Ik heb ook nog niks ontvangen. Begin december het formulier ingevuld. Nog geen mail ontvangen, zelfs geen bevestiging van het invullen van het formulier.
@pielle007 en @MedionAkoya Ik hoor het geknetter als m'n TV aan staat, nooit in standby. Misschien is het bij mij toch iets anders en/of heeft het een andere oorzaak.
Ik heb contact opgenomen met plasmaonderdelen.nl, waar ik de voeding gekocht heb. Ze hebben me aangeboden om de voeding kosteloos te repareren. Goede service dus. Hoop wel dat ie het dan langer doet dan de vorige keer.
Edit: Gisteren (4 september) de gerepareerde voeding weer ontvangen en in m'n TV gestopt. Ik heb alleen de verzendkosten betaald. M'n TV doet het weer prima. Geen getik..
Hoop wel dat de voeding het langer blijft doen dan de vorige keer.
Ik heb contact opgenomen met plasmaonderdelen.nl, waar ik de voeding gekocht heb. Ze hebben me aangeboden om de voeding kosteloos te repareren. Goede service dus. Hoop wel dat ie het dan langer doet dan de vorige keer.
Edit: Gisteren (4 september) de gerepareerde voeding weer ontvangen en in m'n TV gestopt. Ik heb alleen de verzendkosten betaald. M'n TV doet het weer prima. Geen getik..
Hoop wel dat de voeding het langer blijft doen dan de vorige keer.
[Voor 23% gewijzigd door slow whoop op 05-09-2019 08:48]
Pagina: 1