Dat probleem had de 32PFL9705 ook en daar is het middels een nieuwe firmware inmiddels opgelost. Zie Kieskeurig.nl (waar meer informatie over de nieuwe philips tv's te vinden is dan hier).Anoniem: 369533 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:43:
ik heb zojuist nog een keer philips gebeld... ze gaven aan dat de 40 en 46pfl9705 Led's zijn teruggeroepen (nog voordat ze waren uitgeleverd). Er was een probleem met de AMBI-light. Deze flitste in sommige gevallen wanneer digitale tv werd gekeken.
[..]
Ik heb een 37PFL9604 met een Ziggo CI+ kaartje in de televisie. Dat werkt redelijk goed. Soms krijg ik mededelingen van Authentication failed oid. Voor de rest gaat het opstarten en zappen zeer langzaam, maar dat ligt aan de 04 serie heb ik begrepen. Waarom koop je niet eerst een CI+ kaartje en als het niet bevalt een (tweedehands) decoder erbij?Dancing_Animal schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 21:34:
Mijn 32PFL9604 is een 2009 model en zou dus niet compatible zijn met Ziggo's CI+. Nou vraag ik me af, kun je met de (universele) afstandsbediening die bij de TV zit het ding zo programmeren dat je de digitale tuner van Ziggo er mee zou kunnen bedienen? Het hoeft in principe alleen maar zender verder en terug te zijn. Ik heb geen zin een kaartje in m'n tv te zetten als dat inhoudt dat ik om de zoveel tijd geen beeld heb of last heb van andere dingen die m'n tv niet goed doet. Ik wil ook geen 2 afstandsbedieningen gebruiken.
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)