Ik begin me steeds meer te ergeren aan local dimming, zodra je het beeld van je pc erop bekijkt, en een beetje gaat scrollen door forums als deze, zie je constant verschillende zones oplichten. Bij sommige televisie programma`s worden bepaalde beeld overgangen heel vreemd. Weerspiegelend water kan voor rare effecten zorgen, alsmede bepaalde shots met sterren o.i.d. Ook vuurwerk beelden zijn niet om aan te zien.
Al met al stoor ik me er te vaak aan (paar keer per dag) om het aan te laten staan. Resultaat is nu eigenlijk dat echt alle mogelijke zogenaamde beeldverbeteringen uit staan, betaal ik nou zoveel geld voor beeldverbeteraars welke het beeld verslechteren, of heeft mijn TV hardware/software problemen?
Al met al stoor ik me er te vaak aan (paar keer per dag) om het aan te laten staan. Resultaat is nu eigenlijk dat echt alle mogelijke zogenaamde beeldverbeteringen uit staan, betaal ik nou zoveel geld voor beeldverbeteraars welke het beeld verslechteren, of heeft mijn TV hardware/software problemen?