Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322650

Ik kan mijn 40pfl9704 omruilen voor een 40pfl9705 ivm slechte kijkhoek bij BCC.
Wat is de prijs die jullie daar (na onderhandelen) betaald hebben?
Het zal voor mij nl wel wat bijbetalen worden, maar de vraag is hoeveel?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05 20:55
TheVMaster schreef op donderdag 09 september 2010 @ 00:17:
[...]

Erg goede beeldkwaliteit trouwens van Uitzendinggemist! Nu nog de SBS groep...en klaar is Klara! (dan wel ff in dezelfde kwaliteit als de RTLs en de NPOs graag).
Nettv is enorm traag bij mij op een 42pfl9664, is dit normaal of ligt dit aan de tv? Aan de internetverbinding ligt het niet. Uitzendinggemist is daardoor niet echt handig in gebruik, vooral de zoekfunctie is irritant met de dikke vertraging tussen het zappen en het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

Seafox

Offshore Tiger!

My-life schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 11:09:
400Hz is toch alleen bij 3D weergave of niet?
Ik ben niet echt bekend met de achterliggende techniek, maar het schijnt dus een trucje te zijn waarbij de bestaande 200 Hz techniek wordt gecombineerd met backlight scanning, met een dutycycle van 50%.
Ik dacht ook eerst dat het alleen bij 3D werd gebruikt (200 Hz per oog), maar dat is dus niet zo.
Dat het geen loze kreet is, heb ik kunnen aanschouwen. Het is echt een waarneembare verbetering t.o.v. de oude 200 Hz techniek.

[ Voor 12% gewijzigd door Seafox op 10-09-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ok, thanks voor de opheldering :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Anoniem: 374537 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:36:
Alles is naar wens, alleen produceert mijn tv af en toe wel een irritante pieptoon. Soms variëren geluidssterkte en toonhoogte. Ik heb gisteren de laatste software-update van 7 september geïnstalleerd, maar daarmee is de piep helaas niet weggegaan. Ik heb met een Philips-medewerker gechat, die voor me gaat uitzoeken hoe dit kan worden opgelost. Ik hoop echt dat het lukt, want ik ben verder heel blij met deze tv! Heeft iemand hier misschien al een oplossing voor de piep gevonden?
Beste kaku68,

Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe het bij jou klinkt. Na de vele berichten op met name het Duitse Hifi forum ben ik er erg op gefocust, misschien een beetje té erg zelfs. Als ik het geluid uitschakel dan kan ik binnen een paar decimeter afstand van de bovenkant van mijn TV een hoge toon waarnemen en dan nog uitsluitend met mijn linkeroor. Wanneer ik mijn hoofd maar enigszins draai dan verdwijnt het. Nu ben ik boven de 50 en mijn gehoor is niet meer zo gevoelig in de hoge regionen, maar mijn vrouw en kinderen horen hetzelfde. Op enige afstand van de TV en zeker met geluid op normaal volume is er absoluut niets meer van waar te nemen. Ik kan me dus niet voorstellen dat dit het gepiep is waar men zich zo aan stoort. Ik kan het dus dicht bij de TV wel waarnemen, maar ik zou hier niet mijn beklag over durven doen. Ik stel me dus voor dat het probleem bij jou duidelijk ernstiger is. Uit berichten op het Duitse forum kan ik opmaken dat het probleem zich voordoet in een bepaalde serie en dat Philips het probleem onderkent en de betreffende toestellen zondermeer omruilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369665

Vandaag mijn 40pfl9705 ontvangen en even een tussenstand
-mooi design (maar daar gaat iedereen ook voor denk ik...)
-installatie gaat super!...blindelings...zelfs voor je netwerk...pc zag hem ook meteen.
-na ci+ module erin te hebben gedaan alleen NED1 de rest zwart...module was al lang aangemeld...even uitzoeken dus..zal wel update moeten doen.
- beeld verbluffend, geluid zeer goed (als hij hard staat om de piep te vermijden)
- nettv werkt goed, snel en is leuk.
- 1 echt probleem: PIEP! ja helaas ik heb hem ook....zeeeeer irritant bij zwart beeld (merk je als je ci+ module (nog)niet helemaal werkt) is het niet om aan te horen...je had in de middeleeuwen martelen met een druppel water zodat je gek werd.....dit is exact hetzelfde.
ik ga hem verder ontdekken en updaten en meld mij weer

Anoniem: 21850

Anoniem: 369665 schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:59:
Vandaag mijn 40pfl9705 ontvangen en even een tussenstand
.......
-na ci+ module erin te hebben gedaan alleen NED1 de rest zwart...module was al lang aangemeld...even uitzoeken dus..zal wel update moeten doen.
.......
Idd de laatste update voor de 46" zegt in de release note:
Q5551_1.75.60.1
 Ziggo certification obtained.

Dus misschien helpt dat:)

Anoniem: 374537

Bedankt voor de reacties. Hoe het komt, weet ik niet, maar gisteravond heb ik (1,5 uur) helemaal geen piep gehoord! De eerste dagen had ik de piep alleen bij zwart scherm (schakelen zenders en instellingenscherm), daarna ook bij het tv-kijken zelf. Na mijn chat met de Philips-medewerker gisteren lijkt de tv een wonderbaarlijke genezing te hebben ondergaan _/-\o_ . Je hoort mij niet klagen natuurlijk. Hopelijk blijft de piep nu echt weg!

Wat betreft de mediaserver: we gaan waarschijnlijk toch voor een NAS (van Synology), omdat we ook beiden een eigen bedrijf hebben en dus extra functies willen, zoals back-up.

Anoniem: 230001

Heb sinds 12.00 mijn 46" 9705 binnen staan! Wat een verschil met mijn HD ready (40") van slechts 4 jaar oud. Als ik naar voetbal in HD kijk op Sport 1 is het alsof je ernaast staat bij een close up van een inworp, elk grassprietje kun je tellen. Ga na de wedstrijd eens spelen met de tv. Overigens moest de bezorger na mij naar een adres waar dezelfde tv werd afgeleverd. Gisteren had hij er ook een afgeleverd.

Ik heb de tv vorige week zaterdag besteld maar het is afhankelijk van waar je bestelt heb ik wel gemerkt want bij It's werd ik naar Expert doorverwezen, omdat It's zelf op z'n vroegst begin oktober verwachtte te kunnen leveren en wellicht nog later pas.

@Seafox:
Tijdens de installatie liet de bezorger mij het verschil zien tussen 200 Hz en 400 Hz tijdens een voetbalwedstrijd in HD en dat verschil is inderdaad heel goed te zien.

Wat trouwens ook een verschil gaf (iets mooiere kleuren) is een andere HDMI kabel. De decoder was voorzien van een standaard 1.3 en ik heb nu een HDMI 1.4 kabel van een goed merk.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 11-09-2010 15:36 ]

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2024
Vraagje nog trouwens aan de mensen die hem al hebben staan (46PFL9705) Is deze nou volledig zilver of zwart/antraciet? Want heb net de 32" in de winkel zien staan, deze is volledig zilver.

Echter als ik naar de Philips site kijk, zie je wel degelijk dat deze stukke donkerder is....., ook via alle afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://admin.audiovideo2day.be/useruploads/images/augustus_2010/philips_46pfl9705h_full_hd_3d_led_tv_400_hz-1172771118.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.benvandijk.nl/3d-led-tv-2010/_IMG/philips/Philips%203d%20led%20tv%2032pfl9705.jpg

Heb zojuist voor mijn schoonouders de 46PFL9705 kunnen krijgen bij de It's (welke tot voor deze week de Prijstopper was) voor € 2399,-, in combinatie met de Sony BDV E970W home cinema met Blu-ray voor € 649,- en gratis bezorging + hdmi kabel bijgeleverd.

Dus dat is een super deal. Wel idd pas vanaf 4 oktober leverbaar. Wordt nu op 6 oktober geleverd.

Anoniem: 366339

Ook ik heb sinds een uurtje de 40PFL9705 in huis. En ja, ook ik zit in mijn piepzak. Oftewel de PIEP zit ook in mijn exemplaar. Ben benieuwd of die er ook opeens uit zal zijn. Nu hoor je die vooral goed bij het overschakelen naar een andere zender, maar dat had ik ook al bij de Philips Matchline van 12 jaar oud, die ze vanmiddag hebben afgevoerd.
De kleuren (ik moet de instelling nog eens opnieuw nalopen) zijn overweldigend en beeldscherpte ook. Dat is ook afhankelijk van wat er aangeboden wordt natuurlijk. Ik had nog geen HD televisie ontvangst maar met een belletje werd de CI+ module geactiveerd. Na diverse keren uit en aanzetten van de tv, werkt dat nog steeds prima. (ik hoorde in de winkel destijds een klant aangeven dat ie bij het aanzetten van de tv maar 1 zender had). Ik zie wel dat ie een fractie nodig heeft om de kaart te zien maar dat is te verwaarlozen.
Ik ben door de monteur er op gewezen de HDMI kabels zo kort mogelijk te houden.
Op dit moment hangt een BluRay speler met een HDMI aan de tv en met een optische kabel een een 5.1 set.
Wat ik bij mijn oude tv niet had en bij deze dus wel, is dat het geluid op de tv bij het afspelen van en BluRay een fractie LANGZAMER is dan het geluid via mijn 5.1 set. Da's geen kijken natuurlijk. Beeld en geluid lopen zo niet synchroon. Ik zal zien of ik mijn 5.1 set rechtstreeks aan m'n tv kan koppelen.
De eerste indrukken zijn dus overweldigend, voor mij.

• koffieboontje
@Marco,

wat voor blu-ray set heb je? Ik had zelf ook last van dat het geluid wat vertraagd was (47PFL9703 icm Sony HTP2 BDRSF)

De meeste systemen hebben tegenwoordig een AV-Sync functie erop zitten, waardoor je het beeld en geluid tot een verschil van vaak 200 tot 300 miliseconden kunt vertragen of versnellen. Bij mij zit er dat wel op. Ik moest dit dus instellen, staat standaard op 0, en heb deze op stand 13 (130 milisec) moeten zetten, en toen werkte het perfect. Is een eenmalige instelling. Dit komt vaak voor bij de Philips modellen, maar is dus zo op te lossen.

[ Voor 7% gewijzigd door koffieboontje op 11-09-2010 16:36 ]

Het is de BDP7500.
Voor de duidelijkheid: beeld en geluid via de tv loopt perfect.
Beeld via de tv en geluid vanuit de BR player optisch naar een 5.1 set loopt niet synchroon.
Als ik het geluid van de tv weer open zet dan dan hoor hoor je je dus dus ongeveer ongeveer dit dit.
Maar dan heel kort achter elkaar.

@Koffieboontje:
Mijn tv is volledig Antraciet.

Daarnet nog even geschrokken omdat ik, nadat ik via de decoder teletekst had gekeken, allerlei "bollen" op het scherm kreeg die donkerder werden. Het leek alsof er iemand van binnenuit met zijn vuist op willekeurige plaatse het scherm naar buiten probeerde te drukken. Toen ik de tv van decoder naar analoog zette was het over, blijkt dus aan mijn decoder te liggen. Na een reset is het probleem opgelost. Overigens wel de tweede reset op twee dagen tijd, had van Cisco meer verwacht.

• koffieboontje
Anoniem: 366339 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:15:
Het is de BDP7500.
Voor de duidelijkheid: beeld en geluid via de tv loopt perfect.
Beeld via de tv en geluid vanuit de BR player optisch naar een 5.1 set loopt niet synchroon.
Als ik het geluid van de tv weer open zet dan dan hoor hoor je je dus dus ongeveer ongeveer dit dit.
Maar dan heel kort achter elkaar.
Ja oke, ik snap dat je beeld en geluid via de tv zelf wel goed lopen, dat kan ook haast niet anders dat dit niet goed zou zijn. (tenzij het aan een bepaalde uitzending of film op tv ligt)

Heb je ook al geprobeerd om ipv een optische kabel een hdmi kabel te gebruiken? Wel raar, normaliter kan er met een optische kabel geen vertraging ontstaan omdat dit met licht werkt, met een HDMI kabel zou dat wel kunnen, maar zoals ik al zei dit moet je aan kunnen passen lijkt me, alhoewel ik op de site van philips bij de specs van de BDP7500 geen AV-sync optie zie staan (of hoe ze dat bij Philips ook mogen noemen)
Anoniem: 230001 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:57:
@Koffieboontje:
Mijn tv is volledig Antraciet.
Huuh? Wat raar dan, in de winkel zijden ze dat deze echt zilver zou zijn....? We hebben het wel over de 40/46 PFL9705 toch? Wil je eens een foto maken aub? Ben er erg benieuwd naar. Ze zeiden namelijk dat deze maar in 1 kleur was, en dat was zilver, terwijl ik hierboven 2 pics heb met verschillende kleuren, vraag me dan ook af in hoeverre de kleur van de tv op de site van Philips goed is of niet....

[ Voor 21% gewijzigd door koffieboontje op 11-09-2010 19:02 ]

koffieboontje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 18:59:
[...]

Heb je ook al geprobeerd om ipv een optische kabel een hdmi kabel te gebruiken? Wel raar, normaliter kan er met een optische kabel geen vertraging ontstaan omdat dit met licht werkt, met een HDMI kabel zou dat wel kunnen,
De optische kabel heeft niet de vertraging maar loopt vóór op beeld en geluid van de tv. Die is gekoppeld met een HDMI kabel. Ik zou na jouw info denken dat de HDMI kabel de vertragende factor is. Met een videokabel naar m'n oude tv liepen beeld (tv) en geluid (5.1 set) wel synchroon. Ik zal eens nakijken wat voor HDMI kabel ik heb. Dank je voor je info!
En overigens: de 40PFL9705 is antraciet, niet zilver. (die van mij in ieder geval)

• koffieboontje
Anoniem: 366339 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 19:34:
[...]

De optische kabel heeft niet de vertraging maar loopt vóór op beeld en geluid van de tv. Die is gekoppeld met een HDMI kabel. Ik zou na jouw info denken dat de HDMI kabel de vertragende factor is. Met een videokabel naar m'n oude tv liepen beeld (tv) en geluid (5.1 set) wel synchroon. Ik zal eens nakijken wat voor HDMI kabel ik heb. Dank je voor je info!
En overigens: de 40PFL9705 is antraciet, niet zilver. (die van mij in ieder geval)
Ja, voorlopen, of achterlopen.... in ieder geval niet synchroon dat bedoel ik. Maar met jou analoge oude tv had je daar idd geen last van. Bij dergelijke LCD schermen als deze van Philips zit de Perfect Pixel HD Engine chip in, deze chip zorgt ervoor dat continu elke pixel geoptimaliseerd wordt waardoor het beeld ook wat vertraagd wordt, want zoals jij zegt, het geluid loopt voor op het beeld en geluid van de tv.

Ik denk dat je het met een andere hdmi kabel niet op zal lossen, ik denk echt dat dit een instelling is op je blu-ray speler zelf. Maar je hebt de BDP7500, maar welke boxen/versterker heb je erbij? Anders moet je daar eens bij de instellingen kijken.....

Maar even voor de goede orde, je hebt je blu-ray speler, deze gaat dmv HDMI naar je tv, en er gaat een optische kabel vanuit je tv naar de versterker? (want denk niet dat die BDP7500 tevens je versterker is of wel?) Bedoel dus eigenlijk, vervang je optische kabel eens door een hdmi kabel, indien dit mogelijk is natuurlijk.

Ik gebruik een HDMI 1.3 kabel dus daar zal ik inderdaad niet veel aan kunnen verbeteren, als heeft deze tv ook een HDMI 1.4 aansluiting.
En nee, er gaat geen optische kabel van de tv naar de 5.1 set, volgens mij heeft deze tv geen optische uitgang. Er gaat een optische kabel van de BluRay speler naar de 5.1 set.
Dat is een Logitech 5.1 Speakerset Z-5500, THX. Eigenlijk gekocht voor m'n laptop maar er zit zo'n fantastisch geluid in, werkelijk. Kan zomaar geschikt zijn voor de tv.
Daar zie ik bijvoorbeeld een optie Delay 5.1. Vergroten van de delay lijkt het ietsjes te verbeteren, maar de schaalverdeling is niet toereikend. (voor zover ik dat met deze optie kan bewerkstelligen).
Ik kan het misschien ook oplossen door een échte home cinema set o.i.d. aan te schaffen maar dat stond nog niet op mijn verlanglijstje na de aanschaf van deze tv. :-)
Misschien dat ik iets kan door door het geluid vanuit m'n pc naar die set te sturen. Top dat je zo meedenkt.

• 62vette
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-02 15:01
Anoniem: 366339 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:20:
Ik gebruik een HDMI 1.3 kabel dus daar zal ik inderdaad niet veel aan kunnen verbeteren, als heeft deze tv ook een HDMI 1.4 aansluiting.
En nee, er gaat geen optische kabel van de tv naar de 5.1 set, volgens mij heeft deze tv geen optische uitgang. Er gaat een optische kabel van de BluRay speler naar de 5.1 set.
Dat is een Logitech 5.1 Speakerset Z-5500, THX. Eigenlijk gekocht voor m'n laptop maar er zit zo'n fantastisch geluid in, werkelijk. Kan zomaar geschikt zijn voor de tv.
Daar zie ik bijvoorbeeld een optie Delay 5.1. Vergroten van de delay lijkt het ietsjes te verbeteren, maar de schaalverdeling is niet toereikend. (voor zover ik dat met deze optie kan bewerkstelligen).
Ik kan het misschien ook oplossen door een échte home cinema set o.i.d. aan te schaffen maar dat stond nog niet op mijn verlanglijstje na de aanschaf van deze tv. :-)
Misschien dat ik iets kan door door het geluid vanuit m'n pc naar die set te sturen. Top dat je zo meedenkt.
Bij de meeste home theater sets sluit je al de afspelers (zal ik ze maar noemen) via HDMI aan op je AV/Receiver of versterker. Vanuit deze AV/Receiver of versterker gaat er dan een HDMI kabel naar de TV.

De AV/Receiver of versterker verwerkt dan het geluid en geeft het TV signaal 1 op 1 door aan de TV. Er zijn er zelfs die aan upscaling doen van het video signaal.
Kijk maar eens naar de Onkyo TX-SR607 (die ondertussen op mijn lijstje staat omdat mijn Denon nog helemaal geen HDMI heeft.)

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24
Nergens op de site/handleiding lees ik hoeveel energie de 46-9705 verbruikt.

En hoe is de 3d prestaties? Bij de tv zit geen 3d-brillen als ik begreep en van Philips zijn ze best duur.

Anoniem: 369533

Ik had ook last van geluid dat niet synchroon liep met mijn video on demand en dvd speler. Ik heb nog niet zo een moderne home cinema set dus ik kan hierop geen synchronisatie aanpassing doen.

Wat bij mij heeft gewerkt (en wat ook door Philips support wordt aangeraden is op perfect natural motion uit te zetten. Bij mij loopt alles nu weer synchroon....

Anoniem: 369533 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:15:

Wat bij mij heeft gewerkt (en wat ook door Philips support wordt aangeraden is op perfect natural motion uit te zetten. Bij mij loopt alles nu weer synchroon....
Je was me net voor.
Ik heb zojuist die handleiding zitten lezen, op zoek naar dit probleem en inderdaad het probleem van synchronisatie is nu iets minder maar nog niet optimaal. Als ik zowel de tv als de 5.1 open zet, merk je een verschil. Zet ik de tv op mute (wat ik normaal doe als ik via de 5.1 luister natuurlijk) dan valt het al veel minder op. Ik probeer nog wat te spelen met de instellingen van die 5.1 set of eens kijken om die aan de tv te koppelen. Daar spreekt de handleiding ook over en dan wordt de tv automatisch op mute gezet en gaat het geluid naar de externe set.
Het lijkt mij, maar zover heb ik het nog niet bekeken, dat ik perfect natural motion nou juist WEL aan wil hebben.
Bedankt voor het vele meedenken!
Ik zit nu een live concert op BluRay te kijken (uit 1982) en val van mijn stoel van de scherpte en fantastische kleuren en details. Mijn dag kan niet meer stuk.

update:
in de Help functie in de tv vond ik een aanwijzing ivm synchronisatie.
Ik heb nu Perfect Natural Motion AAN staan, en via Configuratie, Beeld, Voorkeuren, Vertraging audio-uitvoer, UIT geselecteerd.
Beeld via tv en geluid via BluRay naar 5.1 via optische kabel lopen nu synchroon aan elkaar.

Brakius schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 21:04:
Nergens op de site/handleiding lees ik hoeveel energie de 46-9705 verbruikt.

En hoe is de 3d prestaties? Bij de tv zit geen 3d-brillen als ik begreep en van Philips zijn ze best duur.
De 3D mogelijkheid is volgens mij niet standaard (moet je een module voor kopen geloof ik) dus ik zou het niet weten. Ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk van deze optie gebruik gaan maken.

@Koffieboontje:
De kleur is zoals in jouw bovenste plaatje. Ik zou niet eens weten of er ook een zilverkleur leverbaar is, is in de winkel ook niet over gesproken want ik wilde deze tv en stond binnen 10 minuten weer buiten met koopcontract.
Persoonlijk vind ik dit een mooie kleur hoewel ik met zilver ook tevreden geweest zou zijn.

Edit:

Volgens Philips is het onyx zwart en geen antraciet. Over zilver wordt niet gesproken in de online folder.

En het is typisch dat er nergens over het verbruik wordt gesproken behalve als het over standby gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 11-09-2010 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366339 schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 16:00:
Ik had nog geen HD televisie ontvangst maar met een belletje werd de CI+ module geactiveerd. Na diverse keren uit en aanzetten van de tv, werkt dat nog steeds prima. (ik hoorde in de winkel destijds een klant aangeven dat ie bij het aanzetten van de tv maar 1 zender had).
ik heb dat dus ook en krijg het niet aan de praat...ik heb op kanaal1 ned1 hd en dan pas vanaf kanaal 2000 de analoge zenders...Is alles bij jou volgens de automatische setup gegaan? ik heb een geactiveerde diditaal totaal pakket en de card is geactiveerd..heb jij of iemand anders een idee wat dit kan zijn?

PS....het "zappen"is super van dit toestel, ik heb de samsung c8700 gezien maar dat was echt een ramp....zeker 3 seconden om naar ander kanaal te zappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja geheel volgens automatische installatie.
De zendervolgorde is nu natuurlijk compleet anders dan bij m'n vorige tv. Moet ik echt nog aan wennen ook omdat je zoveel meer zenders hebt nu.
Echt HD is er nog maar weinig, merk ik. Bij het aanzetten heb ik meteen NED1, en bij het zappen naar de volgende zender, activeert ie heel even de CI+ kaart. NED2 is dan al wel in beeld.
Vanmorgen bij het aanzetten was de piep overigens al wel minder. Ik laat 'm vandaag maar eens een hele tijd aan staan om te kijken of er iets in verandert. (in die piep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307108

Ik ben benieuwd, Wat voor instellingen gebruiken jullie voor de 46pfl9705?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag heb ik 'm eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en de beeldinstelling opnieuw gedaan. Zoals ik gisteren schreef over de synchronisatie van beeld via tv en geluid via externe bron, had ik 'm op een gegeven moment zover, dat geluid via tv en geluid via 5.1 set gelijk liep, maar het geluid van de tv liep niet meer synchroon met het beeld van de tv! Natuurlijk alleen bij afspelen van een BluRay, niet van een tv-zender.
Heel wat heen en weer geprobeerd en aangepast. Na lang zoeken (met wel of geen Perfect motion instellingen en wel of geen vertraging van audio) merkte ik dat de tv iets wijzigt in de synchronisatie wanneer je via Configuratie, Beeld, Smart beeld, gaat switchen tussen de beeldweergave voor bijv Energiebesparend, Film, Normaal, Gewenst etc. Als je in dat rijtje scrollt met de pijltjestoets en voorbij de optie Energiebesparend komt, wordt de tv even zwart en stelt het beeld opnieuw in. en hopla, toen had ik dus wel of geen juiste synchronisatie meer tussen beeld en geluid.

Keuzes in dat rijtje lijken ook invloed te hebben op de intensiteit van het piepgeluid. Zo ervaar ik het tenminste. Vanmorgen stoorde het me behoorlijk, maar op dit moment hoor ik het vrijwel niet.

UPDATE: fluittoon is weer helemaal terug bij het kijken naar TV zenders. Tijdens kijken van BluRay had ik er m.i. weinig tot geen last van.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 366339 op 12-09-2010 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374773

@KOHAKU

er is inderdaad een uitbreidingset nodig, de PTA02 van Philips.

Ik heb sind gisteren een 46PFL9705 en de set PTA02
Alles geinstalleerd en ik moet zeggen een prachtig beeld, zal nog met de instellngen spelen
om te kijken of het nog mooier kan.
3D is heel apart om te zien, erg mooi. Ik kijk op de satelliet naar ASTRA 3D demo kanaal.
zitten prachtige opnames bij. Sport, met name voetbal valt nog wat tegen.
Voor het kijken van 3D is 's avonds het mooist, overdag zie je enigzins het flikkeren van het
brilletje. Jammer dat de infrarood zender onder of op de televisie geplakt moet worden.
Dat doet afbreuk aan zo'n mooi design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanmorgen met ziggo gebeld...hebben de kaart gereset en met 10 seconden waren alle zenders aanwezig...tja hoe simpel kan het zijn...
Het valt me wel op dat er veel zenders zijn die het beeld"niet aankunnen?" ze geven veel sleep en blokeffect...vreemd dit moet toch weg zijn met 400hrtz??
Verder is de enorme irritante piep nog niet weg...heeft inderdaad met verschil van beeld te maken en dan veranderd ook de toonhoogte..
Voor de rest is het echt super!!! internet werkt prima, heb ook mijn pc bereikt en alle muziek, films en foto's kunnen bekijken(een slechte kwaliteit gedownloade film is nu superstrak) Het wordt steeds leuker met een paar minpuntjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zumba
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-02 02:23

zumba

De eAmbu is onderweg!

Mijn It's zakt niet verder dan 2476 euro... ik wacht nog even en zoek verder. inderdaad pas levering eerste week oktober.
koffieboontje schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 15:58:
Vraagje nog trouwens aan de mensen die hem al hebben staan (46PFL9705) Is deze nou volledig zilver of zwart/antraciet? Want heb net de 32" in de winkel zien staan, deze is volledig zilver.

Echter als ik naar de Philips site kijk, zie je wel degelijk dat deze stukke donkerder is....., ook via alle afbeeldingen:

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb zojuist voor mijn schoonouders de 46PFL9705 kunnen krijgen bij de It's (welke tot voor deze week de Prijstopper was) voor € 2399,-, in combinatie met de Sony BDV E970W home cinema met Blu-ray voor € 649,- en gratis bezorging + hdmi kabel bijgeleverd.

Dus dat is een super deal. Wel idd pas vanaf 4 oktober leverbaar. Wordt nu op 6 oktober geleverd.

zumba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374537

@Koffieoontje
Mijn 40PFL9705H/12 is ook antraciet (of "onyx zwart", zoals het bovenste plaatje), de standaard (voetsteun) is wel meer zilverkleurig.

Overigens heb ik te vroeg gejuicht over de piep die weg leek. Helaas is hij er nog steeds af en toe, soms heel irritant hoog & redelijk snerpend. Volume hoger zetten helpt wel iets (om de piep te overstemmen), maar zo'n mooie, dure tv mag toch geen irritante piepgeluiden hebben, zou je denken. Ben benieuwd of Philips met een oplossing komt...

Afgezien van de piep ben ik echt superblij met deze pracht-tv! Super scherp beeld, prima geluid uit de boxen. Moet oppassen dat ik niet alleen maar voor de tv ga zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-03 05:37
Heb bij electroworld tummers een prijs gekregen van €2350 levertijd 1 week 1000% zeker.
Dit voor de 46" Philips PFL9705 , of dit een D of H versie is, is mij onbekend.
Bij It's heb ik een prijs van €2400. levertijd begin oktober.
zumba schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:12:
Mijn It's zakt niet verder dan 2476 euro... ik wacht nog even en zoek verder. inderdaad pas levering eerste week oktober.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Anoniem: 374537 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:41:
@Koffieoontje
Mijn 40PFL9705H/12 is ook antraciet (of "onyx zwart", zoals het bovenste plaatje), de standaard (voetsteun) is wel meer zilverkleurig.
Oke thanks. Ga zometeen de It's nog eens even bellen, want volgens mij ben ik dan verkeerd ingelicht. Ze hadden namelijk wel de 32PFL9705 in de winkel staan, maar deze was toch echt helemaal zilver, en verreweg van onyx zwart / antraciet / grijs of wat dan ook. Bij de verkoop zeiden ze dat de 46PFL9705 exact hetzelfde is maar dan in de 46" versie, en dat er geen andere waren. Maar zoals ik bij die 2 plaatjes al aangaf ook, begrijp ik nu dat diegene die erop gereageerd hebben dus de bovenste (zwart/antraciet) hebben. De 32" welke in de winkel stond, was in de uitvoering zoals dat onderste plaatje. (dus geheel zilver)

@Marco, vervelend dat probleem met dat beeld en geluid. Idd als je het op je tv instelt, dan ongeacht van welke bron je gebruikt maakt, kan ik me voorstellen dat het dan bij het een wel werkt, en bij de andere niet.

Wat ik ook al eerder aangaf, als je instellingen gaat wijzigen, zoals bijvoorbeeld warm, natuurlijk etc etc, of instellingen die met de perfect pixel HD engine hebben te maken (zoals perfect natural motion, 400hz functie etc etc) dan kan het idd wel zijn dat je beeld en geluid wel klopt, omdat deze engine dan de pixels niet meer naar het optimale hoeft te optimaliseren, waardoor er dus ook geen (of minder) vertraging ontstaat. Echter het moet ook gewoon kunnen werken als je deze functies aan hebt staan. Maar heb je nou al wel gekeken of je versterker, of eventueel Blu-ray speler deze functie erop heeft zitten?

Ik zou je tv instellingen mbt dat geluid weer gewoon terug zetten naar standaard, aangezien je aangeeft dat na het wijzigen hiervan je beeld en geluid van de tv zelf niet eens meer sync lopen.

[ Voor 10% gewijzigd door koffieboontje op 13-09-2010 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322650

Tip:

Tummers gebeld over prijsopgave 40pfl9705;

voor 1975 euri daar te koop.............mooie prijs dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373442

Anoniem: 374537 schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:41:
@Koffieoontje

Overigens heb ik te vroeg gejuicht over de piep die weg leek. Helaas is hij er nog steeds af en toe, soms heel irritant hoog & redelijk snerpend. Volume hoger zetten helpt wel iets (om de piep te overstemmen), maar zo'n mooie, dure tv mag toch geen irritante piepgeluiden hebben, zou je denken. Ben benieuwd of Philips met een oplossing komt...

Afgezien van de piep ben ik echt superblij met deze pracht-tv! Super scherp beeld, prima geluid uit de boxen. Moet oppassen dat ik niet alleen maar voor de tv ga zitten ;)
Philips zal wel met een oplossing moeten komen. Het is natuurlijk niet normaal dat een tv van deze prijsklasse contant een hoge pieptoon geeft. Ik ben benieuwd wat ze bedenken om dit probleem (wat bijna iedereen ervaart) op te lossen.
Verder ben ik ook super tevreden over de tv. Prachtige beeld kwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Anoniem: 373442 schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:36:
[...]

Philips zal wel met een oplossing moeten komen. Het is natuurlijk niet normaal dat een tv van deze prijsklasse contant een hoge pieptoon geeft. Ik ben benieuwd wat ze bedenken om dit probleem (wat bijna iedereen ervaart) op te lossen.
Verder ben ik ook super tevreden over de tv. Prachtige beeld kwaliteit!
Ik heb begrepen van een 2 tal verkopers dat de TV's welke nu in omloop zijn en dus deze problemen hebben, officieel niet voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Het zouden Oost-Europese modellen betreffen.
Bij It's werd mij een TV garandeerd welke bestemd zijn voor de Nederlandse markt. Dit zijn dus blijkbaar ook de lastig leverbare modellen.... zo werd mij verteld. Of een "mooi" verkooppraatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-05 19:27
pielle007 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:20:
[...]

Ik heb begrepen van een 2 tal verkopers dat de TV's welke nu in omloop zijn en dus deze problemen hebben, officieel niet voor de Nederlandse markt bestemd zijn. Het zouden Oost-Europese modellen betreffen.
Bij It's werd mij een TV garandeerd welke bestemd zijn voor de Nederlandse markt. Dit zijn dus blijkbaar ook de lastig leverbare modellen.... zo werd mij verteld. Of een "mooi" verkooppraatje
Ook al zou dit waar zijn, dan nog is het niet normaal dat een televisie in deze klasse een pieptoon geeft!
Ik ben zelf aan het nadenken om een 3d tv aan te schaffen maar die pieptoon is voor mij de reden om in ieder geval niet deze philips aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielle007
Erik-1980 schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:26:
[...]

Ook al zou dit waar zijn, dan nog is het niet normaal dat een televisie in deze klasse een pieptoon geeft!
Ik ben zelf aan het nadenken om een 3d tv aan te schaffen maar die pieptoon is voor mij de reden om in ieder geval niet deze philips aan te schaffen!
Dat ben ik 100% met je eens. Heb de tv in bestelling, mijn grootste angst is idd die verdomde pieptoon.
Ik laat me verrassen en tegen die tijd laat ik weten hoe ik op de bank zit, wellicht met deze 3D oorbeschermers Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:RpuIiHb7pbccXM:http://www.allekabels.nl/vm_images/sp02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 11:55

Borry

prutsen is mijn leven

Anoniem: 374773 schreef op zondag 12 september 2010 @ 21:01:

Ik heb sind gisteren een 46PFL9705 en de set PTA02
Alles geinstalleerd en ik moet zeggen een prachtig beeld, zal nog met de instellngen spelen
om te kijken of het nog mooier kan.
3D is heel apart om te zien, erg mooi. Ik kijk op de satelliet naar ASTRA 3D demo kanaal.
zitten prachtige opnames bij. Sport, met name voetbal valt nog wat tegen.
Voor het kijken van 3D is 's avonds het mooist, overdag zie je enigzins het flikkeren van het
brilletje. Jammer dat de infrarood zender onder of op de televisie geplakt moet worden.
Dat doet afbreuk aan zo'n mooi design.
Ik heb ook zo'n 3D setje bij de TV maar hij leest de update niet in.
Als ik de bijgeleverde stick er insteek zegt hij dat er niets op staat.
Als ik met de PC kijk staat er wel een autorun.upg file op.
Doe ik iets verkeert?

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Borry schreef op maandag 13 september 2010 @ 16:50:
[...]

Ik heb ook zo'n 3D setje bij de TV maar hij leest de update niet in.
Als ik de bijgeleverde stick er insteek zegt hij dat er niets op staat.
Als ik met de PC kijk staat er wel een autorun.upg file op.
Doe ik iets verkeert?
Heb je er op gelet dat het autorun.upg bestand in de root van je stick staat, dus niet in een (sub)map?
Ik heb het vanochtend gedaan en het werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

[...]

Of dit waar is weet ik niet. Feit is wel dat met name veel Duitse kopers er last van hebben.
Ik heb mijn toestel bij Electroworld gekocht en heb er geen last van. Ook het demotoestel in de winkel piepte absoluut niet. Ik heb er samen met de zoon van de eigenaar met m'n oren tegen gestaan (met geluid uitgeschakeld).

Ik zou trouwens willen dat ik er nooit over gelezen had. Ik was best wel bezorgd en ben er ook sinds ik het toestel in huis heb vreselijk op gefocust. Vanmorgen hoorde ik heel vaag een heel hoog piepje. Ik schrok me rot. Toen ik het volume van de TV uitzette hoorde ik het nog beter. En toen ik de TV uitzette hoorde ik het nog steeds. Volgens mij stond de buurvrouw onder de douche en was het geluid afkomstig van haar leidingen of de keramische schijven in haar thermostaatkraan. Soms als ik moe ben , of naar een feestje geweest, of wanneer ik met een "in ear" oortelefoontje naar mijn MP3-speler heb geluisterd, zit er ook een piepje in mijn oren (of hoofd).

Ik wil hiermee overigens niet beweren dat de mensen die het probleem wel hebben dit overdrijven. Het lijkt me erg genoeg als je zoveel geld hebt uitgegeven. Zoals ik al eerder zei heeft Philips volgens het Duitse HiFi forum dit probleem onderkent en worden toestellen zondermeer vervangen. Men schijnt alleen niet openbaar te willen maken in welke serie(s) het probleem voor komt. Het schijnt in elk geval ook niet softwarematig op te lossen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zal m'n buurvrouw vragen NIET meer te gaan douchen als ik tv kijk, dan.
Maar heel vreemd, ik zette vanmorgen mijn tv aan en had helemaal geen piep.
Ook vanavond vrijwel onhoorbaar. Ik heb maar heel even naar tv gekeken en verder een dvd opgezet.
(het speelt m.i. met name bij tv zenders). Gisteren had ik nog een mailformulier op de site van Philips ingevuld om er over te klagen, uitgebreid verhaal gedaan, druk op verzenden en de volgende pagina kon niet gevonden worden. Lekker. Heb de mail maar even gelaten voor wat ie was. Ik kijk het nog een paar dagen aan maar wonder boven wonder vandaag dus geen/vrijwel geen last van gehad.
Voor de rest is het alleen maar genieten hoor. Popconcert op BluRay gekeken en dat is werkelijk fantastisch (wel even zonder m'n 5.1 set ivm synchronisatie). Een zwart beeld met daarin enkele gekleurde spotlights op een zanger bijvoorbeeld is werkelijk prachtig om te zien. Gisteren ook een BluRay van Planet Earth gekeken. Ongelooflijk wat een prachtbeeld. Nee, dit heb ik echt nog nooit gezien, zo strak en diep beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

Wordt niemand daar nou eens moe van, al die spookverhalen over buitenlandse TVs in de 'traditionele winkel'? Lijkt wel alsof dat het enige is dat ze kunnen bedenken als argument om in de winkel te bestellen. Vrijwel alle 'fatsoenlijke' webshops leveren gewoon Nederlandse modellen met support, garantie enz. Bovendien moeten, zoals gezegd, buitenlandse modellen zulke problemen ook helemaal niet hebben dus alleen om die reden is het al een non-argument.

Piepen komt in de meeste gevallen van bepaalde componenten in de voedingscircuits van apparatuur (resonerende spoelen). Ook veel andere apparatuur heeft daar last van. Omdat dit met de voeding te maken heeft kan het inderdaad zijn dat het effect verandert/verergert/verbetert bij ander gebruik. Zeker tegenwoordig met dynamische backlights varieert het stroomverbruik van de TVs flink, en kan het dus bij heldere scenes meer voorkomen dan bij donkere, of net andersom.
Anoniem: 366339 schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:37:
Gisteren had ik nog een mailformulier op de site van Philips ingevuld om er over te klagen, uitgebreid verhaal gedaan, druk op verzenden en de volgende pagina kon niet gevonden worden. Lekker.
Dat is al lang zo'n slecht formulier. Heb er eens een hele avond mee zitten stoeien: Als je een echt lange tekst zet krijg je een not found of server error; als hij middelmatig lang is krijg je een andere vage foutmelding van het systeem, en pas als je bericht kort genoeg is (zodat je er bijna geen detail over je probleem meer in kwijt kunt) wordt het daadwerkelijk verstuurd. Samenvatten dus!

Hier zijn ze ook al meerdere malen op gewezen (zie eerdere threads op tweakers bijvoorbeeld) maar kennelijk hebben ze liever dat die lange verhalen in het niets verdwijnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag bij it's geweest voor de hts 9520/12. 3d blue ray surround set. Deze was er nog niet en de verkoper vertelde mij dat ik eerst maar de tv moest aanschaffen met een "refund" voor een" piep-probleem"want dat duurt even voor het probleem is opgelost...dat zou ca. € 300,00 schelen (deze tv heb ik dus al!) maar de verkoper bleef hameren op de negatieve kanten van de tv...Ik vind hem super!!!!
NOTE: iedereen besteld nu bij It's, tekend, en krijgt pas in Oktober geleverd...Dan zijn de prijzen met ca 15% verlaagd....let hier wel op! ( ja ik weet dat ik de hoofdprijs betaald heb.€ 2.199,00 voor de 40PFL9705..maar heb wel een tv die bij de rest" niet te leveren is")
En ik blijf erbij ..DEZE TV IS VERBLUFFEND IN ALLE OPZICHTEN...buiten die K**T-piep...dit word de grootste klacht voor deze tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Vraag van een onbekende met ambilight.

Hoe zit het eigenlijk met films van TV en DVD/Blu Ray. Vaak zijn deze films in "bioscoop" formaat en krijg je op een 16:9 TV het letterbox beeld gepresenteerd.
Waar reageert de ambilight eigenlijk op? Ik neem aan het film signaal en dus de kleuren van de film.

Maar dan heb je aan de bovenkant dus: film-kleur, zwarte band van letterbox, ambilight.......

Dat zal toch wel een vreemd gezicht zijn. :?

[ Voor 0% gewijzigd door 62vette op 14-09-2010 10:22 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
De software is gelukkig slim genoeg om daarmee om te gaan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
My-life schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:08:
De software is gelukkig slim genoeg om daarmee om te gaan :) .
Ja, maar hoe ziet het er dan uit op het scherm.... Bij dat soort films krijg je dus een zwarte band aan de bovenkant van het scherm.
Dat is dus een extra onderbreking onder de TV rand.
Dus is het beeld blijkbaar als volgt (naar boven toe): Filmbeeld, zwarte band, TV rand, ambilight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Seafox schreef op maandag 13 september 2010 @ 20:44:
[...]

Heb je er op gelet dat het autorun.upg bestand in de root van je stick staat, dus niet in een (sub)map?
Ik heb het vanochtend gedaan en het werkte prima.
autorun.upg staat inderdaad in de root maar de TV zegt dat de stick leeg is.
Als ik het kopieer naar een andere stick maakt dat niets uit.
De software update van de TV zelf is ook een "autorun.upg" en die herkent hij wel.
Ik heb van mijn dealer een nieuwe stick gekregen maar deze doet precies het zelfde.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Borry schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:11:
[...]

autorun.upg staat inderdaad in de root maar de TV zegt dat de stick leeg is.
Als ik het kopieer naar een andere stick maakt dat niets uit.
De software update van de TV zelf is ook een "autorun.upg" en die herkent hij wel.
Ik heb van mijn dealer een nieuwe stick gekregen maar deze doet precies het zelfde.
Ik kan me niet voorstellen dat je iets fout doet.
Je download hier het zip bestandje, pakt het uit in de root van je stick en stopt de stick in je TV (die aan staat). Volgens de handleiding gaat dan je TV even in standby om vervolgens aan te gaan en de update uit te voeren. Bij mij ging ie meteen updaten. Na de update moet je de TV opnieuw opstarten door één keer op de standby knop van je afstandsbediening te drukken. De TV gaat uit en na een seconde of tien weer aan. Voila!

Heb je je stick(s) wel FAT32 geformatteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Seafox schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 17:10:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat je iets fout doet.
Je download hier het zip bestandje, pakt het uit in de root van je stick en stopt de stick in je TV (die aan staat). Volgens de handleiding gaat dan je TV even in standby om vervolgens aan te gaan en de update uit te voeren. Bij mij ging ie meteen updaten. Na de update moet je de TV opnieuw opstarten door één keer op de standby knop van je afstandsbediening te drukken. De TV gaat uit en na een seconde of tien weer aan. Voila!

Heb je je stick(s) wel FAT32 geformatteerd?
Dat is de firmware van de TV zelf, dat is bij mij ook wel goed gegaan.
De update die ik bedoel is voor de 3D uitbreiding, die zit op een stickje die door Philips is bijgeleverd en dat werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 62vette
Iemand al wat inside information 8) wanneer de nieuwe 58" 21:9 cinema platinum op de markt komt?

Heb het al gevonden in de folder:
De Cinema 21:9 Platinum Series is vanaf september beschikbaar in Europa en Brazilië.

[ Voor 39% gewijzigd door 62vette op 14-09-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Borry schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:02:
[...]

Dat is de firmware van de TV zelf, dat is bij mij ook wel goed gegaan.
De update die ik bedoel is voor de 3D uitbreiding, die zit op een stickje die door Philips is bijgeleverd en dat werkt bij mij niet.
Oooh sorry, zat even op verkeerde golflengte. ;)

Zelf heb ik het 3D setje nog niet aangeschaft, maar de winkelier waar ik mijn TV heb gekocht had ze wel op voorraad en hij was zelf ook nog niet in staat geweest om het aan de praat te krijgen. Hij zou daarvoor contact gaan opnemen met Philips. Dat was voor het weekend. Ik zal vandaag of morgen eens even bij 'm langslopen om te zien of ie het inmiddels heeft gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82384

62vette schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 12:10:
Ja, maar hoe ziet het er dan uit op het scherm.... Bij dat soort films krijg je dus een zwarte band aan de bovenkant van het scherm.
Dat is dus een extra onderbreking onder de TV rand.
Dus is het beeld blijkbaar als volgt (naar boven toe): Filmbeeld, zwarte band, TV rand, ambilight.
Mijn ervaring is dat het niet storend is. Het is net als je naar een deel van het beeld kijkt, dan zie je de rest niet scherp, maar slechts 'ongeveer'. Met die rand is het ook zo. Je kijkt naar het beeld, en je merkt wel dat de ambilight de omgeving verlicht, maar de rand valt daarbij niet echt op. Natuurlijk is dit wel persoonlijk, net zoals er mensen zijn die de ambilight uberhaupt niks vinden...

Het effect is natuurlijk wel sterker naar mate de film 'breder' is. Als je echt veel films kijkt, zou je voor de cinema TV moeten gaan die daar beter op is afgestemd.

Anoniem: 374773

@Borry

ik heb ook problemen gehad met de TV te updaten.
Op de volgende manier moet het gaan:
Sluit de infrarood zender aan op de TV
Schakel de TV uit en daarna weer aan.
Dan de stick met de 3D update erin, wordt dan herkend en uitgevoerd, gaat heel snel.
Je hebt daarna 3D opties in het menu.

succes

• Borry

Borry

prutsen is mijn leven

Seafox schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 21:32:
[...]

Oooh sorry, zat even op verkeerde golflengte. ;)

Zelf heb ik het 3D setje nog niet aangeschaft, maar de winkelier waar ik mijn TV heb gekocht had ze wel op voorraad en hij was zelf ook nog niet in staat geweest om het aan de praat te krijgen. Hij zou daarvoor contact gaan opnemen met Philips. Dat was voor het weekend. Ik zal vandaag of morgen eens even bij 'm langslopen om te zien of ie het inmiddels heeft gefikst.
Mijn eigen leverancier heeft het geprobeerd in de zaak en kon het ook niet voor elkaar krijgen, hij is er mee bezig, ik wacht op een telefoontje.
Anoniem: 374773 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 08:36:
@Borry

ik heb ook problemen gehad met de TV te updaten.
Op de volgende manier moet het gaan:
Sluit de infrarood zender aan op de TV
Schakel de TV uit en daarna weer aan.
Dan de stick met de 3D update erin, wordt dan herkend en uitgevoerd, gaat heel snel.
Je hebt daarna 3D opties in het menu.

succes
Bedankt voor de tip, ik zal het vanavond eens proberen.

• Henry65
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:38
Ik heb ook mijn 46" 9705 binnen. Wat een geweldig beeld! De afstandsbediening was even wennen maar nu zijn de functies snel gevonden. Helaas zit er wel een hoogfrequente pieptoon in. In eerste instantie had ik het niet zo in de gaten tot mijn zoon er over begon. Nu begin ik me er aan te storen. Maar eens voorleggen aan de leverancier.
En ik krijg de tv niet helemaal horizontaal op de voet. Tussen de linker- en rechterkant zit bijna een centimeter.
Dat ook maar eens bij hem voorleggen

Henry65 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:51:
Ik heb ook mijn 46" 9705 binnen. Wat een geweldig beeld! De afstandsbediening was even wennen maar nu zijn de functies snel gevonden. Helaas zit er wel een hoogfrequente pieptoon in. In eerste instantie had ik het niet zo in de gaten tot mijn zoon er over begon. Nu begin ik me er aan te storen. Maar eens voorleggen aan de leverancier.
En ik krijg de tv niet helemaal horizontaal op de voet. Tussen de linker- en rechterkant zit bijna een centimeter.
Waar en wanneer had je hem besteld..

• Henry65
Anoniem: 21850 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:58:
[...]
Waar en wanneer had je hem besteld..
Besteld bij E.P. half augustus

Anoniem: 15431

De tv's uit de 9000-serie hebben (uiteraard) ook de functie Net TV. Wat ik nergens kan terugvinden is:

a) of er via deze functie betaald moet worden voor content via Uitzending Gemist & RTL Gemist.
b) Tot hoever in de historie de programma's terug te kijken zijn
c) Hoe breed het aanbod is t.o.v. wat er via de websites wordt aangeboden.

Henry65 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:09:
[...]

Besteld bij E.P. half augustus
En om de discussie te voorkomen -> is het een /H12 model?

• Henry65
Anoniem: 21850 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 18:25:
[...]
En om de discussie te voorkomen -> is het een /H12 model?
Ja, dat wel. En op de doos zit een vrachtsticker met een griekse tekst. Het toestel zelf is 'assembled in Hungary'. Overigens ontbreekt de Ziggo-certificatie sticker

[ Voor 7% gewijzigd door Henry65 op 15-09-2010 18:53 ]

• Het Fantoom
Anoniem: 15431 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:10:
De tv's uit de 9000-serie hebben (uiteraard) ook de functie Net TV. Wat ik nergens kan terugvinden is:

a) of er via deze functie betaald moet worden voor content via Uitzending Gemist & RTL Gemist.
b) Tot hoever in de historie de programma's terug te kijken zijn
c) Hoe breed het aanbod is t.o.v. wat er via de websites wordt aangeboden.
a) Uitzending Gemist & RTL Gemist is gratis.
b) Alleen programma's van de afgelopen week.
c) Alles wat ik wilde zien heb ik terug kunnen vinden, maar ik weet niet of er op internet meer programma's staan (op oude afleveringen na dan, want die staan dus niet op nettv.

Het grootste nadeel van Nettv vind ik de snelheid, of beter het gebrek hieraan. Na iedere toets die ik indruk moet ik minimaal 2 seconden wachten voordat nettv reageert waardoor bv programma's opzoeken bij Uitzending Gemist een ramp is. Op de pc kijken is 10x gebruiksvriendelijker, het enige wat je dan mist is het grote beeldscherm maar daarvoor zou je ook de tv kunnen aansluiten als monitor.
Nu weet ik niet of de traagheid aan mijn 42pfl9664 ligt, hebben de 9705 gebruikers hier ook last van?
Mijn draadloos netwerk is iig snel genoeg, ligt het wellicht aan de ontvanger in de tv?

Anoniem: 374355

Vandaag de 46PFL9705H/12 geïnstalleerd.
Vorige week vrijdag besteld, incl CI+ en Ziggo card,. 2425,- (incl "inruil") bij lokale shop.
Wat een beeld, geluid is ok. Geen piep nog..

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Henry65 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 16:51:
Hier staat beschreven hoe je dit op kunt lossen.

• Henry65
Seafox schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:41:
[...]

Hier staat beschreven hoe je dit op kunt lossen.
Ja, alleen is de voet met 2 bouten bevestigd i.p.v. 4 en deze kan je niet kantelen. Kijk maar eens in de handleiding of de snelstartgids,

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Ik dacht dat wij bespaard waren gebleven van "het piepgebeuren", maar helaas.
Wij hoorden aanvankelijk slechts een zacht gepiep binnen een paar decimeter van de bovenkant van het toestel (40PFL9705H12) en konden ons niet voorstellen dat dit het probleem was waar zoveel mensen mee kampen. Echter, als het toestel een tijdje aanstaat en dus warmer wordt, dan wordt het gepiep ook duidelijker waarneembaar. Ik ben 52 en mijn gehoor is niet meer zo super in de hoge regionen, maar met name mijn vrouw en kinderen nemen het nog heel duidelijk waar op kijkafstand (bij ons 2,5-3,0 meter). Het gaat dan op een bepaald moment ook echt irriteren. Ik heb daarom gisteren contact opgenomen met Philips (via chat doorverwezen naar een gratis nummer). Ik werd snel geholpen en erg netjes te woord gestaan. Vandaag ben ik teruggebeld door E-Care met de volgende mededeling: "Het probleem is bekend, maar er is nog geen oplossing voor gevonden. Zodra er een oplossing beschikbaar is, wordt er opnieuw contact met ons opgenomen". Daar moeten we het maar even mee doen. Tot dan kunnen we er wel mee leven denk ik. Mijn gezin zag er al tegenop om de TV een tijdje te moeten missen voor reparatie. Het toestel is verder in alle opzichten wat ons betreft super. In elk geval het beste wat ik tot nog toe heb gezien.

Vandaag heb ik het toestel "bedraad" verbonden met mijn router. Net TV is een leuke aanvulling en ook de computer(s) verbinden via MediaConnect gaat op deze manier uitstekend. Draadloos verbinden wil bij mij niet zo goed, i.v.m. slecht signaal (mijn router staat op de eerste verdieping). Ik overweeg nu om een permanente UTP kabel te trekken of anders gebruik te gaan maken van een Wireless Range Extender (b.v. de Sitecom WL-330). Dan hebben we beneden ook meteen een beter signaal voor onze laptops.

• patathome
  • Laatst online: 03-05 21:13
Misschien slaat het nergens op maar wellicht kan je het proberen....

Mijn ouders hebben vroeger een philips 100hz matchline gehad en ook toen hoorde wij een irritante pieptoon.
Naarmate de weken verstreken raakte je eraan gewend en hoorde je het niet meer.....!

Ons is destijds wijsgemaakt dat dit met de 100hz techniek te maken had. in mijn 9704 kan ik de 200hz functie uitschakelen en ik ga ervan uit dat dit ook mogelijk is in de 9705. je kan eens kijken of het hiermee weggaat.

Anoniem: 82814

Anoniem: 374355 schreef op woensdag 15 september 2010 @ 21:20:
Vandaag de 46PFL9705H/12 geïnstalleerd.
Vorige week vrijdag besteld, incl CI+ en Ziggo card,. 2425,- (incl "inruil") bij lokale shop.
Wat een beeld, geluid is ok. Geen piep nog..
2295,-- bij Tummers in Roermond. Doe er uw voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kasteleman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-10-2024
Weet niet of ik hier moet zijn, maar sinds dat ik proxyserver in huis gebruik, krijg ik geen verbinding meer met NETTV. Weet iemand of ik een proxy account kan instellen voor nettv? Of het adres van de philips nettv server? Ik heb een 37 inch 9604.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

patathome schreef op donderdag 16 september 2010 @ 21:08:
Misschien slaat het nergens op maar wellicht kan je het proberen....

Mijn ouders hebben vroeger een philips 100hz matchline gehad en ook toen hoorde wij een irritante pieptoon.
Naarmate de weken verstreken raakte je eraan gewend en hoorde je het niet meer.....!

Ons is destijds wijsgemaakt dat dit met de 100hz techniek te maken had. in mijn 9704 kan ik de 200hz functie uitschakelen en ik ga ervan uit dat dit ook mogelijk is in de 9705. je kan eens kijken of het hiermee weggaat.
Bedankt voor de tip. De 9705 is echter een 400 Hz toestel. Ik kan deze uitschakelen en dan gaat het toestel naar 200 Hz. Helaas maakt dit voor de pieptoon geen verschil (wel voor de beeldkwaliteit).

Naar wat ik erover lees op met name het Duitse Hi-Fi Forum, wordt de pieptoon veroorzaakt door de back light LED's of in elk geval de elektronica daarachter.

[ Voor 9% gewijzigd door Seafox op 17-09-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238692

Gisteren mijn Samsung 46c8700 ingeruild op de 46pfl9705.
Ik heb eerder een 40pfl9704 gehad met div. problemen en ik had een super slechte kijkhoek met mijn 40pfl9704.
Ik heb de 40pfl9704 kunnen terug brengen naar de winkel van aankoop en voor een Samsung 46c8700 gekozen.
De Samsung is een tv met veel opties en werkt verder goed, maar na het zien van de 46pfl9705 in de winkel kon ik het niet laten om deze tv te gaan aanschaffen.Zij hebben mij een zeer goed inruil voorstel gegeven.
En de 46pfl9705 meegenomen op de doos stonden wat Griekse gegevens,waarschijnlijk een partij 46pfl9705 die bestemd waren voor de Griekse markt.
Nou ik heb geen last van de beroemde piep en de CI+ werkt goed.
Eerste indruk super mooi design super geluid en eindelijk een perfecte kijkhoek.
Alleen jammer dat er geen PVR functie opzit dat vond ik van de Samsung c8700 wel een handige functie.
De 3D kit moet ik nog aanschaffen maar dat doe ik later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Weet iemand of it's ook een dergelijke inruilmogelijkheid heeft (of wellicht een andere winkel)?

Ik ben geinteresseerd in een 46pfl9705 (zonder piep!) en wil mijn 42pfl9664 inruilen (1 jaar oud en aangeschaft bij it's).

[ Voor 14% gewijzigd door Erik-1980 op 17-09-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erik-1980 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:33:
Weet iemand of it's ook een dergelijke inruilmogelijkheid heeft (of wellicht een andere winkel)?

Ik ben geinteresseerd in een 46pfl9705 (zonder piep!) en wil mijn 42pfl9664 inruilen (1 jaar oud en aangeschaft bij it's).
Probeer eens bij arnhem@platteTV.nl die hebben meestal zeer scherpe deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu aan het kijken voor de randappartuur maar dat is ook nog een leuk geintje zeg!
Is er iemand die al zijn/haar randapparatuur heeft aangesloten wat ook de 3d ondersteund?
Verder meld ik morgen bij Philips de klacht van de piep(nu 1 week in bezit) en kijken wat ze doen.
Ik blijf me trouwens verbazen over de kwaliteit van geluid: echt mooi! vol en helder, zeker voor een flatscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook ik heb contact gehad met Philips en toch ook maar aangemeld bij de winkel waar ik 'm kocht. Het probleem is bekend, zoals we inmiddels weten.
Ik kan je wel zeggen dat ik vandaag op mijn werk de hele dag last van mijn gehoor had. En nu nog, net even een half uurtje de tv aangehad. Zou een mooie bedoening zijn als je er blijvend gehoorschade aan overhoudt zeg! TV gaat voorlopig maar zo weinig mogelijk aan,hopend dat men snel een oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:24
De genen die een pieptoon horen, kijken die met Amblight en verdwijnt de piep als je de Amblight uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry65
Nee, het heeft niets te maken met Ambilight. Als die uit staat hoor je het ook. Waarschijnlijk ligt het aan de aansturing van de backlight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Vanavond was bij mij het piepen weer zeer irritant aanwezig. Met name bij donker (zwart) beeld. Dit heb ik ook meerdere malen gelezen op het Duitse HiFi Forum. Er wordt door verscheidene mensen geopperd dat het aan inferieure spoelen in het voedingsgedeelte van de backlights zou liggen. Ik heb die hele Duitse thread doorgelezen en het lijkt er op dat bijna iedereen er mee te maken heeft. Ik kan het nauwelijks bevatten dat zoiets door de eindcontrole komt. We praten hier wel over behoorlijk prijzige topmodellen (met een EISA Award).
Ik hoop dat Philips snel met passende oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12019

Seafox schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 23:24:
Er wordt door verscheidene mensen geopperd dat het aan inferieure spoelen in het voedingsgedeelte van de backlights zou liggen. Ik heb die hele Duitse thread doorgelezen en het lijkt er op dat bijna iedereen er mee te maken heeft. Ik kan het nauwelijks bevatten dat zoiets door de eindcontrole komt. We praten hier wel over behoorlijk prijzige topmodellen (met een EISA Award).
Ik hoop dat Philips snel met passende oplossing komt.
Zaten er in het geteste model voor de EISA Award dan wel goede spoelen :?
Het is soms net een loterij met Philips,hopen dat er een goed paneel in zit en nu dus weer goede spoelen :(

Gisteravond hebben we 46pfl9705 heeft de tv lang aangestaan,wat mij dan opvalt, is dat je dan pas de piep of anders gezegd hoog frequente toon kan horen maar op 3m afstand is het voor mij niet storend.
Dus als de tv nog maar kort aanstaat, is deze piep totaal niet aanwezig.
Deze klacht lijkt ontzettend veel op de 9632/9732 serie die ik in 2008 zelf ook in gebruik.
Toen waren er ook heel veel klachten met piep en brom bijgeluiden in het bijzonder met donker beeld.
Uiteindelijk heeft Philips dit opgelost met een software update bij mij was toen de piep en brom weg.
Zie op [LCD TV] Philips de recente modellen (deel 2)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 238692 op 18-09-2010 09:09 . Reden: correctie ]

Update,
Zojuist Philips consumer care aan de lijn gehad de klacht bij de 9705 serie met de piep is bekend.
De dame aan de lijn zegt dat Philips hier al mee bezig is om deze klacht optelossen. Waarschijnlijk via een software update lijkt mij ook trouwens meest logische oplossing.

Anoniem: 238692 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:44:
Update,
Zojuist Philips consumer care aan de lijn gehad de klacht bij de 9705 serie met de piep is bekend.
De dame aan de lijn zegt dat Philips hier al mee bezig is om deze klacht optelossen. Waarschijnlijk via een software update lijkt mij ook trouwens meest logische oplossing.
Ik vrees dat het niet zo simpel is...als het onderdelen zijn los je het niet op met een update..
We moeten denk ik wachten op een nieuwe(goede)produktiegang en hopen dat we de tv mogen ruilen.
Waarschijnlijk zullen we dan wel weer op een opvolger wachten..zoals sommige gehad hebben met de 9704-problemen.

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Update,
Het zou voor alle partijen geweldig zijn als dit softwarematig is op te lossen. Maar ook ik ben bang dat dit inderdaad slechts "wishful thinking" is. Als het een (ingrijpende) hardware-aanpassing vergt dan kon het nog wel eens een slepende aangelegenheid worden.

Seafox schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:08:
[...]

Het zou voor alle partijen geweldig zijn als dit softwarematig is op te lossen. Maar ook ik ben bang dat dit inderdaad slechts "wishful thinking" is. Als het een (ingrijpende) hardware-aanpassing vergt dan kon het nog wel eens een slepende aangelegenheid worden.
Laten we dat dan maar even afwachten.
De klacht met de piep en brom met de 9632 serie is uiteindelijk ook opgelost met een Firmware Upgrade - Software versie: 000...... via de Philips site.
Laten we hopen dat het via een firmware upgrade kan worden aangepast scheelt mij trouwens weer een vrije dag om de CE Repair thuis te mogen ontvangen.

• Seafox

Seafox

Offshore Tiger!

Ik wil in elk geval een ieder die met dit probleem te maken heeft oproepen om er vooral melding van te maken bij de Philips Consumentenlijn (bel gratis 0800 023 0076) en geen afwachtende houding aan te nemen. Philips heeft het probleem onderkend en dat is al heel wat, maar ze moeten ook vooral inzien dat de consument waar voor zijn geld wil en dit soort onvolkomenheden niet accepteert.

• pegasuspiet
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 18:19
Anoniem: 238692 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 10:18:
[...]

Laten we dat dan maar even afwachten.
De klacht met de piep en brom met de 9632 serie is uiteindelijk ook opgelost met een Firmware Upgrade - Software versie: 000...... via de Philips site.
Laten we hopen dat het via een firmware upgrade kan worden aangepast scheelt mij trouwens weer een vrije dag om de CE Repair thuis te mogen ontvangen.
Als het de voeding is die piept (geschakelde voeding) dan zal een software update hierbij niet helpen,
Het piepen is een hardware-fout i/d voeding.Het zijn nl. de kernen van de spoelen die piepen.

[ Voor 7% gewijzigd door pegasuspiet op 19-09-2010 09:00 ]

Anoniem: 12019

Update,
Hopelijk gaat deze update dan niet ten koste van de specs(bv contrast).

• Erik-1980
Anoniem: 238692 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:04:
[...]

Probeer eens bij arnhem@platteTV.nl die hebben meestal zeer scherpe deals.
Vandaag ben ik gebeld door plattetv.nl en een aanbieding gekregen voor een aan te schaffen 46pfl9705 met 3d zender + 2 brillen na inruil van mijn 42pfl9664. Bijbetaling 2000 euro. Ik vind het persoonlijk wel een aardig aanbod. Ga er even goed over nadenken. :9

Wat ik nog wel verontrustend vind, is het piepgeluid. Zijn er ook mensen met een 46pfl9705 die GEEN last van de piep hebben??

[ Voor 12% gewijzigd door Erik-1980 op 18-09-2010 14:43 . Reden: aanvulling "piep" vraag ]

Anoniem: 369533

ik heb geen last en kijk prima (al 2 weken)

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:25
hier ook geen last en prima beeld

• Erik-1980
En hoe ervaren jullie 3d?

Anoniem: 375724

Ook ik heb vandaag de philips 40pfl9705 aangeschaft bij mm.
Ik zo blij als een kind naar huis maar die blijschap was niet voor lange duur. Ik heb nog steeds mijn gehoor niet terug!!!!!
Ja ook ik had last van het nu inmiddels ook bij mij bekende piep geluid. Dus ik gelijk terug met het toestel naar de winkel daar zeiden ze dat ik gelijk een ander mocht meenemen.

Dus ik weer naar huis met mijn tweede philips 40pfl9705 weer aangesloten en raad eens.........

Ja hoor daar is die weer het gepiep precies hetzelfde als mijn eerste toestel van een uur geleden.

De lol is er nu wel vanaf het is nu zaterdagavond maar maandagochtend is het eerste wat ik ga doen is mijn poen terughalen.

Ik wacht wel dat er een nieuwe serie van dit apparaat op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
Erik-1980 schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:33:

Is de beeldkwaliteit van de 9705 merkbaar beter dan die van de 9664?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Het Fantoom schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:49:
[...]

Is de beeldkwaliteit van de 9705 merkbaar beter dan die van de 9664?
Geen idee, ik heb de tv nog niet in het echt kunnen bewonderen. De 9705 heeft wel led met local dimming en dat heeft de 9664 niet. Mijn voornaamste reden om over te stappen op een 9705 is de 3d functie. Echter, door alle verhalen over het piepgeluid ben ik wel aan het twijfelen. Over mijn 42pfl9664 ben ik wel erg tevreden.

Wellicht is de sony 46hx900 ook een interessante optie.

Aan iedereen met een 46pfl9705: wanneer is de hoge toon hoorbaar?

[ Voor 11% gewijzigd door Erik-1980 op 19-09-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318373

Mijn bevindingen tot nu toe met de 46PFL9705:
Heb eerst de 46pfl9704 gehad, echter deze is door de vele klachten uiteindelijk teruggegaan naar de leverancier.
Nu , 6 maanden later heb ik de 46pfl9705 ontvangen en kan over het beeld maar 1 ding zeggen..ontzettend strak en scherp, dus heel erg tevreden hierover.
Ook hoor ik totaal geen piepgeluid.
Ook de klachten van de 9704 zoals wegvallend en blokkend beeld behoren tot het verleden.
Enige punt tot nu toe is dat ik het draadloos netwerk niet werkend krijg, heb inmiddels een vaste verbinding gemaakt en dit werkt prima, toch ga ik het toestel terugzetten naar fabrieksinstelling en opnieuw proberen het draadloos netwerk werkend te krijgen. Mocht dit niet lukken dan neem ik kontact op met Philips.
3D heb ik nog niet kunnen testen, de uitbreidingsset is nog niet geleverd.
Verder ben ik heel erg tevreden over dit toestel,
De afstands bediening bevalt mij ook prima, het is even wennen maar daarna geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:56
Erik-1980 schreef op zondag 19 september 2010 @ 16:17:
[...]

Geen idee, ik heb de tv nog niet in het echt kunnen bewonderen. De 9705 heeft wel led met local dimming en dat heeft de 9664 niet. Mijn voornaamste reden om over te stappen op een 9705 is de 3d functie. Echter, door alle verhalen over het piepgeluid ben ik wel aan het twijfelen. Over mijn 42pfl9664 ben ik wel erg tevreden.

Wellicht is de sony 46hx900 ook een interessante optie.

Aan iedereen met een 46pfl9705: wanneer is de hoge toon hoorbaar?
Mij is de hoge pieptoon tot op heden alleen nog maar opgevallen bij donkere beelden (met name zwart)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schizo007nl schreef op zondag 19 september 2010 @ 17:38:
[...]

Mij is de hoge pieptoon tot op heden alleen nog maar opgevallen bij donkere beelden (met name zwart)
Ik hoor het alleen van heel dichtbij maar met een kijkafstand van 3,5m hoor ik het totaal niet.
Het schijnt wel duidelijker aanwezig te zijn bij de 40 inch uitvoering maar hoe luid dat bij de 40 inch zal zijn is mij niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:56
Anoniem: 238692 schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:12:
[...]

Ik hoor het alleen van heel dichtbij maar met een kijkafstand van 3,5m hoor ik het totaal niet.
Het schijnt wel duidelijker aanwezig te zijn bij de 40 inch uitvoering maar hoe luid dat bij de 40 inch zal zijn is mij niet bekend.
Klopt, het is inderdaad geen harde piep.. alleen van dichtbij is het hoorbaar

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste