Multitouch komt er wel aan in een custom ROM en persoonlijk vind ik het ook veel te overroepen (lees: ik vind er geen hol aanAnoniem: 322404 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:15:
Jongens, ik heb even wat hulp nodig bij mijn beslissing...
Ik lees hier van alles over Bonvu en andere imports rond de 450 en 500 euro.
Nu ben ik echter in de gelukkige situatie om iemand te kennen met een huisje in GB. Zal ik een klein vakantietje boeken naar Engeland om daar de N1 te kopen of zal ik toch wachten (op de multitouch? Heeft dat nou veel meerwaarde?)?
En als ik hem bestel in de UK:
- Hoe lang duurt de verzending naar het UK-adres? Moet ik 'm daar pas bestellen of van te voren al via een UK PVN?
- Is de verzending in de UK ook gratis, net als in de VS?
- Hoe zit het met die stekker? Ik las ergens dat je een UK-stekker extra moet bestellen, dus als ik die niet zou willen zou dat niks extra moeten kopen?
Bedankt alvast!

- Duurt 5 werkdagen naar de UK incl de besteldag indien je niet laat op de avond besteld (heb er daar 4 besteld dus best wel representatief)
- Nee, is $30 extra
- De stekker wordt automatisch toegevoegd aan je bestelling maar die kan je verwijderen. Het is $20 + 17% + 6%. Verwijder die dus maar uit je bestelling en koop hem ergens anders voor €5.