Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:13
Ik begin me steeds meer te ergeren aan local dimming, zodra je het beeld van je pc erop bekijkt, en een beetje gaat scrollen door forums als deze, zie je constant verschillende zones oplichten. Bij sommige televisie programma`s worden bepaalde beeld overgangen heel vreemd. Weerspiegelend water kan voor rare effecten zorgen, alsmede bepaalde shots met sterren o.i.d. Ook vuurwerk beelden zijn niet om aan te zien.

Al met al stoor ik me er te vaak aan (paar keer per dag) om het aan te laten staan. Resultaat is nu eigenlijk dat echt alle mogelijke zogenaamde beeldverbeteringen uit staan, betaal ik nou zoveel geld voor beeldverbeteraars welke het beeld verslechteren, of heeft mijn TV hardware/software problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-11-2022
pielle007 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:36:
[...]

Ff stomme vraag, maar ik vroeg mij af wat die decodeer unit is en wat het doet?
Ik vraag dit omdat ik het moederbord heb laten vervangen EN ik komende week een nieuw paneel krijg.
Maar voor de rest blijft mn TV blijft intakt... Stel ik heb straks weer problemen met t 1 of ander dan is alles wel al een keer vervangen behalve die decodeer unit. (Heb ik alle hardware uit verschillende productie weken)
Het had te maken met de manier hoe het geluidssignaal aangeleverd wordt. (dolby, pcm etc.) Dat moet omgezet worden naar een geschikt signaal voor de speakers. Althans zo heb ik het begrepen. Maar als de monteur hier is, zal ik het hem nog eens vragen.
Sinds ik de monteur aan de lijn heb gehad, hier geen uitvallers meer. Snap er niets meer van.

[ Voor 5% gewijzigd door H.Saes op 04-11-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_F
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2022
Op http://download.p4c.phili.../4/46pfl9705h_12/?C=M;O=D staan nieuwe .upg bestanden, maar ze zijn slechts 3MB groot. Iemand een idee waar die voor dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_F schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:54:
Op http://download.p4c.phili.../4/46pfl9705h_12/?C=M;O=D staan nieuwe .upg bestanden, maar ze zijn slechts 3MB groot. Iemand een idee waar die voor dienen?
Installeer eens zo'n upg bestande en dan vertel je het ons :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 5 dagen een 46pfl9705 met een soundbar hts9140 via hdmi arc. Nadat ik eergisteren ook nog mijn mediaplayer rc ryan mini had aangesloten begonnen de problemen:

De hts9140 werd niet meer automatisch herkend en de geluidsynchronisatie is niet meer goed. Ik heb vervolgens mijn soundbar handmatig aangesloten en heb daarbij maar gekozen om hem te benoemen als home cinema set..... daarna begon het mis te gaan van af dat moment sloeg mijn tv volledig op hol en gaat uit zich zelf aan en uit en de ambilight flitst.

Na van alles een avond lang te hebben geprobeerd heb ik m'n tv volledig gereset (wat erg moeilijk is als je het menu ik wil binnen de 8 a 10 seconden die ik had voordat de tv weer uitging). Hierna waren de problemen weer even opgelost maar nadat ik na he succesvol aansluiten van de sounbar ook m'n media player weer aansloot werd nadat ik de tv uit en aanzette de soundbar weer onbekend.........

Tja toen naar Philips gebeld en die gaven aan dat het flitsen bekend was maar het probleem mat het detecteren van de soundbar echt iets anders is morgen belt een monteur er over op er werd gesuggereerd dat mogelijk m'n moederbord moet worden vervangen.

Tja dat vind ik nog al wat sleutelen aan een 5 dagen oude tv ik bel morgen its op om een nieuwe tv en volgens mij hebben zij ook een dead-on-arrival regeling.

Hebben meerdere mensen deze combinatie van problemen ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 04 november 2010 @ 23:00:
Ik heb sinds 5 dagen een 46pfl9705 met een soundbar hts9140 via hdmi arc.
Ik heb een 46PFL9705 én een Home Cinema HTS9540 via hdmi arc. Daarnaast heb ik een LG HD-recorder aangesloten via hdmi 2, een UPC digitale decoder DVR via hdmi 3 én een Kiss DP558 via scart 1.
Deze apparaten probeer ik te besturen met een Logitech Harmony 885. Voordat ik deze Philips TV en home cinema had ging dat altijd prima, maar nu heb ik het nog niet voor elkaar gekregen om alles hiermee te bedienen. Ik moet toch nog regelmatig die (onhandige lelijke) Philips afstandsbediening pakken om het e.e.a. te herstellen.
Ook ik heb een klein geluidsynchronisatie probleempje, maar dat moet ik nog een keer uitzoeken hoe dat hersteld kan worden. Het is namelijk niet bij alle apparaten dezelfde afwijking.

Maar bovenal ben ik zéér tevreden met de kwaliteit van het beeld; echt gigantisch mooi!!

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Largo schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 16:50:
[...]

Dat is zeker. Het bedrijf dat mij hielp heeft 3 dagen gedaan over het maken van een afspraak, vervolgens 5 dagen later kwam een monteur, die een software update wilde doen! Terwijl in de call al stond dat ik de laatste formware had. Ze hebben beloofd met philips contact op te nemen om de vervolgstappen te bespreken maar ik wacht nu al weer 3 dagen. Ga zaterdag de tv omwisselen, geen zin om nog langer te wachten.
TV gewisseld, mijn HD kanalen zijn helemaal goed! (Met CI+). Zappen gaat wel erg langzaam.

Echter nu heb ik weer last van een 'hiccup' eens per 10 minuten.
Beeld staat even stil, geluid valt weg en amilight gaat (uiteraard) even uit-aan.
Ik had dit eerder ook. Toen verscheen de melding dat er een zenderupdate was. Echter nu is er geen update maar nog steeds wel een hikje dus. Ik vind dit heel irritant worden, een tv van 2000 euro waar constant iets mis mee is.

Wie herkent dat verhaal van de zenderupdate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Release opmerkingen Philips site zijn bijgewerkt tot en met update 140.023. Nu is te zien wat de 023 update verbeterd heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door H.Saes op 05-11-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funske schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:50:
[...]
die (onhandige lelijke) Philips afstandsbediening
Ben ik dus niet met je eens, het leren waar alles zit kost even tijd maar werkt prima en het design vind ik erg mooi.
Zo zie je maar weer,smaken verschillen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwanrooy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 20:29
Ik heb sinds 2 maanden de 46PFL9705 en heb heel wat problemen namelijk:

- geluid valt soms weg, ook na update
- 3d geeft erg slecht beeld, dubbele lijnen
- witte verticale rand aan rechterkant van scherm, beeld verschuiven helpt tijdelijk maar probleem verschijnt weer als de tv aangezet wordt
- tv herstart soms, eerst staat de linkerhelft stil, dan begint het rode lampje te knipperen en vervolgens herstart de tv na 5 minuten
- als de tv aangezet wordt knipperen de backlight leds als een kerstboom, herstarten van de tv lost het probleem dan tijdelijk weer op
- hoge pieptoon
- beeld stottert vaak bij bewegende beelden, voornamelijk in hd, blue ray e.d.

Zaterdag (morgen) komt er een monteur van Technorep langs, ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Van het rebooten heb ik een filmpje gemaakt:

filmpje: YouTube: Philips 46PFL9705 Rebooting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
rwanrooy schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:22:

- witte verticale rand aan rechterkant van scherm, beeld verschuiven helpt tijdelijk maar probleem verschijnt weer als de tv aangezet wordt
- tv herstart soms, eerst staat de linkerhelft stil, dan begint het rode lampje te knipperen en vervolgens herstart de tv na 5 minuten
- als de tv aangezet wordt knipperen de backlight leds als een kerstboom, herstarten van de tv lost het probleem dan tijdelijk weer op
- hoge pieptoon

Zaterdag (morgen) komt er een monteur van Technorep langs, ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Van het rebooten heb ik een filmpje gemaakt:

Zal wel nieuw moederbord worden. Als ik lees hoeveel er vervangen zijn of nog vervangen moeten worden, moet Philips een aardig voorraadje hebben. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door H.Saes op 05-11-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flagnite schreef op donderdag 02 september 2010 @ 05:50:
Mijn 40PFL9705 staat binnen, samen met een HTS9140. Het blijkt toch waar te zijn dat mensen (in ieder geval ik ;) ) zo ongeveer alleen hun negatieve ervaringen posten op een forum. Maargoed, mijn 40PFL9705 heeft dus een prachtige fluittoon. Wanneer je wisselt van kanaal wordt hij nog veel luider. TV is verder wel mooi om naar te kijken. HTS9140 audio loopt niet synchroon met de TV (zou volgens mij wel moeten) en geeft een mooi geluid. Alleen jammer dat ie om de een of andere reden geen blu-rays of dvds wilt afspelen, maar alleen maar cds.
Als je al zo ongeveer sinds april op een TV aan het wachten bent is dit toch best wel een teleurstelling. Vandaag maar eens gaan kijken hoe dit allemaal opgelost kan worden.
Ik ben erg benieuwd of je een work arround heb gevonden voor de problemen met synchronisatie? Verder ben ik benieuwd of jouw HTS9140 nog door de 40PFL9705 automatisch herkend wordt nadat je hem aan en uit heb gezet. Ik heb namelijk ook een hts9140 maar dan in combinatie met een 46PFL9705 en de hts9140 wordt daarna niet meer herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand bericht gehad van de philips EISA actie waarbij je de bluray speler krijgt.
Ik heb de brief met benodigdheden een week terug verstuurd, maar tot op heden nog geen email gekregen van philips over de voortgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die een 46PFL9705 hebben in combinatie met een hts9140 die geen problemen ervaren?

Ik probeer er achter te komen of mij problemen gerelateerd zijn aan deze specifieke combinatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:57:
Heeft er al iemand bericht gehad van de philips EISA actie waarbij je de bluray speler krijgt.
Ik heb de brief met benodigdheden een week terug verstuurd, maar tot op heden nog geen email gekregen van philips over de voortgang.
Ik heb alleen een bevestiging van deelname aan de actie gehad op 20 oktober. De brief was 15 oktober daar afgeleverd (aangetekend) Daarna niets meer gehoord. Zal nog wel een tijdje duren. Gaat allemaal niet zo snel. Volgens mij stond er iets van een termijn van 4 weken dat het kon duren.
Trouwens de actie is verlengd tot 31 oktober 2010. Inzenden kan tot 14 november.

[ Voor 12% gewijzigd door H.Saes op 05-11-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peter_F schreef op donderdag 04 november 2010 @ 18:54:
Misschien hiermee te maken:

I reported seperated calls yesterday by the Philips servicedesk for the two mentioned (general) problems:

(1) ZAP-problem
(2) Shutdown/reboot problem

Now we have to wait when the problems will be solved by Philips technical support (i think it will be fixed in the next software update over xx weeks/months)

Reply van Philips op Philips forum vandaag:

Will be certainly xx weeks, not months! Probably next week already if approval tests are found positive
Keep a close eye on the Philips support web site....

Dus ... wie weet ... zijn we van de irritante problemen af binnenkort ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H.Saes schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:14:
[...]

Ik heb alleen een bevestiging van deelname aan de actie gehad op 20 oktober. De brief was 15 oktober daar afgeleverd (aangetekend) Daarna niets meer gehoord. Zal nog wel een tijdje duren. Gaat allemaal niet zo snel. Volgens mij stond er iets van een termijn van 4 weken dat het kon duren.
Trouwens de actie is verlengd tot 31 oktober 2010. Inzenden kan tot 14 november.
Komen de consumenten die in september al een TV (46pfl9705) hebben gekocht ook nog in aanmerking voor deze actie (met terugwerkende kracht, gezien de vele problemen & bugs !)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 18:19:
[...]

Komen de consumenten die in september al een TV (46pfl9705) hebben gekocht ook nog in aanmerking voor deze actie (met terugwerkende kracht, gezien de vele problemen & bugs !)
Ben bang van niet. In de voorwaarden staat dat aankoop en facturatie in de actie periode moet vallen. Dus de maand oktober 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Heb de combinatie HTS9140 en de 46PFL9705 .
Tv herkende de soundbar dadelijk.
Zeer mooi beeld trouwens !

Enkele opmerkingen :

- als ik beide opzet en via de afstandsbediening(TV) de bron wil kiezen via het "huisje" moet ik telkens een scherm naar rechts gaan om " digitale ontvanger" te kiezen. Via chat met phillips-medewerker zei deze dat er geen oplossing voor was.
- voor software update TV ging het afspelen van een film via het bekabeld netwerk heel goed, draadloos ging met schokken.
- na software update TV gaat het afspelen van film via bekabeld netwerk steeds de mist in, maar draadloos met laptop zonder schokken !!!
- na software update ook probleem om film via stick af te spelen (side usb) af te spelen ....
- gevraagd aan phillips-medewerker via chat waarom ondertitels niet samen met filmsignaal konden weer gegeven worden, antwoord was dat er maar 1 signaal kan door gestuurd worden ... Oplossing is film en srt-file samenvoegen met een programma.
Moeten dan alle films bewerkt worden als ik deze op een NAS wil plaatsen ?

Mvg Wapser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat er hier nu vnl a over de 46" gepraat wordt. Hebben de 40" bezitters geen problemen meer?ik hoop het!
Zelf heb ik mijn 40" enkele weken en na de nodige updates ging het goed..Ging...
Ik merk steeds vaker dat het schakelen naar een ander kanaal niet werkt...als ik van bv 4 naar 5(of 2naar1) schakel geeft hij wel het nieuwe kanaalnummer maar houdt het beeld van vorige zender?? Tevens merk ik dat nettv ineens het niet meer doet..
Zijn er meer met dit probleem en/of hebben een oplossing? Ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:37:
Ik merk dat er hier nu vnl a over de 46" gepraat wordt. Hebben de 40" bezitters geen problemen meer?ik hoop het!
Zelf heb ik mijn 40" enkele weken en na de nodige updates ging het goed..Ging...
Ik merk steeds vaker dat het schakelen naar een ander kanaal niet werkt...als ik van bv 4 naar 5(of 2naar1) schakel geeft hij wel het nieuwe kanaalnummer maar houdt het beeld van vorige zender?? Tevens merk ik dat nettv ineens het niet meer doet..
dat van dat schakelen heb ik ook soms. Lijkt alsof het na een kanaal refresh weer goed is. Ik wacht t nog even af maar als de software updates niet afdoende zijn gaat de tv alsnog terug....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_F
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:16:
- gevraagd aan phillips-medewerker via chat waarom ondertitels niet samen met filmsignaal konden weer gegeven worden, antwoord was dat er maar 1 signaal kan door gestuurd worden ... Oplossing is film en srt-file samenvoegen met een programma.
Moeten dan alle films bewerkt worden als ik deze op een NAS wil plaatsen ?
Met de HTS9540 is dat gewoon mogelijk met een MKV bestand met meerdere audio streams en ondertitels. Waarom ze die mogelijkheid niet in de 9705? Technisch waarschijnlijk prima mogelijk, marketing technisch gezien echter veel interessanter om het niet te doen, tenzij Youp van 't Hek's zoon er een gaat kopen?

De ondertitels van de HTS9540 zien momenteel nog niet mooi uit (geen HD kwaliteit), chapters worden herkend maar nog niet ondersteund bij MKV, en vooruitspoelen resulteert na afloop in paar seconden beeld en daarna vastloper. Ook ga naar tijdstip werkt nog niet. Oh, en alle video bestanden worden nog gestretched, wat bij de 9705 al verholpen is. Hopelijk komt daar binnenkort een verbetering op.

Succes,
Peter

[ Voor 3% gewijzigd door Peter_F op 06-11-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 19:47

Borry

prutsen is mijn leven

H.Saes schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:02:
Release opmerkingen Philips site zijn bijgewerkt tot en met update 140.023. Nu is te zien wat de 023 update verbeterd heeft.
Ben je verder nog vreemde dingen tegengekomen in de .023 update? Ik heb hem er nog niet op gezet.
Het probleem van de spontane stand-by staat hier ook in vermeld.

Q5551_0.140.23.0(Publication date: 2010-10-20)
• Fix- TV is intermittently switching to standby after 2-3 Hr.

Alleen is het bij mij, na de melding op dit forum, niet meer voor gekomen, ook het wegvallen van het geluid komt niet meer voor.
Ik ben er een beetje huiverig voor om deze update op mijn tv te zetten. Tot nu toe heb ik maar één probleem en die staat niet in de release opmerking, bij het inschakelen vanuit stand-by bestaat het beeld soms uit vier of zes grote flitsende blokken, het geluid is wel goed, dit doet hij eens in de paar dagen. Als ik hem dan weer op stand-by zet en daarna weer aan is het weer o.k.
Gisteren had ik zelfs helemaal geen beeld, wel geluid en ambilight. Je kon aan het ambilight zien dat er beweging was maar het beeld was zwart.
Ik ben bang dat als ik de update .023 op mijn tv zet er weer andere problemen de kop op steken.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:14
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:16:
Hallo

- als ik beide opzet en via de afstandsbediening(TV) de bron wil kiezen via het "huisje" moet ik telkens een scherm naar rechts gaan om " digitale ontvanger" te kiezen. Via chat met phillips-medewerker zei deze dat er geen oplossing voor was.
Als je op het icoon van de digitale ontvanger staat en je drukt op opties (onderste knop van de buitenste ring van de ab) dan kan je herordenen en deze verplaatsen naar het eerste scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 21:37:
Zelfde problemen heb ik met mijn 37'' uit de 8000-serie. EXACT dezelfde problemen. Vaak ook zwart scherm in plaats van beeld op sommige kanalen. En het rebooten doet hij ook weer nadat ik de tv uitzet.

Kortom K*t-tv tot nu toe. Maandag komt er een monteur... Volgens mij ligt het niet aan de hardware maar aan de software, maar wellicht dat sommige hardware juist weer niet werkt met de software en dat men bij Philips deze onderdelen vervangt???? Ik krijg namenlijk het idee dat niet alle tv's met deze update bovenstaande problemen hebben.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwanrooy
rwanrooy schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 14:22:

- hoge pieptoon

TV is net opgehaald door een monteur. Er moet waarschijnlijk een nieuw panel in vanwege de 3D problemen. De monteur zei dat er achterop het panel een vierkant blokje zit (nieuw soort streepjescode) waar 3 puntjes achter elkaar moeten staan. De defecte 3D panelen hebben deze puntjes niet en moeten dus vervangen worden omdat ze van een serie zijn die geen 3D ondersteunen.

Verder zal voor de overige problemen wel een nieuw mainboard geplaatst worden. Reparatie duurt ongeveer 7 á 10 dagen, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Borry schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 11:07:
[...]

Ben je verder nog vreemde dingen tegengekomen in de .023 update? Ik heb hem er nog niet op gezet.
Het probleem van de spontane stand-by staat hier ook in vermeld.

Q5551_0.140.23.0(Publication date: 2010-10-20)
• Fix- TV is intermittently switching to standby after 2-3 Hr.

Alleen is het bij mij, na de melding op dit forum, niet meer voor gekomen, ook het wegvallen van het geluid komt niet meer voor.
Ik ben er een beetje huiverig voor om deze update op mijn tv te zetten. Tot nu toe heb ik maar één probleem en die staat niet in de release opmerking, bij het inschakelen vanuit stand-by bestaat het beeld soms uit vier of zes grote flitsende blokken, het geluid is wel goed, dit doet hij eens in de paar dagen. Als ik hem dan weer op stand-by zet en daarna weer aan is het weer o.k.
Gisteren had ik zelfs helemaal geen beeld, wel geluid en ambilight. Je kon aan het ambilight zien dat er beweging was maar het beeld was zwart.
Ik ben bang dat als ik de update .023 op mijn tv zet er weer andere problemen de kop op steken.
Ik heb de update er op gezet op advies van Philips ivm mijn geluidsproblemen. Buiten het feit dat ik vind dat het 3D beeld slechter is geworden ben ik geen gekke zaken tegen gekomen.
De geluidsproblemen bleven echter. Monteur heeft al gebeld en zal moederbord gaan vervangen. Het vreemde is dat ik nu al een paar dagen geen uitvallers meer heb gehad. Ik moet er diep over nadenken of ik het moederbord wel laat vervangen ( met alle risico's van dien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 06:43
Het even wegvallen van geluid had ik gistermiddag tijdens NetTV. Vreemd is dat ik het binnen een uur 4 keer had. Hele avond, vanmiddag, geen enkel keer. Het is bij mij ingeval zelden, 2-3 secs ff stil. Voor de .23 was me dit niet opgevallen.

Zelf heb ik de indruk dat 3d bij .23 wel iets beter is geworden. Ik heb vanavond promo's van Panasonic gekeken, oa Avatar 3d, NVidea game en demo met water/zwembad. Echt prachtig. Speel het met een wdtv af. Met hele snelle beweging zie ik bij bepaalde tekenfilms/onderwater fragmenten dubbel. Bij Avatar 3d zag ik dit niet echt terug. Ook een stuk StreetDance 3d gekeken, ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Brakius schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:52:
Het even wegvallen van geluid had ik gistermiddag tijdens NetTV. Vreemd is dat ik het binnen een uur 4 keer had. Hele avond, vanmiddag, geen enkel keer. Het is bij mij ingeval zelden, 2-3 secs ff stil. Voor de .23 was me dit niet opgevallen.

Zelf heb ik de indruk dat 3d bij .23 wel iets beter is geworden. Ik heb vanavond promo's van Panasonic gekeken, oa Avatar 3d, NVidea game en demo met water/zwembad. Echt prachtig. Speel het met een wdtv af. Met hele snelle beweging zie ik bij bepaalde tekenfilms/onderwater fragmenten dubbel. Bij Avatar 3d zag ik dit niet echt terug. Ook een stuk StreetDance 3d gekeken, ook goed.
Hetzelfde vwb geluid hier. Vind het maar vreemd. Dan 3-4 uitvallers in een uur dan weer dagen niets. Het valt me op dat de berichten over 3D ivm update 023 verschillende zijn. Bij de ene een verbetering, bij de ander een verslechtering. In mijn geval iets meer ghosting bij beelden die bij de vorige software versie scherp waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henry65 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 15:24:
[...]

Als je op het icoon van de digitale ontvanger staat en je drukt op opties (onderste knop van de buitenste ring van de ab) dan kan je herordenen en deze verplaatsen naar het eerste scherm.
Bedankt Henry65 !

Mvg Wapser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:19
rwanrooy schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 16:44:
[...]
verder zal voor de overige problemen wel een nieuw mainboard geplaatst worden. Reparatie duurt ongeveer 7 á 10 dagen, ik ben benieuwd!
7 a 10 werkdagen??? nou.... ze hebben bij mij thuis t moederbord vervangen en alles opnieuw ingesteld (max 20min en klaar)
en komende week wordt t paneel bij mij thuis vervangen. Als dr maar een oplossing wordt gegeven natuurlijk.
Op deze site kun je trouwens de status van je opdracht zien: http://technorep.servilux.be/
dan op repairstatus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
pielle007 schreef op zondag 07 november 2010 @ 10:13:
[...]

7 a 10 werkdagen??? nou.... ze hebben bij mij thuis t moederbord vervangen en alles opnieuw ingesteld (max 20min en klaar)
en komende week wordt t paneel bij mij thuis vervangen. Als dr maar een oplossing wordt gegeven natuurlijk.
Op deze site kun je trouwens de status van je opdracht zien: http://technorep.servilux.be/
dan op repairstatus.
Zou ook wat zijn als je je tv 7 tot 10 dagen niet hebt....

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwanrooy
Erikrijnders schreef op zondag 07 november 2010 @ 12:20:
[...]

Zou ook wat zijn als je je tv 7 tot 10 dagen niet hebt....
Ik heb net de status gechecked. De pieptoon is geconstateerd en de software van het paneel geeft aan dat het paneel niet geschikt is voor 3D. Ik vraag me af waarom ze deze panelen dan toch gebruiken?!

Afwachten maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwanrooy schreef op zondag 07 november 2010 @ 13:41:
[...]

Ik heb net de status gechecked. De pieptoon is geconstateerd en de software van het paneel geeft aan dat het paneel niet geschikt is voor 3D. Ik vraag me af waarom ze deze panelen dan toch gebruiken?!

Afwachten maar...
Idd en als ze "per ongeluk" gebruikt zijn dan zou het netjes van Philips zijn om in ieder geval (bijv obv registratie bij club Philips) de mensen te informeren. Ik neem aan dat ze kunnen achterhalen welke serienummers een verkeerd panel hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-07 17:01
H.Saes schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 18:08:
[...]

Ik heb de update er op gezet op advies van Philips ivm mijn geluidsproblemen. Buiten het feit dat ik vind dat het 3D beeld slechter is geworden ben ik geen gekke zaken tegen gekomen.
De geluidsproblemen bleven echter. Monteur heeft al gebeld en zal moederbord gaan vervangen. Het vreemde is dat ik nu al een paar dagen geen uitvallers meer heb gehad. Ik moet er diep over nadenken of ik het moederbord wel laat vervangen ( met alle risico's van dien)
Heb ook al een tijdje de laatste update er op. Toen ik las van de geluids problemen heb ik meteen mijn receiver uit laten staan en sindsdien het geluid van alle bronnen gewoon via de TV laten lopen (alle via HDMI).
Tot op vandaag is het geluid nog niet een keer weggevallen.
3D kan ik nog niet beoordelen, heb nog geen brillen gekocht en wacht ook nog steeds op de BDP7500 van de EISA aktie.
Hier van een bevestiging gehad en ook sindsdien niets meer gehoord.

[ Voor 0% gewijzigd door 62vette op 07-11-2010 16:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
62vette schreef op zondag 07 november 2010 @ 16:07:
[...]

Heb ook al een tijdje de laatste update er op. Toen ik las van de geluids problemen heb ik meteen mijn receiver uit laten staan en sindsdien het geluid van alle bronnen gewoon via de TV laten lopen (alle via HDMI).
Tot op vandaag is het geluid nog niet een keer weggevallen.
3D kan ik nog niet beoordelen, heb nog geen brillen gekocht en wacht ook nog steeds op de BDP7500 van de EISA aktie.
Hier van een bevestiging gehad en ook sindsdien niets meer gehoord.
Goed dat jij geen geluidsproblemen hebt. Hier gaat het ook al een paar dagen goed. Maar dat was de vorige keer ook en na ruim 4 dagen begon het weer. 1 dag last van uitvallers en toen weer enkele dagen niet. Ik neem aan dat het bij Pielle na vervanging moederbord qua geluid goed blijft gaan. Zou hier melden als hij weer uitvallers had. Niets meer gehoord dus...... Ik zit nog te wachten op de monteur. Moet onderdelen nog binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 21:43
Gvd nu opeens problemen met het weg vallen van het geluid niet eerder last van gehad, krijg wel een nieuw paneel i.v.m. 3D morgen maar weer bellen voor t geluid kunnen ze meteen t moederbord mee vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

Sinds het installeren van de laatste firmware versie (000.140.023.000), is het twee keer gebeurd dat het toestel (40pfl9705h) spontaan uitschakelde, om vervolgens ook weer aan te gaan (soort herstart). Dit is daarvoor nog niet eerder voorgekomen. Ik heb hiervan melding gemaakt bij Philips. Ik heb het toestel precies twee maanden in bezit. Indien Philips reageert zal ik deze reactie hier posten. De modificatie voor het verhelpen van de beruchte piep is eerder al succesvol uitgevoerd. Ik ben overigens zeer tevreden met het toestel. De beeldkwaliteit is wat mij betreft onovertroffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
  • Laatst online: 10-09 15:15
Afgelopen weekend (vrijdag of zaterdag) nu ook ineens 2x in korte tijd dat het geluid weg viel.
Bij 2e keer op OK gedrukt en toen was het geluid weer terug (of toeval, ka natuurlijk ook).
Daarna eigenlijk geen last meer van gehad... Bizar!

Heb nog geen update naar 023 gedaan. Ben nu een beetje in afwachtende bui: voor de rest geen klachten, dus doe ik niet updaten.
Ik blijf zowiezo iedere keer afwachten tot ik hier positieve geluiden hoor en/of ze de release notes up to date hebben...

Het blijft een top-toestel voor de rest. Heb nu ook een MediaCenter PC via HDMI aangesloten. Wat een genot in tegenstelling tot onze 1e generatie HDD (met alle respect, want daar hebben we ook heeel veeel plezier van gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
H.Saes schreef op zondag 07 november 2010 @ 18:46:
[...]

t. Ik neem aan dat het bij Pielle na vervanging moederbord qua geluid goed blijft gaan. Zou hier melden als hij weer uitvallers had. Niets meer gehoord dus......
Heb idd geen uitvallers van t geluid meer gehad ... gaat goed...
deze week komt t nieuwe paneel...
Nu lees ik alleen uit de reactie van RWANROOY dat philips panelen heeft uitgeleverd waarvan de software aangeeft dat deze niet geschikt is voor 3D???????????

QUOTE RWANROOY: "De pieptoon is geconstateerd en de software van het paneel geeft aan dat het paneel niet geschikt is voor 3D"

Hoe kun je dat dan checken en wie heeft dat constateerd?? Kun je aub reageren?
(ik wil straks ook gebruik gaan maken van 3D maar als ze me t verkeerde paneel leveren hoeven ze hem niet te installeren lijkt me.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_F
Seafox schreef op zondag 07 november 2010 @ 23:24:
Sinds het installeren van de laatste firmware versie (000.140.023.000), is het twee keer gebeurd dat het toestel (40pfl9705h) spontaan uitschakelde, om vervolgens ook weer aan te gaan (soort herstart). Dit is daarvoor nog niet eerder voorgekomen. Ik heb hiervan melding gemaakt bij Philips. Ik heb het toestel precies twee maanden in bezit. Indien Philips reageert zal ik deze reactie hier posten.
Mocht ik eerder zijn dan Philips, je herstelt dit door de factory settings te herstellen, of de zenders in zijn geheel opnieuw te laten scannen. De TV update namelijk de kanalen tijdens standby, en de update kan schijnbaar niet goed overweg met de zendergegevens die aan zijn gemaakt door een oudere firmware. Het opnieuw inschakelen is als het ware de foutmelding ;-)

Succes,
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-10-2011

waxman

Dell i9100

Verwijderd schreef op woensdag 03 november 2010 @ 14:27:
Heb met Philips gebeld over slechte 3D na de laatste update. Vandaag teruggebeld door Philips, ze wilden het serienummer weten van de 3D brilletjes, omdat er een slechte serie is geweest. mijn brilletjes hoorden daar niet bij, moet dus aan de TV liggen. Wordt binnen 48 uur teruggebeld en krijg dan te horen wat er verder gaat gebeuren.

Las gisteren op een Duits forum over een functie die Philips heeft ingebouwd in de software genaamd "Joint Space" Je kunt dit inschakelen door op de afstandsbediening het volgende in te typen: 5646877223
Er komt dan een mededeling op de TV "Joint Space enabled".
Er zijn een aantal zgn. api's beschikbaar waardoor programma's op een PC of mobile telefoon toegang hebtben tot functies op de TV. Bijvoorbeeld via de iPhone (iPad of iPod touch) de TV bedienen. het programma staat in de App Store en is gratis. (TV Remote WiFi). Heb het gisteren geprobeerd met mijn iPhone, werkt heel leuk. Gaat via Wifi en is snel.
Het is "open source", dus iedereen kan er gebruik van maken om programma's te schrijven. (Als je de kennis hebt natuurlijk).
Hey Groenlo, is dit met een 40PFL9705 en iPhone 4 ?

Dell Inspiron 9100 | P4 3,2Ghz HT 800Mhz FSB | 15,4" WSXGA+ | 1024MB 400Mhz RAM | 128MB Ati Mob Radeon 9700 | 60GB 7200RPM | 8x DVD-RW dL | WiFi 1350 b/g | WinXP Pro NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwanrooy
pielle007 schreef op maandag 08 november 2010 @ 08:44:
[...]

Heb idd geen uitvallers van t geluid meer gehad ... gaat goed...
deze week komt t nieuwe paneel...
Nu lees ik alleen uit de reactie van RWANROOY dat philips panelen heeft uitgeleverd waarvan de software aangeeft dat deze niet geschikt is voor 3D???????????

QUOTE RWANROOY: "De pieptoon is geconstateerd en de software van het paneel geeft aan dat het paneel niet geschikt is voor 3D"

Hoe kun je dat dan checken en wie heeft dat constateerd?? Kun je aub reageren?
(ik wil straks ook gebruik gaan maken van 3D maar als ze me t verkeerde paneel leveren hoeven ze hem niet te installeren lijkt me.)
Pelle007,

De monteur die de tv kwam ophalen zei dat het slechte 3D beeld (ghosting) te maken zou hebben met het paneel van de tv. Je kunt aan de achterkant van de tv door de plastic behuizing heenkijken zodat je sticker met streepjescode achterop het paneel kunt zien. Bij deze streepjescode (vierkant) zouden 2 of 3 puntjes moeten staan. Deze stonden niet op die van mij dus hij zou het paneel moeten vervangen. Ik hou je op de hoogte.

Ik snap trouwens niet dat philips panelen die niet geschikt zouden zijn voor 3D toch in een 3D tv zetten. Waarschijnlijk zijn ze hier later achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Peter_F schreef op maandag 08 november 2010 @ 09:26:
[...]

Mocht ik eerder zijn dan Philips, je herstelt dit door de factory settings te herstellen, of de zenders in zijn geheel opnieuw te laten scannen. De TV update namelijk de kanalen tijdens standby, en de update kan schijnbaar niet goed overweg met de zendergegevens die aan zijn gemaakt door een oudere firmware. Het opnieuw inschakelen is als het ware de foutmelding ;-)

Succes,
Peter
Dankje voor de tip Peter!
Ik zal het uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@WAXMAN

Nee, is een 46PFL9705 en een iPhone 3G. Maar dat maakt niet uit, moet met een 40er ook gaan.

Vanmorgen door de reparatie service gebeld, afspraak verzet naar morgenmiddag, 3D testapperatuur nog niet binnn. Wordt vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb ook een philips 46pfl9705 vorige week zaterdag ontvangen van productie week 40. ( paneel vn1c)
Ik heb helaas niet gecontroleerd welke firmwareversie er vanaf de fabriek op was geinstalleerd, maar de tv heeft de wel bekende hoge ambilight piep en wegvallend geluid ik heb de versterker coaxial digital out aangesloten.

Ik heb afgelopen vrijdag dus besloten firmwareversie 023 erop te installeren het wegvallende geluid lijkt erger geworden soms 4 keer per uur voor 5 a 10 seconden.

Wat mij opvalt is dat de ambiligt de kleuren ook niet goed meer mixed (deed hij wel met de fw vanaf de fabriek) ik heb helderheid op 8 en dynamisch op 6 staan, van alles geprobeerd scheiding uit, minimaal , maximaal,fabrieks instellingen etc.
Oranje tinten lijken te overheersen hij geeft paars ipv blauw.

Hebben jullie hier ook last van ? Dit lijkt namelijk een FW probleem omdat ik het niet met de standaard FW had.

Ik hoop dat Philips eens met goede oplossingen komt, want hiervoor is de TV simpelweg te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_F
Verwijderd schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:05:
Oranje tinten lijken te overheersen hij geeft paars ipv blauw.

Hebben jullie hier ook last van ?
Dit is een nieuw probleem voor me. Weet je zeker dat de wall color op wit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zeker ik heb de muur op wit staan, ik heb tv steun en muurbeugel geprobeerd beide geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1604
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 22:27
Hallo allemaal,

Misschien hoort dit niet helemaal in de topic thuis maar wil het toch even vragen.
Begin volgend jaar wil ik een nieuwe 3d led tv aanschaffen en dan in de hogere prijsclasse.
Ik ben wat weze google-en op ´´3d led tv 2011´´ en kwam daar een website tegen die al een 1 en ander speculeert over de 3d led tv toestellen van 2011. Er staan een aantal typenummers op met de verwachte specificaties.

Mijn vraag aan is of jullie deze site ook kennen en wat jullie zouden doen. Wachten of nu een 3d led tv kopen?
De modellen wara ik nu naar heb zitten kijken zijn: 46pfl9705 en de 46pfl8605.

Al vast bedankt voor jullie antwoorden.

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Brakius schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 19:52:
Ik heb die 2-3 sec wegval van geluid inmiddels ook niet meer. Lijkt alsof bij het aanmelden bij philips de oorzaak was (dat is het enige verschil met de vorige setup), maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Het zou kunnen dat er iets automatisch data ophaalt waardoor de storing optreedt.
Iig hielp het om de tv te resetten en opnieuw in te stellen. Ik laat weten als ik me weer heb aangemeld bij philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

[...]

Succes,
Peter
Philips wilde al meteen een monteur langs sturen. Ik heb maar even gebeld en gezegd dat ik jouw tip heb opgevolgd en het nog even wil aankijken. Als het toch nog vaker voor komt kan ik hier altijd nog op terugkomen. Ik moet zeggen dat ik wel zeer goed te spreken ben over hun snelle reactie en servicegerichtheid. Ik zei dat het nog maar twee keer was voorgekomen, maar de reactie was: Al komt het maar één keer per maand voor. U heeft een duur toestel gekocht en het moet gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Saes
Largo schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:34:
[...]

Ik heb die 2-3 sec wegval van geluid inmiddels ook niet meer. Lijkt alsof bij het aanmelden bij philips de oorzaak was (dat is het enige verschil met de vorige setup), maar dat weet ik eerlijk gezegd niet zeker.
Het zou kunnen dat er iets automatisch data ophaalt waardoor de storing optreedt.
Iig hielp het om de tv te resetten en opnieuw in te stellen. Ik laat weten als ik me weer heb aangemeld bij philips.
Het wegvallen van het geluid is grillig te noemen. Bij mij een paar dagen geen uitvallers. Vandaag, drie to vier keer in 1 uur. Net als de vorige keer. Patroon is bij mij; 1 dag flink uitvallers, dan een dag of vier niets. Nu ook al 3 maal compleet uitval van beeld gehad. Even 3/4 seconden op zwart en dan is het beeld er weer. Eerder nooit last van gehad. Moederbord is door monteur besteld en wordt bij binnenkomst vervangen.

[ Voor 9% gewijzigd door H.Saes op 08-11-2010 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
[...]

Succes,
Peter
Volgens mij kan de update niet overweg met kanalen die naar eigen inzicht ergens anders zijn geplaatst of op de plaats staan waar de update moet komen. Bijvoorbeeld iemand zet NET5 HD op 5. Ziggo wil RTL 5 om wat voor reden dan ook updaten. Dit lukt dan niet omdat op dit plek een andere zender staat ipv de ziggo-nummering. Zo draait de update rondjes tot je de zenders opnieuw heb geinstalleerd, daarna kan de zenderupdate voltooid worden en zal het niet voorkomen dat de tv spontaan weer aangaat na het uitzetten.

Ik neem aan dat in de volgende update het niet meer mogelijk is de zendervolgorde te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
Vandaag had ik iets vreemds. Nadat ik de stroom erop heb gezet en de TV weer aangezet had, stond de amblight uit. Nadat ik aangezet had, leek het niet goed te werken. Bleek alle instellingen weg te zijn en alles op zo laag mogelijk te staan, muurkleur weer op wit, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Brakius schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:35:
Vandaag had ik iets vreemds. Nadat ik de stroom erop heb gezet en de TV weer aangezet had, stond de amblight uit. Nadat ik aangezet had, leek het niet goed te werken. Bleek alle instellingen weg te zijn en alles op zo laag mogelijk te staan, muurkleur weer op wit, etc.
De stroom er op??? Er zit gewoon een aan en uit schakelaar rechts van de infrarood ontvanger. Het is juist aan te bevelen om minimaal 1 a 2x per week de schakelaar en dus de tv helemaal uit te zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjakie0101 op 08-11-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Erikrijnders schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:48:
[...]

Het is juist aan te bevelen om minimaal 1 a 2x per week de schakelaar en dus de tv helemaal uit te zetten.
Waarom?....... Ik doe de tv allleen uit als ik op vakantie ga.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
De stroom erop omdat ik alle apparatuur uit wil hebben. Alles uit kost nog steeds 40 watt per uur. Reken maar eens wat dat per jaar kost zonder dat ik thuis ben! Dus ja ik zet gewoon stroom eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simple mind
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:56
Brakius schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:24:
De stroom erop omdat ik alle apparatuur uit wil hebben. Alles uit kost nog steeds 40 watt per uur. Reken maar eens wat dat per jaar kost zonder dat ik thuis ben! Dus ja ik zet gewoon stroom eraf.
Deze TV in stand by volgens opgave <0.15W = 1Wh in 6.66 uur
Ofwel 1kWh in 277 dagen als de TV 24 uur per dag stand by staat!
Bovendien: updaten doet ie als stand by ingeschakeld is. Lijkt mij geen goed idee om iedere keer de stroom volledig uit te schakelen. Daar wordt moderne elektronica dikwijls niet vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe software 46pfl9705 Versie: 000.140.025.000, Zip-bestand, 70.26 MB, Publicatiedatum: 2010-11-08
http://www.p4c.philips.co...PFL9705H/12&scy=NL&slg=nl
Ga deze straks uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
Simple mind schreef op maandag 08 november 2010 @ 21:54:
[...]

Deze TV in stand by volgens opgave <0.15W = 1Wh in 6.66 uur
Ofwel 1kWh in 277 dagen als de TV 24 uur per dag stand by staat!
Bovendien: updaten doet ie als stand by ingeschakeld is. Lijkt mij geen goed idee om iedere keer de stroom volledig uit te schakelen. Daar wordt moderne elektronica dikwijls niet vrolijk van!
Je vergeet mijn bluray, hdrecorder, wdtv, etc. (Verbruik is door mij gemeten, ik ga bewust met stroom om, verbruik zo min mogelijk). Die kosten ook stroom en zitten op 1 schakelaar. Naar mijn mening is het uitdoen met behulp van de schakelaar die op de tv zit gelijk aan het afhalen van de stroom. Ook al is het voor de tv 1 kwh in 277 dagen, het is onnodig. In weekend staat hij soms in de standby, kan hij gerust updaten.

[ Voor 5% gewijzigd door Brakius op 09-11-2010 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 06:50:
Nieuwe software 46pfl9705 Versie: 000.140.025.000, Zip-bestand, 70.26 MB, Publicatiedatum: 2010-11-08
http://www.p4c.philips.co...PFL9705H/12&scy=NL&slg=nl
Ga deze straks uitproberen.
Is er al iemand geweest die dit zo op dit lekkere vroege tijdstip al geprobeerd heeft?

En meer een vraag naar Philips:
Waarom duurt het toch altijd zo lang voordat de release notes bijgewerkt zijn?
Aan de ene kant is het een loffelijk streven om firmware zo snel mogelijk online te zetten, maar ik geloof niet dat ik het hier op het werk hoef te proberen om onze SW te releasen zonder de release notes te updaten.
Iets van procesmatig werken, enzo... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
Q5551_0.140.25.0 (Publication date: 2010-11-09)
Preliminary release notes (until official ones are available):
• Zapping performance.
• Restart of the set when switching to Stand-by.
• Zapping on 3D channels on cable.
• Support of new NetTV service portal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf in het bezit van een 46" 9705 ( VN1B uit week 36) ter vervanging van een zeker 10 jaar oude Loewe Xelos 5270. Een vooruitgang van jewelste. Tot nog toe geen problemen met de TV gehad, behalve het reeds eerder beschreven (en zeer vervelende) zap-gedrag met sw 140.23 en het niet kunnen ontvangen van NED3 HD via Ziggo/C+ (PC 6131).
Versie 140.25 vanochtend geladen. Kan bevestigen dat de zap-performance nu weer normaal is. Releasenotes na publicatie is inderdaad mosterd na de maaltijd.

Dan even een stomme vraag: is iemand van jullie in staat om een hoogwaardige opname van het z.g. piepgeluid te maken? Zit op het moment namelijk met de vervelende situatie dat ik continue een hoogfrequente pieptoon in mijn oren heb a.g.v. een zware verkoudheid. Om eerlijk te zijn kan/kon ik deze in de eerder gepubliceerde filetjes niet waarnemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Verwijderd schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:07:

Dan even een stomme vraag: is iemand van jullie in staat om een hoogwaardige opname van het z.g. piepgeluid te maken? Zit op het moment namelijk met de vervelende situatie dat ik continue een hoogfrequente pieptoon in mijn oren heb a.g.v. een zware verkoudheid. Om eerlijk te zijn kan/kon ik deze in de eerder gepubliceerde filetjes niet waarnemen.
Nou... heb zelf ook de 46"9705 uit week 36...ik zelf had de pieptoon niet waargenomen... behalve wanneer ik met me oor achter de tv ging. De monteur de eigenlijk kwam voor alleen het mobo te vervangen zei direct hoor je die pieptoon niet? Dit had je ook mogen aanmelden bij Philips. Hij had iig meteen een condensenator erop gezet. Dus als je twijfelt iemand anders een laten luisteren naar met t oor achter de tv en evt Philips bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertje
Henry65 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:43:
Q5551_0.140.25.0 (Publication date: 2010-11-09)
Preliminary release notes (until official ones are available):
• Zapping performance.
• Restart of the set when switching to Stand-by.
• Zapping on 3D channels on cable.
• Support of new NetTV service portal.
Bedankt!
Hoe kom je aan deze inside info als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
Dit komt van het NetTV Forum: http://www.supportforum.philips.com/forum.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monteur is net geweest, kwam alleen controleren of 3D niet goed functionneerde, na geconstaeerd te hebben dat dit inderdaad zo was en niet aan de brilletjes lag (helas) weer vertrokken met de mededeling dat ik nog zou horen wat er ging gebeuren.
3D testapperatuur was een ser 3D brilletjes en een blu ray 3D speler.
Schiet niet echt op zo, maar zal geduld hebben. Wordt vervolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Na dat ik meer als een week geen geluidsuitval heb gehad kreeg ik deze vanmorgen twee keer binnen vijf minuten.
Heb gelijk de nieuwe 140.25 er op gezet, (ik had de 140.23 nog niet geladen) , en wacht nu met spanning af.
Heb het menu doorgelopen we ben niets aparts tegengekomen.
3D beeld is redelijk, af en toe een beetje goasting maar ik heb ook nog geen 3D film in mijn bezit.
Heb een paar demo's op mijn WDTV staan en met een 1.3 HDMI kabel via mijn Denon receiver naar de TV denk ik dat dit misschien wel de oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook enkel een side-by-side 3D film bekeken en heb ook last van een beetje ghosting.
Bijvoorbeeld ergens in een intro, zie ik een mannetje met een hengel met op de achtergrond een maan.
Rond die maan zie ik een randje (ghosting/crosstalk).

Voor de rest van de film zie ik niet overdreven veel ghosting.
Wat voor resultaat geven de 'slechte' brillen, kan iemand dat even vertellen ?

Of moet ik nu gelijk naar philips rennen met mijn brillen uit het upgrade pakket (serial in een bril is 07051008591)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2010 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Heeft er al een deelnemer aan de EISA aktie reaktie van Philips gehad met een leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayabusaturbo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-06 12:14
Geertje schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:20:
[...]

Bedankt!
Hoe kom je aan deze inside info als ik vragen mag?
De update in de zip file heeft trouwens als timestamp 4 april 2010.... niet echt nieuw dus..
[EDIT foutje 4 Nov, dus toch wel nieuw... ]
(windows laat de datum in een zip file nogal raar zien, vandaar mijn misser)

Ik heb de update zojuist erin gezet maar het audio probleem is nog steeds hetzelfde :(

[ Voor 15% gewijzigd door hayabusaturbo op 09-11-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
hayabusaturbo schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 19:35:
[...]

De update in de zip file heeft trouwens als timestamp 4 april 2010.... niet echt nieuw dus..
Ik heb de update zojuist erin gezet maar het audio probleem is nog steeds hetzelfde :(
Nee hoor 4 november. Nadat de software gereed is wordt deze nog een aantal dagen getest. Als deze goed is bevonden dan wordt de software gereleased

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Brakius schreef op maandag 08 november 2010 @ 20:35:
Bizar, ik had dus vandaag precies hetzelfde, ik had echter de stroom er niet afgehad (ook geen stroomstoring, m`n wekker staat nog op juiste tijd)

Ik had het in het begin niet door, ineens viel het me op hoe donker het eigenlijk in huis was. Ambilight stond uit, vaag.... al mijn instellingen bleken aangepast. contrast stond op 80, rest op 50. Alle verbeteringen stonden uit en ambilight stond op uit, en moest ook dynamisch weer aanzetten (stond na aanzetten ambilight gewoon op constant wit)

Betreft een 40PFL9705 met firmware 0.140.11.0

[ Voor 4% gewijzigd door MrJT op 09-11-2010 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
MrJT schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 23:05:
[...]

Bizar, ik had dus vandaag precies hetzelfde, ik had echter de stroom er niet afgehad (ook geen stroomstoring, m`n wekker staat nog op juiste tijd)

Ik had het in het begin niet door, ineens viel het me op hoe donker het eigenlijk in huis was. Ambilight stond uit, vaag.... al mijn instellingen bleken aangepast. contrast stond op 80, rest op 50. Alle verbeteringen stonden uit en ambilight stond op uit, en moest ook dynamisch weer aanzetten (stond na aanzetten ambilight gewoon op constant wit)

Betreft een 40PFL9705 met firmware 0.140.11.0
Ik heb dezelfde problemen gehad... in het menu kon tevens de optie dynamisch niet meer selecteren, niet in het menu via de home button en niet via sneltoets. Deze problemen gingen samen met de geluidsproblemen en had ik dus aangemeld bij Phlips... nadat het moederbord is vervangen heb ik geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat dit enkelen van jullie bekend voorkomt. Een vriendelijke Duitser laat hier http://rapidshare.com/files/429848276/Philips_Fiepton.mp3 het piepen van zijn 9705 horen. Dit heb ik gelukkig nog niet waargenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
pielle007 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 08:27:
[...]

Ik heb dezelfde problemen gehad... in het menu kon tevens de optie dynamisch niet meer selecteren, niet in het menu via de home button en niet via sneltoets. Deze problemen gingen samen met de geluidsproblemen en had ik dus aangemeld bij Phlips... nadat het moederbord is vervangen heb ik geen problemen meer gehad.
Hallo allemaal!

Aangezien ik inmiddels ook verschillende keren soortgelijke ervaringen heb gehad (met mijn 32PFL9705 v140.11/140.23):

- alle beeld-instellingen "verloren";
- Ambilight uit en dynamisch niet meer te selecteren;
- geluid valt af en toe een paar tellen uit;
- en als het niet uitvalt klinkt het toch niet goed (een soort van echo of fase-verschuiving);

heb ik een tip voor jullie!... Dit zijn vreemde opstart-problemen. Wanneer dit gebeurt is even op stand-by zetten en weer aan (resetten dus) genoeg om de problemen op te lossen. Je hoeft dus niet alle beeld-instellingen weer te herstellen: ze zijn namelijk niet echt weg!... Hij was gewoon nog niet helemaal wakker... :O

En wat betreft de EISA-actie: wel een ontvangstbevestiging van de aanmelding gehad, maar verder nog niet. Binnen vier weken kun je je Blu-Ray speler of korting verwachten. Ruim voor de feestdagen dus!... :9

Tenslotte nog even een vraag:

in verschillende fora kom ik berichten tegen van verticale "banden" in beeld, vooral te zien bij het horizontaal zwenken van de camera over een lichte, eentonige achtergrond. Hier kom ik dergelijke berichten nauwelijks tegen. Hebben jullie dit niet, zien jullie het niet, of zijn jullie er inmiddels aan "gewend"?... 8)7
En wat betreft horizontale banden, veroorzaakt door het niet egaal dimmen van de LEDs?... Dit is vooral te zien bij het verticaal zwenken van de camera over een donkere, eentonige achtergrond. Komt dit jullie inmiddels bekend voor, of is mijn toestel wat dat betreft een uitzondering?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Freddy2 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:59:
[...]
Hallo allemaal!

Aangezien ik inmiddels ook verschillende keren soortgelijke ervaringen heb gehad (met mijn 32PFL9705 v140.11/140.23):

- alle beeld-instellingen "verloren";
- Ambilight uit en dynamisch niet meer te selecteren;
- geluid valt af en toe een paar tellen uit;
- en als het niet uitvalt klinkt het toch niet goed (een soort van echo of fase-verschuiving);

heb ik een tip voor jullie!... Dit zijn vreemde opstart-problemen. Wanneer dit gebeurt is even op stand-by zetten en weer aan (resetten dus) genoeg om de problemen op te lossen. Je hoeft dus niet alle beeld-instellingen weer te herstellen: ze zijn namelijk niet echt weg!... Hij was gewoon nog niet helemaal wakker... :O

En wat betreft de EISA-actie: wel een ontvangstbevestiging van de aanmelding gehad, maar verder nog niet. Binnen vier weken kun je je Blu-Ray speler of korting verwachten. Ruim voor de feestdagen dus!... :9

Tenslotte nog even een vraag:

in verschillende fora kom ik berichten tegen van verticale "banden" in beeld, vooral te zien bij het horizontaal zwenken van de camera over een lichte, eentonige achtergrond. Hier kom ik dergelijke berichten nauwelijks tegen. Hebben jullie dit niet, zien jullie het niet, of zijn jullie er inmiddels aan "gewend"?... 8)7
En wat betreft horizontale banden, veroorzaakt door het niet egaal dimmen van de LEDs?... Dit is vooral te zien bij het verticaal zwenken van de camera over een donkere, eentonige achtergrond. Komt dit jullie inmiddels bekend voor, of is mijn toestel wat dat betreft een uitzondering?...
Dank je voor je reactie en "tip", maar persoonlijk vind ik dat geen oplossing en Philips zelf blijkbaar ook niet.... een tv met een advies prijs van 2800euri's (46"9705) mag dit soort problemen niet hebben. Een nieuwe mobo plaatsen vind ik wel een oplossing... en t blijkt een goede te zijn want dr zijn geen problemen met t geluid of ambilight meer.
T "banden" is wel een beetje herkenbaar, maar niet bij alle uitzendingen... een HD live uitzending is echt top, bij andere uitzendingen is t idd wel een beetje zichtbaar, maar niet dat t storend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
pielle007 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:22:
[...]

Dank je voor je reactie en "tip", maar persoonlijk vind ik dat geen oplossing en Philips zelf blijkbaar ook niet.... een tv met een advies prijs van 2800euri's (46"9705) mag dit soort problemen niet hebben. Een nieuwe mobo plaatsen vind ik wel een oplossing... en t blijkt een goede te zijn want dr zijn geen problemen met t geluid of ambilight meer.
T "banden" is wel een beetje herkenbaar, maar niet bij alle uitzendingen... een HD live uitzending is echt top, bij andere uitzendingen is t idd wel een beetje zichtbaar, maar niet dat t storend is.
Hoe lang geleden is het MoBo bij jou vervangen? Bij mij deed het zich gister voor het eerst voor, terwijl ik het toestel al 3 weken elke dag gebruik. Dus het is niet met 100% zekerheid te zeggen dat het "opstart probleem" met een MoBo vervanging is opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05-2021
pielle007 schreef op woensdag 10 november 2010 @ 13:22:
[...]

Dank je voor je reactie en "tip", maar persoonlijk vind ik dat geen oplossing en Philips zelf blijkbaar ook niet.... een tv met een advies prijs van 2800euri's (46"9705) mag dit soort problemen niet hebben.
Helemaal met je eens!... Het was ook niet bedoeld als "oplossing", ;) maar als manier om het probleem tijdelijk wat te verzachten, totdat het echt opgelost is natuurlijk!
En ik hoop voor je dat dat bij jou het geval is. We wachten weer af...

Je zegt trouwens dat je het "banden" bij SD-uitzendingen wel herkent. Gaat het bij jou dan om de verticale of de horizontale banden?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Mijn moederbord is eind oktober vervangen.. ik had t toestel 4 weken in gebruik... met sporadische uitvallers en dan weer ineens wel 15x in een uur... zowel op de xbox als via tv icm hd pvr.
De ambilight problemen kwam toen 1 a 2 x per week voor... zelfs na de updates.
Het banden > Horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Sinds ik de versie 140.25 er op heb staan werkt Net-TV niet meer.
Ik heb ergens gelezen dat er een nieuwe versie van Net-TV aankomt en dat deze update daar al op is aangepast maar ik kan het niet meer weer vinden.
Wie kan mij daar meer over vertellen, of ben ik mischien de enige met 140.25 waarbij Net-TV niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Borry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:36:
Ik heb ergens gelezen dat er een nieuwe versie van Net-TV aankomt en dat deze update daar al op is aangepast maar ik kan het niet meer weer vinden.
Wie kan mij daar meer over vertellen, of ben ik mischien de enige met 140.25 waarbij Net-TV niet meer werkt?
Ik heb net gekeken, heb er ook versie 14.25 op staan, maar NetTV werkt normaal, zie ook niets nieuws.
TV al een keer uitgehad met de netschakelaar? 't is soms net Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
Borry schreef op woensdag 10 november 2010 @ 20:36:
Wat is de foutmelding??? Soms is de server gewoon niet beschikbaar....

De nieuwe portal krijg je pas te zien wanneer deze online wordt gezet (dan krijg je de nieuwe portal ipv de oude. De nieuwe komt pas online nadat voor alle toestellen de nieuwste software beschikbaar is.

Op zich weer een vreemde actie want niet iedereen kijkt trouw via internet of er wellicht nieuwe software is.

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Erikrijnders schreef op woensdag 10 november 2010 @ 21:40:
[...]

Wat is de foutmelding??? Soms is de server gewoon niet beschikbaar....

De nieuwe portal krijg je pas te zien wanneer deze online wordt gezet (dan krijg je de nieuwe portal ipv de oude. De nieuwe komt pas online nadat voor alle toestellen de nieuwste software beschikbaar is.

Op zich weer een vreemde actie want niet iedereen kijkt trouw via internet of er wellicht nieuwe software is.
Ik denk dat het aan mijn netwerk ligt, mijn Blu-Ray speler kan ook geen verbinding meer maken met Net-TV.
Ze zeggen dat ze geen toegang hebben tot internet. Wel vreemd want ik heb de TV, Blu-Ray, Humax decoder en de Denon receiver bedraad via een switch aan mijn router hangen. Als ik mijn laptop in de switch prik kan ik wel op internet.
Ik zoek het uit.

p.s. heb net mijn router een keer spanningsloos gemaakt en nu werkt het weer, vreemd dat ik wel met mijn laptop op internet kon en niet met mijn TV, maar goed, het probleem is opgelost, lag dus niet aan de TV.

[ Voor 10% gewijzigd door Borry op 11-11-2010 09:30 ]

• MrJT
Ik heb eindelijk per email de bevestiging van Philips dat ik geregistreerd ben voor de blu-ray speler. Heeft 2 weken geduurd.

Verwijderd

@MrJoinT, wanneer heb jij die brief ingestuurd (exacte datum svp). Ik wacht nog steeds op bevestiging. Ik moet morgen terugbellen indien ik nog niets heb ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2010 10:53 ]

• H.Saes
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:52:
@MrJoinT, wanneer heb jij die brief ingestuurd (exacte datum svp). Ik wacht nog steeds op bevestiging. Ik moet morgen terugbellen indien ik nog niets heb ontvangen.
Ik had na 3 werkdagen bericht van ontvangst en deelname actie. Maar dat was half oktober. Zal nu wat drukker zijn met inzendingen. Zeker omdat de actie verlengd is.

[ Voor 30% gewijzigd door H.Saes op 11-11-2010 11:02 ]

• holthofw
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2023
Hallo,
Sinds vorige week ook in het bezit van de 46pfl9705 en het is een TV met veel mogelijkheden.
Mijn Denon dvd-speler heb ik met HDMI aangesloten op mij Denon receiver. De receiver op de HDMI port 1 ARC.
De ARC heeft de functie dat het ook geluid retourneerd naar de versterker/receiver. Dit kan alleen als de receiver ook beschikt over HDMI 1.4. Mijn receiver heeft HDMI 1.3a en kan dus niet via de HDMI kabel geluid ontvangen van de TV. Ik heb dus een dig.coaxiale kabel gelegd tussen TV en receiver die het geluid van de TV naar de receiver brengt. Toen kreeg ik echter wel verschillende gekke problemen ZOALS GELUID UITVAL ed. .
Na op de TV bij Geavanceerd, Easylink, de ARD op UIT te hebben gezet, waren alle problemen opgelost waar onder ook de geluid uitval. Dus heb je geen versterker/receiver die beschikt over HDMI 1.4, dan moet je de ARC op uit zetten.
Zijn er nog specialisten die een goede volledige instelling (contrast,kleuren ed.) willen plaatsen, want ik ben nog niet echt tevreden met de instelling die ik heb.

Wim

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Vanmiddag zette ik mijn TV aan (40pfl9705h) en ik schrok me rot. Het beeld en ambilight flitsten als een kermisattractie en de TV ging uit en aan, opnieuw flitsen, uit, aan, enz. enz. Toen maar uitgeschakeld met de netschakelaar en opnieuw aangezet. Weer hetzelfde! Weer uitgezet en enige tijd gewacht. Nogmaals geprobeerd en toen was alles weer normaal.

Dit moet niet vaker voor komen, want het is slecht voor mijn bloeddruk! :(

• H.Saes
holthofw schreef op donderdag 11 november 2010 @ 15:37:

Toen kreeg ik echter wel verschillende gekke problemen ZOALS GELUID UITVAL ed. .
Na op de TV bij Geavanceerd, Easylink, de ARD op UIT te hebben gezet, waren alle problemen opgelost waar onder ook de geluid uitval. Dus heb je geen versterker/receiver die beschikt over HDMI 1.4, dan moet je de ARC op uit zetten.
Ik wil je de blijheid niet ontnemen maar ik dacht ook dat ik met wijzigen van easylink, ARC etc van de geluidsproblemen verlost was en heb dit ook als oplossing in dit forum gepost................NIET opgelost dus. Ging paar dagen goed en toen waren de uitvallers weer van de partij. Dus e.e.a. goed in de peiling houden en dit melden bij Philips. Zie eerdere berichten hierover.

[ Voor 5% gewijzigd door H.Saes op 11-11-2010 16:04 ]

• 62vette
H.Saes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 16:02:
[...]

Ik wil je de blijheid niet ontnemen maar ik dacht ook dat ik met wijzigen van easylink, ARC etc van de geluidsproblemen verlost was en heb dit ook als oplossing in dit forum gepost................NIET opgelost dus. Ging paar dagen goed en toen waren de uitvallers weer van de partij. Dus e.e.a. goed in de peiling houden en dit melden bij Philips. Zie eerdere berichten hierover.
Wel heel apart, mijn TV heeft meer dan een week het geluid normaal door gegeven. Helemaal geen uitvallers.
Heb het nu weer via de receiver.

Tot nu toe zijn alle gemelde problemen mij gelukkig bespaard gebleven.

• 62vette
H.Saes schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:58:
[...]

Ik had na 3 werkdagen bericht van ontvangst en deelname actie. Maar dat was half oktober. Zal nu wat drukker zijn met inzendingen. Zeker omdat de actie verlengd is.
16-10 (aangetekend) verzonden, 20-10 e-mail met bevestiging van de deelname.
Sindsdien is het stil gebleven.

Verwijderd

Via NETV worden de inloggegevens voor Youtube en email niet vastgehouden. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de 40PFL9705? Verder valt mij op dat de vele opm over dat het geluid uitvalt wel eens de oorzaak kan zijn van de CI Cam module. Heeft iemand klachten over het geluid als men Blueray/DVD afspeelt?

• holthofw
Ik heb mijn receiver/versterker waarop ook mijn dvd-speler is aangesloten bij de TV op de HDMI1 ARC poort aangesloten. Wanneer ik het huisje open op de TV wordt dit als Andere weergegeven.
Graag wil ik de naam veranderen in Home chinema of wat dan ook maar weet niet hoe dat mogelijk is.
Bij apparaat toevoegen is wordt de HDMI 1 poort niet weergegeven omdat die al bezet is.
Ik zie ook nergens hoe je deze evt kan verwijderen en weer opnieuw kan toevoegen.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft

Wim

• H.Saes
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:48:
Via NETV worden de inloggegevens voor Youtube en email niet vastgehouden. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben met de 40PFL9705? Verder valt mij op dat de vele opm over dat het geluid uitvalt wel eens de oorzaak kan zijn van de CI Cam module. Heeft iemand klachten over het geluid als men Blueray/DVD afspeelt?
Heb geen CI cam module en geluid valt bij alle bronnen (incl. kabel TV) uit.

• H.Saes
holthofw schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:54:
Ik heb mijn receiver/versterker waarop ook mijn dvd-speler is aangesloten bij de TV op de HDMI1 ARC poort aangesloten. Wanneer ik het huisje open op de TV wordt dit als Andere weergegeven.
Graag wil ik de naam veranderen in Home chinema of wat dan ook maar weet niet hoe dat mogelijk is.
Bij apparaat toevoegen is wordt de HDMI 1 poort niet weergegeven omdat die al bezet is.
Ik zie ook nergens hoe je deze evt kan verwijderen en weer opnieuw kan toevoegen.
Hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft
Wijzigen/verwijderen poort;

Op item/poort gaan staan dat je wil verwijderen (in jouw geval HDMI 1/andere) ; vervolgens op onderzijde buitenste navigatie ring drukken (menu opties) er opent een sub-scherm. Dan "item verwijderen" selecteren en op OK drukken.
Daarna kun je een nieuwe bron/naam toevoegen aan de betreffende poort.
Bovenstaande werkt alleen bij externe poorten/bronnen. NetTV etc kun je niet verwijderen of wijzigen.

Suc6

[ Voor 6% gewijzigd door H.Saes op 11-11-2010 20:38 ]

• H.Saes
62vette schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:24:
[...]

Wel heel apart, mijn TV heeft meer dan een week het geluid normaal door gegeven. Helemaal geen uitvallers.
Heb het nu weer via de receiver.

Tot nu toe zijn alle gemelde problemen mij gelukkig bespaard gebleven.
Ben maar blij. Hier ging het ook lang goed en toen begon het gedonder weer. Moederbord is nog niet binnen. Ik heb nu een patroon van 4 a 5 dagen geen uitvallers en dan 1 dag heel veel en dan weer 4 a 5 dagen niets. Bij Pielle is het probleem ook opgelost door vervanging van het moederbord. Ga er vanuit dat het hier ook zo zal zijn.

• holthofw
Saes bedankt. Ik heb nou weer een juiste apparaat naam toegekend.

Heeft nog iemand een perfecte calibratie setting voor de 46pfl9705 !!!

Wim

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 19:48:
Bij mij hetzelfde, sterker nog, mijn youtube account wordt niet eens herkend en als ik een clip afgespeeld heb staat ie meteen weer in het beginscherm van Net TV. Weet niet of dat het zo hoort maar ik gebruik Net TV niet meer, waardeloos en traag.
Ik heb overigens de 46" tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
Verwijderd schreef op donderdag 11 november 2010 @ 10:52:
Het verhaal is een beetje ingewikkeld bij mij. Ik had ook gebeld en vroeg of het ok was na 2 weken nog geen bevestiging te hebben gehad. De medewerker (jonge kerel) vroeg het na, en gaf me aan opnieuw in te dienen, weliswaar zonder label van verpakking, maar met een code die hij me door gaf met een uitleg van het verhaal en zijn naam erbij. (deze code bleek achteraf enkel de code die ook al op de toegestuurde PDF stond)

Toen ik de stukken weer bij elkaar zocht, viel me iets op, bij de adres gegevens waar je het naartoe moet sturen, worden 3 verschillende namen/afdelingen genoemd. Op het PDF actie formulier, in de email bevestiging, en op de PDF die je moet opsturen, staan verschillende namen (wel zelfde adres)

Dus ik belde nog een x, om te bevestigen dat deze dan wel allemaal op de juiste plek terecht komen. Deze keer had ik een andere medewerker aan de lijn (wat oudere kerel) toen ik hem mijn verhaal nogmaals deed, gaf hij stug antwoord dat ik gewoon langer moest wachten, omdat de verwerking bij philips 2 tot 4 weken kon duren. De naam bij het adres zou in ieder geval niet uitmaken, zou allemaal bij de zelfde afdeling terecht komen. Ik heb hem verder niet geconfronteerd met het feit dat een collega van hem me heeft aangegeven opnieuw in te dienen.

2 a 3 dagen na 2e keer insturen, kreeg ik de bevestiging, weet nu echter niet of dat van de eerste of tweede zending is geweest.

Bij het bellen kan het dus lonen om een andere medewerker te treffen.
Pagina: 1 ... 22 ... 37 Laatste