Mijn 46pfl9705 herkende na een keer aan en uitgegaan te zijn mijn hts9140 niet meer. Philips heeft daarom deze week met moederboard vervangen door een "nieuwe" mijn tv was 3 dagen oud toen ik het probleem kreeg en dat vond ik prima als het probleem zo opgelost werd aangezien het beeld perfect was. Volgens de Monteur zouden mijn problemen komen dat ik een A.C. Rayan mini had aan gesloten op een hdmi poort en "dat soort" merken houden zich nou eenmaal niet aan de echte HDMI standaard..????
>>>vraag gebruikt er nog iemand een A.C. Ryan mini media player in combinatie met een 46pfl9705? Zijn er problemen?
Nadat de monteur vertrokken was en de hts9140 prima zichtbaar was en de zenders geïnstalleerd kwam ik er achtereenvolgens achter dat er geen nettv icoon was geen ambilight en dat de helpfile ook leeg was verder was het ook niet mogelijk de firmware meer te updaten en ja ik had nu ook opeens problemen met wegvallend geluid. E-care heeft nadat ik naar de instellingen had doorgegeven (123654 intoetsen op de afstandbediening) aangegeven dat het een niet goed (in Frankrijk) gerepareerd moederboard betreft? Hun commentaar was dat het een zogoed als nieuw board betreft en ja er was iets misgegaan, ze zouden een klacht indienen in Frankrijk. Morgenochtend komen ze een nieuw moederboard installeren. Ik voel me nu al bekocht..met een refurbished toestelletje van 2800 euro.. It heb de ITS opgebeld dat op het moment dat de tv ook maar tv een piep geeft morgen dat ik hem op de stoep zet als DOA de its had daar begrip voor.
Oja ik moet wel zeggen dat ze heel aardig en behulpzaam zijn bij Philips maar dat dit toch echt niet kan...
>>>Vraag zijn er meer mensen die zulke ervaringen hebben?
Update <zaterdagmorgen> moederboard niet een tweede keer vervangen maar monteur heeft een aantal codes in gevoerd die niet goed waren...
Een probleem blijft: het geluid 46pfl9705 naar de soundbar hts9140 loopt geheel niet synchroom. Andersom loopt wel goed als ik een dvd afspeel vanaf de soundbar. Volgens de hand leidingen zou het in tweerichtingen synchroon moeten lopen.
>>>Vraag is er nog iemand met de combinatie 46pfl9705 en hts9140 heeft? Hoe zijn de ervaringen?
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 13-11-2010 13:43
]