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

martincm schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:03:
[...]

Hoe bestel ik dat bij hen dan?? Mailtje naar Support aan wijden om het aan te vragen of kan dat ook anders?
Ik heb het als volgt gedaan:
Ik heb geen creditcard, je kan ook hun voor je laten bestellen. Kan je het beste een offerte aanvragen (inquiry) naar het volgende adres: specials@bonvu.com
Zie ook: https://www.bonvu.com/bonvu/content/view/5/20/lang,en/
Je krijgt dan een aanbieding via email met betaalinformatie naar een bank in Oostenrijk. Je accepteerd hun aanbod, maakt het geld over en mailed een screenshotje van de betaling terug. Zij kopen dan (direct) de nexus voor je. Enigste wat je dan nog moet doen is een accountje aanmaken op de site en een zending aanmaken.
Totale kosten ~€465,- (incl. nexus, US tax, verzending, handling en bestelservice). Daar kan dan nog btw bijkomen, maar op hun site kan je zelf de waarde van je pakketje aangeven.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Het is opzich wel te vinden op hun website maar okay ;)

Of je kan hen de bestelling laten plaatsen voor je (per e-mail neem ik aan inderdaad), kost wel een centje, of je kunt hem zelf bestellen bij Google met als afleveradres hun adres (+je naam). Vervolgens voer je dan in je account @ bonvu.com een new shipment in met allerlei gegevens, waar de shipment vandaan komt, waar hij naartoe moet, etc. Zodat zij wanneer jouw pakketje binnenkomt weten dat hij bij jou hoort, het vervolgproces heb ik dus nog niet first hand meegemaakt. Maar je zal wel bericht krijgen wanneer zij jouw pakketje binnen hebben, een verzendmethode moeten kiezen en zeggen dat ze het moeten versturen.

Edit: spuit elf }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Vult mooi aan hoor :> . Hun tarief voor het bestellen voor je is 3% ~ $16-20, dus dat valt ook wel mee. (plus je hebt geen cc-kosten, vpn-kosten etc...)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:10:
Het is opzich wel te vinden op hun website maar okay ;)
Excuus, ik begreep al zoiets inderdaad, zelfde service dus als die NL vrouw in de US die alles verstuurd hiernaartoe, maar dan een kleine 100eu goedkoper. Top, ik denk dat ik het ze ook laat afhandelen in zn geheel. Ik was er niet zeker van hoe het op de andere manier besteld moest worden en aangezien meerdere van jullie al de transactie geinitieerd hebben vroeg ik er voor de zekerheid naar.

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja zij zullen wel wat meer schaalvoordelen hebben dan die vrouw ^^

Zelf heb ik het wel zelf gedaan (met CC, ook 180 dagen verzekering) met een gratis secure SSL VPN in de US. En ach als die VPN toch niet zo secure was zien we dat dan wel weer, maar ik kon niets vinden wat er op wees dat ze "dirty" waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:21

michaelvt

Tweaky Gonzalez

RoD schreef op dinsdag 12 januari 2010 @ 22:09:
Iemand ook al een idee wanneer hij echt beschikbaar zal zin in Duitsland en of hij dan ook Simlock vrij komt?

Edit: zou de nederlandse taal dan wel beschikbaar zijn? i.t.t de VS versie waarbij dit niet is.

[ Voor 14% gewijzigd door michaelvt op 14-01-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 14:25:
Ja zij zullen wel wat meer schaalvoordelen hebben dan die vrouw ^^
Ze berekend gewoon met belachelijke wisselkoersen. Alsof de koers van de $ opeens 10 cent op een dag zakt 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Katseviool op 14-01-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-04 13:21
michaelvt schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 15:07:
[...]

Iemand ook al een idee wanneer hij echt beschikbaar zal zin in Duitsland en of hij dan ook Simlock vrij komt?

Edit: zou de nederlandse taal dan wel beschikbaar zijn? i.t.t de VS versie waarbij dit niet is.
Ik neem aan dat dit voor Duitsland nog steeds februari is. Het staat ook bovenaan het blad op de foto. Ook Vodafone Nederland geeft nog steeds aan dat Europa in feburari aan de beurt is. We zullen zien...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Nou, net FedEx aan de lijn, douane gelooft niet dat jij een Google phone voor $1 hebt aangeschaft :D

Dus toch maar even snel kleur bekend en de originele factuur gestuurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Vanmiddag een mooie ebay deal kunnen sluiten.
615 usd met shipping deze kant op. Net mailtje met tracking dat ie verzonden is. Top! Hopen dat de 400usd gift er langs komt, maar ja anders jammer...... Kan het toch niet meer afwachten

Wat is dat toch een slechte eigenschap, dat niet kunnen afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Katseviool schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:24:
Nou, net FedEx aan de lijn, douane gelooft niet dat jij een Google phone voor $1 hebt aangeschaft :D

Dus toch maar even snel kleur bekend en de originele factuur gestuurd :P
Kon zoiets per email of moest dat per postduif anders is het weer een dag of meer vertraging?

Heb mijn bestelling inmiddels ook geplaatst via Bonvu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

@martincm: Dat betwijfel ik, de douane doet niet aan "gifts" van een waarde boven de 45 euro voor zover ik weet ;) Dus kom je alsnog ongeveer uit op dezelfde prijs als iedereen hier, maar het is zeker geen slechte prijs!

Wat betreft het niet kunnen wachten, we moeten zoveel wachten hier in NL met de laatste Android telefoons dat het ook gewoon niet meer leuk is, op een gegeven moment is het geduld gewoon op ;)

@Katseviool: Ergens was het wel te verwachten, is je telefoon nu ook vertraagd omdat zij eerst de factuur willen hebben of kon dat online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:03:
@martincm: Dat betwijfel ik, de douane doet niet aan "gifts" van een waarde boven de 45 euro voor zover ik weet ;) Dus kom je alsnog ongeveer uit op dezelfde prijs als iedereen hier, maar het is zeker geen slechte prijs!
Ja goed, nou ja ik zie het toch maar als redelijke winst dat ik m niet uit NL webshops voor 600+ eur moet plukken. En daarbij dat vandaag payment afgehandeld is, direct de shipping, vind ik gewoonweg top.

Nu even afwachten hoe en wat bij customs....... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Gisteren besteld (zonder engraving), vandaag afgeleverd op mijn US adres....! Lekker rap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

13art

Moderator Mobile
Misschien wel een hele stomme vraag hoor, maar plaatst die bonvu nou ook de bestelling voor je? of moet je hem wel zelf bestellen via een secure vpn bij bonvu, maar krijg je dan hun adres?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
DjWannaB2002 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:57:
Misschien wel een hele stomme vraag hoor, maar plaatst die bonvu nou ook de bestelling voor je? of moet je hem wel zelf bestellen via een secure vpn bij bonvu, maar krijg je dan hun adres?
Hun adres staat op hun site.
Ze kunnen voor je bestellen kost echter een beetje meer. Het is hier al meerdere malen beschreven.

Ik heb ook besteld... hopelijk snel reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Ace schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 20:01:
[...]

Kon zoiets per email of moest dat per postduif anders is het weer een dag of meer vertraging?

Heb mijn bestelling inmiddels ook geplaatst via Bonvu.
Kreeg van FedEx gelijk een e-mailadres waar ik de bon naar toe kon mailen, hierdoor loopt de bestelling volgens die gast ook geen gevaar en wordt hij gewoon morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Wou ik net via Bonvu bestellen en het geld overmaken. Zegt mijn bank dat ik een verkeerde Iban nummer heb.
Zijn er al meer mensen die de telefoon via Bonvu binnen hebben gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Wel al besteld, maar zelf geregeld, komt morgen bij hen binnen. Heb toevallig wel ook even e-mail contact met ze gehad (prima service tot nu toe), de IBAN die ze mij gaven is "IBAN AT 22 34460 0000 5303375", misschien kun je daar iets mee? Volgens mij moeten de nummers of zelfs alles wel zonder spatie ingevoerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:21:
Wel al besteld, maar zelf geregeld, komt morgen bij hen binnen. Heb toevallig wel ook even e-mail contact met ze gehad (prima service tot nu toe), de IBAN die ze mij gaven is "IBAN AT 22 34460 0000 5303375", misschien kun je daar iets mee? Volgens mij moeten de nummers of zelfs alles wel zonder spatie ingevoerd worden.
Hmmm, zal wel aan mijn bank liggen dan, want deze doet het ook niet, het is te lang zegt ie....
Iemand anders problemen met SNS Bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Heb nog even verder gezocht, volgens http://www.tbg5-finance.org/?ibancheck.shtml is hij correct wanneer hij als volgt wordt ingevoerd: AT223446000005303375.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Het werkt toch niet, jammer, morgen nog maar is kijken. Anders wacht ik maar totdat die in duitsland komt.
Volgens mij is het gewoon een interne fout bij SNS bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 21:07
Heb de laatste pagina's doorgelezen, maar de kosten zijn me nog niet helemaal duidelijk. $529 voor de telefoon, $30 o.i.d. voor verzendkosten en dan 19% belasting bij douane. Of zit er ook nog belasting in Amerika op (lijkt me wel), zo ja, hoeveel is dat?

Misschien een idee om een duidelijke uitleg hiervan in de TS op te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Koen87 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:48:
Het werkt toch niet, jammer, morgen nog maar is kijken. Anders wacht ik maar totdat die in duitsland komt.
Volgens mij is het gewoon een interne fout bij SNS bank.
je moet wel de vakjes uitvullen, dus niet hun spatiëring aanhouden als vakjesverdeling zegmaar ;)
hostname schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:09:
Heb de laatste pagina's doorgelezen, maar de kosten zijn me nog niet helemaal duidelijk. $529 voor de telefoon, $30 o.i.d. voor verzendkosten en dan 19% belasting bij douane. Of zit er ook nog belasting in Amerika op (lijkt me wel), zo ja, hoeveel is dat?

Misschien een idee om een duidelijke uitleg hiervan in de TS op te nemen?
Hangt af van naar welke staat je hem laat versturen, die rates kan je vast wel ergens vinden. Ach, wth, astemblaft

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nou tot nu toe nog niks dan lof voor Bonvu, als de telefoon goed binnenkomt dan is het voor herhaling vatbaar. Ik had ze gemaild met de vraag of ze wanneer mijn shipment daar morgen binnenkomt ze hem diezelfde dag nog weg zouden kunnen krijgen. Dat kon als ik van tevoren aangaf welke carrier ik wilde hebben en die kosten + hun handling fee nu al zou voldoen. Wanneer zij de telefoon morgen dan op tijd (voor 14:00) binnen krijgen sturen ze hem meteen weer weg. Heb drie nette e-mails van ze gehad heen en weer om de details van dit alles uit te werken.

Zou toch weer twee daagjes schelen, als het morgen loopt zoals ik hoop is hij hier maandag want op zaterdag wordt er hier in NL wel gewoon ingeklaard, anders zou het op z'n vroegst woensdag worden :)

@hostname: Via Bonvu welke in TX zitten komt het neer op $43,64 aan belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323646

https://www.ereaderdeals.nl/categorie/10/google-nexus-one/ hier is ie nu te bestelle is echter wel flink aan de prijs wat denken julle, beter vie bonvu of is dit weliswaar duurder maar toch de makkelijkste manier om te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutte
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 23:41
De Nexus one is nu verkrijgbaar op OneDayPrice had gehoopt op een prijs rond de 400 - 500 euro, maar ze vragen er 639 euro voor! Afzetters! Ik wacht nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 323646 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:19:
https://www.ereaderdeals.nl/categorie/10/google-nexus-one/ hier is ie nu te bestelle is echter wel flink aan de prijs wat denken julle, beter vie bonvu of is dit weliswaar duurder maar toch de makkelijkste manier om te bestellen?
Een mailtje sturen naar Bonvu en een bank/cc/paypal overschrijving is alles wat je moet doen om € 150,- uit te sparen.

Niet een echt heel moeilijke keuze lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-04 20:22
Rutte schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 00:35:
De Nexus one is nu verkrijgbaar op OneDayPrice had gehoopt op een prijs rond de 400 - 500 euro, maar ze vragen er 639 euro voor! Afzetters! Ik wacht nog wel even.
Als je op 400eur hoopt kan je nog wel een half jaartje wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 07:55
Hoe zij aan de 'oorspronkelijke' prijs gekomen zijn van € 699,- is mij overigens ook een raadsel... dit slaat echt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Tank80 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:37:
[...]

je moet wel de vakjes uitvullen, dus niet hun spatiëring aanhouden als vakjesverdeling zegmaar ;)
Was het maar waar, ook dat heb ik op aangeven van Bomin geprobeerd. Ik geef het vandaag nog even een poging, maar gister werd ik er een beetje gek van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:49:
Nou tot nu toe nog niks dan lof voor Bonvu, als de telefoon goed binnenkomt dan is het voor herhaling vatbaar. Ik had ze gemaild met de vraag of ze wanneer mijn shipment daar morgen binnenkomt ze hem diezelfde dag nog weg zouden kunnen krijgen. Dat kon als ik van tevoren aangaf welke carrier ik wilde hebben en die kosten + hun handling fee nu al zou voldoen. Wanneer zij de telefoon morgen dan op tijd (voor 14:00) binnen krijgen sturen ze hem meteen weer weg. Heb drie nette e-mails van ze gehad heen en weer om de details van dit alles uit te werken.

Zou toch weer twee daagjes schelen, als het morgen loopt zoals ik hoop is hij hier maandag want op zaterdag wordt er hier in NL wel gewoon ingeklaard, anders zou het op z'n vroegst woensdag worden :)

Ben er ook erg tevreden over, goed mailcontact en snelle afhandeling. Heb hem woensdagavond om +/- 24.00u bij hun gekocht, vannacht om 01.00u is hij daar aangekomen en vandaag gooien ze hem in het vliegtuig. Kan hij lekker tegen die van jou aanliggen Bomin! :P

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Tank80 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:15:
[...]

daar aangekomen en vandaag gooien ze hem in het vliegtuig. Kan hij lekker tegen die van jou aanliggen Bomin! :P
Aaaah ik zie hier echt opbloeiende Nexus liefde! Wat schattig

[ Voor 19% gewijzigd door m3nno op 15-01-2010 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Nu online

Tank80

Cyanide&&Happiness

m3nno schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:19:
[...]

Aaaah ik zie hier echt opbloeiende Nexus liefde! Wat schattig
:>

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbr
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-04 16:00

jbr

Right back @ ya

Ik was in de veronderstelling dat lokale winkels (in GB,US,HK) ook de mogelijkheid hadden om de Nexus One te verkopen, maar.....ik was woensdag nog in Hong Kong en ben daar bij zeker 7 a 8 zaakjes geweest, maar daar keken ze me aan of ze water zagen branden toen ik vroeg naar de Nexus One. Ze hadden hem nog niet in de winkel (gehad), wisten niks van een (online) bestelprocedure en wisten vaak al helemaal niet waar het over ging. Ik kreeg wel vaak de Milestone in mijn handen gedrukt, maar die kenmerkt zich door een trage interface naar mijn mening (shocking experience).

Een goeie bak teringherrie in de morgen is een dag zonder zorgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
jbr schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:33:
Ik was in de veronderstelling dat lokale winkels (in GB,US,HK) ook de mogelijkheid hadden om de Nexus One te verkopen, maar.....ik was woensdag nog in Hong Kong en ben daar bij zeker 7 a 8 zaakjes geweest, maar daar keken ze me aan of ze water zagen branden toen ik vroeg naar de Nexus One. Ze hadden hem nog niet in de winkel (gehad), wisten niks van een (online) bestelprocedure en wisten vaak al helemaal niet waar het over ging. Ik kreeg wel vaak de Milestone in mijn handen gedrukt, maar die kenmerkt zich door een trage interface naar mijn mening (shocking experience).
Nexus One is ook alleen via google.com/phone te bestellen. En uiteraard een enkele webshop die hem 2x zo duur verkoopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 09:20
Het verhaal van Marktplaat van 349 euro voor een Nexus One is dus ook oplichterij ik heb net een mailtje gehad.
Ik hoop niet dat er mensen zijn die ook werkelijk geld over gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 18:36
macweeds schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:12:
Ach ja, met mensen die behoorlijk naief bezig zijn en nul onderzoek doen kan ik weinig medelijden hebben hoor.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
macweeds schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:12:
Het verhaal van Marktplaat van 349 euro voor een Nexus One is dus ook oplichterij ik heb net een mailtje gehad.
Wat stond er in dat mailtje dan? Was de kapper fout of zijn toeleverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja volgens mij zijn ze daar compleet gek geworden ofzo.... :X

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:20

13art

Moderator Mobile
Beste Bart,

Ik heb een teleurstellende mededeling.

Ondanks dat ik een leverancier had uitgezocht met een "gouden status" en een "gecontroleerde status" bleek het een oplichter te zijn. De site van de leverancier is inmiddels uit de lucht en ik kan fluiten naar mijn geld en krijg de toestellen niet geleverd. Ik ben daarna nog met diverse andere leveranciers aan de slag gegaan om te kunnen leveren.

Helaas ga ik daar ook niet mee in zee omdat het in alle gevallen erg verdacht was (geld overmaken naar andere begunstigde dan de naam van de leverancier etc..) of men kon een kloon leveren voor een redelijke prijs. Grootste probleem met een kloon is dat je geen echte Nexus krijgt, optisch wel een 100% match maar draaiend op Windows ipv Android. En daar gaat het uiteindelijk om.

Nogmaals excuus voor het ongemak.

groeten
Had zelf niet besteld natuurlijk, maar wel gemaild voor info, en navragen etc (zoals ook te lezen is hier in het forum).

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 15-01-2010 09:23 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-05 09:20
Dit stond er in het mailtje;

Ik heb een teleurstellende mededeling.

Ondanks dat ik een leverancier had uitgezocht met een "gouden status" en een "gecontroleerde status" bleek het een oplichter te zijn. De site van de leverancier is inmiddels uit de lucht en ik kan fluiten naar mijn geld en krijg de toestellen niet geleverd. Ik ben daarna nog met diverse andere leveranciers aan de slag gegaan om te kunnen leveren.

Helaas ga ik daar ook niet mee in zee omdat het in alle gevallen erg verdacht was (geld overmaken naar andere begunstigde dan de naam van de leverancier etc..) of men kon een kloon leveren voor een redelijke prijs. Grootste probleem met een kloon is dat je geen echte Nexus krijgt, optisch wel een 100% match maar draaiend op Windows ipv Android. En daar gaat het uiteindelijk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DennusB schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 09:21:
[...]

Ja volgens mij zijn ze daar compleet gek geworden ofzo.... :X
Zij moeten hem ws op dezelfde soort manier importeren als de mensen hier in het topic doen EN er nog wat op verdienen dus zo belachelijk is de prijs niet.
Zeker omdat het imo toch zekerder en makkelijker is dan alle trucs hier genoemd en daar betaal je dus ook iets voor. Evenals het feit dat hij hier ws nog lang niet leverbaar is en zeker niet unbranded.

Maar goed ik zou m er ook niet kopen maar dat gebrul altijd als een leverancier iets niet gelijk voor de absolute bodemprijs levert...... :O

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 07:47
Zal de Google Phone over een paar maanden ook in Canada te koop zijn? Dan neem ik hem van daar mee.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Bomin schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:49:

Hou de loftrompet maar even aan, mijn exemplaar is vandaag netjes geleverd. Mooi degelijk ingepakt in een klein doosje :)
Ondanks douane die moeilijk deed, hadden ze netjes m'n pakket op $0 gezet en SAMPLE vermeld _/-\o_

Complimenten aan Bonvu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Tank80 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:15:
[...]

Ben er ook erg tevreden over, goed mailcontact en snelle afhandeling. Heb hem woensdagavond om +/- 24.00u bij hun gekocht, vannacht om 01.00u is hij daar aangekomen en vandaag gooien ze hem in het vliegtuig. Kan hij lekker tegen die van jou aanliggen Bomin! :P
Hier ook erg tevreden tot nu toe over Bonvu, gisterenavond besteld en als het meezit gaat hij vandaag nog met de koerier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Schijnbaar is er bij mij ook geld overgemaakt naar hun, heb de email verzonden. Ben nog wel beetje bang dat het bij de SNS niet goed gegaaan is, maar dan bel ik ze gauw op als ik reactie krijg.
Dan hoop ik eind volgende week ook een gelukkige eigenaar te worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Trouwens wel vaag is dat ik een Nexus had besteld met tekst, maar ik nu gewoon een kale heb gekregen :? Maar jah boeiend, hij blijft nu hier mooi op m'n bureau liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-05 15:23

duderuud

Sliden is koel

Ik probeer net te bestellen via Bonvu maar Google accepteerd het Bonvu shipping adress niet (meer). Bonvu om een alternatief adres gevraagd...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
duderuud schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 14:52:
Ik probeer net te bestellen via Bonvu maar Google accepteerd het Bonvu shipping adress niet (meer). Bonvu om een alternatief adres gevraagd...
Vreemd, lijkt me niet dat je ook per adres maar 5 exemplaren mag versturen. Misschien hebben ze op dat adres nu al 30 stuks afgeleverd en vinden ze het nu wel leuk geweest.

Maar ze bieden inderdaad voor dat soort problemen een alternatief adres aan :)

Al eerder gevraagd; maar heeft iemand een idee of je tax van Texas mag/kan verrekenen met de douane heffingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-04 09:56
Rutte schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 20:52:
Ik heb gereageerd op een advertentie op Marktplaats en kreeg vandaag dit bericht, wat denken jullie, oplichterij, of echt gewoon een goede deal?
.......

Ik twijfel nog steeds, het klinkt echt To Good To Be True.
Het blijkt ook To Good To Be True....

Kreeg vandaag dit mailtje:

Kon natuurlijk ook niet goed gaan 8)7
Lekker zelf importeren dan maar! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mijn telefoon is, na veel gedoe bij de bank, nu ook bestelt via Bonvu ;)
Ze verwachten hem morgen binnen en dan zullen ze hem ook wel deze kant op doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322404

Jongens, ik heb even wat hulp nodig bij mijn beslissing...

Ik lees hier van alles over Bonvu en andere imports rond de 450 en 500 euro.

Nu ben ik echter in de gelukkige situatie om iemand te kennen met een huisje in GB. Zal ik een klein vakantietje boeken naar Engeland om daar de N1 te kopen of zal ik toch wachten (op de multitouch? Heeft dat nou veel meerwaarde?)?

En als ik hem bestel in de UK:
- Hoe lang duurt de verzending naar het UK-adres? Moet ik 'm daar pas bestellen of van te voren al via een UK PVN?
- Is de verzending in de UK ook gratis, net als in de VS?
- Hoe zit het met die stekker? Ik las ergens dat je een UK-stekker extra moet bestellen, dus als ik die niet zou willen zou dat niks extra moeten kopen?

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Koen87 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:40:
Mijn telefoon is, na veel gedoe bij de bank, nu ook bestelt via Bonvu ;)
Ze verwachten hem morgen binnen en dan zullen ze hem ook wel deze kant op doen :)
Op hun site staat dat ze alleen maandag t/m vrijdag shippen though ;)

Verder weet ik niet zeker of die van mij wel vandaag bij Bonvu aankomt want mijn google checkout purchase history zegt alleen dat de order bij Google is aangek/nomen maar status is nog steeds "Not yet shipped". Nu weet ik dat die statussen lang niet altijd goed gaan maar ja, geeft me toch wat minder hoop dat ik hem maandag hier zie :P Edit: En als ik het zo lees hebben sommige mensen pas na 3 dagen charge + shipping gekregen van Google, beetje jammer... Nou ja.

@Katseviool: Hoe ging het met de aflevering, moest je contant de BTW+inklaring betalen aan de postbode of komt daar later een rekening voor?

@Tank80: :+

[ Voor 7% gewijzigd door Greebs op 15-01-2010 19:31 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste