Beste 46pfl9705 bezitters,
Ik ben reeds lange tijd in bezit van deze prachtige tv. Dat wil zeggen, ik heb precies een jaar geleden de 46pfl9704 gekocht die zo slecht was i.c.m. CI+ Ziggo en die zoveel software bugs vertoonde dat ik uiteindelijk een 46pfl9705 als vervanger heb ontvangen. Mijn eerste indruk over de 46pfl9705 was redelijk positief. Na reparatie van het bekende hoge piep geluid, na vervanging van het moederbord wegens flikkerend beeld, na tig keer contact met de helpdesk en diverse bezoeken van CE Repair kwam eindelijk het verlossende woord. Meneer: 'uw tv is niet goed'. Frapant dat was de vorige ook al niet....
Inmiddels heb ik tv 46pfl9704/5 nummer 3 ontvangen. Na tig keer contact met de helpdesk, na reparatie van het bekende hoge piep geluid en na diverse software problemen kwam eindelijk het verlossende woord. Meneer: 'de voeding of ambilight maakt zoveel lawaai' dit gaan wij keurig voor u repareren.
Ik moet er inmiddels hartelijk om lachen en moet nog even 1 a 2 weken zonder tv want die ligt weer bij de reparatiedienst. Ik heb een vermoeden dat deze soap nog niet voorbij is
Inmiddels ben ik precies een jaar verder na eerst aanschaf van de 46pfl9704 en heb een behoorlijk goed beeld over Philips en haar helpdesk.
Als koper van het eerste uur ben je 100% tester van deze tv. Philips test deze tv over de rug van klanten!
De TV na introductie is veel te duur. De advies prijs mag mi. pas ingaan 6-12 maanden na introductie.
Kopers van het eerste uur (testers) moeten mi. een behoorlijke korting ontvangen.
Het is toch volledig van de gekke dat een tv met een adviesprijs van 2800 euro, al 2 keer is vervangen en nu exemplaar 3 weer voor de 2e keer bij de reparatiedienst ligt. Dan praat ik nog niet over de zeer vele software bugs in de firmware.
Gevolg van bovenstaande is dat de Philips helpdesk wordt overbelast met terecht boze klanten. Dat de dame of heer achter de helpdesk telefoon het dan ook even niet meer weet vind ik begrijpelijk.
Beste meneer Philips , ik koop 1 van uw allerduurste tvs en dit product is echt niet goed. Dit weet u wel,
maar dit verteld u mij als klant lekker niet. Daarom hoef ik ook geen excusbrief met daarin de bekende termen (vraag heeft ons verrast en overweldigd en we zijn bezig om processen te verbeteren).
Ik wil gewoon dat u eerlijk bent. Geef u fouten toe en maak iedereen die deze tv heeft gekocht in de eerste 6 maanden na introductie nu eens blij en doe eens een keer iets terug. U kunt immers niet zonder ons!
groet,
Een 46pfl9704 en 46pfl9705 bezitter van het eerste uur.