Oke thanks. Ga zometeen de It's nog eens even bellen, want volgens mij ben ik dan verkeerd ingelicht. Ze hadden namelijk wel de 32PFL9705 in de winkel staan, maar deze was toch echt helemaal zilver, en verreweg van onyx zwart / antraciet / grijs of wat dan ook. Bij de verkoop zeiden ze dat de 46PFL9705 exact hetzelfde is maar dan in de 46" versie, en dat er geen andere waren. Maar zoals ik bij die 2 plaatjes al aangaf ook, begrijp ik nu dat diegene die erop gereageerd hebben dus de bovenste (zwart/antraciet) hebben. De 32" welke in de winkel stond, was in de uitvoering zoals dat onderste plaatje. (dus geheel zilver)
@Marco, vervelend dat probleem met dat beeld en geluid. Idd als je het op je tv instelt, dan ongeacht van welke bron je gebruikt maakt, kan ik me voorstellen dat het dan bij het een wel werkt, en bij de andere niet.
Wat ik ook al eerder aangaf, als je instellingen gaat wijzigen, zoals bijvoorbeeld warm, natuurlijk etc etc, of instellingen die met de perfect pixel HD engine hebben te maken (zoals perfect natural motion, 400hz functie etc etc) dan kan het idd wel zijn dat je beeld en geluid wel klopt, omdat deze engine dan de pixels niet meer naar het optimale hoeft te optimaliseren, waardoor er dus ook geen (of minder) vertraging ontstaat. Echter het moet ook gewoon kunnen werken als je deze functies aan hebt staan. Maar heb je nou al wel gekeken of je versterker, of eventueel Blu-ray speler deze functie erop heeft zitten?
Ik zou je tv instellingen mbt dat geluid weer gewoon terug zetten naar standaard, aangezien je aangeeft dat na het wijzigen hiervan je beeld en geluid van de tv zelf niet eens meer sync lopen.
[
Voor 10% gewijzigd door
koffieboontje op 13-09-2010 12:20
]