Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:12
Anoniem: 322404 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:15:
Jongens, ik heb even wat hulp nodig bij mijn beslissing...

Ik lees hier van alles over Bonvu en andere imports rond de 450 en 500 euro.

Nu ben ik echter in de gelukkige situatie om iemand te kennen met een huisje in GB. Zal ik een klein vakantietje boeken naar Engeland om daar de N1 te kopen of zal ik toch wachten (op de multitouch? Heeft dat nou veel meerwaarde?)?

En als ik hem bestel in de UK:
- Hoe lang duurt de verzending naar het UK-adres? Moet ik 'm daar pas bestellen of van te voren al via een UK PVN?
- Is de verzending in de UK ook gratis, net als in de VS?
- Hoe zit het met die stekker? Ik las ergens dat je een UK-stekker extra moet bestellen, dus als ik die niet zou willen zou dat niks extra moeten kopen?

Bedankt alvast!
Multitouch komt er wel aan in een custom ROM en persoonlijk vind ik het ook veel te overroepen (lees: ik vind er geen hol aan :X)

- Duurt 5 werkdagen naar de UK incl de besteldag indien je niet laat op de avond besteld (heb er daar 4 besteld dus best wel representatief)
- Nee, is $30 extra
- De stekker wordt automatisch toegevoegd aan je bestelling maar die kan je verwijderen. Het is $20 + 17% + 6%. Verwijder die dus maar uit je bestelling en koop hem ergens anders voor €5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:05
Koen87 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 17:40:
Mijn telefoon is, na veel gedoe bij de bank, nu ook bestelt via Bonvu ;)
Ze verwachten hem morgen binnen en dan zullen ze hem ook wel deze kant op doen :)
Ik heb hem zojuist ook besteld bij BONVU, echter hebben ze mij een mailtje gestuurd dat ze hem zojuist ook hebben besteld maar hem maandag binnen pas verwachten en dan dinsdag doorsturen.

Nu maar hopen dat hij voor het volgende weekend binnenkomt aangezien ik dan op vakantie ga. Service van BONVU bevalt zover prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:57
Maar ik lees sinds de telefoon uit is in de VS alleen maar nieuws over de Nexus One i.c.m. Vodafone, maar er zijn geen andere telecomproviders die deze telefoon gaan aanbieden, of is hier ook nog vrijwel niets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

Oke blijkbaar is het toch goed gegaan en heeft Google gewoon hun statussen geborked. Bij Bonvu staat hij nu op shipped, heb alleen nog geen tracking #. Hoop dus dat het goed gegaan is met alle extra dingen die ik ze voor me heb laten regelen en dat ze niet per ongeluk een lege doos verstuurd hebben o.i.d. die ready for shipment stond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

Ace

Happy Happy Joy Joy

Bomin schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:17:
Oke blijkbaar is het toch goed gegaan en heeft Google gewoon hun statussen geborked. Bij Bonvu staat hij nu op shipped, heb alleen nog geen tracking #. Hoop dus dat het goed gegaan is met alle extra dingen die ik ze voor me heb laten regelen en dat ze niet per ongeluk een lege doos verstuurd hebben o.i.d. die ready for shipment stond :D
Same here, mailtje gehad dat hij Shipped is maar staat nog geen tracking number.

Die wil ik wel zo snel mogelijk zodat ik vanaf dan om de 10 minuten de DHL page kan gaan zitten F5-en om te kijken of het pakketje al 2km is verplaatst :p

Zit nu in totaal op € 473,82 voor de telefoon inc. shipping/handling. En daar komt dan ws nog 60-70 euro bij aan doaune kosten dus valt me nog alles mee eigenlijk.

Kreeg nog een mailtje binnen naar aanleiding van een advertentie op marktplaats waar ik van de week op gereageerd had
Goedemiddag,

De nexus one is binnen. Je kan hem morgen ophalen voor de prijs van 600euro. Laat me weten of je hem nog wilt hebben. Af te halen nabij amsterdam centraal station. Gaarne reageren voor 8uur vanavond.
Nou nee dankjewel, weinig zin om me te laten rippen in de buurt van Amsterdam CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 06:26
Waarom bestelt iedereen nu via bonvu? Het leek mij via MyUS veel goedkoper. Of ligt dit aan mij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Voor mij persoonlijk, ik heb meer keuze qua shipping, ik heb nu o.a. FedEx Priority shipping die goedkoper is dan DHL Express shipping bij MyUS (tenzij je iets anders dan het Standard Membership neemt, maar dat kost weer duiten per maand/jaar en zo vaak importeer ik nu ook niet). Voor het verzekeren rekenen ze daarnaast boven de $100 per extra $100, $2. En ik heb de sterke indruk dat Bonvu veel persoonlijker is qua service (e-mail support bijv.), sneller weet ik niet ik heb MyUS nooit gebruikt maar ook dat zou me niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 18:05
Ace schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 21:47:
[...]

Same here, mailtje gehad dat hij Shipped is maar staat nog geen tracking number.

Die wil ik wel zo snel mogelijk zodat ik vanaf dan om de 10 minuten de DHL page kan gaan zitten F5-en om te kijken of het pakketje al 2km is verplaatst :p

Zit nu in totaal op € 473,82 voor de telefoon inc. shipping/handling. En daar komt dan ws nog 60-70 euro bij aan doaune kosten dus valt me nog alles mee eigenlijk.

Kreeg nog een mailtje binnen naar aanleiding van een advertentie op marktplaats waar ik van de week op gereageerd had

[...]

Nou nee dankjewel, weinig zin om me te laten rippen in de buurt van Amsterdam CS.
toon volledige bericht
Dat is netjes, 475 euro voor een tel rechtstreeks vanuit Amerika. Ik ga er even vanuit dat dat alle kosten zijn ? En heb je 'm dan ook gegraveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06 07:07
nubcaek schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:45:
[...]

Dat is netjes, 475 euro voor een tel rechtstreeks vanuit Amerika. Ik ga er even vanuit dat dat alle kosten zijn ? En heb je 'm dan ook gegraveerd?
Graveren kan wel, kost niets extra's ;) Maar die 475 euro is nog wel zonder btw wat er bij kan komen. Je kan er tussendoor glippen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
nubcaek schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 23:45:
[...]

Neen, hij zegt heel expliciet dat hij boven op de € 473,82 verwacht nog € 60 a € 70 bij moet betalen. Dus 473,82 + 60 = € 533,82 is wat hij minimaal verwacht te moeten betalen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:06

murphsy

Product Monkey

Ik las (volgens mij hier op de frontpage) dat de verkopen van de Nexus tot nu toe tegenvallen. Dit kan twee gevolgen hebben: ze komen snel naar de EU (terwijl de hype nog leeft), om toch de boel kwijt te raken of ze komen met de N1 helemaal niet.

Importeren blijft toch eng met garantie en mijn HTC ervaringen zijn niet dusdanig dat ik dat voor lief neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hoe zit het eigenlijk met de garantie (ja ik weet het, misschien handig om dat uit te zoeken voordat ik wat bestel).

Moet de telefoon teruggestuurd worden of kan HTC dat hier in Europa afhandelen mocht het nodig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efeltee
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 19:12
HTC in de UK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

Ace schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 12:57:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie (ja ik weet het, misschien handig om dat uit te zoeken voordat ik wat bestel).

Moet de telefoon teruggestuurd worden of kan HTC dat hier in Europa afhandelen mocht het nodig zijn?
Maakte ik me ook wat zorgen over, aangezien ik al wat las over probs op het xda forum met dus en klikkende schermen... ik hoop dat ie van de eerste keer goed is en zo niet, dat ze niet te moeilijk doen bij htc...

[ Voor 3% gewijzigd door MB4 op 16-01-2010 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Misschien moet je de TOS doorlezen voor je bestelt als je je druk maakt over de garantie, het is wel wat ik heb gedaan :+ Daarin stelt Google dat bewoners van de EU recht hebben op 2 jaar fabrieksgarantie van HTC.

Verder is het met mijn bestelling toch al gelopen zoals ik dacht. Google heeft vandaag pas geshipped en hij is maandag bij Bonvu, zij hadden mijn bestelling per ongeluk op Shipped gezet omdat hij op mijn verzoek al op Ready to ship stond zodat hij de dag van aankomst alweer verzonden zou kunnen worden. Dit heb ik nu terug laten draaien (zodat hij maandag dezelfde dag de deur uit kan) en als FedEx hem aflevert zoals ze nu hopen dan gaat het hopelijk wel goed lopen ;)

Beetje jammer dat ik nooit geluk heb met de snelheid van bestellingen, want net bij mij is die next-day delivery dus weer niet ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB4
  • Laatst online: 09-11-2022

MB4

Ik maakte me er niet meteen druk over, tot ik las over de dustproblemen op die fora. Maarja laten we ons maar niet te druk maken, we zullen wel zien hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Tip voor TS?

Voor de mensen die US->NL stekker liever van een nederlandse webshop halen.

http://www.allekabels.nl/...kker-Amerika-Adapter.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Is het niet mogelijk om de gehele adapter te vervangen ?

Dat lijkt me namelijk veel praktischer..

[ Voor 30% gewijzigd door nubcaek op 16-01-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-04 09:56
Nexus One is nu leverbaar bij OneDayPrice, maar eigenlijk bij EreaderDeals:
http://www.ereaderdeals.n...-%28us%29---simlockvrij-/
levertijd 10 dagen, OP=OP

€639,- , dus zelf importeren is ook hier veel interessanter!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-05 08:45
Bomin schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:56:
[...]

@Katseviool: Hoe ging het met de aflevering, moest je contant de BTW+inklaring betalen aan de postbode of komt daar later een rekening voor?
De rekening komt later, want ik heb hem in ieder geval niet bij het pakket ontvangen.
[edit]Mijn bezorgadres (werk) was trouwens anders dan het factuuradres (prive), dus dat kan het ook verklaren.

Wat betreft shipping bij zowel Google als Bonvu, geldt dat die tracknummers er later bij worden gezet. Zo kreeg ik mijn track ID om 17:10 plaatselijke tijd, maar stond op de FedEx track pagina dat hij 4 uur daarvoor al was aangemeld :)

Had Bonvu trouwens nog even gemaild om te bedanken voor de goede service. Kreeg ik terug dat ze het erg leuk vonden om te horen en daarbij helemaal content waren met de NL'ers, er was geen een land in de EU waar ze opeens zoveel Nexus One's naar toe moesten versturen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Katseviool op 16-01-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Katseviool schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 15:47:
[...]

De rekening komt later, want ik heb hem in ieder geval niet bij het pakket ontvangen.
[edit]Mijn bezorgadres (werk) was trouwens anders dan het factuuradres (prive), dus dat kan het ook verklaren.

Wat betreft shipping bij zowel Google als Bonvu, geldt dat die tracknummers er later bij worden gezet. Zo kreeg ik mijn track ID om 17:10 plaatselijke tijd, maar stond op de FedEx track pagina dat hij 4 uur daarvoor al was aangemeld :)

Had Bonvu trouwens nog even gemaild om te bedanken voor de goede service. Kreeg ik terug dat ze het erg leuk vonden om te horen en daarbij helemaal content waren met de NL'ers, er was geen een land in de EU waar ze opeens zoveel Nexus One's naar toe moesten versturen :D
Wat goede reclame wel niet kan doen op een forum ;-) Mijn Nexus heb ik de 14 het geld overgemaakt. Dus ik hoop dat ze hem ergens volgende week versturen! Ben benieuwd hoe het allemaal verloopt.. In de tussentijd maar alvast zorgen dat ik genoeg accessoires heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Waarom zou je Bonvu de N1 voor je laten kopen? Je wilt toch juist graag dat ie betaald is onder je eigen naam ivm garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Penetrator schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 17:03:
Waarom zou je Bonvu de N1 voor je laten kopen? Je wilt toch juist graag dat ie betaald is onder je eigen naam ivm garantie?
Je kan hem door Bonvu laten kopen of je kan hem zelf bestellen en naar hun adres laten sturen waarna zij de telefoon weer doorsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340580

Hallo allemaal. Ik was aan het vergelijken tussen de x10 en de Nexus en er staat dat het gevaarte reeds in maart komt. Weet iemand of het klopt?.
Zie http://www.gsminfo.nl/gsm...resultaat/gsm/13571-13604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Nee dat is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:41

duderuud

Sliden is koel

Ook besteld via Bonvu. Het vaste adres van Bonvu werkt al niet meer (vast meer dan 5 N1's op dat adres laten binnenkomen ;) ) maar Bonvu besteld 'm ook voor je.

Ben benieuwd wanneer 'ie binnen gaat komen!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllesIsVoorbij
  • Laatst online: 29-05 13:35
Ik vertrek over een paar dagen voor een week naar de VS en ik ga in elk geval een Nexus One voor mezelf meenemen.

Mochten er hier geinteresseerden zijn, dan kan ik misschien ook een exemplaar voor deze personen meenemen.

Voor zover ik nu kan zien kan zien zou dat niet meer dan 500 Euro moeten kosten (ik geef alles wel gewoon aan bij de douane).

Zie ook:
http://www.astroblog.nl/tools/importheffingen/

Email staat als het goed is in m'n profiel dus mail me maar als je interesse hebt.

Ik weet nog niet zeker of het doorgaat, ik ga morgen nog even bellen met de douane over het hoe en wat (of ik geen vergunning nodig heb bijvoorbeeld om meerdere telefoons in te voeren). Ook moet ik nog even contact hebben met Fedex aangezien ik geen adres heb in de VS en dus moet laten bezorgen bij een Fedex service center ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Kreeg net een mailtje dat het pakket al door de douane heen is, op zondagmiddag! Donderdagavond besteld, morgen dus geleverd zoals het er nu naar uit ziet (mijn werk is vlakbij Brussel).

1/17/2010 3:12 pm Clearance processing complete Brussels, Belgium
1/16/2010 2:10 am Transit through DHL facility Cincinnati Hub, OH
1/15/2010 7:31 pm Depart Facility Austin, TX
7:29 pm Processed at DHL Location. Austin, TX
7:09 pm Departing origin. Austin, TX
6:24 pm Shipment picked up Austin, TX

En ik hoopte hem voor volgend weekend binnen te hebben, maar dan eind van de week.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 17-01-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja het gaat lekker snel he :) Het is dat Google net juist voor mijn bestelling hun next-day delivery niet waar konden maken, anders had ik hem ook maandag mogen ontvangen. Nu wordt het woensdag maar ach, nog steeds vrij snel vind ik zelf!

Verwacht wel wat eerste indrukken van iedereen die hem ontvangt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
  • Laatst online: 21:09
Hmm, MyUS.com wil mijn creditcard verifiëren door er een klein bedrag van af te schrijven, en dan moet ik terugmelden wat dat bedrag was. Maar dat weet ik pas over 2 weken als mijn cc-afschrift binnenkomt. Betekent dat nu dat ik twee weken vertraging oploop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Dijkhuis schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:15:
Hmm, MyUS.com wil mijn creditcard verifiëren door er een klein bedrag van af te schrijven, en dan moet ik terugmelden wat dat bedrag was. Maar dat weet ik pas over 2 weken als mijn cc-afschrift binnenkomt. Betekent dat nu dat ik twee weken vertraging oploop?
Ik neem aan dat die verificatie eerst plaats moet vinden voordat je telefoon verstuurd wordt. Dus ja, dan lijkt het me dat het twee weken langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Je kan ook je bank even bellen die kunnen het je vast vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Bomin schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:24:
Je kan ook je bank even bellen die kunnen het je vast vertellen.
Dat gaan we morgen dan maar eens doen! Wel onhandig, ze schrijven dat je direct na registratie gebruik kan maken van de doorzenddienst, maar blijkbaar is dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Laatst online: 20:19

Tank80

Cyanide&&Happiness

Ace schreef op zondag 17 januari 2010 @ 16:32:
En ik hoopte hem voor volgend weekend binnen te hebben, maar dan eind van de week.
Haha hier ook al door de douane heen in brussel :) Vind het idd bizar snel, ik heb hem woensdagavond om 23.30u besteld (via bonvu dan ook nog)! Helaas is hier morgen bijna heel de dag niemand thuis... :X

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Dus als ik het allemaal goed begrijp kun je gewoon een mail naar bonvu sturen met de vraag of zij de n1 willen bestellen voor je? ga het dan ook maar zo doen want ik kan geen gebruik maken van vpn door de geweldige kpn experia box:S

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Ja dat is geen probleem. Mailtje sturen dat je een N1 wil, jij krijgt dan een kostenoverzicht en of je daarmee akkoord gaat.

Zo ja, betalen en screenshots meesturen ter bevestiging en ze gaan m bestellen en versturen voor je.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Tank80 schreef op zondag 17 januari 2010 @ 21:45:
[...]

Haha hier ook al door de douane heen in brussel :) Vind het idd bizar snel, ik heb hem woensdagavond om 23.30u besteld (via bonvu dan ook nog)! Helaas is hier morgen bijna heel de dag niemand thuis... :X
Anders gewoon even bellen met FedEx/UPS die kunnen het pakket vaak nog re-routen naar bv. je werkadres :) Heb het zelf vorig jaar ook met FedEx gedaan, aangezien de hele week niemand thuis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
Sorry dat ik zo noobish ben, maar de N1 is gewoon GSM dan en niet CDMA?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Lees het topic eens door zou ik zeggen :)

Toestel is gewoon hier te gebruiken ja.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Katseviool schreef op maandag 18 januari 2010 @ 10:51:
[...]

Anders gewoon even bellen met FedEx/UPS die kunnen het pakket vaak nog re-routen naar bv. je werkadres :) Heb het zelf vorig jaar ook met FedEx gedaan, aangezien de hele week niemand thuis was.
Helaas, ze zijn weer te snel...
DHL: maandag, Januari 18, 2010 Time LocationAfleverpoging; ontvanger niet aanwezig10:25 Eindhoven - Netherlands, The
Nou ja, morgen is er wel iemand :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tank80 op 18-01-2010 12:03 ]

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-05 14:21
Heb hem woensdagmorgen besteld, en momenteel ligt die bij een FedEx locatie in Parijs.
Ze verwachten hem morgen te leveren, maar misschien als de mannen wat opschieten (zal wel niet) komt die straks nog aan!

Heb hem laten leveren in Portland (taxvrij) en voor 70 dollar met Fedex wordt die op me werk bezorgd.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Al mensen die 'm via Fedex van de US hebben laten overkomen?

Als ik er 'gift' laat opzetten wat is dan de kans dat ik de Belgische staatskas moet sponseren?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
Dijkhuis schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:15:
Je CC heeft meestal een online overzicht, iedere afboeking is daarop vrijwel direct zichtbaar

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
Snake schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:57:

Als ik er 'gift' laat opzetten wat is dan de kans dat ik de Belgische staatskas moet sponseren?
Katseviool schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 17:24:
Nou, net FedEx aan de lijn, douane gelooft niet dat jij een Google phone voor $1 (gift) hebt aangeschaft :D

Dus toch maar even snel kleur bekend en de originele factuur gestuurd :P
:+
Ganymedus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:58:
[...]

Je CC heeft meestal een online overzicht, iedere afboeking is daarop vrijwel direct zichtbaar
Rabocard dus niet en bij bellen zijn ze ook niet echt bereidwillig om je inzage te geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Katseviool op 18-01-2010 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Ganymedus schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:58:
[...]

De rabo helaas niet, maar met een belletje heb ik het bedrag achterhaald.

EDIT: Is mij dus wel gelukt, ik heb het nummer gebeld dat op het creditcard afschrift staat, optie 1 kiezen, en dan kun je je laatste boekingen opvragen.

[ Voor 21% gewijzigd door Dijkhuis op 18-01-2010 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
Mijn Nexus One is zojuist verzonden door de verkoper op eBay. Ik kan niet wachten! :D

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
diotav schreef op maandag 18 januari 2010 @ 15:37:
Mijn Nexus One is zojuist verzonden door de verkoper op eBay. Ik kan niet wachten! :D
Wat heb je er voor betaald en verkoopt deze er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:24
Dit is de link naar de verkoper. :)

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-07-2024
Iemand ervaring met betalen via CC bij Bonvu?
Ik moet een formulier invullen waar alle gegevens opstaan en ben stiekem toch wel bang voor misbruik.
Met deze gegevens kun je namelijk heel eenvoudig ook meerdere boekingen gaan doen.

Waarom betalen met CC: Gespreide betaling en verzekerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xardy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Vandaag is mijn nexus one toegekomen. Heb hem via http://www.myusabox.com/ laten overkomen. Ik Heb hen gevraagd om hem als gift te verzenden met een waarde van 47.75 USD en voorlopig nog niks van de douane gehoord. Hopelijk komt er geen verrassing meer in de bus :).Totaal bedrag is nu 624,95USD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
600 euro :X waarom heb je hem niet via bonvu of myus besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

r.pellemans schreef op maandag 18 januari 2010 @ 16:22:
Iemand ervaring met betalen via CC bij Bonvu?
Ik moet een formulier invullen waar alle gegevens opstaan en ben stiekem toch wel bang voor misbruik.
Met deze gegevens kun je namelijk heel eenvoudig ook meerdere boekingen gaan doen.

Waarom betalen met CC: Gespreide betaling en verzekerd...
Ik heb enkel en alleen de handling fee + shipping costs direct bij hen met CC betaald (telefoon zelf bij Google besteld), dat ging via een secure payment gateway zoals het wel vaker gaat met CC betalingen, dus misschien hebben we het over wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-07-2024
Bomin schreef op maandag 18 januari 2010 @ 17:16:
[...]

Ik heb enkel en alleen de handling fee + shipping costs direct bij hen met CC betaald (telefoon zelf bij Google besteld), dat ging via een secure payment gateway zoals het wel vaker gaat met CC betalingen, dus misschien hebben we het over wat anders.
Ik laat het volledige bestel proces door hun afhandelen.
Het adres is helaas geblokkeerd, zullen wel teveel telefoons hebben besteld.
Maar voor 485 euro is het nog goed te doen (eventueel de douane kosten, maarja)
Ik heb na een aantal mails over en weer toch de gok gewaagd het via CC te doen, dus ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

r.pellemans schreef op maandag 18 januari 2010 @ 19:07:
[...]
(eventueel de douane kosten, maarja)
Ik heb hem via dhl laten versturen en als waarde $529,- opgegeven. Moet nu bij aflevering €75 bijbetalen aan de koerier voor onze belastingvrienden.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Tank80 schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 09:41:
[...]

Ik heb hem via dhl laten versturen en als waarde $529,- opgegeven. Moet nu bij aflevering €75 bijbetalen aan de koerier voor onze belastingvrienden.
Thx, dan weet ik ook wat mij staat te wachten ;) Als het goed is wordt mijne vandaag verstuurd. Gisteren binnen gekomen bij Bonvu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Nexus is alweer gaan reizen van Parijs naar Veldhoven. Vandaag zal die dus ergens in de middag bezorgt worden.

Heb als waarde 100 dollar op het pakket gezet, en overal GIFT op de doos laten zetten (ook op bon).
Nu zie ik een melding staan: Vrijgave internationale zending, wat houdt dat precies in? Geen extra kosten of juich ik te vroeg?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Hmm, ik had FedEx ground gekozen voor het transport Google --> MyUS. Bij Fedex.com staat er nu Home Delivery, die gaat er 3 dagen over doen volgens Fedex. Had ik beter een andere kunnen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Nu online
Dijkhuis schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 11:55:
Hmm, ik had FedEx ground gekozen voor het transport Google --> MyUS. Bij Fedex.com staat er nu Home Delivery, die gaat er 3 dagen over doen volgens Fedex. Had ik beter een andere kunnen kiezen?
ja. Overnight shipping zou ie er binnen een nacht geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Who??
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09-2024
lanoisseforP schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:50:
Nexus is alweer gaan reizen van Parijs naar Veldhoven. Vandaag zal die dus ergens in de middag bezorgt worden.

Heb als waarde 100 dollar op het pakket gezet, en overal GIFT op de doos laten zetten (ook op bon).
Nu zie ik een melding staan: Vrijgave internationale zending, wat houdt dat precies in? Geen extra kosten of juich ik te vroeg?
Reken maar niet op aflevering vandaag, voor mijn werk ontvang ik bijna dagelijks pakketten via Fedex, en als een pakket vanmorgen nog in Parijs lag gaat ie morgen pas mee op route. Sorry voor het slechte nieuws :(

Is it me...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

De telefoon werd gisteren netjes afgeleverd door DHL op kantoor. Donderdagavond besteld bij Bonvu en maandagochtend kon ik er al mee gaan spelen.

Ben er zeer tevreden mee.
Snake schreef op maandag 18 januari 2010 @ 12:57:

Via een koerier is het 100% gegarandeerd zeker te weten dat je importheffing zal gaan betalen. Alleen met USPS (normale post dus) heb je een kans niet gecontroleerd te worden.

[ Voor 56% gewijzigd door Ace op 19-01-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Bij mij duurt het vrij lang heb ik het idee. Woensdagavond bestelt, en vandaag op de bus vanuit US naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
<dubbel>

[ Voor 92% gewijzigd door DialOut op 19-01-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

lanoisseforP schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 10:50:

Gaat dit om Priority of Express? Want die van mij is net een kwartier geleden aangekomen in Parijs en ze verwachten nog steeds morgen voor 18:00 te leveren (priority) wat betekent dat ze hem vanavond nog NL in moeten vliegen/rijden (kan wel, daar niet van). Maar dan kan ik jouw posts en mijn verwachte levertijd wat makkelijker duiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkhuis
Mijn Nexus is vrolijk met Fedex Ground de verkeerde kant op gecrossed, alleen maar verder van MyUS (Florida) vandaan... Niet de snelste oplossing dus. Zal wel na het weekend worden voordat hij in NL is.

Hoe werkt dat nou precies met MyUS? Je kan toch kiezen op welke manier het naar NL gestuurd moet worden? Wat is de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
Bomin schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 18:59:
[...]

Gaat dit om Priority of Express? Want die van mij is net een kwartier geleden aangekomen in Parijs en ze verwachten nog steeds morgen voor 18:00 te leveren (priority) wat betekent dat ze hem vanavond nog NL in moeten vliegen/rijden (kan wel, daar niet van). Maar dan kan ik jouw posts en mijn verwachte levertijd wat makkelijker duiden :P
die van mij zit in dezelfde zending denk ik dan :)

"Jan 19, 2010 18:43 Heeft FedEx-vestiging bereikt PARIS FR"

maar jij hebt al een verwachte leveringsdatum? bij mij staat er nog steeds undefined... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Moet haast wel, de aankomsttijd is tot op de minuut hetzelfde. Bij mij staat "Estimated delivery Jan 20, 2010 by 18:00". Wellicht heeft het nog iets met woonplaats te maken, of zijn ze gewoon optimistisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Ik heb hem net ook besteld via Bonvu.com. Heb een alternatief adres gekregen waardoor ik hem toch gewoon met mijn eigen CC kon betalen.
Spannend, ik ben benieuwd.

Weet iemand of je later pas je shipping bepaald als je een nieuwe incoming shipment hebt aangemaakt? Heb ik nog nergens kunnen selecteren namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Penetrator schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:09:
Ik heb hem net ook besteld via Bonvu.com. Heb een alternatief adres gekregen waardoor ik hem toch gewoon met mijn eigen CC kon betalen.

Weet iemand of je later pas je shipping bepaald als je een nieuwe incoming shipment hebt aangemaakt? Heb ik nog nergens kunnen selecteren namelijk...
Als hij binnen is kan je inloggen en je shippingcarier bepalen of bonvu laten kiezen.

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Penetrator schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 21:09:

Dat kan je pas doen wanneer hun de telefoon ontvangen, dan passen ze de shipment aan en kan je je koerier kiezen.

Maar omdat ze precies weten wat het gaat kosten (ze hebben er al zoveel verstuurd) kan je beter even een mailtje sturen dat je dat van te voren al wil kiezen zodat ze hem op de dag van ontvangst meteen door kunnen sturen en niet hoeven te wachten. Scheelt weer een dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penetrator
Argh... kreeg een uur later een mail van googlecheckout dat ze mijn CC willen verifieren. Moet nu kopie ID en bankafschrift sturen. Gaat tot 4 werkdagen duren! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Bij mij wilden ze dit dus niet doen, vraag me niet waarom, maar het heeft alles wel wat sneller gemaakt. Wel balen, maar van wat ik van mensen hier eerder in de thread lees duurt het niet de volle 4 dagen. Mijn pakketje is inmiddels in A'foort vrijgegeven dus ik verwacht later vandaag de FedEx man aan de deur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Mensen ook ervaring met DHL qua transport? ik heb hem dus met DHL via Bonvu verstuurd. staat ook op 2-4 dagen levertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
Bomin schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:12:
Bij mij wilden ze dit dus niet doen, vraag me niet waarom, maar het heeft alles wel wat sneller gemaakt. Wel balen, maar van wat ik van mensen hier eerder in de thread lees duurt het niet de volle 4 dagen. Mijn pakketje is inmiddels in A'foort vrijgegeven dus ik verwacht later vandaag de FedEx man aan de deur :9
haha en weer same here, kijken wie m eerder heeft :P

Is bij mij dan allemaal behoorlijk snel gegaan. Vrijdagavond bij Bonvu besteld. Deze kreeg de telefoon maandag binnen en stuurde hem dezelfde dag deze alweer weg. (had in het weekend al gevraagd of ik het verzenden proces alvast kon invullen en betalen). En dan zou die vandaag al moeten aankomen.

Top service van Bonvu _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
Qoon3x schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Is bij mij dan allemaal behoorlijk snel gegaan. Vrijdagavond bij Bonvu besteld. Deze kreeg de telefoon maandag binnen en stuurde hem dezelfde dag deze alweer weg. (had in het weekend al gevraagd of ik het verzenden proces alvast kon invullen en betalen). En dan zou die vandaag al moeten aankomen.

Top service van Bonvu _/-\o_
Pfff, heb jij Priority Express van FedEx ofzo? dat ze em met 2 dagen moeten leveren? ;) Ik heb em donderdagavond bestelt, helaas moet ik iets langer wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
Koen87 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 11:04:
[...]
Pfff, heb jij Priority Express van FedEx ofzo? dat ze em met 2 dagen moeten leveren? ;)
hehe ja O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Koen87 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:19:
Mensen ook ervaring met DHL qua transport? ik heb hem dus met DHL via Bonvu verstuurd. staat ook op 2-4 dagen levertijd ;)
Vrijdagavond opgepikt bij bonvu, maandagochtend stonden ze bij mij voor de deur (was niet thuis maar dat terzijde...)

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Qoon3x schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:49:
[...]

Hier is hij net 40 minuten geleden aangekomen, afgeleverd door een boom van een man ;) Netjes ingepakt door Bonvu. Telefoon ligt nu aan de lader, eerste indruk, heerlijk klein en licht en ik vind de kleuren in het echt veel mooier dan op alle foto's en renders! De doos is wel kleiner dan ik verwacht had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bomin schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 12:43:
[...]

Hier is hij net 40 minuten geleden aangekomen, afgeleverd door een boom van een man ;) Netjes ingepakt door Bonvu. Telefoon ligt nu aan de lader, eerste indruk, heerlijk klein en licht en ik vind de kleuren in het echt veel mooier dan op alle foto's en renders! De doos is wel kleiner dan ik verwacht had :+
Nog moeten bijbetalen aan de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Nee bij FedEx krijg je de rekening veelal later, ik wist niet of ik zelf thuis zou zijn om het pakket in ontvangst te nemen dus dat was wel zo handig :) Ik verwacht wel een rekening nog van ze, volgens mij ontkom je daar bijna niet aan met koeriersdiensten. Wel mooi een volle 20 USD (vetpot) uitgespaard omdat ze niet gekraaid hebben naar de iets lagere waarde op het pakket dan de werkelijke waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01 21:40
Heeft er iemand al ervaring met http://www.my-uk-mail.co.uk
Ik ga ervan uit dat hem in UK bestellen goedkoper gaat uitkomen dan via Bonvu.
Ik moet dan toch geen invoerrechten betalen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Daar kun je je nog op verkijken, je moet sowieso 17,5% BTW betalen ook, wellicht douanerechten maar lijkt me dat het ook daar 0% voor mobiele telefoons is. 30$ vanuit Google om hem naar de UK te verzenden, dan daar nog alle handling costs en nogmaals verzendkosten voor UK->NL. Voor je persoonlijke situatie even narekenen maar voor mij kwam het op z'n best op zelfde prijs als vanuit US uit, vaker duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Ik heb hun een prijssimulatie gevraagd.
ik post wel wat ze geantwoord hebben.
Ik heb vroeger op amazon.co.uk een dyson stofzuiger gekocht en daar heb ik geen BTW meer op moeten betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:29
PTiTDaV schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 14:57:
Ik heb hun een prijssimulatie gevraagd.
ik post wel wat ze geantwoord hebben.
Ik heb vroeger op amazon.co.uk een dyson stofzuiger gekocht en daar heb ik geen BTW meer op moeten betalen
Een beetje verdiepen in de situatie mag ook wel natuurlijk; Amazon.co.uk is gewoon een webshop die in de UK zit waardoor je de belasting al bij de prijs inbegrepen hebt betaald. Een Googlephone via de UK importeren zorgt ervoor dat je in de UK sowieso de standaard VAT moeten betalen - net zoals de Engelsen zelf, het feit dat je 'm daarna nog naar Nederland laat versturen verandert daar niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Heeft iemand ervaring met deze webshop: http://www.ipmart.com/mai...d,,151279.php?prod=151279

Omgerekend betaal je 467 euro voor de N1 plus nog 29 euro aan verzendkosten. Je kan als het goed is betalen met iDeal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Dus als ik het goed begrijp betaal ik 2 maal BTW :)
1 maal ik UK en 1 maal in .nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
PTiTDaV schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 15:13:
Dus als ik het goed begrijp betaal ik 2 maal BTW :)
1 maal ik UK en 1 maal in .nl ?
Ligt eraan vanwaar de telefoon verstuurd wordt, van de UK naar Nederland hoef je geen BTW meer te betalen, is immers binnen de EU.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80

Tank80

Cyanide&&Happiness

Zo, hier is hij ook binnen :)
Eerste indruk is vergelijkbaar als eerder gezegt; ziet er in het echt beter uit dan op de foto's e.d. en werkt echt snel!

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Gisteren binnen gekregen en het werkt allemaal super.
Hij kwam via FedEx priority en werd rond 11.30 bezorgd op mijn werk. Mooi handtekening laten zetten door collega (ik zat in meeting) en bij terugkomst een mooi doosje op mijn bureau.
Enig minpuntje is wel het feit dat ik hem niet via de bluetooth kan verbinden met mijn auto, maar daar moet ik maar een oplossing voor zoeken.

Voor de rest ziet alles er soepel uit! :)

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248885

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar de kosten wanneer je de Nexus One via Bonvu.com besteld:

Specific costs for the Nexus One phone are:

$572.64 (Google phone purchase and tax)
$17.18 (3% service fee for purchasing items)
$35.59 (DHL shipping to Amsterdam for 3 lbs with insurance, tracking, delivery 3 – 5 business days)
$19.99 (fee for forwarding service)

Total: $645.40 x .72 = 464,69 Euros You may also pay Customs import tax or duty when the shipment arrives in the Netherlands (check with Customs to verify the amount, it is similar to VAT after a minimum amount).

Dit komt uit een reactie op een e-mail die ik hen afgelopen dinsdag heb gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Hmm http://www.vodafone.nl/prive/nexus_one/ bestaat nu niet eens meer, dat kan toch weinig goeds betekenen voor de eventuele beschikbaarheid in NL. Nou ja, moet Vodafone ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Mijne is ook in Nederland, echter was er niemand thuis om het in ontvangst te nemen. Nu hoop ik dat ze (DHL) het morgen nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-05 16:51
Bomin schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:18:
Hmm http://www.vodafone.nl/prive/nexus_one/ bestaat nu niet eens meer, dat kan toch weinig goeds betekenen voor de eventuele beschikbaarheid in NL. Nou ja, moet Vodafone ook weten.
Of ze zijn de pagina aan het updaten voor een release, bekijk het positief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313140

Voor de mensen die hem nog willen bestellen heb ik nog een tip:

www.borderlinx.com , ook een mail forwarding bedrijf. Ziet er goed uit, je krijgt een Brits en Amerikaans adres en je kunt via PayPal betalen. Helaas had ik geen credit card om de telefoon te kopen, dus heb ik hem via Bonvu besteld.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 313140 op 23-01-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

koendt schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 14:23:
Mijne is ook in Nederland, echter was er niemand thuis om het in ontvangst te nemen. Nu hoop ik dat ze (DHL) het morgen nog eens proberen?
Nee, ze komen nooit meer. Je kans is verkeken. Het pakje gaat nu in een grabbelton waar elke koerier 1 keer in mag grabbelen als hij terug komt van zijn route.

Natuurlijk komen ze nog een keer, als het goed is hebben ze ook een briefje achter gelaten waar dat op staat. Wil je daar niet op wachten kan je zelfs een afspraak maken om hem op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PTiTDaV
Estimated charges to Belgium Item USD EUR
Duty $ 0.00 EUR 0.00
Taxes $ 115.92 EUR 81.60
Shipping (0.50 kg) $ 32.00 EUR 22.52
Total shipping charges $ 147.92 EUR 104.13
Plus original product value $ 520.00 EUR 366.08
Total cost $ 667.92 EUR 470.21

Dit is een simulatie van borderlinx.
Zij zorgen al voor de heffing blijkbaar, je betaald hun al de importtax.
Ziet er mooi uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Ace schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 18:45:
[...]

Nee, ze komen nooit meer. Je kans is verkeken. Het pakje gaat nu in een grabbelton waar elke koerier 1 keer in mag grabbelen als hij terug komt van zijn route.

Natuurlijk komen ze nog een keer, als het goed is hebben ze ook een briefje achter gelaten waar dat op staat. Wil je daar niet op wachten kan je zelfs een afspraak maken om hem op te halen.
Haha, ja wellicht beetje knullig neergezet 8)7
Maar hoopte dat het niet na het weekend zou worden..

Ik heb wel te horen gekregen dat ik 75 euro aan de Nederlandse staat moet afdragen, plus 465 voor de aankoop komen wel op een totaal 540 euro. En nu hopen dat het niet 540 euro voor een baksteen is 8)

Trouwens is die op dinsdag bij Bonvu weggegaan en op donderdag stonden ze al voor de duur, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Northwave4500
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-03 09:57
Maandag besteld, vandaag binnen via Bonvu en Fedex. Ideaal:D mocht ik nog wat willen importeren dan zal ik zeker weer Bonvu gebruiken. Snelle respons, persoonlijk en niet al te duur... Ideaal.

N1 is heerlijk telefoontje:) nu maar eens gaan uitvogelen hoe alles werkt...

Merge wuurd 't beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:39
MIsschien voor iemand interessant ?

http://cgi.ebay.nl/Google...ag_KM?hash=item2c52b198e3

of zelfs nog beter :)

http://cgi.ebay.nl/Brand-...hones?hash=item45f097db03

[ Voor 33% gewijzigd door speedme op 21-01-2010 21:12 ]

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
Nexus One binnen !

Totale kosten 412 euro. Wat een geweldig solide apparaat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
nubcaek schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 23:24:
Nexus One binnen !

Totale kosten 412 euro. Wat een geweldig solide apparaat !
Zo dat doe je netjes ;) Hoe heb je het precies gedaan nu?
Ik zou hem vandaag binnen krijgen, ware het niet dat ze hem in belgië verkeerd verstuurd hebben....

[ Voor 5% gewijzigd door Koen87 op 21-01-2010 23:42 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste